Bel Music Store zaltbommel eens. Ik had daar donderdagmiddag besteld, en vrijdag op de release gehad. Toen ik die donderdag belde was ik tweede. Ze zullen er niet veel geleverd krijgen verwacht ik maar iig geen wachtlijst van 20+.slayeer schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 18:04:
[...]
dat wachten doet je nek om he? en ik ben geen mega nerd die zo zen best gaat doen als stalken(niks tegen nerds). maar is 3/4 weken geleden lang of kort voor zon winkel in den bosch? en heb ik nog enigge kans op een wii voor kerst?
Verwijderd
Music store hier had er 5 ... voor heel nederland, die gozer kwam niet meer bij maar ik vond het niet zo leukjip_86 schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 19:42:
[...]
Bel Music Store zaltbommel eens. Ik had daar donderdagmiddag besteld, en vrijdag op de release gehad. Toen ik die donderdag belde was ik tweede. Ze zullen er niet veel geleverd krijgen verwacht ik maar iig geen wachtlijst van 20+.
Voor mensen in de buurt van zutphen die nog deze week een Wii willen hebben,
Haniel in zutphen zegt er deze week nog 30 te krijgen, pre order only, ik was nummer 25 ofzo, dus als je snel bent maak je nog wel een kans.
Vind 30 wel erg veel als ik de getallen van andere winkels zo hoor, maar ze wisten het echt heeeeel erg zeker dat het er zo veel gingen zijn..
Haniel in zutphen zegt er deze week nog 30 te krijgen, pre order only, ik was nummer 25 ofzo, dus als je snel bent maak je nog wel een kans.
Vind 30 wel erg veel als ik de getallen van andere winkels zo hoor, maar ze wisten het echt heeeeel erg zeker dat het er zo veel gingen zijn..
A computer without Windows is like a fish without a bicycle.
Is geen gerucht. Ik kan bevestigen dat het touwtje bij het Japanse Hajimete no Wii pakket dikker is dan het touwtje dat bij mij Japanse launch Wii zat. Hoewel het "verbeterde" touwtje twee maal dikker is vermoed ik dat het toch nog wel kan breken met voldoende kracht. Ik ben nog steeds van plan om de vislijn-mod aan te brengen.Schweino schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 18:42:
Volgens Nu.nl levert Nintendo bij nieuwe ladingen Wii's en Wiimotes een steviger polsbandje. Dit hebben ze weer overgenomen van geruchten die op eurogamer gemeld worden.
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Dit klopt, de WII-mote die bij m'n WII zat heeft een dik touwtje, de WII-mote uit 't PLAY pakket heeft nog een duntouwtje. Dus bij nieuwe lading WII's valt wel mee, mijn WII is gewoon van de launch.Volgens Nu.nl levert Nintendo bij nieuwe ladingen Wii's en Wiimotes een steviger polsbandje. Dit hebben ze weer overgenomen van geruchten die op eurogamer gemeld worden.
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Verwijderd
Hoewel ik de Wii heel graag wil, zit ik nog te twijfelen over de replay-factor. Ik heb namelijk een vrij sterke neiging tot impulsaankopen..
Zijn er ook mensen die minder tevreden zijn over de Wii of die vinden dat de Wii-controller fun er snel vanaf is? De nieuwe controller is namelijk mijn voornaamste beweegreden om zo'n console aan te schaffen. Ik weet dat de graphics en dergelijke niet de pluspunten zijn van de Wii.
Zijn er ook mensen die minder tevreden zijn over de Wii of die vinden dat de Wii-controller fun er snel vanaf is? De nieuwe controller is namelijk mijn voornaamste beweegreden om zo'n console aan te schaffen. Ik weet dat de graphics en dergelijke niet de pluspunten zijn van de Wii.
Verwijderd
consoles moet je kopen vanwege de games, de controller is leuk maar als er geen games op komen die je aanspreken dan heb je er niks aan.Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 20:52:
Hoewel ik de Wii heel graag wil, zit ik nog te twijfelen over de replay-factor. Ik heb namelijk een vrij sterke neiging tot impulsaankopen..
XiN-eViL >> mijn code is 0006-4931-9883-1391
Telkens als ik 'm invoer wordt het wat anders namelijk 6493-1988-3139-1000
Een nummer wat compleet niet terug te vinden is in de lijst overigens. Dus als je het heb gefixed, laat ff weten wat de oorzaak was. Ben zelf coder en vind dat soort dingen vaak leuk om te weten gezien ik ook geen logische oorzaak kan bedenken dat ie tot dit nummer komt
(wellicht een default code ooit bedacht?)
Mijn username is apNia, net als hier
MetroidPrime >> zou je dan de image http://wii.xin-evil.com/ccdb/wccdb.php in de startpost kunnen zetten met de bijbehorende link ?
Een nummer wat compleet niet terug te vinden is in de lijst overigens. Dus als je het heb gefixed, laat ff weten wat de oorzaak was. Ben zelf coder en vind dat soort dingen vaak leuk om te weten gezien ik ook geen logische oorzaak kan bedenken dat ie tot dit nummer komt
MetroidPrime >> zou je dan de image http://wii.xin-evil.com/ccdb/wccdb.php in de startpost kunnen zetten met de bijbehorende link ?
[ Voor 15% gewijzigd door apNia op 12-12-2006 20:58 ]
Verwijderd
ik heb ook al vis draad opgezochtari3 schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 20:46:
[...]
Is geen gerucht. Ik kan bevestigen dat het touwtje bij het Japanse Hajimete no Wii pakket dikker is dan het touwtje dat bij mij Japanse launch Wii zat. Hoewel het "verbeterede" touwtje twee maal dikker is vermoed ik dat het toch nog wel kan breken met voldoende kracht. Ik ben nog steeds van plan om de vislijn-mod aan te brengen.
ik doe het er gewoon iets ruimer om heen je weet maar nooit he
je kan zelf wel opletten maar dan komt er bezoek en die zwaaien er vast extra hard mee rond en straks is me tv stuk
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2006 21:11 ]
Bij Big-Ben hebben ze van vertalen niet echt veel kaas gegeten. Ik heb vandaag zo'n gamecube controller voor de wii gekocht. Staat er in het engels: extra long cable. Stukje verderop in het nederlands: extra breed snoer
En daarnaast heb ik hem nog naast een originele gc controller gehouden is ie nog niet eens langer ook.
En daarnaast heb ik hem nog naast een originele gc controller gehouden is ie nog niet eens langer ook.
Snij je polsen niet door met visdraad zou ik zeggen, kan best scherp zijn namelijk. Anders krijgen we straks vervelende berichten mbt de Wii
De tv is binnen (op het werk en net vandaag niet op tijd terug uit duitsland om hem op te halen)
ook in duitsland is de wii overal uitverkocht maar bij de intertoys aldaar was toch wel het toppunt. Meisje achter de balie bij de spelcomputers. Wii is dat met een V of een W ???? ik zeg met een W, ow dan hebben we hem niet
De saturn had nog een hele zooi preorders en de rest van het verhaal kon ik niet volgen in de teringdrukte aldaar.
Over dat wii touwtje. Die bij mijn wii play zit is ook erg dun. WII zelf heb ik nog niet dus dat weet ik niet.
Heb wel 2 nieuwe polsbandjes van digitale camera's hier liggen waarvan er nu dus al 1 aan de wii zit en deze is zo'n 3 keer dikker als de originele
ook in duitsland is de wii overal uitverkocht maar bij de intertoys aldaar was toch wel het toppunt. Meisje achter de balie bij de spelcomputers. Wii is dat met een V of een W ???? ik zeg met een W, ow dan hebben we hem niet
Over dat wii touwtje. Die bij mijn wii play zit is ook erg dun. WII zelf heb ik nog niet dus dat weet ik niet.
Heb wel 2 nieuwe polsbandjes van digitale camera's hier liggen waarvan er nu dus al 1 aan de wii zit en deze is zo'n 3 keer dikker als de originele
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Jaahaaaa, een voorloopnul moet er natuurlijk niet achter plakken..... Hij zette dus de 3 nullen van voor de 6 achter de 1, waardoor je een andere code kreegapNia schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 20:56:
Iig, gefixt dus
Verwijderd
je hoeft alleen dat kleine touwtje maar te versterkenSchweino schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 21:20:
Snij je polsen niet door met visdraad zou ik zeggen, kan best scherp zijn namelijk. Anders krijgen we straks vervelende berichten mbt de Wii
als je het goed doet merk je het nooit
XiN >> zo staat 't wel op m'n Wii, misschien idd handig als ie dat toch pikt.
offtopic:
Wat had je gecode dan dat ie trailing 0'en weghaalde?
Had die database al wel bekeken maar nog niet geregistreerd omdat ik hem nog niet heb.
Mja nu dacht ik laat ik maar even registreren als ik hem toch morgen krijg
Nu dat ik zo de rest zie is het gewoon nog beter, echt top gedaan XiN-eViL
Mja nu dacht ik laat ik maar even registreren als ik hem toch morgen krijg
Nu dat ik zo de rest zie is het gewoon nog beter, echt top gedaan XiN-eViL
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Vandaag de WII gekocht in Nijmegen bij de Makro. Meteen thuis uitgepakt en met mijn ouders gespeelt die waren echt helemaal enthousiast hoe makkelijk ze de verschillende WII sports spellen konden spellen. Ik denk dan ook dat Nintendo goede kans maakt net als de bij de DS om weer een ander publiek aan te spreken dan de hardcore gamer. Bij mijn papa en mama komt er tenminste zeker een in de woonkamer net zoals de DS die ze al actief gebruiken.
Al met al chapeau en totaal geen last gehad van de lange leercurve.
Iedereen die er nog geen heeft wens ik veel succes bij de speurtocht die voor ons in elk geval vandaag voltooid is.
Al met al chapeau en totaal geen last gehad van de lange leercurve.
Iedereen die er nog geen heeft wens ik veel succes bij de speurtocht die voor ons in elk geval vandaag voltooid is.
apNia schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 21:38:
XiN >> zo staat 't wel op m'n Wii, misschien idd handig als ie dat toch pikt.
offtopic:
offtopic:
Ja hij maakte er int van, en ik deed met while (strlen($wiicode) < 16) { $wiicode .= "0"; } gedaan, maar die 0 moest ervoor en niet achter
Ja hij maakte er int van, en ik deed met while (strlen($wiicode) < 16) { $wiicode .= "0"; } gedaan, maar die 0 moest ervoor en niet achter
Verwijderd
Misschien beetje een vervelende vraag tussen door, maar de mensen die via ConsoleShop hebben
besteld zouden die het kunnen laten weten wanneer hun WII geleverd word.
Verder ben ik heel erg benieuwd naar de reacties op COD3.
Heb al wel het 1 en ander gezien maar kan daar geen duidelijk beeld voor mezelf van maken.
Dank voor je reactie.
Edit: typo
besteld zouden die het kunnen laten weten wanneer hun WII geleverd word.
Verder ben ik heel erg benieuwd naar de reacties op COD3.
Heb al wel het 1 en ander gezien maar kan daar geen duidelijk beeld voor mezelf van maken.
Dank voor je reactie.
Edit: typo
Verwijderd
Hehe, nu eindelijk sinds 20 topics terug op GoT. Vorige account was een beetje kapoet, kwam ik na een jaar achter(MystikalXL).
Over de Wii, nog steeds niet te pakken gekregen, terwijl ik toch al een aardig tijdje op zoek ben. Laatst bij de Dynabite(Leidschendam): "Ja, op maandag(afgelopen maandag) komen ze weer binnen, en je staat 7e, dus waarschijnlijk zit je er bij". Ik helemaal happy naar de Dynabite gereden, eindelijk zou ik de Wii hebben
Maar nee hoor, "vandaag niets binnen gekregen, maar vrijdag komt er waarschijnlijk een levering". Misschien is het nog maar beter ook, morgen laatste schoolexamens voor dit blok, en ik had niet aan mijn cijfers moeten denken als ik die wii al vanaf donderdag had.
Anyway, dit filmpje blijf ik nog steeds briljant vinden. Eerste keer dat ik hem keek kreeg ik zelfs kippenvel
Nu maar hopen dat ik hem vrijdag dan heb.
Nog een klein tipje, ga niet naar Leidschenhage toe voor een Wii, daar is hij echt nergens meer te krijgen. Pre-order lijsten vallen nog wel mee, maar bijvoorbeeld de Dixons levert hem waarschijnlijk weer in 2007.
Over de Wii, nog steeds niet te pakken gekregen, terwijl ik toch al een aardig tijdje op zoek ben. Laatst bij de Dynabite(Leidschendam): "Ja, op maandag(afgelopen maandag) komen ze weer binnen, en je staat 7e, dus waarschijnlijk zit je er bij". Ik helemaal happy naar de Dynabite gereden, eindelijk zou ik de Wii hebben
Maar nee hoor, "vandaag niets binnen gekregen, maar vrijdag komt er waarschijnlijk een levering". Misschien is het nog maar beter ook, morgen laatste schoolexamens voor dit blok, en ik had niet aan mijn cijfers moeten denken als ik die wii al vanaf donderdag had.
Anyway, dit filmpje blijf ik nog steeds briljant vinden. Eerste keer dat ik hem keek kreeg ik zelfs kippenvel
Nu maar hopen dat ik hem vrijdag dan heb.
Nog een klein tipje, ga niet naar Leidschenhage toe voor een Wii, daar is hij echt nergens meer te krijgen. Pre-order lijsten vallen nog wel mee, maar bijvoorbeeld de Dixons levert hem waarschijnlijk weer in 2007.
- MetroidPrime
- Registratie: Oktober 2003
- Laatst online: 11-09 09:54
Turn it up loud, captain!
TopicstarterDe link staat allang al in de startpost(o.a. onder het kopje "Mijn Mii voelt zich eenzaam!" in de FAQ), maar het plaatje zal er niet tussen komen te staan. Zodra er een beetje veel mensen zich op die site aanmelden wordt het plaatje gigantisch, zowel qua bestandsgrootte als qua omvang. Ik moet in die startpost ook rekening houden met mensen die nog in het stenen tijdperk leven gebruik maken van een 56k modem, dus helaas kan ik het plaatje er niet tussenstoppen.apNia schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 20:56:
Bovendien wil ik niet aangeklaagd worden wegens het veroorzaken van RSI omdat er excessief langs de startpost gescrolled moet worden.
Als er een plaatje zou zijn met bijvoorbeeld alleen de laatste 5 aanmeldingen op de site, zou ik het plaatje er wel tussenstoppen.
Klopt het trouwens dat de Europese versie van Zelda geen 60Hz of progressive scan ondersteunt?
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Ik fix binnenkort wel een plaatje met 5 random mensen erin elke keerMetroidPrime schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 21:54:
[...]
De link staat allang al in de startpost(o.a. onder het kopje "Mijn Mii voelt zich eenzaam!" in de FAQ), maar het plaatje zal er niet tussen komen te staan. Zodra er een beetje veel mensen zich op die site aanmelden wordt het plaatje gigantisch, zowel qua bestandsgrootte als qua omvang. Ik moet in die startpost ook rekening houden met mensen die nog in het stenen tijdperk leven gebruik maken van een 56k modem, dus helaas kan ik het plaatje er niet tussenstoppen.
Bovendien wil ik niet aangeklaagd worden wegens het veroorzaken van RSI omdat er excessief langs de startpost gescrolled moet worden.![]()
Als er een plaatje zou zijn met bijvoorbeeld alleen de laatste 5 aanmeldingen op de site, zou ik het plaatje er wel tussenstoppen.
Klopt het trouwens dat de Europese versie van Zelda geen 60Hz of progressive scan ondersteunt?
Voor de Zelda fans: filmpje
Verwijderd
Zelda heeft in ieder geval 60hz progressive scan waarschijnlijk ook maar zonder component kabels is het moeilijk te zeggen...MetroidPrime schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 21:54:
[...]
De link staat allang al in de startpost(o.a. onder het kopje "Mijn Mii voelt zich eenzaam!" in de FAQ), maar het plaatje zal er niet tussen komen te staan. Zodra er een beetje veel mensen zich op die site aanmelden wordt het plaatje gigantisch, zowel qua bestandsgrootte als qua omvang. Ik moet in die startpost ook rekening houden met mensen die nog in het stenen tijdperk leven gebruik maken van een 56k modem, dus helaas kan ik het plaatje er niet tussenstoppen.
Bovendien wil ik niet aangeklaagd worden wegens het veroorzaken van RSI omdat er excessief langs de startpost gescrolled moet worden.![]()
Alles schuift toch gewoon 3 cijfers naar links? En de eerste 3 0en erachteraan?apNia schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 20:56:
Al gefixed dus
Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage
Verwijderd
Nou ik heb mijn Wii component kabels binnen!!.
..Van Blaze en nog voor de oude prijs van 4 euro excl. verzendkosten.
Bij die kabels zie je de echte marktwerking: Blaze brengt ze vanaf volgende week in Europa uit voor 41,99 euro...Tel uit je winst.
ook in Hong Kong zijn ze nu 100% duurder haast...is nog maar 7,50 euro maar toch.
Zijn verder prima met gouden connectors erop...althans goudkleurig.
De DAC zit bij de Wii in de console i.p.v. bij de Cube in de kabel.
Kwalitief goede kabel is voldoende voor perfect beeld, mede omdat analoog component erg sterk signaal is....
Morgen of overmorgen mijn USA WII met Zelda binnen.. Die is gisteren per express verstuurd vanuit USA.
En met woekerprijzen daarvoor valt nog wel mee...wii met Zelda voor 340 euro.
Bij die kabels zie je de echte marktwerking: Blaze brengt ze vanaf volgende week in Europa uit voor 41,99 euro...Tel uit je winst.
ook in Hong Kong zijn ze nu 100% duurder haast...is nog maar 7,50 euro maar toch.
Kwalitief goede kabel is voldoende voor perfect beeld, mede omdat analoog component erg sterk signaal is....
Morgen of overmorgen mijn USA WII met Zelda binnen.. Die is gisteren per express verstuurd vanuit USA.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2006 22:30 ]
Die is echt nog nooit langsgekomen in de vorige topics hoor.
En waar haal je deze dan vandaan voor die lekkere prijsVerwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 22:27:
Nou ik heb mijn Wii component kabels binnen!!...Van Blaze en nog voor de oude prijs van 4 euro excl. verzendkosten.
De WII is niet region free, dus bedenkt dat wel voordat je importeerd.
Verwijderd
Netjes! Ex verzendkosten, taxes?Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 22:27:
Over die kabel van Blaze: 42 euro? Grappenmakers. Maar het zou wel kunnen wijzen op een nog latere levering van de officiele kabels, want wie betaald 42 euro voor een neppert als de echte 30 euro kost?
Verwijderd
Inderdaad, bij mij hebben ze gewoon m'n account gedelete doordat ik te lang de website niet heb bezocht!! Kan geen toeval zijn zo vlak voor de wii launchixl85 schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 17:40:
Ik ben best wel genaaid met die sterrencatalogus.
Ik had 2 gamecubes, alle games van mij en mn vriendin, 2 ds'en enz
en nu is ALLES weg behalve metroid Prime... ik heb hier al voor gemailt maar ze doen er niks aan...
Klote zooi!

Al m'n punten weg... En bij nintendo willen ze er niets aan doen.
Bij van Leest in het centrum? Hoeveelste sta je op de lijst?zwAf schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 14:51:
Ik vind die aanbetaling een goed idee, daardoor haken veel mensen af, meer kans voor mij, kheb en vandaag reserveerd bij vanLeest Eindhoven, nadat de poging bij Makro Best mislukt was. Hij zei, misschien morgen of donderdag al ( natuurlijk onder voorbehoud) maar hij verwachtte dat ie een behoorlijke partij binnen zou krijgen.
Heb trouwens vandaag voor het eerst Need for Speed Carbon aangetroffen bij de FRS. Dit spel had ik nog niet gezien, maar voor de rest de gebruikelijke spellen. Iemand nog andere spellen aangetroffen ( Buiten LoZ, RRR, 4x4, GT Pro, HappyFeet, RedSt,CoD3)?
[ Voor 20% gewijzigd door Sur_G op 12-12-2006 23:19 ]
Verwijderd
waar ik benieuwd naar ben is wanneer ik mn wii kan verwachten overal lange wachtlijsten en de ene winkel zegt deze week nog wii`s binnen te krijgen en de andere zegt 2 a 3 weken. niet normaal dit
iemand die meer weet toevallig?
Verwijderd
Inderdaad ex. verzendkosten...zijn ongev. 44 euro express mail.Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 23:05:
[...]
Netjes! Ex verzendkosten, taxes?
Over die kabel van Blaze: 42 euro? Grappenmakers. Maar het zou wel kunnen wijzen op een nog latere levering van de officiele kabels, want wie betaald 42 euro voor een neppert als de echte 30 euro kost?
Taxes heb ik in 25 jaar importeren van consoles en spellen nog nooit betaald.
Zelfs zendingen van 5 consoles tegelijk met een boel spellen slaag ik wel in om die tax-free binnen te krijgen.
Is al 25 jaar lang een vrij simpel systeem voor (helaas kan ik dat niet bekend maken, want dan gaat die vlieger binnenkort niet meer op ...)
Was toch persbericht gisteren of eergisteren over die Blaze kabels...En laatste bericht wat ik gehoord heb van de Nintendo component kabels is 15 januari a.s.
Kan wel kloppen want ze zijn al dagen verdwenen van de BartSmit site.
Waarmee ik trouwens nog een aardig akkefietje heb...ze hebben mij vorige week wel de acceptgiro van die kabel gestuurd met de wens veel plezier te hebben van de aankoop, doch kabel heb ik nooit ontvangen.
Zie t.z.t. de dagvaarding met vertrouwen tegemoet.
Verwijderd
Hmm ik ben ook wel zo'n 2 jaar niet op die site geweest volgens mij maar ik heb alles nog gewoon.Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 23:16:
[...]
Inderdaad, bij mij hebben ze gewoon m'n account gedelete doordat ik te lang de website niet heb bezocht!! Kan geen toeval zijn zo vlak voor de wii launch![]()
Al m'n punten weg... En bij nintendo willen ze er niets aan doen.
Ik kijk even in m'n glazen bol voor je....... Ik zie dat je hem binnenkort krijgt!Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 23:19:
waar ik benieuwd naar ben is wanneer ik mn wii kan verwachten overal lange wachtlijsten en de ene winkel zegt deze week nog wii`s binnen te krijgen en de andere zegt 2 a 3 weken. niet normaal dit![]()
*dit om even aan te geven hoe zinloos je post is, misschien de modbreak en diverse topicwaarschuwingen eens lezen?*
Verwijderd
niet eens een datum en tijdstip ? misschien moet je je glazenbol eens oppoetsenSchweino schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 23:32:
[...]
Ik kijk even in m'n glazen bol voor je....... Ik zie dat je hem binnenkort krijgt!
ik heb ook een sociaal leven sorry dat ik niet alle 72000 berichten gelezen heb*dit om even aan te geven hoe zinloos je post is, misschien de modbreak en diverse topicwaarschuwingen eens lezen?*
er bestaat zoiets als een search knop -_-'
Ik zie dat ook USB-netwerkadapters niet door Nintendo gemaakt werken. Hebben deze toevallig dezelfde chipset als de Nintendo adapter of werken alle USB-netwerk adapters?
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Ik gok het eerste aaangezien het me niet logisch lijkt dat Nintendo met meerdere chipset makers een licentieovereenkomst heeft. Ook lijkt het me het meest logisch dat Nintendo vanwege ondersteuning en compatibiliteit het slechts bij 1 type chipset houdt.ari3 schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 23:55:
Ik zie dat ook USB-netwerkadapters niet door Nintendo gemaakt werken. Hebben deze toevallig dezelfde chipset als de Nintendo adapter of werken alle USB-netwerk adapters?
Nog steeds lees ik veel berichten over mensen die de Wii in hun handen willen krijgen. Ik ben de 8ste gewoon naar de Fun geweest 5 minuten voor de opening. Een paar minuten later wandelde ik buiten met een Wii onder mijn handen
Bestellen is een goed ding maar veel winkelier verkopen toch nog stiekem de toestellen voort. Want als de Fun niet verkocht aan mij dan waren ze sowieso een klant kwijt. Eén of andere winkelier had dan met de buit gaan lopen. Iemand die al gereserveerd heeft kan voor hen wel een paar dagen meer wachten.
Er zit gewoon een geurtje aan al die reserveringen.
Ps. Zelda freaks...kunnen jullie mij een beetje op weg helpen? Ik zit gewoon al muurvast na de eerste minuten te spelen.
Zie het andere topic met mijn vraag. Pwain in "[GC] The Legend of Zelda: Twilight Princ..."
Bestellen is een goed ding maar veel winkelier verkopen toch nog stiekem de toestellen voort. Want als de Fun niet verkocht aan mij dan waren ze sowieso een klant kwijt. Eén of andere winkelier had dan met de buit gaan lopen. Iemand die al gereserveerd heeft kan voor hen wel een paar dagen meer wachten.
Er zit gewoon een geurtje aan al die reserveringen.
Ps. Zelda freaks...kunnen jullie mij een beetje op weg helpen? Ik zit gewoon al muurvast na de eerste minuten te spelen.
hebben jullie ook last van de nunchuck waarbij de analoge stick geel word
Ik heb hem sinds 7dec dus zo lang heb ik hem niet.
Kan natuurlijk komen door het vele Zelda spelen
icm vieze werk handen...
Kan natuurlijk komen door het vele Zelda spelen
[ Voor 40% gewijzigd door Dubbel Fristie op 13-12-2006 00:24 ]
lol ... dat zal best kunnenDubbel Fristie schreef op woensdag 13 december 2006 @ 00:24:
hebben jullie ook last van de nunchuck waarbij de analoge stick geel wordIk heb hem sinds 7dec dus zo lang heb ik hem niet.
Kan natuurlijk komen door het vele Zelda spelenicm vieze werk handen...
Ik heb geen Wii nog geen Twilight Princess maar na 20m gamen bij Dr Games in Utrecht ben ik er wel achter gekomen.Pwain schreef op woensdag 13 december 2006 @ 00:11:
Ps. Zelda freaks...kunnen jullie mij een beetje op weg helpen? Ik zit gewoon al muurvast na de eerste minuten te spelen.Zie het andere topic met mijn vraag. Pwain in "[GC] The Legend of Zelda: Twilight Princ..."
spoiler:
Vogel naar gast op eilandje mikken, mandje naar persoon, ga vissen, vis voor de kat, kat blij, etc...
[ Voor 42% gewijzigd door seamus21 op 13-12-2006 00:55 ]
Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...
Bah, om van te kotsen toch
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
- MetroidPrime
TopicstarterHet zou natuurlijk best kunnen dat er iemand is die een Europese Wii heeft en van tevoren de componentkabels heeft geïmporteerd. Ik vraag het omdat ik op alle Wii doosjes die ik gezien heb staat of het spel 60Hz en EDTV/HDTV compatible is. Op het doosje van Zelda dat ik hier naast mij heb liggen ontbreekt echter elke verwijzing naar 60Hz of EDTV/HDTV. Aangezien de Amerikaanse versie het wel ondersteunt vrees ik dat we een inferieure versie van Twilight Princess hebben gekregen in Europa.Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 22:17:
[...]
Zelda heeft in ieder geval 60hz progressive scan waarschijnlijk ook maar zonder component kabels is het moeilijk te zeggen...
Helaas heb ik nog geen Wii(hopelijk morgen wel), dus kan ik het niet zelf controleren.
[ Voor 15% gewijzigd door MetroidPrime op 13-12-2006 02:08 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
ik zit met een probleem op mijn Wii, als ik naar de shop ga krijg ik de mogelijkheid om mijn clubnintendo account in te voeren... nu voer ik deze in en hij blijft melden dat mijn w8woord en/of gebruikersnaam fout is... terwijl deze wel werken op de site... wat moet ik doen???
Je hebt wel een heel druk sociaal leven dan, dat je de dikke vette waarschuwing in mooi opvallende kleurtjes boven het vakje waar je je bericht in kan typen niet hebt kunnen lezen.Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 23:43:
ik heb ook een sociaal leven sorry dat ik niet alle 72000 berichten gelezen heb

Zelda is mijn geld trouwens echt meer dan dubbel en dwars waard. Ben nu iets van 40 uur bezig, en heb net het
spoiler:
Taoru schild bemachtigd als wolf. (Taoru is de naam van het eerste dorpje in de Japanse versie).
Ik denk dat ik die 70 uur er wel uit haal!

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Zie de modbreak eerder in dit topic en topic waarschuwing
[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2006 09:02 ]
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Weet iemand of de Wii-gloves zoals die tig-topics terug naar voren kwamen ook op de markt komen? Ik kan ze in de winkel in ieder geval nog niet vinden, en het lijkt me een prima kerstkado
kheb op de wii gespeeld bij een vriend van me en vond het echt zeer tof. Nu even wachten tot hij restocked is en dan komt er hier ook 1.
Oh, echt waar, ik ga naar het NoE hoofdkantoor en iedereen voor het hoofd meppen met een Wiimote als dit het geval is...MetroidPrime schreef op woensdag 13 december 2006 @ 02:04:
Het zou natuurlijk best kunnen dat er iemand is die een Europese Wii heeft en van tevoren de componentkabels heeft geïmporteerd. Ik vraag het omdat ik op alle Wii doosjes die ik gezien heb staat of het spel 60Hz en EDTV/HDTV compatible is. Op het doosje van Zelda dat ik hier naast mij heb liggen ontbreekt echter elke verwijzing naar 60Hz of EDTV/HDTV. Aangezien de Amerikaanse versie het wel ondersteunt vrees ik dat we een inferieure versie van Twilight Princess hebben gekregen in Europa.
Helaas heb ik nog geen Wii(hopelijk morgen wel), dus kan ik het niet zelf controleren.
Voor de cube is het voor mij ook altijd een raadsel geweest waarom Nintendo zo wazig deed met verschillen tussen NTSC & PAL cubes & spellen...
Maar mocht het inderdaad zo zijn dat zelfs een first-party spel als Twilight Princess zo behandeld wordt, dan vrees ik enorm voor de rest van het aanbod van spellen.. o_O Misschien toch maar eens overwegen om een Wii te importeren... Beetje jammer van al m'n PAL cube spellen though...
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Verwijderd
Gister een avondje op de wii gespeeld, en ik moet zeggen tot nu toe is de wii voor mij doper dan dope.
wii sports: GENIAAL, maar ik snap nu wel hoe je er kapotte tvs/blauwe ogen en dergelijken aan over kan houden. Het was met zijn 2en al gek, laat staan met zijn 4en voor de beeldbuis.
zelda: Tof ! Controler + Nunchuck werken perfect samen. En het ziet er aardig leuk uit. Alleen als je zelda natuurlijk uit hebt gespeeld is het over met de pret.
Racespel: Werkt leuk icm stuurtje, hier zie je wat de mogelijkheden van de nieuwe controller allemaal zijn. Spel ziet er voor de rest lelijk uit en kon me niet heel erg boeien.
Het enige waar ik het over eens ben met mijn boys is dat de gebruiksvriendelijkheid/bestuurbaarheid erg hoog is. De graphics daarentegen zijn (erg) slecht maar dat was te verwachten, en die moet je eigenlijk ook niet zo zwaar laten tellen in je oordeel over de wii. Ik ben er iig erg positef over.
wii sports: GENIAAL, maar ik snap nu wel hoe je er kapotte tvs/blauwe ogen en dergelijken aan over kan houden. Het was met zijn 2en al gek, laat staan met zijn 4en voor de beeldbuis.
zelda: Tof ! Controler + Nunchuck werken perfect samen. En het ziet er aardig leuk uit. Alleen als je zelda natuurlijk uit hebt gespeeld is het over met de pret.
Racespel: Werkt leuk icm stuurtje, hier zie je wat de mogelijkheden van de nieuwe controller allemaal zijn. Spel ziet er voor de rest lelijk uit en kon me niet heel erg boeien.
Het enige waar ik het over eens ben met mijn boys is dat de gebruiksvriendelijkheid/bestuurbaarheid erg hoog is. De graphics daarentegen zijn (erg) slecht maar dat was te verwachten, en die moet je eigenlijk ook niet zo zwaar laten tellen in je oordeel over de wii. Ik ben er iig erg positef over.
Verwijderd
Mijn bestel status bij bol.com is nou al 2x van:
Wordt verwerkt
De voorraad wordt gecontroleerd door ons distributiecentrum.
naar:
Uw bestelling wordt zo spoedig mogelijk uitgeleverd
en weer terug..
ik weet ook niet meer wat ik van bol.com moet denken..
(oja, en ik heb hem nog met de oorspronkelijke prijs ge pre-ordered..)
Wordt verwerkt
De voorraad wordt gecontroleerd door ons distributiecentrum.
naar:
Uw bestelling wordt zo spoedig mogelijk uitgeleverd
en weer terug..
ik weet ook niet meer wat ik van bol.com moet denken..
Tja, als je een Wii qua graphics gaat vergelijken met andere nextgen consoles, dan zal hij nooit mooiere beelden kunnen produceren. Nintendo heeft net als bij zijn voorganger zich gericht op gameplay, dat vertaalt zich nu ook in de vernieuwende controlers.
Maar zoals je al zegt, aan de graphics moeten we niet te zwaar tillen, al heb ik al wel wat mooie dingen gezien.
Maar zoals je al zegt, aan de graphics moeten we niet te zwaar tillen, al heb ik al wel wat mooie dingen gezien.
Verwijderd
...en die prijs wasVerwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 09:14:
Verwijderd
Korting krijgen kan altijd! Ik ben nieuw op het gebied van gamen, maar korting heb ik al vaker in winkels kunnen krijgen. Je gaat gewoon met meerdere mensen naar een winkel en je vraagt om groepkorting. Echt waar, zo simpel is het. Ik heb op die manier al eens 10% korting op een X-Box kunnen krijgen voor mijn broer en een paar vrienden.Haay schreef op maandag 20 november 2006 @ 12:09:
[...]
Pre-orderen bij de Wehkamp heeft geen zin meer. Ze hadden t/m 19 november een aanbieding van ALLES met 10% korting. Maar die actie is dus inmiddels afgelopen... Gelukkig zag ik die actie nog net op tijd, heh heh.
Nu wil ik zelf een Wii, maar ik ken niet genoeg mensen die er ook eentje willen kopen. Ik woon in Noord-Brabant, dus wie doet met me mee? Hoe meer mensen we kunnen verenigen, hoe meer korting er in zit.
Er is zelfs een website waar je een oproep kunt plaatsen om mensen te vinden die hetzelfde willen kopen, zodat je smaen groepskorting kunt krijgen. Ik heb daar een oproep geplaatst voor de Wii + Zelda. Als iemand met me mee wil doen, heel graag! Dan stappen we samen naar de winkel!
Weet niet of het toegestaan is om hier een link te plaatsen naar die site? (Wordt dat als spam gezien?)
Verwijderd
Hoe komen mensen daar toch altijd bij? de snes, n64 en GC waren allemaal consoles die sneller waren dan de concurrentie.CrashOne schreef op woensdag 13 december 2006 @ 09:17:
Tja, als je een Wii qua graphics gaat vergelijken met andere nextgen consoles, dan zal hij nooit mooiere beelden kunnen produceren. Nintendo heeft net als bij zijn voorganger zich gericht op gameplay, dat vertaalt zich nu ook in de vernieuwende controlers.
Maar hoe zit dat nou met dat hz verhaal enzo? ik snap daar niet echt veel van. Zijn de spellen die wij hier krijgen van slechtere beeldkwaliteit? al maakt het voor mij waarschijnlijk niet uit omdat ik toch alleen een normale tv heb.
omdat toen snelheid daadwerkelijk nog dingen toevoegde aan de gameplayVerwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 09:27:
[...]
Hoe komen mensen daar toch altijd bij? de snes, n64 en GC waren allemaal consoles die sneller waren dan de concurrentie.
Maar hoe zit dat nou met dat hz verhaal enzo? ik snap daar niet echt veel van. Zijn de spellen die wij hier krijgen van slechtere beeldkwaliteit? al maakt het voor mij waarschijnlijk niet uit omdat ik toch alleen een normale tv heb.
en die graphics, ik vind ze zo slecht nog niet, zelda met die mooie effecten vind ik zeker mooier dan wel HDTV resolutie strak spel

Hier staat wat
Ehrm, playstation was "sneller" dan de N64 en x-box was "sneller" dan de GC hoorVerwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 09:27:
[...]
n64 en GC waren allemaal consoles die sneller waren dan de concurrentie.
Ben aan het twijfelen of ik nog een Wii ga halen. Enige spel dat me momenteel aanspreekt is Zelda, maar als ik dan de filmpjes bekijk van het vissen zijn de bewegingen echt om te huilen. Misschien dat ik wacht op mario galaxy of een nieuwe mariokart.
nieuws: 'Nu al meer PS3's dan Xbox 360-consoles in Japan'
Toch leuk om te lezen dat de Wii het daar gewoon beter doet dan de "echte krachtpatsers".
Toch leuk om te lezen dat de Wii het daar gewoon beter doet dan de "echte krachtpatsers".
Lees ook dit:
Is dan wel America maar geld ook hier... Beetje jammer.Verder heeft Nintendo America bekendgemaakt dat eerdere berichten over de wens en verwachting om een miljoen Wii's te verkopen in 2006 in Noord-Amerika in verband met tekorten genegeerd moeten
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Verwijderd
Nintendo Wii en andere NEXGEN Consoles.
Ik zelf heb op het punt gestaan om de xbox 360 te kopen, voornamelijk om de graphics en online gaming van onder ander Ghost Recon Advance Warfighter, Gear of Wars als laatste en ga zo maar door (mijn broertje had er al een).
Het probleem is gewoon dat deze beste shooters ook op de PC uitkomen en die spel ik daar dan maar weer op. De Wii is gewoon weer iets anders en een andere gameplay, een pimped GameCube met Xbox Power en dat wist ik ook, maar toch gegaan voor de Wii.
De Wii heeft een aantal non-gamers bij mij thuis aan het werk gezet ,daarbij is er al 1 persoon die dit ding ook wil hebben, mijn Pa wil het ook al proberen, vond de gamecube (zelda ) ook leuk.
Dit doet me denken aan de DS en PSP, beiden gehad en DS al 2x waarbij ik mensen met kinderen een PSP heb zien kopen afgelopen zomer om daarna een DS te kopen en waar spelen ze mee, idd de DS.
De besturing is dik in order en de games ook. Het beeld is geen high end PC of xbox360 maar dat merk ik tijdens het gamen niet eens als ik zelda speel. Het beeld is naar mijn mening goed en ik vind de sfeer in Zelda erg mooi.
Het wordt zometeen nog mooier met meer channels en Opera Browser voor het internet wat ik op zich wel leuk vind. De Wii is voor iedereen en de andere NEXGEN
is voor de hardcore gamers waar ik mezelf ook toe rekenen, maar ik gebruik wel mijn PC en beiden kunnen makelijk naast elkaar.
Ik zelf heb op het punt gestaan om de xbox 360 te kopen, voornamelijk om de graphics en online gaming van onder ander Ghost Recon Advance Warfighter, Gear of Wars als laatste en ga zo maar door (mijn broertje had er al een).
Het probleem is gewoon dat deze beste shooters ook op de PC uitkomen en die spel ik daar dan maar weer op. De Wii is gewoon weer iets anders en een andere gameplay, een pimped GameCube met Xbox Power en dat wist ik ook, maar toch gegaan voor de Wii.
De Wii heeft een aantal non-gamers bij mij thuis aan het werk gezet ,daarbij is er al 1 persoon die dit ding ook wil hebben, mijn Pa wil het ook al proberen, vond de gamecube (zelda ) ook leuk.
Dit doet me denken aan de DS en PSP, beiden gehad en DS al 2x waarbij ik mensen met kinderen een PSP heb zien kopen afgelopen zomer om daarna een DS te kopen en waar spelen ze mee, idd de DS.
De besturing is dik in order en de games ook. Het beeld is geen high end PC of xbox360 maar dat merk ik tijdens het gamen niet eens als ik zelda speel. Het beeld is naar mijn mening goed en ik vind de sfeer in Zelda erg mooi.
Het wordt zometeen nog mooier met meer channels en Opera Browser voor het internet wat ik op zich wel leuk vind. De Wii is voor iedereen en de andere NEXGEN
is voor de hardcore gamers waar ik mezelf ook toe rekenen, maar ik gebruik wel mijn PC en beiden kunnen makelijk naast elkaar.
For the record, de Sega Megadrive was sneller dan zijn tegenhander de SNES en bood meer mogelijkheden.Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 09:27:
[...]
Hoe komen mensen daar toch altijd bij? de snes, n64 en GC waren allemaal consoles die sneller waren dan de concurrentie.
Het verhaal met de hertzen is afhankelijk van de standaarden die Amerika/Japan en Europa gebruiken voor de TV. Het grootste probleem is namelijk dat de NTSC-standaard (Amerika/Japan) een hogere hertz (60) heeft, maar minder beedlijnen. Hierdoor ververst het beeld vaker, maar dit gaat ten koste van de kwaliteit. PAL (Europa) heeft dus minder hertz (50), maar meer beeldinformatie per frame. Omdat games vaak eerst in Amerika uitkomen (en omdat NTSC door een grotere markt gebruikt wordt), worden games vaak daarvoor ontwikkeld. Als je echter vervolgens die games op een PAL-tv wilt draaien, dan heb je of de lagere hertz met minder beeldinformatie, of de beruchte zwarte balken om het speelscherm. Meestal worden de games tegenwoordig wel geconverteerd van NTSC naar PAL voordat deze op de markt komen, zodat je een goed PAL signaal krijgt (en niet een geëmuleerde).
EDIT: Met dank aan de wiki, de volgende specificaties:
PAL
- 576i
- 50 hertz (25 beelden per seconde)
- 480i
- 60 hertz (~30 beelden per seconde)
[ Voor 6% gewijzigd door Cleetje op 13-12-2006 10:03 ]
Verwijderd
Zijn er nog linkshandinge gebruikers die problemen ondervinden met de bediening van de remote of Nunchuck ?
Verwijderd
beetje offtopic maar....johnnyv.nl schreef op woensdag 13 december 2006 @ 09:31:
[...]
Ehrm, playstation was "sneller" dan de N64
Ik vraag het me af, en zelfs als het zo is dan vergeet je even dat de N64 toen geavanceerder was wat betreft render engine. De PSX had geen texture correction, geen texture filtering, geen edge anti-aliasing..(het zag er gewoon niet uit eigenlijk)...dingen die de N64 WEL had.
Zonder die extra render-stress wil een frame wel snel renderen ja.....
Wat mij betreft was de N64 zeker superieur aan de PSX... en met al die dingen die ontbraken in de PSX kan je bijna niet meer een 1:1 framerate vergelijking maken... daarbij zou het me niets verbazen als de polycount bij N64 spellen hoger lag... ik gok van wel namelijk.
Wat betreft XBOX beter dan GC: Dat is zo.
Verwijderd
Factor 5(Rogue Leader/Rebel Strike) beweerd tot de dag van vandaag dat de GameCube beter is als de Xbox, terwijl uit veel third party titels juist het tegendeel blijkt. Daarnaast sluit ik me aan bij het feit dat de N64 sneller is als de PSX, maar de overmatige blur gooide bij veel spellen roet in het eten.Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 10:07:
[...]
beetje offtopic maar....
Ik vraag het me af, en zelfs als het zo is dan vergeet je even dat de N64 toen geavanceerder was wat betreft render engine. De PSX had geen texture correction, geen texture filtering, geen edge anti-aliasing..(het zag er gewoon niet uit eigenlijk)...dingen die de N64 WEL had.
Zonder die extra render-stress wil een frame wel snel renderen ja.....
Wat mij betreft was de N64 zeker superieur aan de PSX... en met al die dingen die ontbraken in de PSX kan je bijna niet meer een 1:1 framerate vergelijking maken... daarbij zou het me niets verbazen als de polycount bij N64 spellen hoger lag... ik gok van wel namelijk.
Wat betreft XBOX beter dan GC: Dat is zo.
Verwijderd
Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 10:11:
[...]
maar de overmatige blur gooide bij veel spellen roet in het eten.
offtopic:
Die "blur" was dus texture filtering om "pixelation" tegen te gaan.
Het is nooit bedoeld als blur, maar de lage resolutie textures zorgen daar automatisch voor.
(minder blur is in dat geval zichtbare "pixelation" en dat gaat het filter tegen)
Volgens mij ondersteunde de N64 ook al mipmaps. (triliniair als ik me niet vergis)
Wat dus wil zeggen dat er interpolatie plaatsvind tussen 3 resoluties textures.
Kan je voorstellen hoe ongelovelijk lage resolutie textures de N64 dan had, want het was idd 1 en al blur.
Die "blur" was dus texture filtering om "pixelation" tegen te gaan.
Het is nooit bedoeld als blur, maar de lage resolutie textures zorgen daar automatisch voor.
(minder blur is in dat geval zichtbare "pixelation" en dat gaat het filter tegen)
Volgens mij ondersteunde de N64 ook al mipmaps. (triliniair als ik me niet vergis)
Wat dus wil zeggen dat er interpolatie plaatsvind tussen 3 resoluties textures.
Kan je voorstellen hoe ongelovelijk lage resolutie textures de N64 dan had, want het was idd 1 en al blur.
Drie van de 4 personen hier zijn linkshandig en hebben geen enkel probleem met spelen. Wii Sports kun je per player én per sport op links/rechtshandig in stellen. Hoeft maar 1 keer en linkshandig gaat prima. Zelda gaat ook goed, maar volgens mij is de bediening voor links- en rechtshandigen gelijk. Heb althans geen optie gezien (en ook niet gezocht) om dat te veranderen.Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 10:01:
Zijn er nog linkshandinge gebruikers die problemen ondervinden met de bediening van de remote of Nunchuck ?
Ach vind de laad tijd van de GC nog steeds vet relax. De paar keer dat ik op een ps2/xbox speelde ergerde ik me werkelijk BOND en BLAUW aan het bekende LOADING schermpjes steeds. Vooral met dat burn out 3 ofzo op de ps2 begin je net doe je eerste bocht wat fout ->restart dus ->loadingVerwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 10:11:
[...]
Factor 5(Rogue Leader/Rebel Strike) beweerd tot de dag van vandaag dat de GameCube beter is als de Xbox, terwijl uit veel third party titels juist het tegendeel blijkt. Daarnaast sluit ik me aan bij het feit dat de N64 sneller is als de PSX, maar de overmatige blur gooide bij veel spellen roet in het eten.
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Hoewel ik rechtshandig ben, kan ik wel het volgende er over kwijt:Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 10:01:
De Wiimote en Nunchuck zijn beide symmetrisch, dus links- of rechtshandig mag niks uitmaken. Verder biedt Wii Sports in ieder geval de keuze om aan te geven per spel en Mii of je rechts- of linkshandig bent. Zelda doet dit weer niet, maar goed, dat zou je ook prima kunnen doen als je linkshandig bent. Ik kan me echter wel voorstellen dat het lastig wordt als je een rechtshandig personage speelt met directe controle over b.v. een zwaard, terwijl je je Wiimote links vasthoudt. Dat zal dan uiteindelijk weer afhankelijk zijn van hoe developers hiermee omgaan: maken ze de games rechtshandig of bieden ze een keuze?
- MetroidPrime
TopicstarterNee, dat klopt niet. De polygoncount van de N64 lag iets lager dan die van de PlayStation, maar alleen als je effecten aanzette en meerdere textures per polygon gebruikte, wat de PlayStation allemaal niet eens aankon. Als je een eerlijke vergelijking maakte waarbij die effecten niet gebruikt werden op de N64, dan veegde de N64 met gemak de vloer aan met de PlayStation.johnnyv.nl schreef op woensdag 13 december 2006 @ 09:31:
[...]
Ehrm, playstation was "sneller" dan de N64 en x-box was "sneller" dan de GC hoor
Als je nou had gezegd dat de SNES minder krachtig was dan de Mega Drive, dan had je gelijk gehad(alleen had de SNES toch mooiere graphics dan de Mega Drive).
[ Voor 4% gewijzigd door MetroidPrime op 13-12-2006 10:29 ]
Nog even mijn korte mening over de Wii en 'helaas'
meen ik het serieus:
Wat mij betreft is de Wii met Wii Sports de ware toekomstige vervanger van familiespelletjes als ganzenborden etc. Zaken als Herzen, beeldlijnen, graphics en zo zijn misschien belangrijk. Maar die gameplay....! Geweldig!!! En niet alleen voor de jonge generatie. Iedereen kan hiermee overweg.
Wat mij betreft is de Wii met Wii Sports de ware toekomstige vervanger van familiespelletjes als ganzenborden etc. Zaken als Herzen, beeldlijnen, graphics en zo zijn misschien belangrijk. Maar die gameplay....! Geweldig!!! En niet alleen voor de jonge generatie. Iedereen kan hiermee overweg.
Vergeet Resident evil 4 niet, een van de mooiste currentgen games IMO (op Ninja Gaiden na dan). De GC was toch echt wel evenwaardig kwa graphics aan de andere currentgen consoles op veel punten.Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 10:11:
[...]
Factor 5(Rogue Leader/Rebel Strike) beweerd tot de dag van vandaag dat de GameCube beter is als de Xbox, terwijl uit veel third party titels juist het tegendeel blijkt.
Dat en problemen met opslagruimte (cartridge vs. cd) waardoor Nintendo overmatig textures moest compressen en dergelijke andere truukjes moest uithalen om die games op die cartridges te krijgen. Bekijk het zo: Mario 64 en Zelda: tOoT waren grafische toch echt niet mogelijk op de psx hoor..Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 10:11:
[...]
Daarnaast sluit ik me aan bij het feit dat de N64 sneller is als de PSX, maar de overmatige blur gooide bij veel spellen roet in het eten.
Om toch nog een ontopic tintje te geven aan deze post:
Mensen die WEL een wii hebben, zouden jullie wat impressies kunnen geven over de GUI? (Hoe het allemaal in elkaar steekt, het maken van wii's, verschillende channels e.d. en natuurlijk de Classic games!)
PSN: Geengrenzuh
Ik wordt gek van bol.com.
Ik bestel de Wii op 8 dec (Ja te laat!!!) met een bestelstatus van 2 - 4 werkdagen.
Krijg 's avonds een mail om 17.30 dat ik hem waarschijnlijk eind december geleverd krijg.
Maar rustig de hele avond hem nog op de site verkopen met een levertijd van 2 - 4 werkdagen.
Zaterdag is de levertijd 5 - 10 werkdagen
Maandag is de levertijd 2 - 3 weken
Nu, Woensdag is de levertijd 6 - 8 weken.
Ik heb het gevoel dat ook ik nog heel lang kan wachten.
Mijn 'Wii play' is ook nog niet binnen terwijl die ook een levertijd van 2 - 4 werkdagen had en ik hier geen bericht over heb gehad dat het langer zou duren. Dus...
Ik mag wel netjes betalen, maar volgens mij mag ik ook nog weken wachten voordat ik mijn spullen krijg.
Waarom moet ik wel mijn betalingsverplichting voldoen en kunnen zij maar beloftes blijven doen die ze niet waar kunnen maken.
Ik baal echt enorm...
Ik bestel de Wii op 8 dec (Ja te laat!!!) met een bestelstatus van 2 - 4 werkdagen.
Krijg 's avonds een mail om 17.30 dat ik hem waarschijnlijk eind december geleverd krijg.
Maar rustig de hele avond hem nog op de site verkopen met een levertijd van 2 - 4 werkdagen.
Mijn 'Wii play' is ook nog niet binnen terwijl die ook een levertijd van 2 - 4 werkdagen had en ik hier geen bericht over heb gehad dat het langer zou duren. Dus...
Ik mag wel netjes betalen, maar volgens mij mag ik ook nog weken wachten voordat ik mijn spullen krijg.
Waarom moet ik wel mijn betalingsverplichting voldoen en kunnen zij maar beloftes blijven doen die ze niet waar kunnen maken.
Ik baal echt enorm...
Eerst zoeken, dan vragen.
[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2006 19:32 ]
*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>
Ik heb dus een wii en ik kan zeggen. De gui is erg handig het enige waar ik me aan irriteer is het waarschuwingsscherm in het begin (bekend van de ds). Je komt daarna in het hoofdmenu waar je dus een channel kan kiezen door middel van het richten met je wii mote. Voor elke vc game komt er een apart channel. Allemaal erg netjes gedaan in mijn ogen de vc winkel is ook overzichtelijk alleen wel traag op sommige momenten.Geengrenzuh schreef op woensdag 13 december 2006 @ 10:31:
Mensen die WEL een wii hebben, zouden jullie wat impressies kunnen geven over de GUI? (Hoe het allemaal in elkaar steekt, het maken van wii's, verschillende channels e.d. en natuurlijk de Classic games!)
Ik zou zeggen ga eens bellen met ze, als steeds de datums aangepast worden. Ik mag aannemen dat de order geannuleerd kan worden, aangezien ze niet kunnen voldoen aan hun belofte.
Toen ik hem bestelde stond er nog geen release date
en toen die uit was was het ook nog niet bekend.. toch kreeg ik hem 9 december.. en toen was ik een blij mannetje.. alle Assesoires waren ook gewoon beschikbaar. GUI = uitstekend.. alleen is het soms wel ff zoeken wat je nodig heb. Tevens zitten er nog wat kleine foutjes in die waarschijnlijk vanzelf verholpen worden. (Nieuws kanaal, en nog 1)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Het werkt allemaal erg goed. Het is eigenlijk heel simpel. Je hebt een grid met allemaal kanalen en linksonder twee knoppen. Linksonderin zit het optiemenu en daar kun je dus alles instellen.Geengrenzuh schreef op woensdag 13 december 2006 @ 10:31:
Het messagegedeelte zit linksonderin. Daar heb je een nummer en een envelopje. Nummer geeft aan hoeveel berichten je die dag hebt ontvangen, dat kunnen ook eerder geplaatste memo's zijn. Verder krijg je een overzicht van je speeltijd en krijg je van games ook berichtjes. Bijv. van Wii Play over hoe je je speelstijl kunt verbeteren
Het disckanaal spreekt voor zich en geeft een klein filmpje weer van het spel. Verder heeft elk kanaal ook een eigen muziekje. Het maken van Mii's is denk ik al genoeg over geschreven, dat werkt gewoon erg goed en is heel leuk om te doen. Die kun je ook uitwisselen met elkaar en bijv. op je remote zetten en zo meenemen naar een vriend(in). Daarnaast gebruik je ze natuurlijk in spellen en zitten daar ook je savegames aan vast (voor zover je daar over kan spreken). Het fotokanaal is simpel, maar wel leuk en maakt zeer goed gebruik van de Wiimote. Ik heb er zelf eigenlijk nog nauwelijks iets mee gedaan

Ik heb alleen nog Donkey Kong Country van de VC games. Ik heb nooit een SNES gehad, ik ben begonnen bij de N64. Overigens heb ik wel veel bij vrienden erop gespeeld. Maar Donkey Kong is een fantastisch spel
Het is nu natuurlijk wachten op wat de andere kanalen brengen en wat is de kerstsurprise van Reggie
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
De dashboard van de Wii ziet er erg mooi uit. Het is duidelijk en heeft een eigen stijl die mooi zacht over komt (geen scherpe randen en schreeuwerige kleuren). Ook de menu-opties zijn duidelijk en simpel en alles is goed weggewerkt zodat het allemaal 1 geheel lijkt. Wat ik ook keurig vindt is de reactie snelheden: ik heb zeer weinig last gehad van laadtijden e.d. De meeste channels laden direct, met uitzondering van de Shopping Channel. Die moet toch een aardig tijdje laden, maar dat zal wel komen doordat je dan een internetpagina bezoekt. Ook hier weer diezelfde stijl die je overal tegenkomt bij de Wii, dus je hebt eigenlijk niet door dat je gewoon een "webpagina" bezoekt. Overigens krijg je bij elke VC game keurig te zien voor welk systeem het is uitgebracht, welk jaar, korte beschrijving en natuurlijk welke controllers je kunt gebruiken.Geengrenzuh schreef op woensdag 13 december 2006 @ 10:31:
De nadelen zijn er echter ook. Zo is het niet echt duidelijk dat de Nieuws en Weer kanalen nog niet actief zijn: hij probeert een update uit te voeren zodra je het start, maar kapt er gelijk mee door aan te geven dat je al de nieuwste versie hebt. Ik weet wel dat deze kanalen nog niet actief zijn, maar het is niet duidelijk voor een willekeurige Jan-met-de-Pet die alle Wii nieuws niet volgt. Van wat ik verder heb begrepen (zelf nog niks gekocht), krijgen alle aangeschate VC games een aparte channel. Dit vind ik nu juist een redelijk nadeel: het zou veel beter zijn als ze channels hanteren per systeem (NES, SNES, MegaDrive, etc). Maar goed, via WiiConnect24 is ook dat nog prima te doen met een firmware updateje lijkt me. Gelukkig kun je de kanalen wel zelf indelen (drag-and-drop), dus als je het Weer Kanaal niet gebruikt, dan sleep je die gewoon lekker weg uit het zicht.
Jij mag gewoon anuleren (het is koop op afstand en dan mag je zelfs nog annuleren tot 7 dagen na ontvangst. Bol.com weet dit ook en zal gewoon je geld terug storten.waterstof schreef op woensdag 13 december 2006 @ 10:34:
Ik baal echt enorm...
Maar of je hem dan eerder hebt weet ik niet.
dynabyte hier verwacht er as vrijdag 2 waarvan er 1 voor mij is. Let op het woordje verwacht.
De Bs verwacht er 1 tot 20 totaal onbekend en zij wijten het probleem aan interne problemen bij nintendo !
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Verwijderd
Ik ookwaterstof schreef op woensdag 13 december 2006 @ 10:34:

Ik heb 4 dagen voor wii release Zelda:TP besteld bij hun, ik dacht, ben ik er lekker zeker van dat ik hem krijg en kan ik hem makkelijk uit me postvakje vissen. Nou.. niet dus. Op de dag dat hij beschikbaar werd bij bol.com (7-12) stond er: levertijd 2-4 dagen, aangezien ik hem EERDER heb laten reserveren verwacht ik op zijn minst dat hij er binnen de normale levertijd zou zijn, en dat is dus niet gebeurd. Ik bestel vaker wat bij bol.com en dit is voor het eerst dat het mis gaat. Maar dat geeft wel een deukje in hun reputatie.
edit: Als ik hem niet binnenhebt als ik me wii krijg, ga ik hem in de winkel halen en stuur ik zodra ik van bol.com mijn zelda binnenkrijg hem direct retour (dat mag) en dan is het lekker hun probleem
(annuleren kan alleen als het bij bestelstatus een annuleer knopje staat, en dat staat er bij mij niet. Maar het retourneren kost niks (geen verzendkosten oid).
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2006 10:52 ]
OMG, heb een Wii direct bij de launch, en wist dit verdorie nog niet; neem aan dat dit hetzelfde is als E-mailtjes te rangschikken (oftewel a+b en slepen maar)?Cleetje schreef op woensdag 13 december 2006 @ 10:44:
[...]
Gelukkig kun je de kanalen wel zelf indelen (drag-and-drop), dus als je het Weer Kanaal niet gebruikt, dan sleep je die gewoon lekker weg uit het zicht.
20*350ZO45°
Hehe, zo werkt het inderdaadRichard schreef op woensdag 13 december 2006 @ 10:51:
[...]
OMG, heb een Wii direct bij de launch, en wist dit verdorie nog niet; neem aan dat dit hetzelfde is als E-mailtjes te rangschikken (oftewel a+b en slepen maar)?
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
EDIT: N.v.t.Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 10:49:
[...]
Ik ook
Ik heb 4 dagen voor wii release Zelda:TP besteld bij hun, ik dacht, ben ik er lekker zeker van dat ik hem krijg en kan ik hem makkelijk uit me postvakje vissen. Nou.. niet dus. Op de dag dat hij beschikbaar werd bij bol.com (7-12) stond er: levertijd 2-4 dagen, aangezien ik hem EERDER heb laten reserveren verwacht ik op zijn minst dat hij er binnen de normale levertijd zou zijn, en dat is dus niet gebeurd. Ik bestel vaker wat bij bol.com en dit is voor het eerst dat het mis gaat. Maar dat geeft wel een deukje in hun reputatie.
edit: Als ik hem niet binnenhebt als ik me wii krijg, ga ik hem in de winkel halen en stuur ik zodra ik van bol.com mijn zelda binnenkrijg hem direct retour (dat mag) en dan is het lekker hun probleem
(annuleren kan alleen als het bij bestelstatus een annuleer knopje staat, en dat staat er bij mij niet. Maar het retourneren kost niks (geen verzendkosten oid).
[ Voor 13% gewijzigd door Dakreal op 13-12-2006 14:15 ]
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Verwijderd
Nee maar bedanktSpoTs schreef op woensdag 13 december 2006 @ 10:53:
[...]
Als je in de buurt van Woerden woont, ik heb er 1 netjes verpakt thuis liggen. kan je gewoon voor de bol.com prijs overnemen van mij. ik had hem al gehaald in de winkel. als je geen intresse heb gaat ie gewoon retour.
Ik krijg hem zowiezo ook van hun en mijn wii staat pas voor volgende week ergens (_waarschijnlijk_) dus ze hebben nog wel eventjes de tijd om hem te leveren.
beetje flauw, maar wel grappig
http://www.youtube.com/watch?v=Z1hwb5yGZZQ
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2006 10:59 ]
Ik ben wel geinteresseert, ik kan hem vanavond komen halen als je wilt.SpoTs schreef op woensdag 13 december 2006 @ 10:53:
[...]
Als je in de buurt van Woerden woont, ik heb er 1 netjes verpakt thuis liggen. kan je gewoon voor de bol.com prijs overnemen van mij. ik had hem al gehaald in de winkel. als je geen intresse heb gaat ie gewoon retour.
--> Oh, sorry, ik hoor net dat ie hier ook weer te krijgen is in de winkel, das toch wat dichterbij.
[ Voor 11% gewijzigd door ewjmulder op 13-12-2006 11:00 ]
Handel is niet toegestaan op GoT
[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2006 11:21 ]
Het blijft handel. Reacties op acties van mij of mijn collega's gelieve niet in het topic te bespreken, aangezien dat offtopic is. We zijn op veel andere manier bereikbaar.
[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2006 12:10 ]
Ik kan alleen geen contact info van je vinden in je profileSpoTs schreef op woensdag 13 december 2006 @ 10:53:
[...]
[ Voor 4% gewijzigd door chromeeh op 13-12-2006 11:23 ]
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Ik woon ook wel in de buurt van Woerden, kunnen we geen lootjes trekken
Lootjes trekken lijkt mij interressant want ben zelf zeer geinterresseerd echter geen contact info dus kan geen contact met je opnemen
Wel kan ik vandaag nog langsscheuren
Wel kan ik vandaag nog langsscheuren
Edit: n.v.t.
[ Voor 103% gewijzigd door Dakreal op 13-12-2006 14:15 ]
Wanneer je contact opneemt met bol.com via de contactpagina op haar website annuleren zij alsnog de bestelling.(annuleren kan alleen als het bij bestelstatus een annuleer knopje staat, en dat staat er bij mij niet. Maar het retourneren kost niks (geen verzendkosten oid).
Scheelt jou in ieder geval weer werk
Dit topic is gesloten.
Let op:
Slow-chat, oneliners, offtopic geblaat en meldingen van enkel een aankoop of een verwachte leverdatum horen niet thuis in dit topic!
Lees dit heel goed door voordat je hier post!
Lees dit heel goed door voordat je hier post!