<Zyrjello> E-mail from my comp sci professor:
<Zyrjello> I want to be clear on this point, because several
<Zyrjello> people have asked me.
<Zyrjello> The release of HALO3, tonight, does NOT qualify
<Zyrjello> as a religious holiday.
Verwijderd
Ik wilde vandaag met z'n 2'en tegelijkertijd spelen dus deed ik een offline campaign. Nu heb ik een 82cm breedbeeld crt scherm en ik kreeg mijn tv niet beeldvullend. Is dit een bug in HALO 3? Kijk wanneer ik single player speel is het totaal beeldvullend maar nun waren er twee verticale zwarte balken naast mijn scherm en kreeg het maar niet weg. Wie heeft dit ook?
Iedereen. Schijnt de bedoeling te zijn. Geen idee waarom overigens.Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 23:24:
Ik wilde vandaag met z'n 2'en tegelijkertijd spelen dus deed ik een offline campaign. Nu heb ik een 82cm breedbeeld crt scherm en ik kreeg mijn tv niet beeldvullend. Is dit een bug in HALO 3? Kijk wanneer ik single player speel is het totaal beeldvullend maar nun waren er twee verticale zwarte balken naast mijn scherm en kreeg het maar niet weg. Wie heeft dit ook?
Heb ik ook, erg jammer.Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 23:24:
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
wow dat kaartje, is dat echt waar alle mensen nu spelen ?PWM schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 21:53:
[...]
Da's mooi, dan moet je mijn orders nog steeds opvolgen![]()
Hoogste rank haalbaar bereik je overigens na 5000 potjes (Niet potjes, maar XP punten), dus je moet nog evenOverigens zit er tussen 0-5000 XP dermate veel stappen, dat je best vaak een upgrade krijgt
Wil je weten waar jij staat, en wanneer je een upgrade kijgt:
http://www.bungie.net/Stats/Halo3/RankHistory.aspx?player=
Vul achter "player=" je eigen Gamertag in.
EDIT:
Kijk eens links op het kaartje:
[afbeelding]
Op Hawai weten ze wel wat gamen is
http://www.bungie.net/sta...halo3.aspx?player=Mars+NL
Gaat wel lekker
6 EXP
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Verwijderd
Dat kaartje zie je altijd in de lobby daarnet 444000 mensen, dat is echt veel voor een onilne game. Een match zoeken is dan overigens ook niet echt moeilijk, van mij mag MS elke game wel zo'n marketing hype/boost geven, als is het alleen maar zodat het lekker druk is op de online servers.Mars18 schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 00:16:
[...]
wow dat kaartje, is dat echt waar alle mensen nu spelen ?
http://www.bungie.net/sta...halo3.aspx?player=Mars+NL
Gaat wel lekker
6 EXP
Is het eigenlijk ook mogelijk om naar coop servers te zoeken? Het lijkt mij namelijk wel erg leuk om is een keer met z'n 4en coop op legendary ofzo te spelen.
GTA VI - All aboard the hype train!!
Wie heeft er nou al maps van halo 2 gevonden ?
Hier het Live kaartje: http://www.bungie.net/online/default.aspxVerwijderd schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 00:24:
[...]
Dat kaartje zie je altijd in de lobby daarnet 444000 mensen, dat is echt veel voor een onilne game. Een match zoeken is dan overigens ook niet echt moeilijk, van mij mag MS elke game wel zo'n marketing hype/boost geven, als is het alleen maar zodat het lekker druk is op de online servers.
Vertraging van een kwartier ofzo.
Zitten die er in danMars18 schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 00:30:
Wie heeft er nou al maps van halo 2 gevonden ?
Onder de huidige maps zitten wel een aantal remakes van Halo 2 maps
[ Voor 20% gewijzigd door PWM op 29-09-2007 00:32 ]
Is dat plaatje niet gewoon altijd dezelfde?
Het lijkt me dat er ivm met tijdsverschil in de wereld toch duidelijk verschil in lichtjesintensiteit moet zijn...
Het lijkt me dat er ivm met tijdsverschil in de wereld toch duidelijk verschil in lichtjesintensiteit moet zijn...
Weet ik niet, daarom mijn vraagPWM schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 00:31:
[...]
Hier het Live kaartje: http://www.bungie.net/online/default.aspx
Vertraging van een kwartier ofzo.
[...]
Zitten die er in dan
Onder de huidige maps zitten wel een aantal remakes van Halo 2 maps
Hoe komt het dat ik de volgende achievement nog niet heb?
Als ik zo online op bungie.net kijk, zie ik dat ik in de 1e missie alleen al 32 headshots hadHeadshot Honcho
Kill 10 enemies with headshots in a ranked free for all playlist or in campaign.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
ok gisteren dan eindelijk Halo3 binnen...
's avonds spelen... wat een anti-climax zeg. (Ja kom maar op met de "daar heb je hem weer posts"). Graphics boeien me voor geen meter als de game maar goed is maar er zitten echt veel irritatiepunten in.
Eerst: ok we willen met zijn 2en co-op. Dus campaign, hoppa ff inloggen als guest erbij en klaar. Het spel begint... ehm is dit alles van intro? Ach ja whatever, knallen maar. En dan krijg je zo'n mini scherm voorgeschoteld. Vervolgens zit er niets in van een basics uitleg, was wel handig geweest voor 2 Halo noobs. Ik heb nog nooit een manual gelezen om te kijken hoe iets werkt en dat doe ik dus nu ook niet. Dan maar trial and error.
Na 1,5 uur hielden we t voor gezien na ons genoeg geërgerd te hebben op snipers die wij niet konden raken (onze viziertjes werden niet rood) maar zij ons wel met 1 schot afhadden. Bovendien is het nogal lastig raken als ze bestaan uit 1 paarse pixel...
Dan maar online, dat zou beter moeten zijn. Eerst 5 minuten worstelen met het veel te onduidelijke menu. (zal vast liggen aan het aantal opties dat er zijn). Ehm basic training ofzo dan maar??? Ok. "Start Matchmaking". Een 10 minuten later had ie dan wat gevonden en konden we beginnen. Uiteraard werden we helemaal ingemaakt. Ik bak ook hier dus blijkbaar niks van. Ik schiet bv. een keer met 2 wapens alles leeg wat ik heb op iemand die stil staat. Hij draait zich om, 2 kogels, dood... t zal wel aan mij liggen maar goed.
En echt elke keer na een game kan je dus gemiddeld 3-6 minuten wachten voor je in een volgende game zit. En dat terwijl er bijna 500.000 mensen online waren???
Na genoeg vernederd te zijn in online mp maar ff verder met onze campaign. Hoppa laden... WTF? moeten we weer helemaal opnieuw beginnen? Lekker dan. Ik heb dus ook nergens een save optie of wat dan ook kunnen vinden. Ik dacht, hij zal de checkpoints wel saven. Great!
Over levensduur van de campaign voor ons niet te klagen in dat geval. Na 4,5 uur hadden we eindelijk de eerste missie voltooid
's avonds spelen... wat een anti-climax zeg. (Ja kom maar op met de "daar heb je hem weer posts"). Graphics boeien me voor geen meter als de game maar goed is maar er zitten echt veel irritatiepunten in.
Eerst: ok we willen met zijn 2en co-op. Dus campaign, hoppa ff inloggen als guest erbij en klaar. Het spel begint... ehm is dit alles van intro? Ach ja whatever, knallen maar. En dan krijg je zo'n mini scherm voorgeschoteld. Vervolgens zit er niets in van een basics uitleg, was wel handig geweest voor 2 Halo noobs. Ik heb nog nooit een manual gelezen om te kijken hoe iets werkt en dat doe ik dus nu ook niet. Dan maar trial and error.
Na 1,5 uur hielden we t voor gezien na ons genoeg geërgerd te hebben op snipers die wij niet konden raken (onze viziertjes werden niet rood) maar zij ons wel met 1 schot afhadden. Bovendien is het nogal lastig raken als ze bestaan uit 1 paarse pixel...
Dan maar online, dat zou beter moeten zijn. Eerst 5 minuten worstelen met het veel te onduidelijke menu. (zal vast liggen aan het aantal opties dat er zijn). Ehm basic training ofzo dan maar??? Ok. "Start Matchmaking". Een 10 minuten later had ie dan wat gevonden en konden we beginnen. Uiteraard werden we helemaal ingemaakt. Ik bak ook hier dus blijkbaar niks van. Ik schiet bv. een keer met 2 wapens alles leeg wat ik heb op iemand die stil staat. Hij draait zich om, 2 kogels, dood... t zal wel aan mij liggen maar goed.
En echt elke keer na een game kan je dus gemiddeld 3-6 minuten wachten voor je in een volgende game zit. En dat terwijl er bijna 500.000 mensen online waren???
Na genoeg vernederd te zijn in online mp maar ff verder met onze campaign. Hoppa laden... WTF? moeten we weer helemaal opnieuw beginnen? Lekker dan. Ik heb dus ook nergens een save optie of wat dan ook kunnen vinden. Ik dacht, hij zal de checkpoints wel saven. Great!
Over levensduur van de campaign voor ons niet te klagen in dat geval. Na 4,5 uur hadden we eindelijk de eerste missie voltooid

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ehm, je crosshair hoeft niet rood te zijn om raak te kunnen schieten. Je kan met de Battle Rifle even ver schieten bij de Dam (als je dat stuk bedoeld) als die Beam Rifle van de Jackals.Phusebox schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 10:44:
tja dat had ik zelf ook wel in de gaten. (overigens effectief hebben we er 2,5 uur over gedaan want de eerste 2 uur moesten we opnieuw doen dus omdat dat ding niet saved).Angeloonie schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 10:50:
[...]
Ehm, je crosshair hoeft niet rood te zijn om raak te kunnen schieten. Je kan met de Battle Rifle even ver schieten bij de Dam (als je dat stuk bedoeld) als die Beam Rifle van de Jackals.
[...]
Zegt misschien meer over jullie dan over het spel
Gisteren co-op op Legendary, en we hadden hem binnen 45 min uitgespeeld
blijft evengoed t feit dat we zuigen. zal wel geen goed gebruik maken van de wapens. Vind eigenlijk alleen de standaard wapens fijn.
En je zult inderdaad wel even ver kunnen schieten, maar ja probeer maar eens 1 pixel te raken
[ Voor 6% gewijzigd door Phusebox op 29-09-2007 11:03 ]
Ah, je hebt het zelf dus ook al door.Phusebox schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 10:44:
(Ja kom maar op met de "daar heb je hem weer posts").

Maar de makers van Halo3 hebben idd niet echt aan newbie's gedacht.
Het vreemde is dat het in de introl lijkt alsof ze aan een soort tutorial willen beginnen maar dan skippen: "Master Chief, your suit is still partially locked" (of zoiets) en dan springt het beeld meteen door.
Ik soort van links rechts kijken etc optie hebben verwacht.
https://www.facebook.com/hausbrandeck
In een video op GT.com heb ik die optie ook zeker gezien. Mara in-game ben ik het ook niet tegen gekomen.yzf1kr schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 11:35:
[...]
Ik soort van links rechts kijken etc optie hebben verwacht.
Ik hoop wel dat ontwikkelaars in de toekomst eens een traploze sensitivity optie maken. In Halo 3 speel ik nu op 2 maar eigenlijk zou ik een optie willen die precies tussen 2 en 3 in zit. Mara dat kan dus niet. Gevolg hiervan is dat iedere shooter net weer iets anders aanvoelt kwa aimen
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Op Normal (en dus waarschijnlijk op easy ook) kom je die optie wel tegen.Phydomir schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 12:12:
[...]
In een video op GT.com heb ik die optie ook zeker gezien. Mara in-game ben ik het ook niet tegen gekomen.
ah ok, nou we zijn maar op Heroic begonnen want geen zin om voor de achievements dit spel 2x uit te spelen. Legendary lijkt me voor ons (als prutsers zijnde) niet haalbaarTrenchdog schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 12:36:
[...]
Op Normal (en dus waarschijnlijk op easy ook) kom je die optie wel tegen.
Heroic moet te doen zijn, maar dan moet je niet zeuren dat je vaak dood gaatPhusebox schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 12:38:
[...]
ah ok, nou we zijn maar op Heroic begonnen want geen zin om voor de achievements dit spel 2x uit te spelen. Legendary lijkt me voor ons (als prutsers zijnde) niet haalbaar
Dat betekent gewoon dat je zuigt. Over klein scherm + verrotte savefunctie, daar heb je helemaal gelijk aan, maar dat is nog geen reden om het hele spel over af te kraken. Ik zou zeggen, speel gewoon even verder en je zal zien dat het een leuk spel is.
Dat is correct, vind het een goede zaak dat ze dat achterwege laten bij Heroic en Legendary.Trenchdog schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 12:36:
[...]
Op Normal (en dus waarschijnlijk op easy ook) kom je die optie wel tegen.
Iets waar ik me groen geen en paars aan erger is dat ze van mijn 16x9 hdtvtje DOODLEUK een 4x3 maken in de multiplayer splitscreen (enige wat ik speel)

Nou zeggen ze dit gedaan te hebben vanwege het voordeel dat iemand zou hebben van een breder beeld, waarom kon het bij gears of war dan wel?
Ik vind dat je sowieso al dik in het nadeel bent als je met zijn 2en op 1 scherm zit te gamen T.O.V. in je eentje een scherm vullen dus dat zon klein 'voordeel' als 2 cm meer scherm links en rechts beter is dan het alternatief dat ze nu hebben toegepast...
Met 4 spelers kunnen ze het wel normaal, met 3 ziet eht er zo uit:

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
er zijn hier zoveel klachten over, ze kunnen het bijna niet maken om dat met een update niet te fixenrnenator schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 12:54:
[...]
