Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die wat achievements wil halen?

Zoals triple kill, overkill, grenade sticks, triple mes kill.

Gamertag: Aerodynamisch

Mensen die hulp nodig hebben met Legendary Co-op, ik geef het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 19:53:
Iemand die wat achievements wil halen?

Zoals triple kill, overkill, grenade sticks, triple mes zwaard kill.

Gamertag: Aerodynamisch

Mensen die hulp nodig hebben met Legendary Co-op, ik geef het graag.
Zeker locale op China zetten :>

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Wat is dat verhaal nou van china ?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
Je zet je account op "China" en je start een game "lone wolves" op.

99% van de mensen die daar rondrennen zijn er om te boosten. Dus even afspreken wat je gaat doen en dan achievemenst halen.

Als je klaar bent recover je je gamertag om te zorgen dat de achievements de engelse beschrijving krijgen.

Vrij simpel, maar ik probeer ze voorlopig wel op een normale manier te halen.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:48
Ja op die manier word achievements halen wel heel leuk. :/ Achievement hoeren suck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ik doe ook nog wel op de normale manier ;)

Ik ga nu proberen Captain te worden :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SCIxX schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 13:19:
Ja op die manier word achievements halen wel heel leuk. :/ Achievement hoeren suck.
Ben ook wel een prestatie vrouw van lichte zeden, maar ik wil ze wel gewoon op de normale wijze krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneppaH
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online

KneppaH

Singleplayer/Co-op

Als je een game alleen maar voor de achievements speelt is idd wat minder, maar ik vindt het achievement systeem een prachtig systeem.

Eerder speelde ik een game op normal een paar keer en probeerde dan ook op hard, maar als ik dan na een paar levels al vast kwam te zitten gaf ik snel de moed op en belandde de game in een hoek of ik begon weer op normal. Door die achievements blijf ik nu gewoon proberen op hard totdat het me uiteindelijk lukt en dat is toch wel een kick.

Met de x360 heb je naast de game gewoon uitspelen ook nog andere achievement opdrachten die je naast het uitspelen van de game de game ook nog op een andere manier laat spelen. (Bv de skulls en de metagames in Halo3)

Bioshock vond ik zo vet dat ik em aan één stuk uit heb gespeeld. Daarna ben ik begonnen aan de achievements en die zorgden ervoor dat ik de game nog minstens 1 week heb gespeeld. Je haalt door die achievements juist het uiterste uit een game en sommige achievements vereisen dat je ook echt goed wordt in een game. (bv. Dead Rising)

AMD X6 1055T @ 3,6Ghz, 2x AMD HD6850 Toxic @ 1Ghz/4,8Ghz, 8GB DDR3, Asrock Extreme III, Anteq HCG 620, Scythe Mugen 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Net een beetje flauw gedaan, maar wel gelachen.

Bij een vriendje die nog niet zo goed is, even onder zijn Gamertag gespeeld, op zijn level.

Resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1468283131a3039e2d0869262cc0b646/full.jpg

_O-

Check ook mijn medailles :) Helaas ging ik bij Kill 22 zelf ook dood, waardoor ik bij Rampage bleef hangen.

Sorry, ik zal het nooit meer doen :$

[ Voor 10% gewijzigd door PWM op 13-10-2007 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Zullen we vanavond ff team slayeren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Ik wil wel meedoen met Teamslayer, denk alleen dat ik de slechtste ben van het team :P

Ik ben trouwens op zoek naar een ringtone voor de Blackberry die ik van mijn baas heb gekregen, ik ben me gek aan het zoeken naar die "Halo Akkoorden", je weet wel dat "Tum Tum Tadum".

Die dingen zijn namelijk net zo herkenbaar als toontje van 24. Is iemand ze al tegengekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
yzf1kr schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 20:22:Ik ben trouwens op zoek naar een ringtone voor de Blackberry die ik van mijn baas heb gekregen, ik ben me gek aan het zoeken naar die "Halo Akkoorden", je weet wel dat "Tum Tum Tadum".
Neem aan dat Blackberry gewoon MP3 kan afspelen als Ringtone.

http://www.bungie.net/Ima...mages2007/Halo3E32007.mp3

Daar zit die in :) Gratisch ende voor nietsch

Misschien even bijknippen :)

[ Voor 13% gewijzigd door PWM op 13-10-2007 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Work is progressing on new maps for future downloadable content, with the design and art teams vigorously engaged in the process. More entertainingly however, the ad-hoc test team of Bungie staff is enjoying these new maps greatly. My favorites are what I have already nicknamed Jodrell Bank and Moonbase Alpha.

I 'invented' a game type on Jodrell Bank which is actually just Team Slayer with Swords and Snipers. Thanks to some unique geographical features of that map, it works great. Moonbase Alpha, on the other hand is best suited to objective games, like CTF and Assualt, but it has some natural deadlocks that make Slayer interesting and Infection terrifying.

Which reminds me of one more downloadable map. The scariest map of all time. Dark, frightening and surprisingly enormous. One of the scariest things that has ever happened to me (and this in a lifetime fraught with terror) was racing away from a marauding gang of zombies in Infection atop a Mongoose, only to have one leap out of the darkness ahead and unseat me with a throaty scream. I call that level John Carpenter's Prince of Dorkness. It's not as catchy as Jub Jub, but it's every bit as accurate."
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Ja,die had ik al maar dan moet ik ergens een stukje tussen 1:40 en 1:55 knippen, maar dat klinkt toch niet zo lekker als ik dat doe. Omdat het begin wel achtergrond geluid heeft en het einde niet.

Dit weekend toch maar eens bij een vriend achter de piano kruipen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Net de beste sniper game van mij ooit. De map was Valhalla. Ik had hem nog juist weggeklikt.

Maar we moesten hem toch spelen. Ik had gewoon 23 kills. Eigenlijk de helft van de productie van het team.

Wat blijft die Valhalla toch een mooie map voor de sniper. Ik zou het niet altijd willen spelen.

Maar een Team Snipers zoals Halo 2 mag van mij er wel bij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Iemand http://www.halolcats.com al bekeken? Zitten er geestige bij

Moest hard lachen om deze (alleen leuk als je Halo kent :) )
Afbeeldingslocatie: http://www.halolcats.com/wp-content/uploads/2007/10/elefant.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Leuk tegen je vrienden spelen :+

http://www.bungie.net/Sta...87724&player=AngeloonieNL

1 game bijvoorbeeld :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsiaan
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 13:41
Leuk, haal je een killing frenzy, krijg je wel de achievement maar niet de medal!
Iemand zin in een legendary run inclusief alle skulls halen?
Gamertag = Brommerkop.
Weetniet waar alle skulls zitten tho dus als jij het weet zou het erg handig zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:46

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Net samen met een vriend level 2 uitgespeeld op normal! 8)

Met alle skulls aan, zowel goud als zilver :P. Dat is me toch lastig zeg, echt niet normaal :P
Batsiaan schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 16:45:
Leuk, haal je een killing frenzy, krijg je wel de achievement maar niet de medal!
Het lijkt me vervelender als het andersom was :)

[ Voor 42% gewijzigd door uchiha tijntje op 14-10-2007 18:12 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Whee 2 keer steaktaculair nu :P Ik weet niet wat het inhoud maar ik heb hem :D
Net met een vriend halo gedaan, ik moet zeggen dat hij goed is :P Multy team swords op construct, als er dan iemand de lift neemt er vlak achteraan gaan en als hij neerkomt hem in ze rug neersteken.

Wat is het trouwens voor shit dat je de needler niet meer kan dual-wielden?

[ Voor 12% gewijzigd door Borgoth op 14-10-2007 19:03 ]

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsiaan
Omdat de needler veel sterker is geworden, ik vind het beter je hoeft iemand veel minder te raken.

http://halo.wikia.com/wiki/Steaktacular steaktacular btw.

[ Voor 30% gewijzigd door Batsiaan op 14-10-2007 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Mag ik geen level 20 worden ofzo, en daardoor geen Captain worden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Mars18 schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 21:19:
Mag ik geen level 20 worden ofzo, en daardoor geen Captain worden ?
:')

Live is plat ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat er nu een fix komt voor de Disc Read Errors...kan ik ook eindelijk eens spelen:(
Elke keer een DRE krijgen als je Halo3 aan laden bent is niet fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Verwijderd schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 22:10:
Ik hoop dat er nu een fix komt voor de Disc Read Errors...kan ik ook eindelijk eens spelen:(
Elke keer een DRE krijgen als je Halo3 aan laden bent is niet fijn.
Dat ligt of aan je dvd of aan je dvd drive. Als je er vaak problemen mee hebt, gewoon MS bellen en krijg je een nieuwe xbox, of een dvd drive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sekeroglan schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 22:13:
[...]

Dat ligt of aan je dvd of aan je dvd drive. Als je er vaak problemen mee hebt, gewoon MS bellen en krijg je een nieuwe xbox, of een dvd drive.
Ligt niet aan de xbox helaas. Ook niet aan schijfje. Alle spellen doen het perfect, behalve als halo3 er in gaat. Ik kan de 1e 2 levels van de campaign spelen totdat ik in de lift stap. Dan meteen een DRE. Multiplayer/Forge/ Theater is helemaal niks..meteen DRE na het aftellen.
Ik ben niet de enige met dit probleem. Op xbox forum en bungie forum zijn 2 threads waar al meer dan 700 anderen hetzelfde probleem melden. Ook hebben sommige een elite of hun oude console ter reperatie gestuurd en weer terug gehad. Deze hebben nog steeds last van de DRE.
Heb ook al gebeld naar MS. Zeiden dat ik schijfje moest schoonmaken etc....Schijfje is gewoon schoon zonder enkele kras.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
ben ik trouwens de enige die het eind van halo3 echt zwaar vindt zuigen? gewoon de laatste 5-10 minuten had ik echt zoiets van wtf? dit is het?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Heb net Big Team gedaan op Sandtrap. Weer erg leuk, gewoon een slayer game (K/D van +20 thank you very much).

Opvallend om te zien hoe ik hem gespeeld heb:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9666283821fb19f0f627e4779e737ca7/full.jpg

In 12 minuten, onbewust, toch een zeker pad gelopen, heen en weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Gaaf dat je zo 3d view hebt, wil ik nog voor alle mappen hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Phusebox schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 22:33:
ben ik trouwens de enige die het eind van halo3 echt zwaar vindt zuigen? gewoon de laatste 5-10 minuten had ik echt zoiets van wtf? dit is het?
Bedoel je het einde met die Warhowk? Dat is schitterend man, al 10x gedaan ofzo en iedere keer is het lachen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Mars18 schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 22:40:
Gaaf dat je zo 3d view hebt, wil ik nog voor alle mappen hebben :)
Gewoon een game selecteren op Bungie.net, en dan "Game Viewer" :)

Dit is jouw laatste Slayer game. Jij bent ook niet "All over the map" :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1a04cc76cd14529a70fe3e42dffb158c/full.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door PWM op 14-10-2007 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
sekeroglan schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 22:41:
[...]

Bedoel je het einde met die Warhowk? Dat is schitterend man, al 10x gedaan ofzo en iedere keer is het lachen _/-\o_
hmm maar tis wel erg simpel... ben er in 1x doorheen geknald op heroic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Laatst online: 13:55

Spooksel

Spooksel!

Het einde is idd niet echt spectaculair. Ik had gehoopt op een dikke eindbaas ofzo, maar dat was ook niet echt aan de orde :(

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Gisteren btw voor het eerst een middagje Rumble Pit gedaan met een maat van me, vooral dit potje was vrij ernstig :D

http://www.bungie.net/Sta...d=58048039&player=Beittil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsiaan
Nog gegadigden voor legendary co-op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voeg me maar toe en ik help graag eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daandegoeiste
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 22:17:
[...]

Ligt niet aan de xbox helaas. Ook niet aan schijfje. Alle spellen doen het perfect, behalve als halo3 er in gaat. Ik kan de 1e 2 levels van de campaign spelen totdat ik in de lift stap. Dan meteen een DRE. Multiplayer/Forge/ Theater is helemaal niks..meteen DRE na het aftellen.
Ik ben niet de enige met dit probleem. Op xbox forum en bungie forum zijn 2 threads waar al meer dan 700 anderen hetzelfde probleem melden. Ook hebben sommige een elite of hun oude console ter reperatie gestuurd en weer terug gehad. Deze hebben nog steeds last van de DRE.
Heb ook al gebeld naar MS. Zeiden dat ik schijfje moest schoonmaken etc....Schijfje is gewoon schoon zonder enkele kras.
Dus het ligt niet aan de XBOX en niet aan het schijfje :P Lekker duidelijk! Ik meen te herinneren dat sommige Wii games een productiefout hadden zodat je op een bepaalde plek ook een Error kreeg. Kwestie van andere disc gebruiken en het probleem was over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
Ik speel nu Halo 3 sinds deze uit is en mijn nick is LiquidGrimm.

Ik heb zelf nooit Halo 1 en 2 gespeeld en Halo 3 is mijn enige game voor de Xbox 360. Onlangs de SP uitgespeeld via co-op op normal en ben van plan dat binnenkort nog een keer te doen op legendary met 3+ mensen.

Na deze korte inleiding, het gene waar het mij eigenlijk om gaat is een discussie of tips over wat nou wel en wat niet te doen bij MP - Team Slayer. Wat algemene strategieen of manieren om vaker met een + K/D Ratio te eindigen. Ik zit meestal op +2 tot -6 met uitschieters naar +9 als er wat tegenstanders in mijn frag gelopen zijn en er een triple kill medal aan vast zit :)

Wat ik merk is dat mijn spread meestal meer + is als mijn avg. life ook hoger is. Dat betekent minder vaak doodgaan maar meestal dus ook minder vaak het gevecht inspringen want ik heb vrij vaak dat ik dan direct ergens tussen spring en dan er net wel of net niet 1 afknal en dan van de zijkant door de ander afgemaakt wordt.

Ook probeer ik indien het om kleine teams gaat zoveel mogelijk bij elkaar te blijven. Juist om die ondersteunende factor zodra er 1 wordt aangevallen (meestal neergeschoten) kan die ander nog de kill maken.

Maar misschien moet ik gewoon nog wat doorfraggen en gaat het vanzelf wel beter.

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldig vanmiddag mijn eerste killing frenzy gehaald :9. Die gaat zeker in mn fileshare.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exCOESes
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-06-2024

exCOESes

Imaginary Friend

Batsiaan schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 12:23:
Nog gegadigden voor legendary co-op?
Een gezellig potje co-op ben ik meestal wel voor te vinden!

XBL Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsiaan
Ik zag dat je me toegevoegd had maar je was net offline !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 14:06:
Geweldig vanmiddag mijn eerste killing frenzy gehaald :9. Die gaat zeker in mn fileshare.
n00b

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

sekeroglan schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 22:41:
Seker ben je nou weer bezig? Ghosts noem je nog steeds Banshees (hoe vaak heb ik dat nou al verbeterd? :P) en nu Warhowk? :D W a r t h o g ;)

En dat laatste stukje voor het eerst met 4p co-op was idd briljant, staat zeker op mn lijstje van favoriete game momenten!

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat denk jij dan, omdat ik zo goed ben kom ik altijd in de potjes met mensen die ook zo goed zijn :+

Je hebt mij in je FL toch? Moet je vanavond na 10 uur maar ff mn fileshare kijken, ik noem hem wel My Killing Frenzy ofzo :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Dyxtra schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 16:48:
[...]

Seker ben je nou weer bezig? Ghosts noem je nog steeds Banshees (hoe vaak heb ik dat nou al verbeterd? :P) en nu Warhowk? :D W a r t h o g ;)

En dat laatste stukje voor het eerst met 4p co-op was idd briljant, staat zeker op mn lijstje van favoriete game momenten!
Ja, ik weet en niet alleen jij, maar Sparky ook heel vaak :$

Misschien leer ik het nog wel. Vanavond weer team slayer, wil weleens captian worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Wie wilt er levelen in team slayer ? voeg ff toe Mars NL ff flink wat spelen Vrolijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

feijenoord feijenoord feijenoord feijenoord feijenoord feijenoord feijenoord feijenoord feijenoord feijenoord feijenoord feijenoord feijenoord feijenoord

:P

spoiler:
ik ben niet voor feijenoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
je zei niks de net !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Batsiaan schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 15:50:
Ik zag dat je me toegevoegd had maar je was net offline !
Potje co-op op legendary vind ik ook altijd wel gezellig. Voeg me maar toe.

Meer mensen trouwens die op dit moment last hebben van lag op xbox live? Maat en ik kunnen echt geen co-op spelen op dit moment dankzij de lag.
Batsiaan schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 20:20:
Heb geen flauw idee wat je gamertag is :)
Staat in mijn signature. "mmob" dus :+

[ Voor 20% gewijzigd door dommerick op 15-10-2007 20:21 ]

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsiaan
Heb geen flauw idee wat je gamertag is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 16:58:
[...]

Wat denk jij dan, omdat ik zo goed ben kom ik altijd in de potjes met mensen die ook zo goed zijn :+

Je hebt mij in je FL toch? Moet je vanavond na 10 uur maar ff mn fileshare kijken, ik noem hem wel My Killing Frenzy ofzo :P.
Sinds mijn 24 Kill Streak (jaja, fuck, die ene nog) maak ik mij geen zorgen meer :)

De mooiste om te horen: "Running Riot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsiaan
dommerick schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 19:40:
[...]

Potje co-op op legendary vind ik ook altijd wel gezellig. Voeg me maar toe.

Meer mensen trouwens die op dit moment last hebben van lag op xbox live? Maat en ik kunnen echt geen co-op spelen op dit moment dankzij de lag.

[...]

