Het grote Halo 3 topic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste
Acties:
  • 9.893 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JacquesDoekjes
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-09 19:00
Op gamersyde kan je de HD versie van de trailer downloaden ( http://www.gamersyde.com/news_5054_en.html ),
goed aan te raden omdat je dan goed kan zien hoe ontzettend gedetaileerd het geheel is. Normaal gezien zijn game-reclames dikkencrap, maar dit is een sterk staaltje hoe het wel zou moeten.

Uiteraard heerst de monkeyball trailer nog steeds ALLESCH
http://www.mybigball.com/
http://www.youtube.com/watch?v=a2WMmWMB8fo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:10
die maquette ziet er zeker goed uit, erg mooi gemaakt kan niet meer wachten om te spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik heb de releasedag iig vrij genomen :P

Spelen tot mijn ogen/handen het niet meer aankunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Jammer dat ik gewoon naar school moet, hopen dat er wat uitvalt zodat ik eerder naar huis kan :D

edit:
Ik weet niet of het al bekend was wie die 2 kinderen in die trailer waren. Er staat in halowiki dat dat Kelly-087 en masterchief zijn. :)
bron: http://halo.wikia.com/wiki/Spartan-087

[ Voor 53% gewijzigd door Borgoth op 21-09-2007 07:58 ]

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Hier een overzicht van de aanpassingen op Bungie.net voor Halo 3:

http://interviews.teamxbo...ienet-Enhancements-QA/p1/

De integratie tussen website en game is nog zo groot geweest als bij deze game. Mooi om te zien wat er allemaal mogelijk is.

Screenshots en filmpjes die je maakt op je 360 in de game, worden meteen ook op een eigen share op Bungie.net gezet, evenals 131464 verschillende soorten stats en nog veel meer.

[ Voor 24% gewijzigd door PWM op 18-09-2007 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:39

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Borgoth schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 12:42:
Jammer dat ik gewoon naar school moet, hopen dat er wat uitvalt zodat ik eerder naar huis kan :D

edit:
Ik weet niet of het al bekend was wie die 2 kinderen in die trailer waren. Er staat in halowiki dat dat Kelly-087 en John-117 zijn. :)
bron: http://halo.wikia.com/wiki/Spartan-087
En Spartan-117 is de Master Chief :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

raar dat zo'n groot spel maar 9 pagina's aan posts heeft. Hoe komt dat?

Verwijderd

Nou als ik zo es naar Nforce kijk dan denk ik dat dit topic vanaf vandaag een enorme vlucht gaat maken.. ;-)

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
jemig, bijna een week voor de release al uitgelekt. Dat doet pijn. :(

Verwijderd

nog een weekje en dan mijn gold abo icm halo 3 voor 60 euro :D

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
DarkShadow schreef op donderdag 20 september 2007 @ 10:53:
jemig, bijna een week voor de release al uitgelekt. Dat doet pijn. :(
Dat is redelijk 'normaal', het valt me nog mee --> zie hier

Hopelijk verstuurt Bol.com een beetje op tijd, kan niet wachten :P

Flickr | Lego collectie

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Dat is jammer.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:22
Ik zit eigenlijk te hopen dat MS de servers off-line houd voor Halo3 tot de officiele releasedate zodat niemand het spel voortijdig online kan spelen.

Singleplater boeit me niet zo veel.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

• PWM
  • Niet online

PWM

De mensen die het spel legaal in de winkel hebben gekocht zullen echt geen problemen hebben. Er ging een gerucht dat MS die mensen zou bannen, maar dat is al door Microsoft naar het rijk der fabelen verwezen.

Mensen die met een ge-Mod systeem met Halo 3 online gaan, zullen de gevolgen wel redelijk snel merken :+

• yzf1kr
Het gaat mij er meer om dat het niet leuk is dat er mensen zijn die al een week online kunnen oefenen waardoor jij meteen van alle kanten flinke ass-whooping krijgt. :(

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:46
PWM schreef op donderdag 20 september 2007 @ 14:54:
De mensen die het spel legaal in de winkel hebben gekocht zullen echt geen problemen hebben. Er ging een gerucht dat MS die mensen zou bannen, maar dat is al door Microsoft naar het rijk der fabelen verwezen.

Mensen die met een ge-Mod systeem met Halo 3 online gaan, zullen de gevolgen wel redelijk snel merken :+
Haha, de meeste mensen hebben de gevolgen al gemerkt van het gemod online willen gaan ;)

Mjn 360 is ook gemod (sorry, maar als zoiets mogelijk blijkt met een apparaat en je kan het zelf doen, dan begint het zo te kriebelen om uit te proberen...) Helaas moet ik nu zelf de consequenties ervan merken. Console = gebanned van Live... dus geen Halo 3 online voor mij. En dat is mijn eigen stomme schuld!

Zit nu wel te twijfelen om Halo alvast te proberen ondanks dat ik hem al gereserveerd heb. Ik koop het spel sowieso volgende, aangezien 1 en 2 ook origineel in de kast liggen. Dan moet 3 er ook origineel bijstaan. Maar de verleiding om vanavond al te spelen...

What a fine day for Science! | Specs

• PWM
  • Niet online

PWM

yzf1kr schreef op donderdag 20 september 2007 @ 15:02:
Het gaat mij er meer om dat het niet leuk is dat er mensen zijn die al een week online kunnen oefenen waardoor jij meteen van alle kanten flinke ass-whooping krijgt. :(
Wees gerust, het ging om ongeveer 100 exemplaren die te vroeg verkocht zijn. Met een verwacht aantal van 3 miljoen Halo 3 spelers volgende week, is de kans dat je ze tegen komt relatief klein ;)

Verwijderd

Harmsen schreef op donderdag 20 september 2007 @ 15:02:
[...]

Haha, de meeste mensen hebben de gevolgen al gemerkt van het gemod online willen gaan ;)

Mjn 360 is ook gemod (sorry, maar als zoiets mogelijk blijkt met een apparaat en je kan het zelf doen, dan begint het zo te kriebelen om uit te proberen...) Helaas moet ik nu zelf de consequenties ervan merken. Console = gebanned van Live... dus geen Halo 3 online voor mij. En dat is mijn eigen stomme schuld!

Zit nu wel te twijfelen om Halo alvast te proberen ondanks dat ik hem al gereserveerd heb. Ik koop het spel sowieso volgende, aangezien 1 en 2 ook origineel in de kast liggen. Dan moet 3 er ook origineel bijstaan. Maar de verleiding om vanavond al te spelen...
Die van mij is ook gemod, dezelfde dag dat ik hem kocht. Ik zit er totaal niet mee dat ik niet online kan spelen. Lekker belangrijk, weegt natuurlijk niet op tegen alle spellen zo van het internet plukken.

Tenminste niet voor mij. Online gamen doe ik wel op mijn PC :)

Dus ik ga deze straks meteen spelen en heb voor morgenavond/nacht alvast wat vrienden uitgenodigd :D

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:50

darkphoenix

Chikara

ik heb ook geen zin om een ban te krijgen. ik ga wel ff crysis spelen dat is een goede afleiding

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Verwijderd

Mijne is ook gemod vanaf dag 1 en ik zit nog steeds op Live :z . Ik ga dit weekend gewoon Halo 3 spelen, zie wel wat er gebeurd. Als ik gebanned wordt ( zou eens tijd worden ) jammer dan, wil toch nog een Core er bij voor veilige online play en Marketplace.

Overigens lijkt het me sterk dat MS mensen gaat lopen bannen vanwege het vroegtijd spelen van Halo 3, ze hebben zelf aangegeven dat dit alleen goldt voor mensen van MS zelf. Of dit moet gewoon een truc zijn, en bannen ze toch :9

@BacoNL: ik kan Live niet missen, té verslaafd aan Forza online en dalijk waarschijnlijk COD4 ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2007 16:23 ]

• yzf1kr
Weet er iemand waar ik hoge resolutie plaatjes kan vinden van de Master Chief?

We willen hem graag op canvas laten drukken voor een vriend van ons, maar dan is 1280*1024 toch wel aan de lage kant.

• PWM
  • Niet online

PWM

yzf1kr schreef op donderdag 20 september 2007 @ 16:31:
Weet er iemand waar ik hoge resolutie plaatjes kan vinden van de Master Chief?

We willen hem graag op canvas laten drukken voor een vriend van ons, maar dan is 1280*1024 toch wel aan de lage kant.
1600*1200: http://www.halo.fr/images/wallpaper/wallpaper198.jpg

2755*3505: http://www.bungie.net/ima...s/H3_Emotion_portrait.jpg

4008*2255: http://www.bungie.net/ima...3_Emotion-H_Landscape.jpg

In de game zelf kan je screenshots maken vanuit elke positie die je wilt. Die worden dan onder jouw account gepost op Bungie.net in 1920x1080

[ Voor 19% gewijzigd door PWM op 20-09-2007 16:40 ]

Verwijderd

Heb hem net binnen. Eerste keer dat ik een spel uit de halo reeks heb gespeeld. Vind het eigenlijk niet echt bijzonder, beetje hersenloos insecten ( of aliens? weet niet wat het is :P ) afschieten in het bos met matige graphics :S

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 17:15:
Heb hem net binnen. Eerste keer dat ik een spel uit de halo reeks heb gespeeld. Vind het eigenlijk niet echt bijzonder, beetje hersenloos insecten ( of aliens? weet niet wat het is :P ) afschieten in het bos met matige graphics :S
??? waar heb je hem dan gehaald?

Verwijderd

internet hij is al lang te downen

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:50

darkphoenix

Chikara

een dag bedoel je.

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 17:15:
Dan zul je wel een zeer slechte versie te pakken hebben, en het zijn buitenaardse insectachtige.

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:19
Begrijp daadwerkelijk niet waarom halo 3 zo bijzonder is. De graphics vallen tegen!!!! Gameplay ook niet echt bijzonder :S Recoil op wapens etc niet aanwezig en aimen is vrij simpel :S nahja...

Ik zal is een uur verder spelen en kijken of ik versteld zal staan, maar ik moet bekennen dat bioshock vele malen mooier was vanuit grafisch oogpunt te zien.

Halo 3 vind ik gewoon niet mooi en gewoon een shooter! Ik had er echt meer van verwacht. Ik heb zelf nooit 1 of 2 gespeeld. Ik ga na ajax maar eens coop doen met een maat, wellicht dat het dan beter is???

Maar nu vind ik er daadwerkelijk niets bijzonders aan en snap ik de hype niet???

Ik speel trouwens op 1080p!

Ik zeg eerlijk gears of war > halo 3!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Halo 3 is grafisch niet zo'n hoogstandje als GoW, dit omdat Halo vele male maar massaler is. In GoW heb je hoogstens 4 medeteammaten en 10 vijanden in beeld, in Halo kunnen dit er wel 100 zijn. En tja, misschien ligt de gameplay je gewoon niet, kan gebeuren. Verder koop gewoon dat spel. Stoer hoor dat je hem hebt gedownload :X Modden for the loose.

• Bigbadkip
  • Niet online
Als je geen Halo1 en 2 hebt gespeeld heb je geen echt recht van spreken.Dan mis je het hele verhaal, en daar gaat het om.

spoiler:
Word er in H3 nu eindelijk duidelijk waar (1)de Ark precies is, (2)wat de rol van de mensen is bij het activeren van een halo, (3)en waarom de forerunners dat gedaan hebben.

(4)Wie of wat gravemind is, (5)Waar de floodvandaan komen, (5)en waarom ze op de halo`s zijn bewaard/gestopt enz.

• PacinoAllstars
Muthas schreef op donderdag 20 september 2007 @ 18:15:
Halo 3 is grafisch niet zo'n hoogstandje als GoW, dit omdat Halo vele male maar massaler is. In GoW heb je hoogstens 4 medeteammaten en 10 vijanden in beeld, in Halo kunnen dit er wel 100 zijn. En tja, misschien ligt de gameplay je gewoon niet, kan gebeuren. Verder koop gewoon dat spel. Stoer hoor dat je hem hebt gedownload :X Modden for the loose.
De fucking free record verkocht hem vandaag al hoor in de lijnbaan, niet zo aangeslagen doen dat ik dat gare spel al eerder dan jou heb gespeeld :(

En ik zag sites een 10 voor graphics geven, dus ik veronderstelde dat ik iets ging meemaken wat ik nog nooit had gezien op de xbox 360. NIET DUS!
Bigbadkip schreef op donderdag 20 september 2007 @ 18:17:
Als je geen Halo1 en 2 hebt gespeeld heb je geen echt recht van spreken.Dan mis je het hele verhaal, en daar gaat het om.

spoiler:
Word er in H3 nu eindelijk duidelijk waar (1)de Ark precies is, (2)wat de rol van de mensen is bij het activeren van een halo, (3)en waarom de forerunners dat gedaan hebben.

(4)Wie of wat gravemind is, (5)Waar de floodvandaan komen, (5)en waarom ze op de halo`s zijn bewaard/gestopt enz.
Ik had me wel ingelezen op het verhaal, op een site stond alles uitgelegd (1 + 2)

[ Voor 39% gewijzigd door PacinoAllstars op 20-09-2007 18:22 ]

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

spoiler:

Wat is dat nu weer voor onzin? Volgens mij is het verhaal maar een onderdeel van een spel. Als het puur om het verhaal gaat, kan je beter een boek gaan lezen! Gameplay, replay value zijn minstens zo belangrijk als het verhaal.

Ik heb Halo 1 en 2 ook gespeeld, maar vond zelf ook de spellen wat tegenvallen. Volgens mij zijn ze ook populair geworden omdat er simpelweg gebrek aan beter was. Halo 3 zit er niet in, omdat ik geen X360 heb :)

Persoonlijk vind ik shooters überhaupt niet fijn spelen met een controller, ik kan gewoon niet goed mikken itt met keyboard+muis.

Verwijderd

PacinoAllstars schreef op donderdag 20 september 2007 @ 18:18:

En ik zag sites een 10 voor graphics geven, dus ik veronderstelde dat ik iets ging meemaken wat ik nog nooit had gezien op de xbox 360. NIET DUS!
Serieus?? Mensen die een 10 geven voor deze graphics moeten zich zelf laten nakijken.. Het ziet er allemaal zeer matig uit, zeker als je bioshock gewend bent.

Voor de rest heb ik het effe door gespeeld nu en ben ik tot de conclusie gekomen dat de single player wel heel erg matig is. Tis alleen maar golven insectjes neerknallen met neppe wapens ( vage laser en plasma ballen ) en totaal geen terugslag. Hopelijk is de multi player wat, anders is het gewoon kansloos gehypte rotzooi.

• Bigbadkip
  • Niet online
Kurios schreef op donderdag 20 september 2007 @ 18:27:
[...]

Wat is dat nu weer voor onzin? Volgens mij is het verhaal maar een onderdeel van een spel. Als het puur om het verhaal gaat, kan je beter een boek gaan lezen
Daarom zijn er ook 3 halo boeken :P met het het complete verhaal ( spel is slechts een klein deel )en een heleboek achtergronden er in.

Afbeeldingslocatie: http://images.amazon.com/images/P/0345473043.01.LZZZZZZZ.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door Bigbadkip op 20-09-2007 18:41 ]

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 18:38:
[...]
Voor de rest heb ik het effe door gespeeld nu en ben ik tot de conclusie gekomen dat de single player wel heel erg matig is. Tis alleen maar golven insectjes neerknallen met neppe wapens ( vage laser en plasma ballen ) en totaal geen terugslag.
Dat is gewoon de gameplay van H1 en 2, wat mij en vele andere mensen wel erg boeide.

Oh en PacinoAllstars, in that case, sorry ;) Gewoon in een FRS gekocht? Welke? :P

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Bigbadkip schreef op donderdag 20 september 2007 @ 18:40:
[...]

Daarom zijn er ook 3 4 halo boeken :P met het het complete verhaal ( spel is slechts een klein deel )en een heleboek achtergronden er in.

[afbeelding]
;)

Afbeeldingslocatie: http://media.teamxbox.com/dailyposts/haloonyxcover.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Angeloonie op 20-09-2007 18:42 ]

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:43
Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 18:38:
[...]

Serieus?? Mensen die een 10 geven voor deze graphics moeten zich zelf laten nakijken.. Het ziet er allemaal zeer matig uit, zeker als je bioshock gewend bent.

Voor de rest heb ik het effe door gespeeld nu en ben ik tot de conclusie gekomen dat de single player wel heel erg matig is. Tis alleen maar golven insectjes neerknallen met neppe wapens ( vage laser en plasma ballen ) en totaal geen terugslag. Hopelijk is de multi player wat, anders is het gewoon kansloos gehypte rotzooi.
Als je niet van sci fi spellen houdt moet je het niet kopen/downloaden.

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Halo boeken. 8)7

Dit spel had al amper verhaal lijn, een beetje op maffe kleine alien kabouters schieten en wat in een buggy gehakt maken van aliens. Zo'n boek is toch echt meer een collectors item lijkt mij, way to milk your fans. :)

Ik vind die legendary edition wel belachelijk geprijsd, zullen die extra's hun echt zo'n 60 euro meer kosten qua productie kosten?
Maarja, dat word dus weer wachten tot het spel op de computer uit komt.

[ Voor 30% gewijzigd door Fox op 20-09-2007 18:46 ]

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

SniperFox schreef op donderdag 20 september 2007 @ 18:45:
Halo boeken. 8)7

Dit spel had al amper verhaal lijn, een beetje op maffe kleine alien kabouters schieten en wat in een buggy gehakt maken van aliens. Zo'n boek is toch echt meer een collectors item lijkt mij, way to milk your fans. :)
Als jij denkt dat Halo geen verhaal heeft, mag je jezelf laten nakijken. Zeker in combinatie met de boeken zit er meer verhaal in dan in welke game dan ook.

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Angeloonie schreef op donderdag 20 september 2007 @ 18:45:
[...]

Als jij denkt dat Halo geen verhaal heeft, mag je jezelf laten nakijken. Zeker in combinatie met de boeken zit er meer verhaal in dan in welke game dan ook.
Komt misschien omdat ik Halo2 niet heb gespeeld maar ik vond Halo 1 in iedergeval "matig" verhaal bevatten, verhaal bevatten het wel maar niet meer dan menig spel als je het mij vraagt.

Spellen als metal gear, bioshock en half-life vind ik echt spellen met goede verhalen, ik vond halo slechts een subtiel "good vs bad" verhaal.

Maar don't kick me if i'm wrong, ik heb slechts halo 1 gespeeld.

• Bigbadkip
  • Niet online
Ik durf te wedden dat de mensen die vinden dat er geen/amper verhaal in zit, niet weten wat een forerunner is, of waarom ze allemaal verdwenen zijn. Ondanks dat dat nogal "key" is in het verhaal.
Als je halo gewoon speelt, mis je zoveel en dat is echt zo zonde. Het verhaal is vele malen gecompliceerder dan de spellen die jij opnoemd.

Kan echt niet wachten op antwoorden op deze vragen:
spoiler:
(1)waar de Ark precies is, en WAAROM op die plek.
(2)wat de rol van de mensen is bij het activeren van een halo
(3)en waarom de forerunners dat gedaan hebben.
(4)Wie of wat gravemind is
(5)Waar de floodvandaan komen
(5)en waarom ze op de halo`s zijn bewaard/gestopt enz.

[ Voor 15% gewijzigd door Bigbadkip op 20-09-2007 18:54 ]

Verwijderd

spoiler:

dan nog blijft het een hersenloze shooter met een flinter dun verhaallijntje. Alleen de tussen stukjes zijn leuk. Het doorlopen van de levels is niet bepaald spectaculair, schieten, level doorlopen en verder houdt het op. Je merkt echt niks van het verhaal tijdens het spelen. Ik heb het nu overigens over 1 en 2. Ik verwacht van Halo 3 dat het beter wordt, iig als ik de filmpjes mag geloven.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 19:07:
[...]

dan nog blijft het een hersenloze shooter met een flinter dun verhaallijntje. Alleen de tussen stukjes zijn leuk. Het doorlopen van de levels is niet bepaald spectaculair, schieten, level doorlopen en verder houdt het op. Je merkt echt niks van het verhaal tijdens het spelen. Ik heb het nu overigens over 1 en 2. Ik verwacht van Halo 3 dat het beter wordt, iig als ik de filmpjes mag geloven.
Reken er maar niet op :( Ik heb het net drie uurtjes gespeeld en het is zoals je het zegt. Verder is er helemaal niets maar dan ook niets vernieuwend aan deze game. Alles wat ik in deze game tot nu toe gedaan heb heb ik al tig keer gedaan met andere shooters. Ik wil fans van de serie niet flamen hoor maar ik heb werkelijk geen idee waar de hype voor dit spelletje op gebaseerd is. Het is allemaal zeer, zeer matig in mijn ogen.

edit: niet helemaal waar wat ik zij
spoiler:
je hebt wel nog van die vage halicunaties tijdens het spelen ( zie je vaag een chick in het scherm) , dus wel een beetje verhaal

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2007 19:17 ]

• Jerox
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-06 16:39
ja nou voor mensen die geen boeken over games lezen.. ( ik bv)
vond ik het verhaal echt heeeeeel slecht. In deel 1 heb ik niet eens een verhaal gezien, maar dat vond ik niet erg. Het is een shooter tenslotte.
Deel 2 zou een dik vet verhaal hebben, nou ik snapte er geen reet van. Een grote pratende plant kan ik me herinneren en een vent met een hammer ofzo aan het eind. Het volledige open-einde wel te verstaan.

• Mars18
PacinoAllstars schreef op donderdag 20 september 2007 @ 18:18:
[...]

De fucking free record verkocht hem vandaag al hoor in de lijnbaan, niet zo aangeslagen doen dat ik dat gare spel al eerder dan jou heb gespeeld :(

[...]

Ik had me wel ingelezen op het verhaal, op een site stond alles uitgelegd (1 + 2)
sure

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:42

FeaR

In GoT we trust

Idd, lijkt mij ook zeer sterk dat ze een game als Halo 3 al zo veel dagen voor officiele launch verkopen. Maar ik heb morgen toch een vrije middag, dus dan maar eens naar Rotterdam treinen...

Lang leve de OV-kaart 8)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Mars18
FeaR1986 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 19:34:
[...]

Idd, lijkt mij ook zeer sterk dat ze een game als Halo 3 al zo veel dagen voor officiele launch verkopen. Maar ik heb morgen toch een vrije middag, dus dan maar eens naar Rotterdam treinen...

Lang leve de OV-kaart 8)
nou voor zo ongeloofwaardig iemand het hele land door reizen ? zou maar bellen. ik ga morgen wel ff langs, zit toch in rotterdam op school

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
SniperFox schreef op donderdag 20 september 2007 @ 18:45:
Halo boeken. 8)7

Ik vind die legendary edition wel belachelijk geprijsd, zullen die extra's hun echt zo'n 60 euro meer kosten qua productie kosten?
Maarja, dat word dus weer wachten tot het spel op de computer uit komt.
Microsoft weet ook dat hij belachelijk duur is en doet dat bewust, want hij verkoopt toch wel. :9

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:42

FeaR

In GoT we trust

Mars18 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 19:40:
[...]
nou voor zo ongeloofwaardig iemand het hele land door reizen ? zou maar bellen. ik ga morgen wel ff langs, zit toch in rotterdam op school
Dan wacht ik jouw bezoek en dus uitkomst wel af. Had er bij nader inzien ook niets aan gehad als ze die game daar wel opeens hadden liggen. Want dan heb ik hier voor niets bij de Intertoys die Limited Edition besteld en €10 aanbetaald...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Mars18
FeaR1986 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 19:47:
[...]

Dan wacht ik jouw bezoek en dus uitkomst wel af. Had er bij nader inzien ook niets aan gehad als ze die game daar wel opeens hadden liggen. Want dan heb ik hier voor niets bij de Intertoys die Limited Edition besteld en €10 aanbetaald...
Ik heb bij een andere FRS 10 aan betaald. neem aan dat ik dan daar zou kunnen ?

ik ga morgen rond 11.45 weg van school en moet 12.30 weer beginnen hoop dat ik dat haal :P

Verwijderd

PacinoAllstars schreef op donderdag 20 september 2007 @ 18:09:
Begrijp daadwerkelijk niet waarom halo 3 zo bijzonder is. De graphics vallen tegen!!!! Gameplay ook niet echt bijzonder :S Recoil op wapens etc niet aanwezig en aimen is vrij simpel :S nahja...

Ik zal is een uur verder spelen en kijken of ik versteld zal staan, maar ik moet bekennen dat bioshock vele malen mooier was vanuit grafisch oogpunt te zien.

Halo 3 vind ik gewoon niet mooi en gewoon een shooter! Ik had er echt meer van verwacht. Ik heb zelf nooit 1 of 2 gespeeld. Ik ga na ajax maar eens coop doen met een maat, wellicht dat het dan beter is???

Maar nu vind ik er daadwerkelijk niets bijzonders aan en snap ik de hype niet???

Ik speel trouwens op 1080p!

Ik zeg eerlijk gears of war > halo 3!
Waarom zou hij in godsnaam recoil moeten hebben, de MC kan een scorpion omdraaien, dan heeft hij toch niet bepaald last van dat beetje miezerige recoil van een AR ofzo, zijn gun blijft gewoon steady.

• PacinoAllstars
Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 20:06:
[...]

Waarom zou hij in godsnaam recoil moeten hebben, de MC kan een scorpion omdraaien, dan heeft hij toch niet bepaald last van dat beetje miezerige recoil van een AR ofzo, zijn gun blijft gewoon steady.
Ooooh ok, maar wel simpel aimen :(

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik zie gewoon in een paar posts het bewijs dat rukkers die downloaden inderdaad geen enkel plezier in een spel kunnen hebben :+

Als je Bioshock of GoW gfx verwacht moet je misschien eens nadenken over de stijl van de graphics die bij een spel horen.

Alsof je een Mario game afschiet omdat een loodgieter er in het echt anders uit ziet. Ach ja.

Ik vind het prima dat ik jullie, en je weet op die ik doel, niet tegenkom in de online games, en hoop dat jullie nooit plezier krijgen in een Halo game, of een game what so ever or that matter.

Bij Halo 2 was het overigens exact hetzelfde verhaal: GFX matig, Gameplay blabla, wat is hier bijzonder aan zeur zeur. 8 miljoen stuks verkocht, en zelfs op de 360 speelde 2 miljoen mensen het spel dit jaar gewoon nog online, tienduizenden games per dag, tot op de dag van vandaag. En dat allemaal in een matige, lelijke standaard game :+

Overigens hoeft niet iedereen Halo leuk te vinden hoor, bij lange na niet zelfs. Halo is echt niet een game die iedereen leuk vind, of iedereen aanspreekt. Je vind het leuk, of niet. Ik vind Zelda weer ruk, andere mensen zweren erbij. Ik haal het echter niet in mijn hoofd om Zelda een slechte game te noemen.

Iedereen moet spelen wat hij of zij leuk vind, en niks anders. Probleem is dat onze leechvrienden geen enkel respect voor een game op kunnen brengen, en dat blijkt weer.

Download maar lekker verder, op de PC, de 360, de Wii, en straks ongetwijfeld de PS3, en laat ons met rust over wat je er van vind. We stellen namelijk geen prijs op wat jullie vinden :o

[ Voor 14% gewijzigd door PWM op 20-09-2007 22:34 ]

• Albinoraptor
  • Laatst online: 19:48
Zelda en Halo zijn beide kut games. :+ :P

Nee ik wacht deze gewoon af, ken genoeg mensen die hem meteen halen en ga hem daar eerst eens even spelen voordat ik hem haal, zeker omdat er erg veel goede games komende tijd gaan komen. En ik geen zin heb in HALO 2 taferelen. Vrijdag halen, vrijdag avond uitspelen, daarna nooit meer aanraken omdat het zo ruk was. HALO 1 daarin tegen heb ik wel met plezier gespeeld.

Dus ben beetje vertrouwens kwijt. We zullen het zien volgende week.

Verwijderd

PWM schreef op donderdag 20 september 2007 @ 22:29:
Ik zie gewoon in een paar posts het bewijs dat rukkers die downloaden inderdaad geen enkel plezier in een spel kunnen hebben :+

Als je Bioshock of GoW gfx verwacht moet je misschien eens nadenken over de stijl van de graphics die bij een spel horen.

Alsof je een Mario game afschiet omdat een loodgieter er in het echt anders uit ziet. Ach ja.

Ik vind het prima dat ik jullie, en je weet op die ik doel, niet tegenkom in de online games, en hoop dat jullie nooit plezier krijgen in een Halo game, of een game what so ever or that matter.

Bij Halo 2 was het overigens exact hetzelfde verhaal: GFX matig, Gameplay blabla, wat is hier bijzonder aan zeur zeur. 8 miljoen stuks verkocht, en zelfs op de 360 speelde 2 miljoen mensen het spel dit jaar gewoon nog online, tienduizenden games per dag, tot op de dag van vandaag. En dat allemaal in een matige, lelijke standaard game :+

Overigens hoeft niet iedereen Halo leuk te vinden hoor, bij lange na niet zelfs. Halo is echt niet een game die iedereen leuk vind, of iedereen aanspreekt. Je vind het leuk, of niet. Ik vind Zelda weer ruk, andere mensen zweren erbij. Ik haal het echter niet in mijn hoofd om Zelda een slechte game te noemen.

Iedereen moet spelen wat hij of zij leuk vind, en niks anders. Probleem is dat onze leechvrienden geen enkel respect voor een game op kunnen brengen, en dat blijkt weer.

Download maar lekker verder, op de PC, de 360, de Wii, en straks ongetwijfeld de PS3, en laat ons met rust over wat je er van vind. We stellen namelijk geen prijs op wat jullie vinden :o
Als ik eerlijk mag zijn vind ik die online halo players een beetje hersenloos, ik had er ook 3 in m'n klas zitten en een aantal die quake deden, die waren echt niet meer 100% :P

• Kurios
  • Niet online

Los van het hele goede game/slechte game verhaal:

Als je dus een game download ben je een slecht mens. Jij doet dit uiteraard niet dus je bent een goed mens. Goede mensen hoeven geen rekening te houden met slechte mensen. Interpreteer ik dit juist?

Overigens vind ik het knap dat je ook voor andere mensen kan praten!

• PWM
  • Niet online

PWM

Kurios schreef op donderdag 20 september 2007 @ 22:42:
[...]

Los van het hele goede game/slechte game verhaal:

Als je dus een game download ben je een slecht mens. Jij doet dit uiteraard niet dus je bent een goed mens. Goede mensen hoeven geen rekening te houden met slechte mensen. Interpreteer ik dit juist?

Overigens vind ik het knap dat je ook voor andere mensen kan praten!
Vaud:

Wat je wel ziet is de bekende 360 downloaders op dit forum, die standaard elke week voor de release van een game even hun mening geven, meestal op basis van 10 minuten spelen, of op een spel wat ze uberhaupt niet aanspreekt. Of we het nou over Forza, Halo, Gears of iets anders hebben, elke keer zijn ze er weer.

En zie daar in dit topic: 1 week van de voren, en ja hoor, daar zijn ze weer.

en ja, ik vind het downloaden van games respectloos en fout. Normaal hoor je mij er niet over.

Wanneer wel?

Als mensen een game downloaden die hen sowieso 0,0 aanspreekt, en dan erover heel verhalen gaan houden wat er allemaal wel niet fout is, terwijl de mensen die op deze game wachten, en ervoor willen betalen nog geen kans hebben gehad er naar te kijken.

Sowieso zou volgens de Policy helemaal niet gesproken moeten worden over deze praktijken, en is het niet de bedoeling commentaar te geven en vragen te stellen over games die helemaal niet uit zijn.

Wil je dat wel, dat doe je dat ergens anders.

[ Voor 27% gewijzigd door PWM op 20-09-2007 22:49 ]

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:06

Martinspire

Awesomeness

Wat ik jammer vind aan het halo universum en de covenant, is dat ze blijkbaar zo geavanceerd zijn, maar dan wel van die rare karakters hebben. Ik bedoel, je ziet er niet echt aan af dat het een geavanceerd ras is. Ik heb zoiezo niets met van die rare beesten, maar het verhaal en de graphics zijn dan weer wel dik ownend.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.bungie.net/images/news/inlineimages/HGNCOVER_WIP.jpg
En dan zijn er nog 3 of 4 comics die Halo 2 laat overlopen in Halo 3..

Ik wil mijzelf best een Halo fanboy noemen, op die 3 of 4 comics na heb ik de andere boeken, en deze ook met veel plezier gelezen..
Er zijn voor vele spelen gigantisch veel verschillende merchandise te krijgen, als ''fan'' ben je bereid er voor te betalen of niet.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2007 22:56 ]

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 22:52:
[...]

En dan zijn er nog 3 of 4 comics die Halo 2 laat overlopen in Halo 3..

Ik wil mijzelf best een Halo fanboy noemen, op die 3 of 4 comics na heb ik de andere boeken, en deze ook met veel plezier gelezen..
Er zijn voor vele spelen gigantisch veel verschillende merchandise te krijgen, als ''fan'' ben je bereid er voor te betalen of niet.
Tijdje terug heb ik de "Halo Graphic Novel" en "The Art Of Halo" gekocht. Vooral die laatste is echt fantastisch _O_

• PacinoAllstars
Moet ook zeggen dat het mij tegen blijft vallen net nog met een maat gespeeld die bij de media werkt en daar nog een doosje eerder vandaan heeft genomen en tevens vind hij het ook tegenvallen. Ik weet niet wat het is waarom mensen het zo aanspreekt. Misschien is het beter als er nu al een demo van zou zijn, want dan hebben mensen een keuze om te kijken of ze het willen spelen. Nu worden ze alleen maar opgehyped door mensen die mee lopen als schapen.

Mensen voelen zich verplicht om het spel te downloaden en dan zijn sommige mensen verplicht om het spel te spelen, om te kijken of ze er wat aan vinden :D

Ik heb er spijt van dat ik hier mijn geld aan heb uitgegeven, ik was eerst euforisch, maar helaas was dat een vals gevoel. Gelukkig kan ik het spel verkopen voor 80 aan één of andere halo fanboy die klaarblijkelijk beweert het spel pas volgende week te kunnen bemachtigen.

tips voor de halo lovers, kijk rdam, max consoles verkoopt ze en lijnbaan free record deed het ook al. Tevens is er in Halsteren een shop gesignaleerd die ze verkocht. Waarschijnlijk nu de meeste al weg wanneer je dit leest, maar proberen kan altijd.

Verwijderd

Die Art of Halo, is dat een beetje zoals de laatste paginas van de graphic novel? Een verzameling van mooie plaatjes..

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 23:00:
Die Art of Halo, is dat een beetje zoals de laatste paginas van de graphic novel? Een verzameling van mooie plaatjes..
Nee, het is een boek vol met concept art van alle vijanden, allies, wapens, voertuigen, omgevingen. Heel interessant om te zien wat hun eerste ideeën waren voor alles :)

Verwijderd

Ik heb hem zojuist besteld, ben benieuwd..

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 23:09:
Ik heb hem zojuist besteld, ben benieuwd..
Je zal zeker niet teleurgesteld zijn ;) Vond hem persoonlijk leuker dan de Graphic Novel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
djmantri schreef op donderdag 20 september 2007 @ 22:47:
Wat ik jammer vind aan het halo universum en de covenant, is dat ze blijkbaar zo geavanceerd zijn, maar dan wel van die rare karakters hebben. Ik bedoel, je ziet er niet echt aan af dat het een geavanceerd ras is. Ik heb zoiezo niets met van die rare beesten, maar het verhaal en de graphics zijn dan weer wel dik ownend.
Dat word helemaal uitgelegd ook, ze hebben alle technologie gestolen van de Forerunners, en NIET zelf ontworpen en bedacht.(1e boek, dacht ik) Het is idd iets wat ik zelf eerst ook raar vond.

Maar de Hunters zijn gewoon slaven (Halo2 een cutscenes gaat het over de grote oude helden van de Elites en dan komen heel even de " Taming of the Hunters" aanbod.

Ook de grunts doen niet geheel vrijwillig mee. ( Halo2, zelfde scene iets in de trant van " The grunt Rebellion" .

Het zijn echt de elite`s die het covenant runnen, en die zijn ansich ook wel inteligent.

[ Voor 24% gewijzigd door Bigbadkip op 21-09-2007 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm aan mijn geleechde versies van stranglehold, gow & bioshock heb ik heel veel plezier hoor >:)
Doe ik ook en die van Halo 3 zijn nog steeds matig. En ik heb hem al gespeeld, dus ik kan er wel een eerlijk oordeel over geven.
Wellicht is de multiplayer erg vet? Ik weet het niet want ik heb Halo 2 nooit gespeeld.

Zoals ik al zij Bioshock, Gow etc vind ik erg vet. En euh de blueray disks zijn nog een beetje duur in de winkel dus ik wacht eerst todat die goedkoper zijn voordat ik een ps 3 haal >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25
ben echt benieuwd... heb het nooit echt hoog gehad met de hele Halo reeks. Heb het ook nooit online gespeeld dus dat kan een reden zijn.

Ben echt naarstig op zoek naar een vervanger van Gears of War als standaard vrijdagavond-game... Daar zitten nu 400+ uur in en is wel welletjes.

CoD4 komt ook wel in aanmerking, alhoewel de levels in de Beta erg klein zijn, hoop dat ze in de final wat groter uitpakken.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
bah speelt voor geen meter, echt een tegenvaller. Nu kan ik 3 jaar wachten tot ik hem eindelijk op me pc kan spelen :(

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Ik heb Halo1 en 2 op de xbox gespeeld en ik vond het "wel aardig".

Tot ik mijn 360 kreeg en mijn vrienden allemaal Halo2 uit de budget bak visten voor 10 euro.
Na een avondje 4 vs 4 CTF op Zanzibar waren we allemaal verkocht.
De game is ontzettend goed gebalanced, er zijn geen superieure wapens of taktieken het komt allemaal aan op kennis en skill.

De Graphics van Halo3 zullen nooit die van Gears of Bioschock overteffen, gewoon omdat ze op een andere manier zijn opgebouwd. De wereld van Halo is gewoon vrij strak en clean, daarnaast is hij licht en helder.
De schaal is daarintegen totaal anders waar je bij Gears en Bioshock maximaal 8 - 10 units in beeld had, zijn het er in Halo een veelvoud.

Maar het is afwachten hoe de graics in COD4 zullen zijn, want dat is naar wat men zegt het beste wat we tot nu toe gezien hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
yzf1kr schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 09:50:
Ik heb Halo1 en 2 op de xbox gespeeld en ik vond het "wel aardig".

Tot ik mijn 360 kreeg en mijn vrienden allemaal Halo2 uit de budget bak visten voor 10 euro.
Na een avondje 4 vs 4 CTF op Zanzibar waren we allemaal verkocht.
De game is ontzettend goed gebalanced, er zijn geen superieure wapens of taktieken het komt allemaal aan op kennis en skill.

De Graphics van Halo3 zullen nooit die van Gears of Bioschock overteffen, gewoon omdat ze op een andere manier zijn opgebouwd. De wereld van Halo is gewoon vrij strak en clean, daarnaast is hij licht en helder.
De schaal is daarintegen totaal anders waar je bij Gears en Bioshock maximaal 8 - 10 units in beeld had, zijn het er in Halo een veelvoud.

Maar het is afwachten hoe de graics in COD4 zullen zijn, want dat is naar wat men zegt het beste wat we tot nu toe gezien hebben.
Maar van de andere kant is alles
cod 4 beta zit er nog ver van af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
1: COD4 Beta is MP (Zie R6:V MP vs SP)
2: COD4 Beta = Beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:23

BaT

Jammer dat de eerste geluiden over de full versie niet zo positief zijn... heb hem echter al besteld bij gcshop.nl en krijg hem dus pas volgende week. Dat de gfx niet tegen die Unreal3 games op kunnen had ik al verwacht; als de singleplayer + coop maar goed uitgewerkt is. Multiplayer zal wel goed komen; die 'Forge' modus lijkt me hilarisch. Ach en als Halo3 niet zo lang weet te boeien : gelukkig komt een maandje later idd CoD4 uit; en ik vermaak me al heel erg met de beta; dus dat komt wel goed dan.

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

BaT schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 10:21:
Jammer dat de eerste geluiden over de full versie niet zo positief zijn... heb hem echter al besteld bij gcshop.nl en krijg hem dus pas volgende week. Dat de gfx niet tegen die Unreal3 games op kunnen had ik al verwacht; als de singleplayer + coop maar goed uitgewerkt is. Multiplayer zal wel goed komen; die 'Forge' modus lijkt me hilarisch. Ach en als Halo3 niet zo lang weet te boeien : gelukkig komt een maandje later idd CoD4 uit; en ik vermaak me al heel erg met de beta; dus dat komt wel goed dan.
Je moet eens op wat Britse fora kijken, waar sinds woensdag de mensen hun verhalen posten over de Halo 3 versie die per ongeluk te vroeg werd verkocht :)

Iedereen is razend enthousiast :) Ik ga morgen toch eens proberen of ik hem ergens kan vinden. Beetje iemand lief aankijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
hmm, ik geloof het allemaal niet zo. De beta was al geweldig en vond ik qua graphics mooi genoeg (halo sfeer). Ik heb begrepen dat het in de full er iets beter uitziet. Uit trailers blijkt dat ook. Ik wacht de objectieve reviews wel af. Met 'bah het valt tegen, of het ziet er niet uit' kan ik maar weinig mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wtf hebben sommigen van jullie wel die nieuwe videodoc gezien op de marketplace? Die graphics zijn hardstikke mooi man _O_. Tis geen gears maar gears was toch een schijtgame.

En die beelden zijn nog Multiplayer _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ik zie vanaf hier nu die tv reclame op mtv. echt gaaf :P
Ik ga niet echt eerder zoeken, mjah vanaf maandag en dinsdag in de stad na stage :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 08:06:
[...]

Hmm aan mijn geleechde versies van stranglehold, gow & bioshock heb ik heel veel plezier hoor >:)

[...]

Doe ik ook en die van Halo 3 zijn nog steeds matig. En ik heb hem al gespeeld, dus ik kan er wel een eerlijk oordeel over geven.

[...]

Zoals ik al zij Bioshock, Gow etc vind ik erg vet. En euh de blueray disks zijn nog een beetje duur in de winkel dus ik wacht eerst todat die goedkoper zijn voordat ik een ps 3 haal >:)
Op veel games-fora zou je allang geband zijn na dit soort uitspraken. Jammer dat tweakers.net niet zo'n beleid heeft, zou een hoop schelen in discussies over nog te verschijnen games waar zielige mannetjes stoer doen dat zij het spel al hebben "gespeeld". :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 10:43:
Wtf hebben sommigen van jullie wel die nieuwe videodoc gezien op de marketplace? Die graphics zijn hardstikke mooi man _O_. Tis geen gears maar gears was toch een schijtgame.

En die beelden zijn nog Multiplayer _O_
Filmpje staat ook onderaan deze nieuws post:

http://www.xboxic.com/news/3715

Heel vet filmpje trouwens.

[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 21-09-2007 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol mag ik de game niet matig vinden als ik hem heb gedownload?. Mijn mening veranderd er niet op of ik hem gekocht of geleeched heb. Trouwens stoer doen omdat ik hem al heb gespeeld... :') en verder gescheld ben ik niet echt van gediend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 11:10:
Lol mag ik de game niet matig vinden als ik hem heb gedownload?. Mijn mening veranderd er niet op of ik hem gekocht of geleeched heb. Trouwens stoer doen omdat ik hem al heb gespeeld... :') en verder gescheld ben ik niet echt van gediend...
sommige mensen vinden het vervelend als iemand die een spel geleeched heeft het afkraakt terwijl hun er 65 euri voor betaald hebben, als je de game dan afkraak krijg je altijd dat soort standaard reacties van correctie henkies die zogenaamd nog nooit software hebben gedownload, totaal off-topic zulke reacties. Illegaal of legaal het is de dezelfde game en je mag er gerust je mening over geven. Maar als je het origineel koopt zal je er idd wel iets meer in gaan verdiepen, ik heb ook wel eens lang geleden een gigantische bout game gekocht die ik toch maar een paar avondjes gespeeld hebt anders zou het wel erg zonde van me geld zijn...

Ik vindt de game absoluut niet lekker spelen, het mikken is echt een hel. In GoW lukte het me nog aardig maar gaat het dus echt voor geen meter. Zal het nog een uurtje de tijd geven om te wennen want wil toch het verhaal weten, ook zonde van die dure dual layer dvd anders O-)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

evilpin0 schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 11:22:Zal het nog een uurtje de tijd geven om te wennen want wil toch het verhaal weten, ook zonde van die dure dual layer dvd anders O-)
Gewoon lekker door trollen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 11:10:
Eerlijk gezegd vind ik je gewoon zeuren en misschien ook wel een beetje zielig. Ik heb net even naar http://www.xboxic.com/news/3715 gekeken, en dat is precies hoe ik een vervolg qua graphics op halo 2 zie. Gewoon goed, niks lelijk, past bij de serie Halo. Verder de gameplay, dat is voor het grootste gedeelte gewoon nog als de vorige deeltjes, die is echt niet opeens verpest. Qua downloaden is het gewoon een feit, wanneer je de keuze hebt uit alle spellen ga je ze minder waarderen. Dan ben je al heel gauw ontevreden over je spellen, zoals nu. En volgens mij geeft het jouw een kick dat je én kan zeggen dat je het spel al gespeeld én dat je tegen de rest hier in kan geen door de Halo serie af te zeiken. Ik probeer het niet te verdedigen, maar de vorige 2 deeltjes zijn gewoon hele goede spellen geweest en nou kom jij hieraan alsof we het over een spel met My Little Pony kwaliteit hebben.
evilpin0 schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 11:22:
[...]

Ik vindt de game absoluut niet lekker spelen, het mikken is echt een hel. In GoW lukte het me nog aardig maar gaat het dus echt voor geen meter. Zal het nog een uurtje de tijd geven om te wennen want wil toch het verhaal weten, ook zonde van die dure dual layer dvd anders O-)
Heb Halo 3 nog niet gespeeld maar Halo 2 en GoW kan je nou niet bepaald vergelijken, dus hou daar ook graag even mee op.

Ben blij als volgende week iedereen hier Halo 3 heeft en positief is en jullie gedram er niet meer bovenuit steekt.

[ Voor 35% gewijzigd door Muthas op 21-09-2007 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sowieso, wtf maakt graphics uit :'). Beetje warezhoeren die hier commentaar gaan lopen geven over de graphics :{.

Ik zou zeggen geef die treurige gast een ban, want blijkbaar heeft die toch weinig te zoeken op tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 11:31:
Sowieso, wtf maakt graphics uit :'). Beetje warezhoeren die hier commentaar gaan lopen geven over de graphics :{.

Ik zou zeggen geef die treurige gast een ban, want blijkbaar heeft die toch weinig te zoeken op tweakers.
eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even offtopic, mars jongen, waarom zie ik je nooit meer op fok?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muthas schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 11:27:
[...]

Eerlijk gezegd vind ik je gewoon zeuren en misschien ook wel een beetje zielig. Ik heb net even naar http://www.xboxic.com/news/3715 gekeken, en dat is precies hoe ik een vervolg qua graphics op halo 2 zie. Gewoon goed, niks lelijk, past bij de serie Halo. Verder de gameplay, dat is voor het grootste gedeelte gewoon nog als de vorige deeltjes, die is echt niet opeens verpest. Qua downloaden is het gewoon een feit, wanneer je de keuze hebt uit alle spellen ga je ze minder waarderen. Dan ben je al heel gauw ontevreden over je spellen, zoals nu. En volgens mij geeft het jouw een kick dat je én kan zeggen dat je het spel al gespeeld én dat je tegen de rest hier in kan geen door de Halo serie af te zeiken. Ik probeer het niet te verdedigen, maar de vorige 2 deeltjes zijn gewoon hele goede spellen geweest en nou kom jij hieraan alsof we het over een spel met My Little Pony kwaliteit hebben.
Ik zeg niet dat het een waardeloos spel is alleen vind ik het niet zo fantastisch als iedereen mij eerst deed geloven en doet deze game de hype absoluut geen recht aan. Verder heb ik nooit de andere halo spellen gespeeld dus daar heb ik geen mening over. Ik dacht alleen dat deze game super vet zou zijn omdat iedereen het er over had maar dat viel dus tegen. Dit is dus mijn persoonlijke mening wellicht vind jij hem wel cool als je helemaal in het spel/serie zit etc. Voor mij als buitenstaander vind ik het niet zo opzienbaarend en blijkbaar meerdere mensen als ik de reacties zo lees. Verder krijg ik een beetje het idee dat sommige mensen er niet tegen kunnen als je niet positief over deze game bent en krijg je alleen maar politiek correct gepiep naar je hoofd geslingerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das heel mooi dat jij het niks vind.

Ik heb zelf 2 mensen uit engeland in mijn friends list die de game al hebben, die zijn er mateloos positief over, dus voor de halo fans, maak je geen zorgen. Volgens de meeste mensen zijn de levels echt lekker grote battles, dus ala Silent Cartographer ( of hoe je het ook schrijft :P ), dus Halo 1 battles in grote gebieden maar dan 10x groter ongeveer _O_.

En door die videodoc ben ik echt zo hyped over de multiplayer, die wordt gewoon geweldig _O_. DE reden om Xbox Live Gold aan te schaffen als je het nog niet hebt :)

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2007 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jij hebt vast het intellect van een worm?

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Hier beelden van de Flamethrower in actie: http://www.brickshelf.com.../arsenal_flamethrower.jpg

Wanneer zullen de 1U's en IGN's van deze wereld de Reviews plaatsen? Ik neem aan dat ze wel klaar zijn, maar dat er een NDA op zit tot een bepaalde datum.

[ Voor 28% gewijzigd door PWM op 21-09-2007 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij maandag..
Phusebox schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 08:42:
ben echt benieuwd... heb het nooit echt hoog gehad met de hele Halo reeks. Heb het ook nooit online gespeeld dus dat kan een reden zijn.

Ben echt naarstig op zoek naar een vervanger van Gears of War als standaard vrijdagavond-game... Daar zitten nu 400+ uur in en is wel welletjes.

CoD4 komt ook wel in aanmerking, alhoewel de levels in de Beta erg klein zijn, hoop dat ze in de final wat groter uitpakken.
Halo 3 is de perfecte online game, check ff de nieuwe Halo 3 Videodoc op de marketplace..echt geweldig..

Zoveel toffe modes, zoveel replayability.

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2007 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 12:39:
[...]

Jij hebt vast het intellect van een worm?

8)7
Iemand vroeg mij hoe ik aan de game kwam.. en kun je nu met je geflame stoppen aub?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 12:52:
[...]

Iemand vroeg mij hoe ik aan de game kwam.. en kun je nu met je geflame stoppen aub?
Sorry, vind het nogal misselijk om zo stoer te doen dat je een spelletje hebt gedownload ;).
Hmm aan mijn geleechde versies van stranglehold, gow & bioshock heb ik heel veel plezier hoor
Verdien je niet genoeg ofzo?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2007 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 12:56:
[...]

Sorry, vind het nogal misselijk om zo stoer te doen dat je een spelletje hebt gedownload ;).

[...]

Ik word er misselijk van dat jij zo stoer doet dat je alle games koopt EN dat jij zo goed verdient dat je ze allemaal kan betalen. Zeker gezien je eigen leeftijd :)

Sommige mensen zijn nu eenmaal niet zo goed als dat jij kennelijk bent, maar dat maakt ze niets minder.

Daarnaast zijn er echt wel legitieme redenen te bedenken waarom iemand een game zou downloaden.

[ Voor 11% gewijzigd door Kurios op 21-09-2007 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 12:56:
[...]

DUDE ik wil helemaal niet stoer doen omdat ik de game al heb, iedereen kan hem ten slot van rekening toch downloaden. Als het zo overkomt op je, het is niet zo. Ik wil alleen zeggen dat ik de game niet zo vind terwijl hij zwaar gehypted is. En idd ik verdien niet genoeg, als student kan ik mij het niet veroorloven om spelletjes te kopen.

ps: ik wil geen discussie aanwakkeren over downloaden of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kurios schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 13:02:
[...]

Ik word er misselijk van dat jij zo stoer doet dat je alle games koopt EN dat jij zo goed verdient dat je ze allemaal kan betalen. Zeker gezien je eigen leeftijd :)

Sommige mensen zijn nu eenmaal niet zo goed als dat jij kennelijk bent, maar dat maakt ze niets minder.

Daarnaast zijn er echt wel legitieme redenen te bedenken waarom iemand een game zou downloaden.
Ik zeg niet dat ik genoeg geld heb, ik zeg alleen dat hij stoer doet met het feit dat hij wel gedownloade spellen speelt.

En dat hij een student is is geen excuus, dat ben ik ook, toch verdien ik nog genoeg om af en toe een toffe game te kopen. Maargoed dit gaat lekker offtopic.

Maargoed sorry casper, ik zal er over ophouden :).

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2007 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sure ik vind het heerlijk om stoer te doen als 25 jarige dat ik het spel al heb gedownload en andere lekker niet! lekker puh! Shit man je hebt me door...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Ga het anders weer even over Halo 3 hebben. :) Die discussie is tot in het oneindige wel gevoerd. Een beetje gamer koopt gewoon, dat weten we nu wel.

Ik vind de footage wat ik tot nu toe gezien heb geweldig. Ik hoop dat de gameplay lijkt op Halo 1 en 2, maar dan wel met beter leveldesign (bij de vorige games ging het van waanzinnig goed tot bedroevend slecht). Even een vraagje aan de downloaders/lucky bastards: hoe is de AI van je tegenstanders en compagnons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 13:12:
Sure ik vind het heerlijk om stoer te doen als 25 jarige dat ik het spel al heb gedownload en andere lekker niet! lekker puh! Shit man je hebt me door...
Naja daar lijkt het wel op.
:| :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 13:12:
Misschien is het beter dat je op houdt met posten ofzo.
Nimand zit te wachten op een mening van een idioot.
Dat je niet gediend bent van gescheld snap ik maar de bezoekers van dit forum en de makers van dit forum zijn ook niet gediend van idioten die illegaal games downloaden.
Je zegt dat je 25 bent? Gedraag je dan ook normaal man.

Je gaat op een forum posten wat anti-warez/leechen/illegale games downloaden dat je een game heb geleeched, wat had je verwacht een schouderklopje?

Denk na voor je post.

Verder lijkt me een topspel eerste 2 delen te vaak gespeeld kan bijna niet wachten tot hij uitkomt.
Ziekelijk zoals je zit in het filmpje op de helft als die mech de buggy omslaat en daarna granaat op die buggy plakt.

@casper: Als je het niet over warez will hebben moet je het niet posten snap je en inderdaad ophouden met flamen betekend ook dat jij ophoudt (met posten op dit forum imo).

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2007 13:39 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.