Nokia N73 Topic - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 39.386 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OfferedPoet
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-01 12:36
avkooi schreef op maandag 18 december 2006 @ 14:00:

ik had landcode 49.02 in mijn scherm staan en hij was al unbranded, nu staat er:
V 3.0638.0.0.1
30-10-2006
RM-133
Nokia N73 (49.01)
Ik heb hem ook geupgrade, en ik wil nokia heeel erg veel bedanken voor deze geweldige update. Er werden bij mij zoveeeel problemen opgelost, waarvan 3 die voor mij echt noodzakelijk was;

1. (Na aanzetten) duurt "maar" 5 sec, terwijl met mijn oude firmware dikke 40 seconde was :X
2. HS-20 / AD-41 doet het eindelijk (bij muziek bijv.) Eerst deed hij het wel maar toen deden de speakers mee (oftewel geluid uit oordopjes EN telefoon)
3. Camera doet het weer. Ik kreeg heel vaak van die blauwe foto's te zien, maar dat is tot nu toe verholpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:44
Hmm, ik wil deze tel ook maar eens gaan halen, maar iemand een idee of geprobeerd er films op te kijken? Film omzetten en er op kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-05 22:11
Ik heb de N73 vandaag net binnen, maar wil geen krasjes op mijn beeldscherm. Ik zit te denken aan een Brando screenprotector, maar dan ben ik wel weer een aantal Euro's kwijt.
Kan ik het frontje verwisselen?
Het frontje van de N73 is er niet op gemaakt om veranderd te worden, het is echter wel mogelijk. gebruiker beukje kwam met de mogelijkheid om dit te doen via EbaY
Een betere optie lijkt het me om meerdere frontjes te kopen voor de N73(deze kosten vrijwel niks via eBay) en die te gebruiken, mochten er krassen op het beeldscherm komen.
Kan dit en is dit handig? Zijn er meer mensen die dit idee/ervaring hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196345

rreevvss schreef op maandag 18 december 2006 @ 08:45:
[...]

Heb je hier wellicht een foto van?
Wil het graag even zeker weten voor ik ´m bestel. :)
hier heb je een link..

http://www.kelkoo.nl/b/a/...telefoonhouder_cr-28.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dextro
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Dextro

Druivensuiker.be

Tof. Ik heb net m'n firmware laten upgraden (naar 3.0638.0.0.1) en nu werkt blijkbaar m'n muziekspeler niet meer...

Ik kan dus nog eens teruggaan naar het nokia service point....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-04-2024

MrJames

-/

Je moet ook alles testen voordat je weggaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154041

er is nu een nieuwe updater v1.2.20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-06 10:59
Wordt tijdens een update alle progs verwijderd en de overige info ook? Bij se was dit niet het geval, echter ga ik er vanuit dat dit bij Nokia wel zo is. Iemand die hier meer info over heeft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Wat is 3.0638.0.0.1 dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
De firmware versie van je N73. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01:17

Ginz

Trek Superfly 5 powered

DaannO schreef op maandag 18 december 2006 @ 19:07:
Wordt tijdens een update alle progs verwijderd en de overige info ook? Bij se was dit niet het geval, echter ga ik er vanuit dat dit bij Nokia wel zo is. Iemand die hier meer info over heeft. :)
Aangezien de update die je via NSU binnen kan halen gezien kan worden als een patch, is het mogelijk dat alle gegevens gewoon op je toestel blijven staan. Helaas is dit niet altijd het geval, daarom kan je maar altijd beter even een backup maken naar je MiniSD. Zo geldt dit ook voor SE

Een update bij een NSP is een complete nieuwe instal. Daarbij weet je dus zeker dat je alles kwijt ben.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
DaannO schreef op maandag 18 december 2006 @ 19:22:
[...]

De firmware versie van je N73. ;)
En deze versie v1.2.20?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OfferedPoet
Dat is de versie van de Nokia Software Updater. Deze heb je nodig om je N73 te upgraden naar V3.06

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154041

Chuckiej schreef op maandag 18 december 2006 @ 21:04:
Dat is de versie van de Nokia Software Updater. Deze heb je nodig om je N73 te upgraden naar V3.06
Juistem, het programmatje waarmee je je mobiele telefoon update heeft ook een update gekregen....

er zijn nu denk ik wat bugs uit de updater, misschien date ie nu beter up?! wie zal het zeggen?

ze daten wat op bij nokia ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbt68
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-05 14:35
Of een update om firmware met product code te matchen. Al eerder gelezen in dit forum.
Geen idee wat voor gevolgen dat dan heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-06 00:32
Zojuist de aanbieding van anewmobile besteld. Puur voor het toestel gedaan. 89 euro bijlappen en dan ook nog 25 eur per maand, komt grofweg op hetzelfde neer als 400 euro lappen in de winkel los. Alleen heb ik nu wat extra minuutjes, en die gebruik ik altijd wel.

In alle haast echter niet gekeken of het toestel sim-lock vrij was. Althans niet echt aan gedacht. Maar ik ga er vanuit dat telfort hier net als op al hun andere toestellen geen sim lock heeft zitten. Anders heb ik ff pech met mn 3 abonnementen :P

Vond dit toestel op het moment de meest aantrekkelijke. De K800i is voor mij beetje deja-vu omdat ik al een W800i heb gehad. Puik toestel btw, niks mis mee. De hele samsung lijn spreekt mij kwa uiterlijk niet aan. En deze nokia ziet er wel aardig uit, en ik heb toch altijd al een symbian phone willen hebben.

Hoop hem overmorgen binnen te hebben, mijn LG (KG800) heeft namelijk de geest gegeven :+

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTiezl
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-06 16:48
Het topic breidt zich uit zie ik! :)

Ik heb nog een vraagje. Hoe zet ik die irritante opname toon van de camera uit? Als ik bij opties->instellingen van de camera kijk kan ik kiezen uit 4 tonen maar ik wil em helaal uitzetten. Op google is hier niets over te vinden. Iemand een idee?

Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 199908

Cool toestel, topic net gelezen, misschien ook maar eens een aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123244

DaTiezl schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 09:49:
Het topic breidt zich uit zie ik! :)

Ik heb nog een vraagje. Hoe zet ik die irritante opname toon van de camera uit? Als ik bij opties->instellingen van de camera kijk kan ik kiezen uit 4 tonen maar ik wil em helaal uitzetten. Op google is hier niets over te vinden. Iemand een idee?
Menu - profielen - aanpassen - waarschuwingstoon uitzetten (dan moet het stil blijven :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79682

Anoniem: 79682 schreef op maandag 18 december 2006 @ 15:04:
Ik probeer Google maps mobile te installeren op mijn N73. Na het accepteren van de voorwaardes krijg ik de melding "verbinding verbroken". Ik heb dit geprobeerd met een GPRS en een UMTS verbinding. De afgelopen week heb ik het een aantal keren geprobeerd. Ik heb in dit forum gelezen dat andere mensen het wel is gelukt het te installeren.

Iemand enig idee hoe dit te verhelpen?
Heeft iemand hier nog een reactie op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oner001
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-11-2024
Hallo allemaal,

ik heb een vraagje:
IZit te denken om een Nokia Ld-3w aan te schaffen voor mijn Nokia n73. Alleen als ik naar de startpost kijk zie ik die er niet tussen staan. Weet iemand of die ermee werkt? En hebben mensen hier ervaring met de ld-3w? Of is het beter om de GPS ontvanger van TOMTOM te halen?

Alvast bedankt voor de reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZUIVERE311
  • Laatst online: 25-04-2024
Ik gebruik de LD-3W al een hele tijd, prima dingetje. Beter als mijn voorgaande GPS ontvanger. Met de Nokia heb je zelfs ontvangst binnen huis (niet altijd en niet overal) maar hij werkt echt een stuk beter dan mijn oude. Die ik had gekregen bij mijn PDA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-06 14:55
Ik weet het ik ben een beetje laat maar heb eindelijk me N73 :D
Ik heb eens rondgespeurd en 2 methodes gevonden om te beginnen met je N73. Wat is nou eigenlijk het beste:

- Accu eerst volledig opgebruiken en dan volledig opladen
- Accu eerst volledig opladen en 4?? uur in de lader laten hangen

Vind het uithoudingsvermogen van accu's erg belangrijk en daarom wil ik hier een goede keus maken.

Mvg

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTiezl
Anoniem: 79682 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 11:44:
[...]

Heeft iemand hier nog een reactie op?
Top! Dank je!

offtopic:
Ik zie nu past de kerstlayout van onze posts! Wel geinig, is dit al lang zo? :?

[ Voor 22% gewijzigd door DaTiezl op 19-12-2006 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OfferedPoet
DaTiezl schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 14:36:
[...]
offtopic:
Ik zie nu past de kerstlayout van onze posts! Wel geinig, is dit al lang zo? :?
offtopic:
Gisteren was dat ook al zo, maar toen was het niet zo duidelijk (meer fade), vandaag is het nu een stuk duidelijker geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Heb mijn N73 sinds gisteren binnen en het is een leuk ding.

Mijn eerste ervaringen zijn:
+ helder en geen pixelig scherm. Mijn Mda Vario(65.536 kleuren)) hiervoor had misschien wel een groter scherm(2,8") maar had geen 262.144 kleuren zoals de N73.
+ Mooi design

- Slome opstart van de camera(bijna 7 seconden via de stopwatch). Misschien dat dit met een firmware/software update sneller gaat. Weet niet welke versie ik nu heb(waar kan ik dit vinden?)
- toetsen-gebruikersvriendelijkheid is erg laag. Heb geen grote vingers, maar druk regelmatig naast het nummeriek veld. Het voelt ook een beetje goedkoop aan.
- Joystickje is minder goed dan die van die van de Sony Ericssons. Komt waarschijnlijk omdat die kleiner is. Je kan dit makkelijk testen door je andere duim te gebruiken en dan door de menu's te bladeren. Dit kost zeker veel meer moeite, dat terwijl dit bij de Sony Ericssons niks uitmaakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rreevvss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-12-2024
Zover was ik al wel. :)
Maar wou graag een foto zien van de N73 in deze houder.
M´n telefoon leverancier wil er namelijk niet aan beginnen, aangezien Nokia niet aangeeft dat ie past. :/

Alternatief is trouwens de Brodit 905120.
Afbeeldingslocatie: http://www.brodit.com/images/905120.jpg

Die ga ik morgen bestellen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
rreevvss schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 17:15:
M´n telefoon leverancier wil er namelijk niet aan beginnen, aangezien Nokia niet aangeeft dat ie past. :/

Alternatief is trouwens de Brodit 905120.
[afbeelding]

Die ga ik morgen bestellen denk ik.
Kan je ook hiermee het geluid op de speakers zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196345

[quote]rreevvss schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 17:15:
[...]

http://img185.imageshack.us/img185/2361/dsc00039wa1.th.jpg

zit er stevig ..ik heb er schik mee...

[ Voor 89% gewijzigd door Anoniem: 196345 op 19-12-2006 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tescione
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-04 10:07
Djerique schreef op maandag 18 december 2006 @ 17:55:
Ik heb de N73 vandaag net binnen, maar wil geen krasjes op mijn beeldscherm. Ik zit te denken aan een Brando screenprotector, maar dan ben ik wel weer een aantal Euro's kwijt.
[...]
Een betere optie lijkt het me om meerdere frontjes te kopen voor de N73(deze kosten vrijwel niks via eBay) en die te gebruiken, mochten er krassen op het beeldscherm komen.
Kan dit en is dit handig? Zijn er meer mensen die dit idee/ervaring hebben?
Een aantal euro ?? Als je nu voor de 20e nog een screenprotector bij Brando bestelt http://shop.brando.com.hk/ultraclearscreenprotector.php dan betaal je geen verzendkosten. Bij het pull-downmenu staat wel 10 dollar, maar als je hem in je winkelwagentje zet dan staat er ineens 7 dollar. Vorige week stond die prijs ook bij het pulldown-menu. Ik heb hem besteld en binnen 4 dagen had ik hem thuis voor, omgerekend € 5,37.
dus veel geld? Nee, en vast goedkoper dan meerdere frontjes kopen, waarbij de kwaliteit van het scherm nog discutabel is ook.

-------------------------------------------------------------------------------
Geplaatst op donderdag 07 december 2006 18:19
Acties:

--------------------------------------------------------------------------------
Door: hgeert
-------------------------------------------------------------------------------
de cover zelf is heel mooi en niet te onderscheiden van een originele, maar het venster is van goedkoop plastiek, je hebt snel krassen, ofwel moet je er een screenprotector op kleven ofwel doe je als ik en bestel 3 covers .

Ik verslijt die covers nu en als ik hem terug verkoop , dan lever ik hem met de originele krasvrije cover en is mijn gsm in nieuwstaat....

[ Voor 23% gewijzigd door tescione op 19-12-2006 18:55 . Reden: extra quote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 190523

Djerique schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 17:17:
[...]

Kan je ook hiermee het geluid op de speakers zetten?
Dat is alleen een houder om op te laden.

advies Parrot werkt super !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeaselADHD
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-05 14:59
Heey, word mijn eerste bericht hier, hopen dat het niet lang duurt voor hij binnen is, Ik vind het zo'n mooi toestel zat te twijfelen tussen deze en d900 (die zag er namelijk ook zwaar relaxt uit) maar toch voor deze gegaan:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
tescione schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 18:50:
Een aantal euro ?? Als je nu voor de 20e nog een screenprotector bij Brando bestelt http://shop.brando.com.hk/ultraclearscreenprotector.php dan betaal je geen verzendkosten. Bij het pull-downmenu staat wel 10 dollar, maar als je hem in je winkelwagentje zet dan staat er ineens 7 dollar. Vorige week stond die prijs ook bij het pulldown-menu. Ik heb hem besteld en binnen 4 dagen had ik hem thuis voor, omgerekend € 5,37.
dus veel geld? Nee, en vast goedkoper dan meerdere frontjes kopen, waarbij de kwaliteit van het scherm nog discutabel is ook.
Bedankt voor je informatie.
Ik wil sowieso een Brando kopen, maar kan op de door jouw aangegeven website alleen met creditcards betalen. Jammer dat er geen paypal staat. Zou je wel verwachten...

Denk dat ik hem dan via GpsPlaza ga kopen.
Iemand nog tips hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200300

Gisteren mijn N73 van t-mobile gekregen, net de kans gekregen om het te testen.
helaas maar bekent is dat firmware update niet mogelijk is, wel jammer.
na 1 uur ermee te spelen pijn in mijn duim, hebben jullie dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Anoniem: 200300 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 19:59:
Gisteren mijn N73 van t-mobile gekregen, net de kans gekregen om het te testen.
helaas maar bekent is dat firmware update niet mogelijk is, wel jammer.
na 1 uur ermee te spelen pijn in mijn duim, hebben jullie dit ook?
Jep:
Djerique schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 16:44:
- Joystickje is minder goed dan die van die van de Sony Ericssons. Komt waarschijnlijk omdat die kleiner is. Je kan dit makkelijk testen door je andere duim te gebruiken en dan door de menu's te bladeren. Dit kost zeker veel meer moeite, dat terwijl dit bij de Sony Ericssons niks uitmaakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110828

Ik ben zeer benieuwd of je radio door de speakers kunt luisteren???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OfferedPoet
Anoniem: 110828 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 20:17:
Nee, dat kan niet;

of je moet een aparte speakersysteem aanschaffen met een FM-Ding ingebouwd :P

(FM dinges zit in de "remote" van je oordopjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Chuckiej schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 21:04:
[...]

Nee, dat kan niet;

of je moet een aparte speakersysteem aanschaffen met een FM-Ding ingebouwd :P

(FM dinges zit in de "remote" van je oordopjes)
Nokia heeft dit nooit gehad... Zonde... :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tescione
Anoniem: 110828 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 20:17:
Het kan zeker wel, maar je moet wel de headset ingeplugd hebben en dan via optie>luidspreker aan. Of dit betekent dat de fm-ontvanger in de oordopjes zit weet ik niet, maar het snoer schijnt ook te fungeren als antenne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entertainment
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-03-2024
Nog een vraagje, als ik de flitser uitzet in elke modus dan ook, knipperd ie toch nog ff als ik een foto maak.. soms is dat niet echt de bedoeling :P Hoe zet ik dat echt uit???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rreevvss
Anoniem: 190523 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 19:07:
[...]

Dat is alleen een houder om op te laden.

advies Parrot werkt super !
idd

Of ipv de Parrot heb ik al een CK-7W van Nokia in m´n auto zitten.
Maar de houder wil ik hebben, omdat de telefoon dan in het zicht zit, niet door de auto slingerd en gelijk opgeladen wordt.
En deze Brodit houder kan je aansluiten op de standaard Nokia stekker, de simpelere versies hebben alleen een laadsnoer aansluiting. Lijkt me wat kwetsbaar.

@Joyrider12345
Duidelijk, thanx.
Morgen eens kijken wat ik ga doen. Maar denk toch de Brodit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201196

tescione schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 22:04:
[...]

Het kan zeker wel, maar je moet wel de headset ingeplugd hebben en dan via optie>luidspreker aan. Of dit betekent dat de fm-ontvanger in de oordopjes zit weet ik niet, maar het snoer schijnt ook te fungeren als antenne.
Als je tomtom hebt, dan haalt hij als ik me niet vergis de verkeersinformatie via rds van de radio. Moet dan de koptelefoon ook ingeplugt zitten, of zit dat in de gps antenne ingebakken?

Indien dat laatste het geval is, hebben al de gps ontvangers die in de ts staan deze functie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZUIVERE311
Ik gebruik voor TOMTOM op de N-73, een gps ontvanger die via bluetooth het signaal aan de telefoon geeft. GPS-ontvanger is de LD-3W van Nokia. Je hebt ook andere die ook goed werken :P .

[ Voor 4% gewijzigd door ZUIVERE311 op 20-12-2006 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tescione
Anoniem: 201196 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 23:25:
[...]

Als je tomtom hebt, dan haalt hij als ik me niet vergis de verkeersinformatie via rds van de radio. Moet dan de koptelefoon ook ingeplugt zitten, of zit dat in de gps antenne ingebakken?

Indien dat laatste het geval is, hebben al de gps ontvangers die in de ts staan deze functie?
voor het ontvangen van file-informatie heb je tmc-ontvanger nodig. Dit zit lang niet altijd in de gps-ontvanger ingbouwd en i.i.g. niet in de telefoon/radio zelf, dus die moet je afzonderlijk aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Anoniem: 196345 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 18:21:
[quote]rreevvss schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 17:15:
[...]

http://img185.imageshack.us/img185/2361/dsc00039wa1.th.jpg

zit er stevig ..ik heb er schik mee...
Dit past perfect? Of het past met een beetje wrikken ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Is er ook een soort carkit waarin je de N73 mooi kan plaatsen en die vervolgens op de speakers kan zetten?

Wil namelijk navigatiesoftware+ontvangermuis kopen en wil graag het geluid op de speakers hebben. Zowel mijn telefoongesprekken als mijn navigatiesoftware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tescione
Djerique schreef op woensdag 20 december 2006 @ 13:18:
Is er ook een soort karkit waarin je de N73 mooi kan plaatsen en die vervolgens op de speakers kan zetten?

Wil namelijk navigatiesoftware+ontvangermuis kopen en wil graag het geluid op de speakers hebben. Zowel mijn telefoongesprekken als mijn navigatiesoftware
Ik zou zeggen, koop een houder voor de telefoon (Brodit, of gewoon een zuignap). Vervolgens een parrot carkit, goede ervaringen mee en simpel op de radio aan te sluiten. Wanneer je nu via de bluetooth verbonden bent via de carkit dan loopt het geluid via de boxen. Dit werkt in ieder geval met het bellen, ik weet niet zeker of dit ook het geval is voor TomTom want ik heb dit niet getest. Maar volgens mij gaat al het uitgaande geluid van de telefoon wanneer deze met de carkit verbonden is via de boxen, dus ook de rij-instructies van TomTom.
Suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rreevvss
Bij mij werkt dat ook zo, de CK-7W carkit gaat naar de radio en m´n VDO navigatie gaat ook naar de radio. Werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entertainment
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-03-2024
Entertainment schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 22:17:
Nog een vraagje, als ik de flitser uitzet in elke modus dan ook, knipperd ie toch nog ff als ik een foto maak.. soms is dat niet echt de bedoeling :P Hoe zet ik dat echt uit???
niemand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
@ tescione & rreevvss: bedankt voor de tips en ik ga waarschijnlijk een carkit kopen. Ik wil wil eentje kopen die ik sowieso heel veel jaren kan gebruiken. Hij moet dan wel universeel zijn of dat hij alle nieuwe Nokia types pakt.

Hoe zit dat trouwens met Nokia: hebben ze altijd dezelfde aansluiting aan de onderkant of veranderen ze steeds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rreevvss
Vele Nokia´s van de huidige modellen lijn hebben op het moment de zelfde connector op de onderkant. Een kabel zal dus altijd passen.
Maar het ontwerp van de telefoon zelf is vaak afwijkend, waardoor de houder van de telefoon zelden past bij een ander model. Maar die kosten zijn ook te overzien. Voor max 50 euro heb je zeker een passende houder.

En voor je carkit zelf, ga voor een Bluetooth versie. Deze zal bij normaal gebruik een auto leven mee gaan. Of het nou origineel Nokia is of een Parrot oid. Bluetooth is altijd goed.

Let wel even op of de telefoon geschikt is voor het type carkit. Verschillende Bluetooth versies/merken willen namelijk niet altijd vlekkeloos samenwerken.

Mijn Nokia CK-7W is dubbel, kan met kabel en via Bluetooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTiezl
Ik heb gewoon zo'n ding:

Afbeeldingslocatie: http://www.happymobiel.nl/plaatjes/catalog/723_telefoonhoudermetmagneet.jpg

Alleen dat plakkertje was bocht dus heb ik deze naar buitengevouwen, dubbelzijdige tape eropgeplakt en in mijn blazer gestoken (netals zo'n after-tabacco ding) Werkt ideaal en ziet er nog mooi uit ook. Als er liefhebbers zijn dan kan ik wel een paar foto's maken.

Mijn handsfree heb ik middels bluetooth naar de supertooth II die aan mijn zonnescherm vast zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
rreevvss schreef op woensdag 20 december 2006 @ 15:47:En voor je carkit zelf, ga voor een Bluetooth versie. Deze zal bij normaal gebruik een auto leven mee gaan. Of het nou origineel Nokia is of een Parrot oid. Bluetooth is altijd goed.

Let wel even op of de telefoon geschikt is voor het type carkit. Verschillende Bluetooth versies/merken willen namelijk niet altijd vlekkeloos samenwerken.
Kost het niet enorm veel batterij omdat je steeds bluetooth aanhebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTiezl
Djerique schreef op woensdag 20 december 2006 @ 16:02:
[...]

geen last van, kan bijna een week zonder opladen met BT aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rreevvss
Djerique schreef op woensdag 20 december 2006 @ 16:02:
[...]

Zondag avond opgeladen. Nu ligt ie sinds 15:00 uur aan de lader.
Opzich gaat het dus wel een krappe 3 dagen.
En daarbij bel ik regelmatig. Een uur per dag haal ik gemiddeld wel.
Smssen doe ik wel weinig. 1 a 2 per dag ofzo.
Maar waarom denk je dat ik een carkit houder met stekker aansluiting wil. ;)

Vind het dus zwaar irritant dat ie nu aan de lader ligt en dat ik de foon moet laten liggen. Maargoed, de Brodit komt eraan. :)

[ Voor 10% gewijzigd door rreevvss op 20-12-2006 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames

MrJames

-/

DaTiezl schreef op woensdag 20 december 2006 @ 16:12:
[...]

geen last van, kan bijna een week zonder opladen met BT aan.
Ja zonder muziek te luisteren kan je hem zeker 1 kee per week opladen.
Ik zelf luister heel vaak muziek en moet dus om de 2 dagen soms zelfde dag opladen.

Maare heeft iemand nou een bureau houder gevonden om op te laden en te connecten met je pc???

[ Voor 12% gewijzigd door MrJames op 20-12-2006 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-11-2024
Mijn pop port usb kabel zit niet super meer , hoe verwijder je de usb kabel het beste uit je telefoon door hem recht eruit te trekken of door de aansluiting naar beneden te drukken? (zoals vroeger bij Ericsson telefoons)

[ Voor 6% gewijzigd door janzeeschuimers op 20-12-2006 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_Donselaar
  • Laatst online: 19:41
Ik heb het volgende probleem:

Ik kan sinds afgelopen maandag alleen nog maar sms berichten ontvangen als ik de telefoon uit/aan zet. Op het moment dat hij weer is opgestart komen opeens de sms berichten wel binnen. Als de telefoon aan staat dan krijg ik niets.

Iemand die dit probleem ook heeft?

Anoniem: 171034

Ik had eerst een nokia e60 besteld en heb deze gelijk geretouneerd nadat ik de 4 "fora", of is het forums, had gelezen. Gelukkig was dit geen probleem alleen moet ik nu wel ff 7 dagen werkdagen wachten. Ik hoop dat het een goede keuze is geweest. De N73 lijkt me zo'n bruut ding!

Hoe is het gesteld met javagames voor een N73? Zijn er genoeg games voor de N73 die de resolutie aankunnen?

• MrJames

MrJames

-/

Kleintje pils schreef op woensdag 20 december 2006 @ 22:36:

Ik kan sinds afgelopen maandag alleen nog maar sms berichten ontvangen als ik de telefoon uit/aan zet. Op het moment dat hij weer is opgestart komen opeens de sms berichten wel binnen. Als de telefoon aan staat dan krijg ik niets.

Probeer eens je telefoon software opnieuw te installeren...
Als je een branded versie heb dus geen (02) versie dan moet je naar een NSP gaan.

[ Voor 7% gewijzigd door MrJames op 21-12-2006 08:22 ]

• ZUIVERE311
8)7

[ Voor 99% gewijzigd door ZUIVERE311 op 21-12-2006 09:20 ]

• ZUIVERE311
Kleintje pils schreef op woensdag 20 december 2006 @ 22:36:

Je bent niet de eerste op deel 3 pagina 40 ergens had iemand ook al hetzelfde probleem, er staat helaas niet bij of het opgelost was. Zie
Anoniem: 190523 schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 21:57:
Hey,

Ik heb volgende probleem al mooi poosje maar misschien weet iemand hier een oplossing voor:

Ik krijg geen smsjes meer op me telefoon (ligt niet aan dat ik geen vrienden heb :P) maar als ik me telefoon dan uit doe, en weer aanzet, dan krijg ik ze pas binnen.

Iemand idee om dit op te lossen ??

grz. jans

• rreevvss
De Brodit 905120 is binnen.
Heb ´m er gelijk even ingezet.

Afbeeldingslocatie: http://img205.imageshack.us/img205/7071/img2184ww2.jpg

De originele Nokia kabel zit nu gelijk vast in de houder. Ik had wel eens dat passagiers de kabel eruit stootte. Dat is dus een pluspunt.

Maar je moet hier de N73 in de houder schuiven, totdat ie bovenop de connector zit.
Dus niet vergrendeld zoals bij m´n 6230i en MC-15s was.
Zoals de telefoon er in zit, vind ik het nog niet degelijk overkomen.
De tijd zal het leren...

Afbeeldingslocatie: http://img205.imageshack.us/img205/7183/img2185ic5.jpg

Anoniem: 185442

Ik heb sinds gistere ook de N73. Heb er echter al een probleem mee, weet niet of iemand anders ook dit heeft gehad. Boven het toetsenbord zat een soort plasticje. Dit heb ik eraf getrokken maar nu denk ik dat het een soort van lichttegenhouder was. Boven het toetsenbord zit nu een gedeelte dat licht is.

Iemand hier ook last van gehad. En zouden jullie teruggaan? Ben bang dat als ik terug ga, ik de telefoon een maand kwijt ben!

• DaTiezl
ik heb een probleem, weet niet of het al eerder voorbij is gekomen. Zodra ik een mp3 instel als beltoon en ik word gebeld dan klapt mijn telefoon na 2 sec beltoon eruit. Hij hangt volledig... scherm word langsaam zwart en telefoon doet een soft reboot. ik hoef geen pass in te voeren zodra hij weer 'up' is. Is dit een kenmerk van de originele software? Aangezien ik een .02 branded heb en nog geen tijd heb gehad om naar een NSP te gaan.

• R_Donselaar
MrJames schreef op donderdag 21 december 2006 @ 08:21:
[...]

Probeer eens je telefoon software opnieuw te installeren...
Als je een branded versie heb dus geen (02) versie dan moet je naar een NSP gaan.
Kan dat ook als de laatste softwareversie er al op staat? Heb de laatste versie er al wel opgezet, via de NSU. Dat was zo'n 2 weken terug.

@Zuivere311, dat bericht heb ik over het hoofd gezien. Heb alle delen op de achtergrond meegelezen de afgelopen tijd :) Ben blij :? dat het probleem meer voorkomt, maar minder blij dat er waarschijnlijk geen oplossing voor gegeven wordt nog.

• DaTiezl
Anoniem: 185442 schreef op donderdag 21 december 2006 @ 09:48:
Ik heb sinds gistere ook de N73. Heb er echter al een probleem mee, weet niet of iemand anders ook dit heeft gehad. Boven het toetsenbord zat een soort plasticje. Dit heb ik eraf getrokken maar nu denk ik dat het een soort van lichttegenhouder was. Boven het toetsenbord zit nu een gedeelte dat licht is.

Iemand hier ook last van gehad. En zouden jullie teruggaan? Ben bang dat als ik terug ga, ik de telefoon een maand kwijt ben!
lichttegenhouder? what the hell? Was het geen screenprotector oid? kun je er een foto van maken of het aangeven op een plaatje?

Anoniem: 123244

DaTiezl schreef op donderdag 21 december 2006 @ 09:48:
ik heb een probleem, weet niet of het al eerder voorbij is gekomen. Zodra ik een mp3 instel als beltoon en ik word gebeld dan klapt mijn telefoon na 2 sec beltoon eruit. Hij hangt volledig... scherm word langsaam zwart en telefoon doet een soft reboot. ik hoef geen pass in te voeren zodra hij weer 'up' is. Is dit een kenmerk van de originele software? Aangezien ik een .02 branded heb en nog geen tijd heb gehad om naar een NSP te gaan.
Heb ook een mp3 ringtone maar geen problemen mee, doet hij het bij elke mp3 of 1 willekeurig nummer? En bij de standaart tones doet hij het dan ook? Het is zeker geen kenmerk van de originele software want hij behoort het niet te doen.

• ZUIVERE311
,

[ Voor 99% gewijzigd door ZUIVERE311 op 21-12-2006 10:33 ]

• DaTiezl
Komma krijg je door in het maken van een bericht op 1 te drukken en dan op sterretje! ;)

DaTiezl schreef op donderdag 21 december 2006 @ 09:50:
[...]

lichttegenhouder? what the hell? Was het geen screenprotector oid? kun je er een foto van maken of het aangeven op een plaatje?
Zie onderste plaatje. Daar net boven het toetsenbord zat een soort plastic. Dat heb ik dus lostgetrokken totdat het plasticje afbrak.

Afbeeldingslocatie: http://img226.imageshack.us/img226/7256/ffpk5.jpg

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik zou als ik jou was een nieuwe cover kopen. Dit valt natuurlijk zeker niet onder de garantie.

Het ligt niet aan de cover. Het is echt IN het toetsel rond het toetsenbord. Heel erg raar. Het was net een soort stripje voor de beveiliging. Het lijkt gewoon niet goed afgewerkt, dat is toch een productiefout dan?

• Djerique
Ik belde net een half uur en na zo'n 20 minuten kreeg ik het idee dat mijn oren extreem warm werden. Wat bleek na het eind van het gesprek: mijn beeldscherm was heel heet geworden.

Misschien was dit wel toeval of misschien krijg ik dit wel nooit meer na de telefoon opnieuw te starten. Heeft iemand anders dit wel eens gehad met de N73?

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-06 14:55
Is er al nieuws voor de mensen met deze versie, die willen updaten?

v2.0628.0.0.1
10-07-2006
rm133
57.02

Erg lelijk dat het via de nokia website nog niet gaat.

Iemand??

there's no tweak without the tweaker

Anoniem: 189525

Anoniem: 185442 schreef op donderdag 21 december 2006 @ 11:50:
Het ligt niet aan de cover. Het is echt IN het toetsel rond het toetsenbord. Heel erg raar. Het was net een soort stripje voor de beveiliging. Het lijkt gewoon niet goed afgewerkt, dat is toch een productiefout dan?
hoe bewijs je dat dan?

omdat de anderen telefoons het niet hebben? Ik ga er zo heen en kijk wel wat ze er van zeggen.

• DaTiezl
Anoniem: 185442 schreef op donderdag 21 december 2006 @ 14:08:
omdat de anderen telefoons het niet hebben? Ik ga er zo heen en kijk wel wat ze er van zeggen.
heb je het stukje nog dat je eraf hebt getrokken? Ik zou er iig wel mee terug gaan voordat heel je toetsenbord uit elkaar valt.

• MrJames

MrJames

-/

Djerique schreef op donderdag 21 december 2006 @ 13:11:
Ik belde net een half uur en na zo'n 20 minuten kreeg ik het idee dat mijn oren extreem warm werden. Wat bleek na het eind van het gesprek: mijn beeldscherm was heel heet geworden.

Misschien was dit wel toeval of misschien krijg ik dit wel nooit meer na de telefoon opnieuw te starten. Heeft iemand anders dit wel eens gehad met de N73?
Misschien een nieuwe soort oor verwarming :D ;) ??
Nee maar goed. Het kan aan het scherm of batterij liggen.
Als het vaker voorkomt zou je hem beter naar een Nokia sturen om te voorkomen dat tie kapot gaat.
virtualJac schreef op donderdag 21 december 2006 @ 13:31:
Is er al nieuws voor de mensen met deze versie, die willen updaten?

v2.0628.0.0.1
10-07-2006
rm133
57.02

Erg lelijk dat het via de nokia website nog niet gaat.

Iemand??
Je hebt een branded versie.
Ga naar een NSP en laat hem updaten.
Je krijgt van hun een (02) versie en voortaan kan je zelf thuis updaten ;)

[ Voor 43% gewijzigd door MrJames op 21-12-2006 15:17 ]

• R_Donselaar
Kleintje pils schreef op donderdag 21 december 2006 @ 09:49:
[...]

Kan dat ook als de laatste softwareversie er al op staat? Heb de laatste versie er al wel opgezet, via de NSU. Dat was zo'n 2 weken terug.

@Zuivere311, dat bericht heb ik over het hoofd gezien. Heb alle delen op de achtergrond meegelezen de afgelopen tijd :) Ben blij :? dat het probleem meer voorkomt, maar minder blij dat er waarschijnlijk geen oplossing voor gegeven wordt nog.
Inmiddels gereset naar de fabrieksinstellingen, het probleem is nog niet verholpen hiermee.

EDIT: na de fabrieksinstellingen terugzetten, zette ik ook de reservekopie weer terug. Nu heb ik nogmaals gereset naar de fabrieksinstellingen en nog geen reservekopie terug gezet. Nu komt een sms wel direct binnen...

[ Voor 15% gewijzigd door R_Donselaar op 21-12-2006 15:22 ]

• Djerique
MrJames schreef op donderdag 21 december 2006 @ 15:13:
Misschien een nieuwe soort oor verwarming :D ;) ??
Nee maar goed. Het kan aan het scherm of batterij liggen.
Als het vaker voorkomt zou je hem beter naar een Nokia sturen om te voorkomen dat tie kapot gaat.
Ik hoop niet dat het vaker voorkomt... Zou betekenen dat T-mobile steeds slechte telefoons levert.... 8)7 heb hele slechte ervaringen met mijn vorige T-mobile telefoon Mda Vario(is 5 keer teruggebracht)

DaTiezl schreef op donderdag 21 december 2006 @ 14:56:
[...]

heb je het stukje nog dat je eraf hebt getrokken? Ik zou er iig wel mee terug gaan voordat heel je toetsenbord uit elkaar valt.
Ik had het stukje niet meer. Ben wel terug geweest. Ben er net van terug.

Die mevrouw in de Orange winkel kon het eerst niet zien zei ze. Ze zag geen verschil tussen de telefoon uit de doos en die van mij. De assistent manager kwam erbij en na goed kijken zag hij het wel. Heb meteen een nieuwe gekregen. TOP service daar bij Orange.

• karel22
  • Laatst online: 08-12-2010
ik heb de mijne die een standaard nokia n73 was zonder problemen kunnen laten om zetten naar de ME versie in een nsp centrum

• JaMaaT
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:23
karel22 schreef op donderdag 21 december 2006 @ 18:29:
ik heb de mijne die een standaard nokia n73 was zonder problemen kunnen laten om zetten naar de ME versie in een nsp centrum
Kan dit dan gewoon? Moest je bij betalen? En wat is er nou anders aan de ME versie? Alleen de joystick functie van de mediaspeler? En het frontje dan natuurlijk!

P.s. Welke NSP dan?

Heeft iemand al een originele ME cover gevonden? Ik vind op het inet wel zwarte covers, maar dan zonder toetsen. Dan zou ik mijn zilveren toetsen over moeten nemen. Het liefst zou een volledig zwart toestel willen hebben. Dus zwarte cover en zwarte toetsen. Iemand dit al tegen gekomen op internet.

• MrJames

MrJames

-/

karel22 schreef op donderdag 21 december 2006 @ 18:29:
Je mist nog een zwart frontje en je hebt een ME :D

• karel22
in antwerpen ze hebben er geen probleem van gemaakt. ik heb gewoon een update naar de MEversie gevraagd mischien hebben ze het verschil niet gezien bij de update.
de joystick functie is veranderd en er zijn twee nieuwe themas in namelijk STAVE en WAVEFORM de grote verandering is de muziekspeler hij heeft nu loudnes stereoverbreding balans en Music Player Visualization - Oscilloscope
dat is het verschil

• karel22
ps de software versie is V3.0638.0.0.30
30-10-2006 RM-133
nokia N73 (y8.01)

• MrJames

MrJames

-/

karel22 schreef op donderdag 21 december 2006 @ 21:20:
in antwerpen ze hebben er geen probleem van gemaakt. ik heb gewoon een update naar de MEversie gevraagd mischien hebben ze het verschil niet gezien bij de update.
de joystick functie is veranderd en er zijn twee nieuwe themas in namelijk STAVE en WAVEFORM de grote verandering is de muziekspeler hij heeft nu loudnes stereoverbreding balans en Music Player Visualization - Oscilloscope
dat is het verschil
Ik zal nu effe richting de NSP in Schiedam/Den Haag een mail sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assass
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-07-2024

assass

Salon GoT'er

heb bij t doorschakel menu (instellingen>doorschakelen) een beetje zitten experimenteren

het gevolg is dat alle nummers die ik voor de test probeerde in te voeren permanent nu als optie keuze mogelijkheid staan elke keer als ik wil doorschakelen naar een nummer
tis een hele lijst geworden

weet iemand hoe ik deze lijst weer reset of naar 0 breng

het gaat dus om de optie instellingen>doorschakelen>activeren (nieuw nummer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeaselADHD
  • Laatst online: 14-05 14:59
Heey, mijn N73 is binnen, nu probeer ik te updaten zit ik midden in het proces koppelt de N73 zich vanzelf af en dus ik haal de batterij eruit, want dat zeggen ze dat dat dan moet:P en nu werkt het gelukkig weer goed:P, ik had echt schrik dat er iets aan de hand was. Is de N73 nu up to date, want als ik nu firmware update doe dan zegt hij dat de nieuwste is geinstalleerd:P is dit goed, omdat ik bij de installatie in het midden ineens afgekoppeld werd??

[ Voor 5% gewijzigd door WeaselADHD op 22-12-2006 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Is het mogelijk/legaal om de T-mobile rom om te zetten naar de nieuwste N73 rom van Nokia zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames

MrJames

-/

Djerique schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 13:07:
Is het mogelijk/legaal om de T-mobile rom om te zetten naar de nieuwste N73 rom van Nokia zelf?
ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbt68
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-05 14:35
JaMaaT schreef op donderdag 21 december 2006 @ 20:37:
[...]

Heeft iemand al een originele ME cover gevonden? Ik vind op het inet wel zwarte covers, maar dan zonder toetsen. Dan zou ik mijn zilveren toetsen over moeten nemen. Het liefst zou een volledig zwart toestel willen hebben. Dus zwarte cover en zwarte toetsen. Iemand dit al tegen gekomen op internet.
Zelfs de ME is niet helemaal zwart, ze zijn er wel en is niet origineel
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...ttype=cross_promot_widget

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Hoe had je dat dan in je gedachten?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
hbt68 schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 15:08:
[...]

Zelfs de ME is niet helemaal zwart, ze zijn er wel en is niet origineel
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...ttype=cross_promot_widget
De voorkant is wel echt zwart. De rest is dof-zwart maar ziet er wel mooi uit verder. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batchman
  • Laatst online: 25-02 11:47
Ginz schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 15:17:
[...]

Hoe had je dat dan in je gedachten?
Dat zou ik ook wel eens willen weten.
ik heb sinds 3 dagen ook een N73 via T-mobile met de volgende firmware:

V 2.0628.0.0.8
27-07-2006
RM-133
(74.02)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames

MrJames

-/

batchman schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 16:37:
[...]

Dat zou ik ook wel eens willen weten.
ik heb sinds 3 dagen ook een N73 via T-mobile met de volgende firmware:

V 2.0628.0.0.8
27-07-2006
RM-133
(74.02)
Omdat ik hem ook via T-Mobile heb besteld.
Gewoon naar een NSP gaan en updaten.

Ik ga op vakantie.
Fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar!
Ik zal proberen om af en toe online te komen.
Tot over 2 weken ;)

[ Voor 16% gewijzigd door MrJames op 22-12-2006 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Dan moet je geluk hebben. Niet elke NSP doet dat voor je. En als T-Mobile zelf ook de niewste versie heeft goedgekeurd krijg je gewoon een T-Mobile firmware....

It's all about luck

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55231

Sinds een week gebruik ik mijn N73 i.c.m. een Nokia CK-7W. Als houder gebruik ik een Brodit (eerder op foto te zien in dit topic). Via de houder wordt de N73 opgeladen. Als de batterij vol is, krijg ik daarvan een melding. Deze melding wordt vervolgens om de minuut herhaald. Is er een mogelijkheid om dit te veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Ginz schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 16:52:
Dan moet je geluk hebben. Niet elke NSP doet dat voor je. En als T-Mobile zelf ook de niewste versie heeft goedgekeurd krijg je gewoon een T-Mobile firmware....

It's all about luck
Inderdaad

Dus de vraag luidt nog steeds:
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.