Nokia N73 Topic - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 39.439 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2007 @ 19:46:
[...]

Daar zeg je me wat... ik zou ook alleen de voorkant kunnen bestellen... Wel jammer van de toetsen (ik had ze liever zwart gewild)

Ik zie net dat deze site ook zwarte originele toetsen verkopen (16 euro) :*)
Maar dan zit je op:
- voorkant € 18,95
- keypad € 15,95
- Verzend € 3,00
TOTAAL € 37,90

Als je deze (link hieronder) via e-bay bestelt kost het je €21,17 incl verzending. (dan heb je een totale set)
http://cgi.ebay.nl/Full-H...35005QQrdZ1QQcmdZViewItem

Edit: Ik heb em zojuist in bestelling gedaan (die van e-bay) 8)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2007 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-09 09:27
http://www.howardforums.c...hp?t=1003702&page=1&pp=15

Kwam gisteren deze link tegen, misschien interessant voor ons tweakers :)

Voor de mensen die geen idee hebben wat het doet, met dit programmaatje kan je de verbinding van je PC gebruiken om met je mobiel te internetten. Ik heb nog geen kans gehad om het te proberen, maar ik raad aan om het topic eerst eens goed door te lezen. Ik ben benieuwd of het werkt, succes!

Waarschuwing: Het is experimental, dus er kunnen problemen optreden met gebruik van deze software. Zoals hieronder door Bulltje beschreven.
Bulltje schreef op maandag 15 januari 2007 @ 18:44:
Aantal uur mee aan het stoeien geweest vandaag, maar niet gelukt. Ik krijg GnuBox wel aan de praat, maar het instellen van bluetooth internet verbinding wil niet lukken.. Wat ook vreemd is, is dat na het installeren van alles je je toegangspunt voor internet niet meer kan wijzigen, ook niet na het terugzetten van een eerder gemaakte back-up vóór de installatie.. Nu dus maar firmware her-installen.. :/

[ Voor 43% gewijzigd door joint_me op 15-01-2007 19:08 . Reden: warning toegevoegd ]

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-09 20:38
Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 09:38:
[...]

Maar dan zit je op:
- voorkant € 18,95
- keypad € 15,95
- Verzend € 3,00
TOTAAL € 37,90

Als je deze (link hieronder) via e-bay bestelt kost het je €21,17 incl verzending. (dan heb je een totale set)

jammer aan die ebay variant is dat hij heel waarschijnlijk nep is. Dus van mindere kwaliteit, ik denk een zwakkere soort plastic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn 2 GB geheugenkaartje geformatteerd in mijn N73.
Het gekke is dat daarna mijn N73 telkens bleef vastlopen.
Wanneer ik het kaartje eruit haal gaat het prima maar als ik
het kaartje er weer in doe, loopt de telefoon vast.
Wanneer de N73 wel door gaat en ik ga naar geheugen dan
krijg ik de melding dat er geen geheugenkaart in het slot zit,
terwijl dat wel zo is. Iemand enig idee waarom mijn geheugenkaart
niet meer wordt herkend?
Ik heb al een reset to factory defaults uitgevoerd...

greetz Martin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelBosma
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-04 14:39
Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 15:54:
Ik heb mijn 2 GB geheugenkaartje geformatteerd in mijn N73.
Het gekke is dat daarna mijn N73 telkens bleef vastlopen.
Wanneer ik het kaartje eruit haal gaat het prima maar als ik
het kaartje er weer in doe, loopt de telefoon vast.
Wanneer de N73 wel door gaat en ik ga naar geheugen dan
krijg ik de melding dat er geen geheugenkaart in het slot zit,
terwijl dat wel zo is. Iemand enig idee waarom mijn geheugenkaart
niet meer wordt herkend?
Ik heb al een reset to factory defaults uitgevoerd...

greetz Martin
Ik heb dit probleem ook gehad! Ik heb het kaartje geformateerd op mijn laptop en daarna nog een keer op de telefoon en het werkte daarna weer lkkr. Maar wel vaag weet niet precies waar dit aan lag maar de telefoon sloeg gewoon helemaal vast! Reageerde nergens meer op! heel appart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

assass schreef op woensdag 13 december 2006 @ 00:26:
toevoegen aan software links:

http://www.google.com/gmm (navigeer hierheen met je mob)

gewoon omdat het zo bruut is,.. vanavond nog pizza er mee besteld :) en ahv satellietbeelden gezien hoe scheef ik mn auto maanden geleden heb ingeparkeerd :S
Dag mensen, heb sinds 2 dagen ook een N73 :)

Ben de laatste 2 dagen helemaal "into" dit gsm toestel, omdat ik graag wil weten welke mogelijkheden er allemaal zijn..

Ik ben weliswaar een "noob" op het gebied van termen zoals N73, S60 V3, Symbian OS 9.01 maar ik hoop dat ik mede door een ieder en de vele informatieve website's het één en ander kan leren wat betreft dit supertoestel! :D

01] Ik zou graag willen reageren op de quote hierboven met een vraag omdat ik lees dat het mogelijk is (met je N73) te internetten. Hier betaal je voor toch? Omdat je verbonden bent met het internet? Of gebeurd dat via GPS of zo? :$

Nu we het over GPS hebben.. Had nog een 2de vraag O-)

02] Kheb op het internet naar informatie gezocht wat betreft een TomTom Navigatie Systeem die je op je Symbian toestel kunt gebruiken. Wat ik heb begrepen is dat men naast het software van TomTom ook een GPS reciever moet hebben om dit te laten werken?

Met DIT dingetje erbij zou het dus moeten lukken? Of moet je een soort van Modem applicatie hebben/installeren op je GSM?

03] Wat ik overigens heb gehoord is dat je je GSM ook als modem kunt gebruiken (Bluetooth of Infrarood) voor bijvoorbeeld je laptop, is this true? Zo ja, kan mij iemand (die hier meer over weet) in vogelvlucht vertellen hoe je dit voor elkaar krijgt?

Groetjes B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 09:38:
[...]

