[LCD TV] Sony Bravia (alle series) topic deel 2 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 18 Laatste
Acties:
  • 69.431 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is dat eigenlijk met die wolkjes en zo ??
En wat kan je er aan doen...is dat normaal?
Ik zit nu ook de hele tijd te staren...en na een tijdje begin je vanalles te zien...lol...
Wat kan je daar tegen doen...ik zie lichtjes een wolk achtig iets...niet tijdens een film of serie enzo...alleen op een zwart achtergrond
Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 21:48:
Heb hem toch ook maar daar bij viptronics gehaald.
Geen dode pixel kunnen ontdekken alleen wel wolkjes!!!!!!!!!!

Vanaf vanochtend half 9 staat hij al aan, hopelijk lost dit het op.
De wolkjes heb ik nog niet in een film gezien, maar zie ik wel wanneer hij op dvd kanaal staat waarbij de achtergrond alleen het merk van de dvd speler weergeeft met zwart daarom heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb diverse pogingen ondernomen om mijn 360 te koppelen aan mijn Sony 40W2000 met een weergave van 1080p, echter tevergeefs, Zowel via component als via VGA. Wie kan mij verder helpen? Ik heb diverse fora doorzocht (ook deze) maar tevergeefs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 07:52:
Ik heb diverse pogingen ondernomen om mijn 360 te koppelen aan mijn Sony 40W2000 met een weergave van 1080p, echter tevergeefs, Zowel via component als via VGA. Wie kan mij verder helpen? Ik heb diverse fora doorzocht (ook deze) maar tevergeefs...
component gaat niet. schijnt wel met de W dat het via VGA kan werken maar dat weet ik niet zeker.
het staat wel zeker in dit topic of het wel of niet kan VGA en 1080p.
waarom 1080p? verschil zie je toch niet

[ Voor 6% gewijzigd door Slux op 28-04-2007 08:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-09 17:27
Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 22:10:
Wat is dat eigenlijk met die wolkjes en zo ??
En wat kan je er aan doen...is dat normaal?
Ik zit nu ook de hele tijd te staren...en na een tijdje begin je vanalles te zien...lol...
Wat kan je daar tegen doen...ik zie lichtjes een wolk achtig iets...niet tijdens een film of serie enzo...alleen op een zwart achtergrond
[...]
Sony heeft het fenomeen zelf bevestigd:
http://support.sony-europ...s/tv/lcdwx/lcdwx.asp?l=en
En hier kan je er meer over lezen:
http://www.hdtvtest.co.uk...1/sony-xbr-mura-clouding/

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
ik heb er zelf geen last van, omdat ik de tv bij een winkel heb gehaald waar ik hem eerst goed heb bekeken, als de tv bij mij op een AV staat dan lijkt het net of het scherm uit staat.

(staan ergens foto’s van in dit topic)

Ik zie het wel op mijn klv-v maar niet als je tv/dvd kijkt alleen als ie op een av staat waar niks op aangesloten is zelfde bij een vriend van me en zijn W serie. Als we een film kijken met veel donkere beelden is er niks van te zien, zetten we de tv op een av met de zelfde instellingen dan zie je wolkjes.

However, under certain dark viewing conditions the setting may cause some of the TV screens to show slightly uneven uniformity. This may be the case with especially blank screens with no video source. This condition is usually not visible under typical viewing conditions, such as watching movies or television programmes, and generally should not affect your viewing experience.

Zelfde wat sony zegt, zie je wel wolkjes als je tv of dvd kijkt dan zou ik er mee terug gaan, de meeste die ik heb gezien en dat zijn er aardig wat hebben het alleen op de AV zonder input en de hele dag naar een av kijken waar niks op aangesloten doen de meeste mensen toch niet lijkt mij, dat zie je ook bij samsung en panasonic, beetje overdreven verhaal de meeste foto’s die je ervan ziet op internet zijn allemaal van av zonder input en wat voor instellingen ze gebruiken weet je vaak ook niet… alles op 10??.

kwam laatst iemand tegen die zij dat ie er ook last van had.. inderdaad met alle instellingen op max zag je wat op de av maar als ie dan tv of dvd ging kijken, zette ie eerst alle instellingen terug zodat het beeld weer goed was om tv te kijken.... en als ie dan met zijn voorkeur instellingen naar av ging was het zwart en totaal niks meer van te zien, maar omdat ie het op internet las en zo zijn tv moest testen dacht ie dat zijn tv stuk was...

Okay het kan ook zonder wolkjes maar als je er geen last van hebt tijden kijken van tv/dvd/gamen zou ik er niks aan doen gewoon zorgen dat er iets aan staat als je de tv op een av zet, zie je het ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand het verschil tussen een Sony Bravia 40s2000 en de 40s2030? Op de nederlandse Sony site kan ik alleen de 40s2000 vinden en niet de 2030.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graveheart
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-09 20:13

Graveheart

Say what?

Ik heb sinds November van vorig jaar een 26S2000.
Maar, nu heb ik sinds vanmorgen een raar voorval.

Als ik de TV aanzet, vind deze het analoge TV signaal niet. Wat dus resulteert in geen beeld.
Vervolgens schakelt het beeld zichzelf na ongeveer 5 seconden uit, om na 2 seconden weer aan te gaan.
Ook als ik mijn Xbox 360 aanzet en het VGA kanaal selecteer, waar dus wel duidelijk een signaal aanwezig is, gebeurd hetzelfde.

Een paar keer aan en uit zetten schijnt tot nu toe te helpen, maar ik ben er niet helemaal gerust op.
Iemand hier die het toevallig bekend voorkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 17:01

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Gisteren is onze oude CRT dan eindelijk kapot gegaan. Wilde altijd een Philips-toestel met Ambilight, maar heb nu toch maar een Sony gekocht: KDL-40X2000 voor EUR 1999.50 bij de Postbank (+199.950 zogenaamde rentepunten).

Best wel een redelijke prijs dacht ik zo...
(nu maar hopen dat het meevalt met dat "clouding probleem" en dat SD er redelijk op uitziet...)

[ Voor 15% gewijzigd door The_Sukkel op 30-04-2007 20:19 ]

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien domme vraag, maar hoe hebben jullie die streepjescode erbij gedaan van de cash-back? Momenteel heb ik een mooi gat in de doos en zit de sticker nog op bijzonder dik karton, lostrekken gaat niet echt... Dus waarschijnlijk alles maar in een envelop.

Tevens terugkomend op mijn vorige vraag (verschil 40S2000/40S2030, op de sticker van de doos staat S2030, maar de TV geeft zelf aan (in één van de vele menu's) dat het een S2000 is...
Kan nu niet makkelijk achterop de TV kijken, maar ga voor de zekerheid nog nakijken of er achterop nog een serial number of zo staat.

Iemand anders met een volgens de doos S2030 die kan aangeven wat de TV zelf aangeeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-09 18:27

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Verwijderd schreef op maandag 30 april 2007 @ 22:47:
Misschien domme vraag, maar hoe hebben jullie die streepjescode erbij gedaan van de cash-back? Momenteel heb ik een mooi gat in de doos en zit de sticker nog op bijzonder dik karton, lostrekken gaat niet echt... Dus waarschijnlijk alles maar in een envelop.
yep, inclusief karton opsturen.
Tevens terugkomend op mijn vorige vraag (verschil 40S2000/40S2030, op de sticker van de doos staat S2030, maar de TV geeft zelf aan (in één van de vele menu's) dat het een S2000 is...
Kan nu niet makkelijk achterop de TV kijken, maar ga voor de zekerheid nog nakijken of er achterop nog een serial number of zo staat.

Iemand anders met een volgens de doos S2030 die kan aangeven wat de TV zelf aangeeft?
Verschil tussen de S2000 en S2030 is uitsluitend de kleur van de kast, technisch zijn ze 100% identiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Heb sinds zaterdag een KLD-32V2500!!! Fijn toestel, zo ge-installeerd met mooie menu's.

Kwaliteit van (analoge) TV is boven mijn verwachten, en het beeld van DVD (component) en AppleTV (720P) is echt erg mooi.

Heb m gekocht bij internetzaak voor 950euro. Zonder cashback (zat geen coupon bij), maar dat ga ik natuurlijk nog wel even proberen te regelen - heb al een PDFje ervan. VOnd het zowiezo wel een mooie prijs...

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:03

zAo

GPLv2 Fanboy

Spyro_the_Dragon schreef op maandag 30 april 2007 @ 23:01:
Heb m gekocht bij internetzaak voor 950euro. Zonder cashback (zat geen coupon bij), maar dat ga ik natuurlijk nog wel even proberen te regelen - heb al een PDFje ervan. VOnd het zowiezo wel een mooie prijs...
Welke 'internetzaak' is dat? Bij Mokio is hij nog steeds 1149,- + cashback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
www.abetterprice.nl

netto 950 euro (+8euro verw. bijdrage)

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil de 32v2500 halen bij progress.nl of abetterprice.nl maar die zijn allebij dus zonder cashback regeling.

iemand al iets gehoord vd cashback waarbij de tv online gekocht is en men geen formulier gekregen heeft (maar via de PDF of andere coupon) ?? ik vraag me af of dat werkt namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Zijn er al harde releasedates voor de nieuwe sony modellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Heeft iemand met eigen ogen het verschil gezien tussen SD materiaal op de X serie en de W serie?
Het verschil zou zichtbaar moeten zijn door de Bravia EX engine die in de X serie zit, welke het aantal pixels van een SD input kunstmatig verhoogt (4 voudige interpolatie?) waardoor het beeld er "ongekend gedetailleerd" uit zou moeten zien.

Aangezien je nooit details zomaar erbij kan verzinnen zal het wel betekenen dat SD signalen op een heel groot scherm (40"en groter) er wat minder blokkerig uitzien en wat gladder... tenminste... dat zou de bedoeling moeten zijn. Heeft iemand dit met eigen ogen kunnen vergelijken?

[ Voor 5% gewijzigd door The_Sukkel op 01-05-2007 21:01 ]

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-09 09:51
UltraSub schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 20:17:
Zijn er al harde releasedates voor de nieuwe sony modellen?
de enige harde releasedatum die ik gezien heb is 10 mei :

http://www.modern.nl/WINK...levisie&adcamp=kieskeurig

voor de rest zie ik alleen maar mei 2007 staan,etc. Iemand die wat meer weet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 20:03:
ik wil de 32v2500 halen bij progress.nl of abetterprice.nl maar die zijn allebij dus zonder cashback regeling.

iemand al iets gehoord vd cashback waarbij de tv online gekocht is en men geen formulier gekregen heeft (maar via de PDF of andere coupon) ?? ik vraag me af of dat werkt namelijk
Ik ga de PDF inleveren - juist uitgeprint op kleurenlaser, invullen en ik zie wel.... maar ik reken er eerlijkgezegd niet op, vond 950 al een mooie prijs....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Op avforums.com zijn er nu allemaal berichten dat Sony in Engeland de hele s2500 serie fors in prijs heeft verlaagd - is dat hier ook gebeurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
The_Sukkel schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 20:49:
Heeft iemand met eigen ogen het verschil gezien tussen SD materiaal op de X serie en de W serie?
Het verschil zou zichtbaar moeten zijn door de Bravia EX engine die in de X serie zit, welke het aantal pixels van een SD input kunstmatig verhoogt (4 voudige interpolatie?) waardoor het beeld er "ongekend gedetailleerd" uit zou moeten zien.

Aangezien je nooit details zomaar erbij kan verzinnen zal het wel betekenen dat SD signalen op een heel groot scherm (40"en groter) er wat minder blokkerig uitzien en wat gladder... tenminste... dat zou de bedoeling moeten zijn. Heeft iemand dit met eigen ogen kunnen vergelijken?
Ja dat zie je duidelijk X geeft beter beeld dan de W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

markmg schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 11:09:
[...]
Ja dat zie je duidelijk X geeft beter beeld dan de W
OK, dank je wel markmg!

Aangezien de TV bij ons het grootste deel van de dag met SD materiaal aanstaat is het wel fijn als SD materiaal er een beetje redelijk op uitziet. Misschien dat er ééns in de zoveel tijd HD matrieel op wordt getoond (als er bezoek is en je even wilt demonstreren hoe geweldig het toestel wel niet is...), maar de rest van de tijd zal het toch vooral alleen maar SD materiaal zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spyro_the_Dragon : ik heb de 32v2500 ook bij abetterprice besteld, komt zaterdag al binnen :) Alleen ik ga niet de PDF gebruiken om naar sony te sturen, maar de coupon die ik bij de mediamarkt heb meegenomen (bij de TV counter lagen deze).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 20:57:
Spyro_the_Dragon : ik heb de 32v2500 ook bij abetterprice besteld, komt zaterdag al binnen :) Alleen ik ga niet de PDF gebruiken om naar sony te sturen, maar de coupon die ik bij de mediamarkt heb meegenomen (bij de TV counter lagen deze).
oh! Dan ga ik ook maar ff langs de mediamarkt! Toch beter om de originele coupon te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Spyro_the_Dragon schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 08:12:
[...]

oh! Dan ga ik ook maar ff langs de mediamarkt! Toch beter om de originele coupon te hebben :)
Tot wanneer geldt die cashback actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Philflow schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 10:07:
[...]

Tot wanneer geldt die cashback actie?
De CashBack actie is verlengd t/m 14 Mei.

Houdt wel rekening met de levertijd als je bij een online shop besteld!!!
De factuurdatum dient op 14 mei te staan.
Dit houdt in dat de tv ook rond die tijd binnen moet zijn...

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2007 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 10:22:
[...]

De CashBack actie is verlengd t/m 14 Mei.

Houdt wel rekening met de levertijd als je bij een online shop besteld!!!
De factuurdatum dient op 14 mei te staan.
Dit houdt in dat de tv ook rond die tijd binnen moet zijn...
Thanks!

" Actievoorwaarden

* Deze actie is geldig voor aankopen gedaan in de periode van 1 maart 2007 t/m 14 mei 2007
* De originele coupon,"

Het gaat dus wel om de originele coupon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
Ik heb net een aantal websites en de officiele dealermail van Sony benaderd om te kijken wat ik te horen kreeg over een releasedatum voor de D3000. Het lijkt er op dat dit ergens in juni word. Sony kennende word dit eind juni :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Jammer.... ben ik toch blij dat ik niet gewacht heb en de V2500 heb gekocht....

[ Voor 17% gewijzigd door Spyro_the_Dragon op 03-05-2007 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

enzoronald schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 12:21:
Ik heb net een aantal websites en de officiele dealermail van Sony benaderd om te kijken wat ik te horen kreeg over een releasedatum voor de D3000. Het lijkt er op dat dit ergens in juni word. Sony kennende word dit eind juni :(
Toevallig heb ik net met Sony gebeld hierover en zij hebben het zelfs over half juli .. :|

Modern.nl vermeldde als enige een relasedatum op de website, namelijk 10 mei. Deze is nu bijgesteld naar 21 mei...

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2007 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 13:42:
[...]

Toevallig heb ik net met Sony gebeld hierover en zij hebben het zelfs over half juli .. :|

Modern.nl vermeldde als enige een relasedatum op de website, namelijk 10 mei. Deze is nu bijgesteld naar 21 mei...
Ja en CentralPoint communiceerd 4 mei op hun site. Is ook altijd hetzelfde met Sony. Nooit lekker op tijd hun releasedata bekend maken. Maar ja..ik denk wel dat het loont om te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:42

TF

bla bla

Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 13:42:
[...]

tegen mij is half mei eind mei gezegd. ik wacht het dus lekker af. voorlopig even op een samsung van 60cm...ook leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamoah
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-10-2024
Gister Cashback gehad van sony 250 euro voor de KLD40W2000. Aangeschaft bij Mokio, ingevuld op een KOPIE van de folder.

Conclusie: Gekochte tv's bij internetwinkels tellen ook mee EN folder hoeft niet orgineel te zijn, een kopie kan ook !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Op de site van Sony staan onder de actievoorwaarden de serienummers genoemd die meedoen aan de cashback actie. De X serie staat er niet tussen. Heeft iemand desondanks toch wél een cashback gehad op de X serie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

Wat moet je er allemaal voor insturen? Ook het aankoopbewijs? Ik heb namelijk een Bravia gewonnen, en zou toch leuk zijn als ik ook nog ens een cashback kreeg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack3770
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-04-2024
Kunt ge die kopie de ge gebruikt hebt aub eens online zwieren.
Dan zal ik 't ook maar eens proberen.
Ik heb m'n tv een maand geleden aangekocht bij www.iishop.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
bamoah schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 09:02:
Gister Cashback gehad van sony 250 euro voor de KLD40W2000. Aangeschaft bij Mokio, ingevuld op een KOPIE van de folder.

Conclusie: Gekochte tv's bij internetwinkels tellen ook mee EN folder hoeft niet orgineel te zijn, een kopie kan ook !!
Mooi... dan hoef ik niet perse naar de mediamarkt..... scheelt weer een ritje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

wdekreij schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 10:55:
Wat moet je er allemaal voor insturen? Ook het aankoopbewijs? Ik heb namelijk een Bravia gewonnen, en zou toch leuk zijn als ik ook nog ens een cashback kreeg :+
Je moet uiteraard ook een kopie van het aankoopbewijs meesturen, dat lijkt me logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loyske
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 15:49
wdekreij schreef op maandag 23 april 2007 @ 09:58:
Niemand die ervaring heeft met thirth-party muurbeugels voor de 40" inch uit de W-serie dus?..
Ik gebruik de EFW2001 van Vogels, werkt perfect met een 40W2000 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

enzoronald schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 14:42:
[...]

Ja en CentralPoint communiceerd 4 mei op hun site.
Het is ze blijkbaar niet gelukt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-09 20:18
loyske schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 20:20:
[...]

Ik gebruik de EFW2001 van Vogels, werkt perfect met een 40W2000 !
Zou je misschien een foto kunnen posten hoe dat eruit ziet en dan vooral van opzij, dus de afstand tussen de muur en de TV.

Ik ben namelijk nog in twijfel op ik de TV op het tvmeubel ga zetten of aan de muur erachter, maar als de TV een heel eind van de muur komt te hangen, laat ik hem liever op het meubel staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'k Heb dringend advies nodig!

In de MediaMarkt kan je voor 1374 euro een Sony Bravia 40V2000 kopen.

De vraag: Aanrader of afrader? Waarom?

Reuze bedankt alvast, en liefst heeeel vlug reageren. :D

PS: Momenteel kijk ik nog analoog.
In de toekomst zeker digitaal, maar 'k zou liefst nu ook iets of wat deftig beeld kunnen verkrijgen.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2007 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik wil ipv de tv speakers een homecinema set gebruiken. Nu heb ik met een rode en witte tulp kabel van de tv naar mijn receiver gedaan, echter krijgt mijn receiver nog niet geluid ofzo? zie ik wat over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Verwijderd schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 17:38:
'k Heb dringend advies nodig!

In de MediaMarkt kan je voor 1374 euro een Sony Bravia 40V2000 kopen.

De vraag: Aanrader of afrader? Waarom?
Prima deal lijkt me! scherpe prijs voor een goede TV.

Hier wat reviews: http://www.hdtvorg.co.uk/best_buy/lcd/lcd2.htm
http://www.testberichte.d...a_kdl_40v2000_p71489.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'k Ben er om geweest. De Sony Bravia 40V2000 is binnen!
De "Binnen-de-14-dagen-ontevreden?-Geld-Terug!"-garantie was voor mij de doorslag.

Eerste ervaringen:
- Design: Superdeluxe! 'k Ben er echt verliefd op.
'k Kijk er liever naar als het toestel uitstaat dan als het aanstaat! :D (Waarmee ik niks over de beeldkwaliteit wil zeggen, hoor!)
- Beeldkwaliteit: Momenteel kijk ik analoog, via een gesplitst signaal met een verlengkabel van 20 meter lang.
Het beeld is niet mooi nu. 'k Ga deze week om een digibox, en 'k hoop dat het daarmee opgelost geraakt!
'k Heb gelezen dat digitaal TV kijken een wereld van verschil is met analoog. Dit laatste mag altijd nog eens bevestigd worden.
Verder heb 'k eens naar een DVD'tje gekeken, in een rapje, en 'k vond het prachtig!
Als je op een afstand van 3 meter kijkt, wat de bedoeling toch wel is met zo'n TV, dan zie je niks van onzuiverheden.
- Geluid: 'k Heb hier veel slechte dingen over gehoord, maar 'k ben eigenlijk zeer tevreden.
'k Heb geen vergelijkingspunt, 'k heb ook nog nooit een 5.1 gehad (volgende op het lijstje), maar al bij al kan ik toch al zeggen dat het toestel mooi geluid speelt.

'k Ben blij dat ik voor LCD heb gekozen, om de simpele reden dat deze TV al de hele dag in de winkel aan het spelen was en niet erg warm werd, terwijl de Plasma-TV van Samsung die ernaast stond het toch behoorlijk warm had.
'k Weet het, geen appelen met peren vergelijken, maar toch ben ik blij. :)

Verder zou 'k zeggen, 't is een aanrader.
Dankzij de speciale actie van "5-jaar-MediaMarkt" heb ik slechts 1374 euro betaald, wat helemaal niet veel is voor dit toestel.

Foto's komen binnenkort online!

EDIT: Hier alvast enkele foto's: http://gathering.tweakers...message/27975445#27975445

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2007 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
bamoah schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 09:02:

Ik heb de TV ook bij een internet winkel besteld, maar ik verwacht hier eigenlijk geen folder bij.
Enig idee hoe ik toch aan die folder kan komen, desnoods een kopie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_dude
  • Laatst online: 06-05-2024
Ik heb de TV ook bij een internet winkel besteld, maar ik verwacht hier eigenlijk geen folder bij.
bij MediaMarkt lag er gewoon een stapeltje bij de Sony schermen. ;)

The difference between men and boys is the size of their toys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
  • Laatst online: 30-03-2023
SiErRa schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 10:20:
[...]

Here you go :
http://www.wehkamp.nl/pdf/Sony_TVactie_coupon_mrt2007.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er ook een gekocht, nu nog wachten op de cashback

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2007 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waneer de KDL-40V3000 uitkomt? wil hem graag hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF

TF

bla bla

Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 21:41:
eind mei, begin juni

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mn broer heeft een bravia met daarin een digitale ontvanger. er zit dus ook een ruimte in waar je een smartcard in kan doen. nu vraag ik me af of je hier de casema smartcard gewoon in kan stoppen en dat je dan digitale tv hebt? of is dit niet mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 08:57:
mn broer heeft een bravia met daarin een digitale ontvanger. er zit dus ook een ruimte in waar je een smartcard in kan doen. nu vraag ik me af of je hier de casema smartcard gewoon in kan stoppen en dat je dan digitale tv hebt? of is dit niet mogelijk?
dat kan niet. Casema is DVB-C. In de Bravia's zit DVB-T (Digitenne, KPN digitaal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Over die DVB-T... moet je daar dan nog een extra antenne voor kopen voordat je de free channels kan ontvangen? If so: wie weet een goede link daarvoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
Bij de gemiddelde satelliet shop hebben ze ook wel dvb-t antennes.

Even een vraagje, sinds gisteren heb ik m'n 40w2000 die prima werkt. Maar ik heb nog een probleem met Vista MCE. Misschien dat 1 van jullie het probleem herkend.

De TV zit met HDMI-> DVI op de pc aangesloten (geforce 6150 onboard)
De pc ziet de TV ook en ik kan de desktop resolutie van 1920x1080 kiezen.
Maar als ik mediacenter start wordt het scherm zwart en zie ik alleen nog maar de muis.
Als ik mediacenter van full-screen afhaal is er wel gewoon beeld.

Op alle andere uitgangen werkt het wel naar behoren (d-sub/vga en composite) maar niet in de juiste resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:49
SiErRa schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 22:36:
Bij de gemiddelde satelliet shop hebben ze ook wel dvb-t antennes.

Even een vraagje, sinds gisteren heb ik m'n 40w2000 die prima werkt. Maar ik heb nog een probleem met Vista MCE. Misschien dat 1 van jullie het probleem herkend.

De TV zit met HDMI-> DVI op de pc aangesloten (geforce 6150 onboard)
De pc ziet de TV ook en ik kan de desktop resolutie van 1920x1080 kiezen.
Maar als ik mediacenter start wordt het scherm zwart en zie ik alleen nog maar de muis.
Als ik mediacenter van full-screen afhaal is er wel gewoon beeld.

Op alle andere uitgangen werkt het wel naar behoren (d-sub/vga en composite) maar niet in de juiste resolutie.
Ik heb dit probleem met Vista en dan b.v. foto's via de slideshow/fullscreen te bekijken. Geen idee waar het aan ligt ik heb een ati x1600 agp @ 1080p...... Onder XP werkt het wel goed....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsVN
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-12-2022
Zijn er mensen met een 32V2500 die last hebben van ghosting? Ik heb het zelfs onder normaal tv kijken. Bijvoorbeeld als je een shot in een landschap hebt dat je bijvoorbeeld van punt A naar B gaat met het beeld dan lijkt het beeld wel een beetje mee te slepen (op normale snelheid). Niet dat de sporen er achter lopen, maar het oogt heel moeilijk en het beeld is dan ook absoluut niet scherp. Zodra het beeld stilstaat is alles weer normaal. Hetzelfde geld voor voetbal als de keeper een bal uit trapt, ook dan trekt het beeld. Is dit normaal of ligt het aan de tv? We hebben goede kabels er tussen zitten en het is analoge tv. Wel zit er een videorecorder van 10 jaar oud tussen, zorgt dat voor ghosting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greekmaster
  • Laatst online: 21:37
Iemand hier met een 40W2000 en een Xbox 360 met vga aansluiting. is er verschil in kleuren na de spring update. is het nu wel de moeite waard om een vga kabel te kopen en dan eindelijk 1080p???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

SjorsVN schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 15:00:
Zijn er mensen met een 32V2500 die last hebben van ghosting? Ik heb het zelfs onder normaal tv kijken. Bijvoorbeeld als je een shot in een landschap hebt dat je bijvoorbeeld van punt A naar B gaat met het beeld dan lijkt het beeld wel een beetje mee te slepen (op normale snelheid). Niet dat de sporen er achter lopen, maar het oogt heel moeilijk en het beeld is dan ook absoluut niet scherp. Zodra het beeld stilstaat is alles weer normaal.
Volgens mij is dat motionblur en geen ghosting. Ghosting is als er bijvoorbeeld snelle letters bewegen en je ziet een 'ghost' letter er net achter aan komen.

Ik weet niet wat de oplossing is. Misschien is het met digitale TV beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsVN
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-12-2022
Greekmaster schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 16:09:
Iemand hier met een 40W2000 en een Xbox 360 met vga aansluiting. is er verschil in kleuren na de spring update. is het nu wel de moeite waard om een vga kabel te kopen en dan eindelijk 1080p???
kan vga 1080p?
Volgens mij is dat motionblur en geen ghosting. Ghosting is als er bijvoorbeeld snelle letters bewegen en je ziet een 'ghost' letter er net achter aan komen.

Ik weet niet wat de oplossing is. Misschien is het met digitale TV beter?
Hmm ok dan weet ik nu in ieder geval hoe het heet, dacht al dat het geen ghosting was. Ik vind echt vervelend ogen en het kijkt niet lekker. Nog een voorbeeld ik keek laastst een film en daar stond een pilaar, die voor de helft in schaduw was, in het decoor. Toen het beeld bewoog begon die schaduw te knipperen en toen het beeld weer stil stond was de schaduw ook weer stil.

Het oogt echt vervelend en het beeld is hierdoor niet erg rustig te noemen. Ik vroeg me dus ook af of alle Bravia V's dit hebben, of dat het gewoon aan mijn tv, opstelling, ligt.

[ Voor 55% gewijzigd door SjorsVN op 10-05-2007 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greekmaster
[quote]SjorsVN schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 16:51:
[...]

kan vga 1080p?

Heb net op AV forums gekeken en daar hebben ze het erover dat de kleuren echt fantastisch zijn geworden in vergelijken tot de kleuren voor de spring update, maar is er ook iemand hier die dat kan zegggen

Volgens mensen op Avforums kan 1080p over vga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1080P via VGA kan ook alleen komt er dan een bericht in beeld dat hij het niet ondersteunt maar dat bericht kun je zo wegdrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loyske
SiErRa schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 15:09:
[...]

Zou je misschien een foto kunnen posten hoe dat eruit ziet en dan vooral van opzij, dus de afstand tussen de muur en de TV.

Ik ben namelijk nog in twijfel op ik de TV op het tvmeubel ga zetten of aan de muur erachter, maar als de TV een heel eind van de muur komt te hangen, laat ik hem liever op het meubel staan.
Beetje laat, maar toch ;)

Foto 1
Foto 2
Foto 3

Laatste foto is een beetje wazig, maar het geeft je een idee.
Ik vindt dat ie er mooi bijhangt en de afstand tot de muur is prima.
Van een afstand kan je er niet zo maar achter kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:46

Christiano007

Ich bin der champion

Hoelang duurt het gemiddeld bij de meeste mensen om de cashback te ontvangen?

Ik wacht nu vanaf 18 april en zie nog niets, iemand alvast een nummer waar ik naartoe kan bellen volgende week?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:49
Christiano007 schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 23:54:
Hoelang duurt het gemiddeld bij de meeste mensen om de cashback te ontvangen?

Ik wacht nu vanaf 18 april en zie nog niets, iemand alvast een nummer waar ik naartoe kan bellen volgende week?
ik heb hem op 9 a 10 april verzonden en vorige week donderdag 3 mei ontvangen. Even bellen naar: 0438800158 staat op het formulier onderaan de pagina die je moest opsturen en waar je een kopie van hebt bewaard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF

TF

bla bla

zou het zomaar kunnen zijn, dat als die cashback actie is afgelopen, de nieuwe modellen worden geserveerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
TF schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 13:55:
zou het zomaar kunnen zijn, dat als die cashback actie is afgelopen, de nieuwe modellen worden geserveerd?
Dat zou niet zo gek zijn idd.....

Ik doe vandaag mijn cashback op de bus.... ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
loyske schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 21:44:
[...]

Foto 1
Foto 2
Foto 3

Ziet er inderdaad wel erg netjes uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

TF schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 13:55:
Zou niet de eerste keer zijn.

Cashback om de huidige voorraad flink uit te dunnen en toch interessant te blijven tov de concurrenten die al een 2007 model hebben.
Daarna je slag slaan met een nieuw model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Zou best wel kunnen, verklaart ook wel waarom de X serie niet meedoet met de cashback (komt nu geen opvolger uit). Ook klinkt een cashfbackactie veel mooier qua marketing, dan wanneer de prijzen geruisloos zijn verlaagd richting de prijzen van de (goedkopere) concurrentie. Dan zou je bij het uitkomen van de opvolgers het gevoel krijgen dat de opvolgers EUR 250 duurder zijn dan de huidige serie (die dan 250 goedkoper is). Nu kunnen de opvolgers op hetzelfde prijsniveau blijven (zonder cashback).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivan4you
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 16:01
Hier vind je de datums wanneer de verschillende modellen uitkomen.

http://www.cheapelectrica...descreen_Sony_bravia.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
loyske schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 21:44:

Foto 1
Foto 2
Foto 3

Zat even te kijken, maar vindt het toch mooier als een TV los staat. De mijne staat alleen op de voet, alleen dit kabels moet ik nog netjes weg gaan werken... :9

Zijn dat overigens Sony Pascal speakers :+

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF

TF

bla bla

Ivan4you schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 18:06:
Hier vind je de datums wanneer de verschillende modellen uitkomen.

http://www.cheapelectrica...descreen_Sony_bravia.html
Is UK.....en er staat voor de 32d3000 bijv. expected june 2007.... tjah niet echt een harde datum he.

Waneer is die cashbackactie trouwens ten einde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zware Unit
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-08 10:48
Vandaag bij de MM gekeken naar een nieuwe TV, aangezien ik vandaag een nieuw huis heb gekocht. Het wordt een 32" Bravia, maar welke weet ik nog niet zeker. Ik heb dit topic goed doorgelezen en zit nu te denken aan de nieuwe Sony KDL-32D3000. Is dit of wordt dit de beste 32" Bravia? Helaas is 40" echt te groot voor mijn nieuwe huiskamer. Ik heb eigenlijk liever een Full-HD, maar dit heeft naar mijn mening weinig zin op een 32" LCD.

Afbeeldingslocatie: http://www.hdtvnieuws.nl/images/Sony-Bravia-D3000.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Zware Unit op 12-05-2007 01:45 ]

... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TF schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 23:33:

eind mei, begin juni
Van waar komt deze info?

Ik heb gisteren gemaild met Mokio en daar hebben ze geen weet van de KDL-40V3000
wel van de Sony KDL-32D3000 die uit is.

Ik heb naar Sony Center Antwerpen gemaild en dit was hun antwoord:

"Van dit toestel heb ik nog geen gegevens gekregen mogelijk komt dit pas in September uit.
Een mogelijkheid bestaat ook dat dit toestel helemaal niet beschikbaar word in Europa."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivan4you
Uit de site die ik eerder gaf blijkt inderdaad dat er geen V-serie komt.Nu komt de D serie en in september de T serie samen met de full HD schermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ivan4you schreef op zondag 13 mei 2007 @ 12:26:
Uit de site die ik eerder gaf blijkt inderdaad dat er geen V-serie komt.Nu komt de D serie en in september de T serie samen met de full HD schermen.
Ik heb even gekeken en op die site staan idd de D serie en de T serie maar geen enkel model is full HD. Welke reeks gaat dan full hd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivan4you
De Sony KDL 40HD1080 of Sony KDL 46HD1080.1 model.Dus geen W of X serie.

Dus:
D-Serie
S-Serie
T-Serie
HD1080 Serie

[ Voor 36% gewijzigd door Ivan4you op 13-05-2007 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF

TF

bla bla

Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2007 @ 10:53:
[...]

Van waar komt deze info?

Ik heb gisteren gemaild met Mokio en daar hebben ze geen weet van de KDL-40V3000
wel van de Sony KDL-32D3000 die uit is.

Ik heb naar Sony Center Antwerpen gemaild en dit was hun antwoord:

"Van dit toestel heb ik nog geen gegevens gekregen mogelijk komt dit pas in September uit.
Een mogelijkheid bestaat ook dat dit toestel helemaal niet beschikbaar word in Europa."
die info heb ik van het bedrijf waar ik hem besteld heb en verschillende internetsites. Jij zegt dat de 32d3000 reeds uit is? Ik weet nog van niets

heeft iemand een e-mail adres van sony waar ik dit soort vragen kan stellen? Hun site is niet echt duidelijk hierin

[ Voor 8% gewijzigd door TF op 13-05-2007 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF

TF

bla bla

net een met sony gebeld.

Gast aan de telefoon gaf aan dat er nog geen releasedatum bekent was van de 32D3000 en dat het derhalve nog wel 2 maanden kon duren.

Lekker onduidelijk allemaal....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
TF schreef op maandag 14 mei 2007 @ 11:07:
net een met sony gebeld.

Gast aan de telefoon gaf aan dat er nog geen releasedatum bekent was van de 32D3000 en dat het derhalve nog wel 2 maanden kon duren.

Lekker onduidelijk allemaal....
Ik word er inderdaad een beetje zat van. Zeg dan helemaal niets :) Begin mei/halverwege mei/eind mei/begin juni/eind juni en zelfs begin juli heb ik gehoord. En de begin juni was trouwens verteld door iemand aan de telefoon bij Sony...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Yes... de 40X2000 is vandaag aangekomen.
Even wat eerste indrukken:
  • Het is nog best wel een zwaar ding moet ik zeggen.
  • SD signalen zien er zeer behoorlijk uit, veel beter dan ik had gevreesd en verwacht. De Bravia EX engine doet dat opblazen van de resolutie tot 1080p dus heel aardig, want op een 40" ziet het er mooier uit dan op een 32" en dat wil dan best wel wat zeggen, want normaal gesproken wordt het SD beeld er niet beter op (vaak blokkeriger) naarmate het beeldscherm groter is. De 40X2000 slaagt erin om blokvorming te vermijden.
  • De kids kijken vooral tekenfilms erop en je merkt dat de Bravia EX vooral die beelden enorm goed weet op te blazen naar 1080p (hoe statischer en strakker het beeld, des te beter werkt de interpolatie)
  • UPC digital ziet er aardig op uit, maar ik geef voorkeur aan het analoge signaal. Daarin zit gewoon meer detail en minder compressie artefacts. De ruisonderdukking van de 40X2000 doet zijn werk namelijk heel erg prima zelfs in de laagste stand...
  • Geluid is OK (stand Dynamic), alles standaard, dus zonder Dolby Virtual Surround BBE en dat soort onzin... wel ga ik de volumebegrenzer proberen om te kijken of het helpt tegen de reclame-geluidspieken.
  • Beeldinstellingen in ieder geval niet op "Demo" laten staan, maar op een lagere contrast (75), hogere helderheid (70), verlichting op 7, uitbreiding kleuren: aan, kleur op 53 en neutraal
  • Voorlopig PC (XP MCE) aangesloten via simpele composiettulpje. In de eerste instantie viel het beeld echt heel erg vies tegen... totdat ik onder MCE erachter kwam dat het beeld nog steeds was afgestemd op een 4:3 CRT. Toen ik het had aangepast naar "plat scherm" was het beeld om te zoenen... Binnenkort ga ik het aansluiten via een HDMI kabel (van 10 meter...bij electronica online besteld). Ben benieuwd hoe dat eruit ziet, want ik heb een hele lading 1080p demofilmpjes/trailers gedownload die nu al via de composiet best aardig uitzien.
  • Afstandsbediening is een enorm lomp ding... veel te groot (minstens 5 cm te lang)... Bovendien zijn de belangrijkste knoppen (volume en zapper) helemaal onderaan geplaatst. Als professioneel zapper vind ik dit een onhandige plek! Blijkbaar denkt Sony indruk te maken met de stelling "bij een grote TV in de duurste serie hoort een supergrote AB" oid... Ik vind al die extra knoppen voor DVD/Video etc. maar onhandig. Als ik een supergrote all in one AB wil dan koop ik er wel één. Nu moet ik bijna op zoek naar een handzamere AB...
  • Het schermoppervlak straalt best wel veel warmte uit...in de winter is het één van de warmtebronnen, maar in de zomer gaat dat nog "leuk" worden.
  • En ja... het glas om metaal ziet er erg strak uit (unlike die pianolak glanszwarte modellen die binnen 5 jaar er erg gedateerd uit zullen gaan zien). Vooral dat flauw oplichtende Sony logo in het glas en de lichtpuntjes in het glas (voor standby/on/IR) zijn ook erg aardig.

[ Voor 9% gewijzigd door The_Sukkel op 14-05-2007 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loyske
Black Piet schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 23:32:
[...]

Zat even te kijken, maar vindt het toch mooier als een TV los staat. De mijne staat alleen op de voet, alleen dit kabels moet ik nog netjes weg gaan werken... :9

Zijn dat overigens Sony Pascal speakers :+
Ja das persoonlijk he ;)
Yep zijn inderdaad pascal speakers !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
loyske schreef op maandag 14 mei 2007 @ 23:30:
[...]

Ja das persoonlijk he ;)
Yep zijn inderdaad pascal speakers !
Pascal + 32V2500 los:
Afbeeldingslocatie: http://kerste.1mhosting.nl/images/video1.JPG
moet nog even kijken maar denk niet dat ik m ophang. Vind het wel goed zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 16:24

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Spyro_the_Dragon schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 12:32:
[...]

Pascal + 32V2500 los:
[afbeelding]
moet nog even kijken maar denk niet dat ik m ophang. Vind het wel goed zo!
Vraagje aan je. Vind je niet dat d TV te laag bij de grond staat. Je kijkt er nu meer op neer.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
The_Sukkel schreef op maandag 14 mei 2007 @ 17:53:
• En ja... het glas om metaal ziet er erg strak uit (unlike die pianolak glanszwarte modellen die binnen 5 jaar er erg gedateerd uit zullen gaan zien). Vooral dat flauw oplichtende Sony logo in het glas en de lichtpuntjes in het glas (voor standby/on/IR) zijn ook erg aardig.
Over 5 jaar is de X serie ook verouderd.... ;) (niet zozeer qua design, maar qua specs bedoel ik dan)

Verder een mega mooie tv hoor, beetje boven m'n budget maar als ik het geld zou hebben had ik hem ook wel genomen.

* stylezzz is erg blij met z'n pianolak zwarte tv die een fractie van een x-serie kost.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Even een tip voor de mensen die hun HTPC op de 1080p Sony's aansluiten (in mijn geval dus de 40X2000): beeldformaat op "volledig" zetten en je hebt 1 op 1 pixelmapping zonder overscan. Beeld wel op "wide"zetten.

Needless to say: al die 1080p demofilmpjes (WMV van Microsoft en filmtrailers van Apple zien er om te zoenen uit...zo scherp...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
The_Sukkel schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 23:36:
Even een tip voor de mensen die hun HTPC op de 1080p Sony's aansluiten (in mijn geval dus de 40X2000): beeldformaat op "volledig" zetten en je hebt 1 op 1 pixelmapping zonder overscan. Beeld wel op "wide"zetten.

Needless to say: al die 1080p demofilmpjes (WMV van Microsoft en filmtrailers van Apple zien er om te zoenen uit...zo scherp...
Ja, maar tv series in "standaard" xvid formaat vind ik tegevallen. Dan vind ik de kwaliteit van digitale tv (Casema) toch een stuk scherper, terwijl de resolutie niet veel verschilt. Misschien toch maar voortaan de series in HD downloaden... In ieder geval ben ik blij dat ik niet voor een 40 inch ben gegaan (heb nu een 32V2500), anders had ik me hier nog meer aan gestoord (zit zo'n 4 meter van tv).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Mr_Blobby schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 08:26:
[...]
Ja, maar tv series in "standaard" xvid formaat vind ik tegevallen. Dan vind ik de kwaliteit van digitale tv (Casema) toch een stuk scherper, terwijl de resolutie niet veel verschilt. Misschien toch maar voortaan de series in HD downloaden... In ieder geval ben ik blij dat ik niet voor een 40 inch ben gegaan (heb nu een 32V2500), anders had ik me hier nog meer aan gestoord (zit zo'n 4 meter van tv).
Misschien is dat wel verschillend bij de Bravia EX engine, omdat deze ook SD signalen 4-voudig interpolerend upscaled. Hierdoor ziet de standaard XviD film er ook heel aardig uit. Vergelijkbaar met (bij mij) UPC digital. Overigens heb ik gisteravond gemerkt dat het UPC digital beeld beduidend beter was dan het analoge beeld (terwijl ik eerder het tegengestelde vond). Het kan dus verkeren met mijn waarnemingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greekmaster
Mr_Blobby schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 08:26:
[...]
Dat vind jij, ik heb nu een 40" maar had ik maar de 46" genomen. zit zelf ook op ongeveer 4 meter afstand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
Greekmaster schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 09:26:
[...]

Dat vind jij, ik heb nu een 40" maar had ik maar de 46" genomen. zit zelf ook op ongeveer 4 meter afstand
Precies, ieder zijn mening. Bij mij hoeft de tv in de woonkamer niet zo te domineren (hoewel ik de V2500 wel de mooiste kast vind hebben vergeleken met al die hoogglans modellen tegenwoordig.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
Ik zie net dat de 32D3000 bij It's in de folder staat als primeur ! Op de site van it's staat er een levertijd van 2 juni (weer een nieuwe datum erbij). Maar lijkt me sterk dat ze iets zo in de folder zetten zonder dat ze ongeveer weten wanneer ie uit komt :)

Afbeeldingslocatie: http://img412.imageshack.us/img412/3376/24699653po1.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
The_Sukkel schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 09:01:
[...]

Misschien is dat wel verschillend bij de Bravia EX engine, omdat deze ook SD signalen 4-voudig interpolerend upscaled. Hierdoor ziet de standaard XviD film er ook heel aardig uit. Vergelijkbaar met (bij mij) UPC digital. Overigens heb ik gisteravond gemerkt dat het UPC digital beeld beduidend beter was dan het analoge beeld (terwijl ik eerder het tegengestelde vond). Het kan dus verkeren met mijn waarnemingen..
dat heb ik ook het hangt een beetje van het signaal en uitzending af, het lijkt wel dat die EX niet altijd werkt ofzow...
de 1ne dag is bijvoorbeeld as the world turns super mooi dat het bijna HD lijkt op analoog en de andere dag weer digitaal
maar als het signaal en uitzending goed is dan is het beter dan digitaal, bij digitaal mis je toch dat EX HD achtige gloed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF

TF

bla bla

Ik zie net dat de 3000 serie nu ook op de site www.sony.nl staat. Daar stond hij laatst nog niet. Dus ik denk echt dat hij er nu aan gaat komen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
TF schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 10:28:
Ik zie net dat de 3000 serie nu ook op de site www.sony.nl staat. Daar stond hij laatst nog niet. Dus ik denk echt dat hij er nu aan gaat komen!!!
Ik zie het inderdaad :) Zijn ook al verschillende sites bij kieskeurig.nl die 2 juni aangeven als leverdatum, dus dat lijkt goed ! Maar ja..zul je zien dat ze gelijk uitverkocht zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF

TF

bla bla

toch nog even met sony gebeld. Dat was weer een deceptie. Volgens de telefonist is het zo dat hij pas vanaf september 2007 in nederland komt. Het kan echter zijn dat winkels het uit andere landen inkopen en zodanig dus de nieuwe modellen kunnen leveren.

Net als met films uit amerika zei hij tegen mij. Beetje vreemd vind ik het nog steeds....

Dus OF die telefonist had het niet goed (hij keek in zijn systeem) OF de winkels laten zich bevoorraden uit andere landen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
TF schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 11:27:
toch nog even met sony gebeld. Dat was weer een deceptie. Volgens de telefonist is het zo dat hij pas vanaf september 2007 in nederland komt. Het kan echter zijn dat winkels het uit andere landen inkopen en zodanig dus de nieuwe modellen kunnen leveren.

Net als met films uit amerika zei hij tegen mij. Beetje vreemd vind ik het nog steeds....

Dus OF die telefonist had het niet goed (hij keek in zijn systeem) OF de winkels laten zich bevoorraden uit andere landen
Dat bevooraden uit andere landen lijkt me sterk. Er komt in september wel een andere serie uit (opvolger X serie). Misschien dat ze dat bedoelden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF

TF

bla bla

nou wie belt er ook nog een keer met sony om een antwoord over de D-serie te ontfutselen?

020-6581911

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
TF schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 13:05:
nou wie belt er ook nog een keer met sony om een antwoord over de D-serie te ontfutselen?

020-6581911
Ik heb mailtje gestuurd :) Even afwachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sta op het punt een Sony KDL-40W2000 of KDL-46W2000 te kopen maar zit nog met twijfels.

Ik kan de grootte moeilijk in schatten. Ik ben natuurlijk naar de winkel gaan kijken maar daar hebben ze dan 52" schermen staan en dan krijg ik al snel het idee dat 40" toch redelijk klein is (maar waarschijnlijk wel groot in mijn huiskamer). 'T is relatief natuurlijk ;-)

Tweede dilemma, de nieuwe Sonys gaan er aankomen in juni de Sony KDL-40D3000 en de Sony KDL-46D3000. Kosten ongeveer hetzelfde en hebben 100Hz en 10bit panelen MAAR geen fullhd.

Wat zijn de opinies hier? Wat is voor jullie doorslaggevend full-hd of 100Hz/10bit panel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF

TF

bla bla

enzoronald schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 13:31:
[...]

Ik heb mailtje gestuurd :) Even afwachten..
Voor de grap ook even naar de winkel gebeld. Die belden vervolgens met hun accountmanager van Sony en die kwam met 2e week juni uit de kast... *zucht*
Pagina: 1 ... 10 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.