Nokia N73 Topic - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 39.440 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Is het normaal dat het beeld van de camera aan de voorzijde van de N73 een stuk slechter is dan het beeld van de camera aan de achterzijde?

Zeker bij weinig omgevingslicht is het beeld slecht, veel beeldruis / grijze pixels in het beeld. Bij daglicht is het beeld best goed.

Nou zal ik de camera aan de voorzijde niet veel gebruiken maar vraag me wel af of dit normaal is of dat er mogelijk iets met het toestel aan de hand is.

(Mijn N73 is voorzien van de laatste firmware).

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2006 22:45 ]

• Rickes
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-08 14:17
Mich schreef op donderdag 28 december 2006 @ 22:07:
Is er een manier om er voor te zorgen dat de ingevulde verjaardagen van je contactpersonen ook in je agenda komen te staan ? ?
Zou ik ook graag willen weten

• Rickes
Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 22:31:
Is het normaal dat het beeld van de camera aan de voorzijde van de N73 een stuk slechter is dan het beeld van de camera aan de achterzijde?

Zeker bij weinig omgevingslicht is het beeld slecht, veel beeldruis / grijze pixels in het beeld. Bij daglicht is het beeld best goed.

Nou zal ik de camera aan de voorzijde niet veel gebruiken maar vraag me wel af of dit normaal is of dat er mogelijk iets met het toestel aan de hand is.

Ja dat klopt camera is heel slecht, omdat het ook een VGA camera is en daarom is de kwaliteit dus gewoon K*T

* Sorry voor de dubbele post had het ook in 1tje kunnen plakken, het spijt me! zal het nooooit meer doen :P *

[ Voor 7% gewijzigd door Rickes op 28-12-2006 23:03 ]

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-09 13:19
Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 22:31:

Zoals al aangegeven; ja dat is normaal.

De camera aan de voorkant is een exemplaar van 0.3MP tegen 3.2MP van de 'echte' camera. Dat scheelt dus gigantisch in kwaliteit. :)

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand die problemen heeft met de manier hoe de N73 z'n muziekbibliotheek bijwerkt ?!

Ik vind het vre-se-lijk irritant dat 'ie alles op de geheugenkaart pakt en dát dan allemaal alfabetisch sorteert, dus even het volgende ter illustratie:

map1/track a.mp3
map1/track c.mp3
map1/track e.mp3

map2/track b.mp3
map2/track d.mp3
map2/track f.mp3

wordt:

map1/track a.mp3
map2/track b.mp3
map1/track c.mp3
map2/track d.mp3
map1/track e.mp3
map2/track f.mp3

ipv gewoon:
map1/track a.mp3
map1/track c.mp3
map1/track e.mp3
map2/track b.mp3
map2/track d.mp3
map2/track f.mp3

Enige oplossing nú (die ik weet) is de geheugenkaart er uit halen (wat ik bij m'n vorige telefoon op een veelhandiger plek/manier vond gaan, maar dat terzijde), in een cardreader stoppen en dáár een m3u list maken in een volgorde die WEL per directory sorteert en als het een beetje tegenzit moet je dan ook nog in notepad de drive-letter voor alle bestandsnamen weghalen met zoek/vervang (maar kan zijn dat de m3u werkte zonder dat, weet ik niet meer zo...

En de eerstvolgende keer dat je je muziekverzameling op de N73 aanpast / uitbreidt, moet je heel die procedure opnieuw doen: knap waardeloos vind ik. Heb ik een instelling in de telefoon zelf gemist?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m@fkeez
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Zijn er meer mensen die last hebben van echo bij het bellen.

Ik hoor de mensen aan de andere kant van de lijn wel goed, maar zij horen echo.
Of ik via de carkit of direct via de telefoon bel maakt geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeaselADHD
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-05 14:59
Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 10:02:
Niemand die problemen heeft met de manier hoe de N73 z'n muziekbibliotheek bijwerkt ?!

Ik vind het vre-se-lijk irritant dat 'ie alles op de geheugenkaart pakt en dát dan allemaal alfabetisch sorteert, dus even het volgende ter illustratie:

map1/track a.mp3
map1/track c.mp3
map1/track e.mp3

map2/track b.mp3
map2/track d.mp3
map2/track f.mp3

wordt:

map1/track a.mp3
map2/track b.mp3
map1/track c.mp3
map2/track d.mp3
map1/track e.mp3
map2/track f.mp3

ipv gewoon:
map1/track a.mp3
map1/track c.mp3
map1/track e.mp3
map2/track b.mp3
map2/track d.mp3
map2/track f.mp3

Enige oplossing nú (die ik weet) is de geheugenkaart er uit halen (wat ik bij m'n vorige telefoon op een veelhandiger plek/manier vond gaan, maar dat terzijde), in een cardreader stoppen en dáár een m3u list maken in een volgorde die WEL per directory sorteert en als het een beetje tegenzit moet je dan ook nog in notepad de drive-letter voor alle bestandsnamen weghalen met zoek/vervang (maar kan zijn dat de m3u werkte zonder dat, weet ik niet meer zo...

En de eerstvolgende keer dat je je muziekverzameling op de N73 aanpast / uitbreidt, moet je heel die procedure opnieuw doen: knap waardeloos vind ik. Heb ik een instelling in de telefoon zelf gemist?!
vind ik ook irritant :( :( zou graag willen weten of dit inderdaad op de telefoon te veranderen is :*) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Bestaat er ook een andere mp3 speler voor de N73? Deze vind ik maar onhandig. Ik wil gewoon een mp3 speler waarmee je eenvoudig op de telefoon zelf een afspeellijst kan samenstellen. Gewoon dmv een browser de nummers selecteren die je wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38
Klopt het dat je een irritante zoem hoort bij het afspelen van een filmpje die je met de camera hebt gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Laatst online: 23:10
- de zoom is normaal en bij elk toestel.
- er zijn meerdere muziekspelers te krijgen zie ook: http://gallery.mobile9.com/
- mijn internet probleem lag aan orange...die waren vergeten het aan te zetten..

nieuwe vraag:
kan je het beeld draaien tijdens het internetten?? zo ja....hoe?

[ Voor 16% gewijzigd door Martinusz op 29-12-2006 13:30 ]

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTiezl
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 08:48
m@fkeez schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 11:06:

Lees dit topic eens door, is al meerdere malen voorbij gekomen
Djerique schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 12:36:
Klopt het dat je een irritante zoem hoort bij het afspelen van een filmpje die je met de camera hebt gemaakt?
Lees SP
martinusz schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 13:01:
- de zoom is normaal en bij elk toestel.
- er zijn meerdere muziekspelers te krijgen zie ook: http://gallery.mobile9.com/
- mijn internet probleem lag aan orange...die waren vergeten het aan te zetten..

nieuwe vraag:
kan je het beeld draaien tijdens het internetten?? zo ja....hoe?
Goeie vraag, dat vroeg ik me ook al af!

Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
ja volgens mij stond dat toch in de specificaties....of verward ik me met een andere telefoon??
kan het ook nergens terugvinden in het boekje....

msn werkt trouwens ook niet....krijg steeds melding dat hij niet met de server kan verbinden ofzo?!

[ Voor 25% gewijzigd door Martinusz op 29-12-2006 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan nog steeds niet TOM TOM installeren op mijn N73. Hij geeft aan dat ie het niet ondersteund??? Naar mijn idee heb ik de nieuwste firmware v 3.0638.0.0.1/30-10-2006 (RM-133) ((02 zie ik trouwens nergens terugkomen maargoed)) Ik heb hem op mijn Ultra 2gb kaartje staan onder bestandbeheer Documents...Maakt dat wat uit?? Hopelijk kan iemand mij van raad voorzien?

mvg
NOOB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rickes schreef op donderdag 28 december 2006 @ 20:49:
Hij lijkt ook wel ietsje sneller door de menu's te lopen maar dat zal wel achter m'n oren zitten ;)
Tussen je oren zit gewoonlijk je brein, zit ie bij jou achter je oren? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nah laat maar...

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2006 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha lachen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickes
Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 16:33:
[...]

Tussen je oren zit gewoonlijk je brein, zit ie bij jou achter je oren? :P
ja ik weet het ik ben raar ;)
Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 16:21:
Ik kan nog steeds niet TOM TOM installeren op mijn N73. Hij geeft aan dat ie het niet ondersteund??? Naar mijn idee heb ik de nieuwste firmware v 3.0638.0.0.1/30-10-2006 (RM-133) ((02 zie ik trouwens nergens terugkomen maargoed)) Ik heb hem op mijn Ultra 2gb kaartje staan onder bestandbeheer Documents...Maakt dat wat uit?? Hopelijk kan iemand mij van raad voorzien?

mvg
NOOB
Uhh je moet natuurlijk wel de TomTom mappen uitpakken in de rootdir van je geheugenkaartje

[ Voor 16% gewijzigd door Rickes op 30-12-2006 00:26 . Reden: Gewoon iets.. ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vanmiddag tomtom navigator 6 gekocht op een mini-sd kaart. Daarbij heb ik nog een Holux 236 GPSslim gps receiver gekocht. Het was echt plug & play kaartje erin receivertje aan en nadat het zich zelf installeerd had ik gelijk verbinding en kon na het beantwoorden van wat vraagjes En Route. De combi van legaal gekochte software geinstalleerd op mini-sd kaartje en de bluetoothreceiver werken perfect en zonder moeite. Wil je het dus simpel aan de praat krijgen en geen geklooi met de oh zo mooie N73, koop dan legale shit en pleurt daar die Holux 236 GPSslim en ge zult geen spijt hebben van de combi... eerlijk waar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 12:04:
Bestaat er ook een andere mp3 speler voor de N73? Deze vind ik maar onhandig. Ik wil gewoon een mp3 speler waarmee je eenvoudig op de telefoon zelf een afspeellijst kan samenstellen. Gewoon dmv een browser de nummers selecteren die je wil hebben.
Lonely Cat Games Jukebox is een aanrader, heeft ook album art, syncrhonized lyrics, internet radio: http://www.lonelycatgames.com/index.php?chapter=lcgjukebox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
iemand een oplossing voor deze vragen:

- msn geeft altijd de melding dat de server niet gevonden wordt
- kun je het beeld draaien tijdens het surfen op internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-09 20:38
Hoe stellen jullie de gegevens in om te kunnen inetten? ik krijg steeds een wit beeld met een muis, ben al naar de orange website gegaan welke mij de juiste data smsde welke in vervolgens heb toegepast maar dit mag niet baten..

hoe hebben jullie het voor elkaar gekregen ? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rickes schreef op donderdag 28 december 2006 @ 23:01:
[...]

Zou ik ook graag willen weten
Ik heb gemerkt dat als je de verjaardagen invult in Outlook (onder details van je contactpersonen), ze ook verschijnen in je today-scherm van je N73. Wanneer je ze echter invult in je Nokia verschijnen ze niet. Je moet ze dan nog eens opnieuw invullen in Outlook. Hoop dat dit een antwoord is op je vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m@fkeez schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 11:06:

Dat probleem had ik gisteren ook. Ik heb dan de bluetooth koppeling met de BMW X3 verwijderd en...hopsa...echo was verdwenen!
Ik vrees dat je koppeling met de bluetooth carkit de boosdoener is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 december 2006 @ 20:34:
Hallo,

Ik heb al een tijdje de Nokia N73 en ben er nog steeds erg blij mee. Nou las ik in dit topic dat ik online de software van mijn telefoon kon updaten. Tot het installeren van de Updater lukt alles, maar wanneer de updater de telefoon gaat zoeken gaat het fout.

"Unable to find phone" is de foutmelding die ik steeds krijg.

Ik heb de kabel goed aangesloten dus ik snap niet wat ik verkeerd doe. Iemand misschien een idee?

Alvast bedankt
Wat ik zou doen is de instellingen in pc-suite even veranderen. Je moet namelijk de bluetooth verbinding uitzetten en de verbinding via USB aanvinken. Dan de pc eens herstarten en het zou moeten werken. Opgelet, tijdens de upgrade gaat de verbinding met PC suite verbroken worden maar dat is normaal. De verbinding met de updater blijft actief, dus zeker niet loskoppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
BlowFish schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 13:47:
Hoe stellen jullie de gegevens in om te kunnen inetten? ik krijg steeds een wit beeld met een muis, ben al naar de orange website gegaan welke mij de juiste data smsde welke in vervolgens heb toegepast maar dit mag niet baten..

hoe hebben jullie het voor elkaar gekregen ? |:(
bel even orange klantenservice of ga langs de shop ;) je moet wel orange world aan hebben staan ;) die zetten ze dan aan voor je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickes
Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 14:21:
[...]

Ik heb gemerkt dat als je de verjaardagen invult in Outlook (onder details van je contactpersonen), ze ook verschijnen in je today-scherm van je N73. Wanneer je ze echter invult in je Nokia verschijnen ze niet. Je moet ze dan nog eens opnieuw invullen in Outlook. Hoop dat dit een antwoord is op je vraag.
Dat is zeker een antwoord op m'n vraag. Ik krijg nu netjes te zien wanneer iemand jarig is m'n 'today' scherm. Je moet dus gewoon alle verjaardagen via MS Outlook invullen en daarna synchroniseren via Nokia PC Sync

Hartelijk bedankt voor de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegterb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-07 11:08

vegterb

[ZzZ]Vighter

Topicstarter
Beste Mede-N73-Bezitters,

Als TS wil ik even aankondigen dat dit het laatste deel is wat ik gemaakt heb. Aangezien ik op 29 januari 2007 voor 5 maanden vertrek naar India (weblog) en voor die tijd vrijwel geen tijd zal hebben om deel 5 te maken. Ik zal dit deel nog verder aanpassen zodat de gene die deel 5 start die gegevens/informatie kan gebruiken.

Ik hoop dat het een actief topic blijf en ik zal het blijven volgen waar/wanneer ik kan. Ik hoop dat er overeenstemming heerst in wie er een nieuw topic (deel 5) gaat openen t.z.t.

My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickes
vegterb schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 18:10:
Beste Mede-N73-Bezitters,

Als TS wil ik even aankondigen dat dit het laatste deel is wat ik gemaakt heb. Aangezien ik op 29 januari 2007 voor 5 maanden vertrek naar India (weblog) en voor die tijd vrijwel geen tijd zal hebben om deel 5 te maken. Ik zal dit deel nog verder aanpassen zodat de gene die deel 5 start die gegevens/informatie kan gebruiken.

Ik hoop dat het een actief topic blijf en ik zal het blijven volgen waar/wanneer ik kan. Ik hoop dat er overeenstemming heerst in wie er een nieuw topic (deel 5) gaat openen t.z.t.
Ik neem aan dat iemand best wel de huidige startpost kan overnemen en daarmee een nieuw deel 5 mee kan openen. Voorlopig is er nog genoeg ruimte in deel 4. Zou het erg jammer vinden als het hier opeens stopt, haal hier toch wel ideeën en tips vandaan voor m'n N73

Ik wens hierbij vegterb alvast een goede reis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 21:54

Galois

1811 - 1832

Allereerst moet ik toegeven dat ik (nog) niet alle 4 delen gelezen heb, maar dat ik dat zeker nog ga doen! :) Kost even tijd, even een avondje vrijplannen :)

Maar wel heb ik met de zoekfunctie gezocht naar 'mijn probleem' binnen dit topic en elders op GoT en volgens mij ben ik de eerste die dit vraagt (oeps... slecht nieuws?)

Ik heb de N73 net twee dagen. Hiervoor had ik een 6230. Ik heb alle gegevens die hierop stonden (contacten, agenda, images, enz) gekopieerd naar de N73. Allereerst erg onhandig hoe het overgezet wordt (bijvoorbeeld noem ik mijn collega's: werk - naam achternaam en maakt de N73 er - naam achternaam werk van, grrr), maar het grootste probleem is dat als sommige mensen mij bellen dat niet hun naam in beeld komt maar hun nummer (en ik ken geen nummers :().
Bij anderen komt wel gewoon de naam in beeld.

Het telefoonnummer van de mensen waar de naam niet in beeld komt, is goed ingesteld (geloof ik). Gewoon opgeslagen als contact netjes met +316enz ervoor, ook geprobeerd zonder overigens.

Kent iemand dit probleem? En uiteraard wat nog veel belangrijker is: heeft iemand hier een oplossing voor. Ik wil nl erg graag een naam in beeld als ik gebeld word en niet het nummer van diegene.

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegterb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-07 11:08

vegterb

[ZzZ]Vighter

Topicstarter
Ik zal even een quote voor je doen, waarvan ik vrijwel zeker weet dat het daardoor komt. Ik heb dit ook gehad.
Mich schreef op zondag 24 december 2006 @ 19:33:
Joo ik heb nog even een vraagje.
Ik krijg nu sms-en en dan herkent men telefoon het nummer niet, terwijl de naam + goede nummer wel gewoon in men contactlist staat :S

iemand ideetje ?
Als je een contact er 2x in hebt staan geeft de telefoon het nummer weer en niet de naam!

My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rickes schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 17:54:
[...]

Dat is zeker een antwoord op m'n vraag. Ik krijg nu netjes te zien wanneer iemand jarig is m'n 'today' scherm. Je moet dus gewoon alle verjaardagen via MS Outlook invullen en daarna synchroniseren via Nokia PC Sync

Hartelijk bedankt voor de tip :)
Ik zie dat er gesproken wordt over het 'today' scherm op de N73 en toevallig had ik hier net een vraag over. Ik heb het toestel nu enkele dagen (erg tevreden overigens), maar mij viel op dat er eerst op het today scherm 'geen agenda items vandaag' of iets dergelijks stond, maar dat dat nu verdwenen is.
Ik heb hem niet gesynchroniseerd met Outlook, maar het gaat dus puur om de agenda op de telefoon zelf.

Met de handleiding en door zelf de instellingen door te spitten heb ik helaas nog niet kunnen vinden hoe dit komt. Heeft iemand allicht een oplossing? Vast bedankt!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2006 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galois

Galois

1811 - 1832

vegterb schreef op zondag 31 december 2006 @ 11:17:
[...]

Ik zal even een quote voor je doen, waarvan ik vrijwel zeker weet dat het daardoor komt. Ik heb dit ook gehad.

[...]

Als je een contact er 2x in hebt staan geeft de telefoon het nummer weer en niet de naam!
Goh wat stom! Maar je hebt wel gelijk. TNX! Apart hoor... waarom zou dat zijn?

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Galois schreef op zondag 31 december 2006 @ 12:14:
[...]

Goh wat stom! Maar je hebt wel gelijk. TNX! Apart hoor... waarom zou dat zijn?
\Wat moet ie anders weergeven? Een willekeurige naam? Beide namen doormekaar gemixt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 31 december 2006 @ 11:18:
[...]

Ik zie dat er gesproken wordt over het 'today' scherm op de N73 en toevallig had ik hier net een vraag over. Ik heb het toestel nu enkele dagen (erg tevreden overigens), maar mij viel op dat er eerst op het today scherm 'geen agenda items vandaag' of iets dergelijks stond, maar dat dat nu verdwenen is.
Ik heb hem niet gesynchroniseerd met Outlook, maar het gaat dus puur om de agenda op de telefoon zelf.

Met de handleiding en door zelf de instellingen door te spitten heb ik helaas nog niet kunnen vinden hoe dit komt. Heeft iemand allicht een oplossing? Vast bedankt!
Wellicht heb je (per ongeluk) active standby uitgezet. Hoe je hem weer aanzet: menu - instellingen - telefoon - standby modus - active standby AAN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 31 december 2006 @ 13:05:
[...]

Wellicht heb je (per ongeluk) active standby uitgezet. Hoe je hem weer aanzet: menu - instellingen - telefoon - standby modus - active standby AAN
Vreemd genoeg staat mijn actieve standby wel aan.. maar toch bedankt voor het meedenken! Is iemand anders hier misschien mee bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit ook eens gehad. Volgens mij geeft hij maar afspraken voor een bepaald aantal dagen vooruit in het `today`scherm. Bij mij stond er ook pas iets over twee weken gepland en toen gaf hij niets weer, zette ik er een vergadering voor over twee dagen in dan verscheen dit weer op het today scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rreevvss
  • Laatst online: 08-12-2024
Wie heeft z´n N73 al eens uit elkaar gehaald? Of weet hoe het moet?

Ik heb een andere behuizing, maar ik krijg het niet voor elkaar om de onderkant los te halen.

Ik heb de bovenkant eraf, schroefjes eruit. Nu zit het geheel nog in de onderkant.
Het zit nog ergens ingeklemd en kan het geheel ook wel wat omhoog krijgen.
Maar het lijkt ergens nog vast te zitten.

Durf het geheel ook niet verder omhoog te halen. Kans op het breken/beschadigen van het display en de print plaat is er natuurlijk wel.

Afbeeldingslocatie: http://img461.imageshack.us/img461/8959/img2269rd0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bbfreak
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-07 10:58
Galois schreef op zondag 31 december 2006 @ 11:12:maar het grootste probleem is dat als sommige mensen mij bellen dat niet hun naam in beeld komt maar hun nummer (en ik ken geen nummers :().
Bij anderen komt wel gewoon de naam in beeld.

Het telefoonnummer van de mensen waar de naam niet in beeld komt, is goed ingesteld (geloof ik). Gewoon opgeslagen als contact netjes met +316enz ervoor, ook geprobeerd zonder overigens.

Kent iemand dit probleem? En uiteraard wat nog veel belangrijker is: heeft iemand hier een oplossing voor. Ik wil nl erg graag een naam in beeld als ik gebeld word en niet het nummer van diegene.
Dit heb ik 1 x gehad met een sms van mijn zus. Zag ik ook alleen het nummer.
Wel stond er een spatie in het nummer in het telefoonboek. Dit is gekomen door het invoeren
in Outlook. Storend is het wel, mijn SPV C600 ging hier perfect mee om :)

Voor de rest ben ik zeer tevreden over het toestel. Ik had wel betere foto's verwacht.
Vind het ronduit matig t.o.v de K800i die ik zakelijk heb.
Ik wil niet zeuren hoor, want voor foto's koop ik geen telefoon. Was een leuke bijzaak evt :D

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

rreevvss schreef op zondag 31 december 2006 @ 15:00:
Wie heeft z´n N73 al eens uit elkaar gehaald? Of weet hoe het moet?

Ik heb een andere behuizing, maar ik krijg het niet voor elkaar om de onderkant los te halen.

Ik heb de bovenkant eraf, schroefjes eruit. Nu zit het geheel nog in de onderkant.
Het zit nog ergens ingeklemd en kan het geheel ook wel wat omhoog krijgen.
Maar het lijkt ergens nog vast te zitten.

Durf het geheel ook niet verder omhoog te halen. Kans op het breken/beschadigen van het display en de print plaat is er natuurlijk wel.

[afbeelding]
Volgens mijn de onderkant vast geschoeft met zo een ster schoefje. Kijk anders de video ff die in het vorige deel is gepost.

Gelukkig nieuwjaar allemaal :Y) :7

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 goede morgen heeft iemand een idee hoe je de letter kleur kan veranderen!! op mijn 6234 kan je kiezen kan ut op de n73 niet zo snel vinden bvd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Laatst online: 24-05 16:25
Verwijderd schreef op maandag 01 januari 2007 @ 10:36:
1 goede morgen heeft iemand een idee hoe je de letter kleur kan veranderen!! op mijn 6234 kan je kiezen kan ut op de n73 niet zo snel vinden bvd ;)
Nee kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
iemand al een idee hoe je msn aan de praat krijgt?? of een emailbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mede N73-gebruikers een gelukkig nieuwjaar.

Ik heb een vraagje is het mogelijk om de toetsenbordverlichting uit te zetten? Ik heb alle 4 de post doorgespit maar niet gevonden. Ik heb namelijk tomtom navigator en als het savonds is blijft de verlichting van het toetsenbord aan staan. Ik zou dit graag uit kunnen zetten, zodat het minder batterijen vreet uiteraard!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paddo1985
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 01-03 17:40
Ten eerste, gelukkig nieuwjaar iedereen.

Nu heb ik sinds 2 dagen terug ook de n73, maar ik heb een vraag over de foto's.
Nu zien deze foto's er op mijn scherm van de n73 goed uit, maar zodra ik de foto's op mijn pc bekijk zien ze er allemaal vlekkerig uit.
Hieronder een voorbeeld.

http://img235.imageshack.us/img235/3523/30122006001ng6.jpg

Hebben meerdere mensen hier last van?

[ Voor 29% gewijzigd door Canaria op 01-01-2007 21:08 . Reden: te grote afbeelding veranderd in link ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
paddo1985 schreef op maandag 01 januari 2007 @ 16:19:

Nu zien deze foto's er op mijn scherm van de n73 goed uit, maar zodra ik de foto's op mijn pc bekijk zien ze er allemaal vlekkerig uit.
Hieronder een voorbeeld.

[afbeelding]

Bij mij zijn ze goed scherp. Ook op grotere afstanden:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/d4a92102d0a31d3ab787e40a2bdddc48/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster

Hieronder een voorbeeld.

[afbeelding]

Gebruik eens thumbs als je zo'n gigantische foto plaatst ;)

Ik heb met mijn N73 af en toe ook een dergelijke kwaliteit foto. Dit gebeurd vooral bij 'kunstlicht' binnenshuis. Als ik een foto buiten maak is hij vrijwel altijd behoorlijk scherp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Laatst online: 24-05 16:25
Ik snap niet waarom men zulke grote fotos maakt 2048x1536, maar kan aan mij liggen.
Persoonlijk vind ik de op een na kleinste afmeting het mooist zowel binnen met licht als buiten,als ik ze doorstuur verklein ik ze op de pc, want de allerkleinste afmeting foto is niet mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Ik kan op een of andere manier geen verbinding meer maken met mijn N73 en mijn laptop. Dat terwijl ik graag de oud&nieuw foto's vandaag wil laten zien aan familie.

Ik heb:
- de N73 aangesloten met de datakabel op een USB2 poort.(heb al verschillende USB-poorten geprobeerd)
- de Nokia Pc suite 6.82.22.0 NL geinstalleerd
- nog een extra media player driver voor de zekerheid geinstalleerd via de bijgeleverde cd

Als ik de N73 via de datakabel aansluit, licht mijn N73 display op en krijg ik de volgende keuzemogelijkheid:
- MediaPlayer
- PC Suite
- Massaopslag
- PicBridge

Bij het selecteren van een van deze opties krijg ik de volgende klassieke foutmeldings popup rechtsonder in de taakbalk: "Het USB-apparaat wordt niet herkend"

Normaal gesproken krijg je deze melding als je geen drivers hebt voor een hardware-apparaat of als de USB poort ff niet wilt werken. Ik heb al meerdere USB-poorten gebruikt, maar krijg steeds dezelfde foutmelding :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan enkel een ander thema proberen of een thema bewerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:50
Djerique schreef op maandag 01 januari 2007 @ 19:08:
Ik kan op een of andere manier geen verbinding meer maken met mijn N73 en mijn laptop. Dat terwijl ik graag de oud&nieuw foto's vandaag wil laten zien aan familie.

Ik heb:
- de N73 aangesloten met de datakabel op een USB2 poort.(heb al verschillende USB-poorten geprobeerd)
- de Nokia Pc suite 6.82.22.0 NL geinstalleerd
- nog een extra media player driver voor de zekerheid geinstalleerd via de bijgeleverde cd

Als ik de N73 via de datakabel aansluit, licht mijn N73 display op en krijg ik de volgende keuzemogelijkheid:
- MediaPlayer
- PC Suite
- Massaopslag
- PicBridge

Bij het selecteren van een van deze opties krijg ik de volgende klassieke foutmeldings popup rechtsonder in de taakbalk: "Het USB-apparaat wordt niet herkend"

Normaal gesproken krijg je deze melding als je geen drivers hebt voor een hardware-apparaat of als de USB poort ff niet wilt werken. Ik heb al meerdere USB-poorten gebruikt, maar krijg steeds dezelfde foutmelding :(
Welke optie kies je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Bij mij zijn de foto's ook van erg slechte kwaliteit als er niet zoveel licht is. Je kunt eigenlijk alleen een beetje normale foto's maken als je buiten bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OfferedPoet
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-01 12:36
Oscar Mopperkont schreef op maandag 01 januari 2007 @ 20:13:
[...]

Bij mij zijn de foto's ook van erg slechte kwaliteit als er niet zoveel licht is. Je kunt eigenlijk alleen een beetje normale foto's maken als je buiten bent.
Dat vind ik nog meevallen; (dan moet je wel nachtmodus aanzetten)
Gewoon wat aan die settings zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rreevvss
mad_max234 schreef op maandag 01 januari 2007 @ 03:07:
[...]

Volgens mijn de onderkant vast geschoeft met zo een ster schoefje. Kijk anders de video ff die in het vorige deel is gepost.

Gelukkig nieuwjaar allemaal :Y) :7
Ben er achter, het display moet los, dan kan je verder. Dat moet ik nog uitvoeren overigens.
Een video heb ik deel 3 niet kunnen vinden?
Heb je een link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rreevvss
Ik heb het programma AutoLock op m´n N73 staan. Werkt prima.
Maar als ik ´m in m´n carkit zet, gaat ie even van lock af(dat is goed) maar daarna gaat ie er weer op zoals normaal.
Ook heb ik het programma Keypadlock geprobeerd, maar dat maakt geen verschil.

Eigenlijk wil ik dus dat ie in carkit modus niet op lock gaat.
Iemand enig idee hoe ik dit voor elkaar krijg? Of welk programma hier een mogelijkheid voor heeft?

Weet/heeft iemand toevallig een mooie oranje theme? Ik heb nu de groene van de music edition, maar alle wijzers/display´s in m´n auto zijn oranje.
Zou mooi zijn als de N73 een bijpassend theme heeft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hgeert
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 18:02
http://thenokiablog.com/2...okia-n73-faceplate-cover/
rreevvss schreef op maandag 01 januari 2007 @ 21:14:
Ik heb het programma AutoLock op m´n N73 staan. Werkt prima.
Maar als ik ´m in m´n carkit zet, gaat ie even van lock af(dat is goed) maar daarna gaat ie er weer op zoals normaal.
Ook heb ik het programma Keypadlock geprobeerd, maar dat maakt geen verschil.

Eigenlijk wil ik dus dat ie in carkit modus niet op lock gaat.
Iemand enig idee hoe ik dit voor elkaar krijg? Of welk programma hier een mogelijkheid voor heeft?

Weet/heeft iemand toevallig een mooie oranje theme? Ik heb nu de groene van de music edition, maar alle wijzers/display´s in m´n auto zijn oranje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Chuckiej schreef op maandag 01 januari 2007 @ 21:05:
[...]

Dat vind ik nog meevallen; (dan moet je wel nachtmodus aanzetten)
Gewoon wat aan die settings zitten
Klopt. Binnen heb ik goede foto's kunnen maken. Na ontwikkelen zien ze er gewoon goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[/quote]
http://www5.ownskin.com/index kan je zelf ff kloten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTiezl
iid welke optie, want dat is wel van belang. Ik kies altijd pcsuite. Probeer ook eens de usb controllers uit en aan te schakelen, een andere USB port, verbinding opnieuw instellen via pcsuite of je telefoon te rebooten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R Kuipers
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09-09 16:52
Kunnen de foto-camera instellingen ook vast gelegd worden? Nu moet ik iedere keer alle settings doorlopen.

Ik las hier boven dat er goede ervaringen zijn met binnen foto's. Welke settings hebben jullie dan gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeaselADHD
ik heb geen blokkeringscode ingesteld, maar heb deze nodig omdat ik mijn telefoon reset!! wat is de standaard blokkeringscode?? het zit namelijk zo, ik had van ownskin themas geinstalleerd, geheugen bijna vol, dus wil ze er nu af, alleen als ik op C druk gaan ze er niet af?? dus probeer ik nu opnieuw te resetten alleen dan heb ik een blokkeringscode nodig en die heb ik niet ;) ;)

edit: al gelukt, de code is 12345 :9

[ Voor 5% gewijzigd door WeaselADHD op 02-01-2007 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wesleyvinken schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 12:35:
ik heb geen blokkeringscode ingesteld, maar heb deze nodig omdat ik mijn telefoon reset!! wat is de standaard blokkeringscode?? het zit namelijk zo, ik had van ownskin themas geinstalleerd, geheugen bijna vol, dus wil ze er nu af, alleen als ik op C druk gaan ze er niet af?? dus probeer ik nu opnieuw te resetten alleen dan heb ik een blokkeringscode nodig en die heb ik niet ;) ;)

edit: al gelukt, de code is 12345 :9
Je moet voor het uninstallen van thema's ook gewoon bij applicatiebeheer kijken en niet bij thema's zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
DaTiezl schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 11:10:
[...]

iid welke optie, want dat is wel van belang. Ik kies altijd pcsuite. Probeer ook eens de usb controllers uit en aan te schakelen, een andere USB port, verbinding opnieuw instellen via pcsuite of je telefoon te rebooten.
Zowel PC Suite als massaopslag.
Het is me trouwens vandaag gelukt. Ik heb de N73 een paar keer opnieuw opgestart en het geheugenkaartje&slotje een paar keer schoongeblazen. Vervolgens aangesloten via de datakabel en toen pas PC suite opgestart. Toen werkte hij wel :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Hmm vraagje wat net ff opkwam..

Is het mogelijk om films om te zetten in iets zodat je ze op je N73 kan kijken via je memorycard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galois

Galois

1811 - 1832

Ik sms wel eens wat in het Spaans. Mijn Nokia 6230 kon dan het woordenboek op Spaans zetten (ik heb het over T9 uiteraard), maar de N73 kan dit niet. Er zijn een aantal andere talen, maar er zit geen Spaans bij.

Weet iemand of ik dit kan downloaden? En zo ja, waar?

Op de Nokia site staat alleen hoe je het moet doen. Ja, maar Spaans staat er niet tussen :(

[ Voor 55% gewijzigd door Galois op 02-01-2007 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeaselADHD
Verwijderd schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 13:17:
[...]

Je moet voor het uninstallen van thema's ook gewoon bij applicatiebeheer kijken en niet bij thema's zelf.
Jah weet ik, daarna ging ik nog eens door mijn N73 heen en toen zag ik het ;) volgende keer beter nadenken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sawk
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 13:08
Iemand enig idee waar ik "zoekopdracht" kan vinden? Wat normaal gesproken als snelkoppeling in je menu staat. Het mist nou namelijk in mijn menu sinds mijn telefoon is gerepareerd en nou staat mijn menu zo vreemd en de volgorde/logica mist er nou dus:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06:58
Verwijderd schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 07:25:
[/quote]
http://www5.ownskin.com/index kan je zelf ff kloten
Waarom kan ik mijn eigengemaakte skin niet downloaden? Ervaring met dit probleem?

edit: Nu doet hij het plots weer. Allang blij :)

[ Voor 5% gewijzigd door El-Loco op 02-01-2007 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickes
Tuzla schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 16:12:
Hmm vraagje wat net ff opkwam..

Is het mogelijk om films om te zetten in iets zodat je ze op je N73 kan kijken via je memorycard?
Ja hoor je moet je film(s) omzetten in MP4

*knip*

Modbreak:Link verwijderd ivm aangetroffen flash tutorial

[ Voor 13% gewijzigd door Eggy op 02-01-2007 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand ook een site met software voor de N73?
Ik ben nl op zoek naar GPS software zodat je routes van www.gpstracks.nl kan uploaden.
Ik heb europa versie van tomtom 6 erop staan, alleen kun je daarin alleen maar itn files uploaden.
Ik zou graag een programma erop willen zetten dat gpx of trk bestanden kan lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OfferedPoet
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-01 12:36
Hallo daar,

Heb een nokia n73; v3.06 en heb al lange tijd last van deze probleem:

Ik wil een programma openen, maar er gebeurt niks.
Het zijn meestal de programma's die ik heb gedownloaded.
o.a. Calcium

Heeft iemand daar een oplossing voor?

p.s. Ik heb al meerdere keren het programma opnieuw geinstalleerd, dan doet hij het nog wel maar dat is maar tijdelijk, maar na uit en aandoen, doet het weer niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een kort vraagje. Ik heb nu een week of 2 een N73 en ben er zeer over te spreken. Ik vroeg me alleen af of het mogelijk is nieuwe contacten direct op de SD kaart op te slaan. Als ik nu een nieuw contact opsla dan kan ik deze daarna wel van het telefoongeheugen naar de SD verplaatsen maar direct op de SD opslaan zou makkelijker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je dat felle blauwe lampje op de voorkant kan uitzetten...vind het nogal irritant namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 10:08:
Weet iemand of je dat felle blauwe lampje op de voorkant kan uitzetten...vind het nogal irritant namelijk
Welk blauwe lampje :? Misschien die ene waar pas 1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 keren een vraag is gesteld :(

O, ik weet het antwoord niet meer, misschien dat je gebruik kan maken van de zoekfunctie van GOT en 1 van de 1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 antwoorden tegenkomt? Misschien he?

Modbreak:Iets normaler reageren mag wel hoor! Er zijn (vele) userts die zich gruwelijk ergeren aan dit soort gedrag.

Geld trouwens ook voor je reply hieronder.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2007 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 10:28:
[...]

Welk blauwe lampje :? Misschien die ene waar pas 1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 keren een vraag is gesteld :(

O, ik weet het antwoord niet meer, misschien dat je gebruik kan maken van de zoekfunctie van GOT en 1 van de 1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 antwoorden tegenkomt? Misschien he?
Ja misschien heb ik dat al gedaan...en niet 1 antwoord gevonden...toch raar hé ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 10:33:
[...]

Ja misschien heb ik dat al gedaan...en niet 1 antwoord gevonden...toch raar hé ?
Bullshit! :)

Nokia N73 Topic

Nokia N73 Topic - Deel 2

Nokia N73 - Deel 3

Nokia N73 Topic - Deel 4

:z

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2007 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
^^

Als je antwoord geeft in normaal Nederlands komt de boodschap ook over. Hiermee wek je alleen irritaties op die snel uit de hand kunnen lopen. Dat is zonde. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeaselADHD
autolock werkt bij mij niet meer, ik had telefoon gereset en nu kan ik autolock niet installeren ; :/ hij zegt dat de applicatie niet word ondersteund terwijl ik hem voor de reset wel gewoon kon installeren ;) iemand misschien ook gehad en weet hoe je dat moet oplossen?? verder ben ik in mijn menu de zoekfunctie kwijt na reset?? weet iemand misschien waar ik die kan vinden???

alvast bedankt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galois

Galois

1811 - 1832

DaannO schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 11:05:
^^

Als je antwoord geeft in normaal Nederlands komt de boodschap ook over. Hiermee wek je alleen irritaties op die snel uit de hand kunnen lopen. Dat is zonde. :)
Helemaal mee eens. Het is een mooi topic, met veel informatie, dus laten we deze ook zo houden.

Het blauwe lampje gaat aan als je telefoon in de zgn slaapstand zit. Hij lijkt dan 'uit', dus heeft Nokia een ledje bedacht om toch te laten zien dat hij aan is. Dit blauw knipperend ledje dus.

Helaas is deze op zich niet uit te zetten. Je kunt er wel voor zorgen dat hij niet meer knippert, maar alleen door de slaapstand (menu, instellingen, telefoon, weergave en dan slaapstand) uit te zetten. In feite zet je dus het ledje niet uit, maar je zorgt er gewoon voor dat hij niet meer knippert omdat je de functie waarbij hij gaat knipperen uitzet. Met andere woorden *^$%-oplossing :)
Bovendien zal hij dus meer energie gebruiken, aangezien de slaapstand energiebesparend is.

Aangezien een lange accutijd erg belangrijk voor mij is, leg ik 'm gewoon op de kop als ik 'last' heb van het ledje. Maar ja, wat is last...

Verder moet de 'vraagsteller' toch niet zo boos reageren, want deze vraag is echt al heel vaak gesteld. Ik kan mij voorstellen dat je het hele topic niet wil lezen (alle delen), maar ik raad je toch echt aan om het te doen. Staat veel nuttige info/tips in en het gaat best snel aangezien veel 'geblaat' is en je er dus snel doorheen gaat.

EDIT:
Maar aangezien ik zo lief ben geweest en zo lief antwoord heb gegeven op deze vraag, mag ik vast mijn vraag weer stellen :P
Ik sms wel eens wat in het Spaans. Mijn Nokia 6230 kon dan het woordenboek op Spaans zetten (ik heb het over T9 uiteraard), maar de N73 kan dit niet. Er zijn een aantal andere talen, maar er zit geen Spaans bij.

[ Voor 11% gewijzigd door Galois op 03-01-2007 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
EDIT:
Maar aangezien ik zo lief ben geweest en zo lief antwoord heb gegeven op deze vraag, mag ik vast mijn vraag weer stellen :P
Voor zover ik het weet kan dit niet. Het enigste wat je zou kunnen doen is naar een SP lopen en vragen of ze dat erin kunnen branden. Maar ik weet niet of dat kan en of er wel een pakket bestaat met Nederlands en Spaans. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
even een stomme vraag: kraakt jullie nokia ook zo?? als ik sms dan kraakt tijdens het typen (waarschijnlijk door de manier van vasthouden) de achterplaat heel erg...lijkt ook een beetje speling op te zitten...dus het plaatje wat je eraf moet halen voor je batterij etc te benaderen...geen groot probleem maar wel irritant ;) meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galois

Galois

1811 - 1832

DaannO schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 11:53:
[...]

Voor zover ik het weet kan dit niet. Het enigste wat je zou kunnen doen is naar een SP lopen en vragen of ze dat erin kunnen branden. Maar ik weet niet of dat kan en of er wel een pakket bestaat met Nederlands en Spaans. :)
Ik heb contact gehad met zowel T-mobile en een NSP en helaas is het niet makkelijk om een extra T9 taal erop te zetten. Het kost 25E excl BTW en de kans dat het misgaat is aanwezig, werd mij verteld. In zo'n geval kan de NSP er ook niets aan doen en moet het toestel ter reparatie naar Nokia (wat gewoon binnen de garantie valt). Al met al zou ik het toestel in het slechtste geval behoorlijk lang kwijt zijn...

Is dit de enige mogelijkheid? Bestaat er geen sofware die je zelf kunt installeren die dit kan?

[ Voor 14% gewijzigd door Galois op 03-01-2007 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeaselADHD
martinusz schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 12:11:
even een stomme vraag: kraakt jullie nokia ook zo?? als ik sms dan kraakt tijdens het typen (waarschijnlijk door de manier van vasthouden) de achterplaat heel erg...lijkt ook een beetje speling op te zitten...dus het plaatje wat je eraf moet halen voor je batterij etc te benaderen...geen groot probleem maar wel irritant ;) meer mensen last van?
kijk maar eens vooraan in dit topic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Galois schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 12:39:
[...]

[...]

Ik heb contact gehad met zowel T-mobile en een NSP en helaas is het niet makkelijk om een extra T9 taal erop te zetten. Het kost 25E excl BTW en de kans dat het misgaat is aanwezig, werd mij verteld. In zo'n geval kan de NSP er ook niets aan doen en moet het toestel ter reparatie naar Nokia (wat gewoon binnen de garantie valt). Al met al zou ik het toestel in het slechtste geval behoorlijk lang kwijt zijn...

Is dit de enige mogelijkheid? Bestaat er geen sofware die je zelf kunt installeren die dit kan?
Ja, dit is de enige mogelijkheid. Maar zelfs die is er dus niet.

Je hebt 2 keuzes:

Nederlands & Engels (Euro2) óf Engels & Spaans (Euro1). De keuze van Nederlands & Spaans is helaas niet aanwezig. Aangezien dit gesloten pakketten zijn, is combineren ook niet mogelijk.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
3 vraagjes:

- Ik kan nergens de kwaliteit van de foto's instellen, weet iemand waar je dat kan doen?
- Hoe haal ik het piepgeluid van mijn toetsen weg?
- Kan ik gewoon de nieuwste N73 rom downloaden op mijn N73 T-mobile editie of moet ik een aparte T-mobile rom hebben?

[ Voor 28% gewijzigd door Djerique op 03-01-2007 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galois

Galois

1811 - 1832

Ginz schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 13:37:
[...]

Ja, dit is de enige mogelijkheid. Maar zelfs die is er dus niet.

Je hebt 2 keuzes:

Nederlands & Engels (Euro2) óf Engels & Spaans (Euro1). De keuze van Nederlands & Spaans is helaas niet aanwezig. Aangezien dit gesloten pakketten zijn, is combineren ook niet mogelijk.
Nou, daar ben ik mooi klaar mee... :)
Maar er moet toch wel een T9 taal in te laden zijn?
In het allersimpelste geval kun je alle woorden toevoegen die T9 niet kent... bijvoorbeeld. Dus moet het toch wel mogelijk zijn om het op de één of andere manier voor elkaar te krijgen als programmaatje dat je installeert? Ik kan dat niet natuurlijk :), maar het moet toch mogelijk zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galois

Galois

1811 - 1832

Djerique schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 13:48:
3 vraagjes:

- Ik kan nergens de kwaliteit van de foto's instellen, weet iemand waar je dat kan doen?
- Hoe haal ik het piepgeluid van mijn toetsenweg?
- Kan ik gewoon de nieuwste N73 rom downloaden op mijn N73 T-mobile editie of moet ik een aparte T-mobile rom hebben?
De kwaliteit van de foto's? Gewoon bij de camera op opties klikken en dan instellingen... Of bedoel je dat niet? Op 3M of 2M of enz schieten

Piepgeluid haal je weg in het profiel, onder instrumenten, profielen, toetsenbordtonen.

Maar dit zijn gewoon vragen die in je handleiding staan hoor... Eenvoudig in de index zoeken?

De nieuwste update kun je niet installeren, je hebt een branded toestel en je moet dus wachten totdat t-mobile een nieuwe heeft. Of je moet naar een Nokia Service Point (ik zal het maar uitschrijven, want gezien je vragen zou je niet weten wat een NSP is :)).

Verder toptip: LEES alle delen door, er staan goede tips tussen hoor! Echt de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Galois schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 13:54:
De kwaliteit van de foto's? Gewoon bij de camera op opties klikken en dan instellingen... Of bedoel je dat niet? Op 3M of 2M of enz schieten

Piepgeluid haal je weg in het profiel, onder instrumenten, profielen, toetsenbordtonen.

Maar dit zijn gewoon vragen die in je handleiding staan hoor... Eenvoudig in de index zoeken?

De nieuwste update kun je niet installeren, je hebt een branded toestel en je moet dus wachten totdat t-mobile een nieuwe heeft. Of je moet naar een Nokia Service Point (ik zal het maar uitschrijven, want gezien je vragen zou je niet weten wat een NSP is :)).

Verder toptip: LEES alle delen door, er staan goede tips tussen hoor! Echt de moeite waard.
Dank je Galois, maar dat van die 3MP instellen wist ik wel, maar ik had veel meer aanpasbare opties verwacht.

Toetsenbordtonen heb ik gevonden, thanks. Hij zat wel heel erg verstopt in allerlei menu's

Ik denk dat ik maar naar een NSP ga ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galois

Galois

1811 - 1832

Djerique schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 14:24:
[...]

Dank je Galois, maar dat van die 3MP instellen wist ik wel, maar ik had veel meer aanpasbare opties verwacht.

Toetsenbordtonen heb ik gevonden, thanks. Hij zat wel heel erg verstopt in allerlei menu's

Ik denk dat ik maar naar een NSP ga ;)
Bedenk dan wel dat het bij sommige NSP's je een klaar-terwijl-u-wacht-service krijgt, en bij sommigen ben je je telefoon zelfs een week kwijt!

Ik heb ook een T-mobile toestel, waarom wil jij zo graag een update hebben? Ik ben erg tevreden zo, zo gauw ik 'm kan downloaden doe ik het, maar vind het teveel moeite om naar een NSP te gaan, terwijl het niet nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTiezl
Ik van het weekend 25km gereden naar de dichtstbijzijnde NSP (in Uden) blijkt het dat ik me software alleen in het weekend tussen 9 en 5 kan laten updaten daar. Als 'de KPN monteur' aanwezig is. :( Een normaal werkende mens kan dus niet zijn phone updaten bij een NSP.

Bij Primafoon in EHV vertelde ze me dat ik ook daar mijn (Orange) telefoon kon updaten, enkel met het aankoopbewijs erbij. Iemand hier ervaring mee?

[ Voor 174% gewijzigd door DaTiezl op 03-01-2007 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickes
DaTiezl schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 15:32:
Ik van het weekend 25km gereden naar de dichtstbijzijnde NSP (in Uden) blijkt het dat ik me software alleen in het weekend tussen 9 en 5 kan laten updaten daar. Als 'de KPN monteur' aanwezig is. :( Een normaal werkende mens kan dus niet zijn phone updaten bij een NSP.

Bij Primafoon in EHV vertelde ze me dat ik ook daar mijn (Orange) telefoon kon updaten, enkel met het aankoopbewijs erbij. Iemand hier ervaring mee?
Vreemd, ik heb ook de dichstbijzijnde NSP op gezocht en kom hem zo gratis en kosteloos laten flashen. Geen bon helemaal niks nodig. Was daar binnen 10 minuten weer weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er al veel mensen in het bezit van de music edition en zo ja zou er iemand dan foto´s van kunnen plaatsen, alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Langman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 18:02
Ik weet niet of iemand anders dit al gepost heeft, maar:

De software updaten van de N73 kan gewoon online via de nokia site

http://www.europe.nokia.com/A4176089?N73

is niets illegaals aan, gewoon een website van nokia zelf met een wizzard die je telefoon update naar de nieuwste software.

Beschouw dit bericht als niet geschreven als iemand het al aangegeven had, ik heb het in de openingspost niet zien staan en bij een search kwam het er ook niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickes
Langman schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 16:16:
Ik weet niet of iemand anders dit al gepost heeft, maar:

De software updaten van de N73 kan gewoon online via de nokia site

http://www.europe.nokia.com/A4176089?N73

is niets illegaals aan, gewoon een website van nokia zelf met een wizzard die je telefoon update naar de nieuwste software.

Beschouw dit bericht als niet geschreven als iemand het al aangegeven had, ik heb het in de openingspost niet zien staan en bij een search kwam het er ook niet uit.
Dit is al oud nieuws voor de mensen die dit topic lezen. Maar sommige N73 toestellen kunnen niet via de site van Nokia geupdate worden omdat de toestellen gebranded zijn door de telecom aanbieders (denk aan een Vodafone, KPN etc.) En zodra een telefoon bij een NSP (Nokia Service Point) wordt geupdate dan is de zogenaamde branding verdwenen en kan men gewoon thuis via de Nokia Software Updater het toestel up-to-date houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Langman schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 16:16:
Staat wel in de openingspost en ook in dit topic en voorafgaande delen. Nokia Software Updater oftewel NSU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaTiezl schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 15:32:

Hmm raar. Ik ben net met mijn N73 (Orange) bij de NSP in Uden geweest en ik heb de nieuwe versie er gewoon opstaan hoor. Wel 1,5 uur moeten wachten voordat je aan de beurt bent maargoed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
wesleyvinken schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 13:22:
[...]

kijk maar eens vooraan in dit topic :P
ah ik heb niks gezegd ;) een papiertje ertussen doet idd wonderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 23:13:
Even een kort vraagje. Ik heb nu een week of 2 een N73 en ben er zeer over te spreken. Ik vroeg me alleen af of het mogelijk is nieuwe contacten direct op de SD kaart op te slaan. Als ik nu een nieuw contact opsla dan kan ik deze daarna wel van het telefoongeheugen naar de SD verplaatsen maar direct op de SD opslaan zou makkelijker zijn.
Iemand die mij iets verder kan helpen hiermee? Pleazze! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al een idee hoe ik mijn toetsenbordverlichting kan uitzetten i.v.m. tom tom? Savonds brand de vberlichting van mijn toetsenbord namelijk constant als ik Tomtom heb aanstaan. Iemand een idee hoe ik deze uit kan zetten zodat mijn accu niet zo snel leegloopt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Hebben hier meer mensen de HS-20 en de AD-41 icm de N73. Want hoe bevalt het geluid van muziek en radio bij jullie? Ik ben er niet erg over te spreken en soms kraakt het gewoon. Ik denk dat ik hem maar eens opstuur ter reparatie. Zijn er meerdere mensen die niet te spreken zijn over de muziekkwaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickes
DaannO schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 19:37:
Hebben hier meer mensen de HS-20 en de AD-41 icm de N73. Want hoe bevalt het geluid van muziek en radio bij jullie? Ik ben er niet erg over te spreken en soms kraakt het gewoon. Ik denk dat ik hem maar eens opstuur ter reparatie. Zijn er meerdere mensen die niet te spreken zijn over de muziekkwaliteit?
Oh. Dat wil ik inderdaad dan ook wel even weten was net bezig om er eentje te gaan bestellen maar ligt en aan de AD-41 (de oordopjes) of de HS-20 (adapter) ?

Ik stel nog maar even mijn bestelling uit.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.