Volgens mij zoeken mensen hier teveel verhaal, realistische graphics, etc. Terwijl Halo naar mijn mening toch echt een fun game is, ik heb veel liever CO-OP en multiplayer dan gewoon singleplayer. De graphics en gameplay sluiten hier volledig bij aan imo.
Ikzelf heb gister Halo 3 gekocht (Ik mocht van een oud-klasgenoot kiezen tussen gebitchslapt worden of halo 3 kopen kiezen
, rara wat ik heb gekozen) en zit momenteel in map 2 (ben meteen met Legendary begonnen
) maar sodeju wat is dat moeilijk af en toe... In het boekje stond dacht ik dat ze hadden geprobeerd om het 'aardig vloeiend door te kunnen spelen ' gemaakt zouden hebben... Total failure...
Ik heb keren dan kan ik aardig door spelen (en dan max 4 a 5 keer af gaan) en ik heb punten daar heb ik makkelijk 30 a 40 keer over gedaan (Serieus! Zoals bij het gedeelte in map 2 dat je tegen een groot aantal brutes moet vechten met 1 Brute met een Hammer. Daar heb ik serieus minstens 30 keer over gedaan...)
Maar omdat het moeilijk is doe ik er ook langer mee en ben ik aardig getraint als ik online ga (Al heb ik al 1 potje gedaan en werd ik meteen 2e
, dat voor iemand die amper/nooit halo speelt)
Ik ga denk ik zo weer ff verder met die leuke spellie
Ik heb keren dan kan ik aardig door spelen (en dan max 4 a 5 keer af gaan) en ik heb punten daar heb ik makkelijk 30 a 40 keer over gedaan (Serieus! Zoals bij het gedeelte in map 2 dat je tegen een groot aantal brutes moet vechten met 1 Brute met een Hammer. Daar heb ik serieus minstens 30 keer over gedaan...)
Maar omdat het moeilijk is doe ik er ook langer mee en ben ik aardig getraint als ik online ga (Al heb ik al 1 potje gedaan en werd ik meteen 2e
Ik ga denk ik zo weer ff verder met die leuke spellie
Greyh0und
Ben lang niet zo onder de indruk van Halo 3 dan dat ik dat was bij Bioshock of Half-life 2. Vind het wel degelijk een leuke game en kon ook niet wachten tot ie in de winkel lag. Alleen doet het spel weinig echt nieuwe dingen. Het zijn meer kleine verbeterpuntjes. Het voelt daardoor zegmaar een beetje aan als de volgende Fifa/PES/NBA/NHL/etc.
Verwijderd
Het gevoel dat je krijgt als je Halo speelt, dat maakt hem bijzonder. Halo heeft een sfeer die bijna nergens nagedaan wordt en dat is al zo sinds deel 1.Bartjuh schreef op donderdag 27 september 2007 @ 18:15:
Het spel wordt weer eens vreselijk overhyped door microsoft
Ik snap nog steeds niet wat deze shooter zo bijzonder maakt (graphics? verhaal?, AI?), er zijn betere shooters te krijgen. Ik wil niet zeggen dat het een slechte shooter is, nee, het is best leuk. Maar zo geweldig als mensen en media het naar voren brengen is het echt niet. Een objectieve reviewer zou er een 7.5 of een 8 ofzo voor geven.
Denk dat je toch ook zeker het verhaal niet moet onderschatten, het zit zo verdomd goed in elkaar.Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 18:41:
[...]
Het gevoel dat je krijgt als je Halo speelt, dat maakt hem bijzonder. Halo heeft een sfeer die bijna nergens nagedaan wordt en dat is al zo sinds deel 1.
En ik weet zeker dat mensen die nog nooit Halo hebben gespeeld Halo 3 ook zeker lager zullen raten puur omdat delen van het verhaal voor hen niet duidelijk zijn. Persoonlijk snap ik ook niet waarom je Halo 3 zou spelen als je nog nooit Halo hebt gespeeld. Het is geen Commander Keen waar je ff in deeltje 6 in kan droppen...
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Verwijderd
ik vind hem ook niet bijzonder. Tis een leuke shooter met wel een leuk verhaal maar meer ook niet.Bartjuh schreef op donderdag 27 september 2007 @ 18:15:
Ik snap nog steeds niet wat deze shooter zo bijzonder maakt (graphics? verhaal?, AI?), er zijn betere shooters te krijgen. Ik wil niet zeggen dat het een slechte shooter is, nee, het is best leuk. Maar zo geweldig als mensen en media het naar voren brengen is het echt niet. Een objectieve reviewer zou er een 7.5 of een 8 ofzo voor geven.
De multiplayer daarentegen maakt een hoop goed ivm andere games op de 360. Als je het vergelijkt met pc spellen valt het in het niets, tis natuurlijk net waar je van houdt.
Verwijderd
Vandaag mijn Halo 3 Xdoos met halo drie binnen gehad, meteen aangesloten en gaan spelen.
Wat een top spel is dit. JAJA ondanks dat ik mijn naam niet mee heb
ben ik toch fervent xbox360 speler sinds vandaag.
Nu maar hopen dat hij heel blijft? zit hier al een nieuw mobo in trouwens of nog het RROD bord?
Wat een top spel is dit. JAJA ondanks dat ik mijn naam niet mee heb
Nu maar hopen dat hij heel blijft? zit hier al een nieuw mobo in trouwens of nog het RROD bord?
Ik heb nog nooit halo gespeeld behalve vroeger wat co-op en MP bij een vriend, maar toch wil ik halo3.FeaR1986 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 18:47:
[...]
Denk dat je toch ook zeker het verhaal niet moet onderschatten, het zit zo verdomd goed in elkaar.
En ik weet zeker dat mensen die nog nooit Halo hebben gespeeld Halo 3 ook zeker lager zullen raten puur omdat delen van het verhaal voor hen niet duidelijk zijn. Persoonlijk snap ik ook niet waarom je Halo 3 zou spelen als je nog nooit Halo hebt gespeeld. Het is geen Commander Keen waar je ff in deeltje 6 in kan droppen...
Ik zeg ook niet dat die mensen er niets aan zullen vinden. Ik zeg alleen dat ze het waarschijnlijk minder zullen raten omdat ze het verhaal wat vaag vinden alleen op deel 3 afgaande.SCIxX schreef op donderdag 27 september 2007 @ 18:59:
[...]
Ik heb nog nooit halo gespeeld behalve vroeger wat co-op en MP bij een vriend, maar toch wil ik halo3.
En natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar het lijkt me gewoon logisch.
Ikzelf heb Halo 1 uitgespeeld op de pc. Halo 2 heb ik gekocht voor de Xbox om op de Xbox 360 te spelen, maar nooit uitgespeeld omdat er andere spellen voorrang kregen (Gears of War, Lost Planet). En nu ben ik gewoon aan deel 3 begonnen...
Verwijderd
Noem jij is een betere shooter die nu in de winkel ligt?Bartjuh schreef op donderdag 27 september 2007 @ 18:15:
Call of Duty 4 is misschien nog iets beter dan HALO 3, voor de rest zie ik eigenlijk weinig FPS games van een vergelijkbare kwaliteit op de Xbox 360 of andere Next-gen consoles.
Dat kan je zelfs heel goed kiezenSCIxX schreef op donderdag 27 september 2007 @ 18:09:
Als ik het dus goed begrijp kun je niet kiezen wat je wil spelen bij MP Halo? Beetje raar.
Je kan (zowel Ranked als Social):
- Rumble Pit (ieder voor zich, Deatmatch)
- Team Slayer (4v4, 5v5, Team Deathmatch)
- Team Skirmish (Objective games zoals CTF, Bomb, etc 4v4 t/m 6v6)
- Double Team (all of the above 2v2)
- Big Team (All of the above 6v6/8v8)
- Multi Team (2v2v2v2)
- Lone Wolves (Zowel Deathmatch als objective games, ieder voor zich)
- Team Tactical 4v4 (Objective games die je met elkaar moet spelen als team
Het enige is, dat in Matchmaking de server de Map en voor b.v. Team Skirmisch het speltype bepaald.
Wil je alles in de hand hebben? Geen probleem:
Custom Games (1v1 t/m 8v8), waar je werkelijk alles, maar dan ook alles kan instellen. Als overtreffende trap is er dan nog Forge (max 4v4), waarin je zelfs je eigen map kan customizen.
Alle keuze dus
[ Voor 9% gewijzigd door PWM op 27-09-2007 19:11 ]
Jij bent echt een lopende Halo-handleiding he
Ik doe mijn bestFeaR1986 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 19:08:
[...]
Jij bent echt een lopende Halo-handleiding he![]()
Halo (1, 2, 3) zijn de spellen waardoor ik een Console heb, en gek ben van online gamen. Ik vind het heerlijk om te doen, en heb er zelfs na duizenden Halo 2 potjs nog veel plezier in.
Ik vind het leuk als ik andere mensen kan helpen het spel te doorgronden
Daarbij is het 1 van de weinige spellen die al mijn vrienden spelen, en waarmee je dus met iedereen online kan. Ik heb vrienden met de Xbox 1 en 1 spel, Halo 2. En nu een paar jongens die de 360 kopen, met alleen Halo 3. En die zijn gelukkig stuk voor stuk heel gelukkig met Halo 3.
Ondanks dat BioShock en GoW prima spellen zijn, geven die mij niet het Halo gevoel
[ Voor 28% gewijzigd door PWM op 27-09-2007 19:15 ]
Verwijderd
Je hebt helemaal gelijk, het verhaal is inderdaad ook erg goed. Ik kan me nog goed herinneren in Halo 1 om op zo'n ring te staan en helemaal rond te kunnen kijken, dat vond ik zo ongeloofelijk vet. Dat was niet mogelijk geweest zonder het verhaal.FeaR1986 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 18:47:
[...]
Denk dat je toch ook zeker het verhaal niet moet onderschatten, het zit zo verdomd goed in elkaar.
er zo doorheen lopen doe je niet even nee op de hoogste moeilijksheidsgraag heb nu easy en normal erop zitten ben nu met heroic bezig daarna nog even legendary en dan op naar MP 
het had makkelijker geweest als ze het gewoon deathmatch/ mission / team deathmatch noemden maarja went snel genoeg en geeft er toch weer een extra halo touch aan
het had makkelijker geweest als ze het gewoon deathmatch/ mission / team deathmatch noemden maarja went snel genoeg en geeft er toch weer een extra halo touch aan
The Darkness.Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 19:03:
[...]
Noem jij is een betere shooter die nu in de winkel ligt?
Call of Duty 4 is misschien nog iets beter dan HALO 3, voor de rest zie ik eigenlijk weinig FPS games van een vergelijkbare kwaliteit op de Xbox 360 of andere Next-gen consoles.
Ik ben het eens dat het echt geen geweldig nieuwe game is, het is Halo 2 maar dan in een veel beter jasje. En ze hebben wat ze hebben gemaakt ook echt goed gemaakt, maar wil nog niet zeggen dat het geweldig schokkend is. Snap dat het een hoog cijfer krijgt, maar zo hoog.

Ben echt FPS fanaat maar als ik gister middag Stuntman zit te spelen ipv HALO3 dan zegt het genoeg.
En dan nog iets wat mij uitermate irriteert is dat als je gecrouched bent en je wordt geraakt je automatisch opstaat.
Toch baal ik ook wel weer van Halo3. Ik vind veel dingen geweldig, maar voor mij was een van de leukste dingen op legendary coopen met vrienden (dus splitscreen). En tja, dat kan ik nu dus niet lekker doen vanwege een klein klote scherm en 2 zwarte balken en dan doe ik het heel snel al liever helemaal niet.
Trouwens, ik had de vraag al gesteld, maar ik kon niet saven tijdens splitscreen coop (voor de normale singleplayer campaign). Is dat normaal?
btw leuke vid: http://www.loadingreadyrun.com/videos/view/228
Trouwens, ik had de vraag al gesteld, maar ik kon niet saven tijdens splitscreen coop (voor de normale singleplayer campaign). Is dat normaal?
btw leuke vid: http://www.loadingreadyrun.com/videos/view/228
[ Voor 6% gewijzigd door DarkShadow op 27-09-2007 19:41 ]

jongensjongens wat een heerlijke game is dit toch.
btw PWM wat is je GT?
Verwijderd
+ dat je in-zoom verdwijnt!Albinoraptor schreef op donderdag 27 september 2007 @ 19:21:
[...]
En dan nog iets wat mij uitermate irriteert is dat als je gecrouched bent en je wordt geraakt je automatisch opstaat.
Mooi he, die integratie met die Bungie siteWhiteViper schreef op donderdag 27 september 2007 @ 19:52:
[afbeelding]
heerlijk.. wat een actie was dit
! voor de mensen die de clip ervan willen, die staat op mijn fileshare
onder Mongoose!
jongensjongens wat een heerlijke game is dit toch.
btw PWM wat is je GT?

Ook leuk om games terug te kijken

[ Voor 13% gewijzigd door PWM op 27-09-2007 20:04 ]
Ik ben net ff begonnen met de multiplayer en gaat zeer lekker. Spelen tegen mensen met een hogere rank om het te leren, maar om eerlijk te zijn kon ik ze makkelijk bijhouden en zelfs vaak verslaan.
Echt een super game, ondanks zijn grafische zwakte zeer speelbaar.
Tomorrow is not today!
Misschien een noobvraagje... maar komt hij ook nog uit op de PC ?
Als hij komt voor de PC denk ik op zijn vroegst pas over een jaar of 3. Evenals de andere Halo games.ThinkPad schreef op donderdag 27 september 2007 @ 21:28:
Misschien een noobvraagje... maar komt hij ook nog uit op de PC ?
Maar door de snelheid van de game (vergeleken met spellen als de Battlefield reeks en ET) vallen die mindere graphics dan weer niet zo snel op. Vooral aan de snelheid moet ik erg wennen na vele jaren ET te hebben gespeeld, maar (veel) oefening baart kunst.Spacey23 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 21:24:
Gelukkig valt het percentage laggende personen gelukkig wel gigantisch mee, heb pas één keer gehad dat iemand echt door het level heen aan het spacen was...
Maar morgen eerst een Xbox Live Gold abo-tje halen, want met die 48-Hour Trials zijn niet alle games beschikbaar. Maar heb tot nu toe in ieder geval veel fun
Toch kan ik wel genieten van de sfeer, zat net mn laatste stukje campaign na te kijken in theater mode, maar wat een prachtige explosies en belichting soms, dat maakt enorm veel goed.Spacey23 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 21:24:
Met WoW had ik altijd hetzelfde, de game is grafisch absoluut geen hoogstandje maar toch vond ik het mooier dan menig nextgen game, puur door de sfeer. Ik had Halo niets aan gevonden met realistische graphics.
Me hates shotty snipers.... ik kom dat echt way too much tegen. Is gewoon niet meer leuk.
Vandaag wel campaing op legendary uitgespeeld via coop. Erg leuk, zeker het laatste level
Maar eigenlijk was het te makkelijk, dit door de oneindige respawns. Ze hadden er beter aangedaan om ieder 10 levens te geven ofzo, of gewoon een gezamenlijk aantal levens. Dat zou een stuk lastiger zijn en zou daarom ook een extra stimulans zijn voor extra teamwork en goede tactieken.
Maar het punt wat ik ook jammer vind is de manier waarop je exp verkrijgt. Ze hadden gewoon een systeem zoals CoD3 of zelfs CoD4 moeten implementeren, ipv de huidige 49% regel ofzo? Want snap deze regel nog steeds niet helemaal. In teambased? krijgen enkel de mensen die in het winnende team zitten exp? of gewoon de 49% van alle gamers in de room ongeacht team?
Vandaag wel campaing op legendary uitgespeeld via coop. Erg leuk, zeker het laatste level
Maar het punt wat ik ook jammer vind is de manier waarop je exp verkrijgt. Ze hadden gewoon een systeem zoals CoD3 of zelfs CoD4 moeten implementeren, ipv de huidige 49% regel ofzo? Want snap deze regel nog steeds niet helemaal. In teambased? krijgen enkel de mensen die in het winnende team zitten exp? of gewoon de 49% van alle gamers in de room ongeacht team?
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
De sfeer is inderdaad super, dat maakt deze game ook tot een topgame! Ik ben echt dol op mooie graphics, maar bij deze game stoor ik me er ook niet meer aan. In het begin even wennen, maar op het moment dat je dust het sfeertje weer proeft zijn alle negatieve (als die er verder al zijn) snel vergeten.DarkShadow schreef op donderdag 27 september 2007 @ 23:09:
[...]
Toch kan ik wel genieten van de sfeer, zat net mn laatste stukje campaign na te kijken in theater mode, maar wat een prachtige explosies en belichting soms, dat maakt enorm veel goed.
Met WoW had ik altijd hetzelfde, de game is grafisch absoluut geen hoogstandje maar toch vond ik het mooier dan menig nextgen game, puur door de sfeer. Ik had Halo niets aan gevonden met realistische graphics.
Tomorrow is not today!
Verwijderd
Sorry hoor, maar wat een graf game. Zit in level 2 ofzo, militaire basis, en ben nu in een soort van hanger. Aan het einde van de gang staan letterlijk 50 mannetjes, en ik moet die allemaal knallen.. geen saven, geen check point, allemaal killen. En als je ze dan allemaal hebt, komt er een of andere mongool met een hamer! En die is bijna niet te killen.
En als je die dan hebt gekilled, krijg je sneaky een sticky op je rug van nog eentje die je was vergeten te tellen. Pleur toch op man, dit is geen spel maar gewoon dom weg knallen en zo veel mogelijk.
Ohja, en ik spel op het 1na hoogste niveau.
Weet niet wat je kan verwachten als je hem op zijn hoogst zet, maar ik denk dat je joystick het niet langer dan een uur kan volhouden want daarna smijt je hem kapot tegen de muur.
En als je die dan hebt gekilled, krijg je sneaky een sticky op je rug van nog eentje die je was vergeten te tellen. Pleur toch op man, dit is geen spel maar gewoon dom weg knallen en zo veel mogelijk.
Weet niet wat je kan verwachten als je hem op zijn hoogst zet, maar ik denk dat je joystick het niet langer dan een uur kan volhouden want daarna smijt je hem kapot tegen de muur.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2007 00:19 ]
Nou duidelijk, jij moet stuntman ignition dan eens proberen houd je controller het vast niet langer uit dan 10 min.
relax even haal diep adem
nee even serieus in je eentje ken ik het probleem dood is dood start maar opnieuw van checkpoint ik zou je aanraden een vriend uit te nodigen coop is veel makkelijker
persoonlijk doe ik alles alleen easy en normal al gedaan halverwege de moeilijkheidsgraad waar jij nu op bezig bent tot nu toe geen probleem zie alleen een beetje op tegen legendary het enerlaatste level
nee even serieus in je eentje ken ik het probleem dood is dood start maar opnieuw van checkpoint ik zou je aanraden een vriend uit te nodigen coop is veel makkelijker
persoonlijk doe ik alles alleen easy en normal al gedaan halverwege de moeilijkheidsgraad waar jij nu op bezig bent tot nu toe geen probleem zie alleen een beetje op tegen legendary het enerlaatste level
Verwijderd
Vandaag ook uitgespeeld op legendary met 4 man co-op.. top..
En voor de mensen met de legendary edition, op dvd 2, de halo 1 en 2 cinematics met maker comentaar.. erg leuk
En voor de mensen met de legendary edition, op dvd 2, de halo 1 en 2 cinematics met maker comentaar.. erg leuk
Wat SCIxX volgens mij bedoeld is wat ik eerder ook al vroeg;PWM schreef op donderdag 27 september 2007 @ 19:06:
[...]
Dat kan je zelfs heel goed kiezen
Je kan (zowel Ranked als Social):Alleen Ranked:
- Rumble Pit (ieder voor zich, Deatmatch)
- Team Slayer (4v4, 5v5, Team Deathmatch)
- Team Skirmish (Objective games zoals CTF, Bomb, etc 4v4 t/m 6v6)
- Double Team (all of the above 2v2)
- Big Team (All of the above 6v6/8v8)
- Multi Team (2v2v2v2)
En nog veel meer
- Lone Wolves (Zowel Deathmatch als objective games, ieder voor zich)
- Team Tactical 4v4 (Objective games die je met elkaar moet spelen als team
Het enige is, dat in Matchmaking de server de Map en voor b.v. Team Skirmisch het speltype bepaald.
Wil je alles in de hand hebben? Geen probleem:
Custom Games (1v1 t/m 8v8), waar je werkelijk alles, maar dan ook alles kan instellen. Als overtreffende trap is er dan nog Forge (max 4v4), waarin je zelfs je eigen map kan customizen.
Alle keuze dus
- Als je een bepaalde map op CTF wilt spelen zul je die zelf moeten starten en mensen optrommelen die hem joinen?
Ik zie namelijk nergens de optie zelf een bepaalde map/game-type te zoeken, als je wilt CTF-en moet je Skirmish kiezen en dan maar hopen dat Matchmaker je een CTF game geeft....
teering kan niet eens door het 2e level komen en dan de game af gaan krakenVerwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 00:17:
Sorry hoor, maar wat een graf game. Zit in level 2 ofzo, militaire basis, en ben nu in een soort van hanger. Aan het einde van de gang staan letterlijk 50 mannetjes, en ik moet die allemaal knallen.. geen saven, geen check point, allemaal killen. En als je ze dan allemaal hebt, komt er een of andere mongool met een hamer! En die is bijna niet te killen.
beter ga je gewoon op easy spelen, en ga je pas commentaar geven als je het spel hebt uitgespeeld ok?

Schitterend gebruik van Halo termenVerwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 00:17:
50 mannetjes, en ik moet die allemaal knallen..
een of andere mongool met een hamer! En die is bijna niet te killen.
een sticky op je rug van nog eentje die je was vergeten te tellen.
Als je Halo al zo rated hoe noem jij dan spellen als Doom, Prey en BlackSite. Want daarin is het nog vele malen erger...Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 00:17:
Pleur toch op man, dit is geen spel maar gewoon dom weg knallen en zo veel mogelijk.
Ik heb het al een paar keer gevraagd, maar ik doe het nog een keer
. Kan je de game ook gewoon deels coop en deels singleplayer uitspelen? Maw, geld je save in coop ook voor de singleplayer?
En dan nog een vraag, is coop invite only? Als ik naar campaign ga en ik selecteer xbox live lobby dan kan ik wachten totdat ik een ons weeg, maar dr komt niemand langs.
En dan nog een vraag, is coop invite only? Als ik naar campaign ga en ik selecteer xbox live lobby dan kan ik wachten totdat ik een ons weeg, maar dr komt niemand langs.
hoop dat mijn halo3 van bol vandaag komt... is zuur om 's avonds in te loggen, en om te zien dat waar er normaal 3-4 friends online zijn er nu 14 halo3 aan het spelen zijn...
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Echt gaaf is het online, gister was een vriend van mij er ook. Hebben we social slayer met zn 2e gedaan. Ik moet nog even wennen aan de nieuwe namen van modussen enzo.
Maar vanavond ga ik zeker nog wat potjes spelen, misschien wel co-op
Maar vanavond ga ik zeker nog wat potjes spelen, misschien wel co-op
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Verwijderd
Dat zijn precies de spellen die in ontwijk!FeaR1986 schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 04:11:
[...]
Schitterend gebruik van Halo termen![]()
[...]
Als je Halo al zo rated hoe noem jij dan spellen als Doom, Prey en BlackSite. Want daarin is het nog vele malen erger...
Begrijp me trouwens niet verkeerd mensen, ik heb dit spel gekocht, en uitspelen zal ik het ook!!
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2007 09:45 ]
Dit is wel heel handig voor de mensen die Forge willen gaan spelen:
Iemand heeft op alle Multiplayer maps alle objecten weggehaald. Er ligt helemaal niks meer, geen voertuigen, geen wapens, geen kratten niks.
Mooie schone maps, zodat je direct kan beginnen je eigen Maps te bouwen, of gewoon een lekker potje Forge tegen elkaar te spelen:
http://www.xbox360fanboy....ed-halo-3-maps-for-forge/
Gewoon even aanklikken welke maps je wilt hebben, en ze worden Automagisch gedownload naar je console
Er zijn trouwens al mooie Custom Maps en Games verschenen die je kan downloaden.
Iemand heeft op alle Multiplayer maps alle objecten weggehaald. Er ligt helemaal niks meer, geen voertuigen, geen wapens, geen kratten niks.
Mooie schone maps, zodat je direct kan beginnen je eigen Maps te bouwen, of gewoon een lekker potje Forge tegen elkaar te spelen:
http://www.xbox360fanboy....ed-halo-3-maps-for-forge/
Gewoon even aanklikken welke maps je wilt hebben, en ze worden Automagisch gedownload naar je console
Er zijn trouwens al mooie Custom Maps en Games verschenen die je kan downloaden.
[ Voor 18% gewijzigd door PWM op 28-09-2007 10:24 ]
Je kan nog altijd, RV6 met ons spelen. Alleen jammer dat laatst geen succes was, omdat je geen headset had.Phusebox schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 09:06:
hoop dat mijn halo3 van bol vandaag komt... is zuur om 's avonds in te loggen, en om te zien dat waar er normaal 3-4 friends online zijn er nu 14 halo3 aan het spelen zijn...
Yep dat kan. Maar je moet wel de hele missie spelen. Dus niet laden vanaf een checkpoint.DarkShadow schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 07:14:
Ik heb het al een paar keer gevraagd, maar ik doe het nog een keer. Kan je de game ook gewoon deels coop en deels singleplayer uitspelen? Maw, geld je save in coop ook voor de singleplayer?
[ Voor 26% gewijzigd door sekeroglan op 28-09-2007 10:24 ]
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Ik heb gisteren ook ook mijn Legendary Edition opgehaald (E-plaza Heerlen heerft er nog 3 over).
Mijn vrienden verklaarde me voor gek dat ik 60,- extra neerlegde voor 2 extra dvd's en een "helmpje".
Todat ze het "helmpje" zagen, en toen een beetje begonnen te kwijlen.
Als eerste de 1e extra DVD er in. Kreeg meteen waarschuwing dat hij spoilers kom bevatten dus maar DVD weer er uit.
Dan maar game er in en snel een rondje Multiplayer.
OMG wat ziet dit er veel beter uit als Halo2. En ook speeld het net wat vloeiender, lijkt alsof de framerate net wat hoger ligt.
Dat de switch/use button nu opeens onder RB zit was wel even wennen, maar de rest speelt gewoon lekker. Kwam meteen op Zanzibar Redux terecht, maar dit was toch wel even wennen. Zo veel meer routes en opties lekker.
Wat ik wel een minpuntje vind is dat de melee afgezwakt is, in Halo2 kon je iemand in 2 hits neerlaan, nu heb je er wat meer nodig. Ik verloor dus in het begin onverwacht vaak van iemand met een Asault rifle.
Daarna even singleplayer gedaan. Natuurlijk meteen op Legendary, de rest is voor mietjes.
Grapics zien er goed uit, kon iets meer AA hebben, maar de omgevingen zijn een stuk complexer als bij Halo2 (en ook in vergelijking tot GoW).
Maar een van de mooiste dingen aan de Halo serie blijft toch het geluid. Mijn KEF Q "point two" setje dan niet meer een van de nieuwste maar owned nog steeds iedere kant en klaar set. De soundtrack is gewoon weer super, er zijn gewoon moment dat ik even stil blijf staan om gewoon even te luisteren. Heerlijk.
Om het nog maar niet te hebben over de uitspraken van de tegenstanders als ze je killen: "Game over!"
Als laatste nog even met mijn vriende "Forge" gespeeld. 2 vs 2. Hylarisch gewoon.
Men vond het vooral niet leuk, dat ik er een sport van maakte om Monitors te snipen.
Maar ok, ik kan begrijpen dat er mensen zijn die het spel niet zo waarderen.
Een 10 vind ik zelf ook overdreven.
Maar Halo3 voldoet wel aan de hype: "Hij gaat verder waar Halo2 is gestopt, en maakt het af"
Dit is gewoon next-gen multiplayer, het is gewoon afwachten hoe lang het duurt totdat een concurrerend plantform dit copieert.
Mijn vrienden verklaarde me voor gek dat ik 60,- extra neerlegde voor 2 extra dvd's en een "helmpje".
Todat ze het "helmpje" zagen, en toen een beetje begonnen te kwijlen.
Als eerste de 1e extra DVD er in. Kreeg meteen waarschuwing dat hij spoilers kom bevatten dus maar DVD weer er uit.
Dan maar game er in en snel een rondje Multiplayer.
OMG wat ziet dit er veel beter uit als Halo2. En ook speeld het net wat vloeiender, lijkt alsof de framerate net wat hoger ligt.
Dat de switch/use button nu opeens onder RB zit was wel even wennen, maar de rest speelt gewoon lekker. Kwam meteen op Zanzibar Redux terecht, maar dit was toch wel even wennen. Zo veel meer routes en opties lekker.
Wat ik wel een minpuntje vind is dat de melee afgezwakt is, in Halo2 kon je iemand in 2 hits neerlaan, nu heb je er wat meer nodig. Ik verloor dus in het begin onverwacht vaak van iemand met een Asault rifle.
Daarna even singleplayer gedaan. Natuurlijk meteen op Legendary, de rest is voor mietjes.
Grapics zien er goed uit, kon iets meer AA hebben, maar de omgevingen zijn een stuk complexer als bij Halo2 (en ook in vergelijking tot GoW).
Maar een van de mooiste dingen aan de Halo serie blijft toch het geluid. Mijn KEF Q "point two" setje dan niet meer een van de nieuwste maar owned nog steeds iedere kant en klaar set. De soundtrack is gewoon weer super, er zijn gewoon moment dat ik even stil blijf staan om gewoon even te luisteren. Heerlijk.
Om het nog maar niet te hebben over de uitspraken van de tegenstanders als ze je killen: "Game over!"
Als laatste nog even met mijn vriende "Forge" gespeeld. 2 vs 2. Hylarisch gewoon.
Men vond het vooral niet leuk, dat ik er een sport van maakte om Monitors te snipen.
Maar ok, ik kan begrijpen dat er mensen zijn die het spel niet zo waarderen.
Een 10 vind ik zelf ook overdreven.
Maar Halo3 voldoet wel aan de hype: "Hij gaat verder waar Halo2 is gestopt, en maakt het af"
Dit is gewoon next-gen multiplayer, het is gewoon afwachten hoe lang het duurt totdat een concurrerend plantform dit copieert.
[ Voor 8% gewijzigd door yzf1kr op 28-09-2007 10:27 ]
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Bedanktsekeroglan schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 10:22:
[...]
[...]
Yep dat kan. Maar je moet wel de hele missie spelen. Dus niet laden vanaf een checkpoint.
Ik had trouwens nog een vraag, ik heb gisteren screenshots gemaakt en deze werden verzonden naar bungie. Maar als ik nu inlog op bungie.net en bij mn profile kijk dan zegt hij dat er geen screenshots zijn gemaakt. Verder kon ik ook in theater niet opnemen (was laatste stuk van mn campaign aan het bekijken en in het film menu was de optie opnemen gewoon grijs). Daarnaast zou ik ook wel willen weten of het mogelijk is om terug te spoelen, want ook dat lukte me niet
http://games.fok.nl/news.php?newsid=20812
'Slecht nieuws voor mensen die denken met Halo 3 optimaal van hun 720p-scherm te kunnen genieten. De game wordt niet in 720p gerenderd, maar in 640p om vervolgens door de upscale-chip naar 720p geduwd te worden. Hiermee voldoet de game dus niet aan de eis van Microsoft aan ontwikkelaars dat elke game minimaal in 720p gerenderd dient te worden'
'Slecht nieuws voor mensen die denken met Halo 3 optimaal van hun 720p-scherm te kunnen genieten. De game wordt niet in 720p gerenderd, maar in 640p om vervolgens door de upscale-chip naar 720p geduwd te worden. Hiermee voldoet de game dus niet aan de eis van Microsoft aan ontwikkelaars dat elke game minimaal in 720p gerenderd dient te worden'

Ik vond hem al zo jaggy. maar dat komt dus door het scalensekeroglan schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 11:10:
This space is occupied
heb je bij het uitspelen ook alle skulls opgepakt? elke keer dat je dat doet wordt het spel steeds moeilijker, je hebt nog steeds wel oneindige respawns dat wel.uchiha tijntje schreef op donderdag 27 september 2007 @ 23:25:
Me hates shotty snipers.... ik kom dat echt way too much tegen. Is gewoon niet meer leuk.
Vandaag wel campaing op legendary uitgespeeld via coop. Erg leuk, zeker het laatste levelMaar eigenlijk was het te makkelijk, dit door de oneindige respawns. Ze hadden er beter aangedaan om ieder 10 levens te geven ofzo, of gewoon een gezamenlijk aantal levens. Dat zou een stuk lastiger zijn en zou daarom ook een extra stimulans zijn voor extra teamwork en goede tactieken.
lol ik had precies het zelfdeyzf1kr schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 10:23:
[ Voor 10% gewijzigd door NeSs op 28-09-2007 11:29 ]
Hoe bedoel je met moeilijker?NeSs schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 11:22:
[...]
heb je bij het uitspelen ook alle skulls opgepakt? elke keer dat je dat doet wordt het spel steeds moeilijker, je hebt nog steeds wel oneindige respawns dat wel.
Ben nu bij missie 7 aangekomen op Legendary en heb alle skulls tot nu toe gevonden.
Verwijderd
Nee dus....Post is weer net geweest en tadaaaa geen pakketje van bol.comPhusebox schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 09:06:

Nou heb ik het echt gehad met ze.
Ik heb hem binnen gekregen gisteren en een vriend van mij vandaag.
Same here...(order bij Bol.com van die timecard + Halo 3 fout)Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 11:32:
[...]
Nee dus....Post is weer net geweest en tadaaaa geen pakketje van bol.com![]()
Nou heb ik het echt gehad met ze.
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Dus als je een spel te moeilijk vind is het bout. Ik speel overigens ook op Heroic en dat stukje is inderdaad best moeilijk. Maak gebruik van de Grav Lift die je halverwege vindt zodat je op de verdieping er boven komt. Pak daar vervolgens aan de linkerkant (kijkend naar de vijanden) de shotgun. Schiet met je battlerifle oid op ze als ze ver weg zijn en ze zullen bijna 1 voor 1 naar je toe komen. Pak dan je shotgun en knal ze van dichtbij neer maar zorg dat je niet gezien kan worden door de vijanden die nog aan het einde staan. Gast met de hamer komt meestal op het laatst en je kan die het beste met de shotgun proberen (of 2 stickies op hem plakken).Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 00:17:
ok dan gaat vandaag mijn abo terug op de post naar bol.com en ga ik em in de winkel halen
Verwijderd
Dan kan je beter gewoon wachten en spel halen. Verkoop je dat spel/ kaartje gewoon door. Maak je er misschien nog wat winst op ookPhusebox schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 11:58:
ok dan gaat vandaag mijn abo terug op de post naar bol.com en ga ik em in de winkel halen
Ja, doe ik ook.
Ik heb hem gekocht voor de Abbo, Halo3 gaat op marktplaats als hij binnen is.
Ik heb hem gekocht voor de Abbo, Halo3 gaat op marktplaats als hij binnen is.
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Wat voor rangen zijn jullie al online ?
En is er dit keer 1 algemeen rang, en niet per onderdeel apart ?
En is er dit keer 1 algemeen rang, en niet per onderdeel apart ?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Verwijderd
Ik verwachtte al dat mensen mijn post zo zouden opvatten, maar ik ben dat stuk al voorbij. Het gaat mij meer om het hele principe, t'is zo simpel in elkaar gezet allemaal. Hups 50 mannetjes op 1 plekkie, en als jij ze dan verslaat, ben jij zogenaamd goed? Daarintegen denk ik dat het met een pc en toetsenboard beter wegspeelt dan met je controller. Het schiet en richt systeem werkt (in mijn ogen) gewoon niet lekker genoeg in dit spel, op je controller.Muthas schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 11:49:
[...]
Dus als je een spel te moeilijk vind is het bout. Ik speel overigens ook op Heroic en dat stukje is inderdaad best moeilijk. Maak gebruik van de Grav Lift die je halverwege vindt zodat je op de verdieping er boven komt. Pak daar vervolgens aan de linkerkant (kijkend naar de vijanden) de shotgun. Schiet met je battlerifle oid op ze als ze ver weg zijn en ze zullen bijna 1 voor 1 naar je toe komen. Pak dan je shotgun en knal ze van dichtbij neer maar zorg dat je niet gezien kan worden door de vijanden die nog aan het einde staan. Gast met de hamer komt meestal op het laatst en je kan die het beste met de shotgun proberen (of 2 stickies op hem plakken).
Ik vraag me af of Halo 3 qua multiplayer ook veel innovatie brengt tov vorige delen en meer bekende FPS'ers. Ik ben er niet heel bekend mee, maar ik hoor voornamelijk steeds de single player mode naar voren komen. Wat biedt Halo 3 meer tov de meeste gangbare FPSers met multiplayer op Live?
Ik vond dat stukje op heroic best goed te doen. Mijn tactiek was om de brutes aan te vallen en dan steeds even te schuilen achter deze zij muren om mijn schild op te laden en dan weer brutes beschieten + melee attack. Als ze dan bij het schuilen te dicht op me af kwamen sprong ik door die gaten in de muur heen om daar te schuilen. Vervolgens weer naar buiten en ze weer kapot schieten en melee attack erop. Zodra ze dan allemaal dood zijn komt die vervelende meneer met die hamer. In het begin werd ik echt helemaal gek van hem omdat hij vrij langzaam doet gaat. Nu kwam ik erachter dat als je op zijn hoofd gaat knallen met de battle rifle dat hij binnen no time dood is.Muthas schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 11:49:
[...]
Dus als je een spel te moeilijk vind is het bout. Ik speel overigens ook op Heroic en dat stukje is inderdaad best moeilijk. Maak gebruik van de Grav Lift die je halverwege vindt zodat je op de verdieping er boven komt. Pak daar vervolgens aan de linkerkant (kijkend naar de vijanden) de shotgun. Schiet met je battlerifle oid op ze als ze ver weg zijn en ze zullen bijna 1 voor 1 naar je toe komen. Pak dan je shotgun en knal ze van dichtbij neer maar zorg dat je niet gezien kan worden door de vijanden die nog aan het einde staan. Gast met de hamer komt meestal op het laatst en je kan die het beste met de shotgun proberen (of 2 stickies op hem plakken).
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2007 17:28 ]
GTA VI - All aboard the hype train!!
Verwijderd
Dit pluk ik net van een ander forum:
/me gaat maar studeren...
Zal dus wel weer maandag worden.Heb net weer gebeld met Bol.com
Helaas, maar ze doen hun best om vandaag alles op de post te krijgen. Sommige hebben dan de pech dat het niet morgen maar pas maandag aankomt. Dus het wordt nu duimen voor zaterdag en anders pas maandag Halo 3
/me gaat maar studeren...
volgens bol.com had hij vandaag bij de post moeten zitten, als ie er morgen niet is zal ie wel gestolen zijn dus bij de post. zoals al zovaak dus...Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 12:02:
[...]
Dan kan je beter gewoon wachten en spel halen. Verkoop je dat spel/ kaartje gewoon door. Maak je er misschien nog wat winst op ook
Ik speelde het eerst op easy en nu op legendary haha, het is serieus echt hard hard hard moeilijk!!!!!!!
Maar ik vind het toch een kick als je een moeilijk stuk na 20 keer proberen haalt.
Maar ik vind het toch een kick als je een moeilijk stuk na 20 keer proberen haalt.
Heb em! Zat niet bij de post, maar nu net met TNT apart wagentje gebracht! Er is dus nog hoop voor jullie
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Duur grapje voor bol.com
Ik had trouwens nog een vraag, ik heb gisteren screenshots gemaakt en deze werden verzonden naar bungie. Maar als ik nu inlog op bungie.net en bij mn profile kijk dan zegt hij dat er geen screenshots zijn gemaakt. Verder kon ik ook in theater niet opnemen (was laatste stuk van mn campaign aan het bekijken en in het film menu was de optie opnemen gewoon grijs). Daarnaast zou ik ook wel willen weten of het mogelijk is om terug te spoelen, want ook dat lukte me niet
Je wilt het wel heel graag wetenDarkShadow schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 13:06:
Verwijderd
Me too!Demon Hunter schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 12:52:
Heb em! Zat niet bij de post, maar nu net met TNT apart wagentje gebracht! Er is dus nog hoop voor jullie
Ook nu net met busje
omg...disc erin: *kraskras* *kraskras* Error: Disc unreadable
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2007 13:22 ]
Jep dat is mogelijk, je kan alleen geen ranked matches spelen.SCIxX schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 13:14:
Kun je ook splitscreen op xboxlive spelen met Halo3?
Net even een potje online gedaan op Narrows een custom game genaamd hammerzeit, je krijgt aleen een hamer met unlimited power en dan slachten maar.
edit:
Dat je bij nederlanders komt kan je instellen, moet je ergens op X drukken en dan kun je kiezen uit: quickest, best connection en own language.Mars18 schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 13:21:
Vanavond echt flink wat games spelenis echt tof dat je ook bij andere nederlanders snel komt
[ Voor 35% gewijzigd door Borgoth op 28-09-2007 13:30 ]
Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!
Vanavond echt flink wat games spelen
is echt tof dat je ook bij andere nederlanders snel komt
Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 13:12:
[...]
Me too!
Ook nu net met busje
omg...disc erin: *kraskras* *kraskras* Error: Disc unreadable

Veel sterkte
Verwijderd
Ik tref het wel weer:( Net even uitgedaan en mijn xbox verplaatst. Hij maakt nu niet meer dat rare krasgeluid en mijn DOA4 bleef het doen zonder krassen. Ik probeer het vanavond nog wel even. Best bagger dit, dit is mijn 2e xbox en ik hem nog geen 2 maanden terug.
Vond het laden ook al zo lang duren:p Terwijl ik had gelezen dat halo3 geen laadtijden had:)
hehe ja heb ik ook gedaan ja, jammer van school nu, wil knallenBorgoth schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 13:21:
[...]
Jep dat is mogelijk, je kan alleen geen ranked matches spelen.
Net even een potje online gedaan op Narrows een custom game genaamd hammerzeit, je krijgt aleen een hamer met unlimited power en dan slachten maar.Ben net 2e geworden.
edit:
[...]
Dat je bij nederlanders komt kan je instellen, moet je ergens op X drukken en dan kun je kiezen uit: quickest, best connection en own language.
ik Zit nu 2 dagen thuis heb iets van buikgriep (?) maagkrampen en zo. Aan de ene kant voel ik me erg kut, maar aan de andere kant kan ik nu wel de hele dag spelen 
(voor de zekerheid toch maar even een spoilertje, wil niets verklappen.)
spoiler:
Dat warthogh racen op het einde is echt cool, alleen jammer dat je die flood niet in een keer plat rijd.
(voor de zekerheid toch maar even een spoilertje, wil niets verklappen.)
Ook met 1xbox live account? Vrienden van mij hebben natuurlijk geen xbox live...Borgoth schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 13:21:
[...]
Jep dat is mogelijk, je kan alleen geen ranked matches spelen.
Net even een potje online gedaan op Narrows een custom game genaamd hammerzeit, je krijgt aleen een hamer met unlimited power en dan slachten maar.Ben net 2e geworden.
Weet iemand of je ook splitscreen online kan doen? Ik heb 2 controllers maar vanzelfsprekend alleen op mijn hoofd account (MIJN account :-p) GOld natuurlijk. Mijn "Gast" account is Silver. Maar die kan dus niet online. Heb een beetje lopen kloten gister maar ik kreeg nogal sterk de indruk dat je voor allebei gold moet hebben? Wat wel jammer is want dan word het nooit online splitscreen halo'en....Tja ach....voor mijn huisgenoten niet dan voor mij wel xD
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Jep, je kan kiezen tussen een bestaand account of een tijdelijke (niet savebaar voor zover ik weet) als je de 2e controler aan zet. Je kunt alleen niet ranked matches doen. (zoals ook in halo 2)SCIxX schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 14:22:
[...]
Ook met 1xbox live account? Vrienden van mij hebben natuurlijk geen xbox live...
Als je gast account kiest inplaats van bestaand account (zoals is net uitleg) kiest kun je daar als het goed is ook mee online-co-op'en.Postius schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 14:31:
Weet iemand of je ook splitscreen online kan doen? Ik heb 2 controllers maar vanzelfsprekend alleen op mijn hoofd account (MIJN account :-p) GOld natuurlijk. Mijn "Gast" account is Silver. Maar die kan dus niet online. Heb een beetje lopen kloten gister maar ik kreeg nogal sterk de indruk dat je voor allebei gold moet hebben? Wat wel jammer is want dan word het nooit online splitscreen halo'en....Tja ach....voor mijn huisgenoten niet dan voor mij wel xD
[ Voor 54% gewijzigd door Borgoth op 28-09-2007 15:16 ]
Ja gister gedaan, ging perfect. alleen sneed die wat randjes van de zijkant afPostius schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 14:31:
hmm, is het mischien een idee om een Halo-GoT clan op te zetten?
Hoeven we ook niet steeds te kloten met gamertags uitwisslen enzo. 
Never mind.
moet volgende keer mischien even zoeken of er wel een clan system in zit. 
Waarom hebben ze het er überhaupt uitgelaten?
Never mind.
[ Voor 35% gewijzigd door Borgoth op 28-09-2007 15:27 ]
Helaas kan je geen clan maken
omdat dat binnenkort in heel het Live systeem centraal ingebouwd gaat worden d.w.z van een updateBorgoth schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 15:20:
hmm, is het mischien een idee om een Halo-GoT clan op te zetten?Hoeven we ook niet steeds te kloten met gamertags uitwisslen enzo.
Never mind.moet volgende keer mischien even zoeken of er wel een clan system in zit.
Verwijderd
Ben er dus achter dat mijn xbox niet kaduuk is...Heb nu 2 halo3 versies geprobeerd en allebei geven ze dezelfde error: "Failed to load map" --> en meteen "Unreadable Disc"
Op bungie.net forum zie ik een hele waslijst aan mensen die dit ook hebben, maar er is geen oplossing. Cache wissen heb ik al gedaan / zonder HD spelen. Maakt allemaal niks uit.
Hmm, moet het denk toch weer terug naar bol.com...alleen heb ik nu net die Live card opengemaakt voordat ik halo3 erin deed...
Op bungie.net forum zie ik een hele waslijst aan mensen die dit ook hebben, maar er is geen oplossing. Cache wissen heb ik al gedaan / zonder HD spelen. Maakt allemaal niks uit.
Hmm, moet het denk toch weer terug naar bol.com...alleen heb ik nu net die Live card opengemaakt voordat ik halo3 erin deed...
Heb m'n Halo 3 van Bol.com inmiddels ook thuis.
Envelop zag er behoorlijk gerecycled uit en er was een stuk opengescheurd aan de bovenkant. Het mocht zeker niks meer kosten bij bol.com en hebben ze maar wat oude enveloppen uit de prullenbak gevist.
M'n moeder heeft het aangenomen omdat ik niet thuis was en twijfelde of ze dit wel in ontvangst moest nemen, heeft ze gelukkig wel gedaan. De postbode scheen ook nogal bedenkelijk te kijken. Beetje slordig van Bol.com imho.
Maargoed vanavond kan ik eindelijk ook eens lekker gaan raggen
Envelop zag er behoorlijk gerecycled uit en er was een stuk opengescheurd aan de bovenkant. Het mocht zeker niks meer kosten bij bol.com en hebben ze maar wat oude enveloppen uit de prullenbak gevist.
Verwijderd
Is niks voor bol.com, ik bestel genoeg (boeken) daar, en nog nooit vage pakketjes gezien.sonicx schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 16:35:
Envelop zag er behoorlijk gerecycled uit en er was een stuk opengescheurd aan de bovenkant. Het mocht zeker niks meer kosten bij bol.com en hebben ze maar wat oude enveloppen uit de prullenbak gevist.M'n moeder heeft het aangenomen omdat ik niet thuis was en twijfelde of ze dit wel in ontvangst moest nemen, heeft ze gelukkig wel gedaan. De postbode scheen ook nogal bedenkelijk te kijken. Beetje slordig van Bol.com imho.
Verwijderd
Kan ook door het post verwerken zijn gekomen, al moet ik zeggen dat mijn legendary editie van bol.com in een net te kleine doos kwam, het paste precies net niet. (doos een beetje uitgedeukt)sonicx schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 16:35:
Envelop zag er behoorlijk gerecycled uit en er was een stuk opengescheurd aan de bovenkant. Het mocht zeker niks meer kosten bij bol.com en hebben ze maar wat oude enveloppen uit de prullenbak gevist.M'n moeder heeft het aangenomen omdat ik niet thuis was en twijfelde of ze dit wel in ontvangst moest nemen, heeft ze gelukkig wel gedaan. De postbode scheen ook nogal bedenkelijk te kijken. Beetje slordig van Bol.com imho.
Wat is een gast account? kies je dan gewoon geen account? (kan me niet herinneren dat guest erbij staat namelijk..)Borgoth schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 15:13:
[...]
Jep, je kan kiezen tussen een bestaand account of een tijdelijke (niet savebaar voor zover ik weet) als je de 2e controler aan zet. Je kunt alleen niet ranked matches doen. (zoals ook in halo 2)
[...]
Als je gast account kiest inplaats van bestaand account (zoals is net uitleg) kiest kun je daar als het goed is ook mee online-co-op'en.
als je de 2e controler aanzet komt er of een popup met "logg in with a with a gamer tag" of iets dergelijkls of je moet eerst op A drukken met de 2e controler. Als je "loggin with a gamer tag" kiest kun je een bestaande kiezen of kiezen voor: "maak een tijdelijk account"
Ok, heb ik weer....
Hele middag Halo zitten spelen, was volgens mij einde van level 7. Tijd om te eten dus ik gebruik netjes save & quit om af te sluiten. Wil ik zojuist verder gaan, is gewoon de complete savegame pleite... Enige manier om enigszins verder te gaan is via de campaign optie, maar ik wil gewoon mijn solo campaign afmaken.
Iemand die hier iets van gehoord heeft? Er zal vast geen optie zijn om de savegame nog terug te krijgen.
Hele middag Halo zitten spelen, was volgens mij einde van level 7. Tijd om te eten dus ik gebruik netjes save & quit om af te sluiten. Wil ik zojuist verder gaan, is gewoon de complete savegame pleite... Enige manier om enigszins verder te gaan is via de campaign optie, maar ik wil gewoon mijn solo campaign afmaken.
Iemand die hier iets van gehoord heeft? Er zal vast geen optie zijn om de savegame nog terug te krijgen.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
als het goed is kun je als je een lvl kiest een soort van checkpoint kiezen.
laat maar kan alleen als je het lvl al uit hebt.
laat maar kan alleen als je het lvl al uit hebt.
[ Voor 27% gewijzigd door Borgoth op 28-09-2007 19:06 ]
Welke poorten moet ik eigenlijk openzetten wil ik mn nat weghalen?
Hier iets over NAT, verder weet ik niet wat het inhoud.
edit:
Zo te zien heeft het temaken met wat je allemaal op je netwerk heb aangesloten, pc's en dergelijke. mischien moet je eens in je router settings kijken?
edit:
Zo te zien heeft het temaken met wat je allemaal op je netwerk heb aangesloten, pc's en dergelijke. mischien moet je eens in je router settings kijken?
[ Voor 30% gewijzigd door Borgoth op 28-09-2007 19:28 ]
Wel jammer dat je coop de moeilijksheid een beetje weghaalt uit heroic en legendary 
vanavond weer even verder op heroic heeft iemand voor mij toevallig nog wat tips voor
vanavond weer even verder op heroic heeft iemand voor mij toevallig nog wat tips voor
spoiler:
enerlaatste level in die grote ruimte waar de flood met grote teams komt ?
ik weet dat je respawns kan voorkomen door de lichamen kapot te slaan/schieten maar toch als er 8-10 melee's op je af komen rennen/springen kom je wat handen te kort
ik weet dat je respawns kan voorkomen door de lichamen kapot te slaan/schieten maar toch als er 8-10 melee's op je af komen rennen/springen kom je wat handen te kort
wat wil je dan? dat ze met z'n 200'en op je af kome stormen? Ik had al problemen met legendary met z'n 2e Co-op.HADES2001 schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 19:30:
Wel jammer dat je coop de moeilijksheid een beetje weghaalt uit heroic en legendary
spoiler:enerlaatste level in die grote ruimte waar de flood met grote teams komt ?
IGN is ook full of shit (goed gesponsord volgens mij, net als topgear) met hun op 1080P spelen is to die forsekeroglan schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 11:10:
is dit ook zo met 1080i? Of is p het zelfde als i?Bartjuh schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 19:35:
[...]
IGN is ook full of shit (goed gesponsord volgens mij, net als topgear) met hun op 1080P spelen is to die forWordt het gewoon in 640P gerenderd en maakt het dus geen drol uit of je 720P of 1080P hebt.Val je dan ff door de mand
(begrijpbaar?)
Als P hetzelfde zou zijn als I, dan zou het toch overbodig zijn om twee standaarden te hebben?Borgoth schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 19:43:
[...]
is dit ook zo met 1080i? Of is p het zelfde als i?
(begrijpbaar?)
Dus er zal wel degelijk verschil in zitten.
P = progressive
I = interlaced (dus de beeldlijnen wisselen af)
In het algemeen komt een xxxP dus neer op een rustiger beeld...
Ik ben nu Private, 1 streepje
Da's mooi, dan moet je mijn orders nog steeds opvolgen
Hoogste rank haalbaar bereik je overigens na 5000 potjes (Niet potjes, maar XP punten), dus je moet nog even
Wil je weten waar jij staat, en wanneer je een upgrade kijgt:
http://www.bungie.net/Stats/Halo3/RankHistory.aspx?player=
Vul achter "player=" je eigen Gamertag in.
EDIT:
Kijk eens links op het kaartje:

Op Hawai weten ze wel wat gamen is
[ Voor 48% gewijzigd door PWM op 28-09-2007 22:08 ]
Kan je die xp-penalties ook weer wegspelen of blijven die gewoon staan?PWM schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 21:53:
[...]
Wil je weten waar jij staat, en wanneer je een upgrade kijgt:
http://www.bungie.net/Stats/Halo3/RankHistory.aspx?player=
Vul achter "player=" je eigen Gamertag in.
Want staat best wel k*t eigenlijk terwijl je er soms niets aan kan doen. Ik kom namelijk aan de mijne omdat mijn i-net connectie weg viel
Helaas. Ik heb ook -2 omdat mijn router vreemd deed. Gelukkig nu opgelost, maar het blijft jammer. Bij Halo 2 bleef het ook gewoon staan.FeaR1986 schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 22:13:
[...]
Kan je die xp-penalties ook weer wegspelen of blijven die gewoon staan?
Want staat best wel k*t eigenlijk terwijl je er soms niets aan kan doen. Ik kom namelijk aan de mijne omdat mijn i-net connectie weg viel
Eigenlijk terecht. Iedereen valt weleens weg, maar je zou niet willen dat mensen die steeds stoppen, steeds weer de min punten kwijt raken.
Het zorgt er voor dat mensen die altijd stoppen, niet bij jou in de game komen.
Na een paar honderd potjes zie je die -10 echt niet.
EDIT: Nog 1 XP, en je bent Korporaal
[ Voor 7% gewijzigd door PWM op 28-09-2007 22:20 ]
Verwijderd
Als er andere zijn met Unreadable Disc Errors, er is een hele tread op xbox.xom forum:
http://forums.xbox.com/45/15818253/ShowPost.aspx#15818253
Zijn nu al 45 pagina's , allemaal komen ze op hetzelfde neer --> halo3 geeft unreadable disc errors terwijl ze geen krassen o.i.d. hebben
http://forums.xbox.com/45/15818253/ShowPost.aspx#15818253
Zijn nu al 45 pagina's , allemaal komen ze op hetzelfde neer --> halo3 geeft unreadable disc errors terwijl ze geen krassen o.i.d. hebben
Dit topic is gesloten.