Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:08

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

zo, wie heeft er zin op co-op te doen op legendary vanaf lvl 1 en onderweg alle skulls mee te nemen?

edit: :D gamertag is xDarkPrince

[ Voor 15% gewijzigd door Marrruuuk op 07-10-2007 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaT schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 12:07:
[...]

Wel dus.
spoiler: Einde
Dat invriezen is toch geen fatsoenlijk einde einde van een triologie; dat vraagt gewoon naar een deel 4.
Nee, zo gaan ze verder naar de volgende Trilogie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BaT schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 12:07:
[...]

Wel dus.
Dat invriezen is toch geen fatsoenlijk einde einde van een triologie; dat vraagt gewoon naar een deel 4.
Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 12:25:
[...]

Nee, zo gaan ze verder naar de volgende Trilogie :P
Anders moet je het laatste level even uitspelen op legendary, en dan de credits te kijken..
Of je bekijkt het langere einde op youtube Link doorskippen naar 05:20 scheelt 5 minuten..

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2007 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

WAAAAAAAAAHhhhh ik wordt steedsmeer fan van dit spel, ik speel het niet constant dus ik ga niet zo snel door het spel maar Ghost town is toch wel zo';n vet level!!

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:12

Osxy

Holy crap on a cracker

Dit weekend lekker zitten fraggen, erg leuk. Swords blijft erg grappig ^^

http://www.bungie.net/sta...hare.aspx?gamertag=Osxy88 Swords 001 video.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 13:06:
[...]

[...]

Anders moet je het laatste level even uitspelen op legendary, en dan de credits te kijken..
Of je bekijkt het langere einde op youtube Link doorskippen naar 05:20 scheelt 5 minuten..
Ik heb die wel gezien, maar hierna komt dus niet een Halo 4, de Halo's zijn namelijk uitgeschakeld,
maar we zouden nu een nieuwe verhaallijn/grote verhaalwending kunnen krijgen, waarmee ze weer een nieuwe trilogie zouden kunnen maken onder een andere naam met MC in de hoofdrol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 18:06:
[...]

Ik heb die wel gezien, maar hierna komt dus niet een Halo 4, de Halo's zijn namelijk uitgeschakeld,
maar we zouden nu een nieuwe verhaallijn/grote verhaalwending kunnen krijgen, waarmee ze weer een nieuwe trilogie zouden kunnen maken onder een andere naam met MC in de hoofdrol.
Ik weet dat er geen Halo 4 gaat komen, athans niet met die naam, Bungie heeft bij deel 2 al aangegeven dat het een trilogie zou worden..
En ik betwijfel of er na Halo Wars snel een ander Halo spel zou uitkomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
osxy schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 14:24:
Dit weekend lekker zitten fraggen, erg leuk. Swords blijft erg grappig ^^

http://www.bungie.net/sta...hare.aspx?gamertag=Osxy88 Swords 001 video.
* PWM loves swords

Het was in Halo 2 een Sword game online dat ik mijn hoogtepunt (op Online game gebied) haalde.

Rumble pit, Swords, 8 man:

Gewonnen met 25 kills zonder dood te gaan en ergens in het midden 8 kills op 4 seconden afzonderlijk van elkaar.

Dat waren de mooiste medailles ooit O+

Kijken of ik die game nog kan vinden.

Afbeeldingslocatie: http://www.bungie.net/images/Games/Halo2/Medals/killtrocity.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.bungie.net/images/Games/Halo2/Medals/Berserker.gif

Het waren in ieder geval deze, maar ze hadden nog 2 hogere die niet in de faq staan :)

EDIT: Als de Bungie site weer wakker is, zie je zo ook de plaatjes :)

[ Voor 19% gewijzigd door PWM op 07-10-2007 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:36

BaT

Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 13:06:
[...]

[...]

Sorry maar als ik de 'legendary' ending sequences bekijk op youtube; zie ik toch echt hetzelfde einde als bij heroic.
En dat is toch echt dat Master Chief lame wordt ingevroren, na de credits dus...

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BaT schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 09:18:
[...]

Sorry maar als ik de 'legendary' ending sequences bekijk op youtube; zie ik toch echt hetzelfde einde als bij heroic.
En dat is toch echt dat Master Chief lame wordt ingevroren, na de credits dus...
spoiler:
Op Legendary zit er nog een klein stukje bij waarin je het halve ruimteschip richting een planeet zit zweven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaT schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 09:18:
[...]

spoiler:
En dan daarna nog een clip van 30 sec, die komt dus nadat Master Chief zegt: "Wake me, when you need me". En alleen in Legendary.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
The load of a weekend generally drastically slows down the processing of stats. The system usually catches up on Monday. We are working to improve the speed, but we're hitting close to a million unique players every day right now; things are just not going to be fast.

Oh, and the recent change in our status has nothing to do with this - you may have just heard about this, but it has been effective since October 1st, not the 5th.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:36

BaT

Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 09:28:
[...]

spoiler:
Op Legendary zit er nog een klein stukje bij waarin je het halve ruimteschip richting een planeet zit zweven..
Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 09:28:
[...]

spoiler:
En dan daarna nog een clip van 30 sec, die komt dus nadat Master Chief zegt: "Wake me, when you need me". En alleen in Legendary.
Met dat legendary stukje erbij is het nog steeds een lame einde; zonder 'echt' eind. Finish the fight my ass.

[ Voor 74% gewijzigd door BaT op 08-10-2007 10:40 ]

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo! hij is vet... ik had hem al op de launch binnen, maar heb er nu eindelijk pas een echt oordeel over. De story mode is wat aan de korte kant, maar wat issie tof! Ik heb Halo 2 nooit helemaal uitgespeeld dus ik wist in het begin niet wat ik moest doen met die scarab tanks, dus ik en mijn vriendin onze hele ammo voorraad op ze afgeschoten toen ik uit wanhoop op de scarab sprong en opeens er zat, echt een WTF moment! :D

En de multiplayer, wat is die vet.. ik ben een persoon die altijd gepwned word in FPS, maar met halo lijkt het alsof ik nog wel een kans maak. Meest balanced FPS in een lange lange tijd in mijn ogen.

Bungie Good Job!

Edit:
Iemand nog zin om binnekort een run op Legendary te doen en alle skulls op te pakken?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2007 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneppaH
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online

KneppaH

Singleplayer/Co-op

Ik ben vorige week aan de campaign begonnen op Heroic en dit was goed te doen op zich, nu ben ik em op Legendary aan het proberen in m'n eentje en het is echt frustrerend moeilijk. Helaas heeft niemand in m'n buurt Halo3 anders kon ik em in Co-op proberen.

AMD X6 1055T @ 3,6Ghz, 2x AMD HD6850 Toxic @ 1Ghz/4,8Ghz, 8GB DDR3, Asrock Extreme III, Anteq HCG 620, Scythe Mugen 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Kishan, Kneppah

Ik ben gek op coop dus voeg mij maar toe als je Legendary coop wilt spelen, ik weet de skulls ook wel te vinden. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2007 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een vraagje over die medals,
wat moet ik me invredesnaam voorstellen bij een steaktacular, kheb em nu al 8 x gehaald, en ik heb écht geen idee wat het is :')
kan iemand me dat ff uitleggen?

EDIT: nvm, al gevonden via google :$

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2007 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 15:45:
ff een vraagje over die medals,
wat moet ik me invredesnaam voorstellen bij een steaktacular, kheb em nu al 8 x gehaald, en ik heb écht geen idee wat het is :')
kan iemand me dat ff uitleggen?

EDIT: nvm, al gevonden via google :$
Wat was het ook alweer?

Ik had laatst ook iets van Bull nogwat gehaald :P. Die was wel tof, dat is als iemand naar je toespringt met een sword, en dat je hem dan killed :P. Ik had die gehaald met een rocket :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Laatst online: 19:57

Spooksel

Spooksel!

Steaktackular = winnen met meer dan 20 kills verschil. (in team mode volgens mij)

Bron: http://halo.wikia.com/wiki/Steaktacular_Medal

[ Voor 25% gewijzigd door Spooksel op 08-10-2007 16:53 ]

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het klote is dat de laatste tijd mijn internetverbinding thuis erg langzaam is, geen idee waarom. Maar krijg veel lag in Halo 3 ( 1 rood streepje ;( ). Dat is dus echt niet te spelen ;(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
De Stats werken weer zoals ze horen :)
Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 17:18:
Het klote is dat de laatste tijd mijn internetverbinding thuis erg langzaam is, geen idee waarom. Maar krijg veel lag in Halo 3 ( 1 rood streepje ;( ). Dat is dus echt niet te spelen ;(.
Heb je de juiste poorten open?

[ Voor 81% gewijzigd door PWM op 08-10-2007 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Vraagje, ik ben nu Gunnery Sergeant Grade 2. Mijn bungie profile zegt:
Next Rating: Skill 10 or 150 EXP (current xp = 65)

Maar, waar moet je skill 10 hebben? Lone Wolves sta ik op 14 en team slayer op 11/12 ofzo...

Ik denk zelf dat het toch echt 70xp + 10 skill moet zijn om officer te worden, of zie ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Spooksel schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 22:42:
Vraagje, ik ben nu Gunnery Sergeant Grade 2. Mijn bungie profile zegt:
Next Rating: Skill 10 or 150 EXP (current xp = 65)

Maar, waar moet je skill 10 hebben? Lone Wolves sta ik op 14 en team slayer op 11/12 ofzo...

Ik denk zelf dat het toch echt 70xp + 10 skill moet zijn om officer te worden, of zie ik dat verkeerd?
Dat zie je goed :)

Klein Bugje op de site denk ik.Ik heb nu 68XP, en zie hetzelfde staan. Als je maar ergens level 10 bent, is het al goed. Nog een paar potjes, en je bent er dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
* Lieutenant
* Grade 1

Ben ik nu :)

Echt vet, was net bezig met de beste gasten van Nederland

Mr SoulSleeper
I WhiteViper I
SoulSleeper XI

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand zin om level 8 op legendary te spelen? :)

Gamertag: Daapstaaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-09 21:12

Rem

Mars18 schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 00:17:

Echt vet, was net bezig met de beste gasten van Nederland

Mr SoulSleeper
I WhiteViper I
SoulSleeper XI
Dat zijn nou niet bepaald 'de beste' van nederland zo te zien. (Imho, ik denk dat ik en m'n maat een heel end komen tegen hen, en nee dat baseer ik niet op braggen maar op stats. ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:45

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

remsporus schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 10:41:
[...]

Dat zijn nou niet bepaald 'de beste' van nederland zo te zien. (Imho, ik denk dat ik en m'n maat een heel end komen tegen hen, en nee dat baseer ik niet op braggen maar op stats. ;) )
Wat is je xboxlive tag dan? Gaan we even kijken :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
[...]

door hun wonnen we alle wedstrijden dik, tegen hoge levels
kijk maar op http://www.bungie.net/sta...lo3.aspx?player=Mars%20NL

[ Voor 9% gewijzigd door Mars18 op 09-10-2007 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorry
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-02 11:36

Snorry

Incoming!

iemand zin om level 7 the covenant op lagendary opnieuw te spelen?:)

There is always a way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Mars18 schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 13:33:
[...]
door hun wonnen we alle wedstrijden dik, tegen hoge levels
kijk maar op http://www.bungie.net/sta...lo3.aspx?player=Mars%20NL
Heb je wel zelf iets moeten doen? ;) Maar als een team hebt met 3 spelers ofzo die erg goed op elkaar zijn ingespeeld heb je al een enorm voordeel. Dan hoeven die drie spelers in principe niet eens zo geweldig goed te zijn in het spel, maar je kunt dan zeker wel winnen tegen betere spelers die niet op elkaar zijn ingespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-09 11:08
[...]

voeg me maar toe dan :) .

t was iig gezellig gisteren!

edit: tuurlijjk zijn we niet de beste van nederland, die zijn er (nog) niet.

[ Voor 9% gewijzigd door Florinsz op 09-10-2007 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Hey, die benodige skill voor officer rankings... wordt daarbij gekeken naar wat je op het moment ergens al hebt of wat je ooit als hoogste gehaald heb!

Stel... je hebt eens in een doldwaze bui een skill van 13-14 gehaald maar later zak je weer onder de 10 omdat het ineens niet zo goed meer gaat (nee, dit is me niet overkomen :P). Kun je dan nog steeds promoveren naar Officer omdat je wel eens 10+ gehad hebt, of moet je echt daadwerkelijk op het moment 10+ skill hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
WhiteViper schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 14:55:
[...]

hopelijk vanavond weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Spooksel schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 15:08:
Hey, die benodige skill voor officer rankings... wordt daarbij gekeken naar wat je op het moment ergens al hebt of wat je ooit als hoogste gehaald heb!

Stel... je hebt eens in een doldwaze bui een skill van 13-14 gehaald maar later zak je weer onder de 10 omdat het ineens niet zo goed meer gaat (nee, dit is me niet overkomen :P). Kun je dan nog steeds promoveren naar Officer omdat je wel eens 10+ gehad hebt, of moet je echt daadwerkelijk op het moment 10+ skill hebben?
Je zakt gewoon weer terug. Degradatie, altijd pijnlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
PWM schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 15:26:
[...]

Je zakt gewoon weer terug. Degradatie, altijd pijnlijk ;)
Serieus als je onder 10 komt, ben je gelijk weg ?

maar je kan het toch blijven als je zoveel EXP nog hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem

Rem

WhiteViper schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 14:55:
[...]

Shame on me, ik zelf heb nog geeneens een 360, eind volgende week ga ik de mijne halen.
Tot die tijd speelde ik samen met m´n maat Flamescourge. Wij zijn ook zeker be beste niet en ik ben er van overtuigd dat jullie ons wel aan kunnen, maar beste van nederland, komop ;)

Wil wel eens tegen jullie een dubbel spelen hoor, lijkt me wel interresant :)

Edit: Ik ga dus eind volgende week een 360 halen, en was van plan een halo 3 + xbox360 te kopen.
weet iemand van jullie of het pack ergens (Mag ook buiten nederland) goedkoper is te krijgen door bijv. een aanbieding?
Hoe minder hoe beter ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Rem op 09-10-2007 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

remsporus schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 17:21:
[...]

Shame on me, ik zelf heb nog geeneens een 360, eind volgende week ga ik de mijne halen.
Tot die tijd speelde ik samen met m´n maat Flamescourge. Wij zijn ook zeker be beste niet en ik ben er van overtuigd dat jullie ons wel aan kunnen, maar beste van nederland, komop ;)

Edit: Ik ga dus eind volgende week een 360 halen, en was van plan een halo 3 + xbox360 te kopen.
weet iemand van jullie of het pack ergens (Mag ook buiten nederland) goedkoper is te krijgen door bijv. een aanbieding?
Hoe minder hoe beter ;)
Welke stats bedoel je dan als je nog geen 360 hebt :P.

Edit: de stats van flamescourge zeker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Wel fijn dat je games er nu gelijk bij komen op bungie.net.
Maar toch die stats van 4 tot 7 oktober mogen wel komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 18:23:
[...]

Ik weet dat er geen Halo 4 gaat komen, athans niet met die naam, Bungie heeft bij deel 2 al aangegeven dat het een trilogie zou worden..
En ik betwijfel of er na Halo Wars snel een ander Halo spel zou uitkomen..
Is al in productie, Peter Jackson is een spel aan het maken in samenwerking met bungie, ik heb alleen nog geen idee wat voor soort spel precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 17:52:
[...]

Is al in productie, Peter Jackson is een spel aan het maken in samenwerking met bungie, ik heb alleen nog geen idee wat voor soort spel precies.
Ik had dit precies geschreven voordat dat bericht op de frontpage kwam..
Al zal het geen halo 4 zijn, redelijk snel zal die wel verschijnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
remsporus schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 17:21:
[...]

Hoe minder hoe beter ;)
heb ik ook nooit gezegd dat ik/wij beste van nederland zijn.. als er iets in de buurt kwam wat er op leek, was het zo niet bedoeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem

Rem

WhiteViper schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 20:22:
[...]

heb ik ook nooit gezegd dat ik/wij beste van nederland zijn.. als er iets in de buurt kwam wat er op leek, was het zo niet bedoeld ;)
Nee dat was jij inderdaad niet, iemand anders zij het, maar lijkt me vrij verstandig om dat even te laten rusten; maar ik wil morgen wel even een potje spelen, gewoon voor de fun (M'n maat en ik zijn nog steeds in de waan dat we goed zijn :X , dus of iemand ons uit ons lijden wil verlossen. of we gaan gewoon ranked matches doen en betere tegenstanders zoeken, maar social doubles op 1 xbox zijn te leuk, zeker als je maar 1 xdoos hebt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
remsporus schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 21:33:
[...]

Nee dat was jij inderdaad niet, iemand anders zij het, maar lijkt me vrij verstandig om dat even te laten rusten; maar ik wil morgen wel even een potje spelen, gewoon voor de fun (M'n maat en ik zijn nog steeds in de waan dat we goed zijn :X , dus of iemand ons uit ons lijden wil verlossen. of we gaan gewoon ranked matches doen en betere tegenstanders zoeken, maar social doubles op 1 xbox zijn te leuk, zeker als je maar 1 xdoos hebt.)
zoals ik al zei, voeg me maar toe!

i whiteviper i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
vandaag mijn eerste potje verloren sinds 4/5 dagen ofzo :'( .

stats op bungie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
Ik kan het hier vanaf mijn werk niet zien, maar ben je nu Ranked of Social aan het spelen?

Want als je Ranked aan het spelen bent en je zegt dat je maar blijft winnen zou je nu zo rond Skill 25 - 30 moeten zitten.

Zo niet, dan ga maar eens Ranked spelen en raak gewend aan verliezen. :)

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Hij speelt redelijk veel ranked ;) Maar dat mag dan ook wel met een highest skill van 35...

Zelf speel ik redelijk veel social slayer met 4-5 vrienden in een team. Vind ik veel leuker, als ik skill nodig heb ga ik wel Lone Wolves spelen ofzo :)

[ Voor 46% gewijzigd door Spooksel op 10-10-2007 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

yzf1kr schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 09:49:
Ik kan het hier vanaf mijn werk niet zien, maar ben je nu Ranked of Social aan het spelen?

Want als je Ranked aan het spelen bent en je zegt dat je maar blijft winnen zou je nu zo rond Skill 25 - 30 moeten zitten.

Was ook nieuwsgierig, hebt net zijn stats gezien. Het meeste wat hij speelt is in team verband, dus geen Lone Wolves. Van de laaste 20 Lone Wolves die hij heeft gespeeld heeft hij er maar 4 of 5 gewonnen. En zijn Highest Skill is level 35 en 167 EXP. :)
Spooksel schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 09:57:
Hij speelt redelijk veel ranked ;) Maar dat mag dan ook wel met een highest skill van 35...
Ik denk dat hij met ranked bedoelt, Lone Wolves en geen Team of Custom Matches

[ Voor 18% gewijzigd door sekeroglan op 10-10-2007 09:58 ]

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
De Playlists zijn aangepast :)
  • Big Team Battle matches are now 16-player affairs.
  • In the Team Slayer playlist, the appearance of Shotty Snipers has been greatly reduced.
  • Now, when players veto Shotty Snipers, the game that results from the veto will not be Shotty Snipers.
  • In one-sided VIP matches, the attacking team will now see a waypoint for the VIP they are hunting.
  • In Lone Wolves, Slayer gametypes will appear more frequently.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 10:35:
Big Team Battle matches are now 16-player affairs.
Ik moest even twee keer knipperen gisteravond toen ik ineens een enorme spelerslijst in BTB zag, echt chaotisch was dat! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

In Lone Wolves, Slayer gametypes will appear more frequently.
Jammer :( Ik vind het juist zo leuk om Oddball & Crazy King te spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
sekeroglan schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 09:57:
[...]

Was ook nieuwsgierig, hebt net zijn stats gezien. Het meeste wat hij speelt is in team verband, dus geen Lone Wolves. Van de laaste 20 Lone Wolves die hij heeft gespeeld heeft hij er maar 4 of 5 gewonnen. En zijn Highest Skill is level 35 en 167 EXP. :)

[...]

Ik denk dat hij met ranked bedoelt, Lone Wolves en geen Team of Custom Matches
maar daar hoef je ook maar 2/3e te worden wil je exp krijgen
yzf1kr schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 09:49:

ben nu lvl 28 met Team Slayer, 35 met lone wolves, en 30 met team doubles dus je zit wel in de buurt :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag voor het eerst big team battle gespeeld..
ERG leuk, op de ene keer V.I.P. na dan..
Heb er drie gespeeld, en de laatste was Sandtraps.. oh oh oh wat leuk, overal voertuigen die op je schieten, over/tegen/door je (aan) rijden, jammer dat je niet echt voor het level kan kiezen..
En weet iemand wat het ''7th Column'' icoontje betekend die achter sommige namen ziet als een level laad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
beter man die update met 16 man big team, en meer team slayer in team slayer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 16:59:
en meer team slayer in team slayer
Huh? 8)7

Nee grapje hoor, ik snap wel wat je bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:41

BioHazard

*\o/*

Word echt schijtziek van telkens die klote Shotty Snipers. FFS :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Nu stukken minder als goed is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Zojuist 5-6x achter elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:32
Ik snap niet dat mensen dit spel zo lelijk vinden en niet "next gen", ok het kan natuurlijk beter, maar ik vind de buitenomgevingen echt vet en helemaal toen ik die giganstische krabachtige eindbaas zag was ik wel amazed. Helemaal cool om op te te landen en op de poten gaan staan enzo. :9 Maar voor mij is het ook puur een fun game want ik speel alleen co-op. Heb net die binnen level gedaan van the flood waar je constant door van die anussen heen loopt, beetje kutleven, maarja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

SCIxX schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 19:29:
Ik snap niet dat mensen dit spel zo lelijk vinden en niet "next gen", ok het kan natuurlijk beter, maar ik vind de buitenomgevingen echt vet en helemaal toen ik die giganstische krabachtige eindbaas zag was ik wel amazed. Helemaal cool om op te te landen en op de poten gaan staan enzo. :9 Maar voor mij is het ook puur een fun game want ik speel alleen co-op. Heb net die binnen level gedaan van the flood waar je constant door van die anussen heen loopt, beetje kutleven, maarja!
Vind het ook een prachtig spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneppaH
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online

KneppaH

Singleplayer/Co-op

Ik vind halo3 er ook prima uitzien. Beter dan ik had verwacht. Alle levels zijn echt perfect ontworpen en stralen een overweldigende sfeer uit. Je voelt je af en toe echt miniscuul als je voor zo'n enorm buitenaards bouwwerk staat. Verder speelt het hele spel gewoon soepel.
Enige kleine minpuntjes zijn de wat lagere resolutie en de wat minder voor de hand liggende menustructuur, maar daar kan ik me echt niet aan storen.

In Halo 1 vonden de meeste mensen die herhalende gangenstelsels irritant, ik vond die juist geweldig.
Het geeft je juist het idee hoe inmens groot die Alien-bouwsels wel niet zijn en af en toe verdwalen is ook best apart in een game.

Halo 2 vond ik wat minder, maar Halo 3 vind ik minstens net zo goed als Halo 1.

AMD X6 1055T @ 3,6Ghz, 2x AMD HD6850 Toxic @ 1Ghz/4,8Ghz, 8GB DDR3, Asrock Extreme III, Anteq HCG 620, Scythe Mugen 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er zijn zeker First Person Shooters die er mooier uit zien, maar zodra je in halo Halo 3 in een vliegend voertuig stapt en ergens hoog in het level vliegt, dan ziet het level er nog steeds mooi uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 21:56
jah het gaat wel lekker al heb ik niet zoveel tijd |:(
maar ja , ik ben lv 20 in lone woles :) en k wil ook zoiets worden in team slayer maar mijn vrienden die "goed"zijn zijn bijna nooit online op het zelfde moment als ik maar ,ja 8)7

anyway heeft iemand al cusb phenomenon gezien? ( of heeft ie een nieuwe naam?)
ik ben echt bang voor hem :p

nog iemand die eens wat met mij wilt spelen?

Ign: rubbieus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Lol vanderweek had ik echt nog een diepe haat voor shotty snipers, maar ik moet zeggen dat als je het wat vaker speelt en wat beter wordt met de sniperrifle... hehe

Meestal zijn Shotty Sniper games op maps als 'Narrows' meer 1 grote shotgun orgie :P ook leuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
ben nu level 19 met team slayer, nu telkens tegen levels 20 tegen 30 echt lastig is het dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
Vind het spel ook steeds leuker worden, maar ik snap echt niet welke aap bij Bungie het menu heeft bedacht. Heeft het even tijd nodig om er aan te wennen of blijft het zo onlogisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
ebborazor schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 13:15:
Vind het spel ook steeds leuker worden, maar ik snap echt niet welke aap bij Bungie het menu heeft bedacht. Heeft het even tijd nodig om er aan te wennen of blijft het zo onlogisch?
vind wel erg duidelijk hoor.

soms ff kijken in de lobby of je matchmaking zit of custom enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

ebborazor schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 13:15:
Bokito.. Vind het ook niet echt het meest ideale menu wat ik ken, maarja er zijn ook zoveel opties in het spel waardoor het misschien wat onoverzichtelijk overkomt maar dat went vanzelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand zin heeft om Halo online te gamen:

Daapstaaf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://img221.imageshack.us/img221/6905/sandtrap001yu3.jpg
Ik begin net een leuk potje VIP Big Team Battle..
Tijdens het laden een connection error, ik krijg het laadscherm en viola, ik tegen 4 anderen.. :X
Nu hoeftdat niet altijd een probleem te zijn, maar ja, als jezelf de VIP bent dan kunnen je tegenstanders je nogal makelijk vinden..

Uiteindelijk met 4 - 3 gewonnen.. :)

Al stat er op de bungie site dat ik en mijn tegenstanders als DNF, wat waarschinlijk voor Did not finish staat..

Afbeeldingslocatie: http://img488.imageshack.us/img488/8744/carnagereport001eg2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WhiteViper, ik wil wel ff een x met je spelen, ben redelijk goed. Check mn fileshare filmpje : how I came back.

GT = MMaRsu NL

Heb nu geen plek in mn FL maar ben over een halfuurtje vrij dan kun je me ff toevoegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ja WhiteViper vanavond weer spelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 18:01:

Al stat er op de bungie site dat ik en mijn tegenstanders als DNF, wat waarschinlijk voor Did not finish staat..

[afbeelding]
Als een aantal spelers het spel verlaat, telt deze niet meer mee voor de stats. Geen idee overigens hoeveel mensen het spel dan moeten verlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh My God... ik ben verslaafd, zo een vette game! :D de multiplayer blijft maar leuker en leuker worden :) alleen vind ik die bugs van melee wel beetje irritant soms, iemand anders er last van?

Iemand zin om vanavond Legendary uit te spelen? Zit nu bij de covenant level.. Add me even op Kishii als je zin hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Bug in melee??

Is dat de "Maar ik sloeg eerst!"-bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 20:43:
Oh My God... ik ben verslaafd, zo een vette game! :D de multiplayer blijft maar leuker en leuker worden :) alleen vind ik die bugs van melee wel beetje irritant soms, iemand anders er last van?

Iemand zin om vanavond Legendary uit te spelen? Zit nu bij de covenant level.. Add me even op Kishii als je zin hebt.
Je hebt hem niet in je Currenty Playing lijstje staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yzf1kr schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 21:02:
Bug in melee??

Is dat de "Maar ik sloeg eerst!"-bug?
als je tegelijk lunged, wat volgens mij veel gebeurt, wint degene met de meeste health, wel jammer dat je dus niet vanuit een no shield position heel moeilijk kan winnen van iemand die nog half schild heeft dan :(
Wel zo eerlijk gelukkig.
WhiteViper schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 13:20:
[...]

maar daar hoef je ook maar 2/3e te worden wil je exp krijgen
[...]

ben nu lvl 28 met Team Slayer, 35 met lone wolves, en 30 met team doubles dus je zit wel in de buurt :9 .
Je staat ook in mijn lijst, geen idee waarvan, maar ik wil ook wel n's met je spelen, iedereen zegt dat je zo goed bent :P
Ik speel niet zo heel veel, ben nu wel 32 in team slayer :P

laatste edit:
De plasma rifle is net zo relax in snowbound, shield knal je zo weg en afmaken met een melee, al zoveel double en triple kills mee gehad :P

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2007 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Zie nu pas dat je ook je Stats per map kan bekijken :)

Leuk om te zien dat je bij de ene map een Kill Ratio van 0.8 haalt, en bij de ander ruim 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 22:51:

[...]

Je staat ook in mijn lijst, geen idee waarvan, maar ik wil ook wel n's met je spelen, iedereen zegt dat je zo goed bent :P
Ik speel niet zo heel veel, ben nu wel 32 in team slayer :P

laatste edit:
De plasma rifle is net zo relax in snowbound, shield knal je zo weg en afmaken met een melee, al zoveel double en triple kills mee gehad :P
Da's goed. je staat btw in mijn lijst omdat ik jou toegevoegd heb
Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 18:03:
WhiteViper, ik wil wel ff een x met je spelen, ben redelijk goed. Check mn fileshare filmpje : how I came back.

GT = MMaRsu NL

Heb nu geen plek in mn FL maar ben over een halfuurtje vrij dan kun je me ff toevoegen ;)
je FL zat vol.. ga je nu ff weer toevoegen ;) . join me maar een keertje!
Mars18 schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 18:28:
Ja WhiteViper vanavond weer spelen ?
sorry van vanavond Mars! SoulSleeper had heel erg zin in een paar potjes DoubleTeam, en eerlijk gezegd trok mij dat ook wat meer. spelen snel weer ok?

zo mijn agenda is weer bijgewerkt :D . wat een heerlijke game blijft het toch >:)

edit: MMarsu, je FL is nog steeds vol :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FL is een plekje vrij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap niet wat ze nu weer met m'n stats doen op Bungie.net. Gister klopte alles gewoon nog en nu lijkt het wel alsof hij de stats van een week terug laat zien ofzo. Zelfs m'n Player Snapshot is weer terug gegaan naar m'n vorige.

Ik irriteer me trouwens wel aan dat lastig te doorgronden skill systeem. Heb ik in Team Slayer 3 potjes achter elkaar gewonnen om 1 punt omhoog te gaan, verlies ik het volgende potje val ik gelijk weer omlaag en moest ik weer 3 potjes winnen. Alle games waren overigens tegen min of meer gelijk gerankte tegenstanders, ik heb niet geteld of we gemiddeld hoger of lager uit kwamen, maar het lijkt me sterk dat een paar skillpunten verschil maken.

edit:
Ik vind net het volgende stukje op de Bungie forums, dat verklaart wel het een en ander
Over the past few days, some players (including myself) have noticed that their stats from games of Halo 3 have not been uploading to Bungie.net. The issue involved corrupted data that, in the simplest of terms, wasn't connecting players to their game data. The data still existed, the games just had to be relinked to the profiles.

Because of the way our database works, the most recently uploaded games affect the Player Bar at the top of your page. So, while the reprocessing is underway (it should conclude in the next 24-36 hours), things like your Rank and EXP may appear differently than they appear in game, specifically, they may appear how they were on say, last Friday. The good news is that the in-game display is correct and will be reflected on the website either after you play another game and it uploads, or one all of the processing is complete and you play another game -- that's because of the "most recently updated game history" bit I was talking about above.

So if your displayed rank, EXP or anything weird is showing up on your stats page, we're aware of it and it's the result of maintenance we are doing to keep everything current. Don't freak out, top men are on it.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2007 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 09:14:
Ik irriteer me trouwens wel aan dat lastig te doorgronden skill systeem. Heb ik in Team Slayer 3 potjes achter elkaar gewonnen om 1 punt omhoog te gaan, verlies ik het volgende potje val ik gelijk weer omlaag en moest ik weer 3 potjes winnen. Alle games waren overigens tegen min of meer gelijk gerankte tegenstanders, ik heb niet geteld of we gemiddeld hoger of lager uit kwamen, maar het lijkt me sterk dat een paar skillpunten verschil maken.
Skill gaat omhoog als je mensen verslaat die hoger geranked zijn dan jijzelf! Het is tenslotte niet echt spectaculair als iemand met een officer ranking een aprenticeje compleet afslacht, maar andersom wel en daar krijg je dan skill voor! Andersom verlies je skill als je dik ingemaakt wordt door een lager geranked persoon.
Ik snap niet wat ze nu weer met m'n stats doen op Bungie.net. Gister klopte alles gewoon nog en nu lijkt het wel alsof hij de stats van een week terug laat zien ofzo. Zelfs m'n Player Snapshot is weer terug gegaan naar m'n vorige.
Lol, dit had ik eergisteren ineens ook. Was best vaag, op 04/10 had ik mijn laatste genoteerde potjes gespeeld en toen op 05-06-07/10 registreerde hij niks meer maar was ik inmiddels wel officer geworden en had ik de Hayabusa armorset compleet...

Op 08/10 speelde ik weer wat potjes en zag de website er goed uit en doen begon hij op 10/10 ineens de oude games van het weekend te verwerken waardoor alles er weer uitzag alsof ik amper gespeeld had.. maargoed, alles wel weer nu :D

[ Voor 29% gewijzigd door Spooksel op 12-10-2007 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:11
Ga je zowel in social als in ranked omhoog in xp als je wint of is dat alleen in ranked matches?

Overigens vind ik het ondanks dat ik vrijwel altijd als 4e eindig in een match een ontzettend leuk spel. Halo heb ik vooralsnog alleen maar in single player gespeeld en pas sinds een weekje multigame. Ben op dit moment pas corporal 2nd class met een waanzinnige kill/death ratio van 0.76. Behoorlijk mietje tussen al de killers hierzo.

Maar mocht iemand zin hebben om een keer te team-uppen met een ontzettende noob om hem zo te helpen in multi of campaign dan is dit mijn tag: Axagrinder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Grindtegel schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 09:46:
Ga je zowel in social als in ranked omhoog in xp als je wint of is dat alleen in ranked matches?

Overigens vind ik het ondanks dat ik vrijwel altijd als 4e eindig in een match een ontzettend leuk spel. Halo heb ik vooralsnog alleen maar in single player gespeeld en pas sinds een weekje multigame. Ben op dit moment pas corporal 2nd class met een waanzinnige kill/death ratio van 0.76. Behoorlijk mietje tussen al de killers hierzo.

Maar mocht iemand zin hebben om een keer te team-uppen met een ontzettende noob om hem zo te helpen in multi of campaign dan is dit mijn tag: Axagrinder
Ben zelf ook een redelijke multiplayer noob, halo 3 is mijn eerste online game..

Tips die ik je kan geven zijn, leer de map een beetje kennen, dat scheelt een hoop..
Als je een team bassed spel speelt, blijf redelijk dicht bij je team mates, maar niet te dicht bij..
Als je kruipend loopt dan ben je ontzichtbaar op de radar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Mjah, mijn K/D ratios (gemiddeld) komen ook nog niet boven de 1 uit hoor :P lol, op sommige maps wel, maar nog lang niet overal.

Anyway, EXP krijg je in zowel ranked als social. Social is wat dat betreft gewoon een enorm goeie oefenplek. Eindeloos knallen en eventueel exp verdienen zonder het risico dat je skill verliest :)
Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 09:51:
[...]

Ben zelf ook een redelijke multiplayer noob, halo 3 is mijn eerste online game..

Tips die ik je kan geven zijn, leer de map een beetje kennen, dat scheelt een hoop..
Als je een team bassed spel speelt, blijf redelijk dicht bij je team mates, maar niet te dicht bij..
Enigzins behoorlijke samenwerking werkt imho alleen maar als je met een 'vast' team speelt, of iig met een stel vrienden waarvan je weet hoe ze spelen en wat ze doen. 9 van de 10 keer als ik met mijn team speel tegen een clubje mensen die random bij elkaar gezet zijn dan is het echt snoeihard ownen. Maar als je tegen een team speelt wat op elkaar ingewerkt is dan wordt het al moeilijker.

[ Voor 56% gewijzigd door Spooksel op 12-10-2007 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:46
Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 09:51:
De radar is inderdaad een 'motion tracker', als je heel langzaam loopt (knuppeltje maar een heel klein stukje naar voren duwen) verschijn je ook niet op de radar. Op die manier kun je vaak achter mensen komen die bijvoorbeeld staan te snipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

UTwizard schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 09:54:
[...]

De radar is inderdaad een 'motion tracker', als je heel langzaam loopt (knuppeltje maar een heel klein stukje naar voren duwen) verschijn je ook niet op de radar. Op die manier kun je vaak achter mensen komen die bijvoorbeeld staan te snipen.
Mensen in snipemode zien de radar toch niet! Kun je gewoon naartoestormen en kapot slaan :P

edit: dit is eigenlijk zo met ieder wapen dat kan inzoomen.

[ Voor 6% gewijzigd door Spooksel op 12-10-2007 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grindtegel schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 09:46:
Ga je zowel in social als in ranked omhoog in xp als je wint of is dat alleen in ranked matches.
Je wint sowieso EXP in social en ranked bij winst, maar alleen bij ranked kun je ook aan je skill werken. Elke playlist in ranked heeft overigens een aparte skill score.
Spooksel schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 09:43:
[...]
Skill gaat omhoog als je mensen verslaat die hoger geranked zijn dan jijzelf! Het is tenslotte niet echt spectaculair als iemand met een officer ranking een aprenticeje compleet afslacht, maar andersom wel en daar krijg je dan skill voor! Andersom verlies je skill als je dik ingemaakt wordt door een lager geranked persoon.
Weet ik hoor, maar ik vind het gewoon zo lastig te doorgronden (en dat doe ik nu eenmaal graag 8)).
Zoals ik zei verschilden we hooguit een paar skillpunten onderling en ik vind dat je dan niet zo streng gestraft moet worden òf het moet aan het begin van de match duidelijk zijn hoe de stand van zaken is bij winst/verlies (of naderhand aangeven in het report ofzo).

Maar goed, we verloren eerlijk dus ik ging omlaag, kan ik me nog in vinden. Maar waar ik absoluut een hekel aan heb is verliezen doordat iemand in ons team quit/disconnect waardoor we bijna altijd verliezen en dan daardoor skill verliezen, dat vind ik gewoon oneerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

In het geval van quitters mogen ze skill variaties wat mij betreft wel uitzetten, exp is best, maar skill verliezen omdat 1 of meerdere mensen in je team er vandoor gaan is idd wel erg lam :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:46
Spooksel schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 09:55:Mensen in snipemode zien de radar toch niet! Kun je gewoon naartoestormen en kapot slaan :P

edit: dit is eigenlijk zo met ieder wapen dat kan inzoomen.
Klopt, daarom zoom je af en toe ook weer uit om naar je radar te kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 09:57:
[...]

Je wint sowieso EXP in social en ranked bij winst, maar alleen bij ranked kun je ook aan je skill werken. Elke playlist in ranked heeft overigens een aparte skill score.

[...]

Weet ik hoor, maar ik vind het gewoon zo lastig te doorgronden (en dat doe ik nu eenmaal graag 8)).
Zoals ik zei verschilden we hooguit een paar skillpunten onderling en ik vind dat je dan niet zo streng gestraft moet worden òf het moet aan het begin van de match duidelijk zijn hoe de stand van zaken is bij winst/verlies (of naderhand aangeven in het report ofzo).

Maar goed, we verloren eerlijk dus ik ging omlaag, kan ik me nog in vinden. Maar waar ik absoluut een hekel aan heb is verliezen doordat iemand in ons team quit/disconnect waardoor we bijna altijd verliezen en dan daardoor skill verliezen, dat vind ik gewoon oneerlijk.
Dat disconnecten van mensen moeten ze gewoon afstraffen met het onmogelijk maken van een ander potje te starten zolang het orginele potje nog bezig is, of de tijd dat het orginele potje zou duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

UTwizard schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 10:03:
[...]

Klopt, daarom zoom je af en toe ook weer uit om naar je radar te kijken ;)
Heh, dat zou je moeten doen ja :D haha... maar het is verder wel makkelijk scoren hoor. Ff er naartoe rennen, granaat er tegenaan plakken en als ze doorhebben wat er gebeurt is ben jij allang weer weg :D haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iets grappigs wat ik net ontdek is dat er een RSS feed op de Bungie site is voor je recente games, gelijk even toegevoegd aan m'n Google startpagina. :)

Moet je even zoeken naar het RSS icoontje op je Game History pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 09:57:
[...]
Ik heb juist gemerkt dat een 3 persoons team tegen een 4 persoons in teamslayer vaak juist wint.

Het feit dat de tegenstander 25% minder targets heeft scheelt enorm. En is goed uit te buiten als je slim speelt.

Voorwaarde is wel dat jij een goed team hebt natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NBeat
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-07 16:38
yzf1kr schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 11:03:
[...]

Ik heb juist gemerkt dat een 3 persoons team tegen een 4 persoons in teamslayer vaak juist wint.

Het feit dat de tegenstander 25% minder targets heeft scheelt enorm. En is goed uit te buiten als je slim speelt.

Voorwaarde is wel dat jij een goed team hebt natuurlijk.
Dan moet je team wel een beetje aan team-play doen, ik heb t vaakgenoeg gehad dat iedereen maar een andere kant opgaat.. nee.. dat gaat werken... 8)7

Aan de andere kant, als een 4-player team bij elkaar blijft en dan tegen een 3-player team gaat, dik kans dat het 4-player team toch echt wint..

In halo2 speelde ik indd vaak custom games (nu eigenlijk alleen matchmaking en co-op), maar als je daar alleen in een team ging zitten, tegen een paar andere flinke teams, dan had je meestal een dik hoge frag-count..

XBOX Live Gamertag > NBeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Mjah, je zit altijd last hebben van mensen die in een teamgame de andere kant oplopen. Das vrij irritant :P Maar het kan ook gebeuren dat jij denkt dat je team nog achter je zit ofzo, maar dan blijken ze allang weg te zijn =/... hallo, 4 tegenstanders tegelijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed bij elkaar blijven kan echt het verschil maken, elke map heeft ook wel een punt dat makkelijk te verdedigen is en waar groepen dan ook vaak gaan zitten. Ik denk bijvoorbeeld aan de zwaardkamer in The Pit, de ondergrondse kamer in Snowbound of bovenaan de lift in Construct.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2007 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey,

ik probeerde gister samen met een vriend van me een online co-op game te starten, het is niet gelukt ik kreeg de volgende foutmelding: (shit ik ben het vergeten) maar het iig iets met NAT, nou heb ik een linksys wired/wireless router (xdoos is wired) en hierin heb ik alle NAT restrictions open gegooid en voor de zekerheid alle andere restricties voor deze keer ook maar er af gekeild. maar nog steeds geen succes.

(zelfs de voicechat werkte niet, messages dan wel weer.) 8)7

(ik heb een beetje gegoogled en iets gevonden over dat er af en toe zulk soort problemen te voorschijn kunnen komen als je op de zelfde ISP zit, nou heeft hij adsl en ik kabel dus dit zou ook geen probleem moeten zijn)

weet iemand hier wat meer over?

@Minnema: Ik heb men xdoos via een tunneled network connection van men pc af maar hier zit verder geen firewall of wat dan ook op
UPnP zalk ff checken als ik thuis ben (zit op men werk atm)

Ps. tegen andere mensen online werkte dan wel weer.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2007 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 12:22:
hey,

ik probeerde gister samen met een vriend van me een online co-op game te starten, het is niet gelukt ik kreeg de volgende foutmelding: (shit ik ben het vergeten) maar het iig iets met NAT, nou heb ik een linksys wired/wireless router (xdoos is wired) en hierin heb ik alle NAT restrictions open gegooid en voor de zekerheid alle andere restricties voor deze keer ook maar er af gekeild. maar nog steeds geen succes.

(zelfs de voicechat werkte niet, messages dan wel weer.) 8)7

(ik heb een beetje gegoogled en iets gevonden over dat er af en toe zulk soort problemen te voorschijn kunnen komen als je op de zelfde ISP zit, nou heeft hij adsl en ik kabel dus dit zou ook geen probleem moeten zijn)

weet iemand hier wat meer over?

Ps. tegen andere mensen online werkte dan wel weer.
Dus je situatie is: internet -> router -> xbox?
Kijk eens of UPnP ook aan staat.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2007 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
http://www.bungie.net/Sta...48952881&player=Mars%20NL

Met De whiteviper groep gingen we ff social slayer doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
Owjee, net toen ik dacht dat ik niet meer verslaafd aan een computer spel kon raken :). Online word steeds leuker, maar ik vroeg me af ofdat mensen nog CTF spelen, en wat ik daar voor in mijn matchmaking/filter voor moet veranderen.
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste