Nokia N73 Topic - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 39.437 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeie 's middags,

In mijn vorige post gaf ik an dat ik problemen had met mijn geheugenkaartje
nadat ik deze had geformatteerd in de telefoon. Ook bij Belcompany begrepen
ze er niets van. Ze gaven mij vrijwel direct een nieuw SD-kaartje mee welke
nu WEL goed werkt, mijn complimenten voor Belcompany Hoogeveen.

De TomTom 6 installatie is nu dus wél gelukt. De kaart Guam heb ik geïnstalleerd
en geregistreerd maar ik begrijp niet helemaal hoe ik nou een andere kaart
erop krijg. Ik heb ondere andere Benelux maar ook West Europa.
Moet ik soms het Guam-mapje op mijn SD-kaartje verwijderen en gewoon de map
western_europe kopiëren naar mijn SD-kaartje? Ik snap het niet helemaal.

In bijgeleverde handleiding staat: installeer Guam (gedaan) en dan kopieer andere mappen
naar de SD-kaart maar wanneer ik dan die andere map wil kiezen zie ik geen andere map.

Iemand enig idee? Alvast bedankt!

Martin

EDIT: Nou het is me al gelukt... de bestanden in de map van Western_Europe moest ik even renamen.
Hoe de bestanden genoemt moesten worden stond in een bijgesloten .ini-bestand

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2007 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eggy schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 12:08:

Ik had ook niet anders van je verwacht hoor O+ :+
Helemaal TOP kerel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de pricewatch staan tegenwoordig ook 4 gb kaartjes. Heeft iemand hier ervaring mee in samenwerking met de N73?? Want nu wordt het natuurlijk wel heel interessant als deze goed werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
shorty schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 12:02:
Weet iemand of ik ook een verzekering kan afsluiten op het toestel? Niet via Orange zelf maar via een andere partij.
FabianNL in "Nokia N73 Topic - Deel 4"

Staat gewoon op dezelfde pagina 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shorty
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-11-2024

shorty

tralalalala!

Staat op dezelfde pagina, maar geen antwoord gegeven. Iemand die weet waar ik mijn N73 kan verzekeren, behalve bij orange zelf?

Nokia garantie dekt vrij weinig toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
shorty schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 15:39:
[...]

Staat op dezelfde pagina, maar geen antwoord gegeven. Iemand die weet waar ik mijn N73 kan verzekeren, behalve bij orange zelf?

Nokia garantie dekt vrij weinig toch?
Je kan 'm verzekeren bij Interpolis, heb ik ook gedaan, betaal je ongeveer 3 euro per maand. Een hele goede verzekering en ook niet zo duur in tegenstelling tot de verzekeringen in de winkels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konstantine
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-03 16:50
Le0032 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 16:59:
[...]

Je kan 'm verzekeren bij Interpolis, heb ik ook gedaan, betaal je ongeveer 3 euro per maand. Een hele goede verzekering en ook niet zo duur in tegenstelling tot de verzekeringen in de winkels...
Hmm kan je daar misschien iets meer over vertellen... Wat voor soort verzekering? Valt er ook waterschade en zakkenrollerij onder e.d.?

Je ne sais pas ce que cela signifie, mais ça va être intelligent sur Français. - Jean-Paul Sartre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shorty
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-11-2024

shorty

tralalalala!

Le0032 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 16:59:
[...]

Ben ik ook wel erg benieuwd naar! Graag iets meer info :)

Moet je al een verzekering bij Interpolis hebben of kan je hem gewoon alleen voor je mobiel afsluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assass
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-07-2024

assass

Salon GoT'er

waardevolle info voor mensen bij wie het knopje hulsje whatever van het joystickje van de N73 af is!!

ik ben in schiedam bij een NSP Nokia Service Point gekomen,.. erg goede zaak,.. lekker kort contact, duidelijk en snel:

Vandaag op basis van de laatste informatie die naar mij verstuurd was langs gegaan. In de winkel werd ik gelijk en erg goed geholpen. Net als een soort ziekenhuis mocht ik plaatsnemen in de wachtruimte. Een kwartier later was m'n telefoon weer zoals de oude. Ze hebben veel ervaring met deze kwaal van de N73. Ze noteren alleen je 06 en je naam; de rest wordt met Nokia afgehandeld.

Ik zeg top!

Hopelijk heeft iemand er wat aan. Hier ter info de e-mail correspondentie met deze NPS, te weten ricom-repairs.nl.
Let op dat de totale afhandeling maar 2-3 dagen gekost heeft. Ben ik zelf zeer content over.
Geachte heer Thomas,

Intussen hebben wij de joystic module weer binnen, u kunt langskomen dagelijks van 10.00 tot 17.30 en op za van 10.00 tot 14.30.
De reparatie zal afhandelijk van de drukte 15 tot 20 minuten duren, het beste kunt u er op wachten.

m,vr,gt,

B.Rietkerken.
--------------------------------------------------------------------------------
Van: Thomas
Verzonden: donderdag 18 januari 2007 19:00
Aan: 'Ricom Repairs'
Onderwerp: RE: joystick N73

Beste B. Rietkerken,

Bedankt voor deze heldere reactie. Fijn dat mijn N73 onder garantie gerepareerd kan worden. Het is voor mij van uiterst belang dat ik – in het geval van een reparatie - mijn telefoon zo kort mogelijk kwijt ben. Het is daarom extra fijn van u zo precies te horen wanneer de door u genoemde ui-modules weer in voorraad zijn. Daarnaast geeft u enigszins blijk op de hoogte te zijn van andere reparaties die in de wachtrij staan.

Mijn vraag aan u: ik ben in staat zelf mijn telefoon langs te brengen. Kunt u enigszins – overigens niet bindend - indicatie geven wanneer ik mijn telefoon het beste zou kunnen langs brengen en binnen wat voor tijdsbestek ik deze vervolgens weer zou kunnen ophalen?

Met vriendelijke groet,

Thomas
--------------------------------------------------------------------------------
From: Ricom Repairs [mailto:info@ricom-repairs.nl]
Sent: donderdag 18 januari 2007 17:36
To: 'Thomas'
Subject: RE: joystick N73

Geachte Heer Thomas,

De joystick maakt deel uit van de UI module, deze moet geheel vervangen worden. Dit kan onder garantie gebeuren.

Op dit moment zijn de ui-modules helaas niet meer in voorraad, wij verwachten ze weer a.s maandag binnen, maar er zijn meer problemen met deze joysticks dus het kan ook wat langer duren omdat ze dan tijdelijk niet leverbaar zijn.

M. vr, gt

B.Rietkerken
Van: Thomas
Verzonden: woensdag 17 januari 2007 10:35
Aan: info@ricom-repairs.nl
Onderwerp: joystick N73

Via de site van Nokia Care zag ik uw firma als Nokia Service Point gerefereerd. Gisteren in het joystick knopje van mijn relatief nieuwe N73 eraf gevallen. Ik ben deze nu kwijt. Levert u dit onderdeel?

Met vriendelijke groet,

Thomas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

assass schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 18:15:
waardevolle info voor mensen bij wie het knopje hulsje whatever van het joystickje van de N73 af is!!

ik ben in schiedam bij een NSP Nokia Service Point gekomen,.. erg goede zaak,.. lekker kort contact, duidelijk en snel:

Vandaag op basis van de laatste informatie die naar mij verstuurd was langs gegaan. In de winkel werd ik gelijk en erg goed geholpen. Net als een soort ziekenhuis mocht ik plaatsnemen in de wachtruimte. Een kwartier later was m'n telefoon weer zoals de oude. Ze hebben veel ervaring met deze kwaal van de N73. Ze noteren alleen je 06 en je naam; de rest wordt met Nokia afgehandeld.

Ik zeg top!

Hopelijk heeft iemand er wat aan. Hier ter info de e-mail correspondentie met deze NPS, te weten ricom-repairs.nl.
Let op dat de totale afhandeling maar 2-3 dagen gekost heeft. Ben ik zelf zeer content over.

[...]
Nou, ik heb ze ruim 1 week geleden gemaild of ze een zwarte cover op een N73 plaatsen en wat dat kost. Eergisteren een andere mailadres geprobeerd. Tot op heden geen enkel antwoord. Dus zo geweldig is hun correspondentie niet.

Wel is hun service goed als je eenmaal daar bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eggy schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 12:08:

Wat mij betreft prima, ik heb het bericht weer hersteld naar de originele status. Iemand in dit topic zei echter dat het om betaalde thema's ging, vandaar dat ik het bericht even gewijzigd had totdat de originele poster het tegendeel zou bewijzen met bijvoorbeeld een link ;)
Was het Ginz? Nu niet vragen hoe ik dat weet 8)

Modbreak:Ginz was het niet, wie het was is ook niet bepaald relevant. Anders gaat het topic weer offtopic.

[ Voor 12% gewijzigd door Eggy op 19-01-2007 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 18:59:
[...]

Was het Ginz? Nu niet vragen hoe ik dat weet 8)
offtopic:
:w En nu?
Overgins was het een andere user die zei dat het misschien niet legaal was. Nee niet Ginz. :)

Modbreak:Ook jij mag weer ontopic verder gaan. Anders komen er straks nog meer mooie modbreaks in dit topic bij ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Eggy op 19-01-2007 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assass
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-07-2024

assass

Salon GoT'er

Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 18:35:
[...]

Nou, ik heb ze ruim 1 week geleden gemaild of ze een zwarte cover op een N73 plaatsen en wat dat kost. Eergisteren een andere mailadres geprobeerd. Tot op heden geen enkel antwoord. Dus zo geweldig is hun correspondentie niet.

Wel is hun service goed als je eenmaal daar bent.
Hmz,.. ja ervaringen blijven subjectief. Geen idee hoe neglectend ze zijn als ze een antwoord niet weten ofzo. Probeer anders te bellen: 010 4375753.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
shorty schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 17:59:
[...]

Ben ik ook wel erg benieuwd naar! Graag iets meer info :)

Moet je al een verzekering bij Interpolis hebben of kan je hem gewoon alleen voor je mobiel afsluiten?
De verzekering dekt vrijwel alle ongemakken die ze in de winkel dekken. Zakkenrollerij en verlies is niet gedekt, logisch, dit is ook niet op zijn minst "break-even" te dekken, uitgaande van de bemoedigende gemakzucht door deze dekking.
Overigens is het niet verplicht om al een verzekering te hebben bij Interpolis maar makkelijker wordt het wel dan logischerwijs. Voor meer info kan je bellen naar (0800) - 26 26 262.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaxxx
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-08-2024
Heb nu ook al een paar weken dit toestel, ben er erg over te spreken. TomTom 6 erop gezet samen met West Europa kaart. Zonder problemen op een 2Gb kaartje geinstalleerd. Moet alleen nog een keertje de firmware laten updaten bij het NSP, want het is een branded toestel (begrijp ik niet goed, gekocht bij The Phonehouse en heb KPN verlengt???). Heb het thema Flow geinstalleerd van alfa:

http://forum.mobilethemes...ead.phtml?p=6903#post6903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:21
Wat betreft de verzekeringen, je kunt meestal je inboedelverzekering uitbreiden met een zogenaamde kostbaarhedenverzekering, kost je hooguit een paar euro per maand. De verzekeringen die je in de winkels aantreft vergoeden ook de gesprekskosten na verlies/diefstal, vandaar dat deze wat duurder zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 22:43:
[...]

Gelukt!!!

Files stonden in een verkeerde map op het miniSD kaartje. Nu in de juiste map en idd ook tezien binnen het menu!
En welke map is dat want ik heb hetzelfde probleem.

Kan je trouwens met TomTom 6 ook zonder GPS ontvanger werken. Ik bedoel dan als een soort veredelde stratengids/routenplanner zonder huidige positie. Ik hoef niet per se een navsysteem te hebben maar een soort offline routeplanner op mn N73 zou wel prettig zijn. Of een alternatief?

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2007 02:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 02:19:
[...]

En welke map is dat want ik heb hetzelfde probleem.

Kan je trouwens met TomTom 6 ook zonder GPS ontvanger werken. Ik bedoel dan als een soort veredelde stratengids/routenplanner zonder huidige positie. Ik hoef niet per se een navsysteem te hebben maar een soort offline routeplanner op mn N73 zou wel prettig zijn. Of een alternatief?
Kan inderdaad als offline routeplanner werken. Je kan kaarten bekijken, NP opzoeken en meer. Door geavanceerde routeplanning kiezen kan je zelfs een demo krijgen van een route (in 3d).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 09:59:
[...]

Kan inderdaad als offline routeplanner werken. Je kan kaarten bekijken, NP opzoeken en meer. Door geavanceerde routeplanning kiezen kan je zelfs een demo krijgen van een route (in 3d).
Deze mogelijkheid ben ik nog niet tegengekomen alhoewel ik wel op zoek ben geweest hiernaar. Maar eens wat beter kijken dan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@siezze, heb jij je spullen van ebay al binnen? Bevindingen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghmfranken
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:03
Ik ben zeer te spreken over mijn N73 met Mail for Exchange en TomTom 6. Ik heb echter één vraag. In het today scherm van de N73 is een aantal shortcuts naar applicaties. Dit zijn bij mij Contacten, Berichten, Agenda, Muziekspeler, Web en Galerij. Graag zou ik hier TomTom aan toe voegen of één van de andere shortcuts vervangen door TomTom. De vraag is natuurlijk of dit mogelijk is en zo ja hoe? Ik kon dit niet terugvinden in het topic en ergens anders op internet.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ghmfranken schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 13:33:
Ik ben zeer te spreken over mijn N73 met Mail for Exchange en TomTom 6. Ik heb echter één vraag. In het today scherm van de N73 is een aantal shortcuts naar applicaties. Dit zijn bij mij Contacten, Berichten, Agenda, Muziekspeler, Web en Galerij. Graag zou ik hier TomTom aan toe voegen of één van de andere shortcuts vervangen door TomTom. De vraag is natuurlijk of dit mogelijk is en zo ja hoe? Ik kon dit niet terugvinden in het topic en ergens anders op internet.

Alvast bedankt!
Instrumenten --> instellingen --> telefoon --> standby modus --> toep. actief standby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bbfreak
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-07 10:58
Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 15:29:
[...]

Instrumenten --> instellingen --> telefoon --> standby modus --> toep. actief standby.
Het aantal vragen hierover laat maar zien hoe onlogisch ze zitten :S
Wat hebben ze met standby modus te maken :? Ach ja. Wordt steeds meer tevreden
over het toestel. Hele mooie skins gezien, veel software. Even een firmware update doen
en live only gets better _/-\o_

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 00:17
Bbfreak schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 16:09:
[...]

Het aantal vragen hierover laat maar zien hoe onlogisch ze zitten :S
Wat hebben ze met standby modus te maken :? Ach ja. Wordt steeds meer tevreden
over het toestel. Hele mooie skins gezien, veel software. Even een firmware update doen
en live only gets better _/-\o_
Het 'desktop' heet gewoon stand-by en tja, als je dat ff weet vind ik het opzich best logisch? Al kon het natuurlijk altijd beter ;)

Maar om toch nog ff (nogmaals) iets te vragen ook hierover, heeft iemand nou z'n agenda items ook bij stand-by staan? Ik iig niet en dit lijkt me juist super makkelijk! Opmakend uit een aantal posts hebben sommige dit wel... dus daarom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 11:21:
@siezze, heb jij je spullen van ebay al binnen? Bevindingen? :P
Nope, zodra ik hem heb laat ik het weten. Ik hoop in de loop van de week :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
FabianNL schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 17:01:
[...]
Maar om toch nog ff (nogmaals) iets te vragen ook hierover, heeft iemand nou z'n agenda items ook bij stand-by staan? Ik iig niet en dit lijkt me juist super makkelijk! Opmakend uit een aantal posts hebben sommige dit wel... dus daarom...
Als er agenda-items voor vandaag zijn, dan zie ik de agenda-items voor vandaag. Anders zie ik de agenda-items voor morgen. Echter, als er voor vandaag en voor morgen geen agenda-items zijn, dan zie ik helemaal niks.

Ik zoek dus ook een tooltje waarmee ik op het standby-scherm een weekoverzicht kan zien, net zoals bij m'n pda (zie http://www.sbsh.net/products/pocketbreeze/ voor een voorbeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Implemented Improvements between
3.0638.0.0.1and 3.0649.0.0.1

Audio – call waiting: Very quiet call waiting tone.
Audio – headset: Headset hissing noise.
Audio – tuneplayer: Unhandled aborts.
Browser – Security: RSA signing vulnerability.
Browser – OSS browser: OSS browser will not release memory after browsing several pages even after History turned off.
Bluetooth – UI: BT UI stops responding after pressing right softkey twice fast.
Call – establishment: "Call Not Allowed" displayed when attempting to make a call.
Call – Video call: "App closed: Video call" is showing after the alerting video call is interrupted.
Camera – stability: Camera freezes after taking picture.
Camera – Video Recorder: Video does not shut down when slide closed.
Camera – Video Recorder: Recorded video suffers from visible mains flicker.
Camera – Video Recorder: Video recording saving sometimes fails.
Contacts – voice dialling: name is mirrored when the contact is in Hebrew.
Gallery – Icon List: Wrong toolbar icons in gallery when started with video as last taken item.
Gallery – Review: Review key does not open media gallery.
Gallery – Zoom: Cannot zoom more than 50% in Gallery.
Memory – free memory: Gallery crashes when exiting from free memory.
MMS – Images: First thumbnail not shown when inserting image into MMS.
OMA – Device Management: 405 is returned for REPLACE command. (CMCC)
Phone – Stability: ASIC causing reboot.
Profiles – Silent mode: N73 failed to power off when the profile was set to “Silent”.
Settings – Say Callers name: Reboot happening with combination of 3D Audio, MP3, Say callers name and 3D effects.
Settings – Settings wizard: wrong region info in setting wizard. (Taiwan)
UI – Active Idle: Bold text in active idle.
UI - General Settings: Cangjie input method is not available to choose in phone general setting option. (China)
Visual Radio -basic functionality: Volume cannot be muted with IHF.
Voice command – voice tags: Problem creating new voice tag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoBbY_1 schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 20:35:
[...]

Bij deze, ff zoeken en je hebt het. Werkt ideaal :)
na een soft update werkt niet meer ...installeren gaat goed ...maar als ik het wil opstarten gebeurt er niks :> iemand een idee :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Laatst online: 04-07 14:57
Hallo mensen hoe kan ik java games spelen op de volledige resolutie van 320x240?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 januari 2007 @ 03:11:

Audio – call waiting: Very quiet call waiting tone.
Audio – headset: Headset hissing noise.
Audio – tuneplayer: Unhandled aborts.
Browser – Security: RSA signing vulnerability.
Browser – OSS browser: OSS browser will not release memory after browsing several pages even after History turned off.
Bluetooth – UI: BT UI stops responding after pressing right softkey twice fast.
Call – establishment: "Call Not Allowed" displayed when attempting to make a call.
Call – Video call: "App closed: Video call" is showing after the alerting video call is interrupted.
Camera – stability: Camera freezes after taking picture.
Camera – Video Recorder: Video does not shut down when slide closed.
Camera – Video Recorder: Recorded video suffers from visible mains flicker.
Camera – Video Recorder: Video recording saving sometimes fails.
Contacts – voice dialling: name is mirrored when the contact is in Hebrew.
Gallery – Icon List: Wrong toolbar icons in gallery when started with video as last taken item.
Gallery – Review: Review key does not open media gallery.
Gallery – Zoom: Cannot zoom more than 50% in Gallery.
Memory – free memory: Gallery crashes when exiting from free memory.
MMS – Images: First thumbnail not shown when inserting image into MMS.
OMA – Device Management: 405 is returned for REPLACE command. (CMCC)
Phone – Stability: ASIC causing reboot.
Profiles – Silent mode: N73 failed to power off when the profile was set to “Silent”.
Settings – Say Callers name: Reboot happening with combination of 3D Audio, MP3, Say callers name and 3D effects.
Settings – Settings wizard: wrong region info in setting wizard. (Taiwan)
UI – Active Idle: Bold text in active idle.
UI - General Settings: Cangjie input method is not available to choose in phone general setting option. (China)
Visual Radio -basic functionality: Volume cannot be muted with IHF.
Voice command – voice tags: Problem creating new voice tag.

Met de 3.0649.0.0.1 versie kun je tijdens een gesprek de huidige gespreksduur zien d:)b . Bij de voorgaande versies was het alleen mogelijk de gespreksduur kort na het beeindigen van een gesprek even in beeld te laten komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

badluckboy schreef op zondag 21 januari 2007 @ 11:50:
Hallo mensen hoe kan ik java games spelen op de volledige resolutie van 320x240?
Is al een keer uitgelegd. ff zoeken dus. Als je het niet kan vinden; nog harder zoeken dan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

ZUIVERE311 schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 21:23:
[...]

Grappig, bij mij is dit ding niet goed te krijgen. Iedere keer na een klein half uur, klapt hij er iedere keer uit. Maw hij verliest het contact met mijn N73. Ik heb versie 3.0638.0.0.1 .
Tijdelijk even de LD-3W van een collega geleend. Die werkt wel perfect. Ben er mee naar Munchen gereden en de hele weg perfect gewerkt.
ja dat probleem heb ik dus ook, al is het bij mij na 10 minuten :(
Dan heb je dus net NIKS aan je navigatie, als je midden op de snelweg in je eentje rijd en je weet niet meer waar je heen moet. Kan je moeilijk je telefoon helemaal opnieuw instellen.

de oasis zelf geeft aan nog gewoon een fix te hebben, maar route66 geeft aan NO GPS. Als ik opnieuw wil verbinden dan lukt dat niet meer, dan moet ik route66 opnieuw opstarten en de oasis ook opnieuw opstarten. Het ligt dus aan de bluetooth verbinding lijkt me.

Gebruik jij ook r66? of tom tom? misschien dat het een r66 probleem is, heb ook een klein gps uitlees programma erop staan en die geeft eigenlijk nooit problemen.

ik heb nokia firmware versie 2 en r66 versie 7

Wat ook leuk is, dat er bij mij in de buurt een éénrichtings straat niet bekend is. Dus ding geeft elke keer de route daar doorheen aan terwijl dat dus niet kan. Dat was eigenlijk bij de eerste route die ik ooit geprobeert heb. Dus hoop niet dat dit vaker voorkomt?

Verder kan ik mijn firmware niet updaten. Heb nu versie 2 en er zitten nogal wat bugs in. Versie 3 schijnt veel beter te zijn. Nokia site & updater zeggen dat er voor mijn N73 geen updates zijn. Wat is dat nu weer voor een gezeur, ik wil gewoon een nieuwe firmware. Een n73 is toch een n73? Kan ik me firmware wel updaten in een Nokia Service Point?

[ Voor 20% gewijzigd door KnEuTeR op 21-01-2007 17:52 ]

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan81
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:42

Arjan81

Rotterdam

Verwijderd schreef op zondag 21 januari 2007 @ 12:14:
[...]

Met de 3.0649.0.0.1 versie kun je tijdens een gesprek de huidige gespreksduur zien d:)b . Bij de voorgaande versies was het alleen mogelijk de gespreksduur kort na het beeindigen van een gesprek even in beeld te laten komen
Na het lezen van de lijst met verbeteringen kon ik het ook niet laten de N73 nog maar weer eens te updaten. Heb het nu zelf gedaan thuis. Ging prima. Nokia d:)b Top

HP Pavilion Power 15-cb040nd, Samsung Galaxy Z Fold 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 11:20:
[...]

Deze mogelijkheid ben ik nog niet tegengekomen alhoewel ik wel op zoek ben geweest hiernaar. Maar eens wat beter kijken dan....
Yep het kan wel bij Tomtom 6
kies:
- berekening vooraf
- vul je route in
- toon route
- toon routedemo, routekaart, als afbeeldingen etc wat je zelf wilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Elke keer als ik mijn firmware update en mijn backup terugzet (alleen telefoongeheugen) moet ik praktisch al mijn applicaties en spelen weer herinstalleren. Is hier een oplossing voor ?
Ik heb zo weinig zin meer om te updaten namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.KeN. schreef op zondag 21 januari 2007 @ 20:21:
Elke keer als ik mijn firmware update en mijn backup terugzet (alleen telefoongeheugen) moet ik praktisch al mijn applicaties en spelen weer herinstalleren. Is hier een oplossing voor ?
Ik heb zo weinig zin meer om te updaten namelijk.
tsja nix moet he en volgens mij ken het alleen op die manier.( ik heb de update ook gedaan van 38 naar 49 ging prima eigelijk zonder probleem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Moet niet nee, maar het is wel zo fijn om een snellere telefoon te hebben natuurlijk.
Zou het misschien uitmaken als ik, in plaats van alleen mijn telefoongeheugen, ook mijn memorycard backup en die beide dan restore na het updaten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KnEuTeR schreef op zondag 21 januari 2007 @ 17:29:
[...]

ja dat probleem heb ik dus ook, al is het bij mij na 10 minuten :(
Dan heb je dus net NIKS aan je navigatie, als je midden op de snelweg in je eentje rijd en je weet niet meer waar je heen moet. Kan je moeilijk je telefoon helemaal opnieuw instellen.

de oasis zelf geeft aan nog gewoon een fix te hebben, maar route66 geeft aan NO GPS. Als ik opnieuw wil verbinden dan lukt dat niet meer, dan moet ik route66 opnieuw opstarten en de oasis ook opnieuw opstarten. Het ligt dus aan de bluetooth verbinding lijkt me.

Gebruik jij ook r66? of tom tom? misschien dat het een r66 probleem is, heb ook een klein gps uitlees programma erop staan en die geeft eigenlijk nooit problemen.

ik heb nokia firmware versie 2 en r66 versie 7

Wat ook leuk is, dat er bij mij in de buurt een éénrichtings straat niet bekend is. Dus ding geeft elke keer de route daar doorheen aan terwijl dat dus niet kan. Dat was eigenlijk bij de eerste route die ik ooit geprobeert heb. Dus hoop niet dat dit vaker voorkomt?

Verder kan ik mijn firmware niet updaten. Heb nu versie 2 en er zitten nogal wat bugs in. Versie 3 schijnt veel beter te zijn. Nokia site & updater zeggen dat er voor mijn N73 geen updates zijn. Wat is dat nu weer voor een gezeur, ik wil gewoon een nieuwe firmware. Een n73 is toch een n73? Kan ik me firmware wel updaten in een Nokia Service Point?
antwoord is ja je moet het daar laten doen ik had ook de v2 versie en als je de bon mee neemt kost het je nix is garantie werk ik heb het laten doen bij the fhonehous in hoorn na uur kon ik hem weer op halen en nu ken ik wel de update doen naar 49 zonder probleemen DUS BON MEE NEMEN KOST HET JE NIX _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Laatst online: 24-05 16:25
.KeN. schreef op zondag 21 januari 2007 @ 21:12:
Moet niet nee, maar het is wel zo fijn om een snellere telefoon te hebben natuurlijk.
Zou het misschien uitmaken als ik, in plaats van alleen mijn telefoongeheugen, ook mijn memorycard backup en die beide dan restore na het updaten ?
Dat heb ik bij beide software updates gedaan,de themas zijn dan weg,fotos en liedjes blijven erop staan,apps en spelletjes moet je opnieuw instaleren .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

Verwijderd schreef op zondag 21 januari 2007 @ 21:16:
[...]

antwoord is ja je moet het daar laten doen ik had ook de v2 versie en als je de bon mee neemt kost het je nix is garantie werk ik heb het laten doen bij the fhonehous in hoorn na uur kon ik hem weer op halen en nu ken ik wel de update doen naar 49 zonder probleemen DUS BON MEE NEMEN KOST HET JE NIX _/-\o_
ok, want die van mij is van orange. Er zit hier in utrecht ook een service point.

Is het dan wel de nederlandse firmware? Ik wil wel de nederlandse firmware houden, vooral omdat ik veel T9 gebruik.

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KnEuTeR schreef op zondag 21 januari 2007 @ 23:16:
[...]

ok, want die van mij is van orange. Er zit hier in utrecht ook een service point.

Is het dan wel de nederlandse firmware? Ik wil wel de nederlandse firmware houden, vooral omdat ik veel T9 gebruik.
ja is gewoon nederlands firmware dan krijg je de 38 versie en kan je daarna gewoon thuis updaten altans kon ik wel nu _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

rooie60 schreef op zondag 21 januari 2007 @ 23:12:
[...]

Dat heb ik bij beide software updates gedaan,de themas zijn dan weg,fotos en liedjes blijven erop staan,apps en spelletjes moet je opnieuw instaleren .
Ok, dan zit er helaas niet veel anders op dan na elke update maar weer alles te installen I guess :)
Bedankt voor de confirmatie !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

graag gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 januari 2007 @ 12:14:
[...]

nee, dat kon ook bij de vorige versie's, dat moet je gwoon aanzetten, menu, toepss, logboek, opties, instellingen en als laatste zet je de "duur oproep tonen aan"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is nou beter 1 gig kaartje kopen of 2 gig bij 2 gig word je foon toch trager van en navigatie gebruik ik toch niet voor me foon die zit al in me auto dus wat raad jullie me aan ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2007 @ 10:42:
wat is nou beter 1 gig kaartje kopen of 2 gig bij 2 gig word je foon toch trager van en navigatie gebruik ik toch niet voor me foon die zit al in me auto dus wat raad jullie me aan ???
het navigeren wordt niet echt trager, alleen als je wat op je geheugenkaart kopieert dan kan het in snelheid schelen wat betreft de snelheidsoverdracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2007 @ 11:21:
[...]

het navigeren wordt niet echt trager, alleen als je wat op je geheugenkaart kopieert dan kan het in snelheid schelen wat betreft de snelheidsoverdracht
ja oke alleen zal ik niet gaan navigeren dat heb ik al dus ken je beter 2 gig meteen nemen ? en alle 2 gig kaarten draaien goed op de n73 of zit der nog verschil in !?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Laatst online: 01-09 13:19
Iemand tips hoe een screenprotector schoon te maken? Langs de randen zat wat vuiligheid en aangezien het een herbruikbare protector heet heb ik hem even onder de kraan gehouden. Echter krijg ik hem er nu niet meer netjes op. Met keukenpapier droogmaken levert talloze haartjes op, zo laten opdrogen geeft vlekken...

Wie heeft er ervaring met die protectors schoonmaken / netjes terugplaatsen? O+

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 21:30
Over de updates: ik heb een

N73-1
code 0542006
v 2.0628.0.0.3
RM133
N73 C5.02

Als ik het goed begrijp kan ik die niet updaten? Heb zon beetje het hele topic doorgelezen, maar de versienrs vliegen me om de oren :|
De software vind in ieder geval geen updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stefijn schreef op maandag 22 januari 2007 @ 14:23:
Over de updates: ik heb een

N73-1
code 0542006
v 2.0628.0.0.3
RM133
N73 C5.02

Als ik het goed begrijp kan ik die niet updaten? Heb zon beetje het hele topic doorgelezen, maar de versienrs vliegen me om de oren :|
De software vind in ieder geval geen updates.
nee de v2 versie kan je niet zelf updaten daar moet je hem voor weg brengen als je de bon hebt kost het je nix _/-\o_ en daarna is die wel zelf te updaten wat ik hier boven al gezegt hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou ff reactie geven op mijn bestelde Cover Set Black uit HongKong via e-bay. Bij deze:

- 17 jan. geld overgemaakt via paypal, 22 jan. ontvangst = supersnel; cijfer: 10
- Pakket compleet zoals in de omschrijving stond en in top staat; cijfer: 10
- Front + back + camera schuif zien er super strak uit, kan er niet aan zien of het nep of echt is; cijfer 10
- Toetsenbord ziet er goed uit maar is niet origineel a la music edition. Toetsen zijn zwart maar de rest zilver, ziet er verder goed uit. cijfer; 8 (zie overigens nu dat de verkoper coversets aanbiedt met volledig zwarte keypads als de N73 ME)

Ik moet het nog gaan monteren maar voor nu ziet het er zeer strak uit. En voor de prijs van nog geen €22 (incl verzend) is deze set zeker aan te raden.

Voor wie geinteresseerd is: de verkoper op e-bay heet joeweiderx en zoek in zijn lijst met "objecten te koop" naar:

"Full Housing Fascia Cover for Music Nokia N73, Black" met een nu kopen prijs van €17,52. Daarbij heb je verzendkosten van 3,99 GBP.

Voor zover...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al ervaring met een 4gb kaartje in een Nokia n73?
Of is 2gb voldoende als ik er ook tomtom op wil draaien?
Welk merk kaartje is nou het allerbeste om in de telefoon te stoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2007 @ 16:26:
Iemand al ervaring met een 4gb kaartje in een Nokia n73?
Of is 2gb voldoende als ik er ook tomtom op wil draaien?
Welk merk kaartje is nou het allerbeste om in de telefoon te stoppen?
2 gb is meer dan voldoende, ik heb zelf ook Tomtom draaien op een 1 GB kaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-03 20:11
Heb hier nogal slecht ontvangst met Orange. Zijn er soort van ontvangst versterkertjes te koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2007 @ 15:03:
Ik zou ff reactie geven op mijn bestelde Cover Set Black uit HongKong via e-bay. Bij deze:

- 17 jan. geld overgemaakt via paypal, 22 jan. ontvangst = supersnel; cijfer: 10
- Pakket compleet zoals in de omschrijving stond en in top staat; cijfer: 10
- Front + back + camera schuif zien er super strak uit, kan er niet aan zien of het nep of echt is; cijfer 10
- Toetsenbord ziet er goed uit maar is niet origineel a la music edition. Toetsen zijn zwart maar de rest zilver, ziet er verder goed uit. cijfer; 8 (zie overigens nu dat de verkoper coversets aanbiedt met volledig zwarte keypads als de N73 ME)

Ik moet het nog gaan monteren maar voor nu ziet het er zeer strak uit. En voor de prijs van nog geen €22 (incl verzend) is deze set zeker aan te raden.

Voor wie geinteresseerd is: de verkoper op e-bay heet joeweiderx en zoek in zijn lijst met "objecten te koop" naar:

"Full Housing Fascia Cover for Music Nokia N73, Black" met een nu kopen prijs van €17,52. Daarbij heb je verzendkosten van 3,99 GBP.

Voor zover...
Erg strakke postje van je 8)

Nog 1 ding, hoe heb je betaald? (ik bedoel, hoe doe je dat paypal gedoe? gewoon via internetbankieren? kost paypal je wat of kost het juist de koper wat of ?)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2007 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2007 @ 16:46:
[...]

Erg strakke postje van je 8)

Nog 1 ding, hoe heb je betaald? (ik bedoel, hoe doe je dat paypal gedoe? gewoon via internetbankieren? kost paypal je wat of kost het juist de koper wat of ?)
Bij paypal een account aanmaken, hij begint dan te zeuren een creditcard maar trek daar niets van aan. Vervolgens kun je in paypal de tab geld toevoegen kiezen (vanaf bankrekening), kom je in een scherm met daarop het banknummer van paypal + een id. Die moet je als betalingskenmerk doorvoeren op je overschrijving.

Heb het gedaan via rabo internet bankieren, fluitje van een cent. De ene dag voor 12 uur smiddags overgemaakt en de volgende dag staat het op je paypal. Verder goed kijken dat je genoeg geld overmaakt ivm wisselkoers (euro naar pond) want de koper wil in ponden betaald worden. (hanteer alleen de wisselkoers van paypal, moet je ff om spitten in die menu's) Als er dan voldoende opstaat kun je zo via e-bay betalen in je my-ebay menu. Verder kost het je niets extra!! (alleen als jij de verkopende partij bent en je wil je opbrengst van paypal op je eigenrekening zetten daarover hanteren ze een bepaald percentage)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2007 @ 11:39:
[...]

ja oke alleen zal ik niet gaan navigeren dat heb ik al dus ken je beter 2 gig meteen nemen ? en alle 2 gig kaarten draaien goed op de n73 of zit der nog verschil in !?
je kunt gerust 2gb nemen, werkt uitstekend op de N73, dan is de Transcend 2GB 80x goed te gebruiken (kost 21 euries)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2007 @ 14:27:
[...]

nee de v2 versie kan je niet zelf updaten daar moet je hem voor weg brengen als je de bon hebt kost het je nix _/-\o_ en daarna is die wel zelf te updaten wat ik hier boven al gezegt hebt
als je hem wegbrengt naar een Nokia Service Point hoef je geen bon bij je te hebben, heb het al 100 meegemaakt en nog nooit hebben ze om een bon gevraagd, ze kijken aan de hand van je IMEI ((*#06#) of er en hoeveel garantie het is, moet wel een europees toestel zijn anders kun je het vergeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2007 @ 17:02:
[...]

je kunt gerust 2gb nemen, werkt uitstekend op de N73, dan is de Transcend 2GB 80x goed te gebruiken (kost 21 euries)
dankje wel voor je reactie waar heb je die vandaan ? ga ik daar voor kijken _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JosHendrikx
  • Laatst online: 07-09 22:44
Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2007 @ 17:02:
[...]

21? waar heb je hem voor die prijs gezien? Ik weet hem alleen duurder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JosHendrikx schreef op maandag 22 januari 2007 @ 17:56:
[...]

21? waar heb je hem voor die prijs gezien? Ik weet hem alleen duurder...
ze zijn nog goedkoper geworden, de snelle 2GB Tanscend 80x zijn nu €17.- bij http://www.digitalservices.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2007 @ 18:46:
[...]

ze zijn nog goedkoper geworden, de snelle 2GB Tanscend 80x zijn nu €17.- bij http://www.digitalservices.nl/
Dit is wel heel goedkoop. In de winkel zijn ze rond de 80 euro, ik vertrouw het dan niet als iets 17(!) euro kost. Ik denk dat ik dan zo mijn data kwijt ben. ;)

Hebben mensen met een N73 ME, of een normale N73, dat hij soms spontaan uitvalt? Ik heb het nu 1x in de 2 weken dat hij opeens aangaat. Weet iemand of er al een nieuwe firmware voor de ME is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op maandag 22 januari 2007 @ 18:54:
[...]

Dit is wel heel goedkoop. In de winkel zijn ze rond de 80 euro, ik vertrouw het dan niet als iets 17(!) euro kost. Ik denk dat ik dan zo mijn data kwijt ben. ;)

Hebben mensen met een N73 ME, of een normale N73, dat hij soms spontaan uitvalt? Ik heb het nu 1x in de 2 weken dat hij opeens aangaat. Weet iemand of er al een nieuwe firmware voor de ME is?
Ja goeie vraag. Ik heb de N73 Music Edition vorige week gekocht, dus ik gelijk updaten, maar zegt tie dat ik al nieuwste firmware heb. Waar kan ik eigelijk zien welke versie ik heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb sinds 2 dagen een N73 en ik zit met het volgende. Een paar keer nadat ik mijn telefoon uit mn broekzak heb gehaald, zag ik dat hij vast was gelopen. Ik moest de telefoon helemaal opnieuw opstarten en pincode invoeren. Ben op onderzoek uit gegaan, en als ik de toetsen rondom de joystick, of de numerieke toetsen tegelijk induw, word het donker, en zie je nokia in de achtergrond staan (crash). Heeft iemand hier ervaring mee toevallig. Firmware is de nieuwste, en is een keer opnieuw er op gezet. Het probleem lijkt nu verholpen, maar ben er nog niet helemaal van overtuigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2007 @ 19:22:
[...]

Ja goeie vraag. Ik heb de N73 Music Edition vorige week gekocht, dus ik gelijk updaten, maar zegt tie dat ik al nieuwste firmware heb. Waar kan ik eigelijk zien welke versie ik heb?
*#0000# zo kan je dat uitlezen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2007 @ 19:27:
[...]

*#0000# zo kan je dat uitlezen _/-\o_
Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2007 @ 19:22:
[...]

Staat ook in de ts. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh sorry overheen gelezen dan. Bedankt. Ik heb V 3.0638.0.0.30 ik zal dan nog wel ff moeten wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Laatst online: 09-09 21:30
DaannO schreef op maandag 22 januari 2007 @ 18:54:
[...]

Dat zal wel niet de snelle uitvoering zijn dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
stefijn schreef op maandag 22 januari 2007 @ 21:44:
[...]

Dat zal wel niet de snelle uitvoering zijn dan :?
De snelle kost 100 euro van sandisk, de normale 80. Ik denk echt dat dit kwalitatief uitermate teleurstellend is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
sylvesterrr schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 22:31:
[...]
Ik zoek dus ook een tooltje waarmee ik op het standby-scherm een weekoverzicht kan zien, net zoals bij m'n pda (zie http://www.sbsh.net/products/pocketbreeze/ voor een voorbeeld).
Iemand? :) Ik kan maar niks vinden voor S60 3rd edition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2007 @ 18:46:
[...]

ik zou deze gewoon kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2007 @ 09:13:
[...]

nee, dat kon ook bij de vorige versie's, dat moet je gwoon aanzetten, menu, toepss, logboek, opties, instellingen en als laatste zet je de "duur oproep tonen aan"
Klopt inderdaad dat je dit bij voorgaande versies aan kon zetten. Bij mijn N73 werd dan echter alleen na het beeindigen van een gesprek de gespreksduur kort op het display weergegeven, dus niet tijdens het gesprek. Met de laaste versie lukt dit bij mij dus wel.

Groeten Dinky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickes
  • Laatst online: 29-08 14:17
Is er al iemand die een programmatje heeft gevonden waarmee je je TV kan bedienen? (via infrarood dus)

Ze zijn er wel maar niet voor de S60 3rd edition

[ Voor 24% gewijzigd door Rickes op 22-01-2007 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd voor die 17 euro en 5 jaar gerantie kost niet je kop dus ik gaat hem ook kopen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag abbo verlengd bij Vodafone met Nokia N73.. fijn toestelletje!
Heb meteen de nieuwste firmware erop gezet mbv. tooltje en Nokia Software Updater, ben ik ook van dat lelijke Vodafone-branded gezeik af :D werkte prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2007 @ 16:58:
[...]

Bij paypal een account aanmaken, hij begint dan te zeuren een creditcard maar trek daar niets van aan. Vervolgens kun je in paypal de tab geld toevoegen kiezen (vanaf bankrekening), kom je in een scherm met daarop het banknummer van paypal + een id. Die moet je als betalingskenmerk doorvoeren op je overschrijving.

Heb het gedaan via rabo internet bankieren, fluitje van een cent. De ene dag voor 12 uur smiddags overgemaakt en de volgende dag staat het op je paypal. Verder goed kijken dat je genoeg geld overmaakt ivm wisselkoers (euro naar pond) want de koper wil in ponden betaald worden. (hanteer alleen de wisselkoers van paypal, moet je ff om spitten in die menu's) Als er dan voldoende opstaat kun je zo via e-bay betalen in je my-ebay menu. Verder kost het je niets extra!! (alleen als jij de verkopende partij bent en je wil je opbrengst van paypal op je eigenrekening zetten daarover hanteren ze een bepaald percentage)
Erg strakke post weer 8)

Jammer dat dat pond en euro gedoe niet automatisch gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sylvesterrr schreef op maandag 22 januari 2007 @ 22:01:
[...]

Als je Handy Clock op je N73 installeert kan je daarna bij Thema's (bij de energiespaarstand) aangeven dat je de calender wil in deze stand.
Je ziet dan bij het standby-scherm een maandoverzicht (helaas nog geen weekoverzicht) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Laatst online: 06:12
http://cgi.ebay.nl/SS-BLU...Z4668QQrdZ1QQcmdZViewItem

Ik zag deze in dit topic voorbij komen, maar kan iemand mij vertellen of deze ook met route66 werkt, of echt alleen met tomtom (zoals de pagina doet suggeren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sylvesterrr schreef op maandag 22 januari 2007 @ 22:01:
[...]

Zoiets wil ik ook wel 8) Ik hou me ogen ook open voor een soortgelijk programma :9
Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2007 @ 23:04:
[...]

Erg strakke post weer 8)

Jammer dat dat pond en euro gedoe niet automatisch gaat?
Nee dat moet je zelf doen, maar dat is niet té moeilijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-04-2024

MrJames

-/

Weet iemand hoe ik de logo van T-mobile van mijn frontje kan weghalen?? staat op voor en achterkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrJames schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 11:39:
Weet iemand hoe ik de logo van T-mobile van mijn frontje kan weghalen?? staat op voor en achterkant.
huh ander frondje meschien!? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Mededeling:

Nog een paar dagen en dan zijn we alweer toe aan deel 5! Ik zou dan ook graag willen weten van jullie wat jullie nog missen in de TS en wat er nog bij kan. Alle ideeen mogen door middel van een PM naar mij gestuurd worden. Dan zal ik proberen ze nog in de nieuwe ts te verwerken. Ga het niet hier posten omdat we dan te veel offtopic gaan.

Bedankt alvast. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie niet :9

Maar kw_nl: hier mogen geen directe links komen i.v.m. copyright op de betreffende software... Als je een beetje met google uit de voeten kan is het een koud kunstje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi weet er iemand of ik nu de goede firmware op mijn telefoon heb v2.0628.0.0.1 ik ben op de nokia site geweest en kon er niet echt uit komen alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 15:17:
hoi weet er iemand of ik nu de goede firmware op mijn telefoon heb v2.0628.0.0.1 ik ben op de nokia site geweest en kon er niet echt uit komen alvast bedankt
gebruik QUIKSEARCH de v2 versies moet je laten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 15:17:
Opzich goede frimware, echter is er een nieuwere versie beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Guys,

Ik heb versie 3.0638.0.0.1
30-10-2006
RM-133
Nokia N73 (49.01)

Er is toch een nieuwere versie verschikbaar ?
Maar als ik wil updaten roept hij dat ik al de nieuwste versie heb. Iemand een idee hoe dat kan ?

Groeten,
ALex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:30
Ik heb ook die firmware, volgens mij kan je niet upgraden omdat hij gebranded is...

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 16:17:
Guys,

Ik heb versie 3.0638.0.0.1
30-10-2006
RM-133
Nokia N73 (49.01)

Er is toch een nieuwere versie verschikbaar ?
Maar als ik wil updaten roept hij dat ik al de nieuwste versie heb. Iemand een idee hoe dat kan ?

Groeten,
ALex
als je alleen de ( 02) hebt staan kan je hem wel updaten ik had der een 57 02 staan kon ook niet zelf doen nu wel _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2007 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiniX88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 06:58
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 16:51:
[...]

als je alleen de ( 02) hebt staan kan je hem wel updaten ik had der een 57 02 staan kon ook niet zelf doen nu wel _/-\o_
Wordt waarschijnlijk weer een maand wachten voordat de update ook voor de 49.01 serie beschikbaar is.... Zo was het ook van v2 naar v3 die pas 6 weken nadat de 02 serie hem al hadden eindelijk werd vrijgegeven...

Heb zelf ook (helaas) de 49.01 serie (vind het overigens maar raar dat het zo lang moet duren voordat de update voor alle versies beschikbaar is)

[ Voor 46% gewijzigd door XiniX88 op 23-01-2007 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XiniX88 schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 17:35:
[...]

Wordt waarschijnlijk weer een maand wachten voordat de update ook voor de 49.01 serie beschikbaar is.... Zo was het ook van v2 naar v3 die pas 6 weken nadat de 02 serie hem al hadden eindelijk werd vrijgegeven...

Heb zelf ook (helaas) de 49.01 serie (vind het overigens maar raar dat het zo lang moet duren voordat de update voor alle versies beschikbaar is)
als je ff terug had gelezen ken je gewoon je foon laten updaten naar ander versie en kost nix en dan kan je de updats zelf daarna bij houden is maar eenmalig >:) ik heb het bij the phonehous laten doen is garantie werk hmm mensen lees is goed de topic door

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2007 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 00:17
Ook dan maar meteen een vraagje over die updates, ik snap er nu helemaal niks meer van...

Ik heb

V 3.0638.0.0.1
30-10-2006
RM-133
Nokia N73 (74.01)

Ok, die eerste V 3.0638.0.0.1 geeft dus puur en alleen maar weer welke software je hebt draaien?
De datum is de de datum van je telefoon of is dat de release datum van je software?
RM-133, betekend dat nog iets? Heeft die info nog nut voor ons?
Nokia N73 lijkt me logisch... en 74.01, dit gaat dus over het branded systeem? De 74 is het 'branded' gedeelte? En .01 is de regio code ofzo? (heb ik volgens mij ook ergens gelezen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiniX88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 06:58
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 17:53:
[...]

als je ff terug had gelezen ken je gewoon je foon laten updaten naar ander versie en kost nix en dan kan je de updats zelf daarna bij houden is maar eenmalig >:) ik heb het bij the phonehous laten doen is garantie werk hmm mensen lees is goed de topic door
Kost je een ritje op en neer naar de phonehouse voor mij... in leiden, net iets te ver. Verder ken ik het topic van voor naar achter en heb ik vaker deze oplossing gehoord maar ook dat sommige NSP's t wel doen en andere niet... En dan bestaat er ook nog de minder "legale" oplossing.

Maar het gaat mij er gewoon om, als zo'n Nokia Service Point het kan, laat nokia die software dan ook zo maken dat je van de 49.01 naar de 02 kan gaan, of de 57.02 idem of zet ze gewoon gelijk om naar die versie (mijn telefoon is bijv. ook van de 49.02 naar de 49.01 gegaan).

Blijf het jammer vinden van nokia dat dit niet wordt gedaan.

Heb nu bijvoorbeeld nog steeds last van de zoom functie (vaak stopt hij bij 50%) en ook in camerastand dat de hele mobiel vast loopt, die allemaal in de nieuwe versie zijn verholpen.

[ Voor 8% gewijzigd door XiniX88 op 23-01-2007 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FabianNL schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 17:53:
Ook dan maar meteen een vraagje over die updates, ik snap er nu helemaal niks meer van...

Ik heb

V 3.0638.0.0.1
30-10-2006
RM-133
Nokia N73 (74.01)

Ok, die eerste V 3.0638.0.0.1 geeft dus puur en alleen maar weer welke software je hebt draaien?
De datum is de de datum van je telefoon of is dat de release datum van je software?
RM-133, betekend dat nog iets? Heeft die info nog nut voor ons?
Nokia N73 lijkt me logisch... en 74.01, dit gaat dus over het branded systeem? De 74 is het 'branded' gedeelte? En .01 is de regio code ofzo? (heb ik volgens mij ook ergens gelezen...)
de datum is de release van de software, het getal tussen haakjes achter N73 is volgens mij simpelweg de soort taalcode die je hebt of hij geeft aan dat ie branded is. bijv. (C2**) is van KPN bijv. 57.02 is regioverbonden, taalcodes voor afrika europa azie usa enz enz, meer is het niet volgens mij, shoot me if 'm wrong!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XiniX88 schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 18:06:
[...]

Kost je een ritje op en neer naar de phonehouse voor mij... in leiden, net iets te ver. Verder ken ik het topic van voor naar achter en heb ik vaker deze oplossing gehoord maar ook dat sommige NSP's t wel doen en andere niet... En dan bestaat er ook nog de minder "legale" oplossing.

Maar het gaat mij er gewoon om, als zo'n Nokia Service Point het kan, laat nokia die software dan ook zo maken dat je van de 49.01 naar de 02 kan gaan, of de 57.02 idem of zet ze gewoon gelijk om naar die versie (mijn telefoon is bijv. ook van de 49.02 naar de 49.01 gegaan).

Blijf het jammer vinden van nokia dat dit niet wordt gedaan.

Heb nu bijvoorbeeld nog steeds last van de zoom functie (vaak stopt hij bij 50%) en ook in camerastand dat de hele mobiel vast loopt, die allemaal in de nieuwe versie zijn verholpen.
idd zijn der ook ander manieren maar ja dan vervalt je gerantie wel als je foon dood loopt en nix meer doet this wat je zelf maar wil ik heb de gok maar niet gewaagt en het laten doen jammer dan dat het niet in de buurt was ik moest ook 15 min rijden om daar heen te gaan en nog is klein uurtje wachten nu ken ik hem zelf updaten en heb idd geen camera die soms vast loopt had ik daar voor wel. jou keus of je het doet of niet ik vertel alleen wat ik weet die man van the phonehous zij ook al sommige foons gaat het fout en is die dood en is die uren bezig om hem weer lopent te maken vandaar ik het maar heb laten doen kost je ook nog is nix >:) en ik had een 57 02 en nu alleen 02 dus was die branded en nu niet meer ken nu via de site van nokia de tool halen en updaten maar 20 min klaar loopt als zonnetje

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2007 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabulaus
  • Laatst online: 23-08 14:30

fabulaus

Ja toch

Heeft iemand zijn N73 al gekoppeld aan zijn laptop en deze als modem gebruikt? Ik ben van plan de N73 te kopen in combinatie met T-mobile relax 500, 250SMSjes en Pocket internet totaal plus.. ben wel benieuwd hoe dit werkt voor ik dit (toch wel behoorlijk dure) abonnement af ga sluiten. Gaat dit een beetje soepel? Wat kan ik verwachten van de snelheid en van de stabiliteit van de verbinding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaxxx
  • Laatst online: 14-08-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 18:16:
[...]

idd zijn der ook ander manieren maar ja dan vervalt je gerantie wel als je foon dood loopt en nix meer doet this wat je zelf maar wil ik heb de gok maar niet gewaagt en het laten doen jammer dan dat het niet in de buurt was ik moest ook 15 min rijden om daar heen te gaan en nog is klein uurtje wachten nu ken ik hem zelf updaten en heb idd geen camera die soms vast loopt had ik daar voor wel. jou keus of je het doet of niet ik vertel alleen wat ik weet die man van the phonehous zij ook al sommige foons gaat het fout en is die dood en is die uren bezig om hem weer lopent te maken vandaar ik het maar heb laten doen kost je ook nog is nix >:) en ik had een 57 02 en nu alleen 02 dus was die branded en nu niet meer ken nu via de site van nokia de tool halen en updaten maar 20 min klaar loopt als zonnetje
Kan je mij misschien verraden hoe je dit hebt gedaan, mijn toestel is ook branded (57 02), wil hem ook zelf kunnen updaten via NSU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fabulaus schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 19:20:
Heeft iemand zijn N73 al gekoppeld aan zijn laptop en deze als modem gebruikt? Ik ben van plan de N73 te kopen in combinatie met T-mobile relax 500, 250SMSjes en Pocket internet totaal plus.. ben wel benieuwd hoe dit werkt voor ik dit (toch wel behoorlijk dure) abonnement af ga sluiten. Gaat dit een beetje soepel? Wat kan ik verwachten van de snelheid en van de stabiliteit van de verbinding?
Er is hierover gediscussierd, ff quicksearchen in dit topic of misschien de vorige deel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slaxxx schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 20:21:
[...]

Kan je mij misschien verraden hoe je dit hebt gedaan, mijn toestel is ook branded (57 02), wil hem ook zelf kunnen updaten via NSU.
die gok heb ik maar niet genomen . ik heb het laten doen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Vragen naar keygen's is not-done!

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2007 15:13 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.