graphics niet goed? wat lul jePacinoAllstars schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 14:02:
Ook al zijn die graphics iets minder dan je zou verwachten is de gameplay echt fucking goed.
hoezo verwachten? Er zijn hd filmpjes al weken van uitPacinoAllstars schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 14:02:
Ook al zijn die graphics iets minder dan je zou verwachten is de gameplay echt fucking goed.
Ik vind de graphics ook zeer ondermaats, zo gek is dat toch niet? Er is grafisch totaal niks bijzonders aan de game.
This space is occupied
zeer ondermaats is ook weer overdreven. Ik vind ze gewoon goed. Noem nog eens een game met zulke grote omgevingen en toch vergelijkbare graphics? Daarnaast zou Halo Halo niet zijn als het ineens in een unreal jasje werd gestopt.Collaborator schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 14:54:
[...]
Ik vind de graphics ook zeer ondermaats, zo gek is dat toch niet? Er is grafisch totaal niks bijzonders aan de game.
Buiten omgevingen zijn zeker sfeervol en mooi etc.
Maar binnen een gebouw is het echt ugly
Wanneer is dat match making nou officieel in the air? Heel soms is die up, maar later weer down, zou toch denken dat die online moet zijn aangezien de USA hem al verkoopt + aantal shops in Holland.
Nou begint al weer goedUTRECHT - 25/09/07 Het langverwachte schietspel Halo 3 ligt in Noorwegen en Engeland te vroeg in de winkel. Gelukkige gamers die hun exemplaar online bestelden, klagen over bekraste spelschijven. Gaat Microsoft opnieuw het schip in met een Xbox 360-lancering?
Halo 3 is een van de spellen waar gamers met gretige ogen naar uitkijken en een van Microsofts meest prominente lanceringen. De Noorse winkel Expert speelt graag in op de hype en verkocht enkele exemplaren dagen vóór de officiële verschijningsdatum, aanstaande woensdag. TheRegister.co.uk meldt dat de winkelketen Argos door een administratieve fout een week te vroeg is begonnen met de verkoop. Vlak nadat de eerste screenshots online verschenen, werd de verkooppagina offline gehaald.
Blunders van winkels daargelaten blijkt Microsoft zelf opnieuw problemen te hebben met de gebrekkige kwaliteit van zijn spelproducten. Enkele medewerkers van gamewinkels die het spel iets eerder in huis hadden, klagen op fora dat de schijven van hun gloednieuwe Halo 3 Limited Edition " volledig kapot gekrast zijn ." Naast de normale versie wordt Halo 3 in drie verschillende versies uitgebracht, waaronder een normale uitgave, de eerder genoemde Limited Edition en een dubbel zo dure Legendary Edition. Voorlopig zijn alleen krassen aangetroffen op de Limited Edition, die in een zwarte tinnen doos wordt verkocht. Het gripmechanisme van de schijven zou te laag zijn, waardoor de schijven loslaten en zichzelf beschadigen aan het onderdeel dat hen vast moet houden. Het aantal gerapporteerde gevallen is heel behoorlijk en kan zorgen voor een flink percentage bekraste spellen.
bron; http://www.tiscali.nl/con...ol_met_krassen/597416.htm
Verwijderd
Is al een paar dagen bekend, ik ga morgen ochtend mijn limited edition ophalen, en ga nog voor dat ik afreken het dvdtje nakijken.
GRRR, heb nog steeds niks gehoord..Phusebox schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 15:27:
bol.com : "Vandaag verzonden"
woohoo, had er niet veel vertrouwen in maar gelukkig toch nog dus
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2007 15:34 ]
Verwijderd
Ik snap de mensen niet die zeggen dat de graphics lelijk zijn, ik vind ze wel mooi, vooral de lichteffecten
Couldn't agree moreVerwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 15:41:
Ik snap de mensen niet die zeggen dat de graphics lelijk zijn, ik vind ze wel mooi, vooral de lichteffecten
GTA VI - All aboard the hype train!!
Och gewoon niet meer op ingaan, blijkbaar zijn er mensen die verwachten dat elk nieuw spel wat uitkomt gelijk de allebeste graphics ooit heeft. En owee als dat niet zo is, nee dan is het gelijk een slecht spel!Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 15:41:
Het klopt ook wel een beetje, het is grafisch gezien niet het allerbeste uitziende spel ooit. Maar tevens ook niet de allerslechtste. De belichting in het bos is prachtig! en bepaalde niet nader te noemen characters zien er ook top uit!
Als die mensen nou eens de graphics niet vergelijken met andere spellen en puur kijken of de graphics meehelpen om de typische Halo sfeer te ondersteunen... En als ze druk aan het spelen zijn zich eens afvragen of de volgens hun graphics het spelplezier bederven...
[ Voor 5% gewijzigd door Harmsen op 25-09-2007 16:05 ]
What a fine day for Science! | Specs
Verwijderd
Staat er bij jou ook alleen die Live card bij het verzonden artikel?Phusebox schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 15:27:
bol.com : "Vandaag verzonden"
woohoo, had er niet veel vertrouwen in maar gelukkig toch nog dus
Als ik op de site van bol.com bij bestelstatus kijk staat er duidelijk Halo3 & Live gold abbo.
Maar in mijn mail staat:
EUR 59.99 Xbox Live Halo 3 Special Edition Gold Card - 13 Maanden
Klopt van dat Bol.com pakket. Het blijkt een fout te zijn geweest en je keijgt alleen 13 maand Xbox Live in Halo uitvoering, het spel zelf niet!
Verder heb ik geen Xbox 360, maar ik kwam in dit topic en zag dat er mensen bij Bol besteld hadden.
Overigens komt dit van Gamer.nl
edit: Hmm...het blijkt dat als je besteld hebt, je toch 12 maand Live krijgt incl Halo 3. Een foutje van Bol.com dus, toch klantvriendelijk dat ze toch de game leveren
Verder heb ik geen Xbox 360, maar ik kwam in dit topic en zag dat er mensen bij Bol besteld hadden.
edit: Hmm...het blijkt dat als je besteld hebt, je toch 12 maand Live krijgt incl Halo 3. Een foutje van Bol.com dus, toch klantvriendelijk dat ze toch de game leveren
[ Voor 23% gewijzigd door Cubic X op 25-09-2007 17:01 ]
Nee hoor, dat wat jij zegt klopt nietCubic X schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 16:55:
Klopt van dat Bol.com pakket. Het blijkt een fout te zijn geweest en je keijgt alleen 13 maand Xbox Live in Halo uitvoering, het spel zelf niet!
Ik zit met hetzelfde probleem en Bol.com heeft me eerder gemaild dat we WEL Halo 3 + 13 maanden krijgen
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
ja heb ik ook... tja hopen maar van t beste... anders krijgt bol.com hun crap retour en koop ik ook geen boeken meer bij hun.Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 16:52:
[...]
Staat er bij jou ook alleen die Live card bij het verzonden artikel?
Als ik op de site van bol.com bij bestelstatus kijk staat er duidelijk Halo3 & Live gold abbo.
Maar in mijn mail staat:
EUR 59.99 Xbox Live Halo 3 Special Edition Gold Card - 13 Maanden
hebben die bol gasten eigenlijk geen telefoon?
[ Voor 4% gewijzigd door Phusebox op 25-09-2007 17:06 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Over grafische pracht gesproken. Dit heeft ook te maken met hoe je door je eigen ogen/hersenen eigenlijk genept wordt.
GoW bijvoorbeeld wordt toch wel door velen beschouwd als de mooiste game. Echter, deze game is vrij grijs. Nu las ik een keer een artikel van iemand die met voorbeelden aantoonden hoe dit grijs door vele mensen als mooier beschouwd. Hij pakte screenshots van Halo3 (die op dat moment door velen als lelijk werden beschouwd) en vergelijk die met GoW. Resultaat: GoW veel mooier. Maar toen hij dezelfde screenshot van Halo pakte en er de kleuren uithaalde maakte was het resultaat verrassend: Halo was ineens net zo mooi of mooier dan GoW.
Ofwel, als iets op het eerste gezicht er niet zo mooi uit ziet als een GoW wil dat niet direct zeggen dat het technisch niet net zo indrukwekkend is.
GoW bijvoorbeeld wordt toch wel door velen beschouwd als de mooiste game. Echter, deze game is vrij grijs. Nu las ik een keer een artikel van iemand die met voorbeelden aantoonden hoe dit grijs door vele mensen als mooier beschouwd. Hij pakte screenshots van Halo3 (die op dat moment door velen als lelijk werden beschouwd) en vergelijk die met GoW. Resultaat: GoW veel mooier. Maar toen hij dezelfde screenshot van Halo pakte en er de kleuren uithaalde maakte was het resultaat verrassend: Halo was ineens net zo mooi of mooier dan GoW.
Ofwel, als iets op het eerste gezicht er niet zo mooi uit ziet als een GoW wil dat niet direct zeggen dat het technisch niet net zo indrukwekkend is.
Laten we het hopen, ik zit in de zelfde situatieVerwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 17:11:
Phusebox je krijgt gewoon Halo 3 + livecard.
Damn ik wil naar huissssssssss
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Verwijderd
Morgen ga ik Halo 3 halen 
heeft iemand ook enig idee of een oud xbox live pakket ook werkt op de 360?
anders moet ik nog eens 60 euro investeren, wat deze prachtgame mij wel waard lijkt
ik kan niet wachten