Iets waar ik me groen geen en paars aan erger is dat ze van mijn 16x9 hdtvtje DOODLEUK een 4x3 maken in de multiplayer splitscreen (enige wat ik speel)![]()
![]()
[afbeelding]
klein scherm draagt bij aan het feit dat we vaak doodgaan lijkt me, je ziet al verdomd weinig splitscreen en dan hakken zij er nog es x% vanaf.DarkShadow schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 12:48:
[...]
Heroic moet te doen zijn, maar dan moet je niet zeuren dat je vaak dood gaat
Dat betekent gewoon dat je zuigt. Over klein scherm + verrotte savefunctie, daar heb je helemaal gelijk aan, maar dat is nog geen reden om het hele spel over af te kraken. Ik zou zeggen, speel gewoon even verder en je zal zien dat het een leuk spel is.
Maar goed, de enige werkende tactiek die we nu hebben is eentje blijft achter op een veilige locatie, en de andere maakt de kills. Om de zoveel kills afwisselen.
Zo hebben we het eerste level afgemaakt doordat ik kamikaze omlaag spring granaten gooi, respawn, spring, gooi, respawn, spring, gooi etc etc. En als het ene stukje veilig is opschuiven. En zo systematisch alles uitroeien. Niet de mooiste manier van spelen maar ach, het werkt
[ Voor 47% gewijzigd door Phusebox op 29-09-2007 13:22 ]
Nou ik ben niet helemaal nieuw in het Xbox Live gebeuren (speelde laatst nog Burnout en Juiced2 online), maar ik snap echt niet hoe ik een match moet joinen. Het enige wat ik zie is mijn eigen Gamertag en er gebeurt gewoon nietsVerwijderd schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 00:24:
[...]
Dat kaartje zie je altijd in de lobby daarnet 444000 mensen, dat is echt veel voor een onilne game. Een match zoeken is dan overigens ook niet echt moeilijk, van mij mag MS elke game wel zo'n marketing hype/boost geven, als is het alleen maar zodat het lekker druk is op de online servers.

je moet wel op start matchmaking drukken.
dan wordt je in een willekeurige game gegooid.
(skulldigger schaamt zich heeeel diep......)Thesulac schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 14:02:
je moet wel op start matchmaking drukken.
Haha, geeft niet hoor! 
Ik had ook moeite met die interface in het begin. Nu ben ik er echter aan gewend en wil het wel aardig lukken.
Enige nadeel vindt ik echter dat je niet zelf je game modes kan kiezen die je wilt spelen. Ik wil bijvoorbeeld veel One-Bomb spelen op de map Last Resort, maar dit kan je dus niet instellen
Ik had ook moeite met die interface in het begin. Nu ben ik er echter aan gewend en wil het wel aardig lukken.
Enige nadeel vindt ik echter dat je niet zelf je game modes kan kiezen die je wilt spelen. Ik wil bijvoorbeeld veel One-Bomb spelen op de map Last Resort, maar dit kan je dus niet instellen
Ik ben van legendary teruggegaan naar normal, werd helemaal gek van dat hele tijd doodgaan 
Maar ja spel zelf vind ik zeker wel gaaf dus ga zo weer lekker verder met hem uitspelen op normal.
Maar ja spel zelf vind ik zeker wel gaaf dus ga zo weer lekker verder met hem uitspelen op normal.
ahhh wat liefskulldigger schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 14:07:
[...]
(skulldigger schaamt zich heeeel diep......)
Heb sinds gisteren ook Halo3 (van bol), na 30 minuten had ik het weer gezien - in je eentje is de game geen ene zak aan (en erg pittig sommige stukken)
ik was het eigenlijk alweer vergeten, de besturing van de warthog - &%*$&%*##5
die gasten die dat ding hebben bedacht mogen van mij gemarteld worden. ik weet nog de PC versie, met de keyboard was het nog te doen, maar met controller: valt niks te "controllen"
ik was het eigenlijk alweer vergeten, de besturing van de warthog - &%*$&%*##5

die gasten die dat ding hebben bedacht mogen van mij gemarteld worden. ik weet nog de PC versie, met de keyboard was het nog te doen, maar met controller: valt niks te "controllen"
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Ik vind de besturing wel soepel gaan, behalve als je een u-bocht moet maken of om je heen wil kijkenTerryb47 schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 15:06:
Heb sinds gisteren ook Halo3 (van bol), na 30 minuten had ik het weer gezien - in je eentje is de game geen ene zak aan (en erg pittig sommige stukken)![]()
ik was het eigenlijk alweer vergeten, de besturing van de warthog - &%*$&%*##5![]()
Jeej wat moet hier nou staan. Flickr
Je hebt een hele makkelijke manier...
Linkertrigger zorgt ervoor dat je een slip maakt, kan je zo een 180 graden draai maken zonder al te veel moeite
Ik vindt die Warthog juist heel lekker besturen. Ik heb alleen Halo 1 en 2 niet op de Xbox gespeeld. Misschien dat het daar aan ligt, maar ik heb er absoluut geen problemen mee
Linkertrigger zorgt ervoor dat je een slip maakt, kan je zo een 180 graden draai maken zonder al te veel moeite
Ik vindt die Warthog juist heel lekker besturen. Ik heb alleen Halo 1 en 2 niet op de Xbox gespeeld. Misschien dat het daar aan ligt, maar ik heb er absoluut geen problemen mee
Verwijderd
Nog 1 skull die ik moet pakken in the Ark, maar ik kan maar nergens op dat level een gravlift vinden
bij die ramp waar je de scarab gekilled heb.. daaronderVerwijderd schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 15:52:
Nog 1 skull die ik moet pakken in the Ark, maar ik kan maar nergens op dat level een gravlift vinden
Verwijderd
Ik kan het helemaal niet spelen. Dacht gister dat het mijn xbox360 was die defect was , maar daar ligt het niet aan. Telkens al is die blauwe ring geladen krijg ik "Failed to load content" en meteen daarna "Unreadable Disc" . De disk is de standaard uitvoering en heeft geen kras o.i.d. Hij komt gewoon precies zo uit het hoesje. Ook Mp werkt niet. Als ik een mp game kies en hij gaat aftellen dan krijg ik meteen na het aftellen een "Unreadable Disc" error. Altijd op de zelfde plekken. Het ligt niet aan het schijfje want die werkt bij een vriend wel gewoon en ik heb al die van mijn vriend geprobeerd in mijn console en ik krijg nog steeds de "Unreadable Disc". Verder ligt het ook niet aan mijn xbox360 want mijn andere spellen doen het gewoon perfect. Krijg geen "Unreadable Disc".
Ik heb alles al geprobeerd: Hdd los, cache wissen, en nog veel meer.
Support bellen heeft ook geen nu want die komen aan met standaard antwoord bij een "Unreadable Disc" en zeggen maar dat anders weer op reparatie moet. Deze xbox360 heb ik nog niet eens 2 maanden terug. Maar hij is gewoon niet kapot. Andere spellen werken normaal. Er is iets met halo3. Gister kon ik wel de SP op Easy spelen toen ik een "guest" account had aangemaakt. Maarja, ik wil graag op mijn eigen profile spelen.
