Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450
Hoewel ik je afweging snap, zou ik zou echt geen V2500 meer nemen als ik veel naar bewegende beelden kijk. Een D3000 geeft dit vele malen beter weer. Bij MM hadden ze een prachtige demo van een danseres op een zwarte achtergrond en dat was op een V2500 en W2000 geen gezicht: een en al vegen over het scherm waar een plasma of een LCD met 100/120Hz techniek gewoon perfect beeld gaf.Mr_Blobby schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:31:
[...]
Bij de mediamarkt in Utrecht hadden ze gisteren nog een aantal 32V2500's op voorraad voor maar 849 euro. Omdat ik zelf erg blij ben met mijn 32V2500 heb ik daar gisteren voor mijn ouders ook een gekocht. Als mensen twijfelen tussen de 32V2500 en de D3000, bedenk dan dat je voor het prijsverschil bijvoorbeeld een PVR met twee digitale tuners en harddisk kan kopen: de Humax PVR 9200C. Veel makkelijker dan een alphacrypt kaartje.
En dan zou je ook de Pana demo moeten zien met onder in beeld lopende letters en het verschil dan tussen 100Hz en niet: Nee, toen ik dat met eigen ogen zag vind ik het de extra investering wel waard want nu ik dat gezien heb irriteer ik me gewoon aan niet 100/120Hz LCD's en snap ik wat plasma bezitters altijd tegen LCD hebben gehad, of mogelijk nog hebben als het om zwart/grijsstappen gaat...
Material 3 Thema's voor HA | Swiss Army Knife custom card voor HA | AmoebeLabs
Hij kan er op 2 manieren in, en in de gebruiksaanwijzing staat daar niets over in.
Moet de conax-kaart met de tekst richting de achterkant van de tv, of richting de woonkamer ?
Ik wil het nu niet proberen, weet niet wat er gebeurd als ik hem er verkeerd in doe.
Nou nee.. maar gezien het feit dat ik geen geld heb voor beide in 1, gaat mijn voorkeur denk ik uit naar 100Hz. Of ik moet weer een jaar gaan wachten.. geen zin in..The_Sukkel schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 22:41:
Hoezo? Sluiten Full HD en 100Hz elkaar dan uit volgens jou?
http://www.sony.be/view/S...nl_BE&category=TVP+LCD+TV
[Voor 46% gewijzigd door Ivan4you op 22-08-2007 21:00]
Ik stel me toch grote vragen bij de manier waarom grote ketens hun plasma/lcd's voeden met signaal.Mars Warrior schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 23:19:
[...]
Hoewel ik je afweging snap, zou ik zou echt geen V2500 meer nemen als ik veel naar bewegende beelden kijk. Een D3000 geeft dit vele malen beter weer. Bij MM hadden ze een prachtige demo van een danseres op een zwarte achtergrond en dat was op een V2500 en W2000 geen gezicht: een en al vegen over het scherm waar een plasma of een LCD met 100/120Hz techniek gewoon perfect beeld gaf.
En dan zou je ook de Pana demo moeten zien met onder in beeld lopende letters en het verschil dan tussen 100Hz en niet: Nee, toen ik dat met eigen ogen zag vind ik het de extra investering wel waard want nu ik dat gezien heb irriteer ik me gewoon aan niet 100/120Hz LCD's en snap ik wat plasma bezitters altijd tegen LCD hebben gehad, of mogelijk nog hebben als het om zwart/grijsstappen gaat...
Dat signaal wordt over 50 tv's gestuurd. Iets moet er niet kloppen .
Ik heb ook een W2000 gezien met highspeed beelden en totaal geen probleem.
Een amiga 500 met 512 kb ram !
idd, dat is al sinds jaar en dag zo...multipasser schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 23:53:
[...]
Ik stel me toch grote vragen bij de manier waarom grote ketens hun plasma/lcd's voeden met signaal.
Oplossing: eigen 'bron' meenemen (desnoods een laptop met vga-kabel+ 1080p x264) en de lcd resetten naar fabrieksinstellingen.
Vooral met dat laatste hebben veel winkels problemen

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Anoniem: 220404
Zelf heb ik al een paar maanden rondgekeken op het internet, de meeste consumenten reviews zijn of tegenstrijdig, of worden weer tegengesproken op dezelfde site. In BCC, Mediamarkt en dergelijke winkels vallen de desbetreffende LCD's ook zwaar tegen in de realiteit. In de ene zaak werkt de desbetreffende TV voortreffelijk, terwijl in de andere zaak de beeldweergave ongelofelijk slecht is.
Iemand een idee waar ik naast 'http://www.hdtvtest.co.uk' een fatsoenlijke review kan krijgen?
Heb overigens ook moeite met de teletekstweergave. het beeld is behoorlijk donker, vertoont weing contrast en kan niet op 4:3 formaat ingesteld worden waardoor de letters erg uitgerekt worden. Bij elkaar is de leesbaarheid dus onder de maat. Iemand hier ervaring mee?
Ik heb wel eensuggestie, namelijk de kleuren niet op vivid/levendig zetten, maar op normaal, dat moet al een hoop oplossen. Verder kan je wat instellingen overnemen van de website van hdtvtest.co.uk: http://www.hdtvtest.co.uk...sony-kdl32d3000-settings/. Dit zijn wel instellingen van mensen die er verstand van hebben Je moet ze natuurlijk wel aanpassen aan de hoeveelheid licht in je kamer en ander omstandigheden. Maar het zou zo al een stuk beter moeten zijn.Ruud2007 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 10:24:
.... Gisteren voetbal gezien op een werkelijk gifgroen tapijt en heb nog niet ontdekt hoe ik dat kan corrigeren. Suggesties?
[Voor 0% gewijzigd door wpverbeek op 23-08-2007 11:33. Reden: Typo]
http://www.sony.be/view/S...n&category=TVP+LCD+TV#tab
In dit geval middels een BR speler en een of andere verdeler. Wat dat betekent voor het overall signaal kan ik niet zeggen, maar het was natuurlijk wel heel toevallig dat de plasma's en 100/120Hz LCD's het perfect deden en de niet 100/120Hz LCD's toevallig nietmultipasser schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 23:53:
[...]
Ik stel me toch grote vragen bij de manier waarom grote ketens hun plasma/lcd's voeden met signaal.

Overigens liet diezelfde W2000 bij dezelfde danseres, maar dan op een drukke achtergrond niet het smeer effect zien, oftewel het is maar net hoe de demo in elkaar is gezet want op een totaal zwarte achtergrond was het smeer effect (handen, jurk) ontzettend duidelijk zichtbaar

Inderdaad je moet naar de oogarts.Heb je montuur en glazen gekozen dan scroll je bij deze link naar beneden en dan zie je dat deze het wel heeft.Daggie schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 11:45:
Zie ik niet goed, of heeft de 40W3000 geen 100hz motionflow?
[Voor 3% gewijzigd door Ivan4you op 23-08-2007 12:54]
Kijk maar:
X: http://www.sony.be/view/S...n&category=TVP+LCD+TV#tab
W: http://www.sony.be/view/S...n&category=TVP+LCD+TV#tab
Ik neem binnenkort eens een halve dag verlof om alle mogelijke tv's te gaan bekijken, want ik kom er niet uit.
Een paar pagina's terug is ook in de tabel te zien "NEIN" dat de W3000 geen Motionflow / 100Hz heeftDaggie schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 13:32:
Het icoontje staat er, maar in de technische specs staat dat niet ... En bij de 40X3000 wel.
Kijk maar:
X: http://www.sony.be/view/S...n&category=TVP+LCD+TV#tab
W: http://www.sony.be/view/S...n&category=TVP+LCD+TV#tab
Ik neem binnenkort eens een halve dag verlof om alle mogelijke tv's te gaan bekijken, want ik kom er niet uit.

Heb inmiddels ook die Motionflow - 100Hz gezien van de D3000 en da's toch wel een sterk punt van de D3000.
Nog even wachten totdat 'ie geleverd wordt over twee weken, heb de Monster ISF en Avia Calibratie DVD's al in de aanslag (samen met een Samsung upscaling DVD player)

i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover
Anoniem: 230758
32d3000 is verder fantastisch. Staat aan een Cambridge Audio cinema set en is via hdmi verbonden met de PC. Harmony 885 bedient de boel. goed beeld, zowel via hdmi (720p/1080i) als via component (576p, maar die dvd-speler is heel erg goed).
sMatt
Af en toe geeft UPC de standaard kanalen ongecodeerd door en kan je dus kijken met apparatuur met een ingebouwde DVB-C ontvanger zonder een Conditional Access Module (CAM) en smartcard te gebruiken. Geniet er van zolang dat het geval is, maar er op rekenen dat het ongecodeerd blijft kan je niet. UPC heeft namelijk nooit officieel gecommuniceerd dat ze de standaard kanalen ongecodeerd door zullen geven en zullen dat ook niet doen.Anoniem: 230758 schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 08:09:
Ik heb nu sinds een week of zes de 32d3000 en ik ben er weg van. Vorige week besloot ik voor de grap de digitale tuner eens aan het werk te zetten. Ik heb geen digitaal abonnement of een alphacryptkaart of zo, maar heb de dvb-c tuner gebruikt om het 'standaard' kabelsignaal af te speuren. Blijkt dat de digitale tuner hetzelfde UPC kanalenpakket oppikt waar ik tot voorheen in analoge vorm van kon genieten. Op de site van UPC kon ik er niets over vinden. Hoe zit dat? waarom heb ik gratis digitale TV?
Een AlphaCrypt CAM heeft trouwens bij UPC geen zin want UPC maakt niet gebruik van Irdeto voor de codering, maar van Nagravision en Nagravision ondersteunt de AlphaCrypt CAM niet.
Anoniem: 54100
Ik ga hem voornamelijk gebruiken voor PS3 games, aangezien de meeste games toch 720p zijn en de 100hz is ook een plus met games volgens mij

