Ik zie gewoon in een paar posts het bewijs dat rukkers die downloaden inderdaad geen enkel plezier in een spel kunnen hebben
Als je Bioshock of GoW gfx verwacht moet je misschien eens nadenken over
de stijl van de graphics die bij een spel horen.
Alsof je een Mario game afschiet omdat een loodgieter er in het echt anders uit ziet. Ach ja.
Ik vind het prima dat ik jullie, en je weet op die ik doel, niet tegenkom in de online games, en hoop dat jullie nooit plezier krijgen in een Halo game, of een game what so ever or that matter.
Bij Halo 2 was het overigens exact hetzelfde verhaal: GFX matig, Gameplay blabla, wat is hier bijzonder aan zeur zeur. 8 miljoen stuks verkocht, en zelfs op de 360 speelde 2 miljoen mensen het spel dit jaar gewoon nog online, tienduizenden games per dag, tot op de dag van vandaag. En dat allemaal in een matige, lelijke standaard game
Overigens hoeft niet iedereen Halo leuk te vinden hoor, bij lange na niet zelfs. Halo is echt niet een game die iedereen leuk vind, of iedereen aanspreekt. Je vind het leuk, of niet. Ik vind Zelda weer ruk, andere mensen zweren erbij. Ik haal het echter niet in mijn hoofd om Zelda een slechte game te noemen.
Iedereen moet spelen wat hij of zij leuk vind, en niks anders. Probleem is dat onze leechvrienden geen enkel respect voor een game op kunnen brengen, en dat blijkt weer.
Download maar lekker verder, op de PC, de 360, de Wii, en straks ongetwijfeld de PS3, en laat ons met rust over wat je er van vind. We stellen namelijk geen prijs op wat jullie vinden
[
Voor 14% gewijzigd door
PWM op 20-09-2007 22:34
]