UD? Wat mag dat nou wezen?
Nou, UD is hét project bij uitstek dat zoekt naar een medicijn tegen kanker. Uiteraard draait het hier op /5 al een tijdje mee en kennen we ups en downs.
Megamijlpaal?
Nouja, niet zo bescheiden! 500,000,000 punten is nu echt wel een MegaMijlpaal! Zeker als je de laatste tijd het UD-project volgde.
Natuurlijk wil ik daar als gulle Belg wel iets voor doen natuurlijk!
Maar ik verwacht dan wel een tegenprestatie
Ik heb hier een aantal prijzen in een doos zitten. Ik zoek nog mensen om die prijs aan te geven.
En daar komen jullie tevoorschijn! Ik heb prijzen voor:
- degene die op de dag waarop de DPCH gepost wordt (waar we als DPC de 500.000.000 puntengrens doorbreken) als eerste in de daily top 30 staat.
- degene die die dag een uitzonderlijke prestatie neerzet (daarom niet de grootste stijger, maar die in vergelijk met vroeger die dag een uitzonderlijk hoge prestatie leverde).
Is er die dag geen normale DPCH, dan telt de eerstvolgende dag.
Eitje, stuur die prijs maar op, wanneer moet ik flushen?
Reken uit en gok op de juiste dag!
Sparen is toegestaan, merk echter wel op dat ik niet beslis hoeveel punten je ervoor krijgt maar dat dit volledig afhangt van de organisatie grid.org. Ga dus niet bij hen of bij mij klagen dat je voor je -tig resultaten geen punten kreeg.
Later in dit topic ga ik nog hints geven over de prijzen.
Nou, UD is hét project bij uitstek dat zoekt naar een medicijn tegen kanker. Uiteraard draait het hier op /5 al een tijdje mee en kennen we ups en downs.
Megamijlpaal?
Nouja, niet zo bescheiden! 500,000,000 punten is nu echt wel een MegaMijlpaal! Zeker als je de laatste tijd het UD-project volgde.
Natuurlijk wil ik daar als gulle Belg wel iets voor doen natuurlijk!
Maar ik verwacht dan wel een tegenprestatie
Ik heb hier een aantal prijzen in een doos zitten. Ik zoek nog mensen om die prijs aan te geven.
En daar komen jullie tevoorschijn! Ik heb prijzen voor:
- degene die op de dag waarop de DPCH gepost wordt (waar we als DPC de 500.000.000 puntengrens doorbreken) als eerste in de daily top 30 staat.
- degene die die dag een uitzonderlijke prestatie neerzet (daarom niet de grootste stijger, maar die in vergelijk met vroeger die dag een uitzonderlijk hoge prestatie leverde).
Is er die dag geen normale DPCH, dan telt de eerstvolgende dag.
Eitje, stuur die prijs maar op, wanneer moet ik flushen?
Sparen is toegestaan, merk echter wel op dat ik niet beslis hoeveel punten je ervoor krijgt maar dat dit volledig afhangt van de organisatie grid.org. Ga dus niet bij hen of bij mij klagen dat je voor je -tig resultaten geen punten kreeg.
Later in dit topic ga ik nog hints geven over de prijzen.
[ Voor 0% gewijzigd door Blue_man op 17-09-2006 11:38 . Reden: daily top 30 van gemaakt ;) ]
le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.