Nokia N73 Topic - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 39.442 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit bij meer mensen het klepje achter een beetje los? (dat schuif ding van de camera)? En aan de onderkant schijnt er wit licht door een spleetje tussen de onderkant van het toetsenbord en het frontje. Het frontje kan ik ook 1 mm dichter naar de toetsen drukken. Is dit normaal ?

Zo nee, dan ga ik straks even langs Orange een nieuwe eisen ! (moet ik wel weer naar zo'n NSP om hem te laten flashen :'( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 januari 2007 @ 12:20:
Zit bij meer mensen het klepje achter een beetje los? (dat schuif ding van de camera)? En aan de onderkant schijnt er wit licht door een spleetje tussen de onderkant van het toetsenbord en het frontje. Het frontje kan ik ook 1 mm dichter naar de toetsen drukken. Is dit normaal ?

Zo nee, dan ga ik straks even langs Orange een nieuwe eisen ! (moet ik wel weer naar zo'n NSP om hem te laten flashen :'( )
1. fotoklepje zit idd bij mij ook enige speling op, zal wel zo horen....

2. dat licht weet ik niet, want het is hier niet donker maar als ik duw kan ik de cover ook wel tegen de toetsen (potlood & C) krijgen..

Denk dat je bevindingen normaal zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik ben van plan om een mini-sd kaartje te kopen. Heb hier alleen niet veel verstand van en vroeg me af of deze ook goed is:

http://shop.transcend.nl/...Detail.asp?ItemID=TS2GSDM

Ik zag ook kaartjes met 80x erachter staan. Wat is het verschil tussen een gewone en een 80x?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben eindelijk af van mijn engelstalige firmware voor de N73 internet edition.
Ik keek vanmorgen voor de gein of er weer een update beschikbaar was voor de N73, en..................dat was er.
Nu weer alles netjes in het nederlands. Ik heb nu firmware V 3.0649.0.1.1

Ben weer zo blij als een kind :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb diverse spelletjes erop gezet.
Als ik deze speel heb ik maar een klein scherm in de linker bovenhoek.
Weet iemand hoe ik deze full screen kan krijgen?
b.v.d,
Ronald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-09 09:27
Verwijderd schreef op maandag 08 januari 2007 @ 13:11:
Ik heb diverse spelletjes erop gezet.
Als ik deze speel heb ik maar een klein scherm in de linker bovenhoek.
Weet iemand hoe ik deze full screen kan krijgen?
b.v.d,
Ronald
Om java spelletjes in fullscreen te spelen, kun je de volgende aanpak proberen:

1 - Download een 176x208 Java game 176x208

2 - Extract Jar file met WinRAR

3 - ga naar de extracted-folder en zoek MANIFEST file in de META-INF folder

4 - Open MANIFEST met NotePad

5 - Voeg de volgende 2 lijnen toe, of editen.

(for N-73)

code:
1
2
Nokia-MIDlet-Original-Display-Size: 176,208
Nokia-MIDlet-Target-Display-Size: 240,320

6 - save MANIFEST

7 - Selecteer nu alle files en folder en met de Default windows ZIP maker maak je een nieuwe zip. gebruik niet winzip of winrar om deze zip te maken, maar gebruik de Default windows ZIP maker

8 - verander de extensie .zip Extension to .jar b.v. mijn-spel.zip naar mijn-spel.jar

9 - installeer dit spel zoals je gewend bent en hoop dat het Full Screen is.

Ik heb de handleiding vertaald en gevonden in een ander forum, hoop dat je er wat aan hebt. De kwaliteit gaat soms iets achteruit, maar je moet wat over hebben voor fullscreen ;).
badluckboy schreef op maandag 08 januari 2007 @ 13:28:
je moet spellen erop zetten die een resolutie van 240x320 ondersteunen. dan krijg je wel full screen.
spellen die klein erop komen schijn je te kunnen editten zodat ze ook full screen worden, alleen weet ik niet hoe dat moet.
zo dus :9

[ Voor 14% gewijzigd door joint_me op 08-01-2007 13:31 ]

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 14:57
je moet spellen erop zetten die een resolutie van 240x320 ondersteunen. dan krijg je wel full screen.
spellen die klein erop komen schijn je te kunnen editten zodat ze ook full screen worden, alleen weet ik niet hoe dat moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal het proberen.
Wordt vevolgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nahja, dan zal het wel normaal zijn, kijk het wel even aan !

Als ik spelletjes erop speel is dat geluid enorm hard, gewoon niet leuk meer ! Wat is daar aan te doen? In de opties van het spel kun je er niks aan veranderen en ook met de toetsen aan de zijkant van het toestel kan ik niks veranderen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 januari 2007 @ 13:10:
Ben eindelijk af van mijn engelstalige firmware voor de N73 internet edition.
Ik keek vanmorgen voor de gein of er weer een update beschikbaar was voor de N73, en..................dat was er.
Nu weer alles netjes in het nederlands. Ik heb nu firmware V 3.0649.0.1.1

Ben weer zo blij als een kind :-)
Hoi Rienuz,

Kan je mij vertellen waar je deze update hebt gevonden? Ik kan alleen maar een Engelstalige versie vinden.
groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er zit een barst in mijn scherm...heb m laten vallen/op gaan staan...

zijn er covers voor of wat kan ik het beste doen nu?!?

baal ontzettend :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickes
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-08 14:17
Verwijderd schreef op maandag 08 januari 2007 @ 15:06:
er zit een barst in mijn scherm...heb m laten vallen/op gaan staan...

zijn er covers voor of wat kan ik het beste doen nu?!?

baal ontzettend :(
Er op gaan staan.. Dat is het domste wat ik ooit gehoord heb :') Totzover m'n offtopic zeik

Maar er zijn covers voor gewoon kijken op Ebay en anders even langs gaan bij de winkel waar je de N73 gekocht hebt en misschien (denk van niet) kan je het op de garantie gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 januari 2007 @ 13:58:
[...]

Hoi Rienuz,

Kan je mij vertellen waar je deze update hebt gevonden? Ik kan alleen maar een Engelstalige versie vinden.
groeten
Ik heb m gewoon via de NSU ge-update!
Je moet wel eerst de originele productcode hebben, zoals het was!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wou vandaag KRally installeren maar bij de installatie stopt hij telkens bij het controleren van het certificaat. Nochtans heb ik een legale versie waarvoor ik zo'n 15 euro voor betaald heb.
Heeft nog iemand ooit zulke problemen gehad bij software installatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-09 13:19
Is het mogelijk om, net als wat met berichten/sms'jes kan, ook de contacten op het geheugenkaartje op te slaan?

Wordt nu op het telefoongeheugen opgeslagen maar das een beetje onhandig als dat bij zo'n software upgrade er weer af wordt gemikt.

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet ik niet maar ik heb mijn berichten terug in het telefoongeheugen gezet. Een bericht verzenden of de berichten openen ging veel langzamer vanaf de geheugenkaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rickes schreef op maandag 08 januari 2007 @ 16:32:
[...]

Er op gaan staan.. Dat is het domste wat ik ooit gehoord heb :') Totzover m'n offtopic zeik

Maar er zijn covers voor gewoon kijken op Ebay en anders even langs gaan bij de winkel waar je de N73 gekocht hebt en misschien (denk van niet) kan je het op de garantie gooien.
ja was toen ik nieuwe broek ging passen....oude broek po de grond en ja hoor...krrrrrk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 januari 2007 @ 16:37:
[...]

Ik heb m gewoon via de NSU ge-update!
Je moet wel eerst de originele productcode hebben, zoals het was!
Sorry maar nog 1 keer.(hoop ik) Waar kan je die orginele productcode vinden (als ik de code invoer die op de doos staat zegt hij dat deze niet juist is)
Bedankt overigens voor je snelle reaktie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mijn N73 was de nav button na 2 maanden stuk (gewoon compleet afgebroken).
Nu krijg ik mijn telefoon terug (deze week) en is er behalve dat de knop weer gefixed is, ook software versie 3.0638.0.0.30 opgezet.
Wordt ik daar blij van? Heb ik daar wat aan?
Kan er op internet weinig van een change log ofzo terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11:41
Verwijderd schreef op maandag 08 januari 2007 @ 20:14:
Bij mijn N73 was de nav button na 2 maanden stuk (gewoon compleet afgebroken).
Nu krijg ik mijn telefoon terug (deze week) en is er behalve dat de knop weer gefixed is, ook software versie 3.0638.0.0.30 opgezet.
Wordt ik daar blij van? Heb ik daar wat aan?
Kan er op internet weinig van een change log ofzo terug vinden.
Ligt eraan, je hebt nu de firmware van de Music Edition. Nieuwe music player (welke je moet aflsuiten via options -> equalizer -> exit, anders blijft hij op de achtergrond draaien) en een dedicated music player toets (dat knopje rechtsonder de rode 'ophangtoets', met dat ruitje).

Verder zijn er niet veel veranderingen dus echt erop achteruit ga je niet. Vind het toch wel apart dat je dat zo vaak leest, dat ze bij de service centres gewoon de andere firmware erop zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens Vodafone was dat standaard.
Ik hoop alleen niet dat er nu allerlei vodafone meuk in zit.
Want ik was er snel bij met de N73, heb nog de versie gekregen zonder logo op de telefoon, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 januari 2007 @ 19:03:
[...]

Sorry maar nog 1 keer.(hoop ik) Waar kan je die orginele productcode vinden (als ik de code invoer die op de doos staat zegt hij dat deze niet juist is)
Bedankt overigens voor je snelle reaktie.
Je moet via google maar even zoeken.

Op dit forum kan en mag ik er verder niets over zeggen geloof ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 januari 2007 @ 21:36:
[...]

Je moet via google maar even zoeken.

Op dit forum kan en mag ik er verder niets over zeggen geloof ik!
Volgens mij staat je product code gewoon onder je batterij en is er niets illegaals aan om dat uit te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:05
Hebben jullie ook zo een last van ruis uit je boxen. Als ik splinter cell 4 speel hoor je heel de tijd ruis gewoon op de achtergrond.

Als ik een mp3 afspeel die rustig begint hoor je ook ruis :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B-Buster schreef op maandag 08 januari 2007 @ 18:33:
Is het mogelijk om, net als wat met berichten/sms'jes kan, ook de contacten op het geheugenkaartje op te slaan?

Wordt nu op het telefoongeheugen opgeslagen maar das een beetje onhandig als dat bij zo'n software upgrade er weer af wordt gemikt.
Je kan ze er wel heen kopieren.. Contacten->opties->Markeringen aan/uit->alle markeren
daarna opties->kopieren->naar geheugenkaart

Of je ze er ook in 1 keer op kunt opslaan weet ik niet, volgens mij niet. Die vraag heb ik hier eerder al gesteld zonder resultaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hammy87
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:47
Had problemen met mijn headset, hij kon hem niet vinden voor de radio maar wel voor de muziekspeler (alleen rechter oortje deed het dan, links af en toe).
Heb hem net geupdate naar 3.0649.0.0.1 en nu herkend hij mijn headset helemaal niet meer :?

Kwestie van headset vervangen of toch maar een keer langs een NSP gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
hey hammy, behalve de problemen met je headset bevalt de nieuwe firmware versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickes
badluckboy schreef op maandag 08 januari 2007 @ 23:21:
hey hammy, behalve de problemen met je headset bevalt de nieuwe firmware versie?
Ja wil het ook wel even weten want ik wilde hem eigenlijk net gaan updaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Verwijderd schreef op maandag 08 januari 2007 @ 22:24:
[...]

Je kan ze er wel heen kopieren.. Contacten->opties->Markeringen aan/uit->alle markeren
daarna opties->kopieren->naar geheugenkaart

Of je ze er ook in 1 keer op kunt opslaan weet ik niet, volgens mij niet. Die vraag heb ik hier eerder al gesteld zonder resultaat :)
Thanks, ga ik dat proberen. Wel prettig een backup te hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickes
Nou nieuwsgierig als ik ben toch maar de nieuwe firmware geinstalleerd en alles werkt perfect :)
Geen problemen met headset oid wat hammy87 melde.

Ik heb nu firmware versie:
V 3.0649.0.0.1
30-11-2006
RM-133
(c) Nokia N73 (02)

Gewoon geupdate via de NSU.

Van de week wel de AD-46 besteld dus even wachten totdat ik die binnen heb en die dan ook proberen :)

[ Voor 18% gewijzigd door Rickes op 09-01-2007 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook net de nieuwe firmware geupdate v3.0649.0.0.1
alleen zie ik dat de letters onder de snelkoppelingen niet meer dikgedrukt zijn, maar als vanouds dunne letters

vreemd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 01:01:
alleen zie ik dat de letters van agenda onder de snelkoppelingen niet meer dikgedrukt zijn, maar als vanouds dunne letters

vreemd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickes
alleen zie ik dat de letters onder de snelkoppelingen niet meer dikgedrukt zijn, maar als vanouds dunne letters

vreemd?
Ja viel me ook al op

En je hoeft jezelf niet te quoten hoor 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vreemd?
Nee das juist mooi! Dat is dé reden dat ik mijntes ook weer ff aan de updater leg 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shorty
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-11-2024

shorty

tralalalala!

Is het mogelijk om een snelkoppeling te maken naar een applicatie? Zodat die snelkoppeling op de desktop staat zegmaar, waar ook contacts, nieuw bericht, mediaspeler etc staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik nu weer meemaak...

Ik plug mijn N73 aan mijn comp dmv de datakabel. Zegt ie dat hij hem niet herkent omdat het aangesloten usb apparaat (N73) een storing heeft veroorzaakt..... Ik de nieuwste PC suite erop gegooid en nog steeds het zelfde liedje, ik kan fijn niet updaten.

Heeft iemand dit probleem ook eens gehad, en wat heeft diegene eraan gedaan? HELP

edit: alles werkt weer! :*)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2007 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shorty schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 09:58:
Is het mogelijk om een snelkoppeling te maken naar een applicatie? Zodat die snelkoppeling op de desktop staat zegmaar, waar ook contacts, nieuw bericht, mediaspeler etc staan.
Menu - instellingen - telefoon - standby modus - toep. active standby

Daar kun je ze veranderen naar eingen inzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
hmmm jammer dat er nergens op internet nog staat wat er allemaal verbeterd/ veranderd is aan de nieuwe firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 10:07:
Wat ik nu weer meemaak...

Ik plug mijn N73 aan mijn comp dmv de datakabel. Zegt ie dat hij hem niet herkent omdat het aangesloten usb apparaat (N73) een storing heeft veroorzaakt..... Ik de nieuwste PC suite erop gegooid en nog steeds het zelfde liedje, ik kan fijn niet updaten.

Heeft iemand dit probleem ook eens gehad, en wat heeft diegene eraan gedaan? HELP
Gewoon blijven proberen, had ik laatst ook, eerst keren dat ik mijn N73 aan de pc hing deed ie het prima en gisteren ineens niet. Weet ook niet hoe het kan, maar ineens deed ie het weer ! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2007 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Laatst online: 24-05 16:25
Is het 'thema' probleem opgelost met de nieuwe software,het niet kunnen terugvinden van alle themas in toepassingen beheer,het spontaan verdwijnen van themas?het niet opnieuw kunnen instaleren van weggehaalde thema's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rooie60 schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 12:59:
Is het 'thema' probleem opgelost met de nieuwe software,het niet kunnen terugvinden van alle themas in toepassingen beheer,het spontaan verdwijnen van themas?het niet opnieuw kunnen instaleren van weggehaalde thema's.
Nope, ze zijn nog steeds "spoorloos" behalve dat je ze wél ziet in je thema menu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Japser-
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 31-01-2024
Hmm, kennis kan een N73 meenemen vanuit het buitenland (amerika of engeland), maar heeft iemand ervaringen met hoe dat dan gaat met garantie? Als er ooit iets mee is, wat dan te doen, waar terrecht, welke winkel etc?
Graag wat hulp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Japser- schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 17:20:
Hmm, kennis kan een N73 meenemen vanuit het buitenland (amerika of engeland), maar heeft iemand ervaringen met hoe dat dan gaat met garantie? Als er ooit iets mee is, wat dan te doen, waar terrecht, welke winkel etc?
Graag wat hulp :)
Als hij hem met garantie koopt is dat misschien best te doen. Opsturen naar Engeland of VS duurt niet zo lang denk ik, paar dagen. Je bent hem wel langer kwijt. Ik vraag me af hoeveel goedkoper je hem dan hebt?
De N73 is wel een supervet, maar ik denk wel redelijk vaak kapot bij sommige mensen. Lees toch van best wat mensen die hem ter reparatie weg hebben moeten brengen.

Net zoals vandaag ook, er is nu een update beschikbaar geworden, waarbij je weet dat er een kans is dat erna iets niet meer goed werkt (zo heeft ons pap met zijn n80 na een update tot de volgende update niet kunnen synchroniseren). Ik vind dit geen probleem omdat ik in mijn achterhoofd heb dat ik hem in het ergste geval naar het nokia service point moet brengen, 20 minuten rijden van hier. Ik kan zelf nog een vervangingstoestel claimen van mijn verzekering.

Daarom moet zo'n telefoon wel echt heel veel goedkoper zijn zou ik hem kopen uit VS of UK (check trouwens dan wel of je dan euro2 hebt, anders kun je geen nederlands kiezen).

Heb net de firmware geupdate en hij werkt perfect. Had wel weer wat foutmeldingen met het installeren van mijn geheugenkaart, maar was zo opgelost.
:*)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2007 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-08 20:58
Vraagje....

Ik wil een video omzetten in Mpeg4, maar wat is nou de beste kwaliteit om af te spelen met de N73? Ik ben wat aan het uitproberen met 352x288 (cif). Dit wil echter niet lukken. Als ik het bestand op mijn telefoon speel afspeel geeft hij een fout melding. Kan iemand mij vertellen wat de beste video instellingen zijn.

Ik gebruik overigens ImToo 3GP Video Converter.

Edit... Heb 'm al, vaudtje in mijn instellingen :P .

[ Voor 6% gewijzigd door Mr.David op 09-01-2007 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zet al mijn videos om in mp4 formaat in de resolutie 320*240. Hij speelt ze zonder problemen af 8)

3gp vind ik bagger :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-08 20:58
Verwijderd schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 20:48:
Ik zet al mijn videos om in mp4 formaat in de resolutie 320*240. Hij speelt ze zonder problemen af 8)

3gp vind ik bagger :P
Welk programma raden jullie mij dan aan? Ik kan inderdaad geen mp4 bestanden maken die mijn N73 afspeeld.

Edit:
Thanx voor je snelle antwoord. Ga het gelijk proberen.

[ Voor 8% gewijzigd door Mr.David op 09-01-2007 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik dvdXsoft iPod Video Conveter, deze zet allerlei formaten om naar mp4. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan niet updaten?

Ik heb versie: V 2.0628.0.0.1 maar waaneer ik via NSU wil updaten en mijn code invoer zegt deze dat er geen update voor dit toestel beschikbaar is.
Iemand hier een oplossing voor? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickes
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 00:02:
Kan niet updaten?

Ik heb versie: V 2.0628.0.0.1 maar waaneer ik via NSU wil updaten en mijn code invoer zegt deze dat er geen update voor dit toestel beschikbaar is.
Iemand hier een oplossing voor? ;(
Als je *#0000# doet staat er dan zoiets van Nokia N73 (xx.02)
Op die plaats van die 2 xx'en staan dan 2 cijfers dan is je telefoon branded en kan niet zelf updaten.

En waarom een code invullen ? Snap het niet, ik kan gewoon updaten hoor :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Waarschijnlijk de telefooncode, die op dat stickertje onder de batterij zit. Die moest ik ook invoeren voordat ik mijn N73 kon updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:39

Crazy D

I think we should take a look.

Ik heb sinds een paar dagen ook een N73 en ben er erg blij mee :) Had nooit gedacht dat ik mobiel internet (zo'n kleine kloteschermpje ipv een breedbeeld laptop die ik ook tot m'n beschikking heb) handig zou vinden, maar tis echt zo :) Moet nog wel even wat stoeien want het ging mij met name om livetiming.com te kunnen checken tijdens F1 races (en dan vooral tijdens de circuit bezoeken zelf) en die draait nog niet helemaal jovel, maar dat komt nog wel goed, heb nog een paar maanden voor de 1e race :)

Heb nog wel een paar vraagjes die ik nog niet heb kunnen vinden (tenzij ik blind ben :()

- hoe krijg ik die balk van geen agenda items vandaag weg? Ik vind een kalender wel ok maar zit op dat balkje niet echt te wachten eigenlijk...

- ik heb mn contactpersonen van mn oude Sony Ericsson op de SIM gezet, en op deze telefoon ze weer van SIM naar contactpersonen gekopieerd, en ik heb ze nu ook op mn telefoon staan, maar via de Nokia PC Suite zie ik geen enkel contactpersoon en kan ik enkel toevoegen, niet bestaande onderhouden... (en aangezien er bij alle namen achter de naam een /H voor home telefoon en /M voor mobiel staat, waarbij contactpersonen waarbij ik meerdere telnr's had staan, nu ook meerdere keren voorkomen... zou ik dat graag op de pc onderhouden :)).

- hoe kan ik een telnr kopieeren en toevoegen als nieuw 'item' aan een contactpersoon? Ik heb bv al een telnr met als label Thuis, en wil vanaf een ander contactpersoon het nummer met label Mobiel kopieeren.... Ik kan m wel kopieeren als nieuwe contactpersoon, maar kan niet vinden hoe ik m aan een bestaande kan toevoegen :?

- uitgaande mailserver, ik krijg t maar niet voor elkaar om mail te versturen. De gegevens die je invult moeten in principe toch gewoon gelijk zijn aan wat je in je mail client op de pc neerzet?

- als ik m aansluit op mn laptop duurt het behoorlijk lang voordat mn laptop ziet dat dat ding eraan hangt (terwijl andere usb devices gewoon direct te zien en te gebruiken zijn). Is dat Nokia eigen of is de USB port gewoon een beetje slaperig (:P) ?

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shorty

shorty

tralalalala!

Is het mogelijk om de SMS berichten zo weer te geven als in contacten? Dus gewoon [Voornaam] [Achternaam]? Voor contacten kon ik dit instellen maar bij SMS kan ik het niet vinden. M'n SMS berichten worden afgebeeld als [Achternaam] [Voornaam].

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:41

MrN

Ik heb de telefoon ook binnen sinds gisteren, vanavond even verder kijken hoe en wat.

Weet iemand of onbeperkt internet ook mogelijk is via kpn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shorty schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 11:24:
Is het mogelijk om de SMS berichten zo weer te geven als in contacten? Dus gewoon [Voornaam] [Achternaam]? Voor contacten kon ik dit instellen maar bij SMS kan ik het niet vinden. M'n SMS berichten worden afgebeeld als [Achternaam] [Voornaam].
ja dat kan ff je gebruikzaam wijzing lezen of ff quikesearch gebruiken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crazy D schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 10:23:
Heb nog wel een paar vraagjes die ik nog niet heb kunnen vinden (tenzij ik blind ben :()

- hoe kan ik een telnr kopieeren en toevoegen als nieuw 'item' aan een contactpersoon? Ik heb bv al een telnr met als label Thuis, en wil vanaf een ander contactpersoon het nummer met label Mobiel kopieeren.... Ik kan m wel kopieeren als nieuwe contactpersoon, maar kan niet vinden hoe ik m aan een bestaande kan toevoegen :?
je kan alleen invoeren, contact selecteren, bewerken, detail toevoegen, mobiel of thuis selecteren en de nr invoeren en dan OK.

Of je wordt gebeld door een nr, kies je voor opslaan, dan vraagt ie: aan een bestaande contactpersoon of aan nieuw contactpersoon toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 11:43:
[...]

je kan alleen invoeren, contact selecteren, bewerken, detail toevoegen, mobiel of thuis selecteren en de nr invoeren en dan OK.

Of je wordt gebeld door een nr, kies je voor opslaan, dan vraagt ie: aan een bestaande contactpersoon of aan nieuw contactpersoon toevoegen?
this een nieuw nummer dus nieuw contackt lijkt me logisch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox-Racing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:39
Crazy D schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 10:23:

- hoe krijg ik die balk van geen agenda items vandaag weg? Ik vind een kalender wel ok maar zit op dat balkje niet echt te wachten eigenlijk...
Menu -> Instrumenten -> Instellingen -> Telefoon -> Standby-modus -> Actief standby -> Uit ;)

RichardVos.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shorty

shorty

tralalalala!

Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 11:41:
[...]

ja dat kan ff je gebruikzaam wijzing lezen of ff quikesearch gebruiken >:)
Beide gedaan, of ik lees er overheen of het is niet mogelijk dus.

Enige oplosssing is dus om de volledige naam bij voornaam in te voeren. Dat zie ik ook niet zo zitten...

[ Voor 16% gewijzigd door shorty op 10-01-2007 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shorty schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 12:03:
[...]

Beide gedaan, of ik lees er overheen of het is niet mogelijk dus.

Enige oplosssing is dus om de volledige naam bij voornaam in te voeren. Dat zie ik ook niet zo zitten...
menu dan contacten dan opties dan instellingen dan kan je of voor naam en achternaam of achternaam voor naam kiezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shorty

shorty

tralalalala!

Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 12:28:
[...]

menu dan contacten dan opties dan instellingen dan kan je of voor naam en achternaam of achternaam voor naam kiezen ;)
Het gaat hier om SMS berichten, niet om contacten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shorty schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 12:35:
[...]

Het gaat hier om SMS berichten, niet om contacten. :)
alleen de naam meer niet ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:39

Crazy D

I think we should take a look.

Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 11:43:

Oh ja dat is nog een optie, iedereen vragen of ze me even willen bellen ;) Maar ik bedoel dus, ik heb nu 2 contacten Jan/H en Jan/M omdat Sony Ericson nou eenmaal heeft besloten om dat op die manier op de SIM te zetten.. en nu wil ik dus het telnr van Jan/M aan Jan/H toevoegen, en dat lijkt niet zo makkelijk te kunnen ? Ja handmatig, maar een optie als 'nummer aan persoon toevoegen' zoals je kunt doen als je gebeld wordt, lijkt niet te kunnen :(
Fox-Racing schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 11:47:
Menu -> Instrumenten -> Instellingen -> Telefoon -> Standby-modus -> Actief standby -> Uit ;)
Owh ik was niet duidelijk genoeg. Dat balkje met die 5 icoontjes die wil ik wel houden. Alleen direct daaronder heb ik een dingetje 'vandaag geen agenda items' , ik neem aan dat dat een soort van 'Outlook today' is als je echt wat in je agenda hebt, maar ik kan niks vinden hoe je dat specifiek weg krijgt (ik denk simpel: als ik niks zien, staat er niks in mn agenda... daar hoef ik geen tekst voor te zien ;)).

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.elu
  • Laatst online: 02-09 12:46
Heeft iemand met een telfort branded toestel wel een 3.* versie op zijn telefoon gekregen?
Ik zit nog met 2.* :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox-Racing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:39
Crazy D schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 12:57:[...]

Owh ik was niet duidelijk genoeg. Dat balkje met die 5 icoontjes die wil ik wel houden. Alleen direct daaronder heb ik een dingetje 'vandaag geen agenda items' , ik neem aan dat dat een soort van 'Outlook today' is als je echt wat in je agenda hebt, maar ik kan niks vinden hoe je dat specifiek weg krijgt (ik denk simpel: als ik niks zien, staat er niks in mn agenda... daar hoef ik geen tekst voor te zien ;)).
Naar mijn weten hangt dit aan elkaar..
en zijn deze icoontjes + agenda items niet van elkaar te scheiden.

RichardVos.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rensariens schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 14:15:
Heeft iemand met een telfort branded toestel wel een 3.* versie op zijn telefoon gekregen?
Ik zit nog met 2.* :(
Ik heb hetzelfde met een T-Mobile toestel. v2.0628.0.0.8

Heb je nog veel voordelen met een nieuwere versie? En ben ik dan mijn custom toepassingen kwijt? Kan je die nog backuppen ofzo?

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2007 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegterb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-07 11:08

vegterb

[ZzZ]Vighter

Topicstarter
*O* *O* *O* *O*

HET IS ZO VER!

Zoals al eerder aangegeven ga ik (TS van Deel 1 t/m Deel 4) me per direct terugtrekken als TS van het N73 Topic. Ik heb geen tijd meer om het bij te houden i.v.m. voorbereidingen voor mijn vertrek naar India. DaannO gaat mijn plaats innemen als beheerder van het N73 Topic. Ik wens jullie nog veel plezier hier en heb veel plezier gehad in het beheer van dit topic en het starten ervan.

DaannO, Succes!
:Y)

*O* *O* *O* *O*

My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vegterb schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 15:47:
*O* *O* *O* *O*

HET IS ZO VER!

Zoals al eerder aangegeven ga ik (TS van Deel 1 t/m Deel 4) me per direct terugtrekken als TS van het N73 Topic. Ik heb geen tijd meer om het bij te houden i.v.m. voorbereidingen voor mijn vertrek naar India. DaannO gaat mijn plaats innemen als beheerder van het N73 Topic. Ik wens jullie nog veel plezier hier en heb veel plezier gehad in het beheer van dit topic en het starten ervan.

DaannO, Succes!

*O* *O* *O* *O*
Bedankt voor de geweldige startpost in ieder geval. Succes met je reis naar India.

Is het nou mogelijk om in je gallerij alleen foto's uit de images map te zien en niet alle tomtom plaatjes enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulltje
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Thanks voor de topics, en have fun in India ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTiezl
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 08:48
*O* *O* *O* *O*

HET IS ZO VER!

DaannO, Succes!

*O* *O* *O* *O*
Bedankt voor je nette TS! Heel veel plezier in India en post als je de mogelijkheid hebt eens een met N73 geshoote foto in dit topic! Veel plezier en tot ziens!

Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anglico
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-08 22:22
mmm NSU vind men foon niet meer, wat kan ik daar aan verhelpen? datasuite werkt overigens perfekt

"I've always found a fully Deployed Battle Group to be the most Effective Negotiator." Admiral Stark, High Guard, CY 9758

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTiezl
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 08:48
- Eerst NSU opstarten, dan telefoon aan USB. of andersom.
- NSU opstarten vanuit de suite. NSU opstarten vanuit eigen exe in nokia dir.
- NSU opnieuw installeren

Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegterb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-07 11:08

vegterb

[ZzZ]Vighter

Topicstarter
DaTiezl schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 17:34:
[...]
Bedankt voor je nette TS! Heel veel plezier in India en post als je de mogelijkheid hebt eens een met N73 geshoote foto in dit topic! Veel plezier en tot ziens!
Ik zal kijken of ik nog wat kan posten in dit topic, andere foto's die ik maak met mijn telefoon komen ook op mijn website te staan: www.indialog.nl O-)

My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shorty

shorty

tralalalala!

Als je een branded toestel hebt, is het met NSU niet mogelijk om de telefoon dan te updaten naar een nieuwere firmware? Het dichtsbijzijnde NSP is hier namelijk een eindje weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:36
Ik heb vandaag mijn N73 binnen gekregen! Heerlijk toestel! Uiteraard meteen de software geupdate naar de laatste versie met behulp van NSU. Ik heb het toestel wel eerst zelf moeten unbranden, had/heb geen zin om naar een NSP 30km verderop te gaan. :+ Het unbranden was overigens maar een paar minuten werk. :P

Het is wel even weer wennen, heb namelijk een jaar lang een Windows Mobile Device gebruikt...
shorty schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 18:25:
Als je een branded toestel hebt, is het met NSU niet mogelijk om de telefoon dan te updaten naar een nieuwere firmware? Het dichtsbijzijnde NSP is hier namelijk een eindje weg...
Klopt, je kunt 'm dan niet zelf update met NSU. Je kunt 'm wel zelf unbranden, maar daarover mag je niet discussieren op GoT. Ik zou zeggen, kijk eens op Google. Voor mij was het in totaal maar een halfuurtje werk, inclusief inlezen...

[ Voor 39% gewijzigd door Mawlana op 10-01-2007 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sylvesterrr schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 18:42:
Ik heb vandaag mijn N73 binnen gekregen! Heerlijk toestel! Uiteraard meteen de software geupdate naar de laatste versie met behulp van NSU. Ik heb het toestel wel eerst zelf moeten unbranden, had/heb geen zin om naar een NSP 30km verderop te gaan. :+ Het unbranden was overigens maar een paar minuten werk. :P

Het is wel even weer wennen, heb namelijk een jaar lang een Windows Mobile Device gebruikt...

[...]

Klopt, je kunt 'm dan niet zelf update met NSU. Je kunt 'm wel zelf unbranden, maar daarover mag je niet discussieren op GoT. Ik zou zeggen, kijk eens op Google. Voor mij was het in totaal maar een halfuurtje werk, inclusief inlezen...
Je bent dan ook de garantie kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.elu
  • Laatst online: 02-09 12:46
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 18:57:
[...]

Je bent dan ook de garantie kwijt.
idd, daarom wacht ik ook nogsteeds :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

iemand een idee hoe ik alle contactpersonen van mijn d500 naar mijn nokia kopieer in 1 keer, d500 kan namelijk niet zo in 1 keer alles op sim opslaan en die nokia suite werkt uiteraard niet met de d500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onder mijn knopjes is wat zand terecht gekomen... Nu wilde ik het frontje erafhalen maar heb echt geen idee hoe dit moet... Laatst zag ik een topic, waarin stond dat je het frontje kon verwisselen voor bijvoorbeeld de zwarte Music cover.. Hierbij stond ook een schroevendraaier met torksbitje weergegeven... maar weet iemand waar ik deze los kan schroeven.. Of hoe ik het frontje er anders af kan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeaselADHD
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-05 14:59
Ik weet nu waar ik de barcode reader vandaan moet halen, ik ga op de telefoon op internet via downloaden en daar staat hij en dan probeer ik hem te installeren alleen als ik hem wil installeren laad hij hem eerst, dan vraagt hij waar? de telefoon of memorystick, kom ik verder dan zegt hij ineens, kan installatie niet uitvoeren, component is ingebouwd, maar als ik verder ga kan ik hem nergens vinden??? weet iemand anders dit misshien???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
DaannO, Succes! :Y)
Thnx O+

Veel plezier in India! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 21:29:
Onder mijn knopjes is wat zand terecht gekomen... Nu wilde ik het frontje erafhalen maar heb echt geen idee hoe dit moet... Laatst zag ik een topic, waarin stond dat je het frontje kon verwisselen voor bijvoorbeeld de zwarte Music cover.. Hierbij stond ook een schroevendraaier met torksbitje weergegeven... maar weet iemand waar ik deze los kan schroeven.. Of hoe ik het frontje er anders af kan halen?
ff quicksearch gebruiken is al eerder geplaatst >:)

de link http://www.youtube.com/watch?v=iDOwsxzqRVU

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2007 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nilsjei1234 schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 21:10:
iemand een idee hoe ik alle contactpersonen van mijn d500 naar mijn nokia kopieer in 1 keer, d500 kan namelijk niet zo in 1 keer alles op sim opslaan en die nokia suite werkt uiteraard niet met de d500
Je kan met je d500 synchroniseren met outlook en ditzelfde vervolgens met de n73 doen. Zo heb ik het ook gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-09 09:27
*O* *O* *O* *O*

HET IS ZO VER!

DaannO, Succes!

*O* *O* *O* *O*
Thnx voor de topics Vegterb, die zijn uiteindelijk doorslaggevend geweest voor de aanschaf van mijn N73 O+ (menig verwijten van mijn GF, dat ik mijn telefoon leuker vind dan haar :S Je wordt BEDANKT!!! ;) ) Veel plezier in India, met de indiaantjes :)

DaannO veel succes met het overnemen van dit topic!!!! Je eerste taak, maak die startpost af ;)

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 23:52:
[...]

Je kan met je d500 synchroniseren met outlook en ditzelfde vervolgens met de n73 doen. Zo heb ik het ook gedaan.
Hoe werkt dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-04 14:07
Hey mensjes, ik ben sinds gister trotse eigenaar van dit mooie apperaatje, gelukkig ben ik al redelijk bekend met symbian, dus dat zit wel goed, (heb N3650 gehad ooit en behalve design is het kwa functionaliteit niet echt verandert!) Ik ben overgestapt van een heuze M1000 (qtek2020 -> pda phone) naar deze n73, eindelijk weer eens wat kleiners in me handen bij het bellen :) en knap sms'en, en een heerlijke camera, aangezien ik niet veel te makken, was het een gsm met goede camera of me huidige telefoon met sim-only en een digicamera kopen, mwa, echt een fotograaf ben ik niet, dus de camera op de n73 voldoet prima!

Heb wel even me eigen settings erin gezet voor een beter resultaat (filtser: auto, bel. compesatie: +0.5, witbalans: bewolkt, kleurtoon: normaal, lichtgevoeligheid: hoog).

Uiteraard ben ik de topics aan het doorlezen, maar zo ongeduldig als ik ben toch wat vraagjes:
- Zijn er alternatieve gratis camera applicaties? Bij mijn pda was het zo dat ik 'updatejes (door derden)' kon downloaden om bv RAW fotos te schieten ipv jpg, of een andere video compressie, is dit mogelijk?
- Waarom is er nou geen goeie Exchange Sync tool, die via BT of middels de kabel kan syncen? (die uit de start post doet alleen via gprs) Ik heb gezocht, ook bij symbian zelf, en vind eht eigenlijk wel een gemis voor de business markt, dat je niet eens 'standaard' al kan syncen met veel voorkomende servers... of dat je met je gsm kan inloggen op een domein ofzo, maargoed wie weet ;).

- hoe lang ben je je gsm kwijt bij updaten bij een NSP?

Anyway ik ga verder op zoek naar leuke tools, zodra ik wat nuttigs vind, schrijf ik er wat over, oja, in mijn 3650 tijd, was er een onwijs bekend handig Fileexplorertje, die kan ik niet meer vinden, weet iemand nog wat bestands managers van toen? hij was gratis in iedergeval!

ow nog een dom iets, ik vind het oooook raar dat je als je je gsm aansluit middels kabel dat je dan 'standaard' al niet de massaopslag ding van windows kan gebruiken, net als je een mp3 / sd-kaart-lezer aansluit? Maar dat je persee die (stomme) nokia pc suite nodig heb, en ja drivers zus drivers zo, maar een mp3 speler, of een kaart-lezer heeft ook geen driver nodig, en ik ben van mening dat een gsm ook 'zo' zou moeten werken :)

[ Voor 12% gewijzigd door Mister_X op 11-01-2007 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shorty

shorty

tralalalala!

Iemand een goede site met accesoires voor de N73? Ik zoek een autoHOUDER die ik aan het raam kan bevestigen met zuignap en een autolader d'r bij... Iemand enig idee waar ik dit kan vinden?

Ook ben ik nog op zoek naar een mooi beschermhoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:36
Mister_X schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 10:05:
Maar dat je persee die (stomme) nokia pc suite nodig heb, en ja drivers zus drivers zo, maar een mp3 speler, of een kaart-lezer heeft ook geen driver nodig, en ik ben van mening dat een gsm ook 'zo' zou moeten werken :)
Ook die apparaten hebben drivers nodig, alleen die zijn meestal gewoon al meegeleverd met Windows...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
joint_me schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 01:10:
[...]

Thnx voor de topics Vegterb, die zijn uiteindelijk doorslaggevend geweest voor de aanschaf van mijn N73 O+ (menig verwijten van mijn GF, dat ik mijn telefoon leuker vind dan haar :S Je wordt BEDANKT!!! ;) ) Veel plezier in India, met de indiaantjes :)

DaannO veel succes met het overnemen van dit topic!!!! Je eerste taak, maak die startpost af ;)
Dat zal ik doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Mono
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-09 16:44
shorty schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 10:13:
Iemand een goede site met accesoires voor de N73? Ik zoek een autoHOUDER die ik aan het raam kan bevestigen met zuignap en een autolader d'r bij... Iemand enig idee waar ik dit kan vinden?

Ook ben ik nog op zoek naar een mooi beschermhoesje.
Op Ebay bieden ze veel beschermhoesjes en Telefoonhouders voor in de auto aan. Ik heb een beschermhoesje voor €3,50 en een telefoonhouder voor ongeveer €6,- besteld. Dit was inclusfief verzendkosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shorty

shorty

tralalalala!

G-Mono schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 11:43:
[...]

Op Ebay bieden ze veel beschermhoesjes en Telefoonhouders voor in de auto aan. Ik heb een beschermhoesje voor €3,50 en een telefoonhouder voor ongeveer €6,- besteld. Dit was inclusfief verzendkosten!
Netjes! Wat voor soort beschermhoesje heb je? Ik wil d'r wel een hoesje om eigenlijk, maar niet zo'n grote leren hoes :)

Heb al wel een screenprotector aangeschaft, werkt goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een vriend van mij heeft een pda (hp 2490) en wil hierop internetten via de nokia n73.

Ik heb een inbelverbinding aangemaakt op de pda en deze begint ook gewoon in te bellen, alleen kan deze geen verbinding maken.

Wat kan dit zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konstantine
  • Laatst online: 09-03 16:50
Heb wel even me eigen settings erin gezet voor een beter resultaat (filtser: auto, bel. compesatie: +0.5, witbalans: bewolkt, kleurtoon: normaal, lichtgevoeligheid: hoog).
Maar elke keer dat je je camera afsluit, is dat toch weer terug naar default? Of niet? }:O

Je ne sais pas ce que cela signifie, mais ça va être intelligent sur Français. - Jean-Paul Sartre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Mono
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-09 16:44
shorty schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 12:00:
[...]

Netjes! Wat voor soort beschermhoesje heb je? Ik wil d'r wel een hoesje om eigenlijk, maar niet zo'n grote leren hoes :)

Heb al wel een screenprotector aangeschaft, werkt goed!
Het is een volledig doorzichtig beschermhoesje. Bestaat uit 2 delen van hard plastic. Klik hier voor een voorbeeld.
Als je op Ebay op Nokia N73 zoekt kun je ook een hoop andere hoesjes vinden. Je hebt ze namelijk ook in zacht plastic, maar die vind ik persoonlijk erg lelijk omdat ze niet helemaal doorzichtig zijn. Heb het beschermhoesje nog niet binnen, maar voor mijn vorige telefoons heb ik het ook gehad en het werkte perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JosHendrikx
  • Laatst online: 07-09 22:44

- hoe lang ben je je gsm kwijt bij updaten bij een NSP?
Ik heb mijn n73 donderdag naar het NSP in Eindhoven gebracht voor een update en had hem maandag middag weer terug. Ze zeiden erbij dat het nu druk is, dus het zou zelfs nog sneller kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JosHendrikx
  • Laatst online: 07-09 22:44
Hallo allemaal,

Ik heb een vraag over de (slaap?) energie-spaar-stand waar de N73 na enige tijd in valt:

Het scherm wordt bij mij dan donker (bijna niet te lezen) en uiteindelijk krijg ik een (wederom bijna niet te lezen) datum + digitale klok balk in beeld. Ik heb ook een automatische toetsenvergrendeling geladen. Als ik dan op een toets druk, dan zegt ie dat de vergrendeling eraf moet met *, maar hij licht dan niet op. Ik vraag me twee dingen af:

1) Is er een manier is om de belichting van de spaarstand aan te passen, zodat deze beter te lezen is?

2) Is er een manier om de belichting weer aan te laten gaan als de toetsenblokkering aan staat?

Let op, ik wil de spaarstand wel behouden, want dat scheelt natuurlijk een hoop batterijduur, maar nu werkt ie naar mijn mening iets te sterk waardoor je telefoon minder bruikbaar wordt.

Alvast bedankt voor jullie info!

Jos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JosHendrikx schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 14:26:
[...]

Ik heb mijn n73 donderdag naar het NSP in Eindhoven gebracht voor een update en had hem maandag middag weer terug. Ze zeiden erbij dat het nu druk is, dus het zou zelfs nog sneller kunnen.
Ik had hem vorige week dinsdag gebracht en donderdag terug, ook in eindhoven. Ze zeiden me maandag dat ze altijd proberen te zorgen dat je binnen 48 uur je telefoon terug hebt.

Met de bovenstaande post over de energiestand ben ik het ook eens. wanneer je in het donker je toetsenbord aan wil zetten gaat de verlichting pas aan als je de ontgrendelingscombinatie hebt ingedrukt. Hij zou ook al aan moeten gaan als ik één van de 2 toetsen indruk.

Verder heb ik ook nog een probleempje: Hij delete de hele tijd mijn ingestelde alarmen in zowel handy clock als bestalarms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude-nl
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 25-11-2024
Ik ben op zoek naar een goed Messenger proggie waarmee ik met mijn NIET hotmail account kan inloggen, eventueel live account mag ook...

Nu gebruikte ik meestal agile,

Maar ik zoek er 1tje die op de achtergrond blijft doordraaien.
Zoals ik eigenlijk altijd gewend was op mijn Qtek.

Wie weet er iets of hoe doen jullie het?

elke keer de messenger uit gaan door menu lang in te drukken werkt niet echt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dude-nl schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 15:39:
Ik ben op zoek naar een goed Messenger proggie waarmee ik met mijn NIET hotmail account kan inloggen, eventueel live account mag ook...

Nu gebruikte ik meestal agile,

Maar ik zoek er 1tje die op de achtergrond blijft doordraaien.
Zoals ik eigenlijk altijd gewend was op mijn Qtek.

Wie weet er iets of hoe doen jullie het?

elke keer de messenger uit gaan door menu lang in te drukken werkt niet echt...
Agile blijft mij op de achtergrond ook doordraaien, ook als ik de ophang-toets gebruik om af te sluiten. Wat je ook kunt doen is 2 keer de menutoets indrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-09 20:38
Ik heb nu een umts simkaart ontvangen , en alhoewel tv kijken en web-browsen geweldig is _/-\o_ heb ik toch een probleem.

Als ik naar web ga op het 'desktop' krijg ik telkens de melding { Web: al in gebruik } :'(

ik heb de n73 al opnieuw opgestart en van alles geprobeerd maar het gaat niet weg... wat te doen ?
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.