Uitgespeeld, heb een beetje gemixde gevoelens, misschien om dat dit het ook echt was...
Fight Finished, ga ik me mar eens online laten afslachten..
Fight Finished, ga ik me mar eens online laten afslachten..
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Verwijderd
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Check:TheKillingBean schreef op woensdag 26 september 2007 @ 21:14:
Heeft iemand ook een linkje met verknopte verhaal over Halo 1 en Halo 2? Ik wil graag eerst iets meer weten over het verhaal voordat ik deel ga spelen.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
[ Voor 13% gewijzigd door HADES2001 op 26-09-2007 22:13 ]
Smaken verschillen doe je niks aanAvanCade schreef op woensdag 26 september 2007 @ 22:22:
Ik vind Halo3 toch dé teleurstelling van het jaar. Dacht ik dat Heavenly Sword tegenviel, nou Halo valt nog meer tegen. Enige verschil is dat hij 10 euro goedkoper is (Halo3). Het vernieuwd niet, de graphics zijn enorm lelijk en het verhaal vind ik verre van boeiend verteld.
Het is echt enorm jammer dat ik in die Hype ben getrapt en 50 euro verspilt heb.
There is no art to find the minds construction in the face
Verwijderd
Dan moet je medal of honour airborne of hour of victory eens proberen.. dat valt pas tegn..AvanCade schreef op woensdag 26 september 2007 @ 22:22:
Ik vind Halo3 toch dé teleurstelling van het jaar. Dacht ik dat Heavenly Sword tegenviel, nou Halo valt nog meer tegen. Enige verschil is dat hij 10 euro goedkoper is (Halo3). Het vernieuwd niet, de graphics zijn enorm lelijk en het verhaal vind ik verre van boeiend verteld.
Het is echt enorm jammer dat ik in die Hype ben getrapt en 50 euro verspilt heb.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2007 23:02 ]
Inderdaad, je wordt bijna ziek van die slchte grahics, bagger is het. Lijkt wel een SNES gameAvanCade schreef op woensdag 26 september 2007 @ 22:22:
[ Voor 10% gewijzigd door PWM op 26-09-2007 23:17 ]
Verwijderd
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ja dat wil ik ook wel graag weten, is toch de leukste gamemode vind ik. Of je moet met elkaar gaan spelen maar ken eigenlijk niemand met een xbox. Ik vind dat je maar weinig keus heb wat betreft de online matches uitkiezen. Zou liever een lijst met games zien.Phydomir schreef op woensdag 26 september 2007 @ 23:25:
Is het trouwens ook mogelijk om "random" custom games te joinen. Of moet je dan echt al in die Party zitten. Want zoals ik het nu bekijk kan ik bij matchmaking nergen bv Capture the Flag vinden.
Custom games gaan altijd via de Party waar je inzit.Phydomir schreef op woensdag 26 september 2007 @ 23:25:
Is het trouwens ook mogelijk om "random" custom games te joinen. Of moet je dan echt al in die Party zitten. Want zoals ik het nu bekijk kan ik bij matchmaking nergen bv Capture the Flag vinden.
VSVerwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 13:25:
[...]
Hmms... 2 uurtjes verder en ondertussen Halo toch maar gekocht!
Stond bij de MM, en de beelden die getoont werden trokken mij toch wel aan. Totaal niet lelijk of wat dan ook. Snap eigenlijk ook niet waar ik nou bang voor was.. gewoon knallen!
Leuk he die reclame filmpjesVerwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 23:25:
Heb nu 3 uur erop zitten van Halo en ik ben vind het spel echt spuug lelijk! Begon eerst een campaign met een vriend, maar dan zie je bijna geen verschil tussen bladeren, muren, en bomen. Online kon me ook nog niet echt boeien.
Dit zit zelfs ver onder de Half Life 2 engine, en hoe oud is die al ondertussen. Maar nog steeds prachtiger dan dit.
....
Verdomme precies wat sommige al eerderen al zeiden, in de hype getrapt.
[ Voor 21% gewijzigd door uchiha tijntje op 26-09-2007 23:51 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
De graphics zijn lelijk omdat het hetzelfde Niveau is als Warhawk, een game die een downloadable is en voor maar 30 euro. Voor een AAA productie verwacht ik toch wel meer Gears graphics, maar daar haalt Halo3 het echt niet bij. Bovendien zie ik regelmatig popups en als toevoeging van de ramp zie je ook nog regelmatig dat objecten pas scherp gesteld worden zodra je er een paar seconden naar kijkt.Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 22:52:
[...]
