[LCD TV] Sony Bravia (alle series) topic deel 2 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 18 Laatste
Acties:
  • 69.422 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JME
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:12

JME

zeg maar Jamie

Tijd voor een nieuwe TV, budget maximaal zeg 1500 à 1600 euro. Woei! :9

Alle andere apparatuur in huis is van Sony en dat bevalt prima, dus daar mag het nieuwe scherm ook van zijn.

Het scherm zal niet alleen voor DVD-films worden gebruikt, maar ook regelmatig voor gewone TV-uitzendingen. Vereiste is daarom dat het scherm ook goed met analoog kabel-TV signaal overweg kan. Dat schijnt nog wel eens lastig te zijn, heb ik mij laten vertellen. Ga ik spijt krijgen van LCD als ik nu de kwaliteit van een normale Sony 32" CRT gewend ben?

DVD's worden afgespeeld op een Sony DVP-NS585P met progressive scan, aan te sluiten via de component video uitgang van de DVD-speler. Een Playstation 3 heb ik niet. Heeft Full HD dan toegevoegde waarde voor mij?

Ik zit te denken aan de 40V2500 of de 40W2000, mogelijk ook de 40D3000. Wie kan mij een goed advies geven? Waarom zou ik welk model juist wel of juist niet willen aanschaffen? En zijn er nog betere opties voor iemand met mijn budget?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wpverbeek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09-2024

wpverbeek

Wouter Verbeek

Ik heb vanmiddag ff met mijn pa de 32d3000 opgehaald. Ik kan momenteel nog zonder kaartje digitaal kijken. De kwaliteit daarvan is erg goed. Stukke beter dan analoog. Ik kan iedereen aanraden om over te gaan op digitaal.

Ook signaal van de PC is redelijk goed, ondanks dat ik de resolutie niet met powerstrip op 1360*768 kreeg. Dat ga ik nog ff een keer proberen. Ben er erg tevreden mee. Wel even wat met de instellingen spelen, maar dan heb je ook wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er lang over gedaan alvorens te beslissen en uiteindelijk te kiezen voor de 32d3000. Met digitale ontvangst geeft dit apparaat verbluffend scherpe beelden. Ik heb een prima keuze gemaakt. Een absolute aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begint een beetje voorspelbaar te worden.. Zoals ik eerder postte heb ik na lang wikken en wegen tussen sharp, panasonic en sony getwijfeld maar ben ik nu in het gelukkige bezit van de 32d3000. Dit is voor mij gewoon hoe een tv eruit moet zien, functioneel, mat, bescheiden etc... Nu al blij die extra centjes te hebben betaald

En ben erg blij, heb nu nog analoge UPC maar zelfs dat ziet er veel beter uit dan ik dacht, heb de tips van de instellingen goed gelezen en die lagen erg dicht bij de instellingen die ik zelf al gevoelsmatig had ingesteld.

Het eerste wat ik keek was een (gedowloade) dvix van de serie House MD op 720p, via mijn powerbook met VCL afgespeeld. Wow! Zo mag alle tv er wel uit zien! Waarschijnlijk nog niets vergeleken met een echte hd/bluray dvd uit een speler.. maar ik was erg onder de indruk. De opname kwaliteit is zoals de reviewer op de testsite al schreef erg mooi met prachtige kleuren.

Ik sluit mijn powerbook aan met een dvi-hdmi kabel en laat de "Extended desktop" aanstaan (ipv mirroring) en kan dan in VCL player kiezen voor "video-video apparaat- scherm2 " waarna de fullscreen op de d3000 wordt getoont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2007 @ 20:09:
En ben erg blij, heb nu nog analoge UPC maar zelfs dat ziet er veel beter uit dan ik dacht, heb de tips van de instellingen goed gelezen en die lagen erg dicht bij de instellingen die ik zelf al gevoelsmatig had ingesteld.
Ik neem aan dat het je bekend is dat UPC ook een aantal digitale kanalen ongecodeerd (FTA) doorgeeft? Met deze TV moet je die nu al kunnen vinden en weergeven. Daarvoor hoef je geen digitale TV van UPC aan te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Ik lees twee verschillende verhalen op het net, over de introductie van de W3000.
Namelijk eind september, begin oktober, of eind juli. Wat denken we hier..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivan4you
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 16:01
Hoe is de zapsnelheid van de D-Serie?Is deze wat acceptabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zware Unit
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-08 10:48
Dit is natuurlijk geheel afhankelijk van welke tuner je gebruikt. De ingebouwde digitale tuner is veel en veel sneller dat de externe samsung SD of HD tuners. Menu reageert ook lekker snel. Gewoon een goede serie.

... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UltraSub schreef op maandag 02 juli 2007 @ 07:55:
Ik lees twee verschillende verhalen op het net, over de introductie van de W3000.
Namelijk eind september, begin oktober, of eind juli. Wat denken we hier..?
Ik denk eind september maar
ik hoop eind augustus zelfs :)

Sony is daar zelf namelijk niet echt duidelijk over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Spyro_the_Dragon schreef op maandag 30 april 2007 @ 23:01:
Heb sinds zaterdag een KLD-32V2500!!! Fijn toestel, zo ge-installeerd met mooie menu's.

Heb m gekocht bij internetzaak voor 950euro. Zonder cashback (zat geen coupon bij), maar dat ga ik natuurlijk nog wel even proberen te regelen - heb al een PDFje ervan. VOnd het zowiezo wel een mooie prijs...
Mooi. 100 euro gestort vorige week + vandaag DVD van inconv. truth - Het moet niet gekker worden :) Netto dus 850 voor betaald (twee maanden terug)

Laat nu net de TV van mijn ouders overleden zijn... krijgen zij mijn V2500 en koop ik een D3000 (vooral icm DTV van Casema)

[ Voor 3% gewijzigd door Spyro_the_Dragon op 02-07-2007 21:30 ]

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2007 @ 16:08:
[...]

Ik denk eind september maar
ik hoop eind augustus zelfs :)

Sony is daar zelf namelijk niet echt duidelijk over...
Ik ben ook erg benieuwd naar deze TV (40W3000 :9~ ) Heeft iemand al een soort van Review/Preview gevonden op het internet???

De adiesprijs op Sonystyle.com is $ 2699,- Zal dat dan in NL 2699 euro worden?? 8)7
Hoeveel kostte de 40W2000 eigenlijk bij zijn introductie?? 2600 euro staat er in de Pricewatch...

[ Voor 20% gewijzigd door Flatwhite op 03-07-2007 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Reken maar niet op 2699. Zal eerder 3100 euro gaan worden hier. Denk ik zo dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spyro_the_Dragon schreef op maandag 02 juli 2007 @ 21:29:
[...]

