Dag mensen, heb sinds 2 dagen ook een N73
Ben de laatste 2 dagen helemaal "into" dit gsm toestel, omdat ik graag wil weten welke mogelijkheden er allemaal zijn..
Ik ben weliswaar een "noob" op het gebied van termen zoals N73, S60 V3, Symbian OS 9.01 maar ik hoop dat ik mede door een ieder en de vele informatieve website's het één en ander kan leren wat betreft dit supertoestel!
01] Ik zou graag willen reageren op de quote hierboven met een vraag omdat ik lees dat het mogelijk is (met je N73) te internetten. Hier betaal je voor toch? Omdat je verbonden bent met het internet? Of gebeurd dat via GPS of zo?
Nu we het over GPS hebben.. Had nog een 2de vraag
02] Kheb op het internet naar informatie gezocht wat betreft een TomTom Navigatie Systeem die je op je Symbian toestel kunt gebruiken. Wat ik heb begrepen is dat men naast het software van TomTom ook een GPS reciever moet hebben om dit te laten werken?
Met
DIT dingetje erbij zou het dus moeten lukken? Of moet je een soort van Modem applicatie hebben/installeren op je GSM?
03] Wat ik overigens heb gehoord is dat je je GSM ook als modem kunt gebruiken (Bluetooth of Infrarood) voor bijvoorbeeld je laptop, is this true? Zo ja, kan mij iemand (die hier meer over weet) in vogelvlucht vertellen hoe je dit voor elkaar krijgt?
Groetjes