Jij ook fijne dagen en gelukkig nieuwjaarMrJames schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 16:43:
[...]
Omdat ik hem ook via T-Mobile heb besteld.
Gewoon naar een NSP gaan en updaten.
Ik ga op vakantie.
Fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar!
Ik zal proberen om af en toe online te komen.
Tot over 2 weken
Anoniem: 201819
Hallo,
Ik heb op mijn Nokia N73 Themas staan die ik er af wil gooien, maar het werkt niet zoals jullie of nokia uitlegd, als ik hem wil wissen met de knop C dan doet hij dit niet... Iemand een idee??
En mn tweede vraag: Wat betekend "3G" onder mijn bereik meter?
Met vriendelijke groet,
Bas
Ik heb op mijn Nokia N73 Themas staan die ik er af wil gooien, maar het werkt niet zoals jullie of nokia uitlegd, als ik hem wil wissen met de knop C dan doet hij dit niet... Iemand een idee??
Met vriendelijke groet,
Bas
Volgens mij moet je zelfgeïnstalleerde thema's verwijderen via toepassingsbeheer (staat standaard onder "Instrumenten" in het menu.Anoniem: 201819 schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 19:42:
Hallo,
Met vriendelijke groet,
Bas
3G in plaats van een antenne betekent dat je UMTS-dekking hebt (3G = derde generatie mobiele telefonie, waarmee o.m. UMTS wordt bedoeld). Verder niet bijzonder, bellen en sms'en doe je tegen hetzelfde tarief als bij GSM.
Ik kan maar niet vinden hoe je de snelkoppelingen op je beginscherm veranderd. Dus de tabjes naar je telefoonboek en muziekspeler. Iemand die dat weet?
instrumenten --> intstellingen --> telefoon --> stand-by modus en dan toep. actief standby.
Ahh, daar heb ik echt 10x gekeken. Dom dom dom, bedankt in iedergeval.wesleyvinken schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 22:51:
instrumenten --> intstellingen --> telefoon --> stand-by modus en dan toep. actief standby.
Vandaag de N73 gehaald.
Ziet er erg cool uit en werkt ook erg lekker. Had al eerder een symbian toestel gehad (jawel nokia 7650, zowat de eerste met groot scherm camera bleutooth enz).
De nokia pc suite is echt ideaal, vooral met contacten enzo. Het enige wat ik slecht vind is het geluid uit men speakers als ik een mp3 afspeel. Heeft iedereen dit ? Of is er wat aan te doen
Verder wou ik nog weten waar die de contacten opslaat ? Ik zie alleen een schijf C tot nu toe. Wil namelijk de update doen, wat raak je daar allemaal door kwijt ? je berichten of contacten bijvoorbeeld ?
[edit]
zodra je een geluidje hoort, komt er ook een ruis bij, is dit normaal?
Ziet er erg cool uit en werkt ook erg lekker. Had al eerder een symbian toestel gehad (jawel nokia 7650, zowat de eerste met groot scherm camera bleutooth enz).
De nokia pc suite is echt ideaal, vooral met contacten enzo. Het enige wat ik slecht vind is het geluid uit men speakers als ik een mp3 afspeel. Heeft iedereen dit ? Of is er wat aan te doen
Verder wou ik nog weten waar die de contacten opslaat ? Ik zie alleen een schijf C tot nu toe. Wil namelijk de update doen, wat raak je daar allemaal door kwijt ? je berichten of contacten bijvoorbeeld ?
[edit]
[ Voor 6% gewijzigd door Mich op 22-12-2006 22:57 ]
berichten en contactenMich schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 22:53:
Vandaag de N73 gehaald.
[edit]
volgens mij staat dat gewoon op c: maar weet niet zeker
geluid uit speakers,. .tja het blijft een simpel klein toestelletje,.. het is iig beter dan wat die jochies in de metro uit hun samsungtjes pompen
zou iemand trouwens nog kunnen kijken naar mijn vorige vraag? er worden hier veel vragen herhaald en voor de tigste keer op geantwoord,.. maar vernieuwde feitjes kennis dingetjes etc wordt helaas weinig aan besteed
Misschien een hardreset en anders een software update?assass schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 23:25:
[...]
berichten en contacten
volgens mij staat dat gewoon op c: maar weet niet zeker
geluid uit speakers,. .tja het blijft een simpel klein toestelletje,.. het is iig beter dan wat die jochies in de metro uit hun samsungtjes pompen
zou iemand trouwens nog kunnen kijken naar mijn vorige vraag? er worden hier veel vragen herhaald en voor de tigste keer op geantwoord,.. maar vernieuwde feitjes kennis dingetjes etc wordt helaas weinig aan besteedof misschien weet iemand t gewoon echt niet
Door te annuleren.assass schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 00:45:
heb bij t doorschakel menu (instellingen>doorschakelen) een beetje zitten experimenteren
het gevolg is dat alle nummers die ik voor de test probeerde in te voeren permanent nu als optie keuze mogelijkheid staan elke keer als ik wil doorschakelen naar een nummer
tis een hele lijst geworden
weet iemand hoe ik deze lijst weer reset of naar 0 breng
het gaat dus om de optie instellingen>doorschakelen>activeren (nieuw nummer)
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Anoniem: 168299
[quote]Anoniem: 201819 schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 19:42:
Hallo,
Met vriendelijke groet,ik kan ook geen Themas verwijderen ten eerste dat moet onder toepasingsbeheer en er dat gaat ook niet want er is een bug in de software 30-10-2006 3g is umts
Hallo,
Met vriendelijke groet,ik kan ook geen Themas verwijderen ten eerste dat moet onder toepasingsbeheer en er dat gaat ook niet want er is een bug in de software 30-10-2006 3g is umts
Weet iemand hoe je de albumhoes laat zien als hij een cd aan het afspelen is. Moet ik dan de jpeg in de zelfde map doen? Het wil me maar niet lukken.
Iemand een idee waar de changelogs te vinden zijn van de firmwares die er uit gekomen zijn ?
lijkt me makkelijk om te weten of het de moeite is om te updaten.
lijkt me makkelijk om te weten of het de moeite is om te updaten.
[ Voor 32% gewijzigd door batchman op 23-12-2006 09:49 ]
Die themas is wat op de N73,ikzelf heb er 30 en er zijn er maar 6 terug te vinden in toep.beh.de rest zijn niet te vinden.Anoniem: 168299 schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 00:26:
[quote]Anoniem: 201819 schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 19:42:
Hallo,
En soms zie ik dat er spontaan wat verdwenen zijn die al geinstalleerd waren,zet ik die er dan opnieuw op dan zegt de foon 'kan niet instaleren' ? hoop dat het met een volgende software update echt voorbij is,irriteert.
Heb dit nooit gehad met mijn 3650,6600,6681
De themas die wel te zien zijn in toep.beh. zijn wel te verwijderen met de C
[ Voor 3% gewijzigd door rooie60 op 23-12-2006 10:36 ]
volgens mij moet je dan wat betere mp3 software downloadenDaannO schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 00:54:
Weet iemand hoe je de albumhoes laat zien als hij een cd aan het afspelen is. Moet ik dan de jpeg in de zelfde map doen? Het wil me maar niet lukken.
(bijv ook eentje die gewoon met 0 seconden tussen nummers doorspeelt,.. ipv iedere keer die pauze en in mn koptelefoon een massa ruis te werpen)
zie topic over symbian wellicht?
Als je een N73 T-mobile editie hebt, ben je dus minder voordelig uit qua firmware en updates?
Daar lijkt het inderdaad wel op,Djerique schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 13:36:
Als je een N73 T-mobile editie hebt, ben je dus minder voordelig uit qua firmware en updates?
maar daar staat dan tegenover dat ik het toestel bij T-mobile heb voor maar 39,95 bij een Flex10 abbo (verlenging)
Ik kan deze aktie van T-Mobile overigens nu niet meer oop hun site vinden, dus kan tijdelijk geweest zijn.
kon ik gewoon zonder blokkeringscode erin komen

heb ingesteld ?????

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 168299 op 23-12-2006 14:51 ]
Dit had mijn vorige telefoon: MDA Vario ook wel eens...Anoniem: 168299 schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 13:53:
toen ik de batterij eruit haalde en weer erin stop de
kon ik gewoon zonder blokkeringscode erin komen dat mag toch niet als ik een blokkeringscode
heb ingesteld ?????

Woehoe na 6/7 Week heb ik mijn n73 ook weer, dit is ook de laatste keer ooit dat ik m'n telefoon op heb laten sturen volgende keer rijd ik dan wel 50KM om bij een NSP te komen en het probleem daar dan voor te leggen ipv op te laten sturen. Joystickje klikte niet meer en ze zeggen ook dat ze mijn software hebben geupdate, naja ik had de nieuwste firmware er allang opzitten maarja. Nou mooi even alle programmatjes die ik de afgelopen 6/7 week heb verzameld maar mooi installeren.
Anoniem: 201196
Heb hem gister gekocht. Echt een supervette telefoon. Had verwacht dat het joystickje kut zou zijn na de reviews, maar vind het nog wel meevallen.
Tomtom werkt echt perfect. Ben goed geholpen met alles door de ts.
Kom er alleen nog niet uit hoe ik een mp3 die ik via mass storage in de sounds map heb gezet, toevoeg aan de music player, ik kan ze nu wel afspelen via gallerij.
Tomtom werkt echt perfect. Ben goed geholpen met alles door de ts.
Kom er alleen nog niet uit hoe ik een mp3 die ik via mass storage in de sounds map heb gezet, toevoeg aan de music player, ik kan ze nu wel afspelen via gallerij.
Ik heb mijn N73 vrolijk geupdate na dat ik de "regiocode productcode" had verandert met NSS...toen de NOKIA Software Updater laten updaten naar firmware 3.0638.0.0.43 (30-10-2006) NOKIA N73 (14).
Hierdoor zou het een NOKIA N73 Internet Edition moeten worden. Dit is ook perfect geslaagd ware het niet dat ik met geen mogelijkheid meer de Nederlandse taal en Vodafone Live! krijg ingesteld dat het werkt...wel engels maar dat is irritant als je veel SMSt met T9 woordenboek
Ook Vodafone Live! site's krijg ik niet meer ingesteld (zelfs niet met de settings van de NOKIA en Vodafone site!).
Ik heb de produkt code al weer terug veranderd maar ook dit helpt niet en terug flashen gaat niet.
Wie kan mij helpen?
Is dit op te lossen bij een NSC?
Hierdoor zou het een NOKIA N73 Internet Edition moeten worden. Dit is ook perfect geslaagd ware het niet dat ik met geen mogelijkheid meer de Nederlandse taal en Vodafone Live! krijg ingesteld dat het werkt...wel engels maar dat is irritant als je veel SMSt met T9 woordenboek
Ook Vodafone Live! site's krijg ik niet meer ingesteld (zelfs niet met de settings van de NOKIA en Vodafone site!).
Ik heb de produkt code al weer terug veranderd maar ook dit helpt niet en terug flashen gaat niet.
Wie kan mij helpen?
It's a plane, its a bird..no it's super tweaker
Anoniem: 201919
hey , sinds een week de nokia n73 in bezit , en sinds vandaag ineens dat als ik gebeld wordt en wil opnemen dat het scherm wegvalt en dat opstart scherm van nokia in beeld komt , dan na 10 sec komt ie weer terug in het menu......
is dit bekend???
en hoe bekijk ik welke firmware ik heb??
grtz Eelco
is dit bekend???
grtz Eelco
Toets in: *#0000#Anoniem: 201919 schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 18:59:
hey , sinds een week de nokia n73 in bezit , en sinds vandaag ineens dat als ik gebeld wordt en wil opnemen dat het scherm wegvalt en dat opstart scherm van nokia in beeld komt , dan na 10 sec komt ie weer terug in het menu......
is dit bekend???
grtz Eelco
Ik krijg dan;
V 3.0638.0.0.1 (dit is de firmware versie)
30-10-2006
RM-133
Nokia N73 (49.01) (Een "gedeelte" van je firmware versie)
Terugflashen is mogelijk maar dan moet je gebruik maken van Phoenix software en ook dat is niet zonder risicos. Maar die internet edition is dacht ik idd alleen in APAC (Asian Pacific) te krijgen en dat is alleen engels (en chinees/japans of iets dergelijks).MaxPayne schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 18:31:
Ik heb mijn N73 vrolijk geupdate na dat ik de "regiocode productcode" had verandert met NSS...toen de NOKIA Software Updater laten updaten naar firmware 3.0638.0.0.43 (30-10-2006) NOKIA N73 (14).
Hierdoor zou het een NOKIA N73 Internet Edition moeten worden. Dit is ook perfect geslaagd ware het niet dat ik met geen mogelijkheid meer de Nederlandse taal en Vodafone Live! krijg ingesteld dat het werkt...wel engels maar dat is irritant als je veel SMSt met T9 woordenboek![]()
Wie kan mij helpen?
Grootste kans is naar een Service Point gaan maar ja, aangezien je hebt lopen kloten met je product code en zo is het maar de vraag in hoeverre ze je helpen en of je moet betalen (valt iig niet meer onder garantie). Maar wie weet doen ze niet moeilijk...
Nee, want er is geen N73 IE voor de Nederlandse markt beschikbaar. En downgraden is bij BB5 toestellen helaas niet mogelijk.MaxPayne schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 18:31:
Hierdoor zou het een NOKIA N73 Internet Edition moeten worden. Dit is ook perfect geslaagd ware het niet dat ik met geen mogelijkheid meer de Nederlandse taal en Vodafone Live! krijg ingesteld dat het werkt...wel engels maar dat is irritant als je veel SMSt met T9 woordenboek![]()
Wie kan mij helpen?
En bij een NSP kunnen ze zien dat je heb lopen rotzooien met de productcode en zullen je dan ook niet meer (gratis) willen helpen.... Ook opsturen naar Nokia zal hetzelfde gevolg hebben.
Oftewel, je bent goed stom bezig geweest, weg garantie!
BB5 toestellen (en de N73 is een BB5 toestel) kan je niet downgraden, ook niet met Phoenix!m0ridin schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 20:02:
[...]
Terugflashen is mogelijk maar dan moet je gebruik maken van Phoenix software en ook dat is niet zonder risicos. Maar die internet edition is dacht ik idd alleen in APAC (Asian Pacific) te krijgen en dat is alleen engels (en chinees/japans of iets dergelijks).
[ Voor 16% gewijzigd door Ginz op 23-12-2006 20:07 ]
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
hmm ik krijg :Chuckiej schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 19:24:
[...]
Toets in: *#0000#
Ik krijg dan;
V 3.0638.0.0.1 (dit is de firmware versie)
30-10-2006
RM-133
Nokia N73 (49.01) (Een "gedeelte" van je firmware versie)
V 2.0628.0.0.1
10-07-2006
RM-133
Nokia N73 (57.02)
dan heb ik dus 1 van de eerste of niet?? terwijl ik hem net 1 week heb
grtz Eelco
v 3.0638.0.0.1
30-10-2006
RM 133
dit is de nu nog de Nieuwste
versie
30-10-2006
RM 133
dit is de nu nog de Nieuwste
versie
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 168299 op 23-12-2006 21:23 ]
Het is me inderdaad al wel gelukt, echter doet hij het niet voor het gehele album maar alleen voor de eerste paar liedjes. Ik heb al een ander prog op gezet. Ik ga dat nu even testen.assass schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 12:57:
[...]
volgens mij moet je dan wat betere mp3 software downloaden
(bijv ook eentje die gewoon met 0 seconden tussen nummers doorspeelt,.. ipv iedere keer die pauze en in mn koptelefoon een massa ruis te werpen)
zie topic over symbian wellicht?
Die heb ik ook en als ik NSU doe, zegt hij dat er geen updates zijn.Anoniem: 201919 schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 20:24:
[...]
hmm ik krijg :
V 2.0628.0.0.1
10-07-2006
RM-133
Nokia N73 (57.02)
dan heb ik dus 1 van de eerste of niet?? terwijl ik hem net 1 week hebligt het daar aan dat uitvallen?? en is dat te verhelpen door andere firmware???
grtz Eelco
Moet ik naar een update center om nieuwe firmware te halen?
heb je nokia n73 02 of 01firmware
bij 01 moet je nokia service point
zegt ???
zo), je zou de startpost ff door kunnen lezen. Misschien dat je 1 en ander wijzer wordt
dan de ander wat zou kunnen
maniac
bij 01 moet je nokia service point
zegt ???
zo), je zou de startpost ff door kunnen lezen. Misschien dat je 1 en ander wijzer wordt
dan de ander wat zou kunnen
maniac
[ Voor 63% gewijzigd door Anoniem: 168299 op 24-12-2006 11:53 ]
Anoniem: 189525
vr6-maniac (of zo), je zou de startpost ff door kunnen lezen. Misschien dat je 1 en ander wijzer wordt....
[ Voor 135% gewijzigd door Anoniem: 189525 op 23-12-2006 23:37 ]
Anoniem: 189525
Je moet niks. Bij problemen kan je je software laten updaten bij een NSP dicht in je buurt.Anoniem: 201196 schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 23:00:
[...]
Die heb ik ook en als ik NSU doe, zegt hij dat er geen updates zijn.
Moet ik naar een update center om nieuwe firmware te halen?
Anoniem: 185442
Heeft iemand een link waarbij ik mijn firmware kan updaten. De link in de startpost werkt hier niet.
paar vraagjes,
Zijn er programma´s om meerdere shortcuts te maken in het beginscherm zeg maar, er staan er al 5 maar als je meerdere wilt hebben kan dat via een andere programma?
Zijn er programma´s om meerdere shortcuts te maken in het beginscherm zeg maar, er staan er al 5 maar als je meerdere wilt hebben kan dat via een andere programma?
Tnx!Anoniem: 189525 schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 23:35:
[...]
Je moet niks. Bij problemen kan je je software laten updaten bij een NSP dicht in je buurt.
Nou zit er een NSP hier in de buurt, maar alles werkt echt perfect, ben zeer tevreden over de N73.
Echter heb ik hem nu een paar dagen, dus veel instellingen nog niet gemaakt (foto's aan namen koppelen enzo).
Is het op basis van andere verbeteringen (nieuwe programma's of dat dingen sneller werken) aan te raden te software te laten updaten?
Waar kan ik die phoenix software dan downloaden en firmware?
Apart.. als je de reacties van mensen op kieskeurig.nl over de N73 leest van de laatste weken zie je alleen maar klachten en zelden iets posi..

maar niemand die dit probleem kent dan??? nu als ik opneem , neemt ie niet op en komt meteen dat telefoontje in beeld van gemiste oproep????
Officieel nergens, aangezien deze software alleen voor NSP's is.MaxPayne schreef op zondag 24 december 2006 @ 16:40:
Waar kan ik die phoenix software dan downloaden en firmware?
Nu is er wel een gekraakte versie op het internet te verkrijgen, maar daarover zal je hier op GoT niets lezen. Hier op GoT bemoeien wij ons niet met gekraakte programma's.
Maar, zoals ik al had vermeld. Jouw firmware is momenteel de nieuwste, dus upgraden naar een nieuwere firmware met nederlandse taal is niet mogelijk. Dezelfde firmware erin flashen met de nederlandse taal is ook niet mogelijk omdat er gewoon geen Nederlands taalpakket is voor jouw firmware versie. En downgraden is technische onmogelijk met jouw toestel, ook met Phoenix is dat niet mogelijk dus!
-
Joo ik heb nog even een vraagje.
Ik krijg nu sms-en en dan herkent men telefoon het nummer niet, terwijl de naam + goede nummer wel gewoon in men contactlist staat
iemand ideetje ?
Ik krijg nu sms-en en dan herkent men telefoon het nummer niet, terwijl de naam + goede nummer wel gewoon in men contactlist staat
iemand ideetje ?
Als je een contact er 2x in hebt staan geeft de telefoon het nummer weer en niet de naam!Mich schreef op zondag 24 december 2006 @ 19:33:
Joo ik heb nog even een vraagje.
iemand ideetje ?
My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties
Anoniem: 185442
Ik heb die Nokia software updater gedownload maar hij kan mijn telefoon niet vinden zegt hij.
Als ik verder de software via die updater download, krijg ik dan de Nederlandse versie of zit ik dan aan een engelse versie gebonden?
Als ik verder de software via die updater download, krijg ik dan de Nederlandse versie of zit ik dan aan een engelse versie gebonden?
1x in mijn lijst en 1x op de sim. Is dat ook fout ? Haal ze liever van men sim af voor als men nokia een keer helemaal gaat flippen ofzo, ben ik al men contacts kwijtvegterb schreef op zondag 24 december 2006 @ 20:12:
[...]
Als je een contact er 2x in hebt staan geeft de telefoon het nummer weer en niet de naam!
heb een probleem,
ik wil graag me email berichten, ik bedoel dan een email adress van bijvoorbeeld pietjepuk@hotmail.com, ontvangen op me mobiel.
Maar met de wizard moet ik op een gegeven moment iets invullen van: server inkomende email, alleen wat is dat van hotmail.com??
iets van pop.hotmail.com of pop3.hotmail.com werkt niet
en natuurlijk weet ik de uitkomende email ook niet.
ik heb geprobeerd smtp.hotmail.com maar dat werkt ook niet!!
weet iemand dit misschien
alvast bedankt
wesley
ik wil graag me email berichten, ik bedoel dan een email adress van bijvoorbeeld pietjepuk@hotmail.com, ontvangen op me mobiel.
Maar met de wizard moet ik op een gegeven moment iets invullen van: server inkomende email, alleen wat is dat van hotmail.com??
ik heb geprobeerd smtp.hotmail.com maar dat werkt ook niet!!
alvast bedankt
wesley
Hotmail heeft geen smtp en pop adressen. Daarom lukt het ook niet om het normaal in outlook werkend te krijgen.wesleyvinken schreef op zondag 24 december 2006 @ 22:47:
heb een probleem,
ik wil graag me email berichten, ik bedoel dan een email adress van bijvoorbeeld pietjepuk@hotmail.com, ontvangen op me mobiel.![]()
ik heb geprobeerd smtp.hotmail.com maar dat werkt ook niet!!![]()
alvast bedankt![]()
wesley
offtopic:
nou in outlook heb ik het wel, maar dan kies ik voor http in plaats van pop 3:P
dat zijn dan deze:
Hotmail: http://services.msn.com/svcs/hotmail/httpmail.asp
MSN: http://oe.msn.msnmail.hotmail.com/cgi-bin/hmdata
maar dan weet ik dus dat hotmail niet gaat op de N73
dat zijn dan deze:
[ Voor 8% gewijzigd door WeaselADHD op 25-12-2006 12:14 ]
Waarom lees ik dan in verschillende forums dat het wel mogelijk is MITS deze wel een 3.xxxx firmware is? Mensen die naar andere talen gingen en terug maar enkel als het niet lager dan de V3 firmware was?Ginz schreef op zondag 24 december 2006 @ 17:34:
[...]
Officieel nergens, aangezien deze software alleen voor NSP's is.
Nu is er wel een gekraakte versie op het internet te verkrijgen, maar daarover zal je hier op GoT niets lezen. Hier op GoT bemoeien wij ons niet met gekraakte programma's.
Maar, zoals ik al had vermeld. Jouw firmware is momenteel de nieuwste, dus upgraden naar een nieuwere firmware met nederlandse taal is niet mogelijk. Dezelfde firmware erin flashen met de nederlandse taal is ook niet mogelijk omdat er gewoon geen Nederlands taalpakket is voor jouw firmware versie. En downgraden is technische onmogelijk met jouw toestel, ook met Phoenix is dat niet mogelijk dus!
Anoniem: 162701
Mijn N73 is ook nog eens gesimlocked door Vodafone en branded. Maar weet iemand of ik de firmware ook kan laten updaten in een Vodafone City Point
Dat downgraden met BB5 toestellen niet mogelijk is, is een feit. Maar, zoals jij het nu uitleg, zou je dat als niet downgraden kunnen verstaan.MaxPayne schreef op maandag 25 december 2006 @ 00:52:
[...]
Waarom lees ik dan in verschillende forums dat het wel mogelijk is MITS deze wel een 3.xxxx firmware is? Mensen die naar andere talen gingen en terug maar enkel als het niet lager dan de V3 firmware was?
Toch denk ik dat het niet mogelijk is, want ik het ook een keer geprobeerd om een T-Mobile firmware (2.0628.0.0.8) naar de normale firmware (toen nog 2.0628.0.0.3) en dat werkt ook niet. Toen gaf `ie ook al de melding dat downgrading not possible was.
Nee, geen enkele VCP kan dat.Anoniem: 162701 schreef op maandag 25 december 2006 @ 13:25:
Mijn N73 is ook nog eens gesimlocked door Vodafone en branded. Maar weet iemand of ik de firmware ook kan laten updaten in een Vodafone City Point
[ Voor 16% gewijzigd door Ginz op 25-12-2006 14:34 ]
-
Dane Elec 1GB kan ook toegevoegd worden bij de startpost.. geheugenkaartje werkt ook perfect.
PSN: speedrazor3
Oké dan moet ik ff op zoek naar een NSP in de buurt van Hellevoetsluis
Voor de mensen die themes e.d. zoeken voor Nokia N73: http://gallery.mobile9.com/
Hier heb ik wat leuke progjes en themas vandaan
[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 162701 op 25-12-2006 15:19 ]
Anoniem: 129916
Hallo,
Ik heb al een tijdje de Nokia N73 en ben er nog steeds erg blij mee. Nou las ik in dit topic dat ik online de software van mijn telefoon kon updaten. Tot het installeren van de Updater lukt alles, maar wanneer de updater de telefoon gaat zoeken gaat het fout.
"Unable to find phone" is de foutmelding die ik steeds krijg.
Ik heb de kabel goed aangesloten dus ik snap niet wat ik verkeerd doe. Iemand misschien een idee?
Alvast bedankt
Ik heb al een tijdje de Nokia N73 en ben er nog steeds erg blij mee. Nou las ik in dit topic dat ik online de software van mijn telefoon kon updaten. Tot het installeren van de Updater lukt alles, maar wanneer de updater de telefoon gaat zoeken gaat het fout.
"Unable to find phone" is de foutmelding die ik steeds krijg.
Ik heb de kabel goed aangesloten dus ik snap niet wat ik verkeerd doe. Iemand misschien een idee?
Alvast bedankt
Ja, die heb ik geïnstalleerd. Verbinding maken met PC Suite is ook geen probleem (Bluetooth verbinding). Enkel bij de verbinding met de update vertoont hij problemen. (Kabelverbinding)Anoniem: 189525 schreef op maandag 25 december 2006 @ 20:48:
Heb je wel PCSUITE geinstalleerd? Daar zitten de drivers voor oa de N73 in?
Ik neem aan dat je pcsuite dus ook werkt met kabelverbinding. En de telefoon al een keer uit en aan hebt gezet.Anoniem: 129916 schreef op maandag 25 december 2006 @ 20:55:
[...]
Ja, die heb ik geïnstalleerd. Verbinding maken met PC Suite is ook geen probleem (Bluetooth verbinding). Enkel bij de verbinding met de update vertoont hij problemen. (Kabelverbinding)
Bij mij werkt het perfect, maar ik krijg de melding dat er geen update beschikbaar is.
Had gister wel dat de dataverinding met de usbkabel niet werkte en na restarten ook niet, nadat de telefoon helemaal ging hangen en uitzetten niet mogelijk was heb ik de batterij even losgehaald, waarna alles weer werkte (ook de datakabel).
Euhm, nee.. PC SUITE werkt ook niet met de kabelverbinding. Wanneer ik de usb kabel in mijn computer stop geeft Windows aan dat het USB apparaat niet wordt herkend. Toch heb ik alles van de cd geïnstalleerd.
Probeer anders eens de PC Suite van de website van Nokia te downloadenAnoniem: 129916 schreef op maandag 25 december 2006 @ 23:25:
Euhm, nee.. PC SUITE werkt ook niet met de kabelverbinding. Wanneer ik de usb kabel in mijn computer stop geeft Windows aan dat het USB apparaat niet wordt herkend. Toch heb ik alles van de cd geïnstalleerd.
http://www.nokia.be/nl/su...are/pcsuite/download.html
Ik heb nooit de CD die bij het toestel geleverd werd gebruikt. Gewoon PC Suite van de website van Nokia geplukt en die geinstalleerd
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 162701 op 25-12-2006 23:57 . Reden: daarom ]
virus scanner doet dan moeilijk! ken het probleem!
Een echte golver is nooit uitgeput
Dat is precies wat ik ook had! Ook na restarten. Nadat ik de batterij er even uit heb gehad werkte het weer perfect.Anoniem: 129916 schreef op maandag 25 december 2006 @ 23:25:
Ik probeer al een tijdje een achtergrond in te stellen, maar als ik deze download in het goede formaat 320 x 240 en ik stel hem in als achtergrond, komt hij er schuin op te staan dus heb ik boven en onder een grote ruimte vrij
en als ik hem bewerk en hem naar de goede kant roteer, en ik stel hem dan in als achtergrond, dan heb ik aan alle kanten ruimtes vrij, terwijl ik toch zeker de goede grote heb
weet iemand hoe je dit goed moet instellen??

hmm, inet schijnt het niet te doen. Wat zijn hiervoor de instellingen ik heb orange maar ik krijg het niet aan de praat.
240x320 is het hele beeldscherm,ik maakte in het begin afbeeldingen van 240x234 die paste precies alsachtergrond.wesleyvinken schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 16:22:
Ik probeer al een tijdje een achtergrond in te stellen, maar als ik deze download in het goede formaat 320 x 240 en ik stel hem in als achtergrond, komt hij er schuin op te staan dus heb ik boven en onder een grote ruimte vrijen als ik hem bewerk en hem naar de goede kant roteer, en ik stel hem dan in als achtergrond, dan heb ik aan alle kanten ruimtes vrij, terwijl ik toch zeker de goede grote heb
![]()
Helemaal full screen krijg je nooit bij een symbianfoon.(boven en onderbalk blijven)
Ik maak de themas nu zelf bij ownskin.com is heelmakkelijk.
Anoniem: 123132
ik heb nu n d900 maar die gaat de verkoop in, was vergeten dat ik tegen mezelf gezegd had dat ik nooit meer samsung wilde
, wat n rot toestellen,
Hiervoor had ik een k750i die ik heel erg fijn vind, en nu twijfel ik heel erg tussen de k800 / n73
Kan iemand me verder helpen
?
Hiervoor had ik een k750i die ik heel erg fijn vind, en nu twijfel ik heel erg tussen de k800 / n73
Kan iemand me verder helpen
Twijfelde ook tussen die twee. Maar de k800 heeft geen symbian en dat vond ik toch wel een pluspunt van de N73, dus die is het geworden.
Tussen beiden merken is het voornamelijk een kwestie van smaak verder lijkt me.
Tussen beiden merken is het voornamelijk een kwestie van smaak verder lijkt me.
Anoniem: 123132
mja, ik hect veel waarde aan de mp3 speler, snele UI en als de foto gemaakt is, dattie dan ook echt gemaakt is, bij de k750 moest je em altijd nog 20 sec stilhouden en de personen waarvan je de foto maakte ook, anders had je alsnog een bewogen foto. Dat HAAT ik echt, Symbian heb ik verder geen ervaring mee, weet niet wat er speciaal aan is ? ( weet wel dat je dr allerlei apps op kan runnen e.d. )
Kan navigatie op enzo, en ik vind office ook wel handig (pdf'jes enzo).
Foto's maken gaat met een n73 best snel. Je moet hem even focussen maar een foto maken duurt misschien in totaal 5 a 10 seconden. Je hoeft hem in ieder geval geen eeuwigheid in positie te houden voor ie hem een keer heeft opgeslagen.
De MP3 speler functie gebruik ik niet, geen idee daarover. Het menu vind ik snel te noemen. Overschakelen van foto modus naar normale modus duurt altijd even omdat het beeld dan van liggend naar staand moet worden omgezet, maar verder is het makkelijk door menu's lopen.
Foto's maken gaat met een n73 best snel. Je moet hem even focussen maar een foto maken duurt misschien in totaal 5 a 10 seconden. Je hoeft hem in ieder geval geen eeuwigheid in positie te houden voor ie hem een keer heeft opgeslagen.
De MP3 speler functie gebruik ik niet, geen idee daarover. Het menu vind ik snel te noemen. Overschakelen van foto modus naar normale modus duurt altijd even omdat het beeld dan van liggend naar staand moet worden omgezet, maar verder is het makkelijk door menu's lopen.
Ik zat zelf ook te twijfelen tussen de SE K800i en de N73. Maar heb nu 4 dagen de N73 in bezit en ben er helemaal tevreden over. Maar moet alleen nog even langs een Nokia Service Point om m'n firmware te laten flashen.
(Ik ben btw Rickes0, maar zag dat ik ook nog lid was op Frontpage en sinds de 'merge' was mn oude forum account dus Rickes0 geworden maar nu heb ik dus weer mooi de naam Rickes
)
(Ik ben btw Rickes0, maar zag dat ik ook nog lid was op Frontpage en sinds de 'merge' was mn oude forum account dus Rickes0 geworden maar nu heb ik dus weer mooi de naam Rickes
Oplossing gevonden! Het blijkt dus (iig met mijn firmware versie (2.0628/57.02) dat een mp3 beltoon niet goed gaat icm de optie dat de telefoon de naam van de beller uitspreekt. De beltoon gaat goed totdat hij de naam wil uit gaan spreken. De telefoon crashed dan volledig. Deze optie is uit te zetten bij profielen. Blijft wel een vreemd probleem.DaTiezl schreef op donderdag 21 december 2006 @ 09:48:
ik heb een probleem, weet niet of het al eerder voorbij is gekomen. Zodra ik een mp3 instel als beltoon en ik word gebeld dan klapt mijn telefoon na 2 sec beltoon eruit. Hij hangt volledig... scherm word langsaam zwart en telefoon doet een soft reboot. ik hoef geen pass in te voeren zodra hij weer 'up' is. Is dit een kenmerk van de originele software? Aangezien ik een .02 branded heb en nog geen tijd heb gehad om naar een NSP te gaan.
Heb je een emailaccount van voor 2000? Want dan kun je namelijk wel je hotmail etern binnenhalenwesleyvinken schreef op maandag 25 december 2006 @ 00:33:
offtopic:
dat zijn dan deze:
Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth
Downgraden binnen dezelfde versie is wel degelijk mogelijk... dus van V3.XXX.3 naar V3.XXX.1 (verschillende mensen hebben dit al gedaan). Van een V3 naar een V2 is inderdaad niet mogelijk...
Maar aangezien die internet (en music) edition een hoger versie nummer binnen de V3 firmware hebben kun je ze wel downgraden naar de 'normale' V3.
Maar aangezien die internet (en music) edition een hoger versie nummer binnen de V3 firmware hebben kun je ze wel downgraden naar de 'normale' V3.
Zou iemand mij de "Juiste" volgorde van het menu kunnen vertellen sinds mijn telefoon weg is geweest ter reparatie is de volgorde van mijn menu anders.
Sawk schreef op woensdag 27 december 2006 @ 13:51:
Zou iemand mij de "Juiste" volgorde van het menu kunnen vertellen sinds mijn telefoon weg is geweest ter reparatie is de volgorde van mijn menu anders.
- Contacten
- Muziek
- Gallerij
- Spelletjes
- Zoekopdracht
- Diensten
- Downloaden
- Instrumenten
- Toepassingen
- Kantoor
[ Voor 16% gewijzigd door DaTiezl op 27-12-2006 17:35 ]
Mhhh, er gebeurde net toch iets raars met mijn telefoon!
Zit ik daar gezellig met mijn vriendin te kletsen, gaat mijn telefoon een beetje rare geluiden maken (tiedeledoe, beep, doeledebeep, stem (zegt iets, wat ik niet kan verstaan)). Geen idee wat hier net gebeurde en ik krijg er een beetje een raar gevoel van, net alsof iemand mijn telefoon gehackt heeft of dat ik een virus opgelopen heb.
Iemand een idee, wat dit zou kunnen zijn?
Zit ik daar gezellig met mijn vriendin te kletsen, gaat mijn telefoon een beetje rare geluiden maken (tiedeledoe, beep, doeledebeep, stem (zegt iets, wat ik niet kan verstaan)). Geen idee wat hier net gebeurde en ik krijg er een beetje een raar gevoel van, net alsof iemand mijn telefoon gehackt heeft of dat ik een virus opgelopen heb.
Iemand een idee, wat dit zou kunnen zijn?
Hello fellow humans
Heb je per ongeluk spraakknopje ingedrukt (hoe dat ook alweer als je dan een naam inspreekt dan gaat hij die persoon bellen)
En als je dan iets inspreekt zegt je telefoon dat hij niet kan vinden (Dat zegt echt een stem en dat is inderdaad niet te verstaan en geeft een paar piepjes) Had het laatst ook
En als je dan iets inspreekt zegt je telefoon dat hij niet kan vinden (Dat zegt echt een stem en dat is inderdaad niet te verstaan en geeft een paar piepjes) Had het laatst ook
grappig, heb dat volgens mijn nooit ingesteld zal dat eens testen, kijken of het overeen komt met wat ik gehoord heb 
edit:
Dat was het inderdaad, je zou bijna denken dat er een monster in je telefoon zit als je die stem hoort!
Dat was het inderdaad, je zou bijna denken dat er een monster in je telefoon zit als je die stem hoort!

[ Voor 35% gewijzigd door joint_me op 27-12-2006 20:23 . Reden: oplossing gevonden ]
Hello fellow humans
Klopt ik had het ook niet ingesteld en toch werkt het... Ik heb bijv Thuis erin staan en je roept dan Thuis dan werkt het ook
lijkt me gaaf, hoe kom je in dat scherm om dat in te stellen

wat is dat knopje dan??
wat is dat knopje dan??
[ Voor 19% gewijzigd door WeaselADHD op 27-12-2006 23:44 ]
bij menu->instrumenten->spraakoprdr. kun je spraakopdrachten invoeren, afluisteren en toewijzen.
En je moet op je Standby scherm (Hoofdscherm). Het rechter knopje (streepje) ingedrukt houden dus boven het 'rode hoorntje'. Om een opdracht te roepen
Ik heb een paar vraagjes
- het blauwe lampje dat knippert bij standby, is dit uit te schakelen?
- instellingen van het stadby scherm, kun je hier bijv. een link naar je sms inbox plaatsen?
- is er een mogelijkheid om '4 taken niet uitgevoerd' van het standby scherm te verwijderen maar de rest van de agenda wel te laten staan
- bij mijn orange spvc550 was het zo dat als ik in het standby scherm een nummer/naam ging typen dit direct via T9 uit het telefoonboek werd gehaald. Is er een vergelijkbaar iets voor deze tel? Of iig t9 voor het telefoonboek?
- is er ergens al een hack/oplossing gevonden voor het middle-name probleem? Desnoods een trucje dat outlook alle middle names voor de last name zet
- wat vinden jullie van de foto's? Bij mij zijn ze rond de 300KB.. niet echt 3MP kwaliteit
- hebben jullie ook dat je relatief veel mistoetst bij smsen enzo? of is dit wennen?
[edit]
en nog een bonus-vraag:
- wat is het nut van de lichtsensor?
- het blauwe lampje dat knippert bij standby, is dit uit te schakelen?
- instellingen van het stadby scherm, kun je hier bijv. een link naar je sms inbox plaatsen?
- is er een mogelijkheid om '4 taken niet uitgevoerd' van het standby scherm te verwijderen maar de rest van de agenda wel te laten staan
- bij mijn orange spvc550 was het zo dat als ik in het standby scherm een nummer/naam ging typen dit direct via T9 uit het telefoonboek werd gehaald. Is er een vergelijkbaar iets voor deze tel? Of iig t9 voor het telefoonboek?
- is er ergens al een hack/oplossing gevonden voor het middle-name probleem? Desnoods een trucje dat outlook alle middle names voor de last name zet
- wat vinden jullie van de foto's? Bij mij zijn ze rond de 300KB.. niet echt 3MP kwaliteit
- hebben jullie ook dat je relatief veel mistoetst bij smsen enzo? of is dit wennen?
[edit]
en nog een bonus-vraag:
- wat is het nut van de lichtsensor?
[ Voor 3% gewijzigd door pietje63 op 28-12-2006 12:27 ]
De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!
Afgelopen week kwam het probleem weer terug, opnieuw terug naar fabrieksinstellingen en de smsjes kwamen weer gewoon binnen. Gisteravond echter opnieuw hetzelfde probleem. De oplossing die ik nu gevonden hebt is om even te switchen van geheugen waar de berichten opgeslagen worden. (standaard is dat mn geheugenkaart)Kleintje pils schreef op donderdag 21 december 2006 @ 15:17:
[...]
Inmiddels gereset naar de fabrieksinstellingen, het probleem is nog niet verholpen hiermee.
EDIT: na de fabrieksinstellingen terugzetten, zette ik ook de reservekopie weer terug. Nu heb ik nogmaals gereset naar de fabrieksinstellingen en nog geen reservekopie terug gezet. Nu komt een sms wel direct binnen...
Ik krijg nu met inloggen op Windows Live Messenger de melding dat de verbinding niet tot stand zou kunnen komen ivm de aardbeving in Azie en de kabels die daar gebroken zouden zijn. Inderdaad duurt het of heel lang voor ik ingelogd bent, of lukt het helemaal niet. Ik vraag me af via welke lijnen die verbinding loopt? Om nou via Azie in te loggen in Messenger

[ Voor 19% gewijzigd door R_Donselaar op 28-12-2006 10:03 ]
DaTiezl schreef op donderdag 28 december 2006 @ 00:33:
bij menu->instrumenten->spraakoprdr. kun je spraakopdrachten invoeren, afluisteren en toewijzen.
het hoort te werken alleen ik krijg de hele tijd als ik wil afspelen de melding: fout in spraaksysteemRickes schreef op donderdag 28 december 2006 @ 00:38:
En je moet op je Standby scherm (Hoofdscherm). Het rechter knopje (streepje) ingedrukt houden dus boven het 'rode hoorntje'. Om een opdracht te roepen

raar maar ff verder kijken of het anders wel lukt
Als snelheid je belangrijkste punt is dan zou ik voor de K800 gaan... Deze is simpelweg duidelijk sneller dan de N73 (heb ze allebei gehad, uiteindelijk de N73 gehouden). Mijn keuze is op de N73 gevallen vanwege het Symbian OS, meer flexibiliteit zodat ik nu bijvoorbeeld ook TomTom op mijn telefoon heb draaien. Daarnaast vind ik de N73 veel mooier dan de K800 maar smaak is natuurlijk persoonlijk.Anoniem: 123132 schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 21:14:
mja, ik hect veel waarde aan de mp3 speler, snele UI en als de foto gemaakt is, dattie dan ook echt gemaakt is, bij de k750 moest je em altijd nog 20 sec stilhouden en de personen waarvan je de foto maakte ook, anders had je alsnog een bewogen foto. Dat HAAT ik echt, Symbian heb ik verder geen ervaring mee, weet niet wat er speciaal aan is ? ( weet wel dat je dr allerlei apps op kan runnen e.d. )
Dus het komt op het volgende neer, snelheid? Dan K800 (zowel menu als fotos gaan daarop echt sneller). Uitbreidingsmogelijkheden/flexibiliteit? Dan N73.
BedanktDaTiezl schreef op woensdag 27 december 2006 @ 17:33:
[...]
- Contacten
- Muziek
- Gallerij
- Spelletjes
- Zoekopdracht
- Diensten
- Downloaden
- Instrumenten
- Toepassingen
- Kantoor
Ik krijg het dus perfect werkend in Outlook. Gewoon met hotmail. Daarom vroeg ik mij af of dit niet te fixen is zodat het ook op de telefoon werkend krijg. Op mijn Vario kon ik ook gewoon via de ingebakken berichten box mijn hotmail en home mails binnenhalen. Iemand een idee?DaannO schreef op zondag 24 december 2006 @ 23:38:
[...]
Hotmail heeft geen smtp en pop adressen. Daarom lukt het ook niet om het normaal in outlook werkend te krijgen.
Heb vandaag mijn N73 laten firmware updaten bij een Nokia Care punt.
Heb nu:
V 3.0638.0.0.1
30-10-2006
RM-133
Nokia N73 (02) (Dat er alleen 02 staat dat betekend dat hij nu unbranded is toch ?)
Is dit nu ook gelijk de nieuwste versie ?
Heb nu:
V 3.0638.0.0.1
30-10-2006
RM-133
Nokia N73 (02) (Dat er alleen 02 staat dat betekend dat hij nu unbranded is toch ?)
Is dit nu ook gelijk de nieuwste versie ?
heb nog steeds problemen met het uitvallen als er een gesprek binnen komt , tis niet altijd , maar gebeurt wel af en toe en is super irritant!
nu gemaild naar het bedrijf waar ik hem gekocht heb en die zeggen dat ik naar de belcompagny moet gaan en daar evt omruilen en anders voor reparatie??
maar misschien als ik de firmware update dat het weg is????
scheelt me weer een gedoe in die winkel?? en is dat trouwens gratis dat updaten???
nu gemaild naar het bedrijf waar ik hem gekocht heb en die zeggen dat ik naar de belcompagny moet gaan en daar evt omruilen en anders voor reparatie??
maar misschien als ik de firmware update dat het weg is????
scheelt me weer een gedoe in die winkel?? en is dat trouwens gratis dat updaten???
hey mensen ik heb een probleem met internet verbinding.
ik heb orange en heb de instellingen via sms van orange naar mij laten sturen. Als ik nu vervolgens verbinding wil maken met internet dan krijg ik de volgende melding:
"packet-ggvns: packet-gegevensverbinding niet beschikbaar! "
weet iemand wat er aan de hand is?
ps: ik heb firmware versie V 2.0628.0.0.1 hoe kun je die upgraden?? via de bijgeleverde software van nokia gaat het niet, dan krijg ik de melding: geen update beschikbaar.
ik heb orange en heb de instellingen via sms van orange naar mij laten sturen. Als ik nu vervolgens verbinding wil maken met internet dan krijg ik de volgende melding:
"packet-ggvns: packet-gegevensverbinding niet beschikbaar! "
weet iemand wat er aan de hand is?
ps: ik heb firmware versie V 2.0628.0.0.1 hoe kun je die upgraden?? via de bijgeleverde software van nokia gaat het niet, dan krijg ik de melding: geen update beschikbaar.
[ Voor 22% gewijzigd door Martinusz op 28-12-2006 19:08 ]
Float like a butterfly, sting like a bee.
toets in *#0000# en dan verschijnt de versie onder in beeld
had het al gevonden inderdaad....upgraden alleen maar via nokia points mogelijk?
internet probleem is me nog totaal onduidelijk waaraan dat ligt
internet probleem is me nog totaal onduidelijk waaraan dat ligt
Updaten bij Nokia Care (Nokia Service Point) is gewoon gratis.
En als je toch nog een 2.xxxxxxx versie hebt en de Nokia Software Updater voor thuis zegt dat er geen updates zijn dan is je telefoon 'branded' en kan je hem niet zelf updaten als *#0000# doet en er staat ook iets van Nokia N73 (XX.02) dan is je telefoon branded
Zodra je hem bij een Nokia Care punt hebt laten updaten dan krijg je gewoon Nokia N73 (02) en dan is je telefoon dus unbranded en dan kan je hem gewoon thuis via de Nokia Software Updater updaten.
Oja let wel op als je je telefoon bij een Nokia Care punt laat updaten vergeet niet een backup van je gegevens te maken want alles wordt gewist (zoals Agenda, Contactenlijst enz enz enz. je krijgt je telefoon eigenlijk terug alsof je hem nieuw hebt). Updaten kan via het menu => Instrumenten => Geheugen => Opties => Reservekopie.
En als je toch nog een 2.xxxxxxx versie hebt en de Nokia Software Updater voor thuis zegt dat er geen updates zijn dan is je telefoon 'branded' en kan je hem niet zelf updaten als *#0000# doet en er staat ook iets van Nokia N73 (XX.02) dan is je telefoon branded
Zodra je hem bij een Nokia Care punt hebt laten updaten dan krijg je gewoon Nokia N73 (02) en dan is je telefoon dus unbranded en dan kan je hem gewoon thuis via de Nokia Software Updater updaten.
Oja let wel op als je je telefoon bij een Nokia Care punt laat updaten vergeet niet een backup van je gegevens te maken want alles wordt gewist (zoals Agenda, Contactenlijst enz enz enz. je krijgt je telefoon eigenlijk terug alsof je hem nieuw hebt). Updaten kan via het menu => Instrumenten => Geheugen => Opties => Reservekopie.
oke dat verhaal is duidelijk
heeft het nog enige voordelen dat updaten? hij doet het nu eigenlijk prima.
iemand nog bekend met mijn internetprobleem??
iemand nog bekend met mijn internetprobleem??
Voor de update had ik nog wel eens vastlopers met de camera maar zit er nu sinds vanochtend 11:00 (toen heb ik hem laten updaten) mee te spelen en ook met de camera en tot nu toe nog geen vastlopers
Hij lijkt ook wel ietsje sneller door de menu's te lopen maar dat zal wel achter m'n oren zitten
Hij lijkt ook wel ietsje sneller door de menu's te lopen maar dat zal wel achter m'n oren zitten
Is er een manier om er voor te zorgen dat de ingevulde verjaardagen van je contactpersonen ook in je agenda komen te staan ? ?
Dit topic is gesloten.