[LCD TV] Sony Bravia (alle series) topic deel 2 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 18 Laatste
Acties:
  • 69.432 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

TF

bla bla

Zijn er eigenlijk nog meer mensen die intresse hebben voor de 32D3000 ofwel de nieuwe 3000 serie van bravia lcd's. Ze komen half mei uit..... Ik heb er reeds 1 besteld nadat ik hem gezien heb in Badhoevedorp bij Sony

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamoah
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-10-2024
Heb de KDL40W2000 ook van Mokio, in het begin ook last gehad van de wolkje, op een forum stond je tv x aantal uren aanlaten staat (of masseren) om het een beetje te verhelpen. Ik heb de mijnes een volle dag lang aangelaten en hopla...geen wolkjes meer _/-\o_

Nu nog op de BDP-S300 van sony wachten en dan kan ik ook genieten van al de HD/Blue ray geweld !!

Kan de PS3 ook nemen maar ik zie het echt als een game console met als extra een blue ray speler, geen mij maar liever een ECHTE speler

http://crave.cnet.com/8301-1_105-9691343-1.html

[ Voor 45% gewijzigd door bamoah op 06-04-2007 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gisteren de 40W2000 inc. PS3 binnen gekregen, geen rare wolken, dode pixels of andere problemen.Blu-Ray ziet er echt prachtig uit, evenals de Ride Racer op 1080P en Formula One op 720P.

Het is wel een joekel van een scherm, maar dat wist ik vantevoren. >:)
Mijn kamer is iets te klein..

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2007 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graveheart
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-09 20:13

Graveheart

Say what?

[b][message=27807991,noline]
Mijn kamer is iets te klein..
Zolang de TV nog in je kamer past, is ie niet te klein. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
  • Laatst online: 30-03-2023
Vandaag de KDL-V-2500 gekregen .. via Mokio .. Ik zie echter nergens een coupon voor die cashback .. terwijl Mokio hem wél zo adverteert (en op de pakbon staat ook '250 euro retour' ) ...

Hoe werkt die cashback nou precies ? Hadden jullie WEL een of andere actie-voucher?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TF schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 13:44:
Zijn er eigenlijk nog meer mensen die intresse hebben voor de 32D3000 ofwel de nieuwe 3000 serie van bravia lcd's. Ze komen half mei uit..... Ik heb er reeds 1 besteld nadat ik hem gezien heb in Badhoevedorp bij Sony
en vertel is het wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamoah
BoXie schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 18:59:
Vandaag de KDL-V-2500 gekregen .. via Mokio .. Ik zie echter nergens een coupon voor die cashback .. terwijl Mokio hem wél zo adverteert (en op de pakbon staat ook '250 euro retour' ) ...

Hoe werkt die cashback nou precies ? Hadden jullie WEL een of andere actie-voucher?
Het word opgestuurd (een kopie) of je kan het gewoon downloaden ergens op het net en invullen.
Ik heb het hiervandaan geplukt:

http://www.wehkamp.nl/pdf/Sony_TVactie_coupon_mrt2007.pdf

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
  • Laatst online: 30-03-2023
Ok bedankt !

Zou Sony dat pikken dan ? Eeen zwart/wit printje van die coupon ? Er staat in voorwaarden nl. 'originele' coupon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerRun
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2024
Eindelijk voor elkaar gekregen om de W2000 op 1080p te krijgen via DVI >HDMI Convertor. Had eerst last van overscan, maar heb nu de overscan op "native resolution" (NVidia Control Panel) ingesteld en je moet ook in het menu van je tv instellen op Beeld bereik: Hoge resolutie (instellingen > beeldregeling). Nu is het tijd om de boel goed in te stellen :)

Edit: Na elke reboot had ik weer last van overscan, maar opgelost door aangepaste Nvidiadrivers te installeren van NGOHQ.com.

[ Voor 15% gewijzigd door PowerRun op 07-04-2007 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost79
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Gisteren m'n 40W2000 binnen gekregen, ook via mokio.
Super service van die gasten, geven je netjes bezorgtijd op, de bezorger had gisteren problemen met z'n pinautomaat. Ik had geen cashgeld in huis, was geen enkel probleem, kon het geld gewoon overmaken...

Maar tv bevalt super, vind hem qua grote erg meevallen.
Geen problemen met scherm. Gisterenavond hele avond dvd's zitten kijken en gexbox-ed en ben super tevreden met het scherm. Kwaliteit is echt super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_dude
  • Laatst online: 06-05-2024
BoXie schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 20:26:
Ok bedankt !

Zou Sony dat pikken dan ? Eeen zwart/wit printje van die coupon ? Er staat in voorwaarden nl. 'originele' coupon.
Gewoon in een willekeurige winkel halen.
Bijv. bij mediamarkt liggen er stapels van die couponnen die je zo mag meenemen.
Ik heb voor het geval er maar eentje meegenomen mocht ik tot aanschaf overgaan bij welke winkel dan ook. :)

The difference between men and boys is the size of their toys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack3770
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-04-2024
bamoah schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 14:00:
Heb de KDL40W2000 ook van Mokio, in het begin ook last gehad van de wolkje, op een forum stond je tv x aantal uren aanlaten staat (of masseren) om het een beetje te verhelpen. Ik heb de mijnes een volle dag lang aangelaten en hopla...geen wolkjes meer _/-\o_
Hmm, misschien moet ik dat ook eerst eens proberen.
Had je je instellingen ook speciaal gezet?
Ik meen ergens gelezen te hebben dat je de verlichting op het maximum moet zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0_
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-08 20:44

r0_

Mensen,

Ik zit zwaar te overwegen om een 40W2000 aan te schaffen.
Echter, de verkoper in smits(arnhem) wist mij heel stellig te vertellen dat de tv i.c.m. bv een ps3 of xbox toch nog vrij veel last had van ghosting. Zelfs dusdanig dat het hinderlijk zou zijn. Hij adviseerde mij dan ook (omdat ik ook wil gamen op m'n tv) om te gaan voor bv een Pioneer plasma.
Nu is mijn vraag aan degene die een 40W2000 hebben i.c.m met een ps3/Xbox, of jullie ook maar enige vorm van ghosting hebben waargenomen? En zo ja, is het ook echt hinderlijk?

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen :)

Greetz r0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds afgelopen donderdag een PS3 icm een W2000, heb Motorstorm, Resistance, Formula one en het razendsnelle Ridge Racer gespeeld en geen enkele keer ghosting gezien.
Het beeld is echt prachtig, snel en strak.

Misschien zijn de plasma schermen op papier wat sneller, maar ik zie iig geen ghosting op mn scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik woon momenteel in de UK en hier bieden ze meestal de W2000U aan. Nu had ik ergens gelezen dat die U voor UK staat en dat er iets specifiek mee is waardoor je buiten de UK geen gewone kabel-tv kan kijken. Ik ben van plan om over paar jaar terug te keren dus liever een TV die wel werkt in België.

Is er iemand die daar meer over weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft de KDL-32V2500 een vga input? op de sony site staat van wel op kieskeurig staat van niet. de sony site lijkt me meer correct maarja je weet nooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep zit een VGA-aansluiting op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok dan, thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Ik had een paar vragen:

-Wij zitten er aan te denken om een 40W2000 aan te schaffen. Ik word een beetje in de war gebracht door de contrastverhouding, is deze nou 8000:1 zoals de site van Sony zegt of toch 1800:1 zoals in de startpost vermeld staat?
-Als ik dus eenmaal een 1080p-HDTV in huis heb staan, kan ik dan mijn gedownloade HD-films via een VGA>HDMI kabel afspelen en geeft dit ook een goed resultaat?
-Wij hebben sinds 2 jaar een hele uitgebreide DVD speler met een harde schijf waar we regelmatig wat op opnemen, ik heb gehoord dat je een DVD speler nodig hebt met Component-aansluiting. Voor zover ik weet heeft deze dat niet, betekent dat dat we een geheel nieuwe DVD speler moeten aanschaffen (om een beetje mooi beeld te krijgen)? Zou een beetje lullig zijn, nieuwprijs van deze was ~450,- Euro..
-In de MM in Amsterdam zagen wij naast de 40W2000 een 40" scherm van Samsung, ik ben helaas vergeten hoe hij heette. Hij was getoond naast twee andere Samsung 40" schermen, het enige verschil was een speciale contrast-technologie. Hierdoor had hij een contrast van ca. 15000:1 (in ieder geval erg hoog) en het verschil met de andere schermen was echt te merken :) Dit is dus ook een mogelijke kandidaat, weet iemand waar ik het over heb en weet iemand hoe dit scherm presteert tegenover de 40W2000? Het scherm was wel wat duurder maar het leverde echt enorm heldere beelden op.

Alvast bedankt.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jedi_Pimp schreef op zondag 08 april 2007 @ 20:53:
Ik had een paar vragen:

-Als ik dus eenmaal een 1080p-HDTV in huis heb staan, kan ik dan mijn gedownloade HD-films via een VGA>HDMI kabel afspelen en geeft dit ook een goed resultaat?
Heb jij al te downloaden hd films op het net gevonden?
Verder heb ik geen antwoorden op je vragen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snameroc
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:34
Wat betreft dat engelse tv verhaal nog niet zo lang geleden hadden engelse tv zenders een andere afstand van het geluid tov het beeld ik dacht 6,5 mhz ipv 5.5 in nederland en belgie.
Waarschijnlijk werkt je geluid dan hier niet.

snameroc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 08 april 2007 @ 20:58:
Heb jij al te downloaden hd films op het net gevonden? Verder heb ik geen antwoorden op je vragen. :D
offtopic:
Dat is nou net het makkelijkste.... Je moet alleen bereid zijn om 20-30Gb binnen te halen... :+
Jedi_Pimp schreef op zondag 08 april 2007 @ 20:53:
-Wij zitten er aan te denken om een 40W2000 aan te schaffen. Ik word een beetje in de war gebracht door de contrastverhouding, is deze nou 8000:1 zoals de site van Sony zegt of toch 1800:1 zoals in de startpost vermeld staat?
Kan beide kloppen. 1800:1 zal wel werkelijk contrast zijn, en 8000:1 zal wel dynamisch contract zijn...
Afhankelijk van je videokaart. Mijn kaart geeft maar een max output van 720p over VGA-HDMI.
-Wij hebben sinds 2 jaar een hele uitgebreide DVD speler met een harde schijf waar we regelmatig wat op opnemen, ik heb gehoord dat je een DVD speler nodig hebt met Component-aansluiting. Voor zover ik weet heeft deze dat niet, betekent dat dat we een geheel nieuwe DVD speler moeten aanschaffen (om een beetje mooi beeld te krijgen)? Zou een beetje lullig zijn, nieuwprijs van deze was ~450,- Euro..
Scart heeft niet de vereiste breedte om het signaal goed te kunnen weergeven. Het beste is een DVD-speler met HDMI-aansluiting..
-In de MM in Amsterdam zagen wij naast de 40W2000 een 40" scherm van Samsung, ik ben helaas vergeten hoe hij heette. Hij was getoond naast twee andere Samsung 40" schermen, het enige verschil was een speciale contrast-technologie. Hierdoor had hij een contrast van ca. 15000:1 (in ieder geval erg hoog) en het verschil met de andere schermen was echt te merken :) Dit is dus ook een mogelijke kandidaat, weet iemand waar ik het over heb en weet iemand hoe dit scherm presteert tegenover de 40W2000? Het scherm was wel wat duurder maar het leverde echt enorm heldere beelden op.

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivan4you
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 16:01
Verwijderd schreef op zondag 08 april 2007 @ 20:58:
[...]

Heb jij al te downloaden hd films op het net gevonden?
Verder heb ik geen antwoorden op je vragen. :D
Dit zijn alvast Hd trailers:

http://www.drfoster.f2s.com/trailers_hd-dvd.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt maar ik heb al bergen trailers gevonden, het zou alleen leuk zijn als ik al van de films kan genieten zonder blu ray of hd dvd speler te hebben.
Als dat zo is dan koop ik een mediacenter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 09 april 2007 @ 13:54:
Bedankt maar ik heb al bergen trailers gevonden, het zou alleen leuk zijn als ik al van de films kan genieten zonder blu ray of hd dvd speler te hebben.
Als dat zo is dan koop ik een mediacenter.
offtopic:
Kuch.... nieuwsgroepen :+ ...kuch

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb al wat gevonden :-) al zijn het maar 2 films haha.
Ach moet denk ik gewoon geduld hebben totdat het allemaal wat meer doorkomt.
Alleen als je dan zo'n full hd tv koopt dan wil je er ook gelijk gebruik van maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke type afstandsbediening hebben jullie bij de Sony KDL-32V2500 en evt ook met foto erbij?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2007 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsx
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-06 09:40
Verwijderd schreef op maandag 09 april 2007 @ 21:02:
Welke type afstandsbediening hebben jullie bij de Sony KDL-32V2500 en evt ook met foto erbij?
RM-ED008

Afbeeldingslocatie: http://img251.imageshack.us/img251/3286/5a8f2nb2.jpg

[ Voor 99% gewijzigd door Nilsx op 09-04-2007 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 22:46

Christiano007

Ich bin der champion

Niemand ervaring met de 32P2530?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:49
Geen ervaring met de 32P2530 wel met de 26" variant. Digitale tv (multikabel) ziet er mooi uit zappen (analoog) gaat snel en verder ziet het scherm er mooi uit. Menu is uitgebreid en veel in te stellen. 2 hdmi 2 scart 1 component/vga/composiet/video-s.
Het enige nadeel is dat zwart niet helemaal zwart is. Vooral savonds valt dit meer op bij donkere uitzendingen. Maar dit is bekend van lcd tv's.....
VGA aansluiting op je pc gaat snel en een leuke functie is dat je tv kan kijken terwijl je op je pc werkt. Ook hier veel in te stellen om het beeld mooi beeldvullend en rustig te krijgen.

ik zou eerder naar de V serie gaan kijken als je toch al een 32"variant op het oog hebt. En dan vooral de 32v2500!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

En waarom? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Beter contrast, live color, draaibare voet, licht sensor, mooier design :)

[ Voor 7% gewijzigd door Falcon Heavy op 10-04-2007 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0_
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-08 20:44

r0_

Zijn er nog mensen die last hebben gehad van ghosting op de 40W2000?
Dit dan in combinatie met snelle beelden op kabel, schotel, dvd, br-dvd en ps3.
Er schijnt nog wel een verschil te zitten tussen snelle beelden op kabel en met beeld via schotel/ps3. Ervaringen iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
r0_ schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 01:20:
Zijn er nog mensen die last hebben gehad van ghosting op de 40W2000?
Dit dan in combinatie met snelle beelden op kabel, schotel, dvd, br-dvd en ps3.
Er schijnt nog wel een verschil te zitten tussen snelle beelden op kabel en met beeld via schotel/ps3. Ervaringen iemand?
hier geen last van.....

games (PC/WII)
HD films (PC)
DVD
Digitale tv multikabel

Ik heb ook op de PS3 gespeeld, Motorstorm F1 etc en ook hier totaal geen last van Ghosting.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greekmaster
  • Nu online
r0_ schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 18:26:
Mensen,

Ik zit zwaar te overwegen om een 40W2000 aan te schaffen.
Echter, de verkoper in smits(arnhem) wist mij heel stellig te vertellen dat de tv i.c.m. bv een ps3 of xbox toch nog vrij veel last had van ghosting. Zelfs dusdanig dat het hinderlijk zou zijn. Hij adviseerde mij dan ook (omdat ik ook wil gamen op m'n tv) om te gaan voor bv een Pioneer plasma.
Nu is mijn vraag aan degene die een 40W2000 hebben i.c.m met een ps3/Xbox, of jullie ook maar enige vorm van ghosting hebben waargenomen? En zo ja, is het ook echt hinderlijk?

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen :)

Greetz r0
Ik heb 40W2000 icm met XBOX 360, geen last van ghosting. Heb alleen de instellingen veranderd bij AV3 als ik met de XBOX speel. Beeld is echt superstrak jammer dat het geen 1080p maar 1080i is over component. Kopen die handel een groot voordeel is dat je echt veel kan aanpassen op je TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi

Hier een verkoper van Smits ;) .. Ik heb zelf ook even gespeeld met de PS3 op de sony en ik moet zeggen dat ik toch wel last had van veel gehaper en gestotter in de achtergronden.. Geen ghosting maar meer een soort van judder.. Of dat nou wordt veroorzaakt door de sony of de PS3 daar ben ik nog niet achter.. Alleen ik had er bij de Pioneer geen last van dus misschien dat die beter met het signaal omgaat dan de Sony?

Heb hem ook nog eventjes in de mediamarkt gezien op een W2000 van Sony en dat was helemaal verschrikkelijk slecht om naar te kijken ..

Als we dat probleem van judder opgelost krijgen dan is die W2000 een betere keus dan de Pioneer zeker ivm statische beelden. Als je echt zeer veel gamed (meer dan 3 uur achter mekaar) dan is het ongverstandig om een plasmascherm aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Greekmaster schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 11:08:
[...]
Beeld is echt superstrak jammer dat het geen 1080p maar 1080i is over component.
tis niet juiste topic ervoor denk, maar kan jij het verschil zien dan tussen 1080p en i ?
ik heb vanalles geprobeerd maar ik zie er niks van, het is een overgehypte verkoop truuk als je het mij vraagt...

@ Vincent2407
Waarom is het onverstandig om een plasma te nemen als je meer dan 3uur aan het gamen bent?

[ Voor 11% gewijzigd door Slux op 10-04-2007 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

markmg schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 16:37:
[...]

tis niet juiste topic ervoor denk, maar kan jij het verschil zien dan tussen 1080p en i ?
ik heb vanalles geprobeerd maar ik zie er niks van, het is een overgehypte verkoop truuk als je het mij vraagt...

@ Vincent2407
Waarom is het onverstandig om een plasma te nemen als je meer dan 3uur aan het gamen bent?
Omdat de meeste plasmaschermen toch nog last hebben van statische beelden.. Als je wat voorzichtiger bent met de instellingen is er niet zoveel aan de hand. maar bij lcd hoef je je daar geen zorgen over te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivan4you
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 16:01
Te laat.Vincent was me voor.
Offtopic,kun je bericht verwijderen?

[ Voor 87% gewijzigd door Ivan4you op 10-04-2007 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerRun
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2024
markmg schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 16:37:
[...]

@ Vincent2407
Het verschil is p = progressief, i = interlaced. In de praktijk wordt per refresh bij P alles ververst en bij i de helft (om en om een beeldlijn), bij de volgende refresh de andere helft. Het betekent ook dat je het vaak alleen bij snel bewegende beelden ziet en dan ligt het nog aan de kwaliteit van het scherm hoeveel je er echt van ziet, maar het verschil is er wel degelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
PowerRun schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 17:25:
[...]

Het verschil is p = progressief, i = interlaced. In de praktijk wordt per refresh bij P alles ververst en bij i de helft (om en om een beeldlijn), bij de volgende refresh de andere helft. Het betekent ook dat je het vaak alleen bij snel bewegende beelden ziet en dan ligt het nog aan de kwaliteit van het scherm hoeveel je er echt van ziet, maar het verschil is er wel degelijk.
okay hoe het werkt snap ik alleen kan ik het in de praktijk met mijn oogies niet zien, met wat voor scherm zou je het wel kunnen zien ?

heb wel ergens gelezen dat je met een 40inch op 1.5 meter oid het beste kan zien maar wie gaat er nou zo dicht op zitten, dan zie ik het trouwens nog niet bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:36
Ik heb trouwens ook een W2000 icm met PS3, xbox(1) en htpc.. met alle hi-def en low-def beelden geen moment last van ghosting of andere zaken gehad. Het klein beetje clouding wat ik had toen ik em aanzette is na een paar dagen in gebruik echt nihil :)

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loyske
  • Laatst online: 18-09 15:49
Wat is een goede muurbeugel voor de 40W2000 ?
Wil hem graag aan de muur hangen, zo plat als kan maar met genoeg ruimte voor kabels en ventilatie.
Heb zelf de beugels van Vogels in gedachten.

Wie heeft er tips voor een goede beugel ?
Oh ja het gaat om een vaste beugel, dus geen draaibare !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 21:14
loyske schreef op woensdag 11 april 2007 @ 19:18:
Wat is een goede muurbeugel voor de 40W2000 ?
Wil hem graag aan de muur hangen, zo plat als kan maar met genoeg ruimte voor kabels en ventilatie.
Heb zelf de beugels van Vogels in gedachten.

Wie heeft er tips voor een goede beugel ?
Oh ja het gaat om een vaste beugel, dus geen draaibare !
sony bied er zelf ook eentje aan voor de 40w2000, alleen de prijs van deze beugel ligt ergens rond de 350euro :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loyske
  • Laatst online: 18-09 15:49
Mclercx schreef op woensdag 11 april 2007 @ 20:41:
[...]
sony bied er zelf ook eentje aan voor de 40w2000, alleen de prijs van deze beugel ligt ergens rond de 350euro :|
Vandaar dat ik voor een beugel van Vogels kijk, scheelt de helft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakdipity
  • Laatst online: 16-09 15:16
Hoop morgen de 40X2000 in huis te hebben. Mijn afwegingen voor dit model waren: Full HD 1080P, goed getest in C'T, weinig problemen op diverse fora tegengekomen en mijn vriendin kon deze ook nog wel een beetje waarderen (als het aan haar lag een 12 inch tv achter een bloempot).

Nou heb ik dus de knoop doorgehakt (na maanden uitzoeken) en nu bekruipt me toch het gevoel van: had ik toch een pioneer plasma moeten nemen (zwartwaarden, ghosting) en ik baal dat er HDMI 1.3 uitkomt en LCD's met enorme contrastwaardes.

Zijn de volgende series echt een nieuwe generatie LCD of een normale upgrade zoals elke paar maanden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim45
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-11-2024
Kan iemand mij uit de brand helpen.
Ik zit op een kijkafstand van 3 meter en wil een nieuw 50 inch. scherm gaan kopen plus een blue-ray speler. Wat is wijsheid, een HD-ready of een full-HD.? Ohja ik kijk voor 90 % dvd en straks blueray.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakdipity
Tim45 schreef op donderdag 12 april 2007 @ 15:31:
Kan iemand mij uit de brand helpen.
Ik zit op een kijkafstand van 3 meter en wil een nieuw 50 inch. scherm gaan kopen plus een blue-ray speler. Wat is wijsheid, een HD-ready of een full-HD.? Ohja ik kijk voor 90 % dvd en straks blueray.
Ja, wat is wijsheid en wat is je budget? Vanaf 40 inch kun je op een normale kijkafstand het verschil zien tussen HD-ready en Full HD, ofwel op 50 inch zeker. Wil je alles uit de kast halen en het potentieel uit blu-ray halen, dan zeg ik: ga voor full-HD(ook futureproof). Ben je gaan kijken in een winkel en ben je niet onder de indruk van het verschil, dan kun je een hoop euros besparen.

Mijn mening: als je toch voor een 50 inch gaat, ga dan voor Full HD, 1080P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim45
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-11-2024
Tweakdipity schreef op donderdag 12 april 2007 @ 15:40:
[...]

Ja, wat is wijsheid en wat is je budget? Vanaf 40 inch kun je op een normale kijkafstand het verschil zien tussen HD-ready en Full HD, ofwel op 50 inch zeker. Wil je alles uit de kast halen en het potentieel uit blu-ray halen, dan zeg ik: ga voor full-HD(ook futureproof). Ben je gaan kijken in een winkel en ben je niet onder de indruk van het verschil, dan kun je een hoop euros besparen.

Mijn mening: als je toch voor een 50 inch gaat, ga dan voor Full HD, 1080P
Mijn budget is voor pm. 3000 a 4000 maximaal voor het scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack3770
In welke mate is het normaal dat een normale dvdspeler (philips dvp 720sa) aangesloten via component (dus 576p) op een LCD-tv van 32" (kdl-32v2500) last heeft van onscherpe beelden (pixellig) bij snelle bewegingen en donkerdere scènes?

Bij stille beelden, en vooral lichte scènes, ziet het er geweldig uit, maar wanneer er dan bewogen wordt of er een donkere scène komt, dan zie je korreltjes en onscherpe beelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakdipity
Tim45 schreef op donderdag 12 april 2007 @ 15:45:
[...]

Mijn budget is voor pm. 3000 a 4000 maximaal voor het scherm
Wil je bij Sony zijn (we zitten tenslotte in het Sony Bravia topic) en wil je Full Hd in die grootte en prijsklasse dan kom je op de volgende alternatieven:

46W2000: ca 2.900 euro
46X2000: ca 3.700 euro
52X2000: ca 4.600 euro (ofwel boven budget)
Genoemde prijzen zijn internetprijzen en niet de allerlaagste prijzen. naar mijn mening allemaal goede schermen, echter (zie ook mijn vorige post) er zit vernieuwing aan te komen: HDMI 1.3 meer kleuren en betere contrastwaarden. Maar kan zo 6 a 8 maanden duren voordat de nieuwe modellen op de Europese markt zijn.

Nog even ter vergelijk: 50 inch full hd plasma van pioneer: 7.500 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamoah
Goededag,

Heren van het goede leven, klein vraagje. Ik ben opzoek naar een thuisbios set na wat zoeken ben ik op deze gekomen: DAV HDX500 van sony, vraag is heeft iemand deze set in huis ? of is het een recentelijk nieuw systeem. Want kon het nergens vinden in NL.

http://www.sonystyle.com/...tart?ProductSKU=DAVHDX500

Wat voor thuisbios sets hebben jullie >?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
De prijs van de KDL-40W2000 blijft trouwens wel steeds sneller dalen merk ik, vorige week was de goedkoopste nog € 1.945,00 nu is dit model al verkrijgbaar voor € 1899,00 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF
  • Nu online

TF

bla bla

bamoah schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 07:57:
Wat voor thuisbios sets hebben jullie >?
Ik heb de htd-750sf gekocht. Is de nieuwste collectie en word rond mei geleverd.

Afbeeldingslocatie: http://images.kieskeurig.nl/images/product_big/66C25C64A4CBE590C12572A50046015B_big.jpg

Ik heb ook de 32D3000 uit de nieuwe collectie gekocht, die dus ook in mei komt, en die heeft theatre sync dat heeft de htd-750sf niet, jammer maar niet onoverkomelijk.

[ Voor 10% gewijzigd door TF op 13-04-2007 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Mclercx schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 08:48:
De prijs van de KDL-40W2000 blijft trouwens wel steeds sneller dalen merk ik, vorige week was de goedkoopste nog € 1.945,00 nu is dit model al verkrijgbaar voor € 1899,00 !
Zony heeft een 3 weken geleden de adviesprijs laten dalen met ongeveer 100 euro. De winkels hebben dit opgepikt en nu lijkt het ook dat de internet winkels dit doorvoeren. Was te verwachten en het is dus niet zo dat hij blijft dalen in prijs denk ik.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
Frank J. schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 09:14:
[...]

Zony heeft een 3 weken geleden de adviesprijs laten dalen met ongeveer 100 euro. De winkels hebben dit opgepikt en nu lijkt het ook dat de internet winkels dit doorvoeren. Was te verwachten en het is dus niet zo dat hij blijft dalen in prijs denk ik.... :)
nee ok, maar er blijft nog steeds een gigantisch prijsverschil tussen deze televisie in een lokale 'expert/electroworld' en een internetwinkel, in de winkel kost dit model nog steeds 2400+ euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Mclercx schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 15:42:
[...]

nee ok, maar er blijft nog steeds een gigantisch prijsverschil tussen deze televisie in een lokale 'expert/electroworld' en een internetwinkel, in de winkel kost dit model nog steeds 2400+ euro!
Sja expert..... de BCC hanteerd een prijs van zo een 2299 euro dacht ik waar je vast nog wel 5% af kan praten + bezorgen en extra garantie. De It's kan ook goed dalen in de prijs, mediamarkt kon 50 euro minder bieden waarop ik hen bedankte en direct de winkel uitliep...... Enige wat ik opmerkte is dat de BCC heel dicht bij internet in de buurt kwam + zekerheid/garantie/levering. (behalve mokio die leverd en heeft zelfde/betere garantie maar geen naamsbekendheid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de 40W2000 en de PS3.
Er word regelmatig online geknald (resistance ) ,elke dag eigenlijk en daar heb ik goede ervaringen mee.
Af en toe heb je idd dat een persoon "in schokken voortbeweegt" maar dat is wat ik al aangaf, zelden.
Ik weet niet of dat aan het scherm ligt of internet/Resistance ?.
Wat Vincent aangaf " verschrikkelijk slecht " kan ik dus absoluut niet beamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• *discostar*
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Frank J. schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 00:30:
[...]

Sja expert..... de BCC hanteerd een prijs van zo een 2299 euro dacht ik waar je vast nog wel 5% af kan praten .............
Gewoon je ANWB lidmaatschap laten zien :) Heb je die 5% al te pakken.

Ze zijn aangesloten bij ''Show your Card!''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
Afgelopen vrijdag heb ik ook een KDL-40W2000 besteld bij mokio, als het goed is kan ik 'm deze week verwachten =) ben erg benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greekmaster
  • Nu online
Ik heb de 40W2000 nu al bijna 4 maanden. Ik heb de TV in het begin ingesteld en was er super tevreden over. Nu heb ik een 360 gekocht en heb wat aan de instellingen zitten spelen. Zonder dat ik het doorhad heb ik ook de instellingen veranderd op AV2 waarop mij sateliet ontvanger staat. Nu ben ik al een paar dagen aan het kloten maar ben steeds niet tevreden over het resultaat. Ik krijg het beeld maar niet scherp genoeg en na een half uurtje begin ik hoofdpijn te krijgen. Wie kan ff zijn instellingen plaatsen van zijn 40W2000 om ff te vergelijken.

Please help

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack3770
Jack3770 schreef op donderdag 12 april 2007 @ 15:57:
In welke mate is het normaal dat een normale dvdspeler (philips dvp 720sa) aangesloten via component (dus 576p) op een LCD-tv van 32" (kdl-32v2500) last heeft van onscherpe beelden (pixellig) bij snelle bewegingen en donkerdere scènes?

Bij stille beelden, en vooral lichte scènes, ziet het er geweldig uit, maar wanneer er dan bewogen wordt of er een donkere scène komt, dan zie je korreltjes en onscherpe beelden.
Niemand?
Heb ik nu een defecte tv of een klote dvdspeler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF
  • Nu online

TF

bla bla

Jack3770 schreef op maandag 16 april 2007 @ 11:44:
[...]

Niemand?
Heb ik nu een defecte tv of een klote dvdspeler?
Test het eens met een andere DVD speler van je buren oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Greekmaster schreef op maandag 16 april 2007 @ 11:38:
Ik heb de 40W2000 nu al bijna 4 maanden. Ik heb de TV in het begin ingesteld en was er super tevreden over. Nu heb ik een 360 gekocht en heb wat aan de instellingen zitten spelen. Zonder dat ik het doorhad heb ik ook de instellingen veranderd op AV2 waarop mij sateliet ontvanger staat. Nu ben ik al een paar dagen aan het kloten maar ben steeds niet tevreden over het resultaat. Ik krijg het beeld maar niet scherp genoeg en na een half uurtje begin ik hoofdpijn te krijgen. Wie kan ff zijn instellingen plaatsen van zijn 40W2000 om ff te vergelijken.

Please help
De instellingen die ik heb voor de upc-box zijn niet om aan te zien op de dvd speler.
Ik heb daar dus weer een andere instelling.
Het is even zoeken of anders een calibratie laten uitvoeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greekmaster
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 16 april 2007 @ 19:56:
[...]

De instellingen die ik heb voor de upc-box zijn niet om aan te zien op de dvd speler.
Ik heb daar dus weer een andere instelling.
Het is even zoeken of anders een calibratie laten uitvoeren ;)
Ik heb gisteren op AVForums wat instellingen gevonden, ben weer helemaal tevreden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBx_nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-08-2024
Iemand al ervaring met 32D3000? Zag deze staan bij Mokio. Ziet er niet verkeerd uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-09 09:51
MBx_nl schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 13:05:
Iemand al ervaring met 32D3000? Zag deze staan bij Mokio. Ziet er niet verkeerd uit
Ze zijn nog niet op de markt. Ik heb mokio al wel gemaild. Ze verwachten ze half mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF
  • Nu online

TF

bla bla

MBx_nl schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 13:05:
Ik heb hem reeds besteld en komt half mei binnen. Een twijvelachtige eer om de eerste in nederland te zijn die hem besteld heeft .................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
Greekmaster schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 09:18:
[...]

Ik heb gisteren op AVForums wat instellingen gevonden, ben weer helemaal tevreden
Zou je deze link misschien even willen posten? ben erg benieuwd =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Ik heb mijn 32V2500 binnen _/-\o_ , zal pas vanavond echt de instellingen kunnen nakijken, maar idd heeft iemand instellingen voor de kleuren etc? Kijken of het nog mooier kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greekmaster
  • Nu online
Mclercx schreef op woensdag 18 april 2007 @ 09:17:
[...]

Zou je deze link misschien even willen posten? ben erg benieuwd =)
http://www.avforums.com/f...ighlight=40w2000+settings

het zijn 23 paginas van mensen die hun instellingen hebben gepost. Ik heb een beetje van alles geprobeerd zit het dichst bij de instelling op pagina 2, heb wel gemerkt dat met minder backlight het beeld beter is had het eerst op max staan maar nu op 3. Verder vond ik het ook wel raar dat de meeste mensen een powersaving aan hadden staan. Heeft iemand dit nog meer

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Als we toch handige linkjes aan het sturen zijn:

http://www.lyris-lite.net/quick_and_dirty_tv_setup.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Niet online
Greekmaster schreef op woensdag 18 april 2007 @ 13:32:
http://www.avforums.com/f...ighlight=40w2000+settings

het zijn 23 paginas van mensen die hun instellingen hebben gepost. Ik heb een beetje van alles geprobeerd zit het dichst bij de instelling op pagina 2, heb wel gemerkt dat met minder backlight het beeld beter is had het eerst op max staan maar nu op 3. Verder vond ik het ook wel raar dat de meeste mensen een powersaving aan hadden staan. Heeft iemand dit nog meer

Groeten
Dit linkje is zeer interessant! _/-\o_ Nu nog 23 pagina's doorspitten...

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:28
Heb de KDL-40U2000

Mijn vraag:

Bij de kleur instelling heb he 3 keuzes

DEMO
STANDAARD
GEBRUIKER

Ben er al uit, het was even spellen maar nu is het goed :----)

[ Voor 32% gewijzigd door Albert020 op 19-04-2007 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
nog even tot maandag wachten en dan word mijn kdl-40w2000 bezorgd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:36
Iemand al zn cashback terug gehad? Ik heb van mn 40W nog geen euro terug gezien (begin april aangeschafd)

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Vince22 schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 08:35:
Iemand al zn cashback terug gehad? Ik heb van mn 40W nog geen euro terug gezien (begin april aangeschafd)
Ik ook niet.. nog geen flauw idee of mijn envelop uberhaupt wel bij ze is aangekomen...

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Ik heb mijn cashback opgestuurd op 10 april via aangetekende post. En deze is de dag erna aangekomen. De medewerker vertelde mij dat ik na 4 weken moest bellen of hij al in behandeling is genomen en dat ik dan ook kan vragen wanneer het geld ongeveer gestort wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drmbs
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:49
Bij mij is de cashback misgegaan. Was nog de cashback actie van december.

Na contact sony, heb ik een nummer gekregen van het bureau wat de actie regelt, en zij beweerden nooit de streepjescode ontvangen te hebben. Nadat ik een kopie van de aankoopbon heb gestuurd, was het binnen anderhalve week geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rossinl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-09 20:53

rossinl

Audio/Videophile

Jongens even een tip, dit is de goedkoopste internetwinkel tot nu toe voor de 40W2000: www.viptronics.nl
Slechts 1845 euro!!!

Ik ga m vanavond ophalen daar!!

Asus P8Z68-V Pro Gen3 | 2600K | Corsair 4x4GB | Asus GTX660 Ti TOP | Samsung 850 Pro 256GB | Zalman ZM850-HP | Dell U3415W | Sony KDL-60EX700 | Asus Xonar Essence STX | Sennheiser HD650 | Onkyo TX-SR875 | Arcam FMJ P7 | Klipsch THX Ultra II 7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rossinl schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 15:22:
Jongens even een tip, dit is de goedkoopste internetwinkel tot nu toe voor de 40W2000: www.viptronics.nl
Slechts 1845 euro!!!

Ik ga m vanavond ophalen daar!!
Dat is inderdaad goedkoop, maar denk toch dat ik voor mokia ga ivm de service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 18:58:
[...]

Dat is inderdaad goedkoop, maar denk toch dat ik voor mokia ga ivm de service.
mokio* maar inderdaad, voor zo ver ik weet ben je daar in ieder geval verzekerd van goede service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mclercx schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 19:43:
[...]

mokio* maar inderdaad, voor zo ver ik weet ben je daar in ieder geval verzekerd van goede service.
heb je hem al opgehaald?
beetje goed gevoel erbij?
Voor het eind van de maand ga ok ook de 40w halen.
nog even gebruik maken van de cashback ookal is er een grote kans dat die er volgende maand ook wel vanaf gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Ik heb mn cashback coupon gisteren op de post gedaan, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

Aangezien ik via GoT (in het PS3 subforum) de Sony Bravia 40" HDTV (W-serie) heb gewonnen, ben ik alvast op zoek gegaan naar een muurbeugel voor deze. De officiele lijkt me iets té prijzig, bij pixmania heb ik wel wat 3th-party beugels gezien voor schappelijkere prijzen, maar geen idee wat de ervaringen hiermee zijn..

Heeft er hier iemand ervaringen en/of tips qua muurbeugels voor dit model wellicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand wanneer de opvolger van de 32v2500 uitkomt? (32V3000 ?)

Aangezien er wel een 40V3000 aan zit te komen, en ook een 32D3000, hoop ik eigenlijk dat de 32V3000 ook in die lichting zit.

/edit na nog wat speurwerk
Het lijkt erop dat de 32D3000 de opvolger wordt van de 32V2500.
Vooral het 10 bits lcd panel en de 100Hz functie klinken erg aantrekkelijk. Ik denk dat ik op dit toestel wacht.

Ook heb ik op avforums.com gelezen dat er een update voor de X-serie aan zit te komen met dezelfde specificaties als bovengenoemde D-serie, maar dan full HD.
Ik ben benieuwd wanneer die leverbaar is.

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2007 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF
  • Nu online

TF

bla bla

Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 23:20:
Weet er iemand wanneer de opvolger van de 32v2500 uitkomt? (32V3000 ?)

Aangezien er wel een 40V3000 aan zit te komen, en ook een 32D3000, hoop ik eigenlijk dat de 32V3000 ook in die lichting zit.

Vooral het 10 bits lcd panel en de 100Hz functie klinken erg aantrekkelijk. Ik denk dat ik op dit toestel wacht.

Ook heb ik op avforums.com gelezen dat er een update voor de X-serie aan zit te komen met dezelfde specificaties als bovengenoemde D-serie, maar dan full HD.
Ik ben benieuwd wanneer die leverbaar is.
half mei komt de d3000 serie uit. ik heb hem reeds besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 23:03

zAo

GPLv2 Fanboy

Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 23:20:
[...]
[....]
Dus de opvolger van de v2500 heeft een lager contrast gekregen? Klinkt nogal onlogisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

Niemand die ervaring heeft met thirth-party muurbeugels voor de 40" inch uit de W-serie dus?..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zAo schreef op maandag 23 april 2007 @ 09:50:
[...]

Dus de opvolger van de v2500 heeft een lager contrast gekregen? Klinkt nogal onlogisch?
Dat had ik nog niet gezien.
Zou er dan toch ook een 100hz /10bit opvolger van de v2500 komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhonline
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09 17:05
wdekreij schreef op maandag 23 april 2007 @ 09:58:
Niemand die ervaring heeft met thirth-party muurbeugels voor de 40" inch uit de W-serie dus?..
Ik kan je aan het eind van de week meer vertellen, ik heb de 40w2000 gekocht met een Vogels EFW 6325 wandsteun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

lamaar :)

[ Voor 92% gewijzigd door Christiano007 op 23-04-2007 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamoah
wdekreij schreef op maandag 23 april 2007 @ 09:58:
Ik heb hem hangen aan de B-Tech Muurbeugel voor LCD-TV, 37" - 61", tot 70Kg, VESA en non-VESA
https://www.komplett.nl/k/ki.asp?sku=315952

[ Voor 23% gewijzigd door bamoah op 24-04-2007 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 23:03

zAo

GPLv2 Fanboy

Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 10:42:
[...]

Dat had ik nog niet gezien.
Zou er dan toch ook een 100hz /10bit opvolger van de v2500 komen?
Ik denk dat hij als een van de laatste komt. Waarom? Geen idee, gevoel 8)7

Dat 10bit paneel kan meer kleuren weergeven, misschien dat men zo het lagere contrast compenseerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamoah
iemand de nummer van het bedrijf of sony dat cashback actie regeld ?Kan ik ze ff bellen wnat het is inmiddels 4 weken :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamoah
bamoah schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 11:53:
iemand de nummer van het bedrijf of sony dat cashback actie regeld ?Kan ik ze ff bellen wnat het is inmiddels 4 weken :*)
Okey sorry niet meer nodig net nummer gevonden op de coupon, gebeld vrolijke vrouw vertelde me eind deze week word het over gemaakt begin volgend week 250 euries binnen kan ik mijn MB200 eens gaan aanschaffen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

interessant verhaal over bepaalde huidige issues welke waarschijnlijk in aankomende tv's zullen worden verbeterd: http://www.hdtvtest.co.uk...y-should-you-take-a-look/
Ik weet dat er altijd wel iets nieuws uitkomt, maar in dit geval zijn de verbetering goed genoeg om voor mij nog even wachten te verantwoorden:

- huidige W en X serie heeft nog steeds (regelmatig) backlight bleed
- huidige series geven "judder" op HD materiaal, aangezien dit is omgezet naar 60Hz (het zgn 3-2 pulldown blabla lees artikel maar voor de details).
- nieuwe series zullen HDMI 1.3 ondersteunen (wat ik niet zo spannend vind, maar het is mooi meegenomen)
- snelle beweging zullen minder wazig worden (al zijn ze bij de huidige al erg acceptabel).

Het zijn misschien niet de grootste wijzigingen en als er geen kans was geweest op backlight bleed, dan had ik nu waarschijnlijk al een w2000 staan, maar momenteel vind ik de risico's nog iets te hoog.

[ Voor 4% gewijzigd door Blindfold op 27-04-2007 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ripley
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16-09 22:59
Voor diegenen die nog geen cashback formulier hebben.

Deze is hier te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhonline
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09 17:05
Sony heeft zn cashback actie verlengt t/m 14 mei : http://www.sony.nl/view/S...2517858372&site=odw_nl_NL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem toch ook maar daar bij viptronics gehaald.
Geen dode pixel kunnen ontdekken alleen wel wolkjes!!!!!!!!!!

Vanaf vanochtend half 9 staat hij al aan, hopelijk lost dit het op.
De wolkjes heb ik nog niet in een film gezien, maar zie ik wel wanneer hij op dvd kanaal staat waarbij de achtergrond alleen het merk van de dvd speler weergeeft met zwart daarom heen.
Pagina: 1 ... 9 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.