Mooooooeeeee......
Verwijderd
Zeg dan gewoon dat je het niet weetVerwijderd schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 06:23:
[...]
Als je niet weet wat je moet doen, kan je beter niet in het service menu rotzooien.
Laat dat maar aan de mensen over die weten wat je kan en mag veranderen.
Verwijderd
Dat ook
Het bericht wat ik eerder schreef,weet ik wel
Laat je scherm calibreren door ISF ,weet je zeker dat je het beste/mooiste beeld eruit krijg
[Edit]
Weer een prijsdrop op de W
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2007 17:23 ]
Zowel direct op de VGA als via een DVI--> VGA verloop niet
ook de melding wegdrukken dmv de menu knop lukt niet.
Ik heb meerdere instellingen geprobeerd, dus 1080P via de VGA werkt blijkbaar niet.
straks even een dvi --> hdmi kabel kopen + een spdif out dan maar....
by the way, hoe kan ik dit scherm het beste calibreren? zijn hier dvd's voor? guides?
// edit, ik krijg er geen beeld uit (X1600pro met dvi --> HDMI)
moet ik een dvi-i kabel hebben? ik heb namelijk een dvi-d kabel gekocht......
[ Voor 25% gewijzigd door Extera op 02-02-2007 21:46 ]
Verwijderd
Ik kreeg het ook niet voor mekaar met mijn 46x2000, aangezien vga een perfect beeld geeft heb ik deze maar weer aangeslotenExtera schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 17:53:
Ik krijg hier 1920x1080 niet aan de praat via de VGA. (40W2000)
Zowel direct op de VGA als via een DVI--> VGA verloop niet
ook de melding wegdrukken dmv de menu knop lukt niet.
Ik heb meerdere instellingen geprobeerd, dus 1080P via de VGA werkt blijkbaar niet.
straks even een dvi --> hdmi kabel kopen + een spdif out dan maar....
by the way, hoe kan ik dit scherm het beste calibreren? zijn hier dvd's voor? guides?
// edit, ik krijg er geen beeld uit (X1600pro met dvi --> HDMI)
moet ik een dvi-i kabel hebben? ik heb namelijk een dvi-d kabel gekocht......
wel raar dit, 1080p via de pc moet gewoon kunnen. Ik denk dat ik toch een dvi-i kabel nodig heb in plaats van een dvi-d. Maandag maar even gaan ruilen en proberen.
Zijn er meer mensen die wel eens wat gelezen hebben over deze update?Reactie op kieskeurig.nl
blablabla blablabla....In februari schijnt er een 'Self Service Software Update' te komen die dit euvel vermindert. Ik ben benieuwd.
[ Voor 4% gewijzigd door Yuco op 03-02-2007 18:16 ]
Ik lees vaak over 1080p al dan niet halen via een bepaald connectietype (hdmi, vga, component);
maar is dat ook zo voor 720p bij de hdready-modellen.
Met andere woorden, kan bijvoorbeeld de 32v2500 720p halen via alle aansluitingen, of enkel via hdmi ofzo?
Wij hebben hier thuis een 32v2500 en die doet iig 1:1 pixel mapping over VGA bij een resolutie van 1366x768 hiermee kan dus vanaf de pc een 720p bron worden afgespeeld. Over de andere ingangen weet ik het niet maar ik denk wel dat er ook over hdmi en component 720p gehaald kan worden.Jack3770 schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 18:19:
Waarschijnlijk een hele domme vraag, maar ik probeer bij te leren:
Ik lees vaak over 1080p al dan niet halen via een bepaald connectietype (hdmi, vga, component);
maar is dat ook zo voor 720p bij de hdready-modellen.
Met andere woorden, kan bijvoorbeeld de 32v2500 720p halen via alle aansluitingen, of enkel via hdmi ofzo?
Verwijderd
Verder lees ik hier dat de X beter zou zijn bij analoog beelden, maar ik kan bevestigen dat bij een werkelijk goed analoog signaal de W echt schitterend beeld heeft. Ik ben momenteel UPC aan het testen, maar ik denk dat ik analoog blijf kijken....
Lol ik had die Avia dus ook, wat een pauper dvdBlack Piet schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 23:41:
[...]
Ik heb er nu een van AVIA liggen, maar daar krijg ik geen goed resultaat mee.
Mmm is het zo dat ik dan PER zender alles moet instellen[...]
Met bovenstaande instellingen heb ik dus per al per kanaal instellingen proberen te maken. Maar ik heb nog geen goede instelling gevonden. Wel een "nadeel" van die geavanceerde TV's

Nog 2 andere vragen:
1. Ik heb een VGA kabel gekocht van 1.5 meter ongeveer maar hij was net iets te kort, hij liep niet mooi om me kast heen. Ik heb toen een 'verlengstuk' gekocht want ze hadden niet in 1 keer een langere. Als ik hem ermee verleng wordt de kwaliteit minder:S Ligt dit aan de verleningen of omdat ie dan in totaal 4 meter ofzo wordt? Wat kan ik het beste doen? Een in 1 keer lange kopen?
2. Ik ben aan het overwegen om Digitale TV van Casema te nemen. Het nadeel is dat ik dan een apart kastje heb met NOG een afstandsbediening wat ik nogal brak vind. Ook zal het via SCART moeten worden aangesloten omdat ik de 1ne HDMI port voor me PS3 ga gebruiken.
Zal de kwaliteit mooier worden? Digitale TV via scart...
[ Voor 33% gewijzigd door FerdiV op 03-02-2007 23:28 ]
Vraag 1: ik heb hetzelfde ondervonden, en nu heb ik een 10! meter VGA kabel liggen naar mijn tv en daar heb ik nu echt perfecte kwaliteit mee gekregen op mijn tv. Een goede VGA kabel kan je vinden op Allekabels.nlFerdiV schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 23:25:
Nog 2 andere vragen:
1. Ik heb een VGA kabel gekocht van 1.5 meter ongeveer maar hij was net iets te kort, hij liep niet mooi om me kast heen. Ik heb toen een 'verlengstuk' gekocht want ze hadden niet in 1 keer een langere. Als ik hem ermee verleng wordt de kwaliteit minder:S Ligt dit aan de verleningen of omdat ie dan in totaal 4 meter ofzo wordt? Wat kan ik het beste doen? Een in 1 keer lange kopen?
2. Ik ben aan het overwegen om Digitale TV van Casema te nemen. Het nadeel is dat ik dan een apart kastje heb met NOG een afstandsbediening wat ik nogal brak vind. Ook zal het via SCART moeten worden aangesloten omdat ik de 1ne HDMI port voor me PS3 ga gebruiken.
Vraag 2: Toevallig toen ik mijn Sony 26S2000 binnenkreeg ging mijn digitale Samsung 9401 ontvanger kapot
Laat maar weten. De vorige instellingen hebben al veel verbeteringen gebracht.FerdiV schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 23:25:
Lol ik had die Avia dus ook, wat een pauper dvdEen vriend van me raad nu iets anders aan, hij geeft me binnenkort de DVD. Ik zal zeggen als ik hem heb gebruikt heb en hoe het heet (weet er nu nog niks van).
Ik heb nu per kanaal ingesteld, omdat ik de instellingen per kanaal teveel vindt schelen. Mijn VGA aansluiting is makkelijker te tunen dan DVI->HDMI. Want dat werkt niet echt lekker.Mmm is het zo dat ik dan PER zender alles moet instellenAls ik voor alles in 1 keer doe, is het dan niet goed?
Beste is om 1 lange kabel te kopen. Afstand van goede VGA kabel is volgens mij 8-10 meter.Nog 2 andere vragen:
Ik heb hier wel casema, maar nog geen digitale TV. Analoog is hier voldoende voor nu.2. Ik ben aan het overwegen om Digitale TV van Casema te nemen. Het nadeel is dat ik dan een apart kastje heb met NOG een afstandsbediening wat ik nogal brak vind. Ook zal het via SCART moeten worden aangesloten omdat ik de 1ne HDMI port voor me PS3 ga gebruiken.
Mooooooeeeee......
Verwijderd
Ik heb er gisteren in de MM nog naar staan turen. Beetje slechte vergelijking want beide waren via S-video aangesloten. Ik vond de v2000 zwart beter (zwarter). De behuizing werkt daar ook wel aan mee. In de MM stond de s2000 in zilver en de v2000 in zwart.Verwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 17:28:
is de s2000 veel minder qua beeld dan de v2000? want het scheelt toch behoorlijk wat geld, en ik wil hem voornamelijk gebruiken voor xbox 360.
9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º
de tuner van de S is iets minder goed dan de V, op de 360 zal je weinig verschil zien tussen bijde modellen.Verwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 17:28:
is de s2000 veel minder qua beeld dan de v2000? want het scheelt toch behoorlijk wat geld, en ik wil hem voornamelijk gebruiken voor xbox 360.
er zitten wat minder aansluitingen op de S ook dacht ik
[ Voor 7% gewijzigd door Slux op 05-02-2007 09:43 ]
Hoe uit zich dat? En uit welke getallen blijkt dat?markmg schreef op maandag 05 februari 2007 @ 09:39:
[...]
de tuner van de S is iets minder goed dan de V
ik maak een foutje ik ben nog in de war met de oude serie daarvoor, KLV-S40A10E en V, daar was het wel het geval bij, S was minder dan de V wat duidelijk zichtbaar was, volgens mij bij de 2000S serie nu, is het verlichting van het paneel anders en heeft ie geen live color creationtwixx schreef op maandag 05 februari 2007 @ 09:48:
[...]
Hoe uit zich dat? En uit welke getallen blijkt dat?
ik denk dat je dat wel tussen de modellen zal zien op de xbox live color of niet
[ Voor 21% gewijzigd door Slux op 05-02-2007 11:24 ]
Verwijderd
Na mijn positieve begin met de 46w2000 blijk ik toch last van bleeding te hebben.
Niet veel maar voor dit geld moet het natuurlijk wel goed zijn.
Heeft er iemand ervaring met MM en het retourneren voor dit probleem?
Kan ik verwachten dat ik een andere krijg of word dit voor reparatie aangeboden bij sony en ben ik even tv loos??
Hoop op wat nuttige info, alvast bedankt!!
Verwijderd
Als het binnen 14 dagen is, dan is het geen probleem bij de MMVerwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 23:17:
![]()
Na mijn positieve begin met de 46w2000 blijk ik toch last van bleeding te hebben.
Kan ik verwachten dat ik een andere krijg of word dit voor reparatie aangeboden bij sony en ben ik even tv loos??![]()
Verwijderd
Zie deze post op avs: http://www.avsforum.com/a...php?t=748779&page=1&pp=30
Het schijnt dat de Europese modellen hier ook last van hebben, weet alleen niet hoe erg het is en of het in de praktijk allemaal wel meevalt.
IDD 2 weken de tijd bij MM doen ze niet moeilijk over, als je daar buiten valt dan is het sony.Verwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 23:17:
![]()
Kan ik verwachten dat ik een andere krijg of word dit voor reparatie aangeboden bij sony en ben ik even tv loos??![]()
die zijn vrij snel meestal wordt het aan huis opgelost, zo niet dan krijg je een leen toestel van ze
Via de HDMI lukt me gewoon niet, via de vga krijg ik de melding dat ik een andere output moet gebruiken omdat het signaal "out of range" is. Deze melding gaat niet weg na 1 druk op de menu knop.
Via de Svideo kan ik nog proberen, maar dit is verre van wenselijk. Ik wil het gewoon via de HDMI.
Ik gebruik een DVI-i kabel, kan het zijn dat dit een DVI-d kabel moet zijn? (DVI-i naar HDMI nu)
ik snap er niets van, het moet toch gewoon werken? Mijn pc geeft wel de melding dat er een HDMI device is gevonden (SONY TV) en zegt ik de audio appart moet aansluiten om geluid uit de tv te krijgen. Dit snap ik
Ik gebruik deze kabel:
http://www.alternate.nl/h...s/print.html?artno=RDVCX3
en (tijdelijk) de pc uit mijn sig. alleen dan stock.
[ Voor 9% gewijzigd door Extera op 06-02-2007 10:30 ]
Verwijderd
ja ik heb daar last van, weet nog niet zeker of ik er mee terug ga.markmg schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 09:48:
[...]
IDD 2 weken de tijd bij MM doen ze niet moeilijk over, als je daar buiten valt dan is het sony.
die zijn vrij snel meestal wordt het aan huis opgelost, zo niet dan krijg je een leen toestel van ze
Verwijderd
Ja ik neem die 46 ook niet even mee heen en weer om er dan achter te komen dat de nieuwe die ik krijg wellicht nog slechter isVerwijderd schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 12:24:
[...]
ja ik heb daar last van, weet nog niet zeker of ik er mee terug ga.

Dond verloopt mijn 14 dagen omruil garantie dus ik moet er nog even goed over nadenken. Denk dat ik vanavond de lichten uit doe en de hele star wars serie ga kijken, als ik me stoor ruil ik hem om
Verwijderd
Ik ga morgen contact opnemen met sony denk ik, mijn beeld zit er niet goed uit.Verwijderd schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 00:45:
Ben van plan om binnenkort een 40X aan te schaffen. Hebben de modellen hier in Nederland ook last van 'Clouthes/ Mura'??
Zie deze post op avs: http://www.avsforum.com/a...php?t=748779&page=1&pp=30
Het schijnt dat de Europese modellen hier ook last van hebben, weet alleen niet hoe erg het is en of het in de praktijk allemaal wel meevalt.
Bij witte achtergronden zie je ook in de linker en rechter hoek een beetje groen wat niet bij het beeld hoort.
Ik heb mijn versie in december gekocht bij RedCoon.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2007 23:41 . Reden: Plaatjes toegevoegd ]
Verwijderd
Groet,
Jorik
Verwijderd
Heb klacht ingediend in NL mbt tot deze effecten. Werd door sony gebeld en kreeg te horen dat ik tv 40 uur aan moest laten staan en dat dan problemen waarschijnlijk stuk minder zouden zijn. Heb dit geweigerd, ik ga mijn tv geen 40 uur aan laten staan omdat sony een fout product levert.markmg schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 09:48:
[...]
IDD 2 weken de tijd bij MM doen ze niet moeilijk over, als je daar buiten valt dan is het sony.
Scheen volgens sony engineer te maken te hebben met de glasplaat die te strak op de lcd plaat zat of zoiets. door 40 uur aan te laten staan en de warmte die er vrij komt zou dit gereduceerd moeten worden.
heb nu mijn serienr doorgegeven en de links van usa forum en de sony USA site.
ben benieuwd
Grootste twijfelpunt is de contrastratio resp. 1700:1 (32inch) tegen 1300:1 (40inch).
Is dit verschil duidelijk waar te nemen bij het kijken of is dit te verwaarlozen?
Mijn voorkeur gaat qua schermgrootte uit naar de 40 inch.
Wie helpt mij de knoop door te hakken?
Laat maar, keus is al gemaakt.
[ Voor 5% gewijzigd door Nilsx op 10-02-2007 18:46 ]
Meningen?
Wat ik wel niet zie, is de garantie. :-/
PS vraagje over het verschil met deV2500: deze heeft 2x hdmi. Waarvoor is dat goed? Is 1x hdmi niet voldoende?
Garantie zal gewoon de standaard garantie van Sony zijn, daar zou ik me niet druk om maken.
Omdat tegenwoordig steeds meer elektronica HDMI aansluitingen hebben bv DVD-Speler, PS3, Sat Receivers etc. Je heb dus al gauw 2 HDMi poorten nodig tegenwoordig en dat gaat alleen maar meer wordenDeef_ schreef op maandag 12 februari 2007 @ 16:55:
KDL-32V2000 staat vanaf morgen in de Makro voor 1298,- €
Meningen?
Wat ik wel niet zie, is de garantie. :-/
PS vraagje over het verschil met deV2500: deze heeft 2x hdmi. Waarvoor is dat goed? Is 1x hdmi niet voldoende?
Sja, waarom heb je tegenwoordig tv's met 3-4x scart? Zelfde ideeDeef_ schreef op maandag 12 februari 2007 @ 16:55:
Wat is je keus geworden en waarom?Nilsx schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 17:01:
Ik sta op het punt om een bravia aan te schaffen, maar twijfel tussen 32v2500 of 40v2500.
Grootste twijfelpunt is de contrastratio resp. 1700:1 (32inch) tegen 1300:1 (40inch).
Is dit verschil duidelijk waar te nemen bij het kijken of is dit te verwaarlozen?
Mijn voorkeur gaat qua schermgrootte uit naar de 40 inch.
Wie helpt mij de knoop door te hakken?
Laat maar, keus is al gemaakt.
Ik zit met hetzelfde. Heb een 29" 4:3 TV en twijfel tussen de 32" (welke íets minder hoog is dan m'n huidige beeld maar breder) en de 40" (of is dat te pauper in m'n woonkamer?).
Ik begrijp niet helemaal waarom je die op je TV wilt hebben? M'n huidige setup is op basis van S-Video als volgt:Greekmaster schreef op maandag 12 februari 2007 @ 17:03:
[...]
Omdat tegenwoordig steeds meer elektronica HDMI aansluitingen hebben bv DVD-Speler, PS3, Sat Receivers etc. Je heb dus al gauw 2 HDMi poorten nodig tegenwoordig en dat gaat alleen maar meer worden
DVD speler, Xbox, PC, (Digitale TV receiver) | > S-video kabel | Onxy receiver | > S-video kabel | Philips TV |
Bij voorkeur gaat dat straks met HDMI ook. Eén HDMI poort zou genoeg zijn?
Ik heb het ook zo geinstalleerd, maar er is ook iets te zeggen voor het aansluiten van apparaten via hun eigen input. Niet elke input heeft namelijk dezelfde instellingen. Als je een beetje een purist bent en alles precies wilt hebben zoals je het wilt, dan wil je wellicht voor je Xbow andere tv instellingen dan voor je DVD speler. Als je tv's dan ook nog eens je instellingen per input kan aanpassen, dan zit je dus gebakken.twixx schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 12:24:
[...]
Ik begrijp niet helemaal waarom je die op je TV wilt hebben? M'n huidige setup is op basis van S-Video als volgt:
DVD speler,
Xbox,
PC, (Digitale TV receiver)> S-video kabel Onxy receiver > S-video kabel Philips TV
Bij voorkeur gaat dat straks met HDMI ook. Eén HDMI poort zou genoeg zijn?
Dit los van het feit dat je meteen een receiver met HDMI zou moeten hebben om de opstelling te kunnen maken zoals jij hem voorstelt.
Ik ben voor de 32 gegaan. Ten eerste voor de kosten, scheelt 600 eurotjes en vanwege het hogere contrast. Ga hem over een half uurtje ophalen!twixx schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 12:18:
[...]
Wat is je keus geworden en waarom?
Ik zit met hetzelfde. Heb een 29" 4:3 TV en twijfel tussen de 32" (welke íets minder hoog is dan m'n huidige beeld maar breder) en de 40" (of is dat te pauper in m'n woonkamer?).
Maar zou de ervaring zijn dat 32" 16:9 wel groter is dan 29" 4:3?Nilsx schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 14:42:
[...]
Ik ben voor de 32 gegaan. Ten eerste voor de kosten, scheelt 600 eurotjes en vanwege het hogere contrast. Ga hem over een half uurtje ophalen!
Sorry, dat zou ik niet kunnen zeggen... ik had zelf een 26" 4:3, dus dan is verschil is groter zeg maartwixx schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 16:05:
[...]
Maar zou de ervaring zijn dat 32" 16:9 wel groter is dan 29" 4:3?
Aan jou de keuze wat je plezieriger vindt aan je TV. Het feit is wel dat 16:9 uitzendingen nu je hele beeldscherm vullen ipv met balken op je 4:3 scherm.
Mooooooeeeee......
Verwijderd
Kan ik de garantie via Sony verlengen naar bijvoorbeeld 3 of 5 jaar?
Zoja heeft iemand enig idee hoeveel dit kost?
Ik kan namelijk het scherm alleen rechtstreeks bij Sony aanschaffen en kan dus niet naar een BCC of een Mediamarkt voor de extra garantie.
Een Sony medewerker geeft aan dat dit 69,- kost voor 5 jaar maar dit lijkt mij erg onwaarschijnlijk.
Om maar even antwoord te geven op m'n eigen vraagNilsx schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 21:22:
[...]
Sorry, dat zou ik niet kunnen zeggen... ik had zelf een 26" 4:3, dus dan is verschil is groter zeg maar
De 32" (in 16:9) heeft een netto beeldhoogte van 39 cm. Mijn bestaande 29" (in 4:3) is 42 cm hoog netto. Ik heb daarmee voor mezelf besloten dat ik er met 32" achteruit ga en dat de 40" maar moet
Are you sure....? Bereken je effectieve beeldbereik eens met een 16:9 aflevering. Bij een 4:3 aflevering vindt je dan balken in je scherm.....twixx schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 18:00:
[...]
Om maar even antwoord te geven op m'n eigen vraagBen weer even langs de MM geweest.
De 32" (in 16:9) heeft een netto beeldhoogte van 39 cm. Mijn bestaande 29" (in 4:3) is 42 cm hoog netto. Ik heb daarmee voor mezelf besloten dat ik er met 32" achteruit ga en dat de 40" maar moetStraks online maar ff die 40v2000 bestellen (ivm prijs en dubbele tuner verkies ik hem boven de 40v2500).
En nog even over je dubbele tuner....De V2000 en V2500 hebben beide 2 tuners.....
Mooooooeeeee......
Ik had erbij moeten zeggen: bij een 4:3 uitzending. De winst bij 16:9 is in beide gevallen aanwezig.Black Piet schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 20:57:
[...]
Are you sure....? Bereken je effectieve beeldbereik eens met een 16:9 aflevering. Bij een 4:3 aflevering vindt je dan balken in je scherm.....
Gek, bij Kieskeurig beweren ze van niet. Op de website van Sony beweren ze dat beide modellen 1 tuner hebben.En nog even over je dubbele tuner....De V2000 en V2500 hebben beide 2 tuners.....
Als ik de 2e HDMI poort even buiten beschouwing laat is alleen het dynamisch contract een verschil bij dit scherm. Contrastratio is bij beide modellen 1300:1.
O, ja, de 2000 is ook nog eens 6 kg lichter; scheelt wel als ik hem aan dit beugeltje ophang:

[ Voor 5% gewijzigd door twixx op 14-02-2007 21:42 ]
dat je het weet
als je wilt maak ik een foto voor je
[ Voor 9% gewijzigd door Extera op 14-02-2007 22:18 ]
Graag!Extera schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 22:17:
Die beugel hebben wij, en die zie je zitten als je naast de tv staat... laat maar zeggen 2 meter evoor en 2 meter ernaast, niet recht ernaast natuurlijk![]()
dat je het weet
als je wilt maak ik een foto voor je
Het is een van de minst diepe beugels volgens mij. Ik zou ook nog de VFW 040 (tot 24", 35 kg) kunnen nemen ipv de VFW 065 (tot 65", 70 kg). De VFW 040 is 70 cm in plaats van 96 cm breed.
Verwijderd
Deze kost 79 en heeft een min. afstand tot de wand van 43 mm. Wat meet jij?Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 11:57:
Ik heb van het merk Barkan een plasma/lcd wall mount.tot 65kg en voor schermen tot 127cm voor € 99
Qua beugels weet ik niet zoveel, maar ik weet wel dat mijn 32V2500 2 tuners heeft: 1 tuner voor mijn coax Casema aansluiting, de andere voor de DVB-T tuner (die ik niet gebruik). Dat zie ik ook staan op je link van Sony:twixx schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 21:35:
Gek, bij Kieskeurig beweren ze van niet. Op de website van Sony beweren ze dat beide modellen 1 tuner hebben.
Als ik de 2e HDMI poort even buiten beschouwing laat is alleen het dynamisch contract een verschil bij dit scherm. Contrastratio is bij beide modellen 1300:1.
O, ja, de 2000 is ook nog eens 6 kg lichter; scheelt wel als ik hem aan dit beugeltje ophang:
[afbeelding]
Digital Terrestrial Tuner: JA
Aantal tuners : 1.0
Je moet in dat geval de analoge en digitale tuners even optellen
Mooooooeeeee......
Verwijderd
ik moest voor 5 jaar originele sony garantie voor 40x 150 euro betalenEven een vraagje:
Ik kan namelijk het scherm alleen rechtstreeks bij Sony aanschaffen en kan dus niet naar een BCC of een Mediamarkt voor de extra garantie.
Een Sony medewerker geeft aan dat dit 69,- kost voor 5 jaar maar dit lijkt mij erg onwaarschijnlijk.
[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2007 12:48 ]
Verwijderd
Morgen weet ik meer.twixx schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 12:16:
[...]
Deze kost 79 en heeft een min. afstand tot de wand van 43 mm. Wat meet jij?
Ik heb het nog in de doos en morgen word de 40W opgehangen.
Op de doos staat de afstand tot de wand ook niet.
Verwijderd
Ikzelf vind de beeldkwaliteit (scherpte, kleuren, ...) heel belangrijk en vraag me af of de Bravia dan wel het meest geschikte merk/type? Want als we bv. naar een Panasonic Viera kijken is daar de contrastratio véél hoger (10.000:1 geloof ik) => geeft dit dan niet een vele mooier beeld of vergis ik me hier?
Alvast bedankt voor de reacties!
twixx schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 09:37:
[...]
Graag!
Het is een van de minst diepe beugels volgens mij. Ik zou ook nog de VFW 040 (tot 24", 35 kg) kunnen nemen ipv de VFW 065 (tot 65", 70 kg). De VFW 040 is 70 cm in plaats van 96 cm breed.
Welkom op GoT.Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 22:46:
Kan iemand mij zeggen of de beeldkwaliteit van de Bravias in orde is? Ik denk dan voornamelijk aan de W-serie.
Wat voor beeld heb je daar zelf bij? Ik vind het een vreemde vraag in deze prijsklasse. Ben je al in de winkel wezen kijken?
Vergelijk je geen appels met Peren? Bijvoorbeeld de V-series heeft een contrastratio van 1300:1 en en de nieuwe v2500 een dynamisch contrast van 7000:1 (vraag me niet naar het verschilWant als we bv. naar een Panasonic Viera kijken is daar de contrastratio véél hoger (10.000:1 geloof ik) => geeft dit dan niet een vele mooier beeld of vergis ik me hier?
Geen probleem. Heb toch nog geen antwoord van (web)winkel Foka.Extera schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 23:01:
[...]
ik ben je foto vergeten, zal ff kijken of ik morgen tijd heb!
[ Voor 14% gewijzigd door twixx op 16-02-2007 08:13 ]
Jij vergelijkt appels met perentwixx schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 08:11:
[...]
Vergelijk je geen appels met Peren? Bijvoorbeeld de V-series heeft een contrastratio van 1300:1 en en de nieuwe v2500 een dynamisch contrast van 7000:1 (vraag me niet naar het verschil).
[...]
Verwijderd
Dus 7000/5 = 1.400 => toch vele lager dan 10.000:1, niet? Vandaar men twijfel of de beeldkwaliteit (kleuren, scherpte, ...) wel ok is ...
Omdat veel fabrikanten rond mei met een 8e generatie uit gaan komen?
Dat van die appels en peren: dat zei ik zelf alzAo schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 09:30:
[...]
Jij vergelijkt appels met perenDe v2500 heeft een contrast van 1700:1 en een dynamisch contrast van 7000:1.
Van de Sony site:
Contrast op het scherm
1300:1
Dynamisch contrast
5000:1
Ik denk dat die info niet klopt op de kieskeurig site. Op de Sony site staat dat de v2000 en de v2500 allebei 27 kilo wegen.twixx schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 21:35:
[..]
Verwijderd
Ik kom op ongeveer hetzelfde 40-43mm.twixx schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 12:16:
[...]
Deze kost 79 en heeft een min. afstand tot de wand van 43 mm. Wat meet jij?
Alle kabels passen wel prima ( scart,hdmi )
Oja eindelijk de 40W2000

Hiervoor heb ik een Vogels ophangbeugel gekocht + frame voor de Sony. Vanaf de muur heb ik 5,5 cm ruimte voor kabels, dit past echt precies.
Foto's:

Tv is aangesloten op Caiway Digitale tv met een Samsung 9401 dvb-c ontvanger.
Er komt nog een kabelgoot zodat het netjes wordt weggewerkt, vandaar ook het lange stroomsnoer wat je ziet liggen.
Ook heb ik al een 5mtr VGA kabel + 5mtr mini-jack kabel liggen, zodat ik vanaf mijn pc dvd's kan afspelen en kan internetten op de tv
Welke Vogel beugel heb je gebruikt? En kan het niet zonder dat sony-frame?Jeroenz18 schreef op zondag 18 februari 2007 @ 16:33:
Ik heb uiteindelijk samen met mijn vader mijn Sony Bravia 26S2000 tv opgehangen.
Hiervoor heb ik een Vogels ophangbeugel gekocht + frame voor de Sony. Vanaf de muur heb ik 5,5 cm ruimte voor kabels, dit past echt precies.
Nee het kan niet zonder frame.twixx schreef op zondag 18 februari 2007 @ 17:01:
[...]
Welke Vogel beugel heb je gebruikt? En kan het niet zonder dat sony-frame?
Ik heb de volgende beugels gebruikt:
EFW 6205

en de
EFA 6875

Sony heeft namelijk een afwijkende VESA bevestiging. Namelijk de VESA MIS-F 450-300 gatenpatroon.
Daar kwam ik dus achter toen ik de eerste beugel had gehaald (op advies van de MediaMarkt

Verwijderd

En hier is de nieuwe.

De kabels worden uiteraard nog netjes weggewerkt.;)
Was het niet goedkoper om gewoon aan de achterkant likken, met dat formaat?Jeroenz18 schreef op zondag 18 februari 2007 @ 16:33:
Ik heb uiteindelijk samen met mijn vader mijn Sony Bravia 26S2000 tv opgehangen.
Foto's: [..]
Tv is aangesloten op Caiway Digitale tv met een Samsung 9401 dvb-c ontvanger.
Er komt nog een kabelgoot zodat het netjes wordt weggewerkt, vandaar ook het lange stroomsnoer wat je ziet liggen.
Ook heb ik al een 5mtr VGA kabel + 5mtr mini-jack kabel liggen, zodat ik vanaf mijn pc dvd's kan afspelen en kan internetten op de tv.
Verwijderd
Een reseller avond bij Sony maakte de keus nog iets makkelijker, voor 2150,- zit er ook een PS3 met een tweetal spellen bij.
Hopelijk leveren ze het spul een beetje snel, Sony geeft aan begin April.
Tegen die tijd zet ik wel een mooie review neer..kan niet wachten
Verwijderd
Kijk, dat zijn de betere berichtenVerwijderd schreef op maandag 19 februari 2007 @ 23:46:
Heb verschillende sites/vergelijkingen en reviews gelezen en heb besloten om een Bravia KDL-40W2000 aan te schaffen.
Een reseller avond bij Sony maakte de keus nog iets makkelijker, voor 2150,- zit er ook een PS3 met een tweetal spellen bij.
Ik heb het gepre-orderd,kost wat meer ,maar ik had geen kaarten voor 12 Feb in Utrecht
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2007 07:03 ]
Verwijderd
http://www.kieskeurig.nl/...9B834C12571B20044EAEF.htm
Ehhh ? En wat wil je daarmee zeggen?FR33L04D3R schreef op zondag 18 februari 2007 @ 23:03:
[...]
Was het niet goedkoper om gewoon aan de achterkant likken, met dat formaat?
Da's zeker een leuke combo. Kan dit nog besteld worden dan, of moet ik dan ergens bukken achter een station?Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2007 @ 23:46:
Heb verschillende sites/vergelijkingen en reviews gelezen en heb besloten om een Bravia KDL-40W2000 aan te schaffen.
Voor mij zijn de meest realistische instellingen (tot nu toe):Yuco schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 12:42:
Wil er iemand tevreden is met zijn aangepaste beeldinstellingen die hier eens posten? Het gaat om de V2500. Ik heb zelf al flink wat gestoeid maar op de een of andere manier krijg ik de beeldweergave niet helemaal naar zin.
Verlichting: min
Contrast: 80
Helderheid: 55
Kleur: 50
Kl. Temp: Normaal
Alle overige instellingen uit of als dat niet kan op minimaal.
Laat ook even je eigen instellingen eens zien, ben wel benieuwd.
Verwijderd
Jup, iedereen die ik ken heeft de speciale inlog al gebruikt, misschien ken je mensen die bij het Sony Event aanwezig waren?Blindfold schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 12:00:
[...]
Da's zeker een leuke combo. Kan dit nog besteld worden dan, of moet ik dan ergens bukken achter een station?
Je kan alleen vandaag nog bestellen trouwens.
Helaas niet. Ach ja. Dan toch nog maar even wachten.Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 16:52:
[...]
Jup, iedereen die ik ken heeft de speciale inlog al gebruikt, misschien ken je mensen die bij het Sony Event aanwezig waren?
Je kan alleen vandaag nog bestellen trouwens.
Sowieso ben ik geneigd te wachten totdat ze eindelijk alleen nog maar bleedloze schermen van de band laten rollen.
Verwijderd
Niemand??Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 22:37:
Ben van plan de 32u2000 te kopen, as zaterdag voor slechts 749 euro bij de Scheer en FoppenKan in dit topic hiervan geen ervaringen vinden, mensen die deze tv ook hebben?
http://www.kieskeurig.nl/...9B834C12571B20044EAEF.htm

Ik ga mijn eigen maar eens herhalen,daar ik nog geen antwoord gevonden heb.Ivan4you schreef op zondag 04 februari 2007 @ 20:38:
Hoe is het met de zapsnelheid van de sony 40W2000?Met mijn huidige SBR Tv is deze zonder enige vertraging.Druk op de knop en volgende beeld staat er.
Verwijderd
[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2007 13:31 . Reden: Niet goed gelezen, ]
Je kan voor het antwoord ook gewoon naar de winkel gaan.Ivan4you schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 13:05:
[...]
Ik ga mijn eigen maar eens herhalen,daar ik nog geen antwoord gevonden heb.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
http://www.sony-overtoom.nl/Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 16:48:
Even een vraagje:
INCLUSIEF 4 JAAR EXTRA FABRIEKSGARANTIE
Weet ik wel,maar de toestand waar ik mij in bevind,zonder in detail te gaan,belet mij dit.FrankGuthrie schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 13:43:
[...]
Je kan voor het antwoord ook gewoon naar de winkel gaan.
Hehe, nou wat ik heb begrepen is dat de W serie inmiddels een onderkend probleem is en aangezien oudere series dit probleem niet hadden en andere merken ook niet ( dode pixels zijn een probleem van iedereen), hoop ik toch dat ze het probleem in het fabricageproces kunnen vinden en oplossen.UltraSub schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 10:05:
Um, volgens mij is dat het zelfde als blijven wachten op dode pixel vrije schermen
Het probleem ligt waarschijnlijk in de panelen, die worden kant en klaar uit azie geleverd bij de fabriek in Spanje waar ze de schermen in elkaar proppen.
Vraag is dus: bij wie gaat het fout....
Ja haha. 400 euro meer vragen dan de gangbare prijzen en dan heel stoer 5 jaar garantie aanbieden. Lekkere gasten daar bij Sony Overtoom.sandz schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 13:43:
[...]
http://www.sony-overtoom.nl/
INCLUSIEF 4 JAAR EXTRA FABRIEKSGARANTIE
Zou ik toch eerder voor 2000 euro de tv kopen en dan de garantie verlengen voor minder.
Verwijderd
Het zal wel niet vaak voorkomen maar het apparaat is dan ook gedekt tegen val-stoot-water schade en diefstal.
Het helaas geen polisvoorwaarden oid.
Verwijderd
Ik gebruik de UPCbox en de snelheid is niks langzamer dan mijn crt.Ivan4you schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 13:05:
[...]
Ik ga mijn eigen maar eens herhalen,daar ik nog geen antwoord gevonden heb.
Je moet niet de economische verwachte levensduur vergeten. Sowieso heb je wettelijk 2 jaar garantie. Daarnaast mag je van een tv verwachten dat ie toch zeker meer dan 5 jaar meegaat. Als er iets kapot gaat (spontane pixelsterfte ofzo), dan kun je altijd alsnog aanspraak doen op betaling van (een gedeelte) van de reparatiekosten.Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 16:37:
Even over de extra garantie, ik heb bij Actua.nl geinformeerd en bij een prijs van rond de 2500,- euro kost 3 jaar totale garantie (+ 2 jaar) + verzekering ongeveer 240,- en 5 (+ 4 jaar) jaar 340,-.
Het zal wel niet vaak voorkomen maar het apparaat is dan ook gedekt tegen val-stoot-water schade en diefstal.
Het helaas geen polisvoorwaarden oid.
Verwijderd
Wat is het verschil daar tussenGiant87 schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 10:46:
[...]
bravia tv zonder bravia engineen maar 450cd/m²

http://www.raf.nl/webshop/product_info.php?products_id=7979
Hier staat 500cd/m2? Vind de aanbieding wel supergoed, 40e goedkoper als bij de goedkoopste internetwinkel...
Wat is trouwens een Digital Terrestrial Tuner? Heb gezocht op internet, maar kan ik hier direct digitale TV van @Home mee kijken? Kan dan de smartcard via een omweg in de PCMCIA-sleuf of praat ik nu echt onzin
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2007 11:45 ]
Verwijderd
Vraagje...?markmg schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 15:13:
[...]
Ik ga er van de week wel eens langs als ie daar echt voor 2900 staat dan kan ik geld terug krijgen van me huidige ''laagste prijs garantie'''+ nogwat %![]()
its is toch geen internet winkel?
fototje van de X zoals ie bij mij komt te hangen, bijna klaar .... alleen die zwarte bezel is nog nergens te vinden![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Die witte kast heel erg mooi maar zelf gemaakt???
Wel zelf bedacht, niet zelf gemaakt, een kennis van mij is erg handig en maakt zulke dingen(beetje zijn werk).Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 22:12:
[...]
Vraagje...?
Die witte kast heel erg mooi maar zelf gemaakt???
nog paar pics, tis nog niet helemaal af maar dat zal altijd wel blijven denk.
Hoe duur waren die standaarden voor je boxen (Harman Kardon)? En waar heb je die buis vandaan om je kabels weg te werken, en welk merk is het?markmg schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 08:47:
[...]
Wel zelf bedacht, niet zelf gemaakt, een kennis van mij is erg handig en maakt zulke dingen(beetje zijn werk).
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Russian Blue Neji
Kate Bush
standaarden weet ik niet meer dacht iets van 150/200euro voor 4 stuks.FrankGuthrie schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 09:44:
[...]
Hoe duur waren die standaarden voor je boxen (Harman Kardon)? En waar heb je die buis vandaan om je kabels weg te werken, en welk merk is het?
die buis past bij de beugel als optie en is van het merk Vogel, te koop bij meeste electronica zaken
Verwijderd
markmg,markmg schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 08:47:
[...]
Wel zelf bedacht, niet zelf gemaakt, een kennis van mij is erg handig en maakt zulke dingen(beetje zijn werk).
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kan niet anders zeggen ziet erg mooi uit en bedankt voor je reactie..
Verwijderd
Ik denk dat ik wel een goede keuze heb gemaakt... wat denken jullie?
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
Verwijderd
Waarom niet de Samsung 40F71? Die is goedkoper en heeft voor zover ik weet dezelfde (of meer) functies.Vince22 schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 18:17:
Na lang twijfelen en dit thread en avforums te hebben gelezen ben ik er uit... Volgende maand wil ik een nieuwe tv aanschaffen en ga voor de 40W2000. Eerst was mijn oog gevallen op de Sharp 42XD1E... Het enige wezenlijke grote verschil is dat de sharp 2 inch groter scherm heeft... Ik vind het design van de Sony toch een stuk mooier... en de problemen van de Sharp zijn echt veel talrijker dan de W2000...
Dat je dit zelf moet bepalen en dat het nuttelosos is om hier de mening van andere te vragen. Je hebt al een keus gemaakt.Vince22 schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 18:17:
Russian Blue Neji
Kate Bush
Dit topic is gesloten.