Mooi. 100 euro gestort vorige week + vandaag DVD van inconv. truth - Het moet niet gekker worden :) Netto dus 850 voor betaald (twee maanden terug)

Laat nu net de TV van mijn ouders overleden zijn... krijgen zij mijn V2500 en koop ik een D3000 (vooral icm DTV van Casema)
mooie deal! :)

ik twijfel heel erg tussen deze 2 types die je noemt. ik ga er eind augustus eentje scoren, dan zijn we verhuisd.

adviesje??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

3100 voor de 40"?

Dat zou toch een slechte concurrentiepositie zijn voor Sony. Ik hoopte een beetje op een prijsje van tussen de 3000 en de 3500 voor de 46w3000 serie.....
Anders wordt het nog langer wachten tot er weer wat concurrentie komt en de prijs gaat zakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Ik denk dat de 46W3000 op 3500-3600 uit gaat komen.
De 46X2000 zat op 4500 bij introductie! Dus dan zit je mooi geinterpoleerd imo :)

Ik neig zelf inmiddels na maanden gekeken te hebben naar 46", toch langzaam naar 42". Dit is niet te krijgen in LCD (althans niet bij Sony), dus kijk ik naar 40" nu. Waarom? Simpelweg 70% van het beeld materiaal is hier @home digitaal. Dan blijft over dvd (is ook SD materiaal eigenlijk), en full hd is X360. En ik denk dat 46" een verschrikkelijk beeld gaat geven van die compressed shit van @home. Of kan iemand me hier overtuigen? Fotootjes misschien? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 12:20:
[...]

mooie deal! :)

ik twijfel heel erg tussen deze 2 types die je noemt. ik ga er eind augustus eentje scoren, dan zijn we verhuisd.

adviesje??
Tegen die tijd is de V2500 wellicht al niet meer te krijgen...
Huidige prijzen (ong. laagste prijs op kieskeurig)
V2500 950
D3000 1250

Vind ik 300 euro persoonlijk nogal veel geld voor de extra specs, en heb de D3000 nog niet in actie gezien (dat 100hz/digital motion). Ik zou voor de D3000 gaan denk ik.

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spyro_the_Dragon schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 16:44:
[...]

Tegen die tijd is de V2500 wellicht al niet meer te krijgen...
Huidige prijzen (ong. laagste prijs op kieskeurig)
V2500 950
D3000 1250

Vind ik 300 euro persoonlijk nogal veel geld voor de extra specs, en heb de D3000 nog niet in actie gezien (dat 100hz/digital motion). Ik zou voor de D3000 gaan denk ik.
ik ga iig voor de 40" variant. daar zit ook 300-350 verschil tussen op dit moment. hopen dat de 3000 nog wat zakt in 2 maanden tijd.. :) :)

maar je vind het verschil veel geld, maar zou toch voor de 3000 gaan? hmmz..

hoe zijn je ervaringen met de 2500? mij gaat het alleen om de ghosting/clouding eventueel. hoe is dat op de 2500? voor de rest geloof ik het wel. de 2500 is ook een subliem apparaatje neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobB_W
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-09 18:19
Eventjes over die digitale tuner van de ..D.... serie:

Ik heb gelezen dat dat een SD tuner is. Hoe spannend is dit m.b.t. toekomstige ontwikkelingen? Ik wil namelijk binnenkort een tv kopen waar ik dan ook digitale tv op kan bekijken. En als het dan half kan ook een beetje voorbereid zijn op de toekomst.

Dus: verwachten we dat er binnen afzienbare tijd kanalen over gaan op hogere resoluties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
SD staat voor Standard Definition. Digitaal van bijvoorbeeld @home valt daar ook onder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 16:56:
[...]
maar je vind het verschil veel geld, maar zou toch voor de 3000 gaan? hmmz..

hoe zijn je ervaringen met de 2500? mij gaat het alleen om de ghosting/clouding eventueel. hoe is dat op de 2500? voor de rest geloof ik het wel. de 2500 is ook een subliem apparaatje neem ik aan.
Prijsverschil is wel aardig groot, maar niet groot genoeg om het nieuwste model te willen hebben :)

ghosting/clouding nooit gezien maar ook niet op gelet... ben niet zo'n kritische tv-kijker denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JME

JME

zeg maar Jamie

Ook zonder reacties op mijn vorige bericht (JME in "[LCD TV] Sony Bravia (alle series) topic...") zoek ik natuurlijk lekker door naar de TV die voor mij de beste keuze is. Hopelijk is er nu iemand die mij kan helpen met de volgende vraag:
Zou iemand met een 40V2500 en/of een 40W2000 en/of een 40D3000 eens naar een tenniswedstrijd willen kijken? Genoeg Wimbledon op TV deze periode... Het gaat mij om de tennisballen tijdens het spel: zijn dat nog nette ballen of schieten er kometen (strepen dus) heen en weer over het net? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zware Unit
Mijn 32D3000 heeft absoluut geen last van kometen. Gewoon scherp beeld, ook bij de snelle scènes.

... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je als je de Alphacrypt met Casemapack gebruikt of je dan ook vanaf de LCD naar een HDD kan opnemen , en waar stel ik die "Vivid color profile" in op mijn 32D3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zilver
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09 22:18
TF schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 19:15:
ik heb de 32d3000 nu een week. Ik ben nog steeds erg tevreden. Wat ik echter niet begrijp:

Ik heb DVB/c (multikabel) aangesloten direct in de TV. Ofwel geen extra kaste. TOP! maar ik heb bij de HD kanalen zoals discovery van Multikabel alleen maar geluid geen beeld.... vreemd toch
Kan je de tv zo instellen dat ie het HD signaal negeert en gewoon het Digitale signaal pakt.

Ik vind zo'n alphacrypt kaart heel aantrekkelijk klinken. Zo'n lelijke Samsung kast komt er bij mij niet in. Alleen ik wil wel gewoon Discovery kunnen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KS1987
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-05-2019

KS1987

no frills

Ik moet kiezen tussen twee modellen, mij lijken ze gelijkaardig, maar ik ben sta open voor verfrissende opinies.
- LG Electronics 32LC25R
- Sony KDL-32U2000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit ook al dagen te dubben |:( tussen 3 types van sony kan er iemand wat info geven over de beelden met voetbal en tennis. En het beeld met een donkere film.

