Nokia N73 Topic - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 39.440 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTiezl
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 08:48
Ik heb zojuist mijn tel up laten daten. Heb nu 3.0638.0.0.1. Is dat de nieuwste? Ik heb alles weer van mijn backup terug kunnen zetten. ---edit: never mind wat hier stond. domme opmerking---

[ Voor 40% gewijzigd door DaTiezl op 11-01-2007 17:40 ]

Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag heb ik mijn Nokia N73 precies 1 week en hij is al rijp voor reparatie. Hij viel uit mijn jaszak en daar kan de joystick dus niet tegen. Die ligt er nu vanaf. zucht.... wat een gevoelig toestel. Vraag me af of ik de juiste keuze heb gemaakt met dit toestel. Mijn vorige Nokia 6230I kon toch wel veel beter tegen vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTiezl
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 08:48
Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 17:38:
Vandaag heb ik mijn Nokia N73 precies 1 week en hij is al rijp voor reparatie. Hij viel uit mijn jaszak en daar kan de joystick dus niet tegen. Die ligt er nu vanaf. zucht.... wat een gevoelig toestel. Vraag me af of ik de juiste keuze heb gemaakt met dit toestel. Mijn vorige Nokia 6230I kon toch wel veel beter tegen vallen.
Je hebt een super toestel aangeschaf, zoals velen van ons hier kunnen beamen! ;) Je hebt gewoon pech gehad. Dat oude toestel van jou heb ik ook gehad maar ik bij mij weer kapot gegaan door lichte waterschade. Zweethanden of praten met consumtie zeggen ze dan bij de verzekering :(

Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adinsx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-06 13:13
Ik heb me zojuist aangemeld want wilde toch graag mijn vraag kwijt :)

Ik heb sinds begin Januari ook een N73, en deze voldoet tot nu toe goed aan mijn verwachtingen, maar god was is het ding traag! bij het opstarten blijft vaak erg lang nokia in beeld staan, voordat ie gaat vragen om de PIN-code.

Tevens loopt de telefoon de laatste tijd nogal is vast. Dit kan gebeuren bij acties in de galarij, maar ook zomaar bij het opvragen van de berichten.

Nu heb ik deel 1, 2 en 3 nog niet met de zoekfunctie bekeken, maar ik heb zo'n vermoeden dat dit aan de Firmware versie ligt.

Als ik die opvraag krijg ik in beeld:

V 2.0628.0.0.3
27-07-2006
RM-133
Nokia N73 (C5.02)

er bestaan al nieuwere versies begrijp ik, maar kan ik dit via me eigen pc updaten?
(zoals in de openingspost staat met software updater van nokia)
of moet ik ervoor naar NSP (zit hier dichtbij dus is ook een optie)
Tevens waar staat C5 voor?

Wat moet ik dus doen, zelf proberen (ben niet super handig hierin maar gaat vast wel lukken)
of maar even langs NSP?

tevens heb ik gister een Sandisk 1GB miniSD kaartje gekocht en via bleutooth maar is een hoop mp3's erop gezet. Kan ik net zoals bij mijn oude telefoon ook direct zien wat erop staat, of kan dit alleen via de galerij die dan alles weergeeft wat zowel op telefoongeheugen als op de kaart staat?

Alvast bedankt voor de antwoorden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlowFish schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 17:22:
Ik heb nu een umts simkaart ontvangen , en alhoewel tv kijken en web-browsen geweldig is _/-\o_ heb ik toch een probleem.

Als ik naar web ga op het 'desktop' krijg ik telkens de melding { Web: al in gebruik } :'(

ik heb de n73 al opnieuw opgestart en van alles geprobeerd maar het gaat niet weg... wat te doen ?
Komt door je bookmarks denk ik, als je die bewerkt kan je het toegangspunt veranderen waardoor die melding verdwijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:40
Een toestel hoor je niet te laten vallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, ik haalde dat ding een maand terug ook uit m'n broekzag.
Weg knoppie. Had em nog wel. Zelf lijmen ging niet.
Maand weg geweest, nu weer terug met nieuw knoppie.

Viel aanvankelijk onder de garantie, volgens de monteur ook, zegt Vodafone dat ik mazzel heb gehad, omdat het eigenlijk geen garantie is.
Nu ben ik blij dat ik het toestel weer terug heb (zoek alleen nog steeds een goeie hoes voor het toestel), maar dat zo'n knopje niet onder de garantie zou vallen (na 2 maanden gebruik) vind ik toch wel belachelijk! Vraag me af of dat echt zo is, en wat je eventueel zou kunnen doen in het geval van als het weer zou gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-04 14:07
sylvesterrr schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 10:33:
[...]

Ook die apparaten hebben drivers nodig, alleen die zijn meestal gewoon al meegeleverd met Windows...
Ja ik bedoel dus dat die nokia diezelfde 'drivers' zou 'kunnen' moeten gebruiken. Ik heb wel ene idee waarom ze dat niet doen hoor; ik heb nog geen sd-mini kaartje, dus stel dat ik dan alleen me gsm geheugen te zien krijg, vinden ze niet leuk, kun je in het OS kloten ;)
Konstantine schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 12:12:
[...]
Maar elke keer dat je je camera afsluit, is dat toch weer terug naar default? Of niet? }:O
Ik hoef alleen dat 'customize' profiel te selecteren die settings zijn opgeslagen.
JosHendrikx schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 14:26:
[...]
Ik heb mijn n73 donderdag naar het NSP in Eindhoven gebracht voor een update en had hem maandag middag weer terug. Ze zeiden erbij dat het nu druk is, dus het zou zelfs nog sneller kunnen.
Vooralsnog hoef ik nog geen update, alhoewel mijn camera ook al 2x vastgelopen is. Ik kijk het nog even aan. Het is dus ongeveer 1/2 werkdag(en).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 15:20:
Met de bovenstaande post over de energiestand ben ik het ook eens. wanneer je in het donker je toetsenbord aan wil zetten gaat de verlichting pas aan als je de ontgrendelingscombinatie hebt ingedrukt. Hij zou ook al aan moeten gaan als ik één van de 2 toetsen indruk.
En dus druk je voortaan de bovenkant (de aan en uit knopje dus) in, dan gaat het licht aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knoezelbos
  • Laatst online: 08:25
Op www.s60tips.com is een nieuwe divxplayer te vinden.
Alleen ik krijg dat ding niet gedownload. Die divxsite is niet helemaal ok volgens mij..
Of het ligt aan mij en ik doe het fout. Tips iemand?

Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods pro| Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Dat ligt aan jou, ik heb 'm zonet kunnen downloaden. Directe link: http://mobile.divx.com/DivXPlayer_S60_3rd.sisx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-09 20:38
sylvesterrr schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 20:36:
Dat ligt aan jou, ik heb 'm zonet kunnen downloaden. Directe link: http://mobile.divx.com/DivXPlayer_S60_3rd.sisx
thanks works like a charm en ziet er nog goed uit ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 21:54

Galois

1811 - 1832

JosHendrikx schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 14:35:
(*knip*)

2) Is er een manier om de belichting weer aan te laten gaan als de toetsenblokkering aan staat?
(*knip*)
DAT vind ik ook een interessante vraag. Ik heb geen horloge :( en wil graag op mijn telefoon naar de tijd kunnen kijken. Dat gaat dus bijna niet. Op mijn Nokia 6230 kon ik dan op het knopje bovenaan (het uitdoe knopje) klikken en dan ging de verlichting aan als hij op toetsenblokkering stond.

Is er een mogelijkheid om als de toetsenblokkering aan staat de verlichting aan te laten gaan om zo duidelijk en snel (bv) de tijd te kunnen zien?

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 17:51:
[...]
Maar dat zo'n knopje niet onder de garantie zou vallen (na 2 maanden gebruik) vind ik toch wel belachelijk! Vraag me af of dat echt zo is, en wat je eventueel zou kunnen doen in het geval van als het weer zou gebeuren.
Het is belachelijk dat een Vodafone medewerker dat jou verteld, terwijl hij daar gewoon totaal geen verstand van heeft. Een iemand die op dit vlak wél verstand heeft weet dat dit een bekend probleem is en dat dit gewoon onder de garantie valt....!!

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Galois schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 22:46:
[...]

DAT vind ik ook een interessante vraag. Ik heb geen horloge :( en wil graag op mijn telefoon naar de tijd kunnen kijken. Dat gaat dus bijna niet. Op mijn Nokia 6230 kon ik dan op het knopje bovenaan (het uitdoe knopje) klikken en dan ging de verlichting aan als hij op toetsenblokkering stond.

Is er een mogelijkheid om als de toetsenblokkering aan staat de verlichting aan te laten gaan om zo duidelijk en snel (bv) de tijd te kunnen zien?
Zie een paar posts hierboven. Even op het aan/uit knopje drukken aan de bovenkant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeaselADHD
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-05 14:59
Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 23:34:
[...]

Zie een paar posts hierboven. Even op het aan/uit knopje drukken aan de bovenkant
opdrukken is niet genoeg, eerder ff inhouden:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds enkele dagen reageert de camera-applicatie niet meer op het openschuiven van de camera-cover. De camera-applicatie is alleen nog maar te starten door het langdurig indrukken van de sluiterknop. Hebben meer mensen hier last van en is het eventueel eenvoudig op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude-nl
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 25-11-2024
Dan werkt het schuif contactje onder je batterij klepje niet meer...

Heb je er een papiertje tussen zitten voor de speling?
Dat heb ik al eerder als oorzaak gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope, er zit niets van papier tussen!

Ik heb even de contactpunten schoongemaakt met een schone zakdoek, maar dat heeft tot gevolg gehad dat het toestel nog steeds niet reageert op het openen van de camera-cover. Als ik de telefoon nu echter aanzet, start deze direct op in de camera-modus! Toch maar even naar een NSP aankomende week!

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2007 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adinsx
Ik quote mijn eigen vragen nog maar even...omdat ik er toch graag antwoord op zou willen :)
Ik heb me zojuist aangemeld want wilde toch graag mijn vraag kwijt

Ik heb sinds begin Januari ook een N73, en deze voldoet tot nu toe goed aan mijn verwachtingen, maar god was is het ding traag! bij het opstarten blijft vaak erg lang nokia in beeld staan, voordat ie gaat vragen om de PIN-code.

Tevens loopt de telefoon de laatste tijd nogal is vast. Dit kan gebeuren bij acties in de galarij, maar ook zomaar bij het opvragen van de berichten.

Nu heb ik deel 1, 2 en 3 nog niet met de zoekfunctie bekeken, maar ik heb zo'n vermoeden dat dit aan de Firmware versie ligt.

Als ik die opvraag krijg ik in beeld:

V 2.0628.0.0.3
27-07-2006
RM-133
Nokia N73 (C5.02)

er bestaan al nieuwere versies begrijp ik, maar kan ik dit via me eigen pc updaten?
(zoals in de openingspost staat met software updater van nokia)
of moet ik ervoor naar NSP (zit hier dichtbij dus is ook een optie)
Tevens waar staat C5 voor?

Wat moet ik dus doen, zelf proberen (ben niet super handig hierin maar gaat vast wel lukken)
of maar even langs NSP?

tevens heb ik gister een Sandisk 1GB miniSD kaartje gekocht en via bleutooth maar is een hoop mp3's erop gezet. Kan ik net zoals bij mijn oude telefoon ook direct zien wat erop staat, of kan dit alleen via de galerij die dan alles weergeeft wat zowel op telefoongeheugen als op de kaart staat?

Alvast bedankt voor de antwoorden
wie heeft er antwoorden voor mij?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

adinsx schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 11:47:
Ik quote mijn eigen vragen nog maar even...omdat ik er toch graag antwoord op zou willen :)

[...]

Zoals je in de startpost kan lezen kun je zelf niet updaten omdat je telefoon branded is (C5). Wanneer je, je telefoon laat updaten bij een nokia care point (NSC) haalt hij deze ervanaf en vanaf dan kun je zelf via nokia software update updaten.

Ik snap niet wat je bedoelt met kunnen zien wat voor muziek erop staat??
Je moet gewoon in de muziekspeler op optie drukken en dan kiezen voor muziekbibliotheek. In de muziekbibliotheek kies je voor 'muziekbibliotheek bijwerken' en dan staan al je mp3's erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

adinsx schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 11:47:

[...]

Via bestandsbeheer, je kaartje selecteren en zie hier wat er opstaat aan mappen en bestanden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 18:50
Galois schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 22:46:
[...]

Zelfde als bij je 6230? Ook gewoon de uitknop aandrukken, dan gaat bij mij de verlichting branden.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey
Ik heb gister mijn N73 gekocht maar nu blijkt vanmorgen dat er een dode pixel inzit. Valt dit onder de garantie en moet ik dan terug naar Orange of bellen/mailen naar Nokia?
Hoop snel een antwoord te kregen, die dode pixel is vreselijk irritant

Mvg
SANDER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anita|IA
  • Laatst online: 18-12-2008
Sinds een maand in bezit en na 2 reparaties aan de N73 denk ik dat hij het nu wel goed doet.
Nu vraag ik mij af, Quickoffice hoe kan je de PRO versie erop krijgen, zou het wel handig vinden om tekst erbij te kunnen zetten in excel???? Heb al www.quickoffice.com/upgrade gedaan maar merk wenig/geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Ik heb sinds een week de N73 en ben er zeer tevreden over tot nu toe. Heb op flickr.com een account aangemaakt om via mijn N73 foto's te uploaden. Het gekke is als ik nu een foto probeer te uploaden ik heel vaak de melding krijg met GEHEUGEN VOL! en hij de foto dus niet verstuurd. ;(

Iemand hier ook problemen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Laatst online: 23:10
Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 14:45:
Hey
Ik heb gister mijn N73 gekocht maar nu blijkt vanmorgen dat er een dode pixel inzit. Valt dit onder de garantie en moet ik dan terug naar Orange of bellen/mailen naar Nokia?
Hoop snel een antwoord te kregen, die dode pixel is vreselijk irritant

Mvg
SANDER
Ik heb er ook 1 :) maar die zit helemaal op het uiterste bovenste regel zeg maar...heb er dus geen last van :) 1 dode pixel heb je pech ben ik bang...bij pc schermen ook vaak pas vanaf 3 dode pixels..

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Ik had dat 2 jr geleden bij mijn 6681 ben volgende dag teruggegaan en ze hebben nieuw scherm of display erin gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik ben op zoek naar een bluetooth headphone voor m'n nokia N73. Helaas ondersteunt de N73 geen A2DP- en AVRCP-profielen. Ik had dus de Jabra BT620S besteld maar deze kan ik terugsturen http://www.mp3shop.nl/product/23387/jabra-bt620s.html. Nu heb ik de Sony DR-BT30Q Bluetooth Stereo Music Headset gezien http://www.mp3shop.nl/pro...-music-headset-black.html die geschikt is voor HFP, HSP profielen welke ondersteunt worden door de N73. Echter staat er weer bij dat je tlefoon wel A2DP bluetooth moet ondersteunen. Dus ik ben de weg nogal kwijt. Wie weet hoe dit zit en welke headphones ik kan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hammy87
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online
Ben erachter gekomen dat toch mijn headset stuk is. Nog de moeite waard om langs een NSP te gaan? Alles nog geen 3 maanden oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sylvesterrr schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 20:36:
Deze werkt inderdaad erg goed, een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Heeft iemand PC Suite al werkend icm de N73 op Windows Vista? Bij mij installeert hij de telefoon niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-08 20:58
Hey,

Mijn vriendin had een oud kapot toestel die nog verzekerd was. Zij heeft die opgestuurd en mocht een nieuw toestel uitzoeken *O* . Mijn vrouwtje wilde geen nieuwe telefoon, maar ik wel..... >:) . Ik heb voor 119,90 euries een N73 kunnen bemachtigen bij T 4 Telecom en mijn oude telefoon voor 180,- verkocht.
Ben er zeer blij mee, maar wil 'm toch wel graag updaten. Dit lukt alleen niet terwijl dit een los toestel is en dus (volgens mij) niet branded is.

Hier ff de gegevens *#0000#

V 2.0628.0.0.1
10-07-2006
RM-133
Nokia N73 (57.02)
Verwijderd schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 20:48:
Ik zet al mijn videos om in mp4 formaat in de resolutie 320*240. Hij speelt ze zonder problemen af 8)

3gp vind ik bagger :P
Oke ik gebruik dit programma nu ook, maar de telefoon kan de bestanden niet afspelen. Welke instellingen gebruik jij? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Ik heb al sinds september een N73 en ben hier zeer tevreden over alleen is er 1 ding.

Ik heb gister die nieuwe firmware (V 3.0649.0.0.1) er opgezet. Backup gemaakt op een SD kaartje en alles is na het terug zetten weer op zijn plaats behalve de games niet. (Dit zijn legale games, waar voor betaald is).

Nu zie ik als ik naar Toep.beheer (Menu-> Instru -> Toep.beh. ) ga dat ze wel geinstalleerd zijn, alleen zijn ze dus niet meer zichtbaar in het menu.

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 12:27

Crazy D

I think we should take a look.

Crazy D schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 10:23:
- hoe kan ik een telnr kopieeren en toevoegen als nieuw 'item' aan een contactpersoon? Ik heb bv al een telnr met als label Thuis, en wil vanaf een ander contactpersoon het nummer met label Mobiel kopieeren.... Ik kan m wel kopieeren als nieuwe contactpersoon, maar kan niet vinden hoe ik m aan een bestaande kan toevoegen :?
Ik ben eruit. Selecteer het contact, selecteer het nummer (label). Via de opties -> gebruik nr. -> kopieeren kopieer je het nummer naar het clipboard.
Ga naar de persoon bij wie je het nummer wilt toevoegen (in edit mode). Voeg een nieuw detail toe. En in het veld waar je het nummer kunt intypen, buttontje links op de telefoon onder de menu button (zal vast een naam hebben :P) en dan popt een menu op met Plakken. Eitje :)

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickes
  • Laatst online: 29-08 14:17
Mr.David schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 21:18:
Ben er zeer blij mee, maar wil 'm toch wel graag updaten. Dit lukt alleen niet terwijl dit een los toestel is en dus (volgens mij) niet branded is.

Hier ff de gegevens *#0000#

V 2.0628.0.0.1
10-07-2006
RM-133
Nokia N73 (57.02)
Jawel hij is branded. die 57 betekend dat hij branded is.
Als er gewoon (02) staat is hij niet branded

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey die dode pixel was gewoon een hardnekkig vuiltje dus hijs weer helemaal goed
(er trekt nu een rode blos van schaamte over me heen)

toch bedankt voor jullie repley:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-08 20:58
Rickes schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 22:22:
[...]

Jawel hij is branded. die 57 betekend dat hij branded is.
Als er gewoon (02) staat is hij niet branded
Hoe wat waar branded? De software lijkt gewoon. Hoe kan een los toestel branded zijn? Wat voor 'brand' is het dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adinsx
Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 22:52:
hey die dode pixel was gewoon een hardnekkig vuiltje dus hijs weer helemaal goed
(er trekt nu een rode blos van schaamte over me heen)

toch bedankt voor jullie repley:)
Bij mijn toestel is het helaas geen vuiltje :(

het zit halverwege het scherm zon 5mm vanaf de rechterzijkant.
een klein wit vlekje. :|
Eerst viel het nog niet op totdat ik Snakes op starte waarbij je eerst een zwart scherm krijgt, en toen had ik ehm snel door.

Maar 1 defecte pixel zal dus geen garantie zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet, toen ik nog dacht dat het een defecte pixel was belde ik Orange. Die vertelde me dat ze hem zouden omruilen
maar als je je N73 al een tijdje hebt zul je Nokia moeten inschakelen
Die zullen hem waarschijnlijk wel kunnen repareren...

Ciao

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adinsx
Ik heb de telefoon sinds 2 januari, 10 dagen dus.

ik heb hem echter via hi.nl besteld icm een Hi abonnement.

Hi-klantenservice maar even bellen dus...al heb ik geen zin om de telefoon een poosje kwijt te zijn, dan laat het maar lekker zitten.

Thnx voor de antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

he, op de vorige pagina is iemand die zijn telefoon liet upgraden naar 3.0638.0.0.1., door middel van de software updater van nokia heb ik dit ook gedaan. Toch zijn er mensen die V 3.0649.0.0.1, dit is toch een nieuwere versie of ligt het aan mij? Hoe hebben die genen met V 3.0649.0.0.1 die versie erop gekregen? Waar hebben jullie die software gehaald?

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 00:31:
he, op de vorige pagina is iemand die zijn telefoon liet upgraden naar 3.0638.0.0.1., door middel van de software updater van nokia heb ik dit ook gedaan. Toch zijn er mensen die V 3.0649.0.0.1, dit is toch een nieuwere versie of ligt het aan mij? Hoe hebben die genen met V 3.0649.0.0.1 die versie erop gekregen? Waar hebben jullie die software gehaald?

alvast bedankt!
gewoon via NSU europe.nokia.com

dat moet je wel versie N73 (02) hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog een vraagje, ik las dat het mogelijk is om je n73 te upgraden nar n73 music edition, hierover 2 vragen:
- is dat de moeite waard, behalve een betere music player (misschien als software te installeren?) is er nog meer wat er verbeterd is?
- als je dat hebt gedaan is je product code veranderd, is het mogelijk om deze terug naar het originele te brengen (te downgraden) voor het geval je terug moet naar een service point?

iemand ervaringen??

tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
DaannO schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 21:09:
Heeft iemand PC Suite al werkend icm de N73 op Windows Vista? Bij mij installeert hij de telefoon niet goed.
Bij mij werkt het wel. Ik heb het wel 10x opnieuw moeten installeren overigens. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr.David schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 21:18:

Oke ik gebruik dit programma nu ook, maar de telefoon kan de bestanden niet afspelen. Welke instellingen gebruik jij? :?
Als we het over dvdXsoft iPod Video Converter hebben..... Er zijn bijna geen instellingen die je daadwerkelijk moet veranderen let alleen op dat je het converteert naar Xvid(mp4) en niet naar H264(mp4)! Deze optie staat boven de "total progress balk" rechtsonder. Succes :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 01:09:
[...]

gewoon via NSU europe.nokia.com

dat moet je wel versie N73 (02) hebben.
Kan ook gewoon via PC Suite dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 10:57:
[...]

Kan ook gewoon via PC Suite dacht ik
Als je de nieuwste hebt wel, nu staat er een koppeling naar NSU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 18:09:
Hallo,

Ik ben op zoek naar een bluetooth headphone voor m'n nokia N73. Helaas ondersteunt de N73 geen A2DP- en AVRCP-profielen. Ik had dus de Jabra BT620S besteld maar deze kan ik terugsturen http://www.mp3shop.nl/product/23387/jabra-bt620s.html. Nu heb ik de Sony DR-BT30Q Bluetooth Stereo Music Headset gezien http://www.mp3shop.nl/pro...-music-headset-black.html die geschikt is voor HFP, HSP profielen welke ondersteunt worden door de N73. Echter staat er weer bij dat je tlefoon wel A2DP bluetooth moet ondersteunen. Dus ik ben de weg nogal kwijt. Wie weet hoe dit zit en welke headphones ik kan gebruiken?
Hmmm helaas ben ik nog niet verder met me probleem. Heb gelezen dat ik via blueware software wel met a2DP profielen kan werken. Echter is dit alleen nog beschikbaar voor s60 2ed en niet voor 3e editie. Iemand een ander programmaatje of kan iemand me vertellen of de Sony DR-BT30Q gewoon goed zal werken met HFP, HSP profielen??? Bij Dixons weten ze het ook niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• worrel
  • Laatst online: 09:59
sylvesterrr schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 09:14:
[...]

Bij mij werkt het wel. Ik heb het wel 10x opnieuw moeten installeren overigens. :+
hier ook geen probleem met vista...

Iedereen heeft recht op mijn mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omg, lol...

Gisteravond was ik ff bij een vriend van mij...en ik pakte is ff zijn N73. En hij zegt zo van jaaaa kut zooi ik denk dat ik de software weer opnieuw moet installeren. Dus ik zo, Why? Nou het icoontje van het camera-klepje blijft gewoon in beeld staan terwijl het schuifje gewoon dicht is....dus ik zo van ehm daar is helemaal geen icoontje voor. Dus hij echt wel!!! en je weet het altijd beter blabla...dus ik zo geef je telefoon is dan. Dus hij zo jonge je weet toch niet hoe je het oplost. Dus ik zei geef nou maar...... en ja hoor 10seconden icoontje weg :P...

Wat was het nou...hij zag het verzenden van sms icoontje aan voor 'camera-klepje-open-laten-staan' D'r stond dus een berichtje in z'n outbox waarvan het verzenden mislukt was en dan blijft het icoontje staan. Naja moest wel lache :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Laatst online: 24-05 16:25
Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 12:16:
omg, lol...

Gisteravond was ik ff bij een vriend van mij...en ik pakte is ff zijn N73. En hij zegt zo van jaaaa kut zooi ik denk dat ik de software weer opnieuw moet installeren. Dus ik zo, Why? Nou het icoontje van het camera-klepje blijft gewoon in beeld staan terwijl het schuifje gewoon dicht is....dus ik zo van ehm daar is helemaal geen icoontje voor. Dus hij echt wel!!! en je weet het altijd beter blabla...dus ik zo geef je telefoon is dan. Dus hij zo jonge je weet toch niet hoe je het oplost. Dus ik zei geef nou maar...... en ja hoor 10seconden icoontje weg :P...

Wat was het nou...hij zag het verzenden van sms icoontje aan voor 'camera-klepje-open-laten-staan' D'r stond dus een berichtje in z'n outbox waarvan het verzenden mislukt was en dan blijft het icoontje staan. Naja moest wel lache :D
....mannen..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

MrN

wat betekent het blauwe lichtje in het midden bovenin wat steeds knippert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb momenteel nsu versie 1.2.30EN. wat ik me afvraag is of mijn n73 na update ook in het nederlands blijft. iemand ervaring ermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nilsjei1234 schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 13:26:
wat betekent het blauwe lichtje in het midden bovenin wat steeds knippert?
Het betekent dat je de telefoonrekening niet betaald hebt, is dit zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 13:26:
ik heb momenteel nsu versie 1.2.30EN. wat ik me afvraag is of mijn n73 na update ook in het nederlands blijft. iemand ervaring ermee?
Nee, geen van ons heeft hier ervaring mee. 3 topicjes gaan gewoon puur over andere dingen dan de N73 ervaringen. Niet de moeite waard om een beetje globaal door te lezen

Laten we weer ontopic gaan: Als ik de cameraklepje openschuift, gaat de camera aan. Hoort dit zo?

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickes
  • Laatst online: 29-08 14:17
Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 14:03:
Laten we weer ontopic gaan: Als ik de cameraklepje openschuift, gaat de camera aan. Hoort dit zo?

8)7
Hmm dan moet je even langs een NSP hoor. Want normaal hoort je telefoon dan uit te gaan _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeaselADHD
jah ofniet.... :P natuurlijk gaat de camera dan aan:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN
  • Nu online

MrN

Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 13:58:
[...]

Het betekent dat je de telefoonrekening niet betaald hebt, is dit zo?
even serieus, iets met bluetooth ofzo dat blauwe?

maar heb bluetooth uitgedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Achteraf wel spijt dat ik deze telefoon gehaald heb. Koop je een music edition kan je niet in gewone kwaliteit audio luisteren via bluetooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nilsjei1234 schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 15:21:
[...]

even serieus, iets met bluetooth ofzo dat blauwe?

maar heb bluetooth uitgedaan
Gezocht op de woorden "Blauwe lampje" in Nokia N73 Topic - Deel 4

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2007 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laten we het wel ff serieus houden mensen....

@ Rotsvast: Ik kan je cynische opmerkingen wel begrijpen (ook wel waarderen >:) ) want het staat vaak in koeienletters in de topicstart en met de zoekfunctie is ook het nodige te vinden. Tevens staat er ook een boel in de handleiding die bij de telefoon zit én te downloaden is.

@ Nieuwelingen: beter lezen voordat er vragen gesteld worden die al tig keer behandeld / beantwoord zijn!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anita|IA
  • Laatst online: 18-12-2008
anita|IA schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 15:29:
Sinds een maand in bezit en na 2 reparaties aan de N73 denk ik dat hij het nu wel goed doet.
Nu vraag ik mij af, Quickoffice hoe kan je de PRO versie erop krijgen, zou het wel handig vinden om tekst erbij te kunnen zetten in excel???? Heb al www.quickoffice.com/upgrade gedaan maar merk wenig/geen verschil.
Weet iemand al hoe ik dit kan doen????
Als er al iets over opstaat lees ik dat ook graag, heb zelf al gezocht maar niets te vinden. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nog steeds een probleem met mijn alarmen. Heb de nieuwste firmware via nsu erop en bij zowel handyclock als bestalarms wist hij de alarmen steeds.
Dit doet hij niet nadat ik hem uit en aan heb gezet ofzo, maar ik weet eigenlijk nog steeds niet wanneer wel, gewoon op een willekeurig moment. Iemand enig idee waaraan dit zou kunnen liggen?

Ik vind trouwens de alarmenfuncties die standaart in de N73 zitten onder de maat. Gelukkig zorgt symbian ervoor dat je veel software tekortkomingen kunt compenseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anita|IA schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 17:48:
[...]

Weet iemand al hoe ik dit kan doen????
Als er al iets over opstaat lees ik dat ook graag, heb zelf al gezocht maar niets te vinden. O+
Ook dit is niet gewenst!

[ Voor 9% gewijzigd door Canaria op 14-01-2007 01:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vorige week de N73. Positief bevallen

Alleen heb ik misschien een hele domme vraag: Hoe zet ik het geluidje uit als door het menu scroll? Sorry ik ben de handleiding kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 20:15:
Ik heb sinds vorige week de N73. Positief bevallen

Alleen heb ik misschien een hele domme vraag: Hoe zet ik het geluidje uit als door het menu scroll? Sorry ik ben de handleiding kwijt.
Gelukkig is Nokia zo lief om ook handleidingen online beschikbaar te maken:

Nederlandse Nokia N73 Handleiding

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-04-2024

MrJames

-/

Mijn vakantie is prima verlopen.
Ik heb slecht nieuws voor de mensen die intresse hadden in een N73 black frontje + key..
De douane heeft mij hier op schiphol aangehouden en mijn bagage gecontroleerd.
Ik had 6 stuks N73 frontjes en 2 stuks N70 frontjes en die hebben ze inbeslag genomen omdat ze nog in verpakking stonden :@. Ik moest dus belasting betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrJames schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 21:55:
Ik heb slecht nieuws voor de mensen die intresse hadden in een N73 black frontje + key..
Ik had 6 stuks N73 frontjes en 2 stuks N70 frontjes en die hebben ze inbeslag genomen omdat ze nog in verpakking stonden :@. Ik moest dus belasting betalen.
Das klote...

[ Voor 198% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2007 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-09 13:19
MrJames schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 21:55:
Lullig zeg.

Maar de setjes zijn dus wel te krijgen. Mag ik vragen wat ongeveer de prijs is? Als we met een paar mensen zouden kunnen bestellen moet het toch wel mogelijk zijn ergens een stel van die dingen te bestellen en op te laten sturen?

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN
  • Nu online

MrN

ik zou wel interesse hebben in een zwart setje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeaselADHD
zat er ook wel aan te denken is zeker gaaf, moet ff kijken of het zelf zou kunnen, dan ben ik ook wel geinterreseerd:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is zeker klote :(, mijn frontje display zitten er van die krassen op, dus het zou me wel goed uitgekomen zijn om nu een zwart frontje eromheen te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2007 @ 00:36:
Dat is zeker klote :(, mijn frontje display zitten er van die krassen op, dus het zou me wel goed uitgekomen zijn om nu een zwart frontje eromheen te zetten.
Leve mijn screenprotector. Al is ook die nog vrij van beschadigingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B-Buster schreef op zondag 14 januari 2007 @ 00:51:

Leve mijn screenprotector. Al is ook die nog vrij van beschadigingen :)
Ik had er 1 maar die had ik al heel snel verkloot. Daarnaast heb ik behalve 1 keer verder nooit krassen gehad op mijn telefoon omdat ik mijn sleutels en telefoon apart bewaar. Mjah, ik wil toch gewoon perse de zwarte frontje. Zit nu te kijken waar ik het ga bestellen, misschien toch maar via ebay. Vind het maar eng gedoe, zo uit hongkong, 3 euro verzendkosten klinkt niet realistisch...

http://cgi.ebay.nl/BLACK-...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konstantine
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-03 16:50
Omg, heb me telefoon nu 2 maand ofzo, laat hem één (!) keer vallen en meteen doet hij niks meer! Ging uit en wil niet meer aan, reageert niet op de oplader of andere randapparatuur whatsoever :( Morgen maar naar de winkel dan :( En als ik hem nou hard had laten vallen kon ik het wel begrijpen, maar hij gleed van zo'n standaard laag ikea tafeltje van 30cm hoog ofzo, geeez :(

Mgoed, verder beviel hij prima :D

Je ne sais pas ce que cela signifie, mais ça va être intelligent sur Français. - Jean-Paul Sartre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2007 @ 00:55:
[...]

Ik had er 1 maar die had ik al heel snel verkloot. Daarnaast heb ik behalve 1 keer verder nooit krassen gehad op mijn telefoon omdat ik mijn sleutels en telefoon apart bewaar. Mjah, ik wil toch gewoon perse de zwarte frontje. Zit nu te kijken waar ik het ga bestellen, misschien toch maar via ebay. Vind het maar eng gedoe, zo uit hongkong, 3 euro verzendkosten klinkt niet realistisch...

http://cgi.ebay.nl/BLACK-...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
dat is geen probleem hoor ik heb het toen ook gedaan frondje voor me n80 besteld duurt wel langer dan week voor je het hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2007 @ 12:41:
[...]

dat is geen probleem hoor ik heb het toen ook gedaan frondje voor me n80 besteld duurt wel langer dan week voor je het hebt
Klopt het dat ik voor 30 euro een kompleet zwart frontje + key + keypad hebt? Geen addertjes onder het gras zoals toeslag, douaneheffing en weet ik veel wat er allemaal bij komt? Paypal is gratis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Konstantine schreef op zondag 14 januari 2007 @ 10:20:
Omg, heb me telefoon nu 2 maand ofzo, laat hem één (!) keer vallen en meteen doet hij niks meer! Ging uit en wil niet meer aan, reageert niet op de oplader of andere randapparatuur whatsoever :( Morgen maar naar de winkel dan :( En als ik hem nou hard had laten vallen kon ik het wel begrijpen, maar hij gleed van zo'n standaard laag ikea tafeltje van 30cm hoog ofzo, geeez :(

Mgoed, verder beviel hij prima :D
Hij is idd niet zo stevig, dit is dan ook de 1e keer dat ik een verzekering op heb afgesloten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2007 @ 13:42:
[...]

Klopt het dat ik voor 30 euro een kompleet zwart frontje + key + keypad hebt? Geen addertjes onder het gras zoals toeslag, douaneheffing en weet ik veel wat er allemaal bij komt? Paypal is gratis?
Ik kijk ook regelmatig naar die advertentie. Opzich is €26,99 ex verzendkosten voor dat setje niet echt duur, maar zou het origineel zijn?? (als je via Nederlandse webwinkels bestelt dan zie je dat alleen de frontcover al dik 25 euro is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2007 @ 13:52:
[...]

Ik kijk ook regelmatig naar die advertentie. Opzich is €26,99 ex verzendkosten voor dat setje niet echt duur, maar zou het origineel zijn?? (als je via Nederlandse webwinkels bestelt dan zie je dat alleen de frontcover al dik 25 euro is)
Nee oke maar is het nou totaal 30 euro of niet? Dan wil ik best 1malig een gokje wagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-09 09:27
Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2007 @ 13:43:
[...]

Hij is idd niet zo stevig, dit is dan ook de 1e keer dat ik een verzekering op heb afgesloten...
Idd, na het lezen van dit topic ook voor de eerste keer een verzekering afgesloten :Y

Helaas kan de N73 niet zoals de 6230 van de 17de verdieping naar beneden donderen, in het gras vallen en dan nog steeds werken 8)7 (mag niet zeggen dat mijn vriendin dan gedaan heeft O-) )

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2007 @ 14:05:
[...]

Nee oke maar is het nou totaal 30 euro of niet? Dan wil ik best 1malig een gokje wagen...
Je zou zeggen dat het inderdaad rond de 30 euro zou zitten met die 3 euro verzendkosten.... Heb je wel een creditcard? Ik heb me net aangemeld voor paypal en daarvoor MOET je een creditcard hebben, die heb ik niet dus ik kan nix... Helaas....

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2007 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-09 19:34
Heeft iemand een mirror voor Autolock. Die site is down.... Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

die van me n80 was ook orginaal kompleet met schreovendraaier was ook 30 euro met verzend kosten mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2007 @ 15:06:
[...]

Je zou zeggen dat het inderdaad rond de 30 euro zou zitten met die 3 euro verzendkosten.... Heb je wel een creditcard? Ik heb me net aangemeld voor paypal en daarvoor MOET je een creditcard hebben, die heb ik niet dus ik kan nix... Helaas....
ik heb ook paypal en ik betaal gewoon via me postbank geld op me paypal overmaken ik heb ook geen creditcard dus je ken gewoon geld storten via je bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2007 @ 15:46:
[...]

ik heb ook paypal en ik betaal gewoon via me postbank geld op me paypal overmaken ik heb ook geen creditcard dus je ken gewoon geld storten via je bank
dan ga ik er nog eens goed naar kijken :*) (zondag he :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2007 @ 15:51:
[...]

dan ga ik er nog eens goed naar kijken :*) (zondag he :9 )
maakt nix uit of het nou zondag of maandag is ja ff goed kijken ff bij de info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
[...]

Heb jij bij nederlandse webwinkels al een zwarte cover gezien dan? Zoja, waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

B-Buster schreef op zondag 14 januari 2007 @ 16:27:
[...]

Bij een NSP is `ie gewoon te bestellen, als niet al op voorraad

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B-Buster schreef op zondag 14 januari 2007 @ 16:27:
[...]

http://www.telecomtelecom.nl/?p=30&id=868&gid=2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Thnx. Tijdje geleden naar gemaild en paar dgn geleden nog gekeken en toen was ie er niet. Prijs valt me nog wel mee eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B-Buster schreef op zondag 14 januari 2007 @ 17:03:
[...]

Thnx. Tijdje geleden naar gemaild en paar dgn geleden nog gekeken en toen was ie er niet. Prijs valt me nog wel mee eigenlijk :)
De a-cover(19 euro) is alleen de voorkant, de body (25 euro) is de middelste stuk, de batterycover is de achterkant (23 euro). Al met al is dat 67 euro. Vind je toch niet meevallen of wel dan?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2007 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Ik heb alleen die voorkant nodig vind ik, en dan vind ik dat dus wel meevallen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B-Buster schreef op zondag 14 januari 2007 @ 19:33:
Ik heb alleen die voorkant nodig vind ik, en dan vind ik dat dus wel meevallen ja.
Daar zeg je me wat... ik zou ook alleen de voorkant kunnen bestellen... Wel jammer van de toetsen (ik had ze liever zwart gewild)

Ik zie net dat deze site ook zwarte originele toetsen verkopen (16 euro) :*)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2007 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu al een tijdje de n73, en heb nog steeds de standaard headset.. Nu ben ik niet heel erg tevreden over het geluid dat hier uit komt, dus ben ik op zoek gegaan naar een andere headset.. Nu las ik in de voor gaande topics dat de HS-20-AD-41 wel een goede vervanger is, maar mijn vraag is word het geluid echt veel beter..!? Ook had ik op ebay gezien dat de headset werd aangeboden voor rond de 20euro, (zoals in de link hieronder te zien is) maar is dit betrouwbaar?

http://cgi.ebay.nl/Nokia-...geNameZWD2VQQcmdZViewItem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeaselADHD
ik heb hem, oortjes niet zo fijn, ik gebruik die van me ipod, maar ik vond het fijner om tussen mijn muziek te kunnen schakelen zonder naar de telefoon te moeten, en dat werkt wel zo fijn:P Oortjes zijn ook gewoon goed te gebruiken hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2007 @ 20:23:
Ik heb nu al een tijdje de n73, en heb nog steeds de standaard headset.. Nu ben ik niet heel erg tevreden over het geluid dat hier uit komt, dus ben ik op zoek gegaan naar een andere headset.. Nu las ik in de voor gaande topics dat de HS-20-AD-41 wel een goede vervanger is, maar mijn vraag is word het geluid echt veel beter..!? Ook had ik op ebay gezien dat de headset werd aangeboden voor rond de 20euro, (zoals in de link hieronder te zien is) maar is dit betrouwbaar?

http://cgi.ebay.nl/Nokia-...geNameZWD2VQQcmdZViewItem
Die van eBay zijn nagenoeg allemaal nep, lees de feedbacks maar. Ik heb een NL shop gevonden waar ik mijn originele AD41 heb gekocht voor 25 euro inclusief verzenden: http://inktshopper.nl/prodmem.odb?artcod=30390

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeaselADHD
Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2007 @ 21:13:
[...]

Die van eBay zijn nagenoeg allemaal nep, lees de feedbacks maar. Ik heb een NL shop gevonden waar ik mijn originele AD41 heb gekocht voor 25 euro inclusief verzenden: http://inktshopper.nl/prodmem.odb?artcod=30390
heb ik hem ook gehaald :P was meteen binnen, ik had hem binnen 36 uur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:04
Heeft iemand voor mij een linkje naar een gratis divx speler voor de n73 omdat de gene die ik tot nu toe heb kunnen vinden geeft constant aan dat ie ''expired'' is. Het gaat bij mij dan om DivXPlayer_S60_3rd die het dus niet doet.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.