Het grote Halo 3 topic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste
Acties:
  • 9.891 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:42
Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 14:24:
[...]

Denk dat hij dat zelf ook wel snapt....hij wil uitleg over de boeken, waar het zoal over gaat.

Moeilijk he lezen.
Denk eerder voor jou, aangezien op bol.com gewoon een (beknopte) beschrijving van de boeken staat hoor..

spoiler: The Fall Of Reach
As the bloody Human-Covenant War rages on Halo, the fate of humankind may rest with one warrior, the lone SPARTAN survivor of another legendary battle. This was the desperate, take-no-prisoners struggle that led humanity to Halo - the fall of the planet Reach. Now, for the first time, here is the full story of that glorious, doomed conflict ...Almost on Earth's doorstep, Reach is the last military fortress to defy the brutal Covenant onslaught. But their highest priority is to prevent the Covenant from discovering Earth. The outnumbered soldiers seem to have little chance, but Reach is the secret training ground for the very first 'super soldiers'. Code-named SPARTANs, these bioengineered and technologically augmented warriors are the best - quiet, professional and deadly. As the ferocious Covenant attack begins, a handful of SPARTANs stand ready to wage ultimate war. And at least one of them - the SPARTAN 'Master Chief' - will live to fight another day on a mysterious and ancient artificial world called Halo ...

spoiler: The Flood
The Human-Covenant War, a desperate struggle for humankind's very survival, has reached its boiling point on the mysterious ring world called Halo. But the fierce Covenant warriors, the mightiest alien military force ever known, are not the only peril. As the fortress world of Reach and its brave defenders were bombarded to rubble, a single cruiser fled the carnage with the battle's only human survivors - Captain Keyes, his small crew of Marines, and the last SPARTAN super-soldier, the Master Chief. With the cruiser's artificial intelligence, Cortana, concealed in his battle armor, the Master Chief crash lands on Halo in the midst of a massive Covenant occupation. Curiously, the alien soldiers appear to be searching for something hidden on the ring. Built by a long-dead race, Halo harbours many deadly secrets, but one overshadows them all. Now the Master Chief must lead the scattered troops in a brutal race to unravel Halo's darkest mystery - and unleash its greatest source of power ...

spoiler: First Strike
The Human-Covenant war rages on as the alien juggernaut sweeps inexorably toward its final goal: destruction of all human life. Halo has been destroyed and the threat it posed to sentient life neutralized. But victory has come at a terrible cost for the UNSC. Thousands of valiant soldiers fell in the battle to prevent the alien construct from falling into the enemy's clutches. Now, everything depends on the Spartan known as the 'Master Chief'. Yet even with the aid of the artificial intelligence Cortana, the Master Chief will be hard-pressed to rescue survivors and evade the Covenant ships patrolling the remains of Halo in debris-strewn space. Ahead lies a dangerous voyage home, through a gauntlet of Covenant forces. For the sake of all, the Master Chief and his war-torn squad must not only survive, but take the fight to the enemy with a decisive first strike.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:08

Angeloonie

Cheeseburger Addict

M1lamb3r schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 15:07:
[...]

Denk eerder voor jou, aangezien op bol.com gewoon een (beknopte) beschrijving van de boeken staat hoor..
Je vergeet er 1 :P

spoiler: Ghosts of Onyx
The Spartan-II program has gone public. Tales of super-soldiers fending off thousands of Covenant attacks have become the stuff of legend. But just how many Spartans are left?While the Master Chief defends a besieged Earth, and the myriad factions of the Covenant continue their crusade to eliminate humanity, an ultrasecret cell of the Office of Naval Intelligence known as "Section Three" devises a plan to buy the UNSC vital time. They're going to need hundreds of willing soldiers, though . . . and one more Spartan to get the job done.The planet Onyx is virtually abandoned and the perfect place to set this new plan in motion. But when the Master Chief destroys Halo, something is triggered deep within Onyx: Ancient Forerunner technology stirs, and fleets of UNSC and Covenant race to claim it to change the course of the Human-Covenant War.But this reawakened and ancient force may have plans of its own . . .

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Lol zijn er serieus boeken over halo? Ik vindt het maar een flut-verhaaltje :9

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 19:00
evilpin0 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 15:12:
Lol zijn er serieus boeken over halo? Ik vindt het maar een flut-verhaaltje :9
Hmm dat is wel bizar, aangezien het merendeel van de mensen het een goed verhaal vinden. Persoonlijk vind ik juist het verhaal, en de muziek, van Halo een bepaalde sfeer zetten waardoor het spel afwijkt van andere fps.
Als je Halo zo'n flut verhaal vind hebben, dan vraag ik me af wat voor verhalen jij bijvoorbeeld graag zou willen lezen of zien?

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Weltschmerz schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 15:20:
[...]

Hmm dat is wel bizar, aangezien het merendeel van de mensen het een goed verhaal vinden. Persoonlijk vind ik juist het verhaal, en de muziek, van Halo een bepaalde sfeer zetten waardoor het spel afwijkt van andere fps.
Als je Halo zo'n flut verhaal vind hebben, dan vraag ik me af wat voor verhalen jij bijvoorbeeld graag zou willen lezen of zien?
Het bekende halo deuntje was wel relext idd.
Vindt het verhaal egenlijk behoorlijk 13in een dozijn (vreemde planet, extre sterke held, alles vernietgend wapen, aliens en nog meer aliens), lees nooit boeken.Tsja nu ik eraan denk kan ik ook niet zoveel games naar boven krijgen met een sterk verhaal alhoewel ik ze zeker gespeelt heb (met rpg's buiten gelaten dan). Mischien heb ik gewoon niet op de details gelet.

@nero355
Ja rpgs's... ;)
Als die een slecht verhaal hebben is het helemaal huilen.
In bioshock games wordt ik ook altijd helemaal opgeslokt door het verhaal, vooral met die starwars rpg had ik niet verwacht dat het zo goed was, de opvolger (sith lords) die niet door bioshock was gemaakt was ook duidelijk veel minder kwa verhaal (maar nog wel leuk).

[ Voor 21% gewijzigd door evilpin0 op 16-05-2007 15:32 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

evilpin0 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 15:25:Het bekende halo deuntje was wel relext idd.
Vindt het verhaal egenlijk behoorlijk 13in een dozijn (vreemde planet, extre sterke held, alles vernietgend wapen, aliens en nog meer aliens), lees nooit boeken.Tsja nu ik eraan denk kan ik ook niet zoveel games naar boven krijgen met een sterk verhaal alhoewel ik ze zeker gespeelt heb (met rpg's buiten gelaten dan). Mischien heb ik gewoon niet op de details gelet.
De Zelda reeks is toch altijd wel erg goed geweest ook al moet je elke keer weer die stomme princes redden :D

Daarnaast mag er wel een King Arthur game uitkomen dat is ook wel gaaf altijd :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
Nog steeds niets in crackdown :(, heb ik weinig aan mn vrije dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:29
Hoe zou je aan zo'n key kunnen komen zonder crackdown te kopen?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
henkyyyyyyy schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 15:47:
Hoe zou je aan zo'n key kunnen komen zonder crackdown te kopen?
niet (meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Hmm jammer er staat er 1 op marktplaats voor 15 euro, maar dan moet ik eerst geld overmaken, dat vind ik toch wel een beetje riskant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Denk je eens in voor de ander, ik zou nooit een game opsturen voordat er betaald is. Je kan natuurlijk altijd vragen of je mag afhalen en aan de deur betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
DarkShadow schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 16:01:
Denk je eens in voor de ander, ik zou nooit een game opsturen voordat er betaald is. Je kan natuurlijk altijd vragen of je mag afhalen en aan de deur betalen.
Tuurlijk heb ik hierbij stilgestaan. Helaas woont hij te ver weg, dus gaat het feestje niet door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25
geen aardige tweakers hier die bijv. EN een code hebben EN crackdown?

of toevallig 2 codes gekregen omdat ze meerdere registraties hadden...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Hmm dan hou ik me ook aanbevolen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 16:24:
geen aardige tweakers hier die bijv. EN een code hebben EN crackdown?

of toevallig 2 codes gekregen omdat ze meerdere registraties hadden...
Denk het niet, ik zou gewoon Crackdown kopen, de game zelf is het ook wel waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeSs
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-01 11:25
heb ff een vraag je als ik nu crackdown in de winkel koop kan ik dan alsnog meedoen met de halo3 beta(das eigelijk het enige waarom ik crackdown zou kope atm)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NeSs schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 17:25:
heb ff een vraag je als ik nu crackdown in de winkel koop kan ik dan alsnog meedoen met de halo3 beta(das eigelijk het enige waarom ik crackdown zou kope atm)?
Als er een sticker op het doosje zit waarop staat :

Includes invitation to Halo 3 multiplayer beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 17:19:
[...]

Denk het niet, ik zou gewoon Crackdown kopen, de game zelf is het ook wel waard :)
grapjas... de crackdown demo staat in mijn top 3 van slechtste spellen van 2007 (alleen gerekend over spellen die ik ook echt gespeeld heb)

[ Voor 11% gewijzigd door Phusebox op 16-05-2007 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 17:51:
[...]

grapjas... de crackdown demo staat in mijn top 3 van slechtste spellen van 2007 (alleen gerekend over spellen die ik ook echt gespeeld heb)
Lol, en dat is waarschijnlijk omdat je er niks van snapte en je agility niet eens op 1 ster kreeg? :+

Ik hoorde wel van meer mensen die er geen zak van snapten dat ze het ook een kutgame vonden. Tis een topgame, check de cijfers er maar op na :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:29
Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 17:54:
[...]

Lol, en dat is waarschijnlijk omdat je er niks van snapte en je agility niet eens op 1 ster kreeg? :+

Ik hoorde wel van meer mensen die er geen zak van snapten dat ze het ook een kutgame vonden. Tis een topgame, check de cijfers er maar op na :P
Inderdaad. Crackdown is een erg cool spel, met vernieuwende gameplay. Dat is de hoofdreden geweest dat ik het spel überhaupt heb gekocht, de Halo 3 BETA invite is een leuke extra. :)
De downloadable content voor Crackdown is zijn marketplace points ook meer dan waard! :*)

Maargoed, back ontopic:

Halo³ Beta delayed until tomorrow?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou laten we fucking hopen van niet, heb de game speciaal vandaag gekocht ( nog door de regen naar de winkel gefietst ) :{ :{ :{

Wat staat er in die link? Ben nog op werk dus kan het niet zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 18:20:
Nou laten we fucking hopen van niet, heb de game speciaal vandaag gekocht ( nog door de regen naar de winkel gefietst ) :{ :{ :{

Wat staat er in die link? Ben nog op werk dus kan het niet zien
De link bevat het volgende bericht:
Beta delayed until tomorrow?

Microsoft and Bungie have been advertising the beta version of Halo 3 for some time now, but it's now 2.40pm on the 16th May, more than an hour and half after the client was supposed to be made available, and the community is in uproar.

Whilst those gamers who managed to bag themselves a code from one of the Xbox community sites are quite happily enjoying Halo 3 as we speak, those people who forked out for a copy of Crackdown have been left out in the cold.

There's currently no official word from Bungie or Major Nelson, who have been been inundated with angry posters, including school kids who hoped to download the client before they left for school and people who have taken the day off work just to get their first glimpse of the anticipated title. One guy on our friend's list (you know who you are) even sent a picture of himself tearing apart the Crackdown box in a fit of rage! That'll show them...nutter.

Bungie have stated that they have informed the guys at Xbox live and the problem should be rectified shortly, but we've heard different. A source close to Bungie tells us they've had huge problems with the server that unlocks the client to those who have a copy of Crackdown and that it will be some time before the problem is rectified; it's been suggested that the client download may not be available until tomorrow.

It's annoying we know, we've been waiting patiently by our Xbox 360 for the client to go live and its been driving us nuts, but alll we can do is keep our fingers crossed and hope that we won't have to wait another 24 hours. We're just hoping that it will be fixed! God help them if it isn't! Major Nelsons been getting some right stick as usual and the Bungie site has been inundated with angry gamers. We want Halo now!! It should be worth the wait though, so let's all calm down.

In the meantime, if you're looking for some Halo 3 action it's worth checking out the video from Rooster Teeth, who will be making machinima on Halo 3. It's on the Xbox live marketplace, or you can watch it at the Rooster Teeth official site.

Update: According to the Bungie forums,the Xbox Live helpdesk is now quoting 24 hours before we can play Halo 3

Another day of hanging around? Someone wake me up when they're ready.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grmbl...balen voor de mensen die er speciaal een dag voor hebben vrijgenomen idd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 17:54:
[...]

Crackdown sprak mij ook totaal niet aan. De hele stijl van de game trok me gewoon niet. Daarnaast de suffe gameplay met auto-aim, over-the-top krachten e.d.... Nee laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok als het je niet aanspreekt dan is het logisch natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 18:31:
mensen die er speciaal een dag voor hebben vrijgenomen idd..
LOL.

Das wel heel sneu...

_O-

[ Voor 6% gewijzigd door Format-C op 16-05-2007 18:45 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij zijn er wel mensen die speciaal vandaag vrij hebben genomen voor de Beta..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
ik had min of meer toevallig vrij, maar desondanks baal ik er flink van. Naja, morgen weer een vrije dag (maar dan wel met vriendin).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Wie heeft hem al wel? Zie best een aardige lijst al spelen. Misschien zo even teamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Ik baal nog erger; mijn XBOX is er vorige week mee gestopt en ze halen hem vrijdag pas op. Dan ben ik hem dus 2 weken kwijt. En dat terwijl de demo's van HALO3 en Forza2 te downloaden zijn. ;(

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
en de halo 3 beta duurt maar tot 6 juni toch?
las ik ergens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Phusebox schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 21:09:
en de halo 3 beta duurt maar tot 6 juni toch?
las ik ergens
Yes, maar dat zullen ze wel een dagje uitstellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 21:45
Yeah ik heb een Halo 3 Key gewonnen :)
Lache spel, wel pittig dat sniperen, maar met gewone guns lukt het best _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06:50
LOl

Het schijnt dat de mensen die crackdown gekocht hebben de beta vandaag NIET kunnen spelen.
Meerdere mensen hebben er last van. Net bij iemand gespeeld maar die had een invite gewonnen én crackdown. Via crackdown was hij echter NIET te downloaden/spelen.

Er waren ook niet veel mensen online.

4000 van de 30.000 beta's

hopelijk fixe ze het snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 21:45
Tomino schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 21:57:
LOl

Het schijnt dat de mensen die crackdown gekocht hebben de beta vandaag NIET kunnen spelen.
Meerdere mensen hebben er last van. Net bij iemand gespeeld maar die had een invite gewonnen én crackdown. Via crackdown was hij echter NIET te downloaden/spelen.

Er waren ook niet veel mensen online.

4000 van de 30.000 beta's

hopelijk fixe ze het snel!
Idd niet veel spelers, bij een match, moet ie spelers vinden, en dit duurde wel even, en toen zag ik idd ook zo`n 4000 spelers maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Staan er nu toch echt 8500 bij mij.

Ik heb van 16.30 tot 22.20 non-stop gespeelt :) Moet even sociaal gaan doen.

Elke seconde was het waard.

Laatste potjes gingen wel lekker :) (US Tijden trouwens)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/30529890fd79bd48acabf88c016399af/full.jpg

Ben nu Sergeant 3de klasse :+

Totaal nu 80 potjes gespeeld in 3 dagen.

[ Voor 44% gewijzigd door PWM op 16-05-2007 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Halo 3 / Crackdown : UPDATE!
Posted by lukems at 5/16/2007 5:22 AM PDT

SketchFactor writes:
UPDATE : 5/16/07 3:55 p.m.
We're happy to finally announce that the issues being faced with the Halo 3 beta and Crackdown will be resolved shortly. The Microsoft team has found a solution and it's undergoing final testing now.

Assuming the test pass goes according to plan, the fix will come in the form of a Crackdown title update within the next three to six hours.

We understand many of you were eagerly awaiting your chance to jump into the Halo 3 Beta and this technical issue has put a damper on your plans. Thankfully the fix is incoming and we're sincerely sorry for any inconvenience this has caused. Ultimately we hope this will all soon be a distant memory once you pick up the Spartan Laser, launch yourself from a Mancannon and enjoy online shenanigans with your friends.

As a reminder, people who already have the Halo 3 Beta are unaffected by this issue. We'll keep you posted as soon as we have more information.

Bron: Bungie.net
Dit bericht is gepost op 15:55 Pacific Time, dat is op 0:55 onze tijd. (If I'm correct).
Dat betekend dat de Beta ergens tussen 3:55 en 6:55 vannacht te downloaden is, mits alles goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Nog even opblijven dan maar? :+ :)

[ Voor 5% gewijzigd door Format-C op 17-05-2007 01:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem net even voor mn werk 1 potje gespeeld, gelijk 2e :P. Leuk dat je ook filmpjes kan opslaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Uiteindelijk dus een 12 uur vertraging. Dat is te behappen :)

De Beta is door dit gezeur verlengd met 4 dagen, dus da's ook mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
niemand met een spare-key dus hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan toch Crackdown kopen en dan na de beta weer verkopen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-04-2014
ik heb crackdown, maar hoe download ik halo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

fusion.fake schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 12:16:
ik heb crackdown, maar hoe download ik halo ?
Vanuit het DLC menu in Crackdown.

Sinds vanochtend dat het kan: 200.032 nieuwe gamers in Halo 3.

Kijk, dat is een hoop in die paar uren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Is het alleen mogelijk om de Beta te starten vanuit het menu van Crackdown?
Het zou handiger zijn geweest als de Beta in de demo lijst vermeld zou staan, want nu moet ik steeds Crackdown opstarten voordat ik Halo 3 kan spelen.

Wat betreft het spel: Tot nu toe beleef ik erg veel plezier aan de Beta, vooral de Brute Spiker in Duel Wield modus is erg cool! _/-\o_

[ Voor 23% gewijzigd door Yonix op 17-05-2007 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Yonix schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 12:21:
Wat betreft het spel: Tot nu toe beleef ik erg veel plezier aan de Beta, vooral de Brute Spiker in Duel Wield modus is erg cool! _/-\o_
Maar niet het meest effectief.

Gebruik eens een Spiker en Plasma naast elkaar :)

De 1 haalt het schild weg, de ander maakt het af. Erg effectief.

Er staan trouwens losse codes op Ebay. Ben je wel $80,- kwijt :+

[ Voor 7% gewijzigd door PWM op 17-05-2007 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-09-2024
Kun je in de beta ook de look controles aan passen?? ik ben het namelijk andersom gewent. (naar boven is naar boven kijken en naar onder is naar onderen kijken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Civic519 schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 13:52:
Kun je in de beta ook de look controles aan passen?? ik ben het namelijk andersom gewent. (naar boven is naar boven kijken en naar onder is naar onderen kijken)
Dat is mogelijk:

Start -> Settings -> Controls -> Look Inversion: Inverted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-09-2024
Yonix schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 13:56:
[...]

Dat is mogelijk:

Start -> Settings -> Controls -> Look Inversion: Inverted.
Ow daar (je kunt naar rechts toe) moet je ook maar net weten :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Heeft iemand met een key al geprobeerd of hij 2 keer werkt?

Dus op 2 verschillende accounts, zoja dan hou ik me aanbevolen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Is er ook een manier om je splitscreen in te stellen? Want standaard staat ie horizontaal gesplitst plus je krijgt er twee zwarte balken aan de zijkanten bij (heb een hd ready tv). Niet echt optimaal. Een verticale split zou ideaal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Ik denk het niet, slaat overigens nergens op die splitscreen, waarom kunnen ze het niet uitrekken over het hele scherm. Hopelijk is dit bij de uiteindelijke versie gefixed.

De beta is overigens geweldig, ik snap niet wat mensen zeuren over de graphics, het is geen gears of war, maar van mij hoeft dat niet. Het kan trouwens niet eens, want Halo is gewoon veel meer weide omgevingen, bovendien is dit nog beta en dan ziet het er goed uit. Daarnaast is het vrij logisch om in een multiplayer beta de graphics en eyecandy wat terug te schroeven om het allemaal al soepel te laten verlopen.

Daarnaast is de gameplay gewoon zalig, het beste van halo 1 en 2 combined plus wat leuke extra's.

[ Voor 60% gewijzigd door DarkShadow op 17-05-2007 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn1992
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18:20
Heb net de beta via crackdown gedownload en gespeeld.
Vond dat het laden soms wel erg lang kan duren en ook het zoeken naar een game kan bij mij wel oplopen tot 5 minuten, maar het zal er ook wel mee te maken hebben dat het nog een beta is.
Maar verder vind ik het geslaagd, de nieuwe dingen zoals films maken, turruts/rocket launchers kunnen oppakken zijn erg leuk. Vind die laser eigenlijk wel wat te sterk.
De graphics zijn verder wel goed, niet het beste vergeleken met andere xbox games maar dat hoeft ook niet voor halo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
martijn1992 schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 22:28:
Heb net de beta via crackdown gedownload en gespeeld.
Vond dat het laden soms wel erg lang kan duren en ook het zoeken naar een game kan bij mij wel oplopen tot 5 minuten, maar het zal er ook wel mee te maken hebben dat het nog een beta is.
Maar verder vind ik het geslaagd, de nieuwe dingen zoals films maken, turruts/rocket launchers kunnen oppakken zijn erg leuk. Vind die laser eigenlijk wel wat te sterk.
De graphics zijn verder wel goed, niet het beste vergeleken met andere xbox games maar dat hoeft ook niet voor halo.
Op dit moment ondervind de BETA enkele problemen.

• ''Game Over'' bericht in title menu:

Wanneer je in het titelmenu een ''Game Over'' bericht te zien krijgt, waarin staat dat de Halo³ Beta tot een einde is gekomen kun je het volgende doen:
Restart your Xbox 360, and then do this:

- Go to the dashboard.
- Go to the ''System Tab''.
- Select ''Memory''.
- Highlight your hard drive
- Press Y
- Press X, X, LB, RB, X, X
- Say yes when prompted to do maintenance on your hard drive.

Let op: Dit verwijderd alle gedownloade updates voor alle Games in jouw lijst. Dit betekend dat je de updates opnieuw zult moeten downloaden bij het starten van een spel.

Bron: Bungie.net - Forum
• Een ander probleem is dat er geen informatie kan worden gedownload van de Xbox Live servers, dit betekend dat Matchmaking niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Iemand met een gemodde console die gekicked is van live die zijn gratis key wil doneren??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:23

BaT

henkyyyyyyy schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 14:29:
Iemand met een gemodde console die gekicked is van live die zijn gratis key wil doneren??
Zo'n key is geldig voor een eenmalige download, toch?

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn1992
BaT schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 16:21:
[...]

Zo'n key is geldig voor een eenmalige download, toch?
Klopt, je moet namelijk naar redeem code gaan om de code in te vullen, net als bij Live is de code maar een keer te gebruiken. Het is gekoppeld aan de user.

Er posten ineens niet meer zoveel mensen hier, geband :P?

[ Voor 8% gewijzigd door martijn1992 op 18-05-2007 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
martijn1992 schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 16:41:
[...]

Klopt, je moet namelijk naar redeem code gaan om de code in te vullen, net als bij Live is de code maar een keer te gebruiken. Het is gekoppeld aan de user.

Er posten ineens niet meer zoveel mensen hier, geband :P?
Hmm jammer! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henkyyyyyyy schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 14:29:
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 22:51
Rustig in dit topic, niet iedereen die dit speelde is gebanned toch? :P.

Zelf vind ik het wel een coole game, maar ben eigenlijk alleen te porren voor CTF met 1 of 2 vlaggen. De andere varianten zijn niet helemaal aan mij besteed. Ik vind de graphics trouwens best okay, niet super, maar zeker niet slecht, ben alleen zelf nog niet zo goed :P, dus nog ff goed door oefenen tot begin juni! Maar kopen doe ik hem zeker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het prima om met Gotters te spelen, alleen mijn friendslist is wel bijna vol..dus graag alleen mensen die ook vaak online zijn :P. Ik heb wel genoeg mensen in mijn lijst die er bijna nooit zijn :P. Mijn Gamertag staat wel in mn signature :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 12:36:
Thx voor de tips :), ben nog redelijk noob in Halo 2, omdat ik die pas een tijdje heb, maar hoop met de H3 beta wat beter te worden lol :P
Heh en nu zijn mn stats beter dan die van jou PWN :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie zijn er vanavond on-line?

Zal MMaRsu zo nog ff toevoegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik na 10 uur nog wel..moet eerst werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn1992
Heb ook Halo 3, weet nog niet of ik vanavond online zal zijn.
Maar m'n xbox live gamertag is RadianceNL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net nog ff halo gespeeld, maar toch wel een erg verslavend spelletje. in tegenstelling tot wat ik eerst zei Op het moment dat je net begint met spelen en je bent zoals ik shooters op de pc als bf2 en css gewent, voelt het allemaal erg statisch en stroef. Maar als je doorspeelt blijkt de gameplay toch dik in orde. Vooral als het wat beter lukt en je gebruik begint te maken van taktieken is het toch nog een erg vermakelijk spelletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rustig hierzo...
Heb vandaag weer ff gespeeld, ben nu rang 5 :P

V E T G O E D ! ! !

Heb me af en toe wel dood geërgerd aan Campers :( Heel leuk dat ze je zo goed kunnen snipen, maar het bederft het spelletje wel een beetje BOEL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 23:18
Domme vraag misschien... Heeft iemand linkje voor Halo 2 PC topic? Ben me rot aant zoeken en ik kan het niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vriesdude
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 10:06
Jokuh schreef op zondag 01 juli 2007 @ 03:16:
Domme vraag misschien... Heeft iemand linkje voor Halo 2 PC topic? Ben me rot aant zoeken en ik kan het niet vinden.
is er volgens mij nog niet, zat net ook al te zoeken :+

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

Interview met Hank O'Connor over Halo 3. :)

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Halo 3 en Halo Wars door elkaar heen geknutseld.. en?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 23:21:
[...]

Halo 3 en Halo Wars door elkaar heen geknutseld.. en?
Mooie trailer toch of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WTF!?, het moet niet veel gekker worden...

Wel leuk voor fans though :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 16:11:
WTF!?, het moet niet veel gekker worden...

Wel leuk voor fans though :P
Action Figures zijn in de US onverminderd populair. Er is waarschijnlijk een prima markt voor. Of het in de EU ook werkt, ik gok van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.wizkidsgames.com/halo/images/Scarab_HAC_LowRes.jpg

Deze is toch wel gaaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online
Zal wel aardig wat kosten ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

$250,- in een beperkte oplage van 500.

Valt me nog mee, het ding is alleen al 1.50 meter hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moortn
  • Laatst online: 21-08 16:07

Moortn

Hallo

Heb net dit gezien. Als dit geen foutje is, is dit natuurlijk en hele mooie bundel. €60 korting! Of krijg je direct de 12 maanden gratis en later nog 60 euro moet betalen?

[ Voor 10% gewijzigd door Moortn op 25-08-2007 09:52 ]

Jeej wat moet hier nou staan. Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Moortn schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 09:50:
Heb net dit gezien. Als dit geen foutje is, is dit natuurlijk en hele mooie bundel. €60 korting! Of krijg je direct de 12 maanden gratis en later nog 60 euro moet betalen?
Lijkt me mooi pakket ja,

heb alleen al de LE besteld

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik kan me niet voorstellen dat deze prijs klopt, dat zou een te mooie aanbieding zijn :)

The Forge wordt trouwens top:
Forge is a system that enables key ingredients of stock Halo 3 maps to be changed to your liking. We don’t want to call it a map editor, since the terrain’s layout is unchangeable, but you will be editing objects—and lots of ‘em. Everything from vehicles to spawn points can be added, deleted, changed and rearranged. You can move weapons to more logical locations, drop a few choppers behind a flag for a quick getaway or put teleporters in the same area for an instant CTF melee. We would say that the possibilities of modified maps are endless, but there is a memory limit that can be reached in Forge. Dollar amounts are associated with each edited item, but it basically comes down to memory allotment. It doesn’t take an actuary to figure out that you can place more teleporters in a map than you can Warthogs. Modified maps can be shared with the community as well, which is just another way that Bungie plans on strengthening the already sound Halo multiplayer community.

But there’s one other aspect of Forge that took us by surprise. Not only does Forge provide for the editing of objects one player at a time, but up to eight persons can be in the map at the same time, cutting, moving and pasting objects. Of course, these characters are armed with weapons, so Forge can essentially be turned into an on-the-fly editing-slash-deathmatch event.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:43
Mogen we al aftellen? :D _/-\o_ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Als je die Forge Video hebt gezien, kan je niet meer slapen:

http://www.xboxic.com/news/3572

Toch mooi dat ze het er in hebben kunnen stoppen. Tot voor kort wist ik niet eens van het bestaan van deze functie af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:43
Arf, ik zit nog op mn werk, kan hem niet kijken. Vanavond dan maar!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:08

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Stomme vraag:

Krijg binnenkort een Xbox 360 met de mooie actie van Bol.com erbij: kan niet wachten op Halo 3 :)
Anyway, ik heb dus nog nooit een Halo franchise spel gespeeld, is het nu wel handig om met Halo 3 te beginnen? (in terms of verhaallijn, plot, etc.) Zal ik het verhaal wel snappen?

Edit: ik kan natuurlijk Halo 1 en 2 erbij bestellen, maar ik denk niet dat ik de temptation kan weerstaan om direct aan Halo 3 te beginnen 8)7 :X

[ Voor 21% gewijzigd door Thrace Grumble op 06-09-2007 21:39 ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Demon Hunter schreef op donderdag 06 september 2007 @ 21:31:
Stomme vraag:

Krijg binnenkort een Xbox 360 met de mooie actie van Bol.com erbij: kan niet wachten op Halo 3 :)
Anyway, ik heb dus nog nooit een Halo franchise spel gespeeld, is het nu wel handig om met Halo 3 te beginnen? (in terms of verhaallijn, plot, etc.) Zal ik het verhaal wel snappen?
Als ik jou was zou ik Halo en Halo 2 er bij bestellen. Je kijkt ook niet alleen Matrix Revolutions, of LotR Return of the King

[ Voor 7% gewijzigd door Angeloonie op 06-09-2007 21:39 ]

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Demon Hunter schreef op donderdag 06 september 2007 @ 21:31:
Stomme vraag:

Denk dat je het opzich wel zal snappen met geen tot zeer weinig voorkennis. Meestal wordt er wel terug verwezen op vorige delen, maar niet zo erg dat je het spel niet meer snapt. En Halo 1 en 2 voor de Xbox zijn zo duur niet meer dus als je die koopt heb je ook weer heel wat uurtjes vermaak voor een paar tientjes.
In het Xbox 360 topic staat trouwens dat die versie niet op de markt zal komen. Sterker nog: de box Halo 3 met 12 maanden Xbox Live (link klopt niet meer) is nooit bedoeld te worden uitgegeven. Bol.com heeft het artikel enkele dagen geleden van de site gehaald. Mensen die er echt vroeg bij waren krijgen de bundel wel, maar andere grijpen dus mis...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:08

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

FeaR1986 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 21:39:
In het Xbox 360 topic staat trouwens dat die versie niet op de markt zal komen. Sterker nog: de box Halo 3 met 12 maanden Xbox Live (link klopt niet meer) is nooit bedoeld te worden uitgegeven. Bol.com heeft het artikel enkele dagen geleden van de site gehaald. Mensen die er echt vroeg bij waren krijgen de bundel wel, maar andere grijpen dus mis...
Ik was er op tijd bij :) Had ook zo'n fijn mailtje van Bol.com _/-\o_
Anyway, kan best nog wel es zijn dat ik Halo 1 en 2 er toch maar bij bestel, neem aan dat in de SP er redelijk makkelijk door heen te stampen valt >:)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• Mars18
  • Laatst online: 10-09 11:14
We mogen bijna :P

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• PWM
  • Niet online

PWM

Demon Hunter schreef op donderdag 06 september 2007 @ 21:41:
[...]

Ik was er op tijd bij :) Had ook zo'n fijn mailtje van Bol.com _/-\o_
Anyway, kan best nog wel es zijn dat ik Halo 1 en 2 er toch maar bij bestel, neem aan dat in de SP er redelijk makkelijk door heen te stampen valt >:)
Gewoon Halo 1 en 2 nu spelen op Single Player. Ben je mooi klaar als Halo 3 komt.

Voor het Multi-player stuk maakt het niet uit, gewoon beginnen met 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

heb zelf eindelijk Halo 3 besteld, >:) met retecool t-shirt. Nu nog proberen Halo 2 uit te krijgen op legendary.

Ergens op de eerste pagina staat iets over een legendary box, komt die ook echt of was dat een gerucht? Ik vind het wel een beetje overdreven, al die special uitvoeringen van dingen. Controlers, headsets, xboxen (Moet wel zeggen dat die xbox er erg gelikt uitziet.)

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Borgoth schreef op zondag 09 september 2007 @ 14:18:
heb zelf eindelijk Halo 3 besteld, >:) met retecool t-shirt. Nu nog proberen Halo 2 uit te krijgen op legendary.

Ergens op de eerste pagina staat iets over een legendary box, komt die ook echt of was dat een gerucht? Ik vind het wel een beetje overdreven, al die special uitvoeringen van dingen. Controlers, headsets, xboxen (Moet wel zeggen dat die xbox er erg gelikt uitziet.)
Afbeeldingslocatie: http://www.gameinformer.com/NR/rdonlyres/05921A7B-FEA4-4DD1-8BFA-0646131A0347/11867/image003.jpg
Afbeeldingslocatie: http://videogames.techfresh.net/wp-content/uploads/2007/05/14366699084652629e92004.jpg

Komt echt, en ik krijg hem *O*

[ Voor 55% gewijzigd door Angeloonie op 09-09-2007 14:34 ]

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

Er is weer een nieuwe trailer uit op xbox live, het gaat over een oude man die de oorlog heeft meegemaakt. Hij vertelt over dat hij nog weet dat hij achter een machine geweer op een warthogh zit en hun ammo op was. Dat ze hoorde dat er nog hoop was omdat MC nog niet dood was en dat hij zijn granade (?) had ge-armed.

De beelden zijn niet zo spectaculair, het gaat meer om wat hij vertelt.

edit:

hier een groepje dat een warthogh in het echt heeft nagebouwd >:)
http://gameroom.mlgpro.com/view/pwM2blUgIvI.html

[ Voor 14% gewijzigd door Borgoth op 15-09-2007 19:49 ]

• PWM
  • Niet online

PWM

Uit de Bungie weekly update:

http://www.youtube.com/watch?v=kvanJYOGlus

:)

Nog een paar dagen, en dat kunnen we

• rubbieus
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:50
PWM schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 19:19:
Uit de Bungie weekly update:

http://www.youtube.com/watch?v=kvanJYOGlus

:)

Nog een paar dagen, en dat kunnen we
_/-\o_
je moet daar om toch wel echt in een deuk liggen
"icecaps will stop melting instantly 8)7 "
Afrika
"Superhappyland"

[ Voor 12% gewijzigd door rubbieus op 16-09-2007 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

Hier uitgebruide info over een paar wapens uit H3.

Covenant:
Plasma rifle
Plasma pistol
Carbine
Needler
Beamrifle
Fuelrod cannon

Humans:
M6G Pistol
M9 Fragmentation Grenade
M7 / Caseless SMG
M90A Shotgun
Flamethrower
Fourth Grenade

Jammer dat het niet alle wapens zijn, mischien kan ik die ergens anders vinden. :)

edit:
@hieronder: Ik zie geen fout hoor. O-)

@zwAf: Grrr }:|

http://www.youtube.com/watch?v=P0TZZlv-biI&NR=1

[ Voor 10% gewijzigd door Borgoth op 17-09-2007 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Borgoth schreef op zondag 16 september 2007 @ 14:04:

Covernant:
O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Laatst online: 12:19
Borgoth schreef op zondag 16 september 2007 @ 14:04:

Fourth GranadeGrenade

Jammer dat het niet alle wapens zijn, mischien kan ik die ergens anders vinden. :)

edit:
@hieronder: Ik zie geen fout hoor. O-)
Ik wel :) :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:22
Borgoth schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 19:12:
Er is weer een nieuwe trailer uit op xbox live, het gaat over een oude man die de oorlog heeft meegemaakt. Hij vertelt over dat hij nog weet dat hij achter een machine geweer op een warthogh zit en hun ammo op was. Dat ze hoorde dat er nog hoop was omdat MC nog niet dood was en dat hij zijn granade (?) had ge-armed.

De beelden zijn niet zo spectaculair, het gaat meer om wat hij vertelt.
Als je even op youtube zoekt kan je het 2e deel ook vinden.
Dat is meteen een stuk spectaculairder, vooral de laatste 2 seconden.

Het zijn dan wel geen ingame beelden, maar als die maquette een voorbode is van het formaat van de levels en het aantal units in Halo3 dan gaat het echt spectaculair worden.

Deel1: http://www.youtube.com/watch?v=gegvi-U646U
Deel2: http://www.youtube.com/watch?v=Lu0ULPlmw4Y

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Die maquette is wel echt heel erg vet _/-\o_
Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.