JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Het is weer het einde van het jaar en dus mag ik jullie weer lastig vallen met mijn nutteloze retoriek over de vreugde van het afgelopen jaar wat DPC heet
Meteen ff 1 ding voorop zetten, ik ga geen 4 posts vollullen zoals het overzicht in de HK
En o, o, o, o wat hebben wij het weer druk gehad
gelukkig hebben wij geen raamambtenaren en is iedereen hard aan het werk met de liniaaltjes en sleuteltjes 
Een kleine opsomming van de dingen die dit jaar voorbij gekomen zijn binnen en buiten DPC:
Begin van het jaar vond mijn baas dat het tijd werd dat ik in Bosnië ging kijken of het land geschikt is voor assimilatie door DPC, dit zou in eerste instantie voor 6 maanden zijn en is later verkort naar 3 maanden. De crew leek het wel een goed idee mij een T-shirt te sturen en ik moet zeggen dat daarbij je weer haarfijn herinnerd wordt aan het feit dat DPC toch een geweldige club is
In de tijd dat ik daar zat kwam de beruchte datum van 1 april ook nog even voorbij
Er waren koeien onder ons die toch even bang waren dat ze tegen een OW aan zouden lopen MUAAAHAHAHAHahaha

Ik was niet de enige die de kracht van het internet en distributed computing leerde kennen
Zo was er Movieman bubbles die heel handig aan de Stampede een paar leuke klompen heeft over gehouden, LAAT DAT EEN LES VOOR JULLIE ZIJN !!!! aan DPC zijn leuke goodies over te houden 
En laat ik dan de stampede zelf dan niet vergeten !
Voor velen toch elk jaar weer een hoogtepunt, helaas wordt het moeilijk mensen te vinden die het werk van de organisatie willen en kunnen doen. En dat terwijl de belangstelling elke keer weer groot is
De stampede stats begonnen dit jaar met een zin die de geschiedenis in mag met een opmerking van Kuuke. Jawel hier komt ie: "ff pissen, daarna de stats"
We hebben door al dat geweld ook de aandacht getrokken van de Internet Society hoewel het een beetje VEEL te laat is zijn we natuurlijk wel vereerd
Maaaaar helaas, wat schetst onze verbazing
gaat de website WEEWEEWEE.WATZITERINMIJNOUDEDOOS.ENEL ER MET DE PRIJS VANDOOR .......... AAAAAAAAAAAAArrrrrrrrrrgggggggggg!. Als de Stichting mishandeling.nl of de Stichting GeefGratis gewonnen had dan hadden we er toch een beter gevoel aan over gehouden

Nee, dan is het wel leuk om van Groningen naar Eindhoven te rijden !
Geen wonder dat T.net verkocht is aan VNU
Maar dat weerhoudt de echte DPC'er natuurlijk niet om zijn sociaal leven weer een jaar vaarwel te zeggen en maximaal door te spammen op het forum (zonlicht wat is dat?
) Het overzicht van de meest hopeloze gevallen waar dr. Phil himself geen eer aan kan behalen is hier te vinden 
Natuurlijk was er ook dit jaar weer de HCC meet, het was gelukkig iets drukker als vorig jaar en met een man of 15 aanwezig, en ik moet zeggen..... dit jaar ging de bestelling wel bijna goed en was het eten heerlijk! Natuurlijk staat er na 5 jaar nog steeds sapre ribs ipv spare ribs op het menu
Verder is er eigenlijk teveel om op te noemen, te veel mensen om te bedanken en zal ik zeker dingen vergeten in een overzichtje als dit .. sorry ! sorry !
(zet maar in de wiki voor volgend jaar
• De rosetta titanenstrijd
• D2OL en TSC einde fase1
• CAPS7 contest
• Wereld stop met tabakdag (geen idee wat ie hier doet maar het was leuk
)
• Hebben we te veel projecten ?
• DPC quiz 2006
• UD MEGAmijlpaal !
• We kregen een back-up statsserver
• Audhumla werd veranderd
• We pakten de leiding bij D2OL
Maar goed, ik dwaal af, de conclusie van het verhaal is dat we er weer een mooi jaar van hebben gemaakt en dat we met veel vertrouwen, koeien en drank het nieuwe jaar in gaan
Bedankt voor afgelopen jaar en voorzichtig met je vingers bij de jaarwisseling
Uw modje
Met speciale dank aan iisschots voor het verzamelen van de linkjes
o en voor de mensen die de hint niet snappen:
CRUNCHEN LUIE KOEIEN !!!!!!!!!!!
Het is weer het einde van het jaar en dus mag ik jullie weer lastig vallen met mijn nutteloze retoriek over de vreugde van het afgelopen jaar wat DPC heet
Meteen ff 1 ding voorop zetten, ik ga geen 4 posts vollullen zoals het overzicht in de HK
En o, o, o, o wat hebben wij het weer druk gehad
Een kleine opsomming van de dingen die dit jaar voorbij gekomen zijn binnen en buiten DPC:
Begin van het jaar vond mijn baas dat het tijd werd dat ik in Bosnië ging kijken of het land geschikt is voor assimilatie door DPC, dit zou in eerste instantie voor 6 maanden zijn en is later verkort naar 3 maanden. De crew leek het wel een goed idee mij een T-shirt te sturen en ik moet zeggen dat daarbij je weer haarfijn herinnerd wordt aan het feit dat DPC toch een geweldige club is
In de tijd dat ik daar zat kwam de beruchte datum van 1 april ook nog even voorbij
Ik was niet de enige die de kracht van het internet en distributed computing leerde kennen
En laat ik dan de stampede zelf dan niet vergeten !
Voor velen toch elk jaar weer een hoogtepunt, helaas wordt het moeilijk mensen te vinden die het werk van de organisatie willen en kunnen doen. En dat terwijl de belangstelling elke keer weer groot is
De stampede stats begonnen dit jaar met een zin die de geschiedenis in mag met een opmerking van Kuuke. Jawel hier komt ie: "ff pissen, daarna de stats"
We hebben door al dat geweld ook de aandacht getrokken van de Internet Society hoewel het een beetje VEEL te laat is zijn we natuurlijk wel vereerd
Maaaaar helaas, wat schetst onze verbazing
Nee, dan is het wel leuk om van Groningen naar Eindhoven te rijden !
Geen wonder dat T.net verkocht is aan VNU
Maar dat weerhoudt de echte DPC'er natuurlijk niet om zijn sociaal leven weer een jaar vaarwel te zeggen en maximaal door te spammen op het forum (zonlicht wat is dat?
Natuurlijk was er ook dit jaar weer de HCC meet, het was gelukkig iets drukker als vorig jaar en met een man of 15 aanwezig, en ik moet zeggen..... dit jaar ging de bestelling wel bijna goed en was het eten heerlijk! Natuurlijk staat er na 5 jaar nog steeds sapre ribs ipv spare ribs op het menu
Verder is er eigenlijk teveel om op te noemen, te veel mensen om te bedanken en zal ik zeker dingen vergeten in een overzichtje als dit .. sorry ! sorry !
(zet maar in de wiki voor volgend jaar
• De rosetta titanenstrijd
• D2OL en TSC einde fase1
• CAPS7 contest
• Wereld stop met tabakdag (geen idee wat ie hier doet maar het was leuk
• Hebben we te veel projecten ?
• DPC quiz 2006
• UD MEGAmijlpaal !
• We kregen een back-up statsserver
• Audhumla werd veranderd
• We pakten de leiding bij D2OL
Maar goed, ik dwaal af, de conclusie van het verhaal is dat we er weer een mooi jaar van hebben gemaakt en dat we met veel vertrouwen, koeien en drank het nieuwe jaar in gaan
Bedankt voor afgelopen jaar en voorzichtig met je vingers bij de jaarwisseling
Uw modje
Met speciale dank aan iisschots voor het verzamelen van de linkjes
o en voor de mensen die de hint niet snappen:
CRUNCHEN LUIE KOEIEN !!!!!!!!!!!
[ Voor 7% gewijzigd door Pim. op 30-12-2006 00:29 ]
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME