[LCD TV] Sony Bravia (alle series) topic deel 2 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 18 Laatste
Acties:
  • 69.068 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 25-04 22:25

Daniel

Kapitein NCC-1701
Topicstarter
Andere topic was soort van vol, tijd voor deel twee.

Deel 1: Sony introduceert nieuwe "Bravia"serie LCD TV's

De Sony Bravia serie bestaat uit een hele reeks LCD-televisies, van de 15" G2000-serie tot de 52" X2000. Die eerste zullen we hier maar even buiten beschouwing laten.

De basis is de U-series:

Afbeeldingslocatie: http://productimages.sony-europe.com/kdl-40u2000_headonhd_im.jpg

Beeldformaten
26" (KDL-26U2000)
32" (KDL-32U2000)
40" (KDL-40U2000)

Belangrijkste specs
Resolutie: 1366x768
Beeldtechniek: Bravia
Contrastverhouding: 1300:1
Helderheid: 450 cd/m2
Aansluitingen: Scart, HDMI, Component, S-video, Composite

Vervolgens is er de S-series:

Afbeeldingslocatie: http://productimages.sony-europe.com/kdl-32s2030_headon_HD_im.jpg

Deze serie is onlangs gedeeltelijk gemoderniseerd met de S2020 en S2030-series.

Beeldformaten
20" (KDL-20S2020, KDL-20S2030)
26" (KDL-26S2000)
32" (KDL-32S2030, KDL-32S2000)
40" (KDL-40S2000)
46" (KDL-46S2000)

Belangrijkste specs
Beeldtechniek: Bravia Engine
Helderheid: 500 cd/m2
Aansluitingen: Scart, HDMI, Component, S-video, Composite, VGA

Nog een stapje hoger vinden we de V-series, deze heeft een wat andere vormgeving en is voorzien van Live Colour Creation-technologie. De kleinst verkrijgbare maat is 32". Dit model wordt inmiddels opgevolgd/vervangen door de V2500-serie.

Afbeeldingslocatie: http://productimages.sony-europe.com/kdl-40v2000_headonhd_im.jpg

Beeldformaten
32" (KDL-32V2000)
40" (KDL-40V2000)
46" (KDL-46V2000)

Belangrijkste specs
Beeldtechniek: Bravia Engine + Live Colour Creation
Aansluitingen: Scart, HDMI, Component, S-video, Composite, VGA

Het op één na dikste model heet de W-series. Grootste verschil met de V-series is de toepassing van een Full HD paneel met een hoger contrast.

Afbeeldingslocatie: http://productimages.sony-europe.com/kdl-46w2000_headon_im_1080HD.jpg

Beeldformaten
40" (KDL-40W2000)
46" (KDL-46W2000)

Belangrijkste specs
Resolutie: 1920x1080
Beeldtechniek: Bravia Engine + Live Colour Creation
Contrastverhouding: 1800:1
Aansluitingen: Scart, HDMI (2x), Component, S-video, Composite, VGA

Topmodel van de Bravia-range is de X-series:

Afbeeldingslocatie: http://productimages.sony-europe.com/KDL46X2000ani.gif

Ten opzichte van de W-series heeft de X een lagere contrastratio, daarentegen zijn wel alle mogelijke features aanwezig en is de X-series ook verkrijgbaar in een monsterlijk 52"-formaat (tegen een even monsterlijke prijs overigens)

Beeldformaten
40" (KDL-40X2000)
46" (KDL-46X2000)
52" (KDL-52X2000)

Belangrijkste specs
Resolutie: 1920x1080
Beeldtechniek: Bravia Engine EX + Live Colour Creation
Aansluitingen: Scart, HDMI (2x), Component, S-video, Composite, VGA

Aanvullingen welkom :)

[ Voor 88% gewijzigd door Daniel op 12-12-2006 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-04 23:30
Is er al wat bekend over Sony zijn pixelpolicy?
Ik hoor verschillende dingen maar geen cijfers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-04 11:39

GaMeOvEr

Is een hork.

Ik heb mijn TV niet op brakke pixels kunnen betrappen. :) (Gelukkig)

Wat kan ik eigenlijk met die ingeboude DVB-T tuner? Is die compatible met Digitenne ofzo? Ik neem aan dat je er dan nog een sprietje aan moet hangen en een soort van smartcard ding in het PCMCIA slot moet rossen?

(40x2000)

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 25-04 22:25

Daniel

Kapitein NCC-1701
Topicstarter
Over die cashback: blijkbaar doen ze niet zo moeilijk bij Sony. Mijn TV is volgens mij gewoon een internationaal model en ziehier:
07-12-2006 13.18.14.486 DESK SERVICES B.V.
SONY BRAVIA REFUND 100,00 EUR
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
GaMeOvEr schreef op maandag 11 december 2006 @ 12:02:
Ik heb mijn TV niet op brakke pixels kunnen betrappen. :) (Gelukkig)

Wat kan ik eigenlijk met die ingeboude DVB-T tuner? Is die compatible met Digitenne ofzo? Ik neem aan dat je er dan nog een sprietje aan moet hangen en een soort van smartcard ding in het PCMCIA slot moet rossen?

(40x2000)
http://www.digitenne.nl/pagina_21.html

4 Wat heb ik nodig voor digitale ether-ontvangst?
Een decoder (DVB-T set-top box) en een antenne.

17 Wat is een C.A. kaart of smartcard?
Een conditional access smartcard, in de vorm van een bankpas heeft een chip waar gegevens in kunnen worden opgeslagen, bewerkt en verwijderd. Zo wordt toegang gegeven of geweigerd voor bepaalde kanalen. Zo’n smartcard ‘vertaalt’ gescrambelde/versleutelde signalen voor de decoder. ’Een dergelijke kaart is noodzakelijk om commerciële omroepen te ontvangen (want het signaal voor commerciële omroepen is versleuteld). U krijgt een C.A. kaart of smartcard bij een abonnement

[ Voor 42% gewijzigd door Executor16 op 11-12-2006 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Ja, zover was ik al. ;) Maar aangezien deze TV een ingebouwde DVB-tuner heeft, snap je dat ik daar niet één of ander prutdecodertje voor ga aanschaffen. ;)

Sowieso was ik niet van plan om digitenne te nemen, aangezien ik al satelliet heb en de kwaliteit en het zenderaanbod daarvan vele malen beter is.

Echter, omdat nu NL1, 2 en 3 via DVB-T FTA te ontvangen zouden moeten zijn (is de landelijke dekking al een feit?) vroeg ik me af wat daar voor nodig was in combinatie met deze TV. (dus niet met zo'n stomme decoder er bij.) Gewoon, om een beetje mee te pielen enzo. :)

[ Voor 4% gewijzigd door GaMeOvEr op 11-12-2006 13:29 ]

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
Echter, omdat nu NL1, 2 en 3 via DVB-T FTA te ontvangen zouden moeten zijn (is de landelijke dekking al een feit?) vroeg ik me af wat daar voor nodig was in combinatie met deze TV. (dus niet met zo'n stomme decoder er bij.) Gewoon, om een beetje mee te pielen enzo. :)
Alleen een (spriet)antenne. Overigens werkte dit al tijden met een Sony Bravia met een ingebouwde DVB-T decoder. Het was alleen beperkt tot NL2, omdat dit tot voor kort 't enige tv kanaal was die ongecodeerd werd doorgegeven door KPN Digitenne.

ter zijde: ik heb al tijden zo'n goedkoop USB DVB-T stickje met een sprietantenne voor mijn notebookje. Heb ik toch bijvoorbeeld de afgelopen Olympische winterspelen overal gratis kunnen volgen dankzij Digitenne en de NOS die het op NL2 uitzond. Hetzelfde gold voor de WK-voetbal. En nu NL1, 2 en 3 FTA geworden zijn is het nog makkelijker. Kwaliteit niet perfect, maar prima bruikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

arsimo schreef op maandag 11 december 2006 @ 14:19:
[...]

Alleen een (spriet)antenne. Overigens werkte dit al tijden met een Sony Bravia met een ingebouwde DVB-T decoder. Het was alleen beperkt tot NL2, omdat dit tot voor kort 't enige tv kanaal was die ongecodeerd werd doorgegeven door KPN Digitenne.

ter zijde: ik heb al tijden zo'n goedkoop USB DVB-T stickje met een sprietantenne voor mijn notebookje. Heb ik toch bijvoorbeeld de afgelopen Olympische winterspelen overal gratis kunnen volgen dankzij Digitenne en de NOS die het op NL2 uitzond. Hetzelfde gold voor de WK-voetbal. En nu NL1, 2 en 3 FTA geworden zijn is het nog makkelijker. Kwaliteit niet perfect, maar prima bruikbaar.
Owh OK, dus alleen een antenne, ik hoef geen CAM aan te schaffen of de één of andere smartcard? Want volgens mij is dat PCMCIA slot in de TV bedoeld voor een CAM. :) Is de dekking van digitenne al landelijk? Ik vind nergens actuale dekkingsplaatjes. :) (Zit in Tiel, 50 kilometer van Utrecht, hemelsbreed zo'n beetje 30 km lager en 20 km richting het oosten.)

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-04 15:23
Een vraagje mbt game consoles (ps2 specifiek) en de bravia. Tot mijn grote verbazing kwam ik er van het weekend achter dat het ps2 beeld verschoof en knipperde op zowel AV1+2 (beide SCART). Helaas geen witte en rode tulpjes bij de hand maar de gele tulp leek op AV4 wel goed beeld te geven, helaas geen geluid op die manier. Beide scart aansluitingen werken via DVD en voor audio prima. Op een andere TV werkte het overigens vlekkeloos. Toch raar dat het op bovenstaande manier niet gewoon werkt, zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
GaMeOvEr schreef op maandag 11 december 2006 @ 15:40:
[...]
Owh OK, dus alleen een antenne, ik hoef geen CAM aan te schaffen of de één of andere smartcard?
Nee, geen CAM etc nodig voor NL1, 2 en 3. Bij een Bravia van een vriend van mij werkte het probleemloos met mijn sprietantennetje van mijn DVB-T USB-stickje (Rotterdam). Ik heb zelf (nog) geen Bravia, ben aan 't orienteren voor mijn keus ergens aanstaand voorjaar.
Is de dekking van digitenne al landelijk? Ik vind nergens actuale dekkingsplaatjes. :) (Zit in Tiel, 50 kilometer van Utrecht, hemelsbreed zo'n beetje 30 km lager en 20 km richting het oosten.)
Officieel wel sinds vandaag wat betreft NL1, 2 en 3. Al heb je voor sommige gebieden een buitenantenne nodig. Proberen zou ik zeggen.

[ Voor 5% gewijzigd door arsimo op 11-12-2006 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
hmmm....ik zat juist te denken aan een kleine schotel aan te schaffen ipv digitenne. Heb je namelijk ook de Amerikaanse zenders erbij....

Eerst moet ik die V2500 hebben :+

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Hmm heb het even geprobeerd met een oude tv met zo'n kleine antenne er nog aan (je weet wel troep dus) maar dan vangt hij niks op. Krijg geen signaal + bij het zoeken naar zenders vind hij niks, wel blijft hij nu 15sec hangen op de 15% wat hij daarvoor niet deed.

Denk dat ik maar eens een kleine antenne aanschaf ben toch wel benieuwt. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:08

Speedmaster

Make my day...

Ik weet het effe niet meer, wie weet raad.

Ik heb de 26" uitvoering, deze is voorbereid voor digitale TV hoe krijg ik dit nu aan het werk met digitenne of het live digitale signaal, ik wil niet een setup box gebruiken omdat volgens mij de tv hier al op voorbereid is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168490

Zojuist bij de BCC Amstelveen geweest voor een kortingsactie voor ANWB-leden en wat zagen ik en mijn ouders daar, de V2500 met 15% korting! Uiteindelijk komt de 32V2500 met 100 euro retour van Sony op een bedrag van 1386 euro wat ik een zeer net prijsje vind. Ook meteen wat vergulde kabels en 3 jaar garantie erbij gekocht. Aanstaande vrijdag zal de tv hier staan en zal ik wat foto's/ervaringen plaatsen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Niet online
Anoniem: 168490 schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 22:14:
Zojuist bij de BCC Amstelveen geweest voor een kortingsactie voor ANWB-leden en wat zagen ik en mijn ouders daar, de V2500 met 15% korting! Uiteindelijk komt de 32V2500 met 100 euro retour van Sony op een bedrag van 1386 euro wat ik een zeer net prijsje vind. Ook meteen wat vergulde kabels en 3 jaar garantie erbij gekocht. Aanstaande vrijdag zal de tv hier staan en zal ik wat foto's/ervaringen plaatsen. :)
Ik dacht dat alleen de V2000 in aanmerking kwam voor de korting? (Link) Moet ik toch maar eens gaan kijken bij BCC...

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Black Piet schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 23:07:
[...]

Ik dacht dat alleen de V2000 in aanmerking kwam voor de korting? (Link) Moet ik toch maar eens gaan kijken bij BCC...
De V2500 valt NIET binnen de 100 euro retour actie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Anoniem: 168490 schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 22:14:
De V2500 valt NIET binnen de 100 euro retour actie en als je kijkt op internet zit de prijs bij een aantal webshops rond de 1375. En jij hebt dan 1486 betaald (zonder actie van sony). En 15% korting is toch nog meer dan 225 euro. Volgens mij is die korting eerst erbij gerekend ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Black Piet schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 23:07:
[...]

De verkoper verzekerde ons van die 100 euro retour en anders konden we het bij BCC claimen, hij gaf als uitleg dat deze actie er al vóór de introductie van de V2500-serie was maar dat de V2500-serie er wel onder viel vanwege de Live Colour Creation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Niet online
Executor16 schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 23:11:
De V2500 valt NIET binnen de 100 euro retour actie
Daarom was ik ook verbaasd. Ach, als het hem wel lukt, dan hoop ik dat nog even van hem te lezen.
Anoniem: 168490 schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 23:15:
De verkoper verzekerde ons van die 100 euro retour en anders konden we het bij BCC claimen, hij gaf als uitleg dat deze actie er al vóór de introductie van de V2500-serie was maar dat de V2500-serie er wel onder viel vanwege de Live Colour Creation.
De voorwaarden (zie de eerdere link)
Deze actie is geldig voor aankopen gedaan in de periode van 1 oktober 2006 t/M 31 december 2006;
De originele coupon, een kopie van de kassabon en de originele streepjescode van de verpakking dienen uiterlijk 21 januari 2007 bij het handelingbureau te zijn;
Inzendingen die na deze datum binnenkomen en onvolledige inzendingen worden niet in behandeling genomen.
Wij verzoeken u van alle documenten kopieën te maken voordat u deze opstuurt;
Bewijs van verzending wordt niet geaccepteerd als bewijs van ontvangst;
Sony is niet verantwoordelijk voor beschadigde, zoekgeraakte of vertraagde inzendingen;
De actie is uitsluitend van toepassing op de volgende Sony BRAVIA TV’s: KDL-52X2000, KDL-46X2000, KDL-40X2000, KDL-46W2000, KDL-40W2000, KDL-46V2000, KDL-40V2000, KDL-32V2000, KDS-70R2000, KDS-55A2000 die in Nederland zijn aangekocht;
Sony is niet verantwoordelijk voor de voorraad van dit actieproduct bij uw verkooppunt;
Maximaal 1 inzending per naam/ adres/ rekeningnummer;
De aanbieding is niet geldig in combinatie met andere bestaande acties;
Uw gegevens worden behandeld conform de Wet Persoonregistratie;
Het retourbedrag wordt binnen een maand naar uw rekeningnummer verstuurd;
Het retourbedrag kan alleen overgemaakt worden naar een rekeningnummer in Nederland;
Vragen over deze actie kunt u uitsluitend schrifelijk richten aan:
Sony Cashback actie,
Postbus 40030,
6203 BM Maastricht
toon volledige bericht
Ik hoop dat je niet terug hoeft te gaan.... :o

[ Voor 78% gewijzigd door Black Piet op 12-12-2006 23:19 ]

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast_ray
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-01-2021
Kan iemand me vertellen of de 40w2000 een swivelstand heeft??
Voor diegene die niet weten wat het is, ik bedoel of de tv kan draaien op de voet....

Zit namelijk om films te kijken er recht voor op de bank maar zodra ik ga gamen ga ik in een stoel dichterbij aan de zijkant zitten, als ik de tv dan kan draaien zit ik er weer mooi recht voor. Mijn LGlp1r kan dit wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Black Piet schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 23:16:
[...]

Ik hoop dat je niet terug hoeft te gaan.... :o
Ik denk/hoop het eigenlijk niet, de V2500 heeft gewoon Live Colour Creation en die hele serie staat nog niet eens op de Nederlandse Sony site, dus die voorwaarden kunnen nooit up-to-date zijn. Ach, die 100 euro krijgen we sowieso wel terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26457

Anoniem: 168490 schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 23:26:
[...]

Ik denk/hoop het eigenlijk niet, de V2500 heeft gewoon Live Colour Creation en die hele serie staat nog niet eens op de Nederlandse Sony site, dus die voorwaarden kunnen nooit up-to-date zijn. Ach, die 100 euro krijgen we sowieso wel terug :)
Zou het wel prettig vinden om dit te weten, aangezien mijn ouders de 32V2500 hebben besteld (niet bij BCC)...Wie het weet, graag even een melding ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7663

Die actie geldt voor "Alle TV's met een Bravia engine". En daar valt de V2500 ook onder. Ik heb in ieder geval de cashback aangevraagd voor mijn V2500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7663 schreef op woensdag 13 december 2006 @ 10:18:
Die actie geldt voor "Alle TV's met een Bravia engine". En daar valt de V2500 ook onder. Ik heb in ieder geval de cashback aangevraagd voor mijn V2500.
...ik heb Sony maar even gebeld. Was geen probleem, actie geldt ook idd voor deze V2500 serie :) Doe er je voordeel mee !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115256

vandaag komen ze mijn 32S2020 leveren :)
Ik zit gespannen te wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Ik heb de 32V2000 binnen gekregen. Echt zwaar relaxed scherm :) gelukkig nog geen defecte pixels gevonden.

Heb hem op de PC aangesloten en HD is echt nice. Echter als ik mkv bestanden af wil spelen (720p) dan krijg ik de melding "Niet Ondersteund Signaal, Pas het PC Signaal Aan"

Kent iemand dat probleem toevallig? heb hem gewoon aangesloten via vga op een 7800GTX

edit: ook dvd's en vob bestanden komen niet op de tv :(

[ Voor 7% gewijzigd door Executor16 op 13-12-2006 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greekmaster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:25
Ik ben Gisteren gebeld dat ik zaterdag mijn Sony 40w2000 kan gaan ophalen. Kan niet wachten zal echt goed staan in mijn nieuwe huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115256

vandaag heb ik dus mijn 32S2020 gekregen, maar na een tijdje spelen springt het scherm gewoon op zwart :s geluid blijft doorlopen. als ik de tv uit zet en dan terug aan speelt hij weer een tijdje...
Ik ga zo snel mogelijk de dienst na verkooop contacteren. heeft iemand dit ook al eens voor gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:11

Ross

Live Life

Ik heb voor de geiinteresseerden vandaag nog even de 40U2000 bekeken. Deze wordt vaak overgeslagen.
Hij zapt het snelst van alle lcd's die ik heb kunnen testen. Jvc is ook erg snel maar de sony zapt netter. Maakt het mooi af. De jvc's zappen toch anders en abrubt.
Er zit in de U serie niet de nieuwe S-pva paneel wat in alle duurdere modellen wel zit.
Alle aansluitingen wat de s serie heeft heeft deze ook. Plus deze heeft ook PIP. Wel alleen met pc.
De beeldkwaliteit vergelijking moet ik nog in een andere winkel doen, omdat er niks direct naast stond.
Maar zeker geen slechte tv voor de mensen in deze zijn geinteresseerd.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-04 12:17
Zo te zien is de S25x0 reeks ook al te bestellen
http://www.pick2pay.nl/kieskeurig.htm?/details.php?ID=7819

ben benieuwd wat nu werkelijk technisch het verschil is met de V25x0 serie.

Sommige modellen liggen volgens mij behoorlijk dicht bij elkaar

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 194886

Hoe is de ervaring tot nu toe met de 32V2500 vs. 32V2000? Het contrast zou verbeterd moeten zijn, maar is dit te zien in de zwart waardes? ik heb de 32v2000 even grondig bekeken in de winkel, maar ik vond het zwart nou niet om over naar huis te schrijven. Of ligt dat aan de instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Weet iemand wat voor soort kabel ik het beste kan gebruiken voor normaal analoge kabeltelevisie? ik moet ongeveer 15 meter halen. Heb nu echt brakke bekabeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keesheid
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-04 14:56
Anoniem: 194886 schreef op woensdag 13 december 2006 @ 20:18:
Hoe is de ervaring tot nu toe met de 32V2500 vs. 32V2000? Het contrast zou verbeterd moeten zijn, maar is dit te zien in de zwart waardes? ik heb de 32v2000 even grondig bekeken in de winkel, maar ik vond het zwart nou niet om over naar huis te schrijven. Of ligt dat aan de instellingen?
Volgens mij zijn de enige verschillen de zwarte voet van de 2500 en een extra hdmi, volgens mij is de tv hetzelfde verder.
Executor16 schreef op woensdag 13 december 2006 @ 23:32:
Weet iemand wat voor soort kabel ik het beste kan gebruiken voor normaal analoge kabeltelevisie? ik moet ongeveer 15 meter halen. Heb nu echt brakke bekabeling.
Een goede hirschman kabel moet voldoen (+/- 15 €), mits het niet 6 keer gesplitst wordt met bouwmarkt splitters.

[ Voor 0% gewijzigd door keesheid op 13-12-2006 23:43 . Reden: Taalvoud ]

• Executor16
  • Niet online
keesheid schreef op woensdag 13 december 2006 @ 23:43:
[...]

Volgens mij zijn de enige verschillen de zwarte voet van de 2500 en een extra hdmi, volgens mij is de tv hetzelfde verder.

[...]

Een goede hirschman kabel moet voldoen (+/- 15 €), mits het niet 6 keer gesplitst wordt met bouwmarkt splitters.
Oke das mooi dan, zou er denk je ook een versterker tussen moeten of niet? Vanaf het kastje in de muur zit een simpele splitter die het in 2 kabels splitst. 1 kabel is 3 meter, de lange naar de lcd 15 meter. Of misschien een splitter met versterker in 1? die waren er ook volgens mij

[ Voor 8% gewijzigd door Executor16 op 14-12-2006 00:59 ]

Anoniem: 194886 schreef op woensdag 13 december 2006 @ 20:18:? Het contrast zou verbeterd moeten zijn, maar is dit te zien in de zwart waardes? ik heb de 32v2000 even grondig bekeken in de winkel, maar ik vond het zwart nou niet om over naar huis te schrijven. Of ligt dat aan de instellingen?
Belangrijkste is wel contrast denk ik van 1300:1 naar 1700:1... is alleen zo bij de 32 inch uitvoering trouwens.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Executor16 schreef op donderdag 14 december 2006 @ 00:38:
[...]

Oke das mooi dan, zou er denk je ook een versterker tussen moeten of niet? Vanaf het kastje in de muur zit een simpele splitter die het in 2 kabels splitst. 1 kabel is 3 meter, de lange naar de lcd 15 meter. Of misschien een splitter met versterker in 1? die waren er ook volgens mij
Versterker zou kunnen maar ik denk dat je met een splitter al genoeg hebt mits je wel goede kabels gebruikt, hangt ook een beetje van het signaal af wat je huis in komt.
stel je hebt wat ruis dan versterkt de versterker ook die ruis.
je kunt de splitter het best achter de tv of je decoder hangen zo hou je het beste signaal ipv de splitter bij het kastje van de muur te plaatsen.

contrast ga je niet zien van 1300 naar 1700/1800

[ Voor 3% gewijzigd door Slux op 14-12-2006 08:32 ]

Anoniem: 7663

Ik heb de V2500 nu 2 weken, maar ik zie zo goed als geen verschil met de V2000, qua contrast dan (en ik heb de V2000 heel vaak bekeken). Ik ben ook van mening dat je het verschil niet ziet tussen 1300 en 1700.
Het beeld is natuurlijk super strak wanneer ik m'n XBOX360 aansluit via component...dan zit je echt te kwijlen op de bank! :)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 7663 op 14-12-2006 10:07 ]

• Slux
  • Niet online
Ik heb me zelf ook maar een nieuwe tv kado gedaan en de ouwe naar de slaapkamer verhuist.
het is de X serie geworden omdat ik veel slechte verhalen hoor over de w en de X toch net iets mooier vond in beeld en ontwerp.
zat nog te denken om de 46inch te nemen want de prijs scheelt niet veel, verschil is alleen dat de 46 dan alleen via een internetshop te krijgen is voor die prijs, en dat durf ik nog niet aan ivm pixels, bleeding enz enz

ik kon alleen nergens de black versie vinden, weet iemand waar de bezels te koop zijn voor de 40 inch in zwart?

en weet iemand of 1080i mogelijk is via vga ? ik heb geen kabel en voor dat ik er 1 haal wil ik zeker weten dat er 1080i over kan

pics volgen, als alles aangesloten is

ohja de samsung h360r werkt niet op de X wel beeld maar geen geluid

[ Voor 4% gewijzigd door Slux op 14-12-2006 10:44 ]

• Executor16
  • Niet online
markmg schreef op donderdag 14 december 2006 @ 08:31:
[...]

Versterker zou kunnen maar ik denk dat je met een splitter al genoeg hebt mits je wel goede kabels gebruikt, hangt ook een beetje van het signaal af wat je huis in komt.
stel je hebt wat ruis dan versterkt de versterker ook die ruis.
je kunt de splitter het best achter de tv of je decoder hangen zo hou je het beste signaal ipv de splitter bij het kastje van de muur te plaatsen.
hoe bedoel je dat precies? er zijn 2 tv's namelijk, achter welke moet je dan splitten? en krijg je dan een kabel van tv naar tv?

• Slux
  • Niet online
Executor16 schreef op donderdag 14 december 2006 @ 10:35:
[...]

hoe bedoel je dat precies? er zijn 2 tv's namelijk, achter welke moet je dan splitten? en krijg je dan een kabel van tv naar tv?
ik zou de slitter achter de tv of decoder plaatsen waar je het meeste tv kijkt
dus dan zit de splitter niet meer op de muur maar achter je tv of decoder, je krijgt dan idd een kabel van tv naar tv met de spliter er tussen.

zo verlies je het minst en als het goed is zal je zien dat het iets beter beeld geeft, dan de kabel al op de wantkontactdoos te splittsen

philips heeft beste goede splitters vergulde, ik zou zeker geen splitter van de gamma halen

Anoniem: 195762

markmg schreef op donderdag 14 december 2006 @ 10:30:
Ik heb me zelf ook maar een nieuwe tv kado gedaan en de ouwe naar de slaapkamer verhuist.
het is de X serie geworden omdat ik veel slechte verhalen hoor over de w en de X toch net iets mooier vond in beeld en ontwerp.
zat nog te denken om de 46inch te nemen want de prijs scheelt niet veel, verschil is alleen dat de 46 dan alleen via een internetshop te krijgen is voor die prijs, en dat durf ik nog niet aan ivm pixels, bleeding enz enz

ik kon alleen nergens de black versie vinden, weet iemand waar de bezels te koop zijn voor de 40 inch in zwart?

en weet iemand of 1080i mogelijk is via vga ? ik heb geen kabel en voor dat ik er 1 haal wil ik zeker weten dat er 1080i over kan

pics volgen, als alles aangesloten is

ohja de samsung h360r werkt niet op de X wel beeld maar geen geluid
Bezels zijn te koop bij de MM.

• Executor16
  • Niet online
markmg schreef op donderdag 14 december 2006 @ 10:51:
[...]

ik zou de slitter achter de tv of decoder plaatsen waar je het meeste tv kijkt
dus dan zit de splitter niet meer op de muur maar achter je tv of decoder, je krijgt dan idd een kabel van tv naar tv met de spliter er tussen.

zo verlies je het minst en als het goed is zal je zien dat het iets beter beeld geeft, dan de kabel al op de wantkontactdoos te splittsen

philips heeft beste goede splitters vergulde, ik zou zeker geen splitter van de gamma halen
Heb nu 2 kabels van hirschmann, 1 van 3 meter en 1 van 15 meter. Ook heb ik een splitter van hirschmann erbij genomen, namelijk de AFC1611:

Afbeeldingslocatie: http://www.protronics.nl/winkel/images/rhafc1611.jpg

Volgens de verkoper heb ik nu alles compleet. Alleen snap ik niet waar ik die splitter nu moet plaatsen, ik moet sowieso kabels opnieuw maken aangezien die splitter hele andere aansluitingen heeft dan een gewone antenne plug.

[ Voor 4% gewijzigd door Executor16 op 14-12-2006 17:19 ]

• nineball
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:34
Leuk dat de verkoper niet heeft gezegd dat op zo'n splitter F-connectoren moeten. Die heb je in twee smaken: Krimp en schroef versie. Voor de krimpversie heb je speciaal gereedschap nodig, de schoefversie kun je zelf makkelijk monteren mits de diameter van de kabel matcht met de diameter van de connector. Als je gewoon goeie Hirschmann kabel gebruikt zit dat wel goed.

Hoe je F-connectoren aansluit kun je wel vinden op internet.

Hier: http://www.antenne-kabels.nl/#fconn

[ Voor 6% gewijzigd door nineball op 14-12-2006 17:34 ]

• Executor16
  • Niet online
De schroefconnectors zitten er wel bij, 3 stuks. Volgens mij zijn die zo op de kabel te krijgen, zal is ff kijken op de site die je gaf, is wel handig. Maar volgens mij moet ik nu nog 1 extra kabel hebben dan? ik kan die splitter niet gelijk in de muur stoppen en ook niet gelijk in de tv zoals markmg zei.

edit:
zo ziet het eruit waar de zooi het huis binnenkomt:

Afbeeldingslocatie: http://home.orange.nl/muratje/IMG_2297.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Executor16 op 14-12-2006 18:22 ]

• nineball
Je hebt nog een stukje kabel nodig met aan een kant een F-connector en aan de ander kant een gewone plug. Dat hoeft maar een klein stukje te zijn (van kastje naar splitter) dus die kun je wel van die 15 meter afknippen. Die gewone plug gaat in het kastje aan de muur, de F-connector in de ingaande poort van je splitter. Vervolgens twee kabels met F-connector in de uitgaande poorten van de splitter en die kabels dan weer in je tv's met gewone pluggen.

Overigens is het kastje op de foto volgens mij eentje die het radio en tv signaal van elkaar scheidt. Dus jouw splitter-gedoe heeft alleen betrekking op het tv-signaal. Als je straks hetzelfde wilt voor radio dan kun je de hele exercitie nogmaals herhalen. In dat geval kun je het kastje aan de muur beter vervangen door een Abonnee Overname Punt (AOP). Dat staat uitgelegd op dezelfde link als ik hierboven gaf, onder het stukje over de F-connectoren. Een AOP heeft maar 1 uitgang waar zowel tv als radio uitkomen. Als je dat gaat splitten krijg je dus zowel tv als radio als tv op de eindpunten. Daar kun je dan weer van die kastjes plaatsen die tv en radio scheiden.

Een iets minder aan te bevelen methode is het kastje aan de muur eraf slopen, een F-connector op de groene kabel te bevestigen en die F-connecor aan de ingaande poort van de splitter te bevestigen. De reden dat dat minder aan te bevelen is, is dat je zonder AOP geen galvanische afscheiding tussen het kabelnet binnen en buiten je huis hebt. Als jij dan per ongeluk 220 volt op je Hirschmann kabel zet en aan het eind van de straat wordt een UPC monteur geelectrocuteerd, dan heb je een probleem. Een galvanische scheiding is ook handig om aardlussen te voorkomen, zie http://www.radionics.demon.nl/aardlus/aardingslus.html

[ Voor 26% gewijzigd door nineball op 14-12-2006 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Helaas ook geen zwarte

@Executor16
ik zou 1 kabel van 15 meter nemen en 1 van 18 meter (wel iets aan de lange kant volgens mij)
dus dan gaat er 1 kabel van 15 meter van je contactdoos naar je tv daar plaats je de splitter of op je decoder, en dan 1 kabel van de splitter naar tv 2 van 18 meter
alleen gezien de lengte weet ik niet zeker of het nog mooi blijft, probeer het eens zo, en ook door de splitter meteen op je contactdoos plaatsen dus dan krijg je 1 van 15 naar je tv 1 en 1 van 3 naar je tv2 je ziet dan zelf wat en of het mooier beeld geeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

32V2500 binnen, wat een prachtscherm :) Analoog op 4 meter afstand ziet er perfect uit en geluid is ook lekker warm alleen een beetje mono, maar daar hebben we een stereo-set voor. Zappen gaat zelfs sneller dan onze oude CRT TV! Nu alleen nog wat met de instellingen spelen maar de settings van
/me Daniel waren al een flinke verbetering t.o.v. de standaard instellingen.

Foto's zal ik nu even op computer zetten.

Foto's:

Afbeeldingslocatie: http://www.bossenbroek.demon.nl/GoT/tv1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.bossenbroek.demon.nl/GoT/tv2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.bossenbroek.demon.nl/GoT/tv3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.bossenbroek.demon.nl/GoT/tv4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.bossenbroek.demon.nl/GoT/tv5.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 168490 op 15-12-2006 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115951

hallo,

ik heb een 32v2000 en vind het een super goede tv, enkel met mijn scart aansluitingen heb ik problemen. Het beeld is namelijk heel slecht via scart.

Nog iemand met dit probleem ? en liefst een oplossing _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Laatst online: 07-04 23:30
Anoniem: 168490 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 12:52:
32V2500 binnen, wat een prachtscherm :) Analoog op 4 meter afstand ziet er perfect uit en geluid is ook lekker warm alleen een beetje mono, maar daar hebben we een stereo-set voor. Zappen gaat zelfs sneller dan onze oude CRT TV! Nu alleen nog wat met de instellingen spelen maar de settings van
/me Daniel waren al een flinke verbetering t.o.v. de standaard instellingen.

Foto's zal ik nu even op computer zetten.

Foto's:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
toon volledige bericht
Heb je @home digitv? Of UPC?
Want voor UPC Digitale TV ziet het beeld er wel erg netjes uit.
(Ik heb dan wel iets mindere scartkabels... maar toch ... behoorlijk dik en ook shielded ... alleen niet braided zoals jouwes)

Edit

Zie ik trouwens overscan? (of hoe het ook mag heten) het Tros logo zit namelijk te hoog en valt zelfs een beetje buiten het beeld. Of is dat het perspectief? :)

[ Voor 7% gewijzigd door Roberto op 15-12-2006 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Euh ten eerste zegt hij analoog in het voorstukje dus ik neem aan dat dat analoog is. Ten tweede denk ik dat hij de Smart stand gebruikt. Past het 4:3 beeld aan naar volledig beeld.

Dus geen overscan maar gewoon een 4:3 signaal opgerekt naar breedbeeld met de smart stand. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yep analoog via Casema, was zelf ook verbaasd over de kwaliteit eigenlijk. Het loopt via de Coax waar ik geen foto van heb gemaakt, kabels zijn trouwens van Monster Cables.
En over die uitrekking: komt goed :P TV staat er net een half dagje en ik heb nog weinig met de instellingen lopen spelen, welke stand is er aan te raden bij niet breedbeeld uitzendingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71974

Anoniem: 168490 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 19:17:
Yep analoog via Casema, was zelf ook verbaasd over de kwaliteit eigenlijk. Het loopt via de Coax waar ik geen foto van heb gemaakt, kabels zijn trouwens van Monster Cables.
En over die uitrekking: komt goed :P TV staat er net een half dagje en ik heb nog weinig met de instellingen lopen spelen, welke stand is er aan te raden bij niet breedbeeld uitzendingen?
ikzelf gebruik altijd SMART, meestal is die wel juist. ik zeg er wel bij, meestal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FR33L04D3R
  • Laatst online: 02-09-2017
Executor16 schreef op woensdag 13 december 2006 @ 15:24:
Ik heb de 32V2000 binnen gekregen. Echt zwaar relaxed scherm :) gelukkig nog geen defecte pixels gevonden.

Heb hem op de PC aangesloten en HD is echt nice. Echter als ik mkv bestanden af wil spelen (720p) dan krijg ik de melding "Niet Ondersteund Signaal, Pas het PC Signaal Aan"

Kent iemand dat probleem toevallig? heb hem gewoon aangesloten via vga op een 7800GTX

edit: ook dvd's en vob bestanden komen niet op de tv :(
Ik speel aan de lopende band Vobs en 720p filmpjes af. Moet geen probleem zijn.

Hoe heb je de PC aangesloten, met welke ingang?

Kies iig een resolutie die wordt ondersteund door de Bravia, en als je een dual monitor situatie hebt, probeer 's het filmpje af te spelen zonder overlay fullscreen functie, maar gewoon softwarematig fullscreen.

Ik heb persoonlijk betere ervaringen met VLC Player wat betreft het afpelen van 720p filmpjes trouwens. Geen gehakkel zoals ik dat wel soms heb in Windows Media Player (zowel classic en de laatste versie). Ik kan helaas niet de Extended GUI gebruiken, om contrast enzo te regelen, dan gaat VLC Player ook hakkelen. Maar ik moet wellicht mijn Geforce 5900 in mijn Media PC upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenzelle
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-04 07:34
Zo na lang wachten heb ik besloten om mijn bestelling van de Sony KDL-26S2000 te annuleren bij Komplett.nl . De leverdatum werdt telkens uitgesteld, en waarschijnlijk kreeg ik hem pas in Januari.. en dat is te lang voor mij.

Ik heb hem nu voor 995 euro bij Polectro Plaza in Amsterdam gekocht. Dit in tegenstelling tot de 869 euro die ik bij Komplett.nl had betaald voor dezelfde tv, maar goed om die 120 euro ga ik niet om zeuren. Ik heb hem nu gelukkig.

Zodra ik tijd heb dan zal ik wat foto's maken.

Iemand nog tips voor het instellen?

[ Voor 7% gewijzigd door jeroenzelle op 16-12-2006 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Niet online
Was gisteren bij Correct in Rotterdam en op de Bergweg hebben ze de 32V2000 en de 32V2500 naast elkaar gezet. Ondanks het feit dat ik de 32V2000 al goed beeld vond hebben, heeft de 32V2500 een nog scherper beeld.... Mijn keuze is duidelijk! Ik ga voor de 32V2500

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-04 16:15
Black Piet schreef op zondag 17 december 2006 @ 11:12:
Was gisteren bij Correct in Rotterdam en op de Bergweg hebben ze de 32V2000 en de 32V2500 naast elkaar gezet. Ondanks het feit dat ik de 32V2000 al goed beeld vond hebben, heeft de 32V2500 een nog scherper beeld.... Mijn keuze is duidelijk! Ik ga voor de 32V2500
Ah man ik zou die ook graag naast elkaar willen zien, ik ga er denk ik wel even heen. Maar staan ze in de Correct dus naast elkaar of ergens op de Bergweg?

Ik kom bijna nooit in Rotterdam, dus kan je me een preciezere locatie van de 2 TV's geven?

EDIT: Mmm laat maar de correct is op de Bergweg zie ik net, lijkt mij dat ze daar gewoon staan. Dan ga ik er zo ff heen :P

[ Voor 9% gewijzigd door FerdiV op 17-12-2006 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb de 32v2500 ook besteld :9 kan niet wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Niet online
FerdiV schreef op zondag 17 december 2006 @ 13:07:

EDIT: Mmm laat maar de correct is op de Bergweg zie ik net, lijkt mij dat ze daar gewoon staan. Dan ga ik er zo ff heen :P
Staan boven bij de roltrap. Instellingen zijn nog niet perfect, maar het verschil is nu al duidelijk.
Anoniem: 194886 schreef op zondag 17 december 2006 @ 15:06:
ik heb de 32v2500 ook besteld :9 kan niet wachten...
Waar heb je hem besteld als ik vragen mag? Ik heb net met een verkoper in Rotterdam zitten babbelen, maar hij gaat hem nog niet lager de deur uit doen dan 1800 euro..... Jammer, dan haal ik hem wel ergens anders.

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
op mijn andere tv klv-v40 heb ik een samsung h360 aangesloten via component en kan daar het scherm niet op smart wide of zoom zetten, dan krijg ik de melding niet ondersteund.

maar op de nieuwe kdl -x kan dat wel, alleen werkt het niet zoals een normale tv signaal, het beeld haalt een stuk van de zijkant van het beeld af ipv boven dus bijvoorbeeld rtl5 valt aan de linker kant van het beeld weg ipv er boven wat af te halen.
is dat normaal?

ik heb ook nog wat problemen met een htpc ik krijg de letters op dit scherm ook niet scherp, de resolutie staat dan op max aangesloten via een dvi/hdmi kabel.
als ik de resolutie lager zet dan krijg ik het wel goed alleen vraag ik me af als ik dan een 1080p film wil kijken neemt de film dan automatic de max resolutie aan of kijkt ie naar de ingestelde resolutie van bijvoorbeeld 1024x768? dan kijk ik toch geen 1080p of wel?

ik heb wel in de nvidia settings ingesteld dat het een 1080p signaal is maar als ik dan bijvoorbeeld de resolutie op 800x600 zet dan blijft de tv aangeven dat het 1080p is, ik dacht dat als je full hd wilt zien dat je de resolutie op max moet zetten ?....

na een weekend veel vergelijken en instellen moet ik toch wel zeggen dat er veel verschil tussen de V en X zitten tv signaal is nu bijna gelijk aan een crt van de X, de V komt daar niet van in de buurt, zwart wit en rood zijn veel maar dan ook veel beter hd kanalen zijn veel scherper het lijkt wel of er 5 jaar verschil tussen bijde modelen zitten....terwijl me klv-v40 net een jaartje oud is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is de "Digital Reality Creation" een standaard functie van de bravia ex engine ?
Of moet je dat zelf aan of uit zetten,ik denk het eerste,maar vraag het even aan de "experts" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aangezien ik m'n nieuwe 32v2500 wel netjes aan de muur wil gaan ophangen, wil ik een muurbeugel bestellen. Nu de vraag, welke ik het best kan nemen, aangezien de scartkabel aan de achterkant een stukje uitsteekt. Wie heeft een goede beugel op de kop getikt 8)7 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Black Piet schreef op zondag 17 december 2006 @ 17:07:
Waar heb je hem besteld als ik vragen mag? Ik heb net met een verkoper in Rotterdam zitten babbelen, maar hij gaat hem nog niet lager de deur uit doen dan 1800 euro..... Jammer, dan haal ik hem wel ergens anders.
progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-04 10:13
Hmm.. Was op zoek naar wat reviews van de 46" X (KDL-46X2000).
Overal zie ik die zilveren, de XBR2. Tot ik op avsforum.com de XBR3 tegen kwam. En damn, ik was op slag verliefd. Wat een looks. Helaas vind ik die dus nergens in de pricewatch, of in winkels. Bestaat die eigenlijk wel in Nederland, of wordt dit ook weer zo'n verhaal als zwarte TFT's leverbaar in het buitenland, maar alleen zilveren in Nederland?
Hier wat high-res pics:
front
perspective

Zit ook ineens ernstig te twijfelen aan de 46". Net eens even een rolmaat tegen de muur gehouden, en tering, met zijn 127 cm breedte is het wel een enorm bakbeest tegen de breedte en hoogte van mijn huidige 82 cm Philips CRT 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Nee, je kunt heb gewoon in het zwart bestellen als je dat wilt.

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
nineball schreef op donderdag 14 december 2006 @ 19:54:
Overigens is het kastje op de foto volgens mij eentje die het radio en tv signaal van elkaar scheidt. Dus jouw splitter-gedoe heeft alleen betrekking op het tv-signaal. Als je straks hetzelfde wilt voor radio dan kun je de hele exercitie nogmaals herhalen. In dat geval kun je het kastje aan de muur beter vervangen door een Abonnee Overname Punt (AOP). Dat staat uitgelegd op dezelfde link als ik hierboven gaf, onder het stukje over de F-connectoren. Een AOP heeft maar 1 uitgang waar zowel tv als radio uitkomen. Als je dat gaat splitten krijg je dus zowel tv als radio als tv op de eindpunten. Daar kun je dan weer van die kastjes plaatsen die tv en radio scheiden.

Een iets minder aan te bevelen methode is het kastje aan de muur eraf slopen, een F-connector op de groene kabel te bevestigen en die F-connecor aan de ingaande poort van de splitter te bevestigen. De reden dat dat minder aan te bevelen is, is dat je zonder AOP geen galvanische afscheiding tussen het kabelnet binnen en buiten je huis hebt. Als jij dan per ongeluk 220 volt op je Hirschmann kabel zet en aan het eind van de straat wordt een UPC monteur geelectrocuteerd, dan heb je een probleem. Een galvanische scheiding is ook handig om aardlussen te voorkomen, zie http://www.radionics.demon.nl/aardlus/aardingslus.html
Op dit moment heb ik een connecter rechtstreek op de groene kabel zitten, en de andere kant van de kabel rechtstreeks in de TV. Heeft naast het 230 volt verhaal nog invloed op de kwaliteit van het signaal?
Oftewel, moet er om de kwaliteit zo goed mogelijk te houden een galvanische scheiding tussen de televisie en de buitenlijn? En moet er ook nog een 'splitter' zijn tussen het radio en TV signaal?

Divide and conquer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Arx schreef op maandag 18 december 2006 @ 20:01:
Nee, je kunt heb gewoon in het zwart bestellen als je dat wilt.
Ok, bedankt voor je antwoord. Maar is dan wel een XBR3 he? Niet een XBR2 met zwarte bezel? Want die bezels zijn anders zo te zien (geperforeerd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Niet online
Ehm....wow.... _/-\o_
€ 1348.27 voor een 32V2500.... Dat scheelt even € 500,- met de winkels hier in Zuid Holland. En de 32V2500 is € 1406.59... :? . Gezien de levertijd ga ik de korting van Sony niet meepakken. Maar ach, voor dat bedrag wil ik die 100 euro nog wel inleveren :P .

Ben wel een beetje benieuwd naar de levertijden. De shopreview van Progress ziet er iig goed uit. Volgens mij krijg je dan een Duits exemplaar ipv de Nederlandse. Zou je je ervaringen met de winkel kunnen posten hier. Anders ga ik vrijdag maar eens een deel van mijn salaris besteden aan deze TV!

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nineball
wimpie schreef op maandag 18 december 2006 @ 20:06:
[...]

Op dit moment heb ik een connecter rechtstreek op de groene kabel zitten, en de andere kant van de kabel rechtstreeks in de TV. Heeft naast het 230 volt verhaal nog invloed op de kwaliteit van het signaal?
Oftewel, moet er om de kwaliteit zo goed mogelijk te houden een galvanische scheiding tussen de televisie en de buitenlijn? En moet er ook nog een 'splitter' zijn tussen het radio en TV signaal?
Volgens mij maakt het voor de kwaliteit van je beeld niet uit. Het radio en tv signaal hoef je niet perse te scheiden, tenzij je allebei wilt gebruiken natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Nou, ik kan dus nergens een XBR3 vinden in NL, en alle berichten die ik op internet vind, doen mij vermoeden dat hij ook niet leverbaar is in NL. Het is iig niet goed voor de prijzen, als ik hem al ergens kan vinden... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-04 22:00
UltraSub schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 10:28:
Nou, ik kan dus nergens een XBR3 vinden in NL, en alle berichten die ik op internet vind, doen mij vermoeden dat hij ook niet leverbaar is in NL. Het is iig niet goed voor de prijzen, als ik hem al ergens kan vinden... :(
De 40X2000 en ook de 46 geloof ik, staat met zwarte rand (wel 'geperforeerd', dus zoals de grijze.) in de MediaMarkt in Hertzogenrath. Daar kost de 40X2000 2999,-
En die ziet er prachtig uit. De rand, zoals op de foto's, die ben ik nog niet tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
De 46, met de geperforeerde rand (dus de xbr2) staat bij de MM in Heerlen voor 4999. Echter de xbr3 lijkt een veel smallere rand te hebben, is niet zo volgens mij, maar het lijkt iig wel mooier.

/edit
Volgens mij loont het wel om met dit soort bedragen naar Duitsland te rijden. Ervaringen hier?

[ Voor 21% gewijzigd door UltraSub op 19-12-2006 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Black Piet schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 00:28:
[...] Gezien de levertijd ga ik de korting van Sony niet meepakken.
...je zou eens kunnnen kijken of de datum van bestelling ook geldig is voor de actie.
Je besteld hem per slot van rekeking wel in de actie periode. Bij de bouwmarkt werkt het in ieder geval wel zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
UltraSub schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 10:46:
De 46, met de geperforeerde rand (dus de xbr2) staat bij de MM in Heerlen voor 4999. Echter de xbr3 lijkt een veel smallere rand te hebben, is niet zo volgens mij, maar het lijkt iig wel mooier.

/edit
Volgens mij loont het wel om met dit soort bedragen naar Duitsland te rijden. Ervaringen hier?
Ga eens bij de It's in Heerlen vragen. De 40X2000 voor rond de 2900 euro.
Een vriend van me heeft die tv daar besteld. Goedkoper als de MM in Duitsland.

MM Heerlen belde niet terug, kon geen prijs geven enz. Bij It's was het zo geregeld.

[ Voor 7% gewijzigd door rvrbtcpt op 19-12-2006 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Frijns.Net schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 10:52:
[...]

Ga eens bij de It's in Heerlen vragen. De 40X2000 voor rond de 2900 euro.
Een vriend van me heeft die tv daar besteld. Goedkoper als de MM in Duitsland.
weet je zeker dat het de X is en niet de W?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Oh heerlijk mn eigen Sony 32V2000/2050 kwijltopic. Ik heb m natuurlijk als Block Elektronica part-time verkoper zelf ook de V2000 in huis :)

Ik kan inderdaad ook bevestigen dat het verschil met de 2000 en de 2050 enkel de 2e HDMI is en de zwarte voet. Beiden top schermen, maar de V2000 wordt geheel vervangen en is behoorlijk duur omdat de voorraden wegmoeten en er geen kortingen op komen. V2050 wordt daarentegen goedkoper geintroduceerd en is in het leven geroepen omdat ze nogal kritiek kregen vanwege de 1xHDMI gelet op de toekomst. Maargoed ik wou hem vanaf dag1 en heb de V2000 dus met een leuke personeels korting + Sony actie binnengehaald en was de schade nog beperkt :)

Enigste serieuze alternatief was voor mij de PHILIPS 32PF9541, die nu ook lekker in prijs gedaald is en de 71N van Samsung, maar de piano-lak-zwart vond ik not-done. Het Live Colour Creation verbaasd me nog elke keer, vooral als ik een 350mb tv rip bekijk van een of andere serie, gekoppelt met MPEG Noise Reduction levert het echt een ontiegelijk mooi strak beeld op.

Ik werk in Haarlem dus als iemand nog een leuke deal wil, look me up :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105569

In hoeverre vinden jullie de 32V2500/32V2000 nou zijn geld waard? Is de TV echt zoveel beter als bv een Philips 32PF5331 die voor 800 EUR te koop is?

De zaken waar ik ga kijken hebben allemaal een brakke opgedeelde analoge aansluiting waardoor vergelijken niet echt kan.

Ik heb het geld wel voor een 32V2500 maar is het de 500 EUR extra ook waard voor een "gewone" TV kijker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
markmg schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 11:57:
[...]

Jazeker. Of de It's moet zich vergist hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-04 08:05

Blindfold

Donde estan los conejos?

markmg schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 11:57:
[...]

Ik was gisteren nog bij de It's in Amsterdam en daar hadden ze de W niet eens staan. Wel de V voor 2600 (nogwat), dus dat vond ik al vreemd. Toen ik het navroeg meldde hij de 40w2000 te kunnen leveren voor zo'n 2400.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Anoniem: 105569 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 12:01:
In hoeverre vinden jullie de 32V2500/32V2000 nou zijn geld waard? Is de TV echt zoveel beter als bv een Philips 32PF5331 die voor 800 EUR te koop is?

De zaken waar ik ga kijken hebben allemaal een brakke opgedeelde analoge aansluiting waardoor vergelijken niet echt kan.

Ik heb het geld wel voor een 32V2500 maar is het de 500 EUR extra ook waard voor een "gewone" TV kijker?
Het kleurenspectrum van de Sony Bravia's met Live Colour Creation is veel groter als bij de meeste andere TV's, resulterend in veel heldere levendige kleuren blauw, groen en rood. En laat nou alle andere kleuren opgebouwd worden door die basis kleuren, resulteerd dat in echt een heel duidelijk verschil tussen de V2500/V2000 en elke ander scherm die deze techniek niet heeft. Dus het verschil is zelfs voor een leek op technisch gebied of iemand die niet al te vaak kijkt duidelijk te zien. En dat gaat tevens gepaard met een heel luxe en strak design. Maar er zijn nog genoeg andere voordelen van de V2500/V2000 die de 5331 niet heeft. Daar dat een heel kaal model van Philips is, non-Cineos, geen ambilight, geen pixelplus alleen maar Clear LCD volgens mij. Het is een soort gestripte versie met een kaal design, en laat nou juist Philips zich differentieren met de rest door hun PixelPlus technieken en dergelijke, echter zijn die schermen weer een heel stuk duurder. Al met al als je het geld ervoor hebt zou ik persoonlijk op dit moment gaan voor of:

Sony V2500 (100eur retour Sony actie)
PHILIPS 32PF9541
Samsung 32N71 (150eur retour Samsung Actie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nudie schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 12:20:
[...][...]V2050/[...]V20(5)0 [...]Sony V2050
...ik neem aan dat je de V2500 bedoelt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Ja, typo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Thx voor de reacties markmg en nineball (en de rest). Ik ben nu met de bekabeling bezig maar mij is nog niet helemaal duidelijk hoe ik de splitter moet plaatsen. De in poort is links onderin volgens mij, en dan heb je een poort met 0,8 en eentje waar 16 bij staat. Welke moet nu naar de lange afstand toe? bij de splitter zelf zit ook niks over die poorten.

edit: ik heb ff zitten testen en beide uitgangen vergeleken. Een TV die op de poort zit waar 16 bij staat geeft niet echt goed beeld (ook met de 1,5 meter kabel). De TV op de poort met 0.8 (die naast de ingang) die geeft echter wel wat beter beeld, maar het is op de LCD niet echt om over naar huis te schrijven :(

[ Voor 30% gewijzigd door Executor16 op 19-12-2006 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandz
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-11-2024
Greekmaster schreef op woensdag 13 december 2006 @ 16:02:
Ik ben Gisteren gebeld dat ik zaterdag mijn Sony 40w2000 kan gaan ophalen. Kan niet wachten zal echt goed staan in mijn nieuwe huis.
Mogen wij weten na het weekend hoe ie bevalt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Frijns.Net schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 12:01:
[...]

Jazeker. Of de It's moet zich vergist hebben.
Ik ga er van de week wel eens langs als ie daar echt voor 2900 staat dan kan ik geld terug krijgen van me huidige ''laagste prijs garantie'''+ nogwat % _/-\o_
its is toch geen internet winkel?

fototje van de X zoals ie bij mij komt te hangen, bijna klaar .... alleen die zwarte bezel is nog nergens te vinden :'(
Afbeeldingslocatie: http://armyplace.com/x2000/x200.JPG
Afbeeldingslocatie: http://armyplace.com/x2000/x2001.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Schitterende set-up man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
markmg schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 15:13:
[...]

Ik ga er van de week wel eens langs als ie daar echt voor 2900 staat dan kan ik geld terug krijgen van me huidige ''laagste prijs garantie'''+ nogwat % _/-\o_

fototje van de X zoals ie bij mij komt te hangen, bijna klaar .... alleen die zwarte bezel is nog nergens te vinden :'(
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat heb jij dan betaald (en waar) markmg, als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148688

Ik ben nu ongeveer 1.5 maand in het bezit van de KDL-32v2000!
Hieronder enkele fotos van de huidige opstelling;
voorkant
code:
1
http://img155.imageshack.us/img155/6771/voor0132v2000fw8.jpg

achterkant
code:
1
http://img132.imageshack.us/img132/2048/achter0232v2000hf5.jpg

Heeft iemand deze LCD laten calibreren? En zo ja zou dan 1 van jullie de settings online willen zetten. Of wie heeft een lijstje met alle waardes zodat de lcd het best tot zijn recht komt.

Beste settings van mij tot nog toe :P:
Backlight = 5
contrast = 85
helderheid = 50
kleur = 50
Kleur temp = neutraal
Beeldscherpte = 0
zwart verbeteraar = midden
rest geavanceerde opties uit.
Powersaving uit
ruisvermindering = laag

Bij live colour en kleurbereik op WIDE zijn gezichten roodkleurig, zeker niet mooi te noemen hoe los je dat op?

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 148688 op 19-12-2006 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Contrast 100 !
Colour Space - Wide
Live Colour Creation - High

Die lijken me toch wel ernstig aan te raden. Doe je backlight wat minder als het te licht wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

als je live colour aanzet (colourspace wide) worden gezichten rood... worden dus helemaal niet vleeslijk meer hoe los je dat dan op?

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 148688 op 19-12-2006 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Anoniem: 148688 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 15:37:
Ik ben nu ongeveer 1.5 maand in het bezit van de KDL-32v2000!
Hieronder enkele fotos van de huidige opstelling;
voorkant
code:
1
http://img155.imageshack.us/img155/6771/voor0132v2000fw8.jpg

achterkant
code:
1
http://img132.imageshack.us/img132/2048/achter0232v2000hf5.jpg

Heeft iemand deze LCD laten calibreren? En zo ja zou dan 1 van jullie de settings online willen zetten. Of wie heeft een lijstje met alle waardes zodat de lcd het best tot zijn recht komt.

Beste settings van mij tot nog toe :P:
Backlight = 5
contrast = 85
helderheid = 50
kleur = 50
Kleur temp = neutraal
Beeldscherpte = 0
zwart verbeteraar = midden
rest geavanceerde opties uit.
Powersaving uit
ruisvermindering = laag

Bij live colour en kleurbereik op WIDE zijn gezichten roodkleurig, zeker niet mooi te noemen hoe los je dat op?
toon volledige bericht
Ik ben ook erg benieuwd, ik wil m'n 32V2000 misschien een ISF calibratie laten ondergaan. Heb zelf al 80 instellingcombinaties gehad. Is het aan te raden zo een calibratie te laten doen of kan ik zelf ook veel bereiken? kost 80,- Euro btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hun gaan ook spitten in andere waardes waarvan wij niets weten. ( iig ik niet :P )
http://www.lyris-lite.net/img/32v/m_color.jpg
hier een screen van dat menu.

als je de kleur bijvoorbeeld koel maakt worden de waardes 256 256, dus sony heeft niet echt veel moeite gedaan om de beste kwaliteit eruit te halen!!

