Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[DPC] Jaaroverzicht 2006

Pagina: 1
Acties:

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Topicstarter
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA *O* *O*

Het is weer het einde van het jaar en dus mag ik jullie weer lastig vallen met mijn nutteloze retoriek over de vreugde van het afgelopen jaar wat DPC heet :)
Meteen ff 1 ding voorop zetten, ik ga geen 4 posts vollullen zoals het overzicht in de HK

En o, o, o, o wat hebben wij het weer druk gehad :P gelukkig hebben wij geen raamambtenaren en is iedereen hard aan het werk met de liniaaltjes en sleuteltjes :)

Een kleine opsomming van de dingen die dit jaar voorbij gekomen zijn binnen en buiten DPC:

Begin van het jaar vond mijn baas dat het tijd werd dat ik in Bosnië ging kijken of het land geschikt is voor assimilatie door DPC, dit zou in eerste instantie voor 6 maanden zijn en is later verkort naar 3 maanden. De crew leek het wel een goed idee mij een T-shirt te sturen en ik moet zeggen dat daarbij je weer haarfijn herinnerd wordt aan het feit dat DPC toch een geweldige club is O+

In de tijd dat ik daar zat kwam de beruchte datum van 1 april ook nog even voorbij :P Er waren koeien onder ons die toch even bang waren dat ze tegen een OW aan zouden lopen MUAAAHAHAHAHahaha >:) >:)

Ik was niet de enige die de kracht van het internet en distributed computing leerde kennen :) Zo was er Movieman bubbles die heel handig aan de Stampede een paar leuke klompen heeft over gehouden, LAAT DAT EEN LES VOOR JULLIE ZIJN !!!! aan DPC zijn leuke goodies over te houden :P
En laat ik dan de stampede zelf dan niet vergeten !
Voor velen toch elk jaar weer een hoogtepunt, helaas wordt het moeilijk mensen te vinden die het werk van de organisatie willen en kunnen doen. En dat terwijl de belangstelling elke keer weer groot is :)
De stampede stats begonnen dit jaar met een zin die de geschiedenis in mag met een opmerking van Kuuke. Jawel hier komt ie: "ff pissen, daarna de stats" :+

We hebben door al dat geweld ook de aandacht getrokken van de Internet Society hoewel het een beetje VEEL te laat is zijn we natuurlijk wel vereerd *O*
Maaaaar helaas, wat schetst onze verbazing -O- gaat de website WEEWEEWEE.WATZITERINMIJNOUDEDOOS.ENEL ER MET DE PRIJS VANDOOR .......... AAAAAAAAAAAAArrrrrrrrrrgggggggggg!. Als de Stichting mishandeling.nl of de Stichting GeefGratis gewonnen had dan hadden we er toch een beter gevoel aan over gehouden :( :(
Nee, dan is het wel leuk om van Groningen naar Eindhoven te rijden ! :|
Geen wonder dat T.net verkocht is aan VNU :P

Maar dat weerhoudt de echte DPC'er natuurlijk niet om zijn sociaal leven weer een jaar vaarwel te zeggen en maximaal door te spammen op het forum (zonlicht wat is dat? :+ ) Het overzicht van de meest hopeloze gevallen waar dr. Phil himself geen eer aan kan behalen is hier te vinden :)

Natuurlijk was er ook dit jaar weer de HCC meet, het was gelukkig iets drukker als vorig jaar en met een man of 15 aanwezig, en ik moet zeggen..... dit jaar ging de bestelling wel bijna goed en was het eten heerlijk! Natuurlijk staat er na 5 jaar nog steeds sapre ribs ipv spare ribs op het menu :P

Verder is er eigenlijk teveel om op te noemen, te veel mensen om te bedanken en zal ik zeker dingen vergeten in een overzichtje als dit .. sorry ! sorry !
(zet maar in de wiki voor volgend jaar :P

De rosetta titanenstrijd
D2OL en TSC einde fase1
CAPS7 contest
Wereld stop met tabakdag (geen idee wat ie hier doet maar het was leuk :P )
Hebben we te veel projecten ?
DPC quiz 2006
UD MEGAmijlpaal !
We kregen een back-up statsserver
Audhumla werd veranderd :P
We pakten de leiding bij D2OL *O*

Maar goed, ik dwaal af, de conclusie van het verhaal is dat we er weer een mooi jaar van hebben gemaakt en dat we met veel vertrouwen, koeien en drank het nieuwe jaar in gaan :P

Bedankt voor afgelopen jaar en voorzichtig met je vingers bij de jaarwisseling

Uw modje :w

Met speciale dank aan iisschots voor het verzamelen van de linkjes :)

o en voor de mensen die de hint niet snappen:
CRUNCHEN LUIE KOEIEN !!!!!!!!!!!
:+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+

[ Voor 7% gewijzigd door Pim. op 30-12-2006 00:29 ]

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:43
Geweldige post _/-\o_

Dat 2007 ook maar weer vol mag staan met leuke dingen, grote flushes en vele nummer 1 noteringen :)

Komen er ook weer jaarstats :P

[ Voor 11% gewijzigd door Witlof op 30-12-2006 00:10 ]

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Pim. schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 23:38:
Ik was niet de enige die de kracht van het internet en distributed computing leerde kennen :) Zo was er MoviemanBubbles die heel handig aan de Stampede een paar leuke klompen heeft over gehouden, LAAT DAT EEN LES VOOR JULLIE ZIJN !!!! aan DPC zijn leuke goodies over te houden :P
Movieman was degene die de klompen kwijtraakte :)

Maar Pim bedankt weer voor dit fijne jaaroverzicht ;)

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Verwijderd

Frentik schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 00:08:
[...]
...Maar Pim bedankt weer voor dit fijne jaaroverzicht ;)
Lastig vallen? Wel op een aangename manier, bedankt Pim, het is al laat, dus duik ik nu in mijn FlevoBed en lees het morgen nog eens rustig op m'n gemakkie door. ;)

za. 30-12-2006 15:40: Een mooie verzameling links met hoogtepunten uit 2006.
Ik werd o.m. verrast door het postoverzicht: Hier even wat DPC stats over de afgelopen 100 dagen :)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2006 15:51 . Reden: ruim 15 uur later.......za. 30-12-2006 15:40 ]

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-11 14:23
Ik kan de link niet vinden, maar waren we niet ook genomineerd voor één of andere award dit jaar?

• Xaverius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-11 08:44

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Pim. schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 23:38:We hebben door al dat geweld ook de aandacht getrokken van de Internet Society hoewel het een beetje VEEL te laat is zijn we natuurlijk wel vereerd *O*
Maaaaar helaas, wat schetst onze verbazing -O- gaat de website WEEWEEWEE.WATZITERINMIJNOUDEDOOS.ENEL ER MET DE PRIJS VANDOOR .......... AAAAAAAAAAAAArrrrrrrrrrgggggggggg!. Als de Stichting mishandeling.nl of de Stichting GeefGratis gewonnen had dan hadden we er toch een beter gevoel aan over gehouden :( :(
Nee, dan is het wel leuk om van Groningen naar Eindhoven te rijden ! :|
Jups

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:43
Megaflix schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 00:36:
Ik kan de link niet vinden, maar waren we niet ook genomineerd voor één of andere award dit jaar?
Volgens mij heb jij een stukje gemist. Voor straf 10x de OP overschrijven >:)

Waar zijn eigenlijk die t-shirts destijds besteld? Eens kijken of we Division Brabant shirts kunnen laten maken :D

[ Voor 16% gewijzigd door Witlof op 30-12-2006 00:44 ]

Verwijderd

Witlof schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 00:40:
Voor straf 10x de OP overschrijven >:)
Niet overschrijven maar overtypen! Dan heeft het typmiep project er nog wat aan :P

Hoezo DPC'er tot de laatste vezel? :+

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-11 14:23
Als ik Whatpulse nog geïnstalleerd had staan, dan telde het nog mee, maar dat heb ik niet meer.

• Rollerjooster
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-06-2023

Rollerjooster

OhNoNotHim

Ik word nooit nostalgisch van dit soort overzichten, maar eerder benieuwd naar het nieuws van volgend jaar. Raar hè.

Goed, ik ga de OP maar eens uitprinten en op het toilet hangen. :P

Forza Mucca!

Verwijderd

Heel mooi overzicht! _/-\o_
'k ben ook wel benieuwd wat we volgend jaar gaan klaarspelen, welke stampede er komt, ...

Dat het maar vlug maandag is!

• Kristof
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-11 08:40

Kristof

is een Belgisch product

Mooi om nog even herinnerd te worden aan wat er allemaal gebeurd is het laatste jaar. Het lijkt allemaal zo lang geleden :D

"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:59

DukeBox

loves wheat smoothies

Altijd handig.. over het algemeen kan ik me nog net herinneren wat er eergister is gebeurd, maar een heel jaar bijhouden is wel knap.. en dat al helemaal op die leeftijd.

[edit:]
Kwam er misschien niet helemaal goed uit, maar aangezien ik ook richting de 30 ga is het als een soort van compliment bedoeld.

[ Voor 28% gewijzigd door DukeBox op 30-12-2006 20:14 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Topicstarter
DukeBox schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 17:32:
en dat al helemaal op die leeftijd.
:(

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:59

DukeBox

loves wheat smoothies

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• JohFraEl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-11 12:43

JohFraEl

Slainte!

Leuk jaaroverzicht, mooi werk Pim. _/-\o_

(Altijd fijn van die twijfelachtige complimenten...........) :P :X

edit:
No offense @DukeBox!!! ;) (was van mij ook maar een geintje)
@Hieronder: In zekere zin zou je gelijk kunnen hebben, mits je uit eigen ervaring spreekt....!?

[ Voor 58% gewijzigd door JohFraEl op 30-12-2006 21:03 . Reden: . ]

Winter | 1st T-net Review

Verwijderd

@hierboven

In zekere zin ben jij gewoon jaloers dat je zelf niet meer "in de tijd van je leven" verkeert. :)

@ Pim super jaaroverzicht, ik heb maar 2/3e van dit jaar meegemaakt bij DPC maar dat zal ik volgend jaar goed maken door voor de volle 133,33 % hier te zijn :)

• CaLeX
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

Pim. schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 23:38:
o en voor de mensen die de hint niet snappen:
[html]<font color="#FF0000" size="6">CRUNCHEN LUIE KOEIEN !!!!!!!!!!!</font>[/html]
leuk stukje, alleen jammer van de vergeten D op het eind

Prettig uiteinde allemaal

Modbreak:ECHT NIE !!!!!

[ Voor 6% gewijzigd door een moderator op 30-12-2006 20:54 ]

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

• TPbasMIE
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-11 14:45
Mooi overzicht, en natuurlijk ook namens mij wens ik iedereen alvast een gelukkig 2007 toe!!!!

Kom ook eens op het Division Brabant Forum <BR>

• Blue_man
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-05-2024
Bedankt om het in elkaar te boksen jongelui!

le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.

Pagina: 1