Maar dan zit je op:
- voorkant € 18,95
- keypad € 15,95
- Verzend € 3,00
TOTAAL € 37,90

Ja die 37.90 zijn wel originele nokia frontjes? Die van ebay iig niet? Nou ik wacht je oordeel over je bestelling wel ff af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 14:57
cakirgozlu hemso naber?

even over vraagje 2. ja klopt je hoeft alleen dat apparaatje aan te schaffen, voor de rest heb je alleen tomtomsoftware nodig. dus wat je nu nodig hebt is 2 gig extra geheugen( voor tomtom en de maps) en daarnaast heb je de oasis media gps bluetooth nodig, daarna kan je navigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

badluckboy schreef op maandag 15 januari 2007 @ 17:28:
cakirgozlu hemso naber?

even over vraagje 2. ja klopt je hoeft alleen dat apparaatje aan te schaffen, voor de rest heb je alleen tomtomsoftware nodig. dus wat je nu nodig hebt is 2 gig extra geheugen( voor tomtom en de maps) en daarnaast heb je de oasis media gps bluetooth nodig, daarna kan je navigeren.
Selam kardes :) Thanx voor je snelle reactie d:)b

Ik was al van plan één deze dagen een Mini-SD geheugenkaart aan te schaffen van 1Gb (moet meer als genoeg zijn lijkt mij). Daarnaast ga ik dus ook ff op zoek naar een Oasis Media Bluetooth GPS Receiver ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
1 gig is net genoeg he, daarna kan je weinig filmpjes en mp3tjes op je tel zetten, tenminste als je de tomtom west europa map erop zet. die is iets van 900 mb. ( west europa is wel het grootste gebied wat tomtom bestrijkt; benelux, duitsland, frankrijk, spanje, portugal, oostenrijk, zwitserland) tomtomzelf is dacht ik iets van 5 mb ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulltje
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
joint_me schreef op maandag 15 januari 2007 @ 10:05:
http://www.howardforums.c...p?t=1003702&page=10&pp=15

Kwam gisteren deze link tegen, misschien interessant voor ons tweakers :)

Voor de mensen die geen idee hebben wat het doet, met dit programmaatje kan je de verbinding van je PC gebruiken om met je mobiel te internetten. Ik heb nog geen kans gehad om het te proberen, maar ik raad aan om het topic eerst eens goed door te lezen. Ik ben benieuwd of het werkt, succes!
Aantal uur mee aan het stoeien geweest vandaag, maar niet gelukt. Ik krijg GnuBox wel aan de praat, maar het instellen van bluetooth internet verbinding wil niet lukken.. Wat ook vreemd is, is dat na het installeren van alles je je toegangspunt voor internet niet meer kan wijzigen, ook niet na het terugzetten van een eerder gemaakte back-up vóór de installatie.. Nu dus maar firmware her-installen.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-09 09:27
[...]

sorry, dat wist ik niet :|

Jammer, dacht na mijn examen eens mee te gaan stoeien, maar nu weet ik dat niet zo zeker :N

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sawk
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 13:08
joint_me schreef op maandag 15 januari 2007 @ 19:04:
[...]

sorry, dat wist ik niet :|

Jammer, dacht na mijn examen eens mee te gaan stoeien, maar nu weet ik dat niet zo zeker :N
Ik ben er ook een uurtje mee bezig geweest, daarna moest ik weg maar ik denk dat ik eerst eens ahcter een ander bluetoothstickje aanmoet heb dat Gnubox iig al wel gesigned maar mijn bluetooth stickje is nogal beperkt staat ook geen andere drivers toe e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hola, wat is nu de beste, lees betaalbare gps ontvangen voor de n73 icm tomtom 6.
wat heeft super standby tijd en goede ontvangst zonder hiervoor de jackpot te moeten betalen.
ik hoor onwijs graag van jullie.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2007 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-04-2024

MrJames

-/

Ik was dus op vakantie gegaan en meteen de eerste dag liep mijn N73 vast tijdens een foto maken. Dit is zo elke dag gebeurt tijdens mijn vakantie. Ook krijg ik af en toe dat de RAM geheugen vol zit en ik niks meer kan doen. Hier heb ik af en toe hetzelfde problemen. Als ik muziek luister, foto maakt loopt tie vast. Meer mensen hetzelfde?

Ik ben van plan om in de weekend de Music Edition firmware te laten installeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrJames schreef op maandag 15 januari 2007 @ 20:15:
Ik was dus op vakantie gegaan en meteen de eerste dag liep mijn N73 vast tijdens een foto maken. Dit is zo elke dag gebeurt tijdens mijn vakantie. Ook krijg ik af en toe dat de RAM geheugen vol zit en ik niks meer kan doen. Hier heb ik af en toe hetzelfde problemen. Als ik muziek luister, foto maakt loopt tie vast. Meer mensen hetzelfde?

Ik ben van plan om in de weekend de Music Edition firmware te laten installeren...
wat is het verschil tussen 73 normaal en muziek edition? dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou gaan voor de holux gpslim 236, heb er al 2 gehad icm mijn (alweer 3e N73) werkt perfect, snelle constante fix en niet duur ong. €75.- nieuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulltje
  • Niet online
Sawk schreef op maandag 15 januari 2007 @ 19:18:
[...]

Ik ben er ook een uurtje mee bezig geweest, daarna moest ik weg maar ik denk dat ik eerst eens ahcter een ander bluetoothstickje aanmoet heb dat Gnubox iig al wel gesigned maar mijn bluetooth stickje is nogal beperkt staat ook geen andere drivers toe e.d.
Same here, heb een sitecom ding en die staat ook maar weinig toe, ook bezig geweest met die andere aangegeven drivers, maar er niet mee verder gekomen. Vind het wel best eigenlijk zo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sawk
Bulltje schreef op maandag 15 januari 2007 @ 21:51:
[...]

Same here, heb een sitecom ding en die staat ook maar weinig toe, ook bezig geweest met die andere aangegeven drivers, maar er niet mee verder gekomen. Vind het wel best eigenlijk zo :+
Tja ik heb ook zo'n sitecom dingetje ik verbaas me al een tijdje over de vage mogelijkheden van dit dingetje en kijk nu dus naar een nieuwe met widcomm drivers. Heb nog 'n vraagje eigenlijk op die proxyi.exe als ik daarop dubbelklik zie ik wel een zandlopertje maar er gebeurt verder niks ligt dit aan mij(op winxp) of hoor ik hem wel gewoon te kunnen openen? En m-router die site die geeft alle pagina's weer als niet gevonden heb jij misschien m-router?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulltje
  • Niet online
Sawk schreef op maandag 15 januari 2007 @ 21:56:
[...]

Tja ik heb ook zo'n sitecom dingetje ik verbaas me al een tijdje over de vage mogelijkheden van dit dingetje en kijk nu dus naar een nieuwe met widcomm drivers. Heb nog 'n vraagje eigenlijk op die proxyi.exe als ik daarop dubbelklik zie ik wel een zandlopertje maar er gebeurt verder niks ligt dit aan mij(op winxp) of hoor ik hem wel gewoon te kunnen openen? En m-router die site die geeft alle pagina's weer als niet gevonden heb jij misschien m-router?
Kan ik je niet mee helpen, gebruik ik allemaal niet :) sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 19:21:
hola, wat is nu de beste, lees betaalbare gps ontvangen voor de n73 icm tomtom 6.
wat heeft super standby tijd en goede ontvangst zonder hiervoor de jackpot te moeten betalen.
ik hoor onwijs graag van jullie.
ik heb de oasis bluetooth gps ontvanger voor 66 euro. hij werkt goed.

http://www.pdashop.nl/pro...uetooth-gps-receiver.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff snel offtopic: heeft iemand verstand van paypal zonder creditcard? Stuur het desnoods naar @gmail.com (om forum vervuiling tegen te gaan ;))

Ik wil dus die zwarte coverset betalen via paypal (waar ik geld heb opgezet) nu blijft hij zeiken dat ik creditcard gegevens moet invullen voordat ik kan betalen. Maar ik heb GEEN creditcard.... Weet iemand hoe ik toch kan betalen? Alvast bedankt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gehoord dat je je GSM (Nokia N73) ook als modem kunt gebruiken (Bluetooth of Infrarood) voor bijvoorbeeld je laptop, is this true?

Zo ja, kan mij iemand (die hier meer over weet) in vogelvlucht vertellen hoe je dit voor elkaar krijgt? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De trilfunctie voor SMS vindt ik veel te weinig. Het is één korte tril en daarmee is het afgelopen. Weet iemand of ik dit (met extra software) kan wijzigen?

Thnx.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2007 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De holux 236 werkt perfect plug & play. Heb helemaal origineel tt6 op sd kaart. Kwestie van kaartje erin installen en holux 236 aan en binnen 5 minuten kan je europa gaan verkennen, echt perfect. Ik raad je wel aan om wat NP's uit te zetten en dan vooral die buitenlandse flitspalen, dan draait het allemaal wat soepeler!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand trouwens een idee hoe ik mijn toetsenverlichting kan uitzetten>? Met tt6 blijft de verlichting branden in het donker en dat is niet echt nodig. Het zou mooier zijn als die uit zou gaan, misschien iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sawk
>:)
[...]

Dat kan wel alleen moetj e dan even in GNUbox delete records doen, hierna moet het probleem opgelost zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulltje
  • Niet online
Sawk schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 14:18:
>:)
[...]

Dat kan wel alleen moetj e dan even in GNUbox delete records doen, hierna moet het probleem opgelost zijn ;)
Okee, niet aan gedacht idd. Maar vind het toch vreemd dat je in je instellingen van dat 'Web' gebeuren niet anders kan kiezen.. Maargoed, alles werkt weer hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Mij is het ook nog niet gelukt, maar in die threat staat een simpele oplossing voor dat probleem. Je moet in gnubox naar install gaan en dan kiezen 'voor delete records'. Als je het al gedeinstalleerd hebt kun je het opnieuw installeren en alsnog kiezen voor delete records. Als het goed is werkt het dan weer goed.

.ps.
Heb ook zo'n sitecom dongle waar ik meer mensen over hoor klagen hier. Wat is dat ding slecht voor je bloeddruk zeg, heeft nooit langdurig fatsoenlijk gewerkt.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2007 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een paar vraagjes:

1. Hoe zet ik mijn toetsenblokering aan? ik weet dat het http://fuse.stc.cx/autolock/ daar te vinden is maar er staat er geen bij voor de N73

2. Is er een mogelijkheid om fulscreen een foto in beeld te krijgen als iemand mij belt?
Ik heb het al!

alvast bedankt

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2007 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeaselADHD
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-05 14:59
http://fuse.stc.cx/autolo..._v1.1_for_S60_3rd_ed.SISX dit is de goede autolock ;)

en voor 2 is ook een programmaatje, weet niet welk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wesleyvinken schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 18:47:
http://fuse.stc.cx/autolo..._v1.1_for_S60_3rd_ed.SISX dit is de goede autolock ;)

en voor 2 is ook een programmaatje, weet niet welk ;)
Dankjewel, bedankt om zo snel te reageren!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2007 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 06:26
Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 18:49:
[...]

Dankjewel, bedankt om zo snel te reageren! ik hoop dat iemand anders wel weet hoe ik full screen die foto krijg
Daar kun je dit progje voor gebruiken: Best Full Screen Caller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan81
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 19:42

Arjan81

Rotterdam

Beste Tweakers ik lees al een tijd mee en heb me vandaag ook maar aangemeld bij het Forum. Natuurlijk omdat ik jullie hulp wel kan gebruiken.

Ben zelf in het bezit van een N73. En daar redelijk tevreden mee. Gelukkig doet hij het prima op een enkele blauwe foto na. Ik heb dus geen probleem maar een maat van mij wel. Hopelijk kunnen jullie hem verder helpen.

Het betreft het volgende probleem.

Hij heeft een foto gemaakt en gaat deze roteren en opslaan. Tot 3 keer toe krijgt hij het niet voor elkaar, elke keer een gescheurd icoontje. Het doel was om deze foto als achtergrond te gebruiken. Wat doet hij nu. Hij slaat het plaatje niet op maar roteert het en kiest gelijk de optie als achtergrond gebruiken. Vervolgens loopt de N73 muurvast. Hij start hem opnieuw op en vervolgens verlaat de N73 het witte opstartscherm niet.

Wie heeft er een suggestie om de N73 weer aan de praat te krijgen.

B.v.d.

HP Pavilion Power 15-cb040nd, Samsung Galaxy Z Fold 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arjan81 schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 19:12:
Beste Tweakers ik lees al een tijd mee en heb me vandaag ook maar aangemeld bij het Forum. Natuurlijk omdat ik jullie hulp wel kan gebruiken.

Ben zelf in het bezit van een N73. En daar redelijk tevreden mee. Gelukkig doet hij het prima op een enkele blauwe foto na. Ik heb dus geen probleem maar een maat van mij wel. Hopelijk kunnen jullie hem verder helpen.

Het betreft het volgende probleem.

Hij heeft een foto gemaakt en gaat deze roteren en opslaan. Tot 3 keer toe krijgt hij het niet voor elkaar, elke keer een gescheurd icoontje. Het doel was om deze foto als achtergrond te gebruiken. Wat doet hij nu. Hij slaat het plaatje niet op maar roteert het en kiest gelijk de optie als achtergrond gebruiken. Vervolgens loopt de N73 muurvast. Hij start hem opnieuw op en vervolgens verlaat de N73 het witte opstartscherm niet.

Wie heeft er een suggestie om de N73 weer aan de praat te krijgen.

B.v.d.
Batterij er ook ff uithalen en dan nogmaals proberen.

[ Voor 188% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2007 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan81

Arjan81

Rotterdam

Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 19:21:
[...]

Batterij er ook ff uithalen en dan nogmaals proberen.
Dat heeft hij inmiddels ook al zes keer gedaan. Evenals opstarten met oplader erin (waar hij wel op reageert), zonder oplader. Met simkaart, zonder simkaart. Allen zonder gevolg. Is er geen reset mogelijk of wordt het toch een servicecenter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt ik had het gevonden, in ieder geval bedankt :) . Ik vind het een beetje duur grapje maarja.

Nu ik toch bezig ben weet iemand leuke flash filmpjes oid die ik kan gebruiken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:08
Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 19:31:
[...]

Klopt ik had het gevonden, in ieder geval bedankt :) . Ik vind het een beetje duur grapje maarja.

Nu ik toch bezig ben weet iemand leuke flash filmpjes oid die ik kan gebruiken ?
Werp hier is eens blik: *knip* voor wat leuke freeware.

Trouwens heeft er hier iemand een gratis divx player (die het doet) voor mn n73?

Modbreak:Link verwijderd ivm aangetroffen warez.

[ Voor 9% gewijzigd door Eggy op 21-01-2007 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoBbY_1
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-08 00:13
sylvesterrr schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 20:36:
Dat ligt aan jou, ik heb 'm zonet kunnen downloaden. Directe link: http://mobile.divx.com/DivXPlayer_S60_3rd.sisx
Bij deze, ff zoeken en je hebt het. Werkt ideaal :)

Een echte golver is nooit uitgeput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

badluckboy schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 00:07:
[...]

top onwijs bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 17:51:
[...]

Tja, ik haalde dat ding een maand terug ook uit m'n broekzag.
Weg knoppie. Had em nog wel. Zelf lijmen ging niet.
Maand weg geweest, nu weer terug met nieuw knoppie.

Viel aanvankelijk onder de garantie, volgens de monteur ook, zegt Vodafone dat ik mazzel heb gehad, omdat het eigenlijk geen garantie is.
Nu ben ik blij dat ik het toestel weer terug heb (zoek alleen nog steeds een goeie hoes voor het toestel), maar dat zo'n knopje niet onder de garantie zou vallen (na 2 maanden gebruik) vind ik toch wel belachelijk! Vraag me af of dat echt zo is, en wat je eventueel zou kunnen doen in het geval van als het weer zou gebeuren.
Ik heb erg veel geluk gehad, iemand die op een Nokia reparatiecentrum werkt heeft hem meegenomen en de joystick module vernieuwd. Dat is het voordeel van Nokia, alles is makkelijk te vervangen en er is niks gesoldeerd. Had hem dezelfde dag alweer gerepareerd terug. Volgens hem is het een zwak punt van de N73 en is er inmiddels een verbeterde joystick, die heb ik nu dus erin. Nokia erkent het probleem en zegt dat dit altijd onder garantie gerepareerd zal worden. Maar ik wilde hem niet graag 3 weken kwijt zijn. Ik ben weer blij met mijn N73 en het nieuwe joystikkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZUIVERE311
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-04-2024
badluckboy schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 00:07:
[...]

Grappig, bij mij is dit ding niet goed te krijgen. Iedere keer na een klein half uur, klapt hij er iedere keer uit. Maw hij verliest het contact met mijn N73. Ik heb versie 3.0638.0.0.1 .
Tijdelijk even de LD-3W van een collega geleend. Die werkt wel perfect. Ben er mee naar Munchen gereden en de hele weg perfect gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 21:07:
[...]

top onwijs bedankt voor de tip.
Ik gebruik deze gps ontvanger, werkt perfect met de N73. Inclusief verzendkosten voor circa 45,00 Euro. Dit apparaatje heeft werkelijk een ongelofelijk lange standby tijd

http://cgi.ebay.nl/SS-BLU...Z4668QQrdZ1QQcmdZViewItem

in de auto vindt ie zeer snel sattelieten. Ow ja, hij komt uit GB heeft dus een andere stekker, maar hij laadt ook perfect op met een Nokia opladertje, geen probleem dus

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2007 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:05
Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 21:23:
[...]

Ik gebruik deze gps ontvanger, werkt perfect met de N73. Inclusief verzendkosten voor circa 45,00 Euro. Dit apparaatje heeft werkelijk een ongelofelijk lange standby tijd

http://cgi.ebay.nl/SS-BLU...Z4668QQrdZ1QQcmdZViewItem

in de auto vindt ie zeer snel sattelieten. Ow ja, hij komt uit GB heeft dus een andere stekker, maar hij laadt ook perfect op met een Nokia opladertje, geen probleem dus
Werkt die receiver echt alleeen met Nokia en TomTom ? Of zien andere telefoons hem ook ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assass
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-07-2024

assass

Salon GoT'er

hij was al eerder losgegaan,.. het joystick joystickje knopje van mn n73

balen! maar destijds teruggevonden en weer vastgezet,.. kein problem

gisteravond haalde ik mn telefoon uit m'n zak,.. al lopendewijs,.. waar dat dingetje is losgeraakt weet ik echt niet niet, maar feit is dat ik dat joystickje nu kwijt ben. ziet er niet uit,.. en bedient daarnaast erg onpraktisch

ik wil dus zo snel mogelijk een vervangend onderdeeltje (hele reparatie hoeft niet eens,.. mij gaat t opzich alleen om dat knopje)

wie heeft hier ervaring mee? in alle nokia n73 delen is dit onderwerp wel voorbijgekomen maar nog nooit heeft iemand constructief antwoord gegeven,.. in termen van referenties en aanbevelingen

iemand die wat meer weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen ik zit met een klein vraagje. Ik sta op het punt om een (2ehands) N73 aan te schaffen. Alleen nu blijkt het de T-Mobile versie te zijn. Vind ik geen ramp, want heb zelf ook T-Mobile en de logo's aan de buitenkant van de telefoon zijn wel weg te werken of ik doe er andere frontjes op. Alleen de telefoon bevat uiteraard ook ingebakken T-Mobile menu's en software. Kan ik dit 'verhelpen' door bij een NSP de firmware te laten flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Naar een NSP? daar kunnen ze `m gewoon onder de garantie vervangen. Of `m door je leverancier laten opsturen? In ieder geval niet zelf gaan prutten, want dan vervalt je garantie.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 10:48:
Mensen ik zit met een klein vraagje. Ik sta op het punt om een (2ehands) N73 aan te schaffen. Alleen nu blijkt het de T-Mobile versie te zijn. Vind ik geen ramp, want heb zelf ook T-Mobile en de logo's aan de buitenkant van de telefoon zijn wel weg te werken of ik doe er andere frontjes op. Alleen de telefoon bevat uiteraard ook ingebakken T-Mobile menu's en software. Kan ik dit 'verhelpen' door bij een NSP de firmware te laten flashen?
Ja dat kan! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt allebei voor de vlotte reacties. Nu houdt niets mij tegen om dit toestel aan te schaffen eigenlijk.

Nog eventjes @Ginz; je bedoeld met onder garantie vervangen de firmware neem ik aan?

Tot later in dit topic als ik de trotse eigenaar ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulltje
  • Niet online
Ook leuk, oplader kapot :/ lang leve het verloopstukje.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 13:07:
Ik heb gehoord dat je je GSM (Nokia N73) ook als modem kunt gebruiken (Bluetooth of Infrarood) voor bijvoorbeeld je laptop om te kunnen internetten, is this true?

Zo ja, kan mij iemand (die hier meer over weet) in vogelvlucht vertellen hoe je dit voor elkaar krijgt? O-)
Schop.. Niemand? O-)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2007 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hellowz :)

Morgen ga ik een N73 overkopen van iemand.
Normaal gezien zou het toestel 100% in orde moeten zijn.

Maar je weet nooit natuurlijk ;)
Nu was mijn vraag waar moet ik op letten als ik hem test?

Ik had al gedacht aan:
- gekleurde subpixels / dode pixels
- krassen / vlekken
- krakend speakertje
- foto maken en lens testen
- ...

Heb ik nog iets over het hoofd gezien wat ik zeker moet testen?
Mss nog typische foutjes bij de N73 die ik moet controleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulltje
  • Niet online
Klopt inderdaad. Hoe? Geen idee :+ Pc suite geeft wel iets aan van verbinding maken met internet geloof ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-04-2024

MrJames

-/

Ja dat is waar maar het is duur. Heb het een keer getest een paar seconden. 20 kb gebruikt en moest 18 cent betalen niet veel maar als je 5 minuten aan het internetten bent kom je rond de 5 euro misschien meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:00
Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 13:50:
Hellowz :)

Morgen ga ik een N73 overkopen van iemand.
Normaal gezien zou het toestel 100% in orde moeten zijn.

Maar je weet nooit natuurlijk ;)
Nu was mijn vraag waar moet ik op letten als ik hem test?

Ik had al gedacht aan:
- gekleurde subpixels / dode pixels
- krassen / vlekken
- krakend speakertje
- foto maken en lens testen
- ...

Heb ik nog iets over het hoofd gezien wat ik zeker moet testen?
Mss nog typische foutjes bij de N73 die ik moet controleren?
Koop alleen een gsm waar de doos en kassabon erbij zit. (ivm garantie)
Tip: Kijk of het imeinummer overeen komt met de doos. (onder de plaats van de batterij zit het imeinummer) Kijk ook goed naar het plaatje waar de gegevens van imeinummer etcetera zit, want dat willen ze ook weleens vervalsen. Ik heb het zelf ooit eens meegemaakt!!!

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 11:09:
@Ginz; je bedoeld met onder garantie vervangen de firmware neem ik aan?

Tot later in dit topic als ik de trotse eigenaar ben :)
Ginz reageerde op de persoon VOOR jou... (op assass dus)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2007 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrJames schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 14:03:
[...]

Ja dat is waar maar het is duur. Heb het een keer getest een paar seconden. 20 kb gebruikt en moest 18 cent betalen niet veel maar als je 5 minuten aan het internetten bent kom je rond de 5 euro misschien meer...
Misschien stomme vraag maar kun je het niet via GPS doen? Internetten dus..

Dat je zeg maar je N73 (met modeminstellingen) als draadloos modem/router gebruikt om te kunnen internetten op je Notebook via (bluetooth) GPS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 17:48:
[...]

Dat je zeg maar je N73 (met modeminstellingen) als draadloos modem/router gebruikt om te kunnen internetten op je Notebook via (bluetooth) GPS?
Volgens mij bedoel je GPRS. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 17:48:
[...]

Stomme vragen bestaan niet.
GPS betekend global positioning system. Het enige dat dit doet is de coördinaten doorgeven waar hij is aan de hand van diverse satalieten (met mijn ontvangertje meestal tussen de 6 en 12 ofzo). Internetten kan dus niet hiermee.

Met gsm bel je naar internetprovider net zoals bij analoog internet op je pc, je betaald dus gewoon de duur van het telefoongesprek.
GPRS betaal je per byte dat je geupload of download hebt. En GPRS is ook veel sneller. Ik denk dat er niemand nog mbv gsm internet op zijn mobiel.

Veel te duur in ieder geval. Tenzij je een onbeperkt account hebt, maar daar zitten ook ristricties aan vast. Zo mag je meestal dan niet meer dan 10mb per uur ofzo downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 18:19:
[...]

Stomme vragen bestaan niet.
GPS betekend global positioning system. Het enige dat dit doet is de coördinaten doorgeven waar hij is aan de hand van diverse satalieten (met mijn ontvangertje meestal tussen de 6 en 12 ofzo). Internetten kan dus niet hiermee.

Met gsm bel je naar internetprovider net zoals bij analoog internet op je pc, je betaald dus gewoon de duur van het telefoongesprek.
GPRS betaal je per byte dat je geupload of download hebt. En GPRS is ook veel sneller. Ik denk dat er niemand nog mbv gsm internet op zijn mobiel.

Veel te duur in ieder geval. Tenzij je een onbeperkt account hebt, maar daar zitten ook ristricties aan vast. Zo mag je meestal dan niet meer dan 10mb per uur ofzo downloaden.
Dank u voor deze wijze uitleg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Even een oude quote uit de sloot:
vegterb schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 22:57:
• Iemand al videobellen gedaan? Ik krijg 'video-oproep niet ondersteund door netwerk'

Videobellen is mij nog steeds niet gelukt. Ik dacht dat dit aan Telfort lag, maar sinds de overname door KPN zit ik nu op het KPN netwerk en ik dacht dat die beeldbellen toch al wel ondersteunden ?
Een vriend van me heeft ook een N73 en kan wel gewoon beeldbellen.
Is het iemand al gelukt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit bij orange en ik krijg ook die melding dat het netwerk het niet ondersteunt.. Ik zou het overigens toch niet gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickes
  • Laatst online: 29-08 14:17
Zelf zit ik bij Vodafone (abonnement, 22,50) en kan gewoon beeldbellen en werkt perfect. Al met wat vrienden geprobeerd, deze hebben bijde ook Vodafone dus naar een andere telecomaanbieder heb ik nog niet geprobeerd.

Op de N73 werkt beeldbellen bij mij in iedergeval perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Dan zal het waarschijnlijk niet aan mijn instellingen liggen maar puur aan Telfort/KPN.
Kan er bizar weinig over vinden op Google. Als ik "video-oproep niet ondersteund door netwerk" intyp kom ik alleen uit bij deze topic hehe. Op de site van Telfort kan ik er ook helemaal niks over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan81

Arjan81

Rotterdam

Hoe het werkt, dat weet ik niet.

Ik weet wel dat ik vandaag de nieuwe Firmware heb laten installeren bij het nokia service center in schiedam. Ik heb nu versie

V3.0638.0.0.1
30.10.2006
RM-133
Nokia N73 (02)

Bij instrumenten kreeg ik toen als extra icoontje modem. Als je dat "aanklikt" zie je verbinden via infrarood.

De firmware was trouwens in 5 min. gepiept. Superservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:08
.KeN. schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 19:09:
Even een oude quote uit de sloot:

[...]

Videobellen is mij nog steeds niet gelukt. Ik dacht dat dit aan Telfort lag, maar sinds de overname door KPN zit ik nu op het KPN netwerk en ik dacht dat die beeldbellen toch al wel ondersteunden ?
Een vriend van me heeft ook een N73 en kan wel gewoon beeldbellen.
Is het iemand al gelukt ?
Ik zit bij t-mobile, beeldbellen naar een sony-ericsson vodafone is geen probleem! Erg leuk om te doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07:18
Ben sinds een dagje nu ook de gelukkige eigenaar van de N73! Het is even wennen, maar wel een geweldig toestel!

Alleen 2 vraagjes tussendoor: kan ik ergens nog een verzekering afsluiten? Ik heb hem bij T-mobile en daar kan het wel maar dat kost me 8 euro in de maand (en 30 euro eigen risico) wat ik wel aan de hoge kant vind...

Verder, kan ik de logotjes vervangen van de programma's die op m'n telefoon geïnstalleerd zijn? Bij Opera Mini heb ik bijvoorbeeld een heel klein priegelig logotje, wat niet zo mooi in m'n menu staat O-)

(en niemand weet zeker een duidelijkere site met echt alleen maar gratis progammatjes dan de sites die al 10x in dit topic zijn langs gekomen? Want wat zijn die allemaal slecht en rommelig zeg... )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan81

Arjan81

Rotterdam

FabianNL schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 21:22:
Ben sinds een dagje nu ook de gelukkige eigenaar van de N73! Het is even wennen, maar wel een geweldig toestel!

Alleen 2 vraagjes tussendoor: kan ik ergens nog een verzekering afsluiten? Ik heb hem bij T-mobile en daar kan het wel maar dat kost me 8 euro in de maand (en 30 euro eigen risico) wat ik wel aan de hoge kant vind...

Verder, kan ik de logotjes vervangen van de programma's die op m'n telefoon geïnstalleerd zijn? Bij Opera Mini heb ik bijvoorbeeld een heel klein priegelig logotje, wat niet zo mooi in m'n menu staat O-)

(en niemand weet zeker een duidelijkere site met echt alleen maar gratis progammatjes dan de sites die al 10x in dit topic zijn langs gekomen? Want wat zijn die allemaal slecht en rommelig zeg... )
Een verzekering afsluiten kan meestal bij je provider. Maar waarom zou je dat doen. Nokia geeft immers 25 maanden garantie op hun toestellen.

Logo's zijn allemaal geheel naar eigen wens aan te passen. Dit kan door middel van theme creator. Heb ik ervaren als vrij lastig.

Verder voor het maken van eigen theme's is own skin echt wel handig. ff registreren en je kan beginnen. http://www5.ownskin.com/theme?m=3:Nokia+N73

andere site: http://gallery.mobile9.com/c/nokia-n73-themes/1/

Waarschijnlijk zijn dit de sites die je bedoelde met al 10 keer langsgekomen. Maar ja....

Ik heb me ook rot gezocht maar er is weinig te vinden (of je moet beter zoeken).

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TVP

Krijg hopelijk vrijdag ook mijn Nokai N73 ^^
Meteen maar die screen protectors erbij gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Mono
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-09 16:44
Ik had eerst V2.xxxxxx xx-xx-2006 RM-133 Nokia N73 (57-02) als firmware. Ik ben naar de NSP geweest om de firmware te laten updaten en ervoor te zorgen dat ik geen branded toestel meer zou hebben.

Na de Update had ik de volgende firmware:
V3.0638.0.0.1
30-10-2006
RM-133
Nokia N73(57.01)
Ik neem aan dat mijn toestel nog steeds branded is en alleen de landcode veranderd is? Heeft iemand dit ook gehad? Betekend dit dat ik mijn toestel helemaal niet door een update via de NSP kan unbranden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickes
  • Laatst online: 29-08 14:17
Arjan81 schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 20:09:
[...]

Hoe het werkt, dat weet ik niet.

Ik weet wel dat ik vandaag de nieuwe Firmware heb laten installeren bij het nokia service center in schiedam. Ik heb nu versie

V3.0638.0.0.1
30.10.2006
RM-133
Nokia N73 (02)

Bij instrumenten kreeg ik toen als extra icoontje modem. Als je dat "aanklikt" zie je verbinden via infrarood.

De firmware was trouwens in 5 min. gepiept. Superservice.
Ja als het rustig zijn ze zo klaar.
Maar wat ik dan wel weer weet is dat je niet de laatste nieuwe firmware hebt.
Zelf heb ik wel de laatste en dat is:

V 3.0649.0.0.1
30-11-2006
RM-133
(c) Nokia N73 (02)

Jij hebt nu een unbranded versie van je N73 en kan je hem dus thuis gewoon eventjes via de Nokia Software Updater (NSU) updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G-Mono schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 23:26:
Ik had eerst V2.xxxxxx xx-xx-2006 RM-133 Nokia N73 (57-02) als firmware. Ik ben naar de NSP geweest om de firmware te laten updaten en ervoor te zorgen dat ik geen branded toestel meer zou hebben.

Na de Update had ik de volgende firmware:
V3.0638.0.0.1
30-10-2006
RM-133
Nokia N73(57.01)
Ik neem aan dat mijn toestel nog steeds branded is en alleen de landcode veranderd is? Heeft iemand dit ook gehad? Betekend dit dat ik mijn toestel helemaal niet door een update via de NSP kan unbranden?
ik heb een nieuwere firmware via nsu op mijn N73 gezet, namelijk de v3.0649.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hey.. nieuwe firmware ?
Gelijk even updaten dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
Arjan81 schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 21:33:
[...]

Een verzekering afsluiten kan meestal bij je provider. Maar waarom zou je dat doen. Nokia geeft immers 25 maanden garantie op hun toestellen.

Logo's zijn allemaal geheel naar eigen wens aan te passen. Dit kan door middel van theme creator. Heb ik ervaren als vrij lastig.

Verder voor het maken van eigen theme's is own skin echt wel handig. ff registreren en je kan beginnen. http://www5.ownskin.com/theme?m=3:Nokia+N73

andere site: http://gallery.mobile9.com/c/nokia-n73-themes/1/

Waarschijnlijk zijn dit de sites die je bedoelde met al 10 keer langsgekomen. Maar ja....

Ik heb me ook rot gezocht maar er is weinig te vinden (of je moet beter zoeken).

Succes
Probleem is alleen dat Nokia geen gerantie geeft op waterschade... En laat dat nou net de oorzaak zijn waardoor mijn vorige telefoon (6230i) het nog geen half jaar volhoude :'(

Maar zal eens kijken naar de theme creators! Kan ik daar dan ook alleen de icontjes aanpassen van de zelf geïnstalleerde programma's? Zoals dus Opera Mini maar ook Splinter Cell... Deze hebben namelijk geen mooi (en duidelijk) icoontje, wat er gewoon niet zo mooi uitziet dus...

Theoretisch gezien kan ik wel een SISX bestand uitpakken en vervolgens daar het logotje vervangen, maar kon daar geen (werkend) programma voor vinden...
Bedankt iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 01:05
Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 15:31:
Achteraf wel spijt dat ik deze telefoon gehaald heb. Koop je een music edition kan je niet in gewone kwaliteit audio luisteren via bluetooth.
Mee eens, dit is een ongelooflijke blunder van Nokia. Zelfs de veel goedkopere 6233 kan dit. Wat mij betreft een showstopper voor de N73, ik ga waarschijnlijk voor de 6233.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan81

Arjan81

Rotterdam

Rickes schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 23:28:
[...]

Ja als het rustig zijn ze zo klaar.
Maar wat ik dan wel weer weet is dat je niet de laatste nieuwe firmware hebt.
Zelf heb ik wel de laatste en dat is:

V 3.0649.0.0.1
30-11-2006
RM-133
(c) Nokia N73 (02)

Jij hebt nu een unbranded versie van je N73 en kan je hem dus thuis gewoon eventjes via de Nokia Software Updater (NSU) updaten.
Wat is het verschil tussen deze twee firmware versies? Wat is er gefixt met de versie van november.Ik heb geen zin om alles weer opnieuw op mijn telefoon te zetten ben ik net klaar mee.

Backup moet je volgens Nokia niet gebruiken namelijk. Je plaatst dan misschien ook weer 'slechte' onderdelen van de oude firmware terug zeiden ze.

En tevens zeiden ze dat je beter niet thuis kunt updaten omdat het 'vaak' fout gaat (lees hier toch andere dingen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan81

Arjan81

Rotterdam

FabianNL schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 00:16:
[...]

Probleem is alleen dat Nokia geen gerantie geeft op waterschade... En laat dat nou net de oorzaak zijn waardoor mijn vorige telefoon (6230i) het nog geen half jaar volhoude :'(

Dan zou ik hem maar verzekeren idd.

Maar zal eens kijken naar de theme creators! Kan ik daar dan ook alleen de icontjes aanpassen van de zelf geïnstalleerde programma's? Zoals dus Opera Mini maar ook Splinter Cell... Deze hebben namelijk geen mooi (en duidelijk) icoontje, wat er gewoon niet zo mooi uitziet dus...

Zou het niet weten. Gewoon proberen lijkt me. Als ik andere theme's erop zet veranderen de standaard icoontjes van sommige applicaties ook dus neem aan dat het kan.

Theoretisch gezien kan ik wel een SISX bestand uitpakken en vervolgens daar het logotje vervangen, maar kon daar geen (werkend) programma voor vinden...
Bedankt iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Mono
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-09 16:44
Arjan81 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 08:54:
[...]

Wat is het verschil tussen deze twee firmware versies? Wat is er gefixt met de versie van november.Ik heb geen zin om alles weer opnieuw op mijn telefoon te zetten ben ik net klaar mee.

Backup moet je volgens Nokia niet gebruiken namelijk. Je plaatst dan misschien ook weer 'slechte' onderdelen van de oude firmware terug zeiden ze.

En tevens zeiden ze dat je beter niet thuis kunt updaten omdat het 'vaak' fout gaat (lees hier toch andere dingen).
Ik weet niet wat het verschil is tussen deze 2 firmwares.

Dus doordat ik de backup gebruikt heb, heb ik alsnog een branded toestel? Of zou er een andere reden voor kunnen zijn? Bij de NSP vroegen ze me juist of ik wel een backup had gemaakt. Dan ga ik binnekort maar nog een keer langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NokiaFan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:29
Ik krijg sinds enkele dagen de volgende melding op m'n scherm:
"Onvoldoende geheugen voor ontvangst SIM-berichten"

Ontvangst SMS-berichten gaat wel goed.

Ter info; er is nog 28 MB geheugen vrij op m'n telefoongeheugen.

edit: Ik heb een groot bericht, met bijlage even verwijderd, die komen tegenwoordig ook in je inbox terecht. De melding blijft echter gewoon terugkomen.

[ Voor 57% gewijzigd door NokiaFan op 18-01-2007 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arjan81 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 08:54:Wat is het verschil tussen deze twee firmware versies? Wat is er gefixt met de versie van november.Ik heb geen zin om alles weer opnieuw op mijn telefoon te zetten ben ik net klaar mee.
Een zichtbaar verschil is dat het lettertype van je agenda items (op je "desktop") weer zijn terug gezet naar normaal en niet langer dik zijn. Verder zie ik niet echt wat er is veranderd, maar dat lettertype was voor mij dé reden om hem up te daten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
ikzelf merk datie iets sneller is en minder snel crasht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor wie geïnteresseerd is, hier twee stijlvolle themas!! 8) 8)

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto=4OM6QMAP
Downloaden

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto=BZBEB3CF
Downloaden

[ Voor 132% gewijzigd door een moderator op 19-01-2007 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo , ik ben nieuw hier , dus ik hoop dat mijn post hier goed staat : wie heeft windows live messenger op zijn N73 draaien? bij inloggen krijg ik de melding "unable to reach server". ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan81

Arjan81

Rotterdam

G-Mono schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 09:23:
[...]

Ik weet niet wat het verschil is tussen deze 2 firmwares.

Dus doordat ik de backup gebruikt heb, heb ik alsnog een branded toestel? Of zou er een andere reden voor kunnen zijn? Bij de NSP vroegen ze me juist of ik wel een backup had gemaakt. Dan ga ik binnekort maar nog een keer langs.
Zou het niet weten. Heb je ook gekeken naar de firmware voordat je de backup draaide? Als er toen nog steeds (57.02) stond hebben ze het gewoon niet goed gedaan. Gewoon ff checken in de winkel voordat je weer je gegevens terugzet.

Het NSP adviseerde mij dus niet back up te gebruiken. Maar te synchroniseren. Lekker tegenstrijdig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan81

Arjan81

Rotterdam

Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 09:39:
[...]

Een zichtbaar verschil is dat het lettertype van je agenda items (op je "desktop") weer zijn terug gezet naar normaal en niet langer dik zijn. Verder zie ik niet echt wat er is veranderd, maar dat lettertype was voor mij dé reden om hem up te daten.
Nou dat lettertype interesseert mij niet zoveel.
badluckboy schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 10:43:
ikzelf merk datie iets sneller is en minder snel crasht.
Crashen deed hij bij mij eigenlijk nooit. Maar ik heb hem pas sinds kort.

Kortom: vooralsnog geen reden om weer te updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 12:52:
Hallo , ik ben nieuw hier , dus ik hoop dat mijn post hier goed staat : wie heeft windows live messenger op zijn N73 draaien? bij inloggen krijg ik de melding "unable to reach server". ??
Jip, ik heb het er op draaien zonder problemen!

Bedankt voor de reactie weer, maar dan heb ik toch nog 1 vraagje: sommige zeggen dat ze hun agenda items op hun 'desktop' hebben staan, maar ik zie daar helemaal niks? Ik heb wel de 5 programma's (dus Actieve Standby staat gewoon netjes AAN) maar ik zie geen agenda? Ik kwam er wel achter dat hij 'taken' wel weergaf, alleen heb ik geen taken (zijn altijd memo's of vergaderingen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06:58
Vraag! Van een ervaren N73-gebruiker in dit geval. :P :

Ik downloadde via het N73-menu de barcode-reader.

Heel leuk.

Maar hoe werkt het in godsnaam?? Iemand ook al aan het klooien geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-09 13:19
Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 12:13:
knip
Thnx voor de tip. Die bovenste ziet er erg netjes uit.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2007 11:06 ]

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B-Buster schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 16:55:
[...]

Thnx voor de tip. Die bovenste ziet er erg netjes uit.
Eensch 8) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje?

Wijzigen van de berichttoon, kun je hier alleen de vooraf geinstalleerde tunes gebruiken?
Of is het net als bij je beltoon mogelijk te kiezen voor een op de geheugenkaart staande tune?

Hoe verander ik het geluid van een inkomende SMS?
Instrumenten – Profielen - profiel selecteren - bewerken
Je kan via dit menu niet kiezen voor een andere tune als de standaard tunes?

Dit moet toch wel ergens kunnen???

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan81

Arjan81

Rotterdam

Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 17:53:
Vraagje?

Wijzigen van de berichttoon, kun je hier alleen de vooraf geinstalleerde tunes gebruiken?
Of is het net als bij je beltoon mogelijk te kiezen voor een op de geheugenkaart staande tune?

Hoe verander ik het geluid van een inkomende SMS?
Instrumenten – Profielen - profiel selecteren - bewerken
Je kan via dit menu niet kiezen voor een andere tune als de standaard tunes?

Dit moet toch wel ergens kunnen???

Alvast bedankt!
Je doet het precies goed! Gewoon: Menu -> instrumenten -> profielen.

Daarna selecteer je algemeen (of een ander profiel) -> bewerken en dan scroll je door de lijst die alle tonen weergeeft. Althans bij mij zie ik alle tonen uit het telefoongeheugen en van de miniSD-Kaart.

Suc6 ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij staan de tonen die op de miniSDkaart staan niet in die lijst.

Hoe kan ik deze erin krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Link verwijderd ivm warez.

[ Voor 81% gewijzigd door Eggy op 18-01-2007 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arjan81 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 18:20:
[...]

Je doet het precies goed! Gewoon: Menu -> instrumenten -> profielen.

Daarna selecteer je algemeen (of een ander profiel) -> bewerken en dan scroll je door de lijst die alle tonen weergeeft. Althans bij mij zie ik alle tonen uit het telefoongeheugen en van de miniSD-Kaart.

Suc6 ermee
Gelukt!!!

Files stonden in een verkeerde map op het miniSD kaartje. Nu in de juiste map en idd ook tezien binnen het menu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[modbreak]Verwijderd totdat aangetoond kan worden dat deze themes niet betaald zijn.[/modbreak]
http://my-symbian.com/forum/viewtopic.php?t=28138

Voldoende bewijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr. moderator de moraalridder zet die thema's ff terug wil je!! Er is niets illegaals aan want ik weet wat ik wel én niet mag posten op tweakers. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 00:34:
Mr. moderator de moraalridder zet die thema's ff terug wil je!! Er is niets illegaals aan want ik weet wat ik wel én niet mag posten op tweakers. :9
Daar is een plek voor om te klagen: Schop een Modje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R Kuipers
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09-09 16:52
thanx voor de tip. Erg mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shorty
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-11-2024

shorty

tralalalala!

Weet iemand of ik ook een verzekering kan afsluiten op het toestel? Niet via Orange zelf maar via een andere partij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Wat mij betreft prima, ik heb het bericht weer hersteld naar de originele status. Iemand in dit topic zei echter dat het om betaalde thema's ging, vandaar dat ik het bericht even gewijzigd had totdat de originele poster het tegendeel zou bewijzen met bijvoorbeeld een link ;)
Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 00:34:
Ik had ook niet anders van je verwacht hoor O+ :+

[ Voor 41% gewijzigd door Eggy op 19-01-2007 12:11 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.