anders moet ik nog eens 60 euro investeren, wat deze prachtgame mij wel waard lijkt

ik kan niet wachten
Ik heb gister even splitscreen MP gedaan met een vriend van me en het valt me nog best mee.
Hoewel de hele Halo-franchise en de hype er omheen mij niet kunnen boeien is multiplayer best vermakelijk.
Hoewel de hele Halo-franchise en de hype er omheen mij niet kunnen boeien is multiplayer best vermakelijk.

E-plaza heeft 10 Legendary's gekregen en ik was nummer 3 op de wachtlijst.
Donderdag avond even ophalen, want ik vlieg morgenavond pas terug naar NL, en donderdag moet ik de hele dag op kantoor zitten.
De normale versie die ik van Bol krijg gaat dus voor €40 naar een vriend toe. Heb ik dus voor €20 12 maanden Live!.
[ Voor 32% gewijzigd door yzf1kr op 25-09-2007 17:48 ]
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Verwijderd
Je kan je ''oude'' xbox account overzetten naar een gold live abo.Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 17:43:
Morgen ga ik Halo 3 halen
ik kan niet wachten
0900-2025438Phusebox schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 17:05:
[...]
ja heb ik ook... tja hopen maar van t beste... anders krijgt bol.com hun crap retour en koop ik ook geen boeken meer bij hun.
hebben die bol gasten eigenlijk geen telefoon?
imcompetente lui trouwens op die klantenservice.
Ik bel zojuist voor de 2e maal (zie mijn post eerder) over mijn plotseling geannuleerde bestelling (het gaat dus om dat halo3+live pakket).
De belmiep weet mij vrolijk te melden dat het artikel uit het assortiment van de leverancier is, en dat het niet geleverd kan worden.
Ik leg de vrouw uit dat het om Halo 3 + een jaar Xbox Live Gold gaat, en dat ik met 100% zekerheid weet dat die artikelen ook over een jaar nog te bestellen zijn. Toch bleef ze het stellig ontkennen.
Ik heb verteld van het mailtje waarin mij de artikelen wel toegezegd zijn, ook hier kon ze niks mee.
Ik moest de artikelen maar los bestellen.
Echt, ik ga straks nog 1 poging wagen in de hoop een wat snuggerder persoon te treffen, en anders krijgt bol.com in de toekomst maar lekker de ......
Verwijderd
Nee ik bedoel een oud pakketVerwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 17:46:
[...]
Je kan je ''oude'' xbox account overzetten naar een gold live abo.
want ik zag dat in de lokale gameshop liggen
30 euro voor een jaar, dus vraag ik me af, is het alleen de verpakking of is er meer veranderd?
Verwijderd
Hmm apart met bol.com.
Dat mailtje dat alles geanuleerd is heb ik niet gekregen. Wel verzonden maar zo te zien alleen die live kaart.
Naja afwachten maar
Dat mailtje dat alles geanuleerd is heb ik niet gekregen. Wel verzonden maar zo te zien alleen die live kaart.
Naja afwachten maar

Verwijderd
dit kun je idd gebruikenVerwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 18:08:
[...]
Nee ik bedoel een oud pakket
want ik zag dat in de lokale gameshop liggen
30 euro voor een jaar, dus vraag ik me af, is het alleen de verpakking of is er meer veranderd?
Krijgen jullie online achievements?
Ik had een Kill Frenzy in mijn eerste potje
Maar ik kreeg er niks voor.
/EDIT:
Telt alleen in Ranked
Ik had een Kill Frenzy in mijn eerste potje
/EDIT:
Telt alleen in Ranked
[ Voor 14% gewijzigd door PWM op 25-09-2007 18:19 ]
dat zou niet kloppen want op de 25este ( vandaag) is ie al uit in amerikazwAf schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 18:19:
Achievements zijn geblocked tot de 26e.
Ja klopt, en toch heb ik het ergens gelezenrubbieus schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 18:23:
[...]
dat zou niet kloppen want op de 25este ( vandaag) is ie al uit in amerika
ff kijken of ik het ergens kan vinden ( mss te maken met region oid? )
//edit:
Als je trouwens gisteren keek bij xbox.com en dan de halo 3 game, zag je ook geen achievements staan, nu zie je dat wel, dus waarschijnlijk krijg je nu wel de achievements
[ Voor 22% gewijzigd door McPoowl op 25-09-2007 18:25 ]
Artikel Aantal Prijs Totaal Status
Halo 3 1 € 59,99 € 59,99 Verzonden
Yes
Halo 3 1 € 59,99 € 59,99 Verzonden
Yes
[ Voor 10% gewijzigd door ultimateharry op 25-09-2007 18:41 ]
Verwijderd
Je krijgt al enkele dagen gewoon achievements, maat van me uit engeland heeft em al een paar dagen namelijk.zwAf schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 18:24:
[...]
Ja klopt, en toch heb ik het ergens gelezen
ff kijken of ik het ergens kan vinden ( mss te maken met region oid? )
//edit:
Als je trouwens gisteren keek bij xbox.com en dan de halo 3 game, zag je ook geen achievements staan, nu zie je dat wel, dus waarschijnlijk krijg je nu wel de achievements
Thuis gekomen, Halo 3 er in gedaan, 3 online games gespeeld:

In het verleden behaalde resultaten, bieden wel degelijk garantie voor de toekomst
Ohoh, wat is dat Bungie.net toch vet

In het verleden behaalde resultaten, bieden wel degelijk garantie voor de toekomst
Ohoh, wat is dat Bungie.net toch vet
[ Voor 9% gewijzigd door PWM op 25-09-2007 19:11 ]
Verwijderd
Echt kut, ik kon mn eerste online match niet afmaken toen ik thuis was..connectie dropte.. 
Stond wel 1e trouwens
Stond wel 1e trouwens
bij mij niet hoorzwAf schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 18:19:
Achievements zijn geblocked tot de 26e.
Verwijderd
PWM, voeg me ff toe op Xboxlive, als het goed is heb ik nog wel een plekje..
GT = MMaRsu NL, ben vanaf vanavond zogoed als de hele 2 dagen online
Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 13:38:
Ik heb em!!!!!!! Net al ff gespeeld voor werk, kwartiertje campaign, 1 MP match ( die ik overigens won ).
Dit geloof je toch niet....één dag voor de launch van Halo 3 krijgt mijn Xbox 360 kuren.
Leg Saints Row er weer even in, want had het gehad met Forza 2. Ik hoor mijn schijfje gewoon door heel de lade heen stuiteren en de game start ook niet goed op. Ook maakt mijn 360 een stuk meer lawaai dan eergister toen ik deze voor het laatst gebruikte.
Ik laat m wel met rust totdat ik morgen Halo 3 heb, want ik wil niet riskeren dat ik m vanavond nog om zeep help Hopelijk is het eenmalig en kan ik morgen gewoon gaan Halo 3-en
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Ik ben er vanaf 20.30, en de hele donderdagVerwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 19:25:
PWM, voeg me ff toe op Xboxlive, als het goed is heb ik nog wel een plekje..
Wel geestig dat de online modus met de Brute Hammer: Hammerzeit heet
Voor degene die het beroemde plaatje niet kent:

hmm, dit bericht zegt anders.. maarja, mij zal het niet uitmaken, ik krijg hem morgen binnenVerwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 18:46:
[...]
Je krijgt al enkele dagen gewoon achievements, maat van me uit engeland heeft em al een paar dagen namelijk.
http://gamed.nl/view/32037
iemand morgen online, voor team slayer ownage? IGN:(Of XBL) rubieus
[ Voor 25% gewijzigd door rubbieus op 25-09-2007 19:55 ]
Verwijderd
Net nog even een paar winkels langsgeweest, bij gebrek aan Halo 3 heb ik maar een pc 360 controller conector gehaald..
Ga ik Halo 2 maar nog eens uitspelen voor het verhaal en de achievements.
Ook nog geen mailtje gehad van bol.com betreft mijn Legendary Edition..
Ook nog geen mailtje gehad van bol.com betreft mijn Legendary Edition..
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2007 20:13 . Reden: typo ]
Doe je niet aan DMVerwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 20:03:
Net nog even een paar winkels langsgeweest, bij gebrek aan Halo 3 heb ik maar een pc 360 controller conector gehaald..
Ook nog geen mailtje gehad van bol.com betreft mijn Legndary Edition..
Verwijderd
Ik woon in Utrecht, ik ben niet zo multiplayer, grootste reden is dat ik gewoon erg slecht ben (weinig ervaring)
Maar als ik ergens gek op ben zijn het level editors, dus Halo 3 ga ik zeker online doen..
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2007 20:12 . Reden: typo ]
gewoon vaak spelen, word je vanzelf beterVerwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 20:11:
[...]
Ik woon in Utrecht, ik ben niet zo multiplayer, grootste reden is dat ik gewoon erg slecht ben (weinig ervaring)
Maar als ik ergens gek op ben zin het level editors, dus Halo 3 ga ik zeker online doen..
bij de plaatselijke mediamarkt is halo 3 49 euro. dus misschien haal ik hem wel deze week.
Verwijderd
Bij de MM Utrecht, een grote Halo 3 stellage met een bordje..yasinhm schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 20:13:
bij de plaatselijke mediamarkt is halo 3 49 euro. dus misschien haal ik hem wel deze week.
''Geachte klant, anders dan in het mediamarkt krantje staat aangegeven is halo 3 pas op woensdag 26 september verkrijgbaar''
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2007 20:18 . Reden: typo again ]
De plaatselijke Intertoys had vandaag wel 40 man aan de balie gehad 
En gewoon niet geven. Ik kan me voorstellen dat je bij nummer 10 al denkt, fuck it, en gewoon verkoopt
En gewoon niet geven. Ik kan me voorstellen dat je bij nummer 10 al denkt, fuck it, en gewoon verkoopt
[ Voor 43% gewijzigd door PWM op 25-09-2007 20:18 ]
Nou, als ik bol moet geloven is mijn Halo 3 vandaag verstuurd, hopelijk kan het gewoon door de brievenbus - anders ben ik niet thuis...
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Verwijderd
Welke versie heb jij besteld?Terryb47 schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 20:26:
Nou, als ik bol moet geloven is mijn Halo 3 vandaag verstuurd, hopelijk kan het gewoon door de brievenbus - anders ben ik niet thuis...
Hoop ook dat hij door de brievenbus gaat, maar dat zal wel niet (heel kleine brievenbus ook nog is een keer), zal wel postkantoor worden 
Maar wel Halo 3 + 12 maanden Live
en dat voor 55 euro, goed bezig daar bij Bol ... dagje wachten maar voor lief nemen
Maar wel Halo 3 + 12 maanden Live
Verwijderd
Nog een uur en dan ben ik vrij...en dan denk je YESS VRIJ EINDELIJK HALO 3 SPELEN 
Maarja, dan heb je eigenlijk gewoon een date
Splitscreen coop als date, men zou het origineel kunnen noemenVerwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 20:47:
Nog een uur en dan ben ik vrij...en dan denk je YESS VRIJ EINDELIJK HALO 3 SPELEN
sorry hoor maar ONBETAALBAARVerwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 20:47:

Niet aan beginnen dan, kan je later met andere games ook geen gezeur krijgen dat je te weinig tijd aan haar besteed en dat ze vind dat je te veel met je console speelt dan met haarVerwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 21:21:
Haha ga weg, die chick vind dat vast niks aan.
Ja, voor je het weet woon je al weer 5 jaar samen en heb je een kind met haar...FeaR1986 schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 22:08:
[...]
Niet aan beginnen dan, kan je later met andere games ook geen gezeur krijgen dat je te weinig tijd aan haar besteed en dat ze vind dat je te veel met je console speelt dan met haar
He wacht eens even...
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Verwijderd
Verkoopt bol.com Legendaries?
Naja, ik heb er nog 1tje liggen voor de verkoop hier
Staat ook op ebay.nl
LMAOArmada schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 22:12:
[...]
Ja, voor je het weet woon je al weer 5 jaar samen en heb je een kind met haar...
He wacht eens even...

Life goes on....
ze zal dan tog ooit in confrontatie comen met halo 3 hé ?
en je kindje van 3 maanden zal je CD stukmaken door erop te gaan zitten

Wat is de game toch goed 
Net even op Forge:
Alles gekocht wat kon ontploffen, daarna wat voertuigen erop gezet, en een Rocket erop af gestuurd: Genieten
Net even op Forge:
Alles gekocht wat kon ontploffen, daarna wat voertuigen erop gezet, en een Rocket erop af gestuurd: Genieten
hmm een dvd'tje past toch zeker wel door de brievenbus? anders hang ik wel een briefje op: proppen mag[TAG]Speedy schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 20:40:
Hoop ook dat hij door de brievenbus gaat, maar dat zal wel niet (heel kleine brievenbus ook nog is een keer), zal wel postkantoor worden
Maar wel Halo 3 + 12 maanden Liveen dat voor 55 euro, goed bezig daar bij Bol ... dagje wachten maar voor lief nemen
waarom ben ik ook weer zo stom om niet mijn werkadres op te geven ...
hmm, ik kan geen Matchmaking doen, iemand een idee waar het aan kan liggen ?
Zo'n 12maanden XBL komt gewoonlijks ook in een dvd box, dus in totaal 2 dvd's. Ligt uiteraard aan hoe bol z'n pakketje verstuurd, van mij mag het in een bubbelenvelop - scheelt hun ook weer verzendkosten.
Connect eerst met xbox live start dan pas halo3 op.ravenger schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 22:36:
hmm, ik kan geen Matchmaking doen, iemand een idee waar het aan kan liggen ?
Nee dat is het niet, ik zal het iets duidelijker proberen te omschrijven; Er staat "Information could not be retreived from the Halo 3 server" in het matchmaker scherm, en ik kan ook geen playlist kiezen. Het rare is dat maten van me dat wel gewoon kunnen, en ik heb ook al een custom game tegen ze kunnen spelen.PacinoAllstars schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 22:40:
[...]
Connect eerst met xbox live start dan pas halo3 op.
Nou morgen ochtend Halo 3 halen en zojuist een mailtje ontvangen:
Dankzij het bericht van PWM kunnen bestellen. Bij deze bedankt!
Nice!Bedankt voor uw bestelling bij Dimension Plus. Wij hebben uw betaling ontvangen. De bestelling zal zo spoedig mogelijk worden verzonden. U kunt het pakket binnenkort via TNT-Post verwachten.
Artikel - omschrijving - Systeem - Prijs - Aantal - Korting - Totaal - Status
Halo 3 - Legendary Edition - Xbox 360 - 119,99 - 1 - 119,99 - voldaan
Mooi zoSir_Hendro schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 22:55:
Je gaat er een hoop lol aan beleven
Mijn eerste indruk na een hele avond multiplayer spelen is dat het mij geen geweldig gevoel geeft dat ik nu de zogenaamde goty game zit te spelen.
Het is een leuk en goed spel dat je samen met wat vrienden moet spelen. Dat heb ik namelijk nu wel erg gemist, wat ik in principe raar vind want met cod3, gow, en cod4 beta had ik dat gevoel gewoonweg niet.
Maar ik zal er ongetwijfeld wel veel plezier van beleven, dit door middel van de coop tot 4 man en gewoon de playermatches met een aantal vrienden. Enkel dan wordt er volgens mij in teamverband gewerkt.
Wat ik echter wel minder vind is dat je niet ziet hoeveel xp je erbij krijgt of waar dat opgebaseerd is. (ik heb het iig nog niet kunnen ontdekken). Een andere raar punt is dat je op sommige maps in team slayer etc standaard begint met een sniper en shotgun. Want dat snipen vind ik het meest vreemde en idiote aan de hele game. Ik kan niet precies zeggen waarom, maar ik denk dat het te maken heeft met de autoaim (die heel erg aanwezig is in deze game) en het principe dat de gevoeligheid als je aan het inzoomen bent volgens mij niet teruggeschroefd wordt, dit in tegenstelling tot andere games.
Maarjah het zal gewoon wennen zijn om weer van game te veranderen met zulke andere gamemechanics en feeling.
Edit:
MVP
Earned the MVP in a ranked playlist.
Wat betekent dit?
Maar ik zal er ongetwijfeld wel veel plezier van beleven, dit door middel van de coop tot 4 man en gewoon de playermatches met een aantal vrienden. Enkel dan wordt er volgens mij in teamverband gewerkt.
Wat ik echter wel minder vind is dat je niet ziet hoeveel xp je erbij krijgt of waar dat opgebaseerd is. (ik heb het iig nog niet kunnen ontdekken). Een andere raar punt is dat je op sommige maps in team slayer etc standaard begint met een sniper en shotgun. Want dat snipen vind ik het meest vreemde en idiote aan de hele game. Ik kan niet precies zeggen waarom, maar ik denk dat het te maken heeft met de autoaim (die heel erg aanwezig is in deze game) en het principe dat de gevoeligheid als je aan het inzoomen bent volgens mij niet teruggeschroefd wordt, dit in tegenstelling tot andere games.
Maarjah het zal gewoon wennen zijn om weer van game te veranderen met zulke andere gamemechanics en feeling.
Edit:
MVP
Wat betekent dit?
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Geachte heer en/of mevrouw,
Uw bestelling is verzonden.
Naam product Aantal prijs
Halo 3 Legendary Edition - Xbox 360 1 83.18 €
subtotaal (excl. btw): 83.18 €
verzendkosten: 0 €
exclusief BTW: 83.18 €
BTW: 15.80 €
Totaal: 98.98€
Uw tracktrace code is:
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Op de postcode: XXXXXX
Vanaf 23:00 uur kunt u de zending volgen op: http://www.tracktrace.nl
Woei! Morgen Legendary
Helaas is er morgen niemand thuis
Beter leveren ze het bij de buren af en niet op het postkantoor 
Uw tracktrace code is:
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Woei! Morgen Legendary

Helaas is er morgen niemand thuis

MVP = Most Valuable Playeruchiha tijntje schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 23:19:
MVP
Wat betekent dit?
[ Voor 16% gewijzigd door Angeloonie op 25-09-2007 23:27 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
En waar heb jij 'm besteld omdat je maar €98,98 betaaldAngeloonie schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 23:27:
Halo 3 Legendary Edition
Woei! Morgen Legendary
Nog geen 100 euro voor de Legendary Edition is een koopjeAngeloonie schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 23:27:
Uw tracktrace code is:
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Woei! Morgen Legendary
Helaas is er morgen niemand thuisBeter leveren ze het bij de buren af en niet op het postkantoor
[...]
MVP = Most Valuable Player
Ik heb er zelf 120 voor betaald (ook een koopje
welke idioten hebben allemaal een paar tienduizenden euro's aan boete geriskeerd door halo 3 al aan jullie te verkopen? ik kon geen enkele winkel zo gek krijgen. (met halo 2 lukte het bij intertoys, maarja, dan zeg je ook wat: intertoys) Zelfs die durfden niet meer. Achja, paar uur wachten. schijt eigenlijk
De top 49% van het scorebord per game krijgt 1 XP.uchiha tijntje schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 23:19:
Wat ik echter wel minder vind is dat je niet ziet hoeveel xp je erbij krijgt of waar dat opgebaseerd is. (ik heb het iig nog niet kunnen ontdekken).
Dat verschilt per playlist. Halo 3, net als Halo 2, wisselt normale games met standaard wapens, af met special games. Te denken valt aan:Een andere raar punt is dat je op sommige maps in team slayer etc standaard begint met een sniper en shotgun.
Alle spelers Shotgun
Alle spelers Swords
Alle spelers onzichtbaar
etc. etc.
Jij had de Sniping game te pakken, waarmee inderdaad ieders kit uit een Sniper Rifle en Shotgun bestaat. Het hangt er vanaf welke playlist je hebt of dit gebeurd of niet.
EDIT:
Ik heb even jouw stats bekeken. Je hebt inderdaad ongewoon veel "Shotty Snipers" gespeeld. Wellicht nog even een kleine issue vlak voor launch. Normaal kom je hem niet zo vaak tegen.
Niet iedereen vind Halo leuk. Echter, mijn ervaring is, van zowel Halo 2 als de Halo 3 Beta, dat mensen na een aantal uur spelen compleet hooked raken.Maarjah het zal gewoon wennen zijn om weer van game te veranderen met zulke andere gamemechanics en feeling.
Zoals gezegd, dit geldt natuurlijk niet voor iedereen.
Zoals hierboven aangegeven: 'Most Valuable Player' van die game. Blijkbaar doe je het niet zo slechtMVP
Wat betekent dit?
EDIT:
Deze nog even:
Gelukkig is dat niet het gevaluchiha tijntje schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 23:19:
Halo zoekt de spelers bij elkaar aan de hand van je Level (1-50) en de Rank (aantal XP maximaal 5000).
Op dit moment heeft iedereen een ongeveer gelijke rank, we zijn net een dag bezig. Als je wat langer speelt (week o.i.d.), stijg je in de ranking. Daardoor kom je met spelers in de game met een zelfde hoge ranking als jij hebt. Dan wordt er absoluut samen gespeeld.
De mensen die nooit samen willen spelen, en er maar op los rennen, krijgen geen hoog Level en Rank, dus die kom je straks uberhaupt niet meer tegen.
Mijn ervaring (was in Halo 2 meestal Level 40, Rank was er nog niet), is dat er vanaf Level 15-20 zeer goed samengespeeld word.
Hoe ik dit allemaal weet? Een paar duizend Halo 2 games online, en het strak volgen van alle Bungie updates het afgelopen jaar
Overigens, slecht nieuws. Ik ben een keer 2de geworden

[ Voor 34% gewijzigd door PWM op 26-09-2007 00:15 ]
voeg mij ook maar toe: gamertag: I WhiteViper I (hoofdletter i's)PWM schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 19:34:
[...]
Ik ben er vanaf 20.30, en de hele donderdag![]()
Wel geestig dat de online modus met de Brute Hammer: Hammerzeit heet
Voor degene die het beroemde plaatje niet kent:
[afbeelding]
geld ook voor de rest van de H3 spelende tweakertjes hier
Ja idd.. nou ja morgen lekker als ik terug kom , helaas pas savondsVerwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 23:44:
welke idioten hebben allemaal een paar tienduizenden euro's aan boete geriskeerd door halo 3 al aan jullie te verkopen? ik kon geen enkele winkel zo gek krijgen. (met halo 2 lukte het bij intertoys, maarja, dan zeg je ook wat: intertoys) Zelfs die durfden niet meer. Achja, paar uur wachten. schijt eigenlijk
heel de tijd halo 3 doen
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Dankje, is me wat helderder geworden
Ik kom er wel achter dat als iemand een voorgeschiedenis heeft met halo2 diegene daar wel flink profijt van heeft.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Verwijderd
net 2 mailtjes gehad, mijn beide Legendary Editions zijn onderweg..
Even mij broertje blij maken met een mailtje en dan..
*in de bosjes ligt wachtend op de postbode*
Valt mij trouwens op dat alles wat met halo en/of xbox te maken heeft een beetje langzaam is at the moment..
Zelfs mijn gamercard wil niet laden in mijn 360 dashboard.
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2007 00:41 ]
Ben net terug van de gameshop en de krasproblemen zijn hier ook. 3 van de 8 mensen die ik hun game zag controleren had krassen, mijne ook.
Maar nu is Halo tijd
Maar nu is Halo tijd
@ PWM
probeerde je toe te voegen op live, maar de link in je sig is kaputt
dus moet je ff laten weten wat je GT is!
edit:
oh en Marssu, je friendlist is vol
probeerde je toe te voegen op live, maar de link in je sig is kaputt
edit:
oh en Marssu, je friendlist is vol
[ Voor 17% gewijzigd door Florinsz op 26-09-2007 01:08 ]
Wow, wat heb ik gemist?Mutatie schreef op woensdag 26 september 2007 @ 00:38:
Ben net terug van de gameshop en de krasproblemen zijn hier ook. 3 van de 8 mensen die ik hun game zag controleren had krassen, mijne ook.
Ik volg dit topic best wel op de voet, maar van krassen staat mij even niets bij.
Edit:
Heb het gevonden.
Morgen eerst mijn schijfje dan ook maar eens op krassen controleren, want dat zijn geen geintjes meer...
Zijn er nog mensen hier die net terug komen van diverse game-shops waar ze van 0.00 tot 2.00 even de deuren opende om Halo 3 te verkopen?
[ Voor 12% gewijzigd door FeaR op 26-09-2007 01:14 ]
Ik had dat ook toen ik echter terug naar het dashboard ging en hem opnieuw opstarten was het weg!ravenger schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 22:50:
[...]
Nee dat is het niet, ik zal het iets duidelijker proberen te omschrijven; Er staat "Information could not be retreived from the Halo 3 server" in het matchmaker scherm, en ik kan ook geen playlist kiezen. Het rare is dat maten van me dat wel gewoon kunnen, en ik heb ook al een custom game tegen ze kunnen spelen.
net campaign uitgespeeld op heroic...
and it went out with a bang
and it went out with a bang
nog 5 uurtjes wachten dan gaat de freerecordshop open en natuurlijk in de wachtrij staan, al wel druk zijn.
moet niet vergeten om het schijfje te controleren.
kan niet wachten
moet niet vergeten om het schijfje te controleren.
kan niet wachten
Asus rampage extreme - 4 core 9500 - 2x2gig ocz -2x 4870x2 -
Ben benieuwd of het in Den haag druk gaat zijn. Viel me toen met Forza 2 en de WII release echt tegen. Naja Forza 2 is helemaal geen goed vergelijk en de drukte met de WII was natuurlijk al bij voorbaat afgestompt dankzij de pre-orders
In ieder geval vandaag Halo 3 day
. Had gisteren op gamekings wel een preview verwacht maar komt pas volgende week.
In ieder geval vandaag Halo 3 day
Verwijderd
De eerste cijfertjes zijn binnen..
In even more Halo 3 related news, initial sales for Master Chief's latest incarnation are coming in, and the Xbox 360 exclusive title has sold through 1.8 million copies during the first 8 hours of release. The break down is 1.5 million sold through pre-orders, with an additional 300,000 copies sold without pre-order. Estimations predict that a total of 950,000 units will be sold within the first 24 hours, bringing the grand total to 2.45 million. Microsoft has released the game in three SKUs ranging in price from 59.99 to 129.99, and the that the average sale price of the title is currently at $78.00. This means that, Microsoft has already made an estimated 140.4 million dollars and is expected to cash-in on 191.1 million dollars before the end of the day. This would put Halo 3 at the top of the list for any form of entertainment's top ''one day sales'';..
Toch netjes.
bron: fok en link
In even more Halo 3 related news, initial sales for Master Chief's latest incarnation are coming in, and the Xbox 360 exclusive title has sold through 1.8 million copies during the first 8 hours of release. The break down is 1.5 million sold through pre-orders, with an additional 300,000 copies sold without pre-order. Estimations predict that a total of 950,000 units will be sold within the first 24 hours, bringing the grand total to 2.45 million. Microsoft has released the game in three SKUs ranging in price from 59.99 to 129.99, and the that the average sale price of the title is currently at $78.00. This means that, Microsoft has already made an estimated 140.4 million dollars and is expected to cash-in on 191.1 million dollars before the end of the day. This would put Halo 3 at the top of the list for any form of entertainment's top ''one day sales'';..
Toch netjes.
bron: fok en link
Ik heb om 7 uur een mail gehad van bol.com dat m'n Halo 3 + x360 pack verzonden is, dan komt ie niet vandaag aan ben ik bang of wel?
Net langs de FRS gelopen (Utrecht CS), daar hadden ze een rek vol.
hopelijk ligt er een pakje in m'n brievenbus wanneer ik terug kom van werk
hopelijk ligt er een pakje in m'n brievenbus wanneer ik terug kom van werk
denk het wel, bol.com stuurt de mailtjes soms wat laatUTwizard schreef op woensdag 26 september 2007 @ 09:00:
Ik heb om 7 uur een mail gehad van bol.com dat m'n Halo 3 + x360 pack verzonden is, dan komt ie niet vandaag aan ben ik bang of wel?
Verwijderd
Ik heb in afwachting van mijn Legendary Edition zojuist mijn Limited Edition opgehaald bij E-plaza te Utrecht...
En storm dat het daar liep.. nou nou nou..
De andere klant in de winkel nam een Legendary Edition mee naar huis, ze hebben er nog 2 staan zonder resevering..
*gaat een fight finishen*
En storm dat het daar liep.. nou nou nou..
De andere klant in de winkel nam een Legendary Edition mee naar huis, ze hebben er nog 2 staan zonder resevering..
*gaat een fight finishen*
Vandaag ben ik toch over de streep getrokken de game te halen
en dan met name voor de mp.
Diegene die vanaaf met een paar man serieus in mp teamverband wil gamen: hollywood XL is the tag
Diegene die vanaaf met een paar man serieus in mp teamverband wil gamen: hollywood XL is the tag
als iemand zijn "actie" van bol.com binnen heeft kan die dan posten of er alleen een abo in zit of ook het spel?
Voor de koopjesjagers.
Zojuist HALO 3 gekocht bij de MM in Zwolle voor maar 49 euro.
Zojuist HALO 3 gekocht bij de MM in Zwolle voor maar 49 euro.
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
Ik heb m ook zojuist opgehaald bij de Intertoys hier...
Lagen een stuk of 5 Limited Editions en maar drie gewone versies.
Als ik wilde kon ik ook een Limited Edition krijgen zelfs als ik deze niet had besteld. Ze hadden er wat meer besteld voor als de vraag opeens veel groter zou zijn.
Maar die 11.00 die ik gister te horen kreeg was dus bullshit.
Maar mijn ouders zijn er niet, buren zijn op vakantie dus surround-set aan op max en gamen maar
Lagen een stuk of 5 Limited Editions en maar drie gewone versies.
Als ik wilde kon ik ook een Limited Edition krijgen zelfs als ik deze niet had besteld. Ze hadden er wat meer besteld voor als de vraag opeens veel groter zou zijn.
Maar die 11.00 die ik gister te horen kreeg was dus bullshit.
Maar mijn ouders zijn er niet, buren zijn op vakantie dus surround-set aan op max en gamen maar

Verwijderd
jups same here. aleen vind halo wel een beetje een domper op grafisch gebied. als ik kijk naar GOW is die veel meer gedetaileerd. maargoed de halo feel zit er wel in.
al vind ik de AI van de enemy op heroic nogsteeds best dom..
verhaal lijn loopt wel soepel en de laadtijden vallen mij in het algemeen nog best mee.
al vind ik de AI van de enemy op heroic nogsteeds best dom..

verhaal lijn loopt wel soepel en de laadtijden vallen mij in het algemeen nog best mee.
Dit topic is gesloten.