ik ben bezig met concertfotografie vooral voor mezelf en soms voor 3voor12/noordholland. ik ben eigenlijk van plan om meer mooie foto's te maken. daarvoor wil ik graag een camera kopen ik weet niet waar ik dat moet plaatsen dus zet ik het er hier bij. belangrijk zijn een hoge lichtgevoeligheid zodat zoveel mogelijk zonder flits mooie concertfoto's van vooral bandjes kan maken in kleine en middelgrote podia in noord holland. denk aan een patronaat en kleiner. ik heb vandaag de PCM binnengekregen en daar wordt de Canon EOS 400D aangeraden. van professionele fotograven van 3voor12/noordholland heb ik gehoord dat fuji goeie camera's maakt qua lichtgevoeligheid. zelf heb ik dus zo'n SLR op het oog en misschien een panasonic lumix tz1 een compact camera die ook volgens de PCM hoog scoort bij lichtgevoeligheid. ik hoop dat ik hier antwoorden kan vinden en dat ik niet meteen afgebrand wordt omdat dit verkeerd staat
oja, kom plz niet aan met dat ik nergens kom met standaardlens. voor het grootste deel van tijd zal ik van dichtbij kunnen fotograferen.
edit: het budget ligt voorlopig rond de 800 euro.
oja, kom plz niet aan met dat ik nergens kom met standaardlens. voor het grootste deel van tijd zal ik van dichtbij kunnen fotograferen.
edit: het budget ligt voorlopig rond de 800 euro.