Misschien iemand nog een tip voor een goedkope winkel? :*)

ik twijffel tussen: kld-40v2500
kld-40w2000
kld-40d3000

alvast mijn dank _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JME

JME

zeg maar Jamie

@ jessy16: nog geen pagina geleden heb ik exact dezelfde vraag over exact dezelfde types ook gesteld. Niet dat ik daar een antwoord op heb gekregen, maar ik betwijfel of het zin heeft om dezelfde vraag twee keer te stellen ;)
Desondanks blijf ik dit draadje natuurlijk volgen... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jamie dat heb ik gezien en had ook gehoopt op een reactie vandaar dat ik dacht ik zet het er ook nog even bij dat ik ook twijffel tussen deze modellen. ik heb wel de v2500 en w2000 naast elkaar gezien en ik moet zeggen dat je wel verschil zag in scherpte. ze hadden een mooi filmpje opstaanmet een dal met huizen je zag de daken bij de w2000 wel scherper maar dat moet ook haast wel alleen maak ik geen gebruik van de full hd functie dus vraag ik me af of je dan ook nog verschil ziet in beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:28
Vraagje,

Ik heb de KDL-40U2000 en voor de slaapkamer heb ik de KDL-32U2000
Nu had ik met mijn vorige TV dat als je naar een andere zender ging er een
schermpje in beeld kwam met de naam van het progamma dat op het moment bezig is.
Bij deze TV zie je alleen kanaal nummer en dat het Stereo is geen naam van een progamma,
Is dit aan te zetten bij dit toestel, of zit het er gewoon niet op 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bodiug
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:59
Werken de HD kanalen ook via alphacrypt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zware Unit
De HD-kanalen werken NIET via de ingebouwde digitale tuner. Is namelijk alleen MPEG2 en ondersteunt geen MPEG4. Beetje jammer dus :'( Het geluid van de HD-kanalen werkt overigens wel, maar dit is niet erg zinvol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 07:50

xychix

FreeBSD Rules !

Als ik mijn KDL-32P2530 met het knopje bovenop de tv uit zet kan ik m niet met de afstands bediening aan zetten..

is deze "uit" ook echt uit??? dus verbruikt ie dan 0,0 aan stroom ??

groetjes.

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zilver
Zware Unit schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 11:18:
De HD-kanalen werken NIET via de ingebouwde digitale tuner. Is namelijk alleen MPEG2 en ondersteunt geen MPEG4. Beetje jammer dus :'( Het geluid van de HD-kanalen werkt overigens wel, maar dit is niet erg zinvol.
Betekent dit dat je de kanalen die in HD worden uitgezonden niet meer hebt? Of kan je het digitale niet HD signaal oppakken.

ik begrijp dat alphacrypt geen HD ondersteund. hget is me alleen niet duidelijk of je dan uiteindelijk twee kanalen zonder beeld hebt, ofdat je gewoon wel kunt kijken echter niet in HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Niet online
Zilver schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 15:42:
Betekent dit dat je de kanalen die in HD worden uitgezonden niet meer hebt? Of kan je het digitale niet HD signaal oppakken.

ik begrijp dat alphacrypt geen HD ondersteund. hget is me alleen niet duidelijk of je dan uiteindelijk twee kanalen zonder beeld hebt, ofdat je gewoon wel kunt kijken echter niet in HD.
In de TV zit een MPEG-2 decoder die alleen geschikt is voor Standard Definition TV (SDTV) signalen. HDTV MPEG-4 of HDTV MPEG-2 signalen kan die SDTV MPEG-2 decoder niet verwerken, dus geen beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag de 40v2500 gekocht het beeld viel me iets tegen omdat ik toch nog wel wat blokjes zie zijn er meer mensen die dat hebben?
zou dit met de w2000 minder zijn ik mag hem nog ruilen dus hoor het heel graag.
ik kijk via digitale tv, maar ook met en dvd zie je toch wat blokjes als je kritisch kijkt en dat doe ik nu toch wel steeds. de instellingen heb ik al aangepast dat scheelde ook een heel stuk.
in de winkel heb ik de toestellen naast elkaar bekeken maar dat was een demo dvd en ze konden geen ander beeld opzetten dus dat was erg lastig te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JME

JME

zeg maar Jamie

De handleiding voor de KDL-32D3000/40D3000/46D3000 is ook meteen voor de KDL-32D3010/40D3010/46D3010. De handleiding geeft echter nergens aan wat het verschil is tussen de D3000-serie en de D3010-serie. Iemand enig idee waar die 3010 nou opeens vandaan komt en wat die meer/minder zou kunnen dan de 3000?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JME schreef op maandag 09 juli 2007 @ 11:16:
De handleiding voor de KDL-32D3000/40D3000/46D3000 is ook meteen voor de KDL-32D3010/40D3010/46D3010. De handleiding geeft echter nergens aan wat het verschil is tussen de D3000-serie en de D3010-serie. Iemand enig idee waar die 3010 nou opeens vandaan komt en wat die meer/minder zou kunnen dan de 3000?
Het enige dat ik kan vinden is dat de D3010 een Dynamic Contrast Ratio heeft van 8000:1 ipv de 5000:1 van de D3000.
http://www.dooyoo.co.uk/television/sony-kdl-32d3000/details/
http://www.dooyoo.co.uk/television/sony-kdl-32d3010/details/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Zilver schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 15:42:
[...]

Alphacrypt ondersteund wel HD maar de decoder niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rednar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-12-2023
Weet iemand al wat het verschil is tussen KDL-40D3000AEP en de KDL-40D3000E?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wpverbeek

wpverbeek

Wouter Verbeek

Zoals jullie wellicht al lazen ben ik de trotse bezitter van een sony 32D3000. Alleen heb ik last van een klein probleem: Af en toe, als ik de tv aanzet verschijnt er in beeld bij de digitale kanalen: "Programma niet beschikbaar", en verschijnt er inderdaad ook geen programma. De enige oplossing is om de TV helemaal uit te zetten(dus op de TV zelf). Daarna doet hij het weer. Dit probleem doet zich niet heel vaak voor maar toch al gauw 1x in de 2 dagen. Zijn er meer mensen met dit probleem? Of zijn er mensen die een oplossing hebben?

Het ligt niet aan het signaal, want mijn externe tuner doet het wel gewoon op de momenten dat de sony er mee stopt.

[ Voor 0% gewijzigd door wpverbeek op 10-07-2007 01:05 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:16
Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 19:16:
ik zit ook al dagen te dubben |:( tussen 3 types van sony kan er iemand wat info geven over de beelden met voetbal en tennis. En het beeld met een donkere film.

kld-40w2000
kld-40d3000

Progress is vaak wel goedkoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan om de Sony KDL-32D3000 LCD tv aan te schaffen. Ik vraag me alleen af wat de kijkhoek ongeveer is. Op de site staat dan wel bijna 180 graden maar ik heb al begrepen dat dat meestal overdreven is. Kunnen de eigenaars van deze tv eens wat objectieve info geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-09 17:16
Hi boys, ik ben van plan om de 46w2000 in september te gaan halen na het lezen van 2 topics. Er zijn echter nog wel een aantal vragen waar ik mee zit:
- is het wel verstandig om nu al een full hd scherm te halen?
- hoe is de weergave met analoge tvsignaal? (nog geen digitale tv in culemborg)
- of kan ik beter wachten tot de opvolger (46w3000? als die al komt?)

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
  • Laatst online: 06-08 09:29
Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 19:16:

kld-40w2000
kld-40d3000

MM Leeuwarden heeft de Sony KLD-40W2000 in hun folder staan voor slechts 1149 Euro.

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_dude
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-05-2024
VTec schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 19:04:
[...]

MM Leeuwarden heeft de Sony KLD-40W2000 in hun folder staan voor slechts 1149 Euro.
en de 46W2000 voor 1699,- dit zijn inderdaad ongelofelijke dumpprijzen hoor. 8)7

andere halve maand geleden stond bij onze MediaMarkt de 40V2500 nog voor 1349,-.

The difference between men and boys is the size of their toys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zilver
Op de site van Sony Nederland geven ze 250,- Cashback op de 40W2000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Zilver schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 20:22:
Op de site van Sony Nederland geven ze 250,- Cashback op de 40W2000
Geldt die actie nog steeds ? Ik meende dat ie was afgelopen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
Dennis_dude schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 19:27:
[...]

en de 46W2000 voor 1699,- dit zijn inderdaad ongelofelijke dumpprijzen hoor. 8)7

andere halve maand geleden stond bij onze MediaMarkt de 40V2500 nog voor 1349,-.
damn, dan ga ik snel kijken of die 46w2000 nog op voorraad is

btw, weet iemand of MM in leeuwarden door het hele land bezorgt?

[ Voor 8% gewijzigd door Mouki_9 op 10-07-2007 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

[...]

WTF! als ik dat 4 dagen eerder wist ging ik die halen ipv m;n huidige samsung :/

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solvanora
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 24-06-2021
Wat jammer dat leeuwarden zo ver van de bewoonde wereld is. Het zijn echt superprijzen voor erg mooie tv's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_dude
VTec schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 22:22:
[...]

Geldt die actie nog steeds ? Ik meende dat ie was afgelopen namelijk.
dacht ik ook, ik heb nog even op de website gekeken, maar ik kon niets meer vinden over de cashback, misschien bedoel je de cashback actie van 2 maanden geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JME

JME

zeg maar Jamie

Ook de 40D3000 is prijstechnisch gezien aan de weg omlaag begonnen. Inmiddels verkrijgbaar voor 1322 euro (zie www.kieskeurig.nl, gisteren nog 1547 euro als laagste prijs). Vooralsnog alleen bij bedrijven die het toestel niet op voorraad hebben (damn...) maar dat komt binnenkort vast ook wel.
Ik hoop dat ook Mokio een beetje meegaat in deze trend, ik ben wel gecharmeerd van hun no-nonsense pixelgarantie. Iemand enig idee of de Sony's (en de 40D3000 in het bijzonder) veel last hebben van mislukte pixels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack3770
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-04-2024
Voor dode pixels hoef je tegenwoordig niet veel schrik meer te hebben.
Je kunt eerder wat bang zijn voor clouding (al gold dat voornamelijk voor de oudere v2500, v2000,...reeksen). Of de nieuwste daar nog last van hebben weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met dank aan o.a. jullie berichten over de 32d3000, heb ik vorige week via Mokio een 32d3000 aangeschaft. Correcte en snelle levering en zeer mooie tv. Geen dode pixels, geen clouding of brommen/zoemen e.d. Analoog is al erg mooi, maar digitale tv van Casema via Alphacrypt kaart helemaal geweldig. Zeer scherp, prachtig beeld zonder na-ijl effect bij bewegingen. Ben er zeer blij mee en de kwaliteit is nog beter dan ik verwacht had. Heb lang vergeleken met de Panasonic 32LX70 (ook mat zwarte rand), maar ben blij voor deze tv gekozen te hebben. Vind het design ook mooier en tijdlozer.

Thx again.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2007 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
Nou, ik heb met mediamarkt in leeuwarden gebeld. Die 46w2000 voor 1699 klopt niet, moet 2699 zijn. Plus het feit dat ze alleen in friesland bezorgen. Dat feestje gaat dus niet door....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_dude
Mouki_9 schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 13:40:
Nou, ik heb met mediamarkt in leeuwarden gebeld. Die 46w2000 voor 1699 klopt niet, moet 2699 zijn. Plus het feit dat ze alleen in friesland bezorgen. Dat feestje gaat dus niet door....
als je naar de mediamarkt website gaat en de folder van leeuwarden bekijkt staat ie toch echt voor 1666,-, ik weet niet in hoeverre dit rechtsgeldig is, anders moeten ze die folder van de website halen als ze weten dat ie niet helemaal klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
Toen ik het mevrouwtje aan de telefoon had, wist ze gelijk dat het om die drukfout ging. Maar in die folder staat ook wel onder voorbehoud van drukfouten. Maar als je het mij vraagt is het gewoon een lokkertje om mensen de mediamarkt binnen te halen. Wel errug vies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_dude
Mouki_9 schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 14:02:
Toen ik het mevrouwtje aan de telefoon had, wist ze gelijk dat het om die drukfout ging. Maar in die folder staat ook wel onder voorbehoud van drukfouten. Maar als je het mij vraagt is het gewoon een lokkertje om mensen de mediamarkt binnen te halen. Wel errug vies!
als je zo'n foldertje hebt kan je ook naar bijvoorbeeld BCC gaan, en hun doodleuk zeggen dat je dezelfde TV ook voor die prijs wil hebben, ben benieuwd hoe ze zullen reageren.

Zo heb ik bij IT's ook een TV gehaald voor de prijs die Mediamarkt hanteerde,
bij Mediamarkt was ie namelijk net uitverkocht en ik zou een week moeten wachten, dacht het niet dus. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RG2005 schreef op zondag 01 juli 2007 @ 21:17:
[...]

Ik neem aan dat het je bekend is dat UPC ook een aantal digitale kanalen ongecodeerd (FTA) doorgeeft? Met deze TV moet je die nu al kunnen vinden en weergeven. Daarvoor hoef je geen digitale TV van UPC aan te vragen.
Ik heb sinds een maand een KDL-32D3000 thuis staan, en onze kabelexploitant is ( helaas ) UPC.
Wat betreft het bovenstaande, tot vorige week kon ik ca. 36 kanalen digitaal vrij ontvangen,
echter UPC heeft alle kanalen, behalve hun eigen promokanalen gecodeerd.
Ik wil dus een CAM Module aanschaffen, welke UPC signalen ondersteund.
Ik heb al gelezen, dat UPC codeerd in Navrigation. Welke moet ik daarvoor hebben, en waar is deze verkrijgbaar ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
Dennis_dude schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 14:23:
[...]

als je zo'n foldertje hebt kan je ook naar bijvoorbeeld BCC gaan, en hun doodleuk zeggen dat je dezelfde TV ook voor die prijs wil hebben, ben benieuwd hoe ze zullen reageren.

Zo heb ik bij IT's ook een TV gehaald voor de prijs die Mediamarkt hanteerde,
bij Mediamarkt was ie namelijk net uitverkocht en ik zou een week moeten wachten, dacht het niet dus. >:)
hahaha, best een goed idee. Alleen is het slagingspercentage bijzonder laag denk ik. Ze controleren wel eerst of het inderdaad zo is. Bij een friend van me belde ze wel eerst het andere bedrijf na. Maar inderdaad wel een leuk idee ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 16:09:
Ik heb sinds een maand een KDL-32D3000 thuis staan, en onze kabelexploitant is ( helaas ) UPC.
Wat betreft het bovenstaande, tot vorige week kon ik ca. 36 kanalen digitaal vrij ontvangen,
echter UPC heeft alle kanalen, behalve hun eigen promokanalen gecodeerd.
Ik las het inderdaad ook op het sat4all forum dat het (weer) gedaan is met de FTA kanalen bij UPC. Dat is al eens eerder gebeurd, dus misschien zijn er over een tijdje weer een aantal kanalen FTA.
Ik wil dus een CAM Module aanschaffen, welke UPC signalen ondersteund.
Ik heb al gelezen, dat UPC codeerd in Navrigation. Welke moet ik daarvoor hebben, en waar is deze verkrijgbaar ? :?
Helaas gaat dat niet lukken met een Nagravision CAM bij UPC. UPC maakt namelijk gebruik van een extra beveiliging om te voorkomen dat de smartcard in een andere ontvanger gebruikt kan worden dan de ontvanger waarbij de smartcard werd uitgeleverd. Dit is de zogenaamde boxkey die voor iedere UPC ontvanger uniek is. De smartcard van UPC weigert door het ontbreken van de boxkey simpelweg te functioneren in een Nagravision CAM.

Er zit dus niets anders op dan de Mediabox van UPC te gebruiken of analoog te kijken of af te wachten totdat UPC per ongeluk weer een aantal kanalen FTA maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand de verschillen tussen de Sony lcd Bravia 32V2000 en de 32V2500?
Er is nl een prijsverschil tussen deze twee en ik kan alleen het verschil in de kleur van de voet vinden.....Ik kan zo geen keuze maken tussen dit duo. Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floffert
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:25
Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 19:21:
Weet iemand de verschillen tussen de Sony lcd Bravia 32V2000 en de 32V2500?
Er is nl een prijsverschil tussen deze twee en ik kan alleen het verschil in de kleur van de voet vinden.....Ik kan zo geen keuze maken tussen dit duo. Alvast bedankt!
De v2500 is gewoon de opvolger van de v2000. Iets betere specs maar niet heel noemenswaardig. Voor een vergelijking klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Mouki_9 schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 13:40:
Ik neem aan dat die prijs van de 40 inch dan ook niet klopt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_dude
VTec schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 19:52:
[...]

2 prijzen in één folder dit niet kloppen, volgens mij kunnen ze dat echt niet meer verantwoorden, gewoon misleiding dus.
Dan vind ik dat die hele folder gewoon van het web gehaald zou moeten worden.

Trouwens de folder is geldig tot 25 juli, dan moeten ze een heleboel boze mensen te woord staan die voor deze LCD schermen langskomen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
Dennis_dude schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 20:47:
[...]

2 prijzen in één folder dit niet kloppen, volgens mij kunnen ze dat echt niet meer verantwoorden, gewoon misleiding dus.
Dan vind ik dat die hele folder gewoon van het web gehaald zou moeten worden.

Trouwens de folder is geldig tot 25 juli, dan moeten ze een heleboel boze mensen te woord staan die voor deze LCD schermen langskomen. >:)
Daarom dat ik ook van te voren heb gebeld, want als ik fokking 400km (moet namelijk ook terug) voor niks heb gereden, dan zou ik daar echt stennis schoppen man....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit te denken tussen een KDL-32V2500 en KDL-32D3000. Nu is het prijsverschil op dit moment best groot en hebben een aantal extra features van de D3000 geen nut voor mij. Ik denk dan aan: support voor andere formaten dan PAL en de digitale decoder.
Het enige wat ik niet weet is het verschil in beeld kwaliteit tussen de 2 toestellen. Ik ben al eens gaan kijken in een winkel en daar vond ik de kwaliteit van de D3000 slechter dan die van de V2500 wat me verwonderde. Dit kan aan de setup in de winkel liggen natuurlijk.
Kan iemand me vertellen of er een groot verschil is in kijkgenot tussen de 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

dat is een mooie prijs. heb alleen de v2500 al gekocht maar hij kan nog terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 23:22:
Ik zit te denken tussen een KDL-32V2500 en KDL-32D3000. Nu is het prijsverschil op dit moment best groot en hebben een aantal extra features van de D3000 geen nut voor mij. Ik denk dan aan: support voor andere formaten dan PAL en de digitale decoder.
Het enige wat ik niet weet is het verschil in beeld kwaliteit tussen de 2 toestellen. Ik ben al eens gaan kijken in een winkel en daar vond ik de kwaliteit van de D3000 slechter dan die van de V2500 wat me verwonderde. Dit kan aan de setup in de winkel liggen natuurlijk.
Kan iemand me vertellen of er een groot verschil is in kijkgenot tussen de 2?
ik heb zelf tussen deze modellen zitten twijffelen maar dan 40 inch. in de winkel zag ik geen verschil, maar je moet eigenlijk zelf een dvd mee nemen met snelle beelden, de d3000 heeft 100 hz motion flow dan kan je kijken of je verschil ziet. Veder komen ze volgens mij aardig met elkaar overheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
FOUT !

[ Voor 108% gewijzigd door Albert020 op 12-07-2007 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JME

JME

zeg maar Jamie

Wie? Wat? Waar? Wanneer? En vooral: waarom?
Kortom: wat bedoel je? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VTec schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 19:52:
[...]

Dat klopt, hij is 1949...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JME

JME

zeg maar Jamie

Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 10:02:
ik heb zelf tussen deze modellen zitten twijffelen maar dan 40 inch. in de winkel zag ik geen verschil, maar je moet eigenlijk zelf een dvd mee nemen met snelle beelden, de d3000 heeft 100 hz motion flow dan kan je kijken of je verschil ziet. Veder komen ze volgens mij aardig met elkaar overheen.
Mijn ervaring is dat het vrijwel onmogelijk is om verschillende TV's met elkaar te vergelijken in een winkel.
Ten eerste zijn de instellingen die standaard zijn gekozen zelden optimaal.
Ten tweede verschillen die instellingen zoveel van elkaar dat de beelden onvergelijkbaar worden (zeker als er al iemand voor jou heeft zitten tweaken).
Ten derde zitten de TV's vaak met kabels van beroerde kwaliteit en met diverse splitters op één en dezelfde bron aangesloten, waardoor het binnenkomende signaal per toestel enorm varieert.
Ten vierde zijn Full HD showmodellen vaak aangesloten op BluRay of een andere HD-bron en zegt dat beeld niets over het beeld bij "lagere" input, dus als je voornamelijk gewone TV en gewone DVD's kijkt heb je daar niet veel aan.
Ten vijfde is het licht in een winkel totaal anders dan het licht bij jou thuis.
Ten zesde weigeren veel winkels om de input van de show-TV's aan te passen zodat jij op je gemak het verschil kunt bekijken, laat staan dat ze rechtstreeks een DVD-speler aansluiten waarop jij je eigen DVD mag bekijken.
En ten zevende..... hoeveel TV's ga je straks thuis nou eigenlijk naast elkaar zetten? Oftewel: ga jij het thuis echt zien dat er een TV bestaat die nog net even dat ene tikkie beter is dan die van jou?

Maar goed, da's allemaal mijn mening maar. Misschien hebben anderen wel bruikbare tips voor je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JME schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 16:41:
[...]

Mijn ervaring is dat het vrijwel onmogelijk is om verschillende TV's met elkaar te vergelijken in een winkel.
Ten eerste zijn de instellingen die standaard zijn gekozen zelden optimaal.
Ten tweede verschillen die instellingen zoveel van elkaar dat de beelden onvergelijkbaar worden (zeker als er al iemand voor jou heeft zitten tweaken).
Ten derde zitten de TV's vaak met kabels van beroerde kwaliteit en met diverse splitters op één en dezelfde bron aangesloten, waardoor het binnenkomende signaal per toestel enorm varieert.
Ten vierde zijn Full HD showmodellen vaak aangesloten op BluRay of een andere HD-bron en zegt dat beeld niets over het beeld bij "lagere" input, dus als je voornamelijk gewone TV en gewone DVD's kijkt heb je daar niet veel aan.
Ten vijfde is het licht in een winkel totaal anders dan het licht bij jou thuis.
Ten zesde weigeren veel winkels om de input van de show-TV's aan te passen zodat jij op je gemak het verschil kunt bekijken, laat staan dat ze rechtstreeks een DVD-speler aansluiten waarop jij je eigen DVD mag bekijken.
En ten zevende..... hoeveel TV's ga je straks thuis nou eigenlijk naast elkaar zetten? Oftewel: ga jij het thuis echt zien dat er een TV bestaat die nog net even dat ene tikkie beter is dan die van jou?

Maar goed, da's allemaal mijn mening maar. Misschien hebben anderen wel bruikbare tips voor je?
de winkel waar ik geweest ben heeft hem gewoon op digitaal beeld gezet en de instellingen ook aangepast. ik vond de 1 donkerder dan de ander en het was geen probleem dit te veranderen.
omdat ik het beeld met voetbal niet zo mooi vind ga ik morgen met een voetbal dvd naar de winkel en eens kijken of de full hd de w2000 dit beter toont ben daar namelijk erg benieuwd naar. was geen punt om een dvd mee te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand de verschillen tussen de 32V2000 en de 32V2500? Ik word gek van het zoeken. En zelfs Sony mailen lukt me niet. Ikzelf kan alleen de kleur van de voet bedenken en iets met een tweede aansluiting...
Maar als dit het enige is, waarom is het prijsverschil dan nog zo groot?

Weet iemand welke tv er beter is van de twee?

Alvast bedankt,
Mirjam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaz0r
  • Laatst online: 13-09 15:23

Blaz0r

:)

Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 19:47:
Weet iemand de verschillen tussen de 32V2000 en de 32V2500? Ik word gek van het zoeken. En zelfs Sony mailen lukt me niet. Ikzelf kan alleen de kleur van de voet bedenken en iets met een tweede aansluiting...
Maar als dit het enige is, waarom is het prijsverschil dan nog zo groot?

Weet iemand welke tv er beter is van de twee?

Alvast bedankt,
Mirjam
De verschillen zijn dat de 32v2500 een extra hdmi poort heeft en een hoger contrast.
De 2500 is idd ook te herkennen aan een ander kleur voet.

de 32v2500 is dus beter maar als het heel veel scheelt in prijs moet je overwegen of je de verschillen de moeite waard vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor je reactie! Het vreemde is dat de V2000 duurder is dan de V2500. Vandaar mijn twijfel over welke er beter is. En een hoger contrast is misschien niet prettiger voor je ogen. Of ben jij het daarmee oneens?

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2007 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floffert
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:25
Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 23:40:
Bedankt voor je reactie! Het vreemde is dat de V2000 duurder is dan de V2500. Vandaar mijn twijfel over welke er beter is. En een hoger contrast is misschien niet prettiger voor je ogen. Of ben jij het daarmee oneens?
Dat komt doordat de v2000 niet meer wordt gemaakt en eigenlijk aalleen nog maar rest is bij bepaalde winkels. Het contrast moet juist hoger zijn. Dit levert betere kleuren op en is zover ik weet absoluut niet slecht voor je ogen. Als ik jou was zou iki gewoon voor die v2500 gaan. Die is nu zeer scherp geprijsd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_dude
update ze hebben de folder van Mediamarkt Leeuwarden aangepast, de TV pagina's zijn verwijderd >:)
Waarschijnlijk toch te veel klachten gekregen over de misleidende advertenties.
Schermen die honderden tot duizend euro verkeerd geprijsd waren, volgens mij werden ze gek van al die mensen maar bellen en langskomen om zo'n scherm te kopen.
Misschien hebben we met dit topic wel wat invloed gehad met deze actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik naar sommige lcd schermen kijk word ik helemaal tureluur. Die zijn gewoon veel te scherp, dat is niet rustig voor mijn ogen. Kent iemand dat ? Dat heeft toch met het scherpe contrast te maken?
Daarom val ik ook op de Sony Bravia, die heeft in tegenstelling tot andere toestellen, een zachter beeld. Maar ik weet niet of de V2500 dit ook wel heeft (?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
Dennis_dude schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 13:24:
update ze hebben de folder van Mediamarkt Leeuwarden aangepast, de TV pagina's zijn verwijderd >:)
Waarschijnlijk toch te veel klachten gekregen over de misleidende advertenties.
Schermen die honderden tot duizend euro verkeerd geprijsd waren, volgens mij werden ze gek van al die mensen maar bellen en langskomen om zo'n scherm te kopen.
Misschien hebben we met dit topic wel wat invloed gehad met deze actie.
Werd tijd ook, ze hebben best lang mensen lopen misleiden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 17:16:
Als ik naar sommige lcd schermen kijk word ik helemaal tureluur. Die zijn gewoon veel te scherp, dat is niet rustig voor mijn ogen. Kent iemand dat ? Dat heeft toch met het scherpe contrast te maken?
Daarom val ik ook op de Sony Bravia, die heeft in tegenstelling tot andere toestellen, een zachter beeld. Maar ik weet niet of de V2500 dit ook wel heeft (?)
Ik heb de 40v2500 in de winkels zijn de tv's nooit echt goed ingesteld als ik die van mij op demo zet krijg ik ook pijn aan mijn ogen door de kleuren zo fel zijn. gelukkig kan je hem goed instellen dat het allemaal wat rustiger is. Als je een goed signaal krijgt is het beeld gewoon goed helaas is bij ons het signaal niet op alle netten even goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie door de bomen het bos niet meer, dus vraag ik het maar hier omdat jullie er waarschijnlijk wat meer verstand van hebben dan mij.
Ik ben opzoek naar een (Sony) Lcd tv van 32 inch tussen de 600 en 800 euro, wat is nou de nieuwste sony tv die ik voor deze prijs in dit formaat kan kopen? en welke is volgens jullie de beste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dit moment twijfel ik tussen de 40W2000 en 40X2000.
Voor extra design heb ik wel wat geld over, maar niet direct 700,=.

Ik zou graag het verschil in kwaliteit zien van analoog-SD en DivX/DVD-SD zien tussen deze twee modellen. The_Sukkel heeft al aangegeven dat het in zijn opinie goed is, maar blijkbaar ook wisselvallig. Dus wil ik het zelf met eigen ogen zien.

Weet iemand welke shop/whatever deze twee modellen heeft staan?? (omgeving A'dam/Utrecht) of ergens een test/review waarin dit duidelijk wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Laatst online: 21:13
hoop dat sony een keer een leuke actie heeft icm een PS3 ;)
Misschien ga ik dan wel over naar LCD

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2007 @ 02:44:
Op dit moment twijfel ik tussen de 40W2000 en 40X2000.
Voor extra design heb ik wel wat geld over, maar niet direct 700,=.

Ik zou graag het verschil in kwaliteit zien van analoog-SD en DivX/DVD-SD zien tussen deze twee modellen. The_Sukkel heeft al aangegeven dat het in zijn opinie goed is, maar blijkbaar ook wisselvallig. Dus wil ik het zelf met eigen ogen zien.

Weet iemand welke shop/whatever deze twee modellen heeft staan?? (omgeving A'dam/Utrecht) of ergens een test/review waarin dit duidelijk wordt?
De X versie heeft nog speciale verbeteringen voor SD materiaal, dus als je dit voornamelijk kijkt, dan zou het wellicht het overwegen waard zijn.
Persoonlijk heb ik het er ook niet voor over, maar goed. Ik wacht nog even om te kijken hoe de w3000 gaat worden en die zal ook wel minstens zoveel als een X2000 nu kosten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blindfold schreef op zondag 15 juli 2007 @ 17:23:
[...]

De X versie heeft nog speciale verbeteringen voor SD materiaal, dus als je dit voornamelijk kijkt, dan zou het wellicht het overwegen waard zijn.
Persoonlijk heb ik het er ook niet voor over, maar goed. Ik wacht nog even om te kijken hoe de w3000 gaat worden en die zal ook wel minstens zoveel als een X2000 nu kosten....
Daarom wil ik ook graag eens zien wat het SD materiaal doet op zo'n apparaat. De W3000 zal geheid weer meer mooie features hebben :)

Tot nu toe twee winkels gehad die hem hadden staan (de W), maar geen analoog of wellicht DVD SD signaal konden (of wilden) laten zien;
"Nee dat lukt nu even niet, maar de kwaliteit is subliem! Ook gewone kabelTV, het wordt wel 4x ge-upskeelt met deze TV",
"eh, is dat niet alleen bij het X2000 model? :? ",
" ... <stilte>, kijk, u kunt ook het beeld stil zetten" .. }:O

Dus ik ben nog steeds zoekende naar een W2000 en X2000 met analoog SD om het eens te ervaren.. heeft iemand nog goede suggesties? Of goede reviews (behalve hdtest.co.uk). :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 17:01

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2007 @ 23:11:
[...]
Dus ik ben nog steeds zoekende naar een W2000 en X2000 met analoog SD om het eens te ervaren.. heeft iemand nog goede suggesties? Of goede reviews (behalve hdtest.co.uk). :*)
Ik weet niet of je er veel aan hebt, maar hier heb je 3 andere "reviews":
http://www.letsgodigital..../articles/story_6985.html
http://www.unbeatable.co....ion-Reviews/36740916.html
http://www.xgn.nl/hdtv/4255/sony-kdl-40x2000/

Meestal zijn die dingen meer reclamefolder-napraat-gepapagaai, dus je moet vooral zelf kijken.
Heb je geen Foto Klein of Mediamarkt in de buurt?

Voor mij viel de keuze op de X-serie vanwege de Bravia EX engine die o.a. het SD signaal viervoudig interpoleert bij het opblazen naar 40", de PiP (die bij de W-serie als het goed is ontbreekt), de erg ruime aansluitmogelijkheden, minder vaak problemen gehoord over clouding en last but not least... omdat mijn vrouw (en met haar mijn zussen en haar zussen... alle vrouwen in de familie dus) nogal weg zijn van de design van dat ding... (de glazen omlijsting met die oplichtende Sony logo in het midden en de lichtpuntjes erin...)... Oh ja...laten we die Postbank rentepunten niet vergeten... 8)

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2007 @ 23:11:
[...]

Daarom wil ik ook graag eens zien wat het SD materiaal doet op zo'n apparaat. De W3000 zal geheid weer meer mooie features hebben :)

Tot nu toe twee winkels gehad die hem hadden staan (de W), maar geen analoog of wellicht DVD SD signaal konden (of wilden) laten zien;
"Nee dat lukt nu even niet, maar de kwaliteit is subliem! Ook gewone kabelTV, het wordt wel 4x ge-upskeelt met deze TV",
"eh, is dat niet alleen bij het X2000 model? :? ",
" ... <stilte>, kijk, u kunt ook het beeld stil zetten" .. }:O

Ik ben bang dat als je een SD bron vindt in een winkel, dat er zo'n 40 tv's aan hangen, dus da's ook niet echt representatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF
  • Laatst online: 16:49

TF

bla bla

zou het mogelijk zijn dat sony ooit een update uitbrengt die er voor zorgt dat de 32D3000 ook HD kanalen kan ontvangen met de ingebouwde dvb-c? het is nu enkel SD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18
Dan moet de chip die voor mpeg2 decoding is ingebouwd, ook mpeg4 kunnen decoden. Dat lijkt me niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Weet iemand of er op de 40U2000 ook een programma info beschikbaar is ?
Ik bedoel dus als je over zapt naar een andere zender dat je dan zie welk
programma er op dat moment bezig is, zo ja, hoe schakel ik dit aan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Sukkel schreef op maandag 16 juli 2007 @ 00:01:
[...]

Meestal zijn die dingen meer reclamefolder-napraat-gepapagaai, dus je moet vooral zelf kijken.
Heb je geen Foto Klein of Mediamarkt in de buurt?

Voor mij viel de keuze op de X-serie vanwege de Bravia EX engine die o.a. het SD signaal viervoudig interpoleert bij het opblazen naar 40", de PiP (die bij de W-serie als het goed is ontbreekt), de erg ruime aansluitmogelijkheden, minder vaak problemen gehoord over clouding en last but not least... omdat mijn vrouw (en met haar mijn zussen en haar zussen... alle vrouwen in de familie dus) nogal weg zijn van de design van dat ding... (de glazen omlijsting met die oplichtende Sony logo in het midden en de lichtpuntjes erin...)... Oh ja...laten we die Postbank rentepunten niet vergeten... 8)
Thanks voor de links.
Ik wist niet dat de X PiP had. Ik kan het iig niet vinden op hun site. Alleen dat je frame kan freezen en op de andere helft door kan kijken. Da's geen PiP IMHO :)

Het design is mooi, daar gaat mijn vriendin ook voor kiezen, that I know.

Ik heb een MM in de buurt, maar daar staat geen X. Die zie je bijna nergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blindfold schreef op maandag 16 juli 2007 @ 00:30:
[...]

Ik ben bang dat als je een SD bron vindt in een winkel, dat er zo'n 40 tv's aan hangen, dus da's ook niet echt representatief.
Dat is ook waar, ik ben nu wat aan het rond kijken maar de BCC's en MM's zijn beneden peil. Ik ga zaterdag naar een speciaal zaak. En in Utrecht zit ook een goede, ga ik wellicht ook heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 17:01

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 22:43:
[...]
Thanks voor de links.
Ik wist niet dat de X PiP had. Ik kan het iig niet vinden op hun site. Alleen dat je frame kan freezen en op de andere helft door kan kijken. Da's geen PiP IMHO :)

Het design is mooi, daar gaat mijn vriendin ook voor kiezen, that I know.

Ik heb een MM in de buurt, maar daar staat geen X. Die zie je bijna nergens.
Let er wel op dat de PiP niet geldt voor twee analoge zenders of twee externe bronnen... het is analoog + externe bron.

Bij mij is het dus PiP met analoog en de UPC digital box.
Ik kijk standaard op de UPC digital box en tijdens reclames druk ik op de PiP knop.
De UPC digital box wordt dan op ongeveer 3/4 grootte vertoond en op 1/4 wordt dan een analoge zender getoond.
Kan ik lekker zappen en in de gaten houden wanneer de reclame is afgelopen.
Of tijdens een sportwedstrijd even langs alle kanalen zappen en toch geen doelpunt missen...dat soort werk...

Ik zou eigenlijk niet meer zonder PiP kunnen. Toen ik mijn oude CRT moest vervangen dacht ik ook dat een nieuwe LCD minimaal PiP moest hebben (voor dat geld). Nu blijkt dus dat het niet op elk toestel zit... vreemd...zo duur is het nu toch ook weer niet om PiP in te bouwen...

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit PiP alleen maar in de X range van Sony? Daarnaast heb ik hier ooit een link zien staan waar de verschillen gepost stonden tussen de verschillende reeksen van Sony (S, W, X, ...) ik kan me alleen niet herinneren dat daar de D reeks bij stond. Hoe wordt de D reeks gepositioneerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wpverbeek

wpverbeek

Wouter Verbeek

Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 08:34:
Zit PiP alleen maar in de X range van Sony? Daarnaast heb ik hier ooit een link zien staan waar de verschillen gepost stonden tussen de verschillende reeksen van Sony (S, W, X, ...) ik kan me alleen niet herinneren dat daar de D reeks bij stond. Hoe wordt de D reeks gepositioneerd?
k heb zelf een d3000, en daar zit PAP op. Dus niet picture in picture maar picture and picture, dan krijg je 2 beelden naast elkaar, 1 externe uitgang, en klein je normale tv beeld. Wat betreft je 2e vraag: Hoe wordt de D serie gepositioneerd? Volgens mij is de D serie de vervanger van de V-serie, als je naar de specs klijkt klopt dat ongeveer, ik denk dat je hem daar zou moeten tussenzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marchanekamp
  • Laatst online: 04-06 07:33
WAT EEN MAZZEL.

Ik was al een tijdje op zoek naar een LCD, van ongeveer 46". De sony 46X2000 stond hoog op mijn lijstje...maar die prijs van nu € 3.000 vond ik toch een beetje te gek. In Veenendaal stond mijn 46X2000 in de winkel als showroom model met een kleine beschadiging aan de voet (ga hem toch ophangen dus who cares!). Ik kon hem meenemen, na wat onderhandelen, voor € 2.400!!

Het beeld is gigantisch! Toch weer wat mooier dan de W2000 (maar das misschien ook persoonlijk).

Maar wat veel instellingsmogelijkheden hebben die TV's van tegenwoordig. Is er al iemand die al verder is met instellen en zijn instellingen wil delen? (Ik heb digitale tv van casema.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marchanekamp schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 16:26:
WAT EEN MAZZEL.

Ik was al een tijdje op zoek naar een LCD, van ongeveer 46". De sony 46X2000 stond hoog op mijn lijstje...maar die prijs van nu € 3.000 vond ik toch een beetje te gek. In Veenendaal stond mijn 46X2000 in de winkel als showroom model met een kleine beschadiging aan de voet (ga hem toch ophangen dus who cares!). Ik kon hem meenemen, na wat onderhandelen, voor € 2.400!!

Het beeld is gigantisch! Toch weer wat mooier dan de W2000 (maar das misschien ook persoonlijk).

Maar wat veel instellingsmogelijkheden hebben die TV's van tegenwoordig. Is er al iemand die al verder is met instellen en zijn instellingen wil delen? (Ik heb digitale tv van casema.)
offtopic:
congrats man !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al gepost over mijn 32d3000 met Casema digitale tv via ingebouwde decoder en Alphacrypt kaart. Prachtig! ........ maar één ding krijg ik niet voor elkaar. Hoe kan ik met mijn HDD DVD recorder een geprogrammeerde opname maken??? Analoog lukt het me wel en digitaal alleen directe recordings geen timergestuurde (niet via Smartlink mogelijk en lukt ook niet met EPG).

Kan iemand mij raad geven? Moet toch mogelijk zijn?

Alvast bedankt! :)
Pagina: 1 ... 14 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.