Ik kan je niet met zekerheid vertellen of het bij de X series ook het geval is, maar het is in ieder geval mogelijk bij beide W modellen.
Sony doet nog wel eens moeilijk over dit probleem, aangezien Sony nog wel eens bang is om toe te geven dat ze fouten maken. Ze doen het af als een miniem probleem dat met een simpele fix te verhelpen is (wat niet meer doet dan je backlight gewoon lager zetten, dus dan is het niet weg, maar is het gewoon donkerder).
Binnen 7 dagen heb je natuurlijk sowieso het recht om de tv terug te sturen volgens de wet Koop of afstand, maar dan moet je in veel gevallen zelf gaan slepen met de tv
Als ik deze tv zou kopen dan zou ik het volgende afspreken met de verkoper:
- Als ik niet tevreden ben wordt de tv weer opgehaald / aan huis geswapped
- reparaties aan huis
Met het risico in herhaling te vallen, van alle winkels waar hij staat bij kieskeurig heb ik alleen Mokio gevonden die dit ook doet (dus mocht er nog één zijn, dan hoor ik het graag).
Voor de 40w2000 heeft Mokio ook een hele goede prijs, maar inmiddels heb ik een nieuw huis en grotere afstand, dus wil ik de 46" Die is dan toch weer een paar honder euro duurder bij Mokio (waarom tik ik telkens Mokia

), dus ik hoop nog een beetje te kunnen onderhandelen, want ik wil best iets meer betalen voor goede service, maar 300 euro is toch iets teveel van het goede.