In fact, when I entered service mode under the "Cool" colour preset, the first 3 values all read 256 and the bottom 3 all read 512 respectively. I'm by no means a calibration expert, but to me this looks like almost no fine-tuning has gone on in the factory. I'll bet a good tweaking from an ISF calibrator will give this TV a massive improvement. For now, ignorance is bliss and the colours given are still very pleasing

mensen die de 32v2000 hebben gekalibreerd meld je :9

[ Voor 57% gewijzigd door Anoniem: 148688 op 19-12-2006 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Anoniem: 148688 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 16:19:
hun gaan ook spitten in andere waardes waarvan wij niets weten. ( iig ik niet :P )
http://www.lyris-lite.net/img/32v/m_color.jpg
hier een screen van dat menu.

als je de kleur bijvoorbeeld koel maakt worden de waardes 256 256, dus sony heeft niet echt veel moeite gedaan om de beste kwaliteit eruit te halen!!

In fact, when I entered service mode under the "Cool" colour preset, the first 3 values all read 256 and the bottom 3 all read 512 respectively. I'm by no means a calibration expert, but to me this looks like almost no fine-tuning has gone on in the factory. I'll bet a good tweaking from an ISF calibrator will give this TV a massive improvement. For now, ignorance is bliss and the colours given are still very pleasing

mensen die de 32v2000 hebben gekalibreerd meld je :9
Ja ik ben ook benieuwd, want volgens mij kan er meer uit dit toestel gehaald worden met ISF :D Heb zelf al gespeeld met dat servicemenu, maar ik word er niet wijzer van :P

[ Voor 3% gewijzigd door Executor16 op 19-12-2006 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Ik ben maar blijven zoeken en zoeken. Heb nou zo ongeveer al de hele dag gezocht naar de KDL-46X2000.
Maar shit.. ieder forum waar ik zoek naar de XBR3 variant vertelt hetzelfde. Alleen leverbaar in de USA. Wel zie ik berichten (ook hier al een), dat de omlijsting van de XBR3 gewoon in de XBR2 past. Ik betwijfel dat echter, en zou dat graag bevestigd zien door iemand die dat ook al daadwerkelijk heeft gedaan. Het is nou net dat geperforeerde aan de lijst wat ik niet mooi vind aan de 2. Vandaar dat ik de XBR3 (niet geperforeerd en hoogglans zwart) wil. Echter bestellen in USA zie ik absoluut niet zitten. Is me te gevaarlijk...

Kan iemand me hierover uitsluitsel geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Niet online
UltraSub schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 18:16:
Ik ben maar blijven zoeken en zoeken. Heb nou zo ongeveer al de hele dag gezocht naar de KDL-46X2000.
Maar shit.. ieder forum waar ik zoek naar de XBR3 variant vertelt hetzelfde. Alleen leverbaar in de USA. Wel zie ik berichten (ook hier al een), dat de omlijsting van de XBR3 gewoon in de XBR2 past. Ik betwijfel dat echter, en zou dat graag bevestigd zien door iemand die dat ook al daadwerkelijk heeft gedaan. Het is nou net dat geperforeerde aan de lijst wat ik niet mooi vind aan de 2. Vandaar dat ik de XBR3 (niet geperforeerd en hoogglans zwart) wil. Echter bestellen in USA zie ik absoluut niet zitten. Is me te gevaarlijk...

Kan iemand me hierover uitsluitsel geven?
Misschien dat deze winkel je verder kan helpen.... Link... Weet niet of dat de XBR3 variant is. In een ander forum las ik iets over deze online winkel in Lunteren. Ze hebben ook een winkel en de 32V2500 is € 1395,-. O+
Over Progress (zie eerdere post) lees ik in de Tweakers.net Shopreview dat ze niet echt betrouwbare levertijden hebben. Over deze winkel zijn helaas slechts twee reviews. Iemand anders wel eens bij deze winkel wat gehaald?

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Black Piet schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 20:03:
[...]

Misschien dat deze winkel je verder kan helpen.... Link... Weet niet of dat de XBR3 variant is. In een ander forum las ik iets over deze online winkel in Lunteren. Ze hebben ook een winkel en de 32V2500 is € 1395,-. O+
Thnx..
Tis helaas een XBR2, en van de specs die op hun site staan lijkt niet veel te kloppen. Zo schrijven ze dat het ding 3x scart en 1x hdmi heeft. Hij heeft echter 3x hdmi, en géén scarts. Kijkhoek klopt ook niet, enz. Geeft je te denken over de rest van de info die je vind op die site ;)
Anyway, het gaat om de prijzen, en die zien er goed uit! Thnx voor de tip!! Ik zal ze eens mailen met mijn vraag.

/edit
Maar die fouten op die sites is overal zo te zien... Ik geloof alleen nog maar de specs van Sony :P
Komplett.nl is overigens nog goedkoper..

[ Voor 8% gewijzigd door UltraSub op 19-12-2006 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
markmg schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 15:13:
[..It's...]

<knip>
Het is geen internet winkel.
Gisteren heb ik het er nog even over gehad, en het is wel degelijk de 40X2000
Er zit een deel korting op en hij heeft er extra garantie bij genomen.
Maar met de korting en zonder die garantie kwam hij ergens tussen de 2900 - 3000 uit.

Ga er eens langs en laat een mooie prijs maken. Gewoon zeggen dat het bij Redcoon zoveel kost, had hij ook gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

UltraSub schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 21:22:
[...]

Thnx..
Tis helaas een XBR2, en van de specs die op hun site staan lijkt niet veel te kloppen. Zo schrijven ze dat het ding 3x scart en 1x hdmi heeft. Hij heeft echter 3x hdmi, en géén scarts. Kijkhoek klopt ook niet, enz. Geeft je te denken over de rest van de info die je vind op die site ;)
Anyway, het gaat om de prijzen, en die zien er goed uit! Thnx voor de tip!! Ik zal ze eens mailen met mijn vraag.

/edit
Maar die fouten op die sites is overal zo te zien... Ik geloof alleen nog maar de specs van Sony :P
Komplett.nl is overigens nog goedkoper..
De specs van de V2500 waren ook verkeerd in Lunteren( FullHD ).
Ik heb opgebeld en ze hebben het veranderd en hij zij dat de specs op de Sony site natuurlijk de goede zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:11

Ross

Live Life

Ik heb na lang wikken en wegen toch de samsung gekocht. Ik ben altijd sony fan geweest en altijd sony's gehad, maar nu toch voor de samsung gekozen.
Redenen :
Goedkoper
PIP
Zaptijden zijn in te stellen via service menu.
Zappen boven en onder de 10 is zoals de sony in te stellen.
Mooie zwarten
Op vga full HD.
Mooiere afstandsbediening met meer mogelijkheden.
Minder problemen met bleeding.
Gewoon een erg goede tv. Ik heb ook vaak tegen de glanzende omlijsting zitten hikken, maar om eerlijk te zijn als je gewoon tv kijkt zie je de omlijsting echt niet. Het contrast van het beeld is zo hoog dat je er niks van merkt tenzij je er echt naar kijkt.
Card reader is ook wel een leuke functie. En er is echt ontiegelijk veel in te stellen in de service menu van de samsung. Bijvoorbeeld het zappen is normaal langzaam, maar je kan m zeer snel instellen. Overigens is het ook leuk dat de tv laat zien als je zapt welke programma er op het moment draait.
Ik wil jullie absoluut niet ompraten of zo, maar er is toch meer als de sony en je krijgt 150 euro terug van samsung to 31 december. Dus voor 1800 euro een full hd tv met een hoop features. (er branden zelfs lampjes op de afstandsbediening als je dat wilt).
Succes met jullie keuze.

oh ja en 2 jaar garantie :)
het gaat dus om de le40F71B

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Niet online
Anoniem: 195762 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 09:53:
De specs van de V2500 waren ook verkeerd in Lunteren( FullHD ).
Ik heb opgebeld en ze hebben het veranderd en hij zij dat de specs op de Sony site natuurlijk de goede zijn ;)
ach, we weten de specs hier toch wel. Ik heb net maar bij plasmavisie de TV besteld. Aangezien de TV niet op voorraad is en de feestdagen komen eraan, wordt het helaas pas januari voordat ie komt :(

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-04 08:05

Blindfold

Donde estan los conejos?

Black Piet schreef op woensdag 20 december 2006 @ 12:16:
[...]

ach, we weten de specs hier toch wel. Ik heb net maar bij plasmavisie de TV besteld. Aangezien de TV niet op voorraad is en de feestdagen komen eraan, wordt het helaas pas januari voordat ie komt :(
Niet om het één of ander, maar dan zou ik mooi even wachten, aangezien er toch al een aantal berichten zijn geweest dat de tv's drastisch in prijs gaan dalen volgend jaar.
Pagina: 1 2 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.