Phusebox schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 08:13:
my god

ik zuig met dit spel online
(met welk spel niet? hoor ik jullie denken)
Ben nog geen een keer eerste geworden. Snap gewoon niet; ik schiet 4 magazijnen leeg op iemand, hij draait zich om: 2 kogels en ik ben dood.
Of met die "grenade launcher", 4 granaten vol op iemands lichaam en nog niet dood

????
Gooi een grenaat voor iemand z'n voeten > shield down. Begin dan met schieten met je assault rifle ( default wapen ) of zoeken een battle rifle en begin op z'n hoofd te knallen. Je hoeft niet precies te zijn, maarrr het is wel belangrijk dat je op zn hoofd richt.
Ik heb soms ook wel eens hoor dat een vijand mij eerder doodmaakt dan ik hem, en dan baal ik ook wel, omdat ik weet dat ik bv nog maar 1 schot nodig had om hem af te maken. Maar daar kun je niks aan doen.
Ga in teamverband spelen, met mensen die goed zijn en bekijk hun speelstijl. Wat je ook kunt doen is filmpjes downloaden van mensen die wel goed zijn, en ga vanuit first person kijken hoe ze spelen, hoe ze rondlopen in maps etc. Dit kan volgens mij veel schelen.
Ik heb de meeste kills met de assault rifle, die is voor close quarters het beste qua machinegeweer. Shotgun gebruik ik bijna nooit, Maulers alleen op sommige maps ( guardian ).
Battle Rifle is het beste wapen in het spel, als je weet hoe je ermee om moet gaan. Continue op het hoofd schieten en je hebt een vijand binnen 6x dood ongeveer.
Hopelijk heb je hier iets aan