Ik was al iets tegen gekomen over offcieus signaal doorgeven en officiele ontkenning door UPC... Raar hoor. Verschil is trouwens goed te zien. Ik zou zo overstappen als ik het niet gratis kreeg :-). Overigens zou ik nooooit naar UPC overstappen. Dan maar digitenne of zo. Zijn er nog meer alternatieven in de regio Arnhem?ArChie schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 09:49:
[...]
Af en toe geeft UPC de standaard kanalen ongecodeerd door en kan je dus kijken met apparatuur met een ingebouwde DVB-C ontvanger zonder een Conditional Access Module (CAM) en smartcard te gebruiken. Geniet er van zolang dat het geval is, maar er op rekenen dat het ongecodeerd blijft kan je niet. UPC heeft namelijk nooit officieel gecommuniceerd dat ze de standaard kanalen ongecodeerd door zullen geven en zullen dat ook niet doen.
flauw hoor. Is dat zodat we met zijn allen de onovertroffen UPC decoder gaan kopen?Een AlphaCrypt CAM heeft trouwens bij UPC geen zin want UPC maakt niet gebruik van Irdeto voor de codering, maar van Nagravision en Nagravision ondersteunt de AlphaCrypt CAM niet.
Die hoef je niet te kopen, die krijg je gratis thuisgestuurd (ook als je er niet om vraagt)Anoniem: 230758 schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 10:43:
[...]
Ik was al iets tegen gekomen over offcieus signaal doorgeven en officiele ontkenning door UPC... Raar hoor. Verschil is trouwens goed te zien. Ik zou zo overstappen als ik het niet gratis kreeg :-). Overigens zou ik nooooit naar UPC overstappen. Dan maar digitenne of zo. Zijn er nog meer alternatieven in de regio Arnhem?
[...]
flauw hoor. Is dat zodat we met zijn allen de onovertroffen UPC decoder gaan kopen?

Ik ook. Maar heb jij al een voordelige leverancier gevonden die hem ook nog eens op voorraad heeft? Want dat laatste is hier echt een probleem.Anoniem: 54100 schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 10:03:
Aardig wat mensen met een 40D3000 zag ik. Ik wil er ook een gaan kopen
Vreemd genoeg zijn ze bij mij nooit aan de deur geweest. En dat terwijl ze iedere week bellen en dan de verkeerde naam noemen. Ik maak altijd de afspraak met de telemarketeer: als je collega de volgende keer de goede naam gebruikt, kunnen we misschien zaken doen. Dan beloven ze het meteen te veranderen. Dan bellen ze een week later. met de verkeerde naam. dat gaat nu al twee jaar zo.jap85 schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 10:51:
[...]
Die hoef je niet te kopen, die krijg je gratis thuisgestuurd (ook als je er niet om vraagt).
Het 'gratis' digitale pakket is trouwens wel mager: helemaal niets extra's (of misschien Animal Planet) en geen hdkanalen. maard e kwaliteit is uitstekend, wsl ook dankzij de d3000
Ik heb een 40D3000 besteld. Zal hopelijk komende week binnenkomen, dan haal ik hem in het weekend op.
Zat tot het laatste moment te twijfelen tussen deze en de Sharp 37XD1E (Full HD), maar ik ben overtuigd door een Panasonic promo filmpje..
Dit filmpje laat het verschil zien tussen wel en geen 100Hz (misschien licht overdreven), maar vooral scrollende tekst is het perfecte voorbeeld.
Full HD geeft op 3 meter afstand niet echt meerwaarde, behalve het mooie stikkertje..
Ik moet +/- 10 dagen wachten tot hij geleverd wordtThennis schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 16:16:
Nou ik ben er ook eindelijk uit, na 2 maanden lezen en zoeken..
Ik heb een 40D3000 besteld. Zal hopelijk komende week binnenkomen, dan haal ik hem in het weekend op.
Zat tot het laatste moment te twijfelen tussen deze en de Sharp 37XD1E (Full HD), maar ik ben overtuigd door een Panasonic promo filmpje..
Dit filmpje laat het verschil zien tussen wel en geen 100Hz (misschien licht overdreven), maar vooral scrollende tekst is het perfecte voorbeeld.
Full HD geeft op 3 meter afstand niet echt meerwaarde, behalve het mooie stikkertje..

Vindt dat toch zo moeilijk te begrijpen. Een 'betere/duurdere' tv die een grote feature moet wissen tegenover zijn kleine broer. Of zijn de specs van w3000 nog niet vastgelegd?Mars Warrior schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 14:24:
[...]
Een paar pagina's terug is ook in de tabel te zien "NEIN" dat de W3000 geen Motionflow / 100Hz heeft
Een amiga 500 met 512 kb ram !
Webwinkels lopen nogal uiteen wat betreft de pixelgarantie die ze bieden. Het voordeel van de mediamarkt is dat je er altijd heen kunt. Ik weet niet wat het beleid van de Media markt exact is.Anoniem: 220404 schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 16:45:
Waar gaat de voorkeur naar uit als men de 32D3000 koopt, betreffende pixelfouten en dergelijke? De omruilgarantie van Mediamarkt of de "wet koop op afstand" bij webwinkels?
Om het een en ander te kunnen vergelijken ben ik een topic gestart met het pixelgarantie beleid van leveranciers.
Pixelgarantie leveranciers
[Voor 28% gewijzigd door Laohu op 26-08-2007 00:20]
UPC geeft regelmatig het basis kanalen pakket ongecodeerd door. Gewoon de TV eens laten zoeken naar digitale TV kanalen en dan zie vanzelf wel welke kanalen je wel en niet kan bekijken. Kwaad kan het immers niet.Laohu schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 00:15:
Ik heb sinds een paar weken de 32d3000 in combinatie met UPC digitaal. Klopt het dat ik op geen enkele manier zonder de UPC decoder kan en dus vastzit aan 2 afstandsbedieningen? Jammer dat ik daardoor niet volledig gebruik kan maken van alle opties op de tv. Enige oplossing is waarschijnlijk een universele ab kopen.
Verschillende winkels gaven Sony de schuld, en konden mij verder niet vertellen wanneer( en of) hij weer beschikbaar zou zijn.
Heb ik na maanden van vergelijken eindelijk een TV die goed bij me past, krijg je dit...

Eigenlijk bedoelde ik meer de pixelfouten die gelijk zichtbaar worden na aanschaf en die de winkeliers willicht niet willen omruilen wegens dubieuze fabrieksprotocollen. Wat is ongeveer de kans op een pixelfout na twee weken?Zilver schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 21:58:
[...]
Webwinkels lopen nogal uiteen wat betreft de pixelgarantie die ze bieden. Het voordeel van de mediamarkt is dat je er altijd heen kunt. Ik weet niet wat het beleid van de Media markt exact is.
Om het een en ander te kunnen vergelijken ben ik een topic gestart met het pixelgarantie beleid van leveranciers.
Maar als je een betrouwbare, bekende webwinkel neemt neem ik aan dat het geen probleem is? Het scheelt aardig in prijs namelijk, de laatste keer dat ik bij de mediamarkt was kostte de 32D3000 1349,- geloof ik, via een webshop 200,- (!) euro minder, dat vind ik nogal een verschil. Ik ga er waarschijnlijk binnenkort ook eentje kopen, puur en alleen voor mn PS3 die ik vorige week heb gekocht, het jeukt echt als je zo'n ding hebt staan maar weet dat je maar zo'n beetje de helft ziet van wat hij te bieden heeft (momenteel een Sony CRT breedbeeld staan..)Zilver schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 21:58:
[...]
Webwinkels lopen nogal uiteen wat betreft de pixelgarantie die ze bieden. Het voordeel van de mediamarkt is dat je er altijd heen kunt. Ik weet niet wat het beleid van de Media markt exact is.
Minder is wel dat ik em niet vaak zal gaan gebruiken, zit doordeweeks op een kamer waar ik er toch niet zoveel tijd voor heb, ik zal er dus alleen zaterdag overdag en zondag avond een paar uurtjes van kunnen genieten (rest van het weekend ook geen tijd, voetbal enzo), dat vind ik eigenlijk wel zonde.. maarja hij geeft zo'n mooi beeld

http://www.kieskeurig.nl/...14A04C12572A400430F6B.htm
BCC had hem voor € 1249 maar heeft onlangs zijn prijs verhoogd naar € 1379,00. Mediamarkt zal de prijs dan ook wel opgeschroefd hebben naar een vergelijkbaar niveau.
Is een LCD scherm zo gevoelig?Joop schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 18:19:
Zolang je je niet met je vingers aan het scherm zit of de tv veel zit te verplaatsen is die kans volgens mij minimaal.
Niet bepaald, maar als ergens een zwakke verbinding zit dan zal deze niet bezwijken als je er voorzichtig mee doet. Als je toevallig net met je vinger daar drukt zou het wel mis kunnen gaan. Maar die kans is denk ik nog steeds bijzonder klein.Anoniem: 220404 schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 11:27:
Is een LCD scherm zo gevoelig?
Het moet een Full HD zijn en 24p ondersteunen. De PS3 is inmiddels ook een goede BlueRay speler.

Ik wou eerst gaan voor de 40W2000. Ondersteund deze 24p modus?
Ik heb al een aantal pagina's extra terug gelezen, maar ik begin te twijfelen....

Of kan ik beter wachten tot de volgende reeks; 40W3000???
Leeg
De search zou je goed aan doen...BlackiE1982 schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 12:57:
Ik zoek een Sony LCD Tv voor mijn PS3.
Het moet een Full HD zijn en 24p ondersteunen. De PS3 is inmiddels ook een goede BlueRay speler.![]()
Ik wou eerst gaan voor de 40W2000. Ondersteund deze 24p modus?
Ik heb al een aantal pagina's extra terug gelezen, maar ik begin te twijfelen....![]()
Of kan ik beter wachten tot de volgende reeks; 40W3000???
Met die eisen moet je een TV uit de 3000-serie kopen.
Wat ik heb begrepen is dat ze 6 of 10 september worden uitgeleverd door Sony aan de retailers.Anoniem: 54100 schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 14:52:
Weet iemand hier iets af van eventuele leverings problemen van de Sony 40D3000? Ondanks dat hij al in de bestelling staat voor mij ben ik toch eens langs wat winkels gegaan vandaaag, maar hij is nergens meer te verkrijgen.
Verschillende winkels gaven Sony de schuld, en konden mij verder niet vertellen wanneer( en of) hij weer beschikbaar zou zijn.
Heb ik na maanden van vergelijken eindelijk een TV die goed bij me past, krijg je dit...
Heb m'n KDL40D3000 voor 1299,- kunnen regelen bij de IT's

i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Veel goedkoper dan rond de 1300,- zal je hem denk ik niet vinden.
Ik hem zal zodra die binnen is eens vergelijken met een Full HD Sharp 37".
Ben er nogsteeds van overtuigd dat 100Hz beter beeld geeft ..
Hij stond gister bij de MM in Alkmaar voor 1249,-...scorpie schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 16:51:
Wow dat is zeker een mooie prijs zeg!
Dat was de 32'' versie

[Voor 19% gewijzigd door jap85 op 28-08-2007 09:34]
Anoniem: 60111
Iemand ervaring met deze winkel?
De 32D3000 is € 1400 daar.
Anoniem: 60111
De prijzen op de site zijn inderdaad hoger, je moet hun 'bodemprijs' - zoals ze het noemen - vragen via de site of email, die zit een stuk beneden de geafficheerde prijs. Zo kreeg ik de prijs van 1350 euro voor de 40D3000. Ze staan wel tussen de verkooppunten op de sony website, dus waarschijnlijk zit het wel goed?
Hier geven ze aan dat je de bodemprijs moet aanvragen omdat ze die niet mogen publiceren:
http://fransdesmet.telenet.be/introductie/E_prijzen.htm
Hij is daar volgens mij het goedkoopst, 1283,- als je hem ophaalt, anders ongeveer 1300,-.
Is een bijzonder goede prijs en hij schijnt leverbaar te zijn binnen 5 tot 10 dagen.
Voor meer dan 50 euro minder dan in de winkel wil ik best op zoiets wachten..
Ik niet, maar geen een winkel kan hem leveren op het momentThennis schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 14:48:
Ik had ook geinformeerd bij koopgoedwinkel.nl naar de 40D3000.
Hij is daar volgens mij het goedkoopst, 1283,- als je hem ophaalt, anders ongeveer 1300,-.
Is een bijzonder goede prijs en hij schijnt leverbaar te zijn binnen 5 tot 10 dagen.

Jullie gaan strikt voor de prijs en niet voor de service? Als er sprake is van een defect zal je het direct opnemen met Sony?Thennis schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 14:48:
Ik had ook geinformeerd bij koopgoedwinkel.nl naar de 40D3000.

Zelf heb ik mn keuze al voor 90% gemaakt (panasonic 42Y700) maar ik vind het beeld van die nieuwe Sony LCD's ook echt prachtig.. wie overtuigd me ?

Vanmiddag ook gekeken op de sony.be site. De W3000 stond er vorige week al op met alle specificaties. Maar vanmiddag stond de W3000 er niet op. Een paar minuten nog een keer kijken en toen stond het model er weer wel op. Alsof ik gek aan het worden was.Joop schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 19:44:
Ik zie zonet dat de X3000 serie weer van sony.nl en .be is verwijderd. Vreemd! De X3500 en W3000 waren er volgens mij nog niet op gezet. Iemand meer info hierover? In de lijstjes die eerder voorbij kwamen stond dat de X3500 deze maand nog te koop zou zijn.

Zeker weten dat ik goed had gekeken.
Vervolgens heb ik Sony Nederland gebeld voor info over de W3000. De servicelijn medewerker was naar mijn idee helemaal van het padje af. Een 40W3000???? Nee die bestaat niet. Had hij nog nooit eerder van gehoord.

Nou ja, ik heb de moed toen maar even opgegeven. En hem vriendelijk bedankt voor zijn aandacht.
Bij sommige zenders die in 4:3 uitzenden krijg ik niet alleen balken aan de zijkanten zoals dat hoort, maar ook onder en boven zodat het beeld erg klein wordt. Ook dan moet ik weer handmatig met de zoonfunctie in de weer. Kortom, een hoop gedoe, dat zou anders moeten kunnen en liefst ‘volautomatisch’.

Bij 4:3 uitzendingen hakt hij nog steeds een erg groot stuk van de boven en onderkant af, terwijl de huidige JVC tv een smartzoom heeft waarbij hij de zijkanten iets uitrekt en daardoor boven en onder maar een heel klein stukje eraf hoeft te halen. Dit geeft een veel mooier effect (vind ik persoonlijk dan).
Ja dat vroeg ik me ook af. Natuurlijk wel leuk om voor zo'n hele lage prijs te gaan, maar hoe zit het met de service?Anoniem: 220404 schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 18:50:
[...]
Jullie gaan strikt voor de prijs en niet voor de service? Als er sprake is van een defect zal je het direct opnemen met Sony?
Standaard krijg je 1 jaar fabrieksgarantie. IMHO mij doe je er goed aan om tegen een meerprijs de garantie met bijvoorbeeld 2 jaar te verlengen (totaal 3 jaar), wat vaak ook wordt voorgesteld in winkels (BCC, ITS, MM enzo) Echter, naar wat ik begrijp kunnen de meeste webshops daar niet in voorzien (heb een stuks of vier shop benaderd en alle kunnen geen extra garantiepakette verlenen)
Dan valt een webshop bij mij al snel af. Straks gaat je Bravia van 1200 euro na bijv. 16 maanden defect, dan ben je toch behoorlijk zuur, want je kan niet meer aankloppen bij Sony.
Wie weet is het volgende overbodig en is het al gemeld, maar er zijn webshops die je bijvoorbeeld een model verkopen tegen een aantrekkelijk lage prijs, maar dat dan wel een model is voor bijvoorbeeld de Spaanse markt.
Als je nu een defect hebt, dan moet je wel contact opnemen met Sony Madrid, en hem zelf naar Madrid regelen.!
Wat betreft fransdemet.be, dit ziet er rondweg onbetrouwbaar en rommelig uit.
Niet alleen de site zelf is knudde, maar mij lijkt me dat als je een fatsoenlijke webshop runt, je wel je eigen domijnnaam hebt, en niet je eigen userpage gebruikt van je Telenet abbo.

http://fransdesmet.telenet.be/introductie/Default.htm
[Voor 11% gewijzigd door Demon_Eyez op 29-08-2007 12:06]
Het is m.i. ook een overbodig fenomeen. Volgens de EU garantie richtlijn geldt in alle lidstaten een minimale garantie termijn (de periode waarin de verkoper aansprakelijk is voor gebreken) van twee jaar. Bij ons is die twee jaar niet over genomen in de wet aangezien daar al een nog ruimere bepaling staat. In de Nederlandse wet staat namelijk dat de verkoper aansprakelijk is voor alle gebreken tijdens de periode waarin je die redelijkerwijs niet had hoeven te verwachten. Die periode is dus vaak langer nog langer dan twee jaar.
Als je daarmee bij een winkel aan komt (na bijv die 16 maanden met een garantiebewijs waarop staat "1 jaar") dan zul je ze moeten overtuigen dat ze toch aansprakelijk zijn. Daar moet je dus even je best voor doen maar is in de praktijk heel goed mogelijk. Het "garantiepakket" is eigenlijk dus een overeenkomst sluiten (met daarin voorwaarden die soms slechter zijn dan de NL wet) waardoor ze bij de winkel niet (of minder) "moeilijk" doen. Als je daarvoor wilt betalen kun je dat natuurlijk doen, maar nodig is het niet.
Meer info:
http://www.consuwijzer.nl/content.jsp?objectid=4578
http://www.consumentenbon...reparatie_buiten_garantie
Ook Sony heeft in zijn standaard 1-jarig garantie document het volgende staan:
Oftewel, Sony weet ook wel dat de ondersteuning na één jaar niet helemaal op houdt, maar het is natuurlijk wel fijn om consumenten dat te vertellen zodat ze minder garantie claims krijgen.Consumenten hebben wettelijke rechten onder van toepassing zijnde nationale wetgevingen die betrekking hebben op de verkoop van consumentenproducten. Deze garantie heeft geen gevolgen voor de wettelijke rechten waar u zich op kunt beroepen, voor rechten die niet kunnen worden uitgesloten of ingeperkt en voor rechten ten opzichte van personen bij wie u het product heeft gekocht. U kunt naar eigen inzicht de rechten uitoefenen waar u zich op kunt beroepen.
Verlengde garantie: duur en meestal onnodig
Kopen via internet
Maar de moeilijkheid bestaat uit het handhaven van deze wettelijke rechten tegenover een webshop. Zijn ze aangesloten bij een geschillencommissie bijvoorbeeld? Je kunt ze wel wijzen op hun wettelijke verplichtingen, maar of ze die ook honoreren is een andere zaak. En om nou een rechtzaak te beginnen, met alle tijd en kosten van dien.
Mediamarkt biedt de 32D3000 aan voor € 1249,-
Mokio (met een servicepunt voor afhaling en pinbetaling) biedt de 32D3000 aan voor € 1139,-
Met Mediamarkt heb je meer kans om je gelijk te halen, lijkt mij.
-----------------------------------
Trouwens, heb de Sony 32D3000 in actie gezien, wordt het 'rasterwerk' minder als je de instellingen verandert?
[Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 220404 op 29-08-2007 17:52]
Hoezo doe je het zelf niet? weet je zeker dat het gebeurtAnoniem: 159816 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 02:24:
[modbreak]We zitten ondertussen al ruim op de 1700 posts in deze thread. Het lijkt mij wel tijd voor een deeltje 3. Is er iemand die er wel wat voor voelt om een mooie openingspost te maken: schroom je niet en ga je gang.[/modbreak]
Akkoord?
Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450
Sterkte punten, was daar niet helemaal van op de hoogte.
Alleen 1 ding: Ik weet niet of jullie wel eens eens geschil met een webshop hebben gehad, ik dus wel. En ook al sta je 200% in je gelijk, het kan een enorm moeizaam en frustrerend traject zijn tot wanneer je een vervangend/gerepareerd product terug hebt van die shop, ook al sta je te zwaaien met de de wet Koop op Afstand in je hand, heb je jurische backup, etc.
De wet koop of afstand kunnen ze niet echt veel aan doen, aangezien dit toch redelijk vast staat. Wat een garantieafhandeling na verstrijken van de standaard termijn betreft is het wat lastiger, aangezien er altijd een discussie kan ontstaan over het feit welk onderdeel nou precies defect is en in hoeverre de verantwoordelijkheid bij de fabrikant ligt.Demon_Eyez schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 09:37:
@ Joop en Corvidae.
Sterkte punten, was daar niet helemaal van op de hoogte.
Alleen 1 ding: Ik weet niet of jullie wel eens eens geschil met een webshop hebben gehad, ik dus wel. En ook al sta je 200% in je gelijk, het kan een enorm moeizaam en frustrerend traject zijn tot wanneer je een vervangend/gerepareerd product terug hebt van die shop, ook al sta je te zwaaien met de de wet Koop op Afstand in je hand, heb je jurische backup, etc.
Wel vraag ik mij af hoe ik kan instellen dat de tv het scherm uitzet ("Beeld-Uit" bij PowerSave) als ik een radiozender heb opstaan. Steeds door alle menu's lopen lijkt me wat overdreven.
Iemand een suggestie?
Akkoord!The_Sukkel schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 08:22:
Ik wil het best wel doen, maar daarvoor wil ik wel even de tijd nemen (vanavond en morgen).
Akkoord?
Kan ik in het mooie nieuwe topic vertellen over mijn dan binnengekomen 40D3000..

Anoniem: 121131
Fransdesmet is zeker een betrouwbare winkel, de winkelinrichting trekt op niks, maar dat heeft ook totaal geen belang. Ik heb verleden week nog een surround van Philips gaan halen voor mijn oom, was 40 euro goedkoper dan de 2de goedkoopste die ik vond ( in Belgie welteverstaan ).Anoniem: 60111 schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 11:27:
Net daarom vraag ik of iemand er ervaring mee heeft. De site boezemt me weinig vertrouwen in...
De prijzen op de site zijn inderdaad hoger, je moet hun 'bodemprijs' - zoals ze het noemen - vragen via de site of email, die zit een stuk beneden de geafficheerde prijs. Zo kreeg ik de prijs van 1350 euro voor de 40D3000. Ze staan wel tussen de verkooppunten op de sony website, dus waarschijnlijk zit het wel goed?
Hier geven ze aan dat je de bodemprijs moet aanvragen omdat ze die niet mogen publiceren:
http://fransdesmet.telenet.be/introductie/E_prijzen.htm
Misschien omdat ik zelf geen wandelende database ben vol met alle ins en outs met betrekking tot Sony?markmg schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 07:52:
[...]
Hoezo doe je het zelf niet? weet je zeker dat het gebeurt
GeweldigThe_Sukkel schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 08:22:
Ik wil het best wel doen, maar daarvoor wil ik wel even de tijd nemen (vanavond en morgen).
Akkoord?

Zit even te kijken hoe ik hem online kan zetten, heb geen eigen website.
Harold_S schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 21:23:
[...]
Vanmiddag ook gekeken op de sony.be site. De W3000 stond er vorige week al op met alle specificaties. Maar vanmiddag stond de W3000 er niet op. Een paar minuten nog een keer kijken en toen stond het model er weer wel op. Alsof ik gek aan het worden was.
Zeker weten dat ik goed had gekeken.
Vervolgens heb ik Sony Nederland gebeld voor info over de W3000. De servicelijn medewerker was naar mijn idee helemaal van het padje af. Een 40W3000???? Nee die bestaat niet. Had hij nog nooit eerder van gehoord.U bedoeld zeker de D3000??
Nou ja, ik heb de moed toen maar even opgegeven. En hem vriendelijk bedankt voor zijn aandacht.
Ik hoop dat de mijne maandag of dinsdag binnen isThennis schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 13:34:
[...]
Akkoord!
Kan ik in het mooie nieuwe topic vertellen over mijn dan binnengekomen 40D3000..

Hello, kan je me zeggen of je de PS3 op 1080p laat werken? Op de site van Sony staat vermeld dat 1080p mogelijk is via de HDMI aansluitingen. Is dit werkelijk zo?zAo schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 12:34:
Gisteren mijn 32D3000 gehaald samen met een Alphacrypt. Beeld is zeer goed (zeker op de PS3) en de installatie was een eitje.
Intel Core i5 2500K // Scythe Mugen II // MSI Z68a-GD65 // Kingston 16Gb HyperX // MSI N580GTX Lightning Extreme 3Gb // Crucial CT512 GB M4 SSD // Lian Li PC-X900B // MacBook Pro 15" // iPad 64GB // iPhone 5 64GB
in het menu geeft hij 1080p aan, maar zodra je een spel opstart verandert het naar 720pZavantas schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 17:58:
[...]
Hello, kan je me zeggen of je de PS3 op 1080p laat werken? Op de site van Sony staat vermeld dat 1080p mogelijk is via de HDMI aansluitingen. Is dit werkelijk zo?
rMBP M1 13" iPhone 12 Mini Watch S7 AirPods Pro
Ik heb mijne 40d3000 1360 euro betaald meer dan een maand geleden bij electro neven in sint truiden, geen webshop maar een betrouwbare electro winkel. Was een zeer goede prijs en de service naderhand heeft mij overtuigd om daar te gaan. Als er een probleem is word de tv bij mij opgehaald en een ander toestel in de plaats gezet, ik hoef mij van niks iets aan te trekken, is het toestel gerepareerd word het terug gebracht. Bij een webshop zit je zelf te sleuren met je tv.Anoniem: 60111 schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 08:55:
Ik heb een prijs van 1350 euro voor de 40D3000 bij Frans Desmet. Wel dezelfde leveringsproblemen zoals overal... Lijkt me een heel scherpe prijs voor een Belgische winkel.
Iemand ervaring met deze winkel?
Als je TV 1080p (Full HD dus) ondersteunt moet het gewoon automatisch werken, alleen via HDMI natuurlijkZavantas schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 17:58:
[...]
Hello, kan je me zeggen of je de PS3 op 1080p laat werken? Op de site van Sony staat vermeld dat 1080p mogelijk is via de HDMI aansluitingen. Is dit werkelijk zo?
Niet alle spellen worden uitgebracht op 1080p.Gekkenhuis schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 18:06:
[...]
in het menu geeft hij 1080p aan, maar zodra je een spel opstart verandert het naar 720p
Wanneer je naar de beeldinstellingen gaat, selecteer HDMI en druk op rechts ipv X. Dan kan je meer instellen, bijvoorbeeld welke resoluties wel of niet moeten worden gebruikt.
[Voor 31% gewijzigd door BlackiE1982 op 30-08-2007 21:26]
Leeg
PSNID : HoefMeistert
Anoniem: 226743
Nee joh, bij de betere webshops heb je standaart 2 jaar on site garantie. Fabriek komt je toestel afhalen en of ter plaatse repareen.brancop schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 18:31:
[...]
Ik heb mijne 40d3000 1360 euro betaald meer dan een maand geleden bij electro neven in sint truiden, geen webshop maar een betrouwbare electro winkel. Was een zeer goede prijs en de service naderhand heeft mij overtuigd om daar te gaan. Als er een probleem is word de tv bij mij opgehaald en een ander toestel in de plaats gezet, ik hoef mij van niks iets aan te trekken, is het toestel gerepareerd word het terug gebracht. Bij een webshop zit je zelf te sleuren met je tv.
Ik geloof dat het antwoord al meerdere keren gegeven isZavantas schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 17:58:
[...]

Overigens heb ik nog steeds geen oplossing voor het uitschakelen van de backlight/het scherm. Niemand een idee?
Anoniem: 157906
Ik denk dat de EPG de programmagegevens naar de recorder kan sturen (Smartlink-achtige functie) zodat je de timer van de recorder automatisch programmeert. Maar hoe de recorder dan vervolgens die zender gaat ontvangen moet 'ie zelf weten denk ik... ontvanger van de TV gebruiken zal niet gaan.DutchBigB schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 20:44:
Waar ik echter nog niet uit ben is hoe je een en ander kan combineren met een hdd recorder, in de EPG lijkt het namelijk dat je ook de digitale programma's zou moeten kunnen opnemen, maar dan zou deze de ontvanger van de tv moeten gebruiken.... Maja dat zoek ik nog wel uit.
Hoop dat dit helpt voor mensen die het nog niet helemaal weten....
Ik hoop dat Sony ooit ook nog eens met een TV komt met ingebouwde harddisk, zoals Loewe en Sharp. Heb het gevoel dat de meeste mensen hun dvd-recorder vooral gebruiken om even iets op te nemen voor een paar dagen dat ze vervolgens weer wissen, het echte archiveren op DVD komt volgens mij niet veel voor.
Deel 3 hier aangemaakt...
[LCD TV] Sony BRAVIA (alle series) topic deel 3
[Voor 5% gewijzigd door The_Sukkel op 31-08-2007 23:16]
Dit topic is gesloten.