Toon posts:

XS4ALL Only

Pagina: 1 ... 24 ... 35 Laatste
Acties:
  • 199.950 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtz0r
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-12-2022
markclausing schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 11:13:
[...]

Je modem vindt 8.3mbit haalbaar, maar wellicht is de dslam wat conservatiever ingesteld. Een SNR van 6.0 is voor de meeste dslams onder de maat.
Ok dus dslam krijgt een SNR van 6.0 binnen en die bepaald daarom dat ik met 6907Kpbs intrain? even ter beeldvorming?

Dying is God's way of telling you, you've been FIRED.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo iedereen,
Ik vraag me eigenlijk af waar jullie testen hoe snel de verbinding is,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja inderdaad snr van 6 is matig 8db is normaal en daarboven is goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diabolical
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-10-2023
Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 11:46:
Hallo iedereen,
Ik vraag me eigenlijk af waar jullie testen hoe snel de verbinding is,
http://www.speedtest.nl
http://www.mordax.nl
http://www.xs4all.nl/allediensten/toegang/adsl/snelheid.php

Zo zijn er vast nog wel een paar.

"The internet has given a voice to the voiceless, but unfortunately it hasn't given a brain to the brainless."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jfeelders schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 11:38:
Elke snelheid is afhankelijk van de afstand naar de centrale. Als je ver van de centrale zit zal je bij elke aanbieder een lagere snelheid ondervinden. Misschien is kabel dan een betere optie...

Ik zit op ca. 900 meter van de centrale en met mijn 8Mb-lijn zit ik op 875KB/s. 7Mb/s dus wat volgens mij niet erg slecht is...

Haal je niet bits en bytes door elkaar?
Nee ik dat dat niet door elkaar. Nu zitten wij wel wat verder van de centrale maar ik vind het dan toch vreemd dat ik niet eens 2 keer zo snel ben. Terwijl ik bij de 3MB wel een fatsoenlijke verbinding had.

20MB kan ik niet nemen omdat hun de snelheid niet kunnen garanderen. Tja, dat kunnen ze dus ook blijkbaar niet op de 8MB. vreemd dat ze dat dan niet melden en de 20MB wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer het eens met :
ftp.xs4all.nl/pub/test

en dan de 100MB bin file.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFlash
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:56

FireFlash

need a light?

Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 11:59:
[...]
20MB kan ik niet nemen omdat hun de snelheid niet kunnen garanderen. Tja, dat kunnen ze dus ook blijkbaar niet op de 8MB. vreemd dat ze dat dan niet melden en de 20MB wel...
Ze garanderen nooit snelheden, dat hangt van veel te veel factoren af. Ze baseren hun mogelijke snelheden per gebruiker alleen op de mogelijkheden van jouw centrale en de afstand tussen je huis en centrale.

Misschien heb je wel een hele slechte kwaliteit telefoonlijn van de wijkkast naar je huis lopen. Dat kan xs4all natuurlijk ook niet ruiken.

If builders built buildings the way programmers wrote programs, then the first woodpecker would destroy civilization.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-09 23:14

Tachyon

pop the glock

FireFlash schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 21:20:
[...]
Zeker niet nu het een KPN dochter onderneming is geworden die daar een policy omtrent hebben.
Dat is al bijna 10 jaar het geval hoor... ;)

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nog even op de xs4all site gekeken en dan blijkt dat de gemiddelde snelheid die gehaalt word op de 8Mb zelfs nog lager ligt als mijn snelheid. Dus ik haal niet de hoogst mogelijke maar zit zeker nog een stukje boven het gemiddelde!

Ik ben eerlijk had meer verwacht maar ik zit dus nog niet eens zo slecht. Dus mijn vraag is ondertussen wel opgelost.

Maar bedankt voor de feedback

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:04

TheVMaster

Moderator WOS
MetalfanBlackness schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 20:05:
Nieuwe abonnees krijgen van heden een wii indien ze een contract aan gaan voor 2 jaar,
wat vast klanten krijgen is nog niet bekend, ik vraag me af wat het is.

http://www.xs4all.nl/15jaar/
Het lijkt mij wel wat en ik wilde dan ook een lijntje (als backup voor m'n huidige verbinding) aanvragen. Alleen schijnt dat niet zo 123 te kunnen (althans niet in mijn situatie), iemand tips?

Situatie :
Ik heb 2 koperparen (uit het verleden ooit eens een 2e analoge lijn aangevraagd). Op geen van deze lijnen zit een KPN telefoonnummer gekoppeld. Op lijn 1 (voor het gemak noem ik ze ff lijn1 en lijn2) zit een ADSL abonnement van Provider X. Op dit moment wordt lijn 2 niet gebruikt, maar hier wil ik graag ADSL van XS4All op hebben.

Nu schijnt dit volgens XS4All een probleem te worden, althans zolang ik geen telefoonnummer actief heb op die 2e lijn. XS4All zegt namelijk dat als ik geen nummer kan aangeven ze automatisch mijn huidige (Provider X) abonnement gaan afsluiten en op die lijn het XS4All signaal gaan zetten.

De tip die ik van hun kreeg is : Vraag voor die 2e lijn een KPN abonnement aan zodat er een telefoonnummer aan gekoppeld is en vraag dan gewoon een XS4All lijn aan. Op zich een duidelijk verhaal was het niet dat ik niet 47 euro aansluitkosten (en een jaarlang 10 euro per maand) aan KPN wil betalen. Zonde van het geld natuurlijk....

Is er een manier om dit wel geregeld te krijgen zonder tussenkomst van KPN? In het verleden heb ik voor m'n vriendin ooit eens een DirectADSL lijn aangevraagd voor haar studentenhuis, waar ook 2 analoge lijnen actief waren. Daar hadden ze genoeg aan een lijn identificatie nummer??

Gewenste situatie:
Lijn 1 : ADSL 2+ van Provider X (met telefonie via 3rd party VOIP aanbieder), dus geen KPN nummer aanwezig
Lijn 2 : ADSL van XS4All, zonder KPN nummer.

XS4All gaf overigens wel aan dat ze hier niets mee kunnen en dat ze waarschijnlijk echt een telefoonnummer nodig hebben.....iemand advies?

UPDATE: Ik heb zojuist met de technische helpdesk gesproken en daar gaven ze aan dat het zeker wel mogelijk was en dat sales ff bij de aanvraag moest aangeven dat de XS4All DSL lijn op het vrije aderpaar aangesloten moet worden.
Vervolgens werd ik weer met sales doorverbonden en is de aanvraag ingeschoten...hehe..over ongeveer 3 weken is hij actief en heb ik een gratis WII _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door TheVMaster op 07-05-2008 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwood Blues
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-08 21:19

Elwood Blues

87167191

Een Wii bij een abonnement?? ARGH... heb nét 1,5 week geleden besteld, nét te vroeg :(

Edit: misschien moet ik ze even een foto van het teleurgestelde gezicht van mijn vriendin sturen, dan krijgen we vast een Wii, een doos bonbons en een bos rozen nagestuurd 8) Zelden zo'n teleurgestelde blik gezien toen ik het haar vertelde :D

[ Voor 68% gewijzigd door Elwood Blues op 07-05-2008 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maxtz0r schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 10:57:
Volgens mij ben ik vandaag overgezet op xs4all only, ik maak nu gebruik van mijn nieuwe ip. Ook is mijn snelheid verhoogd maar nog niet naar wat ik wil dus ik hoop dat dit nog hoger gaat.

Snelheden:
Downstream Upstream
SNR margin (dB): 6.0 11.0
Attenuation (dB): 34.5 17.6
Output power (dBm): 19.2 12.4
Attainable rate (Kbps): 8368 1165
Rate (Kbps): 6907 1021

Attainable rate geeft aan dat het harder zou moeten kunnen toch?, kwestie van wachten of bellen?
Ja het zou theoretisch wel hoger kunnen maar aan de snr te zien is dat niet verstandig.
Als de downstream omhoog gaat gaat de snr margin onder de 6 db met grote kans op een klapperende lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtz0r
Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 21:39:
[...]

Ja het zou theoretisch wel hoger kunnen maar aan de snr te zien is dat niet verstandig.
Als de downstream omhoog gaat gaat de snr margin onder de 6 db met grote kans op een klapperende lijn.
Ik had zoiets al begrepen ja...

Opzich gaat het nu een stukje sneller dan voorheen en het is nog voordeliger ook:P dus al bij al kan ik niet ontevreden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_obb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 14:15

mr_obb

Lakse Perfectionist

Elwood Blues schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 14:09:
Een Wii bij een abonnement?? ARGH... heb nét 1,5 week geleden besteld, nét te vroeg :(

Edit: misschien moet ik ze even een foto van het teleurgestelde gezicht van mijn vriendin sturen, dan krijgen we vast een Wii, een doos bonbons en een bos rozen nagestuurd 8) Zelden zo'n teleurgestelde blik gezien toen ik het haar vertelde :D
Zullen we ruilen? Ik heb net 1,5 week geleden een Wii gekocht :P

ps.: Het is nog niet zeker dat ik overstap, dus neem dit niet te serieus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Elwood Blues schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 14:09:

Je kunt het proberen... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:18

wontcachme

You catch me? No you wont

Ben benieuwd wat de vatse klanten gaan krijgen. Daar staat op de brievenbus letten, dus krijgt iedereen nu een wii toegestuurd >:)

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtz0r
wontcachme schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 12:28:
Ben benieuwd wat de vatse klanten gaan krijgen. Daar staat op de brievenbus letten, dus krijgt iedereen nu een wii toegestuurd >:)
Lol denk niet dat xs4all ~300.000 wii's laat versturen;-)

Ik gok op een usb stick of iets in die richting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-09 22:43

djidee

Mr. Slungel

mijn proud to be xs shirtje is zo goed als af *hint hint, mochten er meelezers van sales xs4all zijn :+ *

Erg wishfull thinking: Iets in de trant van Mine / interactieve tv wat kpn nu heeft leveren op xs4all lijnen, kan ik eindelijk de kabel eruit trappen (schotel is no go, en digitenne te beperkt). gebruik die pczapper boel ook veelvuldig (uitzending gemist ftw)

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:53

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

wontcachme schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 12:28:
Waar staat dat?

Waren er trouwens meerden met DNS en verbindingsproblemen zojuist?
Ik had geen internet, maar kon wel pingen verder. Opeens was het verholpen na een half uur nadat ik het opmerkte (rond 10 uur).

De helpdesk was ook trouwens achterlijk druk, er staat nog niks op de storingspagina van xs4all.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-09 13:12

Gaitman

The Real One

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/15jaar/images/klantenactie.gif
Op http://www.xs4all.nl/15jaar/

Ze hebben net als bij de Wii ook een mooie doos erbij staan. Dus het zal wel erg lullig zijn om dan iets per envelop te sturen ;)
Ik had geen internet, maar kon wel pingen verder. Opeens was het verholpen na een half uur nadat ik het opmerkte (rond 10 uur).

De helpdesk was ook trouwens achterlijk druk, er staat nog niks op de storingspagina van xs4all.
Ja ik had net ook problemen hier. Ik had het modem ook gereset maar dat mocht niet baten. En inderdaard rond 10 uur werkte het weer.

[ Voor 16% gewijzigd door Gaitman op 09-05-2008 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-09 13:19

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

djidee schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 15:18:

Erg wishfull thinking: Iets in de trant van Mine / interactieve tv wat kpn nu heeft leveren op xs4all lijnen, kan ik eindelijk de kabel eruit trappen (schotel is no go, en digitenne te beperkt). gebruik die pczapper boel ook veelvuldig (uitzending gemist ftw)
Daar zit ik ook op te wachten!

Ik ben wel bang dat je dan tegen het klassieke probleem van TV via Internet aanloopt, het ontbreken van BBC 1 en BBC 2.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeLo
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ariën Clay schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 10:06:
[...]

Yep, hier ook problemen met het bereiken van een groot aantal sites... Het leek meer een routeringsprobleem dan een DNS probleem bij mij... Vanaf 10h00 alles weer in orde. Ik probeerde de helpdesk te bellen, maar kreeg een in-gesprek-toon en op de website stond dat de helpdesk gesloten was. Erg druk daar, denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwood Blues

Elwood Blues

87167191

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

LeLo schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 10:14:
[...]

Yep, hier ook problemen met het bereiken van een groot aantal sites... Het leek meer een routeringsprobleem dan een DNS probleem bij mij... Vanaf 10h00 alles weer in orde. Ik probeerde de helpdesk te bellen, maar kreeg een in-gesprek-toon en op de website stond dat de helpdesk gesloten was. Erg druk daar, denk ik...
Ja, na 10 keer re-dial had ik XS4ALL te pakken, helaas met een wachttijd van meer dan 15 min.
Vervolgens besefte ik 2 min nadat ik weer eens refreshde dat ik al weer internet had :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman

Gaitman

The Real One

Trouwens de oorzaak was
Er was een router met stress. Die heeft professionele hulp gekregen.
Sommige websites en diensten onbereikbaar

gemeld door enrique op 09-05-2008, 11:03
begintijd: 08.30, duur: 10.00
status: opgelost

Vanwege een storing hebben sommige klanten vanochtend tussen 8.30 en 10.00 uur
problemen ondervonden met het bereiken van websites. Dit probleem is inmiddels door onze
technici opgelost.

Onze excuses voor het ongemak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwood Blues

Elwood Blues

87167191

Weet iemand al wat de 15-jaar actie voor klanten is? Ik verwacht zo dat ik precies tussen de wal en het schip ben beland, te vroeg voor de Wii-actie, te laat om als klant meegenomen te worden. Iemand al wat informatie in zijn brievenbus gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Elwood Blues schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 10:52:
Weet iemand al wat de 15-jaar actie voor klanten is? Ik verwacht zo dat ik precies tussen de wal en het schip ben beland, te vroeg voor de Wii-actie, te laat om als klant meegenomen te worden. Iemand al wat informatie in zijn brievenbus gezien?
'k hoor van mijn buurman (die al XS4All is) dat je een FRITZ (die je ook ipv de WII bij de aanbieding kunt kiezen) modem kado krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman

Gaitman

The Real One

TheVMaster schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 14:07:
[...]

'k hoor van mijn buurman (die al XS4All is) dat je een FRITZ (die je ook ipv de WII bij de aanbieding kunt kiezen) modem kado krijgt...
Lekker handig terwijl iedereen al een modem heeft. Nee doe me dan toch maar de Wii. (Alhoewel ik die eigenlijk ook al heb :-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:20

Nakebod

Nope.

Dat lijkt me sterk, gezien heel veel mensen naar only zijn overgestapt met nieuw modem, Speedtouch 780.
Dus wat zouden die mensen krijgen dan? Niets? Nog een modem?

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

jfeelders schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 11:38:
Elke snelheid is afhankelijk van de afstand naar de centrale. Als je ver van de centrale zit zal je bij elke aanbieder een lagere snelheid ondervinden. Misschien is kabel dan een betere optie...

Ik zit op ca. 900 meter van de centrale en met mijn 8Mb-lijn zit ik op 875KB/s. 7Mb/s dus wat volgens mij niet erg slecht is...

Haal je niet bits en bytes door elkaar?
Het is op dit moment niet alleen de afstand die je snelheid bepaalt maar ook hoe vol de centrale is, ik heb hier een topic over geopend om hier wat meer info over te krijgen want ik zit met eenzelfde probleem. Oude xDSL gebruikers dupe van nieuwe?

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Nakebod schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 14:22:
Dat lijkt me sterk, gezien heel veel mensen naar only zijn overgestapt met nieuw modem, Speedtouch 780.
Dus wat zouden die mensen krijgen dan? Niets? Nog een modem?
Of ook een wii. Dat oude gebruikers of modem of wii kunnen krijgen

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacjack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 09:42
De snelheid van mijn XS4ALL Only abonnement is vorige week ook verhoogd volgens een brief. Mijn modem (SpeedTouch 716) vindt dat ook:
code:
1
2
3
4
5
6
7
Uptime: 1 day, 22:00:34
Modulation: G.992.3 Annex A
Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]:    1.021 / 7.999
Data Transferred (Sent/Received) [GB/GB]:   1,50 / 11,13
Output Power (Up/Down) [dBm]:   12,0 / 19,0
Line Attenuation (Up/Down) [dB]:    11,0 / 22,0
SN Margin (Up/Down) [dB]:   13,5 / 15,5

Maar ik merk er zelf nog niks van want mijn downloadsnelheid ligt nog rond de 430kB/sec net zoals in het afgelopen jaar.
Hoe zou dat kunnen komen :?

⌘ | deze gebruiker weet waar zijn handdoek is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Zoals al eerder uitgelegd in dit topic, vindt de verhoging plaats in twee stappen: eerst wordt je moden hoger ingetrained (dat is nu dus gebeurd), de daadwerkelijke snelheidsverhoging vind later nog plaats. Gewoon even blijven testen dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-09 10:37
TheVMaster schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 14:07:
[...]

In bruikleen. Je krijgt dus geen modem meer gratis wat je mag houden! :(

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:25
En wat voor geweldige voordelen heeft zo'n fritz modem dan t.o.v. de Speedtouches....kon zo even niks vinden op internet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:11

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Jassy schreef op zondag 11 mei 2008 @ 17:17:
[...]

Ik neem aan dat je een cadeau wegens het 15-jarige bestaan van XS4ALL niet in bruikleen krijgt?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tafmaf
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:34
Dersan schreef op zondag 11 mei 2008 @ 17:27:
En wat voor geweldige voordelen heeft zo'n fritz modem dan t.o.v. de Speedtouches....kon zo even niks vinden op internet..
Ik weet er al 1.
Je kunt verschillende voip aanbieders op 1 modem gebruiken.
Hoop niet dat ze die modems als cadeau gaan doen want anders heb mij voor niks een jaar laten vast leggen en krijg 2 modems opgestuurd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-09 11:31
Jassy schreef op zondag 11 mei 2008 @ 17:17:
[...]

Begint XS4All nu ook al met die ongein? Ik ben nu thuiswonend, maar als ik op me zelf woon wil ik ook wel graag XS4All hebben, maar met een bruikleen modem wordt het al een aardig stukje minder interessant. Ik wil een ADSL-modem die ik zelf naar gelieven kan instellen, bijwerken (en vern**ken), etc. zonder dat het gevolgen heeft voor me tov XS4All.

[ Voor 25% gewijzigd door Joen op 11-05-2008 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Joen schreef op zondag 11 mei 2008 @ 23:02:
[...]

Begint XS4All nu ook al met die ongein? Ik ben nu thuiswonend, maar als ik op me zelf woon wil ik ook wel graag XS4All hebben, maar met een bruikleen modem wordt het al een aardig stukje minder interessant. Ik wil een ADSL-modem die ik zelf naar gelieven kan instellen, bijwerken (en vern**ken), etc. zonder dat het gevolgen heeft voor me tov XS4All.
Om eerlijk te zijn snap ik niet goed waarom je je modem zou willen verneuken? Als je internet hebt, heb je toch internet? :) Wat valt daar nu verder aan te sleutelen...hehe...je krijgt dan niet ineens een hogere snelheid ofzo.. :+

't voordeel is wel dat je 'onbeperkte' garantie op dat bruikleen modem hebt...als hij dus stuk gaat krijg je een nieuwe ;)

[ Voor 8% gewijzigd door TheVMaster op 11-05-2008 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-09 11:31
Bij de meeste aanbieders heb je bij bruikleen modems niet eens de mogelijkheid om ook maar iets in het ADSL-modem in te stellen, omdat de aanbieder niet aansprakelijk wil worden gesteld voor "prutswerk" van de klant er aan.
Ik bedoel met mijn reply vooral dat dat mijn grootse bezwaar tegen een bruikleen ADSL-modem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheVMaster schreef op zondag 11 mei 2008 @ 23:08:
[...]

Om eerlijk te zijn snap ik niet goed waarom je je modem zou willen verneuken? Als je internet hebt, heb je toch internet? :) Wat valt daar nu verder aan te sleutelen...hehe...je krijgt dan niet ineens een hogere snelheid ofzo.. :+

't voordeel is wel dat je 'onbeperkte' garantie op dat bruikleen modem hebt...als hij dus stuk gaat krijg je een nieuwe ;)
Ik hoop toch wel dat je in die bruikleenmodems WIFI, NAT en andere instellingen instellen kan toch?
Ik heb eens bij een kennis internetproblemen moeten oplossen, maar je kon nog niet eens instellingen veranderen in het modem (wat nodig is, en als je weet wat je doet helemaal geen verneuken is). Dit was wel bij een andere provider. Maar zoiets wil ik absoluut niet in het modem, ik wil alles kunnen aanpassen...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2008 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tafmaf
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:34
Joen schreef op zondag 11 mei 2008 @ 23:02:
[...]

xs4all een beetje kennende zal dit wel goed komen.
Het zou mij tegen vallen als ze nu ineens met dicht gespijkerde modems aan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraveR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08 19:26
tafmaf schreef op maandag 12 mei 2008 @ 09:08:
[...]

Het zou mij tegen vallen als ze nu ineens met dicht gespijkerde modems aan komen.
Dit is al uitgelegd in de nieuwsgroepen van XS4ALL: Ondanks het feit dat het modem in bruikleen is, kun en mag je nog steeds zelf weten wat je (softwarematig) met het modem doet.

Dus geen dichtgespijkerde en/of niet te upgraden modems zoals bij anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik ben trouwens nu ook geupgrade hier..
Hij traint nu in op 800 / 4992 ipv op 836 / 4092

Jippie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:21

The Third Man

The Third Jellyfish

[...]

Die dingen worden al een paar maanden geleverd hoor.

Ik vind het hier ook een beetje paranoia-gepraat. Die FritzBox! modems zijn net zo 'open' als de SpeedTouch met nog een logischere indeling van de interface ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:30
Kan iemand aangeven hoe de factuur voor een XS4ALL Only abonnement met regionummer eruit ziet? Bij mijn werk kan ik het adslgedeelte van de factuur namelijk aftrekken van de belasting, maar het telefoongedeelte niet. Scheelt toch ~23 euro per maand bij een Basic abo :-)

In het kort: staat de 5 euro voor een regionummer apart vermeld op de factuur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uashy
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-05 17:44
IntToStr schreef op maandag 12 mei 2008 @ 14:24:
In het kort: staat de 5 euro voor een regionummer apart vermeld op de factuur?
Ja, met het kopje:

code:
1
2
1    Maand XS4ALL VoIP Out abonnement (regionaal nummer)        4.20 
        (Periode 22-04-2008 tot 22-05-2008)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het schijnt dat de wireless antenne op 100 watt werkt waardoor je in ieder geval een veel sterker draadloos signaal hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ook het modem dat je in bruikleen krijgt kun je zelf configureren daar veranderd niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Laatst online: 21:24
Xs4all staat er natuurlijk om bekend om internet beschikbaar te maken voor iedereen.
Dus dan zou het natuurlijk niet logisch zijn als de modems die door Xs4all worden geleverd zijn dichtgespijkerd en niet voor advancede mogelijkheden te zijn gebruiken.
Zelf heb ik van Xs4all een Fritzbox in bruikleen en ben er zeer tevreden over.
Mijn broer is gegaan voor de 2 jarige abo met Wii en krijgt dus als het goed is een Speedtouch 780, welke waarschijnlijk dus een Xs4all firmware zal hebben, maar dit weet ik pas over een weekje of 3.
En mocht het zo zijn dat de firmware van Xs4all niet prettig zou zijn, dan heb zelf nog wel een Speedtouch 780 liggen.
Voordeel van de Fritzbox ipv de Speedtouch 780:
WLAN is uit en in te schakelen dmv een knopje bij de antenne
via de usb poort kan je een printer aan sluiten of een externe hdd (of meerdere als je een hub aansluit)
hetgene wat je hebt aangesloten op de usb poort is overal vandaan te bereiken
je kan ISDN apparatuur aansluiten op de fritzbox, zelfs als je geen isdn hebt
de fritzbox kan e-mails sturen naar een zelf te bepalen adres met gegevens over de verbinding
fritzbox kan het draadloze signaal op bepaalde tijden uitzetten, bijv de nachtelijke uren
tevens kan je de telefoons op niet beschikbaar zetten in die tijden
en leuk om te gebruiken, maar niet echt nodig: de fritzbox kan als wekker gebruikt worden

En vanaf de splitter naar de Fritzbox loopt maar 1 kabel ipv 2, aangezien het adsl signaal en het telefonie signaal van de pots/isdn over 1 kabel gaat.
Deze kabel ziet er dus uit als een Y, hiervan hoef je natuurlijk niet beide delen hebben aangesloten, ik heb bijv dus geen kpn lijn en heb dus de splitter en het pots gedeelte niet aangesloten zitten.

[ Voor 50% gewijzigd door RollieBollie op 12-05-2008 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:51
Mijn ervaring met de xs4all firmware van de 780 is dat hij behoorlijk standaard is, maar wel 2-talig: NL en engels. Daarom is de bestandsgrootte ook bijna 2x die van de orginele Thomson firmware.

Je kunt gewoon alles zelf instellen & configureren, net zoals bij de eigen Thomson firmware. Wel is de 780 met de xs4all firmare al meteen juist geconfigureerd voor gebruik, de Thomson firmware moet je eerst zelf configureren voor je de 780 op xs4all kunt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Wat is nou het grote voordeel van Xs4all?

Ik wil helemaal Xs4all niet bashen ofzo, maar waarom 54,95 betalen voor een 20Mbit lijn, terwijl dit bij sommige concurrenten voor 19,95 (incl 9,50 lijnhuur) kan.

Oke, je krijgt (in bruikleen) een wifi modem, nu tijdelijk een WII bij een 2 jarig abo, onbeperkt draadloos internet bij HotSpots van KPN en zo nog een aantal zaken.

Maar je koopt toch de dienst 'internet 20mbit'?
Of is het juist het grote voordeel van Xs4all dat je er juist zoveel bij krijgt?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

EWK schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 10:37:
Wat is nou het grote voordeel van Xs4all?

Ik wil helemaal Xs4all niet bashen ofzo, maar waarom 54,95 betalen voor een 20Mbit lijn, terwijl dit bij sommige concurrenten voor 19,95 (incl 9,50 lijnhuur) kan.

Oke, je krijgt (in bruikleen) een wifi modem, nu tijdelijk een WII bij een 2 jarig abo, onbeperkt draadloos internet bij HotSpots van KPN en zo nog een aantal zaken.

Maar je koopt toch de dienst 'internet 20mbit'?
Of is het juist het grote voordeel van Xs4all dat je er juist zoveel bij krijgt?
Ik heb een vermoeden dat ze wel meegaan met de concurrentie binnenkort.
We wachten wel af.
Maar ik kom niks te kort, aangezien er in mijn dorp max 8 mbit te halen valt wat ik nu heb _/-\o_ .
(zolang het maar wel wil werken, en niet om de haverklap door die storing van vandaag eruit ligt ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatst voor een bedrijfje waar ik voor werk ADSL-only van xs4all aangevraagd; de fast variant. Nu blijkt dat de centrale 6 km verderop staat... Snelheid is om te huilen, verbinding valt bij elke scheet weg. Postcodecheck is echt waardeloos.

Nu geeft KPN Xs4all de schuld dat de postcodecheck van Xs4all niet goed werkt dus ik heb voor de grap KPN's eigen postcodecheck maar uitgevoerd op Business ADSL van KPN en die geeft ook gewoon aan dat de hoogste snelheid gewoon mogelijk is.

Denk dat ik het abonnement maar moet downgraden naar Lite... Scheelt toch al snel weer 50 euro per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phenomenon1985
  • Laatst online: 22:31
robertobadjo schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 21:20:
hier al de hele dag geen internet :?

moet niet al te lang duren. zit ff via een crappy onbeveiligd netwerkje die er vaak uitvliegt
haha, ik ook ^^

nog even een korte vraag. Mijn oude inlog/ww van kpn/xs4all was "gebruikersnaam@xs4all-basic-adsl". Ik heb dit niet veranderd en eind april werd ik vlekkeloos overgezet. Mijn gebruikersnaam zoals eerder aangegeven werkte prima.

Had net een jongen van xs4all aan de lijn en die zei dat ik enkel mijn gebruikersnaam hoefde te gebruiken om in te loggen? Nu even aangepast maar door de storing kan ik het nog niet testen. Welke naam kan ik het beste gebruiken als ik ga inloggen? Mijn oude of gewoon mijn nieuwe gebruikersnaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertobadjo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-08 12:16
Phenomenon1985 schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 21:32:
[...]

haha, ik ook ^^

nog even een korte vraag. Mijn oude inlog/ww van kpn/xs4all was "gebruikersnaam@xs4all-basic-adsl". Ik heb dit niet veranderd en eind april werd ik vlekkeloos overgezet. Mijn gebruikersnaam zoals eerder aangegeven werkte prima.

Had net een jongen van xs4all aan de lijn en die zei dat ik enkel mijn gebruikersnaam hoefde te gebruiken om in te loggen? Nu even aangepast maar door de storing kan ik het nog niet testen. Welke naam kan ik het beste gebruiken als ik ga inloggen? Mijn oude of gewoon mijn nieuwe gebruikersnaam.
ik denk dat dat gewoon een kwestie van proberen is. wie niet waagt wie niet wint toch??

Suggesties wat hier te plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Laatst online: 21:24
Phenomenon1985 schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 21:32:
[...]

haha, ik ook ^^

Op dit moment zit ik ff bij mijn ouders, die hebben nu nog tele2, maar ik heb het zelf op mijn xs4all only verbinding geprobeerd, loginnaaam/loginnaam@xs4all/loginnaam@xs4all.nl en ik krijg elke keer verbinding.
Dus blijkbaar hoef je niet meer een correcte loginnaam in te vullen, scheelt toch al veel fouten.
Heb je namelijk op een Xs4all verbinding via KPN wel eens geprobeerd in te loggen met enkel je loginnaam?
Je krijgt dan dus een KPN vangpagina, dat je dsl in orde is, maar dat KPN niet weet waar vandaan je de internet trekt.
EN als je loginnaam dan correct is, en je wachtwoord is fout, dan krijg je een Xs4all pagina, waarop staat dat de combinatie van je loginnaam en wachtwoord niet correct is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phenomenon1985
  • Laatst online: 22:31
RollieBollie schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 22:04:
[...]

Op dit moment zit ik ff bij mijn ouders, die hebben nu nog tele2, maar ik heb het zelf op mijn xs4all only verbinding geprobeerd, loginnaaam/loginnaam@xs4all/loginnaam@xs4all.nl en ik krijg elke keer verbinding.
Dus blijkbaar hoef je niet meer een correcte loginnaam in te vullen, scheelt toch al veel fouten.
Heb je namelijk op een Xs4all verbinding via KPN wel eens geprobeerd in te loggen met enkel je loginnaam?
Je krijgt dan dus een KPN vangpagina, dat je dsl in orde is, maar dat KPN niet weet waar vandaan je de internet trekt.
EN als je loginnaam dan correct is, en je wachtwoord is fout, dan krijg je een Xs4all pagina, waarop staat dat de combinatie van je loginnaam en wachtwoord niet correct is.
Dank voor het uitzoeken : ) ja wordt op een gegeven moment paranoide haha. Eigenlijk mag ik nog van geluk spreken dat een buurman zijn wifi connectie open heeft staan. Helaas kan ik op mijn vista pc's niet connecten (argh > dus geen WOW vanaaf)

Hij doet het btw nog steeds niet. Echt schandalig al zeg ik hetzelf. Nu ik hier zo lees ben ik niet de enige die de afgelopen periode last had van wegvallende connecties. Meestal volstaat een nieuwe connect of een reset van de modem. Het is wel hoog irritant tbh

Ik heb trouwens wel gewoon een DSL connection. Alleen geen gateway :( erg raar dus. Ik zie wel me up/down van de verbinding maar kan niet connecten.

[ Voor 12% gewijzigd door Phenomenon1985 op 13-05-2008 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gogar
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-11-2024
Ik heb ook wel vaak dat m'n verbinding uitvalt in de nacht.
De laatste paar dagen erger zelfs: als het gebeurt dan valt hij een paar keer achter elkaar uit.
Zwaar irritant als je WoW probeert te spelen of een groot bestand aan het downloaden bent.
Maar dan is het altijd de line sync die weg valt.

Ik zat dus de laatste paar dagen een beetje te kloten met m'n bedrading en modem instellingen (van G.DMT naar ADSL2).
Nu week ik niet meer wat het probleem is.

Op dit moment heb ik gewoon line sync en een Wan ip maar geen verkeer.
Alleen om de 10 minuten ongeveer heb ik een paar minuten dat het internet wel werkt, en dan weer niet..

XS4ALL (oud demon) in Delfgauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

k-oz schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 13:04:
Hier in Utrecht ook al vanaf 13/05 2:00 geen verbinding meer. Ook oude klant van Demon. Nooit ellende met Demon gehad; sinds Xs4all is het :'( met de pet op.

Ik denk dat ze wel de nodig claims kunnen verwachten, want je kunt natuurlijk niet zomaar roepen dat je 99,9 uptime garandeerd (bizniz) en er dan 4 x zo lang af ligt. 8)7
Klopt 99.9% is iets van 8 uur per jaar.

Ik ben 11 jaar klant van xs4all, dit herken ik niet. Volgens mij ligt de fout ook niet bij xs4all, maar feit dat ze niet om de KPN heen kunnen.

* Tukk heeft weer telefoon :D

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Niet online
Topic over de storing afgesplitst: Landelijke storing KPN/XS4ALL Only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:21

The Third Man

The Third Jellyfish

RollieBollie schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 22:04:
[...]
De Xs4all-firmware vult ook gewoon 'adsl' met wachtwoord 'adsl' in (vraagt er ook niet naar). Aangezien je direct op het Xs4all netwerk komt en je DSLAM bij hen geregistreerd staat is je naam en wachtwoord ook niet meer nodig.

Bij de 'oude' Xs4all via KPN is de huidige officiële syntax: gebruikersnaam@xs4all.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Hm, iemand die al meer weet van het kadootje van xs4all aan alle klanten, i.v.m. het 15 jarig bestaan :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clock
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:19
Ariën Clay schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 00:00:
Hm, iemand die al meer weet van het kadootje van xs4all aan alle klanten, i.v.m. het 15 jarig bestaan :)?
Hmm, wellicht een werkende ADSL-lijn? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErrieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-09 12:19
Ik heb een vraag over de FRITZ!Box 7170 actie van xs4all, heb dit topic afgezocht, maar kon er niks over vinden.

Ik ben nu ongeveer 6 jaar abonnee van xs4all, en voldoe aan de voorwaarden om de FRITZ!Box (wat een naam) te kunnen bruiklenen, want ik heb langer dan 1 jaar xs4all Only. Na het aanvraagformulier ingevuld te hebben moest ik een checkbox aanvinken: Ik verleng mijn contract met 12 maanden.

Misschien een domme vraag, maar houdt dit nou in dat ik mijn abonnement een jaar lang niet meer per maand kan opzeggen, maar er minimaal nog een jaar aan vastzit?

Als dat zo is, dan vind ik het maar een vreemd 'kadootje' van xs4all.

Als je je abonnement wilt opzeggen staat er op de website van xs4all dit:

Wilt u rekening houden met het onderstaande:

* De DSL-abonnementen van XS4ALL kennen een contractduur van minimaal 1 jaar.
* Na het eerste jaar kunt u uw DSL-abonnement, met inachtneming van een opzegtermijn van 1 maand, opzeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Ja dat is wel zo.
Maar jij bent er zojuist mee akkoord gegaan dat jij nog 12 maanden langer aan XS4all vast zit.
Anders krijg je zo'n cadeautje niet, kost hen ook geld. Daar staat voor hen tegenover dat jij een minstens nog een jaar abonnee blijft.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uniquorn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-09 15:58

uniquorn

Wat blijft komt nooit terug

Gogar schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 02:30:
Ik heb ook wel vaak dat m'n verbinding uitvalt in de nacht.
De laatste paar dagen erger zelfs: als het gebeurt dan valt hij een paar keer achter elkaar uit.
Zwaar irritant als je WoW probeert te spelen of een groot bestand aan het downloaden bent.
Maar dan is het altijd de line sync die weg valt.

Ik zat dus de laatste paar dagen een beetje te kloten met m'n bedrading en modem instellingen (van G.DMT naar ADSL2).
Nu week ik niet meer wat het probleem is.

Op dit moment heb ik gewoon line sync en een Wan ip maar geen verkeer.
Alleen om de 10 minuten ongeveer heb ik een paar minuten dat het internet wel werkt, en dan weer niet..

XS4ALL (oud demon) in Delfgauw
Heb zelf al een tijd het zelfde probleem, eigenlijk al langer dan een jaar. Probleem leek opgelost met een ander moden, maar het eignelijke verschil is dat dit modem (Vigor2800VGi) sneller de connectie zelf weer opbouwt (en ik geen WOW meer speel) waardoor ik er minder last van heb. Sinds de omzetting naar de nieuwe snelheden (die ik overigens niet volledig haal) kost het verbinding opbouwen echter een aantal pogingen waardoor het weer merkbaar is...
Als de grote storing echt voorbij is (had gisteravond nog geen verbinding) maar eens een call loggen, en hopen dat er iets aan te doen is

XS4all Only in Gouda

It's just a donkey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ja lijkt mij wel logisch dat xs4all dat wilt. Je moet het dus meer zien als een mobielverlenging waarbij je dan een nieuwe mobieltje krijgt als je het contract verlengt ipv kadootje.

Anders zouden mensen die toch over willen stappen naar telfort bijvoorbeeld, toch even gratis een modempje scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Laatst online: 23:05
Hoe lang duurt 't eigenlijk bij zo'n verlenging dat je dat modem ontvangt? ik heb me daar vorige vrijdag voor ingeschreven..

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFlash

FireFlash

need a light?

simon schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 10:01:
Hoe lang duurt 't eigenlijk bij zo'n verlenging dat je dat modem ontvangt? ik heb me daar vorige vrijdag voor ingeschreven..
Ik kreeg hem 4 werkdagen later binnen. Ze waren er behoorlijk snel mee moet ik zeggen :)

6 Mei besteld en 10 mei kwam de TNT langs met het modem.

[ Voor 8% gewijzigd door FireFlash op 15-05-2008 10:24 ]

If builders built buildings the way programmers wrote programs, then the first woodpecker would destroy civilization.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Vrijdag avond besteld, dinsdag binnen. Heel snel dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Laatst online: 23:05
En klopt 't dat dit niet vermeld wordt bij je statusupdates?

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatHack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MatHack

Dev by day, Gamer by night

15 jaar XS4ALL actie pagina is nu ook actief voor abonnee's. Maar we zullen nog moeten wachten op de brief voor de benodigde code.

https://www.xs4all.nl/15jaaracties/

There's no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-05 19:44
MatHack schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 17:16:
15 jaar XS4ALL actie pagina is nu ook actief voor abonnee's. Maar we zullen nog moeten wachten op de brief voor de benodigde code.

Is that it?!
Wat een lullige 'cadeautjes' zeg.......sorry to say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 28-09 10:39

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Even simpel gezegt, 300.000 abbonnees met 'pakembeet' 15 euro kado is al ruim 1miljoen euro.

Het is ook 'maar' 15 jaar.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman

Gaitman

The Real One

kaajee schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 17:26:
[...]

Is that it?!
Wat een lullige 'cadeautjes' zeg.......sorry to say
Agree, dan toch maar opzeggen? ;)
Een nieuwe klant krijgt gewoon een Wii t.w.v. 249,- :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Vind het ook eigenlijk belachelijk wat vaste klanten krijgen. Wie heeft xs4all groot gemaakt?

Geef als extra optie bij die cadeau's maar een korting vajn 50 of 100 euro op een wii die je bij hun kunt bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
Agree, behoorlijk karig. promo's of kortingen zit ik niet echt op de wachten. Voorschut lopen in een xs4all shirt wens ik niemand toe.. dan blijft alleen de voip telefoon over..

Mwah.. doe mijn maar weer een lang lopende korting op mijn only abbo.. net als ik eerder bij het basic-abbo had.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Ik had gelezen ergens dat iemand een gratis Appeltaart kreeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Ariën Clay schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 19:19:
Ik had gelezen ergens dat iemand een gratis Appeltaart kreeg?
Das pas leuk als je dat bij de 15 jaar brief zal krijgen. Wel veel voor de postbode dan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

wontcachme schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 19:34:
[...]

Das pas leuk als je dat bij de 15 jaar brief zal krijgen. Wel veel voor de postbode dan >:)
Een bonnetje voor een aantal landelijke bakkers ofzo? (multivlaai :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Ariën Clay schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 19:42:
[...]

Een bonnetje voor een aantal landelijke bakkers ofzo? (multivlaai :9 )
Dit stond op de frontpage (qoute van een ander persoon):
Komt er om kwart voor 5 een appel taart binnen bij me stage van Xs4all. We dachten misschien is het wel voor de storing, maar het was omdat ze 15 jaar zijn geworden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

wontcachme schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 19:44:
[...]

Dit stond op de frontpage (qoute van een ander persoon):
Komt er om kwart voor 5 een appel taart binnen bij me stage van Xs4all. We dachten misschien is het wel voor de storing, maar het was omdat ze 15 jaar zijn geworden :P
Misschien is dit wel alleen bij de bedrijven zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
MrBarBarian schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 19:02:
Agree, behoorlijk karig. promo's of kortingen zit ik niet echt op de wachten. Voorschut lopen in een xs4all shirt wens ik niemand toe.. dan blijft alleen de voip telefoon over..

Mwah.. doe mijn maar weer een lang lopende korting op mijn only abbo.. net als ik eerder bij het basic-abbo had.
Idd. Écht gratis overstappen naar only zou wel leuk zijn. Heb als sinds 2001 (dacht ik, tenminste heel lang) adsl van xs4all, maar bij overstappen vragen ze opeens wat meer. En als je downgrade vragen ze opeens 25 euro. Ja dikkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Ariën Clay schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 19:51:
[...]

Misschien is dit wel alleen bij de bedrijven zo?
Misschien, maar als het bij iedereen zo is zou het wel een geweldige actie zijn vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nur5588
  • Laatst online: 31-05-2019
Een vraagje over de McAfee software.
Sinds een tijdje ontvang ik emails waarin gezegd wordt: "Uw beveiligingssoftware is verlopen". "U moet Uw beveiligingssoftware verlengen" En andere emails met een dergelijke strekking. Ze lijken wel afkomstig te zijn van McAfee maar dat zegt niet zo veel. Mijn eerste reactie is: "Dit is spam".
Echter nu blijkt de McAfee software die ik op mijn PC heb lopen aan te geven dat ik het abo moet verlengen. Daarvoor wordt ik dan doorverwezen naar een website waar ik een verlenging voor 49 euro kan kopen.
Zover ik weet is het gebruik van de McAfee virusscanner een gratis service van XS4ALL. Is het gewoon zaak om nog een keer de software van de XS4ALL website te downloaden en dan te installeren of is hier iets anders aan de hand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-05 19:44
Nur5588 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 20:12:
Een vraagje over de McAfee software.
Sinds een tijdje ontvang ik emails waarin gezegd wordt: "Uw beveiligingssoftware is verlopen". "U moet Uw beveiligingssoftware verlengen" En andere emails met een dergelijke strekking. Ze lijken wel afkomstig te zijn van McAfee maar dat zegt niet zo veel. Mijn eerste reactie is: "Dit is spam".
Echter nu blijkt de McAfee software die ik op mijn PC heb lopen aan te geven dat ik het abo moet verlengen. Daarvoor wordt ik dan doorverwezen naar een website waar ik een verlenging voor 49 euro kan kopen.
Zover ik weet is het gebruik van de McAfee virusscanner een gratis service van XS4ALL. Is het gewoon zaak om nog een keer de software van de XS4ALL website te downloaden en dan te installeren of is hier iets anders aan de hand?
Nee, gewoon idd nogmaals de software (opnieuw) installeren (debiel genoeg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFlash

FireFlash

need a light?

simon schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 13:43:
En klopt 't dat dit niet vermeld wordt bij je statusupdates?
Ja klopt, modem aanvragen komen niet op de bestel status pagina te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nur5588
  • Laatst online: 31-05-2019
Direct maar even gedaan. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 11:43:
Update-je van mijn kant uit.
Khad dus de mannen van XS4ALL gemail en dit is eruit gekomen :

"Uw verbinding is nog niet in snelheid verhoogd, dit gaat nog wel
gebeuren. De schatting is dat het vanaf 1 april ongeveer 2 maanden duurt
voordat alle verbindingen in snelheid zijn verhoogd.

Over de postcodecheck kan ik op dit moment weinig zinnigs zeggen. Deze
maakt een berekening op basis van de afstand tot de centrale of een
dienst leverbaar is. Dit is echter niet van toepassing op u, omdat de
verbinding er al is. Deze gaat nog verhoogd worden naar 20 mbit."
Gisteren een brief van XS4all gekregen , Ik wordt dus gewoon niet ge-upgrade omdat het technisch niet mogelijk is... wel wordt ik ge-downgrade qua prijs. Dus nu 4 tientjes ipv de oude 55 euri.

Jammer maar helaas... Gelukkig verhuis ik vanaf woe in me nieuwe huisje met me meissie en is het daar wel mogelijk om 20mbit te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 28-09 10:39

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Vandaag weer de poging wagen voor het overzetten van mijn domein :) Alles lijkt aan hun kant klaar te staat (heb inderdaad volledig toegang tot dns entries), maar overname request wordt maar niet gedaan :/

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfboy
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

uniquorn schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 09:31:
[...]

Heb zelf al een tijd het zelfde probleem, eigenlijk al langer dan een jaar. Probleem leek opgelost met een ander moden, maar het eignelijke verschil is dat dit modem (Vigor2800VGi) sneller de connectie zelf weer opbouwt (en ik geen WOW meer speel) waardoor ik er minder last van heb. Sinds de omzetting naar de nieuwe snelheden (die ik overigens niet volledig haal) kost het verbinding opbouwen echter een aantal pogingen waardoor het weer merkbaar is...
Als de grote storing echt voorbij is (had gisteravond nog geen verbinding) maar eens een call loggen, en hopen dat er iets aan te doen is

XS4all Only in Gouda
Ik had gisteravond (en de paar dagen ervoor) hetzelfde probleem, ook Gouda. Ik vermoed dat het gewoon aan de storing ligt aangezien mijn verbinding normaal gesproken erg stabiel is.

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

helaas, geen Appeltaart. Wel twee brieven van XS4ALL...

Eentje over de storing met excuus enzo... Prima :)
En eentje over hun 15e verjaardag, met een code waarmee je een artikel kan bestellen of korting kan krijgen.

Jammer, ik had er eigenlijk wel trek in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtz0r
Ariën Clay schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 12:45:
helaas, geen Appeltaart. Wel twee brieven van XS4ALL...

Eentje over de storing met excuus enzo... Prima :)
En eentje over hun 15e verjaardag, met een code waarmee je een artikel kan bestellen of korting kan krijgen.

Jammer, ik had er eigenlijk wel trek in :)
enig idee wat deze artikelen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:20

Nakebod

Nope.

maxtz0r schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 12:56:
[...]

Ik denk:
MatHack schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 17:16:

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

maxtz0r schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 12:56:
[...]

Ja, kijk maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:25
Voip telefoon of een tshirt dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-08 08:38
Heb ik iets aan zo'n voip telefoon?

http://www.linkedin.com/in/roeljanssens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Dersan schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 13:59:
Voip telefoon of een tshirt dus
Voip doe ik via mijn DECT toestellen, t-shirts heb ik er 4 van. :/
Verder is het reclame.

(Verkapte "ik wil een wii"-post)...

[ Voor 13% gewijzigd door Tukk op 16-05-2008 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtz0r
heh dat had ik even gemist.

Ik denk niet dat ik 1 van deze aanbiedingen zal nemen. Geen van de aanbiedingen zijn voor mijn interessant maar goed dat zat er natuurlijk dik in;-).

Pagina: 1 ... 24 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.