Helemaal mee eens. Het is een mooi topic, met veel informatie, dus laten we deze ook zo houden.
Het blauwe lampje gaat aan als je telefoon in de zgn slaapstand zit. Hij lijkt dan 'uit', dus heeft Nokia een ledje bedacht om toch te laten zien dat hij aan is. Dit blauw knipperend ledje dus.
Helaas is deze op zich niet uit te zetten. Je kunt er wel voor zorgen dat hij niet meer knippert, maar alleen door de slaapstand (menu, instellingen, telefoon, weergave en dan slaapstand) uit te zetten. In feite zet je dus het ledje niet uit, maar je zorgt er gewoon voor dat hij niet meer knippert omdat je de functie waarbij hij gaat knipperen uitzet. Met andere woorden *^$%-oplossing

Bovendien zal hij dus meer energie gebruiken, aangezien de slaapstand energiebesparend is.
Aangezien een lange accutijd erg belangrijk voor mij is, leg ik 'm gewoon op de kop als ik 'last' heb van het ledje. Maar ja, wat is last...
Verder moet de 'vraagsteller' toch niet zo boos reageren, want deze vraag is echt al heel vaak gesteld. Ik kan mij voorstellen dat je het hele topic niet wil lezen (alle delen), maar ik raad je toch echt aan om het te doen. Staat veel nuttige info/tips in en het gaat best snel aangezien veel 'geblaat' is en je er dus snel doorheen gaat.
EDIT:
Maar aangezien ik zo lief ben geweest en zo lief antwoord heb gegeven op deze vraag, mag ik vast mijn vraag weer stellen

Ik sms wel eens wat in het Spaans. Mijn Nokia 6230 kon dan het woordenboek op Spaans zetten (ik heb het over T9 uiteraard), maar de N73 kan dit niet. Er zijn een aantal andere talen, maar er zit geen Spaans bij.
Weet iemand of ik dit kan downloaden? En zo ja, waar?
[
Voor 11% gewijzigd door
Galois op 03-01-2007 11:27
]
1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.