Staat in mijn signature. "mmob" dus :+
Hehe, who's the dommerick now =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ik ben level 20 ole, eindelijk Captain,
nu op naar exp 600, want level 30 ga ik niet redden met mijn skills

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
my god :S ik zuig met dit spel online

(met welk spel niet? hoor ik jullie denken)
Ben nog geen een keer eerste geworden. Snap gewoon niet; ik schiet 4 magazijnen leeg op iemand, hij draait zich om: 2 kogels en ik ben dood.

Of met die "grenade launcher", 4 granaten vol op iemands lichaam en nog niet dood :S????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

Phusebox schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 08:13:

Ben nog geen een keer eerste geworden. Snap gewoon niet; ik schiet 4 magazijnen leeg op iemand, hij draait zich om: 2 kogels en ik ben dood.

Of met die "grenade launcher", 4 granaten vol op iemands lichaam en nog niet dood :S????
Tussen lichaam/armen/hoofd zit verschil, schiet jij iemand met een sniper van een afstand in zijn hoofd is hij in 1x dood. Schiet jij hem in zijn borst kan hij er 2/3 hebben. Je moet proberen zoveel mogelijk op het hoofd mikken.
Er zit ook verschil tussen plasma (covenant) en UNSC (humans). Plasma haalt heel snel je shield neer maar diet er langer over om iemand dood te krijgen. UNSC wapens doen langer over een shield maar krijgen je sneller dood als je shield al neer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Borgoth schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:39:
[...]

Tussen lichaam/armen/hoofd zit verschil, schiet jij iemand met een sniper van een afstand in zijn hoofd is hij in 1x dood. Schiet jij hem in zijn borst kan hij er 2/3 hebben. Je moet proberen zoveel mogelijk op het hoofd mikken.
Er zit ook verschil tussen plasma (covenant) en UNSC (humans). Plasma haalt heel snel je shield neer maar diet er langer over om iemand dood te krijgen. UNSC wapens doen langer over een shield maar krijgen je sneller dood als je shield al neer is.
haha tja op het hoofd mikken wordt lastig als zo'n hoofd bestaat uit 5x5 pixels... althans, mij lukt het niet. Andere mensen wel dus tja ligt aan mij (en mijn guest want die bakt er ook niks van ;))

Maar eh 4 van die "granaten" moet toch genoeg zijn zou ik denken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

En de bruteshot (grenade launcher) is vrij slecht in halo 3.
Je zou meer team based potjes moeten spelen en dicht bij je team mates moeten blijven, dan word er minder snel op jouw geschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

Phusebox schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:47:
[...]

haha tja op het hoofd mikken wordt lastig als zo'n hoofd bestaat uit 5x5 pixels... althans, mij lukt het niet. Andere mensen wel dus tja ligt aan mij (en mijn guest want die bakt er ook niks van ;))

Mischien kun je gaan oefenen met z'n 2e tegen elkaar, dat de ene alleen maar een cirkeltje rent en dat jij hem van X aantal meter moet neerschieten. Dat blijven herhalen todat je alle wapens hebt gehad. als je dat onder de knie hebt kun je proberen te gaan ontwijken en dergelijke.

als je wil kun je me toevoegen, dan kan ik je helpen met oefenen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Borgoth op 16-10-2007 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:48:
[...]

En de bruteshot (grenade launcher) is vrij slecht in halo 3.
Je zou meer team based potjes moeten spelen en dicht bij je team mates moeten blijven, dan word er minder snel op jouw geschoten.
haha sterker nog, als ik team based speel en we staan ergens met 5 man ben ik de eerste die dood is ;)

mensen voelen dat aan; kijk daar heb je die noob; knallen!!
Borgoth schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:50:
[...]
Mischien kun je gaan oefenen met z'n 2e tegen elkaar, dat de ene alleen maar een cirkeltje rent en dat jij hem van X aantal meter moet neerschieten. Dat blijven herhalen todat je alle wapens hebt gehad. als je dat onder de knie hebt kun je proberen te gaan ontwijken en dergelijke.

als je wil kun je me toevoegen, dan kan ik je helpen met oefenen :)
thanks, ik zal je eens toevoegen maar ik heb meestal niet zo veel tijd om te gamen.

zonder mijn stats te hebben gezien denk ik dat ongeveer 80% van mijn kills melee zijn. Logisch want dat is de enige manier waarop ik iemand dood krijg. Doe hetzelfde bij Gears of War, ff schieten en dan slaan.

[ Voor 44% gewijzigd door Phusebox op 16-10-2007 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

Phusebox schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:53:
[...]

haha sterker nog, als ik team based speel en we staan ergens met 5 man ben ik de eerste die dood is ;)

mensen voelen dat aan; kijk daar heb je die noob; knallen!!
gewoon een beetje achter blijven, ik probeerde in het begin ook alleen de "restjes" met weinig shield af te maken.

hier trouwens nog een goede leer site: http://www.halo3basics.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:47:
Nee man, zo krachtig is de Brute Shot helemaal niet, ik gebruik hem alleen maar om verwarring te zaaien in een groepje vijanden zodat m'n team de kills kan maken met andere wapens. Als die explosies je om de oren vliegen kun je minder letten op wat de tegenstander doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 10:04:
[...]

Nee man, zo krachtig is de Brute Shot helemaal niet, ik gebruik hem alleen maar om verwarring te zaaien in een groepje vijanden zodat m'n team de kills kan maken met andere wapens. Als die explosies je om de oren vliegen kun je minder letten op wat de tegenstander doet.
toch vreemd dan dat als ik in campaign door 1 brute shot geraakt wordt ik meteen dood ben, geen empty shield maar morsdood

beetje scheef dan die verhouding offline/online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 10:12:
[...]

toch vreemd dan dat als ik in campaign door 1 brute shot geraakt wordt ik meteen dood ben, geen empty shield maar morsdood

Dat moet je ook niet gaan vergelijken, afhankelijk van de moeilijkheidsgraad brengen de wapens in de campaign jou ook meer of minder schade toe, daar is in multiplayer natuurlijk geen sprake van.
Daarvoor moet je de Rocket Launcher hebben. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

[...]

in de campain kan ik 500M lopen tussen de brutes zonder ook maar geraakt te worden, maar dat gaat toch echt niet in MP tussen de anderen. Online moet je gewoon niet met offline vergelijken. Online moet je altijd bewegen, nooit stilstaan tenzijn je echt moet.

edit:
mischien een handige tip: als je net gevochten hebt (en nog leeft :') ) niet meteen naar het volgende gevecht maar eerst herladen en je shield herladen. Dit kan echt je leven redden. Ook die ene 7 kogels die maar van je maggazijn af zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door Borgoth op 16-10-2007 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:32
Hier nog zo'n kneus. Ik wordt ook altijd geslacht. Is ook mijn eigen schuld. Ik ben al een ouwe lul die met linkshandig is, echter speelde ik vroegah nooit "southpaw" omdat die mogelijkheid vaak niet werd geboden. dus dan maar op de rechtshandige manier. Probleem is dan echter dan mijn "mik"duim de rechtse is, waar ik dus veel minder controle over heb.

Als ik nu echter southpaw probeer te spelen bak ik er helemaal niks van omdat ik zo gewend ben om met links te lopen en met rechts te mikken.

Resultaat: altijd 3e of 4e...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

Grindtegel schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 10:39:
Hier nog zo'n kneus. Ik wordt ook altijd geslacht. Is ook mijn eigen schuld. Ik ben al een ouwe lul die met linkshandig is, echter speelde ik vroegah nooit "southpaw" omdat die mogelijkheid vaak niet werd geboden. dus dan maar op de rechtshandige manier. Probleem is dan echter dan mijn "mik"duim de rechtse is, waar ik dus veel minder controle over heb.

Als ik nu echter southpaw probeer te spelen bak ik er helemaal niks van omdat ik zo gewend ben om met links te lopen en met rechts te mikken.

Resultaat: altijd 3e of 4e...
kun je instellen in de opties hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:32
Weet ik, maar ik ben teveel gewend nu dat ik met mijn linkerduim loop en met mijn rechterduim mik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

[...]

Met die bruteshot moet je ook gewoon als een malle die trekker overhalen, je kan met dat ding makkelijk in 1 seconde dat hele apparaat leegschieten :D nou dan gaan ze wel neer hoor :D

edit: als iemand nog een co-op maatje nodig heeft op legendary vandaag -> Beittil @ xbl ff toevoegen en we gaan rellen :)

[ Voor 11% gewijzigd door Spooksel op 16-10-2007 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Mars18 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 22:52:
Ik ben level 20 ole, eindelijk Captain,
nu op naar exp 600, want level 30 ga ik niet redden met mijn skills
Hehe, eindelijk werd tijd :>

Gisteren avond tegen gasten gespeeld die tussen de 35 en 47 waren. Ik zag ze geneens, was al blij als ik 1 of 2 kill had. We werden ook helemaal afgemaakt. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

Spooksel schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:45:
[...]

Met die bruteshot moet je ook gewoon als een malle die trekker overhalen, je kan met dat ding makkelijk in 1 seconde dat hele apparaat leegschieten :D nou dan gaan ze wel neer hoor :D

edit: als iemand nog een co-op maatje nodig heeft op legendary vandaag -> Beittil @ xbl ff toevoegen en we gaan rellen :)
ik wil je best toevoegen, maar wat is je nick nou?
"beittil" of "beittil @ Xbl"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Borgoth schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:06:
[...]

ik wil je best toevoegen, maar wat is je nick nou?
"beittil" of "beittil @ Xbl"
Ik heb hem zelf ook toegevoegd en het is Beittil, die andere bestaat niet eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:58

Polycom

Poes van goud

Het erge is dat je denkt dat je het goed kan en dan kom je in een game met alleen maar pro's en dan word je toch een partij aan de kant geschoven.. maar we blijven proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsiaan
Mhe 63 exp en 17 skill, slayer gaat best aardig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nou officieus halverwege de ranking, skill 25. :*)

Freeply @ Bungie.net

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2007 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu iets van 93 XP, en ben iets van level 22 in Double teams en 25 in team slayer ofzo, geen idee ben nu niet thuis :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gooi een grenaat voor iemand z'n voeten > shield down. Begin dan met schieten met je assault rifle ( default wapen ) of zoeken een battle rifle en begin op z'n hoofd te knallen. Je hoeft niet precies te zijn, maarrr het is wel belangrijk dat je op zn hoofd richt.

Ik heb soms ook wel eens hoor dat een vijand mij eerder doodmaakt dan ik hem, en dan baal ik ook wel, omdat ik weet dat ik bv nog maar 1 schot nodig had om hem af te maken. Maar daar kun je niks aan doen.

Ga in teamverband spelen, met mensen die goed zijn en bekijk hun speelstijl. Wat je ook kunt doen is filmpjes downloaden van mensen die wel goed zijn, en ga vanuit first person kijken hoe ze spelen, hoe ze rondlopen in maps etc. Dit kan volgens mij veel schelen.

Ik heb de meeste kills met de assault rifle, die is voor close quarters het beste qua machinegeweer. Shotgun gebruik ik bijna nooit, Maulers alleen op sommige maps ( guardian ).

Battle Rifle is het beste wapen in het spel, als je weet hoe je ermee om moet gaan. Continue op het hoofd schieten en je hebt een vijand binnen 6x dood ongeveer.
Hopelijk heb je hier iets aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Ik ga ook maar eens wat meer Ranked spelen. Mijn level blijft achter omdat ik een hoop Social speel. Mijn Rank moet echt eens omhoog.

Het mooie is wel dat ik een stuk beter ben dan waar mijn rank staat (+/- 11), dus dat maakt het wel leuk om straks eens Lone Wolves te spelen :)

Dit is wel af en toe irritant:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1ea1c4be0dbc079722b0e69cbba26c4a/full.jpg

Als je 1 of 2 mensen in je team hebt die echt ver achterblijven, maak je het zelf nooit meer goed (in ben Peewee)

Speelde gister met iemand die 85 games had gespeeld, en daarbij 19 EXP had gehaald. Dat is al niet best, maar hij was ook nog eens 16x voortijdig vertrokken blijkt uit zijn stats. Resultaat? 3EXP na 85 matches, en als rank Apprentice. Zucht

[ Voor 18% gewijzigd door PWM op 16-10-2007 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peewee we moeten nog steeds een x samen spelen :P. Misschien vanavond team doubles? Ben na 10 uur wel thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:00:
Peewee we moeten nog steeds een x samen spelen :P. Misschien vanavond team doubles? Ben na 10 uur wel thuis.
We gaan het proberen :)

Ik zag je gister verschijnen, maar toen ik klaar was met mijn potje, was jij alweer begonnen :)

Headset alleen kaduuk (op gaan staan), dus praten zal ik niet veel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hmm ik moet toch nog maar es gaan oefenen dan, maar vandaag is PGR4 aan de beurt...

was gisteren al heel blij dat ik tot de laatse minuut eerste stond met king of the hill...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:07:
[...]

Ik zag je gister verschijnen, maar toen ik klaar was met mijn potje, was jij alweer begonnen :)

Ben er ook wel es op gaan staan :'). Ga maar snel een nieuwe halen dan, want echt tactisch samenwerken zal moeilijk zijn als er maar 1 een headset heeft :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt grappig gister :'). Voordat ik ging slapen had ik nog ff zin in een potje slayer ranked. Veto'en ze Slayer op guardian :'). Ik zo WTF why are you guys veto'ing this???

Hun zo "shut up idiot oddball is the best shit everrrrr you moron"

Kregen we Oddball op Construct :'). Ik hun dik inmaken, toen moest ik wel ff trashtalken :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

haha, heerlijk middagje gehad... van de 25 potjes op mijn eerste pagina met games zijn er echt 19 gewonnen ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:38
Even vanmiddag uitgespeeld! Wat een geweldige game is het. Echt van genoten. Nu weer verder met Bioshock.

spoiler:
Ik dacht eerst dat Masterchief dood was, bleek dat je de hele credits moet afwachten om te zien dat hij nog leeft. Wat betekent trouwens de 117 bij de memorial plaats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Master Chief is spartan 117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

DarkShadow schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 17:04:
Even vanmiddag uitgespeeld! Wat een geweldige game is het. Echt van genoten. Nu weer verder met Bioshock.

spoiler:
Ik dacht eerst dat Masterchief dood was, bleek dat je de hele credits moet afwachten om te zien dat hij nog leeft. Wat betekent trouwens de 117 bij de memorial plaats?
spartan 117 is john, oftewel masterchief.
ik heb net ook wel een leuk potje gehad. Nog de MVP achiefment voor gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ehm credits afwachten? en dan? heb natuurlijk weer meteen weggedrukt :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
PWM schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:07:
[...]

zullen we team slayer doen, doe ik wel mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 17:44:
ehm credits afwachten? en dan? heb natuurlijk weer meteen weggedrukt :S
Zonde :'). Doe je dat bij films enz ook altijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 17:58:
[...]

zullen we team slayer doen, doe ik wel mee :)
Is goed jorientje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NBeat
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-07 16:38
Net ook met een paar van jullie wat potjes gespeeld...

Sommige gingen wel lekker, maar sommige waren echt zó ruk, toch nog maar s wat meer oefenen..

Net een potje Lone Wolves gespeeld, bijna een leuke kill gemaakt met een grenade, alleen het lijk was al dood.. voor de mensen die interesse hebben staat bij m'n shared files.. voor 24 van de 25 kills heb ik een 'beat down!' medal gekregen.. hmm.. m'n tactiek was dus vrij saai... 8)7

Iemand trouwens die recomendation file share van Bungie gezien, met die sticky van uhm.. toch wel een aardige afstand...

Als er nog mensen co-op legendary of matchmaking oid willen spelen.. voeg me maar toe..

[ Voor 9% gewijzigd door NBeat op 16-10-2007 21:30 ]

XBOX Live Gamertag > NBeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe ja die sticky op guardian is wel tof idd, maar erg toevallig ( misschien TE toevallig? ).

Heb laatst wel een toffe sticky gemaakt op guardian, kerel liep daar beneden in die gravlift, ik gooi er zo'n plasma sticky in, en beland op zn been :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NBeat
Waarschijnlijk wel een beetje TE toevallig indd.. maar toch.. vind em wel grappig.. ook omdat t zeg maar niet eens een echte sticky was..

Hij gooide die nade in de gravlift en die kerel stapt er achteraan en haalt z'n eigen dood in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 18:19:
[...]

Zonde :'). Doe je dat bij films enz ook altijd?
nu ik er over nadenk, heb ik volgens mij niet echt credits gezien, zo'n filmpje, en ik zag inderdaar ergens 117 in gekrast staan en toen was het afgelopen en sprong ie terug naar het menu?

is het niet zo dat (las ik ergens) je dat einde alleen op legendary krijgt?
daar ga ik em toch nooit op uitspelen; is denk ik wat hoog gegrepen

[ Voor 17% gewijzigd door Phusebox op 16-10-2007 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Dat is een eigenschap die ik bij lijken wel vaker tegenkom :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
  • Laatst online: 05-09 11:08
wohooo :D

vanavond de Major ranking gehaald (200xp en lvl30) dus ik heb nu een heel mooi sterretje achter mijn naam 8) .

vanavond ook wat levels gestegen. ben nu level 42 :D .

voor iedereen die me nog niet toegevoegd heeft en het wel leuk vind om een keer samen te spelen:
I WhiteViper I (dat zijn i's).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

woohoo, 20 skill op Lone Wolves gehaald en Captain geworden :D

on to the next :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NBeat
PWM schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:25:
[...]

Dat is een eigenschap die ik bij lijken wel vaker tegenkom :+
Oh vandaar :P Ik dacht al..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsiaan
So, dus een keer team slayer met mensen van wteakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

ik koop morgen of overmorgen denk ik ook een 360 halo pakket :D
dan kan ik met jullie mee doen ;)
Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste