Ik denk aan de AD-41 omdat mn oordopjes al zijn omgeruild. Echter wil ik nu de hele set laten ruilen voor een nieuwe. Maar misschien dat er meer mensen het probleem kunnen melden.Rickes schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 22:10:
[...]
Oh. Dat wil ik inderdaad dan ook wel even weten was net bezig om er eentje te gaan bestellen maar ligt en aan de AD-41 (de oordopjes) of de HS-20 (adapter) ?
Ik stel nog maar even mijn bestelling uit.
Verwijderd
Even een vraagje. Ik heb mijn N73 nu ongeveer twee maanden naar volle tevredenheid. In het begin heb ik er een PDF file opgezet en die werd volgens mij automatisch (?) geoptimaliseerd voor adobe LE. Ik ben ever vergeten hoe ik dat gedaan heb want blijkbaar gaat het dus niet zo automatisch als ik dacht. Iemand een idee
Bedankt
Bedankt
De telefoon gewoon aansluiten op de datakabel en via de PC Suite en dan Bestandsbeheer en de PDFjes in de map Documents gooien. En dan op de telefoon Acrobat Reader LE openen en klaarVerwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 22:57:
Even een vraagje. Ik heb mijn N73 nu ongeveer twee maanden naar volle tevredenheid. In het begin heb ik er een PDF file opgezet en die werd volgens mij automatisch (?) geoptimaliseerd voor adobe LE. Ik ben ever vergeten hoe ik dat gedaan heb want blijkbaar gaat het dus niet zo automatisch als ik dacht. Iemand een idee
Bedankt
Vraagje van mij
Is er iemand die een programmatje heeft voor de Nokia N73 om een TV te bedienen (via infrorood dus)
Heb ooit ook zo'n programmatje voor m'n Palm handheld gehad.
[ Voor 39% gewijzigd door Rickes op 04-01-2007 00:32 . Reden: vraag van mij ]
Volgens mij is de infrarood die op de telefoons zitten niet zo sterk; korte bereik
(wel kan je via bluetooth je pc besturen
)
(wel kan je via bluetooth je pc besturen
maar ik wil toch echt infrarood, ook al is het bereik niet zo heel groot, dat weet ikChuckiej schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 00:51:
Volgens mij is de infrarood die op de telefoons zitten niet zo sterk; korte bereik
(wel kan je via bluetooth je pc besturen)
Heb ook de AD-41 maar heb meteen de oordopjes vervangen en het geluid is nu prima wat mij betreft. Met de bijgeleverde oordopjes was het inderdaad drama, maar nam dat eigenlijk voor lief (hoewel ik nu dus ondertussen 2 extra uitgaven heb moeten doen voor de oordopjes/headset wat erg jammer is).DaannO schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 19:37:
Hebben hier meer mensen de HS-20 en de AD-41 icm de N73. Want hoe bevalt het geluid van muziek en radio bij jullie? Ik ben er niet erg over te spreken en soms kraakt het gewoon. Ik denk dat ik hem maar eens opstuur ter reparatie. Zijn er meerdere mensen die niet te spreken zijn over de muziekkwaliteit?
Verwijderd
Het is toch ook gewoon mogelijk om je N73 via je eigen pc te updaten ipv naar een NSP te moeten? Enige hier in het Noorden is in Emmen namelijk, en dat is drie kwartier rijden 
Morgen maar een N73 op halen denk ik bij Orange. Nog even onderhandelen want bij de winkel er naast (T for Telecom) is de N73 met Orange €25 gratis, en bij de Orange shop zelf vragen ze nog €24,95 voor de N73 met Orange €30 abbo. Dus daar moet wel het e.e.a te regelen zijn lijkt me.
Dan in de loop van deze maand een Route 66 kit kopen en dan kan ik ook nog overal veilig aankomen !
Ben benieuwd of dat Symbian wat voor een
als mij is, maar dat zien we dan wel weer !
Groets en slaap lekker allemaal !
Morgen maar een N73 op halen denk ik bij Orange. Nog even onderhandelen want bij de winkel er naast (T for Telecom) is de N73 met Orange €25 gratis, en bij de Orange shop zelf vragen ze nog €24,95 voor de N73 met Orange €30 abbo. Dus daar moet wel het e.e.a te regelen zijn lijkt me.
Dan in de loop van deze maand een Route 66 kit kopen en dan kan ik ook nog overal veilig aankomen !
Ben benieuwd of dat Symbian wat voor een
Groets en slaap lekker allemaal !
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2007 01:48 ]
Verwijderd
1. Ja zie oa de topicstartVerwijderd schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 01:46:
1. Het is toch ook gewoon mogelijk om je N73 via je eigen pc te updaten ipv naar een NSP te moeten? Enige hier in het Noorden is in Emmen namelijk, en dat is drie kwartier rijden
2. Ben benieuwd of dat Symbian wat voor eenals mij is, maar dat zien we dan wel weer !
2. Het is ff wennen maar komt zeker goed
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2007 10:53 ]
Verwijderd
Ik heb mijn normale n73 omgezet naar een n73 ME, alleen is het geval dat ik alleen engels en chinees kan kiezen, weet iemand of het mogelijk is om nl toe te voegen, of een nieuwe productcode kan invoere zodat ik ook nl kan kiezen. Gaat mij voornaamlijk om de t9 voor sms.
Weet je zeker dat het de ME-versie is en niet de Internet-versie? Kijk maar eens naar het bericht van Maxpayne op geplaatst op zaterdag 23 december 2006 18:31. Die heeft volgens mij hetzelfde probleem als jij.Verwijderd schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 11:12:
Ik heb mijn normale n73 omgezet naar een n73 ME, alleen is het geval dat ik alleen engels en chinees kan kiezen, weet iemand of het mogelijk is om nl toe te voegen, of een nieuwe productcode kan invoere zodat ik ook nl kan kiezen. Gaat mij voornaamlijk om de t9 voor sms.
Je firmware van de ME zou moeten zijn:
V 3.0638.0.0.30
RM-133
Nokia N73 (02)
Deze heeft gewoon de nederlandse taal. Tenminste je moet dan "automatisch" selecteren.
[ Voor 6% gewijzigd door tescione op 04-01-2007 11:47 ]
Verwijderd
Ik heb alle product code's gevonden.tescione schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 11:46:
[...]
Weet je zeker dat het de ME-versie is en niet de Internet-versie? Kijk maar eens naar het bericht van Maxpayne op geplaatst op zaterdag 23 december 2006 18:31. Die heeft volgens mij hetzelfde probleem als jij.
Je firmware van de ME zou moeten zijn:
V 3.0638.0.0.30
RM-133
Nokia N73 (02)
Deze heeft gewoon de nederlandse taal. Tenminste je moet dan "automatisch" selecteren.
0537289 Euro 1>>>English,French,German,Spanish,Italian,Portugue se
0539193 France
0539207 Alps
0539239 Euro 2>>>English,French,German,Italian,Dutch,Turkish
0539256 Turkey
0539265 South Africa
0539269 Scandanavia
0539278 Baltains
0539279 Russia
0539284 Ukraine
0539285 Bulgaria
0539289 Hungary
0539291 Balkans
0539293 Greece/Cypurs
0539294 Lebanon
0539295 Gulf
0539298 Israel
0539299 Romania
0539341 Belarus
euro 2 gaat het dus worden, alleen vraag ik me af of dat nu nog wel kan?
En het is daadwerkelijk de me edition. Iemand ervaring hiermee??
Verwijderd
Heeft iemand al een progje gevonden om de N73 als afstandsbediening voor je tv te gebruiken?
is er ook iets om een map te blokkeren van weergave in de galerij bij afb. en video?
als ik de afbeeldingen wil bekijken zitten dus ook alle afbeeldingen van TomTom erin...en dat zijn er VEEL! vind dit aardig irritant. iemand een idee?
als ik de afbeeldingen wil bekijken zitten dus ook alle afbeeldingen van TomTom erin...en dat zijn er VEEL! vind dit aardig irritant. iemand een idee?
Ik denk dat het niet mogelijk is voor jou om je telefoon zelf te updaten met de Nokia Software Updater omdat hij gebranded is door OrangeVerwijderd schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 01:46:
Het is toch ook gewoon mogelijk om je N73 via je eigen pc te updaten ipv naar een NSP te moeten? Enige hier in het Noorden is in Emmen namelijk, en dat is drie kwartier rijden
Inderdaad iemand deze al gevonden ?Verwijderd schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 12:15:
Heeft iemand al een progje gevonden om de N73 als afstandsbediening voor je tv te gebruiken?
[ Voor 22% gewijzigd door Rickes op 04-01-2007 13:31 ]
Ik heb zelf ook een branded N73(T-mobile) en volgens Galois moet je dan naar een Nokia Service Point. Helaas zijn de dichtsbijzijnde bij mij ook 3kwartier rijden. Dat terwijl ik dacht in de grootste stad van het Noorden te wonen. Daar zou je op z'n minst wel een NSP verwachtenRickes schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 13:30:
Ik denk dat het niet mogelijk is voor jou om je telefoon zelf te updaten met de Nokia Software Updater omdat hij gebranded is door Orange

Kan je niet proberen om er een gewone N73 rom op te krijgen?Galois schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 13:54:
De nieuwste update kun je niet installeren, je hebt een branded toestel en je moet dus wachten totdat t-mobile een nieuwe heeft. Of je moet naar een Nokia Service Point.
[ Voor 3% gewijzigd door Djerique op 04-01-2007 13:59 ]
Mensen,
Hen een klein probleem.
Heb de windows live messenger op mijn n73.
Op mijn ene msn adres kan ik gewoon inloggen, echter op mijn andere krijg ik deze melding:
To continue using Windows Live Messenger, you need to subscribe mobile msn service (10RMB per month) If you agree to subscribe the service, the client will automaticly draft a subscription sms and you need agree to send the message out. You will receive a confirmations sm, which guides you fo finish.
Is dit normaal, iemand dit ook gehad, en waarom bij de een wel en de ander niet
Hen een klein probleem.
Heb de windows live messenger op mijn n73.
Op mijn ene msn adres kan ik gewoon inloggen, echter op mijn andere krijg ik deze melding:
To continue using Windows Live Messenger, you need to subscribe mobile msn service (10RMB per month) If you agree to subscribe the service, the client will automaticly draft a subscription sms and you need agree to send the message out. You will receive a confirmations sm, which guides you fo finish.
Is dit normaal, iemand dit ook gehad, en waarom bij de een wel en de ander niet
Ja je krijgt een unbranded telefoon als je hem laat updaten bij eee NSP. Zij flashen je telefoon gewoon met normale firmware en niet de branded firmware van bijv. T-mobile in jou gevalDjerique schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 13:58:
Kan je niet proberen om er een gewone N73 rom op te krijgen?
MooiRickes schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 14:32:
Ja je krijgt een unbranded telefoon als je hem laat updaten bij eee NSP. Zij flashen je telefoon gewoon met normale firmware en niet de branded firmware van bijv. T-mobile in jou geval
Daarna ff de suikerklont methode en het lelijke roze T-mobile logo is er ook af
Ik heb een fout gemaakt in mijn vorige post. Er staat in het weekend maar bedoel natuurlijk door de weeksVerwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 17:01:
[...]
Hmm raar. Ik ben net met mijn N73 (Orange) bij de NSP in Uden geweest en ik heb de nieuwe versie er gewoon opstaan hoor. Wel 1,5 uur moeten wachten voordat je aan de beurt bent maargoed!

[ Voor 15% gewijzigd door DaTiezl op 04-01-2007 15:38 ]
Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth
Op mijn pc heb ik een Van Dale standaard woordenboek (15 MB groot) met NL woordenboek en ook NL-EN/ EN-NL woordenboek. Superhandig. Is niet heel uitgebreid, maar voor wat standaardwoordjes meer dan genoeg.
Bestaat ook zoiets voor Symbian? Dus voor onze N73? Mijn telefoon heb ik altijd bij mij, en soms heb je wel dat je een Engels woordje niet kent (of Frans, of Spaans, of ...).
Zo ja, waar zou ik dat kunnen krijgen en weet je ook iets van prijzen?
EDIT: OEPS, sorry... Ik zocht in Google en kon niets vinden, tikte toen dit postje en bedacht mij om verder te zoeken, tikte wat betere zoekwoorden in (van dale symbian
) en meer dan genoeg hits.
Excuses!
Edit nr 2:
Op epocware.com kun je woordenboeken downloaden voor je N73. Het zijn trials, dus je krijgt steeds de vraag of je het wilt registreren, klik je op annuleren, dan mag je het woord gewoon opzoeken. Ongelimiteerd (zie hieronder).
Zovaak gebruik ik 'm nou ook weer niet, het is een leuk handigheidje, dus vind ik het niet erg om steeds op niet registreren te klikken.
Quote van de website:
Elders op de website lees ik:
Het lijkt mij veel logischer, want anders zouden veel mensen die 'm niet vaak gebruiken het voor lief nemen dat je één keer extra moet klikken.
Weet iemand hoe dit zit?
Bestaat ook zoiets voor Symbian? Dus voor onze N73? Mijn telefoon heb ik altijd bij mij, en soms heb je wel dat je een Engels woordje niet kent (of Frans, of Spaans, of ...).
Zo ja, waar zou ik dat kunnen krijgen en weet je ook iets van prijzen?
EDIT: OEPS, sorry... Ik zocht in Google en kon niets vinden, tikte toen dit postje en bedacht mij om verder te zoeken, tikte wat betere zoekwoorden in (van dale symbian
Excuses!
Edit nr 2:
Op epocware.com kun je woordenboeken downloaden voor je N73. Het zijn trials, dus je krijgt steeds de vraag of je het wilt registreren, klik je op annuleren, dan mag je het woord gewoon opzoeken. Ongelimiteerd (zie hieronder).
Zovaak gebruik ik 'm nou ook weer niet, het is een leuk handigheidje, dus vind ik het niet erg om steeds op niet registreren te klikken.
Quote van de website:
Edit 3:The more you use an unregistered dictionary, the more you get the registration
reminder message instead of translation. In case of sound module you will hear beeping
instead of correct pronunciation. You have enter the registration code to get rid of these
limitations. You will get this code by e-mail after purchasing.
Elders op de website lees ik:
Wat mij natuurlijk veel logischer lijkt dan wat hierboven (ook van de website) staat. Maar wat bedoelen ze met 'limited by time of using'? Na hoeveel tijd? En is de woordenboek dan helemaal onbruikbaar?All our products have trial versions available for free. They are not limited anyhow in functionality - they are limited by time of using. You can use trials as full functional products for a while with all features and complete content available in commercial versions.
Het lijkt mij veel logischer, want anders zouden veel mensen die 'm niet vaak gebruiken het voor lief nemen dat je één keer extra moet klikken.
Weet iemand hoe dit zit?
[ Voor 76% gewijzigd door Galois op 04-01-2007 17:20 ]
1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.
Verwijderd
ik had enkele vraagjes over de nokia n73 aangezien ik die binnenkort wilde kopen.
kan ik instellen wat mijn maximum aan data verbruik is per maand of kan ik dat ergens bij houden?
weet iemand wat de kwaliteit in discotheken\ clubs is als je gebruikt maakt van de camera?
en ik heb een beetje uitgezocht waar je goedkoop een nokia n73 kon halen hieronder heb ik dat uitgewerkt voor degen die daar interesse in hebben
ik heb een keuze uit 2 abbovormen:
nokia n73 gratis
t-mobile relax 300 (34.50E) + web'n'walk (9.50E) + sms bundel 100 (7.50E)= 51.5E
4 maanden 50% korting op abb kosten en 12 maanden op web'n'walk
nadeel:
geen verzekering
betaal per minuut!!
voordeel
wel onbeperkt internet
in totaal: 1236E
korting totaal: 69+57= 126E
in totaal: 1110E
en bij orange heb ik:
nokia n73 (30E bijbetalen)
bundel 25E + orange premier (7.50E) + sms 120 (10E) +orange world (6E)= 48.5E
6 maanden korting op 50%
gratis bundel sms orange naar orange gratis 2 maanden
2 maanden gratis smsbundel 120
nadeel:
start tarief 0.06E
internet limiet 25MB
voordeel:
betaalt per seconde!
verzekerd! binnen 4 uur vervangende telefoon
alle bundels maandelijks zelf aan en uit schakelen!
totaal: kosten 2 jaar: 1164E + 30E =1194E
totaal korting : 95E
in totaal : 1099E
samenvatting:
t-mobile is duurder en je krijgt er geen verzekering bij orange ben je dus beter uit!
ookal kan ik dan wat minder internetten op mijn mobieltje dit is natuurlijk geen ramp want een mobiel is niet echt om te browsen!
ps. vodafone had ook een aanbieding maar aangezien vodafone een van de duurdere operators is ben ik daarvan afgezien
kan ik instellen wat mijn maximum aan data verbruik is per maand of kan ik dat ergens bij houden?
weet iemand wat de kwaliteit in discotheken\ clubs is als je gebruikt maakt van de camera?
en ik heb een beetje uitgezocht waar je goedkoop een nokia n73 kon halen hieronder heb ik dat uitgewerkt voor degen die daar interesse in hebben
ik heb een keuze uit 2 abbovormen:
nokia n73 gratis
t-mobile relax 300 (34.50E) + web'n'walk (9.50E) + sms bundel 100 (7.50E)= 51.5E
4 maanden 50% korting op abb kosten en 12 maanden op web'n'walk
nadeel:
geen verzekering
betaal per minuut!!
voordeel
wel onbeperkt internet
in totaal: 1236E
korting totaal: 69+57= 126E
in totaal: 1110E
en bij orange heb ik:
nokia n73 (30E bijbetalen)
bundel 25E + orange premier (7.50E) + sms 120 (10E) +orange world (6E)= 48.5E
6 maanden korting op 50%
gratis bundel sms orange naar orange gratis 2 maanden
2 maanden gratis smsbundel 120
nadeel:
start tarief 0.06E
internet limiet 25MB
voordeel:
betaalt per seconde!
verzekerd! binnen 4 uur vervangende telefoon
alle bundels maandelijks zelf aan en uit schakelen!
totaal: kosten 2 jaar: 1164E + 30E =1194E
totaal korting : 95E
in totaal : 1099E
samenvatting:
t-mobile is duurder en je krijgt er geen verzekering bij orange ben je dus beter uit!
ookal kan ik dan wat minder internetten op mijn mobieltje dit is natuurlijk geen ramp want een mobiel is niet echt om te browsen!
ps. vodafone had ook een aanbieding maar aangezien vodafone een van de duurdere operators is ben ik daarvan afgezien
Manne, ik heb een probleempje.
Ik heb de N73 Plum/silver en heb als vervanging op e-bay een vervangingssetje gekocht waardoor ik 'm transformeer in een 'n Media Edition (zwart dus) .
Nu is zitten er bij dat setje een paar artikeltjes waarvan ik geen idee heb waar ze voor zijn (Zie omcikelde items op foto).
Wie van jullie heeft hier ervaring mee en kan me helpen??
Ik heb de N73 Plum/silver en heb als vervanging op e-bay een vervangingssetje gekocht waardoor ik 'm transformeer in een 'n Media Edition (zwart dus) .
Wie van jullie heeft hier ervaring mee en kan me helpen??
Verwijderd
Ik neem aan dat als je je tel openmaakt jij deze onderdelen wel zult tegenkomen, zo niet dan hoef je ze ook niet te vervangen als je de nieuwe cover er omheen doetlavalamp schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 17:11:
Manne, ik heb een probleempje.
Ik heb de N73 Plum/silver en heb als vervanging op e-bay een vervangingssetje gekocht waardoor ik 'm transformeer in een 'n Media Edition (zwart dus) .Nu is zitten er bij dat setje een paar artikeltjes waarvan ik geen idee heb waar ze voor zijn (Zie omcikelde items op foto).
Wie van jullie heeft hier ervaring mee en kan me helpen??![]()
[afbeelding]
Linksmidden: Veertje achter fotoknop
Linksonder: Ken ik niet, maar kijkende naar het formaat, misschien achter de flitser
Middenonder: Linksboven de DC-Connector, net boven een onderdeelnummer
Rechtsonder: Alleen zwarte buitenrand gebruiken om tussen de backcover en een speaker te plaatsen
Linksonder: Ken ik niet, maar kijkende naar het formaat, misschien achter de flitser
Rechtsonder: Alleen zwarte buitenrand gebruiken om tussen de backcover en een speaker te plaatsen
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Verwijderd
Jaja ik heb hem !
Werkt imo perfect, heb al wel een paar vastlopers gehad (beeld uit opnieuw opstarten zonder dat ie om pin vraagt). Maar vind het niet zo heel erg, hij kraakt alleen wel als je hem vast hebt, dat stoort me meer (klepje dat voor de camera zit werkt niet optimaal). Moet erg wennen aan de Nokia interface en vooral die van S60. Camera is ook redelijk traag (helemaal wanneer je flitsers gebruikt) maar maakt wel mooie foto's ! (je moet alleen zo lang stil zitten).
Ik heb hem via Orange met een €25 + €10 sms voordeelbundel (maar dan blijft die €25 hetzelfde). Omdat ik geen student meer ben (werk jaartje, volgend jaar fysio studeren) kreeg ik niet de volledige studentenkorting maar wel de €25 op het toestel. Heb hem dus voor €19,95 meegenomen.
(heb ook 5 maanden 50% korting op bundel). De telefoon is niet orange branded, dus gewoon een goede zonder logo's, geldkistjes, wachtwoorden of kluisjes ! (oh, verkeerde programma
).
Als ik thuis ben maar even aan mijn pc linken en kijken of het daar ook allemaal goed werkt ! Ik heb volgens mij de oude firmware versie, want als ik *#000# invoer krijg ik dit:
V2.0628.0.0.1
10-07-2006
RM-133
Nokia N73 (57-02)
Als ik mijn salaris binnen heb ga ik de Europa Route66 kit kopen, dus daar zal ik dan wel een review van geven. Bij die kit zit een 512MB mini-sd kaart en dat is niet zo veel. Zal zelf wel een 1 of 2 gig kopen, want het interne geheugen zit nu al bijna vol !
Ben er wel erg blij mee en het scherm is ook echt
Nieuwe vaste klant voor dit topic is erbij (eens op GoT geregistreerd voor echt programma/product gerelateerde vragen).
Werkt imo perfect, heb al wel een paar vastlopers gehad (beeld uit opnieuw opstarten zonder dat ie om pin vraagt). Maar vind het niet zo heel erg, hij kraakt alleen wel als je hem vast hebt, dat stoort me meer (klepje dat voor de camera zit werkt niet optimaal). Moet erg wennen aan de Nokia interface en vooral die van S60. Camera is ook redelijk traag (helemaal wanneer je flitsers gebruikt) maar maakt wel mooie foto's ! (je moet alleen zo lang stil zitten).
Ik heb hem via Orange met een €25 + €10 sms voordeelbundel (maar dan blijft die €25 hetzelfde). Omdat ik geen student meer ben (werk jaartje, volgend jaar fysio studeren) kreeg ik niet de volledige studentenkorting maar wel de €25 op het toestel. Heb hem dus voor €19,95 meegenomen.
Als ik thuis ben maar even aan mijn pc linken en kijken of het daar ook allemaal goed werkt ! Ik heb volgens mij de oude firmware versie, want als ik *#000# invoer krijg ik dit:
V2.0628.0.0.1
10-07-2006
RM-133
Nokia N73 (57-02)
Als ik mijn salaris binnen heb ga ik de Europa Route66 kit kopen, dus daar zal ik dan wel een review van geven. Bij die kit zit een 512MB mini-sd kaart en dat is niet zo veel. Zal zelf wel een 1 of 2 gig kopen, want het interne geheugen zit nu al bijna vol !
Ben er wel erg blij mee en het scherm is ook echt
Nieuwe vaste klant voor dit topic is erbij (eens op GoT geregistreerd voor echt programma/product gerelateerde vragen).
Oké welkom maar ik ga het weer voor de zoveelste keer zeggen. Lees de complete startpost door daarin staat hoe je het gekraak van de achterkant kan oplossen (stukje post-it papier dubbelvouwen en er tussen doen, zelf beetje mee proberen)Verwijderd schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 21:53:
Jaja ik heb hem !![]()
Ik heb hem via Orange met een €25 + €10 sms voordeelbundel (maar dan blijft die €25 hetzelfde). Omdat ik geen student meer ben (werk jaartje, volgend jaar fysio studeren) kreeg ik niet de volledige studentenkorting maar wel de €25 op het toestel. Heb hem dus voor €19,95 meegenomen.(heb ook 5 maanden 50% korting op bundel). De telefoon is niet orange branded, dus gewoon een goede zonder logo's, geldkistjes, wachtwoorden of kluisjes ! (oh, verkeerde programma
).
V2.0628.0.0.1
10-07-2006
RM-133
Nokia N73 (57-02)
Ben er wel erg blij mee en het scherm is ook echt![]()
En je telefoon is wel branded door Orange. Branded hoeft niks met logo's te maken te hebben.
V2.0628.0.0.1
10-07-2006
RM-133
Nokia N73 (57-02)
Die 57 staat ervoor dat je telefoon branded is en je kan je telefoon dus niet zelf thuis updaten. Ga hiervoor langs bij een Nokia Service Point (worden ook Nokia Care Points genoemd, dichstbijzijnde kan je vinden op de website van Nokia zelf). Zelf had ik eerst ook deze versie (precies hetzelfde) en kon hem niet zelf updaten via de Nokia Software Updater. Toen naar een Nokia Care Point geweest en nu heb ik versie.
V 3.0638.0.0.1
30-10-2006
RM-133
Nokia N73 (02)
En sindsdien wordt m'n N73 gewoon herkend in de Nokia Software Updater er wordt dan aangegeven dat er geen updates zijn maar als ik wil dat ik de firmware kan reinstallen.
Veel plezier met je N73
[ Voor 7% gewijzigd door Rickes op 04-01-2007 23:28 . Reden: wat info toegevoegd ]
Verwijderd
Ah dank !
Ik heb bijna alle delen al door gelezen, de 1e 2 gaan vooral over de bugs die er in de firmware zaten op dat moment. Deel 3 & 4 zijn wel interessant, maar staan ook veel dingen in die niet relevan zijn voor mij.
Over dat gekraak: zo'n post-it heeft zin wanneer je klepje dat over je batterij zit kraakt, maar het is bij mij meer het schuifding van de camera, maar daar kan je geen papiertje onder doen.
Ook zit de navigatietoets bij mij in ruststand iets scheef, maar dat zal wel geen probleem zijn denk ik.
Voor die firmware update moet ik dan maar een keertje naar Emmen toe gaan. Best slecht dat er verder niks in het noorden zit (Groningen bijvoorbeeld, woon dan zelf in Assen maar dat stelt niks voor).
Het toestel en pc hebben geen problemen met elkaar te vinden, daar ben ik wel erg blij mee. Had ik met mp3 spelers en vorige telefoons altijd wel veel problemen mee. Scheelt ook wel dat het allemaal via data-kabel gaat, dat voelt toch zekerder aan dan via Bluetooth.
Het enige waar ik nog naar op zoek ben is een website waar veel goede games op staan voor de S60 toestellen. Als iemand die heeft mag je me mailen of toevoegen op msn (matthijs punt blok @ gmail punt com). Ook voor gezellig babbelen mag dat hoor !
Nu moet ik ff de accu leeg zien te verbruiken, want dan kan ik hem vanavond voor de 1e keer opladen
.
Ik heb bijna alle delen al door gelezen, de 1e 2 gaan vooral over de bugs die er in de firmware zaten op dat moment. Deel 3 & 4 zijn wel interessant, maar staan ook veel dingen in die niet relevan zijn voor mij.
Over dat gekraak: zo'n post-it heeft zin wanneer je klepje dat over je batterij zit kraakt, maar het is bij mij meer het schuifding van de camera, maar daar kan je geen papiertje onder doen.
Ook zit de navigatietoets bij mij in ruststand iets scheef, maar dat zal wel geen probleem zijn denk ik.
Voor die firmware update moet ik dan maar een keertje naar Emmen toe gaan. Best slecht dat er verder niks in het noorden zit (Groningen bijvoorbeeld, woon dan zelf in Assen maar dat stelt niks voor).
Het toestel en pc hebben geen problemen met elkaar te vinden, daar ben ik wel erg blij mee. Had ik met mp3 spelers en vorige telefoons altijd wel veel problemen mee. Scheelt ook wel dat het allemaal via data-kabel gaat, dat voelt toch zekerder aan dan via Bluetooth.
Het enige waar ik nog naar op zoek ben is een website waar veel goede games op staan voor de S60 toestellen. Als iemand die heeft mag je me mailen of toevoegen op msn (matthijs punt blok @ gmail punt com). Ook voor gezellig babbelen mag dat hoor !
Nu moet ik ff de accu leeg zien te verbruiken, want dan kan ik hem vanavond voor de 1e keer opladen
Verwijderd
Dat laatste streepje duurde de eerste keer bij mij ook zo lang.
Ik heb hem laten updaten bij een nokia service center, alleen nu kan ik geen java programma's meer installeren. Het enige dat ik gebruik via java is opera mini.
Wanneer ik een java programma of spel wil installeren geeft hij vlak voor het einde een foutmelding, ksn toepassing niet installeren.
Iemand enig idee wat een oplossing zou kunnen zijn en/of codes om java in te schakelen ofzo?
Ik heb hem laten updaten bij een nokia service center, alleen nu kan ik geen java programma's meer installeren. Het enige dat ik gebruik via java is opera mini.
Wanneer ik een java programma of spel wil installeren geeft hij vlak voor het einde een foutmelding, ksn toepassing niet installeren.
Iemand enig idee wat een oplossing zou kunnen zijn en/of codes om java in te schakelen ofzo?
Vreemd heb mijn telefoon ook laten updaten bij een NSP. En gisteren eigenlijk pas Opera Mini geinstalleerd en dat ging perfect.Verwijderd schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 02:45:
Dat laatste streepje duurde de eerste keer bij mij ook zo lang.
Superbedankt!Ginz schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 20:39:
Linksmidden: Veertje achter fotoknop
Voor degene die het ook wil proberen: Bekijk dit eerst, De officiële demontagehandleiding van Nokia:
http://www.youtube.com/watch?v=iDOwsxzqRVU
[ Voor 26% gewijzigd door lavalamp op 05-01-2007 09:44 ]
Verwijderd
Waar heb je alles vandaan gehaald, en kreeg je er geen zwarte keypad bij? Ik wil ook een zwarte ipv zilverelavalamp schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 08:23:
[...]
Superbedankt!Ben nu bezig met de ombouwoperatie... Ben nu klaar... het heeft wel een zweetdruppeltje gekost maar het resultaat is ernaar!! Een zwarte N73 (met een zilveren keypad). Nu nog de firmware van de media edition!
Voor degene die het ook wil proberen: Bekijk dit eerst, De officiële demontagehandleiding van Nokia:
http://www.youtube.com/watch?v=iDOwsxzqRVU
Verwijderd
Ik heb de N73 met een Orange abonnement. Nu komt het af en toe voor dat verschillende mensen mij een sms sturen en dat deze niet aan komt. Ik heb hiervoor gebeld met de klantenservice van Orange. Die wisten niet direct waar het aan zou kunnen liggen. Ze gaven me een zogenoemde deblokkeringscode nl #330*0000#(beltoets). Deze code dus ingetikt maar kreeg de melding dat het wachtwoord fout was.
Nu heb ik laatst bij een NSP mijn firmware van 57.02 naar de nieuwe 02 geupdate. Ik vraag me af of dat er dan mee te maken heeft of niet.
Iemand hier ook ervaring mee?
EDIT: Oplossing al gevonden. De code 0000 is een standaard code van Orange. Blijkbaar had ik zelf die code in mijn telefoon al veranderd.
Nu heb ik laatst bij een NSP mijn firmware van 57.02 naar de nieuwe 02 geupdate. Ik vraag me af of dat er dan mee te maken heeft of niet.
Iemand hier ook ervaring mee?
EDIT: Oplossing al gevonden. De code 0000 is een standaard code van Orange. Blijkbaar had ik zelf die code in mijn telefoon al veranderd.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2007 13:16 ]
Verwijderd
Ik heb de N73 nu enige tijd en ben er erg tevreden over. De foto's die ik binnenshuis maak vallen wat tegen (vergelijkbaar met de foto die enige dagen geleden hier gepost is), maar buitenshuis maak ik prachtige foto's.
Er is echter één ding waar ik me bijzonder aan stoor en dat is het feit dat ik niet optimaal gebruik kan maken van stemherkenning wanneer ik iemand bel. Ik ben vaak onderweg en met mijn oude 6230 kon ik eenvoudig een naam roepen (die ik zelf had ingesproken) en vervolgens werd die persoon direct gebeld. Nu wordt van ALLE contactpersonen die ik in mijn telefoon heb staan (en dat zijn er 130) een voicelabel gemaakt. Wanneer ik nu dus een naam uitspreek, belt mijn N73 de verkeerde persoon of ik krijg de melding 'Geen item gevonden'. Ik moet dus al rijdende door mijn contactpersonen scrollen en dat bevordert de verkeersveiligheid niet echt!
Heeft iemand hier een oplossing voor?
Er is echter één ding waar ik me bijzonder aan stoor en dat is het feit dat ik niet optimaal gebruik kan maken van stemherkenning wanneer ik iemand bel. Ik ben vaak onderweg en met mijn oude 6230 kon ik eenvoudig een naam roepen (die ik zelf had ingesproken) en vervolgens werd die persoon direct gebeld. Nu wordt van ALLE contactpersonen die ik in mijn telefoon heb staan (en dat zijn er 130) een voicelabel gemaakt. Wanneer ik nu dus een naam uitspreek, belt mijn N73 de verkeerde persoon of ik krijg de melding 'Geen item gevonden'. Ik moet dus al rijdende door mijn contactpersonen scrollen en dat bevordert de verkeersveiligheid niet echt!
Namen fonetisch uitspreken (zoals je het schrijft) en dit heel vaak doen. De N73 zou zich moeten gaan aanpassen aan jouw stem...maar of hij ook minder fonetisch wordt, lijkt me sterk, erg jammer.Verwijderd schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 11:45:
Ik heb de N73 nu enige tijd en ben er erg tevreden over. De foto's die ik binnenshuis maak vallen wat tegen (vergelijkbaar met de foto die enige dagen geleden hier gepost is), maar buitenshuis maak ik prachtige foto's.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Verwijderd
Heb de telefoon gereset met de code uit de startpost en vervolgens mijn backup terug gezet. Daarna werkte het weer gewoon.Rickes schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 03:03:
[...]
Vreemd heb mijn telefoon ook laten updaten bij een NSP. En gisteren eigenlijk pas Opera Mini geinstalleerd en dat ging perfect.
Ik heb alles via e-bay. Er is veel keus, voor ongeveer dezelfde prijs (+/- $30). Check goed dat je een complete "bodykit" koopt, met tussenstuk (die de voor en achterkant verbindt) en en keypad. Ze verkopen het in verschillende configuraties, bij de mijne zat helaas geen keypad.Verwijderd schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 10:20:
[...]
Waar heb je alles vandaan gehaald, en kreeg je er geen zwarte keypad bij? Ik wil ook een zwarte ipv zilveremaar degene ik op ebay zie staan moet ik betalen met paypal en dat heb ik (nog) niet
Het enige dat ik weet in nederland (duur

Kan je fototje van N73 plaatsen met het nieuwe covertje ? Ben wel benieuwd en ben aan het overwegen om het ook te doen. Zie alleen een beetje tegen het 'slopen' oplavalamp schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 15:29:
[...]
Ik heb alles via e-bay. Er is veel keus, voor ongeveer dezelfde prijs (+/- $30). Check goed dat je een complete "bodykit" koopt, met tussenstuk (die de voor en achterkant verbindt) en en keypad. Ze verkopen het in verschillende configuraties, bij de mijne zat helaas geen keypad.
Het enige dat ik weet in nederland (duur): http://www.mobieleeenheid.nl/nokia-n73.html

Het duurde al met al 30-45 minuten. Ik ben niet zo'n held met kleine priegeldingetjes dus heb ik het rustig aan gedaan. Op het filmpje ziet het er makkelijk uit, maar in 't echt was het moeilijker. Vooral omdat je je goed beseft dat de mogelijk bestaat dat je dure N73 niet meer wakker wordt...Rickes schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 16:28:
[...]
Kan je fototje van N73 plaatsen met het nieuwe covertje ? Ben wel benieuwd en ben aan het overwegen om het ook te doen. Zie alleen een beetje tegen het 'slopen' opHoelang ben jij er mee bezig geweest ?
Het hele tefoontje moet in in hoofddelen uit elkaar. Daarnaast moet je een paar losse onderdeeltjes overhevelen (speakertjes, e.d.) en ze er weer op dezelfde manier in stoppen. Ik vond persoonlijk het in elkaar zetten moeilijker dan het uit elkaar halen!
Ik zal z.s.m. een foto ervan maken!! En mocht je hulp nodig hebben bij het slopen dan hoor ik 't wel!
Oké heel erg bedankt voor je reactie. Voor mij geldt eigenlijk hetzelfde. Ben ook niet zo'n held met kleine dingetjes. Al die 'tools' om het uit elkaar te halen die had je bij het covertje gekregen ?lavalamp schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 18:21:
[...]
Het duurde al met al 30-45 minuten. Ik ben niet zo'n held met kleine priegeldingetjes dus heb ik het rustig aan gedaan. Op het filmpje ziet het er makkelijk uit, maar in 't echt was het moeilijker. Vooral omdat je je goed beseft dat de mogelijk bestaat dat je dure N73 niet meer wakker wordt...![]()
Het hele tefoontje moet in in hoofddelen uit elkaar. Daarnaast moet je een paar losse onderdeeltjes overhevelen (speakertjes, e.d.) en ze er weer op dezelfde manier in stoppen. Ik vond persoonlijk het in elkaar zetten moeilijker dan het uit elkaar halen!Als je technisch onderlegt bent is het goed te doen. Maar ik doe het geen 2e keer weer! haha..
![]()
Ik zal z.s.m. een foto ervan maken!! En mocht je hulp nodig hebben bij het slopen dan hoor ik 't wel!
En inderdaad slopen is altijd makkelijker dan weer terug in elkaar zetten.
Kun je niet gewoon alleen het zilveren stukje vervangen door een zwarte? Op die video @ youtube zie ik dat ze hem redelijk simpel eruit lichten.
Verwijderd
Ik wil graag de Nokia N73 Music Edition kopen alleen hij is nog maar bij een paar internet winkels te koop (wanneer komt de ME eigelijk in de gewone winkels uit?).
Nou kost hij bij 2Call maar 472 euro. Moet ik dit doen of kan ik beter nog even wachten?
Alvast bedankt
Nou kost hij bij 2Call maar 472 euro. Moet ik dit doen of kan ik beter nog even wachten?
Alvast bedankt
Vandaag de telefoon laten updaten bij het servicepoint, en merkte geen aanzienlijk snelheidsverschil. Gozer daar gaf me de tip om alle berichten op te slaan op de geheugenkaart. Ik had dit over het hoofd gezien en ben het gelijk gaan instellen + alle oude berichten overgeheveld naar de kaart. effect? Telefoon reageert direct veeeeel sneller. Menu is vooral sneller geworden, scheelt echt zoveel, is ongelooflijk bijna.
[ Voor 52% gewijzigd door B-Bandit op 05-01-2007 23:31 ]
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Ik ben van plan morgen de N73 te gaan kopen bij Orange. Ik ga mijn abo daar verlengen dus kan hem voor een prikkie meenemen. Weet iemand of er een Orange logo op de telefoon staat? Dan bestel ik hem namelijk liever via internet bij 2call.nl oid, want daar erger ik me scheel aan.
Dat de software is aangepast door Orange maakt me niet uit, kan ik langs een Nokia Store heb ik begrepen.
Dat de software is aangepast door Orange maakt me niet uit, kan ik langs een Nokia Store heb ik begrepen.
Ik heb ook mijn N73 via de Orange-shop; er zijn geen Orange logo's en naar mijn idee is de software niet aangepast.shorty schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 23:59:
Ik ben van plan morgen de N73 te gaan kopen bij Orange. Ik ga mijn abo daar verlengen dus kan hem voor een prikkie meenemen. Weet iemand of er een Orange logo op de telefoon staat? Dan bestel ik hem namelijk liever via internet bij 2call.nl oid, want daar erger ik me scheel aan.
Queen - the champions of the world
"...if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver" - Ayrton Senna
PVOutput 23x Longi 365Wp + SMA TriPower 5.0
Gelukkig! Wat heb jij betaald in de orange shop? 29.25?Leut schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 00:12:
[...]
Ik heb ook mijn N73 via de Orange-shop; er zijn geen Orange logo's en naar mijn idee is de software niet aangepast.
Verwijderd
Hallo allemaal,
Ik ben sinds vandaag ook een trotse bezitter van de N73.
Ik heb al aantal dagen in deze geweldige topic gekeken, en mede daardoor heb ik toch ook wel gekozen voor deze telefoon....ben er erg tevreden mee al, maar na het lezen van een aantal delen hier, kwam ik dus ook tegen dat jullie het jammer vonden dat er geen toetsenblokkering op dit toestel zit, maar dat daarvoor een programma op internet te downloaden is(autolock). nu zit ik dus die bijgeleverde boekjes van nokia door te spitten, en nu zag ik dus in dat dunne boekje Nokia N73 aan de slag staan: TOETSENBLOK BLOKKEREN dmv druk in de standby-modus op hoe zal ik het noemen?(zeg maar het knopje boven de belknop en dan tegelijkertijd op *(sterretje) en dan gaat ie bij mij gewoon op toetsenblokkering of ben ik nou gek?
graag reacties.
edit: als het puur over automatisch blokkering gaat heb ik niks gezegd, ik wist niet dat dat mogelijk was bij oudere toestellen
Ik ben sinds vandaag ook een trotse bezitter van de N73.
Ik heb al aantal dagen in deze geweldige topic gekeken, en mede daardoor heb ik toch ook wel gekozen voor deze telefoon....ben er erg tevreden mee al, maar na het lezen van een aantal delen hier, kwam ik dus ook tegen dat jullie het jammer vonden dat er geen toetsenblokkering op dit toestel zit, maar dat daarvoor een programma op internet te downloaden is(autolock). nu zit ik dus die bijgeleverde boekjes van nokia door te spitten, en nu zag ik dus in dat dunne boekje Nokia N73 aan de slag staan: TOETSENBLOK BLOKKEREN dmv druk in de standby-modus op hoe zal ik het noemen?(zeg maar het knopje boven de belknop en dan tegelijkertijd op *(sterretje) en dan gaat ie bij mij gewoon op toetsenblokkering of ben ik nou gek?
graag reacties.
edit: als het puur over automatisch blokkering gaat heb ik niks gezegd, ik wist niet dat dat mogelijk was bij oudere toestellen
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2007 01:19 ]
Verwijderd
Ik heb vandaag mijn N73 bij de phonehouse gekocht en daar vroeg ik meteen wanneer ze die ME binnen zouden krijgen, en die verkoper zei tegen mij over 2 maanden.....dus nog ff wachten......wilde hem ook wel graag hebben, maarja kon niet zolang wachtenVerwijderd schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 23:05:
Ik wil graag de Nokia N73 Music Edition kopen alleen hij is nog maar bij een paar internet winkels te koop (wanneer komt de ME eigelijk in de gewone winkels uit?).
![]()
Alvast bedankt
Verwijderd
Oh oke dat is een beetje lang. Ik denk toch dat ik hem dan maar bij 2Call bestel. In ieder geval bedankt voor je reactie
Zoals ik al vaker heb aangegeven, is het toestel overal wel beschikbaar. Maar je moet hem wel speciaal laten bestellen.Verwijderd schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 01:17:
Oh oke dat is een beetje lang. Ik denk toch dat ik hem dan maar bij 2Call bestel. In ieder geval bedankt voor je reactie
Oudere toestellen of niet, het is gewoon een onminbare functie. Nou zet ik de telefoon bijna altijd wel uit automatisme in toetsenblok als ik er klaar mee ben, maar je zal het maar een keer vergeten en dan belt dat ding uit zich zelf ofzo. Mijn Sony Ericsson had het, siemens ook, dus ik verwacht niet minder van Nokia. Helaas, dat heeft ie dus niet. Daarom autolock gedownload.Verwijderd schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 00:54:
Verwijderd
Ok duidelijk.Shailesh schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 01:38:
[...]
Oudere toestellen of niet, het is gewoon een onminbare functie. Nou zet ik de telefoon bijna altijd wel uit automatisme in toetsenblok als ik er klaar mee ben, maar je zal het maar een keer vergeten en dan belt dat ding uit zich zelf ofzo. Mijn Sony Ericsson had het, siemens ook, dus ik verwacht niet minder van Nokia. Helaas, dat heeft ie dus niet. Daarom autolock gedownload.
Ik dacht eigenlijk meer dat er helemaal geen toestenblokkering opzat, vandaar dat ik het nog maar eens gepost had.
Je kan hem ook direct bestellen bij algebeld.nl, ook los. Ik heb de N73 ME al drie weken in huisVerwijderd schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 01:17:
do not underestimate the power of a sharp mz-700
Kheb 19,95 betaald, icm 2-jarig abonnement van 30 euro, met 1ste 6mnd 50% korting op mijn bundelshorty schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 00:32:
[...]
Gelukkig! Wat heb jij betaald in de orange shop? 29.25?
Ik heb in wk51 ofzo bij de Phonehouse ook navraag gedaan over de ME en daar was ie al gewoon leverbaar. Wel tegen een belachelijke prijs (175 euro bijbetalen icm 2-jarig 40 euro abonnementVerwijderd schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 00:57:
Ik heb vandaag mijn N73 bij de phonehouse gekocht en daar vroeg ik meteen wanneer ze die ME binnen zouden krijgen, en die verkoper zei tegen mij over 2 maanden.....dus nog ff wachten......wilde hem ook wel graag hebben, maarja kon niet zolang wachten

Het toestel is dus wel al leverbaar, ook via de Phonehouse, alleen je moet deze of separaat bestellen of ff wachten....
Queen - the champions of the world
"...if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver" - Ayrton Senna
PVOutput 23x Longi 365Wp + SMA TriPower 5.0
Ik heb het ook maar even gedaan, en ik moet je zeggen dat ik geen enkel verschil merk hoor!Shailesh schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 23:30:
Vandaag de telefoon laten updaten bij het servicepoint, en merkte geen aanzienlijk snelheidsverschil. Gozer daar gaf me de tip om alle berichten op te slaan op de geheugenkaart. Ik had dit over het hoofd gezien en ben het gelijk gaan instellen + alle oude berichten overgeheveld naar de kaart. effect? Telefoon reageert direct veeeeel sneller. Menu is vooral sneller geworden, scheelt echt zoveel, is ongelooflijk bijna.
Waarbij merk jij zo duidelijk verschil dan?
1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.
Beter! Want op internet staat namelijk dat die aanbieding niet geldig is in de shop. Moet ik hier gewoon om vragen of iets dergelijks?Leut schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 11:49:
[...]
Kheb 19,95 betaald, icm 2-jarig abonnement van 30 euro, met 1ste 6mnd 50% korting op mijn bundelDenk wel een aardige deal....
Wat is nou het verschil tussen de 'gewone' en de ME dan? Alleen dat bij de ME er een SD kaart bijgeleverd wordt en dat deze een andere kleur heeft?Leut schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 11:49:
[...]
Kheb 19,95 betaald, icm 2-jarig abonnement van 30 euro, met 1ste 6mnd 50% korting op mijn bundelDenk wel een aardige deal....
[...]
Ik heb in wk51 ofzo bij de Phonehouse ook navraag gedaan over de ME en daar was ie al gewoon leverbaar. Wel tegen een belachelijke prijs (175 euro bijbetalen icm 2-jarig 40 euro abonnement).
Het toestel is dus wel al leverbaar, ook via de Phonehouse, alleen je moet deze of separaat bestellen of ff wachten....
Is er iemand hier die nog een Nokia N73 polsbandje heeft liggen?
Mijn vriendin is ernaar op zoek
Mijn vriendin is ernaar op zoek
Verwijderd
Ik heb hem bij de Orange shop gehaald van de week voor €19,95 met een Orange 25 en 5 maanden lang 50% korting, dat is de huidite actie. Normaal is ie €44,95 maar ik heb de studenten korting er ook bij gekregen !shorty schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 12:29:
[...]
Beter! Want op internet staat namelijk dat die aanbieding niet geldig is in de shop. Moet ik hier gewoon om vragen of iets dergelijks?
Ik ga straks maar even naar Emmen toe om mijn N73 te updaten en er dan gelijk een 2gig kaartje bij te kopen, of 1 gig, dat moet ik nog even zien. Iig heb ik geheugen nodig ! Want hij is zo traag als dikke stront door een trechter !
Kijk, scheelt een stuk. Ik ben van plan 2 jaar te verlengen met Orange 30 en ik heb ook studentenkorting. Misschien mag ik hem wel voor nop meenemen 
Haal d'r ook meteen een 2gig kaartje bij. Kan ik mooi m'n pa z'n tomtom draaien, die gebruikt hem toch niet. En ik las dat het ook beter was om de sms berichten op de geheugenkaart te zetten ivm de snelheid van de telefoon.
Haal d'r ook meteen een 2gig kaartje bij. Kan ik mooi m'n pa z'n tomtom draaien, die gebruikt hem toch niet. En ik las dat het ook beter was om de sms berichten op de geheugenkaart te zetten ivm de snelheid van de telefoon.
shorty schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 12:46:
Kijk, scheelt een stuk. Ik ben van plan 2 jaar te verlengen met Orange 30 en ik heb ook studentenkorting. Misschien mag ik hem wel voor nop meenemen
Jij beweert ook al dat hij sneller is vanaf de geheugenkaart? Maar dat lijkt mij toch raar???Verwijderd schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 12:40:
[...]
Ik heb hem bij de Orange shop gehaald van de week voor €19,95 met een Orange 25 en 5 maanden lang 50% korting, dat is de huidite actie. Normaal is ie €44,95 maar ik heb de studenten korting er ook bij gekregen !
Ik ga straks maar even naar Emmen toe om mijn N73 te updaten en er dan gelijk een 2gig kaartje bij te kopen, of 1 gig, dat moet ik nog even zien. Iig heb ik geheugen nodig ! Want hij is zo traag als dikke stront door een trechter !
Ik zou toch verwachten dat als het op de telefoon zit, dat het dan sneller benaderd kan worden?
Ik heb nu ook al mijn berichten op mijn 2 gig kaart staan, maar merk echt geen verschil hoor.
Verwijderd
Nahja, beweren doe ik het niet, maar ik vind het wel een logisch gevolg. Alle standaard software om te draaien zit op je interne geheugen. Als deze zo goed als vrij is kan hij overal sneller bij. Pas wanneer er andere programma's aan te pas komen zal hij via de geheugenkaart gaan werken. Maar ik heb het geheugen ook gewoon nodig (met blik op route 66 binnenkort).Galois schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 12:52:
[...]
[...]
Jij beweert ook al dat hij sneller is vanaf de geheugenkaart? Maar dat lijkt mij toch raar???
Ik zou toch verwachten dat als het op de telefoon zit, dat het dan sneller benaderd kan worden?
Ik heb nu ook al mijn berichten op mijn 2 gig kaart staan, maar merk echt geen verschil hoor.
Heb daarnet naar NSP gebeld, en ik kon hem gewoon op zaterdag updaten
Klopt, keypad verwisselen is zo gedaan. De rest is iets gecompliceerder!B-Buster schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 18:51:
Kun je niet gewoon alleen het zilveren stukje vervangen door een zwarte? Op die video @ youtube zie ik dat ze hem redelijk simpel eruit lichten.
Verwijderd
Iemand???Verwijderd schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 21:51:
Weet iemand ook een site met software voor de N73?
Ik ben nl op zoek naar GPS software zodat je routes van www.gpstracks.nl kan uploaden.
Ik heb europa versie van tomtom 6 erop staan, alleen kun je daarin alleen maar itn files uploaden.
Ik zou graag een programma erop willen zetten dat gpx of trk bestanden kan lezen.
Dat de rest lastiger is was me idd wel duidelijk na het bekijken van die video. Gelukkig behoeft de mijne geen operatie, ik ben slechts geinteresseerd in een zwart frontje (+ keypad if possible)lavalamp schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 13:16:
[...]
Klopt, keypad verwisselen is zo gedaan. De rest is iets gecompliceerder!
Verwijderd
Ik denk dat hij zich vergisd. De telefoon is altijd beetje traag vlak na het updaten, daarna lijkt ie wakker te worden en reageert hij wat sneller en gaat ie wat sneller door de menuutjes.Galois schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 12:29:
[...]
Ik heb het ook maar even gedaan, en ik moet je zeggen dat ik geen enkel verschil merk hoor!
Waarbij merk jij zo duidelijk verschil dan?
Verwijderd
Ik heb een probleempje met mijn N73. Wanneer ik een foto wil gaan maken, steld de camera zich alleen nog maar scherm, maar neemt deze geen foto. Als ik de knop voor afdrukken inhoud, gaat de camera scherp stellen, en hoor ik het piepje wanneer deze scherp staat, ook zie ik het witte vakje groen worden wanneer dit is gebeurd. De camera neemt vervolgens alleen geen foto. Ook start de video opname niet wanneer ik deze wil starten. Het vreemde is alleen dat wanneer ik de zelfontspanner gebruik de camera het wel doet, en gewoon een opname neemt. Weet iemand hoe dit kan?
ik heb 0.00 betaald bij orangeshorty schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 00:32:
[...]
Gelukkig! Wat heb jij betaald in de orange shop? 29.25?
En ik had de 57.02 firmware, maar even een fiets tochtje naar de NSP en nu de gewoon de 02 firmware, nu ben ik bijna tevreden!
Kan nog niet wennen aan de C knop en het locken went al beter, en vind het potloodje echt totaal overbodig

Hello fellow humans
Verwijderd
Potloodje ga je vanzelf gebruiken bij het kopiëren en plakken van stukken tekst. Ook is het handig bij het invoeren met T9.joint_me schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 15:34:
[...]
ik heb 0.00 betaald bij orange
En ik had de 57.02 firmware, maar even een fiets tochtje naar de NSP en nu de gewoon de 02 firmware, nu ben ik bijna tevreden!
Kan nog niet wennen aan de C knop en het locken went al beter, en vind het potloodje echt totaal overbodig
Verwijderd
Weet iemand of het mogelijk is om tijdens een gesprek de gespreksduur van het gesprek te zien?
Ik heb wel de de functie: samenvatting na oproep gevonden, waarmee na het beeindigen van het gesprek de totale duur op het scherm wordt weergegeven.
Op mijn Nokia 6630 kon ik tijdens het gesprek zien hoelang het gesprek duurde en zou dit ook graag op mijn N73 zien.
Ik heb wel de de functie: samenvatting na oproep gevonden, waarmee na het beeindigen van het gesprek de totale duur op het scherm wordt weergegeven.
Op mijn Nokia 6630 kon ik tijdens het gesprek zien hoelang het gesprek duurde en zou dit ook graag op mijn N73 zien.
Verwijderd
Je drukt het niet hard genoeg in? Lichtjes indrukken is alleen scherpstellen. Misschien dat de knopje niet helemaal in orde is?Verwijderd schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 15:24:
Ik heb een probleempje met mijn N73. Wanneer ik een foto wil gaan maken, steld de camera zich alleen nog maar scherm, maar neemt deze geen foto. Als ik de knop voor afdrukken inhoud, gaat de camera scherp stellen, en hoor ik het piepje wanneer deze scherp staat, ook zie ik het witte vakje groen worden wanneer dit is gebeurd. De camera neemt vervolgens alleen geen foto. Ook start de video opname niet wanneer ik deze wil starten. Het vreemde is alleen dat wanneer ik de zelfontspanner gebruik de camera het wel doet, en gewoon een opname neemt. Weet iemand hoe dit kan?
Je moet hem daarna wel verder indrukken maar ik neem aan dat je dat wel weet. Ik denk anders dat de '2de trap' van dat knopje kapot is. Met de 2de trap bedoel ik dus het stukje dat je hem verder indrukt en dat dan de foto wordt afgedrukt. Eventjes ergens nalaten kijken, waar je je telefoon hebt gekocht of misschien bij een NSP.Verwijderd schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 15:24:
Verwijderd
Hey,
Ik heb beetje vreemd probleem.. (alweer
)
Ik heb namelijk wel alle nummers van mijn contacten in mijn telefoon staan ( kan dit zien via nokia pc suite).
Maar als ik naar contacten ga staat de helft daar maar ongeveer.
Iemand misschien een oplossing voor mij ?
Grz. Jans
Ik heb beetje vreemd probleem.. (alweer
Ik heb namelijk wel alle nummers van mijn contacten in mijn telefoon staan ( kan dit zien via nokia pc suite).
Maar als ik naar contacten ga staat de helft daar maar ongeveer.
Iemand misschien een oplossing voor mij ?
Grz. Jans
Op zich is dat potloodje wel handig voor het kopiëren en plakken (het is even wennen, maar wel handig).
Nu heb ik de volgende vraag.
Ik ben net op mijn mobiel naar www.speedtest.nl gegaan, daar wilde ik na de test voor de optie Copy to clipboard kiezen. Ik krijg dan een scriptmelding dat de tekstgegevens op het clipboard geplaatst zijn. Perfect dus...
Maar als ik deze gegevens dus elders wil plakken, gebeurt dat niet, dan zit er gewoon het laatste wat ik met het potloodjeknopje gekopieerd hebt in het clipboard. Jammer op zich.
Weet iemand of het wel mogelijk is? Want hij geeft mbv een scriptmelding wel aan dat hij iets gekopieerd heeft.
Een tweede vraag als vervolg hierop, is het mogelijk om willekeurige tekst vanaf een website te kopiëren om daarna elders te plakken?
Nu heb ik de volgende vraag.
Ik ben net op mijn mobiel naar www.speedtest.nl gegaan, daar wilde ik na de test voor de optie Copy to clipboard kiezen. Ik krijg dan een scriptmelding dat de tekstgegevens op het clipboard geplaatst zijn. Perfect dus...
Maar als ik deze gegevens dus elders wil plakken, gebeurt dat niet, dan zit er gewoon het laatste wat ik met het potloodjeknopje gekopieerd hebt in het clipboard. Jammer op zich.
Weet iemand of het wel mogelijk is? Want hij geeft mbv een scriptmelding wel aan dat hij iets gekopieerd heeft.
Een tweede vraag als vervolg hierop, is het mogelijk om willekeurige tekst vanaf een website te kopiëren om daarna elders te plakken?
Ik ontdek nog een probleem.
Ik ben in het menu van mijn geheugenkaart (2 gig kaart waar nog maar slechts 100 MB van in gebruik) en wil een reservekopie van mijn telefoongeheugen maken. Waarom ook niet.
Hij vraagt of ik dat wil, ik zeg ja en hij begint. Maar na 2 seconde geeft hij de melding:
Geheugenkaart:
Geheugen vol. Sluit enkele toepassingen en probeer het opnieuw.
In mijn telefoongeheugen is nog ruim 25 MB vrij en er is geen enkele toepassing open (menu toets lang indrukken geeft aan dat Standby open is (logisch) en geheugen (ook logisch).
Weet iemand waar dit aan ligt en hoe ik dit op ga lossen?
Ik ben in het menu van mijn geheugenkaart (2 gig kaart waar nog maar slechts 100 MB van in gebruik) en wil een reservekopie van mijn telefoongeheugen maken. Waarom ook niet.
Hij vraagt of ik dat wil, ik zeg ja en hij begint. Maar na 2 seconde geeft hij de melding:
Geheugenkaart:
In mijn telefoongeheugen is nog ruim 25 MB vrij en er is geen enkele toepassing open (menu toets lang indrukken geeft aan dat Standby open is (logisch) en geheugen (ook logisch).
Al geprobeert de telefoon even uit te doen en weer aan te zetten ? En welke firmware heb je ?Galois schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 22:20:
Ik ontdek nog een probleem.
Geheugenkaart:
Anders kan je altijd nog backuppen via de Nokia PCSuite
[ Voor 4% gewijzigd door Rickes op 07-01-2007 00:12 ]
Ja, ik heb 'm al gebackupd via de computer, maar vind het gewoon raar dat het zo niet gaat.Rickes schreef op zondag 07 januari 2007 @ 00:11:
[...]
Al geprobeert de telefoon even uit te doen en weer aan te zetten ? En welke firmware heb je ?
Anders kan je altijd nog backuppen via de Nokia PCSuite
Ik heb een T-mobile branded toestel
V2.0628.0.0.8
27-07-2006
RM-133
Nokia N73 (74.02)
Al een ander MiniSD kaartje geprobeerd ? En anders misschien tot langs een NSP gaan en de boel een update laten geven.Galois schreef op zondag 07 januari 2007 @ 00:30:
[...]
Ja, ik heb 'm al gebackupd via de computer, maar vind het gewoon raar dat het zo niet gaat.
Ik heb een T-mobile branded toestel
V2.0628.0.0.8
27-07-2006
RM-133
Nokia N73 (74.02)
Verwijderd
Zo, gisteren ff naar NSP geweest in Emmen en heb daar mijn N73 afgegeven en kon hem anderhalf uur later ophalen.
Hij is geupdate en de versie die ik nu heb is:
V3.638.0.0.1
30-10-2006
RM-133
Nokia N73 (57.01)
Alles is er iig wel afgegaan en er is het e.e.a. in het menu veranderd. Dus het zal wel de goede zijn !
Iets waar ik tegenaan ben gelopen:
De telefoon kraakt als een gek (als in, het frontje). Als je de voorkant hebt kan ik het onderste gedeelte (matgrijze plastic) 1 á 2 mm naar voren duwen (tegen het pennetje/C toetsen dus). Ook zit het klepje van mijn camera los en kan ik deze "draaien". Niet helemaal natuurlijk, maar hij is bewegelijk zeker zo'n 1 á 2 mm kan je hem beweten (dus niet schuiven, diagonaal).Ook de zijkant kraakt heel erg als ik er zachtjes in knijp of hem vast houd en gebruik, dat zit net boven de play knop en dan aan beide kanten.
Bij het NSP had ik dit gemeld en de jongen ging ff naar achteren om het na te vragen. Hij had het bij een andere gedaan en deze had het veel minder. Maar hij hield het tot nu toe op "gebruikslijtage". Dit vind ik wel erg sterk aangezien het toestel maar 4 dagen oud is ! Zouden jullie kunnen kijken of die het ook heeft? Dan weet ik of ik niet zit te zeiken maar dat het echt wat is
Hij is geupdate en de versie die ik nu heb is:
V3.638.0.0.1
30-10-2006
RM-133
Nokia N73 (57.01)
Alles is er iig wel afgegaan en er is het e.e.a. in het menu veranderd. Dus het zal wel de goede zijn !
Iets waar ik tegenaan ben gelopen:
De telefoon kraakt als een gek (als in, het frontje). Als je de voorkant hebt kan ik het onderste gedeelte (matgrijze plastic) 1 á 2 mm naar voren duwen (tegen het pennetje/C toetsen dus). Ook zit het klepje van mijn camera los en kan ik deze "draaien". Niet helemaal natuurlijk, maar hij is bewegelijk zeker zo'n 1 á 2 mm kan je hem beweten (dus niet schuiven, diagonaal).Ook de zijkant kraakt heel erg als ik er zachtjes in knijp of hem vast houd en gebruik, dat zit net boven de play knop en dan aan beide kanten.
Bij het NSP had ik dit gemeld en de jongen ging ff naar achteren om het na te vragen. Hij had het bij een andere gedaan en deze had het veel minder. Maar hij hield het tot nu toe op "gebruikslijtage". Dit vind ik wel erg sterk aangezien het toestel maar 4 dagen oud is ! Zouden jullie kunnen kijken of die het ook heeft? Dan weet ik of ik niet zit te zeiken maar dat het echt wat is
Nee bij mij zit er echt niet zoveel speling in,beetje gekraak hoor je altijd wel,het is plastic he?maar wat jij beschrijft is wel erg raar!
Gewoon andere eisen zou ik zeggen.
Gewoon andere eisen zou ik zeggen.
In mijn Nokia 6230 kon ik zien hoe oud iemand werd als ik degene in mijn agenda onder verjaardagen had ingevoerd (ik moest geboortejaar invullen). Dat is niet meer het geval bij dit toestel. Waarom niet? En is er een oplossing. Vond het wel leuk om te zien hoe oud iemand dan werd.
Weet iemand hoe ik alle contacten van mijn sim kaart kan kopieren in de telefoon? Het is mij de eerste keer gelukt, toen vroeg de telefoon er automatisch om. Toen moest ik hem resetten en nu vraagt hij er niet meer om...
Gewoon exact daar waar je het verwacht... Bij contacten en dan opties kopiëren...
Helaas, die optie staat er bij mij niet tussen. Wel kan ik als ik SIM geheugen activeer alles 1 voor 1 kopieren, maar daar heb ik eerlijk gezegt niet zoveel zin in.Galois schreef op zondag 07 januari 2007 @ 17:26:
Gewoon exact daar waar je het verwacht... Bij contacten en dan opties kopiëren...
Is de N73 te gebruiken i.c.m. een CK-7W bluetooth carkit, via kabel of bluetooth?
Op de Nokiasite kan ik het niet echt vinden.
Hier staat dat de N72 geschikt is:
http://www.pdashop.nl/pro...dvanced-carkit-ck-7w.html
Op de Nokiasite kan ik het niet echt vinden.
Hier staat dat de N72 geschikt is:
http://www.pdashop.nl/pro...dvanced-carkit-ck-7w.html
[ Voor 51% gewijzigd door Stefke op 07-01-2007 17:44 ]
Verwijderd
hola,
heb zelf een thema in elkaar gekloot als ik um in de foon selecteer staat ut erg netjes..
maar als de telefoon uit is geweest staat mijn thema er niet meer op .staat er weer een nokia thema op.
kan um wel weer op nieuw selecteren maar als ik dat elke keer moet doen...dat moet toch anders kunnen..
is alweer opgelost
heb zelf een thema in elkaar gekloot als ik um in de foon selecteer staat ut erg netjes..
maar als de telefoon uit is geweest staat mijn thema er niet meer op .staat er weer een nokia thema op.
kan um wel weer op nieuw selecteren maar als ik dat elke keer moet doen...dat moet toch anders kunnen..
is alweer opgelost
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2007 20:17 ]
Weet iemand waar ik RemindMe kan kopen,heb de trail maar die is verlopen en ik kan niet zonder.
Heb al op pocketinfo gekeken maar staat er niet bij.
Of weet iemand een site waar ik kan kijken.
Heb al op pocketinfo gekeken maar staat er niet bij.
Of weet iemand een site waar ik kan kijken.
Ik heb deel 4 (en gedeeltelijk deel 3) van de topic doorgenomen, maar niet echt een duidelijk antwoord op deze vragen gevonden. Ik heb de belangrijkste even vet gedrukt. Ook heb ik nog een extra vraag (na tegenvallende foto resultaten van de ski vakantie)pietje63 schreef op donderdag 28 december 2006 @ 02:15:
Ik heb een paar vraagjes
het blauwe lampje dat knippert bij standby, is dit uit te schakelen?
- instellingen van het stadby scherm, kun je hier bijv. een link naar je sms inbox plaatsen?
[b]- is er een mogelijkheid om '4 taken niet uitgevoerd' van het standby scherm te verwijderen maar de rest van de agenda wel te laten staan
- bij mijn orange spvc550 was het zo dat als ik in het standby scherm een nummer/naam ging typen dit direct via T9 uit het telefoonboek werd gehaald. Is er een vergelijkbaar iets voor deze tel? Of iig t9 voor het telefoonboek?
- is er ergens al een hack/oplossing gevonden voor het middle-name probleem? Desnoods een trucje dat outlook alle middle names voor de last name zet?/b]
- wat vinden jullie van de foto's? Bij mij zijn ze rond de 300KB.. niet echt 3MP kwaliteit. Mijn 4 jaar oude canon 2MP camera maakt betere foto's onder alle omstandigheden.
- hebben jullie ook dat je relatief veel mistoetst bij smsen enzo? of is dit wennen?
- wat is het nut van de lichtsensor?
- hoe zit het met het zoomen van de camera. In de instellingen wordt er gesproken over uitgebreide digitale zoom en 'zoom'. Is er een wezenlijk verschil?
De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!
Verwijderd
Ik kan de nokia n73 ( en alle andere nokia's) uit hongkong halen.
Deze kan ik denk ik gewoon flashen naar nederlandse taal?
Garantie zal ik niet hebben,omdat er geen bon is,maar meeste problemen zijn met een software update wel op te lossen.
zouden er mensen interesse hebben in een nokia n73 voor 250 euro,nieuw in doos zonder garantie maar wel met nederlandse taal?
wat zijn er verder voor bezwaren als ik ze uit hongkong haal?
Garantie zal ik niet hebben,omdat er geen bon is,maar meeste problemen zijn met een software update wel op te lossen.
zouden er mensen interesse hebben in een nokia n73 voor 250 euro,nieuw in doos zonder garantie maar wel met nederlandse taal?
Mag je dat hier zomaar aanbieden?Verwijderd schreef op zondag 07 januari 2007 @ 20:33:
Ik kan de nokia n73 ( en alle andere nokia's) uit hongkong halen.
1) Hooguit een koppeling naar je 'Berichten'. Hoe dan ook, Instellingen -> Telefoon -> Standby Modyus -> Toepassingen Actief Standby. Daar zie je de mogelijkheden en dat zijn voor zover ik weet ook alle mogelijkheden.pietje63 schreef op donderdag 28 december 2006 @ 02:15:
Ik heb een paar vraagjes
1) instellingen van het stadby scherm, kun je hier bijv. een link naar je sms inbox plaatsen?
2) is er een mogelijkheid om '4 taken niet uitgevoerd' van het standby scherm te verwijderen maar de rest van de agenda wel te laten staan
3) bij mijn orange spvc550 was het zo dat als ik in het standby scherm een nummer/naam ging typen dit direct via T9 uit het telefoonboek werd gehaald. Is er een vergelijkbaar iets voor deze tel? Of iig t9 voor het telefoonboek?
4) is er ergens al een hack/oplossing gevonden voor het middle-name probleem? Desnoods een trucje dat outlook alle middle names voor de last name zet
5) wat vinden jullie van de foto's? Bij mij zijn ze rond de 300KB.. niet echt 3MP kwaliteit
6) hebben jullie ook dat je relatief veel mistoetst bij smsen enzo? of is dit wennen?
[edit]
en nog een bonus-vraag:
7 wat is het nut van de lichtsensor?
2) Nee, niet dat ik weet...
3) Hooguit een naam toewijzen aan de nummers geloof ik, dus dat 1 ingedrukt iemand belt, 2 ingedrukt iemand anders... Verder als je in je telefoonboek een naam begint te tikken dan krijg je de lijst van iedereen met die letters als onderdeel van de naam.
4) Volgens mij niet...
5) Fotos kunnen beter, vooral in het donker. Heb je toevallig nog de V2 firmware? Aangezien bij de V3 firmware de compressie wat minder is en de fotos al snel richting de 500 tot 600 kb gaan.
6) Mwah, hooguit wat wennen. Het toetsenbord IS klein, dus je zit er snel naast... Het smst nog niet uber snel of relaxed maar eerlijk gezegd heb ik er niet zo'n problemen mee. Heb gelukkig ook geen enorme vingers.
7) Welke lichtsensor heb je het over? Als blauwe lampje, das de slaapstand maar zodat je hem wel nog kan vinden/weet dat ie aan staat...
Verwijderd
geen idee eigenlijk. ik bied niks aan nog. ben alleen benieuwd of mensen interesse zouden hebben in toestellenuit hongkong zonder garantie
Ik blijf tegen problemen aanlopen.
Mijn zusje belt mij net op mijn vaste lijn, aangezien ze dat nooit doet, vroeg ik haar waarom ze mij niet mobiel belde, waarop ze antwoord dat mijn mobiel uitstaat.
Ik kijk op mijn mobiel en hij staat helemaal niet uit. Het enige wat 'anders' is dan normaal is dat er linksboven geen 3G ontvangst is. Alleen dat Y-achtig GSM netwerktekentje is in beeld.
Ik probeer zelf te bellen en ik kan helemaal niet bellen. Mijn telefoon opnieuw opstarten heeft het probleem verholpen. Ik krijg van Tmobile 4 smsjes dat ik dus 4x gebeld ben, waarvan de eerste om 15u is geweest.
Mijn telefoon is dus 'offline' geweest zonder dat hij dat aan heeft gegeven? Wat is dit voor iets raars? Heeft iemand dit ook wel eens meegemaakt?
Mijn zusje belt mij net op mijn vaste lijn, aangezien ze dat nooit doet, vroeg ik haar waarom ze mij niet mobiel belde, waarop ze antwoord dat mijn mobiel uitstaat.
Ik kijk op mijn mobiel en hij staat helemaal niet uit. Het enige wat 'anders' is dan normaal is dat er linksboven geen 3G ontvangst is. Alleen dat Y-achtig GSM netwerktekentje is in beeld.
Ik probeer zelf te bellen en ik kan helemaal niet bellen. Mijn telefoon opnieuw opstarten heeft het probleem verholpen. Ik krijg van Tmobile 4 smsjes dat ik dus 4x gebeld ben, waarvan de eerste om 15u is geweest.
Mijn telefoon is dus 'offline' geweest zonder dat hij dat aan heeft gegeven? Wat is dit voor iets raars? Heeft iemand dit ook wel eens meegemaakt?
Verwijderd
Nu krijg ik vast van iedereen te horen dat het mijn eigen schuld is, en dat is ook zo.
Ik heb alleen nog geen oplossing gevonden.
Ik ben zo dom geweest mijn n73 te flashen naar de Internet Edition (alleen engels en chinees).
Op zich kan ik ermee overweg, alleen voor de sms is het niet handig.
Natuurlijjk heb ik op internet gezien dat downgraden niet mogelijk is,maar zouden ze bij de NSP wel kunnen helpen de juiste versie erop te zetten?
Zal wel wat kosten denk ik, of komt er misschien binnenkort weer een firmawareupdate aan?
Op die manier lost het zich ook op
Ik ben zo dom geweest mijn n73 te flashen naar de Internet Edition (alleen engels en chinees).
Natuurlijjk heb ik op internet gezien dat downgraden niet mogelijk is,maar zouden ze bij de NSP wel kunnen helpen de juiste versie erop te zetten?
Zal wel wat kosten denk ik, of komt er misschien binnenkort weer een firmawareupdate aan?
per ongeluk op rondje bovenop gedrukt en toen terwijl hij in je broekzak zat toen op offline??? kan anders niets logisch bedenken
Neuh, hij heeft de hele dag op tafel gelegen...wesleyvinken schreef op zondag 07 januari 2007 @ 22:26:
per ongeluk op rondje bovenop gedrukt en toen terwijl hij in je broekzak zat toen op offline??? kan anders niets logisch bedenken
Verwijderd
Heeft iemand een manier gevonden om je sms inbox en outbox in een keer te wissen? Ik kan het nergens vinden. Op mn oude stond dat gewoon in het sms menu. Beetje irri om 25 smsjes met gelukkig nieuwjaar met de hand te wissen.
*knip*Verwijderd schreef op zondag 07 januari 2007 @ 22:25:
Nu krijg ik vast van iedereen te horen dat het mijn eigen schuld is, en dat is ook zo.
Ga naar je Inbox -> Opties -> Markeringen Aan/Uit -> Alle Markeren en dan op 'C' drukken. (Same voor verzonden items).Verwijderd schreef op maandag 08 januari 2007 @ 01:22:
Heeft iemand een manier gevonden om je sms inbox en outbox in een keer te wissen? Ik kan het nergens vinden. Op mn oude stond dat gewoon in het sms menu. Beetje irri om 25 smsjes met gelukkig nieuwjaar met de hand te wissen.
[ Voor 12% gewijzigd door Eggy op 09-01-2007 01:06 ]
Of naar je inbox gaan,potloodje ingedrukt houden en met je navigatie knop scrollen......selecteer je ze ook in een xVerwijderd schreef op maandag 08 januari 2007 @ 01:22:
Dit topic is gesloten.