Flame maar lekker door damn.. Ik geef alleen maar mijn bevindingen over het spel, waar na iemand vroeg hoe ik er aan kwam. Vervolgens alleen maar gezeur over warez enzo terwijl ik het daar niet eens over wil hebben. Maar goed ik ga het hier niet meer verder over hebben en effe veder met Halo 3 spelen wellicht ga ik het toch nog waarderenVerwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 13:24:
[...]
Misschien is het beter dat je op houdt met posten ofzo.
Nimand zit te wachten op een mening van een idioot.
Je zegt dat je 25 bent? Gedraag je dan ook normaal man.
Je gaat op een forum posten wat anti-warez/leechen/illegale games downloaden dat je een game heb geleeched, wat had je verwacht een schouderklopje?
Denk na voor je post.
Verder lijkt me een topspel eerste 2 delen te vaak gespeeld kan bijna niet wachten tot hij uitkomt.
Gek he... Zou dat iets te maken met het gegeven dat discussies over warez op Gathering.Tweakers.net niet gewenst zijn en dat jij dat uitlokte door blase eerst Halo 3 af te kraken en daarna te melden dat het spel dat pas maandag te koop is "al lang op het internet te downloaden is".Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 13:31:
[...]
Flame maar lekker door damn.. Ik geef alleen maar mijn bevindingen over het spel, waar na iemand vroeg hoe ik er aan kwam. Vervolgens alleen maar gezeur over warez enzo terwijl ik het daar niet eens over wil hebben.
Voor je het niet wist, in de Spielerij-topicregels valt te lezen:
Warez?
Gepraat over warez is iets wat we absoluut niet willen hebben hier. Dat betekend dus gebabbel & geen links naar warez sites, warez FTPs, sites met twijfelachtige inhoud in het algemeen, NFOs, cracks, gekraakte servers etc. (zie ook de Gathering of Tweakers FAQ).
Vragen over spellen die nog op geen enkele manier in de winkel te krijgen (nationaal of internationaal), zijn dan ook niet toegestaan. Dit omdat het dan 100% zeker is dat het om een illegale versie betreft. Ook als het spel in de winkel ligt, en het is duidelijk dat het probleem veroorzaakt wordt door het illegaal zijn (verkeerde crack ed.), willen we het hier ook niet hebben. We kunnen je dan immers toch niet helpen, omdat we geen links naar fixes gaan geven.
Je moet het natuurlijk helemaal weten of je zelf aan zulke illegale praktijken mee wilt doen, maar dit is niet de plek waar je hulp kan vragen als het niet werkt. Er zijn duizenden sites waar je daarover je ei kwijt kan, maar GoT is daar niet een van.
Even een snelle indruk van het spel na de eerste 2 levels doorgespeeld te hebben :
Graphics :
zijn uitstekend op hun eigen manier, grote uitgestrekte deel-levels die soms geheel te overzien zijn zoals de basis in het eerste level. Natuurlijk is het geen bioshock, de omgeving en de stijl zijn compleet anders. Vergeet niet dat je in bioshock altijd in redelijk kleine afgesloten ruimtes bent, en Halo3 ben je vaak "buiten" in grote deel-levels. Binnen in gebouwen zijn de graphics niets bijzonders en aan de kale kant.
Zeer mooie details zijn de schepen die met regelmaat langskomen om hun vervelende lading gespuis uit te storten. Ze bewegen bijzonder vloeiend en zien er prima uit.
In totaal zou ik de graphics een cijfer 8 geven. Buiten prachtig, binnen (te) simpel maar in totaal een goede indruk
Verhaal :
Even afgezien van de mensen die alles van halo lezen/kopen, is het verhaal als je gewoon de shooter speelt niet erg interessant. Er zijn tussen animaties met de gebruikelijke "i'll kill you and everything else on this planet" en dan ga je de tegenstanders afschieten. Nogmaals, ik praat hier gewoon als een casual gamer en dan is er weinig tot geen verhaal te bespeuren in de game. Bioshock heeft hier duidelijk het voortouw.
Gameplay :
Standaard shooter, de wapens van de mensen ruil je al snel in tegen de wapens van je tegenstander. Vervelend is het wel dat bijna alle wapens een continue gebrek aan munitie vertonen, je moet goed opletten dat je de minder lastige tegenstanders niet met "dure" munitie om zeep helpt, maar met de overal rondliggende weinig schade veroorzakende "blasters".
Het grootste probleem in Halo3 is echter de game balancing, op normal kan je door half lege levels bijna blind doorlopen. De volgene moeilijkheidsgraad heet "Heroic" en hier is de uitdaging met een controller voor mij duidelijk aan de lastige kant. Kortom normal is te makkelijk en Heroic duidelijk te moeilijk en (nogmaals voor mij) frustrerend. Je moet je moeizaam met een tekort aan ammo en elke 45 seconden overhoopgeschoten een weg banen door een level.
Jammer is ook dat je niet de moeilijkheids graad tijdens het spel kan veranderen. Je zal helemaal overnieuw moeten beginnen...
Plus en min :
+ Prima shooter
+ mooie graphics
+ Snelle opstart en geen "loading" screens tijdens het spel
- Moeilijkheidsgraad stappen veel te groot "normal" veel te makkelijk, hoger veel te moeilijk
- Prima shooter
Geen conclusie aan mijn mini-reviewtje want ik heb het spel nog slechts 2-3 uurtjes gespeeld, wie weet wat er allemaal voor moois nog langskomt. Wel is het weer de zoveelste shooter. Dat laatste vereist enige toelichting :
Ik ben niet meer de jongste en heb al tientallen shooters voorbij zien komen, de een is mooier dan de ander maar het blijft allemaal hetzelfde. Stukje lopen, beetje schieten, knopje drukken. Waar o waar zijn de adventures, janes flight sims, duikbootsims en ga zo maar door gebleven.
De gamemarkt vervlakt meer en meer, steeds meer genres zijn verdwenen het enige wat achter de horizon zichtbaar is zijn shooters, rts en meer mmorpgs. Vroeger was alles beter
* bedankt voor het lezen van deze veel te lange post *
Graphics :
zijn uitstekend op hun eigen manier, grote uitgestrekte deel-levels die soms geheel te overzien zijn zoals de basis in het eerste level. Natuurlijk is het geen bioshock, de omgeving en de stijl zijn compleet anders. Vergeet niet dat je in bioshock altijd in redelijk kleine afgesloten ruimtes bent, en Halo3 ben je vaak "buiten" in grote deel-levels. Binnen in gebouwen zijn de graphics niets bijzonders en aan de kale kant.
Zeer mooie details zijn de schepen die met regelmaat langskomen om hun vervelende lading gespuis uit te storten. Ze bewegen bijzonder vloeiend en zien er prima uit.
In totaal zou ik de graphics een cijfer 8 geven. Buiten prachtig, binnen (te) simpel maar in totaal een goede indruk
Verhaal :
Even afgezien van de mensen die alles van halo lezen/kopen, is het verhaal als je gewoon de shooter speelt niet erg interessant. Er zijn tussen animaties met de gebruikelijke "i'll kill you and everything else on this planet" en dan ga je de tegenstanders afschieten. Nogmaals, ik praat hier gewoon als een casual gamer en dan is er weinig tot geen verhaal te bespeuren in de game. Bioshock heeft hier duidelijk het voortouw.
Gameplay :
Standaard shooter, de wapens van de mensen ruil je al snel in tegen de wapens van je tegenstander. Vervelend is het wel dat bijna alle wapens een continue gebrek aan munitie vertonen, je moet goed opletten dat je de minder lastige tegenstanders niet met "dure" munitie om zeep helpt, maar met de overal rondliggende weinig schade veroorzakende "blasters".
Het grootste probleem in Halo3 is echter de game balancing, op normal kan je door half lege levels bijna blind doorlopen. De volgene moeilijkheidsgraad heet "Heroic" en hier is de uitdaging met een controller voor mij duidelijk aan de lastige kant. Kortom normal is te makkelijk en Heroic duidelijk te moeilijk en (nogmaals voor mij) frustrerend. Je moet je moeizaam met een tekort aan ammo en elke 45 seconden overhoopgeschoten een weg banen door een level.
Jammer is ook dat je niet de moeilijkheids graad tijdens het spel kan veranderen. Je zal helemaal overnieuw moeten beginnen...
Plus en min :
+ Prima shooter
+ mooie graphics
+ Snelle opstart en geen "loading" screens tijdens het spel
- Moeilijkheidsgraad stappen veel te groot "normal" veel te makkelijk, hoger veel te moeilijk
- Prima shooter
Geen conclusie aan mijn mini-reviewtje want ik heb het spel nog slechts 2-3 uurtjes gespeeld, wie weet wat er allemaal voor moois nog langskomt. Wel is het weer de zoveelste shooter. Dat laatste vereist enige toelichting :
Ik ben niet meer de jongste en heb al tientallen shooters voorbij zien komen, de een is mooier dan de ander maar het blijft allemaal hetzelfde. Stukje lopen, beetje schieten, knopje drukken. Waar o waar zijn de adventures, janes flight sims, duikbootsims en ga zo maar door gebleven.
De gamemarkt vervlakt meer en meer, steeds meer genres zijn verdwenen het enige wat achter de horizon zichtbaar is zijn shooters, rts en meer mmorpgs. Vroeger was alles beter
* bedankt voor het lezen van deze veel te lange post *
Ondanks mijn eerdere kritieken, moet ik bekennen dat ik hem steeds meer gaat waarderen ondanks de wat tegenvallende graphics zijn ze op een bepaalde manier wel weer passend bij de game, vooral als je in de avonden speelt zien de boompjes enzo er leuk uit met ambilight. Graphics uit halo vind ik iets weg hebben van starwars 1.
De fps is erg goed en komt op mij over dat die de hele tijd hetzelfde blijft, ondanks dat er soms een hoop tegelijkertijd gebeurt.
De kracht zit hem met name in het feit dat je met maten samen door die campaigns kan knallen. Dit is wel lachen.
Echte multiplayer kan je nog niet spelen, omdat ms die servers pas op de officiële releasedag open laat gaan.
Ga me halo dus niet verkopen en hem lekker doorspelen.
Als iemand zin heeft om te knallen samen, voeg me dan ff toe op live (zelfde naam).
De fps is erg goed en komt op mij over dat die de hele tijd hetzelfde blijft, ondanks dat er soms een hoop tegelijkertijd gebeurt.
De kracht zit hem met name in het feit dat je met maten samen door die campaigns kan knallen. Dit is wel lachen.
Echte multiplayer kan je nog niet spelen, omdat ms die servers pas op de officiële releasedag open laat gaan.
Ga me halo dus niet verkopen en hem lekker doorspelen.
Als iemand zin heeft om te knallen samen, voeg me dan ff toe op live (zelfde naam).
[ Voor 6% gewijzigd door PacinoAllstars op 21-09-2007 14:05 ]
Ik geef toe dat ik in het verleden ook games heb gedownload voor mijn PS1 en ook wel eens voor mijn pc.PWM schreef op donderdag 20 september 2007 @ 22:29:
Ik zie gewoon in een paar posts het bewijs dat rukkers die downloaden inderdaad geen enkel plezier in een spel kunnen hebben
Op een of andere manier heb ik het idee dat als je een game origineel koopt je er meer energie en moeite in steekt om verder te komen. Puur omdat het je toch minstens €50 tot €65 heeft gekost. Dat is in mijn geval wel zo.
Zo had ik een illegale versie van Fear op mijn pc en het kon me niet echt bekoren om verder te komen vanaf een punt dat ik vast zat. Nu heb ik ook Fear op de PS3 (wilde die game toch ook eens spelen met mooie details) en ben al een stuk verder dan ik op de pc was. Misschien klinkt het als bullshit, maar volgens mij zit er toch wel een kern van waarheid in..
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Ik ga zo proberen Halo 3 te kopen.
Heb net alvast een winkel gebeld, waarvan ik de naam nog even niet noem:
Ahh, ik stap zo in de auto, en hoop, hoop, hoop dat 1 of andere crappy oplettende manager mij niet voor is.Hebben jullie Halo 3 binnen?
- Jazeker
Ok, kan ik hem zo op komen halen?
- Natuurlijk, we zijn tot 21.00 open, het is koopavond.
Ok, tot zo dan
yup helemaal mee eens in mijn geval werkt het ook wel ongeveer zo.FeaR1986 schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 14:10:
[...]
Op een of andere manier heb ik het idee dat als je een game origineel koopt je er meer energie en moeite in steekt om verder te komen. Puur omdat het je toch minstens €50 tot €65 heeft gekost. Dat is in mijn geval wel zo.
Het verschil maakt vooral als je ff 5games download dat je zoveel keus hebt ineens en eigenlijk nerges meer veel tijd/moeite meer in wilt steken. Doe ik dan ook niet (meer). Ik lees er veel over, koop het meteen of speel een demo/beta en beslis dan. Soms download ik ook nog welleens de hele versie, maar dat komt meestal omdat ik dan geen zin heb om te wachten tot het spel hier uitkomt.
Zo goed ziet bioshock er niet uit. Graphics vind ik niet alles overheersend, maar ik vind het toch wel leuk als het er allemaal een beetje indrukwekkend uitziet.
Halo1 heb ik aardig grijsgespeelt en was ook lker knallen. Halo3 ben een beetje sceptisch weet niet of het me nog wel net zo kan boeien als toen, ik heb nu zoveel meer games gespeelt etc.
De impressie die ik hierboven kreeg daagt me wel uit het spel te kopen, ik hou namelijk wel van een uitdaging. 1 van de redenen waarom ik Doom2/3 ook erg strak vond, daar zat je constant zonder kogels en dan moest je regelmatig achteruit rennend met een .22 grote sterke enge beesten afmaken

Nukezone FTW
Dat zei ik gisteren al herhalende keren, maar dan word je gelijk uitgemaakt voor leugenaar.PWM schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 14:10:
[...]
Ahh, ik stap zo in de auto, en hoop, hoop, hoop dat 1 of andere crappy oplettende manager mij niet voor is.
Net de FRS gebeld, 'nee helaas, de 26e ga ik hem binnenkrijgen'. Nou ja, nog even wachten dan.PWM schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 14:10:
[...]
Ahh, ik stap zo in de auto, en hoop, hoop, hoop dat 1 of andere crappy oplettende manager mij niet voor is.
Verwijderd
ik net:Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 08:06:
[...]
Hmm aan mijn geleechde versies van stranglehold, gow & bioshock heb ik heel veel plezier hoor![]()
[...]
Doe ik ook en die van Halo 3 zijn nog steeds matig. En ik heb hem al gespeeld, dus ik kan er wel een eerlijk oordeel over geven.
[...]
Wellicht is de multiplayer erg vet? Ik weet het niet want ik heb Halo 2 nooit gespeeld.
[...]
Zoals ik al zij Bioshock, Gow etc vind ik erg vet. En euh de blueray disks zijn nog een beetje duur in de winkel dus ik wacht eerst todat die goedkoper zijn voordat ik een ps 3 haal
ik nu:
mrja, ik heb ergens gehoord dat ze zo\n 1 miljoen mensen online verwachten
Ik speel hem nu ook al even en ondanks dat ik halo 1 en 2 niet heb uitgespeeld (geen tijd) moet ik toch zeggen dat het wel vermakelijk is. Maar wat ik nogal raar vind is dat de graphics eigenlijk helemaal niet zo high detail hebben. Ik had het idee dat deze een hogere resolutie zouden krijgen. Vooral op levels met een strand oid valt het erg op. Water is bv niet echt mooi, maar ook het uitzicht is niet altijd geweldig te noemen.
Gameplaywise is het inderdaad zo dat je vaak zonder ammo zit, maar waarschijnlijk hebben ze die magazijnen expres niet zo groot gedaan ivm multiplayer. Daarnaast bash ik de laatste paar levels een hele hoop baddys om kogels te sparen. En bovendien merk ik dat ik ze dan veeeeel sneller dood krijg. Scheelt echt de helft van je magazijn. Al moet je op Hard wel ff oppassen
Geluid is wel weer prima. Mooie muziek en goede stemmen. Daarnaast zijn de bewegingen van de karakters een stuk beter. Veel vloeiender en nu kun je (i.t.t. halo 1 en 2) het verhaal veel beter volgen.
Maar wat ik me wel afvraag. Hoe zal deze game standhouden tegen call of duty en andere toppers van de kerst. Ik vraag het me af. Als ik de game bv met MOH vergelijk, dan vind ik de graphics van MOH mooier. Maar beiden hebben last van het feit dat je teveel een rambo bent en jouw maten eigenlijk niet veel doen dan dienen als knalvoer.
Multiplayer kan ik nog niets over zeggen, maar denk dat die een hoop goed gaat maken.
Gameplaywise is het inderdaad zo dat je vaak zonder ammo zit, maar waarschijnlijk hebben ze die magazijnen expres niet zo groot gedaan ivm multiplayer. Daarnaast bash ik de laatste paar levels een hele hoop baddys om kogels te sparen. En bovendien merk ik dat ik ze dan veeeeel sneller dood krijg. Scheelt echt de helft van je magazijn. Al moet je op Hard wel ff oppassen
Geluid is wel weer prima. Mooie muziek en goede stemmen. Daarnaast zijn de bewegingen van de karakters een stuk beter. Veel vloeiender en nu kun je (i.t.t. halo 1 en 2) het verhaal veel beter volgen.
Maar wat ik me wel afvraag. Hoe zal deze game standhouden tegen call of duty en andere toppers van de kerst. Ik vraag het me af. Als ik de game bv met MOH vergelijk, dan vind ik de graphics van MOH mooier. Maar beiden hebben last van het feit dat je teveel een rambo bent en jouw maten eigenlijk niet veel doen dan dienen als knalvoer.
Multiplayer kan ik nog niets over zeggen, maar denk dat die een hoop goed gaat maken.
Damnz deze game is zoooo gruwlijk! Ik zag net 2 geleakte filmpjes (met een beetje spijt). He gaat om de Intro en de .... mja... de ending
Ik kon het niet laten maar damnz wat ziet het er allemaal gaaf uit. Ik moet deze game ASAP hebben!!
Ik kon het niet laten maar damnz wat ziet het er allemaal gaaf uit. Ik moet deze game ASAP hebben!!
[ Voor 3% gewijzigd door Sir_Hendro op 21-09-2007 18:06 ]
GTA VI - All aboard the hype train!!
Helemaal juist. De co-op mode is trouwens eigenlijk gewoon de singleplayer alleen dan volledig aangepast aan co-op, en dan ook echt volledig. Extra stukken map, mogelijkheid tot opsplitsen, meer enemy's en moeilijkere situaties waar tactiek nodig (bijv. flanken).SCIxX schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 18:37:
Ik denk echt dat halo het vooral van de MP moet hebben, tegen elkaar en 4 player co-op.
Aanwakkeren was al gebeurd, ik wil er hierbij afsluitenVerwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 13:03:
ps: ik wil geen discussie aanwakkeren over downloaden of niet.
Genoeg over warez etc. en verder inhoudelijk, ontopic en netjes discussieren aub. Geleechte versies, maar ook termen als idioot, houd men maar voor zich
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Ben eigenlijk wel benieuwd of het gelukt is.PWM schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 14:10:
[...]
Het is nu zo'n 7 uur later dan je post, dus zit je nu verslaafd Halo 3 te spelen of is het toch niet gelukt?
Daar ben ik, met goed nieuws en slecht nieuwsFeaR1986 schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 19:03:
[...]
Ben eigenlijk wel benieuwd of het gelukt is.
Het is nu zo'n 7 uur later dan je post, dus zit je nu verslaafd Halo 3 te spelen of is het toch niet gelukt?
Ik was een uur later in de winkel ongeveer, en waar ik bang voor was, gebeurde: Ehm, we mogen hem niet verkopen, mailtje gekregen van hoofdkantoor.
Na wat drammen en zeuren toch weggegaan, en naar de winkel gegaan die mij 1 week voor launch toch mijn 360 mee gaf.
Dezelfde jongen stond er, en we kenden elkaar wel, ik heb er meer games gekocht:
"Halo binnen?
- Nee, zo te zien morgen
Da's mooi
Afspraak gemaakt, dat hij mij morgen belt als hij binnen is. Ik hem hem beloofd niks door te vertellen, en dan mag ik hem lekker meenemen.
Morgen word de dag
Lucky bastard!! Ik ben zeer jaloers
Degene die wel graag Halo wilt, maar op zich niet a.s. woensdag kan mij trouwens altijd even DM-en.
Ik heb hem nl. ook al 2 x online, en 1 x in een winkel ge-pre-ordered. Een beetje in de hoop hem 1 of 2 dagen eerder te krijgen via 1 van deze bronnen
Als ik hem morgen al krijg ben ik helemaal blij, maar ik heb er woensdag sowieso 3
Ik heb hem nl. ook al 2 x online, en 1 x in een winkel ge-pre-ordered. Een beetje in de hoop hem 1 of 2 dagen eerder te krijgen via 1 van deze bronnen
Halo madness is al helemaal doorgeslagen bij mij. Net gebeld naar de intertoys of ze Halo 3 al hadden, maar daar werd helaas ontkent. Krijgen hem van de TNT op woensdag.
Iedereen moeilijk doen 
Ik heb helemaal geen haast. Natuurlijk zit ik te popelen om Halo 3 te spelen, maar ik ga echt niet alles afbellen. Bovendien krijg ik de 26e de Legendary Edition thuisbezorgd
Ik heb helemaal geen haast. Natuurlijk zit ik te popelen om Halo 3 te spelen, maar ik ga echt niet alles afbellen. Bovendien krijg ik de 26e de Legendary Edition thuisbezorgd
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Probleem is dat microsoft de grote ketens allemaal gedreigd heeft met boetes of met leverbeperkingen. (En terecht)
Dus de Mediamarkten e.d. kijken wel uit, ze willen bij de volgende grote release echt niet de games pas een week later krijgen als de concurrent.
Dus de Mediamarkten e.d. kijken wel uit, ze willen bij de volgende grote release echt niet de games pas een week later krijgen als de concurrent.
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Verwijderd
Vanavond na mijn werk bij de MM even een optisch kabeltje gehaald voor mijn 360, en wat lag daar, de Halo 3 official strategy guide..
Ik heb er maar ééntje meegenomen, even losjes doorgelezen (niet het verhaal)
Er staan maps/screenshots van elk level in van bovenaf gezien op 2 paginas per map, ziet er ERG mooi uit allemaal.
Verder is het hele Score Systeem erg uitgebreid..
Tsavo Highway is mijn favo map zover...
*gaat tot woensdag in de bosjes liggen wachten op de postbode*
Tevens: March 2008 - Series 1 Figurines: Master Chief, Cortana, Brute Chieftain, Jackal Sniper, Spartan Soldier, Grunt 2-Pack.
Series 1 Vehicles: Warthog, Chopper, Ghost..
Ik heb er maar ééntje meegenomen, even losjes doorgelezen (niet het verhaal)
Er staan maps/screenshots van elk level in van bovenaf gezien op 2 paginas per map, ziet er ERG mooi uit allemaal.
Verder is het hele Score Systeem erg uitgebreid..
Tsavo Highway is mijn favo map zover...
*gaat tot woensdag in de bosjes liggen wachten op de postbode*
Tevens: March 2008 - Series 1 Figurines: Master Chief, Cortana, Brute Chieftain, Jackal Sniper, Spartan Soldier, Grunt 2-Pack.
Series 1 Vehicles: Warthog, Chopper, Ghost..
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2007 21:04 ]
Gelukkig ben je een man van je woordPWM schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 19:24:
[...]
Daar ben ik, met goed nieuws en slecht nieuws
Afspraak gemaakt, dat hij mij morgen belt als hij binnen is. Ik hem hem beloofd niks door te vertellen, en dan mag ik hem lekker meenemen.
Morgen word de dag
* FeaR is wel jaloers dat jij morgen wellicht al Halo 3 gaat spelen. Maar ik houd me nog wel even bezig met Heavenly Sword tot volgende week
[ Voor 15% gewijzigd door FeaR op 21-09-2007 21:19 ]
Eerste impressies na 2uur gamen:
Echt een supergame!!
Alles loopt lekker vloeiend, bewegingen van characters zijn ook erg goed.
Vooral het leveldesign is echt geweldig! De AI is ook erg goed.
Zover mijn korte zeer positieve ervaring, ik ga weer verder
Echt een supergame!!
Alles loopt lekker vloeiend, bewegingen van characters zijn ook erg goed.
Vooral het leveldesign is echt geweldig! De AI is ook erg goed.
Zover mijn korte zeer positieve ervaring, ik ga weer verder
Ik heb slecht werk verrichtFeaR1986 schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 21:18:
[...]
Gelukkig ben je een man van je woord
* PWM is wel jaloers dat jij morgen wellicht al Halo 3 gaat spelen. Maar ik houd me nog wel even bezig met Heavenly Sword tot volgende week
De winkel waar ik had afgesproken had wel de levering gehad, maar geen Halo 3. Op naar de Videotheek waar ik wel eens spellen koop, en waarvan de eigenaar het motto heeft: "Zodra iets binnenkomt, zet ik het gewoon in de schappen". Hij kijkt in de TNT doos, geen Halo
Anyhow:
Ik ga verder met de Godfather en CoD4, en jullie mogen mij nu uitlachen om mijn grote worden, zonder daden
Wel even het toetsenbordje gekocht voor op de controller. Niet dat ik er wat aan heb, maar leuk om even te bekijken
PWM schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 17:39:
[...]
Ik heb slecht werk verricht![]()
De winkel waar ik had afgesproken had wel de levering gehad, maar geen Halo 3. Op naar de Videotheek waar ik wel eens spellen koop, en waarvan de eigenaar het motto heeft: "Zodra iets binnenkomt, zet ik het gewoon in de schappen". Hij kijkt in de TNT doos, geen HaloAllebei zouden ze ze vandaag krijgen, maar blijkbaar is de distributie is vertraagd, misschien naar aanleiding van hetgeen gebeurd in de UK.
Anyhow:
Ik ga verder met de Godfather en CoD4, en jullie mogen mij nu uitlachen om mijn grote worden, zonder daden![]()
Wel even het toetsenbordje gekocht voor op de controller. Niet dat ik er wat aan heb, maar leuk om even te bekijken
nee man, maakt niet uit. We wachten allemaal (behalve de leechers). Ik ga verder met CoD4
Mijn Franse maat uit Parijs heeft hem daar al in de winkel gekocht vandaag. alleen online is lekker nog dicht
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Nah...PWM schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 17:39:
[...]
Jullie mogen mij nu uitlachen om mijn grote worden, zonder daden
Zo heb ik het ook nooit bedoeld.
Vond het meer wel grappig om te lezen dat je zei dat je je mond zou houden en het dan hier post. Ikzelf had waarschijnlijk hetzelfde gedaan als ik Halo 3 eerder zou kunnen spelen als de aangegeven release.
Ik ga terug naar Forza 2, krijg het echt niet voor elkaar om die laatste tijd-rit te halen in die R1 Porsche
Zag het in het Xbox 360-forum. Zeker geld te veel dat je zo €29,99 uitgeeft aan iets waar je niets aan hebtPWM schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 17:39:
[...]
Verwijderd
Op Bungie.net staat dat er 1503 mensen online zijn in Halo3Mars18 schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 19:25:
Mijn Franse maat uit Parijs heeft hem daar al in de winkel gekocht vandaag. alleen online is lekker nog dicht
verkeerd topic...
[ Voor 95% gewijzigd door Grindtegel op 22-09-2007 21:26 ]
Verwijderd
In noorwegen hebben dudes het ook gekocht, blijkt. ik heb ook gehoord dat je xbox live ban krijgt als je het probeert online te spelen.
Verwijderd
PWM schreef op donderdag 20 september 2007 @ 14:54:
De mensen die het spel legaal in de winkel hebben gekocht zullen echt geen problemen hebben. Er ging een gerucht dat MS die mensen zou bannen, maar dat is al door Microsoft naar het rijk der fabelen verwezen.
Mensen die met een ge-Mod systeem met Halo 3 online gaan, zullen de gevolgen wel redelijk snel merken
Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 22:01:
In noorwegen hebben dudes het ook gekocht, blijkt. ik heb ook gehoord dat je xbox live ban krijgt als je het probeert online te spelen.
alleen custom games volgens mijMars18 schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 19:25:
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Het zou ook werkelijk belachelijk zijn als je gebanned zou worden om het spelen van een legale game, niet de fout van de koper maar van de verkopers
There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark
KloptRoyal schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 22:19:
Het zou ook werkelijk belachelijk zijn als je gebanned zou worden om het spelen van een legale game, niet de fout van de koper maar van de verkopers
Zo had ik het ook niet gevat hoorFeaR1986 schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 19:36:
Nah...
Zo heb ik het ook nooit bedoeld.
Vond het meer wel grappig om te lezen dat je zei dat je je mond zou houden en het dan hier post. Ikzelf had waarschijnlijk hetzelfde gedaan als ik Halo 3 eerder zou kunnen spelen als de aangegeven release.
Op zich wel goed natuurlijk, aangezien iedereen gelijke kansen krijgt. Ik heb Donderdag vrij, om de hele dag te gamen (eerst dinsdag, omdat ik de datum verkeerd had

[ Voor 46% gewijzigd door PWM op 22-09-2007 23:09 ]
Halo 3 komt toch al op woensdag uit of zit ik nu helemaal verkeerd?PWM schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 23:06:
[...]
Op zich wel goed natuurlijk, aangezien iedereen gelijke kansen krijgt. Ik heb Donderdag vrij, om de hele dag te gamen (eerst dinsdag, omdat ik de datum verkeerd had)
Want was al zeer verheugd om op mijn rooster te zien dat ik aanstaande woensdag vrij had zodat ik de hele dag aan Halo 3 kon spenderen. Zal je maar net zien dat die Intertoys hier pas om 16.00 's middags geleverd krijgt zodat ik dus de hele dag moet wachten. Enige keer dat ze een dag eerder geleverd zouden krijgen om aan de vraag te voldoen was bij GTA SA en dat hield in dat ze om 14.00 geleverd kregen. Maar dat was natuurlijk al weer wat jaartjes terug, dus hopen dat ik gewoon 's morgen al kan Halo 3-en...
Edit:
Op mijn limited pre-order doosje staat idd, woensdag de 26e september. Dus waarom jij dan donderdag vrij neemt?
Je hebt ook helemaal gelijkFeaR1986 schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 23:14:
Op mijn limited pre-order doosje staat idd, woensdag de 26e september. Dus waarom jij dan donderdag vrij neemt?
Kan niet wachten tot Online Halo 3
/EDIT:
Doosje al weggegooit, je hebt toch alleen de kassa bon nodig
[ Voor 13% gewijzigd door PWM op 22-09-2007 23:45 ]
Ik zal er ook niet van opkijken als de schoolleiding ineens dinsdag een roosterwijziging doorvoert waardoor ik woensdag tot en met rond 17.00 colleges heb...PWM schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 23:43:
[...]
Je hebt ook helemaal gelijkBen echter woensdag tot 1700 bezet. Haal dan snel de game, game tot een uur of 03.00, en ga de volgende dag verder.
Kan niet wachten tot Online Halo 3
/EDIT:
Doosje al weggegooit, je hebt toch alleen de kassa bon nodig
Doosje heb ik bewaard omdat daar mijn bonnetje inzit. Dit omdat ik dat doosje minder snel kwijt raak dan een klein stukje papier (in mijn portemonnee doen ga ik niet riskeren omdat ik nogal fan ben van mijn portemonnee meewassen op 60 graden). En in hetzelfde doosje zit ook nog steeds dat t-shirt, want maatje L ga ik er niet eens uithalen want dat pas ik toch niet

Verwijderd
om 20.00 lanceert teamxbox de eerste review, natuurlijk kunnen ze de game niet lager geven dan een 9.4-5 want ze hebben hem zo gehypt, maar een 10 ook niet.
Verwijderd
Heb de full versie binnen. Vraag nie hoe want dat mag ik hier niet vertellen ivm de FAQ.
Marja heb de Singel player van Halo 3 dus gespeelt, de gameplay is aanzienlijk goed, graphics zijn oke, maar niet heel erg goed. Multuplay nog niet kunne doen, want dan is het vaarwel online play.
Ik had er meer van verwacht, als dit nou de grote game voor de 360 is... nja hij is leuk, maar niet heel erg vet ofzo.
Voor vragen vraagt u maar, ben inmiddels op de helft van singelplayer.
Marja heb de Singel player van Halo 3 dus gespeelt, de gameplay is aanzienlijk goed, graphics zijn oke, maar niet heel erg goed. Multuplay nog niet kunne doen, want dan is het vaarwel online play.
Ik had er meer van verwacht, als dit nou de grote game voor de 360 is... nja hij is leuk, maar niet heel erg vet ofzo.
Subtiele manier om te zeggen dat je niet mag zeggen dat het geen zuivere koffie is hoe je eraan gekomen bent en het dan toch doen....logischVerwijderd schreef op zondag 23 september 2007 @ 15:08:
Heb de full versie binnen. Vraag nie hoe want dat mag ik hier niet vertellen ivm de FAQ.

[ Voor 0% gewijzigd door FeaR op 23-09-2007 15:27 . Reden: Type-o's ]
Bijna alle reviews komen online vandaagVerwijderd schreef op zondag 23 september 2007 @ 14:51:
om 20.00 lanceert teamxbox de eerste review, natuurlijk kunnen ze de game niet lager geven dan een 9.4-5 want ze hebben hem zo gehypt, maar een 10 ook niet.
Ik ga voor de 1up review, die vertrouw ik wel, hoewel ze vaak extreem lage cijfers geven voor games die door andere goed beoordeeld worden.
Het meest belangrijk natuurlijk: Online Gameplay, en de velden die we nog niet kennen. Ik ben erg benieuwd, aangezien de prutsers die hem gedownload hebben online ook nog niet hebben kunnen bekijken.
En ach, die hoge cijfers puur om de Hype geloof ik niet zo. Als Famitsu Weekly nota bene een 9.3 geeft zal het wel goed zijn. Die Japanners zijn niet zo gevoelig voor een US FPS Hype game, als het alleen de hype zou zijn.
[ Voor 12% gewijzigd door PWM op 23-09-2007 16:53 ]
Dit is GoT. Je mag best even leren spellen. Opvallend trouwens dat vrijwel alle downloaders er geen plezier aan beleven.Verwijderd schreef op zondag 23 september 2007 @ 15:08:
Of de kopers er wel plezier aan gaan beleven weten we de 26eDarkShadow schreef op zondag 23 september 2007 @ 18:10:
[...]
Dit is GoT. Je mag best even leren spellen. Opvallend trouwens dat vrijwel alle downloaders er geen plezier aan beleven.
Verwijderd
Mijn excuses als ik fouten maak in mijn spelling maar ik heb dislexie.DarkShadow schreef op zondag 23 september 2007 @ 18:10:
[...]
Dit is GoT. Je mag best even leren spellen. Opvallend trouwens dat vrijwel alle downloaders er geen plezier aan beleven.
En ik beleef er heel veel plezeier aan hoor, het is een hele leuke game, dat schrijf ik ook. Maar het valt tegen want dit is tog wel DE halo3
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2007 18:24 ]
spoiler: Misschien een lichte spoiler over de vehicles maar...:
Ik kijk net op deze handleiding van Halo 3 in digitale versie, kijk even bij vehicles en zie de Pelican er tussen staan, het dropship! Wooo als je die te besturen krijgt zou vet zijn
Mongoose en Hornet zien er ook leuk uit, snel de map over crossen met een Mongoose, hmm 
sure nu al op de helftVerwijderd schreef op zondag 23 september 2007 @ 15:08:

IGN: 9.5
Volgens IGN speelt een gemiddelde gamer hem in 10-13 uur uit en co-op zelfs op Legendary in 4-5 uur. Dat is wel heeeel erg kort. Maar goed het gaat ook niet echt om de singleplayer.
nog nooit meegemaakt dat die site zo druk bezocht werd voor een review
Het spel heeft dus zijn downsides, maar de grote kracht zit em dus in online en alle mogelijkheden die je hebt met replay en the forge... denk dat de gemiddelde gamer zal denken: "is dit het?". Je moet er dus echt tijd in stoppen om er iets moois uit te halen.There will be plenty of aspects for fans to nitpick, but it's hard to argue against Halo 3 as the most complete game available on any console.
Volgens IGN speelt een gemiddelde gamer hem in 10-13 uur uit en co-op zelfs op Legendary in 4-5 uur. Dat is wel heeeel erg kort. Maar goed het gaat ook niet echt om de singleplayer.
nog nooit meegemaakt dat die site zo druk bezocht werd voor een review
[ Voor 106% gewijzigd door Phusebox op 23-09-2007 21:29 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Teamxbox: 9.7
1UP: 10
Famitsu Weekly: 9.3
Pro-G: 10
GameSpot: 9.5
Gamespy: 10
Eurogamer: 10
Gaat goed
Gaat goed
[ Voor 27% gewijzigd door PWM op 23-09-2007 21:54 ]
Verwijderd
Achja, zodra jij het spel hebt merk je het vanzelf wel. Halo 3 fanboy niet waar, jaja natuurlijk krijg ik daar weer zoon puberale reactie op. Halo 3 is in verre niet de beste xbox game in het algemeen, als cijfer krijgt deze een klein 6je, aangezien dit DE halo3 zal zijn, maar er weinig vernieuwing in zit. Haal dat mooie idee maar uit je hoofd , dat bestaat niet

Helaas, lijkt me een prima jobKurios schreef op zondag 23 september 2007 @ 21:49:
[...]
Dat begrijp ik niet goed, heb je misschien zelf aan de game gewerkt?
Ik ben echter wel groot fan van de Halo series, dus hoop volgende week ook op een mooie ervaring.
Als ik kijk naar de uren en het plezier in de Beta, en de reviews, denk ik dat ik een mooie game tijd tegemoet ga
/agrees.PWM schreef op zondag 23 september 2007 @ 21:50:
[...]
Helaas, lijkt me een prima job
Ik ben echter wel groot fan van de Halo series, dus hoop volgende week ook op een mooie ervaring.
Als ik kijk naar de uren en het plezier in de Beta, en de reviews, denk ik dat ik een mooie game tijd tegemoet ga
Volgende week vrijdag komt er een vriend logeren het weekend, speciaal voor Halo 3
Wel minder dat ik zaterdagochtend moet werken (normaal werken we niet op zaterdag, maar nu 1x 's ochtends), maar toch
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Verwijderd
iedereen zal op teamxbox en ign gaan kijken. die worden ook niet zo meegesleurd door de hype.PWM schreef op zondag 23 september 2007 @ 21:32:
Gaat goed
De tendens in de reviews is wel duidelijk:
Singleplayer is goed, maar maakt de hype niet waar en is daarnaast ook nog eens veel te kort (6 uur op normal)
Multiplayer is weer grensverleggend, dit met name door de Forge, Replay en Bungies internet pagina.
Ik weet dat ik me weer uren ga vermaken met de multiplayer maar 6 uur single vind ik toch wel tegenvallen.
Maar afwachten tot donderdag, eerder ben ik helaas niet thuis.
Singleplayer is goed, maar maakt de hype niet waar en is daarnaast ook nog eens veel te kort (6 uur op normal)
Multiplayer is weer grensverleggend, dit met name door de Forge, Replay en Bungies internet pagina.
Ik weet dat ik me weer uren ga vermaken met de multiplayer maar 6 uur single vind ik toch wel tegenvallen.
Maar afwachten tot donderdag, eerder ben ik helaas niet thuis.
[ Voor 8% gewijzigd door yzf1kr op 23-09-2007 22:10 ]
Sowieso koop ik Halo 3 voor de Multi-Player. Echter, 6 uur op Normal is niet helemaal eerlijkyzf1kr schreef op zondag 23 september 2007 @ 22:08:
De tendens in de reviews is wel duidelijk:
Nog niet verschrikkelijk veel natuurlijk, maar al wel het dubbele
Damn dat is zeker niet misselijk. Al ben ik nog steeds van mening dat je op scores van derden niet kan bepalen of het voor jou ook een goede game is. BioShock kreeg ook alleen goede cijfers en ik kan er gewoon niets aanvinden....PWM schreef op zondag 23 september 2007 @ 21:32:
Vraag me wel af hoe realistisch die 10-en zijn. Helemaal geen kritiek op een game is volgens mij nog nooit voorgekomen. En ben bang dat die 10-en dus vooral gegeven zijn om aan de hype te voldoen dat het een fantastische game is...
Maar daar ga ik aankomende woensdag zelf achterkomen... eigenlijk komt die datum er best snel aan
[ Voor 7% gewijzigd door FeaR op 23-09-2007 22:16 ]
Ik heb ook vanmiddag de campaign doorlopen in 5(!) uurtjes.
De Gameplay is echt wel vanouds goed, alleen is 5 uur echt te kort. Moet natuurlijk wel nog op legendary
Graphics vond ikzelf niet echt verbluffend, maar wel steady framerate.
Multiplayer nog niet gechecked, hoewel ik Zanzibar weer zag staan
De Gameplay is echt wel vanouds goed, alleen is 5 uur echt te kort. Moet natuurlijk wel nog op legendary
Graphics vond ikzelf niet echt verbluffend, maar wel steady framerate.
Multiplayer nog niet gechecked, hoewel ik Zanzibar weer zag staan
Woensdag langs de mediamarkt om het spel te kopen 
Moet je de eerste twee dleen hebben gespeeld voor deel drie?
[ Voor 37% gewijzigd door Fietsbel op 23-09-2007 22:29 ]
39
Ah, oke. Je deed net alsof je een overwinning had behaald omdat de game goede cijfers krijgtPWM schreef op zondag 23 september 2007 @ 21:50:
[...]
Het gaat er toch om wat je zelf van de game vind? Een fan (als jijzelf) zal de game toch wel spelen.
Wat had je gedaan als ze allemaal een 3 hadden gegeven?
Mijzelf voorgenomen nooit meer op zo'n site te kijken, en de game kapot gespeeldKurios schreef op zondag 23 september 2007 @ 22:28:
Het gaat er toch om wat je zelf van de game vind? Een fan (als jijzelf) zal de game toch wel spelen.
Wat had je gedaan als ze allemaal een 3 hadden gegeven?
Je hebt ook gelijk, maar toch is het leuk om te zien dat de game waar je naar uitkijkt sinds je Halo 2 eigenlijk al in bezit hebt, goeie scores krijgt
Ik heb iets meer dan 50.000 Halo 2 kills online, dus dat komt wel goed. Wel jammer dat de stats een reset hebben gekregen 1 1/2 jaar geleden, daarom sta ik nu officieel op iets meer dan 25.000
EDIT:
Als ik de Legendary zie, begin ik toch wel spijt te krijgen dat ik er toch voor gekozen heb de Limited te nemen:
http://www.gamevideos.com/video/id/14985
[ Voor 10% gewijzigd door PWM op 23-09-2007 22:43 ]
Je kan die editie over een paar dagen vast wel kopen voor een "schappelijke" prijs van over de 150 euro, mits er niet heel veel vraag naar is, want dan zal je nog wel meer kwijt zijn (want er kwamen er toch maar een stuk of 10 naar Nederland of heb ik dat verkeerd gelezen...). Maar zou je die €60 echt overhebben voor die helm, die overigens wel erg plastic klinkt als ie op de tafel wordt gezet. Ik geef toe dat het een leuk hebbe-dingetje is, maar voor die prijs.... ik zou het er niet voor over hebben.PWM schreef op zondag 23 september 2007 @ 22:33:
[...]
EDIT:
Als ik de Legendary zie, begin ik toch wel spijt te krijgen dat ik er toch voor gekozen heb de Limited te nemen:
http://www.gamevideos.com/video/id/14985
En je kan altijd nog de Halo 3 faceplate kopen:

Die heb ik alFeaR1986 schreef op zondag 23 september 2007 @ 22:50:
[...]En je kan altijd nog de Halo 3 faceplate kopen:[afbeelding]
ik ga morgen me legendary edition ophalen met een maat van me die hem ook gaat kopen
Verwijderd
Probeer even op legendary een mooie meta score neer te zetten.Crackh34d schreef op zondag 23 september 2007 @ 22:16:
Ik heb ook vanmiddag de campaign doorlopen in 5(!) uurtjes.
Hoeft niet, mag wel.. in grote lijnen is het verhaal het zelfde..Fietsbel schreef op zondag 23 september 2007 @ 22:26:
Een paar paginas terug staat een link met een samenvating van deel 1 en 2.
Halo betekent voor mij co-op. Heb het nooit online gespeeld maar wel beide 1 en 2 meerdere keren met vrienden/familie uitgespeeld op splitscreen en dat was elke keer een geweldige ervaring, blijft toch de gaafste co-op/splitscreen ervaring naar mijn mening en kan ook niet wachten om het via live met 3 anderen te spelen. Halo 3 kan me ook bijna niet tegenvallen, heb de hele hype rondom het spel niet gevolgd (net als bij 2 ook niet). De reviews zeggen iig al genoeg lijkt me.
[ Voor 4% gewijzigd door DeepSeven op 23-09-2007 23:26 ]
Nee hoor hij doet het ook wel zonderFietsbel schreef op zondag 23 september 2007 @ 22:26:
Als je het solo verhaal een beetje wil volgen dan is het wel een pre maar kan ook prima zonder voorkennis
There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark
Dat jij nou een lutser bent, speel halo 3 eens online lutser. dan weet je dat het de beste online spel op 360 is..Verwijderd schreef op zondag 23 september 2007 @ 21:41:
[...]
Achja, zodra jij het spel hebt merk je het vanzelf wel. Halo 3 fanboy niet waar, jaja natuurlijk krijg ik daar weer zoon puberale reactie op. Halo 3 is in verre niet de beste xbox game in het algemeen, als cijfer krijgt deze een klein 6je, aangezien dit DE halo3 zal zijn, maar er weinig vernieuwing in zit. Haal dat mooie idee maar uit je hoofd , dat bestaat niet
OMG 5-6 uur voor single player. 
Nou weet ik het zeker, die komt niet in huis. Had zo gehoopt dat single player weer erg goed zou zijn en niet zo ruk/kort als halo 2. Maar sorry 5/6 uur daar ga ik geen 60 euro voor neerlegen.
Ja kan heel goed zijn dat multiplayer goed is, maar ik vond multiplayer van halo en Halo2 ook niets aan, dus dat zal deze keer ook vast niet bevallen. Nou ja ben blij dat er genoeg goede game komende tijd gaan komen.

Nou weet ik het zeker, die komt niet in huis. Had zo gehoopt dat single player weer erg goed zou zijn en niet zo ruk/kort als halo 2. Maar sorry 5/6 uur daar ga ik geen 60 euro voor neerlegen.
Ja kan heel goed zijn dat multiplayer goed is, maar ik vond multiplayer van halo en Halo2 ook niets aan, dus dat zal deze keer ook vast niet bevallen. Nou ja ben blij dat er genoeg goede game komende tijd gaan komen.
Gametrailers.com zegt weer 10-15 uur.
/signedPWM schreef op zondag 23 september 2007 @ 21:50:
[...]
Natuurlijk mag je blij zijn met hoge cijfers. Ik kijk ook naar Halo 3 uit. Vandaag op mn werk mezelf lekker maken met reviews
Door coop ligt de replayability ook een stuk hoger. 5 uur voor de campaign lijkt me wel erg kort trouwens, is dat op normal of heroic?DeepSeven schreef op zondag 23 september 2007 @ 23:26:
Halo betekent voor mij co-op. Heb het nooit online gespeeld maar wel beide 1 en 2 meerdere keren met vrienden/familie uitgespeeld op splitscreen en dat was elke keer een geweldige ervaring, blijft toch de gaafste co-op/splitscreen ervaring naar mijn mening en kan ook niet wachten om het via live met 3 anderen te spelen. Halo 3 kan me ook bijna niet tegenvallen, heb de hele hype rondom het spel niet gevolgd (net als bij 2 ook niet). De reviews zeggen iig al genoeg lijkt me.
Dat was wel op normal ja, maar ik ben er echt niet doorheen gerusht. Heb me zelfs een keer laten afgaan om zo'n WOW-moment nog een keer mee te maken 
Maar als je Halo 1/2 al hebt gespeeld zou ik echt op Heroic beginnen, Normal is dan echt te easy en op maar een paar punten uitdagend
Maar als je Halo 1/2 al hebt gespeeld zou ik echt op Heroic beginnen, Normal is dan echt te easy en op maar een paar punten uitdagend
[ Voor 31% gewijzigd door Crackh34d op 24-09-2007 07:02 ]
yup was ik ook van plan. Ik ga het eerst op heroic in mn eentje uitspelen. Daarna op legendary in coop. Ik vind legendary in mn eentje net iets te frusterend. Heroic is goed te doenCrackh34d schreef op maandag 24 september 2007 @ 07:01:
Dat was wel op normal ja, maar ik ben er echt niet doorheen gerusht. Heb me zelfs een keer laten afgaan om zo'n WOW-moment nog een keer mee te maken
Vanochtend de review op Gametrailers gekeken en ik kan nu helemaal niet meer wachten. Ik moet die game hebben. Ik zal me vanaf woensdag niet snel meer vervelen 
Kijk er vooral naar uit om met 3 andere over live co-op te spelen.
[ Voor 17% gewijzigd door Phydomir op 24-09-2007 09:48 ]
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
ben benieuwd wanneer ik em van Bol.com binnenkrijg... heb echt zin in co-op
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Aaaargh, ik kan niet wachten, ik moet deze game hebben. Ik heb van Halo 1 een DVD'tje kapot gespeeld en van Halo 2 zelfs 2 DVD'tjes die het niet hebben gehaald. Ik kan de boeken allemaal dromen en ik ken in meters precies de afmeting van de Pillar of Autumn. Ik MOET Halo 3 spelen 
Hopelijk staat m'n geld het toe dat ik deze kan bestellen deze week:
http://www.nl.bol.com/is-...04005504117&Section=GAMES
Hopelijk staat m'n geld het toe dat ik deze kan bestellen deze week:
http://www.nl.bol.com/is-...04005504117&Section=GAMES
Verwijderd
DVD's kapotgespeeld? Je weet dat de laser-unit de disc niet hoort aan te raken?UTwizard schreef op maandag 24 september 2007 @ 10:30:
Aaaargh, ik kan niet wachten, ik moet deze game hebben. Ik heb van Halo 1 een DVD'tje kapot gespeeld en van Halo 2 zelfs 2 DVD'tjes die het niet hebben gehaald. Ik kan de boeken allemaal dromen en ik ken in meters precies de afmeting van de Pillar of Autumn. Ik MOET Halo 3 spelen
Games zoveel gespeeld / gedraaid dat de discs niet meer te lezen waren. Niet fysiek kapot
Ik heb hem net ook gekeken en het ziet er idd rete goed uit. Ik hoor tevens veel mensen klagen over de graphics. In het begin bij de eerste trailers had ik ook zoiets van nou nou is dat alles maar nu ik de game toch goed gezien heb vind ik de graphics tot best wel erg mooi te noemen. Het mag dan wel zo wezen dat er nog mooiere games aanwezig zijn maar dat maakt Halo 3 niet een game met matige graphics. Ik vind het er dus echt wel mooi uitzien! Vooral die explosies van bijvoorbeeld die grote robot spin of wat het is die je ook in halo 2 had die is echt mooiPhydomir schreef op maandag 24 september 2007 @ 09:47:
Vanochtend de review op Gametrailers gekeken en ik kan nu helemaal niet meer wachten. Ik moet die game hebben. Ik zal me vanaf woensdag niet snel meer vervelen
Ik snap er ook niks van dat mensen zitten te bashen op de graphics... Die zien er gewoon goed uit, okay het is geen niveau Crysis qua buitenlocaties maar dat hoeft ook helemaal niet. De graphics zorgen juist voor het typische Halo sfeertje!Sir_Hendro schreef op maandag 24 september 2007 @ 11:56:
[...]
Ik heb hem net ook gekeken en het ziet er idd rete goed uit. Ik hoor tevens veel mensen klagen over de graphics. In het begin bij de eerste trailers had ik ook zoiets van nou nou is dat alles maar nu ik de game toch goed gezien heb vind ik de graphics tot best wel erg mooi te noemen. Het mag dan wel zo wezen dat er nog mooiere games aanwezig zijn maar dat maakt Halo 3 niet een game met matige graphics. Ik vind het er dus echt wel mooi uitzien! Vooral die explosies van bijvoorbeeld die grote robot spin of wat het is die je ook in halo 2 had die is echt mooi
What a fine day for Science! | Specs
Ik had het ook al eerder aangegevenHarmsen schreef op maandag 24 september 2007 @ 12:00:
De graphics zorgen juist voor het typische Halo sfeertje!
Alsof je Mario Galaxy slecht vind omdat de gfx niet realistisch zijn, of Mario Kart omdat de wagens niet realistisch rijden
Zoals ik het nu kan zien, kloppen de GFX precies bij de stijl die wij verwachten van een Halo game.
Toch vindt ik het niet echt bepaald scherp uitzien, ik zou bijna beweren dat halo2 er op me pc er beter uitziet. Gfx zijn wel sfeervol verder.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Jij speelt toch op een SDtv? Of vergis ik me?evilpin0 schreef op maandag 24 september 2007 @ 12:31:
Toch vindt ik het niet echt bepaald scherp uitzien, ik zou bijna beweren dat halo2 er op me pc er beter uitziet. Gfx zijn wel sfeervol verder.
samsung 32inch hd rdy
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Nou ik heb Halo 2 op de pc en als ik alles op zijn mooist zet (wat hij nu tevens ook staat) ziet het er echt verre nog niet zo goed uit als Halo 3. In Halo 3 heb je veel scherpere textures en beter belichting en de models bestaan uit meer poly's.evilpin0 schreef op maandag 24 september 2007 @ 12:31:
Dit is de VideoReview van Gametrailers:
http://www.gametrailers.com/player/25484.html
Aanrader voor iedereen, en zeker de mensen die niet precies weten wat je van Halo kan verwachten
http://www.gametrailers.com/player/25484.html
Aanrader voor iedereen, en zeker de mensen die niet precies weten wat je van Halo kan verwachten
Maar dat zijn dan ook prutsers.DeepSeven schreef op maandag 24 september 2007 @ 00:34:
Ik geloof dat ik hem idd ook in 5 -6 uur tijd zou uitspelen.
Daarom start ik alle games die ik speel ook op het hoogst beschikbare nivo, want anders is vaak de lol er binnen een paar uur vanaf. Als ik niet minimaal 1x de 360 heb uitgezet uit frustratie omdat ik niet verder kwam, dan was de game niet goed genoeg.
Nu maar hopen dat ik mijn beloofde Legendary kan krijgen, naar wat ik heb vernomen zijn ze al allemaal uitverkocht. MM en BS krijgen er sowieso geen.
Mja, maar is dat een geloofwaardig review? Die gast noemt wat lame dingen op van de game, laat zien dat de AI van je eigen team bots echt erbarmelijk is soms en dan komt hij toch met mega hoge cijfers.DeepSeven schreef op maandag 24 september 2007 @ 00:34:
Ik bedoel, als deze game tussen 8 en 9 had gescoord, dan had het ook OK geweest voor de mensen die er naar uitkijken. Nu is het kennelijk met 16 man online CTF spelen 'grensverleggend' volgens meneer gametrailers. Ik kan alleen maar lachen om dat soort uitspraken, sorry.
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Ik denk dat het ligt aan je speelstijl, rij je overal met je wagen langs, of wil je elke vijand neerschieten...yzf1kr schreef op maandag 24 september 2007 @ 13:00:
[...]
Maar dat zijn dan ook prutsers.
Daarom start ik alle games die ik speel ook op het hoogst beschikbare nivo, want anders is vaak de lol er binnen een paar uur vanaf. Als ik niet minimaal 1x de 360 heb uitgezet uit frustratie omdat ik niet verder kwam, dan was de game niet goed genoeg.
Nu maar hopen dat ik mijn beloofde Legendary kan krijgen, naar wat ik heb vernomen zijn ze al allemaal uitverkocht. MM en BS krijgen er sowieso geen.
Dan moet jij die review nog eens kijken want volgens mij zegt hij juist dat de game nergens grensverleggend is maar dat alles wat erin zit wel heel erg goed is uitgewerkt.EfBe schreef op maandag 24 september 2007 @ 13:09:
[...]
Nu is het kennelijk met 16 man online CTF spelen 'grensverleggend' volgens meneer gametrailers. Ik kan alleen maar lachen om dat soort uitspraken, sorry.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Dan heb ik nog altijd liever een game die me slechts 5-6 uur echt mee sleept in het verhaal, dan dat ik 15 uur lang mag lopen knallen in een game als Doom 3...yzf1kr schreef op maandag 24 september 2007 @ 13:00:
[...]
Maar dat zijn dan ook prutsers.
Ik zal niet zeggen dat ik verhaal het belangrijkst vind en dat het me niet uitmaakt als de graphics bagger zijn, want ik heb niet voor niets een LCD-tv gekocht. Maar een game moet gewoon beschikken over een goed verhaal en daar hebben Halo 1 en 2 me niet in teleurgesteld, dus ik ga er niet van uit dat Halo 3 dat wel gaat doen.
Gamer review:
http://www.gamer.nl/doc/41938/Halo-3/1
Ook hier volgens de reviewer 12-15 uur op Heroic.
http://www.gamer.nl/doc/41938/Halo-3/1
Ook hier volgens de reviewer 12-15 uur op Heroic.
Dit topic is gesloten.