Het grote Halo 3 topic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 9.891 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op zondag 30 september 2007 @ 19:38:
[...]
Yep, de gein is, de skull spawned met de tanks mee, dus zodra de tanks worden gespawned word ook de skull gespawned, maak je een tank kapot, verdwijnt de skull weer.. >:)
Wat een k*tgein :X

Maar zit nu dan wel met een probleempje denk ik zo. Want ik had gesaved nadat ik alles leeg had gespeeld. Dus hoe kan ik dan weer een checkpoint van een punt eerder laden zodat die tanks er nog wel zijn (en de skull dus ook)?

Edit:
Zijn er toevallig nog meer van dat soort geintjes?
Want die wil ik nu dan wel graag even weten voordat ik weer voor onaangename verassingen kom te staan...

[ Voor 13% gewijzigd door FeaR op 30-09-2007 19:41 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FeaR1986 schreef op zondag 30 september 2007 @ 19:41:
[...]

Wat een k*tgein :X

Maar zit nu dan wel met een probleempje denk ik zo. Want ik had gesaved nadat ik alles leeg had gespeeld. Dus hoe kan ik dan weer een checkpoint van een punt eerder laden zodat die tanks er nog wel zijn (en de skull dus ook)?

Edit:
Zijn er toevallig nog meer van dat soort geintjes?
Want die wil ik nu dan wel graag even weten voordat ik weer voor onaangename verassingen kom te staan...
Je kan net zo goed het level op nieuw beginnen, het is niet ver tot die batlle..
Ik weet het niet zeker, aar volgens mij kun je de brutes die de turrets aan de voorkant van de tank bemannen wel uitschakelen.

De rest van de skulls is redelijk normaal te verkrijgen, eentje zou kunnen verdwijnen als je niet snel genoeg ben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op zondag 30 september 2007 @ 19:45:
[...]
De rest van de skulls is redelijk normaal te verkrijgen, eentje zou kunnen verdwijnen als je niet snel genoeg ben..
Weet welke je bedoeld, staat ook aangegeven dat dat een van de moeilijker te behalen skulls is.
Maar nu vierde level dan maar opnieuw spelen.... nog nooit een game gehad die in het vierde level al zo'n hoog replay-waarde had :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FeaR1986 schreef op zondag 30 september 2007 @ 19:48:
[...]

Weet welke je bedoeld, staat ook aangegeven dat dat een van de moeilijker te behalen skulls is.
Maar nu vierde level dan maar opnieuw spelen.... nog nooit een game gehad die in het vierde level al zo'n hoog replay-waarde had :+
Op zich valt die wel mee, ik vond dit de moeilijkste..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op zondag 30 september 2007 @ 19:57:
[...]

Op zich valt die wel mee, ik vond dit de moeilijkste..
Denk dat ik voor die volgende ook maar van te voren even save, al is die opzich ook best aan het begin van een level.

Maar ik heb die uit level 4 8)
Heeft me twee keer gekost, want de eerste keer kostte het me zo lang om op die toren te komen dat mijn teammaten alle tanks al hadden gemold. Dus dat was een keer voor niets. Tweede keer ging sneller omdat de grenade-jump in een paar keer lukte. Weet alleen niet hoe ik het precies voor elkaar gekregen heb, want ben niet zo'n ster in grenade-jumpen que timing. Maar ben blij dat ik m heb...

Maar in die guide en dat filmpje staan 9 skulls (per level 1). Maar waar liggen die andere 4 dan, want die heb ik nog nergens in een guide of filmpje kunnen vinden. En krijg je voor die 4 overige ook Achievements of zijn die gewoon als extraatje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:43
Waarom kun je nergens het geluid wijzigen? Als je wat actie in het veld hebt hoor ik mijn eigen rifle helemaal niet meer, beetje jammer.

En hoe word je onzichtbaar als alien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FeaR1986 schreef op zondag 30 september 2007 @ 20:18:
[...]

Denk dat ik voor die volgende ook maar van te voren even save, al is die opzich ook best aan het begin van een level.

Maar ik heb die uit level 4 8)
Heeft me twee keer gekost, want de eerste keer kostte het me zo lang om op die toren te komen dat mijn teammaten alle tanks al hadden gemold. Dus dat was een keer voor niets. Tweede keer ging sneller omdat de grenade-jump in een paar keer lukte. Weet alleen niet hoe ik het precies voor elkaar gekregen heb, want ben niet zo'n ster in grenade-jumpen que timing. Maar ben blij dat ik m heb...

Maar in die guide en dat filmpje staan 9 skulls (per level 1). Maar waar liggen die andere 4 dan, want die heb ik nog nergens in een guide of filmpje kunnen vinden. En krijg je voor die 4 overige ook Achievements of zijn die gewoon als extraatje :P
Er zijn 9 gouden skulls, en 4 zilveren, voor de zilveren krijg je geen achievement, maar wel de twee leukste zijn zilveren.

Ik heb deze guide gebruikt, skull guide
SCIxX schreef op zondag 30 september 2007 @ 20:21:
Waarom kun je nergens het geluid wijzigen? Als je wat actie in het veld hebt hoor ik mijn eigen rifle helemaal niet meer, beetje jammer.

En hoe word je onzichtbaar als alien?
Er liggen in enkele levels cloaking devices, die je activeert met de x knop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:08

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Moet je voor die skulls te krijgen alleen de skull oppakken, of ook de missie nog helemaal uitspelen?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online
Alleen de skull oppakken is voldoende maar een echte bikkel maakt toch de missie gelijk af? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op zondag 30 september 2007 @ 20:39:
[...]

Er zijn 9 gouden skulls, en 4 zilveren, voor de zilveren krijg je geen achievement, maar wel de twee leukste zijn zilveren.

Ik heb deze guide gebruikt, skull guide
En de eerste twee van die zilveren skulls ben ik natuurlijk al weer voorbij.
Dus die pik ik wel op als ik de game voor een tweede keer uit wil gaan spelen op Legendary.
Nu eerst maar een keer uitspelen en alle gouden skulls zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op zondag 30 september 2007 @ 21:00:
Moet je voor die skulls te krijgen alleen de skull oppakken, of ook de missie nog helemaal uitspelen?
Volgens mij moet je iig 1 checkpoint voorbij nadat je de skull hebt opgepakt, ik heb de iwhbyd skull wel eens op nieuw moeten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op zondag 30 september 2007 @ 21:38:
[...]

Volgens mij moet je iig 1 checkpoint voorbij nadat je de skull hebt opgepakt, ik heb de iwhbyd skull wel eens op nieuw moeten doen
Zodra je een skull pakt komt er meteen onderin beeld te staan dat je de bijhorende Achievement hebt gehaald, dus volgens mij hoef je niet voorbij een checkpoint of wat dan ook. Had de skull in level 2 meteen gepakt en onderin stond dus dat ik die Achievement had gehaald. Level restart gedaan (dus zonder saven of een checkpoint verder te gaan) en toen ik de skull voor de tweede keer pakte kreeg ik geen melding. Dus volgens mij hoef je verder niets te doen... wellicht is dat bij die iwhbyd-skull anders omdat die speciaal is enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FeaR1986 schreef op zondag 30 september 2007 @ 21:44:
[...]

Zodra je een skull pakt komt er meteen onderin beeld te staan dat je de bijhorende Achievement hebt gehaald, dus volgens mij hoef je niet voorbij een checkpoint of wat dan ook. Had de skull in level 2 meteen gepakt en onderin stond dus dat ik die Achievement had gehaald. Level restart gedaan (dus zonder saven of een checkpoint verder te gaan) en toen ik de skull voor de tweede keer pakte kreeg ik geen melding. Dus volgens mij hoef je verder niets te doen... wellicht is dat bij die iwhbyd-skull anders omdat die speciaal is enzo.
KAn best zijn, het is een van de zilveren skulls, waarvoor je ook geen achievement krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
gewoon oppakken 5 seconden wachten en weer neergooien deed ik ook en heb 2 silveren dus gaat goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 23:36
Ik moet alleen nog de zilvere skull uit het level 'The Ark' halen maar die doe ik morgen wel. Momenteel heb ik online iets van 37 exp en dat is Sargent (2nd grade) geloof ik. :) Ik vind het echt een top spel.

Ik moest er tevens nog aan denken dat er zo een tobo + muis apparaatje was voor de 360. Hiermee bedoel ik dus die XFPS. Nu bleek daar ook een verbeterde versie van gemaakt te zijn waar het probleem met de muis is gefixed. Die nieuwe versie is dus de XFPS Pro. Momenteel gaat het erg goed met de controller maar het idee dat ik eventueel heerlijk met tobo + muis kan knallen leek me wel een leuk idee. Dit apparaatje heb ik dus vandaag besteld en zou binnen 24 uur leverbaar zijn dus dat zal dan dinsdag worden probably. Ik ben heel erg benieuwd.

Mijn Halo 3 Legendary Edition moet ook volgende week binnenkomen. :)

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:43
Sir_Hendro schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 01:24:
Ik moet alleen nog de zilvere skull uit het level 'The Ark' halen maar die doe ik morgen wel. Momenteel heb ik online iets van 37 exp en dat is Sargent (2nd grade) geloof ik. :) Ik vind het echt een top spel.

Ik moest er tevens nog aan denken dat er zo een tobo + muis apparaatje was voor de 360. Hiermee bedoel ik dus die XFPS. Nu bleek daar ook een verbeterde versie van gemaakt te zijn waar het probleem met de muis is gefixed. Die nieuwe versie is dus de XFPS Pro. Momenteel gaat het erg goed met de controller maar het idee dat ik eventueel heerlijk met tobo + muis kan knallen leek me wel een leuk idee. Dit apparaatje heb ik dus vandaag besteld en zou binnen 24 uur leverbaar zijn dus dat zal dan dinsdag worden probably. Ik ben heel erg benieuwd.

Mijn Halo 3 Legendary Edition moet ook volgende week binnenkomen. :)
Lekker moeilijk spel met muis en toetsenbord. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MOL-20.000
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-08 21:08
Hoe zal het verder gaan na Halo 3....

http://nl.youtube.com/watch?v=fl944UGR9qw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt het dat wanneer je custom game of forge over xbox live wil doen. Je de mensen zelf moet uitnodigen en dat er niet net als bij matchmaking actief wordt gezocht naar spelers?

Als dit zo is zou dat wel een gemiste optie zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:44
spoiler:
Het gerucht gaat dat het filmpje na Legendary laat zien dat de Master Chief en Cortana op weg zijn naar de planeet Onyx met daarop de portal naar Shield World. In Shield World zitten nog enkele overlevende Spartans (II en III) en dr. Halsey.

Edit: Trouwens een 'lore related' antwoord op de vraag, niet direct een reactie op het filmpje :P

[ Voor 9% gewijzigd door UTwizard op 01-10-2007 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 10:05:
klopt het dat wanneer je custom game of forge over xbox live wil doen. Je de mensen zelf moet uitnodigen en dat er niet net als bij matchmaking actief wordt gezocht naar spelers?

Als dit zo is zou dat wel een gemiste optie zijn.
klopt,

Highest Skill: 5
Total EXP: 15
Next Rating: 20 EXP

en jullie ? toch alweer 41 games gespeeld.

Op naar Sergeant, wat zijn jullie voor ranks ?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Mijne :)

Zabato
Service Tag: Q13
Corporal, Grade 1
Highest Skill: 2
Total EXP: 11
Next Rating: 15 EXP

meer info: http://www.bungie.net/Sta...bato%20%20%20&social=True

[ Voor 30% gewijzigd door Borgoth op 01-10-2007 10:37 ]

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25
hehe ik zuig:

phusebox
Service Tag: P79
Private, Grade 1

Highest Skill: 3
Total EXP: 5
Next Rating: 7 EXP

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Borgoth schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 10:35:
Mijne :)

Zabato
Service Tag: Q13
Corporal, Grade 1
Highest Skill: 2
Total EXP: 11
Next Rating: 15 EXP

meer info: http://www.bungie.net/Sta...bato%20%20%20&social=True
Mooie ratio heb je

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:14

BioHazard

*\o/*

Wel GODVERDOMME,

Heel mijn career progress is ineens verdwenen? Ik zat op het einde van mission 6. Ik start gisteravond op, boem, alles weg. Ik ben nu extreem pissed. Ik heb bewijs in de vorm van de nodige achievements. Lekker, heb meteen geen zin meer in de story mode. :( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
BioHazard schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 11:29:
Wel GODVERDOMME,

Heel mijn career progress is ineens verdwenen? Ik zat op het einde van mission 6. Ik start gisteravond op, boem, alles weg. Ik ben nu extreem pissed. Ik heb bewijs in de vorm van de nodige achievements. Lekker, heb meteen geen zin meer in de story mode. :( :'(
ik snap t ook eigenlijk niet... het spel zit qua saves, menu's en gebruiksvriendelijkheid echt slecht in elkaar

bij mij heeft ie ook bepaalde dingen niet gesaved, of hij zegt dat het bestand corrupt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Wel GODVERDOMME,

Hmz een vriend van me heeft dit ook gehad, maar hij kon nog wel kiezen om in de campaign mode met level 6 te beginnen. Dus misschien moet je dat even proberen.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wenze
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-11-2024
Valt toch wel mee met die mooie ratio?
Dit is de mijne maar ook niet geweldig:
http://www.bungie.net/Sta...enzo%20%20%20&social=True

Moet je trouwens nog wat instellen aan je headset ofzo? Of kan je hem gewoon gelijk gebruiken als je hem aansluit. Ik zat namelijk net te spelen en ze konden me niet verstaan.
ik snap t ook eigenlijk niet... het spel zit qua saves, menu's en gebruiksvriendelijkheid echt slecht in elkaar

bij mij heeft ie ook bepaalde dingen niet gesaved, of hij zegt dat het bestand corrupt is.
Ja de menu's vind ik ook slecht. Snap het na een hele tijd spelen nog steeds niet helemaal. Het is gewoon niet van zelf sprekend. Je ziet gauw dingen over het hoofd etc.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel GODVERDOMME,

wel normaal afgesloten

met save en quit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 11:55:
[...]

wel normaal afgesloten

met save en quit?
ehm en waar vind je die optie? staat er bij mij niet bij?

toen ik het spel gisteren voor de 5e keer opstartte kreeg ik opeens de vraag waar ik wilde saven???

[ Voor 18% gewijzigd door Phusebox op 01-10-2007 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 12:05:
[...]

toen ik het spel gisteren voor de 5e keer opstartte kreeg ik opeens de vraag waar ik wilde saven???
start, een keer omhoog en dan A..

Al zitten er wel wat rare dingen in, was bezig met een co-op game, als ik (party leader) op start drukte kon ik alleen end game kiezen, mijn co-op partner had wel opties als revert to last checkpoint..

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2007 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thennis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-08 23:29

Thennis

Lachen kan altijd

wenze schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 11:54:
Moet je trouwens nog wat instellen aan je headset ofzo? Of kan je hem gewoon gelijk gebruiken als je hem aansluit. Ik zat namelijk net te spelen en ze konden me niet verstaan.
Soms moet je een richting op de directional pad indrukken om te kunnen spreken.
Dit is alleen bij drukke online games. Als je met 4 man speelt kan je vrij lullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
wenze schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 11:54:
[...]

Valt toch wel mee met die mooie ratio?
Dit is de mijne maar ook niet geweldig:
http://www.bungie.net/Sta...enzo%20%20%20&social=True

[...]

Ja de menu's vind ik ook slecht. Snap het na een hele tijd spelen nog steeds niet helemaal. Het is gewoon niet van zelf sprekend. Je ziet gauw dingen over het hoofd etc.
het is in mijn ogen al knap als je 1.00 haalt :+ zal ik nooit halen lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Ik heb gesaved, maar echt ALLES is weg? Ook de delen die ik wel gesaved heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FeaR1986 schreef op zondag 30 september 2007 @ 19:48:
[...]

Doom 1 episode 2 level 4 :p
had vaak last van te weinig kogels :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 12:05:
[...]

ws dan alleen in halo 2 :) Nog niet begonnen aan de campaign in halo 3, vorige week net halo 2 uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
  • Laatst online: 05-09 11:08
Mars18 schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 10:14:
[...]

klopt,

Highest Skill: 5
Total EXP: 15
Next Rating: 20 EXP

en jullie ? toch alweer 41 games gespeeld.

Op naar Sergeant, wat zijn jullie voor ranks ?
Highest Skill: 25
Total EXP: 98
Next Rating: 100 EXP

Kill Ratio van 1.38 atm ;)

Lieutenant, grade 2 atm :)
  • Total Games 158
  • Matchmade Games 130
  • Custom Games 9
  • Campaign Missions 19
  • Highest Skill 25
  • Total EXP 98
  • UNSC Campaign Report
  • Enemies KIA 943
  • Friendlies Lost 410
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Wat is die highest skill? En waar vind ik die Kill ratio? EN :P is die kill ration alleen kills vs deaths in multiplayer of telt de single player ook mee? (lijkt mij niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sir_Hendro schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 13:48:
Wat is die highest skill? En waar vind ik die Kill ratio? EN :P is die kill ration alleen kills vs deaths in multiplayer of telt de single player ook mee? (lijkt mij niet)
Sir_Hendro
UNSC Campaign Report
Enemies KIA 2,234
Friendlies Lost 467

jouw halo 3 stats

---------------
mijne:

Total Games 47
Matchmade Games 12
Custom Games 2
Campaign Missions 33
Highest Skill 4
Total EXP 8
UNSC Campaign Report
Enemies KIA 3,709
Friendlies Lost 243

De laatste 3/4 potjes kwam ik in ranked matches met mensen die dubbel de skills haden als ik, ik werd bruut afgemaakt, en odd ball en king of the hill, totaal niet mij ding.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2007 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel GODVERDOMME,

Had je wel voordat je je Xbox uitdeed, save & quit gedaan?

Zoniet is het je eigen schuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Waar staat die highest skill dan nou voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcK0
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-12-2024
ff off-topic gaan

voor diegene die nog geen halo 3 hebben en die toevallig in de buurt van rotterdam zuid wonen, bart smit(aan de groene hilledijk) verkoopt halo 3 de normale versie voor 48 eurotjes. _/-\o_
wou het gewoon ff melden is toch veel beter dan 59 euro betalen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 12:53:
[...]

Doom 1 episode 2 level 4 :p
had vaak last van te weinig kogels :(
offtopic:
IDKFA :+

Edit:
Ik ben nog lang niet zover, maar toch maar vast even vragen:
Na een aantal rangen moet je niet alleen voldoen aan een bepaald XP, maar ook aan een bepaald Skill-level. Nu is de eerste skill-level 10 en ik zit met 20xp al op 8, dus dat moet geen probleem zijn. Maar ik heb geen idee waar dat skill-level op is gebasseerd... iemand wellicht een uitleg?

[ Voor 45% gewijzigd door FeaR op 01-10-2007 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:33

Ace

Happy Happy Joy Joy

Sir_Hendro schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 14:24:
Hoogste skill ranking die je gehaald hebt in Ranked Matches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Sir_Hendro schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 14:24:
levels zoals halo 2 had, 1 tot 50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Laatst online: 25-08-2021
Wel GODVERDOMME,

Dat had ik ook maar dan moet je gewoon niet de bovenste optie kiezen in het menu. Maar die Campaign(die je ook selecteerd als je splitscreen co-op doet) en dan kun je gewoon je laatste save point laden. Beetje raar maar goed niet echt een probleem ofzo. Hij onthoud het wel;-).

Hey nog iemand met de Q13 tag! :D Die heb ik ook. Haha toevallig.
Btw Theater HEERSCHT!
http://www.bungie.net/Forums/posts.aspx?postID=13314513
Ik weet niet hoe ik die screen kan linken maar best humor toch?

Wat is het scherschil tussen rank en skill? Ik snap dat nie helemaal.....
Edit: Is het niveau op social matches echt zoveel lager. Ik heb nooit halo 1 of 2 online gedaan. Ik ben hier meteen ranked gaan doen en kon goed meekomen. Daarna ging ik voor de grap eens Team Slayer Big battle doen. En ik ownde eigelijk wel iedereen :p(23 kills,3 keer gestorven geloof ik). Ik voelde mezelf vanelfsprekend erg goed maar is het niveau verschil zo groot(zoals bij Gears of War waarbij die non ranked games voor mij echt ZZZzzzzz zijn) of had ik gewoon net geluk?

[ Voor 25% gewijzigd door Postius op 01-10-2007 15:47 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Postius schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 15:33:
[...]

Dat had ik ook maar dan moet je gewoon niet de bovenste optie kiezen in het menu. Maar die Campaign(die je ook selecteerd als je splitscreen co-op doet) en dan kun je gewoon je laatste save point laden. Beetje raar maar goed niet echt een probleem ofzo. Hij onthoud het wel;-).

Hey nog iemand met de Q13 tag! :D Die heb ik ook. Haha toevallig.
Btw Theater HEERSCHT!
http://www.bungie.net/Forums/posts.aspx?postID=13314513
Ik weet niet hoe ik die screen kan linken maar best humor toch?

Wat is het scherschil tussen rank en skill? Ik snap dat nie helemaal.....
Edit: Is het niveau op social matches echt zoveel lager. Ik heb nooit halo 1 of 2 online gedaan. Ik ben hier meteen ranked gaan doen en kon goed meekomen. Daarna ging ik voor de grap eens Team Slayer Big battle doen. En ik ownde eigelijk wel iedereen :p(23 kills,3 keer gestorven geloof ik). Ik voelde mezelf vanelfsprekend erg goed maar is het niveau verschil zo groot(zoals bij Gears of War waarbij die non ranked games voor mij echt ZZZzzzzz zijn) of had ik gewoon net geluk?
Ik kan niet op een bepaald punt weer beginnen, het is alles weer opnieuw, even voor de duidelijkheid, ik heb gesaved. Het is gewoon allemaal ineens weg, en ik heb niks aparts gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
Postius schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 15:33:
[...]

Ik denk dat hier de 'Resume solo game' functie word bedoeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BioHazard schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 16:40:
[...]

Ik kan niet op een bepaald punt weer beginnen, het is alles weer opnieuw, even voor de duidelijkheid, ik heb gesaved. Het is gewoon allemaal ineens weg, en ik heb niks aparts gedaan.
Misschien heb je per ongeluk in coop gespeeld? ( in je eentje ).

Als je select level doet, wat zie je dan staan? Zie je wel de normal of heroic iconen bij de levels die je al hebt uitgespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:52

Spooksel

Spooksel!

Zooow dan, net _eindelijk_ die FOG skull te pakken gekregen... wat een hel is die zeg :(

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke skull? Ik heb ze allemaal al :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Heb spel al sinds woensdag maar zit pas in level 3. :P
Moet toch wel zeggen dat het op Legendary soms erg lastig is, wel goed te doen, en als ik dan dood ga is het meestal eigen schuld omdat ik weer eens iets lomps doe.

Ben benieuwd wat dat gaat worden in volgende levels. :D

[ Voor 23% gewijzigd door Albinoraptor op 01-10-2007 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 17:02:
welke skull? Ik heb ze allemaal al :P
Reminder in spoiler ;)
spoiler:
Fog is die ene in Floodgate, waarbij je die Flood van het dak af moet knallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcK0
  • Laatst online: 25-12-2024
ik heb een kill ratio van 1.09 is dat goed of slecht?

http://www.bungie.net/Sta...ats.aspx?player=Doninho85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Laatst online: 25-08-2021
Gemiddeld. Betekent dat je bijna altijd gelijk loopt met kills/deaths. Per keer dat je dood gaat maak je 1.09 kills. Dit is wel het gemiddelde. Hoe "beter(k/d ratio zegt ook nie alles)" je bent hoe beter je k/d ratio. Maar aan de andere kant als je in clanverband speelt gaat dat vaak niet op want dan speel je als team en maakt individuele score minder uit.

Maar ik denk dat dit gemiddeld is vanwege mijn ervaring met shooters online, vaak zie je na een poosje een beetje wat de goede spelers hebben en wat de slechte en kan je het daarvan afleiden. Maar Halo is pas net uit.

En daarbij alleen bij slayer types maakt het echt veel uit. Want er staat niet hoe belangerijk je kills waren ect. Als jij in een objective match 3 keer de flag carrier neerschiet net voordat ie thuis is ja dan verdien je wel punten :p.
Maar je kan er toch wel een beetje aan zien of iemand kan knallen of niet :p

[ Voor 16% gewijzigd door Postius op 01-10-2007 18:02 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
Wel GODVERDOMME,

ja dat heeft mijn broer ook inene. Alleen zijn savegame revert naar The Ark terug maar hij was al veel verder. Daarnaast loopt het spel nu steeds vast met zijn profiel na 5 seconden. Hij beweegt een beetje en dan stopt het helemaal met werken het beeld bevriest en het geluid stopt. Daarnaa reageert de xbox nergens meer op behalve op de uit knop :(

Ik mag hopen dat mijn profiel niet dezelfde kuren gaat vertonen :X |:( En nee mijn broer heeft niks fout gedaan met save en quit. Gewoon netjes save en quit gekozen toen xbox afgesloten nu start hij het op en voilla 4 levels terug...... :/

[ Voor 5% gewijzigd door Kaasje123 op 01-10-2007 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 14:46
ravenger schreef op woensdag 26 september 2007 @ 16:50:
[...]

ik heb nog steeds bovenstaand probleem; dingen die ik heb geprobeerd zijn oa mn router open gooien, maar goed die connection test geeft aan dat alles prima is. Eerst inloggen op Live en dan pas halo opstarten doe ik, maar ik krijg nog steeds die melding.
Ik heb precies hetzelfde probleem. Bij anders games heb ik geen probleem en me nat is 'open'.

Weet je al meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
Kaasje123 schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 19:22:
[...]

ja dat heeft mijn broer ook inene. Alleen zijn savegame revert naar The Ark terug maar hij was al veel verder. Daarnaast loopt het spel nu steeds vast met zijn profiel na 5 seconden. Hij beweegt een beetje en dan stopt het helemaal met werken het beeld bevriest en het geluid stopt. Daarnaa reageert de xbox nergens meer op behalve op de uit knop :(

Ik mag hopen dat mijn profiel niet dezelfde kuren gaat vertonen :X |:( En nee mijn broer heeft niks fout gedaan met save en quit. Gewoon netjes save en quit gekozen toen xbox afgesloten nu start hij het op en voilla 4 levels terug...... :/
GVD.... :(

Ja hoor precies hetzelfde nu met mijn profiel. Ik speelde zojuist even en hij liep niet vast ofzo na 5 seconden. 10 minuten later bevriest de hele bende gewoon... Ik zie de bui al hangen dus ik reset dit klote spel door de xbox aan en uit te doen (er is geen andere optie) en alle progress die ik in de afgelopen 10 minuten heb gemaakt heeft hij niet opgelagen en na 5 seconden elke keer dat ik mijn solo campaign resume loopt dit hele kolere spel muur en muur vast inene :(

Ja waar het aan ligt ik zou het niet weten maar ik kan het spel dus praktisch niet meer spelen :( GVD eerst de xbox kwijt voor 2 weken reparatie krijg je hem terug kan je nog niks beginnen met Halo 3 ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Zo net 1e potje en gelijk 19 kilss op team slayer, we wonnen ook nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ehm ik heb nogmaals lopen zoeken, maar ik heb dus echt nergens een save and quit optie, maar goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had nooit gedacht dat Halo zo leuk was online. Ik heb alle Halo's single gespeeld en nooit nagedacht over multi, maar dat was dus een grote fout van me. Super spel online en bungie.net maakt het net even leuker. Deze game zal ik nog lang spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 18:29

Phydomir

Dennis

Hmmz, ik kom er ff niet uit.

Moet nu tegen de 2e Scarab maar die wil maar niet neer. Heb al twee energy turrets leeg geschoten op dezelfde plek als waarmee ik de eerste neer kreeg maar dat ding gaat maar niet down. Iemand tips?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 22:54:
ehm ik heb nogmaals lopen zoeken, maar ik heb dus echt nergens een save and quit optie, maar goed
Druk op Start (">"), en kies dan "Save And Quit". Het staat er echt wel hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deeltje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-05-2023

deeltje

.Part of my particles are part

Ik weet niet of ik een bug heb ontdekt of dat dit oud nieuws is, maar ik heb de normal/heroic campaign tegelijk uitgespeeld:

Ik begon op heroic en kwam tot Tsavo Highway in het 2e deel van het level, per ongeluk heb ik zonder nadenken de game gestopt door gelijk naar de dashboard van de 360 te gaan, om na een paniekerige reactie gelijk weer terug te gaan. Ik ben toen vanaf het 2e deel van Tsavo Highway verder gaan spelen op Heroic. Dit betekent dat ik Tsavo Highway nooit heb uitgespeeld aangezien je dat vanaf het begin van de missie moet doen.

Toen ik het spel had uitgespeeld ben ik een nieuwe campaign (solo game) gestart op normal, na eventjes gespeeld te hebben (alleen het 1e level) kwam ik er achter dat Tsavo Highway geheel opnieuw gespeeld moest worden wil je het spel uitspelen, dus die ben ik op normal gaan uitspelen. Hierna had ik het spel zowel op Heroic als op Normal uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Vraagje, kan je met de optie Campaign in het menu, waar je dus zelf kan kiezen waar je begint, als je daar nu verder gaat waar je ooit gebleven bent. Krijg je dan ook de achievements toch als je op die manier verder gaat op dezelfde moeilijkheidsgraad als "Solo Game". Bij mij normal dus? Zo kan ik toch verdergaan met mijn story mode, want mijn save was ineens weg, maar ik heb wel de achievements nog, en in "Campaign" kan ik ook alles kiezen wat ik al gehad heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Phydomir schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 23:15:

Moet nu tegen de 2e Scarab maar die wil maar niet neer. Heb al twee energy turrets leeg geschoten op dezelfde plek als waarmee ik de eerste neer kreeg maar dat ding gaat maar niet down. Iemand tips?
Scarabs kan je ook permanent ingezakt laten staan door alle stukken kapot te schieten. Je hebt dus eerst de 4 poten, dan tussen die 2 poten in kun je ook nog een stuk eraf knallen aan iedere zijkant. Volgens mij kon er iets kapot aan de voorkant. Dan heb je ook nog het kanon op het dak.
Ik kill deze het liefst met de tank of die human aircraft en schiet die hele scarab naar de klote voordat ik een poging doe om de core op te blazen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

BioHazard schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 23:51:
Vraagje, kan je met de optie Campaign in het menu, waar je dus zelf kan kiezen waar je begint, als je daar nu verder gaat waar je ooit gebleven bent. Krijg je dan ook de achievements toch als je op die manier verder gaat op dezelfde moeilijkheidsgraad als "Solo Game". Bij mij normal dus? Zo kan ik toch verdergaan met mijn story mode, want mijn save was ineens weg, maar ik heb wel de achievements nog, en in "Campaign" kan ik ook alles kiezen wat ik al gehad heb.
Om de achievement te krijgen moet je het hele level spelen. Je kan niet vanaf een checkpoint beginnen. Wij hebben het geprobeerd en het werkt niet. Ik heb het hier over co-op. Heb het spel nog niet solo gespeeld.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deeltje

deeltje

sekeroglan schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 01:03:
[...]

Om de achievement te krijgen moet je het hele level spelen. Je kan niet vanaf een checkpoint beginnen. Wij hebben het geprobeerd en het werkt niet. Ik heb het hier over co-op. Heb het spel nog niet solo gespeeld.
Of je speelt het spel op de sneaky manier zoals ik dat gedaan heb en dan speel je 2 campaigns in 1 keer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
  • Laatst online: 05-09 11:08
deeltje schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 02:05:
[...]

Of je speelt het spel op de sneaky manier zoals ik dat gedaan heb en dan speel je 2 campaigns in 1 keer uit.
wat niet nuttig is aangezien je de Normal achievement ook krijgt als je hem op Heroic uitspeelt, naast je Heroic achievement ;)

wordt het trouwens niet tijd voor een nieuw deeltje? ik ben niet echt goed met topicstarts dus als iemand dat zou willen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 18:29

Phydomir

Dennis

Sir_Hendro schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 00:35:
[...]

Scarabs kan je ook permanent ingezakt laten staan door alle stukken kapot te schieten. Je hebt dus eerst de 4 poten, dan tussen die 2 poten in kun je ook nog een stuk eraf knallen aan iedere zijkant. Volgens mij kon er iets kapot aan de voorkant. Dan heb je ook nog het kanon op het dak.
Ik kill deze het liefst met de tank of die human aircraft en schiet die hele scarab naar de klote voordat ik een poging doe om de core op te blazen :9
Dan gaan we dat vanavond maar eens proberen. Wel apart dat het bij die 1e scarab wel lukte.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 23:30:
[...]

Druk op Start (">"), en kies dan "Save And Quit". Het staat er echt wel hoor. :)
ff uit mijn hoofd staat er:

revert to last save
--- ? weet ff niet meer wat de 2e optie is
end game

maar echt GEEN save and quit, 100000% zeker van niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
Phusebox schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 08:11:
[...]

ff uit mijn hoofd staat er:

revert to last save
--- ? weet ff niet meer wat de 2e optie is
end game

maar echt GEEN save and quit, 100000% zeker van niet
Co-op heeft geen save and quit, alleen singleplayer heeft die optie. Ik weet niet in wat voor mode je speelt?
Phydomir schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 23:15:

Van de zijkant kun je een Scarab niet opblazen geloof ik, zodra ie laag op de poten staat moet je naar binnen springen via de achterkant (waar een van de turrets staat), je naar boven werken en de core opblazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Phydomir schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 07:46:
[...]

Dan gaan we dat vanavond maar eens proberen. Wel apart dat het bij die 1e scarab wel lukte.
Wat ik doe met scarab's is al het vuur op 1 poot gooien tot hij een keer ineenzakt. Dan gewoon achterin op de laadklep springen, die turret van zijn socket rammelen en vervolgens rustig naar de core toe werken. Even boem doen en daarna maken dat je weg bent :D hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
UTwizard schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 08:38:
[...]

Co-op heeft geen save and quit, alleen singleplayer heeft die optie. Ik weet niet in wat voor mode je speelt?
ehm ja co-op dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Met co-op heb je iig nog wel dat als je voorbij een 'main' checkpoint loopt dat je de volgende keer vanaf daar weer kunt beginnen! Ieder level (behalve de eerste) heeft er wel 1-3 van ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiramarVTM
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:13
Ik had ook last van een erg lastige bug. Ik was samen met een maat van mij co-op aan het doen. Ongeveer op de helft van een level moest hij weg, ik ben gewoon door gegaan. (LET WEL: zonder een savegame te laden o.i.d.) hij stond er nog wel gewoon bij, alleen zijn character bewoog niet meer, omdat hij dus weg was.

Ik speelde op normal, dus was het geen probleem om hem even als dummy te laten fungeren, en zelf alles kapot te knallen. Ik speelde maar door en door, en ik kreeg maar geen achievements, wat ik erg vreemd vond, omdat de vorige levels niet zo lang waren.

Ineens kreeg ik dan toch een achievement, en wel voor VII, en dat terwijl toen mijn maat weg ging, wij bezig waren met VI. Die achievement heb ik dus later in mijn eentje opnieuw moeten halen door heel level VI opnieuw te doen. En dat terwijl ik hem in principe dus wel al gehaald had.

Dit verhaal is (waarschijnlijk) te checken door op live.xbox.com mijn profiel te checken, dan zie je dat ik eerst VII heb gehaald, en toen VI. Erg raar allemaal, en dat alleen omdat hij weg ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hmm om de skulls te halen moet je het level steeds vanaf het begin starten?
ging gisteren voor de skull bij de dam, maar er lag niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MiramarVTM schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 10:30:
Ik had ook last van een erg lastige bug. Ik was samen met een maat van mij co-op aan het doen. Ongeveer op de helft van een level moest hij weg, ik ben gewoon door gegaan. (LET WEL: zonder een savegame te laden o.i.d.) hij stond er nog wel gewoon bij, alleen zijn character bewoog niet meer, omdat hij dus weg was.

Ik speelde op normal, dus was het geen probleem om hem even als dummy te laten fungeren, en zelf alles kapot te knallen. Ik speelde maar door en door, en ik kreeg maar geen achievements, wat ik erg vreemd vond, omdat de vorige levels niet zo lang waren.

Ineens kreeg ik dan toch een achievement, en wel voor VII, en dat terwijl toen mijn maat weg ging, wij bezig waren met VI. Die achievement heb ik dus later in mijn eentje opnieuw moeten halen door heel level VI opnieuw te doen. En dat terwijl ik hem in principe dus wel al gehaald had.

Dit verhaal is (waarschijnlijk) te checken door op live.xbox.com mijn profiel te checken, dan zie je dat ik eerst VII heb gehaald, en toen VI. Erg raar allemaal, en dat alleen omdat hij weg ging.
Toen ik met 3 anderen co-op op legendary aan het doen waren is er een in de tussen tijd gaan eten en die bleef ook gewoon stil staan op alle spawn points, nu is dit op legendary erg handig om iemand buiten het gevecht te houden maar dat ter zijde.
In de tussentijd dat wij enkele levels verder waren heeft die gene wel de achievements gehaald.
Phusebox schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 10:33:
hmm om de skulls te halen moet je het level steeds vanaf het begin starten?
ging gisteren voor de skull bij de dam, maar er lag niks
Volgens mij wel, maar de meeste zijn toch vrij vroeg in het level verkrijgbaar.
Spooksel schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 11:26:
Wat ik me btw nog afvraag, die skulls & metapunten. Zijn die nou nog ergens goed voor behalve wat dingetjes unlocken?

Ik heb nu dus een Hayabusa bodyarmor omdat ik een aantal skulls gevonden heb, maar geeft me dat nou ook nog voordelen in combat of is het gewoon puur voor de leuk?
@beneden: puur voor de leuk en achievements.

---------------------
In het Bart Smit krantje:
Halo 3 het meest populaire shooter spel
nu ook op XBOX 360! :P

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2007 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Wat ik me btw nog afvraag, die skulls & metapunten. Zijn die nou nog ergens goed voor behalve wat dingetjes unlocken?

Ik heb nu dus een Hayabusa bodyarmor omdat ik een aantal skulls gevonden heb, maar geeft me dat nou ook nog voordelen in combat of is het gewoon puur voor de leuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiramarVTM
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:13
Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 10:40:
[...]

Toen ik met 3 anderen co-op op legendary aan het doen waren is er een in de tussen tijd gaan eten en die bleef ook gewoon stil staan op alle spawn points, nu is dit op legendary erg handig om iemand buiten het gevecht te houden maar dat ter zijde.
In de tussentijd dat wij enkele levels verder waren heeft die gene wel de achievements gehaald.
Dat kan kloppen, maar die persoon waar ik mee speelde, zette zijn Xbox uit. Misschien kan Halo daar niet mee overweg ofzo. (Daar waar GoW het wel kon, dan nam de computer het meteen over) Sowieso vond ik wat dat betreft GoW beter, want daar konden mensen ook middenin een level jouw campaign meedoen, en ook weer weggaan. Beetje jammer dat dit bij Halo niet zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZakHooi
  • Laatst online: 16-02-2023
Hoi

Ik vind die parties erg verwarrend tov de lobby's
Zoals wanneer moet je matchmaker gebruiken en wanneer custom
Wanneer ik na een potje aanvink dat ik in de party wil blijven ben ik altijd partyleader.... ?????

Ik heb een paar vragen:
- Hoe zoek je precies naar een speltype, bijvoorbeeld: ik wil graag een 16-player match oddball spelen?
Als ik dit doe (matchmaker) kom ik altijd weer in een ander type spel uit.
- Met andere games krijg je op XBL vaak een mooie lijst van hosts met een overzicht van hoeveel spelers er in zitten, welke map er wordt gespeeld etc etc etc.
Deze lijst kan ik in Halo 3 niet vinden.

Weet iemand antwoord op bovenstaande vragen?

Bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
ZakHooi schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 12:27:
Hoi

Ik vind die parties erg verwarrend tov de lobby's
Zoals wanneer moet je matchmaker gebruiken en wanneer custom
Wanneer ik na een potje aanvink dat ik in de party wil blijven ben ik altijd partyleader.... ?????

Ik heb een paar vragen:
- Hoe zoek je precies naar een speltype, bijvoorbeeld: ik wil graag een 16-player match oddball spelen?
Als ik dit doe (matchmaker) kom ik altijd weer in een ander type spel uit.
- Met andere games krijg je op XBL vaak een mooie lijst van hosts met een overzicht van hoeveel spelers er in zitten, welke map er wordt gespeeld etc etc etc.
Deze lijst kan ik in Halo 3 niet vinden.

Weet iemand antwoord op bovenstaande vragen?

Bvd
kan alleen met vrienden uitnodigen in een custom game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Mars18 schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 12:33:
[...]

kan alleen met vrienden uitnodigen in een custom game
jep inderdaad, echt megacrap... bungie is net een of andere communistische regering, zij willen graag bepalen wat je speelt.

Leuk voor de mensen die niet zoveel friends hebben op xbox live. Ik ben bijvoorbeeld iemand die bijna nooit met vaste groepen mensen speelt. En dus zit ik opgescheept met het crap systeem van halo 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZakHooi
  • Laatst online: 16-02-2023
Phusebox schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 12:35:
[...]
Ik ben bijvoorbeeld iemand die bijna nooit met vaste groepen mensen speelt.
Ik dus ook niet. Dat komt omdat ik altijd speel wanneer ik tijd heb en dat kan ik van tevoren niet zien.
Maar ALS ik dan tijd heb dan wil ik gewoon volle lobby's en een gametype en map die ik zelf kies.
Maar ik begrijp dus dat dat niet eens kan. Dit vind ik wel erg slecht!

Heeft iemand uberhaupt wel eens in een 16-player match gezeten? Ik ben er nog nooit een tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
  • Laatst online: 05-09 11:42
Phusebox schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 12:35:
[...]

jep inderdaad, echt megacrap... bungie is net een of andere communistische regering, zij willen graag bepalen wat je speelt.

Leuk voor de mensen die niet zoveel friends hebben op xbox live. Ik ben bijvoorbeeld iemand die bijna nooit met vaste groepen mensen speelt. En dus zit ik opgescheept met het crap systeem van halo 3.
Ging via XbConnect beter dan ... -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Ik vind het matchmaking systeem ook maar waardeloos, voor een game waar je zo enorm veel kunt instellen en dingen kunt doen (theater, forge), kun je niet eens een game joinen met de map/gamemode die JIJ wilt... wtf 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
ZakHooi schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 12:40:
[...]

Ik dus ook niet. Dat komt omdat ik altijd speel wanneer ik tijd heb en dat kan ik van tevoren niet zien.
Maar ALS ik dan tijd heb dan wil ik gewoon volle lobby's en een gametype en map die ik zelf kies.
Maar ik begrijp dus dat dat niet eens kan. Dit vind ik wel erg slecht!

Heeft iemand uberhaupt wel eens in een 16-player match gezeten? Ik ben er nog nooit een tegengekomen.
Nee wel 12 gister
http://www.bungie.net/Sta...19636095&player=Mars%20NL

was wel tof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 20:28
DeepSeven schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 12:51:
Ik vind het matchmaking systeem ook maar waardeloos, voor een game waar je zo enorm veel kunt instellen en dingen kunt doen (theater, forge), kun je niet eens een game joinen met de map/gamemode die JIJ wilt... wtf 8)7 .
Yup is wel een klein minpuntje. Ik ben namelijk verzot op sniper mappen, maar moet iedere keer bidden dat ik die weer is tegenkomt en er geen veto komt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
PacinoAllstars schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 13:19:
[...]

Yup is wel een klein minpuntje. Ik ben namelijk verzot op sniper mappen, maar moet iedere keer bidden dat ik die weer is tegenkomt en er geen veto komt :(
KLEIN minpuntje?

vind dit toch wel een punt waardoor de speelbaarheid voor mij zwaar verkort wordt. Nu is het nog leuk al die verschillende gamemodes. Waarbij ik van de helft niet snap hoe het werkt. Gisteren bv oddball gedaan, maar je zou dat ding moeten kunnen oprapen door op RB te drukken. Ik heb gisteren samen met een vriend staan kijken maar bij mij werkte het dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Phusebox schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 13:26:
[...]

KLEIN minpuntje?

vind dit toch wel een punt waardoor de speelbaarheid voor mij zwaar verkort wordt. Nu is het nog leuk al die verschillende gamemodes. Waarbij ik van de helft niet snap hoe het werkt. Gisteren bv oddball gedaan, maar je zou dat ding moeten kunnen oprapen door op RB te drukken. Ik heb gisteren samen met een vriend staan kijken maar bij mij werkte het dus niet.
Bungie zal het wel aanpassen, binnenkort.

Q: Why am I getting put into so many games of Shotty Snipers in the Team Slayer Playlist? (insert any other playlist related question)

A: We agree that Shotty Snipers is showing up a bit too much in Team Slayer and this is first on our list for our next immediate update to matchmaking. We will continue monitoring the playlist data as well as your feedback to establish priorities for future updates. You can share your thoughts in the Bungie.net forums. Also, by vetoing games/maps you don't like, you are giving us real world data to help us out.

[ Voor 33% gewijzigd door Mars18 op 02-10-2007 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Mars18 schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 13:27:
[...]

Bungie zal het wel aanpassen, binnenkort.

Q: Why am I getting put into so many games of Shotty Snipers in the Team Slayer Playlist? (insert any other playlist related question)

A: We agree that Shotty Snipers is showing up a bit too much in Team Slayer and this is first on our list for our next immediate update to matchmaking. We will continue monitoring the playlist data as well as your feedback to establish priorities for future updates. You can share your thoughts in the Bungie.net forums. Also, by vetoing games/maps you don't like, you are giving us real world data to help us out.
ehm ik vat hieruit op dat ze alleen gaan aanpassen dat je andere maps/game modes meer krijgt
niet dat je het zelf kan kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deeltje

deeltje

Aan de opmerkingen van iedereen hier is toch wel duidelijk op te maken dat we gewoon willen kiezen wat we spelen. Als ze echt zo luisteren naar de community moeten we daar maar eens een thread over openen bij bungie.net.

Als die optie er in komt is die game echt eindeloos fun, op dit moment vind ik het nog razend irritant dat ik gedwongen wordt een bepaalde map te spelen. En ja, je kan die maps vetoen, maar dan wordt de map daarna verplicht, zonder veto-optie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:23

BaT

MiramarVTM schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 11:33:
[...]

Dat kan kloppen, maar die persoon waar ik mee speelde, zette zijn Xbox uit. Misschien kan Halo daar niet mee overweg ofzo. (Daar waar GoW het wel kon, dan nam de computer het meteen over) Sowieso vond ik wat dat betreft GoW beter, want daar konden mensen ook middenin een level jouw campaign meedoen, en ook weer weggaan. Beetje jammer dat dit bij Halo niet zo is.
Als ik een coop game deed bij GoW; en mijn teammate ging uit de game; dan stopte die bij mij ook.

En Halo 3 is ontzettend gaaf; alleen het matchmaking gedeelte is brak; ik wil leuk forge games e.d. kunnen joinen zonder dat ik er een moet aanmaken in een party.

[ Voor 11% gewijzigd door BaT op 02-10-2007 14:27 ]

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
deeltje schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 14:04:
Aan de opmerkingen van iedereen hier is toch wel duidelijk op te maken dat we gewoon willen kiezen wat we spelen. Als ze echt zo luisteren naar de community moeten we daar maar eens een thread over openen bij bungie.net.

Als die optie er in komt is die game echt eindeloos fun, op dit moment vind ik het nog razend irritant dat ik gedwongen wordt een bepaalde map te spelen. En ja, je kan die maps vetoen, maar dan wordt de map daarna verplicht, zonder veto-optie....
Op zich wel leuk om te leren nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

BaT schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 14:20:
[...]

Als ik een coop game deed bij GoW; en mijn teammate ging uit de game; dan stopte die bij mij ook.
offtopic:
Als bij een GoW co-op de host stopt dan dropt de andere ook automatisch, als je zelf de host bent speel je gewoon door!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Het match making systeem zou opzich wel goed kunnen zijn als ze nou gewoon voor iedere game type een apparte sectie hadden ipv bomb shit, CTF enzo alles bij elkaar te mixen. Ik wil gewoon graag is 2 flag CTF doen en niet steeds die bomb zooi. En nou heb ik gehoord dat als je dan al CTF krijgt dat het weer een offense defense game wordt.
Aangezien ik hier niet zo een trek in heb doe ik eigenlijk alleen nog maar team slayer op dit moment. En dan krijg je dus dat verhaal weer dat ik het soms wel is even zat ben met die shotty snipe games die ook zo belachelijk veel komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnackMasterFlex
  • Laatst online: 15-08 19:44
Phydomir schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 07:46:
[...]

Als ik het goed begrijp zit jij dus in het gebied waar je voor de tweede keer een scarab vecht. Als je daar goed op let zie je dat daar ook bouwtoren staat (misschien zelfs meer dan 1). Daar kan je met een lift naar boven en zo op die manier op de scarab springen terwijl hij nog gewoon rond loopt. Erg leuk om te doen ook aangezien hij eerst net even te veel afstand houdt voor jouw om te springen (iets wat niet makkelijk is om te zien).

Ben achter nog twee dingen gekomen, die grote tanks die die blauwe plasma mortieren afschieten en die groene anti air tanks kan je ontzettend snel met melee afmaken. Loop naar de achterkant druk op RB dan springt je character achter op de tank en druk 1 of 2 keer op B.

Het tweede waar ik achter ben gekomen is dat Bungie een upgrade gaat uitbrengen voor je halo3 online account. Op dit moment mag je iets van 6 files met een maximum van 25 MB online zetten voor anderen om te downloaden. Terwijl ik gisteren in theater bezig was stond daar een nieuwe optie die er eerst niet was (en LETOP even later was die optie ook weer weg) iets van UPGRADE. Ik heb die geselecteerd en kreeg de optie om mijn online halo3 account te upgraden voor 750 credits naar 25 slots voor files en een totaal van 250 MB voor de periode van 1 jaar.

Ik heb er niet voor gekozen dit aan te schaffen maar na het beeindigen van dit menu kon ik het ook niet meer selecteren. Alsof dit menu nooit online hoorde te zijn.

wikipedia:
Players can view and transfer these files individually to others while they are online, but can also upload them to a central, Bungie run server so friends (or rivals) can then view and download them even when the creating player is not online. During the Beta each player had 25 MB of storage space on the File Share, which may change by the time the final game ships. Bungie announced that players will be able to purchase additional storage space and slots for 750 Microsoft Points, dubbed "Bungie Pro"; all Gold subscribers get 6 file slots and 25MB of storage. Bungie Pro bumps storage up to 24 slots and 250MB. While players with Xbox Live Silver do not have access to the free file-share, they may purchase Bungie Pro to share their files. Bungie has also extended the file-share to their website; players may "flag" files for download (up to 8) on Bungie.net. The next time a user signs on to their Xbox, it will automatically download the flagged files to their hard drive.

[ Voor 23% gewijzigd door SnackMasterFlex op 02-10-2007 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SnackMasterFlex schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 15:29:
[...]

Als ik het goed begrijp zit jij dus in het gebied waar je voor de tweede keer een scarab vecht. Als je daar goed op let zie je dat daar ook bouwtoren staat (misschien zelfs meer dan 1). Daar kan je met een lift naar boven en zo op die manier op de scarab springen terwijl hij nog gewoon rond loopt. Erg leuk om te doen ook aangezien hij eerst net even te veel afstand houdt voor jouw om te springen (iets wat niet makkelijk is om te zien).

Ben achter nog twee dingen gekomen, die grote tanks die die blauwe plasma mortieren afschieten en die groene anti air tanks kan je ontzettend snel met melee afmaken. Loop naar de achterkant druk op RB dan springt je character achter op de tank en druk 1 of 2 keer op B.

Het tweede waar ik achter ben gekomen is dat Bungie een upgrade gaat uitbrengen voor je halo3 online account. Op dit moment mag je iets van 6 files met een maximum van 25 MB online zetten voor anderen om te downloaden. Terwijl ik gisteren in theater bezig was stond daar een nieuwe optie die er eerst niet was (en LETOP even later was die optie ook weer weg) iets van UPGRADE. Ik heb die geselecteerd en kreeg de optie om mijn online halo3 account te upgraden voor 750 credits naar 25 slots voor files en een totaal van 250 MB voor de periode van 1 jaar.

Ik heb er niet voor gekozen dit aan te schaffen maar na het beeindigen van dit menu kon ik het ook niet meer selecteren. Alsof dit menu nooit online hoorde te zijn.

wikipedia:
Players can view and transfer these files individually to others while they are online, but can also upload them to a central, Bungie run server so friends (or rivals) can then view and download them even when the creating player is not online. During the Beta each player had 25 MB of storage space on the File Share, which may change by the time the final game ships. Bungie announced that players will be able to purchase additional storage space and slots for 750 Microsoft Points, dubbed "Bungie Pro"; all Gold subscribers get 6 file slots and 25MB of storage. Bungie Pro bumps storage up to 24 slots and 250MB. While players with Xbox Live Silver do not have access to the free file-share, they may purchase Bungie Pro to share their files. Bungie has also extended the file-share to their website; players may "flag" files for download (up to 8) on Bungie.net. The next time a user signs on to their Xbox, it will automatically download the flagged files to their hard drive.
Volgens mij staan die 2 laadkranen bij de eerste scarab, tevens liggen er beneden in een van die ruimtes een paar gravity lifts, wat de sprong nog makelijker maakt.

Het boarden van Wraiths kan trouwens ook aan de voorkant wat bij de niet anti air varianten meestal de bestuurder uitschakeld en dus de wraith voor eigen gebruik geschikt maakt.

En dat bijkopen van extra ruimte is volgens mij al langer bekend, ik ben het ergens vaker tegen gekomen (ergens in het halo 3 menu of op bungie.net)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al bungie pro, maar soms is die optie idd weg. Ik wilde hem al gelijk maar kon hem toehn niet meer vinden :').

Maar ik heb dus al Bungie Pro, bevalt me prima :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
snap er niks van, net de "Grunt Birthday Skull" gehaald op Heroic, maar krijg geen achievement? Loop nu al 5 minuten met dat ding in mijn handen rond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 18:09:
snap er niks van, net de "Grunt Birthday Skull" gehaald op Heroic, maar krijg geen achievement? Loop nu al 5 minuten met dat ding in mijn handen rond...
Grunt birthday skull is een zilveren skull, de 9 gouden leveren een achievement op, de 4 zilveren niet..

Trouwens iets ondekt, als je inzoomt en je houd de pook een poosje ingedrukt en dan weer loslaat dan gaat de zoom terug naar het vorige zoom nivo, makelijk switchen tussen x10 en x2 met de sniper..
Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.