ja ik weet waarVerwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 17:59:
[...]
ik haal ze voor €17.- per stuk van transcend 2 GB 80x
Ik ben inmiddels zover dat ik richting het einde van een gesprek de stekker in de aanslag hou om hem er weer snel in te duwen.Dextro schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 14:02:
Wat mij nog enorm stoort:
Als je naar je mp3speler zit te luisteren en je krijgt een telefoontje, dan gaat hij op pauze. Heel goed tot nu toe.
Maar wanneer je dan weer dichtlegt dan start de mp3speler onmiddellijk terug. Je krijgt zelfs de kans niet om je hoofdtelefoon terug in te pluggen. Heel vervelend als je op de trein zit en de muziek door de speaker knalt.
Is er een mogelijkheid om dit niet terug automatisch te laten starten, maar dat je als gebruiker de mp3speler terug handmatig moet starten?
nou ja een vroeg gewaardschuwd mens telt voor 2 denken ze bij nokiaRickes schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 17:35:
Het ziet er naar uit dat de N73 wel van te voren vergaderingen laten zien.
Want het is vandaag 24 januari 2007 en hij laat een vergadering voor 1-2-07 al zien.
[afbeelding]
Heb de laatste versie: V 3.0649.0.0.1
Heb m'n afspraak bij de orthodontist als vergadering ingesteld
dat van die mp3 speler die aanstaat op het moment dat je klaar bent met je gesprek ken ik.. irritant ja,.. en heb gewoon echt geen zin om met de headset te bellen,.. maar misschien is dat wel gewoon de enige oplossing,.. dan hoef je niet terug te pluggen ofzo
is wel een hele schakel in je leven volgens mij,.. conformeren tot headset bellen
is wel een hele schakel in je leven volgens mij,.. conformeren tot headset bellen
Verwijderd
Ik heb een raar probleempje met mijn headset. Wanneer hij ingeplugd wordt, hoort er rechtsboven in beeld een koptelefoontje te staan. Heel vaak gebeurd dit bij mij niet. De headset wordt dan gewoon niet herkend door de telefoon. Wanneer ik dan aan het plugje beginnen te zitten, pakt hij hem wel, maar valt hij ook zo weer weg.
Het is helemaal irritant wanneer ik naar muziek zit te luisteren. Hij verliest dan ook vaak het "contact" waardoor iedereen kan meegenieten van mijn muziek.. soms heb ik het niet eens door, want dat is het EN in de headset te horen EN de telefoonspeaker.
Heeft iemand anders hier ook last van? Of heb ik gewoon pecht met mijn headset en/of telefoonaansluiting?
Het is helemaal irritant wanneer ik naar muziek zit te luisteren. Hij verliest dan ook vaak het "contact" waardoor iedereen kan meegenieten van mijn muziek.. soms heb ik het niet eens door, want dat is het EN in de headset te horen EN de telefoonspeaker.
Heeft iemand anders hier ook last van? Of heb ik gewoon pecht met mijn headset en/of telefoonaansluiting?
Verwijderd
Even goed blazen in je contact (liefst met perslucht ivm vocht) kan wonderen doen. Anders contactjes nakijken en als laatste optie blijft er pech overVerwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 20:19:
Ik heb een raar probleempje met mijn headset. Wanneer hij ingeplugd wordt, hoort er rechtsboven in beeld een koptelefoontje te staan. Heel vaak gebeurd dit bij mij niet. De headset wordt dan gewoon niet herkend door de telefoon. Wanneer ik dan aan het plugje beginnen te zitten, pakt hij hem wel, maar valt hij ook zo weer weg.

OP het eerste gezicht leuk, op het tweede gezicht niet echt functioneel dus als je meer afspraken hebt.
Dus, zoeken we een alternatief
[ Voor 6% gewijzigd door Stefke op 24-01-2007 21:32 ]
Verwijderd
ik ook.. 7 euro verzendkostenVerwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 17:59:
[...]
ik haal ze voor €17.- per stuk van transcend 2 GB 80x
Verwijderd
Hallo ,nieuw vraagje ; heb een contactpersoon in de lijst ,maar als ze belt of berichtje stuurt krijg ik niet haar naam te zien ????
Verwijderd
ff je sim contackten naar je telefooon kopieren of kijk hoe hij het aan geeft voornaam achternaam of achternaam voornaamVerwijderd schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 10:10:
Hallo ,nieuw vraagje ; heb een contactpersoon in de lijst ,maar als ze belt of berichtje stuurt krijg ik niet haar naam te zien ????
[sloeber]Als ik 17 euro kon missen zou ik zeggen, neem er ook 1 voor mij mee en kom het op de terugweg maar even langsbrengen in utrechtVerwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 23:04:
[...]
this niet ver rijden dus ik haal het wel op

[ Voor 7% gewijzigd door joint_me op 25-01-2007 12:11 ]
Hello fellow humans
Hij laat in principe alle afspraken zien die je vandaag hebt. Heb je geen afspraken vandaag dan laat hij de eerstvolgende zien....stefijn schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 21:28:
[...]
OP het eerste gezicht leuk, op het tweede gezicht niet echt functioneel dus als je meer afspraken hebt.
Dus, zoeken we een alternatief
Komt omdat je het nummer 2x in je contactenlijst hebt staan. verwijder duplicaten.Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 10:10:
Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth
hallo, waarschijnlijk een stomme vraag, maar ik heb me de pleuris lopen zoeken op dit forum:
ik en mijn vriendin hebben sinds 2 weken zo'n N73, maar nu kom ik er dus achter dat ik een
branded v2 versie heb. Wordt ie nu helemaal nooit ge-update via de NSU, of eens in de zoveel tijd??
ik en mijn vriendin hebben sinds 2 weken zo'n N73, maar nu kom ik er dus achter dat ik een
branded v2 versie heb. Wordt ie nu helemaal nooit ge-update via de NSU, of eens in de zoveel tijd??
Verwijderd
dat moet je laten doenhubomr2 schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 18:14:
hallo, waarschijnlijk een stomme vraag, maar ik heb me de pleuris lopen zoeken op dit forum:
Lol ik heb ook wel eens in de bus gezeten dat ik dat niet door had en dat dus de hele bus ruim 10 minuten mee kon genieten... Kreeg het pas door toen de buschauffeur witheet naar me toe kwam en me de huid vol scholdVerwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 20:19:

Je ne sais pas ce que cela signifie, mais ça va être intelligent sur Français. - Jean-Paul Sartre
Waarom maken jullie je zo druk om dat die MP3 speler automatisch weer start? Bel gewoon met je headset, weet je hoe super makkelijk, handig en relax dat is? Ik bel eigenlijk altijd met m'n headset ipv 'normaal', veel fijner!
En je kan toch ook eerst ff je muziek op pauze zetten, en dan pas opnemen? Niet dat dat praktisch is, maar ok....
Heb nog wel een vraagje/opmerking, ik luister eigenlijk constant muziek op mijn telefoon. Ik ben dan ook ondertussen gewoon aan het internetten, maar soms stopt opeens heel m'n muziekspeler er dan mee, die wordt gewoon afgesloten. Als ik hem dan weer opstart, wordt Internet afgesloten, heel vreemd... Heb het idee alsof de telefoon het dan niet aan kan zeg ofzo? Vervolgens weer opnieuw Internet opstarten is geen probleem, en dan werkt alles gewoon weer perfect, vreemd...
En je kan toch ook eerst ff je muziek op pauze zetten, en dan pas opnemen? Niet dat dat praktisch is, maar ok....
Heb nog wel een vraagje/opmerking, ik luister eigenlijk constant muziek op mijn telefoon. Ik ben dan ook ondertussen gewoon aan het internetten, maar soms stopt opeens heel m'n muziekspeler er dan mee, die wordt gewoon afgesloten. Als ik hem dan weer opstart, wordt Internet afgesloten, heel vreemd... Heb het idee alsof de telefoon het dan niet aan kan zeg ofzo? Vervolgens weer opnieuw Internet opstarten is geen probleem, en dan werkt alles gewoon weer perfect, vreemd...
Verwijderd
Helloew!
Ik had een vraagje!
Ik heb net mijn telefoon gereset & nu zie ik dat het Search icoontje is verdwenen uit het Menu!
Dat ziet er... Eh... Best wel lelijk uit!
Weten jullie misschien hoe ik dat icoontje weer terug kan krijgen?
Ik had een vraagje!
Ik heb net mijn telefoon gereset & nu zie ik dat het Search icoontje is verdwenen uit het Menu!

Voor zover ik weet, kan dat niet toch?FabianNL schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 19:33:
Je ne sais pas ce que cela signifie, mais ça va être intelligent sur Français. - Jean-Paul Sartre
Volgens mij is ie weer terug na een software update.Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 19:48:
Helloew!![]()
Ik had een vraagje!
Ik heb net mijn telefoon gereset & nu zie ik dat het Search icoontje is verdwenen uit het Menu!![]()
Klopt, dit probleem had ik ook. Kwam er per toeval achter dat hij dan gewoon weer terug was.rooie60 schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 21:59:
[...]
Volgens mij is ie weer terug na een software update.
Verwijderd
die ken ik ook niet meer vinden na zo boeiend is dat niet tochVerwijderd schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 19:48:
Helloew!![]()
Ik had een vraagje!
Ik heb net mijn telefoon gereset & nu zie ik dat het Search icoontje is verdwenen uit het Menu!![]()
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2007 23:14 ]
Een branded wordt alleen van updates voorzien door de provider, bij mij Orange.
Als je naar een Nokia Service Point gaat krijg je een nokia versie en kun jij via
de standaard nokia kanalen, PC Suite, je telefoon updaten.
Ik ben vanmiddag bij Reitsma in Utrecht geweest en stond in 15 min. weer buiten met de nieuwste
unbranded version
Verwijderd
ja dat heb ik nu ook maar hij was wel simlock vrij en niet van t-mobile of orange of kpn en geen software van dat sooort providers derin staan maar ja doet der niet toe ken nu zelf updateBbfreak schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 23:22:
[...]
Als je naar een Nokia Service Point gaat krijg je een nokia versie en kun jij via
Ik ben vanmiddag bij Reitsma in Utrecht geweest en stond in 15 min. weer buiten met de nieuwste
unbranded version![]()
Is de N73 van Orange branded dan?Bbfreak schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 23:22:
[...]
unbranded version![]()

Volgens mij is de software van 99% van de N73-exemplaren die je in combinatie met een abonnement krijgt/koopt wel branded...
Bij *#0000# stond er achter Nokia N73 -> (57.02) Dit betekent branded.Upbeat schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 23:50:
[...]
Is de N73 van Orange branded dan?Wist ik niet
Je zult ook zien dat als je dan via PC Suite een update uit wilt voeren dat er geen zijn,
terwijl Nokia al 10 versies verder is ofzo. Branded uit zich bij de Orange versie niet
in bepaalde icoontje of dergelijke.
Oké gelukkig! Niet zoals bij T-mobileBbfreak schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 09:01:
[...]
Bij *#0000# stond er achter Nokia N73 -> (57.02) Dit betekent branded.
Je zult ook zien dat als je dan via PC Suite een update uit wilt voeren dat er geen zijn,
terwijl Nokia al 10 versies verder is ofzo. Branded uit zich bij de Orange versie niet
in bepaalde icoontje of dergelijke.
Weet iemand toevallig of de functie 'Say Callers name" ook harder kan? Het volume daarvan is echt bedroevend laag. Ik heb de ringtone heel erg zacht staan maar tot zelfs dan is het niet duidelijk te horen.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Verwijderd
dat is ook niet duidelijker te horen vind dat maar irri dus staat uitTijntje schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 09:47:
Weet iemand toevallig of de functie 'Say Callers name" ook harder kan? Het volume daarvan is echt bedroevend laag. Ik heb de ringtone heel erg zacht staan maar tot zelfs dan is het niet duidelijk te horen.
Dit is gewoon rotbehaviour. M'n headset bevat geen microfoon, dus dan moet ik zo heel mottig m'n gsm houden als een datarecorder. Neen, dank u. Het op pauze zetten en daarna opnemen is niet mogelijk. Daar zou ik trouwens nooit de tijd voor hebben.FabianNL schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 19:33:
Waarom maken jullie je zo druk om dat die MP3 speler automatisch weer start? Bel gewoon met je headset, weet je hoe super makkelijk, handig en relax dat is? Ik bel eigenlijk altijd met m'n headset ipv 'normaal', veel fijner!![]()
Eens moeten onderzoeken als dit al gemeld is aan Nokia zelf.
Ok, als je headset geen microfoon bevat dan heb ik echt helemaal niks gezegd
En ga dan ook binnenkort maar eens langs bij een NSP, irritante branding...
Wel jammer trouwens dat het maken van een theme opeens zo ingewikkeld is geworden, was altijd zo makkelijk

En ga dan ook binnenkort maar eens langs bij een NSP, irritante branding...
Wel jammer trouwens dat het maken van een theme opeens zo ingewikkeld is geworden, was altijd zo makkelijk

Verwijderd
Is het nog steeds, met het juiste programmaFabianNL schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 13:46: Wel jammer trouwens dat het maken van een theme opeens zo ingewikkeld is geworden, was altijd zo makkelijk
ThemeDiY is gewoon te downloaden op deze nokia site
http://www.nokia.com.tw/nokia/0,6771,99449,00.html
[ Voor 21% gewijzigd door Maite op 26-01-2007 14:28 ]
Verwijderd
na ken geen chinees lezen hoor hahahhaMaite schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 14:27:
ThemeDiY is gewoon te downloaden op deze nokia site
http://www7.ownskin.com/indexFabianNL schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 13:46:
Op deze website maak je echt heel gemakkelijk je eigen theme. Binnen 2 min heb je een eigen theme. En als je wil kan je alles aanpassen. Het klokje, batterijmeter, en ook alle icons van het menu, en kleuren. Maar daar heb ik nooit zin in, maar tis wel mogelijk. En alles uiteraard met custom plaatjes, of gewoon kiezen uit de standaard gallery.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
hoef ook niet. Even naar beneden scrollen tot je
ThemeDiY for N73 N80 N93.sis
ziet en even op het blauwe Chinese teken klikken, de rest wijst zich vanzelf
Wat zijn de grote voordelen van de Nokia N73 t.o.v. de N80 .. met al die verschillende modellen zie ik door de bomen het bos niet meer. Maar ik neem aan dat de eigenaren van een N73 wel wat research werk hebben gedaan alvorens zij de N73 aangeschaft hebben dus zij zullen dat wel weten. Toch?
Verwijderd
nou ik heb de n80 ook gehad maar ik vond de kwalietijd minder met foto's maken en de n80 is dikker dan de n73 vind de n73 super telefoon met veel mogelijk hedenfabulaus schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 16:32:
Wat zijn de grote voordelen van de Nokia N73 t.o.v. de N80 .. met al die verschillende modellen zie ik door de bomen het bos niet meer. Maar ik neem aan dat de eigenaren van een N73 wel wat research werk hebben gedaan alvorens zij de N73 aangeschaft hebben dus zij zullen dat wel weten. Toch?
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2007 16:51 ]
Verwijderd
De camera en de slide functie, verder zijn ze voor 99% gelijk, behalve dan dat de N80 een ouder model is en binnenkort eruit gaat.fabulaus schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 16:32:
Waarom er dan geen prijsverschil is denk ik omdat dit kunstmatig hoog gehouden wordt.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2007 16:56 ]
Ik zag in het topic van N80 dat daar Wifi opzit. Of ik heb het ontzettend gemist en er zit ook wifi op de n73 of dit is wel degelijk een groot verschil....
Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth
Belangrijk is dat de N80 wél WiFi ondersteuning heeft, en de N73 _niet_. Dat zou de enige reden kunnen zijn om ooit voor de N80 te gaan ipv de N73.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
ik zie helemaal niksMaite schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 15:47:
[...]
hoef ook niet. Even naar beneden scrollen tot je
ThemeDiY for N73 N80 N93.sis
ziet en even op het blauwe Chinese teken klikken, de rest wijst zich vanzelf

Zoek maar rustig verder
edit:
Het programma werkt perfect.
Vanuit het menu van je telefoon maak je gewoon theme's.
1 Je kiest een basiskleur voor het thema: blauw - wit - goud - groen - roze - paars
2 Themanaam
3 Achtergrond standby (met de mogelijkheid een afbeelding al dan niet te roteren naar wens)
4 Achtergrond musicplayer
5 Evt. een simpel effect over de achtergrondjes heen
6 Naar keuze een beltoon definiëren
Klaar.
[ Voor 45% gewijzigd door El-Loco op 26-01-2007 19:04 ]
Verwijderd
Heeft iemand al een IR remote (afstandsbediening voor de TV) voor de N73 gevonden. Het internet staat er vol mee maar die zijn allemaal voor oudere modellen volgens mij, want ze kunnen niet geïnstalleerd worden.
Verwijderd
maar is die oasis nou goed? is het de beste keuze? wat zijn de ervaringen?Rickes schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 22:36:
[...]
Er zit toch ook een lampje op de Oasis om aan te geven of hij een GPS fix heeft ?
Wil het zelf ook wel weten of hij werkt want ben van plan hem ook te bestellen bij PDAShop.nl samen met een Brando Screenprotectortje
Hallo ik heb een N73 met de nieuwste firmware. alleen als ik tomtom6 draai dan sluit de telefoon zich soms af. ik zit te navigeren en ineens gat de telefoon vanzelf uit.
ik gebruik de oasis bluetooth GPS receiver.
iemand een idee waar deze probleem door komt?
ik gebruik de oasis bluetooth GPS receiver.
iemand een idee waar deze probleem door komt?
Verwijderd
Is het mogelijk om ergens in te stellen dat de N73 niet automatisch met achternamen werkt? Bij smsjes staat het zo lelijk vindik, en ook bij het zoeken van contacten is het irritant..
Verwijderd
menu dan contacten dan opties dan instellingen dan kan je of voor naam en achternaam of achternaam voor naam kiezen
Verwijderd
Fout.sylvesterrr schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 08:54:
Volgens mij is de software van 99% van de N73-exemplaren die je in combinatie met een abonnement krijgt/koopt wel branded...
HIER roepen ze 99% van alle keren dat een toestel branded is. De mijne die ik kreeg bij mijn orange abbonnement is NIET branded. Wel komt hij uit duitsland omdat daar blijkbaar eerder te krijgen waren dan hier.
Branded wilt voor mij zeggen dat er herkenbaar de provider te zien is in de software (denk maar aan t-mobile paarse logo rechtsonderin beeld bijv) of op de buitenkant van het toestel een logootje. In mijn toestel vind ik helemaal niks van orange.
Met branded software bedoel dat je je toestel niet met NSU kunt updaten.Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 10:56:
[...]
Fout.
HIER roepen ze 99% van alle keren dat een toestel branded is. De mijne die ik kreeg bij mijn orange abbonnement is NIET branded. Wel komt hij uit duitsland omdat daar blijkbaar eerder te krijgen waren dan hier.
Branded wilt voor mij zeggen dat er herkenbaar de provider te zien is in de software (denk maar aan t-mobile paarse logo rechtsonderin beeld bijv) of op de buitenkant van het toestel een logootje. In mijn toestel vind ik helemaal niks van orange.
Verwijderd
Ik zat laatst ook lang te bellen 40+ minuten.. toen werd me oor idd ook warm.... hebben al meer mensen lang gebelt en dit ondervonden?Djerique schreef op donderdag 21 december 2006 @ 13:11:
Ik belde net een half uur en na zo'n 20 minuten kreeg ik het idee dat mijn oren extreem warm werden. Wat bleek na het eind van het gesprek: mijn beeldscherm was heel heet geworden.
Misschien was dit wel toeval of misschien krijg ik dit wel nooit meer na de telefoon opnieuw te starten. Heeft iemand anders dit wel eens gehad met de N73?
Verder wil ik gemaakte filmpjes terugkijken en zegt ie "algemeen geheugen vol, sluit enkele toepassingen" en werken de filmpjes dus niet.. terwijl ik toch echt geen andere applicaties open heb staan geloof ik (hoe check ik dat)
Verwijderd
Nope, branded wilt zeggen "gemerkt". Sommige toestellen van jullie zijn "gemerkt" met een providerslogo of hebben providersmeuk aan boord. De meeste toch niet hoor...sylvesterrr schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 11:04:
[...]
Met branded software bedoel dat je je toestel niet met NSU kunt updaten.
Sommige toestellen kunnen niet met NSU geupdated worden omdat nokia nog altijd niet alle firmwares die er zijn voor de N73 toegevoegd heeft aan hun lijstje, de reden kan ik alleen maar naar gissen.
Verwijderd
menu knopje ingedrukt houden dan kan je zien wat je op de achter grond hebt draaienVerwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 12:01:
[...]
Ik zat laatst ook lang te bellen 40+ minuten.. toen werd me oor idd ook warm.... hebben al meer mensen lang gebelt en dit ondervonden?
Verder wil ik gemaakte filmpjes terugkijken en zegt ie "algemeen geheugen vol, sluit enkele toepassingen" en werken de filmpjes dus niet.. terwijl ik toch echt geen andere applicaties open heb staan geloof ik (hoe check ik dat)
Verwijderd
Hebben jullie deze probleem ook?:
Als ik een thema installeer gaat dat goed... En daarna verwijder ik de thema... En als ik hem opnieuw wil installeren lukt dat niet!
Weten jullie misschien waardoor dat komt en hoe ik dat kan... "Herstellen"?
Als ik een thema installeer gaat dat goed... En daarna verwijder ik de thema... En als ik hem opnieuw wil installeren lukt dat niet!
Nee dan zul je je mem card moeten formateren,anders kan je ze niet herinstaleren,dit is ook al zon beetje tig x hier voorbij gekomen.Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 13:06:
Hebben jullie deze probleem ook?:
Dat is een fout in de N73 waarvan ik hoop dat nokia die snel hersteld bij een van de volgende nieuwe softwareupdates,want ik word er zelf ook niet vrolijk van.
Verwijderd
zo net me 2 gig kaartje maar gehaalt in hilversum werkt goed ken ik ff meer doen foon staat al aardig vol hehe
en dat voor 17 euro
Verwijderd
Jaa... Dat heb ik ook vaak gedaan maar dat helpt niet!rooie60 schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 17:32:
[...]
Nee dan zul je je mem card moeten formateren,anders kan je ze niet herinstaleren,dit is ook al zon beetje tig x hier voorbij gekomen.
Dat is een fout in de N73 waarvan ik hoop dat nokia die snel hersteld bij een van de volgende nieuwe softwareupdates,want ik word er zelf ook niet vrolijk van.
Ik heb de thema wel op mijn Geheugenkaart opgeslagen & dat ding wel 10X geformateert... Niks helpt!

Hij zegt: Kan bestand niet installeren

Branded wil alleen zeggen dat een bedrijf of provider waar je telefoon vandaan komt een aanpassing heeft gemaakt in de firmware (software) van de telefoon. En soms merk je daar niks van, dus je ziet geen logo's of plaatjes. Het enige wat dan wel merkbaar is, is dat je je telefoon niet kan updaten met de Nokia Software Updater (NSU), wat nog meer opvalt is als je *#0000# (om je software-versie te bekijken) tikt dat er dan Nokia N73 (XX.02) staat. Op de plek van de XX'en staan dan 2 cijfers.
En de enige manier om van de branding af te komen is je toestel laten updaten bij een Nokia Service Point (NSU)
Ik hoop dat het voor een aantal mensen nu een beetje duidelijk is, want het aantal vragen wat je hierover ziet is om gek van te worden.
En de enige manier om van de branding af te komen is je toestel laten updaten bij een Nokia Service Point (NSU)
Ik hoop dat het voor een aantal mensen nu een beetje duidelijk is, want het aantal vragen wat je hierover ziet is om gek van te worden.
Verwijderd
Wat ik niet zie of merk geloof ik dus niet. Tis allemaal gegis. Logo of providersmeuk zie je of merk je wel op.Rickes schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 19:48:
Branded wil alleen zeggen dat een bedrijf of provider waar je telefoon vandaan komt een aanpassing heeft gemaakt in de firmware (software) van de telefoon. En soms merk je daar niks van, dus je ziet geen logo's of plaatjes.
Verwijderd
Rickes heeft gelijk, 'branded' kan zowel fysieke aanpassingen (logo's) als softwarematige aanpassingen (blokkeren van VoIP, WiFi en ook schermlogo's/thema's) betreffen.Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 20:38:
[...]
Wat ik niet zie of merk geloof ik dus niet. Tis allemaal gegis. Logo of providersmeuk zie je of merk je wel op.
Verwijderd
Dat is toch precies wat ik zeg? Rickes beweert echter dat er branded firmwares zijn met niet te merken verschillen? Branded is overduidelijk branded, logo of theme of providermeuk of simlock. Ik geloof niet in piepkleine niet te merken verschillen zodat hij unbranded lijkt....Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 20:57:
[...]
Rickes heeft gelijk, 'branded' kan zowel fysieke aanpassingen (logo's) als softwarematige aanpassingen (blokkeren van VoIP, WiFi en ook schermlogo's/thema's) betreffen.
De 1e update die beschikbaar kwam voor de N73 had verbeteringen voor het Orange netwerk. Ondanks dat ik een orange abbo had kon ik hem gewoon niet updaten. Hoe kan dat als mijn toestel toch al Orange branded was?
Sorrie hoor maar dit is allemaal gegis.
Wat je wel kan doen(doe ik ook) naar ownskin.com gaan en daar je eigen thema maken,die komen dan daar in je eigen map te staan,telkens als ik er weer 1 maak en die instaleer verdwijnt er 1 uit mijn thema map(op foon) als ik hem persee terug wil hebben ga ik weer naar ownskin en maak dat thema die ik persee terug wil hebben opnieuw en dan pakt de foon hem wel...Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 19:45:
[...]
Jaa... Dat heb ik ook vaak gedaan maar dat helpt niet!![]()
Ik heb de thema wel op mijn Geheugenkaart opgeslagen & dat ding wel 10X geformateert... Niks helpt!![]()
Ikzelf kan er niet meer dan 17 instaleren op foon,als er 1 bijkomt gaat er een spontaan weg? dus ik hou het maar op 17,wel omslachtig misschien,maar zo kan je wel je thema dat je pérsee terug wilt hebben weer instaleren op je foon.
Omdat die software-update is uitgebracht voor de unbranded toestellen (N73 met productcode X)?Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 22:33:
[...]
De 1e update die beschikbaar kwam voor de N73 had verbeteringen voor het Orange netwerk. Ondanks dat ik een orange abbo had kon ik hem gewoon niet updaten. Hoe kan dat als mijn toestel toch al Orange branded was?
Als jij een branded toestel (N73 met productcode Y) hebt, dan kan NSU voor jouw toestel niks vinden. Jij hebt namelijk een ander toestel (N73 met productcode Y)....
Software-branding betekent niet dat je een oranje achtergrond (Orange) moet hebben, of dat bepaalde functies zijn uitgeschakeld. Het kunnen net zo goed aanpassingen zijn waar je niks van merkt.
Verwijderd
kom net thuis en haal me tel uit mijn zak
en nu blijkt mijn scherm gebarsten
niet de cover maar echt het scherm binnenin
zit nog geen krasje op de cover maar zal dit onder garantie vallen ?
ik vind namelijk dat dit maar weinig kan hebben
en nu blijkt mijn scherm gebarsten
niet de cover maar echt het scherm binnenin
zit nog geen krasje op de cover maar zal dit onder garantie vallen ?
ik vind namelijk dat dit maar weinig kan hebben
Verwijderd
messchien ergens onverwachts tegen aangelopen ? heb der geen last mee zit altijd in me broek zak
Verwijderd
Formatteer de kaart maar eens met een PC, dan lukt het wel. Heb het probleem ook gehad, overigens ook met andere software (BV TomTom). Kennelijk zet de N73 na het formatteren toch bestanden terug of wist hij bepaalde mappen niet tijdens het formatteren.Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 19:45:
[...]
Jaa... Dat heb ik ook vaak gedaan maar dat helpt niet!![]()
Ik heb de thema wel op mijn Geheugenkaart opgeslagen & dat ding wel 10X geformateert... Niks helpt!![]()
Verwijderd
niet dat ik weet
maar maak ik een kans voor garantie?
en is er miscchien iemand anders die het ook heeft mee gemaakt
Verwijderd schreef op zondag 28 januari 2007 @ 01:50:
messchien ergens onverwachts tegen aangelopen ? heb der geen last mee zit altijd in me broek zak
Verwijderd
Nope, gebarsten display valt niet onder garantie. Ik werk in de bouw en loop wel eens tegen iets aan en het is me nooit gelukt om mijn display te laten barsten.... Hoe dan ook, een vriend van me maakte dit wel mee en sindsdien heb ik een verzekering op mijn toestel lopen...Verwijderd schreef op zondag 28 januari 2007 @ 09:15:
niet dat ik weet
[...]
Verwijderd
Als het aanpassingen zijn waar je niks van merkt kan ik het gewoon geen branding noemen. Dat de NSU hem niet kan of wil updaten is geen feit voor mij dat het dus branded is. Ik had ook een totaal andere productcode dan diegenen die wel geupdated konden worden.sylvesterrr schreef op zondag 28 januari 2007 @ 00:07:
[...]
Omdat die software-update is uitgebracht voor de unbranded toestellen (N73 met productcode X)?
Als jij een branded toestel (N73 met productcode Y) hebt, dan kan NSU voor jouw toestel niks vinden. Jij hebt namelijk een ander toestel (N73 met productcode Y)....
Software-branding betekent niet dat je een oranje achtergrond (Orange) moet hebben, of dat bepaalde functies zijn uitgeschakeld. Het kunnen net zo goed aanpassingen zijn waar je niks van merkt.
Zullen we trouwens hierover ophouden, jij hebt een stelling, gebaseerd op lucht, ik heb ook een stelling, eveneens gebaseerd op lucht. Het wordt een beetje te luchtig, snap je?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2007 10:04 ]
Verwijderd
jammer maar dat dacht ik alVerwijderd schreef op zondag 28 januari 2007 @ 09:57:
[...]
Nope, gebarsten display valt niet onder garantie. Ik werk in de bouw en loop wel eens tegen iets aan en het is me nooit gelukt om mijn display te laten barsten.... Hoe dan ook, een vriend van me maakte dit wel mee en sindsdien heb ik een verzekering op mijn toestel lopen...
ik heb net me lcd eruit gehaald en ga nu een lcd schermpje bestellen
de phone ging trouwens nog makkelijk uit elkaar en dat zonder beschadigen
ik zag een schermpje voor 69,20 met verzend kosten erbij
misschien nog iemand een goedkopere gezien ?
Verwijderd
heb je al op ebay.de gekeken ?Verwijderd schreef op zondag 28 januari 2007 @ 11:10:
[...]
jammer maar dat dacht ik al
ik heb net me lcd eruit gehaald en ga nu een lcd schermpje bestellen
de phone ging trouwens nog makkelijk uit elkaar en dat zonder beschadigen
ik zag een schermpje voor 69,20 met verzend kosten erbij
misschien nog iemand een goedkopere gezien ?
http://cgi.ebay.de/Origin...geNameZWD1VQQcmdZViewItem
hier is die 49 plus 3 euro verzend
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2007 11:26 ]
Verwijderd
@siezze, ik heb nu ook die frontje (niet hetzelfde keypad als jij) besteld via je verkoper. Ik wacht nu de transfer af tussen mijn bank en paypal af. Het is in de tussentijd weer duurder geworden (€25) maar ja, ik had zowel geen tijd als geen zin 
Ik ben reuze benieuwd naar de frontje. Straks hoef ik de opmerkingen als "Ooh, je display ziet er niet uit" meer aan te horen maar eerder "Ooh, wat een vette telefoon"
Ik ben reuze benieuwd naar de frontje. Straks hoef ik de opmerkingen als "Ooh, je display ziet er niet uit" meer aan te horen maar eerder "Ooh, wat een vette telefoon"
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2007 15:38 ]
Verwijderd
Ik heb de mijne alweer verkocht
(na het zien van het demontage filmpje van de N73 leek het mij geen goed plan om het zelf te doen)
Verwijderd
Verwijderd schreef op zondag 28 januari 2007 @ 16:16:
Ik heb de mijne alweer verkocht(na het zien van het demontage filmpje van de N73 leek het mij geen goed plan om het zelf te doen)

Ben jij nou tweaker of niet?
Nou ik ga ervan uit dat het wel gaat lukken, ik heb wel vaker mobieltjes uit mekaar gehaald tot aan de printplaat toe.
Verwijderd
Hoi heeft iemand een goeie site met leuke thema's. Hij is ooit voorbij gekomen, maar ben hem kwijt en kan hem hier ook niet meer terugvinden
Verder had ik vraagje of iemand weet hoe je de flitser in kan schakelen bij het maken van een filmpje... Het lichtje dat nu aangaat bij het filmen is de zwak voor het filmen in het donker:( En heeft iemand een programma voor de grote belindicator foto....
Verder had ik vraagje of iemand weet hoe je de flitser in kan schakelen bij het maken van een filmpje... Het lichtje dat nu aangaat bij het filmen is de zwak voor het filmen in het donker:( En heeft iemand een programma voor de grote belindicator foto....
Verwijderd
Ik ben goed in dingen per ongeluk "slopen", en daar is mijn N73 me net iets te kostbaar voorVerwijderd schreef op zondag 28 januari 2007 @ 16:29:
[...]
![]()
Ben jij nou tweaker of niet?![]()
Nou ik ga ervan uit dat het wel gaat lukken, ik heb wel vaker mobieltjes uit mekaar gehaald tot aan de printplaat toe.
Ben erg benieuwd wat je ervan gemaakt hebt
ik heb sneltoetsen zeg maar, dus 1 indrukken en dan bellen is thuis, 2 indrukken en dan bellen is vriendin, maar sinds vandaag ineens, werkt dat niet meer, terwijl ik er niets aan heb veranders, misschien heb ik dit uitgeschakeld ofzo, misschien iemand oplossing??
Verwijderd
Ik heb de firmware geupdate naar N73 ME edition. Nu is het T-9 woordenboek engels ipv nederlands, weet er misschien iemand of je de NL versie van T-9 er weer op kunt zetten?
Verwijderd
Dag,
Ik had een vraag m.b.t. mijn nokia N73 en hopelijk kan iemand mij hiermee helpen.
Ik heb de telefoon sinds 2 weken en ben er zeer tevreden mee. Alleen heb ik nu een probleem.
Afgelopen weekend was ik bezig met de nieuwste versie van TomTom op mijn geheugenkaart te zetten, zodat ik kon navigeren vanaf mijn N73.
Nadat ik alle bestanden van TomTom op het geheugenkaartje had gezet en de kaart weer terugstopte in mijn telefoon werd (zoals gewoonlijk) het installatiebestand van TomTom geopend door mijn telefoon en TomTom werd geinstalleerd. Toen dit klaar was testte ik TomTom uit en het werkte, maar ik moest het nog activeren met een activatiecode. Vanaf dat moment begon het probleem.
TomTom werkte niet meer echt goed, waardoor ik besloot om het weer te verwijderen en opnieuw op de telefoon te installeren.
Ik formatteerde de geheugenkaart (eerst backup gemaakt van de bestanden die er al op zaten, dus zonder tomtomsoftware) en zette opnieuw de bestanden van TomTom erop. Vervolgens weer zoals de eerste keer de kaart opnieuw in de telefoon gedaan, maar vanaf dat moment herkende mijn telefoon het installatiebestandje van TomTom niet meer. Hij kon het dus niet openen ofzo. Tevens keek ik bij toepassingsbeheer en daar stond idd dat tomtom wel op de kaart aanwezig was, maar nog niet is geinstalleerd. Ik klikte hierna dus op installeren, maar tevergeefs. De installatie mislukte.
Ik heb nog een paar keer de geheugenkaart geformatteerd en de software er opnieuw opgezet, maar telkens herkent mijn N73 het op de een of andere manier niet. Ik heb alles geprobeerd, zoals mijn telefoon terug te zetten naar fabrieksinstellingen (wel backup gemaakt van de bestanden op mijn telefoongeheugen). Nadat ik mijn telefoon had teruggezet naar de fabrieksinstellingen probeerde ik weer mijn geheugenkaart in de telefoon te doen om te kijken of het installatiebestand van Tomtom werd herkend. Ook niet gebeurd. Vervolgens heb ik alle backups weer teruggezet en is mijn telefoon weer als de oude, maar hij blijft het installatiebestand (wat op het begin wel gebeurde) niet herkennen. De telefoon leest wel gewoon alle bestanden van TomTom, maar installeert het dus niet.
Ik wilde vragen of iemand mij hiermee kan helpen. Ik vind het vreemd dat mijn N73 het installatiebestand niet meer herkent. Ligt het aan mijn telefoon(geheugen)? Ik denk het wel, want ik probeerde tomtom met een ander geheugenkaartje van een vriend erop te zetten, maar ook de installatiebestand wat hierop zat werd niet herkend, terwijl toen ik het voor het eerst mijn geheugenkaart met de tomtomsoftware in mijn telefoon deed het wel werd herkend. Alleen nadat ik tomtom had verwijderd, begon de telefoon vreemd te doen.
Alvast bedankt!
Ik had een vraag m.b.t. mijn nokia N73 en hopelijk kan iemand mij hiermee helpen.
Ik heb de telefoon sinds 2 weken en ben er zeer tevreden mee. Alleen heb ik nu een probleem.
Afgelopen weekend was ik bezig met de nieuwste versie van TomTom op mijn geheugenkaart te zetten, zodat ik kon navigeren vanaf mijn N73.
Nadat ik alle bestanden van TomTom op het geheugenkaartje had gezet en de kaart weer terugstopte in mijn telefoon werd (zoals gewoonlijk) het installatiebestand van TomTom geopend door mijn telefoon en TomTom werd geinstalleerd. Toen dit klaar was testte ik TomTom uit en het werkte, maar ik moest het nog activeren met een activatiecode. Vanaf dat moment begon het probleem.
TomTom werkte niet meer echt goed, waardoor ik besloot om het weer te verwijderen en opnieuw op de telefoon te installeren.
Ik formatteerde de geheugenkaart (eerst backup gemaakt van de bestanden die er al op zaten, dus zonder tomtomsoftware) en zette opnieuw de bestanden van TomTom erop. Vervolgens weer zoals de eerste keer de kaart opnieuw in de telefoon gedaan, maar vanaf dat moment herkende mijn telefoon het installatiebestandje van TomTom niet meer. Hij kon het dus niet openen ofzo. Tevens keek ik bij toepassingsbeheer en daar stond idd dat tomtom wel op de kaart aanwezig was, maar nog niet is geinstalleerd. Ik klikte hierna dus op installeren, maar tevergeefs. De installatie mislukte.
Ik heb nog een paar keer de geheugenkaart geformatteerd en de software er opnieuw opgezet, maar telkens herkent mijn N73 het op de een of andere manier niet. Ik heb alles geprobeerd, zoals mijn telefoon terug te zetten naar fabrieksinstellingen (wel backup gemaakt van de bestanden op mijn telefoongeheugen). Nadat ik mijn telefoon had teruggezet naar de fabrieksinstellingen probeerde ik weer mijn geheugenkaart in de telefoon te doen om te kijken of het installatiebestand van Tomtom werd herkend. Ook niet gebeurd. Vervolgens heb ik alle backups weer teruggezet en is mijn telefoon weer als de oude, maar hij blijft het installatiebestand (wat op het begin wel gebeurde) niet herkennen. De telefoon leest wel gewoon alle bestanden van TomTom, maar installeert het dus niet.
Ik wilde vragen of iemand mij hiermee kan helpen. Ik vind het vreemd dat mijn N73 het installatiebestand niet meer herkent. Ligt het aan mijn telefoon(geheugen)? Ik denk het wel, want ik probeerde tomtom met een ander geheugenkaartje van een vriend erop te zetten, maar ook de installatiebestand wat hierop zat werd niet herkend, terwijl toen ik het voor het eerst mijn geheugenkaart met de tomtomsoftware in mijn telefoon deed het wel werd herkend. Alleen nadat ik tomtom had verwijderd, begon de telefoon vreemd te doen.
Alvast bedankt!
dan heb je de verkeerde code ingegeven de mijne staat compleet nederlandsVerwijderd schreef op maandag 29 januari 2007 @ 11:07:
ik heb hetzelfde probleem maar nog steeds geen oplossing...
Verwijderd
je moet ook ff je geheugen kaart formateren met je pc en niet formateren met je telefoon hij formateerd niet alles namelijk als je het met je telefoon doet dus ff in de kaart reader doen dan formateren
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2007 12:11 ]
Verwijderd
Ik zal het proberen, maar denk niet dat dat gaat werken aangezien ik het met een andere geheugenkaart heb geprobeerd en mijn telefoon het nog steeds niet herkend...
Denk dat het aan mijn telefoon ligt ofzo..dat tomtom daar nog ergens opzit..heb wel gekeken, maar niks kunnen vinden en toch herkent hij de software niet, zowel als met mijn geheugenkaart en met een andere.
Denk dat het aan mijn telefoon ligt ofzo..dat tomtom daar nog ergens opzit..heb wel gekeken, maar niks kunnen vinden en toch herkent hij de software niet, zowel als met mijn geheugenkaart en met een andere.
Verwijderd
meschien dome vraag . maar als ik een thema geinstaleerd heb op me geheugen kaar hoe ken ik dat weer verwijderen !? ken het ff niet snel vinden vast bedankt
Misschien een stomme suggestie hoor. Maar ik lees hier allerlei problemen met geheugenkaarten en thema's en TomTom. Waarom installeren jullie die toepassingen niet op je telefoongeheugen?Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2007 @ 13:24:
meschien dome vraag . maar als ik een thema geinstaleerd heb op me geheugen kaar hoe ken ik dat weer verwijderen !? ken het ff niet snel vinden vast bedankt

Zeker een Thema of een installatiebestand van TomTom lijkt me toch verstandig om die op je telefoongeheugen te zetten. Je hebt toch 44 mb en die bestandjes zijn vaak niet groot. In theorie zou je geheugenkaart het wel aan moeten kunnen. Maar een telefoongeheugen is toch sneller en betrouwbaarder. Ik heb thema's wel 4 of 5 keer erop en eraf gehaald en heb nooit problemem gehad. Ik gebruik mijn telefoongeheugen voor Thema's en apps en de rest gaat op de sd kaart. TomTom nog niet geprobeerd. Ben nog op zoek naar de maps van benelux (niet in de winkel).
HP Pavilion Power 15-cb040nd, Samsung Galaxy Z Fold 7
Er is 44 mb beschikbaar.. maar als ik in de taskmanager kijk zie ik da ik 5 mb aan plaatjes e.d heb gebruikt.. en beschikbaar 20 mb!:S alle applicaties zijn dan gesloten.. waar kan het aan liggen?? bij status telefoongeheugen kan je dat ook niet terug zien.. iemdand een idee??
Verwijderd
Geachte N73 deskundigen.
Ik ben een N73 beginneling en zo ook een forum-beginneling. Ik heb gezocht in dit forum naar een antwoord op mijn probleem, maar kan het niet vinden, vandaar deze post.
Sinds gisteren ben ik de trotse bezitter van een N73 ME.
Aangezien ik op dit moment woonachtig ben in Qatar en daar ook mijn nieuwe toestel heb gekocht (voor aanmerkelijk minder centjes dan in NL), is het niet verwonderlijk dat dit toestel niet uitgevoerd is met Nederlandstalige menu's en ook het Nederlandse T9 Woordenboek ontbreekt.
Toch zou ik dit graag op mijn toestelletje hebben, aangezien ik regelmatig met NL SMS.
Kan iemand mijn vertellen of het mogelijk is iets van een Language Pack te downloaden en te installeren, en zo ja, waar ik dit kan vinden en hoe dat werkt?
Alvast bedankt.
Groetjes,
Brian
Ik ben een N73 beginneling en zo ook een forum-beginneling. Ik heb gezocht in dit forum naar een antwoord op mijn probleem, maar kan het niet vinden, vandaar deze post.
Sinds gisteren ben ik de trotse bezitter van een N73 ME.
Aangezien ik op dit moment woonachtig ben in Qatar en daar ook mijn nieuwe toestel heb gekocht (voor aanmerkelijk minder centjes dan in NL), is het niet verwonderlijk dat dit toestel niet uitgevoerd is met Nederlandstalige menu's en ook het Nederlandse T9 Woordenboek ontbreekt.
Toch zou ik dit graag op mijn toestelletje hebben, aangezien ik regelmatig met NL SMS.
Kan iemand mijn vertellen of het mogelijk is iets van een Language Pack te downloaden en te installeren, en zo ja, waar ik dit kan vinden en hoe dat werkt?
Alvast bedankt.
Groetjes,
Brian
Alleen een wissel/upgrade van firmware zal dit oplossen.
(Welkom, maar je hoeft niet te groeten hier op GoT
)
(Welkom, maar je hoeft niet te groeten hier op GoT
Verwijderd
Ok, met het risico als complete nitwit te boek te staan toch nog even deze vraag, JohnnyV:
Waar en hoe werkt dat precies met die Firmware Upgrade? En is de laatste versie ook inmiddels als voorzien van de NL taalpakket?
Waar en hoe werkt dat precies met die Firmware Upgrade? En is de laatste versie ook inmiddels als voorzien van de NL taalpakket?
Je kan kijken of de firmware upgrade tool (zie TS) hem kan omzetten naar een Nederlandse firmware. Anders zul je langs een Nokia service point moeten.
(en al was je een nitwit dan nog was dit een goede vraag
)
(en al was je een nitwit dan nog was dit een goede vraag
[ Voor 17% gewijzigd door pagani op 29-01-2007 16:49 ]
Beste mensen die ook een 2 gig geheugenkaartje van Transcend gekocht hebben. Bij mij is dit kaartje echt heel langzaam als ik er files heen kopier. Het ligt niet aan men usb. Men oude kaartje werkt wel snel. Ik hem geformateerd en hij is nu fat32, kweet niet of dat goed is, maar iig nieuwer.
Is dit kaartje gewoon bagger, of ligt het toch aan mij
edit
een file van 350 mb kopiert die er in 3 minuten heen. Maar 20mb aan rechtstreekse kopie van men vorige geheugenkaart, met wat losse files enzo doet die 20 minuten over
iemand verklaring ?
Is dit kaartje gewoon bagger, of ligt het toch aan mij
edit
een file van 350 mb kopiert die er in 3 minuten heen. Maar 20mb aan rechtstreekse kopie van men vorige geheugenkaart, met wat losse files enzo doet die 20 minuten over
iemand verklaring ?
[ Voor 22% gewijzigd door Mich op 29-01-2007 19:16 ]
Zo ik heb een full cassing black gekocht via ebay. nu maar hopen datr ie snel binnen is 
Kan ik beginnen met het slpoen van mijn n73 whehehehehehehe
Kan ik beginnen met het slpoen van mijn n73 whehehehehehehe
DaveD
Ik heb jammer genoeg lichte vertraging opgelopen. Het wordt morgen omdat ik even de puntjes op de i wil zetten. Excuus.Verwijderd schreef op zondag 28 januari 2007 @ 21:37:
[...]
Ik ben goed in dingen per ongeluk "slopen", en daar is mijn N73 me net iets te kostbaar voor
[...]
Ben erg benieuwd wat je ervan gemaakt hebt
Verwijderd
Lees ff de 1e postje van dit draadje door (dat is dus StartPost oftwel SP). Je kan niet zomaar ff nederlands taal eropkwakken. Je zult of langs Nokia Service Point (NSP) moeten gaan of moeten sjoemelen met je productcode om de Nokia Software Updater (NSU) voor de gek te houden om zo alsnog nederlands firmware te krijgen. Echter dat is verboden om over te praten op GOT. (hierzo is dus Gathering Of Tweakers).Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2007 @ 16:37:
Ok, met het risico als complete nitwit te boek te staan toch nog even deze vraag, JohnnyV:
Ergens vind ik dat het wel mogelijk zou moeten zijn om zelf te bepalen welke talen je op je toestel wilt?
Verwijderd
voor recie
probleem bij jouw is waarschijnlijk dat je JE certification check moet uit zetten.
ga naar menu dan naar tools(instrumenten) dan naar toep. beh. kies option ga naar instellingen verander online certif controle in uit ,nu kan je alles installeren maar pas op met virussen aLS JE KLAAR BENT KUN JE HET BETER WEER TERUG ZRTTEN
probleem bij jouw is waarschijnlijk dat je JE certification check moet uit zetten.
ga naar menu dan naar tools(instrumenten) dan naar toep. beh. kies option ga naar instellingen verander online certif controle in uit ,nu kan je alles installeren maar pas op met virussen aLS JE KLAAR BENT KUN JE HET BETER WEER TERUG ZRTTEN
Mededeling:
Hier verder graag
Het Nokia N73 Topic Deel 5
Lees aub ook eerst dit even voordat je gaat posten: DaannO in "Het Nokia N73 Topic Deel 5"
Dit topic is gesloten.