Het grote Halo 3 topic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste
Acties:
  • 9.897 views sinds 30-01-2008

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik zag gisteren in de Media Markt hier vlak over de grens in Duitsland zowel de reguliere als de gelimiteerde oplage van Halo 3 met de bakken liggen en ook nog een stuk of vijf Xbox 360 in Halo-uitvoering - en ook nog een Xbox 360 Elite :P.

Verwijderd

Heb je ook een foto na dat iedereen is geweest :P

Verwijderd

ja, net zo veel bij best buy.
Ik ga dnek ik sparen voor z'n HAlo x360, die bronzen kleur is zo fuckin mooi.

• LDenninger
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-08-2024

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Ik ga hem zo ook ophalen, althans iemand haalt hem voor me. maar hoop niet dat er krassen al op zitten

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 10:16:
[...]

Afbeeldingslocatie: http://www.springfieldlakerec.com/imagesc/Flooring1.JPG

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05:25

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 10:15:
jups same here. aleen vind halo wel een beetje een domper op grafisch gebied. als ik kijk naar GOW is die veel meer gedetaileerd. maargoed de halo feel zit er wel in.
al vind ik de AI van de enemy op heroic nogsteeds best dom.. :/
verhaal lijn loopt wel soepel en de laadtijden vallen mij in het algemeen nog best mee.
Laadtijden zijn zeker zeer goed te doen. Het is gelukkig niet zoals in The Darkness dat je ruim een minuut moet wachten (maar dat is weer een ander uiterste).
Persoonlijk vind ik al dat gedoe over die graphics een beetje overdreven. Agreed dat het niet de meest mooie Xbox 360-game is, maar na alle negatieve reacties over de graphics door derden ben ik toch best tevreden. Het had slechter gekund.
En de Halo-vibe zit er inderdaad in, dus al waren de graphics nog slechter geweest had het me niet echt kunnen schelen...
OMFG...hoe dom kan je zijn
Hebben ze goed gedaan: alles verkocht en er een nieuwe vloer in gelegd :+

[ Voor 10% gewijzigd door FeaR op 26-09-2007 10:50 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Heb het spel net gehaald bij de dixons in rotterdam centrum, ze hadden 3 tinnen versies en genoeg normale.
Mediamarkt had er echt veel liggen en freerecordshop/e-plaza had er ook nog redelijk veel.

39

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30

Martinspire

Awesomeness

Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 10:16:
[...]

Denk niet dat je die hoeft te maken, want hoe boeiend is het nou om een lege foto te zien ;)

Martinspire - PC, PS5, XSX

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Staan hier ook nog een paar Legendary's ...dus als er nog tweakers interesse hebben :*)

En nee ik ga niks versturen heb het nu al druk zat met Halo en Fifa 2008 release :D

PS en bij mij dus ook 6 van de 10 limiteds beschadigd :(
alleen de aussies hebben er blijkbaar geen last van die hebben foam in de tinbox

edit:
PWM as je Amersfoort-Noord nog onder het gooi verstaat komt het goei..mag geen reclame maken maar er zit een gameshop op emiclaer ;)

[ Voor 55% gewijzigd door NightHawk4 op 26-09-2007 11:05 ]

• PWM
  • Niet online

PWM

Als iemand in 't Gooi nog ergens een Legandary spot, hoor ik het graag :)

@hierboven, heb je een adres?

[ Voor 18% gewijzigd door PWM op 26-09-2007 11:02 ]

Verwijderd

Ben nu anderhalf uur bezig, mijn conclusie tot nu toe:

Het voelt iets meer arcade achtiger aan dan de vorige delen..
De Grunts hebben de baard in de keel gekregen, klinken echt heel anders (minder leuk)
De nieuwe controller layout is effe wennen (de soldaten die zijn omgekomen doordat ik een ''ding'' activeerde met X kunnen dat bevestigen)
*stapt van het idee af dat echte mannen geen guides lezen af*

Verwijderd

Ik zit in dubio.. wel of niet.

Ik ben persoonlijk een beetje verknocht aan graphics geraakt. Vooral na Bioshock. Ik kom er nou niet over uit of Halo 3 wel of geen goede game is voor mij. Ik begrijp dat Singleplayer zo over is, wat ik erg jammer vind. Daarna ben je verplicht online te gaan, en dat is bij GoW ook niet zo succes geweest wat betreft mijzelf dan. GoW kon me ook niet langer dan een maand online boeien.

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:15
Ik heb hem nu ook *O*

Net even in de pauze gehaald. Werk toch in het dorp. Ook even met die kerel van Intertoys staan praten, en hij vertelde dat ze hem echt niet eerder als vandaag in de winkel konden leggen.

Als ook maar één filiaal van Intertoys dat zou doen zou Microsoft nooi meer iets leveren aan Intertoys -O- Lekker streng zijn ze daar.

Zucht... nu nog werken tot 5 :N

• Pindakaasman
  • Laatst online: 02-07 14:40
Thomaszki schreef op woensdag 26 september 2007 @ 11:38:
Ik heb hem nu ook *O*

Net even in de pauze gehaald. Werk toch in het dorp. Ook even met die kerel van Intertoys staan praten, en hij vertelde dat ze hem echt niet eerder als vandaag in de winkel konden leggen.

Als ook maar één filiaal van Intertoys dat zou doen zou Microsoft nooi meer iets leveren aan Intertoys -O- Lekker streng zijn ze daar.

Zucht... nu nog werken tot 5 :N
Ik was gister bij de Free record shop in mijn woonplaats en daar hoorde ik dat de Dynabyte ze had verkocht en dat die een boete zouden krijgen, weet niet of dit waar is maar toch leuk om even te melden :) Ik kreeg die gasten in ieder geval niet zo ver dat ze hem aan mij gingen meegeven en bij de Dynabyte ook niet. Beide hadden ze gewoon achter de kassa al in doos staan.
Heb nog geopperd om mij geen bon te geven maar het ging echt niet lukken :)

• NightHawk4

NightHawk4

Pindakaasman schreef op woensdag 26 september 2007 @ 11:45:
[...]

Ik was gister bij de Free record shop in mijn woonplaats en daar hoorde ik dat de Dynabyte ze had verkocht en dat die een boete zouden krijgen, weet niet of dit waar is maar toch leuk om even te melden :) Ik kreeg die gasten in ieder geval niet zo ver dat ze hem aan mij gingen meegeven en bij de Dynabyte ook niet. Beide hadden ze gewoon achter de kassa al in doos staan.
Heb nog geopperd om mij geen bon te geven maar het ging echt niet lukken :)
Voorwaarden voor vroegtijdige uitlevering zijn:
Het is NIEMAND toegestaan Halo 3 Xbox 360 vóór de streetdate te installeren, gebruiken of doen gebruiken.
Het is niet toegestaan Halo 3 Xbox 360 vóór de streetdate aan eindgebruikers, medewerkers of derden te leveren.
Het is niet toegestaan Halo 3 Xbox 360 vóór de streetdate voor consumenten zichtbaar in een winkel te laten zijn.
De levering van Halo 3 Xbox 360 aan eventuele filialen mag op zijn vroegst plaatsvinden op 25 september 2007. Bovendien dient u uw medewerkers voldoende te informeren dat NIEMAND (medewerkers noch klanten) Halo 3 Xbox 360 vóór de streetdate mag kopen, verkrijgen, installeren, gebruiken of doen gebruiken.

Mocht u (uw onderneming) zich niet aan bovenstaande voorwaarden houden of Halo 3 Xbox 360 vóór de Streetdate aan een eindgebruiker of medewerker (laten) leveren of (laten) gebruiken, dan zullen wij uw onderneming met een boete van € 50.000,00 belasten wegens contractbreuk. Daarnaast zal uw onderneming in de toekomst uitgesloten worden van vroegtijdige levering van onze produkten.

Verwijderd

Yes ik heb mijn halo 3 sinds vanochtend half 10 al binnen en wat issie gaaf zeg :D _/-\o_
En het kostte mij maar 44 euro :D Das geen geld voor zo'n toppertje!

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2007 12:41 ]

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
NightHawk4 schreef op woensdag 26 september 2007 @ 11:54:
[...]

Voorwaarden voor vroegtijdige uitlevering zijn:
De levering van Halo 3 Xbox 360 aan eventuele filialen mag op zijn vroegst plaatsvinden op 25 september 2007. Bovendien dient u uw medewerkers voldoende te informeren dat NIEMAND (medewerkers noch klanten) Halo 3 Xbox 360 vóór de streetdate mag kopen, verkrijgen, installeren, gebruiken of doen gebruiken.
ehm tja dus gister mocht het gewoon

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• BokanoiD
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-03 20:04

BokanoiD

Veel te evil

Vooraf: mijn FPS ervaringen liggen vooral bij Quake(world) en aanverwanten (mja ik ben oud :D).

Ik ben niet zo bekend met de Halo serie, heb niet eens een Xbox360, maar ik heb wel de kans gehad om gisteravond tijdens de release party even te spelen en het gespeeld te zien worden.
Standaard deathmatch ziet er best gezellig uit, al vond ik de fov nogal erg smal, en iedereen start by default al met een rocket launcher (?). De physics zijn een (imho goede) balans tussen arcade en realisme, en de ragdoll physics zorgen ervoor dat er genoeg te lachen valt tijdens een potje knallen.

In single player zijn er een heel stel verschillende voertuigen te spelen die ook qua physics allemaal redelijk mooi reageren. er werd verteld dat er dit keer meer missies waren waar de nadruk lag op het spelen met voertuigen.

Het enige wat ik persoonlijk lastig vond is dat de controller nogal gek stond ingesteld; de linker thumbstick was links-rechts kijken en up-down lopen en de rechter links-rechts strafen en up-down kijken. heel gek, maar vast naar eigen smaak in te stellen. het geheel voelt wel lekker responsive.

ll cool j kon er ook geen klote van trouwens. :P

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 01:03

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ik vind die random matches en die random regels wel een stuk minder. Als ik teamslayer wil spelen wil ik dat gewoon spelen zonder dat mij bepaalde specifieke regels wordt opgelegd. Dat is dus gewoon jammer.

Zoals bijvoorbeeld OddBall, of king of the hill. Ik wil geoon deathmatch doen....

Edit:

Dit is gewoon echt niet leuk..Nu weer 2 ker shotty sniper achter elkaar... Zucht

[ Voor 30% gewijzigd door uchiha tijntje op 26-09-2007 12:25 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Verwijderd

ZOMFG.. Een exploderende Scarab! Dit moet wel een van de mooiste ingame explosies zijn die ik ooit gezien heb..

• Thrace Grumble
  • Laatst online: 12-09 01:08

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Phusebox schreef op woensdag 26 september 2007 @ 09:46:
als iemand zijn "actie" van bol.com binnen heeft kan die dan posten of er alleen een abo in zit of ook het spel?
Klote bol.com!! Eerst een mail versturen dat ik het gold abo krijg + HALO 3 en dan alleen het abo versturen!! :( :( :(

[ Voor 42% gewijzigd door Thrace Grumble op 26-09-2007 12:22 . Reden: net gebeld, klopt iets niet volgens de belmiep, ze had iets 'opgevangen' tussen de telefoontjes door dat het nagestuurd wordt. Ze zou er achter aan gaan iig, en ik zou zsm bericht krijgen.. ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• NightHawk4

NightHawk4

Phusebox schreef op woensdag 26 september 2007 @ 11:58:
[...]

Dat is het uitleveren aan filialen....had niet de hele overeenkomst neergeplakt maar dit staat er dus boven;

De officiële Streetdate en streettime van Halo 3 Xbox 360 is woensdag 26 september 2007, (Hierna “Streetdate”). Om een landelijke gelijktijdige release van Halo 3 Xbox 360 op 26 september 2007 voor alle handelspartners mogelijk te maken, zullen wij deze titel tijdig aan u uitleveren. Dit betekent dat u het product vóór de officiële Streetdate ontvangt.

HALO 3 XBOX 360
** STREETDATE 26 september 2007 **

Wij zien deze vroegtijdige uitlevering als dienst om gelijke verkoopkansen te bieden aan alle relaties, door iedereen de mogelijkheid te geven gelijktijdig de verkoop te starten.

• Pindakaasman
  • Laatst online: 02-07 14:40
Phusebox schreef op woensdag 26 september 2007 @ 11:58:
[...]

Neen, streetdate en leverdatum zijn 2 verschillende dingen. 25ste mocht het bij de winkels zijn (nog niet in de schappen) en streetdate (26ste) pas aan klantjes geven. :)

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:23

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Demon Hunter schreef op woensdag 26 september 2007 @ 12:09:
[...]

Klote bol.com!! Eerst een mail versturen dat ik het gold abo krijg + HALO 3 en dan alleen het abo versturen!! :( :( :(

Edit: net gebeld, klopt iets niet volgens de belmiep, ze had iets 'opgevangen' tussen de telefoontjes door dat het nagestuurd wordt. Ze zou er achter aan gaan iig, en ik zou zsm bericht krijgen..
Same story hier (alleen dan met een spookannulering), ik wacht echter al 2 volle dagen op een "zo snel mogelijke" reactie.

• Smoonshine
  • Laatst online: 22:49

Smoonshine

Feyenoord!!

Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 11:23:

Ik ben persoonlijk een beetje verknocht aan graphics geraakt. Vooral na Bioshock. Ik kom er nou niet over uit of Halo 3 wel of geen goede game is voor mij. Ik begrijp dat Singleplayer zo over is, wat ik erg jammer vind. Daarna ben je verplicht online te gaan, en dat is bij GoW ook niet zo succes geweest wat betreft mijzelf dan. GoW kon me ook niet langer dan een maand online boeien.
Ik zit ook aardig in dubio. Aan de ene kant lijkt het spel me echt geweldig mooi om te doen. Aan de andere kant heb ik nog nooit een Halo game uitgespeeld. Alleen Halo 1 heb ik tot ongeveer de helft gedaan, van Halo 2 weet ik helemaal niets. Is dit heel erg bezwaarlijk wanneer je aan Halo 3 begint?

Daarnaast ligt ook Fifa 08 in de winkel die ik ook graag wil hebben en met BioShock heb ik al een shooter liggen die ik nog niet heb uitgespeeld. Maar als ik een maand wacht met Halo 3, dan mis ik de hele hype en verhalen om het spel heen. Moeilijk moeilijk..

uhm...

• Nano2009
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:34
Net telefoontje gekregen van het thuisfront dat hij binnen is en op de tafel op mij w8 :*)

*Wil naar huis :9~ :9~ :9~ :'( *

• NightHawk4

NightHawk4

[...]

Denk dat onze vrinden van bol.com Xbox 360, LIVE Gold Card, 12 + 1 maanden + Halo 3 Feel and Look niet helemaal begrepen hebben.

Inhoud:
- 13 maanden Xbox LIVE Gold lidmaatschap (12 + 1)
- Halo 3 gebrande verpakking

Staat nu toch zo op de bol.com site;

Xbox Live Halo 3 Special Edition Gold Card - 13 Maanden
Beschrijving:

Let op: Dit is alleen een Xbox Live abonnement in een speciale Halo 3 uitvoering, er zit geen Halo 3 game bij.

[ Voor 24% gewijzigd door NightHawk4 op 26-09-2007 12:40 ]

• Phusebox
[...]
je hebt hem dus ontvangen? of ga je nu af op de mail waarin staat dat alleen de kaart verstuurd is?

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:23

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

NightHawk4 schreef op woensdag 26 september 2007 @ 12:32:
[...]

Denk dat onze vrinden van bol.com Xbox 360, LIVE Gold Card, 12 + 1 maanden + Halo 3 Feel and Look niet helemaal begrepen hebben.

Inhoud:
- 13 maanden Xbox LIVE Gold lidmaatschap (12 + 1)
- Halo 3 gebrande verpakking

Staat nu toch zo op de bol.com site;

Xbox Live Halo 3 Special Edition Gold Card - 13 Maanden
Beschrijving:

Let op: Dit is alleen een Xbox Live abonnement in een speciale Halo 3 uitvoering, er zit geen Halo 3 game bij.
Jajaja, maar er zijn hier een aantal onder ons die toegezegd gekregen hebben dat zij Halo 3 + een gold card zouden krijgen ondanks dat het eerst fout op de site stond.

Nu lijkt bol.com de boel aardig te fucken met plotseling annuleren van bestellingen en niet Halo 3 bij te voegen bij diegene die wel verstuurd worden.

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:15
NightHawk4 schreef op woensdag 26 september 2007 @ 11:54:
[...]

dan zullen wij uw onderneming met een boete van € 50.000,00 belasten wegens contractbreuk. Daarnaast zal uw onderneming in de toekomst uitgesloten worden van vroegtijdige levering van onze produkten.
Jeetje, dat is toch niet normaal :| Het is geen illegale kopie ofzo... hoeft toch ook niet zo aggresief :)

• Resinman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 16:05
Bizzarro schreef op woensdag 26 september 2007 @ 12:43:
[...]
Jajaja, maar er zijn hier een aantal onder ons die toegezegd gekregen hebben dat zij Halo 3 + een gold card zouden krijgen ondanks dat het eerst fout op de site stond.
Dat klopt:
Geachte klant,

Onlangs heeft u bij ons ‘Halo 3 & Live Gold Abonnement – 12 Maanden’ besteld met bestelnummer ************* Op onze site stond echter de verkeerde informatie vermeld. De omschrijving had moeten zijn ‘Xbox Live Halo 3 Special Edition Gold Card - 13 Maanden’, dus zonder de game Halo 3. Onze oprechte excuses voor de verwarring.

Maar we hebben goed nieuws. Om u in het ongemak tegemoet te komen, hebben we besloten u toch de game Halo 3 bij uw Gold Card te geven. En dit voor het bedrag waarvoor u de bestelling plaatste, namelijk € 59,99. Eind september ontvangt u de artikelen.

We vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wensen u veel gameplezier.

Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice
Helaas is de postbode bij mij nog niet geweest.

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:19
Smoonshine schreef op woensdag 26 september 2007 @ 12:20:
[...]

Ik zit ook aardig in dubio. Aan de ene kant lijkt het spel me echt geweldig mooi om te doen. Aan de andere kant heb ik nog nooit een Halo game uitgespeeld. Alleen Halo 1 heb ik tot ongeveer de helft gedaan, van Halo 2 weet ik helemaal niets. Is dit heel erg bezwaarlijk wanneer je aan Halo 3 begint?

Daarnaast ligt ook Fifa 08 in de winkel die ik ook graag wil hebben en met BioShock heb ik al een shooter liggen die ik nog niet heb uitgespeeld. Maar als ik een maand wacht met Halo 3, dan mis ik de hele hype en verhalen om het spel heen. Moeilijk moeilijk..
Haal hem nou maar, het is anders als bioshock.

http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=8528 voor het verhaal t/m nu. Standaard verhaal red de aarde, je wordt er toch in gezogen.

Persoonlijk ook halo 1 en halo 2 niet gespeeld.

Iemand enig idee hoe je mensen kan zoeken die ook campaign willen doen? Of kan dat alleen maar d.m.v. invite?

• NightHawk4

NightHawk4

Bizzarro schreef op woensdag 26 september 2007 @ 12:43:
[...]

Nu lijkt bol.com de boel aardig te fucken met plotseling annuleren van bestellingen en niet Halo 3 bij te voegen bij diegene die wel verstuurd worden.
Ah ok die heb ik dan even gemist, dat is een duur grapje voor Bol als ze die wel zo uitleveren :o

• Florinsz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-09 11:08
ThatsHollywood schreef op woensdag 26 september 2007 @ 09:38:
Vandaag ben ik toch over de streep getrokken de game te halen :9 en dan met name voor de mp.

Diegene die vanaaf met een paar man serieus in mp teamverband wil gamen: hollywood XL is the tag ;)
toegevoegd ;)

• McPoowl
  • Laatst online: 20:09
Het wachten is op de postbode :P
Heb dalijk wel rijles, zul je zien dat ie tussen 13.30 en 14.30 komt :P

maarja, briefje op de deur plakken ( Weet niet zeker of 2 spellen door een brievenbus kunnen,, iemand? ) Of hij het, mocht het niet passen bij de buren af wil geven :)

• Phusebox
volgens bol.com is het zo dat een aantal mensen het spel mist, maar lang niet iedereen

nu is het maar hopen dat ik een keer tot de gelukkigen behoor die het spel er wel bij heeft.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 11:23:

Hmms... 2 uurtjes verder en ondertussen Halo toch maar gekocht! :')

Stond bij de MM, en de beelden die getoont werden trokken mij toch wel aan. Totaal niet lelijk of wat dan ook. Snap eigenlijk ook niet waar ik nou bang voor was.. gewoon knallen! :D

Verwijderd

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:55
denk dat ik halo 3 straks toch ook maar ga oppikken. Heb halo 2 nog nooit gespeeld dus denk dat ik die van een vriend ga lenen voor ik halo 3 daadwerkelijk ga spelen maargoed we zullen wel zien. Krijg morgen zowiezo ook nog fifa 08 binnen :9

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
TNT is voor mij ook onderweg met de collector's edition, ben benieuwd.

• Phusebox
hmmm had wel meer tweakers verwacht die hier de halo3 + live van bol.com verwachtten?
benieuwd of iemand hem uberhaupt krijgt...

zei ik niet eergisteren dat ik hier al bang voor was? zolang ik hem vrijdag maar heb voor de wekelijkse gaming sessie

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Iemand anders misschien problemen met achievements? Ik heb nu 2 keer een triple kill gehaald maar nog steeds geen achievement, en ik speel gewoon ranked team slayer...

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:55
Phusebox schreef op woensdag 26 september 2007 @ 13:35:
hmmm had wel meer tweakers verwacht die hier de halo3 + live van bol.com verwachtten?
benieuwd of iemand hem uberhaupt krijgt...

zei ik niet eergisteren dat ik hier al bang voor was? zolang ik hem vrijdag maar heb voor de wekelijkse gaming sessie
Op Fok! zijn er een tiental die hem reeds ontvangen hebben .... enkel de Live kaart dus :(
Moet zelf nog in de brievenbus kijken, maar vrees het ergste :(

Flickr | Lego collectie

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
Hmmm... dat zou minder zijn.

Als ik straks om 22:30 thuis ben maar eens kijken. Spelen ga ik toch niet want moet morgen weer om 08:00 op het werk zijn.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

• Phusebox
[TAG]Speedy schreef op woensdag 26 september 2007 @ 13:40:
[...]

Op Fok! zijn er een tiental die hem reeds ontvangen hebben .... enkel de Live kaart dus :(
Moet zelf nog in de brievenbus kijken, maar vrees het ergste :(
ok lekker dan... hmm dan gaat ie maar retour en haal ik halo in de winkel want bol.com zal em dan toch wel niet vrijdag bij me hebben

• sonicx
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Hier ook de bol.com bestelling binnen gekregen met alleen een Xbox live gold 12+1 kaart erin :( Gelijk maar eens mailen naar die toko, ben benieuwd wat hun verklaring is.

• Phusebox
sonicx schreef op woensdag 26 september 2007 @ 13:51:
Hier ook de bol.com bestelling binnen gekregen met alleen een Xbox live gold 12+1 kaart erin :( Gelijk maar eens mailen naar die toko, ben benieuwd wat hun verklaring is.
verklaring: we beloven van alles maar hopen dat we er mee weg komen als we alleen de kaart sturen...

• Florinsz
  • Laatst online: 05-09 11:08
uchiha tijntje schreef op woensdag 26 september 2007 @ 13:39:
Iemand anders misschien problemen met achievements? Ik heb nu 2 keer een triple kill gehaald maar nog steeds geen achievement, en ik speel gewoon ranked team slayer...
je kan die aleen halen in FFA :|

• Henkje.doc
  • Laatst online: 18:30
[...]

off-topic
Gewoon een nette klachtenbrief schrijven, dan zal het wel goedkomen. Heb dat destijds met de 30 euro nfs carbon ook gedaan. Je hebt de bevestiging in ieder geval die is in dit geval lijdend.
/off-topic

Ben echt benieuwd naar Halo 3. Hoop echt op een ultieme ervaring. Ben niet zo in de Halo serie thuis. Eerste ervaring met de pc versie van Halo 1 viel erg tegen, maar de xbox versie was veel beter. Best gek eigenlijk. (oh ja van nature ben ik een pc gamer)

• sonicx
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Phusebox schreef op woensdag 26 september 2007 @ 13:53:
[...]

verklaring: we beloven van alles maar hopen dat we er mee weg komen als we alleen de kaart sturen...
Daar ga ik nog maar even niet van uit maar als je gelijk blijkt te hebben krijgen ze hun kaart retour en is dit mijn laatste bestelling daar geweest.

Verwijderd

Lekker dan....ik heb ook alleen die abo kaart van bol.com:@

Edit: Net naar bol.com gebeld: Ze zei dat het een veel voorkomend probleem was en dat ze een mailtje zou sturen naar de persoon die er over ging...Dit zou enkele dagen gaan duren en dan zou ik ook bericht ontvangen....

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2007 14:26 ]

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

WhiteViper schreef op woensdag 26 september 2007 @ 13:57:
[...]

je kan die aleen halen in FFA :|
Ah ok.. want 3 van de 4 tegenstanders killen in team slayer is natuurlijk een stuk makkelijker...

• Phusebox
sonicx schreef op woensdag 26 september 2007 @ 14:11:
[...]

Daar ga ik nog maar even niet van uit maar als je gelijk blijkt te hebben krijgen ze hun kaart retour en is dit mijn laatste bestelling daar geweest.
nou ik bedoel dus, ze leveren eerst aan de klanten waar ze wel aan verdienen.
Dan hopen ze dat de klanten die de "actie" besteld hebben niet allemaal gaan klagen en dat ze zo min mogelijk halo 3's hoeven uit te leveren.

Verwijderd

Hier ook Limited Edition met wat kleine krassen. Op mijn werk en boxloos ( kaput en opgehaald :( ) dus kan nog niet controleren vanavond pas, bij een vriend van me.

Wel Xbox support gebeld, deze wisten vanochtend in eerste instantie nog niet hoe te handelen, terwijl er al via/via toch iets bekend moest zijn geworden, zelfs Bart Smit etc kregen vanmorgen al info dat alle Limited Editions goed gecontroleerd moesten worden, niet voor niets want van de 10 daar besteld (klein filiaal) hadden er 8! krassen . Na een paar keer in de wacht gezet te zijn, kon ie uiteindelijk melden dat er geen kosten aan verbonden waren om de disc te vervangen.

Zojuist even op de site gekeken en formulier gedownload van het Xbox Disc Replacement Program. Daar staat het volgende op/in :
(Halo 3 Limited Edition Discs are No Charge until Dec 31, 2007 – leave credit card information blank)

• McPoowl
  • Laatst online: 20:09
zwAf schreef op woensdag 26 september 2007 @ 13:06:
Het wachten is op de postbode :P
Heb dalijk wel rijles, zul je zien dat ie tussen 13.30 en 14.30 komt :P

maarja, briefje op de deur plakken ( Weet niet zeker of 2 spellen door een brievenbus kunnen,, iemand? ) Of hij het, mocht het niet passen bij de buren af wil geven :)
BINNEN :D

paste mooi door de brievenbus 8)

hurray for gcshop.nl ;p

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:33
Henkje.doc schreef op woensdag 26 september 2007 @ 14:02:
[...]

Ben echt benieuwd naar Halo 3. Hoop echt op een ultieme ervaring.
Die heb ik vannacht wel zo'n beetje gehad :*)
Maar ik had dan ook op een of andere manier niks van de hype meegekregen en ging dus onwetend in de game. :+

Wat bruut, Halo 1 +2 op steroiden mat kneterveel wapens, voertuigen, grote mega battles en een sublieme framerate en soepelheid. Gears ziet er vet uit maar is kinderspel vergeleken met Halo 3 op hoogtepunten. Het geluid, de gebeurtenissen in gameplay, de humor, de chaos en de controls.. top!! _/-\o_ _/-\o_

• Phusebox
grr en hier is ie nu dus overal uitverkocht... lekker dan

bol.com kan mij dus schrappen als particuliere en zakelijke klant

• LabsTipJr
  • Laatst online: 21-12-2023
g

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
sonicx schreef op woensdag 26 september 2007 @ 13:51:
Hier ook, had nu vandaag mooi tijd om hem te spelen :( :( .

Las dit op xboxworld.nl:
oke net even gebeld met bol.com.

Hou je vast je krijg vandaag alleen de kaart live abbo, de game word pas eind september verstuurd dus die heb je pas eind deze week of anders begin volgende week.

Waarom ze dat hebben gedaan werd me niet duidelijk aan de telefoon maar het is wel zo. beetje slape service van bol.com vind ik persoonlijk

[ Voor 35% gewijzigd door DeepSeven op 26-09-2007 15:32 ]

• LabsTipJr
  • Laatst online: 21-12-2023
Phusebox schreef op woensdag 26 september 2007 @ 15:21:
grr en hier is ie nu dus overal uitverkocht... lekker dan

bol.com kan mij dus schrappen als particuliere en zakelijke klant
Kijk eens goed in de email van Bol.com die je hebt gekregen toen ze vertelden dat ze alles gingen uitleveren. Daarin staat duidelijk dat ze eind-september gaan leveren, dus dat kan nog de rest van de week. Ik heb ook alleen Live Gold ontvangen, de game komt vast snel.

Ik vind het echt goede service dat ze een gratis game geven, dan ga ik niet zeuren over het feit dat de game niet op de dag van release binnen is. Dat beloven ze ook niet in de mail.

• Robin
  • Niet online
Overigens, op http://forums.xbox-scene....4&view=findpost&p=4116908 staat wel een hele brute Halo-mod _O_.

Afbeeldingslocatie: http://homepage.ntlworld.com/craget/halo%20pics%20for%20ebay/IMG_5345.jpg

• Phusebox
James Bond 007 schreef op woensdag 26 september 2007 @ 15:32:
[...]

Kijk eens goed in de email van Bol.com die je hebt gekregen toen ze vertelden dat ze alles gingen uitleveren. Daarin staat duidelijk dat ze eind-september gaan leveren, dus dat kan nog de rest van de week. Ik heb ook alleen Live Gold ontvangen, de game komt vast snel.
dan moet ie dus uiterlijk zaterdag hier zijn... want maandag is het 1 oktober.

Overigens eind september, dat is het vandaag ook wel maar goed ;)

• Thrace Grumble
  • Laatst online: 12-09 01:08

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

DeepSeven schreef op woensdag 26 september 2007 @ 15:28:
[...]

Hier ook, had nu vandaag mooi tijd om hem te spelen :( :( .

Las dit op xboxworld.nl:

[...]
Hmmz...afwachten dus. Heb inderdaad ook alleen de card ontvangen en niet het spel.. Had dus gebeld en ik kreeg ook het standaardverhaaltje dat ze zou mailen en dat ik nog van hen zou horen :P

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 09:46
Erg mooi en cool!

Nog een halo "mod" :D
http://gizmodo.com/gadget...-assault-rifle-303505.php
(kan best al gepost zijn, volg het niet zo hier)

• yzf1kr
  • Laatst online: 12-09 17:22
Wel een coole MOD ja.

Ik haal morgen wel mijn LE versie.
Ik stuur BOL.com morgen wel een mailtje, van een kant mogen we niet zeuren dat we alsnog Halo3 gratis er bij krijgen. Maar als je er echt op zit te wachten is het natuurlijk een zure appel.
En eind september uitleveren betekend dat hij dinsdag bij je thuis is, want als ze zaterdag versturen zijn ze nog op tijd, en maandag bezorgt tante pos tegenwoordig niet meer.

Maar ik kan me niet voorstellen dat hij overal uitverkocht is.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

• ZroBioNe
  • Niet online
Zo stoere mod, dan is het nog wel waard om dat ding naast je scherm te zetten :)

anyway, w000t!
Ik heb ook Halo 3 nu, heb gister ff een stukkie campaign gespeeld, best cool, maar ik vond t niet echt moeilijk en het ging ook wel aardig snel! Stond op normal, misschien is dat het? ;)

Zit nu op stage, maar vanavond ga ik ook ff online spelen.. ben benieuwd.. :)
Het lijkt me ook heel tof om co-op met z'n vieren te doen, erg tof dat deze feature er in zit.

Wie me wil toevoegen op live, mijn gamer tag: zrobione :)

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 11:44
ZroBioNe schreef op woensdag 26 september 2007 @ 16:01:
Ik heb ook Halo 3 nu, heb gister ff een stukkie campaign gespeeld, best cool, maar ik vond t niet echt moeilijk en het ging ook wel aardig snel! Stond op normal, misschien is dat het? ;)
Er werd al in iedere review gezegd dat het verschil Normal en Heroic eigenlijk net iets te groot was, Normal was (veel) te makkelijk voor FPS'ers of mensen die al eerder Halo hadden gespeeld en deze groep moest dus ook eigenlijk beginnen met Heroic.

• Phusebox
grmph, hier is ie dus echt overal uitverkocht, 3 winkels in de buurt geprobeerd

• ravenger
  • Laatst online: 01-09 11:43
ravenger schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 22:50:
[...]

Nee dat is het niet, ik zal het iets duidelijker proberen te omschrijven; Er staat "Information could not be retreived from the Halo 3 server" in het matchmaker scherm, en ik kan ook geen playlist kiezen. Het rare is dat maten van me dat wel gewoon kunnen, en ik heb ook al een custom game tegen ze kunnen spelen.
ik heb nog steeds bovenstaand probleem; dingen die ik heb geprobeerd zijn oa mn router open gooien, maar goed die connection test geeft aan dat alles prima is. Eerst inloggen op Live en dan pas halo opstarten doe ik, maar ik krijg nog steeds die melding.

Verwijderd

Geachte klant,
Onlangs heeft u de game ‘Halo 3 – Legendary Edition’ bij ons besteld met bestelnummer 6236076060.

Wegens een logistiek probleem bij de leverancier hebben we deze game echter niet op tijd kunnen versturen. Om die reden zult u de game niet vandaag ontvangen, zoals in de verzendbevestiging stond. Onze oprechte excuses hiervoor.

We stellen alles in het werk om de bestelling vandaag naar u te versturen.
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice

Ik krijg een beetje het idee dat bol.com een beetje achter loopt..

Verwijderd

Hehe

Geachte klant,

Onlangs heeft u voor € 59,99 de game ‘Halo 3 & Live Gold Abonnement – 12

maanden’ bij ons besteld met bestelnummer xxxxxxxxxx

Wij hebben de Live Goldcard gisteren aan u verstuurd. Vanwege een vertraging heeft u de game echter nog niet ontvangen. Onze oprechte excuses hiervoor.

We stellen alles in het werk om ‘Halo 3’ vandaag naar u te versturen.

Met vriendelijke groet,

bol.com klantenservice

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

waarom zit er geen autosave in zeg!! wat ontZETTEND irritant. Ben gewend gewoon terug te gaan naar mijn dashboard. Wat bijv met Bioshock wel gewoon kan.

Met Halo ga je dan terug naar het laatst waar je "save and quit" hebt gedaan. checkpoints worden niet bewaard. Kan ik !@@#$% 2 chapters weer overnieuw doen :S

There is no art to find the minds construction in the face

• ravenger
  • Laatst online: 01-09 11:43
Muppet schreef op woensdag 26 september 2007 @ 17:44:
waarom zit er geen autosave in zeg!! wat ontZETTEND irritant. Ben gewend gewoon terug te gaan naar mijn dashboard. Wat bijv met Bioshock wel gewoon kan.

Met Halo ga je dan terug naar het laatst waar je "save and quit" hebt gedaan. checkpoints worden niet bewaard. Kan ik !@@#$% 2 chapters weer overnieuw doen :S
Ja had ik ook, had de eerste vier acts gedaan op normal en daarna uitgezet zonder save & quit :D, nu opnieuw begonnen op heroic, speelt wat lekkerder en is wat uitdagender.

• CyberTijn
  • Laatst online: 19:01

HAHAHA! :D 8)7

Gelukkig stoot zelfs een ezel zichzelf niet 2x aan dezelfde steen :z

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:33
Dan ben ik bang dat ik ook de lul ben. :( Hele middag spelen voor niets dus.

De game is trouwens echt vet, zeker op heroic.

Maar ik heb een probleem met coop en multiplayer splitscreen, in de beta werkte splitscreen gewoon naar behoren. Maar nu blijft het scherm op coop gewoon 4:3 en heb ik 2 zwarte balken aan de zijkant van mn hdtv? Kan niets vinden in de instellingen. :(

edit: hele middag spelen naar de klote. Bungie is echt naaiend wat dat betreft, bij Halo 2 had ik ook al problemen dat mn splitscreen ineens door het midden ging terwijl ik daar nooit om had gevraagd. Dit soort praktijken vind ik echt walgelijk :(

[ Voor 26% gewijzigd door DarkShadow op 26-09-2007 18:23 ]

Verwijderd

Phusebox schreef op woensdag 26 september 2007 @ 14:19:
[...]

nou ik bedoel dus, ze leveren eerst aan de klanten waar ze wel aan verdienen.
Dan hopen ze dat de klanten die de "actie" besteld hebben niet allemaal gaan klagen en dat ze zo min mogelijk halo 3's hoeven uit te leveren.
idd waarschijnlijk hebben ze het nog express gedaan ook. In de hoop dat sommige mensen denken dat ze zelf een fout hebben gemaakt, op de rekening staat namelijk dat je alleen een gold card hebt gekocht. Mensen haken door deze omstandigheden sneller af, oftewel bol geeft halo 3 met de gold card niet graag weg
Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 17:44:
Hehe

Geachte klant,

Onlangs heeft u voor € 59,99 de game ‘Halo 3 & Live Gold Abonnement – 12

maanden’ bij ons besteld met bestelnummer xxxxxxxxxx

Wij hebben de Live Goldcard gisteren aan u verstuurd. Vanwege een vertraging heeft u de game echter nog niet ontvangen. Onze oprechte excuses hiervoor.

We stellen alles in het werk om ‘Halo 3’ vandaag naar u te versturen.

Met vriendelijke groet,

bol.com klantenservice
die heb ik ook ontvangen :) Had jij gebeld? want ben wel benieuwd of de mensen die niet hebben gebeld ook dit mailtje ontvangen.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2007 18:25 ]

Verwijderd

dubbel

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2007 18:25 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 18:22:
[...]

idd waarschijnlijk hebben ze het nog express gedaan ook. In de hoop dat sommige mensen denken dat ze zelf een fout hebben gemaakt, op de rekening staat namelijk dat je alleen een gold card hebt gekocht. Mensen haken door deze omstandigheden sneller af, oftewel bol geeft halo 3 met de gold card niet graag weg

[...]

die heb ik ook ontvangen :) Had jij gebeld? want ben wel benieuwd of de mensen die niet hebben gebeld ook dit mailtje ontvangen.
Jup ik had de gebeld naar de klantenservice. Maar volgens mij zou iedereen deze moeten krijgen.

• PWM
  • Niet online

PWM

Vanaf 20.30 tot 17.00 morgen is de tv van mij :)

Ik ga alleen online, dus ik kom jullie wel ergens tegen ;)

Verwijderd

Nou er zijn vandaag ongeveer honderd Halo's door mijn handen gegaan, van alle versies wat, maar nu heb ik dan eindelijk mijn eigen Collectors Edition thuis :D

Aantal beschadigde Collectors Editions viel me nog alles mee trouwens.

/me stop pizza in de oven en de z'n 360 aan...

• ThomasSchrader
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 28-08 16:28
Heb ik dus ook last van, me de hele middag al aan lopen irriteren met me kamergenoot... uiteindelijk maar zoom gedaan, gaat net valt wel wat weg aan bijde zijkanten.
DarkShadow schreef op woensdag 26 september 2007 @ 18:12:
Dan ben ik bang dat ik ook de lul ben. :( Hele middag spelen voor niets dus.

De game is trouwens echt vet, zeker op heroic.

Maar ik heb een probleem met coop en multiplayer splitscreen, in de beta werkte splitscreen gewoon naar behoren. Maar nu blijft het scherm op coop gewoon 4:3 en heb ik 2 zwarte balken aan de zijkant van mn hdtv? Kan niets vinden in de instellingen. :(

edit: hele middag spelen naar de klote. Bungie is echt naaiend wat dat betreft, bij Halo 2 had ik ook al problemen dat mn splitscreen ineens door het midden ging terwijl ik daar nooit om had gevraagd. Dit soort praktijken vind ik echt walgelijk :(

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Ik was er ook al bang voor, net thuis gekomen zag ik een bubbelenvelop in m'n brievenbus liggen: zit er alleen een XBL kaart in.

eenmaal binnen zie ik in m'n mailbox hetzelfde mailtje als hierboven, dat zij er alles aan doen om de game alsnog te versturen.

Ik heb dus NIET hoeven te bellen/mailen met bol, is wel zo netjes van ze :+

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Zo krijg je wel een enorm grote replay-waarde van je game :+

Maar even serieus:
Hebben jullie ook dat na dat Cortana voor je verschenen is de framerate echt gigiantisch inzakt.
De eerste paar keer kon ik gewoon meteen verder spelen, maar de laatste paar keer had ik echt het idee dat mijn Xbox vast aan het lopen was. Moest zeker een halve minuut verder lopen met een fps van ik schat 5. Daarna gaat alles wel weer vlotjes...

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

FeaR1986 schreef op woensdag 26 september 2007 @ 19:02:
[...]

Zo krijg je wel een enorm grote replay-waarde van je game :+

Maar even serieus:
Hebben jullie ook dat na dat Cortana voor je verschenen is de framerate echt gigiantisch inzakt.
De eerste paar keer kon ik gewoon meteen verder spelen, maar de laatste paar keer had ik echt het idee dat mijn Xbox vast aan het lopen was. Moest zeker een halve minuut verder lopen met een fps van ik schat 5. Daarna gaat alles wel weer vlotjes...
ja alleen ongewenst :P dan speel ik wel weer opnieuw op legendary. En iets zegt me dat ik nog genoeg de campaigns af moet voor achievements :P

En die framerate drop totaal geen last van eigenlijk.

There is no art to find the minds construction in the face

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Muppet schreef op woensdag 26 september 2007 @ 19:09:
[...]

ja alleen ongewenst :P dan speel ik wel weer opnieuw op legendary. En iets zegt me dat ik nog genoeg de campaigns af moet voor achievements :P

En die framerate drop totaal geen last van eigenlijk.
Damn....

Dit is dan al het tweede geval van dat mijn Xbox raar doet wat dus niet moet of wat niemand anders heeft. Waarom heb ik zo het idee dat ik een dezer dagen een mooi rood cirkeltje ga zien op mijn 360...

Alleen hopen dat ALS ik de RROD krijg dat pas over een paar dagen is als ik Halo 3 heb uitgespeeld :P

[ Voor 8% gewijzigd door FeaR op 26-09-2007 19:13 ]

• wenze
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-11-2024

Ja dat had ik ook, echt zeer irritant omdat je je xbox toch wel is gewoon met de uitknop uit doet? Ik had eerste stuk gespeelt en nadat hij moest laden (na het vliegen) had ik hem uitgedaan. Ging ik daarna even spelen kon ik mooi opnieuw beginnen. En dan is het ook gelijk niet echt leuk ofzo.

Hoe zit het nou eigen met multi player? Deed altijd Halo 1 via system link en dan speelde we CTF. Maar hoe zit dat nu, lijkt echt net alsof er heel weinig speltypes te spelen zijn. En waar spelen jullie? Is wel leuk om met nederlanders te spelen natuurlijk.

Specs

• PWM
  • Niet online

PWM

FeaR1986 schreef op woensdag 26 september 2007 @ 19:12:
[...]

Damn....

Dit is dan al het tweede geval van dat mijn Xbox raar doet wat dus niet moet of wat niemand anders heeft. Waarom heb ik zo het idee dat ik een dezer dagen een mooi rood cirkeltje ga zien op mijn 360...

Alleen hopen dat ALS ik de RROD krijg dat pas over een paar dagen is als ik Halo 3 heb uitgespeeld :P
Als ik nu een RROD krijg, dan koop ik direct een nieuwe 360 :P

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

PWM schreef op woensdag 26 september 2007 @ 19:27:
[...]

Als ik nu een RROD krijg, dan koop ik direct een nieuwe 360 :P
Zou wel een mooie manier zijn om een goede reden te hebben om een Xbox 360 Elite te kopen... maar om deze Xbox nu te gaan helpen met met dood gaan omdat ik een Elite wil gaat me net wat te ver :P

• Phydomir
  • Laatst online: 21:08

Phydomir

Dennis

Vol goede moed op Heroic begonnen maar ben de Jungle nog niet uit of ik raak al een beetje frustie dat ik zo vaak dood ga. Toch maar weer lekker terug naar Normal.

Vooral de hectiek wordt me iets te veel. Bewaar een hogere moeilijkheidsgraad wel voor co-op :+

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

FeaR1986 schreef op woensdag 26 september 2007 @ 19:02:
[...]
Maar even serieus:
Nu loopt het opeens weer wel lekker, dus hopen dat het een enkel incident was en dat het geen gewoonte gaat worden.

Kreeg net wel toen ik online wilde gaan dat het niet kon:
NOT ALLOWED
Some gamer profiles do not have permission to play on Xbox LIVE. Choose a valid gamer profile or play local to this Xbox 360 console
Maar bleek dus dat mijn Xbox Live Gold af was gelopen |:(

Edit:
En met een vlammenwerper kloten als je een tv met ambilight hebt is heel vet 8)

[ Voor 4% gewijzigd door FeaR op 26-09-2007 19:44 ]

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 23:36
Phydomir schreef op woensdag 26 september 2007 @ 19:37:
Vol goede moed op Heroic begonnen maar ben de Jungle nog niet uit of ik raak al een beetje frustie dat ik zo vaak dood ga. Toch maar weer lekker terug naar Normal.

Vooral de hectiek wordt me iets te veel. Bewaar een hogere moeilijkheidsgraad wel voor co-op :+
Ik heb het ook wel een beetje die frustratie :P Maar ik blijf het toch volhouden. Ik ben nu in die 'zand wereld' om het maar zo even te noemen :)

Ik heb trouwens nog geen bericht gehad dat Dimension Plus mijn Legendary Edition heeft verstuurd :( Ik kreeg gisteren de melding dat hij binnrn was en ik kon betalen. Ik hoopte dus dat hij dan vandaag verzonden zou worden maar helaas :(

[ Voor 18% gewijzigd door Sir_Hendro op 26-09-2007 19:45 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

• PWM
  • Niet online

PWM

Heb overigens nu wel de Legendary staan :)

Blijft cool die helm, en die DVD's ga ik ook zeker kijken.

Verwijderd

Ik zit nu in een van de laatste levels, en irriteer me suf aan hoe lastig de flood, en met name de hele grote, tegen de vlakte gaan..
Heb een beetje een farcry met al die mutanten momentje.

• Metalman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:54
Kort vraagje, misschien dat iemand dit weet: ik heb vanmiddag al een aantal uurtjes lokaal co-op gespeeld (splitscreen), maar ik krijg geen achievements voor het afronden van missies. Krijg je die gewoon niet in lokale co-op, of zie ik iets over het hoofd?

Verder echt een topgame, ik zit aan de buis gekluisterd :D

[ Voor 4% gewijzigd door Metalman op 26-09-2007 19:50 ]

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

PWM schreef op woensdag 26 september 2007 @ 19:44:
Heb overigens nu wel de Legendary staan :)

Blijft cool die helm, en die DVD's ga ik ook zeker kijken.
En je had ook al de Limited Edition staan...

Ik zei het in een DM en nu weer: Halo-fetish :+

Had net even de dvd bekeken die bij de Limited Edition zat, dat wil zeggen welke content erop zat en nog niet de filmpjes bekeken.
Moet eerlijk zeggen dat ik de gamer-pics en thema's een beetje tegen vind vallen. Niet zo mooi afgewerkt als thema's van andere games. Zitten wel wat mooie gamer-pics tussen, maar het gros is niet echt veel bijzonders.
Die animatie-game is trouwens wel humor.

Maar ik klaag niet, want heb vooral de Limited Edition gekocht omdat ik dat ijzeren doosje wel tof vond (al is die helm natuurlijk wel meesterlijk).

• Borgoth
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

:D Halo 3 is hier ook binnen, vanmiddag even gehaald bij de BS. Ben samen met me stiefbroer als een stuk van de campain door gelopen, moet zeggen dat het erg vermakelijk is. Ik heb ook al even lopen kloten met de forge :)
Kom zo ook nog wel even online. Voeg me maar vast toe, gamertag: Zabato

Edit:

Als ik op bungie.net een filmpje wil downloaden zegt hij dat ik mijn live ID eerst moet koppelen aan mijn gamer tag. Maar dat heb ik voor zover ik wet allang gedaan. iemand enig idee hoe dit komt?

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

• Mebus
  • Laatst online: 10-09 19:30
BonzO schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 21:55:
Heb zojuist besloten dat ik een x360 ga halen, mede dankzij halo3, na de eerste 2 delen wil je gewoon deel 3 ook spelen :P
halo 1 en 2 op de xbox, top spellen! Nadat 1 had uitgespeelt kon ik niet wachten op halo 2:-) Zo ik ga nu denk ook x360 kopen met halo 3 uitterraard^^

BABYMETAL LoL - Twitch

• PWM
  • Niet online

PWM

Er hebben vandaag al 1.3 miljoen gamers Halo 3 gespeeld online :) Da's best veel, na 1 dag, en Amerika moet nog uit hun werk komen.

Halo 3 Players Online:124,744
Unique Players (Last 24 Hours): 1,314,185
Matches Logged (Last 24 Hours):4,831,266
UNSC Campaign Kill Count:448,393,003

Bijna een Half Miljard kills in de Campaign :)

[ Voor 47% gewijzigd door PWM op 26-09-2007 20:16 ]

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

PWM schreef op woensdag 26 september 2007 @ 20:15:
Er hebben vandaag al 1.3 miljoen gamers Halo 3 gespeeld online :) Da's best veel, na 1 dag, en Amerika moet nog uit hun werk komen.

Halo 3 Players Online:124,744
Unique Players (Last 24 Hours): 1,314,185
Matches Logged (Last 24 Hours):4,831,266
UNSC Campaign Kill Count:448,393,003

Bijna een Half Miljard kills in de Campaign :)
Noem jij 50 miljoen "bijna"? ;)

Maar even over Halo 3:
Ben nog niet zo heel veel verder, want had vandaag nog andere verplichtinen.
Maar zit nu op een stuk wat me wel heeeeel erg moet denken aan Prey. Niet dat dat zo erg is want dat was ook best een toffe game. Maar verder bevalt het me zeker goed, lekker snelle game-play zoals gewend van Halo _/-\o_

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.