Het grote Halo 3 topic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste
Acties:
  • 9.902 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Uitgespeeld, heb een beetje gemixde gevoelens, misschien om dat dit het ook echt was...
Fight Finished, ga ik me mar eens online laten afslachten..

Verwijderd

Great.

Gisteren de MM in Zoetermeer uitgekafferd omdat ze me Halo 3 niet wilden verkopen. Begrijpelijk omdat het pas sinds vandaag mocht, maar dan moeten ze geen poster met "Nu verkrijgbaar! Halo 3! 45 euro" bij de deur hangen.

Vandaag alsnog gehaald, en vol spanning naar huis gereden...

Red ring of death. I kid ye not. Altijd gedacht dat het iets was wat anderen overkwam. |:(

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
wow... dat is zuur gast..! Heb al meerdere van dat soort berichten gezien.

Afbeeldingslocatie: http://i45.photobucket.com/albums/f93/killianwarrior04/DSC00019-1.jpg

Lijkt me mega fcked up.

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Heeft iemand ook een linkje met verknopte verhaal over Halo 1 en Halo 2? Ik wil graag eerst iets meer weten over het verhaal voordat ik deel 3 ga spelen.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:05

FeaR

In GoT we trust

TheKillingBean schreef op woensdag 26 september 2007 @ 21:14:
Heeft iemand ook een linkje met verknopte verhaal over Halo 1 en Halo 2? Ik wil graag eerst iets meer weten over het verhaal voordat ik deel ga spelen.
Check:
reviews: Halo 3 in de voorbeschouwing

Zijn ook andere sites te vinden, want er is volgens mij al een keer een link gepost met dezelfde soort info.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Schalkie
  • Niet online

Schalkie

mac enzo.

de meest uitgebreide recap die ik heb kunnen vinden (boeken+1 & 2) http://forums.xbox.com/14748829/ShowPost.aspx

Heb mn halo 3 copy hier liggen, maar verwacht mn xbox ergens in de volgende 2 weken pas. Alhoewel een RROD krijgen wanneer je halo 3 erin stopt is nog net iets erger, ik kreeg hem afgelopen donderdag. Vrijdag verzonden en sindsdien aanwezig in Weiterstadt

• HADES2001
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ok ik heb hem momenteel 2X in bezit dacht dat ik nergens meer de legendary kon krijgen dus limited edition gekocht loop ik naar e-plaza hebben ze de legendary staan kon ik niet laten liggen :)

wat ik alleen nog niet heb kunnen uitvinden heb hem momenteel uitgespeeld maar kan ik niet normaal opnieuw beginnen ofzo ? kan alleen zeggen resume game en dan gaat ie verder bij de laatste save punt :S iemand anders hier een oplossing voor ?

EDIT:
Never mind ben weer is scheel heb het al gevonden

wel een onwijs bruut spel alleen de graphics had ik iets beter verwacht

[ Voor 13% gewijzigd door HADES2001 op 26-09-2007 22:13 ]

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-09 21:01
Ik vind Halo3 toch dé teleurstelling van het jaar. Dacht ik dat Heavenly Sword tegenviel, nou Halo valt nog meer tegen. Enige verschil is dat hij 10 euro goedkoper is (Halo3). Het vernieuwd niet, de graphics zijn enorm lelijk en het verhaal vind ik verre van boeiend verteld.

Het is echt enorm jammer dat ik in die Hype ben getrapt en 50 euro verspilt heb.

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

AvanCade schreef op woensdag 26 september 2007 @ 22:22:
Ik vind Halo3 toch dé teleurstelling van het jaar. Dacht ik dat Heavenly Sword tegenviel, nou Halo valt nog meer tegen. Enige verschil is dat hij 10 euro goedkoper is (Halo3). Het vernieuwd niet, de graphics zijn enorm lelijk en het verhaal vind ik verre van boeiend verteld.

Het is echt enorm jammer dat ik in die Hype ben getrapt en 50 euro verspilt heb.
Smaken verschillen doe je niks aan :P

There is no art to find the minds construction in the face

Verwijderd

Dan moet je medal of honour airborne of hour of victory eens proberen.. dat valt pas tegn..
En waar precies waren de graphics enorm lelijk?

En het moet niet veel gekker worden..4 gb masterchief

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2007 23:02 ]

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30

Martinspire

Awesomeness

MOH valt nog wel mee hoor. HOV is inderdaad echt megabagger

Martinspire - PC, PS5, XSX

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Inderdaad, je wordt bijna ziek van die slchte grahics, bagger is het. Lijkt wel een SNES game :z

Voor degene die denkt dat hij geen leven heeft:

http://profile.mygamercard.net/alejandrownz

1000 gamerpoints in Halo 3 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door PWM op 26-09-2007 23:17 ]

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 11:43
Niemand anders problemen met Match Making?

Verwijderd

Heb nu 3 uur erop zitten van Halo en ik ben vind het spel echt spuug lelijk! Begon eerst een campaign met een vriend, maar dan zie je bijna geen verschil tussen bladeren, muren, en bomen. Online kon me ook nog niet echt boeien.

Dit zit zelfs ver onder de Half Life 2 engine, en hoe oud is die al ondertussen. Maar nog steeds prachtiger dan dit.

Gaar schietwerk, gare textures. Zit op de single player ook nog maar in level 1, en heel dat stuk is zo liniair als de tering. Waar is de diepgang in dit spel.. stukje lopen, 20 vijanden, schieten schieten, stukje lopen. En dan die gare manier van springen, beetje een duke nukem cheat mode gevoel.

Verdomme precies wat sommige al eerderen al zeiden, in de hype getrapt.

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Phydomir

Dennis

Is het trouwens ook mogelijk om "random" custom games te joinen. Of moet je dan echt al in die Party zitten. Want zoals ik het nu bekijk kan ik bij matchmaking nergen bv Capture the Flag vinden.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• wenze
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-11-2024
Phydomir schreef op woensdag 26 september 2007 @ 23:25:
Is het trouwens ook mogelijk om "random" custom games te joinen. Of moet je dan echt al in die Party zitten. Want zoals ik het nu bekijk kan ik bij matchmaking nergen bv Capture the Flag vinden.
Ja dat wil ik ook wel graag weten, is toch de leukste gamemode vind ik. Of je moet met elkaar gaan spelen maar ken eigenlijk niemand met een xbox. Ik vind dat je maar weinig keus heb wat betreft de online matches uitkiezen. Zou liever een lijst met games zien.

Specs

• PWM
  • Niet online

PWM

Phydomir schreef op woensdag 26 september 2007 @ 23:25:
Custom games gaan altijd via de Party waar je inzit.

Voor de CTF games moet je de Skirmish Matchmaking list nemen.

Verwijderd

Topicstarter
sommige mensen hebben misschien het gevoel met halo 3 wat ik had met bioshock. Saaie single player. Nu is mij verteld dat bioshock later vet wordt, maar ik vond et gewoon kut spelen. Maar mensen, newsflash:

halo 3 lvl 1 en 2 zijn best gaar. daarna wordt het DE SHIT. echt waar, speel door het wordt echt heel vet. En de gfx vielen me inderdaad een beetje tegen, vooral op een niet HD-TV zag je niet al te veer verschil met halo 2. Maar eigenlijk boeit me dat geen flikker. Het is namelijk zo'n vet en epic spel om te spelen, zowel in single player, als in coop als op live, als met forge: fuck graphics. Als ik een spel wil spelen om de gfx kwaliteit kan ik ook wel WC III filmpjes gaan kijken ofzo.

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 13:25:
[...]

Hmms... 2 uurtjes verder en ondertussen Halo toch maar gekocht! :')

Stond bij de MM, en de beelden die getoont werden trokken mij toch wel aan. Totaal niet lelijk of wat dan ook. Snap eigenlijk ook niet waar ik nou bang voor was.. gewoon knallen! :D
VS
Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 23:25:
Heb nu 3 uur erop zitten van Halo en ik ben vind het spel echt spuug lelijk! Begon eerst een campaign met een vriend, maar dan zie je bijna geen verschil tussen bladeren, muren, en bomen. Online kon me ook nog niet echt boeien.

Dit zit zelfs ver onder de Half Life 2 engine, en hoe oud is die al ondertussen. Maar nog steeds prachtiger dan dit.

....

Verdomme precies wat sommige al eerderen al zeiden, in de hype getrapt.
Leuk he die reclame filmpjes ;)

Ik heb nu 3.5 uur ofzo gespeeld in coop op legendary en we zijn nu bij level 6 van de 9. Dus het gaat echt heel erg snel. Het is echt inderdaad te lineair voor woorden. :) Maar dat wist je van tevoren. Tevens zijn er relatief veel haperingen in het spel als je coop met 4 speelt. Geen idee of dat door de verbinding komt of dat het dan gewoon te zwaar wordt voor men xboxje.

Ik speel zelf dit spel met een aantal mensen die echt heel erg gewacht hebben op deze game maar aan hun reacties te horen vinden ze het tot nu toe tegen vallen al willen ze dat zelf niet graag toegeven.
De makers hebben wel geluk dat de sfeer van halo al zo inspiratieloos is dat ze niet zoveel moeite hebben hoeven te doen om zowel de sp als mp visueel aantrekkelijk te maken. De indoorgebieden in sp en mp zijn gewoon slecht vind ik zelf, terwijl de outdoor gebieden wel vaak sfeervol zijn en ook gewoon erg leuk zijn om te spelen. Ook de MP maps hebben soms last van de inspiratieloze sfeer , wat blijkbaar bij halo hoort als ik de reactie zo lees. :). Maps zoals snowbound of narrows zijn gewoon mja, wat moet ik er van zeggen... Echter zitten er ook zeker wel enkele mooie maps in zoals Valhalla en High Grounds die wel qua graphics erg sfeervol zijn..

Maar ik beleef iig wel plezier aan de game, en dat is toch het belangrijkste neem ik aan :). Gewoon wat social multiplayeren met wat bekenden en op de leukste manieren killen :P

[ Voor 21% gewijzigd door uchiha tijntje op 26-09-2007 23:51 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• AvanCade
Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 22:52:
[...]

Dan moet je medal of honour airborne of hour of victory eens proberen.. dat valt pas tegn..
En waar precies waren de graphics enorm lelijk?
De graphics zijn lelijk omdat het hetzelfde Niveau is als Warhawk, een game die een downloadable is en voor maar 30 euro. Voor een AAA productie verwacht ik toch wel meer Gears graphics, maar daar haalt Halo3 het echt niet bij. Bovendien zie ik regelmatig popups en als toevoeging van de ramp zie je ook nog regelmatig dat objecten pas scherp gesteld worden zodra je er een paar seconden naar kijkt.

Halo3 heeft veel last van aliasing en domme AI (tussen twee blokkades rijden kost voor de AI slechts 10minuten tot ik van ergernis maar zelf het stuur heb gepakt). De productie van deze game heeft denk ik meer gekost dan die van Gears en ik moet toch zeggen dat ik Gears beter en mooier vind.

En ja, MOHA en HOV zuigen enorm, maar dat staat lost van dit topic.

Wat ik nog erger vind is dat mensen door de hype niet durven te zeggen dat de game niet zo goed is als iedereen hun deed geloven. Veel mensen geloven de hype en vinden daarom Halo3 cool. In plaats van andersom.

Voor 30 euro had ik deze game graag gekocht, 50 euro vind ik helaas teveel.

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op woensdag 26 september 2007 @ 23:41:
[...]

VS

[...]

Leuk he die reclame filmpjes ;)

Ik heb nu 3.5 uur ofzo gespeeld in coop op legendary en we zijn nu bij level 6 van de 9. Dus het gaat echt heel erg snel. Het is echt inderdaad te lineair voor woorden. :) Maar dat wist je van tevoren.

Ik speel zelf dit spel met een aantal mensen die echt heel erg gewacht hebben op deze game maar aan hun reacties te horen vinden ze het tot nu toe tegen vallen al willen ze dat zelf niet graag toegeven.
De makers hebben wel geluk dat de sfeer van halo al zo inspiratieloos is dat ze niet zoveel moeite hebben hoeven te doen om zowel de sp als mp visueel aantrekkelijk te maken. De indoorgebieden in sp en mp zijn gewoon slecht vind ik zelf, terwijl de outdoor gebieden wel vaak sfeervol zijn en ook gewoon erg leuk zijn om te spelen. Ook de MP maps hebben soms last van de inspiratieloze sfeer , wat blijkbaar bij halo hoort als ik de reactie zo lees. :). Maps zoals snowbound of narrows zijn gewoon mja, wat moet ik er van zeggen... Echter zitten er ook zeker wel enkele mooie maps in zoals Valhalla en High Grounds die wel qua graphics erg sfeervol zijn..

Maar ik beleef iig wel plezier aan de game, aangezien ik er zelf niet zo'n hoge verwachtingen van had. Gewoon wat social multiplayeren met wat bekenden.
Inspiratie loos, zo zou ik inderdaad het spel kunnen noemen.
Zelfs die kloothommels van de PU doen tegenwoordig mee met hypen. Maar dat was me al opgevallen in de tijd van de XBOX en PS3 launches. Toen de xbox bijna gelaunched werd, riepen die gasten dat het de shit zou worden en dat de sony niet slim bezig was met hun late launch. Ook vonden ze de playstation minder gek.. etc
Toen was de PS3 aan de beurt om te launche, riepen ze dingen als xbox kraker en wat dan ook erbij.
Tja.. euh.. ik ruik euro's.

In hoe verre is zo'n review nou tegenwoordig nog onpartijdig en niet beinvloed.
Laatste tijd merk ik het steeds vaker.. ach wat wil je.. als 12 jaar lid van de PU is het misschien een mooie gelegenheid om die eens op te zeggen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2007 23:52 ]

• Florinsz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-09 11:08
jezus stelletje graphx hoeren hierzo :')

het gaat om de gameplay in de MP en het verhaal in campaign... en ik moet zeggen dat het allebei gewoon geweldig is :D

Verwijderd

WhiteViper schreef op woensdag 26 september 2007 @ 23:53:
jezus stelletje graphx hoeren hierzo :')

het gaat om de gameplay in de MP en het verhaal in campaign... en ik moet zeggen dat het allebei gewoon geweldig is :D
T'is grafisch ook mooi hoor:
Afbeeldingslocatie: http://xs319.xs.to/xs319/07393/170746-Full.jpg.xs.jpg
Afbeeldingslocatie: http://xs319.xs.to/xs319/07393/170779-Full.jpg.xs.jpg

• daandegoeiste
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Heb het spel ook uitgebreid gespeeld, maar ik vind de graphics goed passen bij de game. Sommige explosies van schepen zien er nogal vreemd en lelijk uit, maar de rest is goed te doen :) Het gaat bovendien ook om de sfeer en gameplay.

Verder lees ik dit bij iemand:
Bovendien zie ik regelmatig popups en als toevoeging van de ramp zie je ook nog regelmatig dat objecten pas scherp gesteld worden zodra je er een paar seconden naar kijkt

Dat heb ik nou nog NOOIT gezien! Ik speel zelf ook gewoon hoogste resolutie HD, even voor de duidelijkheid..

• AvanCade
Niet zien en niet willen zien is natuurlijk ook een verschil. Het is er wel degelijk. Ik verzin zoiets niet omdat ik de game prut vind hoor. Daar ben ik weer teveel gamer voor ;)

ps. Dat scherpstellen had Gears ook al.

[ Voor 10% gewijzigd door AvanCade op 27-09-2007 00:28 ]

• HADES2001
  • Niet online
even over dat vanaf level 3 word ie geweldig jammer alleen dat ik hem gisteravond al bijna had uitgespeelt (gister gekocht) alleen kreeg visite dus kon niet doorspelen anders was dat wel gelukt
het spel is te kort
heb wel mezelf voorgenomen alle 4 de moeilijksheidsgrades (eerste al gedaan halverwege de tweede) te doen morgen komt een maat langs maar hier en daar hoor ik verhalen dat coop precies hetzelfde is als single player dan word flanken wel erg makkelijk en loop je idd zo door het spel heen
en dat de poppetjes niet kunnen rijden ben ik helemaal met je eens meestal ga ik rijden totdat ik een tank/voertuig tegen kom waarmee ik kan rijden en schieten en dan zit ik heel snel daar in.

HALO 2 vond ik uitdagender/moeilijker moet ik wel zeggen alleen die opmerking dat halo 2 dezelfde graphics heeft ik zou zeggen haal hem weer is onder het stof vandaan dat is het zeker niet graphics zijn wel beter en ik vind ze ook niet echt slecht alleen ik had beter verwacht dankzij al die super opgepoetste marketing filmpjes en GoW

Verder wel een oke spel multiplayer moet ik nog uittesten eerst even single player doen :)

Verwijderd

Wahey dan. Veel kritiek op het grafische gedeelte lees ik zo, dat verbaasd me wel om eerlijk te zijn. Vind het er prima uitzien, maargoed.

Tjah, co-op multi is echt lachen. lekker met je vriendin door die levels ploegen. Soms wel beetje het "hey, halo 1" gevoel, maar hell :Y) Gelijk maar moeilijkste niveau gezet, dan hebben we dat ook maar gehad. Matchmaking is nog steeds (net zoals in halo 2) bagger traag, maar vermaak me wel ontzettend online =D Push to talk had alleen beter een andere knop toegewezen kunnen krijgen :) Lekkere chaos, en veel mensen bij elkaar. Ik heb iig een leuke dag drmee gehad.

All in all, tof spel. Nee, geen heilige graal, maar gewoon tof ^_^

• bolleh
  • Laatst online: 08:10
heb halo 3 ook gehaald vanmiddag iig :)

maar ben blij dat een collega halo 2 had meegenomen, die eerst maar eens doorspelen voor het verhaal(heb de halo boeken ook gelezen muv de laatste, wil eerst halo 2 spelen)

zal wel wat doorzettingsvermogen kosten denk ik maargoed toch maar ff volhouden want dat maakt het allemaal wel net wat leuker denk ik :)

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 23:36
Ik heb trouwens iets ondekt in Halo 3 wat ik een beetje mis momenteel. In Halo 1 heb je altijd van die grote levels waar je veel vrijheid hebt, Je kunt overal heen lopen waar je wil. Zo had ke bijvoorbeeld dat sneeuw level die je later weer terug moest aflopen met aan het eind een dikke battle tussen wat flood en covenant. Ik vond het dan bijvoorbeeld ontzettend gaaf om de banshee te stelen en dan naar de brug te vliegen die zich hoog boven deze battle bevind. Vervolgens lekker vanaf daar met de sniper en de rocket launcher naar beneden knallen. :D

In Halo 2 was de vrijheid heel erg beperkt en moest je echt een vaste route constant afleggen. Met Halo 3 voel ik al iets meer vrijheid maar nog steeds niet zoveel als dat in Halo 1. Ik zit momenteel dus pas in level 3 (zand level). Dus eh, ben benieuwd of er nog wat van dit soort dingen zal tegen komen.

Momenteel speel ik iig op heroic en dat bevalt zeer goed. Het is lekker pittig maar nog wel te doen. Zodra ik dit af heb ga ik de haar uit mijn hoofd trekken met wat legendary werk :P Ik kan me nog herinnneren dat ik dicht met Halo 1 op de xbox heb gedaan. Ik was toen reuze trots toen ik hem helemaal op legendary had uitgespeeld.
Ik ga tevens pas aan de multiplayer beginnen nadat ik de campaign helemaal af heb omdat ik eerst het verhaal helemaal wil aflopen. :)

Naar mijn mening ben ik in het algemeen zeer te vrede met Halo 3 en het is naar mijn mening veeeel beter dan Halo 2 maar 'nog' niet beter dan Halo 1.

GTA VI - All aboard the hype train!!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
zo halo 3 nu 2 potjes online gedaan. erg vet weer .Ben nu al verdwaald in alle opties die je kan online. echter het zoeken naar een game gaat zo traag, hoe kant dat :S

De SP nog niet aangeraakt

[ Voor 7% gewijzigd door Mars18 op 27-09-2007 01:30 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• SnackMasterFlex
  • Laatst online: 15-08 19:44
Net in een dikke 15 uur achter elkaar legendary uitgespeeld in systemlink coop (op twee 32inch hdtv's met z'n tweeën). Te briljant, sommige situaties zijn zonder twijfel frustrerend moeilijk, maar het spel is geen moment saai. Sterker nog, na een uur of 12 had ik echt het idee dat ik er al een heel spel op had zitten.

Laatste achievement bericht: "425 achievement points on 4 achievements" voor alle moeilijkheidsgraden en het laatste level :D

Daarna even multiplayer geprobeerd, speelt prettig. Het "Theater" onderdeel is helemaal fantastisch. In het eerste potje (die 4 spelers oefen potjes) gewonnen en voor de grap ff naar de re-run gekeken in theater. Daar zag ik iets wat mij eerder niet opviel. Een tegenstander springt over een gat op mij af, met een meter of 10 tussen ons gooien wij alle twee op hetzelfde moment een granade. Die van mij is een blauw glinsterende sticky granade en die van hem een normale. Vervolgens onploft hij en heb ik een kill er bij. Nou dat is niet precies wat er gebeurde.......in de slowmo zie je dat halverwege die 10 meter tussen ons de twee granaten elkaar raken of sterker botsen. De sticky granade van mij is blijkbaar in de engine zwaarder waardoor die na de klap tussen de granaten direct naar de grond valt en zijn normale granaat is lichter en stuiterd een beetje naar rechts terug naar hem. Laat hij nu ook naar rechts gelopen zijn en dood gaan door 1 schot vanmij precies na de explosie. :D geluk moet je afdwingen ;)

voor mensen die dit lange verhaal ook echt gelezen hebben stuur mij maar een message op friends (snakmasterflex) of kijk bij mijn halo online files op het xboxlive netwerk daar staat een kort filmpje hiervan.

• CyberTijn
  • Laatst online: 12-09 19:01
Voordat ik weer online ga spelen ga ik ook eerst de campaign voltooien.
Zat net in een match een beetje te babbelen met een of ander ventje, vraagt ie "Have you completed the campaign yet?". Dus ik zeg "no, not yet....".

Vervolgens gaat ie me uitgebreid zitten vertellen hoe het af loopt.... :(
En bedankt jochie!

• Postius
  • Laatst online: 25-08-2021
CyberTijn schreef op donderdag 27 september 2007 @ 03:42:
Voordat ik weer online ga spelen ga ik ook eerst de campaign voltooien.
Zat net in een match een beetje te babbelen met een of ander ventje, vraagt ie "Have you completed the campaign yet?". Dus ik zeg "no, not yet....".

Vervolgens gaat ie me uitgebreid zitten vertellen hoe het af loopt.... :(
En bedankt jochie!
Hahahaha daarom speel ik ook eerst zelf de SP uit :p. Ik vind Halo 3 tot nu toe goed wegspelen mischien overhypt maar dat idee heb ik bij elk gehypt spel. Het knalt goed weg en het verhaal is aardig, ik vind de graphics gewoon in tyische halo stijl en er zitten wel sfeervolle plaatjes tussen. De muziek is wel weer echt erg sterk.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Verwijderd

Tis gewoon Halo 2 HD qua graphics. Ik vindt Half Life 2 er op m'n PC nog beter uitzien en die engine is fokking 3 jaar oud. Ik heb die mega hype rondt deze game nooit begrepen maar goed. Het is jammer dat voor sommige mensen hier de 360 heilig verklaard is en de naam Halo 3 alleen al bij die mensen verantwoordelijk is voor een wat harder dan normaal mannelijk geslachtsorgaan ( laten we het netjes houden ) Hij knalt lekker weg, behoolijk lineair maar ok. Misschien dat ik morgen een iets positievere mening heb, want ik begin net aan level 3, dat zag er al wat beter uit vergeleken met die lelijke binnenlevels. Ik weet dat graphics niet heilig zijn en gameplay op de eerste plaats komt, maar ik had er duidelijk meer van verwacht. Op dit moment ben ik wel blij dat m'n box gemod is, heeft me 65 euro bespaard.

Don't believe the hype :O

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2007 04:21 ]

• Ace
  • Laatst online: 12-09 19:33

Ace

Happy Happy Joy Joy

Is het mogelijk om gewoon je speltype te kiezen en dat dan ook daadwerkelijk te blijven spelen?

Ik wil gewoon CTF (social of ranked, dat boeit me niet) maar elke game is weer een complete verrassing met VIP, Elemenatio, Sniper crap, Drop The Bomb etc. Leuk om een keer te proberen maar het liefst speel ik gewoon heel de avond CTF op Valhalla :P

Ik weet dat dit in Custom games kan maar dan moet je 12-16 man kunnen inviten, je krijgt daar niet automatisch joiners als je zoiets opzet :?

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:09
Ik wordt zo moe van dat Halo 2 HD graphics gelul. Stop Halo 2 eens in je xbox360, toen ik dat deed viel het me pas op hoe lelijk die game is op een hdtv. Ik vind de buitenlocaties fantastisch, net als gears of vele andere games.

Naja voor mij is het grootste minpunt dat ze bij Bungie hebben besloten om splitscreen coop/multiplayer te verneuken door mij 2 zwarte balken te laten zien. Daarnaast is het hele save verhaal ook onzinnig.

Nog een vraagje trouwens? Wordt je singeplayer progress ook gesaved als je coop de game speelt? Bij mij stond er alleen maar end game bij splitscreen coop en kon ik niet verder in mn eentje.
Ik vind het menu er prachtig uit zien, maar wel zwaar verwarrend.

Other than that, prachtige game en totaal de hype waardig.

• Phydomir
  • Nu online

Phydomir

Dennis

DarkShadow schreef op donderdag 27 september 2007 @ 07:01:
Ik wordt zo moe van dat Halo 2 HD graphics gelul. Stop Halo 2 eens in je xbox360, toen ik dat deed viel het me pas op hoe lelijk die game is op een hdtv. Ik vind de buitenlocaties fantastisch, net als gears of vele andere games.
De buitenlocaties zien er schitterend uit. Maar zoals het 2e level binnen dat is echt bedroevend hoor. Heel veel aliasing en de models van je team maten zijn ook pre half life 2. Deze game haalt het grafisch echt niet bij GoW of Bioshock.

Ik ben er nog niet helemaal over uit wat ik van de game vind. SP heb ik tot nu toe alleen de 1e twee level gedaan en MP een potje of 6 en heb een beetje een so, so gevoel. Het trekt me er in ider geval zeker niet in zoals bij m'n laatste twee games, Bioshock en Blue Dragon.

o ja, ik suck trouwens nog vrij hard in MP. Dus voor mensen die een easy kill willen. Gamertag staat onder m'n nick ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Phydomir op 27-09-2007 08:07 ]

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 21:55
Gisteren in coop zitten spelen en dat was weer ouderwetse Halo fun! Lekker crossen met de Warthog ;)
Enige wat flink irritant is dat hij het beeld in splitscreen op 4:3 zet (of in ieder geval een zwarte balk aan elke kant) en dan betaal je flink geld voor je hdtv :( :P

Flickr | Lego collectie

• TheKillingBean
  • Laatst online: 06-08 18:20
Voor de mensen die denken dat Halo 3 hetzelfde uitziet als Halo 2 hier een linkje met de vergelijkingen:
http://www.gamespot.com/f....html?tag=topslot;title;1

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

• DarkShadow
Phydomir schreef op donderdag 27 september 2007 @ 08:02:
[...]

De buitenlocaties zien er schitterend uit. Maar zoals het 2e level binnen dat is echt bedroevend hoor. Heel veel aliasing en de models van je team maten zijn ook pre half life 2. Deze game haalt het grafisch echt niet bij GoW of Bioshock.

Ik ben er nog niet helemaal over uit wat ik van de game vind. SP heb ik tot nu toe alleen de 1e twee level gedaan en MP een potje of 6 en heb een beetje een so, so gevoel. Het trekt me er in ider geval zeker niet in zoals bij m'n laatste twee games, Bioshock en Blue Dragon.

o ja, ik suck trouwens nog vrij hard in MP. Dus voor mensen die een easy kill willen. Gamertag staat onder m'n nick ;)
Klopt van die models idd, viel me ook op dat die echt wel heel weinig polygonen hadden. Toch is Halo2 echt een stuk grijzer en lelijker nog, speel het gewoon maar weer een keer en je ziet wat ik bedoel ;)

Maar ik ben het wel met je eens dat ze best wat meer moeite hadden mogen steken in de binnenlocaties en models van je teammates. Qua belichting is het trouwens volledig in orde, ook qua particles en explosies, dat vind ik zon beetje weer het mooiste wat ik tot nu toe heb gezien. Een beetje vreemde ervaring dus.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
[TAG]Speedy schreef op donderdag 27 september 2007 @ 08:25:
Gisteren in coop zitten spelen en dat was weer ouderwetse Halo fun! Lekker crossen met de Warthog ;)
Enige wat flink irritant is dat hij het beeld in splitscreen op 4:3 zet (of in ieder geval een zwarte balk aan elke kant) en dan betaal je flink geld voor je hdtv :( :P
wtf? ik heb dit spel juist alleen besteld voor splitscreen co-op en online play.... ga me niet zeggen dat je dan met zo'n miezerig klein schermpje moet spelen?

zucht... nu al teleurstelling nummer 2 voor ik em heb zelfs

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 11:44
Toen ik gisteren thuis kwam van het werk stond mijn pakketje van bol.com er ook :) Halo 3 en een Premium x360 (met bijpassende doos trouwens, ziet er mooi uit).

Ben de hele avond bezig geweest op Heroic in m'n eentje en zit nu in level 5, en ik heb genoten van ieder moment. Wat een massale battles zitten er in deze game. Op sommige punten heb ik wat betreft Graphics inderdaad zoiets gehad van: 'Hmm, dat hadden ze vast mooier kunnen doen' maar over het algemeen vind ik de game er hartstikke sfeervol uitzien. Ik speel op een standaard 60hz 55cm TV en de kleuren spatten van m'n scherm af, vooral de explosie van de Scarab was ongekend gaaf. Ik snap dus ook niet hoe sommige mensen deze game zo lelijk kunnen vinden, heb je de settings van je X of je TV wel goed staan vraag ik me af?

• Phydomir
  • Nu online

Phydomir

Dennis

DarkShadow schreef op donderdag 27 september 2007 @ 09:19:
[...]

Klopt van die models idd, viel me ook op dat die echt wel heel weinig polygonen hadden. Toch is Halo2 echt een stuk grijzer en lelijker nog, speel het gewoon maar weer een keer en je ziet wat ik bedoel ;)
Deel 2 nooit gespeeld :/

Anway, wat wel echt heel cool is zijn detachable turrets. Lekker raggen _/-\o_

Verwijderd

Tja sorry maar dit is juist wat ik bedoel. Moet je die textures zien. Pak bijvoorbeeld plaatje 2. Er zit volgens mij geen verschil in texture tussen die berg en dat ijzeren voorwerp. Behalve dan dat de kleur bij de een wat donkerder is.

Totaal onrealistisch en had echt veel meer tijd in gemoeten. Misschien is het spel zelf grafisch niet eens zo bagger (kijk bijvoorbeeld maar naar die boom) maar die textures kunnen anno 2007 echt niet meer hoor. Een goede developper kan jou met mooie textures, grafisch makkelijk in de maling nemen. Hier wordt het niet eens geprobeerd ( kijk maar eens de deur post van die auto, bovenste plaatje, probeer maar de strakheid eruit te halen.. allemaal blur effecten).

Verwijderd

Gehyped istie zeker, maar toch vind ik het tot nu toe een geweldige game. De graphics vind ik wel mooi, niet bijzonder maar gewoon netjes met sfeer. Alliasing valt me wel beetje tegen, maar slecht is het grafisch zeker niet te noemen imo. Ik vind de gameplay echt heerlijk, en ik geniet van ieder lvl tot nu toe.
Iets wat ik trouwens vreemd blijf vinden is het formaat van Master Chief, ik snap wel dat hij groot is maar toch vind ik het maar een lomp gezicht als ik achter die "dwergjes" aanloop. :p

Hoe dan ook veel mensen hebben deze game bij zichzelf er flink in gehyped, en tsja dan valt het altijd wel wat tegen. Ik ben gewoon van de voorgaande delen uitgegaan, en wilde een 360 versie, en ik ben dik tevreden. :)

• ravenger
  • Laatst online: 01-09 11:43
Woei, ik heb matchmaking eindelijk werkend, schijnbaar lag het aan mn router, hoewel ik in de Connection Test gewoon NAT open kreeg. Ik heb de firmware van dat ding upgedate en ineens doet ie et :P

• wenze
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-11-2024
Zijn er ook mensen die via irc afspreken op een potje te spelen? Of melden jullie gewoon alle gamertags die hier langskomen als vriend aan? Aangezien ik nog geen vrienden heb om mee te spelen...

Specs

Verwijderd

8)7 gister ook tot 2 uur 's nachts de game gespeeld en
ik moest er bekant achter vandaan getrokken worden :9~
wat een vet spel! grafisch vind ik hem perfect!
maar ik kan me voorstellen dat sommige het minder vinden,
want op een normale tv lijkt het soms net halo2 inderdaad...

vrijdag lekker met 10 die-hard halo fans bij mij thuis knallen
met halo3.... :*)

• Sir_Hendro
Hehe ik dacht de heletijd dat het woestijn level, level 3 was. Maar dat bleek level 6 te zijn. Dat betekend nog maar 3 levels te gaan en dat vind ik wel enigsinds jammer. Ik heb nu ongeveer 8 uurtjes heroic erop zitten.

• McPoowl
  • Laatst online: 12-09 20:09
Ik heb er ook helemaal geen problemen mee :D
gisteren avond, nadat 2 vrienden terug waren van het werk, coop campaign begonnen, was gewoon dik lachen :D. beetje aankloten tussendoor, maar natuurlijk wel de filmpjes en de gesprekken blijven volgens. Ongeveer een half uur over een level gedaan, en we hebben er nu 2 af.

Ben benieuwd, maarja, MP houdt me wel ff zoet denk ik :D
top spel!

Verwijderd

Hmm, het is bol.com zo te zien niet gelukt om gisteravond halo3 te versturen....post is net geweest zonder halo3 .. |:(

Morgen dan hoop ik maar

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
[TAG]Speedy schreef op donderdag 27 september 2007 @ 08:25:
Ja echt klote is dat :/ Heb jij toevallig je Xbox 360 aangesloten met een VGA-kabel ?

Het lijkt wel of dat het niet helemaal zo hoort namelijk... mensen met Component of HDMI hier ook last van? In reviews heb ik daar ook helemaal niks van gelezen.

Verwijderd

Thomaszki schreef op donderdag 27 september 2007 @ 11:36:
[...]

Ja echt klote is dat :/ Heb jij toevallig je Xbox 360 aangesloten met een VGA-kabel ?

Het lijkt wel of dat het niet helemaal zo hoort namelijk... mensen met Component of HDMI hier ook last van? In reviews heb ik daar ook helemaal niks van gelezen.
Ik heb hetzelfde gemerkt. Op een gewone scart aansluiting.

Verwijderd

Is dat niet te veranderen in de instellingen dan?

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 21:55
Thomaszki schreef op donderdag 27 september 2007 @ 11:36:
[...]

Component. En het is helaas niet aan te passen :(

Gisteren wat gegoogled, maar het schijnt bekend te zijn ;)

Flickr | Lego collectie

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 09:45:
[...]

Tja sorry maar dit is juist wat ik bedoel. Moet je die textures zien. Pak bijvoorbeeld plaatje 2. Er zit volgens mij geen verschil in texture tussen die berg en dat ijzeren voorwerp. Behalve dan dat de kleur bij de een wat donkerder is.

Totaal onrealistisch en had echt veel meer tijd in gemoeten. Misschien is het spel zelf grafisch niet eens zo bagger (kijk bijvoorbeeld maar naar die boom) maar die textures kunnen anno 2007 echt niet meer hoor. Een goede developper kan jou met mooie textures, grafisch makkelijk in de maling nemen.
Maar dit is gewoon Halo.
Het zou dom zijn als men nu in bij Halo3 opeens de hele feel&look overboord zou gooien omdat volgens de "kenners" alles nu veel beter kan.

Het detail in de textures is t.o.v. Halo2 een stuk vooruit gegaan, maar natuurlijk kan je nu niet opeens totaal andere kleuren gaan gebruiken.

Wat ook al meeredere malen vermeld is dat men bij Bioshock en GoW heel makkelijk gebruik maakt van donkere beelden. Als het beeld donker is dan ziet het er vanzelf opeens beter uit. Dat is juist de kracht van Halo, dat zich niet alles in het donker of in de schemering afspeelt. Dat het daardoor opvalt dat dingen minder gedetailleerd zijn is jammer, maar het zij zo.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Verwijderd

Valt me trouwens op nu ik mijn legendary edition binnen heb dat het kleine zwarte boekje uit de Limited edition er niet in zit..

Verwijderd

ik vrees dat het echt waar is van die 4:3 aspect ratio.. op DIT forum staat de confirmation..
(hoop gekissebis maar het komt er op neer dat het vanaf de beta versie al zo is..)

edit: 4:3 is in co-op mode just so u kno

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2007 11:59 ]

• DarkShadow
Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 11:58:
ik vrees dat het echt waar is van die 4:3 aspect ratio.. op DIT forum staat de confirmation..
(hoop gekissebis maar het komt er op neer dat het vanaf de beta versie al zo is..)

edit: 4:3 is in co-op mode just so u kno
Toch belachelijk. Het mag dan wel de juiste aspect ratio zijn, ik vond de oplossing bij Gears of War toch een stuk charmanter. Dit lijkt helemaal nergens op. Zwarte balken zijn zeker met een hdtv not done, ze kunnen helemaal met hun geneuzel over de juiste ratio de pot op, als het in andere games wel goed werkt dan moet het bij Halo ook goed kunnen.

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 11:55:
Valt me trouwens op nu ik mijn legendary edition binnen heb dat het kleine zwarte boekje uit de Limited edition er niet in zit..
Zit er in die Legendary Edition nu het gewone Halo 3-spel dus de versie die je voor de normale prijs van €59,00 kan kopen of heb je ook de box zoals in de Limited Edition?

Replay-waarde wordt voor mij nu ook opeens een stuk hoger.

Kom er net achter dat ik geen achievements krijg wanneer dit wel zou moeten.
Gelukkig was ik nog niet zo heel erg ver....

En nee, ik speel de game niet op easy :P

Verwijderd

Dat boekje van de LE zit bij jou in je bonus DVD, dus alles digitaal.
Gelukkig heb je daarom geen gekut met bekraste schijfjes

• HADES2001
  • Niet online
Over dat boekje viel mij ook op ja de reden dat ik bijde limited edition en legendary edition hou kost wel een bak geld maar als verzamelaar mag ik niet zeuren

en dat eeuwige verhaal over halo 2 er hetzelfde uitziet gelukkig is nu het bewijs er maandagavond nog 1X voor het verhaal heel snel uitgespeelt en de graphics zijn echt beter.
En over dat donker en licht verhaal denk niet dat dat opgaat voor Bioshock maar bioshock heeft ook heel veel meer schaduw effecten en dat doet al heel erg veel een spel als HALO fast action shooter wil je ook niet in het donker spelen dan zie je helemaal niks.

maarja net mn bed uit iets te laat gemaakt gister met HALO nu snel weer verder

• PWM
  • Niet online

PWM

Mijn headset is kaduuk, maar als iemand even Coop door de campaign wil, Peewee79 is nu online ;)

• DarkShadow
FeaR1986 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 12:10:
[...]

Zit er in die Legendary Edition nu het gewone Halo 3-spel dus de versie die je voor de normale prijs van €59,00 kan kopen of heb je ook de box zoals in de Limited Edition?

Replay-waarde wordt voor mij nu ook opeens een stuk hoger.

Kom er net achter dat ik geen achievements krijg wanneer dit wel zou moeten.
Gelukkig was ik nog niet zo heel erg ver....

En nee, ik speel de game niet op easy :P
Is daar een oplossing voor dan? En waar hoor je achievements te krijgen?

• DarkShadow
PWM schreef op donderdag 27 september 2007 @ 12:30:
Mijn headset is kaduuk, maar als iemand even Coop door de campaign wil, Peewee79 is nu online ;)
zit nu op mn werk. Maar zodra ik thuis ben zal ik je eens toevoegen :)

• UTwizard
DarkShadow schreef op donderdag 27 september 2007 @ 12:37:
En waar hoor je achievements te krijgen?
Tijdens het spelen van de Campaign krijg je Achievements, ik heb er tenminste al een aantal gehad op Heroic, geen idee of het op Easy en Normal ook zo is.

• McPoowl
  • Laatst online: 12-09 20:09
Zou niet moeten uitmaken volgens mij, sowieso de "Fear the pink mist" achievement is heel makkelijk te halen ( 5 kills met needler ) en in level 1 de "Used Car Salesman" ook :>

Verwijderd

FeaR1986 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 12:10:
[...]

Gewoon het normale spel als in de winkel, alleeen is het hoesje zwart :) en de cover is iets anders.
En dan nog een ander doosje met 2 dvds.

De achievements zijn best te doen.. zojuist de Grunt birthday skull gevonden, mijn favoriet uit halo 2, minder zwaartekracht..

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2007 12:47 ]

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

yzf1kr schreef op donderdag 27 september 2007 @ 11:45:
[...]

Maar dit is gewoon Halo.
Het zou dom zijn als men nu in bij Halo3 opeens de hele feel&look overboord zou gooien omdat volgens de "kenners" alles nu veel beter kan.

Het detail in de textures is t.o.v. Halo2 een stuk vooruit gegaan, maar natuurlijk kan je nu niet opeens totaal andere kleuren gaan gebruiken.

Wat ook al meeredere malen vermeld is dat men bij Bioshock en GoW heel makkelijk gebruik maakt van donkere beelden. Als het beeld donker is dan ziet het er vanzelf opeens beter uit. Dat is juist de kracht van Halo, dat zich niet alles in het donker of in de schemering afspeelt. Dat het daardoor opvalt dat dingen minder gedetailleerd zijn is jammer, maar het zij zo.
Halo en binnen geen donkere gedeelten? Ik ben het vaak zat tegen gekomen in ieder geval. :)

Verwijderd

ik ben het nog niet tegengekomen ergens,
maar kan je nou ook "clans" maken net zoals in Halo2 ?

want op internet en in het spel ben ik het nog niet tegengekomen...

• Mars18
vanochtend werkte match making helemaal niet.

Maar 5 games gedaan tot nu toe.

Wel de SP gestart vanochtend. echt leuk level dat 1e.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 11:23:
Hmm, het is bol.com zo te zien niet gelukt om gisteravond halo3 te versturen....post is net geweest zonder halo3 .. |:(

Morgen dan hoop ik maar
grr meen je niet... lekker dan

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Verwijderd

Dit wilde ik jullie niet onthouden. Het is niet echt game gerelateerd, maar zeker wel Halo gerelateerd. Dit is voor de liefhebbers die uitkijken naar de Halo verfilming. Hier een zeer vet filmpje van hoe het misschien wel er uit gaat zien.

• Blue-eagle
  • Niet online
Heb gisteravond een uurtje of 3 gespeeld en.. wat een teleurstelling zeg. Grafisch, single player, multi player, het is allemaal net niet bijzonder of interessant. Zelfs de controls zijn irritant - waarom kan je niet gewoon met 1 stick gas geven en sturen? Nu zit ik constant te prutsen met twee sticks, de camera zweeft constant om je heen als je in een hoekje gedreven bent en werken de controls opeens weer omgekeerd...

Wellicht dat de fans dit niet willen horen allemaal, maar voor sceptici die meer willen dan "wow gaaf man"-reviews, bij deze mijn mening.. ;)

• Borgoth
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 13:44:
Dit wilde ik jullie niet onthouden. Het is niet echt game gerelateerd, maar zeker wel Halo gerelateerd. Dit is voor de liefhebbers die uitkijken naar de Halo verfilming. Hier een zeer vet filmpje van hoe het misschien wel er uit gaat zien.
die is een paar dagen geleden idd. al langs geweest, maar dat houd niet in dat het geen mooi filmpje is :)

Online is erg vermakelijk, zeker dat je echt bij eve goede zpelers word gezet. In halo 2 werd ik regelmatig tussen de "high lvl" personen neer gezet.

edit:
Blue-eagle schreef op donderdag 27 september 2007 @ 13:52:
Heb gisteravond een uurtje of 3 gespeeld en.. wat een teleurstelling zeg. Grafisch, single player, multi player, het is allemaal net niet bijzonder of interessant. Zelfs de controls zijn irritant - waarom kan je niet gewoon met 1 stick gas geven en sturen? Nu zit ik constant te prutsen met twee sticks, de camera zweeft constant om je heen als je in een hoekje gedreven bent en werken de controls opeens weer omgekeerd...

Wellicht dat de fans dit niet willen horen allemaal, maar voor sceptici die meer willen dan "wow gaaf man"-reviews, bij deze mijn mening.. ;)
inderdaad erg jammer dat de controls verander zijn, sturen is erg lastig geworden.

[ Voor 35% gewijzigd door Borgoth op 27-09-2007 13:58 ]

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Verwijderd

Zeker nooit halo 1 en/of 2 gespeeld, controller layout is even wennen, maar prutsen met 2 sticks? je speeld het hele spel toch met 2 sticks.
En grafisch ziet het er goed uit, niet het beste van het beste, maar goed genoeg.. (al had een extra aa niet slecht geweest)

Verwijderd

volgens mijn filosofie leraaar mag jij geen mening geven, omdat je er minder verstand van hebt dan de mensen die een positive mening hebben gegeven. Ik moet hem dan ook gelijk geven hier :+

• UTwizard
Hoezo zijn de Controls veranderd dan? Aan het lopen/kijken/besturen is niks veranderd, alleen het reloaden en granaten zitten op andere plekken?

• Mars18
Trouwens ik vind die LE editie best wel klote, die zwarte box is echt slecht gemaakt. best jammer.

• Sir_Hendro
Borgoth schreef op donderdag 27 september 2007 @ 13:56:
[...]

Inderdaad erg jammer dat de controls verander zijn, sturen is erg lastig geworden.
De controls zijn dan wel lichtelijk veranderd (was wel even wennen) maar de besturing van de voertuigen is echter ongewijzigd gebleven hoor :)

Momenteel zit ik in het laatste level. Het zijn er trouwens 10 en niet 9 zoals mensen mij eerder hadden verteld :9
De eerste levels van de campaign zijn wel 'oke' maar verderop in het spel vind ik het wel erg leuk worden vooral vanaf de 'Ark' en verder.

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

UTwizard schreef op donderdag 27 september 2007 @ 12:40:
[...]

Tijdens het spelen van de Campaign krijg je Achievements, ik heb er tenminste al een aantal gehad op Heroic, geen idee of het op Easy en Normal ook zo is.
Je hoort na elk leven een Achievement te krijgen op alles moeilijkheidsgraden vanaf Normal (dus alleen op easy niet). En dan natuurlijk nog de Achievements van online...

Dus ik begin gewoon overnieuw en hopelijk krijg ik ze dan wel....

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Heeft er hier iemand meer last van het feit dat je 10 keer dezelfde map krijgt in 20 potjes.... Heb nu snowbound echt wel gezien zeg. Meest trieste map van het hele spel en ik krijg hem iets te vaak naar mijn zin :) Geef mij maar valhalla of high ground!

Maar vandaag de single player coop uitspelen denk ik. We zijn nu in level 6. Dus dat moet wel lukken :P

[ Voor 17% gewijzigd door uchiha tijntje op 27-09-2007 14:51 ]

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Geldt dat "disk replacement programm" voor de LE nou ook voor de extra bonus DVD of alleen voor de game DVD? Valt niet echt duidelijk uit dat formulier op te maken. De game zelf bevat bij mij enkele lichte beschadigingen en is gelukkig gewoon speelbaar, maar die bonus disk is compleet fubar. MS slaat in mijn ogen weer een compleet modderfiguur door "the biggest entertainment release since…." te voorzien van een verpakking die niet eens de disks op hun plaats weet te houden.

Desalniettemin heb ik me gisteravond prima vermaakt met de game. Het doet de toch wat zure nasmaak van deel 2 een beetje vergeten en krijg weer helemaal die Halo 1 vibe te pakken.

• Mars18
Shiverzz schreef op donderdag 27 september 2007 @ 15:00:
Geldt dat "disk replacement programm" voor de LE nou ook voor de extra bonus DVD of alleen voor de game DVD? Valt niet echt duidelijk uit dat formulier op te maken. De game zelf bevat bij mij enkele lichte beschadigingen en is gelukkig gewoon speelbaar, maar die bonus disk is compleet fubar. MS slaat in mijn ogen weer een compleet modderfiguur door "the biggest entertainment release since…." te voorzien van een verpakking die niet eens de disks op hun plaats weet te houden.

Desalniettemin heb ik me gisteravond prima vermaakt met de game. Het doet de toch wat zure nasmaak van deel 2 een beetje vergeten en krijg weer helemaal die Halo 1 vibe te pakken.
Geldt dat "disk replacement programm" iets gemist ?
bij mij zit ook beetje kleine krasjes

• deeltje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-05-2023

deeltje

.Part of my particles are part

Ik ben compleet nieuw met Halo, dus misschien mis ik wat basis-kennis, maar ik snap geen **** van de multiplayer opties.

Ik zou graag een bepaalde map en een bepaald game-type willen uitkiezen alvorens ik online ga spelen. Een lijst met maps/game-types kan ik echter nergens terugvinden en ondertussen begin ik me er vrij hard aan te ergeren dat ik die optie niet heb maar met matchmaker random ergens in een game wordt gegooit.

Ik heb heel wat afgezocht (google/bungie etc.) maar ik kom er niet uit,
hoe kan ik, zonder dat ik zelf een game naar keuze start en wacht tot er iemand joined, een game naar keuze joinen?

[ Voor 6% gewijzigd door deeltje op 27-09-2007 15:43 ]

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Mars18 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 15:08:
Geldt dat "disk replacement programm" iets gemist ?
bij mij zit ook beetje kleine krasjes
Kijk maar op xbox.com bij 360 ondersteuning. Kan geen linkjes plaatsen vanwege die friggin' proxy hier...

• Blue-eagle
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 13:58:
[...]

Zeker nooit halo 1 en/of 2 gespeeld, controller layout is even wennen, maar prutsen met 2 sticks? je speeld het hele spel toch met 2 sticks.
En grafisch ziet het er goed uit, niet het beste van het beste, maar goed genoeg.. (al had een extra aa niet slecht geweest)
Heb alleen Halo 2 gespeeld op de PC, dat was makkelijker ;) Wat de 2 sticks betreft, ik speel veel race games. Gas geven doe je of met je rechter trigger, of door 1 (niet 2) stick vooruit te duwen. Sturen gaat dan vervolgens met diezelfde stick, door hem links of naar rechts te duwen.

In Halo 3 moet ik met de rechter stick gas geven en met de linker sturen, wat enorm onnatuurlijk voelt. Als je dan een bocht naar links-achteren wilt maken en je rijdt ergens tegen aan dan verspringt je camera waardoor de controls ineens precies andersom werken :D

Kijk.. in eerdere Halo games was dat normaal, voertuigen in een shooter waren vaak slecht gemaakt, ze sliden overal naartoe, geen grip, accelereren en remmen leek nergens op, et cetera. Maar in Halo 3 had ik veel meer verwacht van het rijden in de diverse apparatuur.
Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 13:58:
[...]

volgens mijn filosofie leraaar mag jij geen mening geven, omdat je er minder verstand van hebt dan de mensen die een positive mening hebben gegeven. Ik moet hem dan ook gelijk geven hier :+
Vertel je filosofie leraar maar dat een negatieve mening gevormd kan worden door een ander verwachtingspatroon en een ander perspectief, een perspectief die nooit door een optimist (en Halo-fan) waargenomen kan worden ;) Ja, ik ben een pessimistische n00b die het spel verkeerd speelt. Sue me, vind er nog steeds niks aan :P

• NightHawk4
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Shiverzz schreef op donderdag 27 september 2007 @ 15:29:
[...]

Kijk maar op xbox.com bij 360 ondersteuning. Kan geen linkjes plaatsen vanwege die friggin' proxy hier...
Zoals u misschien ook heeft gezien, kunnen er beschadigingen opgetreden zijn
met de Halo 3, Limited Edition Xbox 360.
Als dit de game dvd betreft, kunt u uw klant eventueel de dvd van de normale
Halo3 versie meegeven, deze is exact het zelfde qua game. De defecte lim
editions kunt u dan bij uw distributeur retour aanvragen.
Of u stuurt uw klant naar http://www.xbox.com/nl-NL/support/xbox360/ u
boven aan de info betreffende Halo 3 lim. edition ziet staan.
Het formulier kunt u hier vinden
http://www.xbox.com/NR/rd...mentdisk_orderform_NL.pdf

Voor wat betreft de disc met extra's is nog niks over bekend... :(

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Nou, ik heb hem sinds gister middag en het is precies wat ik verwachtte. Wat een topspel. :)

Singleplayer begonnen op Heroic. Gelijk een tip voor elke tweaker hier, ga gewoon absoluut niet op easy of normal spelen. Easy is voor je oma van 82 en normal voor je neefje van 12. Op Heroic is het veel leuker.

Laatste paar pagina's van topic even snel doorgelezen en ik zie mensen zeuren over controls van vehicles. Wat een bullshit. Zo bestuurde Halo en zo bestuurde Halo 2, en een verassing, Halo 3 dus ook. Het is geen racegame en imo bestuurt het gewoon fijn. Ook over het checkpoint gezeur, same, dat checkpoint systeem IS gewoon Halo.

Campaign, super. Liniear weliswaar maar zo goed. Geen saaie gangleveltjes meer, je loopt bijna nooit alleen te dwalen en ook veel goede outdoor levels met vehicles. Leuke nieuwe wapens en die X-knop powerup is geinig. Ben inmiddels in de woestijn (vet dat ruimteschip wat zo opeens aan komt vliegen!, nee geen Pelican ;) ).

Ook de multiplayer gauw even bekeken en komt gewoon als een verbeterde Halo 2 met nieuwe maps tot mij over, waar niks mis mee is. Iemand trouwens al dat wereldplaatje opgevallen met stipjes van waar mensen op dit moment online zijn.

Graphics vallen mij ook niet tegen, snap niet wat mensen er zo slecht aan vinden? Nee het is geen Bioshock of Gears of War, maar kijk ook even naar het verschil in aantal objecten/gebeurtenissen in beeld en de grote van de maps.

Ik ben absoluut geen Halo fanboy en wil ook niet lopen verdedigen oid, maar het is gewoon een goed spel.

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
Blue-eagle schreef op donderdag 27 september 2007 @ 15:31:
[...]
In Halo 3 moet ik met de rechter stick gas geven en met de linker sturen, wat enorm onnatuurlijk voelt. Als je dan een bocht naar links-achteren wilt maken en je rijdt ergens tegen aan dan verspringt je camera waardoor de controls ineens precies andersom werken :D

Kijk.. in eerdere Halo games was dat normaal, voertuigen in een shooter waren vaak slecht gemaakt, ze sliden overal naartoe, geen grip, accelereren en remmen leek nergens op, et cetera. Maar in Halo 3 had ik veel meer verwacht van het rijden in de diverse apparatuur.
De besturing van een Warthog is idd een beetje wennen. Maar juist doordat het sturen over 2 sticks verdeelt is is hij erg makkelijk te besturen. Een beetje behendige bestuurder duwt hem op volle snelheid door de kleinste openingen terwijl 3 teamates de vijand het vuur aan de schenen leggen.

Zoals ik al eerder zei, het zou dom zijn om de look&feel tussen Halo2 en 3 te wijzigen. De warthog was een appart voertuig en is het gelukkig nog steeds. :)

https://www.facebook.com/hausbrandeck

• UTwizard
Blue-eagle schreef op donderdag 27 september 2007 @ 15:31:
[...]

Heb alleen Halo 2 gespeeld op de PC, dat was makkelijker ;) Wat de 2 sticks betreft, ik speel veel race games. Gas geven doe je of met je rechter trigger, of door 1 (niet 2) stick vooruit te duwen. Sturen gaat dan vervolgens met diezelfde stick, door hem links of naar rechts te duwen.

Nee, je geeft gas met de linker en je stuurt met de rechter stick, of je hebt je controls aangepast, dat gespring van de camera ken ik niet?
De voertuigen van Halo zijn bekend geworden door hun 'raggen' rijgedrag, het moet niet realistisch voelen en dat is ook absoluut niet de bedoeling geweest van Bungie.

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 12:36
ik will ook halo 3 spelen..

gisteren gekocht LE edition.. dv din de 360 intro gezien campaign intro half gezien en toen was het einde oefening en een mooie ring of death op mn 360 :(

afin.. over een maand meld ik me wel weer als mn 360 terug is :P

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

• HADES2001
  • Niet online
even over die post er is maar 1 iemand die zeurt over de besturing van de voertuigen alleen die zijn al hetzelfde sinds deel 1

online nog niet gespeelt is er een beetje teamwork kwa voertuigen of is het weer zoals halo 2 in het begin NEE ik wil die buggie besturen BOOM teamkill ?

bijna klaar met de campaign voor de tweede keer dan alleen nog heroic en legendary :)

• UTwizard
HADES2001 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 17:05:
even over die post er is maar 1 iemand die zeurt over de besturing van de voertuigen alleen die zijn al hetzelfde sinds deel 1

online nog niet gespeelt is er een beetje teamwork kwa voertuigen of is het weer zoals halo 2 in het begin NEE ik wil die buggie besturen BOOM teamkill ?

bijna klaar met de campaign voor de tweede keer dan alleen nog heroic en legendary :)
Als iemand teamkilled door een voertuig moet je daar gewoon niet meer bij in stappen ;)

• Borgoth
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

yeey, uitgespeeld :)

Is er een mogelijk heid om te zoeken naar forge games? Ik kan alleen me eige game starten waarna ik in me eentje speel.

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 09:45:
[...]

Totaal onrealistisch en had echt veel meer tijd in gemoeten. Misschien is het spel zelf grafisch niet eens zo bagger (kijk bijvoorbeeld maar naar die boom) maar die textures kunnen anno 2007 echt niet meer hoor. Een goede developper kan jou met mooie textures, grafisch makkelijk in de maling nemen. Hier wordt het niet eens geprobeerd ( kijk maar eens de deur post van die auto, bovenste plaatje, probeer maar de strakheid eruit te halen.. allemaal blur effecten).
Tja de Xbox 360 is ook alweer hardware uit 2004. Nu kun je wel wijzen naar Bioshock en Gears of War maar dat zijn vooral gangetjes. Bij Halo zijn de levels veel en veel groter. Daarnaast ook meer mannetjes op het scherm. Gears of War vond ik persoonlijk niet eens zo heel mooi. De textures waren soms echt te slecht voor worden, en de engine was brak aan alle kanten, textures die niet laden, haperingen etc.

Halo 3 is gewoon veel beter afgewerkt en draait als een tierelier, de character models zijn dan misschien niet zo heel mooi, men heeft niet als een "after thought" om de framerate te verhogen nog even de textures door een compressie filter gegooid. Daarnaast is de belichting op bepaalde momenten echt prachtig.

Overigens valt de blur me ontzettend mee, speel is de "The Darkness" die game was een grote waas om anti-alising e.d. overbodig te maken. Halo 3 is gewoon een prachtige Xbox 360 game, maar dezelfde dingen die men niet met GTAIV o.i.d. voor elkaar krijgt, kunnen niet "Magisch" ineens wel met Halo. De enige developer die het voor elkaar krijgt om games mooier te maken en de framerate nog eventjes te verdubbelen naar 120 FPS is Capcom, die de beste engine ever in handen heeft.

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:19
Als ik het dus goed begrijp kun je niet kiezen wat je wil spelen bij MP Halo? Beetje raar.

• HADES2001
  • Niet online
even offtopic maar X-Box 360 is toch 2005 ? of vergis ik me nu

Verwijderd

HADES2001 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 18:13:
even offtopic maar X-Box 360 is toch 2005 ? of vergis ik me nu
toen kwam die uit ja, maar de hardware stamt uit 2004.

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Het spel wordt weer eens vreselijk overhyped door microsoft :P

Ik snap nog steeds niet wat deze shooter zo bijzonder maakt (graphics? verhaal?, AI?), er zijn betere shooters te krijgen. Ik wil niet zeggen dat het een slechte shooter is, nee, het is best leuk. Maar zo geweldig als mensen en media het naar voren brengen is het echt niet. Een objectieve reviewer zou er een 7.5 of een 8 ofzo voor geven.
Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.