Iemand nog ideeën?
Support bellen heeft ook geen nu want die komen aan met standaard antwoord bij een "Unreadable Disc" en zeggen maar dat anders weer op reparatie moet. Deze xbox360 heb ik nog niet eens 2 maanden terug. Maar hij is gewoon niet kapot. Andere spellen werken normaal. Er is iets met halo3. Gister kon ik wel de SP op Easy spelen toen ik een "guest" account had aangemaakt. Maarja, ik wil graag op mijn eigen profile spelen.
Iemand nog ideeën?
Verwijderd
Thx vanavond is die hayabusa armor compleetWhiteViper schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 16:01:
[...]
bij die ramp waar je de scarab gekilled heb.. daaronder
mijn armor atmVerwijderd schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 16:06:
[...]
Thx vanavond is die hayabusa armor compleet

Zeer mooi! Dit zorgt ervoor dat ik zin heb om de mijne ook aan te passen, alleen ben niet zo creatief.
Tomorrow is not today!
Verwijderd
Is je profile misschien corrupt? Probeer een andere account aan te maken..zet er 48 uur live op en probeer het dan..Verwijderd schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 16:03:
Ik kan het helemaal niet spelen. Dacht gister dat het mijn xbox360 was die defect was , maar daar ligt het niet aan. Telkens al is die blauwe ring geladen krijg ik "Failed to load content" en meteen daarna "Unreadable Disc" . De disk is de standaard uitvoering en heeft geen kras o.i.d. Hij komt gewoon precies zo uit het hoesje. Ook Mp werkt niet. Als ik een mp game kies en hij gaat aftellen dan krijg ik meteen na het aftellen een "Unreadable Disc" error. Altijd op de zelfde plekken. Het ligt niet aan het schijfje want die werkt bij een vriend wel gewoon en ik heb al die van mijn vriend geprobeerd in mijn console en ik krijg nog steeds de "Unreadable Disc". Verder ligt het ook niet aan mijn xbox360 want mijn andere spellen doen het gewoon perfect. Krijg geen "Unreadable Disc".
Iemand nog ideeën?
ze gaan dat widescreen-gebeuren toch wel fixen zeg, dat argument van een 'voordeel' slaat ook nergens op want het is in singleplayer toch ook niet gecropped?
Verwijderd
Speel gewoon online coop..veel vetter. Met zn 4en op legendary =Levo schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 16:39:
ze gaan dat widescreen-gebeuren toch wel fixen zeg, dat argument van een 'voordeel' slaat ook nergens op want het is in singleplayer toch ook niet gecropped?
moet je ook mensen kennen die het met je willen spelen...Verwijderd schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 17:13:
[...]
Speel gewoon online coop..veel vetter. Met zn 4en op legendary =
trouwens, skulls, ben er nog geen tegengekomen? en ik ben 1,5 uur bezig geweest in het eerste level om alle hoekjes, randjes etc te verkennen
Nou, ik heb hem net ook binnen gehaald, 49,95 bij de MM in groningen, even wachten tot mn huisgenoot thuis is dan samen knallen.
Verwijderd
Skulls walkthrough kun je vinden op gamefaqs..
En mensen die met je willen spelen moet je gewoon gasten op forums vragen, vraag het hier zou ik zeggen
En mensen die met je willen spelen moet je gewoon gasten op forums vragen, vraag het hier zou ik zeggen
Verwijderd
Net weer met een "guest" account gespeeld. Kon 1e chapter doen en speelde het ook uit tot je in de lift zit en cortana wat dingen zegt. Daarna kwam het laadscherm en mijn "Unreadable Disc" was terug. Vaag wel want op mijn normale profile kan ik helemaal niks doen. Met "guest" wel wat maar dus ook niet veel.Verwijderd schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 16:22:
[...]
Is je profile misschien corrupt? Probeer een andere account aan te maken..zet er 48 uur live op en probeer het dan..
Ik vind de interface ook maar zozo ...
Anyhow, hoe kan ik een coop campaign game joinen ? Of kun je dat echt alleen maar met invites voor elkaar krijgen //?? Ik wil graag op Heroic/Legendary coopen nu ik normal heb uitgespeeld....
Anyhow, hoe kan ik een coop campaign game joinen ? Of kun je dat echt alleen maar met invites voor elkaar krijgen //?? Ik wil graag op Heroic/Legendary coopen nu ik normal heb uitgespeeld....
GamiQ, de game notes app met game maps!
Verwijderd
Je moet gewoon een coop game starten als je iemand anders in je party hebt. Hebben jullie geen vrienden op XBL ofzo?
Hmm vanmorgen Halo ff gekocht, want wile coop gaan doen 
erg vet zeg, lekker online met 3 andere vrienden een 4 player coop doen...
Dat is toch wel ultiem gamen
erg vet zeg, lekker online met 3 andere vrienden een 4 player coop doen...
Dat is toch wel ultiem gamen
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Geen die Halo 3 spelen atm ...Verwijderd schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 18:15:
Je moet gewoon een coop game starten als je iemand anders in je party hebt. Hebben jullie geen vrienden op XBL ofzo?
GamiQ, de game notes app met game maps!
Verwijderd
Ik vind dit echt een GROTE teleurstelling. Ik probeerde dus gisteren met mijn broertje te gamen en toen kwam ik achter dat het 4:3 is ipv 16:9. Nu is mijn tv geen 52" dus met een 32" 2 personen laten spelen en dan nog eens een kwart van je beeldbuis zwart zien is echt niet leuk! Ik hoop dat hier een fix/patch voor komt want zo is het 3x niks!rnenator schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 12:54:
[...]
Dat is correct, vind het een goede zaak dat ze dat achterwege laten bij Heroic en Legendary.
Iets waar ik me groen geen en paars aan erger is dat ze van mijn 16x9 hdtvtje DOODLEUK een 4x3 maken in de multiplayer splitscreen (enige wat ik speel)![]()
![]()
[afbeelding]
Nou zeggen ze dit gedaan te hebben vanwege het voordeel dat iemand zou hebben van een breder beeld, waarom kon het bij gears of war dan wel?
Ik vind dat je sowieso al dik in het nadeel bent als je met zijn 2en op 1 scherm zit te gamen T.O.V. in je eentje een scherm vullen dus dat zon klein 'voordeel' als 2 cm meer scherm links en rechts beter is dan het alternatief dat ze nu hebben toegepast...
Met 4 spelers kunnen ze het wel normaal, met 3 ziet eht er zo uit:
[afbeelding]
Hier een vid over waar je alle skulls kan krijgen: http://www.gamez.nl/web/P.../Halo-3-9-gold-skulls.htm
Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!
Volgens mij heeft Xbox Live het flink druk, heb vanavond al 2x de mededeling gehad dat de Halo 3 server niet beschikbaar is wanneer ik team slayer wil doen. Zag dat er bijna een half miljoen mensen online waren!
het leuke is dat er 13Borgoth schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 20:14:
Hier een vid over waar je alle skulls kan krijgen: http://www.gamez.nl/web/P.../Halo-3-9-gold-skulls.htm
Verwijderd
Waar ligt die gravlift precies? Onderaan bij al die heuvels, en dan in het midden zo'n soort van covenant heuvel ? en daar dan weer in ofzo?
. Ben nu niet thuis dus excuseer mijn slechte omschrijving, maar vanochtend kon ik em weer niet vinden..ik heb zelfs de guide
. Vond alleen maar andere rotzooi gear
in dat stuk land waar je die scarab killt... daar is zo'n soort heuvel.. van forerunner tech gemaakt.. en daar 'in' of onder ligt een hele krat vol met die shitVerwijderd schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 21:20:
Waar ligt die gravlift precies? Onderaan bij al die heuvels, en dan in het midden zo'n soort van covenant heuvel ? en daar dan weer in ofzo?. Ben nu niet thuis dus excuseer mijn slechte omschrijving, maar vanochtend kon ik em weer niet vinden..ik heb zelfs de guide
. Vond alleen maar andere rotzooi gear
Verwijderd
top, weet ik welke heuvel je bedoelt.. forerunner tech iddWhiteViper schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 21:23:
[...]
in dat stuk land waar je die scarab killt... daar is zo'n soort heuvel.. van forerunner tech gemaakt.. en daar 'in' of onder ligt een hele krat vol met die shit
Ben nu nog aan het werk maar straks ga k em ff halen, en dan online knallen
Ik snap die ranking niet echt.
Als je ranked potjes speelt krijg je per potje 1 xp en dan maakt het niet uit of je 1e of 6e wordt (in mijn geval meestal het laatste)?
Zit nu alleen gebonden aan de Rumble Pit, want de ranked matches doen hier wat vreemd. Players zijn zo gevonden, maar het laden van de map duurt echt vijf minuten. Als dat eenmaal is gebeurt wordt elke player teruggestuurd naar het menu, omdat de connectie naar de knoppen is ofzo...
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
om ff wat handigs aan het topic toe te voegen, hier een lijst van alle armors en hoe ze te halen
Helmets
* EVA: Complete Campaign on Normal, Heroic, or Legendary
* EOD: Complete Campaign on Legendary
* Security: Earn 1000 out of 1000 Gamerscore Points for Halo 3
* Scout: Complete "Used Car Salesman" Achievement
* Mark V: Complete "UNSC Spartan" Achievement
* ODST: Complete "Spartan Graduate" Achievement
* Rogue: Complete "Spartan Officer" Achievement
* Hayabusa: Collect all skulls
Shoulder Armor
* EVA: Complete The Ark on Normal, Heroic, or Legendary
* EOD: Complete The Ark on Legendary
* Security: Earn 750 out of 1000 Gamerscore Points for Halo 3
* Scout: Complete "We're in for some Chop" Achievement
* Hayabusa: Collect 7 skulls
Body Armor
* EVA: Complete Tsavo Highway on Normal, Heroic, or Legendary
* CQB: Complete Tsavo Highway on Legendary
* Scout: Complete "Too Close to the Sun" Achievement
* Hayabusa: Collect 3 skulls
enjoy!
Helmets
* EVA: Complete Campaign on Normal, Heroic, or Legendary
* EOD: Complete Campaign on Legendary
* Security: Earn 1000 out of 1000 Gamerscore Points for Halo 3
* Scout: Complete "Used Car Salesman" Achievement
* Mark V: Complete "UNSC Spartan" Achievement
* ODST: Complete "Spartan Graduate" Achievement
* Rogue: Complete "Spartan Officer" Achievement
* Hayabusa: Collect all skulls
Shoulder Armor
* EVA: Complete The Ark on Normal, Heroic, or Legendary
* EOD: Complete The Ark on Legendary
* Security: Earn 750 out of 1000 Gamerscore Points for Halo 3
* Scout: Complete "We're in for some Chop" Achievement
* Hayabusa: Collect 7 skulls
Body Armor
* EVA: Complete Tsavo Highway on Normal, Heroic, or Legendary
* CQB: Complete Tsavo Highway on Legendary
* Scout: Complete "Too Close to the Sun" Achievement
* Hayabusa: Collect 3 skulls
enjoy!
Wie gaat er zo nog knallen ?
ik wil wel.. maar er is niemand leuks om mee te spelen onlineMars18 schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 23:18:
Wie gaat er zo nog knallen ?
zo te horen gaat online niet helemaal lekker wel te hopen dat er snel wat patches voor komen wel vet trouwens 200M verkochte exemplaren en nog steeds zijn niet alle 13 skulls gevonden ?
teken dat die laatste wel heel erg goed verstopt zitten
had zelf erg veel moeite met die skull die je uit handen moet schieten van een vijand die verdwijnt 20X gerestart lukte niet maat komt langs denk probeer het voor de grap en in 1 keer
maarja nu helaas weer gaan slapen grapjassen vonden het leuk me op zondag in te plannen voor werk dus geen voetbal en geen HALO3
zou verboden moeten worden
PS snap niet dat mensen de campaign niet zo leuk vinden al 2 keer uitgespeelt easy en normal nu op heroic bezig en ook al coop op normal een keer uitgespeelt met een maat dus 3 keer 4de keer bezig en verveelt nog steeds niet
had zelf erg veel moeite met die skull die je uit handen moet schieten van een vijand die verdwijnt 20X gerestart lukte niet maat komt langs denk probeer het voor de grap en in 1 keer
maarja nu helaas weer gaan slapen grapjassen vonden het leuk me op zondag in te plannen voor werk dus geen voetbal en geen HALO3
PS snap niet dat mensen de campaign niet zo leuk vinden al 2 keer uitgespeelt easy en normal nu op heroic bezig en ook al coop op normal een keer uitgespeelt met een maat dus 3 keer 4de keer bezig en verveelt nog steeds niet
Ik wil wel coop spelen met iemand. Nog nooit gedaan en hebe r wel zin in. PM of reageer maar kunnen we zo beginnen? Heb btw nog nooit uitgespeeld ben nu net met SP in het stuk dat je mensen uit de barracks moet redden nadat de rest uit de base ge-evacced is. (het begin ergens)
[ Voor 41% gewijzigd door seamus21 op 30-09-2007 01:07 ]
Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...
Verwijderd
Alle skulls zijn al gevonden, er is zelfs een extra dubbele skull zonder effect, ik vind het wel knap hoe ''ze'' (halo comunity) de IWHBYD skull hebben gevonden, want die zou volgens bungie erg moelijk worden.HADES2001 schreef op zondag 30 september 2007 @ 01:05:
zo te horen gaat online niet helemaal lekker wel te hopen dat er snel wat patches voor komen wel vet trouwens 200M verkochte exemplaren en nog steeds zijn niet alle 13 skulls gevonden ?
maarja nu helaas weer gaan slapen grapjassen vonden het leuk me op zondag in te plannen voor werk dus geen voetbal en geen HALO3zou verboden moeten worden
ik heb ze alle 13 al hoorHADES2001 schreef op zondag 30 september 2007 @ 01:05:
maarja nu helaas weer gaan slapen grapjassen vonden het leuk me op zondag in te plannen voor werk dus geen voetbal en geen HALO3zou verboden moeten worden
heb ondertussen ook de campaign al 3x uitgespeeld, 1x in me eentje op heroic, 1x met zn tweën op legendary, en 1 keer op legendary met 4 man.. en ik zou hem zonder problemen nog 10x willen uitspelen
superdom idd. Op de bungie forums is een reactie gekomen van bungie in de trant van working as intented. Praktisch de hele userbase baalt er van op een paar nitwits na.Verwijderd schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 19:24:
[...]
Ik vind dit echt een GROTE teleurstelling. Ik probeerde dus gisteren met mijn broertje te gamen en toen kwam ik achter dat het 4:3 is ipv 16:9. Nu is mijn tv geen 52" dus met een 32" 2 personen laten spelen en dan nog eens een kwart van je beeldbuis zwart zien is echt niet leuk! Ik hoop dat hier een fix/patch voor komt want zo is het 3x niks!![]()
![]()
Verwijderd
Ik zoek ook nog speelkameraadjes, zit zelf op beginnersniveau
Zou tof zijn om ook eens met Nederlanders onder elkaar wat te gamen! Anyways, voeg me maar toe: Bluze
BWAaaahhh, in het begin vond ik het spel maar zo zo, maar hoe langer ik het speel hoe dikker het wordt! ben nu in het level op de open vlaktes na het level in die tunnels. Tunnels en binnenlevels zijn niet mijn ding, hopelijk blijft de rest buitenlevels.
39
Zal je dalijk wel toevoegen, eerst nog even huiswerkVerwijderd schreef op zondag 30 september 2007 @ 11:15:
Ik zoek ook nog speelkameraadjes, zit zelf op beginnersniveauZou tof zijn om ook eens met Nederlanders onder elkaar wat te gamen! Anyways, voeg me maar toe: Bluze
ik hoop wel dar er net zoals in halo 1/2 ook in 3 weer extra MP levels uitkomen, niet dat deze niet leuk zijn. In tegendeel, maar ze gaan op een gegevenmoment wel vervelen. (Nu nog niet maar dat komt nog wel)
[ Voor 23% gewijzigd door Borgoth op 30-09-2007 12:51 ]
Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!
Ik vond de game niks aan...
Niet mijn smaak, en ik heb de eerdere delen ook niet gespeeld. Jammer...
Niet mijn smaak, en ik heb de eerdere delen ook niet gespeeld. Jammer...
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Ik vind Snipers wel leuk, ben allen slecht er in, maar wil het wel leren.
Dit is het enige spel waar ik zou betalen voor maps, heb zelf nog nooit punten gekocht. Maar voor nieuwe content in dit spel zou ik dat wel doen, en jullie ?
Dit spel blijf ik echt de komende maanden spelen in combo met fifa 08 en pes 2008.
Verder koop ik geen nieuwe spellen meer.
Iemand al een link naar plattegronden van de mappen ? waar alle wapens liggen enzo ? Lijkt me echt vet.
Owja en je standaard machinegun kan je daar tegenwoordig die plasma rifle niet meer combo mee maken ? Was altijd vet in Halo 2. Online vind ik het veel makkelijker dan halo 2. kwam daar tot weinig kills met die shields. maar hier schiet ik iedereen zo af
Dit is het enige spel waar ik zou betalen voor maps, heb zelf nog nooit punten gekocht. Maar voor nieuwe content in dit spel zou ik dat wel doen, en jullie ?
Dit spel blijf ik echt de komende maanden spelen in combo met fifa 08 en pes 2008.
Verder koop ik geen nieuwe spellen meer.
Iemand al een link naar plattegronden van de mappen ? waar alle wapens liggen enzo ? Lijkt me echt vet.
Owja en je standaard machinegun kan je daar tegenwoordig die plasma rifle niet meer combo mee maken ? Was altijd vet in Halo 2. Online vind ik het veel makkelijker dan halo 2. kwam daar tot weinig kills met die shields. maar hier schiet ik iedereen zo af
Het matchmaking systeem van ranked matches is gewoon troep
, Ik speel amper 5 verschillende maps van de 11 ofzo? Geen idee of dat expres is gedaan maar dan zou ik wel graag een goede reden willen horen.. Want dit is gewoon niet leuk. Ik ben vahlhalla serieus waar nog nooit tegengekomen in die 90 matches die ik gespeeld heb op ranked..
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
ik heb ook veel zelfde, maar ga nu gewoon de map wegstemmen dan...uchiha tijntje schreef op zondag 30 september 2007 @ 13:50:
Het matchmaking systeem van ranked matches is gewoon troep, Ik speel amper 5 verschillende maps van de 11 ofzo? Geen idee of dat expres is gedaan maar dan zou ik wel graag een goede reden willen horen.. Want dit is gewoon niet leuk. Ik ben vahlhalla serieus waar nog nooit tegengekomen in die 90 matches die ik gespeeld heb op ranked..
Ik vind het geluid van het schieten wel een beetje te zacht eigenlijk waardoor ik het knalgevoel een beetje mis, kun je dit instellen? Ik gebruik gewoon de boxen van mijn TV.
Dat wegstemmen doe ik ook maarja dan krijg ik er gewoon weer een andere map voor terug die ik al veel heb gespeeld... Zoals narrows .
En dan met name die achterlijke gametypes als oddball.. Pff, vind dat echt zo ontzettend jammer en snap de logica er totaal niet achter.

[ Voor 107% gewijzigd door uchiha tijntje op 30-09-2007 14:08 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ik neem aan dat Bungie binnenkort wel wat verbeterd zoals bij Halo 2.
Team Swat wil ik terug
Team Swat wil ik terug
Vet 
Gisterennacht (2:30 oid) Halo 3 uitgespeeld
Wat een onzin zeg dat de campaign kort zou zijn. Als je het vergelijkt met andere shooters is hij juist onwijs lang. Ik heb in ieder geval genoten van iedere seconde, en elke level
Wel opvallend dat je in geen 1 level met de Banshee kan vliegen...
Wat een onzin zeg dat de campaign kort zou zijn. Als je het vergelijkt met andere shooters is hij juist onwijs lang. Ik heb in ieder geval genoten van iedere seconde, en elke level
spoiler:
Het laatste level is ook regelrecht een ode aan "The Maw" uit Halo 1
Wel vet!
Wel opvallend dat je in geen 1 level met de Banshee kan vliegen...
[ Voor 11% gewijzigd door Angeloonie op 30-09-2007 14:21 ]
Verwijderd
Gatverdamme wat een kutgame, vind er geen ruk aan. Niets nieuws, ik walg er van!
En dit sprekend als een enorme xbox fan en halo 1 en 2 wel hebben gespeelt
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2007 15:21 ]
Als je halo 1 en 2 wel leuk vond kun je dit geen kutspel vinden.
[ Voor 21% gewijzigd door SCIxX op 30-09-2007 15:26 ]
Neem je toch niet serieus dit...Verwijderd schreef op zondag 30 september 2007 @ 15:21:
Gatverdamme wat een kutgame, vind er geen ruk aan. Niets nieuws, ik walg er van!
Ik heb zelf iets van 30 potjes ranked gespeeld. En volgens mij de helft van de keren Valhalla. Tis dus een kwestie van kans gewoon. Of je hebt net pecht. Ik vind het wel aardig dat ze de map en gametypes wisselen. Zo krijg je niet als bv in CS 80% van de servers alleen maar Dust draait of iets dergelijks. Natuurlijk zijn er mensen die liever 1 map spelen. Ik zie in custom games bijna alleen maar de maps die in de Beta zaten. Nu speel ik toch alleen maar ranked maar ik vind die variatie juist altijd leuk. Verschillende maps, verschillende type spellen. Je moet meer van alle markten thuis zijn dan goed op 1 map met 1 onderdeel. Ik vind het wel een verbtering.uchiha tijntje schreef op zondag 30 september 2007 @ 13:50:
Het matchmaking systeem van ranked matches is gewoon troep, Ik speel amper 5 verschillende maps van de 11 ofzo? Geen idee of dat expres is gedaan maar dan zou ik wel graag een goede reden willen horen.. Want dit is gewoon niet leuk. Ik ben vahlhalla serieus waar nog nooit tegengekomen in die 90 matches die ik gespeeld heb op ranked..
En ohja het Theater is echt GENIAAL, ik weet niet hoe ze het hebben gedaan maar het is een geweldige feature voor een FPS. En technisch gezien ook een enorme prestatie. De hele match wordt bewaard, voor onder 5mb. Vrij knap vind ik dat. Maar weet iemand hoe je wat sneller tijd kan doorspoelen? Want met die rechter trigger gaat het ook niet heel snel als je je vetste kill hebt gemaakt in de 13de minuut.
En daarnet met mijn spartan laser een 3 dubbele kill gemaakt in Ranked->Team objective->Valhalla Territories. Maar kreeg er geen achievement voor ofzo
Edit:Persoonlijk vind ik dat ze dit spel op zoveel punten hebben geraffineerd dat het bijna innovatie is. Zoals gezegd The Forge en the Theater laten je anders naar dingen kijken. En zeker van The forge verwacht ik heel erg veel, en ik denk dat dat concept herhaald gaat worden. Evenals die Quick Mute is ook vrij handig(altijd al gewild van zodra ik een 360 had). Het is enorm gefinteuned. Het is geen levensveranderende ervaring of iets, het et zet niet de wereld op zijn kop. Maar ik denk dat bijna iedereen zich uitstekend kan vermaken met Halo 3. Dit is 1 van de weinige keren dat ik de hoge scores mischien niet overdreven vind(al vind ik het wel overhyped maar ik vind alles overhyped ^^).
[ Voor 15% gewijzigd door Postius op 30-09-2007 15:43 ]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
De graphics zijn goed, maar de gameplay voegt niets toe ten opzichte van de vorige delen. De tegenstanders zijn ook gewoon exact hetzelfde gebleven. Maar ik zit nog niet zo ver in het spel, dus ik hoop dat het spel op deze punten nog voor verrassingen gaat zorgenVerwijderd schreef op zondag 30 september 2007 @ 15:21:
PSN id: NL_SToRM
HALO!
Ik heb de game nu 2 dagen en vindt het echt top! Met name complimenten voor het Online gamen. Ik heb werkelijk nog geen 1 keer ook maar iets van lag gehad!
Tis echt leuk om te spelen (vooral die BIG TEAM BATTLES) misschien dat ik wel erg vaak dezelfde map tegen kom.. Single player nog niet gespeeld. Maar het is iig wel een netjes afgewerkt product en het is zeker een 9 voor mij
Ik heb de game nu 2 dagen en vindt het echt top! Met name complimenten voor het Online gamen. Ik heb werkelijk nog geen 1 keer ook maar iets van lag gehad!
Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.
idd

ONWIJSlang?!Angeloonie schreef op zondag 30 september 2007 @ 14:20:
Vet
AHUM! Noem me een oude rot maaaarrr ik herinner me een tijd niet eens al te gek lang geleden. Dat een spel dat binnen 15 uur uitgespeeld was als minpunt had dat het aan de ERG korte kant was. Het is dat iedere developper die trend is gaan volgen en iedereen er braaf achteraan hobbelt. Je hebt ook niet echt keus. Maar de campaign is niet echt lang. IMO nog steeds kort, maar op dit soort momenten ga ik me oud voelen. Want voor een FPS/actie spel is 12uur uitspelen tegenwoordig doodnormaal. Maar hij steekt gelukkig wel goed in elkaar die campaign. Heb hem zelf bijna uit voor de eerste keer. Nog best lastig in je eentje op Herioc zeker als je halo 1 op de pc hebt gedaan halo 2 half hebt geskipped vanwege niet boeiend xD
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Waarom zie ik trouwens op een hoop screenshots online dat AAS aanstaat? Bij mij is dit niet
Zijn er mensen die zin hebben om Level 6, 7, 8 en 9 met mij op Legendary te spelen (en onderweg even de laatste Skulls te pakken)?
Mijn normale gamingpartner heeft een "Disk Unreadable" error. Hij moest zijn Limited Edition zo nodig bij Play.com bestellen.
Tag: Yzf1kr
Mijn normale gamingpartner heeft een "Disk Unreadable" error. Hij moest zijn Limited Edition zo nodig bij Play.com bestellen.
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Verwijderd
Die "Disk Unreadable" errors komen nogal vaak voor en ligt niet eens aan schijfje:yzf1kr schreef op zondag 30 september 2007 @ 17:34:
Zijn er mensen die zin hebben om Level 6, 7, 8 en 9 met mij op Legendary te spelen (en onderweg even de laatste Skulls te pakken)?
http://forums.xbox.com/39/15801377/ShowPost.aspx#15801377
Al 60 pagina's vol.
Maarja er zijn ook LE die krasjes hebben ja;) Maar in dit geval kan het ook hier over gaan. Ik heb hetzelfde
Die ingame screenshots zijn erg gaaf!
Ik post ze even zo, anders spoilers he
Ook al is de laatste eigenlijk alleen een spoiler
http://www.kadavers.nl/temp/Halo33.jpg
http://www.kadavers.nl/temp/Halo36.jpg
Laatste is spoiler!
http://www.kadavers.nl/temp/Halo342.jpg
Het zijn allemaal theater screenshots van een 4mans Coop game gisteren.. in 1 ruk uitgespeeld op normal wel...
Laatste is spoiler!
Het zijn allemaal theater screenshots van een 4mans Coop game gisteren.. in 1 ruk uitgespeeld op normal wel...
[ Voor 10% gewijzigd door ReCreator op 30-09-2007 18:22 ]
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Verwijderd
Cool, leuke screens, ik heb wel het idee dat de screens er beter uitzien dan het spel zelf..ReCreator schreef op zondag 30 september 2007 @ 18:21:
Die ingame screenshots zijn erg gaaf!
Laatste is spoiler!
Ik vind het zo flauw dat iedereen het eerst op normal of easy uitspeelt... Ik bedoel, zelfs maten van mij die het spelletje gewoon goed kunnen, beginnen op normal
Terwijl ik (heb zelf overigens geen xbox, maar heb Halo toch regelmatig gespeeld) meteen op legendary alles kapot zou knallen (en als het te moeilijk zou zijn over zou schakelen naar heroic
). Maar toch niet op easy 
Overigens is het wel een briljant spel

[ Voor 6% gewijzigd door bits op 30-09-2007 18:35 ]
Je maakt de keuze eerst op een hoge moeilijkheidsgraad te spelen en je vervolgens uren vervelen om de lage moeilijkheidsgraad achievements te krijgen of andersom met minder verveling op de lagere moeilijkheidsgraden.JNolten schreef op zondag 30 september 2007 @ 18:33:
Ik vind het zo flauw dat iedereen het eerst op normal of easy uitspeelt... Ik bedoel, zelfs maten van mij die het spelletje gewoon goed kunnen, beginnen op normalTerwijl ik (heb zelf overigens geen xbox, maar heb Halo toch regelmatig gespeeld) meteen op legendary alles kapot zou knallen (en als het te moeilijk zou zijn over zou schakelen naar heroic
Verwijderd
De eerste keer heb ik hem op easy uitgespeeld, puur voor het verhaal, daarna op legendary (4 man co-op, toen op normal voor de skulls.JNolten schreef op zondag 30 september 2007 @ 18:33:
Ik vind het zo flauw dat iedereen het eerst op normal of easy uitspeelt... Ik bedoel, zelfs maten van mij die het spelletje gewoon goed kunnen, beginnen op normalTerwijl ik (heb zelf overigens geen xbox, maar heb Halo toch regelmatig gespeeld) meteen op legendary alles kapot zou knallen (en als het te moeilijk zou zijn over zou schakelen naar heroic
Nu ben ik bezig op normal voor de meta score achievements..
Oke.. je hebt gelijk... In dat geval vind ik het flauw dat je niet alle achievements unlocked op Legendaryjohnnyv.nl schreef op zondag 30 september 2007 @ 18:35:
[...]
Je maakt de keuze eerst op een hoge moeilijkheidsgraad te spelen en je vervolgens uren vervelen om de lage moeilijkheidsgraad achievements te krijgen of andersom met minder verveling op de lagere moeilijkheidsgraden.
Nee, ik had het boekje nog niet gelezen, heb het alleen maar gespeeld
Volgens mij unlock je op Legendary ook alle achievements die op een lager niveau zitten?JNolten schreef op zondag 30 september 2007 @ 18:46:
[...]
Oke.. je hebt gelijk... In dat geval vind ik het flauw dat je niet alle achievements unlocked op Legendary
Nee, ik had het boekje nog niet gelezen, heb het alleen maar gespeeld![]()
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
aargh heb alle drie de games gespeeld speel voor het eerst online en het systeem om ingame te komen zuigt echt niet normaal je kan helemaal niks kiezen of je moet gelijk je eigen party aan maken en ongelofelijk klote is dat. ik wil gewoon ctf doen maar dan krijg je weer een of andere vage setting met maar 1 flag echt debiel.
Ik ben toch maar begonnen met de single-player om ook daar wat Achievements te halen. Dus heb de eerste drie levels doorlopen met de lijst erbij waar ik de skulls kan vinden. Eerste drie ook gevonden en bijhorende Achievements gehaald, alleen nu zit ik vast bij de vierde:
In de lijst van skulls staat er over de skull in het vierde level het volgende:
Toen ik eenmaal een mooi stabiel torentje had ben ik op die tank geklommen.... ligt die skull er niet
Had ook nog even het filmpje bekeken van gamez.nl over waar de skulls liggen om zeker te weten dat ik op de goede plek zat, maar dat blijkt dus zo te zijn...
Iemand een idee hoe dat kan, dat ik daar geen skull aan tref terwijl dat wel moet?
Dus ik zodra ik bij die eerste buiten-battle was iedereen omgelegd en toen maar proberen om op die tank/toren te komen. Met die grenade jump lukte het niet, dus ben toen maar creatief gaan stapelen met alle overgebleven voertuigen van de voorgaande battle.This skull is found during the first battle on this map. It is on the far storage tank - use a grenade jump to reach it.
Toen ik eenmaal een mooi stabiel torentje had ben ik op die tank geklommen.... ligt die skull er niet

Had ook nog even het filmpje bekeken van gamez.nl over waar de skulls liggen om zeker te weten dat ik op de goede plek zat, maar dat blijkt dus zo te zijn...
Iemand een idee hoe dat kan, dat ik daar geen skull aan tref terwijl dat wel moet?
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
op zich wel leuk al die afwisseling ja, want dan leer je wel van alles. maar zou ook graag 10 potjes team slayer achter elkaar met alleen schieten tot de 50 willen doen,
maar goed. net level 1 op normal uitgespeeld
ik blijf wel op normal spelen hehe
maar goed. net level 1 op normal uitgespeeld
ik blijf wel op normal spelen hehe
Verwijderd
Yep, de gein is, de skull spawned met de tanks mee, dus zodra de tanks worden gespawned word ook de skull gespawned, maak je een tank kapot, verdwijnt de skull weer..FeaR1986 schreef op zondag 30 september 2007 @ 19:33:
Ik ben toch maar begonnen met de single-player om ook daar wat Achievements te halen. Dus heb de eerste drie levels doorlopen met de lijst erbij waar ik de skulls kan vinden. Eerste drie ook gevonden en bijhorende Achievements gehaald, alleen nu zit ik vast bij de vierde:
[...]
Dus ik zodra ik bij die eerste buiten-battle was iedereen omgelegd en toen maar proberen om op die tank/toren te komen. Met die grenade jump lukte het niet, dus ben toen maar creatief gaan stapelen met alle overgebleven voertuigen van de voorgaande battle.![]()
Toen ik eenmaal een mooi stabiel torentje had ben ik op die tank geklommen.... ligt die skull er niet![]()
Wat ik gedaan heb is aan de achterkant van van dat torentje een warthhog neergezet en vervolgens daarop een ghost, toen kon ik erop springen..
Wat je ook kan doen is je grenade jumpen oefenen en aan de voorkant erop springen mbv een grenade jump.
Tevens kun je ook in co-op andere spelers de tanks af laten leiden.
Dit topic is gesloten.