Dan moet je medal of honour airborne of hour of victory eens proberen.. dat valt pas tegn..
En waar precies waren de graphics enorm lelijk?
Verwijderd
Inspiratie loos, zo zou ik inderdaad het spel kunnen noemen.uchiha tijntje schreef op woensdag 26 september 2007 @ 23:41:
[...]
VS
[...]
Leuk he die reclame filmpjes
Ik heb nu 3.5 uur ofzo gespeeld in coop op legendary en we zijn nu bij level 6 van de 9. Dus het gaat echt heel erg snel. Het is echt inderdaad te lineair voor woorden.Maar dat wist je van tevoren.
Ik speel zelf dit spel met een aantal mensen die echt heel erg gewacht hebben op deze game maar aan hun reacties te horen vinden ze het tot nu toe tegen vallen al willen ze dat zelf niet graag toegeven.
De makers hebben wel geluk dat de sfeer van halo al zo inspiratieloos is dat ze niet zoveel moeite hebben hoeven te doen om zowel de sp als mp visueel aantrekkelijk te maken. De indoorgebieden in sp en mp zijn gewoon slecht vind ik zelf, terwijl de outdoor gebieden wel vaak sfeervol zijn en ook gewoon erg leuk zijn om te spelen. Ook de MP maps hebben soms last van de inspiratieloze sfeer , wat blijkbaar bij halo hoort als ik de reactie zo lees.. Maps zoals snowbound of narrows zijn gewoon mja, wat moet ik er van zeggen... Echter zitten er ook zeker wel enkele mooie maps in zoals Valhalla en High Grounds die wel qua graphics erg sfeervol zijn..
Maar ik beleef iig wel plezier aan de game, aangezien ik er zelf niet zo'n hoge verwachtingen van had. Gewoon wat social multiplayeren met wat bekenden.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2007 23:52 ]
Verwijderd
T'is grafisch ook mooi hoor:WhiteViper schreef op woensdag 26 september 2007 @ 23:53:
jezus stelletje graphx hoeren hierzo![]()
het gaat om de gameplay in de MP en het verhaal in campaign... en ik moet zeggen dat het allebei gewoon geweldig is
Heb het spel ook uitgebreid gespeeld, maar ik vind de graphics goed passen bij de game. Sommige explosies van schepen zien er nogal vreemd en lelijk uit, maar de rest is goed te doenVerwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 23:57:
[...]
T'is grafisch ook mooi hoor:
[afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 10% gewijzigd door AvanCade op 27-09-2007 00:28 ]
Verwijderd
GTA VI - All aboard the hype train!!
[ Voor 7% gewijzigd door Mars18 op 27-09-2007 01:30 ]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Hahahaha daarom speel ik ook eerst zelf de SP uitCyberTijn schreef op donderdag 27 september 2007 @ 03:42:
Voordat ik weer online ga spelen ga ik ook eerst de campaign voltooien.
Zat net in een match een beetje te babbelen met een of ander ventje, vraagt ie "Have you completed the campaign yet?". Dus ik zeg "no, not yet....".
Vervolgens gaat ie me uitgebreid zitten vertellen hoe het af loopt....![]()
En bedankt jochie!
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2007 04:21 ]
De buitenlocaties zien er schitterend uit. Maar zoals het 2e level binnen dat is echt bedroevend hoor. Heel veel aliasing en de models van je team maten zijn ook pre half life 2. Deze game haalt het grafisch echt niet bij GoW of Bioshock.DarkShadow schreef op donderdag 27 september 2007 @ 07:01:
Ik wordt zo moe van dat Halo 2 HD graphics gelul. Stop Halo 2 eens in je xbox360, toen ik dat deed viel het me pas op hoe lelijk die game is op een hdtv. Ik vind de buitenlocaties fantastisch, net als gears of vele andere games.
[ Voor 6% gewijzigd door Phydomir op 27-09-2007 08:07 ]
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Klopt van die models idd, viel me ook op dat die echt wel heel weinig polygonen hadden. Toch is Halo2 echt een stuk grijzer en lelijker nog, speel het gewoon maar weer een keer en je ziet wat ik bedoelPhydomir schreef op donderdag 27 september 2007 @ 08:02:
[...]
De buitenlocaties zien er schitterend uit. Maar zoals het 2e level binnen dat is echt bedroevend hoor. Heel veel aliasing en de models van je team maten zijn ook pre half life 2. Deze game haalt het grafisch echt niet bij GoW of Bioshock.
Ik ben er nog niet helemaal over uit wat ik van de game vind. SP heb ik tot nu toe alleen de 1e twee level gedaan en MP een potje of 6 en heb een beetje een so, so gevoel. Het trekt me er in ider geval zeker niet in zoals bij m'n laatste twee games, Bioshock en Blue Dragon.
o ja, ik suck trouwens nog vrij hard in MP. Dus voor mensen die een easy kill willen. Gamertag staat onder m'n nick
wtf? ik heb dit spel juist alleen besteld voor splitscreen co-op en online play.... ga me niet zeggen dat je dan met zo'n miezerig klein schermpje moet spelen?[TAG]Speedy schreef op donderdag 27 september 2007 @ 08:25:
Gisteren in coop zitten spelen en dat was weer ouderwetse Halo fun! Lekker crossen met de Warthog
Enige wat flink irritant is dat hij het beeld in splitscreen op 4:3 zet (of in ieder geval een zwarte balk aan elke kant) en dan betaal je flink geld voor je hdtv![]()
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Deel 2 nooit gespeeldDarkShadow schreef op donderdag 27 september 2007 @ 09:19:
[...]
Klopt van die models idd, viel me ook op dat die echt wel heel weinig polygonen hadden. Toch is Halo2 echt een stuk grijzer en lelijker nog, speel het gewoon maar weer een keer en je ziet wat ik bedoel
Verwijderd
Tja sorry maar dit is juist wat ik bedoel. Moet je die textures zien. Pak bijvoorbeeld plaatje 2. Er zit volgens mij geen verschil in texture tussen die berg en dat ijzeren voorwerp. Behalve dan dat de kleur bij de een wat donkerder is.Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 23:57:
[...]
T'is grafisch ook mooi hoor:
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ja echt klote is dat[TAG]Speedy schreef op donderdag 27 september 2007 @ 08:25:
Gisteren in coop zitten spelen en dat was weer ouderwetse Halo fun! Lekker crossen met de Warthog
Enige wat flink irritant is dat hij het beeld in splitscreen op 4:3 zet (of in ieder geval een zwarte balk aan elke kant) en dan betaal je flink geld voor je hdtv![]()
Verwijderd
Ik heb hetzelfde gemerkt. Op een gewone scart aansluiting.Thomaszki schreef op donderdag 27 september 2007 @ 11:36:
[...]
Ja echt klote is datHeb jij toevallig je Xbox 360 aangesloten met een VGA-kabel ?
Het lijkt wel of dat het niet helemaal zo hoort namelijk... mensen met Component of HDMI hier ook last van? In reviews heb ik daar ook helemaal niks van gelezen.
Component. En het is helaas niet aan te passenThomaszki schreef op donderdag 27 september 2007 @ 11:36:
[...]
Ja echt klote is datHeb jij toevallig je Xbox 360 aangesloten met een VGA-kabel ?
Het lijkt wel of dat het niet helemaal zo hoort namelijk... mensen met Component of HDMI hier ook last van? In reviews heb ik daar ook helemaal niks van gelezen.
Maar dit is gewoon Halo.Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 09:45:
[...]
Tja sorry maar dit is juist wat ik bedoel. Moet je die textures zien. Pak bijvoorbeeld plaatje 2. Er zit volgens mij geen verschil in texture tussen die berg en dat ijzeren voorwerp. Behalve dan dat de kleur bij de een wat donkerder is.
Totaal onrealistisch en had echt veel meer tijd in gemoeten. Misschien is het spel zelf grafisch niet eens zo bagger (kijk bijvoorbeeld maar naar die boom) maar die textures kunnen anno 2007 echt niet meer hoor. Een goede developper kan jou met mooie textures, grafisch makkelijk in de maling nemen.
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2007 11:59 ]
Toch belachelijk. Het mag dan wel de juiste aspect ratio zijn, ik vond de oplossing bij Gears of War toch een stuk charmanter. Dit lijkt helemaal nergens op. Zwarte balken zijn zeker met een hdtv not done, ze kunnen helemaal met hun geneuzel over de juiste ratio de pot op, als het in andere games wel goed werkt dan moet het bij Halo ook goed kunnen.Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 11:58:
ik vrees dat het echt waar is van die 4:3 aspect ratio.. op DIT forum staat de confirmation..
(hoop gekissebis maar het komt er op neer dat het vanaf de beta versie al zo is..)
edit: 4:3 is in co-op mode just so u kno
Zit er in die Legendary Edition nu het gewone Halo 3-spel dus de versie die je voor de normale prijs van €59,00 kan kopen of heb je ook de box zoals in de Limited Edition?Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 11:55:
Valt me trouwens op nu ik mijn legendary edition binnen heb dat het kleine zwarte boekje uit de Limited edition er niet in zit..
Verwijderd
Is daar een oplossing voor dan? En waar hoor je achievements te krijgen?FeaR1986 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 12:10:
[...]
Zit er in die Legendary Edition nu het gewone Halo 3-spel dus de versie die je voor de normale prijs van €59,00 kan kopen of heb je ook de box zoals in de Limited Edition?
Replay-waarde wordt voor mij nu ook opeens een stuk hoger.
Kom er net achter dat ik geen achievements krijg wanneer dit wel zou moeten.
Gelukkig was ik nog niet zo heel erg ver....
En nee, ik speel de game niet op easy
zit nu op mn werk. Maar zodra ik thuis ben zal ik je eens toevoegenPWM schreef op donderdag 27 september 2007 @ 12:30:
Mijn headset is kaduuk, maar als iemand even Coop door de campaign wil, Peewee79 is nu online
Tijdens het spelen van de Campaign krijg je Achievements, ik heb er tenminste al een aantal gehad op Heroic, geen idee of het op Easy en Normal ook zo is.DarkShadow schreef op donderdag 27 september 2007 @ 12:37:
En waar hoor je achievements te krijgen?
Verwijderd
Gewoon het normale spel als in de winkel, alleeen is het hoesje zwartFeaR1986 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 12:10:
[...]
Zit er in die Legendary Edition nu het gewone Halo 3-spel dus de versie die je voor de normale prijs van €59,00 kan kopen of heb je ook de box zoals in de Limited Edition?
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2007 12:47 ]
Halo en binnen geen donkere gedeelten? Ik ben het vaak zat tegen gekomen in ieder geval.yzf1kr schreef op donderdag 27 september 2007 @ 11:45:
[...]
Maar dit is gewoon Halo.
Het zou dom zijn als men nu in bij Halo3 opeens de hele feel&look overboord zou gooien omdat volgens de "kenners" alles nu veel beter kan.
Het detail in de textures is t.o.v. Halo2 een stuk vooruit gegaan, maar natuurlijk kan je nu niet opeens totaal andere kleuren gaan gebruiken.
Wat ook al meeredere malen vermeld is dat men bij Bioshock en GoW heel makkelijk gebruik maakt van donkere beelden. Als het beeld donker is dan ziet het er vanzelf opeens beter uit. Dat is juist de kracht van Halo, dat zich niet alles in het donker of in de schemering afspeelt. Dat het daardoor opvalt dat dingen minder gedetailleerd zijn is jammer, maar het zij zo.
Verwijderd
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
grr meen je niet... lekker danVerwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 11:23:
Hmm, het is bol.com zo te zien niet gelukt om gisteravond halo3 te versturen....post is net geweest zonder halo3 ..![]()
Morgen dan hoop ik maar
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
die is een paar dagen geleden idd. al langs geweest, maar dat houd niet in dat het geen mooi filmpje isVerwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 13:44:
Dit wilde ik jullie niet onthouden. Het is niet echt game gerelateerd, maar zeker wel Halo gerelateerd. Dit is voor de liefhebbers die uitkijken naar de Halo verfilming. Hier een zeer vet filmpje van hoe het misschien wel er uit gaat zien.
inderdaad erg jammer dat de controls verander zijn, sturen is erg lastig geworden.Blue-eagle schreef op donderdag 27 september 2007 @ 13:52:
Heb gisteravond een uurtje of 3 gespeeld en.. wat een teleurstelling zeg. Grafisch, single player, multi player, het is allemaal net niet bijzonder of interessant. Zelfs de controls zijn irritant - waarom kan je niet gewoon met 1 stick gas geven en sturen? Nu zit ik constant te prutsen met twee sticks, de camera zweeft constant om je heen als je in een hoekje gedreven bent en werken de controls opeens weer omgekeerd...
Wellicht dat de fans dit niet willen horen allemaal, maar voor sceptici die meer willen dan "wow gaaf man"-reviews, bij deze mijn mening..
[ Voor 35% gewijzigd door Borgoth op 27-09-2007 13:58 ]
Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!
Verwijderd
Zeker nooit halo 1 en/of 2 gespeeld, controller layout is even wennen, maar prutsen met 2 sticks? je speeld het hele spel toch met 2 sticks.Blue-eagle schreef op donderdag 27 september 2007 @ 13:52:
Heb gisteravond een uurtje of 3 gespeeld en.. wat een teleurstelling zeg. Grafisch, single player, multi player, het is allemaal net niet bijzonder of interessant. Zelfs de controls zijn irritant - waarom kan je niet gewoon met 1 stick gas geven en sturen? Nu zit ik constant te prutsen met twee sticks, de camera zweeft constant om je heen als je in een hoekje gedreven bent en werken de controls opeens weer omgekeerd...
Wellicht dat de fans dit niet willen horen allemaal, maar voor sceptici die meer willen dan "wow gaaf man"-reviews, bij deze mijn mening..
Verwijderd
volgens mijn filosofie leraaar mag jij geen mening geven, omdat je er minder verstand van hebt dan de mensen die een positive mening hebben gegeven. Ik moet hem dan ook gelijk geven hierBlue-eagle schreef op donderdag 27 september 2007 @ 13:52:
De controls zijn dan wel lichtelijk veranderd (was wel even wennen) maar de besturing van de voertuigen is echter ongewijzigd gebleven hoorBorgoth schreef op donderdag 27 september 2007 @ 13:56:
[...]
Inderdaad erg jammer dat de controls verander zijn, sturen is erg lastig geworden.
Je hoort na elk leven een Achievement te krijgen op alles moeilijkheidsgraden vanaf Normal (dus alleen op easy niet). En dan natuurlijk nog de Achievements van online...UTwizard schreef op donderdag 27 september 2007 @ 12:40:
[...]
Tijdens het spelen van de Campaign krijg je Achievements, ik heb er tenminste al een aantal gehad op Heroic, geen idee of het op Easy en Normal ook zo is.
[ Voor 17% gewijzigd door uchiha tijntje op 27-09-2007 14:51 ]
Geldt dat "disk replacement programm" iets gemist ?Shiverzz schreef op donderdag 27 september 2007 @ 15:00:
Geldt dat "disk replacement programm" voor de LE nou ook voor de extra bonus DVD of alleen voor de game DVD? Valt niet echt duidelijk uit dat formulier op te maken. De game zelf bevat bij mij enkele lichte beschadigingen en is gelukkig gewoon speelbaar, maar die bonus disk is compleet fubar. MS slaat in mijn ogen weer een compleet modderfiguur door "the biggest entertainment release since…." te voorzien van een verpakking die niet eens de disks op hun plaats weet te houden.
Desalniettemin heb ik me gisteravond prima vermaakt met de game. Het doet de toch wat zure nasmaak van deel 2 een beetje vergeten en krijg weer helemaal die Halo 1 vibe te pakken.
hoe kan ik, zonder dat ik zelf een game naar keuze start en wacht tot er iemand joined, een game naar keuze joinen? |
[ Voor 6% gewijzigd door deeltje op 27-09-2007 15:43 ]
Kijk maar op xbox.com bij 360 ondersteuning. Kan geen linkjes plaatsen vanwege die friggin' proxy hier...Mars18 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 15:08:
Geldt dat "disk replacement programm" iets gemist ?
bij mij zit ook beetje kleine krasjes
Heb alleen Halo 2 gespeeld op de PC, dat was makkelijkerVerwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 13:58:
[...]
Zeker nooit halo 1 en/of 2 gespeeld, controller layout is even wennen, maar prutsen met 2 sticks? je speeld het hele spel toch met 2 sticks.
En grafisch ziet het er goed uit, niet het beste van het beste, maar goed genoeg.. (al had een extra aa niet slecht geweest)
Vertel je filosofie leraar maar dat een negatieve mening gevormd kan worden door een ander verwachtingspatroon en een ander perspectief, een perspectief die nooit door een optimist (en Halo-fan) waargenomen kan wordenVerwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 13:58:
[...]
volgens mijn filosofie leraaar mag jij geen mening geven, omdat je er minder verstand van hebt dan de mensen die een positive mening hebben gegeven. Ik moet hem dan ook gelijk geven hier
Zoals u misschien ook heeft gezien, kunnen er beschadigingen opgetreden zijnShiverzz schreef op donderdag 27 september 2007 @ 15:29:
[...]
Kijk maar op xbox.com bij 360 ondersteuning. Kan geen linkjes plaatsen vanwege die friggin' proxy hier...
De besturing van een Warthog is idd een beetje wennen. Maar juist doordat het sturen over 2 sticks verdeelt is is hij erg makkelijk te besturen. Een beetje behendige bestuurder duwt hem op volle snelheid door de kleinste openingen terwijl 3 teamates de vijand het vuur aan de schenen leggen.Blue-eagle schreef op donderdag 27 september 2007 @ 15:31:
[...]
In Halo 3 moet ik met de rechter stick gas geven en met de linker sturen, wat enorm onnatuurlijk voelt. Als je dan een bocht naar links-achteren wilt maken en je rijdt ergens tegen aan dan verspringt je camera waardoor de controls ineens precies andersom werken
Kijk.. in eerdere Halo games was dat normaal, voertuigen in een shooter waren vaak slecht gemaakt, ze sliden overal naartoe, geen grip, accelereren en remmen leek nergens op, et cetera. Maar in Halo 3 had ik veel meer verwacht van het rijden in de diverse apparatuur.
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Nee, je geeft gas met de linker en je stuurt met de rechter stick, of je hebt je controls aangepast, dat gespring van de camera ken ik niet?Blue-eagle schreef op donderdag 27 september 2007 @ 15:31:
[...]
Heb alleen Halo 2 gespeeld op de PC, dat was makkelijkerWat de 2 sticks betreft, ik speel veel race games. Gas geven doe je of met je rechter trigger, of door 1 (niet 2) stick vooruit te duwen. Sturen gaat dan vervolgens met diezelfde stick, door hem links of naar rechts te duwen.
In Halo 3 moet ik met de rechter stick gas geven en met de linker sturen, wat enorm onnatuurlijk voelt. Als je dan een bocht naar links-achteren wilt maken en je rijdt ergens tegen aan dan verspringt je camera waardoor de controls ineens precies andersom werken
De voertuigen van Halo zijn bekend geworden door hun 'raggen' rijgedrag, het moet niet realistisch voelen en dat is ook absoluut niet de bedoeling geweest van Bungie.Kijk.. in eerdere Halo games was dat normaal, voertuigen in een shooter waren vaak slecht gemaakt, ze sliden overal naartoe, geen grip, accelereren en remmen leek nergens op, et cetera. Maar in Halo 3 had ik veel meer verwacht van het rijden in de diverse apparatuur.
Als iemand teamkilled door een voertuig moet je daar gewoon niet meer bij in stappenHADES2001 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 17:05:
even over die post er is maar 1 iemand die zeurt over de besturing van de voertuigen alleen die zijn al hetzelfde sinds deel 1
online nog niet gespeelt is er een beetje teamwork kwa voertuigen of is het weer zoals halo 2 in het begin NEE ik wil die buggie besturen BOOM teamkill ?
bijna klaar met de campaign voor de tweede keer dan alleen nog heroic en legendary
Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!
Verwijderd
Tja de Xbox 360 is ook alweer hardware uit 2004. Nu kun je wel wijzen naar Bioshock en Gears of War maar dat zijn vooral gangetjes. Bij Halo zijn de levels veel en veel groter. Daarnaast ook meer mannetjes op het scherm. Gears of War vond ik persoonlijk niet eens zo heel mooi. De textures waren soms echt te slecht voor worden, en de engine was brak aan alle kanten, textures die niet laden, haperingen etc.Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 09:45:
[...]
Tja sorry maar dit is juist wat ik bedoel. Moet je die textures zien. Pak bijvoorbeeld plaatje 2. Er zit volgens mij geen verschil in texture tussen die berg en dat ijzeren voorwerp. Behalve dan dat de kleur bij de een wat donkerder is.
Totaal onrealistisch en had echt veel meer tijd in gemoeten. Misschien is het spel zelf grafisch niet eens zo bagger (kijk bijvoorbeeld maar naar die boom) maar die textures kunnen anno 2007 echt niet meer hoor. Een goede developper kan jou met mooie textures, grafisch makkelijk in de maling nemen. Hier wordt het niet eens geprobeerd ( kijk maar eens de deur post van die auto, bovenste plaatje, probeer maar de strakheid eruit te halen.. allemaal blur effecten).
Verwijderd
toen kwam die uit ja, maar de hardware stamt uit 2004.HADES2001 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 18:13:
even offtopic maar X-Box 360 is toch 2005 ? of vergis ik me nu
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq