Het grote Halo 3 topic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 9.889 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:40

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

Iemand zin om halo3 co-op te doen? (op Legendary ofc) heb hem zelf al uitgespeeld in single player op Legendary. Mijn xbox is nog vrij nieuw en heb een vrij lege friendslist, tag is xDarkPrince

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 18:09:
snap er niks van, net de "Grunt Birthday Skull" gehaald op Heroic, maar krijg geen achievement? Loop nu al 5 minuten met dat ding in mijn handen rond...
Volgens mij is dat een silver skull, daar krijg je geen achievements voor. Wel een leuk Viva Pinata geluidje wanneer je headshots maakt :D. Die is echt tof _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marrruuuk schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 18:54:
Iemand zin om halo3 co-op te doen? (op Legendary ofc) heb hem zelf al uitgespeeld in single player op Legendary. Mijn xbox is nog vrij nieuw en heb een vrij lege friendslist, tag is xDarkPrince
Ik zal je vanavond even toevoegen, moet eerst iemand uit mn lijst gooien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 18:58:
[...]

Ik zal je vanavond even toevoegen, moet eerst iemand uit mn lijst gooien..
Dat vind ik ook een beetje minder, dat je maar 100 "friends" kan hebben. Moet ook steeds mensen verwijderen om nieuwe te kunnen accepteren of verzoek te accepteren.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is idd minder, hopelijk dat ze dat in de herfstupdate naar 250 ofzo uitbreiden..dom eigenlijk dat je in msn meer dan 500 vrienden kan hebben en hier maar 100 :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:55

MrN

Als ik hem uitspeel op legendary co-op online krijg ik dan ook die bonussen als extra pakjes en zo ja wil iemand me ook helpen met die skulls verzamelen co op online?

Gamertag: MelancholyAcid

[ Voor 7% gewijzigd door MrN op 02-10-2007 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
deeltje schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 14:04:
Aan de opmerkingen van iedereen hier is toch wel duidelijk op te maken dat we gewoon willen kiezen wat we spelen. Als ze echt zo luisteren naar de community moeten we daar maar eens een thread over openen bij bungie.net.

Als die optie er in komt is die game echt eindeloos fun, op dit moment vind ik het nog razend irritant dat ik gedwongen wordt een bepaalde map te spelen. En ja, je kan die maps vetoen, maar dan wordt de map daarna verplicht, zonder veto-optie....
Nee de mensen die willen kiezen klagen harder is altijd zo. Het wijkt af van het normale en ik vind het VEEL beter zo. Teminste niet meer dat gezeur van mensen die maar op 1 map kunnen spelen of maar 1 speltype kunnen, en willen spelen. Niet meer dat 95% van de servers dezelfde map draait(zoals altijd gebeurd ok 80% dan). Altijd afwisseling en variatie ik vind het een bijzonder goede uitvinding ^^. Iedere FPS doet het op de standaard manier, hun proberen het anders en ik vind dit systeem fijner speel ik teminste alle maps en alle gametypes.

[ Voor 6% gewijzigd door Postius op 02-10-2007 22:28 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online
Toch nog steeds veel noobies online hoor...
Winnen is leuk maar winnen met 50 -19 of
50- 26 of 50-21 word toch echt saai hoor... vooral als je zelf 20-30 kills hebt :')
veel competitie is er niet echt, alhoewel er toch nog echt wel wat goede gamers tussen zitten ( k ben toch zo'n 3x hard geownt |:( maar voor de rest win ik alleen maar... weer een hele balanced matchmaking van bungie zeg -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rubbieus schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 22:30:
50- 26 of 50-21 word toch echt saai hoor... vooral als je zelf 20-30 kills hebt :')
veel competitie is er niet echt, alhoewel er toch nog echt wel wat goede gamers tussen zitten ( k ben toch zo'n 3x hard geownt |:( maar voor de rest win ik alleen maar... weer een hele balanced matchmaking van bungie zeg -O-
misschien ben jij wel veels te goed. Ik win altijd met gemiddeld een 1.25-1.5 k/d ratio

dat punt van je matchmaking heb je misschien wel gelijk in :o, maar misschien dat je nog even wat langer moet spelen voordat matchmaking door heeft dat jij erg goed bent.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2007 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
  • Nu online
k had in meeste van die games een 2-2.5 k/d ratio
stats ( Klik , Klik , Klik en Klik )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk

Marrruuuk

nilsjei1234 schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 20:34:
Als ik hem uitspeel op legendary co-op online krijg ik dan ook die bonussen als extra pakjes en zo ja wil iemand me ook helpen met die skulls verzamelen co op online?

Gamertag: MelancholyAcid
Zo, was wel vet zo dat eerste level :D (volgende keer ff scores aanzetten)
stats
Vind het wel leuk zo dat je achteraf alles kan nakijken _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Marrruuuk op 02-10-2007 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:43
Wat een onzinnig save systeem in dit spel zeg, ik zit met een maat te spelen en wil stoppen, maar kan geen save kiezen, dus dacht dat zal wel goed zitten, kijk ik nog ff bij campain en start t op, moet ik alsnog een vet ver stuk terug beginnen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Laatst online: 25-08-2021
Moet je ranked spelen :9
Maar idd ff doorknallen en je komt vanzelf meer op eigen niveau duurt soms even.

[ Voor 7% gewijzigd door Postius op 03-10-2007 04:15 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25
Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 18:58:
[...]

Volgens mij is dat een silver skull, daar krijg je geen achievements voor. Wel een leuk Viva Pinata geluidje wanneer je headshots maakt :D. Die is echt tof _O_
heb dat ding aangezet maar merk er niks van in de campaign.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruik een covenant carabine of battle riffle of sniper/beam rffle en schiet een grunt door zijn/haar/het hoofd/kop. instant confettie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 08:47:
Gebruik een covenant carabine of battle riffle of sniper/beam rffle en schiet een grunt door zijn/haar/het hoofd/kop. instant confettie
battle rifle en sniper geprobeerd, geen resultaat :S

over noobs gesproken online, I'm one of them
Heb nog geen enkel potje gewonnen :S

[ Voor 12% gewijzigd door Phusebox op 03-10-2007 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 08:58:
[...]

Je hebt ook teamscore aangezet? hoeft in principe niet maar misschien helpt het..
Online won ik in het begin nog potjes, nu word ik steeds met andere met een hoger nivo geplaatst, probeer een team battle, dan heb je meer kans om te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 08:58:
[...]

Dat verklaard het constante gebitch op alles en nog wat. Ik zou ook zwaar gefrustreerd worden als ik alleen maar ingemaakt word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 11:03:
[...]
Dat verklaard het constante gebitch op alles en nog wat. Ik zou ook zwaar gefrustreerd worden als ik alleen maar ingemaakt word.
nou, ik vind het best een goed spel. Zit er ook niet mee dat ik niet eerste word. Ik weet van mezelf dat ik niet super ben. En als ik dan eens de eerste 5 minuten mee kan komen of bovenaan sta ben ik al tevreden. Was al blij met een killingspree van 8 in een game met 6 man hehe.

Maar er zitten gewoon wat minpuntjes aan het spel waardoor het voor mij denk ik niet zo lang meegaat als Gears of War. Die speelde ik tot vorige week iedere vrijdag online voor een uur of 5-6.

Dit zie ik mij 2-3 maanden spelen, meer niet. Zodra COD4 uitkomt denk ik dat het sowieso nog amper uit de kast komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Als er sommige mensen goed zijn, worden de slechte mensen gekilled, zo gaat het altijd bij online games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 22:47
Afbeeldingslocatie: http://www.userfriendly.org/cartoons/archives/07oct/uf010803.gif
:P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 08:17:
[...]

heb dat ding aangezet maar merk er niks van in de campaign.
Dan maak je geen headshots :'). Werkt wel alleen bij die kleine grunts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 11:59:
[...]

Dan maak je geen headshots :'). Werkt wel alleen bij die kleine grunts
sorry noob dat ik ben, ik dacht dat grunts die grote beesten waren :)
hehehe don't shoot me

ben ik trouwens de enige die de voices echt super vind? je hoort steeds weer iets anders... ik lach me soms kapot

"oh so you know kungfu?"

[ Voor 20% gewijzigd door Phusebox op 03-10-2007 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 12:02:
[...]

sorry noob dat ik ben, ik dacht dat grunts die grote beesten waren :)
hehehe don't shoot me

ben ik trouwens de enige die de voices echt super vind? je hoort steeds weer iets anders... ik lach me soms kapot

"oh so you know kungfu?"
Het comentaar van de npc's in alle 3 de halo's geweldig, en als je de IWHBYD skull pakt, dan krijg je blijkbaar leukere oneliners.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 10-09 11:14
welk level ben je dan ?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Leuk, wil ik zojuist lekker online halo doen. "your gold subscribtion has been expired, your subscribtion wil be chanced to a silver one" geweldig. :(
Ag, ik moet zo toch nog even de deur uit.

Iemand die dalijk mij wil helpen met skulls halen? Ik kan ze echt te pakken krijgen.

voor gamertag zie sig.

[ Voor 4% gewijzigd door Borgoth op 03-10-2007 15:35 ]

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
  • Nu online
heej borgoth ik zal je zo goed mogelijk proberen te helpen net als bij space cowboy ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
gisteren nog even op heroic verder gespeeld op co-op. Dan gaat het opeens hard als er levels tussen zitten van ik meen 14 minuten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VantageR
  • Niet online
Zijn er nog meer mensen die halo bij gcshop besteld hebben? Ik heb 'm 24 september besteld en nog steeds niet ontvangen. Op m'n mail reageren ze ook niet. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:08

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Ik wil ook een H3 buddy! :) Zit nog steeds vast in lvl 1, legendary in mn eentje...: :'(

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Demon Hunter schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 16:23:
Ik wil ook een H3 buddy! :) Zit nog steeds vast in lvl 1, legendary in mn eentje...: :'(
Lol nog steeds.

Moet je maar minder T-Hunt gaan doen en meer tijd in Halo steken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiramarVTM
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:13
RvO_6 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 16:21:
Zijn er nog meer mensen die halo bij gcshop besteld hebben? Ik heb 'm 24 september besteld en nog steeds niet ontvangen. Op m'n mail reageren ze ook niet. :'(
Ik en een maat van mij allebei. Hij had zelfs 1 dag voor de launch pas betaald, en allebei netjes ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Zit alweer dicht tegen Grade 2 van Sergeant aan :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VantageR
  • Niet online
RvO_6 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 16:21:
Krijg net 1 minuut later (16.22 uur) een mailtje terug dat het vandaag verzonden wordt, dus waarschijnlijk morgen in huis _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 23:36
Ik heb vandaag de Halo 3 Legendary Edition ontvangen evenals mijn XFPS Pro. De Halo 3 LE is natuurlijk hartstikke gaaf met zijn extra content. De XFPS Pro ben ik maar matig over te spreken. Je merkt bij het gebruik van dit apparaat duidelijk dat de muis de analoge stik emuleert wat niet altijd even lekker werkt. Op de pro versie zitten 2 wieltjes waar je de X en Y assen mee fijn kan stellen wat nu tevens wel enigsinds 'oke' staat. Maar echt perfect werkt het helaas niet.
Mijn eerste 2 rondes online waren hiermee echt kut. Mijn team was niet alleen slecht maar het mikken ging mij ook erg slecht af. Ik ben dus toen na 2 potjes er maar gauw weer mee gekapt om hem verder af te stellen. Ik zal er misschien binnenkort wel een filmpje over maken hoe hij werkt.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net meerdere malen gigantisch afgeslacht door iemand met de nick BAMBI 13 |:( :'(
Ik doe alleen nog maar team slayer, maar de laatste paar potjes gaat best slecht, maar aan de andere kant is dit mijn eerste echte multiplayer spel en ik ga het steeds leuker vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 21:37:
Net meerdere malen gigantisch afgeslacht door iemand met de nick BAMBI 13 |:( :'(
Ik doe alleen nog maar team slayer, maar de laatste paar potjes gaat best slecht, maar aan de andere kant is dit mijn eerste echte multiplayer spel en ik ga het steeds leuker vinden.
Ja he, wel jammer krijg echt vaak zelfde mappen..

http://www.bungie.net/sta...halo3.aspx?player=Mars+NL

Ik zoek nog steeds kaarten van de mappen, waar op staat waar welke wapens liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk

Marrruuuk

Mars18 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 22:43:
[...]

Ja he, wel jammer krijg echt vaak zelfde mappen..

http://www.bungie.net/sta...halo3.aspx?player=Mars+NL

Ik zoek nog steeds kaarten van de mappen, waar op staat waar welke wapens liggen :)
jij hebt niet eens single player gedaan :o
http://www.bungie.net/sta...3.aspx?player=xDarkPrince

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantar
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-12-2023
Multiplayer is echt om te huilen. Geforceerd Oddball, Shotty Snipers, en CTF met 1 vlag. Wie verzint dat nou weer :'( . En dan nog maar zwijgen over de King of the Hill matches waarbij je met 4 teams van 2 man king of the hill moet spelen. Dat is toch geen skill meer..

Jaja, is al gezegd, maar blijft leuk om over te zeuren!
Wapens zijn ook niet echt balanced. Assault Rifle + stamp in gezicht is genoeg op vrijwel alle maps om bovenaan te komen. Af en toe een granaatje erbij en je wint. Een Rocket Launcher krijg je mensen dood mee door 10 meter naast te schieten, maar met 4 brute shots in je gezicht blijf je leven. Gaat allemaal nergens over.

Wel leuk verder, campaign ook met 3 man uitgespeeld op Legendary, maar het kan me nog niet echt boeien. Zodra COD4 uit is waarschijnlijk geen Halo meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Wel hoor, heb level 1 uitgespeeld. En toen niet meer aangeraakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Dantar schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 23:32:
Multiplayer is echt om te huilen. Geforceerd Oddball, Shotty Snipers, en CTF met 1 vlag. Wie verzint dat nou weer :'( . En dan nog maar zwijgen over de King of the Hill matches waarbij je met 4 teams van 2 man king of the hill moet spelen. Dat is toch geen skill meer..

Jaja, is al gezegd, maar blijft leuk om over te zeuren!
Wapens zijn ook niet echt balanced. Assault Rifle + stamp in gezicht is genoeg op vrijwel alle maps om bovenaan te komen. Af en toe een granaatje erbij en je wint. Een Rocket Launcher krijg je mensen dood mee door 10 meter naast te schieten, maar met 4 brute shots in je gezicht blijf je leven. Gaat allemaal nergens over.

Wel leuk verder, campaign ook met 3 man uitgespeeld op Legendary, maar het kan me nog niet echt boeien. Zodra COD4 uit is waarschijnlijk geen Halo meer.
Het blijft smaak maar HALO3 wordt wel gezien als DE MP game van de x360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:08

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

sekeroglan schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 16:42:
[...]

Lol nog steeds.

Moet je maar minder T-Hunt gaan doen en meer tijd in Halo steken :P
Rofl, true, true :) Maar blijft zo tof T-Hunt met UDC :)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantar
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-12-2023
SCIxX schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 00:16:
[...]

Het blijft smaak maar HALO3 wordt wel gezien als DE MP game van de x360
Het is ook onwijs leuk in sommige games... maar ik wil kiezen wat ik doe, niet geforceerd zijn om een gametype te spelen. CTF is geweldig leuk, maar dan wel met 2 vlaggen. Erg jammer dat deze keuze is gemaakt.

Hoe kan iets nou DE multiplayer zijn als je niet eens kan kiezen wat je wil doen in multiplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
Dantar schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 08:12:
[...]

Het is ook onwijs leuk in sommige games... maar ik wil kiezen wat ik doe, niet geforceerd zijn om een gametype te spelen. CTF is geweldig leuk, maar dan wel met 2 vlaggen. Erg jammer dat deze keuze is gemaakt.

Hoe kan iets nou DE multiplayer zijn als je niet eens kan kiezen wat je wil doen in multiplayer.
geef ik je gelijk in. Is ook vervelend. Ik denk dat bungie hierin wel verandering zal maken, de protesten zijn er :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
  • Nu online
mensen tip nummero 1 : richt om het hoofd van mensen en niet op de voeten :9
ik zat gister weer te gamen zitten die vijanden allemaal op mn voeten of benen te knallen...
ze blijven ook gewoon schieten met een assault rifle terwijl ze naast me staan, en ik een shotgun op hun rug zie 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
maar de Theatre Mode is echt vet haha ik amuseer me er wel mee... alleen jammer dat er geen rewind inzit :S, en geen echt FFWD (want dit gaat echt traag)

Afbeeldingslocatie: http://www.phusebox.com/got/halo3_a.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zit een soort van rewind in, dan skipt hij een scene van ongeveerd 30 sec terug. En met LT ga je fast forward :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hmm die heb ik dan niet, maar daar las ik al iets over dat dat niet werkt bij campaign replays.

Bovendien is bij mij de RT fast forward, maar ja dat is max. 1,5-2x de normale snelheid ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:18

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Damn :9 Moet nog 2 skulls, degene die in "Cortana" ligt (Tilt) en degene in "The Ark" (Famine).

Die eerste heb ik nog niet eens geprobeerd te halen, maar die 2e lukt me niet :( Wie heeft hem en wie weet hoe je er op moet komen (singleplayer only)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 10:48:
Damn :9 Moet nog 2 skulls, degene die in "Cortana" ligt (Tilt) en degene in "The Ark" (Famine).

Die eerste heb ik nog niet eens geprobeerd te halen, maar die 2e lukt me niet :( Wie heeft hem en wie weet hoe je er op moet komen (singleplayer only)
Die op de ark is vrij makelijk als je een beetje kan grenade jumpen..
Eerst met een voertuig op de eertse richel komen, dan grenade jumpen naar de balk waar de skull ligt.
Die op cortana is nog makelijker omdat je daar alleen een beetje hoeft te springen, al blijven er in de tussentijd wel flood spawnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Angeloonie schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 10:48:

Je kan in dat gebouw daar buiten (die ramp waar je die scarab hebt gekilled) een jump platform oppakken. Deze moet je op het schuine gedeelte plaatsen in die kamer van die skull. Als je hem namelijk op het vlakke gedeelte voor dat stuk met die skull plaatst dan kom je niet hoog genoeg. Je moet hem dus op het schuine gedeelte (trap) plaatsen en dan vlieg je er in een keer heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 11:13:
[...]

Die op de ark is vrij makelijk als je een beetje kan grenade jumpen..
Eerst met een voertuig op de eertse richel komen, dan grenade jumpen naar de balk waar de skull ligt.
Die op cortana is nog makelijker omdat je daar alleen een beetje hoeft te springen, al blijven er in de tussentijd wel flood spawnen.
Hoe doe je grenade jumpen? :P
Sir_Hendro schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 11:26:
[...]

Je kan in dat gebouw daar buiten (die ramp waar je die scarab hebt gekilled) een jump platform oppakken. Deze moet je op het schuine gedeelte plaatsen in die kamer van die skull. Als je hem namelijk op het vlakke gedeelte voor dat stuk met die skull plaatst dan kom je niet hoog genoeg. Je moet hem dus op het schuine gedeelte (trap) plaatsen en dan vlieg je er in een keer heen.
Dat is niet de Famine skull maar een Silver skull :P

[ Voor 29% gewijzigd door Angeloonie op 04-10-2007 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Granaat voor je op de grond gooien, en dan zo springen dat je al in de lucht bent voordat de granaat ontploft..
Frags stuiteren weg en ontploffen ongeveer een seconde nadat die in contact met iets is gekomen..
En zijn meestal handig om over muurtjes heen te komen, door ze tegen de muur te gooien zodat ze onder je stuiteren als ze ontploffen..
De plasma is vrij goed te doen omdat ie niet te ver doorstuitert, en ontploft na ongeveer 2,5 seconde.
En deze zijn handig om langere afstanden te springen, door dat je ze goed op het randje van een afgrond oid kan gooien voor een verdere sprong.

Dan heb je nog het crouch jumpen, wat inhoud dat je terwijl je aan het springen bent bukt, en zo dus op net iets hogere plaatsen kunt komen.

In het begin is het vrij lastig om de timing door te krijgen, maar oefening baart kunst..

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2007 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 11:48:
[...]

Granaat voor je op de grond gooien, en dan zo springen dat je al in de lucht bent voordat de granaat ontploft..
Frags stuiteren weg en ontploffen ongeveer een seconde nadat die in contact is gekomen..
De plasma is vrij goed te doen omdat ie niet te ver doorstuitert, en ontploft na ongeveer 2,5 seconde.
Famine is in mijn bezit :+ Best simpel eigenlijk :P had hem met de 1e granaat meteen al :P

Nu Tilt nog :P

edit: zo, die heb ik ook :P Alle skulls *O*

[ Voor 7% gewijzigd door Angeloonie op 04-10-2007 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed, nu skulls activeren en een 15.000+ meta score neerzetten per level..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 12:15:
Heb de 50.000 van The Ark al :P

Had vanmorgen Sierra 117 gedaan.. finishde ik met 13.600 punten :/ 6x minder door en ik had hem :'(

Maar goed, met de skulls moet het wel lukken, had vanmorgen "Tough Luck", "Catch", "Fog", "Thunderstorm" en "Mythic" aan staan. Speelde op normal, en het ging op zich prima.

Als je co-op speelt, worden de punten dan gezamelijk geteld, of moet je dan per persoon 15.000 halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Spooksel

Spooksel!

Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 12:15:
50k+ bij lv 6/7 ;)

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 12:24:
[...]

Heb de 50.000 van The Ark al :P

Had vanmorgen Sierra 117 gedaan.. finishde ik met 13.600 punten :/ 6x minder door en ik had hem :'(

Maar goed, met de skulls moet het wel lukken, had vanmorgen "Tough Luck", "Catch", "Fog", "Thunderstorm" en "Mythic" aan staan. Speelde op normal, en het ging op zich prima.

Als je co-op speelt, worden de punten dan gezamelijk geteld, of moet je dan per persoon 15.000 halen?
Kan je kiezen, of je tegen of met elkaar speelt, maar volgens mij zijn de punten voor wie de kill scoort ongeacht welke modus..
Het is idd erg makelijk met een paar skulls aan, ik heb ze allemaal op normal gehaald en alleen bij de eerste 2 levels de tijdbonus gehad.
De laatste levels zijn iid nog makelijker, vooral ''the ark'' met de scorpion..

-------------------------------------------------------------------------
En als niemand een nieuwe topic wil beginnen dan wil ik mij er best wel aan wagen.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2007 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Laatst online: 12:19
idd, The Ark metagame is zo makkelijk, deden coop met 3 man, en ik had nog 60k punten :x
moeilijk :P heb de 1e 3(?) meta-achievements ook, de rest nog niet. Skulls ook nog niet, kan Catch niet vinden.. Weet weet waar hij moet liggen, maar volgens mij wordt ie weggeblazen door een wraith ofzo, want iedere keer alsk erop kom issie weg:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

zwAf schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 12:52:
idd, The Ark metagame is zo makkelijk, deden coop met 3 man, en ik had nog 60k punten :x
moeilijk :P heb de 1e 3(?) meta-achievements ook, de rest nog niet. Skulls ook nog niet, kan Catch niet vinden.. Weet weet waar hij moet liggen, maar volgens mij wordt ie weggeblazen door een wraith ofzo, want iedere keer alsk erop kom issie weg:o
Je moet de tanks niet slopen. Als je de tanks sloopt dan verdwijnt de skull.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ongeveer het zelfde als hier boven..

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2007 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

* PWM is weer terug :)

Zat even in buitenland, maar kan vanavond weer spelen :)
Daarom moet je Ranked spelen :)

In Social wordt alleen gekeken naar de rank. Tot een bepaalde hoogte zegt de rank niet veel. Het zegt meer over het aantal potjes wat je hebt gespeeld, niet de kwaliteit daarvan.

In Ranked krijg je een level, en hoe beter je speelt, hoe harder je stijgt. Reken maar dat het moeilijk wordt vanaf level 25.

[ Voor 5% gewijzigd door PWM op 04-10-2007 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thennis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-08 23:29

Thennis

Lachen kan altijd

Phusebox schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 08:34:
maar de Theatre Mode is echt vet haha ik amuseer me er wel mee... alleen jammer dat er geen rewind inzit :S, en geen echt FFWD (want dit gaat echt traag)
Je kan 10 seconden voor en terug met rechts en links op de d-pad. Dit kan alleen als het afspeelmenutje niet zichtbaar is, anders scroll je daardoorheen (uitzetten met x dacht ik). Jammer dat de andere trigger niet terugspoelen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickertsnaak
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
hallo mensen,

heb de Halo 3 Solo campaign uitgespeeld op Normal. Als ik nu het hoofd menu scherm zie staat er doodleuk "Resume solo campaign', als ik daarop klik laad hij het laatste level in de sneeuw. Ik heb Halo 3 toch echt uitgespeeld (tevens achievement gekregen voor het uitspelen op Normal) en wil nu de solo campaign opnieuw spelen op heroic of legendary..maarja die optie om de moeilijkheidsgraad te kiezen krijg ik dus niet te zien aangezien ik alleen maar de optie 'Resume solo campaign zie..

is dit een bug? moet ik iets doen om het weg te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:44
rickertsnaak schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 13:10:
hallo mensen,

heb de Halo 3 Solo campaign uitgespeeld op Normal. Als ik nu het hoofd menu scherm zie staat er doodleuk "Resume solo campaign', als ik daarop klik laad hij het laatste level in de sneeuw. Ik heb Halo 3 toch echt uitgespeeld (tevens achievement gekregen voor het uitspelen op Normal) en wil nu de solo campaign opnieuw spelen op heroic of legendary..maarja die optie om de moeilijkheidsgraad te kiezen krijg ik dus niet te zien aangezien ik alleen maar de optie 'Resume solo campaign zie..

is dit een bug? moet ik iets doen om het weg te krijgen?
Resume Solo Game zal altijd in het menu staan, ik weet niet precies hoe het heet maar volgens mij iets van 'Custom game' of zelfs gewoon 'Campaign play', daar kun je kiezen dat je weer vanaf level 1 wilt beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 11:48:
[...]

Frags stuiteren weg en ontploffen ongeveer een seconde nadat die in contact met iets is gekomen..
En zijn meestal handig om over muurtjes heen te komen, door ze tegen de muur te gooien zodat ze onder je stuiteren als ze ontploffen..
En deze zijn handig om langere afstanden te springen, door dat je ze goed op het randje van een afgrond oid kan gooien voor een verdere sprong.

Dan heb je nog het crouch jumpen, wat inhoud dat je terwijl je aan het springen bent bukt, en zo dus op net iets hogere plaatsen kunt komen.

In het begin is het vrij lastig om de timing door te krijgen, maar oefening baart kunst..
zo kan het ook ;)

http://www.insidegamer.nl...ky-grenade-in-Halo-3.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Zo missie 1 & 2 met Metascore uitgespeeld met respectievelijk 26,172 en 22,904 punten :Y)

Wel opvallend, doe je even je best, ga je maar 1x dood in de 1e missie, en 10x in de 2e :P 1e missie 58 headshots op 107 kills :D In missie 2 59 op 146 kills :P

[ Voor 50% gewijzigd door Angeloonie op 04-10-2007 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Angeloonie schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 15:04:
Zo missie 1 & 2 met Metascore uitgespeeld met respectievelijk 26,172 en 22,904 punten :Y)

Wel opvallend, doe je even je best, ga je maar 1x dood in de 1e missie, en 10x in de 2e :P 1e missie 58 headshots op 107 kills :D In missie 2 59 op 146 kills :P
Meta score ? waar zie je dat ? heb level 1 uitgespeeld. maar niks met meta gezien ofzo, en die skratchs ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Nu online

Spooksel

Spooksel!

Voor je de game start kun je in de lobby de scoring aanzetten en eventueel skulls voor multipliers!

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:29

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Na een goed anderhalve week spelen heb ik eindelijk een goede mening kunnen vormen over het spel. Tot nu toe valt het multiplayer gedeelte me gewoon tegen. Dit komt door een aantal factoren.
-Zo zijn er veel maps die gewoon weinig sfeer, creativiteit en persoonlijkheid kennen.
-Zo gebalanceerd als iedereen zegt vind ik het zelf in principe niet. Er zit zeker wel een vorm van balans in, maar overdrijven is ook een vak. Diverse wapens hebben bijvoorbeeld op zowel longrange, alswel shortrange geen enkele functie, en andere wapens zijn op zowel short range alswel long range te krachtig.
-Tevens zijn veel maps wel gebaseerd op zowel close als long range, maar 9 van de 10 keer zijn alle players wel in de close range areas te vinden. Snowbound is daar een goed voorbeeld van.
-Een ander aspect wat ik erg jammer vindt is dat ranked matches maar uit 4 tegen 4 in team slayer bestaan en in slayer gewoon maar met zijn vijven bent. 4 tegen 4 had GoW, iets waar de maps op waren gemaakt, in tegenstelling tot de maps in halo 3.
-Tevens zuigt de matchmaking gewoon aan alle kanten, alle redenen hiervoor zijn hierboven wel een keer genoemd. :P

Forge en theater zijn echter wel erg leuke mp extras, maar kunnen bovenstaande aspecten niet minder negatief over laten komen.

Ik heb tot op heden nog het meeste plezier gehad met de Singleplayer. Coop en de metagames waren erg leuk om te doen. Dit is dus tegengesteld met wat ik van te voren had gedacht, aangezien ik met name ging voor het mp gedeelte. Maar dit heeft er wel toe geleidt dat ik weinig meer te vinden zal zijn in slayer matches. Iets wat ik eigenlijk erg leuk vond in het begin. Het matchmakingsysteem heeft dat plezier gewoon verknalt. Net weer een keer geprobeerd.. Krijgen eerst king of the hill op Snowbound. Iedereen gelukkig gevote.. wat krijgen we daarna... slayer on Snowbound! wat een joy. Dus ik zal het maar met Team slayer met paar vrienden moeten doen totdat CoD4 uitkomt. :)

Heeft iemand anders dezelfde ervaringen of ben ik nu gewoon een zeikerd..

Ik hoop echter wel dat er binnenkort een soundtrack cd uitkomt want de muziek in de game is perfect. _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 04-10-2007 17:38 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickertsnaak
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Een ander aspect wat ik erg jammer vindt is dat ranked matches maar uit 4 tegen 4 in team slayer bestaan en in slayer gewoon maar met zijn vijven bent. 4 tegen 4 had GoW, iets waar de maps op waren gemaakt, in tegenstelling tot de maps in halo 3.

ja dit snap ik niet, waarom niet 8 tegen 8? als je bij matchmaking kijkt en hij zoekt mensen, staat er rechtsbovenaan Max 16 players maar het zijn er altijd 8 in totaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

LoL na 1 week bijna elke dag online te spelen, vandaag voor het eerst King of the Hill? gespeeld, wist niet eens dat, dat ook bestond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
sekeroglan schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 17:50:
LoL na 1 week bijna elke dag online te spelen, vandaag voor het eerst King of the Hill? gespeeld, wist niet eens dat, dat ook bestond.
Was in Halo 2 ook ;) erg leuk soms

Ik ga wel even vanavond wat social slayer spelen. Kijken of dat echt makkelijker is. Ben nu level 10 met team slayer namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

sekeroglan schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 17:50:
Ik vind king of de hill niet eens leuk. Je kunt elkaar wel doodleuk van de andere kant van de map neerschieten, maar je berijkt er geen punten mee.

Ik begin beter te worden, ik heb zojuist ninjanaut en nog wat andere games gewonnen.

edit:
Kills : 441
Deaths : 442
K/D Ratio : 1.00

toch netjes :D

[ Voor 7% gewijzigd door Borgoth op 04-10-2007 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Borgoth schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 19:37:
[...]

Ik vind king of de hill niet eens leuk. Je kunt elkaar wel doodleuk van de andere kant van de map neerschieten, maar je berijkt er geen punten mee.

Ik begin beter te worden, ik heb zojuist ninjanaut en nog wat andere games gewonnen.

edit:
Kills : 441
Deaths : 442
K/D Ratio : 1.00

toch netjes :D
Die k/d klopt niet :( Het moet 0,99883855656109597285067873303167 zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

SCIxX schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 19:43:
[...]

Die k/d klopt niet :( Het moet 0,99883855656109597285067873303167 zijn
[miereneuk-modus]
jij miereneuker :(
[/miereneuk-modus]

:') briljante kill dit
Afbeeldingslocatie: http://i209.photobucket.com/albums/bb243/got-borgoth/621149-Full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik heb echt nog niet veel gespeeld :(

Kills : 294
Deaths : 198
K/D Ratio : 1.48

Vanaf morgen ga ik weer lekker fraggen, gewoon lekker veel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

:D

Zonet voor het eerst online gespeeld!

http://www.bungie.net/Sta...13189&player=AngeloonieNL
http://www.bungie.net/Sta...31876&player=AngeloonieNL

Vet gewonnen ook :D Adrenaline giert nog door m'n lichaam :+

[ Voor 7% gewijzigd door Angeloonie op 04-10-2007 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snowbound en king of the hill en oddbal zijn idd kut, maar hopelijk update bungie de matchmaking binnenkort, dan komt er hopelijk minder oddbal en king of the hill in team slayer.
Daarvoor gebruiken ze dat veto systeem, om te zien wat mensen leuk vinden om te spelen.

Kills : 745
Deaths : 436
K/D Ratio : 1.71
http://www.bungie.net/stats/Halo3/CareerStats.aspx?player=Fingon%20NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Kills : 598
Deaths : 754
K/D Ratio : 0.79

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 21:20:
Snowbound en king of the hill en oddbal zijn idd kut, maar hopelijk update bungie de matchmaking binnenkort, dan komt er hopelijk minder oddbal en king of the hill in team slayer.
Daarvoor gebruiken ze dat veto systeem, om te zien wat mensen leuk vinden om te spelen.
Bungie heeft al aangekondigd snel met een update te komen. Ook om wat minder Shotty Snipers te krijgen.

Het Veto systeem is inderdaad heel belangrijk
Q: Why am I getting put into so many games of Shotty Snipers in the Team Slayer Playlist? (insert any other playlist related question)

A: We agree that Shotty Snipers is showing up a bit too much in Team Slayer and this is first on our list for our next immediate update to matchmaking. We will continue monitoring the playlist data as well as your feedback to establish priorities for future updates. You can share your thoughts in the Bungie.net forums. Also, by vetoing games/maps you don't like, you are giving us real world data to help us out.

[ Voor 35% gewijzigd door PWM op 04-10-2007 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exCOESes
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-06-2024

exCOESes

Imaginary Friend

Ik dacht van de week ook eens te kijken wat er zou gebeuren als ik het Legendary ging spelen, het werd mij vrij snel duidelijk dat ik blijkbaar nog heel veel moet leren :( (of zal het iets met leeftijd te maken hebben....? ;) )

Kreeg ik gisteren ook nog de melding dat mijn GOLD afgelopen is, heeft er iemand nog tips waar ik dit voor weinig kan verlengen? Ik zie nu 13 maanden voor 54,99 Als er iemand een betere deal weet hoor ik het graag.

Als ik vanavond nog ff kans tijd heb kan ik altijd nog een maandkaart inzetten (Een RROD heeft toch nog een voordeel :+ )

Voor ik het vergeet, ik zoek dus ook CO-OP partners.
In mijn signature:
  • linker link: stiekem even kijken wie ik ben.
  • rechter link: Niet nadenken meteen 'vrienden' worden!

XBL Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

exCOESes schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 22:53:
Kreeg ik gisteren ook nog de melding dat mijn GOLD afgelopen is, heeft er iemand nog tips waar ik dit voor weinig kan verlengen? Ik zie nu 13 maanden voor 54,99 Als er iemand een betere deal weet hoor ik het graag.
Komt op hetzelfde neer:

http://www.gcshop.nl/product.php?id=1987

49,- voor 12 maanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
  • Laatst online: 05-09 11:08
ik heb nu 955 van de 1000 te behalen gamerpoints in halo 3 :)

Kills : 1724
Deaths : 1284
K/D Ratio : 1.34

ik ben Captain van rank heb 111EXP en heb 464 kills met melee gemaakt :D .

als iemand een keer lekker online wilt spelen: I WhiteViper I (dat zijn i's).

Fingon NL, ik heb je even toegevoegd!

heb alle skulls, alle meta-score achievements, en in totaal 40 van de 49 achievements. ik ben er bijna!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Als jullie nog de XFPS Pro in aktie willen zien in Halo 3, kijk dan maar even naar dit filmpje wat ik net gemaakt heb:

Testing the XFPS Pro with Halo 3

Zoals je ziet werkt het niet perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
Sir_Hendro schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 03:25:
Als jullie nog de XFPS Pro in aktie willen zien in Halo 3, kijk dan maar even naar dit filmpje wat ik net gemaakt heb:

Testing the XFPS Pro with Halo 3

Zoals je ziet werkt het niet perfect.
Hoezo, lijkt me best soepel gaan. Het nadeel van de controllers vind ik dat het soms lastig is nauwkeurig een headshot te maken, met de muis is dat zoveel makkelijker. Dat komt vooral omdat je met de thumbstick soms schokkerig over kleine afstanden beweegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x0r
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-08 11:50

x0r

dus ik

Even een vraag over een achievement. Op het moment ben ik bezig SP Campaign op Heroic (dus in mijn eentje) en ik ben nu bij level Cortana. Vanavond komt er een maat langs en gaan we coop spelen (maar dan gewoon vanaf level 1 op Normal).

Kan ik hierna wel weer gewoon verder gaan met mijn eigen Campaign op Heroic (zodat ik ook deze achievement kan halen)?

Waarschijnlijk gaat dit gewoon, maar ik wil het gewoon even zeker weten :p

There can be only one.... en ik dan ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Ik zat even met de film opties te spelen en dat is erg goed gedaan. Maar er zijn een tweetal dingen wat me niet lukt. Ik weet ook niet zeker of het kan, maar:
1. Kun je ook terug spoelen.
2. Is het mogelijk om naar een bepaalde tijdstip te gaan. Dus dat je sneller naar 30 minuten kunt gaan.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheKillingBean schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 08:39:
Ik zat even met de film opties te spelen en dat is erg goed gedaan. Maar er zijn een tweetal dingen wat me niet lukt. Ik weet ook niet zeker of het kan, maar:
1. Kun je ook terug spoelen.
2. Is het mogelijk om naar een bepaalde tijdstip te gaan. Dus dat je sneller naar 30 minuten kunt gaan.
1) Alleen bij multiplayer replays, een paar seconden per keer.
2) Nee, helaas. Heb je een film van 1 uur, moet je een half uur doorspoelen om het einde te zien. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
WhiteViper schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 23:45:
ik heb nu 955 van de 1000 te behalen gamerpoints in halo 3 :)

Kills : 1724
Deaths : 1284
K/D Ratio : 1.34

ik ben Captain van rank heb 111EXP en heb 464 kills met melee gemaakt :D .

als iemand een keer lekker online wilt spelen: I WhiteViper I (dat zijn i's).

Fingon NL, ik heb je even toegevoegd!

heb alle skulls, alle meta-score achievements, en in totaal 40 van de 49 achievements. ik ben er bijna!
Wil bij jouw wel eens in de game komen _/-\o_

Is het al gelukt wat sommige wilden hier gister ? in de lobby

[ Voor 5% gewijzigd door Mars18 op 05-10-2007 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:22
rickertsnaak schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 17:47:
Een ander aspect wat ik erg jammer vindt is dat ranked matches maar uit 4 tegen 4 in team slayer bestaan en in slayer gewoon maar met zijn vijven bent. 4 tegen 4 had GoW, iets waar de maps op waren gemaakt, in tegenstelling tot de maps in halo 3.

ja dit snap ik niet, waarom niet 8 tegen 8? als je bij matchmaking kijkt en hij zoekt mensen, staat er rechtsbovenaan Max 16 players maar het zijn er altijd 8 in totaal..
Het ligt aan het aantal spelers dat beschikbaar is en de "ping".
Halo3 is "peer-to-peer" gaming dus de servers draait op iemands 360.

Bungie heeft op dit moment de 16 player gaming uit staan en de limiet op 12 staan (voor big team battles) om zo enigzins lag-vrij gamen te kunnen bieden. Tijdens het hosten worden de "servers" beoordeeld, 360's met en slechte verbinding een flag en worden in de toekomst niet meer gebruikt. Bungie hoopt in 2 a 3 weken alle rotte appels gevonden te hebben en dan 16 player gaming aan te kunnen zetten.

Het kan dan ook zijn dat in de toekomst de andere soorten games wat meer speler slots krijgen.

Maar tot nu toe vermaak ik me prima, ik speel eigenlijk alleen maar ranked omdat ik een schurft hekel heb aan "squeekers" die met 3 man op één 360 een beetje de game liggen te verzieken.
Nadeel is dat het op ranked al snel (vanf skill level 4) heel pittig wordt.
Ah, ik vroeg me al af wie jij was.

Vanavond (zo vanaf 21:00) gaan we weer verder met Co-op op legendary vanaf "The Ark" ik weet niet of je daar wil inspringen?

[ Voor 10% gewijzigd door yzf1kr op 05-10-2007 10:49 ]

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

-nieuw topic-

[ Voor 115% gewijzigd door Angeloonie op 05-10-2007 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yzf1kr schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 10:46:
[...]
Vanavond (zo vanaf 21:00) gaan we weer verder met Co-op op legendary vanaf "The Ark" ik weet niet of je daar wil inspringen?
Ik heb ook wel zin in een potje legendary coop, ik weet niet of er nog een plekje vrij is? :)

M'n gamertag staat hieronder.

edit:
Overigens, ik zie dat ulekai heel erg z'n best heeft gedaan op een deel 2, misschien moeten we daar verder gaan? Het Grote Halo 3 Topic - Deel 2

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2007 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
DarkShadow schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 07:19:
[...]

Hoezo, lijkt me best soepel gaan. Het nadeel van de controllers vind ik dat het soms lastig is nauwkeurig een headshot te maken, met de muis is dat zoveel makkelijker. Dat komt vooral omdat je met de thumbstick soms schokkerig over kleine afstanden beweegt.
Het lijkt misschien heel soepel maar dat is het niet. De mouse movements worden best gaar omgezet. Als je de muis langzaam beweegt om net die headshot te kunnen maken dan gaat dat heel langzaam of weer net iets te snel. De juiste beweging pakt ie zeg maar niet ofzo. DUs je zit nog steeds dat je af en toe net iets te ver draait. Het enige wat ie perfect pakt zijn de medium bewegingen. De snelle bewegingen pakt hij niet perfect omdat er aan de joystick een maximum snelheid zit. Langzaam bewegen van de muis voor bijvoorbeeld een headshot gaat of te traag of hij schiet ineens weer iets te ver door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik zat het even groot neerzetten ;)

Het Grote Halo 3 Topic - Deel 2

[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 05-10-2007 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

Ik dacht van de week ook eens te kijken wat er zou gebeuren als ik het Legendary ging spelen, het werd mij vrij snel duidelijk dat ik blijkbaar nog heel veel moet leren :( (of zal het iets met leeftijd te maken hebben....? ;) )

Als ik vanavond nog ff kans tijd heb kan ik altijd nog een maandkaart inzetten (Een RROD heeft toch nog een voordeel :+ )

In mijn signature:
  • linker link: stiekem even kijken wie ik ben.
  • rechter link: Niet nadenken meteen 'vrienden' worden!
toegevoegd, kunnen we samen hard zuigen op legendary :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:54

Fuelke

Forza Ferrari

Dan doe ik deze maar dicht :P

Het Grote Halo 3 Topic - Deel 2

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste