hmmmzzz gameshop heeft ze binnen maar verkoopt ze echt pas woensdag........
Bart Smit site staat inmiddels op bestellen, dus ze hebben ze binnen in het magazijn iig, ligt aan wanneer je lokale BS levert maar kans dat ze er al liggen.
Ben ook ff alle winkels hier afgegaan maar heb nog nooit meegemaakt dat ze zo streng waren. Bijna overal hadden ze hem maar niemand verkoopt hem. De gameshop zei dat ze moesten tekenen en dat er een sanctie van 50.000 euro
op zat als ze het wel deden. Morgennacht tussen 12 en 1 gaat ie ff open

Nm
[ Voor 100% gewijzigd door Tomino op 24-09-2007 18:29 ]
Verwijderd
Zoals ik al verwachte, ik heb Halo 1 en 2 online gespeelt en kan je nu al vertellen dat het niet beter is. Ik zeg niet dat Halo slecht is, sterker nog het is een geweldige game, maar Halo 3 is het gewoon nietMars18 schreef op zondag 23 september 2007 @ 23:58:
[...]
Dat jij nou een lutser bent, speel halo 3 eens online lutser. dan weet je dat het de beste online spel op 360 is..
Na die videoreview te hebben gezien op Gametrailers kan ik echt niet meer wachten, ziet er zo vet uit allemaal.
Verwijderd
Ingame niet dusMuthas schreef op maandag 24 september 2007 @ 16:09:
Na die videoreview te hebben gezien op Gametrailers kan ik echt niet meer wachten, ziet er zo vet uit allemaal.
Ik bedoel alleen niet met name de graphics maar juist de massale buitenlevels, het hele vehicle gebeuren en gewoon de multiplayer, niet dat een filmpje daar iets aan veranderd. Verder zijn dit gewoon ingame beelden dus wat er aan de graphics anders kan zijn?
Ik fiets zo even langs de Dixons... het filiaal hier in Uden heeft wel vaker schijt aan die release datums 
Toen ook Zelda op de Wii daar echt dagen voor de release kunnen kopen
Ben benieuwd...
Toen ook Zelda op de Wii daar echt dagen voor de release kunnen kopen
Ik ken 2 winkels waar ze streng zijn, en 2 waar ze het absoluut niet zijn.Thomaszki schreef op maandag 24 september 2007 @ 16:25:
Ik fiets zo even langs de Dixons... het filiaal hier in Uden heeft wel vaker schijt aan die release datums
Toen ook Zelda op de Wii daar echt dagen voor de release kunnen kopenBen benieuwd...
De 2 die streng zijn hebben de dozen binnen, maar weigeren te verkopen.
De 2 die er schijt aan hebben, hebben ook niks binnen (en trust me, dat is geen smoes, die hebben het echt niet. De vrouw achter de balie heeft zelfs alle binnengekomen dozen voor mij opengemaakt). Blijkbaar weet de distro precies wie ze wel en niet de game ver van te voren kunnen sturen.
[ Voor 10% gewijzigd door PWM op 24-09-2007 16:29 ]
Sinds wanneer zijn de Matchmaking servers online danVerwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 16:08:
[...]
Zoals ik al verwachte, ik heb Halo 1 en 2 online gespeelt en kan je nu al vertellen dat het niet beter is. Ik zeg niet dat Halo slecht is, sterker nog het is een geweldige game, maar Halo 3 is het gewoon niet
/Had EDIT moeten zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 24-09-2007 16:33 ]
Verwijderd
Wtf Halo 3 online was beter dan Halo 1 & 2 MP
. En ik kan het weten, ik heb vaak samengespeeld met iemand die 3e was met Halo 1 op de WCG
Inderdaad... hij had nog niks binnenPWM schreef op maandag 24 september 2007 @ 16:29:
[...]
Ik ken 2 winkels waar ze streng zijn, en 2 waar ze het absoluut niet zijn.
De 2 die streng zijn hebben de dozen binnen, maar weigeren te verkopen.
De 2 die er schijt aan hebben, hebben ook niks binnen (en trust me, dat is geen smoes, die hebben het echt niet. De vrouw achter de balie heeft zelfs alle binnengekomen dozen voor mij opengemaakt). Blijkbaar weet de distro precies wie ze wel en niet de game ver van te voren kunnen sturen.
Nouja, zo erg is het ook weer niet, ik ga hem woensdag wel gewoon netjes halen

Heb er al wel zin in!
Hier een vegelijking tussen Halo 1, 2 en 3:
http://www.gametrailers.com/player/25482.html
Als je nu nog vol houdt dat er niks veranderd is....
[ Voor 16% gewijzigd door PWM op 24-09-2007 17:45 ]
Ik had een paar maanden terug mijn 360 verkocht omdat ik een video camera moest hebben. Niet dat ik de 360 niet meer leuk vond, in tegen deel zelfs
De bedoeling was om later weer een nieuwe te kopen. Zo eentje waar die kleinere cpu in zit zodat hij minder warm wordt.
Maar ja door Halo 3 kon ik niet langer wachten dus heb ik zojuist een 360 Elite gehaald met Quick Charger en Gears of War. Aanstaande woensdag meteen Halo 3 ophalen en die 2 dagen kapot spelen. Daarna gaan ik weer verder met het normale leven
Maar ja door Halo 3 kon ik niet langer wachten dus heb ik zojuist een 360 Elite gehaald met Quick Charger en Gears of War. Aanstaande woensdag meteen Halo 3 ophalen en die 2 dagen kapot spelen. Daarna gaan ik weer verder met het normale leven
GTA VI - All aboard the hype train!!
Alleen die explosie van het dropship op het eindPWM schreef op maandag 24 september 2007 @ 17:43:

Verwijderd
Nog 1 dag werken en dan is het tijd voor Halo 3
. 2 dagen vrijgenomen, en grappig genoeg heb ik vrijdag ook vrij
Verwijderd
Hooo Hooo, beter lezenPWM schreef op maandag 24 september 2007 @ 17:43:
Zou willen dat ze dat hier ook zouden doen of dat ze er in ieder geval voor zorgen dat je de game kan halen zodra de winkel om 9.00 open gaat. Maar was vandaag even langs de Intertoys gereden (waar ik mijn Limited Editon heb besteld) en ze verwachten dat ze pas woensdag rond 14.00 de levering krijgen. Dit zodat ze niet eerder gaan verkopen dan de 26e september. De gewone zending games komt trouwens dinsdag binnen, dus hoop dat ze daar gewoon tussen zitten. Want heb niet voor niets woensdag vrij
Zelfs bij GTA SA (een meer gehypte game dan Halo 3 imho) heb ik niet zo veel gelezen dat mensen vrij hebben genomen. Al span jij wel de kroon met je 3 dagen...en dan nog het weekend erachteraanVerwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 18:11:
Nog 1 dag werken en dan is het tijd voor Halo 3. 2 dagen vrijgenomen, en grappig genoeg heb ik vrijdag ook vrij
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Inderdaad, wat een Nerd.FeaR1986 schreef op maandag 24 september 2007 @ 19:16:
Zelfs bij GTA SA (een meer gehypte game dan Halo 3 imho) heb ik niet zo veel gelezen dat mensen vrij hebben genomen. Al span jij wel de kroon met je 3 dagen...en dan nog het weekend erachteraan
Ik heb maar 1 1/2 dag vrijgenomen
Bij de FRS vandaag:
Hallo, mag ik van u 1 keer Halo 3 aub. U hoeft hem niet in te pakken
- Je bent nummer 25 vandaag
Ow..... Mag ik hem?
NEE

Overigens hoort dit kat/muis spelletje er natuurlijk wel bij
Het gaat mij toch niet gebeuren dat ik hem morgen nog niet heb
Overigens hebben alle winkels die mij tegen werken, groot gelijk
[ Voor 36% gewijzigd door PWM op 24-09-2007 19:32 ]
nou ik ga dan nu maar ff kijken als de hype waar is! heb hem sinds donderdag al liggen maar kon niet me handjes van crysis afhouden.
Ben benieuwd
Ben benieuwd
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Verwijderd
Tuurlijk.darkphoenix schreef op maandag 24 september 2007 @ 19:30:
nou ik ga dan nu maar ff kijken als de hype waar is! heb hem sinds donderdag al liggen maar kon niet me handjes van crysis afhouden.
Ben benieuwd

vandaag mijn Halo3 Legendary opgehaald
pics volgen
pics volgen
Veel plezierWhiteViper schreef op maandag 24 september 2007 @ 19:33:
vandaag mijn Halo3 Legendary opgehaald![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
pics volgen
Deze MOET je zien
http://www.ownage.nl/news/22727/
[ Voor 10% gewijzigd door Tomino op 24-09-2007 19:39 ]
hij bedoelt vast gedownload... stoer
als er 1 game is waarbij ze mensen toch zeker gaan bannen hoop ik dat het deze is.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Kom maar langs brengen. Krijg je van mij een tientje extraWhiteViper schreef op maandag 24 september 2007 @ 19:33:
vandaag mijn Halo3 Legendary opgehaald![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
pics volgen

Ik heb hem op Heroic uitgespeeld, nu nog op Legendary 
Moet zeggen valt mee een klein beetje tegen, maar campaign boeit me toch weinig.
Multiplayer is waar halo 3 zijn punten haalt.
Moet zeggen valt mee een klein beetje tegen, maar campaign boeit me toch weinig.
Multiplayer is waar halo 3 zijn punten haalt.
Ik bedoel niks. Je vult zelf al in.Phusebox schreef op maandag 24 september 2007 @ 19:37:
[...]
hij bedoelt vast gedownload... stoer
als er 1 game is waarbij ze mensen toch zeker gaan bannen hoop ik dat het deze is.
Maar mijn zorg niet.
Lekker gamen das leuk niet slap ouwehoeren.
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Verwijderd
Ja maar het was eigenlijk de bedoeling dat ik sowieso vrijdag wel ging werken, maar ze hebben me niet ingepland, desnoods wilde ik in het weekend nog een paar uur werken, maar die vlieger ging ook niet opFeaR1986 schreef op maandag 24 september 2007 @ 19:16:
Zelfs bij GTA SA (een meer gehypte game dan Halo 3 imho) heb ik niet zo veel gelezen dat mensen vrij hebben genomen. Al span jij wel de kroon met je 3 dagen...en dan nog het weekend erachteraan
Bericht verplaatst
[ Voor 179% gewijzigd door Sir_Hendro op 24-09-2007 19:55 ]
Riiiiiiight...straks ga je ook nog zeggen dat je GTA 4 minder realistisch vond als GTA 2 en dat je nu maar aan Assasins Creed gaat beginnendarkphoenix schreef op maandag 24 september 2007 @ 19:30:
Ben benieuwd

Edit:
Leg anders een heel zielig verhaal op dat je nog maar 12 uur te leven hebt en dat je anders nooit Halo 3 zou kunnen spelen....PWM schreef op maandag 24 september 2007 @ 19:27:
[...]
Het gaat mij toch niet gebeuren dat ik hem morgen nog niet heb
Andere edit:
Vooral bij de eerste scene die ze lieten zien van Halo 3 schrok ik om eerlijk te zijn wel even (dat je naar dat lampje moet kijken). Want dat zag er inderdaad niet heel veel beter uit dan Halo 1, maar de rest ziet er wel mooi uit. Vooral die omgeving...Dantar schreef op maandag 24 september 2007 @ 19:53:
[...]
Niet echt een geslaagd filmpje als je het mij vraagt. Bij sommige stukjes moest ik echt even kijken welke halo het nou was, en als ik hem zo zie ziet hij er niet echt next gen uit.
Maar het blijft halo, moet hem ook hebben .
[ Voor 57% gewijzigd door FeaR op 24-09-2007 20:00 ]
Niet echt een geslaagd filmpje als je het mij vraagt. Bij sommige stukjes moest ik echt even kijken welke halo het nou was, en als ik hem zo zie ziet hij er niet echt next gen uit.PWM schreef op maandag 24 september 2007 @ 17:43:
Maar het blijft halo, moet hem ook hebben .
Ik vraag me af wat er is gebeurd met de footage die we in de Halo 2 trailers gezien hebben, maar niet in de final versie van Halo 2 hebben gezien (ik herriner me scheuren door een stad met een warthog en wat andere footage).
Zouden die stukken in halo 3 gestopt zijn ?
Verwijderd
Het schijnt dat in de Legendary versie een dvd zit met alle filmpjes van halo 1 en 2.. wellicht wel meer ook, maar goed, die staan snel genoeg online.MochiGohan schreef op maandag 24 september 2007 @ 20:03:
Ik vraag me af wat er is gebeurd met de footage die we in de Halo 2 trailers gezien hebben, maar niet in de final versie van Halo 2 hebben gezien (ik herriner me scheuren door een stad met een warthog en wat andere footage).
hier zitten mensen te klagen over de graphics van halo3 maar gebruiken die wel zelf HDtv die ze in de filpjes en screenshots gebruiken?
Ik ga dat helemaal niet zeggen.FeaR1986 schreef op maandag 24 september 2007 @ 19:53:
[...]
Riiiiiiight...straks ga je ook nog zeggen dat je GTA 4 minder realistisch vond als GTA 2 en dat je nu maar aan Assasins Creed gaat beginnen
anyway tot nu toe vind het wel een aardig spelletje. de belichting in de bossen ziet er leuk uit. alleen de vuur gevechten kunnen me niet echt pakken.
Maar niet te snel beoordelen.
[ Voor 21% gewijzigd door darkphoenix op 24-09-2007 20:50 ]
Die stad was een demonstratie level die niet in de final versie is gekomen. Dit had ik geloof ik een keer op de Bungie site gelezen ofzo.MochiGohan schreef op maandag 24 september 2007 @ 20:03:
Klopt. Halo 2 heeft eigenlijk 2 versies gekend.Sir_Hendro schreef op maandag 24 september 2007 @ 21:15:
[...]
Die stad was een demonstratie level die niet in de final versie is gekomen. Dit had ik geloof ik een keer op de Bungie site gelezen ofzo.
Bungie was begonnen met de Halo 2 ontwikkeling, en een vroege versie op de E3 laten zien. Daarna is besloten dat de game niet was wat het moest zijn, en is eigenlijk van scratch begonnen.
Stond een stuk over op de DVD die bij de Limited Edition kwam bij Halo 2
[ Voor 7% gewijzigd door PWM op 24-09-2007 21:23 ]
weet niet of dit al gepost was maar zag er zo gaaf uit dat ik het niet kon laten.
http://dsc.discovery.com/...o-sweeps/halo-sweeps.html
Verwijderd
Echt ongelooflijk vet idd, ik had er al een ander filmpje van gezien.darkphoenix schreef op maandag 24 september 2007 @ 21:33:
weet niet of dit al gepost was maar zag er zo gaaf uit dat ik het niet kon laten.
Ik vind dat het echt op een hele mooie manier gefilmd is.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2007 22:01 ]
Voor degene die echt niet kunnen wachten:
De Openingsscene van Halo 3:
http://www.gametrailers.com/player/25363.html
3:30
Ik heb de collector's edition besteld bij Consoleshop ben benieuwd wanneer ik hem heb,
Niet dat ik echt niet meer kan wachten ofzo, want heb Halo 1 en 2 Nooit gespeeld,
En Blue Dragon houd me voorlopig nog wel even bezig.
Niet dat ik echt niet meer kan wachten ofzo, want heb Halo 1 en 2 Nooit gespeeld,
En Blue Dragon houd me voorlopig nog wel even bezig.
Verwijderd
''The individualy numbered special edition of the game is hand delivered to the customers house by a man dressed as an Spartan, whom the customer gets to keep.Tomino schreef op maandag 24 september 2007 @ 19:36:
[...]
Veel plezierIk kom woensdag spelen kijken
Deze MOET je zien![]()
http://www.ownage.nl/news/22727/
Due to a manufacturing oversight in the first run the inability to remove the Spartans helmet gives them an estimated life span of six to eight days after delivery.
To compensate, Bungie offers a free replacement and a artbook if customers send the body back..''
Halo home pregnacy tests..
The world would never be the same again after teh Halocaust..
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2007 22:40 ]
wtf LOL "because the new xbox uses as many power as a space shuttle , there was a blackout throughout the states and people were not able to play halo 3 ,"Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 22:23:
[...]
''The individualy numbered special edition of the game is hand delivered to the customers house by a man dressed as an Spartan, whom the customer gets to keep.
Due to a manufacturing oversight in the first run the inability to remove the Spartans helmet gives them an estimated life span of six to eight days after delivery.
To compensate, Bungie offers a free replacement and a artbook if customers send the body back..''
!!
[ Voor 11% gewijzigd door rubbieus op 24-09-2007 22:38 ]
Bioshock anyone?Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 22:23:
[...]
''The individualy numbered special edition of the game is hand delivered to the customers house by a man dressed as an Spartan, whom the customer gets to keep.
!!
Cool! Heb verder helemaal niets met Halo of de Halo Universe, maar die is wel stoer gedaan. Met name naar het einde toe.darkphoenix schreef op maandag 24 september 2007 @ 21:33:
Flickr PSN ID= cheironnl
tja ze zijn echt streng bij de winkels. Iedere verkoper is zwaar onder de indruk van de sancties. Dus dat wordt wachten op woensdag. Weet iemand of de mediamarkt in zwolle morgenavond om 12 uur ook open gaat? Heb woensdag vrij genomen
Wel typisch dat ze zich met het niet verkopen van deze game voor de 26e september wel aan de regel houden omdat er anders sancties volgen.DarkShadow schreef op maandag 24 september 2007 @ 23:22:
tja ze zijn echt streng bij de winkels. Iedere verkoper is zwaar onder de indruk van de sancties. Dus dat wordt wachten op woensdag.
Terwijl ze 16+ en 18+ games (dus ook Halo 3 met 16+-rating) wel gewoon aan minderjarigen verkopen terwijl daar ook sancties aan vast zitten als je als winkelier betrapt wordt...
[ Voor 3% gewijzigd door FeaR op 24-09-2007 23:36 ]
Inderdaad best triest. Blijkbaar zijn ze banger voor een major company als MS dan voor de overheid. Zegt opzich best veel.FeaR1986 schreef op maandag 24 september 2007 @ 23:29:
[...]
Wel typisch dat ze zich met het niet verkopen van deze game voor de 26e september wel aan de regel houden omdat er anders sancties volgen.
Terwijl ze 16+ en 18+ games (dus ook Halo 3 met 16+-rating) wel gewoon aan minderjarigen verkopen terwijl daar ook sancties aan vast zitten als je als winkelier betrapt wordt...
Te coolPWM schreef op maandag 24 september 2007 @ 22:15:
Voor degene die echt niet kunnen wachten:
Ben morge pas 14:30 uit, moet dan ook nog eens een uur fietsen
Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!
Whiteviper, dat moet toch echt de slechtste screenshot uit halo3 zijn 
Jealous
Jealous
Lijkt Halo 1 wel die screenshot..DarkShadow schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 08:53:
Whiteviper, dat moet toch echt de slechtste screenshot uit halo3 zijn
Jealous
Die helm is wel vet.. kan je hem opzetten of niet? Niet echt in verdiept, is mij te duur.
Voor de echte verslaafden.. weet niet of ie al gepost is:
Zoek op EBay op halo suit.
Ik verwacht dat een hoop winkels de game vandaag wel gaan verkopen. Er hoeft er maar 1 winkel te beginnen, dan komt de rest ook wel. Op www.nedgame.nl staat de game als nieuw binnen, dus ik neem aan dat de game daar binnen is en dat ze hem verkopen, zo maar es ff bellen. Ik heb gereserveerd bij Dimension Plus, ga ik daar direct heen om hem op te halen

Weet niet of al gepost is, maar wel grappig
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
ik ben bang dat ik, samen met nog wat tweakers, genaaid ga worden door bol.com. Ik heb die actie (fout van hun) besteld van 12 maanden abo + halo 3 voor 60 euro.
Bol.com zal eerst wel hun voorraad opmaken aan de orders waar ze wel geld aan verdienen vrees ik.
Bol.com zal eerst wel hun voorraad opmaken aan de orders waar ze wel geld aan verdienen vrees ik.
Zit er nu bij de Legendary Edition van Halo 3 een normale versie van de game. Dus de gewone €59,99 versie en niet eens de Limited Edition met een mooi ijzeren doosje.... Had ik toch wel verwacht voor dat geld.
Als je hoofd klein genoeg is welDantar schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 08:58:
[...]Die helm is wel vet.. kan je hem opzetten of niet?
Die actie is die nu helemaal van de baan voor iedereen of hoe zit het?Phusebox schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 09:31:
ik ben bang dat ik, samen met nog wat tweakers, genaaid ga worden door bol.com. Ik heb die actie (fout van hun) besteld van 12 maanden abo + halo 3 voor 60 euro.
Want maatje van me had die bundle ook besteld en had van Bol een mail gehad dat het niet meer door ging. Terwijl ik hier ergens op tweakers las dat iemand de bundle nog wel kreeg.
Niet dat ik er iets aan heb, want ik was zelf te laat met die bundle (toen kreeg ik al de melding dat het product niet meer bestond/geleverd kon worden). Maar ik ben gewoon benieuwd hoe het nu afgelopen is.
Same here, ik kreeg gisteren gezellig de volgende mail:
"Geachte Jan de Boer,
Hierbij laten wij u weten dat onderstaande titel die u op 27 augustus 2007 bij ons heeft besteld, is geannuleerd.
"
Fuck het hoor
. Klantenservice gebeld, en die houdt me nu aan het lijntje, morgen Halo 3 zal ik iig wel kunnen vergeten.
"Geachte Jan de Boer,
Hierbij laten wij u weten dat onderstaande titel die u op 27 augustus 2007 bij ons heeft besteld, is geannuleerd.
"
Fuck het hoor
Ja, je wordt inderdaad enorm genaaid als jij hem later ontvangt. Man, je krijgt hem gratis....Phusebox schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 09:31:
Damnit, ik laat me toch weer lekker maken voor dit spel. Have to resist! Urgh...

[ Voor 8% gewijzigd door Armada op 25-09-2007 10:45 ]
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Kunjenietkunjenietkunjeniet, ik in ieder geval nietArmada schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 10:43:
[...]
Damnit, ik laat me toch weer lekker maken voor dit spel. Have to resist! Urgh...
Misschien door wat meer 'realistische' reviews te kijken...UTwizard schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 10:48:
[...]
Kunjenietkunjenietkunjeniet, ik in ieder geval nietBen me de laatste week zo aan het opnaaien geweest. Gisteravond weer het 'Starry night' filmpje gekeken en ik kreeg spontaan weer kippenvel en buikpijn, ik heb echt ieder filmpje gedownload wat ik maar kon vinden van Halo 3, van High Def tot gelekte E3 footage geconvert naar crappy XviD kwaliteit
http://xbox360.ign.com/articles/822/822714p1.html
Uiteindelijke score: 8.9
Ze hebben goede punten.
Die Bol.com aktie staat bij mij nog steeds op "Wordt verwerkt", ga er ook gewoon van uit dat hij komt (kreeg daar 3 weken terug ook een bevestiging van) en Bol zal wel genoeg exemplaren hebben om alles te verzenden lijkt mij, je pre-ordert niet voor niets immers.
Maar ze spreken zichzelf ook wel tegenArmada schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 10:50:
[...]
Misschien door wat meer 'realistische' reviews te kijken...
Ze hebben goede punten.
Om even verderop te zeggen dat de Multiplayer niet vernieuwend en uitgebreid genoeg is. Als het voor de komende jaren goed is, lijkt me het niet nodig nog iets extra's te doenBennett: It's going to take months, years even, for players to exhaust the huge range of options in Halo 3's multiplayer game.
...
As a result, Halo 3 players aren't going to be short on new content and game modes for years to come.
Maar goed, met een 8.9 als laagste cijfers, is geen 1 spellen maker ontevreden
Ik denk dat voor iedereen die Halo 1 en 2 fantastisch vond de reviews 95-100 correct zijn. Mensen die nieuw zijn, of Halo nooit fantastisch vonden, zullen het eerder een 80-90 geven.
[ Voor 9% gewijzigd door PWM op 25-09-2007 11:00 ]
Verwijderd
Wow
Meestal ben ik niet zo meehypend, maar naar Halo3 kijk ik wel echt uit... al flink wat winkels gebeld, maar sofar is het overal heel duidelijk: morgen.
Ik heb niets in de preorder staan oid, dus ik ga op goed geluk. Toch wel mooi dat zo'n spel veel neuzen in Xboxland dezelfde kant opzet.. dat gaan echt megagrote matches worden online!
Ik heb niets in de preorder staan oid, dus ik ga op goed geluk. Toch wel mooi dat zo'n spel veel neuzen in Xboxland dezelfde kant opzet.. dat gaan echt megagrote matches worden online!
Ik zoek juist Reviews die niet van Xbox of Microsoft sites afkomen, ik krijg de indruk dat die 'weigeren' kritiek te geven op Halo 3. Zo hebben Gametrailers, Gamespot en IGN bijvoorbeeld een aantal punten over de AI, het 'gebrek' aan nieuwe wapens en dat soort dingen. Reviews kunnen voor mij sowieso niet belissen of ik iets ga spelen of niet (en al helemaal niet van die flamende / bashende mensen op fora), het gaat mij in dit geval om het verhaal van Halo 3. Ik wil weten hoe het afloopt, Multiplayer is een leuke bijkomstigheid maar ik heb geen Live dus dat zal ik toch niet veel spelen.Armada schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 10:50:
[...]
Misschien door wat meer 'realistische' reviews te kijken...
Ze hebben goede punten.
Staan er al best wat online:UTwizard schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 11:00:
[...]
Ik zoek juist Reviews die niet van Xbox of Microsoft sites afkomen, ik krijg de indruk dat die 'weigeren' kritiek te geven op Halo 3. Zo hebben Gametrailers, Gamespot en IGN bijvoorbeeld een aantal punten over de AI, het 'gebrek' aan nieuwe wapens en dat soort dingen. Reviews kunnen voor mij sowieso niet belissen of ik iets ga spelen of niet (en al helemaal niet van die flamende / bashende mensen op fora), het gaat mij in dit geval om het verhaal van Halo 3. Ik wil weten hoe het afloopt, Multiplayer is een leuke bijkomstigheid maar ik heb geen Live dus dat zal ik toch niet veel spelen.

Bij Metacritic staan er nu in totaal 26 reviews online:
http://www.metacritic.com/games/platforms/xbox360/halo3
Gem: 9.6
Ik vind zelf de GameTrailers review de beste.
[ Voor 9% gewijzigd door PWM op 25-09-2007 11:07 ]
hmm ook bol.com? ik kreeg tijd terug namelijk een mail dat het wel een fout was maar ze omwille van service toch zouden leveren. Nu heb ik hem wel 2 dagen eerder dan jou besteld.Bizzarro schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 10:43:
Same here, ik kreeg gisteren gezellig de volgende mail:
"Geachte Jan de Boer,
"
Fuck het hoor. Klantenservice gebeld, en die houdt me nu aan het lijntje, morgen Halo 3 zal ik iig wel kunnen vergeten.
ja sorryArmada schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 10:43:
[...]
Ja, je wordt inderdaad enorm genaaid als jij hem later ontvangt. Man, je krijgt hem gratis....
[ Voor 21% gewijzigd door Phusebox op 25-09-2007 11:22 ]
Waar bestel jij hem voor 40,-Phusebox schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 11:21:
ja sorrymaar goed, een live abo heb je voor 40 euro, en de game is ook voor 40 euro te koop, dus ik win maar 20 euro hoor.
Ik heb ook die mail gehad dat ik hem alsnog zou ontvangen,Phusebox schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 11:21:
[...]
hmm ook bol.com? ik kreeg tijd terug namelijk een mail dat het wel een fout was maar ze omwille van service toch zouden leveren. Nu heb ik hem wel 2 dagen eerder dan jou besteld.
[...]
ja sorrymaar goed, een live abo heb je voor 40 euro, en de game is ook voor 40 euro te koop, dus ik win maar 20 euro hoor.
"Om u in het ongemak tegemoet te komen, hebben we besloten u toch de game Halo 3 bij uw Gold Card te geven."
Ah well, vanmiddag maar weer bellen.
Ja, ben erg benieuwd, want dat vind ik ook wel interessant....
Nee, lijkt me ook niet. Blue Dragon kreeg toch niet van die fantastische cijfers, maar ik vind het nog steeds geweldig. Gelukkig zijn games een persoonlijk iets.UTwizard schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 11:00:
[...]
Reviews kunnen voor mij sowieso niet belissen of ik iets ga spelen of niet (en al helemaal niet van die flamende / bashende mensen op fora),
Ik ben iig weer zover dat ik Halo 1 nou eens een keer ga afmaken en dan met Halo 2 doorga en wellicht in de komende weken dan ook Halo 3 aanschaf. Doordat ik niet door Halo 1 heenkwam ben ik nooit aan Halo 2 begonnen en heb ik nooit de multiplayer geprobeerd, ik wil graag alles in volgorde spelen om ook het verhaal mee te krijgen.
Tis wel jammer voor de fans dat Halo hiermee eindigt. Een RTS is niet hetzelfde als een shooter en Bungie zal zeker geen opvolger meer gaan maken. Lijkt me voor de fans ook een treurig moment...
Ja
Anyhoe, ik verwacht dat hij tegen de avond wel beschikbaar is in de Media Markten, dat was ook het geval met Gears of War.
[ Voor 23% gewijzigd door Armada op 25-09-2007 11:35 ]
Er komt geen Sequel, maar dat zegt niet dat er geen Prequel komtArmada schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 11:33:
[...]Tis wel jammer voor de fans dat Halo hiermee eindigt. Een RTS is niet hetzelfde als een shooter en Bungie zal zeker geen opvolger meer gaan maken. Lijkt me voor de fans ook een treurig moment...
Maar die zal dus niet van de hand van Bungie komen, toch? Die zijn het zat om aan die IP te blijven werken en dan lijkt het eindprodukt me toch niet zo goed, denk ik...PWM schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 11:34:
[...]
Er komt geen Sequel, maar dat zegt niet dat er geen Prequel komt
[ Voor 64% gewijzigd door Armada op 25-09-2007 11:39 ]
OMG stupid me, dat had ik ook gelezen. Sorry slaapgebrek. Heb al bijna 2 weken maar 4-5u slaap per dag.Armada schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 11:33:
[...]
Ja, met 2000 Air Miles bijbetalen...
Anyhoe, ik verwacht dat hij tegen de avond wel beschikbaar is in de Media Markten, dat was ook het geval met Gears of War.
Volgens mij, maar ik heb geen bron bij de hand, hebben ze juist aangegeven dat ze wel iets gingen doen met het Halo verhaal. Een beetje het Star Wars ideeArmada schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 11:36:
[...]
Maar die zal dus niet van de hand van Bungie komen, toch? Die zijn het zat om aan die IP te blijven werken en dan lijkt het eindprodukt me toch niet zo goed, denk ik...
InterestingArmada schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 11:33:
[...]
Ja, met 2000 Air Miles bijbetalen...
Mijn moeder gebruikt hetzelfde Airmiles nummer als ik, dus dat schiet dan wel op.
[ Voor 35% gewijzigd door PWM op 25-09-2007 11:40 ]
Damnit, je gaat te snel, als ik mijn bericht edit, dan heb je al weer antwoord....PWM schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 11:38:
[...]
Volgens mij, maar ik heb geen bron bij de hand, hebben ze juist aangegeven dat ze wel iets gingen doen met het Halo verhaal. Een beetje het Star Wars idee
Tegelijkertijd laat het ook denk ik een groot gat over in de line-up van de 360. Als je met de eerste game van je flagship-title gelijk de trilogie afgesloten wordt, dan moeten ze snel op zoek naar een kolossale vervanger (en wat dus weer zou doen vermoeden dat MS er niet zo snel afscheid van zou willen nemen, dus toch prequels???)...
100.000 airmiles? damn, shopaholicPWM schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 11:38:
[...]
[...]
InterestingKreeg van de week mijn nieuwe saldo, en dat was tegen de 100.000 aan. Kan ik wel eens wat mee gaan doen
Mijn moeder gebruikt hetzelfde Airmiles nummer als ik, dus dat schiet dan wel op.
over halo "4"; misschien gaan ze wel komen met een remake van deel 1 en 2 in elkaar verwoven en verbeterd...
[ Voor 13% gewijzigd door Phusebox op 25-09-2007 11:42 ]
Valt op zich meePhusebox schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 11:41:
[...]
100.000 airmiles? damn, shopaholic
over halo "4"; misschien gaan ze wel komen met een remake van deel 1 en 2 in elkaar verwoven en verbeterd...
EDIT: Ruim 12 jaar al zie ik nu
[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 25-09-2007 11:44 ]
Ik kom net terug van de Intertoys hier, want wilde toch wel weten hoe laat ze morgen Halo 3 verwachten. Want dan kan ik mooi mijn wekker zetten en heel de dag gamen... conversatie was alleen wel wat minder...
Maar zoals gezegd was het niet echt waarop ik gehoopt had. Maar ik ga er gewoon van uit dat ik Halo 3 morgen of niet speel of pas rond een uur of 15.00 's middags. Want dan kan het alleen maar meevallen...
Nu de review in de Power Unlimited maar eens lezen....kreeg volgens mij een 9.0 en een Power Unlimited Gold Award.
- Hallo, Halo 3 komt toch morgen uit?
- Als het goed is...
- Hoe dat zo, de release is toch de 26e en dat is morgen.
- Klopt, maar we krijgen Halo 3 per post geleverd en niet via de gewone leverancier. En van de post weten we niet hoe laat die binnen komt.
- Maar als je ervan uit gaat dat de post morgen komt, hoe laat is dat dan?
- Post komt meetal rond een uur of 11.00
- Dat is nog wel te doen
- Maar het kan ook 12.00 worden of wellicht 15.00
- Dus ik pre-order een spel zodat ik het verwacht op tijd te hebben en jullie kunnen mij niet garanderen dat ik het op de release heb...das best lullig
- We weten het en vinden het ook zeer spijtig. Ik kan je wel bellen zodra de game binnen is.
- Doe maar anders rijd ik voor niets op en neer
- Dus we moeten je bellen zodra Halo 3 morgen binnen is?
- Dat zou wel handig zijn.
- En voor welke console wil je m hebben?
- Ehhh....?
- Wil je de game voor de Playstation 3, Xbox 360 of de Pc?
- Ik denk dat ik de meeste kans heb als ik m bestel voor de Xbox 360
Maar zoals gezegd was het niet echt waarop ik gehoopt had. Maar ik ga er gewoon van uit dat ik Halo 3 morgen of niet speel of pas rond een uur of 15.00 's middags. Want dan kan het alleen maar meevallen...
Nu de review in de Power Unlimited maar eens lezen....kreeg volgens mij een 9.0 en een Power Unlimited Gold Award.
ik zie net dat een van de grootste leverancier iig door de voorraad heen is maar ze verwachtten 28-9 weer nieuwe stock
Dat verklaard waarom de Intertoys bij mij hem nog niet heeft. Ik hoopte hem er eigenlijk vanmiddag wel te kunnen halen.
Ik heb wel een Pre-order voor morgen bij de FRS, en ik weet dat die hem al wel binnen hebben, dus ik kan hem sowieso halen.
Wat moet er dan wel niet van die slaap komen als je straks ook nog Halo 3 moet spelenPhusebox schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 11:36:
[...]
OMG stupid me, dat had ik ook gelezen. Sorry slaapgebrek. Heb al bijna 2 weken maar 4-5u slaap per dag.
Verwijderd
Mischien over een jaar of wat, net als met 1 en 2Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 12:25:
HELE domme vraag, maar komt Halo 3 ook voor de pc uit? Of is dat veel later gepland?
goedemorgen!
vandaag tijd om campaign af te maken
, en dan kan ik morgen tegen jullie in matchmaking spelen
vandaag tijd om campaign af te maken
nog niemand die status "verzonden" heeft bij bol.com? mag nu toch wel onderhand gebeuren lijkt me?
Verwijderd
Ik zit ook te wachten op de email waarschuwing per sms..
Met Medal of Honour Airborne had ik s'ochtends al het bericht dat de besteling was verzonden en ik had hem de dag voor de release..
Ik denk dat bol bij halo 3 echt zorgt dat het morgen pas geleverd word..
Met Medal of Honour Airborne had ik s'ochtends al het bericht dat de besteling was verzonden en ik had hem de dag voor de release..
tja en TNT doet er tegenwoordig 99% zeker 2 dagen over. Althans alle pakketten die ik verstuurd en ontvangen heb de afgelopen 3 maanden deden er 2 dagen over.Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 12:59:
Ik zit ook te wachten op de email waarschuwing per sms..
Dat is de extra service omdat ze duurder zijn geworden. Zo krijgt je pakket meer waar voor je geld.
Verwijderd
In het verleden met bijvoorbeeld een bestelde dvd box of boek die niet door de brievenbus konden duurde het idd 2 dagen nadat ik de ''bestelling verstuurd'' mail gehad had, dat tnt bij me aan de deur stond.Phusebox schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 13:04:
[...]
tja en TNT doet er tegenwoordig 99% zeker 2 dagen over. Althans alle pakketten die ik verstuurd en ontvangen heb de afgelopen 3 maanden deden er 2 dagen over.
Dat is de extra service omdat ze duurder zijn geworden. Zo krijgt je pakket meer waar voor je geld.
En als je dan niet thuis ben maar even bij de buren afgeven zonder dit even te melden via een briefje door de deur ofzo..

Verwijderd
Zou best kunnen, maar ik verwacht overigens geen tekorten van MS grootste game. Ze zijn al dagen/maanden aan het braggen dat het de grootste launch ever wordt, dus ik verwacht stapels in iedere winkels.Phusebox schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 11:46:
ik zie net dat een van de grootste leverancier iig door de voorraad heen is maar ze verwachtten 28-9 weer nieuwe stock
Verwijderd
Ik heb em!!!!!!! Net al ff gespeeld voor werk, kwartiertje campaign, 1 MP match ( die ik overigens won ).
Klote is dat ik tot kwart voor 10 moet werken
Klote is dat ik tot kwart voor 10 moet werken
@ MMaRsu
Waar heb je hem vandaan gehaald? Ik ben druk aan het zoeken naar winkels en heb er al vele afgebeld, maar tot op heden nog geen succes gehad.
Waar heb je hem vandaan gehaald? Ik ben druk aan het zoeken naar winkels en heb er al vele afgebeld, maar tot op heden nog geen succes gehad.
Tomorrow is not today!
Ik ga hem morgen ochtend om 9:30 bij de Dixons ophalen. Met 1,5 dag aan vrije tijd moet ik wel die single player kunnen uit spelen. In het weekend of misschien zelfs iets eerder nog wat multiplayeren. Gaat leuk worden 
Ik heb alvast voldoende eten en drinken gehaald voor op mijn kamer. Het komt dus helemaal goed!
Ik heb alvast voldoende eten en drinken gehaald voor op mijn kamer. Het komt dus helemaal goed!
Er zijn weer een paar Legendary's te bestellen:
http://dimplus.nl/index3.asp?url=/link.asp?pid=781256
Ik hoop dat een wnkel in de buurt ze extra binnen krijgt
Verwijderd
Ja mag ik helaas niet zeggen, is in vertrouwen afgenomenSpacey23 schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 13:52:
@ MMaRsu
Ik heb al betaald, word morgen gecrediteerd...
Ook al zijn die graphics iets minder dan je zou verwachten is de gameplay echt fucking goed.
Thnx ik heb er 1 besteld.PWM schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 13:56:
Er zijn weer een paar Legendary's te bestellen:
Dit topic is gesloten.