Nokia N73 Topic - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 39.384 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123244

Ik heb de mijne alweer verkocht :9 (na het zien van het demontage filmpje van de N73 leek het mij geen goed plan om het zelf te doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189525

Anoniem: 123244 schreef op zondag 28 januari 2007 @ 16:16:
Ik heb de mijne alweer verkocht :9 (na het zien van het demontage filmpje van de N73 leek het mij geen goed plan om het zelf te doen)
-O-

Ben jij nou tweaker of niet? :(

Nou ik ga ervan uit dat het wel gaat lukken, ik heb wel vaker mobieltjes uit mekaar gehaald tot aan de printplaat toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197425

Hoi heeft iemand een goeie site met leuke thema's. Hij is ooit voorbij gekomen, maar ben hem kwijt en kan hem hier ook niet meer terugvinden
Verder had ik vraagje of iemand weet hoe je de flitser in kan schakelen bij het maken van een filmpje... Het lichtje dat nu aangaat bij het filmen is de zwak voor het filmen in het donker:( En heeft iemand een programma voor de grote belindicator foto....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-06 10:59
Deel 5 komt er morgen aan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123244

Anoniem: 189525 schreef op zondag 28 januari 2007 @ 16:29:
[...]

-O-

Ben jij nou tweaker of niet? :(

Nou ik ga ervan uit dat het wel gaat lukken, ik heb wel vaker mobieltjes uit mekaar gehaald tot aan de printplaat toe.
Ik ben goed in dingen per ongeluk "slopen", en daar is mijn N73 me net iets te kostbaar voor :9
Ben erg benieuwd wat je ervan gemaakt hebt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeaselADHD
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-05 14:59
ik heb sneltoetsen zeg maar, dus 1 indrukken en dan bellen is thuis, 2 indrukken en dan bellen is vriendin, maar sinds vandaag ineens, werkt dat niet meer, terwijl ik er niets aan heb veranders, misschien heb ik dit uitgeschakeld ofzo, misschien iemand oplossing??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206668

Ik heb de firmware geupdate naar N73 ME edition. Nu is het T-9 woordenboek engels ipv nederlands, weet er misschien iemand of je de NL versie van T-9 er weer op kunt zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198733

ik heb hetzelfde probleem maar nog steeds geen oplossing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206679

Dag,

Ik had een vraag m.b.t. mijn nokia N73 en hopelijk kan iemand mij hiermee helpen.

Ik heb de telefoon sinds 2 weken en ben er zeer tevreden mee. Alleen heb ik nu een probleem.
Afgelopen weekend was ik bezig met de nieuwste versie van TomTom op mijn geheugenkaart te zetten, zodat ik kon navigeren vanaf mijn N73.

Nadat ik alle bestanden van TomTom op het geheugenkaartje had gezet en de kaart weer terugstopte in mijn telefoon werd (zoals gewoonlijk) het installatiebestand van TomTom geopend door mijn telefoon en TomTom werd geinstalleerd. Toen dit klaar was testte ik TomTom uit en het werkte, maar ik moest het nog activeren met een activatiecode. Vanaf dat moment begon het probleem.
TomTom werkte niet meer echt goed, waardoor ik besloot om het weer te verwijderen en opnieuw op de telefoon te installeren.

Ik formatteerde de geheugenkaart (eerst backup gemaakt van de bestanden die er al op zaten, dus zonder tomtomsoftware) en zette opnieuw de bestanden van TomTom erop. Vervolgens weer zoals de eerste keer de kaart opnieuw in de telefoon gedaan, maar vanaf dat moment herkende mijn telefoon het installatiebestandje van TomTom niet meer. Hij kon het dus niet openen ofzo. Tevens keek ik bij toepassingsbeheer en daar stond idd dat tomtom wel op de kaart aanwezig was, maar nog niet is geinstalleerd. Ik klikte hierna dus op installeren, maar tevergeefs. De installatie mislukte.
Ik heb nog een paar keer de geheugenkaart geformatteerd en de software er opnieuw opgezet, maar telkens herkent mijn N73 het op de een of andere manier niet. Ik heb alles geprobeerd, zoals mijn telefoon terug te zetten naar fabrieksinstellingen (wel backup gemaakt van de bestanden op mijn telefoongeheugen). Nadat ik mijn telefoon had teruggezet naar de fabrieksinstellingen probeerde ik weer mijn geheugenkaart in de telefoon te doen om te kijken of het installatiebestand van Tomtom werd herkend. Ook niet gebeurd. Vervolgens heb ik alle backups weer teruggezet en is mijn telefoon weer als de oude, maar hij blijft het installatiebestand (wat op het begin wel gebeurde) niet herkennen. De telefoon leest wel gewoon alle bestanden van TomTom, maar installeert het dus niet.

Ik wilde vragen of iemand mij hiermee kan helpen. Ik vind het vreemd dat mijn N73 het installatiebestand niet meer herkent. Ligt het aan mijn telefoon(geheugen)? Ik denk het wel, want ik probeerde tomtom met een ander geheugenkaartje van een vriend erop te zetten, maar ook de installatiebestand wat hierop zat werd niet herkend, terwijl toen ik het voor het eerst mijn geheugenkaart met de tomtomsoftware in mijn telefoon deed het wel werd herkend. Alleen nadat ik tomtom had verwijderd, begon de telefoon vreemd te doen.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karel22
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-12-2010
Anoniem: 198733 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 11:07:
ik heb hetzelfde probleem maar nog steeds geen oplossing...
dan heb je de verkeerde code ingegeven de mijne staat compleet nederlands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142059

je moet ook ff je geheugen kaart formateren met je pc en niet formateren met je telefoon hij formateerd niet alles namelijk als je het met je telefoon doet dus ff in de kaart reader doen dan formateren :9

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 142059 op 29-01-2007 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206679

Ik zal het proberen, maar denk niet dat dat gaat werken aangezien ik het met een andere geheugenkaart heb geprobeerd en mijn telefoon het nog steeds niet herkend...

Denk dat het aan mijn telefoon ligt ofzo..dat tomtom daar nog ergens opzit..heb wel gekeken, maar niks kunnen vinden en toch herkent hij de software niet, zowel als met mijn geheugenkaart en met een andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142059

meschien dome vraag . maar als ik een thema geinstaleerd heb op me geheugen kaar hoe ken ik dat weer verwijderen !? ken het ff niet snel vinden vast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan81
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09-2023

Arjan81

Rotterdam

Anoniem: 142059 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 13:24:
meschien dome vraag . maar als ik een thema geinstaleerd heb op me geheugen kaar hoe ken ik dat weer verwijderen !? ken het ff niet snel vinden vast bedankt
Misschien een stomme suggestie hoor. Maar ik lees hier allerlei problemen met geheugenkaarten en thema's en TomTom. Waarom installeren jullie die toepassingen niet op je telefoongeheugen? |:(

Zeker een Thema of een installatiebestand van TomTom lijkt me toch verstandig om die op je telefoongeheugen te zetten. Je hebt toch 44 mb en die bestandjes zijn vaak niet groot. In theorie zou je geheugenkaart het wel aan moeten kunnen. Maar een telefoongeheugen is toch sneller en betrouwbaarder. Ik heb thema's wel 4 of 5 keer erop en eraf gehaald en heb nooit problemem gehad. Ik gebruik mijn telefoongeheugen voor Thema's en apps en de rest gaat op de sd kaart. TomTom nog niet geprobeerd. Ben nog op zoek naar de maps van benelux (niet in de winkel).

HP Pavilion Power 15-cb040nd, Samsung Galaxy Z Fold 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entertainment
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-03-2024
Er is 44 mb beschikbaar.. maar als ik in de taskmanager kijk zie ik da ik 5 mb aan plaatjes e.d heb gebruikt.. en beschikbaar 20 mb!:S alle applicaties zijn dan gesloten.. waar kan het aan liggen?? bij status telefoongeheugen kan je dat ook niet terug zien.. iemdand een idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206711

Geachte N73 deskundigen.

Ik ben een N73 beginneling en zo ook een forum-beginneling. Ik heb gezocht in dit forum naar een antwoord op mijn probleem, maar kan het niet vinden, vandaar deze post.

Sinds gisteren ben ik de trotse bezitter van een N73 ME.
Aangezien ik op dit moment woonachtig ben in Qatar en daar ook mijn nieuwe toestel heb gekocht (voor aanmerkelijk minder centjes dan in NL), is het niet verwonderlijk dat dit toestel niet uitgevoerd is met Nederlandstalige menu's en ook het Nederlandse T9 Woordenboek ontbreekt.
Toch zou ik dit graag op mijn toestelletje hebben, aangezien ik regelmatig met NL SMS.

Kan iemand mijn vertellen of het mogelijk is iets van een Language Pack te downloaden en te installeren, en zo ja, waar ik dit kan vinden en hoe dat werkt?

Alvast bedankt.

Groetjes,
Brian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Alleen een wissel/upgrade van firmware zal dit oplossen.

(Welkom, maar je hoeft niet te groeten hier op GoT :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206711

Ok, met het risico als complete nitwit te boek te staan toch nog even deze vraag, JohnnyV:
Waar en hoe werkt dat precies met die Firmware Upgrade? En is de laatste versie ook inmiddels als voorzien van de NL taalpakket?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Je kan kijken of de firmware upgrade tool (zie TS) hem kan omzetten naar een Nederlandse firmware. Anders zul je langs een Nokia service point moeten.

(en al was je een nitwit dan nog was dit een goede vraag :) )

[ Voor 17% gewijzigd door pagani op 29-01-2007 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:37
Beste mensen die ook een 2 gig geheugenkaartje van Transcend gekocht hebben. Bij mij is dit kaartje echt heel langzaam als ik er files heen kopier. Het ligt niet aan men usb. Men oude kaartje werkt wel snel. Ik hem geformateerd en hij is nu fat32, kweet niet of dat goed is, maar iig nieuwer.

Is dit kaartje gewoon bagger, of ligt het toch aan mij :S

edit

een file van 350 mb kopiert die er in 3 minuten heen. Maar 20mb aan rechtstreekse kopie van men vorige geheugenkaart, met wat losse files enzo doet die 20 minuten over :S :S

iemand verklaring ?

[ Voor 22% gewijzigd door Mich op 29-01-2007 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-05 09:07
Zo ik heb een full cassing black gekocht via ebay. nu maar hopen datr ie snel binnen is :)
Kan ik beginnen met het slpoen van mijn n73 whehehehehehehe _/-\o_

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Anoniem: 123244 schreef op zondag 28 januari 2007 @ 21:37:
[...]

Ik ben goed in dingen per ongeluk "slopen", en daar is mijn N73 me net iets te kostbaar voor :9

[...]

Ben erg benieuwd wat je ervan gemaakt hebt 8)
Ik heb jammer genoeg lichte vertraging opgelopen. Het wordt morgen omdat ik even de puntjes op de i wil zetten. Excuus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189525

Anoniem: 206711 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 16:37:
Ok, met het risico als complete nitwit te boek te staan toch nog even deze vraag, JohnnyV:
Waar en hoe werkt dat precies met die Firmware Upgrade? En is de laatste versie ook inmiddels als voorzien van de NL taalpakket?
Lees ff de 1e postje van dit draadje door (dat is dus StartPost oftwel SP). Je kan niet zomaar ff nederlands taal eropkwakken. Je zult of langs Nokia Service Point (NSP) moeten gaan of moeten sjoemelen met je productcode om de Nokia Software Updater (NSU) voor de gek te houden om zo alsnog nederlands firmware te krijgen. Echter dat is verboden om over te praten op GOT. (hierzo is dus Gathering Of Tweakers).

Ergens vind ik dat het wel mogelijk zou moeten zijn om zelf te bepalen welke talen je op je toestel wilt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206754

voor recie
probleem bij jouw is waarschijnlijk dat je JE certification check moet uit zetten.
ga naar menu dan naar tools(instrumenten) dan naar toep. beh. kies option ga naar instellingen verander online certif controle in uit ,nu kan je alles installeren maar pas op met virussen aLS JE KLAAR BENT KUN JE HET BETER WEER TERUG ZRTTEN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Mededeling:

Hier verder graag :)

Het Nokia N73 Topic Deel 5

Lees aub ook eerst dit even voordat je gaat posten: DaannO in "Het Nokia N73 Topic Deel 5"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145909

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.