Het grote Halo 3 topic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste
Acties:
  • 9.888 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~wierm016/halo%203%20groot.jpg
FINISH THE FIGHT - 2007

Info

Halo 3, de nieuwe titel van Bungie, werd aangekondigd op de E3 van dit jaar. Er is onderhand al een hoop info/media over uit dus het leek me een noodzaak om er maar eens een groot topic over te maken.

In dit volgens Bungie (vooralsnog) laatste deel uit de halo trilogie, keer je als de Master Chief weer terug naar aarde en valt eindelijk de beslissing in de strijd tegen de covenant, de flood en god mag weten wat nog meer. Uit het einde van Halo 2 en de E3 trailer kunnen we opmaken dat de covenant op zoek zijn naar de "Ark", genoemd door 343 guilty spark aan het einde van deel 2, die zich naar alle waarschijnlijkheid op aarde bevindt.

Wat kun je nu verwachten van dit slotstuk uit de epische serie? Waarschijnlijk meer wapens, meer voertuigen, meer vijanden en nog een hoop goede dingen met meer ervoor. Plus een uitgebreide multiplayer via onder andere xbox live, die al in het voorjaar van 2007 door een besloten groep xbox 360 bezitters kan worden getest.

Bungie heeft aangegeven dat Halo 3 uitkomt in 2007, wanneer precies is nog niet bekend, maar ga er maar van uit dat het tegen het eind van dat jaar zal zijn. Voor meer informatie kun je op de site van Bungie kijken of op de officiële Halo 3 site waar je ook info vind over het aanmelden voor de bèta of je kunt kijken op de Halo 3 pagina van xbox.com.

Screenshots

Afbeeldingslocatie: http://www.bungie.net/images/games/halo3/screenshots/sm_h3_e32006_ChiefIntro.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.bungie.net/images/games/halo3/screenshots/sm_h3_e32006_ChiefVisor.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.bungie.net/images/games/halo3/screenshots/sm_h3_e32006_cortana.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.bungie.net/images/games/halo3/screenshots/sm_h3_e32006_structure.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.bungie.net/images/games/halo3/screenshots/sm_h3_e32006_WreckageSilhouette.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.bungie.net/images/games/halo3/screenshots/sm_h3_e32006_custom_chiefcliff.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.bungie.net/images/games/halo3/screenshots/sm_H3_MasterChief.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.bungie.net/images/games/halo3/screenshots/sm_H3_MPAlpha_HighGroundAssault.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.bungie.net/images/games/halo3/screenshots/sm_H3_MPAlpha_LaserFP.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.bungie.net/images/games/halo3/screenshots/sm_H3_MPAlpha_SnowboundCarnage.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.bungie.net/images/games/halo3/screenshots/sm_H3_MPAlpha_ValhallaGoose.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.bungie.net/images/games/halo3/screenshots/sm_H3_MPAlpha_ValhallaLaser.jpg

Filmpjes

Er zijn tot nu toe 2 filmpjes over Halo 3 gelanceerd: 1 op de E3 van 2006, gemaakt met de ingame engine, om die een beetje te showen en mensen enthousiast te maken voor het spel. Het 2e filmpje is op 4 december te zien geweest als reclame voor halo 3 op de amerikaanse TV in de pauze van een NFL wedstrijd. Waarom Bungie reclame maakt voor een spel dat ze pas over misschien een jaar gaan uitbrengen vraag ik me af, maar het zal wel te maken hebben met de lancering van halo3.com en de kickoff van de aanmeldingen voor de multiplayer bèta. In ieder geval, hier zijn de filmpjes.

Halo 3 E3 2006 trailer
Halo 3 TV commercial

Mochten de links niet (meer) werken, kan je ze ook massaal, maar in slechtere kwalitieit op youtube of google video vinden.

Er wordt altijd veel gespeculeerd over de clues die verstopt zitten in de Halo filmpjes. Aangezien de TV reclame vrij nieuw is zullen en de komende tijd genoeg geruchten ontstaan. Post ze graag, want wie houdt er niet van sappige halo geruchten? :9~
O ja, ze zijn beide ook gratis te downloaden op xbox live marketplace, ook in 720p. Dan zie je de easter eggs en andere clue's ook wat beter.

Multiplayer bèta

Je leest het correct: vanaf 4 december kan je je aanmelden voor de halo 3 multiplayer bèta. At least, dat konden mensen uit Noord-Amerika. Op de site halo3.com waar de aanmeldingen plaatsvinden staat nog steeds:
European Gamers

Europe will soon have the chance to secure their place on the Halo 3 multiplayer beta, scheduled to start next spring. Keep an eye on your local Xbox community site for more details.
En hoewel de verstrekkingen van Halo 3 bèta keys in Amerika gewoon via aanmeldingen bij Bungie zelf gaan, lijkt het erop dat je in europa ze moet verkrijgen via 'xbox community sites'. Ik heb op twee xbox sites uit de UK al prijsvragen gezien waarbij ze 100 bèta keys weggaven. Waarschijnlijk zijn/komen er nog veel meer, maar kijk nu onder andere op 360 monster en Brit Xbox.
Als je mee wilt doen aan de bèta moet je overigens wel beschikken over een xbox 360 met harddisk, een xbox live gold abonnement en een gamertag die gekoppeld is aan een windows live ID (voormalig MSN passport).

Dat was voor nu alle info, ik zal deze startpost bijwerken als er nieuwe info bijkomt, speculeer er intussen maar op los en ik zie jullie op live in 2007 om het gevecht te beeïndigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Halo-freak meldt zich! :Y)
Het eerste gedeelte is zeer interessant met de twee kinderen. Ik vermoed dat de jongen John-117 (Master Chief toen 'ie klein was en op planeet Reach samen met anderen kinderen werd opgeleid om super soldaten te worden) is. Dat meisje is Kelly denk ik, zijn beste vriendin. Krijg er kippenvel van om die trailers te zien. :)

Heb de Halo games altijd geweldig gevonden. Halo: Combat Evolved was revolutionair op onder andere het gebied van goed uitgevoerde gebruik van verschillende voertuigen, slimme AI (nog steeds de beste AI imo), voor het eerst moest je echt tactisch van wapens wisselen dus om op verschillende situaties in te spelen. Nadelen waren zijn eentonige levels en dat is gekomen door de tijdsdruk die Bungie had omdat het zonodig als launch game op de Xbox moest zijn. Al met al heb ik van elke deel genoten. Vooral de settings en het verhaal zijn bijzonder origineel. En de boeken doen er een flinke schep bovenop. :Y)

[ Voor 4% gewijzigd door D. Ninjai op 05-12-2006 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de boeken van halo niet gelezen, maar na opmerkingen op het halo 3 forum van bungie.net en na meerdere malen de trailer in HD te hebben bekeken denk ik ook dat het jongetje de master chief is. Je ziet volgens mij zijn helm (die hij denk ik als klein jochie ook had) liggen in het donkere gras en daarna overgaan in die helm die van zijn hoofd af is geslagen als hij op het slagveld ligt.
In het stukje van de helm tot aan het schild zitten een paar interessante dingen. Zo hoor je cortana iets zeggen van "Chief, .......!" en heel zacht hoor je dat meisje zeggen: "time to go". Maar dat had ik niet ontdekt als ik het had gelezen op internet en daarna met mijn oor tegen de speaker was gaan hangen. Je kunt het beste de ad ook een paar keer alleen maar beluisteren, want dit soort dingen vallen niet op als je ook naar het beeld kijkt.
Ook beweerden mensen dat de brutes op het einde geen brutes waren. Ik heb mijn xbox op pauze gezet steeds als de chief over de klif springt en ze zien er inderdaad wel heel raar uit voor brutes, maar toch hebben ze wel een aantal eigenschappen van die beesten.
Als iemand wat nieuws ontdekt in die trailer, ik hoor het graag. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonzO
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 13:41
Heb zojuist besloten dat ik een x360 ga halen, mede dankzij halo3, na de eerste 2 delen wil je gewoon deel 3 ook spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06:50
Ownee, het zijn zeker geen brutes. Moeten een andere soort enemies zijn..
Verder is deze trailer wel erg zo van. Heej kijk we stoppen er een nieuw wapen/granaat lekker zichtbaar in.

Anyway, wil niet zeggen dat deze 2e trailer minder vet is! :)

Gebeurt erg veel op de achtergrond.

Benieuwd naar t volgende! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
niemand blijkbaar intresse in halo 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 10 december 2006 @ 20:29:
niemand blijkbaar intresse in halo 3?
Tuurlijk wel, maar wat moet je er op dit moment over zeggen?
Dit topic komt naar mijn mening ook iets te vroeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rstyled
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 15:28
Ik weet nog als de dag van vandaag dat ik me xbox1 haalde samen met halo. rolluiken dicht, pikkedonker, geluid hard en klaar was ik ervoor. Ik was al meteen verliefd op de geweldige muziek van het spel, de graphics waren in mijn ogen ge-wel-dig en wist toen al dat het gewoon het beste spel voor de xbox moest zijn. Ik heb me vervolgens uren achter elkaar co-op gespeeld met mijn broer. De multiplayer was trouwens ook helemaal geweldig. Later heb ik me helemaal laten verslaven aan de multiplayer online voor pc. Deel 2 zag er goed uit, iig de cutscenes waren perfect. Maar voelde ik me een beetje belazerd door het einde van halo2. En nu wacht ik met smacht op halo3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rstyled schreef op zondag 10 december 2006 @ 20:43:
Ik weet nog als de dag van vandaag dat ik me xbox1 haalde samen met halo. rolluiken dicht, pikkedonker, geluid hard en klaar was ik ervoor. Ik was al meteen verliefd op de geweldige muziek van het spel, de graphics waren in mijn ogen ge-wel-dig en wist toen al dat het gewoon het beste spel voor de xbox moest zijn. Ik heb me vervolgens uren achter elkaar co-op gespeeld met mijn broer. De multiplayer was trouwens ook helemaal geweldig. Later heb ik me helemaal laten verslaven aan de multiplayer online voor pc. Deel 2 zag er goed uit, iig de cutscenes waren perfect. Maar voelde ik me een beetje belazerd door het einde van halo2. En nu wacht ik met smacht op halo3.
Amen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:59
Dat wordt wachten op een Xbox360 pack met halo3, is voor mij de enige reden om een xbox360 te halen.

Ik heb letterlijk mijn halo2 dvd versleten (halo1 overleefde het wel :Y) ), heb laatst maar een nieuwe gehaald, binnenkort maar weer eens in de sfeer komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cio
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-05 12:05

Cio

Toen ik Halo voor 't eerst speelde bij een maat van me heb ik direct een Xbox, de game, een VGA adapter & muis/keyboard adapter gekocht. Kostte me 300 euro ofzo maar tering wat een ervaring! Geweldige AI, gruwlijke graphics (pc had een MX440..) en innovatieve gameplay, die alleen maar verbeterd werd door Halo 2.

Jammer dat ik voor deel 3 weer zo'n smak met geld neer moet gaan leggen.

Vette nieuwe game? Poepluiers zal je bedoelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
thaan schreef op zondag 10 december 2006 @ 23:01:
Dat wordt wachten op een Xbox360 pack met halo3, is voor mij de enige reden om een xbox360 te halen.
Is voor mij niet de enige reden (nieuwe Ninja Gaiden bijv. ;) ) maar ik zal hem de console zelf ook kopen wanneer 'ie uit is.^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06:58
thaan schreef op zondag 10 december 2006 @ 23:01:
Exact hetzelfde verhaal hier. :+

Hoewel ik Gears Of War en Test Drive Unlimited ook heel vet vind. Maar die liggen dan hopelijk in de budgetbak waardoor Halo 3 de enige fatsoenlijke reden is zo'n ding in huis te halen.

Nu mijn ouders nog voor enige HD-ondersteuning. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Iemand al ergens een Halo 3 beta code kunnen regelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iken374
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-03 12:19

Iken374

webhostingtalk.nl

Yup, ik!
Beste xbl’ers,

Graag willen wij u feliciteren met het winnen van een exclusieve Halo 3 bèta account! Wij zullen u deze code persoonlijk doorsturen. De bèta staat gepland ergens in de lente van 2007. Laat gerust uw vreugdes kreet kwijt in de commentaren sectie van xbl benelux. Je kan deze bereiken door op volgende link te klikken, http://www.xbl.be/?nav=nieuws&id=922.

Spread the word, www.xbl.be!!!!

Met vriendelijke groeten,
Hét xbl benelux team
_/-\o_

HTTP://www.webhostingtalk.nl, Het discussieplatform voor en door webhosters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Iken374 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 00:59:
Yup, ik!
Beste xbl’ers,

Graag willen wij u feliciteren met het winnen van een exclusieve Halo 3 bèta account! Wij zullen u deze code persoonlijk doorsturen. De bèta staat gepland ergens in de lente van 2007. Laat gerust uw vreugdes kreet kwijt in de commentaren sectie van xbl benelux. Je kan deze bereiken door op volgende link te klikken, http://www.xbl.be/?nav=nieuws&id=922.

Spread the word, www.xbl.be!!!!

Met vriendelijke groeten,
Hét xbl benelux team
_/-\o_
Ik zal je even toevoegen dan :) Kan ik je heel hard gaan Ownen ;)

/EDIT:

Wat is jouw tag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

verkeerde topic.

[ Voor 96% gewijzigd door PWM op 15-01-2007 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuws: Halo 3 komt in 3 edities
Door Joris op 16-03-2007 om 19:33 Bron: computerandvideogames
Het langverwachte derde deel in de alom geroemde Halo serie voor de Xbox 360 zal verschijnen in drie verschillende verpakkingen. Een gewone editie, een limited en de legendary edition.
De Legendary Edition zal een zeldzame uitgave worden en zit boordevol met extra's. Zo krijg je, naast de game zelf, een plastic helm van Master Chief (niet helemaal op ware schaal) en je krijgt twee bonus DVD's. Met making off's, interviews, een dag in het leven bij Bungie en nog een boel andere exclusieve content.

De limited edition zal verschijnen in een metalen box, net als de limited edition van Halo 2. Bovendien krijg je er een art boek bij en 1 bonus DVD.

En de standaard editie? Ja, dan krijg je dus de game en verder niets. Hieronder plaatjes van de limited en legendary edities, klik erop voor een vergroting:
Afbeeldingslocatie: http://gamed.nl/messages/39896.jpg
Afbeeldingslocatie: http://gamed.nl/messages/39898.jpg
Afbeeldingslocatie: http://gamed.nl/messages/39899.jpg

Halo 3 Legendary Price Change
Truly a price worthy of legends.
by Erik Brudvig

March 16, 2007 - The official suggested retail price of the Halo 3 Legendary Edition was released this morning by Microsoft. Prepare for some sticker shock. Previously thought to cost $99.99, the limited release will in fact set you back $129.99. At more than twice the cost of the regular edition, still slated at a $59.99 price, the Legendary Edition is truly for the hardcore fans.

New details have also emerged surrounding exactly what the Legendary Edition will include. The previously announced Spartan helmet case is still in alongside two bonus disks of extra content. The first disk holds behind-the-scenes footage including a high-definition documentary titled "Making of Halo 3." This disk will also include an audio-video calibration tool designed by Bungie to help gamers get the most out of their home theater systems. The second disk will house remastered cinematics from Halo: Combat Evolved and Halo 2 with new developer commentary as well as a featurette documenting life at Bungie. Last, but not least, the Legendary Edition will come with a set of Halo 3 storyboard art from Lee Wilson.

If $129.99 seems pricey for that set of schwag, the more modestly priced Limited Edition may be for you. This release comes at a suggested retail price of $69.99 and is similar to what you'd expect out of most collectors' editions. The first bonus disk found in the Legendary Edition (that being the one with the "Making of Halo 3" documentary) will be included in this release as well as a Halo fiction and art book. It all comes in a metal collector's case that won't elicit nearly as much jealousy as the Spartan helmet case found in the Legendary Edition.

Of course, you'll want to purchase all three versions of Halo 3 if you're a real fan. It's only $260. No big deal.

Halo 3 Slated for September
Microsoft pushes for early fall system-selling spree to kick off holiday season.
by Douglass C. Perry

March 15, 2007 - Microsoft Game Studios and Bungie Studios aim to ship Halo 3 in September, well before the biggest holiday rush begins, IGN learned last week from two independent sources who asked to remain anonymous.

A big-name publisher and well-established development house separately revealed to IGN that Microsoft intends on beating this year's stacked holiday rush with a September release, rather than the assumed November timeframe.

When phoned, a Microsoft representative said it has only publicly confirmed a fall release, with no specific day or month slated.

The developer, which is close with Bungie, said by getting Halo 3 out early it will sell more systems faster and give Microsoft a head start on its competition, which is likely to ship games in the more traditional months of October and November. Halo 3's popularity makes it the perfect killer app and system seller to give Microsoft an edge over Sony's and Nintendo's hefty set of games coming this fall.

The original Halo shipped with the launch of the first Xbox in November 2001. The sequel, Halo 2, shipped in November 2004. With both games, Microsoft's strategy was to give Bungie as much time as possible to hone and polish their title before reaching QA and the finalization process. But this time, Bungie is on schedule and aims to surprise the world by shipping two months earlier than assumed. IGN was told that was the goal, at least. With all development processes, nothing is certain, both added. Halo 3 could need another month or two, pushing it to October or the assumed November slot if necessary.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Limited en Legendary editie, het wordt telkens gekker. Normale voor mij, behalve als er iets nuttigs bij zit, zoals bij Oblivion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Limited edition voor mij, ben gek op art books. Legendary edition vind ik ook wel cool, maar hij is nu echt té duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 06:39
Zit dat art book van de limited edition eigenlijk ook bij de Legendary Edition of worden kopers van die sets daar niet mee verwend? :)
Ik ga iig wel die Legendary Edition halen wanneer het spel uit komt, lijkt mij wel stoer om dat op de kast te hebben staan. Hoop dat ze snel met die beta test gaan beginnen want het begint al te kriebelen bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 19:00
Persoonlijk mag in Halo3 van mij een optie zitten waardoor je in SP aan of uit kunt zetten of de voertuigen kapot kunnen of niet. Ik weet nog dat we bij Halo zoveel lol hebben gehad omdat we op de meest onmogelijke plekken de warthog naar binnen joegen :*)
Maar ik ben bang dat het maar gewoon weer een droom blijft... :'(

Verder, wat vindt men hier van de Mongoose? Het "nieuwe" voertuig wat ook al zichtbaar was in de conceptart en de screens van Halo2, maar nu komt de quad dus echt in Halo3. Het schijnt vooral Capture the flag een heel nieuwe dimensie te geven (aldus Bungie), aangezien het een vrij snel voertuig wordt en twee personen kan dragen.

Verder heb ik ook een aantal multiplayer maps gezien, waarvan 1 mij heel erg aansprak. Het bevindt zich in een dal, wat verschrikkelijk veel weg had van het 2e en 3e level van Halo. Lekker veel groen, een beetje futuristische gebouwen. Dit level moet dé vervanger worden voor de Bloodgulch levels van Halo en Halo2. Persoonlijk vind ik het ook fijn om te zien dat men nog ziet wat Halo zo tof maakte, want voor mij waren dat die levels, en dit geeft alweer wat meer kans dat we zo'n levels terug kunnen verwachten in Halo3.

Kan iemand zich trouwens nog dat filmpje herinneren van Halo, toen het op de Mac uit zou komen? Waar MC op een quad (ja hij was er toen al) over de heuvels scheurt met een sniper, langs zo'n heel vreemde dino-achtige dieren. Vervolgens zag je nogal veel marines tegen wat elite vechten, en op het einde stak MC een elite neer met een covenant zwaard.

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

www.majornelson.com

16 mei is de start van de Beta :) Er staan op Bungie ook een nieuwe video over de Multiplayer online (ook op 360 marketplace).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
Hmm ik heb halo 1 rond de 15 keer uitgespeeld. Elke keer was de gameplay weer wat anders in de singleplayer vond ik. En elke keer kon je weer wat anders uit proberen. Vooral in 1 van de laatste levels waarbij je van die generators uit moest schakelen en uiteindelijk 2 van die vliegtuiten moest jatten achter een hele horde van covenant. Dat was het vetste stuk van het hele spel. Heb me daar uren mee kunnen vermaken. Deel 2 was 1 grote teleurstelling. Vond het erg onduidelijk allemaal en de omgevingen vond ik tegenvallen. Vooral het creatief omgaan met je omgeving was erg leuk in deel 1 terwijl in deel 2 het alleen maar recht toe recht aan schieten en doorraggen was. In deel 1 kon je alles op vele verschillende manieren aanpakken. Zo kon je slapende units doodslaan en van die stickie nades op grunts gooien zodat ze iedereen opbliezen. Ook kon je met behulp van wapens vroegtijdig units uitschakelen waardoor je die vliegtuigen op stukken kon besturen waar het totaal niet de bedoeling was :P

Ook de steden vond ik leeg en het spel greep me totaal niet aan zoals deel 1 dat wel deed. Ik had niet echt het idee dat ik ergens iets belangrijks deed terwijl ik dat in deel 1 wel had. Deel 1 was ook veel mysterieuzer dan deel 2 en ik vond de mogelijkheid tot het spelen van die elite ook maar schraal voor het verhaal.

oja moet nog 1 ding kwijt over halo 2 en 1. De muziek was GENIAAL in deel 1 vooral dat stuk dat je voor het eerst in dat vliegtuig kon stappen waarbij de HUD weg werd gehaalt en je in alle stilte met prachtige muziek kon genieten van het moment. Dit had ik in deel 2 absoluut niet en de muziek vond ik echt super bagger en vooral te "emotioneel" klinken (geen andere woorden voor kunnen bedenken).

Maar goed dat heeft weinig met het toppic te maken maar is wel een goede onderbouwing om Halo 3 niet te kopen naar het zien van de screenshots die in de TS gepost zijn. Et ziet er onveranderd uit in vergelijking met deel 2.

Hmm na het lezen van mn eigen post denk ik dat ik vanavond nog maar even een keer halo 1 uit ga spelen. For old times sake :P

[ Voor 32% gewijzigd door Proqzor op 10-04-2007 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:11

Wom

Mja, zit wat in in wat je zegt. Maar Bungie heeft zelf ook al aangegeven dat Halo 2 niet helemaal geworden is dan wat ze ervan verwacht hadden. Ik heb er dus wel goede hoop in dat Halo 3 op dezelfde voet als het eerste deel verdergaat.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Die screenshots zijn van een Alpha versie. Bungie vertelde erbij dat het was om gameplay te testen, niet de grafische mogelijkheden :)

Verder heb je wel gelijk. Halo 1 was briljant offline. Echter, Halo 2 was online heel erg _/-\o_ O+

Het wordt nu zelfs nog vele miljoenen keren per maand online gespeeld. Inmiddels (jaar geleden al)zijn er 500.000.000 online potjes gespeeld, met gemiddeld 8 spelers. Er speelden op het hoogtepunt veel meer mensen online dan elk ander spel, incl hypes als WoW en Second Life.

Bij Halo 2 zijn ze een beetje het offline gedeelte vergeten. Halo 3 moet de ultieme combo worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
De Halo reeks moet het hebben van hypen en een ijzersterke marketing. De spellen zelf zijn kwalitatief in verhouding tot andere games in dezelfde periode bagger. (Van een Davilex niveau). En gezien de screen bij gamespot en andere sites, kan ik alleen maar concluderen dat dat voor deeltje 3 niet anders zal zijn. Nu schop ik natuurlijk tegen het heilige koetje van Microsoft, en zal mijn post ook de nodige reacties van Microsoft fanboys op me afroepen, maar ach het moet toch eens gezegd worden. Het zal bij lange na niet de kwaliteit evenaren die GOW tegen die tijd al een half jaar eerder getoond heeft. De cinematics waren/zijn wel top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seth_Chaos schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 15:07:
De Halo reeks moet het hebben van hypen en een ijzersterke marketing. De spellen zelf zijn kwalitatief in verhouding tot andere games in dezelfde periode bagger. (Van een Davilex niveau). En gezien de screen bij gamespot en andere sites, kan ik alleen maar concluderen dat dat voor deeltje 3 niet anders zal zijn. Nu schop ik natuurlijk tegen het heilige koetje van Microsoft, en zal mijn post ook de nodige reacties van Microsoft fanboys op me afroepen, maar ach het moet toch eens gezegd worden. Het zal bij lange na niet de kwaliteit evenaren die GOW tegen die tijd al een half jaar eerder getoond heeft. De cinematics waren/zijn wel top.
???, :+ , ik geloof mijn ogen niet, ga je mond spoelen en snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Ik ben absoluut geen fanboy maar vondt halo 1/2 toch wel sub toppers. Ik heb hier uitzicht op het davilex kantoor en als ik die pikkies zie lopen moet ik elke weer lachen, davilex kwaliteit is een groot woord... :+

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
Oke hier reageer ik graag even op. Natuurlijk mag iedereen zijn eigen mening hebben, maar om het nu van een Davilex niveau te noemen...beetje triest. Persoonlijk ben ik absoluut geen Microsoft Fanboy, aangezien ik graag alle games op alle platforms speel. (en daarbij is Halo ook geen spel van Microsoft, en was het zelfs oorspronkelijk voor de Mac bedoeld)
GoW was inderdaad super, geweldige gameplay, goeie graphics, goeie muziek, en al met al een super sfeer. Halo daarentegen had dat ook toen het uit kwam. De gameplay was/is ongekend goed voor een console shooter, met maar weinig voorlopers die van hetzelfde niveau konden spreken. Grafisch gezien waren er maar weinig spellen op consoles te vinden die zich met Halo konden meten, en de muziek, zoals een paar posts boven je vermeld, zorgden toch wel enigsinds voor kippenvel.
De Halo reeks is tot nu toe een goede reeks, al heeft deel 2 bij veel fans wel voor enige teleurstelling gezorgd. Toch denk ik dat men met deel 3 de serie goed af zal sluiten en het vaandel hoog houdt.

En de cinematics wel top? Waarom? In Halo en Halo2 zaten überhaubt niet eens zoveel cinematics, en dit waren letterlijk cutscenes, om meer een verbintenis tussen levels te maken. Echt te vergelijken met het werk van Blizzard (niet ingame dus dat gaat eigenlijk niet op) of GoW vind ik het niet...

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

De Halo reeks moet het hebben van hypen en een ijzersterke marketing. De spellen zelf zijn kwalitatief in verhouding tot andere games in dezelfde periode bagger.
Dus :'( Ik heb 10.000 7493 potjes online gespeeld met een baggergame :N Zonde van mijn tijd dus :(

Ik deed het ook alleen omdat mijn vrienden het ook deden, samen met miljoenen anderen. Elk potje van 12 minuten was leuk, we hadden lol, ruzie, en gingen weer veel langer door dan nodig was. Overal actie, altijd gebeurde er wat. Drukte je op next game, dan had het spel binnen 5 seconden 8 of 16 (afhankelijk van gametype) mensen gevonden, en zat je binnen 10 seconden online: 24/7. Mooie tijd, en dan kom ik er nu achter dat het bagger was, en ik net zo goed A1 Racer kon spelen.

Bummer voor mij dan :/

Nouja, als Halo 3 online net zo bagger is als Halo 2, dan ga ik er maar weer mijn tijd in verdoen denk ik.
Het zal bij lange na niet de kwaliteit evenaren die GOW tegen die tijd al een half jaar eerder getoond heeft. De cinematics waren/zijn wel top.
Gears was mooi ja. Ook met vrienden gespeeld online. Een maandje, nu allemaal weer Halo 2 als we online samenspelen.

Owja: Een spel hypen wat al 2x bagger was, lukt je dus echt niet :)

[ Voor 34% gewijzigd door PWM op 10-04-2007 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
PWM schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 16:25:
[...]

Overal actie, altijd gebeurde er wat. Drukte je op next game, dan had het spel binnen 5 seconden 8 of 16 (afhankelijk van gametype) mensen gevonden, en zat je binnen 10 seconden online: 24/7. Mooie tijd, en dan kom ik er nu achter dat het bagger was, en ik net zo goed A1 Racer kon spelen.

[...]
Hahahaha lol. _/-\o_
Krijgen we bij Halo3 dan ook een uitnodiging voor de multiplayer Beta van Grachtenracer360? O-)

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
Wat een onzin, halo bracht voor het eerst gameplay in wijde omgevingen gecombineerd met voertuigen, was zeker wel innovatief. Voor mij destijds een net zo'n grote ervaring als half-life. Halo2 was qua singleplayer niet vernieuwend, maar qua multiplayer zeker wel. Tot vandaag de dag spelen velen mensen dit spel nog, en dat zijn prestaties die slechts enkele games op hun conto kunnen schrijven.

Over Halo 3 weet ik nog niets, maar het zal vast wel weer geweldig worden, aangezien de 2 voorgangers ook bijna perfect waren. Niets geen hype, de games waren en zijn gewoon tof om te spelen, als jij dat niet vind is dat jouw probleem, maar ik ga echt mijn tijd niet verdoen met een hype.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Heb crackdown gekocht en kreeg daar dus ook beta key voor Halo 3 bij.. heb alleen geen wireless verbinding op mijn Xdoos om hem aan het internet te connecten. Is Halo 3 beetje intressant voor mensen die ook geen Halo 1 & 2 hebben gespeeld?

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
SpoTs schreef op woensdag 11 april 2007 @ 09:07:
Heb crackdown gekocht en kreeg daar dus ook beta key voor Halo 3 bij.. heb alleen geen wireless verbinding op mijn Xdoos om hem aan het internet te connecten. Is Halo 3 beetje intressant voor mensen die ook geen Halo 1 & 2 hebben gespeeld?
JA! En als je Halo en Halo2 niet hebt gespeeld, gewoon alsnog kopen en spelen, krijg je geen spijt van...

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
zal is ff knutselen dan zodat ik internet op me xdoos heb. geen zin om 80 euro neer te leggen voor zo een wireless adapter :S . Kan ik weer is verbinden met Inet op dat ding.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Weltschmerz schreef op woensdag 11 april 2007 @ 10:03:
[...]

JA! En als je Halo en Halo2 niet hebt gespeeld, gewoon alsnog kopen en spelen, krijg je geen spijt van...
Kleine toevoeging, is eerder gezegd:

Als je nu Halo 2 in je 360 stopt, krijg je een grafisch aangepaste versie. Halo 2 wordt daadwerkelijk gerendered in 720P. Ziet er echt stukken beter uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:09

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik hoop trouwens dat ze de interface niet zo verneuken als in Halo 2.

In Halo (1) had je goed overzicht, vooral ook in split-screen MP. Lekker breed gezichtsveld.

In Halo 2 echter zie je echt geen fuck omdat de resolutie zeg maar lager lijkt, je ziet een enorm wapen dat 1/3 van je beeld inneemt, en in die overige 2/3 zie je geen drol omdat je gezichtsveld heel smal is. Ik hoop echt dat dat in Halo 3 beter is, gewoon zoals in Halo 1.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09:53
DarkShadow schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 17:53:
[...]

Wat een onzin, halo bracht voor het eerst gameplay in wijde omgevingen gecombineerd met voertuigen, was zeker wel innovatief. Voor mij destijds een net zo'n grote ervaring als half-life. Halo2 was qua singleplayer niet vernieuwend, maar qua multiplayer zeker wel. Tot vandaag de dag spelen velen mensen dit spel nog, en dat zijn prestaties die slechts enkele games op hun conto kunnen schrijven.

Over Halo 3 weet ik nog niets, maar het zal vast wel weer geweldig worden, aangezien de 2 voorgangers ook bijna perfect waren. Niets geen hype, de games waren en zijn gewoon tof om te spelen, als jij dat niet vind is dat jouw probleem, maar ik ga echt mijn tijd niet verdoen met een hype.
Niet om vervelend te zijn maar Operation Flashpoint was er eerder dan Halo en dat had al "gameplay in wijde omgevingen gecombineerd met voertuigen". Dus zo inovatief was Halo daarin niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt, O.F was er al veel eerder, maar liep tog niet zo lekker als dat in halo dat ging. (naar mijn mening)

en die legendary edition? LMAO !
Waarom moet ik z'n helm hebben? ik vind halo een vetter shooter maar kom op _-_

ik koop de game voor de game zelf, niet voor de goodies..

Hoe dan ook, halo 3 zal een top game worden en onbeslist massief gespeeld worden, zeker online :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 22:51
Baardmeester schreef op woensdag 18 april 2007 @ 02:23:
[...]

Niet om vervelend te zijn maar Operation Flashpoint was er eerder dan Halo en dat had al "gameplay in wijde omgevingen gecombineerd met voertuigen". Dus zo inovatief was Halo daarin niet.
Vergeet Tribes 1 en 2 niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tribes is een TE vette game, ik heb intens genoten van Tribes Vengeance. HEERLIJK dat vliegen enzo :P

ik moet zeggen dat ik daar voertuigen niet zo veel gebruikte NOG nodig had.
maar qua story kan tribes niet tippen aan halo3, qua online play zijn ze gewaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 10:34:
klopt, O.F was er al veel eerder, maar liep tog niet zo lekker als dat in halo dat ging. (naar mijn mening)

en die legendary edition? LMAO !
Waarom moet ik z'n helm hebben? ik vind halo een vetter shooter maar kom op _-_

ik koop de game voor de game zelf, niet voor de goodies..

Hoe dan ook, halo 3 zal een top game worden en onbeslist massief gespeeld worden, zeker online :D
Je hoeft die Legendary Edition toch niet te kopen :z Als je hem te duur vind, koop dan de normale editie.

Ik ga in ieder geval wél voor de Legendary Edition _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op woensdag 18 april 2007 @ 19:00:
[...]

Je hoeft die Legendary Edition toch niet te kopen :z Als je hem te duur vind, koop dan de normale editie.

Ik ga in ieder geval wél voor de Legendary Edition _O_
en doe je dat dan voor het mooie hoesje? of voor de helm? :P

zie je straks allemaal kinderen thuis zitten met z'n ding op hun hoofd. rond rennend over straat als masterchief, schreewend: PEW PEW.

hahaha, ach ja.. tis maar wat je leuk vind :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
Ik wil ook wel die Legendary Edition hebben, maar van te voren wil ik wel even weten of daar dat artbook ook bij zit, This release comes at a suggested retail price of $69.99 and is similar to what you'd expect out of most collectors' editions. The first bonus disk found in the Legendary Edition (that being the one with the "Making of Halo 3" documentary) will be included in this release as well as a Halo fiction and art book., ja dus. Oke, ik ga voor die Legendary, lekker hebbedingetje :P

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die extra's zijn vaak nog wel te vinden online, vind het onnodig om daar 20 euro meer voor neer te leggen.. maarja.. ik ben dan ook puur hollander :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 09:43:
[...]

en doe je dat dan voor het mooie hoesje? of voor de helm? :P

zie je straks allemaal kinderen thuis zitten met z'n ding op hun hoofd. rond rennend over straat als masterchief, schreewend: PEW PEW.

hahaha, ach ja.. tis maar wat je leuk vind :D
Het is geen helm voor op je hoofd :+

Het is een helm die over de houder van je DVD hoesjes heen gaat. Ziet er echt wel leuk uit :) Ik heb hem in ieder geval ge-preordered. Met letterlijk duizenden online potjes Halo 2 kan ik me er geen buil aan vallen.

Beta testing is trouwens begonnen voor Intern MS personeel en mensen die uit zijn gezocht op hun Halo 2 speeltijd. Sailing, Yarr!!

De Beta is dus nu in Beta :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
PWM schreef op donderdag 19 april 2007 @ 11:36:
[...]

Het is geen helm voor op je hoofd :+

Het is een helm die over de houder van je DVD hoesjes heen gaat. Ziet er echt wel leuk uit :) Ik heb hem in ieder geval ge-preordered. Met letterlijk duizenden online potjes Halo 2 kan ik me er geen buil aan vallen.

Beta testing is trouwens begonnen voor Intern MS personeel en mensen die uit zijn gezocht op hun Halo 2 speeltijd. Sailing, Yarr!!

De Beta is dus nu in Beta :+
Kun je me even DM-en waar je hem hebt ge preordered?

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Weltschmerz schreef op donderdag 19 april 2007 @ 13:07:
[...]

Kun je me even DM-en waar je hem hebt ge preordered?
Kan al niet meer helaas. Amazon UK had hem in de pre-order lijst, maar hebben hem daar af gehaald. Nu kan je alleen maar een Alert krijgen als hij er weer op komt. Voordeel, de mensen die hem wel hadden ge-pre-ordered (kon 3 dagen) hebben daarna nog de bevestiging gehad dat ze op de lijst staan :) (109,-)

Afbeeldingslocatie: http://ec1.images-amazon.com/images/P/B000OMGCB0.02._SCLZZZZZZZ_V23580169_SS500_.jpg

De helm gaat dus over die houder heen, niet over je hoofd :)

[ Voor 11% gewijzigd door PWM op 19-04-2007 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
PWM schreef op donderdag 19 april 2007 @ 13:12:
[...]

Kan al niet meer helaas. Amazon UK had hem in de pre-order lijst, maar hebben hem daar af gehaald. Nu kan je alleen maar een Alert krijgen als hij er weer op komt. Voordeel, de mensen die hem wel hadden ge-pre-ordered (kon 3 dagen) hebben daarna nog de bevestiging gehad dat ze op de lijst staan :) (109,-)

[afbeelding]

De helm gaat dus over die houder heen, niet over je hoofd :)
Je weet toevallig geen andere sites? Ik kan helaas niet op internet (behalve tweakers...gelukkig dat dan weer wel) Toch maar eens even mensjens erop zetten...

Moehaha, ook gevonden en gepre-ordered... O-)

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha ok, een helm voor om je game case.. grappig maar zal niet goed passen in mijn game kast :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
Baardmeester schreef op woensdag 18 april 2007 @ 02:23:
[...]

heb operation flashpoint en tribes overigens ook gespeeld, maar dat was toch totaal andere gameplay. Idd je hebt gelijk, ook voertuigen. Toch voelde het bij mij in Halo pas echt geintegreerd aan, ook de grote van de levels en de storytelling heb ik in die vorm niet voor halo gezien. Ik denk dat het meer de combinatie van verschillende elementen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 15:04:
haha ok, een helm voor om je game case.. grappig maar zal niet goed passen in mijn game kast :P
Gamekast?

Op de eettafel, in het midden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

PWM schreef op donderdag 19 april 2007 @ 22:42:
[...]

Gamekast?

Op de eettafel, in het midden :)
:Y :Y

Gaat hier alleen niet op prijs gesteld worden :Y)

Ach, kan hij mooi naast m'n Halo boeken (First Strike, The Flood, The Fall Of Reach, Ghosts Of Onyx) op de TV staan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

De Controls zijn al een tijdje geleden beschreven:

Bron: Teamxbox
Left and right sticks: Movement and look. Just like H2.

Click left and right sticks: Crouch and zoom – just like H2, although there is a “toggle crouch” option, so that you can stay crouched until you click the stick again.

A: Jump

B: Melee attack. Note: B may also be used to activate a subtle, but nifty context-sensitive feature.

Y: Switch to next weapon.

X: Activate mysterious new feature which on the cool scale falls somewhere between “crouch” and “activate Fantanas on speed dial.”

LT: Toss grenade.

RT: Shoot weapon.

LB: Cycle grenade type (you have at least three types of grenade now, so they must be cycled rather than switched).

RB: Pick up weapon/activate stuff/reload/use turrets and so on.

Note: If you hold LB while standing over a dual wieldable weapon, you’ll pick it up in your left hand – a huge improvement over the “Y” button in Halo 2. This doesn’t affect grenade cycling, because you can still tap LB to cycle grenades, but you can’t toss ‘em while dual wielding anyway. So it’s moot. After about ten minutes of play, it feels incredibly natural, with the lone downside that you have trouble adjusting when you go back to Halo 2. But more vitally, LB reloads the weapon in your left hand, individually when you’re dual-wielding.

BACK: Calls up the Multiplayer “player menu” – where you can mute jerks, see gamer data and so on. The back button is useful, but tough to press in really hectic action, since it’s so close to the Guide button.

START: Pause menu (which is translucent so you can adjust controls without losing track of what’s on screen) and one or two other significant goodies we haven’t revealed yet. From here you can also end or quit a game, naturally.

D-PAD: Used for sweet circular fighting game moves. No wait, my bad - it is currently used to activate team chat, but that’s very provisional. This is being given a lot of care and attention and is tied to other matters, such as your default settings and how team chat and proximity voice work. You’d be amazed how much testing and thought goes into this stuff.
Vooral die X is wennen :) Zit je de hele tijd Bubble Shields e.d. weg te gooien i.p.v. te reloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
PWM schreef op maandag 23 april 2007 @ 21:05:
De Controls zijn al een tijdje geleden beschreven:

Bron: Teamxbox

[...]

Vooral die X is wennen :) Zit je de hele tijd Bubble Shields e.d. weg te gooien i.p.v. te reloaden :)
Ik denk dat die bubbleshield gewoon de nieuwe granaat is. En de X dus een heel nieuw iets.

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Weltschmerz schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 08:38:
[...]

Ik denk dat die bubbleshield gewoon de nieuwe granaat is. En de X dus een heel nieuw iets.
De Bubble Shield is een verdedigings tool, geen granaat :)

Bungie heeft al aangekondigd, dat de speler 3 granaten tot zijn beschiking heeft, onder de oude knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Der zijn gelekte beelden van de beta uit. Check gamed.nl ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 21:48:
Der zijn gelekte beelden van de beta uit. Check gamed.nl ff.
En kijk er niet te goed naar ;)

De game wordt gespeeld op een 4:3 tv. De video is opgenomen op 640x480, en vervolgens geconverteerd naar 1280x720. Degene die dit gelekt heeft heeft hem in dit formaat gepost. Daarna is de video weer teruggezet naar 640x480 :') Dit om hem op alle sites te kunnen zetten zonder teveel bandbreedte te gebruiken.

Leuk om de gameplay te checken, maar ga geen oordeel vellen over de gfx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes, man daar had ik zo lang op gewacht , de eerste gameplay. Ik vindt het (ondanks slechte kwaliteit filmpje) er goed genoeg uitzien. Hm, snel nog effe doorsparen en dan heb ik mijn 360 bij de release van halo :D

wat een amateur is die man die dat speelt zech, hij wordt de hele tijd afgeknalt :+

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2007 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan niet goed zien in hoeverre dit level mooier is dan het origineel in Halo 2, maar t ziet er iig niet slecht uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
PWM schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 14:34:
[...]

De Bubble Shield is een verdedigings tool, geen granaat :)

Bungie heeft al aangekondigd, dat de speler 3 granaten tot zijn beschiking heeft, onder de oude knop.
Ehm, er zijn toch een hoop granaten die verdedigings tools zijn en niet om aan te vallen (smoke/flash) dus waarom zou dit er geen kunnen zijn? Het lijkt me niet erg handig om naar de grond te moeten mikken om hem voor je te deployen (het schild), maar wel heel erg tof om hem 10 meter vooruit te gooien terwijl je rent om er dan achter te gaan zitten. 8) Maar als het niet zo is, dan vraag ik me af wat die derde granaat is...

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smoke misschien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Weltschmerz schreef op woensdag 25 april 2007 @ 09:14:
[...]

Ehm, er zijn toch een hoop granaten die verdedigings tools zijn en niet om aan te vallen (smoke/flash) dus waarom zou dit er geen kunnen zijn? Het lijkt me niet erg handig om naar de grond te moeten mikken om hem voor je te deployen (het schild), maar wel heel erg tof om hem 10 meter vooruit te gooien terwijl je rent om er dan achter te gaan zitten. 8) Maar als het niet zo is, dan vraag ik me af wat die derde granaat is...
Je hoeft er niet achter te gaan zitten ;) Het is een schild die om je heen komt :)

Derde granaat is al een keer beschreven door Bungie. Het is een soort van granaat die de Duitsers gebruikte, met zo'n stok er aan. Er zitten Spikes op, dus hij blijft hangen. Het is een vuurbal als hij ontploft.

[ Voor 14% gewijzigd door PWM op 25-04-2007 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
PWM schreef op woensdag 25 april 2007 @ 14:54:
[...]

Je hoeft er niet achter te gaan zitten ;) Het is een schild die om je heen komt :)

Derde granaat is al een keer beschreven door Bungie. Het is een soort van granaat die de Duitsers gebruikte, met zo'n stok er aan. Er zitten Spikes op, dus hij blijft hangen. Het is een vuurbal als hij ontploft.
Oh ja daar had ik inderdaad al eens iets overgelezen. Zou deze ook niet uit het Brute arsenaal komen? Om eerlijk te zijn vond ik dat allemaal een beetje jammer. In Halo had je echt verschillende wapens tussen partijen, en in Halo2 leek het opeens overal een "Covenant" versie van te komen... maar ach ja, het blijven super spellen...*hoopt stiekem toch even dat 3 meer richting 1 gaat ; )

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Het is jammer dat zo'n video online komt, vooral om de bagger kwaliteit, en mensen die denken dat ze daarmee kunnen oordelen over de graphics. Aan de andere kant, kan je dus wel een kleine analyse doen :) Van Xbox360Fanboy

Matchmaking Menus
  • New veto system implemented.
  • Military ranks are used and the use of XP points help to determine a player's skill level.
  • Three types of matches: Ranked, Social and Custom.
General Multiplayer
  • Spiffy new spawn animation we call the "blue grid sweep".
  • Spawn with an Assault Rifle and two frag grenades
  • Map is called Last Resort and is a re-creation of Zanzibar, but on crack.
  • Every HUD notification (deaths, awards, weapon pickups) pops up very bubbly-like.
  • Air lifts are included in multiplayer.
  • Teammate's letter/code identifier expands when near, revealing their gamertag.
  • Overall, the entire HUD has a slight concave effect as if looking through the helmet.
  • Underneath the health bar on the HUD is some sort of navigation compass.
Weapon Information
  • Weapons featured: Assault Rifle, Battle Rifle, Plasma Pistol, SMG, Sniper Rifle, Shotgun, Spiker, Spartan Laser, Brute Shot, and Needler.
  • The Sniper Rifle's radar features a bright green picture in picture scope.
  • The Shotgun now holds 6 rounds instead of 8.
Equipment Information
  • Equipment items featured: Bubble Shield and Power Drainer
  • Equipment item listed under grenades on HUD.
  • First equipment item is picked up by walking over it, no button pressing needed.
  • Bubble Shield is a cone type device that doesn't move, can be entered by any person, but no weapon can penetrate it.
Vehicle Information
  • The Warthog, Ghost and Mongoose are shown. Both the Warthog and Mongoose are demoed.
  • Hold the "RB" to get into a vehicle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Kick:

Het Friends&Family Beta programma is van start (zou vanacht pas gebeuren).

Dit zijn Bungie medewerkers, hun vrienden, en een paar duizend Halo 2 gamers die een code in hun PM hebben gehad om de Beta vandaag al te downloaden :)
FRIENDS AND FAMILY FIESTA
You may have heard rumors, tales whispered in dark corners of mysterious taverns. Bearded men speak in icy tones of a legend. A secret level of Public Beta, called ‘Friends and Family.” Aye, such a thing exists. It is the same beta, sent out a few days earlier, to Bungie Friends and Family. We never revealed how you became a friend or a family member, and nor will we. Some of ye already know who you are and how you’ll be getting your invite. Others, in for a rare treat.

A selection of Bungie.net members – regulars all - has been picked using a semi-random process devised by our own Roger Wolfson and Tom “Achronos” Gioconda. Those lucky winners have already been picked and collated. Next week, on the evening of the 11th of May, they will receive a Friends and Family code, delivered to one place and one place only. Their PM mailbox right here on Bungie.net. Spread the word – a small percentage, but still a significant number of Bnet loyalists, are getting the Golden Ticket delivered straight to their Bnet PM mailbox.

For those of you who “win,” congratulations. And for those who find that PM Mailbox empty on the 11th, our commiserations. NOTE: These winners have been picked; the ONLY way to find out is by checking that PM mailbox here on Bnet on the 11th. Do NOT ask us if you’ve won or not. We can’t tell you. Do NOT try to create a new account – it’s already too late. Do NOT spam the forums. The matter is settled.

For everyone else, the same avenues for the normal Public Beta still exist – for most of you, that means playing via specially marked versions of Crackdown (still available in stores) and a few others won contests from their regional Xbox organization.

But it’s all so much. If only I had help.
Voor de regelmatige spelers van Halo 2: Je hebt tot morgenavond kans om alvast een code te krijgen :)

[ Voor 80% gewijzigd door PWM op 10-05-2007 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:52

Martinspire

Awesomeness

Als het goed is komt ie dus binnen nu en een paar minuten tussen de downloads voor crackdown te staan. Laten we het dus nu over de beta hebben ;)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesseh
  • Laatst online: 29-08 18:47
Vanaf 2 uur toch pas? Zie ook de countdown op Bungie.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Niiice , ik zag hem net nog niet staan maar zo meteen maar checken natuurljik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iken374

Iken374

webhostingtalk.nl

Ik heb hem al rond 10 uur kunnen downloaden en binnen 5 minuten (20Mbit verbinding) waren die 900mb binnen dus dat is lekker rap. Ben nu aan het spelen en het speelt erg goed moet ik zeggen. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Iken374 op 16-05-2007 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesseh
  • Laatst online: 29-08 18:47
Hmm, hier staat 'ie nog in het grijs... of mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-09-2024
Jesseh schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 11:04:
Hmm, hier staat 'ie nog in het grijs... of mis ik iets?
nope, hij is bij mij ook nog grijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb er zin in, helaas nog 8 uur wachten! ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iken374

Iken374

webhostingtalk.nl

Ik weet niet. Ik kreeg de code vanochtend (half 10) via de mail en nadat ik via 'redeem code' de code ingetoetst had begon het downloaden automatisch. Hierna kon ik hem ook gelijk opstarten en spelen via live. Er waren op dat moment bijna 1000 mensen online maar dat zal in de loop van deze dag wel meer worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
nja ik denk dat crackdown mensen wel tot 14:00 moeten wachten Zzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Laatst online: 06:50
Officiele LAunchdatum van halo 3 bekend!
Het is eindelijk officieel: Halo 3 komt er in september! Microsoft heeft zojuist de officiele launchdatum van Halo 3 voor de Xbox 360 bekend gemaakt. De VS ziet hem op de 25ste en wij in Europa een dag later, op 26 september 2007 (een dag voor mijn verjaardag!)

"Halo 3 is much more than a video game release; it's the biggest entertainment event of the year," zegt Peter Moore, corporate vice president van Microsoft's Interactive Entertainment Business, die drie jaar geleden ongeveer hetzelfde zij over Halo 2. "On September 25, we intend to deliver a finale that will go down in entertainment history and leave people around the world with an experience that will be shared and enjoyed for years to come."

ehm nee toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is al 4x gepost ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-09-2024
nudie schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 11:14:
nja ik denk dat crackdown mensen wel tot 14:00 moeten wachten Zzz
Maakt niet uit, ik vermaak me prima :P

http://www.youtube.com/watch?v=yIR3zVGLFLg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Het eerste wat je moet proberen:

Op High Ground is er een Turret gemonteerd. Gooi er een granaat tegen aan, en de Gattling Gun valt er af. Deze kan je oppakken. Als je dat wapen hebt, veranderd de view in 3rd person. Je loopt traag, spingt nauwelijks, en mikt moeilijk. Maar als je het door hebt, komt niemand meer bij je in de buurt _/-\o_

Verder kan je in Valhalla onderin de Base een Rocket Pod vinden. Zelfde verhaal, 3rd person, lopen traag etc. 1 Shot is dodelijk van dat ding. Geweldig om mee rond te lopen.

Laser speelt als gewoon wapen en is zeer desctructief.

Het mooie is, dat de balans zo goed is. Met geen 1 wapen ben je je leven zeker, omdat je met een laser of sniper de gast met de Gattling of Rocket Pod makkelijk omlegt, maar zodra diegene te dichtbij is, wordt het verhaal weer omgedraait.

Dual Wielding werkt ook erg goed, maar zorg ervoor dat je 2 verschillende wapens in je handen hebt voor het juiste effect.

Als laatste is er de Plasma Pistol. Als je die laadt en tegen een rijdend voertuig schiet (maakt niet uit welke), staat het ding in 1 keer stil. Handig vooral op Snowbound, of bij elke Capture the Flag waar jouw vlag ergens op een voertuig weggereden wordt.

Ga na een paar potjes ook zeker naar www.bungie.net waar als jouw statistieken staan, en je de potjes die je hebt gespeeld kan analyseren.

[ Voor 24% gewijzigd door PWM op 16-05-2007 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thx voor de tips :), ben nog redelijk noob in Halo 2, omdat ik die pas een tijdje heb, maar hoop met de H3 beta wat beter te worden lol :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
haha geweldig, ik wil ook ff crackdown spelen maar niemand online. Zin in co-op, wachtend op Halo3? :D

Xbox Live = MiC NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

1,245 Players Online in Halo 3
De stand van 13.00 :)

Ik ben gewoon aan het werk vandaag. Heb inmiddels wel 55 Halo 3 Beta potjes op mijn naam :)

[ Voor 40% gewijzigd door PWM op 16-05-2007 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Dudes ... mag ik vragen wat jullie zo leuk vinden aan de HALO reeks ?? Naast wat grappige momenten in de game die redelijk weinig aanwezig zijn vond ik deel 1 op de PC helemaal niks aan :$

Als ik heel eerlijk ben valt het in hetzelfde rijtje als Doom III / Crysis straks => Hoop gangen met wat open gedeeltes en daar moet je het mee doen :/
Het heeft ook niet een aparte sfeer verder waarin je wordt ingezogen ofzo...

Enige reden dat ik kan bedenken is dat elk HALO deel laat zien wat de X-Box / X-Box 360 kan :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik vind het verhaal van Halo gewoon erg sterk. Zeker als je de boeken ook gelezen hebt. Het gaat dieper dan je denkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Angeloonie schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 13:21:
Ik vind het verhaal van Halo gewoon erg sterk. Zeker als je de boeken ook gelezen hebt. Het gaat dieper dan je denkt :)
Aah kijk ik wist dus niet dat er boeken van zijn :) Tell me more please !!

/EDIT :
Had ik kunnen verwachten ... niemand die nog iemand anders over iets wil vertellen / overtuigen ... nee zoek het op met GooGle dat overtuigt heel goed ... ** Zucht ;(

[ Voor 42% gewijzigd door nero355 op 16-05-2007 13:49 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

nero355 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 13:31:
[...]

Bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:29
Als je alleen de key hebt gekregen van iemand kun je dan ook de beta spelen of heb je ook crackdown nodig?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-03-2023
2 uur en nog geen signaal van een halo 3 demo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 13:09:
[...]

De stand van 13.00 :)

Ik ben gewoon aan het werk vandaag. Heb inmiddels wel 55 Halo 3 Beta potjes op mijn naam :)
Wat voor werk doe je eigenlijk als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
*Beta.

Ik wacht ook nog steeds in spanning in mn crackdown menu :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 14:02:
[...]

Wat voor werk doe je eigenlijk als ik vragen mag?
Titel: Consultant
Samenvatting: Ik klooi met Software

:)

Overigens zijn die 55 potjes van de week gespeeld, niet vandaag, als dat is waar je op doelt :P

[ Voor 17% gewijzigd door PWM op 16-05-2007 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De hele discussie over een al dan niet gehyped halo is best boeiend. Probleem is dat mensen vlug op de kast springen. Tot nu toe is halo vooral gegroeid in de multiplayer. De battles die ik heb gehad met halo 2 waren heerlijk, grote groepen, clash of the titans, dat idee. Maar de single player was nog eentoniger dan in deel 1. En een sterk verhaal maakt maar weinig goed als level na level in een gelijke omgeving afspeelt. Ik was het ook niet eens met de hoge cijfers die halo bleef ontvangen.

Toch kijk ik echt uit naar deel drie. Niet alleen in de hoop dat de singleplayer nu spannender en vooral veelzijdiger is, maar ook omdat we op een nieuw platform zitten- de 360 laat een sterke AI en een bizar mooie omgeving toe. We gaan het zien. Benieuwd of de tijden van halo 1 gaan herleven (maand na maand op xbc multiplayeren- en winnen :Y) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:42
[...]

/EDIT :

[...]

Had ik kunnen verwachten ... niemand die nog iemand anders over iets wil vertellen / overtuigen ... nee zoek het op met GooGle dat overtuigt heel goed ... ** Zucht ;(
Bij bol.com zoeken op engelse boeken met de titel Halo

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:02

Royz

Kleurenblind!!

PWM schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 13:32:
www.majornelson.com

16 mei is de start van de Beta :) Er staan op Bungie ook een nieuwe video over de Multiplayer online (ook op 360 marketplace).
Wauw, erg netjes dat ze de exacte datum ook echt hebben gehaald gewoon :)

Super!

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M1lamb3r schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 14:13:
[...]

Bij bol.com zoeken op engelse boeken met de titel Halo
Denk dat hij dat zelf ook wel snapt....hij wil uitleg over de boeken, waar het zoal over gaat.

Moeilijk he lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 22:51
ik kan hem nog niet starten :(, speciaal even gauw naar huis gereden vanuit mijn werk, beetje teleurgesteld, nou dan om 17.0uu maar weer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
klik hier, Bungie weet van de Crackdown vertraging en is ermee bezig.
Dus nog maar even wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iken374

Iken374

webhostingtalk.nl

Ik vind vooral de single player van Halo 1 er boeiend en ik weet nog goed de eerste keer dat ik het speelde, ik was gelijk hooked. Dit spel is gemaakt voor de console dus speel het aub niet op de pc, daar heb je namelijk vele andere goede games voor. Het spel voelde zo goed aan niet normaal en je kon gewoon merken dat er zolang aan gewerkt was. Hetzelfde had ik met hl2 trouwens. Anyways, halo was veel meer dan de hype, halo was gewoon goed. Ik ben erg benieuwd naar de single player versie van h3 want het multiplayer fraggen boeit me eigenlijk niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

[...]

/EDIT :

[...]

Tsjah, ik ga geen spoilers weggeven, dan koop je de boeken maar.

De boeken spelen zich iig af voor, tijdens en na Halo 1, en voor/tijdens Halo 2

Het nieuwste boek (nog niet uit) zal nog eerder voor Halo 1 plaatsvinden.

[ Voor 6% gewijzigd door Angeloonie op 16-05-2007 15:01 ]

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.