Toon posts:

[LCD TV] Sony Bravia (alle series) topic deel 2 OverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 18 Laatste
Acties:
  • 65.913 views sinds 30-01-2008

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16-05 22:16
Anoniem: 148688 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 15:37:
Ik ben nu ongeveer 1.5 maand in het bezit van de KDL-32v2000!
Hieronder enkele fotos van de huidige opstelling;
voorkant
code:
1

achterkant
code:
1

Heeft iemand deze LCD laten calibreren? En zo ja zou dan 1 van jullie de settings online willen zetten. Of wie heeft een lijstje met alle waardes zodat de lcd het best tot zijn recht komt.

Beste settings van mij tot nog toe :P:
Backlight = 5
contrast = 85
helderheid = 50
kleur = 50
Kleur temp = neutraal
Beeldscherpte = 0
zwart verbeteraar = midden
rest geavanceerde opties uit.
Powersaving uit
ruisvermindering = laag

Bij live colour en kleurbereik op WIDE zijn gezichten roodkleurig, zeker niet mooi te noemen hoe los je dat op?
Ik vraag me altijd af of zo'n ding nou groot valt als ie eenmaal in je kamer staat. Ben je blij dat je 32 inch hebt gekozen? Of blijkt hij nogal groot/klein te zijn?

www.MacNoob.nl

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Toen ik m'n 32v2000 kocht, heb ik van een maat een calibratie-dvd geleend (en gebruikt :P), dus ik denk dat ik 'm redelijk optimaal heb ingesteld qua contrast, helderheid e.d. Heb alleen de kleuren niet goed kunnen calibreren, omdat je daar een blauw doorzichtig stukje plastic voor moet hebben, en dat was die piemol kwijt... :X
Zal, als er ik er aan denk, vanavond of morgen even m'n instellingen posten.

Nomen nescio

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Brabo-Joossie schreef op woensdag 20 december 2006 @ 15:21:
Toen ik m'n 32v2000 kocht, heb ik van een maat een calibratie-dvd geleend (en gebruikt :P), dus ik denk dat ik 'm redelijk optimaal heb ingesteld qua contrast, helderheid e.d. Heb alleen de kleuren niet goed kunnen calibreren, omdat je daar een blauw doorzichtig stukje plastic voor moet hebben, en dat was die piemol kwijt... :X
Zal, als er ik er aan denk, vanavond of morgen even m'n instellingen posten.
Dat zou mooi zijn :) ik heb die dvd ook iig "Digital Video Essentials" zeker? Maar ik heb helaas ook niet van die kleurenfilters liggen. Ben benieuwd naar je instellingen.

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15:09

Daniel

Kapitein NCC-1701
Topicstarter
UltraSub schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 21:22:
Thnx..
Tis helaas een XBR2, en van de specs die op hun site staan lijkt niet veel te kloppen. Zo schrijven ze dat het ding 3x scart en 1x hdmi heeft. Hij heeft echter 3x hdmi, en géén scarts. Kijkhoek klopt ook niet, enz. Geeft je te denken over de rest van de info die je vind op die site ;)
Anyway, het gaat om de prijzen, en die zien er goed uit! Thnx voor de tip!! Ik zal ze eens mailen met mijn vraag.

/edit
Maar die fouten op die sites is overal zo te zien... Ik geloof alleen nog maar de specs van Sony :P
Komplett.nl is overigens nog goedkoper..
Zelfs de specs van Sony kloppen niet altijd en zijn niet consistent. Het beste kun je de PDF's van de handleidingen downloaden, die specs kloppen wel. Samsung maakt er overigens nog een groter potje van...

De XBR-serie is de Amerikaanse versie van de X-series (XBRavia :P) en buiten import niet te krijgen in Europa. Vandaar ook het ontbreken van scart-ingangen, dat is een exclusief Europees formaat. Het importeren van alleen die bezel zal wel niet zo lastig zijn, het complete toestel verschepen is vanwege gewicht en importheffingen niet echt aan te raden.

Anoniem: 26457

Blindfold schreef op woensdag 20 december 2006 @ 13:56:
[...]Niet om het één of ander, maar dan zou ik mooi even wachten, aangezien er toch al een aantal berichten zijn geweest dat de tv's drastisch in prijs gaan dalen volgend jaar.
...vind de LCD/Plasma aanbiedingen in de diverse folders voor kerst/oud-nieuw al vrij aardig in prijs dalen. Zou haast een voorbode kunnen zijn... ;) (..geduld kan wel eens een hele schone zaak worden begin 2007 :) )

[Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 26457 op 20-12-2006 15:49]

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11-2021

Blindfold

Donde estan los conejos?

Anoniem: 26457 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 15:49:
[...]
...vind de LCD/Plasma aanbiedingen in de diverse folders voor kerst/oud-nieuw al vrij aardig in prijs dalen. Zou haast een voorbode kunnen zijn... ;) (..geduld kan wel eens een hele schone zaak worden begin 2007 :) )
Ik ben blij dat ik m'n bonus pas in maart krijg :-P

Anoniem: 148688

om terug te komen op de reactie op de pagina bovenaan. In het begin vind je 32 inch veel.. denk je echt van wow lekker groot.. na 2 weken tamelijk veel tv kijken vind je het normaal! als je bij andere komt met bijv 26 inch denk je wel van: wow wat klein, en die 32 inch vind ik ook echt niet groot meer zoals int begin.
Gewoon lekker formaat voor de normale gebruiker niet groot wel compact en goed design

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Topicstarter
Elk formaat went. In het begin vond ik 46" echt belachelijk, genant groot gewoon. Maar als ie dan een weekje of wat aan de muur hangt went het snel. Voor de gemiddelde woonkamer is 32 inch echter een mooie maat, 37 inch kan ook nog net maar alles wat groter is neemt toch al snel een hele prominente plaats in in je huis. Is niet heel erg maar moet je wel even rekening mee houden :)

Anoniem: 117836

Ben er na veel lezen en rondkijken al wel uit dat het een sony gaat worden :P
Alleen het formaat breek ik mijn hoofd nog over. Hij komt in mijn nieuwe huis in een huiskamer te staan van 5 bij 5 en we zitten er straks dus zeg maar 4 meter vanaf.
Ik vind eigenlijk dat als ik zoveel geld uitgeef aan een lcd scherm ik wel de juiste maat moet kiezen en ik twijfel of ik de 40' niet snel te klein ga vinden.
Het wordt dus of de 46 w serie of de 40 x :9~

Iemand hier enige ervaring mee of tips??

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:03
Vier meter is een flinke afstand, dan wil je inderdaad minstens 46" voor een beetje leuke beleving. Maar is het echt niet mogelijk de kijkafstand te verkleinen? Zet de tv iets verder van de muur en haal de bank wat naar voren, levert je namelijk veel geld op (kun je slag kleiner model nemen, is goedkoper).

Overigens hangt het er ook vanaf wát je met name op de TV kijkt. Met DVD's kun je dichter op de TV zitten dan met tv uitzendingen (afh. van kwaliteit signaal). Met HD materiaal kun je er nóg weer dichter op zitten.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Anoniem: 117836

Tja ons huis is 5.40 breed. Eigenlijk te breed om de bank tegen de muur te zetten en te smal om er nog een kast achter te zetten ofzo dus de bank komt zoiezo iets van de muur te staan.
Blijft het nog steeds een aardige afstand.
Het plan is om zo snel mogelijk een schotel op dak te zetten dus de kwaliteit van het signaal gaat het waarschijnlijk niet aan liggen.
Verder ben ik nogal een filmfreak dus de voornaamste bron wordt dvd of mijn htpc!!

Qua looks wil ik de X maar vind daarvan de 46' net effe teveel cash van het goede :|
Dus de keuze is nog steeds de 40' X of de 46' W .....

Lastig lastig lastig :P

Blijf nog wel even twijfelen ...... gaat de prijs tenminste nog wat omlaag 8)

• KrL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-05 09:13

KrL

Foto foto..

Zit zelf te denken aan een 40W2000, aan te schaffen binnen een maandje of wat.. Vind het design van de 40X2000 nog net wat mooier maar het prijsverschil te groot om dat de doorslag te laten geven.. Blijf het apart vinden dat het contrast van de W hoger is dan de X, terwijl die laatste op papier beter zou moeten zijn.. Heeft er iemand nog argumenten om toch voor de X te kiezen ?

Anoniem: 195762

KrL schreef op woensdag 20 december 2006 @ 22:54:
Zit zelf te denken aan een 40W2000, aan te schaffen binnen een maandje of wat.. Vind het design van de 40X2000 nog net wat mooier maar het prijsverschil te groot om dat de doorslag te laten geven.. Blijf het apart vinden dat het contrast van de W hoger is dan de X, terwijl die laatste op papier beter zou moeten zijn.. Heeft er iemand nog argumenten om toch voor de X te kiezen ?
Wat je zelf al aangeeft is het design en de BraviaEX engine natuurlijk.
Dat is voor mij de doorslag iig omdat er ook veel gewone tv word gekeken bij ons.
En de EX engine dat beter/mooier kan maken dan de W serie.
Ik wacht ook tot eind januari met kopen om te zien of de prijs nog gaat dalen ;)

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Executor16 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 15:37:
Dat zou mooi zijn :) ik heb die dvd ook iig "Digital Video Essentials" zeker? Maar ik heb helaas ook niet van die kleurenfilters liggen. Ben benieuwd naar je instellingen.
Echt geen idee meer hoe ie heet... ;)

Backlight = 7
contrast = 75
helderheid = 63
kleur = 56
Kleur temp = neutraal
Beeldscherpte = 0
Powersaving uit
ruisvermindering = uit

Volgens de dvd moest de helderheid op 58 of 59, maar dan werd ie voor mijn smaak gewoon net wat te donker. Denk dat dat ook wel te maken heeft met hoe het licht in je kamer valt en tegen wat voor achtergrond je tv staat (meestal witte muur waarschijnlijk, maar bij ons staat ie in een donkerbruine kast).

Nomen nescio

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:36
Daniel schreef op woensdag 20 december 2006 @ 15:43:
[...]

Zelfs de specs van Sony kloppen niet altijd en zijn niet consistent. Het beste kun je de PDF's van de handleidingen downloaden, die specs kloppen wel. Samsung maakt er overigens nog een groter potje van...

De XBR-serie is de Amerikaanse versie van de X-series (XBRavia :P) en buiten import niet te krijgen in Europa. Vandaar ook het ontbreken van scart-ingangen, dat is een exclusief Europees formaat. Het importeren van alleen die bezel zal wel niet zo lastig zijn, het complete toestel verschepen is vanwege gewicht en importheffingen niet echt aan te raden.
Hmm ja.. Dat doe ik meestal ook, gewoon de handleidingen downloaden en de rest van de input negeren :)
Dus de hele XBR is Amerikaans? Ow.. Ik dacht dat XBR2 in NL leverbaar was, en 2 én 3 in USA.
Bedankt voor je input..

Naja.. Ben gisteren bij de MM in Maastricht wezen kijken met mijn vriendin, en jaaa ze vond hem prachtig.
Ik zeg, "ja maar die lijst die moet nog zwart."
"Zwart??", zegt ze, "Ik vind dat grijs veel mooier."
"Eeeeeh.. ook goed schat", wat jij wil (denkend: als dat ding maar aan de muur komt thuis) :P
"Hij is wel verdomd groot he? Is die niet veel te groot?"
"Ehm schat, je kijkt naar de 40", die wat ik in gedachten heb, de 46", staat hier..."
En toen werd ik voor gek verklaard. :+

Anyways.. Ik heb besloten om toch te gaan wachten tot volgend jaar, ff kijken wat de prijzen gaan doen. Op de een of andere manier bekruipt me toch het gevoel dat er volgend jaar een hoop staat te gebeuren. Tuurlijk, je kunt blijven wachten, maar something is in the air als je het mij vraagt. Op ieder forum gonst het werkelijk van de geruchten dat er van alles (technieken, en prijsdalingen) staat te gebeuren...

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

UltraSub schreef op donderdag 21 december 2006 @ 09:39:
[...]
Hmm ja.. Dat doe ik meestal ook, gewoon de handleidingen downloaden en de rest van de input negeren :)
Dus de hele XBR is Amerikaans? Ow.. Ik dacht dat XBR2 in NL leverbaar was, en 2 én 3 in USA.
Bedankt voor je input..

Naja.. Ben gisteren bij de MM in Maastricht wezen kijken met mijn vriendin, en jaaa ze vond hem prachtig.
Ik zeg, "ja maar die lijst die moet nog zwart."
"Zwart??", zegt ze, "Ik vind dat grijs veel mooier."
"Eeeeeh.. ook goed schat", wat jij wil (denkend: als dat ding maar aan de muur komt thuis) :P
"Hij is wel verdomd groot he? Is die niet veel te groot?"
"Ehm schat, je kijkt naar de 40", die wat ik in gedachten heb, de 46", staat hier..."
En toen werd ik voor gek verklaard. :+

Anyways.. Ik heb besloten om toch te gaan wachten tot volgend jaar, ff kijken wat de prijzen gaan doen. Op de een of andere manier bekruipt me toch het gevoel dat er volgend jaar een hoop staat te gebeuren. Tuurlijk, je kunt blijven wachten, maar something is in the air als je het mij vraagt. Op ieder forum gonst het werkelijk van de geruchten dat er van alles (technieken, en prijsdalingen) staat te gebeuren...
Haha,

Daarom heb ik een duidelijke afspraak:
- zij mag de meubels en inrichting doen en dan zeur ik niet
- ik mag de electronica kopen en dan zeurt zij niet (of ik luister tenminste niet).

• UltraSub
Blindfold schreef op donderdag 21 december 2006 @ 10:32:
[...]

Haha,

Daarom heb ik een duidelijke afspraak:
- zij mag de meubels en inrichting doen en dan zeur ik niet
- ik mag de electronica kopen en dan zeurt zij niet (of en ik luister tenminste niet).
Zelfde afspraak, met een klein verschil :)

Brabo-Joossie schreef op donderdag 21 december 2006 @ 09:05:
[...]

Backlight = 7
contrast = 75
helderheid = 63
kleur = 56
Kleur temp = neutraal
Beeldscherpte = 0
Powersaving uit
ruisvermindering = uit

Volgens de dvd moest de helderheid op 58 of 59, maar dan werd ie voor mijn smaak gewoon net wat te donker. Denk dat dat ook wel te maken heeft met hoe het licht in je kamer valt en tegen wat voor achtergrond je tv staat (meestal witte muur waarschijnlijk, maar bij ons staat ie in een donkerbruine kast).
heej bedankt voor je settings, ik pleur ze er zo in kijken wat ik ervan vind! je hoort me reactie nog wel...

• BrBuggyB
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-05 20:39
Ik krijg binnenkort de Sony Bravia 40W2000 binnen. Deze wil ik op een HTPC aansluiten. Mijn HTPC heeft een DVI en een VGA uitgang.

Kan ik hem het beste middels een DVI --> HDMI kabel aansluiten, of via een VGA aansluiting?
Dank.

• jeroenzelle
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:15
Om toch in de trend te blijven van het topic, hier wat foto's van mijn recente aankoop. Een Sony KDL-26S2000, gekocht bij Polectro Plaza voor € 995,-.

Overzichtsfoto
http://www.jeroenzelle.nl/sonybravia/DSC02377%20(Small).JPG

Andere foto
http://www.jeroenzelle.nl/sonybravia/DSC02378%20(Small).JPG

Muurbeugel gemonteerd (wat een werk!)
http://www.jeroenzelle.nl/sonybravia/DSC02379%20(Small).JPG

Hier kan je zien hoe weinig ruimte je hebt nadat je de muurbeugel hebt gemonteerd op de tv
http://www.jeroenzelle.nl/sonybravia/DSC02380%20(Small).JPG

Als hij binnenkort hangt + de kabelgoot is gemonteerd, dan plaats ik goede foto's.

Edit ... de forum img tags werken niet :s ...

[Voor 2% gewijzigd door jeroenzelle op 21-12-2006 20:58. Reden: Forum img tags werken niet]

• Black Piet
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
BrBuggyB schreef op donderdag 21 december 2006 @ 17:44:
Ik krijg binnenkort de Sony Bravia 40W2000 binnen. Deze wil ik op een HTPC aansluiten. Mijn HTPC heeft een DVI en een VGA uitgang.

Kan ik hem het beste middels een DVI --> HDMI kabel aansluiten, of via een VGA aansluiting?
Dank.
Hmm.... bestaan er convertors voor DVI naar HDMI dan? Zou qua beeld wel mooi resultaat opleveren. Volgens mij moet je van VGA naar je TV gaan. Is volgens mij de enige oplossing...

Mooooooeeeee......

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:03
Black Piet schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 00:01:
[...]

Hmm.... bestaan er convertors voor DVI naar HDMI dan? Zou qua beeld wel mooi resultaat opleveren.
Ja, dat zijn alleen maar fysieke adapters omdat het beeldsignaal van DVI en HDMI 100% identiek is :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Anoniem: 58671

Je moet van DVI naar HDMI.... niet via VGA=analoog.

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:12

GaMeOvEr

Is een hork.

Brabo-Joossie schreef op donderdag 21 december 2006 @ 09:05:
[...]

Backlight = 7
contrast = 75
helderheid = 63
kleur = 56
Kleur temp = neutraal
Beeldscherpte = 0
Powersaving uit
ruisvermindering = uit

Backlight op 7 en helderheid op 63? Als ik dat instel is het echt een fletse rotzooi hoor. :P Dan is er niet eens meer iets wat maar lijkt op zwart. :P

Ik heb de baclight op 5 en helderheid op 50 ofzo. Is natuurlijk wel persoonlijk, maar het wijkt wel erg veel af.

edelsteenkralen.nl | daveweetraad.nl | deblijeekster.nl

• Black Piet
  • Niet online
Abbadon schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 00:13:
Ja, dat zijn alleen maar fysieke adapters omdat het beeldsignaal van DVI en HDMI 100% identiek is :)
Anoniem: 58671 schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 00:28:
Je moet van DVI naar HDMI.... niet via VGA=analoog.
Ik wist dat VGA analoog was, maar ik wist niet dat DVI het zelfde signaal had als HDMI. Ik ga vanavond wel eens zoeken naar een plaatje van zo'n kabel. Want dan is voor mij idd de keuze ook DVI naar HDMI.

Mooooooeeeee......

GaMeOvEr schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 00:47:
[...]

Backlight op 7 en helderheid op 63? Als ik dat instel is het echt een fletse rotzooi hoor. :P Dan is er niet eens meer iets wat maar lijkt op zwart. :P

Ik heb de baclight op 5 en helderheid op 50 ofzo. Is natuurlijk wel persoonlijk, maar het wijkt wel erg veel af.
Heb jij de settings van Daniel overgenomen ?
Zal wel fijn zijn dat als ik de X straks binnen heb meteen de goede settings kan instellen :)

• BrBuggyB
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-05 20:39
Kun je zorgen voor 1:1 mapping met een HTPC aan je Bravia middels een DVI-->HDMI kabel? Want hier krijg ik zware overscan. :S
Ik krijg het ook allemaal niet lekker in MCE aan de praat.

Anoniem: 70824

Jeroenz18 schreef op donderdag 21 december 2006 @ 20:55:
Om toch in de trend te blijven van het topic, hier wat foto's van mijn recente aankoop. Een Sony KDL-26S2000, gekocht bij Polectro Plaza voor € 995,-.

Overzichtsfoto
[afbeelding]

Andere foto
[afbeelding]

Muurbeugel gemonteerd (wat een werk!)
[afbeelding]

Hier kan je zien hoe weinig ruimte je hebt nadat je de muurbeugel hebt gemonteerd op de tv
[afbeelding]

Als hij binnenkort hangt + de kabelgoot is gemonteerd, dan plaats ik goede foto's.

Edit ... de forum img tags werken niet :s ...
dat probleem heb ik dus ook. Ik vind die beugel van Vogels wel prima.. maar ik heb zo'n verleng kabeltje moeten kopen voor de audio (rood/wit) bij de compoment aansluiting want anders kon ik mijn xbox 360 er niet op aansluiten |:( .. En de scart kabels die passen echt net.. maar goed. Dat is het enig minpuntje dat ik eigenlijk zie.. Verder is het een prima tv.. Ik heb de V2500 en ben er echt blij mee _/-\o_

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:12

GaMeOvEr

Is een hork.

Anoniem: 195762 schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 10:19:
[...]

Heb jij de settings van Daniel overgenomen ?
Zal wel fijn zijn dat als ik de X straks binnen heb meteen de goede settings kan instellen :)
Neu, maar ik zit er wel in de buurt. :) Zit natuurlijk altijd iets van persoonlijke voorkeur bij, dus ik stel ze gewoon per bron in. Ik heb nu mijn satbox en dvd speler aan de component hangen en mijn htpc aan de vga, maar zodra mijn nieuwe videokaart binnen is, gaat de htpc over hdmi. (Ik heb nu maar 1 DVI uitgang en die gaat naar mijn beamer.) Ik stel dus gewoon per input in wat er het beste uitziet. Dus kleur en brightness enzo is bij alles wel zo'n beetje hetzelfde, maar op de satbox heb ik dus wel een beetje noisefilter aanstaan. :)

edelsteenkralen.nl | daveweetraad.nl | deblijeekster.nl

• Fluo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-05 08:47
Hoi,

Ik heb sinds dit weekend eindelijk ook mijn KDL32V2000. Mijn eerste LCD nadat onze CRT 2 weken terug een beetje ontploft is. Echt tevreden over deze Sony, het beeld is super!

Nu had ik graag mijn laptop aan deze LCD gehangen. Ik heb een DVI en een VGA uitgang. Wat zou nu eigenlijk de beste manier zijn om mijn laptop aan te sluiten, DVI --> HDMI of VGA --> VGA? Zal het meest gebruikt worden om eens een game te spelen op groot scherm.

Alavst bedankt,

Bjorn

Fluo

• Executor16
  • Niet online
Fluo schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 13:06:
Hoi,

Ik heb sinds dit weekend eindelijk ook mijn KDL32V2000. Mijn eerste LCD nadat onze CRT 2 weken terug een beetje ontploft is. Echt tevreden over deze Sony, het beeld is super!

Nu had ik graag mijn laptop aan deze LCD gehangen. Ik heb een DVI en een VGA uitgang. Wat zou nu eigenlijk de beste manier zijn om mijn laptop aan te sluiten, DVI --> HDMI of VGA --> VGA? Zal het meest gebruikt worden om eens een game te spelen op groot scherm.

Alavst bedankt,

Bjorn
gewoon vga = 1:1 pixelmapping = goed

Anoniem: 115256

heb mijn s2020 ook gewoon via vga er aan hangen , werkt prima en mooi beeld ook :)

Vanuit Sharp XD1-serie LCD TV's
Trouwens de prijzen zijn recent absurd gezakt in de .uk op het moment.
De 37xd1e gaat daar voor 1000pond over de toonbank en en de 42xd1e voor 1100pond. Dat is 1400e voor de 37" en 1533e voor de 42".
...daar begint het grote prijszakfestijn al... ;) Laten de geruchten van tot 30% prijsdaling waar zijn !

• Black Piet
  • Niet online
Anoniem: 26457 schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 20:37:
Vanuit Sharp XD1-serie LCD TV's
...daar begint het grote prijszakfestijn al... ;) Laten de geruchten van tot 30% prijsdaling waar zijn !
Ik heb altijd zo iets dat je altijd kan wachten totdat de prijzen gaan dalen.....maar hier begin ik toch even te twijfelen voor de bestelling van mijn 32V2500.
Ik heb de tv op de 19e besteld, maar door de feestdagen waren ze niet op voorraad en werd er niet tussentijds geleverd

Wat zouden jullie doen? Mijn bestelling cancellen en wachten totdat de prijzen zijn gedaald of toch door laten gaan?
In mijn orderbevestiging staat dat ie 1400 en nogwat euro euro gaat kosten, en dat is al een stuk goedkoper dan de standaard prijs van 1600-1800 euro. Maar kijkend naar bovenstaande prijs voor een 42 inch TV...

Heeft iemand wat inside info met betrekking tot de Bravia lijn. Via Google kon ik weinig vinden...

Mooooooeeeee......

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
BrBuggyB schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 10:28:
Kun je zorgen voor 1:1 mapping met een HTPC aan je Bravia middels een DVI-->HDMI kabel? Want hier krijg ik zware overscan. :S
Ik krijg het ook allemaal niet lekker in MCE aan de praat.
heb het zelfde probleem met de X en de V

• Executor16
  • Niet online
wat een k*t handleiding zit bij die vogels dingen :/

is er online niks uitgebreiders te vinden??

ik had ook die settings van die calibratie cd op me 32v2000 maar vond het echt niet mooi.
tot nog toe zijn dit voor mij echt de beste settings

backlight - max
contrast - 85
kleur en helderheid - 50
beeldscherpte - 0
ruis verminderingen - uit
zwart verbeteraar - midden
powersaving en extra opties allemaal uit.

• Nocturno
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-05 07:07
Ik heb een klv-s32a10 goedkoop kunnen krijgen,en heb hem nu een maand of 4 in mijn bezit.

het volgende is mij opgevallen:

de Deinterlacer is behoorlijk brak , sommige sat kanalen geven combing.
Bij dvd lijkt het of het beeld om de seconde opnieuw word "scherpgestelt" , van "wazig" naar scherp.
via hdmi aansluiten van de pc is niet echt soepel (tv houdt er niet van om steeds van mode te switchen (bij opstarten).
via hdmi, en de resolutie op 1368X768 geeft wel beter beeld dan via vga (wazig).

*hdmi via sapphire x1600 pro hdmi

kortom, omdat ik hem goedkoop kon krijgen hangt hij er,maar ik zou hem anders nooit gekocht hebben.
nu hebben jullie het vooral over andere series, zijn deze problemen daar opgelost (vooral deinterlacer en scherpstellen zijn hinderlijk)?

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-05 11:11
Black Piet schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 01:02:
[...]

Ik heb altijd zo iets dat je altijd kan wachten totdat de prijzen gaan dalen.....maar hier begin ik toch even te twijfelen voor de bestelling van mijn 32V2500.
Ik heb de tv op de 19e besteld, maar door de feestdagen waren ze niet op voorraad en werd er niet tussentijds geleverd

Wat zouden jullie doen? Mijn bestelling cancellen en wachten totdat de prijzen zijn gedaald of toch door laten gaan?
In mijn orderbevestiging staat dat ie 1400 en nogwat euro euro gaat kosten, en dat is al een stuk goedkoper dan de standaard prijs van 1600-1800 euro. Maar kijkend naar bovenstaande prijs voor een 42 inch TV...

Heeft iemand wat inside info met betrekking tot de Bravia lijn. Via Google kon ik weinig vinden...
Het blijft een grote gok altijd

ik wacht tot max eind Januari, als dan de prijzen niet gedaald zijn dan ga ik hem kopen

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

DarkHelmet schreef op zondag 24 december 2006 @ 13:36:
[...]Het blijft een grote gok altijd

ik wacht tot max eind Januari, als dan de prijzen niet gedaald zijn dan ga ik hem kopen
..mwoh... zo groot is de gok niet dat de prijzen na december dalen imho. Is gewoon een jaarlijks terugkerend verschijnsel, waarbij het er meer om gaat of je je geduld kan bewaren in de schijnbare wereld van december-aanbiedingen ;)

Mijn ervaring is dat prijzen (na een aanbieding) eigenlijk niet stijgen over het algemeen, en mocht dat wel zo zijn, dan is het wel zo dat aanbiedingen altijd wel weer terugkomen (of dat nieuwe modellen scherp(er) geprijsd in de markt worden gezet, en dat is zo rond feb/maart). Je kan imho dus niet verkeerd "gokken" door deze weken wachtend door te brengen.

(...waarbij ik niet voobij loop aan het de uitspraak dat "je wel kan blijven wachten", maar soms zijn er wel verstandige momenten te kiezen om te kopen, en december is er daar over het algemeen NIET een van ;) ). ...just my 2 cents...

• SURFivor
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:58
GaMeOvEr schreef op maandag 11 december 2006 @ 15:40:
Owh OK, dus alleen een antenne, ik hoef geen CAM aan te schaffen of de één of andere smartcard? Want volgens mij is dat PCMCIA slot in de TV bedoeld voor een CAM. :)
ik wil hier even op terugkomen.

vandaag heb ik de 32S2030 gekocht.

- waar kan ik zo'n CAM kopen?
- heb ik dan de mogelijkheid om alle ongecodeerde zenders te bekijken? (NED1,2,3)

laat maar, heb al antwoorden op deze vragen :)

prachtig scherm overigens. heb hem gekocht omdat ik sony-minded ben. ik zat te twijfelen tussen deze en een samsung maar het is toch een sony geworden omdat ik gewoon alles al van sony heb

[Voor 20% gewijzigd door SURFivor op 24-12-2006 21:33]

• Black Piet
  • Niet online
Anoniem: 26457 schreef op zondag 24 december 2006 @ 17:23:
..mwoh... zo groot is de gok niet dat de prijzen na december dalen imho. Is gewoon een jaarlijks terugkerend verschijnsel, waarbij het er meer om gaat of je je geduld kan bewaren in de schijnbare wereld van december-aanbiedingen ;)
Sinds ik de beelden en de vormgeving van die Bravia begin dit jaar heb gezien in London was ik al verkocht. Geduld heb ik zeker gehad :9
Mijn ervaring is dat prijzen (na een aanbieding) eigenlijk niet stijgen over het algemeen, en mocht dat wel zo zijn, dan is het wel zo dat aanbiedingen altijd wel weer terugkomen (of dat nieuwe modellen scherp(er) geprijsd in de markt worden gezet, en dat is zo rond feb/maart). Je kan imho dus niet verkeerd "gokken" door deze weken wachtend door te brengen.

(...waarbij ik niet voobij loop aan het de uitspraak dat "je wel kan blijven wachten", maar soms zijn er wel verstandige momenten te kiezen om te kopen, en december is er daar over het algemeen NIET een van ;) ). ...just my 2 cents...
Dit is geen decemberaanbieding....dit is gewoon bij een winkel. En de prijzen zijn weer 20 euro gedaald. Maar daar ga ik nog even een mailtje over sturen :9

Mooooooeeeee......

• J-air
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09-2021
SURFivor schreef op zondag 24 december 2006 @ 21:11:
[...]

ik wil hier even op terugkomen.

vandaag heb ik de 32S2030 gekocht.

- heb ik dan de mogelijkheid om alle ongecodeerde zenders te bekijken? (NED1,2,3)

prachtig scherm overigens. heb hem gekocht omdat ik sony-minded ben. ik zat te twijfelen tussen deze en een samsung maar het is toch een sony geworden omdat ik gewoon alles al van sony heb
hoi ik wil dus ook graag een 26 inch (26U2000) sony kopen te samen met Dvb-T ontvangst. in de televisie schijnt een Pcimia te zitten. WAt moet ik nou kopen om digitenne goed te kunnen bekijken?

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Topicstarter
markmg schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 08:04:
heb het zelfde probleem met de X en de V
Je moet ergens in het menu Full Pixel instellen, schijnt per resolutie apart te moeten. Als ik Madden 07 speel heb ik in het normale game-menu (1024x768) overscan maar in het spel zelf (1600x900) niet.

Anoniem: 112926

heeft iemand nu de smartcard van digitenne direct op de 32v2500 aangesloten? heb je dan dat kastje idd niet nodig. En hoe zit het dan met je eigen dvd recorder? Werkt dit gewoon goed?
Gaarne jullie ervaringen!

• SURFivor
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:58
ik heb een andere vraag.

zaterdag heb ik een dvd-speler gekocht. gewoon een simpele. gisteren dus vrij toevallig een nieuwe tv.

nu weet ik dat er een dvd-speler stond met een hdmi-uitgang erop. heeft dit veel voordelen tov scart? want ik zit te denken om woensdag mijn dvd-speler in te ruilen voor die andere met hdmi.

Black Piet schreef op zondag 24 december 2006 @ 22:16:
Dit is geen decemberaanbieding....dit is gewoon bij een winkel.
...ik heb nergens in mijn bewering gesproken over internetshop of reguliere winkel... mijn verhaal geldt, wat mij betreft, voor beide soorten winkels. En met "decemberaanbieding" bedoel ik dus de beschreven schijnaanbiedingen ;)

[Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 26457 op 26-12-2006 13:51]

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

Speedmaster

Make my day...

SURFivor schreef op zondag 24 december 2006 @ 21:11:
[...]

Mogen wij dan ook weten WAAR je z'n CAM kan kopen...?? en of dit ook goed werkt met een digitenne abbo

Anoniem: 165321

Iemand gaf aan dat de 40x2000 voor 2900 stond bij de MM Heerlen. Ben dit weekend bij MM Eindhoven geweest en daar vragen ze nog ruim 3700 euro ervoor.

Staat hij echt voor 2900 (40X2000) bij MM Heerlen?

Thnx

Anoniem: 169866

Hoe kan ik de digitale ontvanger in een 32S2030 gebruiken icm digitale TV van @home? Moet ik dan iets extra's kopen? Ik lees steeds iets over een CAM voor digitenne, maar hoe zit dat met @home?

Wat kost een eventuele CAM voor @home?

• UltraSub
Anoniem: 165321 schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 16:12:
Iemand gaf aan dat de 40x2000 voor 2900 stond bij de MM Heerlen. Ben dit weekend bij MM Eindhoven geweest en daar vragen ze nog ruim 3700 euro ervoor.

Thnx
Weet bijna zeker van niet. Ben zelf aan het kijken voor de 46, en die doet daar 4999. Bij de MM in Maastricht deed de 40" 3999,-
Als dat in Heerlen nog minder was geweest, was me dat zeker opgevallen, en ik kom daar bijna iedere middagpauze. Moet er wel bijzeggen dat ik de laatste week niet ben geweest (muv afgelopen donderdag), ivm vakantie.

De Actie van Sony is verlengt met een maand ( 31 Januari ) :)

• Speedmaster
  • Nu online

Speedmaster

Make my day...

Anoniem: 169866 schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 17:51:
Hoe kan ik de digitale ontvanger in een 32S2030 gebruiken icm digitale TV van @home? Moet ik dan iets extra's kopen? Ik lees steeds iets over een CAM voor digitenne, maar hoe zit dat met @home?

Wat kost een eventuele CAM voor @home?
Ben ik ook al mee aan het stoeien, wil van de week effe kijken voor deze ook omdat ik digitenne heb, als je digitaal wil kijken naar nl1, 2, 3, of regionaal is een digitale antenne genoeg, wil je echter meer kanalen zien zolas rtl en andere buitenlandse zenders, dan zal je dus een CAM module nodig hebben en uiteraard een abbo op digitenne of op het pluspakket van je lokale kabelboer.

• Black Piet
  • Niet online
Anoniem: 195762 schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 20:39:
De Actie van Sony is verlengt met een maand ( 31 Januari ) :)
Jippie, ik zie het nu ook staan op de site. Betekend dat ik maar 1283 ga betalen voor mijn 32V2500. Dank voor deze tip!!!

Mooooooeeeee......

• DarkHelmet
Black Piet schreef op woensdag 27 december 2006 @ 06:01:
[...]

Jippie, ik zie het nu ook staan op de site. Betekend dat ik maar 1283 ga betalen voor mijn 32V2500. Dank voor deze tip!!!
maar dat betekend dan waarschijnlijk ook dat de prijsdaling uitblijft...

en waar koop jij je Sony met deze actiekorting?

Wanneer de winkel niet via de Nederlandse Sony afneemt, krijgen ze ook niet de retourcoupons.
Aangezien veel webwinkels via een ander land inkopen, kunnen ze ook niet meedingen in de geldretour actie van Sony.

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:43

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Sunglasses and beards

Tuut-Tuut schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 21:33:
[...]

Ben ik ook al mee aan het stoeien, wil van de week effe kijken voor deze ook omdat ik digitenne heb, als je digitaal wil kijken naar nl1, 2, 3, of regionaal is een digitale antenne genoeg, wil je echter meer kanalen zien zolas rtl en andere buitenlandse zenders, dan zal je dus een CAM module nodig hebben en uiteraard een abbo op digitenne of op het pluspakket van je lokale kabelboer.
Heb ik het goed gelezen dat als ik deze kaart in m'n 32V2000 prik ik naar Casema kan kijken zonder dat ik gebruik maak van de Casema decoder? Dat zou zeker wel erg prettig zijn. Alleen waar stop je dan de smartcard van Casema in?Iemand dit ding al in gebruik eigenlijk?

[Voor 3% gewijzigd door Microkid op 27-12-2006 11:02]

3000Wp zonnestroom
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Speedmaster
  • Nu online

Speedmaster

Make my day...

Microkid schreef op woensdag 27 december 2006 @ 11:00:
[...]

Heb ik het goed gelezen dat als ik deze kaart in m'n 32V2000 prik ik naar Casema kan kijken zonder dat ik gebruik maak van de Casema decoder? Dat zou zeker wel erg prettig zijn. Alleen waar stop je dan de smartcard van Casema in?Iemand dit ding al in gebruik eigenlijk?
Smartcard steek je dus in deze module, LET OP ik weet het nog niet zeker of deze werkt bij Sony, moet het nog uittesten maar als het werkt laat ik het zeker weten!

• Microkid

Microkid

Sunglasses and beards

Tuut-Tuut schreef op woensdag 27 december 2006 @ 11:20:
[...]

Smartcard steek je dus in deze module, LET OP ik weet het nog niet zeker of deze werkt bij Sony, moet het nog uittesten maar als het werkt laat ik het zeker weten!
Ik hoop dat het lukt, maar als ik dit zo lees zou het wel eens lastig kunnen worden. Je kan dan wel decoderen, maar de tuner zit op een heel ander bereik blijkbaar.

3000Wp zonnestroom
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Black Piet
  • Niet online
De smartcard reader in de Sony is toch voor DVB-T en niet voor DVB-C :? Dus de Casemakaart gaat niet zomaar werken naar mijn idee

DarkHelmet schreef op woensdag 27 december 2006 @ 10:53:

en waar koop jij je Sony met deze actiekorting?

Wanneer de winkel niet via de Nederlandse Sony afneemt, krijgen ze ook niet de retourcoupons.
Aangezien veel webwinkels via een ander land inkopen, kunnen ze ook niet meedingen in de geldretour actie van Sony.
Ik heb vorige week mijn TV besteld bij plasmavisie.nl voor 1400. Er is helaas maar een beperkte hoeveelheid shopreviews op Tweakers. Maar de toch redelijk positieve berichten die ik op Google vond, hebben mij toch doen besluiten om hem daar te halen.

Ik ga hem trouwens in de winkel afhalen en betalen ergens in in Lunteren (Veenendaal, Gelderland). Mocht ik goede ervaringen met deze shop hebben, dan laat ik het hier wel even weten. Zal dan ook een shopreview invullen.

En over die korting...het zou wel mooi zijn natuurlijk. Maar de huidige prijs is al erg goed, dus als ik die korting niet zou krijgen...het zij zo . En die bon kan je ook ergens anders halen... :+

Mooooooeeeee......

• Giel72
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-01-2020
Hallo,

Ik heb ook een 40W200 gekocht.
Echter een probleem.

In de handleiding staat dat als je zenders boven de 10 wilt selevteren je binnen 2 seconden het tweede cijfer moet intoetsen.

Echter dit werkt bij mij niet, ik kan allen kanelen t/m 9 selecteren
Wil ik kanaal 11 selecteren, dan krijg ik kanaal 1 !
Ik kan alleen met de +/- toets naar kanaal 10 of hoger zappen !!

Zijn er meerdere mensen met dit probleem ?

Wat zijn eigenlijk de meest idelae instellingen van dit toestel ?

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Kijk even naar je instellingen. Je kunt namelijk ergens in het menu instellen dat je alleen maar 1 cijfer kan intoetsen. (1 digit blalba zoiets)

Tenminste dat is bij mijn 32S2010 wel zo dus ik neem aan dat dit ook zo is op de nieuwere modellen.

[Voor 4% gewijzigd door schnumi op 27-12-2006 15:16]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:43
Anoniem: 165321 schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 16:12:

Thnx
Net geen 3000 bij de It's in Heerlen voor de 40X2000

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Frijns.Net schreef op woensdag 27 december 2006 @ 16:10:
[...]

Net geen 3000 bij de It's in Heerlen voor de 40X2000
its bij mij in de buurt vraagt er nog 3999 voor, kon nog wel wat af maar niet veel.

• Speedmaster
  • Nu online

Speedmaster

Make my day...

Microkid schreef op woensdag 27 december 2006 @ 12:14:
[...]

Ik hoop dat het lukt, maar als ik dit zo lees zou het wel eens lastig kunnen worden. Je kan dan wel decoderen, maar de tuner zit op een heel ander bereik blijkbaar.
Helaas, Test met de CONAX 4.00 module en mijn kaart voor KPN TV (digitenne) werkt niet, krijg geen extra kanalen zichtbaar met de antenne op de ingang. Dus wel de standaard free to air kanalen maar de pay kanalen die ik op mij samsung ontvanger wel heb krijg ik dus op mijn sony tv niet te zien. Ales meer als 1 keer getest maar mijn 26" uitvoering herkend de CAM & de kaart niet. CAM wordt ook niet zichtbaar in mijn menu, dus kan ook nog aan mijn type Sony TV liggen (KDL26S2000) maar als ik naar de specs kijk bij Sony zou het gewoon moeten werken.

Overigens, je opmerking over Digitale TV via de kabel is inderdaad een ander verhaal. De digitale ontvanger werkt alleen met DVB-T signaal en de kabelboeren werken met DVB-C wat dus helaas niet te combineren is op je Sony

Black Piet schreef op woensdag 27 december 2006 @ 14:55:
De smartcard reader in de Sony is toch voor DVB-T en niet voor DVB-C :? Dus de Casemakaart gaat niet zomaar werken naar mijn idee

[...]

Ik heb vorige week mijn TV besteld bij plasmavisie.nl voor 1400. Er is helaas maar een beperkte hoeveelheid shopreviews op Tweakers. Maar de toch redelijk positieve berichten die ik op Google vond, hebben mij toch doen besluiten om hem daar te halen.

Ik ga hem trouwens in de winkel afhalen en betalen ergens in in Lunteren (Veenendaal, Gelderland). Mocht ik goede ervaringen met deze shop hebben, dan laat ik het hier wel even weten. Zal dan ook een shopreview invullen.

En over die korting...het zou wel mooi zijn natuurlijk. Maar de huidige prijs is al erg goed, dus als ik die korting niet zou krijgen...het zij zo . En die bon kan je ook ergens anders halen... :+
Wij gaan eind januari ook daar onze lcd kopen.
Echte ervaring heb ik ook niet met hun,ben al wel een aantal keer binnen geweest en heb met de eigenaar gepraat.
Het ziet er goed uit en heb een leuk praatje gemaakt.
Je heb niet gevraagt naar de coupon van sony ?
Dat is wat ik straks het eerste vraag en als hij het niet heeft mag er nog wel wat vanaf :P (X2000)
Oja wij gaan met drie man een X halen, allemaal één 8)

DarkHelmet schreef op woensdag 27 december 2006 @ 10:53:
[...]maar dat betekend dan waarschijnlijk ook dat de prijsdaling uitblijft...
...kans is imho wel aanwezig dat straks de gewone pijs in ieder geval blijft hangen op de huidige kortingsprijs. En daarmee is er dus wel degelijk een prijsdaling. Trouwens, die 150 euro korting is natuurlijk ook al een een prijsdaling ;)
De andere prijsdalijng spreekt over een daling die wel op kan lopen tot 30%...wie weet waar het nog heen gaat.

[Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 26457 op 30-12-2006 10:19]

• The Druid
  • Laatst online: 08:45
Tuut-Tuut schreef op donderdag 28 december 2006 @ 01:05:
[...]

Helaas, Test met de CONAX 4.00 module en mijn kaart voor KPN TV (digitenne) werkt niet, krijg geen extra kanalen zichtbaar met de antenne op de ingang. Dus wel de standaard free to air kanalen maar de pay kanalen die ik op mij samsung ontvanger wel heb krijg ik dus op mijn sony tv niet te zien. Ales meer als 1 keer getest maar mijn 26" uitvoering herkend de CAM & de kaart niet. CAM wordt ook niet zichtbaar in mijn menu, dus kan ook nog aan mijn type Sony TV liggen (KDL26S2000) maar als ik naar de specs kijk bij Sony zou het gewoon moeten werken.

Overigens, je opmerking over Digitale TV via de kabel is inderdaad een ander verhaal. De digitale ontvanger werkt alleen met DVB-T signaal en de kabelboeren werken met DVB-C wat dus helaas niet te combineren is op je Sony
Heb her en der wel berichten gezien dat de Matrix Reborn CAM het wel doet met digitenne btw.

[Voor 7% gewijzigd door The Druid op 28-12-2006 07:56]

To Cow or not to Cow, that is the Chicken

• Microkid

Microkid

Sunglasses and beards

Tuut-Tuut schreef op donderdag 28 december 2006 @ 01:05:
[...]
Eigenlijk zot van Sony om een DVB-T tuner erin te stoppen terwijl 95% van alle tv's in nederland met DBV-C werkt. Ik heb ze gemaild om te vragen of het mogelijk is de tuner om te wisselen, en of ze voortaan DVB-C tuners willen gebruiken ipv DVB-T.

3000Wp zonnestroom

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

GaMeOvEr schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 00:47:
[...]

Heb je advies opgevolgd... ;) Backlight staat nu op 5, helderheid op 59. Denk dat ik iets te veel vertrouwd heb op die calibratie-dvd en te weinig op m'n persoonlijke voorkeur. :X

Nomen nescio

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16-05 22:16
Ik wilde een 32V2500 gaan kopen en kwam bij deze site:

http://www.witgoedonline.nl/sony-kdl32v2500-p-5236.html

Redelijke prijs, ik kan hem zelf ophalen en daar dan ook met pin of contant betalen.

Lijkt jullie dit wat? Ik bestel nooit wat online maar het scheelt veel geld...

En trouwens, de 100 retour is er denk ik al vanaf gehaald, doen zij dat dan zelf ofzo?

www.MacNoob.nl

• Mars Warrior
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online

Mars Warrior

Earth, the final frontier

Microkid schreef op donderdag 28 december 2006 @ 10:38:
[...]

Eigenlijk zot van Sony om een DVB-T tuner erin te stoppen terwijl 95% van alle tv's in nederland met DBV-C werkt. Ik heb ze gemaild om te vragen of het mogelijk is de tuner om te wisselen, en of ze voortaan DVB-C tuners willen gebruiken ipv DVB-T.
Ach ja, en dan kom je erachter dat je kabelboer zich niet aan de algemeen geldende DBV-C standaard houdt, maar er een eigen versie op nahoudt. Lang leve UPC :(

https://www.home-assistant.io/ | https://www.instagram.com/amoebelabs/ | https://ha-m3-themes.docs.amoebelabs.com | https://swiss-army-knife.docs.amoebelabs.com/

• Black Piet
  • Niet online
Anoniem: 195762 schreef op donderdag 28 december 2006 @ 06:48:
Wij gaan eind januari ook daar onze lcd kopen.
Echte ervaring heb ik ook niet met hun,ben al wel een aantal keer binnen geweest en heb met de eigenaar gepraat.
Het ziet er goed uit en heb een leuk praatje gemaakt.
Je heb niet gevraagt naar de coupon van sony ?
Dat is wat ik straks het eerste vraag en als hij het niet heeft mag er nog wel wat vanaf :P (X2000)
Oja wij gaan met drie man een X halen, allemaal één 8)
Heeft ie ze op voorraad? Mijn toestel helaas niet. Anders had ik hem met de kerst al in huis gehaald. Naar de bon heb ik nog niet gevraagd (maar ik ga er gemakshalve van uit dat ik die zelf nog moet insturen).
En ik hoop dat ik nog op tijd ben voor die coupon. Heb te horen gekregen dat ik drie weken naar het buitenland moet voor mijn werk, dus moet ik nog langer wachten... :(

Mooooooeeeee......

• DarkHelmet
Voor de 100,- retour actie van Sony moet de consument zélf alles insturen:

- originele actiecoupon van Sony
- kopie aankoopbewijs/kassabon
- originele streepjescode van de verpakking

Dus leveranciers die de uiteindelijke prijs je voorrekenen is eigenlijk niet correct
De kortingscoupons krijgt een leverancier alleen maar als ze ze via Sony Nederland hebben ingekocht heb ik mij laten vertellen door Pick2Pay en Sony

• Speedmaster
  • Nu online

Speedmaster

Make my day...

The Druid schreef op donderdag 28 december 2006 @ 07:55:
[...]

Heb her en der wel berichten gezien dat de Matrix Reborn CAM het wel doet met digitenne btw.
GOED, UPDATE voor Digitenne abbo's in combinatie met Sony Bravia serie

Wellicht iets voor de startpost, niet lachen maar dit is de oplossing.

Deze module moet je dus hebben.
Plaats de CAM met je abbokaart van digitenne in je Bravia en voer een reset uit via je menu

Menu > Instellingen > Instellingen >Toestel Reset.
Je moet bevestigen (2x) dat je een reset wil doen.
Als je toestel herstart is krijg je de vraag voor je taal

Kies hier Nederland

Let op nu komt het!

Je krijg nu de vraag voor je Land

KIES hier voor DUITSLAND!!

Als je dit hebt gedaan kan je via het menu onder digitaal je kanalen laten zoeken en sorteren zoals je het wil hebben.

Zorg voor een goede antenne en het werkt perfect, zelfs compleet met EPG (Electronische programma gids) Je Single tuner of Twintuner van KPN kan je in de kast zetten, deze heb je nu niet meer nodig.

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Hmmm grappig.

Zou dit ook werken voor de FTA zenders van Digitenne? Daar krijg ik namelijk geen EPG bij maar zo dus wel of ook niet?

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• Speedmaster
  • Nu online

Speedmaster

Make my day...

schnumi schreef op donderdag 28 december 2006 @ 18:33:
Hmmm grappig.

Zou dit ook werken voor de FTA zenders van Digitenne? Daar krijg ik namelijk geen EPG bij maar zo dus wel of ook niet?
Pas je menu aan en je weet het

Black Piet schreef op donderdag 28 december 2006 @ 12:58:
[...]

Heeft ie ze op voorraad? Mijn toestel helaas niet. Anders had ik hem met de kerst al in huis gehaald. Naar de bon heb ik nog niet gevraagd (maar ik ga er gemakshalve van uit dat ik die zelf nog moet insturen).
En ik hoop dat ik nog op tijd ben voor die coupon. Heb te horen gekregen dat ik drie weken naar het buitenland moet voor mijn werk, dus moet ik nog langer wachten... :(
De bon moet je idd zelf nog insturen.
De X serie krijg hij half januari weer binnen ;)
Hij had er in november/december 30 binnen gehad en die zijn allemaal al weer weg 8)7
Of hij die bonnen heeft weet ik nog niet als het import schermen zijn dan is de kans klein dat hij ze heeft.

• Jack3770
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-01 13:30
Ik weet niet of jullie Hollanders :) er iets aan hebben, maar dit is echt de goedkoopste shop die er bestaat:

iishop.be

Jack3770 schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 14:44:
Ik weet niet of jullie Hollanders :) er iets aan hebben, maar dit is echt de goedkoopste shop die er bestaat:

iishop.be
Ik wil wel graag een shop die een winkel heeft en bij mij in de buurt is en dat is in Lunteren ;)

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Topicstarter
Mijn X-series komt ook van Plasmavisie, was veruit de goedkoopste en redelijk in de buurt dus ik ben hem maar gaan halen. Het is een behoorlijk klein zaakje maar ze hebben een behoorlijke voorraad. Gaat wel erg hard dus het is wel handig om eerst online de bestelling te plaatsen en dan even te bellen of ze er daadwerkelijk staan, en te zorgen dat er eentje voor je gereserveerd is. Toen ik mijn TV ging halen hadden ze er nog maar eentje en er stond toen iemand in de winkel die hem ook nog wilde hebben. Die had dus pech :)

Tussen mijn bestelling en het ophalen was de prijs 200 euro gedaald, ik kreeg netjes de lagere prijs :)
Het is wel vrij lastig om er voor de deur te komen met de auto, het is in een afgesloten winkelstraat.

• Mars Warrior
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online

Mars Warrior

Earth, the final frontier

Anoniem: 195762 schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 16:08:
[...]

Ik wil wel graag een shop die een winkel heeft en bij mij in de buurt is en dat is in Lunteren ;)
En:
1. een shop die gewoon zijn prijzen vermeld 8)
2. een shop die per dag niet op 3 aanvragen 3x andere prijzen terugmaild :X

https://www.home-assistant.io/ | https://www.instagram.com/amoebelabs/ | https://ha-m3-themes.docs.amoebelabs.com | https://swiss-army-knife.docs.amoebelabs.com/

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

Jack3770 schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 14:44:

iishop.be
Wat een spam zeg. Lijkt net alsof ik een krantje van de steenweg binnen krijg: vraag de verkoper om de laagste prijs!!!

• Jack3770
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-01 13:30
Ja, dat z'n prijzen er niet bijstaan is maar raar.
Dat is pas sinds 2 weken.
Misschien dat de prijzen momenteel teveel fluctueren.

Dat je liever niet bij een onlinewinkel koopt is inderdaad een persoonlijke keuze.
Ik heb er geen problemen mee; je kunt dingen vaak goedkoper krijgen omdat ze minder andere kosten hebben dan een winkel.
Op Belgische fora zijn ze alleszins zeer te spreken over de service van deze webshop.
En de prijzen zijn echt wel goed.

Soit, ik wou gewoon even behulpzaam zijn en het meedelen.
Niemand verplicht je. :)

• Microkid

Microkid

Sunglasses and beards

Net antwoord gehad van Sony. Het is niet mogelijk een andere tuner in te bouwen. Tevens is het niet bekend wat Sony in de toekomst gaat doen met DVB-C tuners.
Blijft dus afwachten op een universele tuner :)

3000Wp zonnestroom

Stukje van de DVD van Lord of The Rings op de 32V2000 gezien.
Op zich allemaal wel prima, hoewel naar mijn idee tcoh enig last van na-ijl effect in vlotte scenes. Maar wat het meest (negatief) opviel was de ondertiteling.

De letters leken namelijk wel erg "vet" te zijn, dicht te lopen als het ware. Tevens redelijk blokkerige letters (anti-aliasing zou niet gek zijn) ...en dat op slechts een 32 inch. Vond het tegenvallen dus in die 2 opzichten, helaas.

Herkent iemand dit en/of is er wat aan te doen (instellingsgewijs misschien) ?

[Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 26457 op 30-12-2006 09:49]

Anoniem: 98333

Iemand een idee of het beeld van de 32V2500 zoveel beter is dat ik de dingen die ik kwijt raak ten opzichte van de 32V2000 (2 tuners, PIP, en ingebouwde digitale tuner) niet zal missen?

• Black Piet
  • Niet online
Anoniem: 98333 schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 23:41:
Iemand een idee of het beeld van de 32V2500 zoveel beter is dat ik de dingen die ik kwijt raak ten opzichte van de 32V2000 (2 tuners, PIP, en ingebouwde digitale tuner) niet zal missen?
Ga naar Correct in Rotterdam en je ziet het verschil. De spec verschillen die je noemt kloppen niet. De V2500 is beter door een hoger contrast 1:1300 -> 1:1700 en heeft 2 ipv 1 HDMI poort. Voor de rest zijn de techn. specs gelijk. En het aantal tuners ook

Kijk anders even hier naar een vergelijking van de specs van Sony.de

Mooooooeeeee......

• The Druid
  • Laatst online: 08:45
Tuut-Tuut schreef op donderdag 28 december 2006 @ 17:41:
[...]
Zorg voor een goede antenne en het werkt perfect, zelfs compleet met EPG (Electronische programma gids)
[...]
Hebben mensen al antennes gekocht die hun ervaringen kunnen delen ?

To Cow or not to Cow, that is the Chicken

Daniel schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 16:36:
Mijn X-series komt ook van Plasmavisie, was veruit de goedkoopste en redelijk in de buurt dus ik ben hem maar gaan halen. Het is een behoorlijk klein zaakje maar ze hebben een behoorlijke voorraad. Gaat wel erg hard dus het is wel handig om eerst online de bestelling te plaatsen en dan even te bellen of ze er daadwerkelijk staan, en te zorgen dat er eentje voor je gereserveerd is. Toen ik mijn TV ging halen hadden ze er nog maar eentje en er stond toen iemand in de winkel die hem ook nog wilde hebben. Die had dus pech :)

Tussen mijn bestelling en het ophalen was de prijs 200 euro gedaald, ik kreeg netjes de lagere prijs :)
Het is wel vrij lastig om er voor de deur te komen met de auto, het is in een afgesloten winkelstraat.
Volgens mij kunnen ze de blokkering in de straat ( ijzeren paal ) laten zakken.
De blokkering aan de kant waar het zaakje zit is volgens mij altijd naar beneden.( ik ben er nu drie keer geweest vrijdag's en zaterdag's )of het was allemaal toeval natuurlijk :)

Anoniem: 7663

Ik heb het topic nog eens snel doorgelezen, maar ben niet veel info m.b.t. @home tegengekomen. Ik vraag me af of het mogelijk is om digitaal te kijken via @home op de V2500 zonder gebruik te maken van de decoder.
Ik woon in een @home gebied, heb een V2500 maar wil het liefst zonder externe decoder werken. Kan iemand mij vertellen of dit mogelijk is?

Anoniem: 202742

Anoniem: 26457 schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 19:45:
Stukje van de DVD van Lord of The Rings op de 32V2000 gezien.
Op zich allemaal wel prima, hoewel naar mijn idee tcoh enig last van na-ijl effect in vlotte scenes. Maar wat het meest (negatief) opviel was de ondertiteling.

De letters leken namelijk wel erg "vet" te zijn, dicht te lopen als het ware. Tevens redelijk blokkerige letters (anti-aliasing zou niet gek zijn) ...en dat op slechts een 32 inch. Vond het tegenvallen dus in die 2 opzichten, helaas.

Herkent iemand dit en/of is er wat aan te doen (instellingsgewijs misschien) ?
daar heb ik dus ook last van! Vooral bij Lord of the Rings idd.

Ik heb sinds vorige week een v2500 gekocht, hij is eergister omgeruild omdat ik last had van witte 'vlekken' in het beeld en ook streepjes/blokjes in het beeld. De nieuwe heeft geen last meer van de witte vlekken, maar dus wel van het fenomeen dat hij streepjes/blokjes weergeeft bij bepaalde scenes, of als scenes verwisselen. Erg irritant! Nu ook zichtbaar bij cabaret theo maassen op ned1. Je ziet het vaak als een object wat verder wegligt en vooral bij de huid van personen. Zowel bij digitale televisie als dvd-speler van pioneer. (met goede scart en kabels aangesloten).

Daarnaast heb ik laatst een playstation 2 aangelsoten via scart en ik moet zeggen dat dat er niet uitzag! Erg blokkerig en gewoon niet scherp. Ik weet dat er wel beter kabels voor de ps2 beschikbaar moeten zijn, maar gewoon met scart moet je toch wel een relatief 'normaal'beeld krijgen?

Als iemand hier ook last van heeft of een oplossing weet is het antwoord van harte welkom.

Anoniem: 7663

Anoniem: 202742 schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 21:34:
[...]

Ik heb sinds vorige week een v2500 gekocht, hij is eergister omgeruild omdat ik last had van witte 'vlekken' in het beeld en ook streepjes/blokjes in het beeld. De nieuwe heeft last meer van de witte vlekken, maar dus wel van het fenomeen dat hij streepjes/blokjes weergeeft bij bepaalde scenes, of als scenes verwisselen. Erg irritant! Nu ook zichtbaar bij cabaret theo maassen op ned1. Je ziet het vaak als een object wat verder wegligt en vooral bij de huid van personen. Zowel bij digitale televisie als dvd-speler van pioneer. (met goede scart en kabels aangesloten).

Daarnaast heb ik laatst een playstation 2 aangelsoten via scart en ik moet zeggen dat dat er niet uitzag! Erg blokkerig en gewoon niet scherp. Ik weet dat er wel beter kabels voor de ps2 beschikbaar moeten zijn, maar gewoon met scart moet je toch wel een relatief 'normaal'beeld krijgen?

Als iemand hier ook last van heeft of een oplossing weet is het antwoord van harte welkom.
Ik heb dus ook een v2500 en daar is het beeld op dit moment op Ned. 1 ook niet echt super. Maar dat zijn die nederlandse zenders eigenlijk nooit. Op dit moment zit ik nog op een analoog signaal van @home, binnenkort hopelijk digitaal, want ik heb niet voor niks een LCD tv gekocht :)

Maar zo erg als jij het beschrijft, heb ik het (gelukkig) niet...

• Black Piet
  • Niet online
Anoniem: 7663 schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 21:29:
Ik heb het topic nog eens snel doorgelezen, maar ben niet veel info m.b.t. @home tegengekomen. Ik vraag me af of het mogelijk is om digitaal te kijken via @home op de V2500 zonder gebruik te maken van de decoder.
Ik woon in een @home gebied, heb een V2500 maar wil het liefst zonder externe decoder werken. Kan iemand mij vertellen of dit mogelijk is?
Volgens mij is @home via de kabel (DVB-C), en dan het is antwoord simpel: Nee, niet mogelijk zonder externe decoder. Maar dat had je kunnen lezen :?
Microkid schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 17:42:
Net antwoord gehad van Sony. Het is niet mogelijk een andere tuner in te bouwen. Tevens is het niet bekend wat Sony in de toekomst gaat doen met DVB-C tuners.
Blijft dus afwachten op een universele tuner :)

Mooooooeeeee......

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 202742 schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 21:34:
[...]

Ik heb sinds vorige week een v2500 gekocht, hij is eergister omgeruild omdat ik last had van witte 'vlekken' in het beeld en ook streepjes/blokjes in het beeld. De nieuwe heeft geen last meer van de witte vlekken, maar dus wel van het fenomeen dat hij streepjes/blokjes weergeeft bij bepaalde scenes, of als scenes verwisselen. Erg irritant! Nu ook zichtbaar bij cabaret theo maassen op ned1. Je ziet het vaak als een object wat verder wegligt en vooral bij de huid van personen. Zowel bij digitale televisie als dvd-speler van pioneer. (met goede scart en kabels aangesloten).

Heb je wel met de instellingen geknoeit? Dus digitale dingen uitzetten, het beeld direct van "Live" of hoe die stand mag heten afzetten en hem compleet zelf instellen?

Ik heb altijd zo'n vermoeden dat veel mensen tv's te snel afschrijven. Vooral omdat deze LCD toch echt wel een zeer goede is.

• RFAMLK
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-04 09:13
Is het mogelijk om de 40W2000 te swivelen? Dus ik wil hem naar rechts en links kunnen draaien op de voet. Mogelijk?

• drmbs
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-04 20:45
ja, de voet kan links en rechtsom draaien

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-05 22:30

inXs

known as inXs

Zelf wil ik over een maand of 3 (belastingteruggaaf is okay) een LCD TV halen. Ik wil een 1080p TV, ofwel ik kom dan gauw uit bij de 37" en hoger. Dit is dan ook de bedoeling (we zitten dan ook op minimaal 3mtr afstand) en een PS3 ligt ook in het verschiet. Nu mijn vraag eigenlijk, de Philps ambilight serie spreekt mij erg aan, http://www.consumer.phili...KOWG1XJ0RMRESHQNHKFSEKI5P deze bijvoorbeeld (37PF9731D/10), via de pricewatch is deze 2.558,81 euro.

Nu vroeg ik mij dus af, de bravia heeft uiteraard ook 1080P tv's. Sony KDL-40X2000 (40") die € 2.863,22 , iets duurder maar dus wel ietsje groter, vervolgens heb je ook nog de Sony KDL-40W2000 (40"), die rond de 2100 euro zit op de pricewatch, voor mijn gevoel wel een aardig prijsje, ofwel nog steeds iets groter dan de philips, goedkoper, maar geen ambilight en Pixel plus. Ik ben niet zo bekend met het bravia systeem, wel met pixel plus en ik weet hoe goed dat er uit ziet.

Nu dus mijn vraag, qua beeld, zou die bravia dan beter zijn dan de philips (vooral kijkend naar de PS3) en wat is nou precies het verschil tussen de 2 bravia's. Ikzelf zag alleen dat het contrast iets verschilt. In onze nieuwe woning krijgen we Digitale TV, dus een tuner is dan niet nodig neem ik aan. Ben benieuwd!

superB

Anoniem: 115256

De W serie is geen Full HD , 1080i dus.
De X is wel Full HD 1080p.
Heb de sony nog niet naast de philips zien spelen dus het verschil weet ik niet , ik denk wel dat de pixel plus niet zo erg veel gaat uitmaken op HD signaal. Als je hier in belgie de pixel plus aanzet op het digitale signaal van telenet krijg een een erbarmelijk slecht beeld. Het beeld is veel beter met PP uit.

• drmbs
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-04 20:45
De W is we degelijk full hd, gebruik zelf de xbox 360 via vga op 1080p. Ook HDMI kan op 1080p afgespeeld worden.

De X verschilt van de W door een iets lager contrast, en een verwisselbare rand om het scherm. Qua specs ontlopen de schermen elkaar niet heel veel. De X heeft alleen een Bravia EX engine, de W een normale Bravia engine. Geen idee wat dit technisch verschilt. Heb zelf uiteindelijk voor een W gekozen, en ben er erg tevreden over.

[Voor 59% gewijzigd door drmbs op 31-12-2006 14:53]

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-05 22:30

inXs

known as inXs

drmbs schreef op zondag 31 december 2006 @ 14:50:
De W is we degelijk full hd, gebruik zelf de xbox 360 via vga op 1080p. Ook HDMI kan op 1080p afgespeeld worden.

De X verschilt van de W door een iets lager contrast, en een verwisselbare rand om het scherm. Qua specs ontlopen de schermen elkaar niet heel veel. De X heeft alleen een Bravia EX engine, de W een normale Bravia engine. Geen idee wat dit technisch verschilt. Heb zelf uiteindelijk voor een W gekozen, en ben er erg tevreden over.
Idd volgens de sony site is de W gewoon Full HD. Ik vind de prijs ook nog best goed te doen eigenlijk, want uiteindelijk betaal je bij die philips bijna 1000 euro meer (als je hetzelfde formaat neemt) voor ambilight. Het ambilight is overigens eigenlijk alleen goed 'ervaarbaar' als het donker is heb ik gemerkt. Ofwel ik neig toch heel erg naar de sony (en ik neem aan dat sony zijn schermen ook zo maakt dat de PS3 er vast goed op lijkt ;) )

Ofwel ik ga de W serie heel erg in de gaten houden de komende tijd, weet iemand een winkel waar ze hangen? In de mediamarkt te Utrecht zag ik alleen de philips full HD schermen hangen ( :9~ )

[Voor 8% gewijzigd door inXs op 31-12-2006 15:29]

superB

Pagina: 1 2 3 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee