[LCD TV] Sony Bravia (alle series) topic deel 2 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 18 Laatste
Acties:
  • 69.433 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greekmaster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:10
Ik heb een 40W2000 en mijn maat een 42XDIE, bijden kijken we via de sateliet. Ten eerste vind ik het menu van de sony veel uitgebreider, je kan meer dingen instellen, Afstandsbedining vd Sharp is echt lelijk, Kwa geluid maakt het niet echt veel uit. Beeldvergelijking Sony vind ik net iets scherper, bij de sharp is het soms wazig als mensen bewegen of id.

Voordat ik mijn tv kocht in december was de sharp mijn eerste keus, maar de glanzende rand vond ik niet echt super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Ik ben juist op zoek naar die glanzende piano-black rand.
Gaan er nieuwe Sony modellen komen, met zo'n rand, en geen speakers (of afneembare speakers dan). Vind speakers zo nutteloos, en maken een tv alleen maar lomper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

UltraSub schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 10:16:
Gaan er nieuwe Sony modellen komen, met zo'n rand, en geen speakers (of afneembare speakers dan). Vind speakers zo nutteloos, en maken een tv alleen maar lomper.
Ziet er wel leuk uit zo'n rand, maar het is net als met een glimmende zwarte auto. Je ziet echt elk vlekje erop.
Dan heb je ook nog dat het veel meer spiegelt, dus dan ga ik toch maar voor de matte rand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-09 17:27
Blindfold schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 12:54:
[...]

Ziet er wel leuk uit zo'n rand, maar het is net als met een glimmende zwarte auto. Je ziet echt elk vlekje erop.
Dan heb je ook nog dat het veel meer spiegelt, dus dan ga ik toch maar voor de matte rand.
Ik ben juist blij dat Sony niet mee gaat in de trend om alles zo veel mogelijk in een hoogglans zwarte lak te zetten. Los van bovenstaande opmerkingen, vind ik het gewoon niet mooi (en dat beperkt mijn keus in tv-land alsmaar meer). :'(

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sharp is zeker geen slechte tv, maar de sony schijnt beter te zijn (mits je geen model hebt met het befaamde backlight mura probleem en dat komt ook best vaak voor, dus zeker iets wat je in je beslissing mee kunt nemen).
En als je zulke backlight problemen hebt, kun je dan een nieuwe krijgen met garantie of hoe zit dat? En gelden die problemen voor zowel de X als W serie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Blindfold schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 12:54:
[...]

Ach ja.. Heb ook al een hoogglans keuken, en daar zei ook iedereen van "dat gaat vlekkuuuuh!!". Valt best mee. Is een beetje hoe je er mee om gaat. Ik heb (nog) geen kinderen, dus dat valt al mee op het gebied van vlekken. Ben volledig met je eens dat het enorm vlekgevoelig zal zijn, maar niet aanraken is dan ook het devies :)

Maar weet iemand nou of ze leverbaar gaan worden, of niet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 15:08:
[...]

En als je zulke backlight problemen hebt, kun je dan een nieuwe krijgen met garantie of hoe zit dat? En gelden die problemen voor zowel de X als W serie?
Ik kan je niet met zekerheid vertellen of het bij de X series ook het geval is, maar het is in ieder geval mogelijk bij beide W modellen.

Sony doet nog wel eens moeilijk over dit probleem, aangezien Sony nog wel eens bang is om toe te geven dat ze fouten maken. Ze doen het af als een miniem probleem dat met een simpele fix te verhelpen is (wat niet meer doet dan je backlight gewoon lager zetten, dus dan is het niet weg, maar is het gewoon donkerder).

Binnen 7 dagen heb je natuurlijk sowieso het recht om de tv terug te sturen volgens de wet Koop of afstand, maar dan moet je in veel gevallen zelf gaan slepen met de tv
Als ik deze tv zou kopen dan zou ik het volgende afspreken met de verkoper:
- Als ik niet tevreden ben wordt de tv weer opgehaald / aan huis geswapped
- reparaties aan huis

Met het risico in herhaling te vallen, van alle winkels waar hij staat bij kieskeurig heb ik alleen Mokio gevonden die dit ook doet (dus mocht er nog één zijn, dan hoor ik het graag).
Voor de 40w2000 heeft Mokio ook een hele goede prijs, maar inmiddels heb ik een nieuw huis en grotere afstand, dus wil ik de 46" Die is dan toch weer een paar honder euro duurder bij Mokio (waarom tik ik telkens Mokia :) ), dus ik hoop nog een beetje te kunnen onderhandelen, want ik wil best iets meer betalen voor goede service, maar 300 euro is toch iets teveel van het goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16-09 23:33
Blindfold, heb jij zelf ervaring met de backlight problemen? Of ga je voornamelijk af op de verhalen van avsforum.com? Ik heb daar een hele tijd mee gelezen, ik overweeg zelf ook al een tijdje om de 40W2000 te kopen, maar ik heb ook sterk de indruk gekregen dat er daar een groot aantal mensen echt té kritisch zijn. Problemen die alleen zichtbaar zijn in volledig verduisterde kamers en dan alleen als je een bepaalde ingang selecteerd terwijl daar geen signaal op zit op dat moment, etc. Volgens mij wordt het een beetje opgeblazen. Dat er wel een issue is bij een groter dan gemiddeld aantal TV's ontken ik daarmee niet. Overigens gaat het daar over zowel de W als de X serie. (Die in de US anders heten.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
Joop schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 19:41:
Blindfold, heb jij zelf ervaring met de backlight problemen? Of ga je voornamelijk af op de verhalen van avsforum.com? Ik heb daar een hele tijd mee gelezen, ik overweeg zelf ook al een tijdje om de 40W2000 te kopen, maar ik heb ook sterk de indruk gekregen dat er daar een groot aantal mensen echt té kritisch zijn. Problemen die alleen zichtbaar zijn in volledig verduisterde kamers en dan alleen als je een bepaalde ingang selecteerd terwijl daar geen signaal op zit op dat moment, etc. Volgens mij wordt het een beetje opgeblazen. Dat er wel een issue is bij een groter dan gemiddeld aantal TV's ontken ik daarmee niet. Overigens gaat het daar over zowel de W als de X serie. (Die in de US anders heten.)
Dit vraag ik me ook af, de hoeveelheid berichten op dat forum is toch overweldigend waardoor ik toch denk dat het puur in US?/UK? voorkomt of dat men iets wat te kritisch zijn. Vooral op kieskeurig zie je nagenoeg geen klachten erover bijvoorbeeld en. Vaak zie je de opmerking, "als het scherm op een input staat zonder signaal (dus volledig zwart) en de kamer is volledig donker, dan zie ik vlekken". En tijdens input is het nagenoeg niet zichtbaar.

Ook heb ik Sony tv's gezien in de winkel en bij een vriend van me. Ik zie deze problemen niet direct. Wel zie ik bij donkere scene's dat het contrast te wensen overlaat (32v2000). Maar de 40w2000 ziet er echt rete strak uit!

BRON
can confirm that at the moment, the 40W I'm using for this review suffers from the problem, but only at its default Backlight settings. With the backlight reduced and the Power Saving mode on, it's unnoticeable....................................................................UPDATE (January 14, 2007): I am now expecting my third KDL-40W2000 to be delivered from my retailer as the previous two have shown mura defects with no improvement over an extended period of usage time. An American forum has a very long thread dedicated to this problem (it affects the equivalent American 1080p Sony models, too). Here's hoping that my third TV will be free of problems, as other panel manufacturers are producing mura-free panels of this size and resolution.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

Joop schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 19:41:
Ik ben zelf een ook wannabee koper die een beetje is afgeschrikt door alle verhalen. Voornamelijk van avforums.com (UK versie van avsforum). Daar heb ik een heleboel gelezen en ik ben wel met je eens dat daar een aantal mensen zitten die wel erg miereneukerig zijn, maar aan de andere kant heb ik ook al een aantal foto's gezien waarbij het toch overduidelijk is dat het scherm niet in orde is.

Voorbeeld van een scherm met mura en eentje zonder Afbeeldingslocatie: http://img207.imageshack.us/img207/127/sonymesson9te8.jpg

Daarnaast heb ik zelf een bericht op de sony site gelezen waar ze onderkennen dat het probleem kan voorkomen bij een aantal tv's

Het is zeker zo dat het voornamelijk bij weinig tot geen licht duidelijker te zien is, maar aangezien ik toch regelmatig 's avonds/ 's nachts films kijk, is dat voor mij zeker een reden om erg kritisch op dit soort problemen te zijn.

Maar een ieder moet natuurlijk voor zichzelf beslissen hoe erg het voor hen is. Ik ben gewoon een zeikerd en als ik 3000 euro uitgeef voor een tv, dan wil ik niet eens iets hebben dat lijkt op een lichte vlek, want dan gaat ie gewoon terug.

Nog een leuke link: http://www.hdtvtest.co.uk...l40w2000-clouding/#more-8

Site waar verschillende tests worden gedaan over hdtv's, waaronder de 40w2000. Staat een stukje bij over het clouding verhaal.

[ Voor 5% gewijzigd door Blindfold op 21-03-2007 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Nu online
Blindfold schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 00:55:
[...]

Ik ben zelf een ook wannabee koper die een beetje is afgeschrikt door alle verhalen.
Dat probleem heb ik ook deels, maar als je goede afspraken maakt met de verkoper denk ik dat dit opgelost kan worden aangezien niet alle schermen hier last van hebben.

En het beeld hier boven is echt een extreem voorbeeld van dit probleem lijkt mij aangezien ik dit niet heb gezien op 8 verschillende schermen 40"en 32"

[ Voor 17% gewijzigd door Falcon Heavy op 21-03-2007 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

Frank J. schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 09:48:
[...]
Dat probleem heb ik ook deels, maar als je goede afspraken maakt met de verkoper denk ik dat dit opgelost kan worden aangezien niet alle schermen hier last van hebben.

En het beeld hier boven is echt een extreem voorbeeld van dit probleem lijkt mij aangezien ik dit niet heb gezien op 8 verschillende schermen 40"en 32"
In de winkel zie je dit probleem inderdaad meestal niet, aangezien het voornamelijk te zien is als de kamer verduisterd is.

Sowieso ook al heeft een scherm maar een beetje last ervan. Als hij niet zo egaal is als de onderste dan hoef ik hem niet.

Ik ben met je eens dat je goede afspraken moet maken met de verkoper, maar als ik verhalen lees van mensen die al 3 keer hun scherm hebben teruggebracht, dan wil ik toch wel even wachten totdat Sony z'n shit op orde heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:36
Zo! Vanmorgen de 40W2000 besteld bij Mokio. Als alles meezit komen ze'm woensdag 4 april (op mijn verzoek) bij me afleveren, uitpakken en de verpakkingsrotzooi weer meenemen!
Gisteravond deal afgeketst met de lokale It's dus vandaag maar meteen besteld!
I'll keep you guys posted! :)

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Nu online

Alfisti

So macht Reisen Spaß

UltraSub schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 10:16:
Kom 1 nieuwe serie, de 'D" serie maar ook die is mat zwart.
Vince22 schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 14:49:
Zo! Vanmorgen de 40W2000 besteld bij Mokio. Als alles meezit komen ze'm woensdag 4 april (op mijn verzoek) bij me afleveren, uitpakken en de verpakkingsrotzooi weer meenemen!
Voor welke prijs? Sony heeft per vanmorgen de prijs weer naar beneden aangepast :) (op de 40W2000 dan maar 100 euro maar toch ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
Heb voor de KDL-40W2000 € 2031,99 betaald, incl de comfort afleveringsservice dus. Hier gaat uiteraard de cashback nog vanaf. Dus uiteindelijk 1780 euro, ik vond eht een mooie prijs en had geen zin om nóg langer te wachten, aangezien er een levertijd van 3-7 werkdagen op zit en ik hem per sé vanaf 4 april wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UltraSub schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 08:16:
Wie heeft hier ervaring met Redcoon.nl?
Ze hebben daar een zwarte (!!) 46X voor 3540 euro, en 50 euro verzendkosten. Ik vind het alleen een enorm bedrag om over internet te bestellen ;)
Daarnaast zit ik met eventueel terugsturen mochtie toch te groot zijn, of rotte pixels. :P
Er staat wel dat je gewoon 7 dagen bedenktijd hebt, maar dat heeft me al vaker in mijn kont gebeten. Heb hem overigens gisteren maar ff toegevoegd aan de Pricewatch.
heb redcoon laatst gemaild over pixelgarantie, die geven ze alleen bij 5(!) dode pixels op 1 rij!! niet doen dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 15:57:
[...]

heb redcoon laatst gemaild over pixelgarantie, die geven ze alleen bij 5(!) dode pixels op 1 rij!! niet doen dus
Maakt helemaal niets uit (tenzij de pixels pas na 7 dagen dood gaan). Je kunt namelijk de tv altijd binnen een week terugsturen zonder opgaaf van redenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Nu online
Vince22 schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 14:49:
Hoi Vince, wat was de deal van de It's? Ik ben hier aan het rondneuzen in de buurt en heb voor de volgende 2 tv's de prijzen van gekregen:

BCC 48 uur pixel en +/- 1 week mura + ophalen bij klant indien defect
40w2000 €2399
32v2500 €1349
totaal incl korting en cashback (+/-€3060 hier kan nog meer af begreep ik ;) )

It's 2 weken pixel en mura
40w2000 €2599
32v2500 €1599
totaal incl korting en cashback (+/- 3357)

De i't's had een achtelijke hoge prijs voor de 32v2500 namelijk €1599.
Binnen nu en volgend weekend ga ik de knoop doorhakken >:)

Ik hoor trouwens niet heel veel hier in NL en op buitenlandse fora dat er pixel fouten in de schermen van Sony voorkomen. En indien dit voorkomt zal Sony hier per individu naar kijken als de winkel geen service meer biedt.

[ Voor 10% gewijzigd door Falcon Heavy op 21-03-2007 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Nu online

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Frank J. schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 18:19:
[...]
De i't's had een achtelijke hoge prijs voor de 32v2500 namelijk €1599.
Is niet achterlijk hoor :) was tot vanmorgen de officiele prijs echter per vandaag heeft Sony de verkoopprijs aangepast van 1599 naar 1399 euro ( en daar gaat cashback nog van af ), nog even een bezoekje brengen en rondje doen dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
Hoi Frank,
Het It's verhaal was als volgt. Ik ben min of meer naar It's gegaan om te kijken voor betere service als dat ik bij een willekeurig internetbedrijf krijg waarbij je tv via TPG wordt verzonden. Dit was voor mij absoluut geen optie dus ik naar de It's.
De prijs die ik met de verkoper overeen was gekomen was € 2100,- (waar cashback nog vanaf gaat).
Hij stond bij it's voor €2599 in de winkel, dus ik als argumenten gegeven hoe goedkoop ie wel niet op internet is, maar ik best wat extra bereid ben te betalen voor extra service, bijvoorbeeld zelf naar de winkel brengen, of thuis ernaar laten kijken. Dit kon allemaal dus voor die € 2100 maar moesten ze dus eerst met het hoofdkantoor overleggen of dit akkoord was... Na 10 minuten wachten bleek dus het hoofdkantoor dit dus af tekeuren wegens te weinig marge e.d.
Dus toen de verkoop niet doorgegaan was, ik naar huis en achter internet gekropen en uit gaan zoeken welke internet winkel, die de tv had staan onder de € 2100 en mét cashback, de beste service heeft.

Zodoende ben ik dus uitgekomen bij Mokio, omdat:
* Ze telefonisch bereikbaar zijn en je goed te woord staan
* Als er een defect is, komt reparatie bij me thuis
* Afleverdag op afspraak
* Richttijden van te voren bekend
* Belservice 30 minuten voor aankomst
* Betaling bij aflevering, niet vantevoren, ook erg belangrijk vind ik.
* Komen met eigen vervoer, niet met TPG dus.

Voor de aflevering:
* Het apparaat wordt uitgepakt, gecontroleerd op schade, het verpakkingsmateriaal wordt meegenomen.

Zeer uitgebreide service dus, en de shop surveys zijn ook allemaal erg positief.
Daarom voor mij dus de keuze voor Mokio.

Dit onderstaande stukje vond ik ook belangrijk:
Herkomst & garantie
Herkomst artikel: Nederland
Fabrieksgarantie: 2 Jaar
Serviceniveau: Gratis monteur aan huis
Afhandeling defect: Servicegarantie mokio

Servicegarantie
8 dagen Retourgarantie
14 dagen omruilgarantie
Reparatiegarantie

Trouwens de uiterste prijs waar die bij It's voor weg mocht was € 2300.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Nu online
Alfisti schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 18:39:
[...]

Is niet achterlijk hoor :) was tot vanmorgen de officiele prijs echter per vandaag heeft Sony de verkoopprijs aangepast van 1599 naar 1399 euro ( en daar gaat cashback nog van af ), nog even een bezoekje brengen en rondje doen dus ;)
Ghehe ok, ik vond dat prijs verschil tussen de BCC en de IT's al zo groot dus dat verklaart een hoop.

@Vince22 het probleem is dat de tv van mijn ouders is overleden. Dus ik ook (ach wat jammer >:) ) ben genoodzaakt om tot koop over te gaan. De it's was wel ernorm gezakt met die 2 tv's zo een 490 euro. Ik ga morgen naar de Mediamarkt wat meer info vragen daar en combinatie prijzen en dan misschien naar de it's en de bcc even kijken hoe dat zit met levering e.d.

Zoals je zelf ook zegt ik wil best meer betalen voor service e.d. maar dan denk ik persoonlijk aan 100 euro extra voor een 32" en 150 euro voor een 40".

zozo de prijzen van Mokio zijn zeker gunstig. Vooral de garantie e.d. spreken mij aan, tevens wordt er bij een 2de tv korting gerekend met de bezorgservice 30 ipv 50 euro. scheelt me zo een 170 euro dan bij de BCC maar bij de BCC volgens mij geen bezorging e.d. toch maar eens babbelen van het weekend.....

[ Voor 13% gewijzigd door Falcon Heavy op 22-03-2007 07:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 19:22
Ik snap die pixelgaranties nooit zo goed.

Ik had bij de aankoop van mijn vorige laptop ook zo'n No-no voor mijn neus staan die mij pixelgarantie etc wilde aansmeren. Ik heb geweigert en bij aannkomst thuis bleeken er 2 pixels defect te zijn.

Dus terug naar de winkel en gezegd dat ik een andere wilde hebben omdat er 2 pixels kapot waren.
Die vent begon wat te leuteren over pixel policy van fabrikant, en dat ik geen pixelgarantie had etc etc. Ik heb toen gezegd dat ik dan mijn laptop volledig wilde retourneren op basis van het normale consumenten recht en dat ik binnen 8 dagen zonder opgaven van reden mijn koopcontract kon ontbinden als de laptop niet aan mijn verwachting voldeed. Dus bij deze....

Binnen 30 seconden stond er toen opeens een nieuwe doos voor mijn neus. :+

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HappyGilmore
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-05 23:21

HappyGilmore

Hits it over the highway ...

Ik ben van plan om binnenkort de Sony LCD-TV 40X2000 te kopen maar ik twijfel nog tussen deze en de 46V2000. In de winkel viel mij de kwaliteit van de 46V2000 erg tegen maar het is wel weer een stuk meer beeld tegen een nagenoeg zelfde prijs. Heeft iemand een goed argument waarop ik een verstandige beslissing kan maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HappyGilmore schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 16:32:
Ik ben van plan om binnenkort de Sony LCD-TV 40X2000 te kopen maar ik twijfel nog tussen deze en de 46V2000. In de winkel viel mij de kwaliteit van de 46V2000 erg tegen maar het is wel weer een stuk meer beeld tegen een nagenoeg zelfde prijs. Heeft iemand een goed argument waarop ik een verstandige beslissing kan maken?
Ja een Samsung 46F71 (46inch true hd 8) voor 2298 euro)
http://www.kieskeurig.nl/...3DCD5C12571E70037D9FA.htm

Of veel beter de nieuwste generatie LCD tv's met HDMI 1.3 en contrast van 1:15000
Samsung 46M87
Afbeeldingslocatie: http://www.samsung.com/uk/products/television/tftlcd/images/m87_lrg.jpg
http://www.samsung.com/uk...u.asp?page=Specifications
http://www.kieskeurig.nl/...16EF8C12572A50042F75F.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Nu online

Alfisti

So macht Reisen Spaß

HappyGilmore schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 16:32:
Al naar de 46W2000 gekeken? Wel full-hd maar geen X serie prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 16:48:
[...]

Ja een Samsung 46F71 (46inch true hd 8) voor 2298 euro)
gaat er bij mij niet in dat de F71 beter is dan een X of zelfs een V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Nu online
Ik heb wat advies nodig. Mijn ouders willen ook een nieuwe tv.
Een 26" van Sony. Namelijk de 26s2030 of de 26p2530.

De 26s2030 heeft hetzelfde desing als de s2530 serie. Maar wel een lager nummer. Is dit dan ook een compleet ander aangestuurd scherm of is deze van dezelfde lijn als de 32/40/46s2530 serie ondankt het lagere nummer achter de p ?

De 26p2530 heeft hetzelfde design als de 32p2530 serie maar ik heb het idee dat dit een voorloper is van de s serie.

Weten jullie het verschil tussen deze s2030 met de s2530 en de p2530 serie en welke als nieuwer/beter aangemerkt kan worden?

Thnx

[ Voor 16% gewijzigd door Falcon Heavy op 23-03-2007 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Nu online

Alfisti

So macht Reisen Spaß

S20xx serie is de voorloper van de S25xx serie oftwel een oud model :)

Verschil ( even zo uit het hoofd dus 100% zeker weet ik het niet )is dat de S20xx serie een lager contrast en 1 HDMI i.p.v. 2 HDMI aansluitingen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Nu online
Alfisti schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 19:42:
S20xx serie is de voorloper van de S25xx serie oftwel een oud model :)

Verschil ( even zo uit het hoofd dus 100% zeker weet ik het niet )is dat de S20xx serie een lager contrast en 1 HDMI i.p.v. 2 HDMI aansluitingen heeft.
Ok maar er is ook een p25xx maar niet met het design van de s. Is deze p25xx dan wel nieuwer? Ik raak in de war omdat de S25xx serie (ook de S20xx) naar mijn idee een nieuwer design hebben dan de P25xx.
In hoeverre is de P25xx dan ouder of nieuwer dan de S25xx ? En heeft de S25xx serie dan geen 26" formaat?

ofwel moeten we de s2030 of de p2530 nemen :P

[ Voor 3% gewijzigd door Falcon Heavy op 23-03-2007 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Nu online

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Frank J. schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 19:50:
[...]
Ok maar er is ook een p25xx maar niet met het design van de s. Is deze p25xx dan wel nieuwer?
De P is nieuwer maar de S is een beter gespecificeerd toestel :P S heeft onder andere een lichtsensor en draaivoet,
Ik raak in de war omdat de S25xx serie (ook de S20xx) naar mijn idee een nieuwer design hebben dan de P25xx.
En dan komt er ook nog een D serie die weer tussen de V en W serie gaat zitten, geen full-hd is maar wel 100hz........ volgt u het nog? :P
In hoeverre is de P25xx dan ouder of nieuwer dan de S25xx ? En heeft de S25xx serie dan geen 26" formaat?
P en S25xx serie zijn beide lopende serie's, de S is een luxer model.
De S25xx is ook in 26 inch te krijgen.
ofwel moeten we de s2030 of de p2530 nemen :P
in 26" een S maar ik zou zeker eens gaan kijken ( en ernstig overwegen ;) ) naar een KDL32V2500 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Nu online
Alfisti schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 20:14:

P en S25xx serie zijn beide lopende serie's, de S is een luxer model.
De S25xx is ook in 26 inch te krijgen.

[...]

in 26" een S maar ik zou zeker eens gaan kijken ( en ernstig overwegen ;) ) naar een KDL32V2500 :)
Wel raar dat ze nergens de 26s2530 hebben en kennen, mediamarkt bcc internetwinkels? Wel de 26s2030!
Morgen maar even bellen naar mokio, ze hebben de 26s2530 niet maar wel de 26p2530..... ZUCHT :P

en 32"inch is echt te groot, mijn ouders waren er wel van overtuigd dat deze mooier beeld en design had maar 32"is echt te groot. Jammer geen 26"!

[edit] De kogel is door de kerk, vandaag de bestelling geplaatst voor 2 tv's:

40w2000 levering aankomende week
26p2530 in bestelling

>:)

[ Voor 22% gewijzigd door Falcon Heavy op 24-03-2007 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Heeft iemand al die spullen opgestuurd ivm cashback actie? Weet namelijk niet precies welke streepjescodes ik moet opsturen. Staan namelijk nogal wat streepjescodes op de doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Nu online

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Frank J. schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 23:10:
[...]

Wel raar dat ze nergens de 26s2530 hebben en kennen, mediamarkt bcc internetwinkels? Wel de 26s2030!
Ik moet het voor de zekerheid nakijken wat er exact leverbaar is, ben alleen dinsdag pas op het werk om het te checken :) ( zou zo maar kunnen zijn dat ik er ook naast zit hoor :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Nu online
Alfisti schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 14:54:
[...]

Ik moet het voor de zekerheid nakijken wat er exact leverbaar is, ben alleen dinsdag pas op het werk om het te checken :) ( zou zo maar kunnen zijn dat ik er ook naast zit hoor :P )
Ghehe geeft niet, ik denk dat deze niet bestaat. Wel in de 26s2030 of de 26p2530 maar niet de 26s2530. Maar de beslissing is genomen :) 40w2000 en een 26p2530.

Wat is het makkelijkst om mijn pc straks aan te sluiten op de 40w2000? ik heb een DVI-I aansluiting op mijn videokaart.

*DVI-HDMI
*DVI-VGA

Kun je dan de native resolutie van 1920 x 1440 eenvoudig gebruiken? Of dient dit dmv powerstrip oid ingesteld te worden? Ik denk dat de VGA aansluiting een powerstrip nodig heeft en de HDMI automatisch het scherm formaat herkend, of wordt dit dan 1920x1080? Iemand die het precies weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vanmiddag even naar de PS3 staan kijken. Die stond echt op een brachte Bravia aangesloten. Weet iemand welke dit was? De afmeting was ook precies goed voor mijn kamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
Ik zit overigens nog met een ander probleem. Ik heb een Sony KDL-32S2530 maar het lukt me maar niet om in het service menu te komen. Heb al op internet rondgekeken en ook hier op tweakers. Het achter elkaar indrukken (in standby modus) van: i+ --> 5 --> vol+ --> power geeft geen resultaat.
Suggesties iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 17:35:
Ik heb vanmiddag even naar de PS3 staan kijken. Die stond echt op een brachte Bravia aangesloten. Weet iemand welke dit was? De afmeting was ook precies goed voor mijn kamer.
Ik denk de 26p2030 of anders de 32s2530....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag. Vandaag een KDL 32V2500 opgehaald. Doos was dicht, dus zag er goed uit. Om de tv goed in te stellen ben ik het ServiceMenu ingedoken. Wie schetst mijn verbazing dat ik daar bij ETI (Elapsed Time Indicator) zag staan dat de tv al 312!!!! uur had aangestaan.

Hoe kan dit? Wat moet ik hiermee?

BB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
Ik denk dat je er niks mee moet.

In principe heb je geen legitieme manier om daar achter te komen. Daar komt nog eens bij dat de TV het verder prima doet (althans je meldt niets over het tegendeel) dus je hebt eigenlijk ook geen ander argument. 312 uur is opzich best veel, kan zijn een dikke maand elke dag 10 uur in de winkel zijn geweest. Of misschien hebben ze hem een tijdje in de kantie gebruikt in de fabriek? ;) Kan me in ieder geval niet voorstellen dat ie daar zo lang voor normale tests aan heeft gestaan en bovendien zou je dan verwachten dat ze die counters resetten voor ie wordt ingepakt. (Netzoals de km-tellers bij veel auto's uit de fabriek.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De W2000 en de PS3 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-knip-

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2007 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vertel :D, mijn 40W2000 en PS3 komen waarschijnlijk deze week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2007 @ 01:27:
Vraag. Vandaag een KDL 32V2500 opgehaald. Doos was dicht, dus zag er goed uit. Om de tv goed in te stellen ben ik het ServiceMenu ingedoken. Wie schetst mijn verbazing dat ik daar bij ETI (Elapsed Time Indicator) zag staan dat de tv al 312!!!! uur had aangestaan.

Hoe kan dit? Wat moet ik hiermee?

BB
Hoe snel heb je eigenlijk die combinatie ingedrukt om in het service menu te komen? Mij lukt het op een 1 of andere manier niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-air
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-11-2023
ik heb een 26u2000

weet iemand hoe ik daarmee in het service menu kom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2007 @ 12:37:
[...]

Vertel :D, mijn 40W2000 en PS3 komen waarschijnlijk deze week :)
Hier ben ik ook wel benieuwd naar ja :). Zit te twijfelen of ik voor een 1080p tv moet kopen, of gewoon een 720p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alabama_man schreef op zondag 25 maart 2007 @ 12:39:
[...]

Hoe snel heb je eigenlijk die combinatie ingedrukt om in het service menu te komen? Mij lukt het op een 1 of andere manier niet.
Snel: i, 5, vol+ en aan zetten

Gr,

BB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joop schreef op zondag 25 maart 2007 @ 01:37:
Ik denk dat je er niks mee moet.

In principe heb je geen legitieme manier om daar achter te komen. Daar komt nog eens bij dat de TV het verder prima doet (althans je meldt niets over het tegendeel) dus je hebt eigenlijk ook geen ander argument. 312 uur is opzich best veel, kan zijn een dikke maand elke dag 10 uur in de winkel zijn geweest. Of misschien hebben ze hem een tijdje in de kantie gebruikt in de fabriek? ;) Kan me in ieder geval niet voorstellen dat ie daar zo lang voor normale tests aan heeft gestaan en bovendien zou je dan verwachten dat ze die counters resetten voor ie wordt ingepakt. (Netzoals de km-tellers bij veel auto's uit de fabriek.)
Geen probleem. Dank voor je reactie. TV doet het verder prima. Ik heb hem minitieus onderzocht op dode pixels, krasjes, veegjes, stof. Niets van dat alles. Ook niet de genoemde 'wolken' op het beeldscherm in het donker waar ik op het Internet over lees. Doos was trouwens keurig dicht. Spullen zaten in dichte verpakkingen. Alleen in de zak waar de tv in zat zat een gat. Bovendien stond de TV al op NL ingesteld toen ik hem voor het eerst aanzette. Dit terwijl in de handleiding staat dat je eerst in een taalkeuzemenu komt.

Misschien heeft'ie wel hier in nl bij Sony in Badhoevedorp in de snackhoek gestaan. Raar alleen dat hij er spic@span, superschoon uitziet. En dan zou ik toch zeker de ETI gereset hebben voor verkoop. Die optie zit ook in het servicemenu. Je hebt immers altijd van die nieuwsgierige snotneuzen zoals ik ;)
Gr,

BB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-09 00:42
We zijn aan het overwegen om de Sony Bravia 32p2520 te kopen.
Met name door de zilvere kast.

Echter nu zie ik ook een 32p2530 te koop!

Is het enige verschil de zilvere of zwarte kast, of zitter er nog meer verschillen in?

En wie heeft ervaring met deze nieuwe modellen?

American Express vraagbaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
Hmm ok ik geef het op . Na een goeie 10min die combinatie op m'n afstandsbediening in te drukken is het me nogsteeds niet gelukt om in het service menu te komen. Snap er niks van. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Ik ben van plan om Sony Bravia KDL-26U2000 te kopen.
Omdat digitale tuner inzit en omdat deze HDTV ready is en wil later de ps3 op aansluiten met de HDMI aansluiting.

Maar is het mogelijk om Smart car erin te doen in de tv???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:00
Evertt schreef op zondag 25 maart 2007 @ 22:12:
Ik ben van plan om Sony Bravia KDL-26U2000 te kopen.
Omdat digitale tuner inzit en omdat deze HDTV ready is en wil later de ps3 op aansluiten met de HDMI aansluiting.

Maar is er een mogelijk om Smart car erin te doen in de tv???
De digitale tuner werkt alleen met Digitenne van KPN en dus NIET!!!!! met @home, Casema, UPC e.d

In de Sony zit namelijk een DVB-T tuner, terwijl de rest (behalve KPN) gebruik maakt van DVB-C...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Niet online
Nogmaals, ik word via de site van sony niet echt duidelijker, maar wat is het verschil tussen deze tv's:

40p2530 ongeveer €1350
40s2530 ongeveer €1450
40v2500 ongeveer €1550

Ik vind het design van de s een stuk mooier t.o.v. de p, en de v vind ik ook wel weer mooi, maar of dat het verschil in geld waard is?

Daarnaast vraag ik het toch maar, ik zit een meter of 3 van de tv af, is deze dan te groot voor 720p materiaal (xbox 360, series) en moet ik dan toch naar 1080p materiaal kijken, en dus voor de w2000 gaan?

Met cashback zou ik voor de s ongeveer €1200 betalen, wat ik geen slechte prijs vind, echter vraag ik mij af of ik niet pixels ga tellen op 720 materiaal, en wat is de kwaliteit t.o.v. de samsung serie (S/R/N) en de goedkope philips de 5331?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Nu online
StephaN900 schreef op zondag 25 maart 2007 @ 22:55:
Nogmaals, ik word via de site van sony niet echt duidelijker, maar wat is het verschil tussen deze tv's:

40p2530 ongeveer €1350
40s2530 ongeveer €1450
40v2500 ongeveer €1550

Ik vind het design van de s een stuk mooier t.o.v. de p, en de v vind ik ook wel weer mooi, maar of dat het verschil in geld waard is?

Daarnaast vraag ik het toch maar, ik zit een meter of 3 van de tv af, is deze dan te groot voor 720p materiaal (xbox 360, series) en moet ik dan toch naar 1080p materiaal kijken, en dus voor de w2000 gaan?

Met cashback zou ik voor de s ongeveer €1200 betalen, wat ik geen slechte prijs vind, echter vraag ik mij af of ik niet pixels ga tellen op 720 materiaal, en wat is de kwaliteit t.o.v. de samsung serie (S/R/N) en de goedkope philips de 5331?
zoals ik het begreep is de s2530 serie een luxere serie tov de p2530, kijk maar een (paar) pagina's terug.
De v2500 is een tv met een ander (mijn idee mooier) design en colorlivecreation tevens een hoger contras 1700:1 dacht ik itt 1300:1. De P serie is wel een nieuwere serie dan de s serie zoals ik het van de verkopersmag gelover.
Als je geen full hd zoekt zou ik voor de v2500 gaan! :9~

p.s. de 40w2000 is voor +/-1710 euro te verkrijgen (incl sony cashback)

[ Voor 3% gewijzigd door Falcon Heavy op 25-03-2007 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Nu online
sorry moest een edit zijn....

[ Voor 92% gewijzigd door Falcon Heavy op 25-03-2007 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Flatwhite schreef op zondag 25 maart 2007 @ 22:32:
[...]

De digitale tuner werkt alleen met Digitenne van KPN en dus NIET!!!!! met @home, Casema, UPC e.d

In de Sony zit namelijk een DVB-T tuner, terwijl de rest (behalve KPN) gebruik maakt van DVB-C...
Dat staat nergens op hun site welke digitale tuner ze gebruiken en ik maar denken dat KPN eigen decorder heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Nu online
Evertt schreef op zondag 25 maart 2007 @ 23:40:
[...]

Dat staat nergens op hun site welke digitale tuner ze gebruiken en ik maar denken dat KPN eigen decorder heeft.
DVB-T ondersteunen ze, terrestrial oftwel via de lucht ofwel digitenne. Staat in de handleiding, kun je downloaden via de sony site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Nu online
Net mijn 40w2000 binnen, digitale tv ziet er goed uit. Ik zit er misschien iets te dicht op daarvoor nog. (2 a 2,5 meter)
Computer DVI naar HDMI aangesloten en ziet er perfect uit :D
Ik heb alleen 1 dode/luie pixel maar op 2 meter zie je die niet ook niet als je je best doet.

Nog even wat tweaken voor HD films en mn dpi ff instellen.

Zwart niveau is heel goed, zwart is zwart en niet grijs. Mura geen problemen mee vooralsnog maar vanavond even goed kijken ! Vista is cool met die sidebar !

TOPPERRTJJEEE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
Mooi dat je zo tevreden bent! Heb je em met gewone aflevering genomen bij mokio? Of met aansluit en installatie/na-check service?

Oh ja... pics? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim45
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-11-2024
Sinds ruim 2 jaar geniet ik nog dagelijk van mijn Philips 42PF9965. Dit scherm heeft een resolutie van 1024x1024. Aangezien ik binnenkort een blueray-speler wil gaan kopen vraag ik mij af of het de moeite waard is om een full HD scherm, zoals bv. de 50X2000 te kopen.
Aangezien het beeld nog zo mooi is,........zal ik echt een groot verschil zien?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graveheart
  • Laatst online: 17-09 20:13

Graveheart

Say what?

Wil iemand misschien zijn / haar instellingen posten?

Het lijkt alsof ik de mijne maar niet 'goed' krijg.
Heb een Bravia S2000 serie trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Nu online
Vince22 schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 19:45:
Mooi dat je zo tevreden bent! Heb je em met gewone aflevering genomen bij mokio? Of met aansluit en installatie/na-check service?

Oh ja... pics? :P
Gewone levering, verpakking moet je nog bewaren ivm 2 weken omruil service. Het aansluiten doe ik lekker zelf en uitpakken is makkelijk ! Wel met zijn 2en zijn trouwens.... ;)
Ik had meer moeite met mijn oude crt naar beneden te shouwen dan deze tv naar boven :)
En na check service ach je kan zelf ook nog 24 uur controleren op schade e.d. dus dat was voor mij niet nodig.
Wil iemand misschien zijn / haar instellingen posten?

Het lijkt alsof ik de mijne maar niet 'goed' krijg.
Heb een Bravia S2000 serie trouwens.
Welke instelling wil je hebben? Ik heb per input verschillende instellingen.

pics ga ik nu uploaden ...

Afbeeldingslocatie: http://img463.imageshack.us/img463/8026/img1844bn0.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img463.imageshack.us/img463/5682/img1837ja4.th.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door Falcon Heavy op 28-03-2007 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graveheart
  • Laatst online: 17-09 20:13

Graveheart

Say what?

[afbeelding]

[afbeelding]
HDMI, Scart, Component en VGA, als het mogelijk is?
Erg mooie plaat van Casino Royale overgens. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-03-2023
Hallo,

Ik sta op het punt een KDL-40-V-2500 te kopen. Maar heeeel licht twijfel ik nog over een W2000.

Hoe ziet het PC beeld eruit op een 40" 'niet'-fullhd (dus 720p zoals de V2500) . Is dat te groot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim45
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-11-2024
Is er helemaal niemand of er een groot verschil is tussen 1024x1024 en een full-HD scherm ivm het afspelen van Blueray films?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi, klopt het dat als je bij een webwinkel koopt de cashback van de sonyactie niet ontvangt? heb een webwinkel benadert en die melde mij dat je deze niet ontvangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 18-09 23:03

zAo

GPLv2 Fanboy

Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 10:31:
hoi, klopt het dat als je bij een webwinkel koopt de cashback van de sonyactie niet ontvangt? heb een webwinkel benadert en die melde mij dat je deze niet ontvangt.
Bij Mokio staat het er zelfs dat, dat je het wel ontvangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-09 09:01
Tot wanneer is die actie geldig eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
Bij mokio (heb ik nagevraagd) gaat er na de internetprijs (1999) nog steeds 250 euro af van de prijs.
Daarom heb ik hem daar ook besteld..
@Frank J: Had jij de coupon wel bij je tv's zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Taco
  • Laatst online: 30-11-2024
Kun je bij Mokio je set inruilen als je dat wil? Of sturen zij een monteur langs en moet deze het probleem constateren voordat je kunt ruilen? Als ik hun site goed lees kun je alleen ruilen als de monteur vaststeld dat er inderdaad een probleem is. Dat vind ik wel een risico met de sony backlight problemen.

You'd never imagine us, Bringing a loaded gun to the ballroom, This party's about to kick off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Nu online

Alfisti

So macht Reisen Spaß

jap85 schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 12:10:
Tot wanneer is die actie geldig eigenlijk?
1 maart t/m 30 april
zAo schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 11:46:
[...]

Bij Mokio staat het er zelfs dat, dat je het wel ontvangt.
Klopt, je ontvangt van Sony wel een cashback in tegenstelling tot de ambilightweek actie van Philips waarbij je niets terug krijgt via aangekochte TV's in internetwinkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

El_Taco schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 14:02:
Kun je bij Mokio je set inruilen als je dat wil? Of sturen zij een monteur langs en moet deze het probleem constateren voordat je kunt ruilen? Als ik hun site goed lees kun je alleen ruilen als de monteur vaststeld dat er inderdaad een probleem is. Dat vind ik wel een risico met de sony backlight problemen.
Bij Mokia mag je binnen 8 dagen gewoon ruilen en dan komen ze hem nog ophalen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blindfold schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 15:58:
[...]

Bij Mokia mag je binnen 8 dagen gewoon ruilen en dan komen ze hem nog ophalen ook.
vreemd, had een webwinkel in elst (gld) gemaild en die melde mij dat ik die korting dan niet kreeg. krijg je de bon erbij of is de bon te downloaden op inet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 08:43:
[...]

vreemd, had een webwinkel in elst (gld) gemaild en die melde mij dat ik die korting dan niet kreeg. krijg je de bon erbij of is de bon te downloaden op inet?
Volgens mij krijg je de bon er gewoon bij. Misschien dat als een winkel ook een ophaalpunt heeft, dat je dan wel die korting krijgt en bij puur webwinkels niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Nu online
Vince22 schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 13:00:
Bij mokio (heb ik nagevraagd) gaat er na de internetprijs (1999) nog steeds 250 euro af van de prijs.
Daarom heb ik hem daar ook besteld..
@Frank J: Had jij de coupon wel bij je tv's zitten?
Je krijgt er eentje toegestuurd via de post na levering. Dit is een copy van een orginele bon. Met een inleidende brief waarin staat dat sony ook kopieen aanneemt aangezien ze orginele bonnen niet massaal kunnen leveren..... ik moet er alleen even mee wachten aangezien mijn tv een dode/luie pixel bevat en omgeruild moet worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jprommen
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-08 19:56
Ik had mijn TV via Rebelio gekocht, zat geen bon bij. Had even contact opgenomen met de consumenten helpdesk van Sony en het was geen probleem, ze stuurde me er gewoon eentje op.

Even Tweakers checken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 21:14
Frank J. schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 13:41:
[...]
Gewone levering, verpakking moet je nog bewaren ivm 2 weken omruil service. Het aansluiten doe ik lekker zelf en uitpakken is makkelijk ! Wel met zijn 2en zijn trouwens.... ;)
Ik had meer moeite met mijn oude crt naar beneden te shouwen dan deze tv naar boven :)
En na check service ach je kan zelf ook nog 24 uur controleren op schade e.d. dus dat was voor mij niet nodig.

[...]

Zou je misschien nog een aantal foto's kunnen uploaden? Op deze twee foto's kreeg ik de indruk dat het scherm niet zo groot is eigenlijk(dit is de 40" right?), zit er namelijk ook over te denken om deze te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF
  • Laatst online: 12:21

TF

bla bla

Ik heb afgelopen vrijdag het nieuwe model van de bravia serie besteld:

KDL-32D3000

http://www.sonyproductinf...il.php?product=KDL32D3000

Afbeeldingslocatie: http://images.kieskeurig.nl/images/product_big/EEA1B3F82D714A04C12572A400430F6B_big.jpg

Hij word half mei geleverd en vind vooral het theatre sync idee erg intressant. Allicht maar een home cinema bijkopen die hierop aansluit. (met 1 ab beide apps bedienen)

[ Voor 36% gewijzigd door TF op 02-04-2007 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:09
Ik heb een tijd lang zitten uitzoeken naar de "perfecte" tv voor mijn ouders. Ze wilden perse 82cm (niet groter) en prijs mocht niet meer zijn dan 1500,- en geen Philips (omdat hun oude tv binnen 4 jaar kapot was gegaan). Toen kwam de Sony V2500 echt wel als beste uit de bus (ten opzichte van andere tv's.) Zat nog even te twijfelen om een JVC. Maar de Sony heeft een hele goeie beeldoptimalisator. Ik heb meerdere tv's laten aansluiten op analoog signaal in de mediamarkt. De Sony had als enige geen/weinig last van kartels om tv zender logo's enz.. Bij mijn ouders nog een beetje aan de instellingen gezeten en het is echt mooi beeld! Ook die extra kleuren optie is erg mooi. Ik weet even niet hoe die optie heet maar alle kleuren worden helderder. De huidskleur van mensen op de tv worden ook warmer. Het is een kwestie van smaak maar ik vind het erg mooi (vooral als je het uitschakeld valt het op).

Maar goed dat is mijn ervaring. Ik kijk nu naar een lcd tv voor mezelf. Tot 800,- (liever goedkoper). Minimaal 82cm en maximaal 92cm beeldscherm. HD-ready is voldoende. En nu ik de Sony heb gezien wil ik misschien ook gaan voor een Sony. Komen er binnenkort nog goedkope modellen van Sony op de markt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-09 09:01
TF schreef op maandag 02 april 2007 @ 14:45:

KDL-32D3000

[afbeelding]

Hij word half mei geleverd en vind vooral het theatre sync idee erg intressant. Allicht maar een home cinema bijkopen die hierop aansluit. (met 1 ab beide apps bedienen)
Ga je geen gebruik van digitale tv dan? Dan ben je toch echt gehouden aan de ab van de decoder voor het zappen.. verder wel mooi apparaat. Van welke serie is dit de opvolger of is dit echt een nieuwe serie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 18-09 23:03

zAo

GPLv2 Fanboy

TF schreef op maandag 02 april 2007 @ 14:45:

KDL-32D3000

[afbeelding]

Waar heb je hem besteld als ik vragen mag? Ik heb een hele tijd zittenw achten op de 32v2500, maar TS, 10bit paneel en de 3e HDMI aansluiting spreken mij wel aan. Bij Mokio hebben ze hem helaas (nog) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bsmpower schreef op maandag 02 april 2007 @ 14:55:
Maar goed dat is mijn ervaring. Ik kijk nu naar een lcd tv voor mezelf. Tot 800,- (liever goedkoper). Minimaal 82cm en maximaal 92cm beeldscherm. HD-ready is voldoende. En nu ik de Sony heb gezien wil ik misschien ook gaan voor een Sony. Komen er binnenkort nog goedkope modellen van Sony op de markt?
Ik heb de 32U2000 voor 749 euro gekocht... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF
  • Laatst online: 12:21

TF

bla bla

zAo schreef op maandag 02 april 2007 @ 15:39:
[...]

Waar heb je hem besteld als ik vragen mag? Ik heb een hele tijd zittenw achten op de 32v2500, maar TS, 10bit paneel en de 3e HDMI aansluiting spreken mij wel aan. Bij Mokio hebben ze hem helaas (nog) niet.
Ik heb hem besteld bij ep beerepoot in Hoorn. Ik heb ook meteen een surroundset gekocht HTD-750SF (komt ook begin mei uit) met HDMI

Hij kost volgens sony e1549 ik heb er e1400 voor betaald. Dit ook omdat ik dat setje erbij heb gekocht en ook en passant een wasmachine en droger (ja ik heb een huis gekocht)

Begin mei krijg ik de sleutel van mijn huis, dus de levertijd is geen probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosmalen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-04 10:52
okee peepz!
probleem... naja wat je een probleem noemt, komt ie:

Mijn ouders hebben een nieuwe sony bravia tv gekocht.. een V2500 82cm. Dikke bekabeling enzo gewoon alles echt netjes. Niks op aan te merken zou je zeggen..

Toch wel, want na een weekend instellen krijgen we het geluid niet niet blikkerig.. Het klinkt gewoon echt als een badkamer, en het verschil tussen bijv. lage tonen op max en lage tonen op minimaal is echt nihil..

Ook zijn we echt niet te spreken over de beeldkwaliteit, zowel analoog als digitaal. Super flets echt niet wat we gewend zijn. Ook hier hebben we ijverig in zitten stellen maar krijgen het gewoon niet voormekaar :S

Heeft er iemand tips of truuks, want na het doorstruinen van deze topics en omdat ik er zelf nogwel het een en ander vanaf weet en het echt niet voormekaar krijg zijn we bijna in staat om em voor een andere, misschien wel ander merk te gaan omruilen. Eigenlijk super zonde want ik hoor er alleen maar goede verhalen over en hij ziet er echt gelikt uit..

Alvast super bedankt!

www.vdzande.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Dat is gewoon een kwestie van een goede calibratiecd zoeken en gebruiken. Geluid moet je ook per verbinding instellen (dus AV1, AV2, TV, HDMI aansluiting 1 en 2etc.).

Speelse. Als je TruSurround aanzet dan ben je het al wel kwijt..... succes!

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
Net even met Mokio gebeld en donderdag komen ze waarschijnlijk mijn W2000 leveren :)
De vriendelijke man aan de telefoon kwam nog met de mededeling dat vandaag de tv 50 euro goedkoper was geworden (nu dus €1950!) en die nieuwe prijs ook voor mij geldt! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
iemand ervaring met de KDL-32U2000 met een playstation 3 aangesloten?
kan ik als ik met hdmi aansluit een resolutie kiezen van 1280I
en hoe ziet het beeld er verder uit.

misschien kan iemand een screenie posten.
aangezien ik die tv op het oog heb!!

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Rosmalen schreef op maandag 02 april 2007 @ 21:31:
okee peepz!
probleem... naja wat je een probleem noemt, komt ie:

Mijn ouders hebben een nieuwe sony bravia tv gekocht.. een V2500 82cm. Dikke bekabeling enzo gewoon alles echt netjes. Niks op aan te merken zou je zeggen..

Toch wel, want na een weekend instellen krijgen we het geluid niet niet blikkerig.. Het klinkt gewoon echt als een badkamer, en het verschil tussen bijv. lage tonen op max en lage tonen op minimaal is echt nihil..

Ook zijn we echt niet te spreken over de beeldkwaliteit, zowel analoog als digitaal. Super flets echt niet wat we gewend zijn. Ook hier hebben we ijverig in zitten stellen maar krijgen het gewoon niet voormekaar :S

Heeft er iemand tips of truuks, want na het doorstruinen van deze topics en omdat ik er zelf nogwel het een en ander vanaf weet en het echt niet voormekaar krijg zijn we bijna in staat om em voor een andere, misschien wel ander merk te gaan omruilen. Eigenlijk super zonde want ik hoor er alleen maar goede verhalen over en hij ziet er echt gelikt uit..

Alvast super bedankt!
Tsja van het beeld is het gewoon spelen inderdaad, probeer ook veel digitale instellingen juist uit te zetten meestal word het er daar niet beter van.

En voor het geluid moet je de BBE op Max zetten, en ook Tru surround aanzetten dat helpt al een hoop. Je moet toch eerst wennen maar dat komt wel goed.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack3770
  • Laatst online: 05-04-2024
Thuis hebben we sinds een week de 32v2500.
Met analoog signaal (zal in de nabije toekomst wel digitaal worden).
Het beeld is neit altijd scherp bij de gezichten; maar dat zal wel normaal zijn bij analoog, niet?

Verder is er tijdens het tvkijken geen probleem, maar als ik zap (of het scherm op een av zet) krijg je even een zwart beeld.
En dan is duidelijk te zien dat we linksboven en rechtsbeneden last hebben van 'de wolkjes'.
Bij tvkijken merk je er dus niks van, maar bij heel donkere scenes van films zie je het heel licht (maar ja, hoe vaak komen zo'n scenes voor).
Nu twijfelen we of we het zouden inruilen.
Het stoort eigenlijk niet, maar anderzijds wil je voor dat geld wel een perfecte tv.
Maar wat is de kans dat de vervanger het ook gewoon heeft, misschien zelfs feller...

Pff, miserie miserie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greekmaster
Dit is echt appart. Heb sinds kort een XBOX360 maar krijg geen 1080P over component, dit kan ook niet wat ik eerder heb gelezen heb het zelf ook geprobeerd maar werkte niet alleen tot 1080i

heb sony gemaild en kreeg dir antwoord:

In de XBOX dient u dit in te stellen. Het LCD scherm zal automatisch deze resolutie herkennen

Toch iemand wel gelukt mischien of weet deze gast van sony er ook nix van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
Welke TV heb je het over? Er zijn verschillende Sony modellen die via component geen 1080P ondersteunen. Volgens mij alleen de allernieuwste versies accepteren dat. De oudere doen 1080P alleen via HDMI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

Nope. ook de nieuwe Sony tv's doen alleen 1080p over HDMI (al kan je het op de w2000 serie ook via VGA aan de praat krijgen, maar dit wordt officieel niet ondersteund).
Via component kan je dus maximaal 1080i op je beeld krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamoah
  • Laatst online: 23-10-2024
Weet iemand hoelang het duurt voordat je geld terug gestort krijg van sony ?

(Trouwens ik raad Mokio iedereen aan die over Inet zo'n mooi LCD'tje wilt, ik had de KDL40W2000 bij hen besteld. UITSTEKENDE service) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greekmaster
bamoah schreef op donderdag 05 april 2007 @ 09:33:
Weet iemand hoelang het duurt voordat je geld terug gestort krijg van sony ?

(Trouwens ik raad Mokio iedereen aan die over Inet zo'n mooi LCD'tje wilt, ik had de KDL40W2000 bij hen besteld. UITSTEKENDE service) O-)
Bij mij heeft het 3 weken geduurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Nu online
Greekmaster schreef op donderdag 05 april 2007 @ 09:38:
[...]

Bij mij heeft het 3 weken geduurt
en bij mij zaterdag besteld dinsdag in huis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een idee of na de cashback actieperiode alle tv's de cashback, in het geval van een 40" - 250 euro, goedkoper worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieVelthuis
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17-09 15:15
misschien iets voor de mensen die een leuke Sony KDL-46V2000 willen kopen.
Staat advertentie in AD, bij Correct Consumer Electronics in Rotterdam voor 1999 euro na 250 refund via Sony coupon. Best mooie aanbieding dacht ik zo :)

goedkoopste via internet --> pricewatch: Sony Bravia KDL-46V2000 (46") 2534 euro bij eerste betrouwbare shop.

zie www.correct.com (actie is zo te zien tot 2e paasdag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
Gister de levering gehad van mn W2000. Perfect afgeleverd door de man van mokio, en de PS3 is er echt geweldig op!
Als ik een niet gebruikte uitgang selecteer heb ik wel last van clouding maar als ik tv kijk of PS speel, heb ik er absoluut 0% last van. Maar eens even de komende weken in de gaten houden.

Hoe gaat ie bij jou Frank J? Hetzelfde euvel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack3770
  • Laatst online: 05-04-2024
En als je een donkere scène via dvd bekijkt?

Ik twijfel of ik sony ga laten langskomen, die doen dan niet veel anders dan met de backlight rommelen vrees ik.
Of bestaat de kans dat ze 'm omwisselen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Nu online
Ik heb geen last van clouding, of het valt me niet op. Ook niet als ik totaal donker naar een no signaal zit te kijken. Wat me wel opvalt is dat dan zwart geen zwart is maar dat is inherent aan lcd denk ik ;)
Wel moet ik erbij zeggen dat als ik film kijk ik de backlight/power saving gebruik en het contrast en brightness aanpas waardoor het er veel beter uit ziet.

Verder bevalt de tv me erg goed :) pc erop aangesloten (C&C 3 ! 1920 x 1080) en binnenkort de ps3. Denk dat die er rond warhawk wel komt..... Maar ik begin te twijfelen aangezien de bluray standaard laatst veranderd is....

[ Voor 15% gewijzigd door Falcon Heavy op 06-04-2007 11:48 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.