Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217897

Topicstarter

Halo 3 banner

Op woensdag 25 september 2007 werd in Europa het langverwachte derde deel uit de Halo reeks uitgebracht.
In dit trilogie afsluitende stuk wordt het gevecht met de Covenant voor ''eens en altijd'' beslecht.

Aan het einde van Halo 2 op de Xbox, werd met een zeer kritisch ontvangen open einde, duidelijk gemaakt dat de Master Chief Petty Officer John-117 nog net aan boord van een Forerunner schip wist te komen, om vervolgens na een slip space jump uit te komen bij de Aarde, waar de Covenant hard bezig is met het uitroeien van de Mensheid.

Afbeeldingslocatie: http://img381.imageshack.us/img381/2393/halo3inleidingos7.png

In de verhaallijn van Halo 2 komt naar voren nadat de Masterchief de High Prophet of Regret heeft uitgeschakeld, de Hierarchs hun persoonlijke beveiliging niet langer door de Elites te laten doen, maar dit toe te vertrouwen aan de Brutes.
Uiteindelijk komt het er op neer dat de Elites zich afsplitsen van de Covenant.
De Elites vormen een aliantie met de Mensheid om zo samen de overgebleven Covenant te weerhouden van het activeren van de Ark, al zul je de Elites amper tegenkomen bij het spelen van de campaign missies.

Afbeeldingslocatie: http://img215.imageshack.us/img215/2505/halo3halo3rk3.png

Halo 3 begint ruwweg waar Halo 2 ophield, al kunnen de die hard fans in de vorm van 4 stripboeken zien genaamd Halo: Uprising wat er zich tussen het einde van Halo 2 en het begin van Halo 3 heeft afgespeeld.
In het introductie filmpje komt de Master Chief met grote snelheid ter aarde, waarbij hij wordt gevonden door Sergeant Johnson.
Na het standaard kalibreren van de besturing, begint het spel met een simpel stuk level waar de speler een beetje gewend kan raken aan de besturing.

Afbeeldingslocatie: http://img263.imageshack.us/img263/4298/halo3singleplayeriv5.png

De Halo 3 single player is op verschillende manieren te spelen.
In je eentje.
Of co-op met maximaal 4 personen, waarvan maximaal 2 per console.

Tevens zijn de 2 bovenstaande speel modi nog uitdagender te maken door middel van zogenoemde Skulls die door de gehele single player campaign te vinden zijn.
Het inschakelen van 1 van de 13 Skulls heeft verschillende effecten tot gevolg, van dat alle vijanden dubbel zoveel gezondheid hebben, tot exploderende hoofden van Grunts compleet met confetti.

Afbeeldingslocatie: http://img222.imageshack.us/img222/1912/halo3metascorepv3.png

Tot slot is er de Meta Score, met deze instelling is het de bedoeling om de campaign per level, alleen of in co-op, zo mooi en snel mogelijk uit te spelen.
Met Meta Score aan krijg je voor elke vijand die je uitschakelt punten.
Sterft de speler, of brengt de speler een geallieerd character om dan worden er strafpunten toegepast.
Om het zo mooi mogelijk te doen, en dus meer punten te behalen kun je headshots maken of bijvoorbeeld een granaat op een vijand te plakken.
Met elk level dat je start met de Meta Score aan loopt een klok mee, welke zichtbaar is in je HUD.
Hoe sneller je een level uitspeelt, des ter hoger zal de uiteindelijke tijd multiplier zijn voor je totale score.In elk van de 9 Single Player Campaign vanaf de ''Normal'' moeilijkheidsgraad is een gouden Skull te vinden.
Voor elk van deze Skulls ontvang je een achievement van 10 punten, tevens zijn de gouden Skulls aan te zetten voor het bijbehorende bemoeilijkbaar effect, en, indien er Meta Score spel word gestart, een score multiplier.

SkullMultiplier
Ironx3
Black Eyex1.5
Tough Luckx1.5
Catchx1.5
Fogx1.5
Faminex2
Thunderstormx1.5
Tiltx2
Mythicx2

De overige 4 zilveren Skulls hebben geen invloed op de Meta Score, en in tegenstelling tot de gouden Skulls maken de zilveren het spel niet moeilijker maar ''leuker''.

Afbeeldingslocatie: http://img228.imageshack.us/img228/1435/halo3multiplayernb0.png

Halo 2 werd vooral gewaardeerd voor zijn goed uitgebalanceerde multiplayer, die zelfs na het verschijnen van de Xbox 360 een van de meest gespeelde Xbox Live spellen was.
Nadat Gears of War de troon even warm heeft gehouden, is Halo 3 er om de zetel weer in gebruik te nemen.
Halo 3 multiplayer kan met maximaal 16 spelers over Xbox Live of LAN gespeeld worden, er kunnen maximaal 4 personen splitscreen per console deelnemen aan een multiplayer match.
Het multiplayer gedeelte in Halo 3 is uitgebreidt met enkele leuke opties.
Zo is daar de Forge optie..

Afbeeldingslocatie: http://img443.imageshack.us/img443/1795/halo3multiplayerforgepc3.png

Bungie zelf beschrijft Forge als een speltype, maar het is ook mogelijk om Forge als een level editor gebruiken.
In Forge kunnen 1 of meerdere spelers, realtime objecten in het level deponeren en beïnvloeden.
Door op de D-pad omhoog toets te drukken veranderd de speler in een Monitor, en kan dan vliegend door het level veranderingen aanbrengen.
Zo kan de speler in Edit Mode bijvoorbeeld wapens of voertuigen bij zijn teamgenoten dropen.
Onder de te gebruiken objecten zitten alle wapens, afhankelijk van welke map alle voertuigen en diverse objecten zoals explosieve fusion cores.
Tijdens het editen van objecten zijn diverse opties beschikbaar wat de speler helpt om een level naar smaak in te richten, zo kan er bij wapens worden ingesteld hoeveel munitie erin zit als deze wordt opgepakt, en kan de respawn rate van objecten naar keuze worden ingesteld.

Afbeeldingslocatie: http://img266.imageshack.us/img266/7352/halo3theaterxd0.png

Elke keer dat je een single player of multiplayer spel hebt gespeeld kun je vanuit het start menu een filmpje bekijken waarin je jouw spel kunt bekijken.
In theater mode kun je vrij vooruit spoelen, vrij door het level vliegen, de actie vanuit diverse hoeken bekijken, terwijl je het level in Theater mode doorloopt kun je foto’s maken, tevens kun in de video snijden en kleinere stukken opslaan.
Foto’s en video’s kun je beiden uploaden naar Bungie.net waar ze in je Halo Service Record worden gezet.

Afbeeldingslocatie: http://img471.imageshack.us/img471/6972/multiplayerrankingns8.png

Quote van Bungie.org

''I'mma Go and Git Sum Rankz

Let’s talk about Ranking, EXP and Matchmaking in Halo 3.

First, your “Rank” in Halo 3 is the numerical value near your name. You’ll have a different number in each ranked playlist (social playlists don’t have a rank associated with them) and those numbers serve two purposes. First, and most important that number is our system’s assessment of your skill level relative to the Halo 3 player base. The higher the rank, the better the system thinks that you are. The second part of the “rank” is Service Record component, certain numerical ranks are required to reach different military advancement, General for level 50, et cetera.

Your rank and advancement through the ranking system isn’t a linear experience. There isn’t a “if I win 8 games in a row, I should go up X ranks.” Behind the scenes, we’re calculating all manner of information about your play style, skill, foes and party mates. Because the “leveling curve” isn’t a straight line, someone might get to level 30 in Team Slayer in 50 games, or someone might take a year to reach level 30 in Team Slayer. There’s no hard and fast rule to gaining rank aside from winning games, but even then, there’s no rule as to how fast you’ll advance. The system is infinitely more complicated than just a number being displayed in your profile.

Where “Rank” is the descriptor related to your skill, EXP is essentially a visually description of how much you’ve played. Depending on your finish in a game, you’ll earn an EXP point. Quitting, disconnecting, leaving a game are all cause for losing EXP, and to the folks who claim they’ve lost EXP without quitting, we’re unable to restore EXP to you. After the “Arenas Incident” this week, we’re aware that people have a way of pumping up and juicing their EXP, but just like using ‘roids have consequences, so does abusing EXP. Plus, and most importantly, juicing your EXP isn’t going to affect your rank, those ranks are what we’re using for competitive play and what we’re paying the most attention to. Frank will revisit this theme later in this very update. ''

Afbeeldingslocatie: http://img216.imageshack.us/img216/73/halo3handigelinksic2.png

yzf1kr heeft een Halo 3 group geopend op Bungie.net speciaal voor Tweakers.net bezoekers.
Ook handig:

Halo Cats :)
Halo Wiki
Walkthrough
Armours Faq
Skull locaties
8 terminal locaties
Eastereggs

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 217897 op 13-10-2007 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01:30

Angeloonie

Cheeseburger Addict

:D :D

Net ff 2 ranked matches gedaan:

Team Slayer on Construct:
http://www.bungie.net/Sta...00692&player=AngeloonieNL
Kills:19
Assists: 9
Deaths: 5
K/D spread: +14
Average life: 00:01:29 (hoogste daarna was 00:00:58 :D)
Best Spree: 9

Shotty Snipers on Last Resort:
http://www.bungie.net/Sta...09017&player=AngeloonieNL
Kills: 24
Assists: 4
Deaths: 4
K/D spread: +20
Average life: 00:02:02 (hoogste daarna was 00:01:14 :D)
Best Spree: 11

Toch iets te makkelijk misschien :+ Kan ik de AI moeilijker zetten? Oh wacht.. :+

Komt nu neer op:

Kills: 43
Deaths: 9
K/D Raito: 4.78

Speelde nooit online, was bang dat ik niet goed genoeg zou zijn. Tuurlijk, ik had 99,9% winst tegen vrienden (1 potje verloren van de dik 200+, meer niet), maar dat zegt niets :+
Killing Frenzy
Kill 10 enemies without dying in any ranked free for all playlist (Online).
Dit geldt dus niet voor team slayer begrijp ik? :P Jammer.. :+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-05 10:06
Wacht maar, dit is je eerste ranked.
Speel er nog maar eens 4 of 5 tot je skill rond de 4 komt, dan krijg je flinke ass-whoopings.

Mensen die nu hun skill nog op 1 hebben staan zijn of total noob's en bar slecht, of ze spelen de eerste keer ranked zoals jij.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86399

Na 2 games kun je natuurlijk nog niet heel veel zeggen. ;)
Maar als je echt aanleg hebt en zo blijft spelen word je snel genoeg met spelers van gelijk niveau gematched.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-06 10:08
Vanavond weer spelen :) online

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 22:58
Gisteren aangemeld voor Xbox Live Silver en daarbij een maand gratis Gold gekregen, maar gelijk even Halo 3 online gedaan maar het viel me een beetje tegen hoe lang het matchmaking duurde. Er waren bijna 500.000 spelers online maar het duurde toch wel een paar minuten voordat ik in een game werd geplaatst, is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

UTwizard schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 11:42:
Gisteren aangemeld voor Xbox Live Silver en daarbij een maand gratis Gold gekregen, maar gelijk even Halo 3 online gedaan maar het viel me een beetje tegen hoe lang het matchmaking duurde. Er waren bijna 500.000 spelers online maar het duurde toch wel een paar minuten voordat ik in een game werd geplaatst, is dit normaal?
Ja, dit kan voorkomen.
Ik speel nu een paar avonden met een stel vrienden, en de matchmaking is van 5 seconde tot 3 minuten geweest. Maar het zijn vaak wel leuke en spannende matches!
Is het wachten wel waard ;)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
UTwizard schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 11:42:
Nope, dat is niet normaal. Wellicht waren er relatief weinig mensen met erg lage rank online? Het gebeurd heus wel eens dat het langer duurt, maar ik zit meestal na 30 seconden wel te spelen.

[ Voor 4% gewijzigd door PWM op 05-10-2007 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216382

Echt waar er zijn zo fucking veel mensen ongelofelijk goed in ranked, ik vind mezelf niet slecht maar heb vaak een asswhooping gehad :P Toch sta ik soms wel boven aan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit is waarschijnlijk de eerste generaal: http://www.bungie.net/Sta...ult.aspx?player=Lt%20Wasp

876 gespeelde games :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Zoals yzf1kr al zei een stuk omhoog, in het begin van matchmaking was ik goed tot redelijk goed..
Nu word ik aan alle kanten gigantisch geowned..
Maar ja, ik vind het nog steeds leuk, en ik ben een newbie in multiplayers, dus ik blijf lekker oefenen.
En het voordeel van teamplay is dat er nog drie anderen rondrenen waar de vijand op kan schieten. :)
Was er niet al iemand die tijdens de Beta de hoogst mogelijke rang had gehaald? Weet trouwens niet of de Beta scores zijn blijven staan..

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 217897 op 05-10-2007 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Anoniem: 217897 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 12:39:
Zoals yzf1kr al zei een stuk omhoog, in het begin van matchmaking was ik goed tot redelijk goed..
Nu word ik aan alle kanten gigantisch geowned..
Maar ja, ik vind het nog steeds leuk, en ik ben een newbie in multiplayers, dus ik blijf lekker oefenen.
En het voordeel van teamplay is dat er nog drie anderen rondrenen waar de vijand op kan schieten. :)

[...]

Was er niet al iemand die tijdens de Beta de hoogst mogelijke rang had gehaald? Weet trouwens niet of de Beta scores zijn blijven staan..
Welk level zit je dan ?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

(ook maar even hier neerzetten)
exCOESes schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 22:53:
Ik dacht van de week ook eens te kijken wat er zou gebeuren als ik het Legendary ging spelen, het werd mij vrij snel duidelijk dat ik blijkbaar nog heel veel moet leren :( (of zal het iets met leeftijd te maken hebben....? ;) )

Kreeg ik gisteren ook nog de melding dat mijn GOLD afgelopen is, heeft er iemand nog tips waar ik dit voor weinig kan verlengen? Ik zie nu 13 maanden voor 54,99 Als er iemand een betere deal weet hoor ik het graag.

Als ik vanavond nog ff kans tijd heb kan ik altijd nog een maandkaart inzetten (Een RROD heeft toch nog een voordeel :+ )

Voor ik het vergeet, ik zoek dus ook CO-OP partners.
In mijn signature:
  • linker link: stiekem even kijken wie ik ben.
  • rechter link: Niet nadenken meteen 'vrienden' worden!
Toegevoegd, kunnen we samen hard zuigen op legendary :+

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Sergeant 2nd class dacht ik.
Tot nu toe heb ik ook niet echt genoeg tijd gehad om te spelen, 2/3 potjes achter elkaar en dan weer aan het werk..
Dit weekend maar eens oefenen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Anoniem: 217897 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 12:53:
[...]

Sergeant 2nd class dacht ik.
Tot nu toe heb ik ook niet echt genoeg tijd gehad om te spelen, 2/3 potjes achter elkaar en dan weer aan het werk..
Dit weekend maar eens oefenen..
Daar gaat het niet om, welk level ben je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Mars18 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 13:02:
[...]

Is dat het getal wat links naast het rangonderscheidingsteken (4x woordwaarde) staat?
Das een 4 of 5, weet het niet zeker en kan het nu ook niet checken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Mars18 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 13:02:
[...]

Level?

Het is Rank en/of Skill. :X

Levels zijn er alleen in de singleplayer, in multiplayer heten ze dan weer maps. :z
Borgoth schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 12:49:
(ook maar even hier neerzetten)

[...]

Toegevoegd, kunnen we samen hard zuigen op legendary :+
Geeft niet mijn vrienden zuigen ook enorm op Legendary, en luisteren doen ze ook niet. :P

* yzf1kr gaat nu zitten wachten op het eerste kwade mailtje, want hij weet dat ze meelezen. :+

[ Voor 41% gewijzigd door yzf1kr op 05-10-2007 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

Heeft iemand een lijstje met wat ik moet doen om delen van de armor te un-locken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-06 22:32
Borgoth schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 13:27:
Heeft iemand een lijstje met wat ik moet doen om delen van de armor te un-locken?
gewoon die skulls unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Borgoth schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 13:27:
Onder andere skulls unlocken inderdaad, maar dat is alleen voor de Hayabusa armor (die samurai-achtige). Andere armor wordt gehaald door verscheidene achievements te halen of levels te voltooien, op het forum van Bungie is een thread waarin al deze benodigdheden worden opgesomd: linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Anoniem: 217897 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 13:05:
[...]

Is dat het getal wat links naast het rangonderscheidingsteken (4x woordwaarde) staat?
Das een 4 of 5, weet het niet zeker en kan het nu ook niet checken..
je zei dat makkelijk was, level 1 tot level 50.

ik ben level 12 met de team slayer en jij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-05 07:35

BaT

Ik had wat raars; had een CTF match recording opgeslagen; paar keer afgespeeld; en toen gaf hij de error dat er iets mis was met het bestand of dat het een oude versie van halo was... moest ik die recording weggooien om vervolgens dezelfde recording bij 'recent movies' te selecteren... die het dan wel weer deed :/ Verder nog nooit rare dingen met die schijf gehad... vaag.

Gisteren overigens de Fight gefinished... beetje lame einde, maar dat terzijde. Al met al een leuke SP campagne; van de week iets meer in het MP gedeelte verdiepen. En heb overigens gisteren nog even coop gedaan op 1 tv (40") en daar blijft idd niet erg veel meer van over... ik mag hopen dat dat snel gepatched wordt, want die balken zijn niet acceptabel.

[ Voor 33% gewijzigd door BaT op 05-10-2007 13:44 ]

Creative Director - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exCOESes
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-06-2024

exCOESes

Imaginary Friend

yzf1kr schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 10:46:

Vanavond (zo vanaf 21:00) gaan we weer verder met Co-op op legendary vanaf "The Ark" ik weet niet of je daar wil inspringen?
Willen wel... Ik ben wel een beetje bang dat mijn vrouw vanavond ook wat aandacht wil! :X
yzf1kr schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 13:15:

Geeft niet mijn vrienden zuigen ook enorm op Legendary, en luisteren doen ze ook niet. :P
Daar zou ik wel heel goed bij passen! :+

XBL Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Mars18 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 13:38:
[...]

je zei dat makkelijk was, level 1 tot level 50.

ik ben level 12 met de team slayer en jij ?
In het begin was het ook makelijk.. In die ranked noob potjes in snowbound/guardian free for all slayer..
Nadat ik enkele levels ranks gestegen was, zater er ineens voertuigen in die zelfde levels en kreeg ik andere spel types als KotH, Oddball..
Sindsdien doe ik alleen team slayer en ben ik blij als ik niet de slechtste van de verliezende partij word..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:02
Hmm, gister bezig met het laatste stuk van Chapter 7, ging dood, beeld zwart en was weer terug aan het begin van die chapter...... later save and quit gedaan, is de hele save weg, ff die chapter weer opgestart... disc read error (disc is gaaf).

Mooi spul van MS!!!!!! :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-06 12:34
ik wil mn 360.. nu terug....

* AjDuLion krijgt afkick verschijnselen.. halo 3 voor welgeteld 20 min gespeeld... :O

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216382

BaT schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 13:39:
Ik had wat raars; had een CTF match recording opgeslagen; paar keer afgespeeld; en toen gaf hij de error dat er iets mis was met het bestand of dat het een oude versie van halo was... moest ik die recording weggooien om vervolgens dezelfde recording bij 'recent movies' te selecteren... die het dan wel weer deed :/ Verder nog nooit rare dingen met die schijf gehad... vaag.

Gisteren overigens de Fight gefinished... beetje lame einde, maar dat terzijde. Al met al een leuke SP campagne; van de week iets meer in het MP gedeelte verdiepen. En heb overigens gisteren nog even coop gedaan op 1 tv (40") en daar blijft idd niet erg veel meer van over... ik mag hopen dat dat snel gepatched wordt, want die balken zijn niet acceptabel.
Lame einde? Je hebt blijkbaar niet de credits afgekeken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Gaat goed:

http://www.bungie.net/Sta...16166&player=AngeloonieNL
http://www.bungie.net/Sta...08726&player=AngeloonieNL
http://www.bungie.net/Sta...03577&player=AngeloonieNL

Ging minder goed:

http://www.bungie.net/Sta...98967&player=AngeloonieNL

Opvallend is dat ik bij al mijn games tot nu toe de langste Average Life heb gehad :+

Kills : 143
Deaths : 53
K/D Ratio : 2.70
http://www.bungie.net/Sta....aspx?player=AngeloonieNL

[ Voor 11% gewijzigd door Angeloonie op 05-10-2007 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Hij heeft nog nieteens 700 EXP waar 50.000 nodig is voor Generaal.. correct me if I'm wrong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
gise schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 15:03:
[...]

Hij heeft nog nieteens 700 EXP waar 50.000 nodig is voor Generaal.. correct me if I'm wrong
Valt mee, 5000 :)

Hij moet inderdaad nog even. Hij kan nog 3 ranks hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gise schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 15:03:
[...]

Gaarne. ;) Je hebt verschillende 'graden' in elke rang. Hij kan dus nog max. tot een Generaal 4e rang doorlevelen, dat vereist inderdaad 5000 XP, maar hij is al wel een Generaal 1e rang.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 86399 op 05-10-2007 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Laatst online: 12:38

Spooksel

Spooksel!

Echt lam is dat idd :D lol, met 1-2 punten te weinig verliezen...

Ik heb tot nu toe 2x gehad (team slayer) dat we verloren met 48-50 en 49-50... maar gelukkig ook al meerdere malen winnen met 50-49 =D

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Spooksel schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 15:41:
[...]

Echt lam is dat idd :D lol, met 1-2 punten te weinig verliezen...

Ik heb tot nu toe 2x gehad (team slayer) dat we verloren met 48-50 en 49-50... maar gelukkig ook al meerdere malen winnen met 50-49 =D
Het is dat die "exodia blade" ineens dropte van de game, want na de restart ging ik van 1 naar 10 kills, en ook de teamscore ging door mij nog iets richting hun :P Die anderen hadden maar 1 kill daarna geloof ik :P

Ging echt kut, werd telkens neergemept door die gast met het zwaard :P Dat zwaard is heerlijk overpowered als je hem zelf hebt, maar zo frustrerend als een tegenstander hem heeft :+

Filmpjes downloaden voor vrienden, werkt dat gewoon via deze link?

http://www.bungie.net/sta...spx?gamertag=AngeloonieNL

Check and die 2 filmpjes, in m'n eentje 4 man aan _O- en dan 2x :+

Mooie kills:
Afbeeldingslocatie: http://xs320.xs.to/xs320/07405/3542526-Medium.jpg
Bubble Shield was van mij, maar die gast was ineens gedesoriënteerd oid, en zag me veels te laat weer :+ Ik was intussen al uit de bubble (omdat hij er bij kwam), en stond er buiten te wachten op hem :+

Afbeeldingslocatie: http://xs320.xs.to/xs320/07405/3542176-Medium.jpg
Sukkel. Wie gaat er DAAR nou staan snipen 8)7

[ Voor 29% gewijzigd door Angeloonie op 05-10-2007 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108806

angel00008 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 13:57:
ik wil mn 360.. nu terug....

* Anoniem: 108806 krijgt afkick verschijnselen.. halo 3 voor welgeteld 20 min gespeeld... :O
Ik deel je pijn ;) Volhouden, wachttijden vallen wel mee =) Staat de TS open voor aanvullingen btw? bijvoorbeeld voor het vierde deel van de halo reeks? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 108806 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 15:48:
[...]
Staat de TS open voor aanvullingen btw? bijvoorbeeld voor het vierde deel van de halo reeks? :Y)
Wat zou je er bij willen hebben?
Over Halo Wars?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Bijna 900 inmiddels,
Hij moet wel 24:7 online zijn geweest sinds de release.
Hij speelt vanaf de 24e, dus hij is in de 11e dag bezig, en zeg dat hij Halo ook niet om 0:01 aan heeft gezet.
Dus stel 90 matches per dag. Gemiddeld 15 minuten per match (incl. wachten op spelers), is 22,5 uur per dag 10 dagen lang.
Dat doet ie niet alleen ;)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-06 20:11
Beko XPress WasmachineDe snelste wasmachine ter wereld! Bestel meteen online op Wehlamp.nl.www.Wehkamp.nl/Beko-Wasmachine
lol, spelfouten in reclame tegenwoordig.

@angeloonie, mooie scores maar niet zo impressive als mn broertje. Die had een spree van 19 inclusief 4 headshots in 10 seconden.

http://www.bungie.net/sta...re.aspx?gamertag=Metsadah

Bovenste filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-06 10:31

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Mars18 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 10:00:
[...]

Wil bij jouw wel eens in de game komen _/-\o_

Is het al gelukt wat sommige wilden hier gister ? in de lobby
Yep Mars het is ons gelukt. We hebben al de nodige achievements binnen van ranked. We missen alleen nog die achievement met die zwaard. Je heb helaas maar 1 level waar je hem kan vinden en het is ons nog niet gelukt om in map te komen. Bijna 1000 achievement point dus. :>

Ben nu ook al exp 52 dacht ik met level 13/14

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickertsnaak
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
zijn er mensen die Halo 3 Co-op campaign willen doen op Legendary?

mijn gamertag = Rickert85

ik ben vanavond online en denk het weekend ook wel (ben nogal grieperig namelijk ;( , mooi excuus om te gamen natuurlijk ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-06 10:31

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

rickertsnaak schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 17:48:
zijn er mensen die Halo 3 Co-op campaign willen doen op Legendary?

mijn gamertag = Rickert85

ik ben vanavond online en denk het weekend ook wel (ben nogal grieperig namelijk ;( , mooi excuus om te gamen natuurlijk ;) )
Wij zijn heel vaak bezig met co-op en je staat al in mijn friendlist, dus laat weten als je een keer mee wil doen. Mits er ruimte is natuurlijk. :)

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Ik heb een groep aangemaakt voor tweakers.net bij Bungie.

http://www.bungie.net/fanclub/tweakers/Group/GroupHome.aspx

Ik zal hem vanavond wat proberen aan te vullen.

[ Voor 4% gewijzigd door yzf1kr op 05-10-2007 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuhlivisj
  • Laatst online: 10:02
Mezelf maar even toegevoegd aan de tweakers.net groep bij bungie. Al 2 members.

Ik zoek ook nog mensen die co-op of gewoon online willen spelen.
gamertag: kuhlivisj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-06 12:57

BioHazard

*\o/*

Zo, Campaign done op Normal, Heroic en Legendary. Nou moet ik nog 2 silver skulls hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 229892

yzf1kr schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 18:03:

Joined als Scare360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Vreemd, m'n service record op bungie.net wordt niet meer bijgewerkt? :? Alle games die ik vanmiddag heb gespeeld zijn niet te vinden, en ook m'n XP is niet up to date..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Angeloonie schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 20:10:
Vreemd, m'n service record op bungie.net wordt niet meer bijgewerkt? :? Alle games die ik vanmiddag heb gespeeld zijn niet te vinden, en ook m'n XP is niet up to date..
Ik dacht dat dat normaal was, mijn stats werden nooit direct bijgewerkt..

Lid geworden met mijzelf, link in de TS geplaatst.

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 217897 op 05-10-2007 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Angeloonie schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 20:10:
Ik merk dat mijn stats pas worden bijgewerkt als ik een de volgende keer speel.

Ik weet niet precies hoe het werkt, maar het lijkt er op dat de stats worden geupdate bij iedere keer dat je Halo3 opstart op je 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Anoniem: 217897 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 20:11:
[...]

Ik dacht dat dat normaal was, mijn stats werden nooit direct bijgewerkt..
yzf1kr schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 20:34:
[...]

Ik merk dat mijn stats pas worden bijgewerkt als ik een de volgende keer speel.

Ik weet niet precies hoe het werkt, maar het lijkt er op dat de stats worden geupdate bij iedere keer dat je Halo3 opstart op je 360.
Ik heb Halo 3 al 10x opgestart na die potjes. Het vreemde is dat de games van vanmorgen wél direct zichtbaar waren, maar alle games van vanmiddag ineens niet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

Angeloonie schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 20:38:
[...]

[...]

Ik heb Halo 3 al 10x opgestart na die potjes. Het vreemde is dat de games van vanmorgen wél direct zichtbaar waren, maar alle games van vanmiddag ineens niet :S
Raar, bij mij update hij wel gelijk na elk potje.

dit is echt een te mooi potje, 25-0 K/D ratio :P
middelste link(perfection)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Angeloonie schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 20:38:
[...]

[...]

Dat zal waarschijnlijk te maken hebben met de bungie server en een groot gedeelte van de Amerikaanse Halo 3 spelers die rond dat tijdstip online zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
  • Laatst online: 10-05 23:20
zit ook bij de groep, voel je vrij om mij te adden of te joinen :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Aangemeld! Na het zien van dit dit filmpje (onder game assets) moeten we als GoT maar eens zo'n Laserball custom game organizeren :) Heb zelf al Rocket Race gedaan, was erg leuk (ik had alleen de verkeerde versie van Sandtrap gekozen dus het kan nog beter).

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Man man man :|

Net een potje Team Slayer op Snowbound.. en we zijn echt finaal ingemaakt. Elke keer als ik iemand beschoot kwam er een teamgenoot van hem bij, waardoor ik elke keer dood ging.. en dat 10x achter elkaar oid. Geloof dat we 50-35 verloren.. Ik had 9 punten oid :(

Irritante is dat mijn teamgenoten er geen fuck van konden, die liepen telkens weg en werkten niet samen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:38

SD5k

>4&X

Ik zou me daar toch niet zo druk om maken, ik ben dan ook niet zo competitief ingesteld wat gamen betreft, maar dan nog. Online kan ik me erg vermaken wanneer er goed wordt samengewerkt bijvoorbeeld, ook al worden we dan finaal in de pan gehakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ik vermaak me er ook mee online zonder super goed te zijn. mijn ratio gaat nooit boven de 1.00 komen. boeit me ook niet.

Maar wil wel zo hoog mogelijk in ranks komen.

Bungie update inderdaad niet meer goed via de site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
heb er bij mij geen last van hoor :)

edit: net met hollywood xl + vrienden gespeeld..

wat waren die vrienden irritant zeg, janken dat ze ranked willen spelen en op het moment dat we dat gaan doen tijdens de match gaan lopen kloten (nutteloos in vehicles rondrijden, campen in hoekjes met shotgun), waardoor we keihard verloren, terwijl ik wel +8 stond qua kills :O .

mja, zulke dingen heb je af en toe O-)

[ Voor 83% gewijzigd door Florinsz op 05-10-2007 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
WhiteViper schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 21:53:
heb er bij mij geen last van hoor :)

edit: net met hollywood xl + vrienden gespeeld..

wat waren die vrienden irritant zeg, janken dat ze ranked willen spelen en op het moment dat we dat gaan doen tijdens de match gaan lopen kloten (nutteloos in vehicles rondrijden, campen in hoekjes met shotgun), waardoor we keihard verloren, terwijl ik wel +8 stond qua kills :O .

mja, zulke dingen heb je af en toe O-)
Ja ik ergerde me er rot aan:( .... geen teamwerk of niks!!! ( maja shotty snipers is niks voor mij )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Laatst online: 26-05 13:19

Nutral

gamer/hardware freak

ik heb de groep gejoined, ik vind zelf shotty sniper erg leuk, je moet wel wat oefenen met de sniper maar dat gaat wel. ik heb ook dat mijn stats niet worden geupdate, iets met de bungie servers ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

WTF? Kan je rang ook naar beneden? Ik was 11 en ben nu ineens weer 10 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

ik snap het echt niet, iedereen klaagt maar over shotty snipes. Echter ben ik nog geen een keer deze game tegengekomen. (in +/- 50 potjes)

heb ook de group ge-joind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Na 60 potjes kom ik opeens 2 mappen tegen die ik nooit gespeeld heb :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

als je verliest gaat je rank inderdaad naar beneden, soms na 1 keer verliezen en soms na 2 of 3 keer verliezen. daarom is het irritant als je met een slecht team zit.

shotty sniper komt vaak voor bij team slayer, tactical slayer en ook social slayer volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Angeloonie schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 22:34:
Ik denk server problemen, ik ben ook gezakt in rang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
als je verliest kun je wel in levels dalen, maar niet in rang ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

ik was 10 en zonder te spelen ben ik nu ineens 3 . apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Anoniem: 217897 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 22:38:
[...]

Ik denk server problemen, ik ben ook gezakt in rang
Nee lijkt me niet :)

Ik ga vannacht tot zo lang mogelijk halo 3 en fifa spelen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
yasinhm schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 23:05:
ik was 10 en zonder te spelen ben ik nu ineens 3 . apart
Zit je wel bij de goede te kijken :)

Elke matchmaking list heeft zijn eigen level. Zo kan je in Team Slayer 10 zijn, en in Tactical nog maar 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

ahh, ok daar ligt het aan :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
meer dan 1 miljoen spelers online nu :D !!

om precies te zijn 1131388!

en daar ben ik er 1 van. :9 als ik nu geen match kan vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
damn vandaag met team slayer al 3 potjes dat we met 50-49 van mensen wonnen met veel hogere rank :D

Spannend en geweldig dat halo niet verwacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Wat ik tot nu toe merk = verliezen van mensen met lager level... verlies je een level (skill). winnen van mensen met hoger level = zelf een level krijgen.

ik sta atm op 14 in Lone Wolves met tussen de 45-50 xp. gaat redelijk :D
bij team slayer sta ik wat lager, maar daar heb ik wel veel te danken aan goeie teammates zeg :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Idd, ik heb denk ik zeker 15-20 games die er niet bij staan. :( loop ook bijna 15xp ofzo achter op de Bungie site :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickertsnaak
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

mijzelf toegevoegd. Rickert85.

:)

en btw, wat is jullie favo map? die van mij Epitaph. Op een of andere manier speel ik daar super goed (kd ratio van 1.8)

op andere maps gaat het stukken minder ineens 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door rickertsnaak op 06-10-2007 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Spooksel schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 12:49:
Idd, ik heb denk ik zeker 15-20 games die er niet bij staan. :( loop ook bijna 15xp ofzo achter op de Bungie site :(
Die komen er echt wel bij :)

Er zijn vandaag 4.500.000 miljoen matches gespeeld. Dat betekend dat ze zo'n 25.000.000 keer de stats bij moeten werken. Er zal wel een kleine vertraging in zitten nu. Halo 2 had ook een (beperkte) stats page van alle spelers, die was in de eerste 2 weken ook niet altijd up-to-date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 06-06 20:44
Tja, met zoveel matches kan het inderdaad een tijdje duren eer alle stats zijn bijgewerkt. Maar ja, ik moet eerst die basic training nog voltooien dus neem aan dat het voor mij nog niet zo van heel erg groot belang is.
Moet wel zeggen dat ik de Snowbound map erg vermakelijk vind. Heb me trouwens aan de groep toegevoegd, gamertag: SpacedMirror.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
jorisandkaylas schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 13:39:
Tja, met zoveel matches kan het inderdaad een tijdje duren eer alle stats zijn bijgewerkt. Maar ja, ik moet eerst die basic training nog voltooien dus neem aan dat het voor mij nog niet zo van heel erg groot belang is.
Het is sowieso niet van heel groot belang. De Stats worden direct bijgewerkt, dus je hebt er geen last van. Het duurt alleen even voor ze ook op de site staan.

Los van de 25.000.000 stats in 24 uur, zijn er ook nog miljoenen Mb's aan filmpjes en foto's die online worden gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Welke groep hebben jullie het over ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Mars18 schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 13:57:
Welke groep hebben jullie het over ?

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Ik vind het super dat ze nu bij Halo3 ook penalty's uitdelen voor mensen die een teamgame voortijdig verlaten.

Vanmorgen weer zo'n grapjas, ben je 3 vs 3 teamslayer aan het doen, vertrekt een van je teamgenoten. :(

Voordeel is wel dat als je tegenstanders slecht zijn flink kan scoren omdat, maar helaas was mijn overgebleven teammate niet veel soeps. We verloren 50 - 25 waarvan 20 kills van mij.
Wel ff de MVP achievement gekregen. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Mjah, mensen die voortijdig een game verlaten mogen wat mij betreft wel verbannen worden. Zelfs al sta ik nog zo hopeloos achter dan blijf ik gewoon doorspelen omdat ik geen exp kwijt wil :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:02

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Spooksel schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 14:44:
Mjah, mensen die voortijdig een game verlaten mogen wat mij betreft wel verbannen worden. Zelfs al sta ik nog zo hopeloos achter dan blijf ik gewoon doorspelen omdat ik geen exp kwijt wil :D
Nah vind ik niet, zeker niet met de huidige matchmaking, Als je nu zelf volledig in de hand had wat je speelt dan mogen ze van mij ook ontzettend hard gestraft worden, maar als ik 3 keer achter elkaar shotty sniper moet spelen dan quit ik ook. So be it. Echter als dit verandert wordt dan mogen ze van mij ook weer gestraft worden met bijvoorbeeld voor een dag uitsluiten van bijvoorbeeld ranked matches ofzo want een straf in Exp is maar een ego-straf :)

[ Voor 15% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-10-2007 15:32 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcK0
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-12-2024

hoe kan ik joinen?

me gamertag is Doninho85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wenze
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-11-2024
EcK0 schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 15:33:
[...]

hoe kan ik joinen?

me gamertag is Doninho85
Misschien door op "join this group" te klikken :P. Niet zo heel moeilijk geloof ik?
Hebben jullie nou dat als je selecteert op language dat je veel met Nederlanders speelt? Ik van de 50 potjes pas 1...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:38
yzf1kr schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 14:00:
Ik vind het super dat ze nu bij Halo3 ook penalty's uitdelen voor mensen die een teamgame voortijdig verlaten.

Vanmorgen weer zo'n grapjas, ben je 3 vs 3 teamslayer aan het doen, vertrekt een van je teamgenoten. :(

Voordeel is wel dat als je tegenstanders slecht zijn flink kan scoren omdat, maar helaas was mijn overgebleven teammate niet veel soeps. We verloren 50 - 25 waarvan 20 kills van mij.
Wel ff de MVP achievement gekregen. *O*
hmm ik was laatst ook MVP maar heb geen achievement gekregen? lekker dan

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Phusebox schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 16:44:
[...]

hmm ik was laatst ook MVP maar heb geen achievement gekregen? lekker dan
Moet je wel Ranked spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Iemand een idee hoe ik de map 'Sandtrap' kan spelen? Ik heb al honderden potjes gespeeld, maar die map heb ik nog steeds niet gezien :)

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:02

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Spacey23 schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 17:27:
Iemand een idee hoe ik de map 'Sandtrap' kan spelen? Ik heb al honderden potjes gespeeld, maar die map heb ik nog steeds niet gezien :)
Zelf in custom games selecteren... Ik heb hem in 170+ potjes ook nog nooit voorbij zien komen. Valhalla ook bijna niet.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Laat ik dat dan maar proberen, thanks! Inderdaad erg raar dat hij in Ranked of Social play niet voorbij komt.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Spacey23 schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 17:27:
Nu je het zegt :? Ik heb hem ook nog niet gezien :) Volgens mij zit hij op dit moment alleen in Big Team Battle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Bedankt PWM, ik zal de Big Team Battle zo even proberen :)

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
uchiha tijntje schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 17:31:
[...]

Zelf in custom games selecteren... Ik heb hem in 170+ potjes ook nog nooit voorbij zien komen. Valhalla ook bijna niet.
Ik 2 keer in big team battle, wel tof man, op zo schip met zn allen door de woestijn, van die machine geweren er op _/-\o_

Vanavond bij een maat een halo 2 en fifa feestje, neem me xbox mee, en we gaan met zn 2e online knallen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Mars18 schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 18:18:

Vanavond bij een maat een halo 2 en fifa feestje, neem me xbox mee, en we gaan met zn 2e online knallen _/-\o_
Halo 2 online :? Daar spelen nu inderdaad wel 5 spelers online :+

Deze is wel heel erg leuk:

Master Chief goed Mario:

http://www.gamert.nl/multimedia/master_chief_goes_mario.html

[ Voor 17% gewijzigd door PWM op 06-10-2007 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
PWM schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 18:22:
[...]

Halo 2 online :? Daar spelen nu inderdaad wel 5 spelers online :+

Deze is wel heel erg leuk:

Master Chief goed Mario:

http://www.gamert.nl/multimedia/master_chief_goes_mario.html
Whehe bedoel halo 3 natuurlijk :) gaat leuk worden.

Deel 2 ga ik echt nog wel keer spelen op lockout _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Mars18 schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 19:00:

Deel 2 ga ik echt nog wel keer spelen op lockout _/-\o_
Lockout O+

Die mag van mij direct terugkomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
PWM schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 19:19:
[...]

Lockout O+

Die mag van mij direct terugkomen :)
Ja samen met ivory tower, hoop dat het gebeurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nord1n
  • Laatst online: 21-10-2024
Ik heb de game vandaag gekocht en was net een klein kind dat super blij was met zijn game.
Heb echt genote van het eerste level singeplayer en een paar multiplayer wedstrijden. Daarna moest ik helaas gaan werken de hele dag dus ga ik het zo maar even spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Gaat lekker bij bungie :S mijn laatste stats zijn inmiddels van 2 dagen terug :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Net puur toevallig kwam ik in een lobby met nog een tweaker.

ow nu update die wel

http://www.bungie.net/sta...halo3.aspx?player=Mars+NL

van de net, maar van afgelopen dagen niet

[ Voor 53% gewijzigd door Mars18 op 07-10-2007 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-05 07:35

BaT

Anoniem: 216382 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 14:30:
[...]

Lame einde? Je hebt blijkbaar niet de credits afgekeken :D
Wel dus.
spoiler: Einde
Dat invriezen is toch geen fatsoenlijk einde einde van een triologie; dat vraagt gewoon naar een deel 4.

Creative Director - Connec2

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste