Als ik het goed begrijp zit jij dus in het gebied waar je voor de tweede keer een scarab vecht. Als je daar goed op let zie je dat daar ook bouwtoren staat (misschien zelfs meer dan 1). Daar kan je met een lift naar boven en zo op die manier op de scarab springen terwijl hij nog gewoon rond loopt. Erg leuk om te doen ook aangezien hij eerst net even te veel afstand houdt voor jouw om te springen (iets wat niet makkelijk is om te zien).
Ben achter nog twee dingen gekomen, die grote tanks die die blauwe plasma mortieren afschieten en die groene anti air tanks kan je ontzettend snel met melee afmaken. Loop naar de achterkant druk op RB dan springt je character achter op de tank en druk 1 of 2 keer op B.
Het tweede waar ik achter ben gekomen is dat Bungie een upgrade gaat uitbrengen voor je halo3 online account. Op dit moment mag je iets van 6 files met een maximum van 25 MB online zetten voor anderen om te downloaden. Terwijl ik gisteren in theater bezig was stond daar een nieuwe optie die er eerst niet was (en LETOP even later was die optie ook weer weg) iets van UPGRADE. Ik heb die geselecteerd en kreeg de optie om mijn online halo3 account te upgraden voor 750 credits naar 25 slots voor files en een totaal van 250 MB voor de periode van 1 jaar.
Ik heb er niet voor gekozen dit aan te schaffen maar na het beeindigen van dit menu kon ik het ook niet meer selecteren. Alsof dit menu nooit online hoorde te zijn.
wikipedia:
Players can view and transfer these files individually to others while they are online, but can also upload them to a central, Bungie run server so friends (or rivals) can then view and download them even when the creating player is not online. During the Beta each player had 25 MB of storage space on the File Share, which may change by the time the final game ships. Bungie announced that players will be able to purchase additional storage space and slots for 750 Microsoft Points, dubbed "Bungie Pro"; all Gold subscribers get 6 file slots and 25MB of storage. Bungie Pro bumps storage up to 24 slots and 250MB. While players with Xbox Live Silver do not have access to the free file-share, they may purchase Bungie Pro to share their files. Bungie has also extended the file-share to their website; players may "flag" files for download (up to

on Bungie.net. The next time a user signs on to their Xbox, it will automatically download the flagged files to their hard drive.
[
Voor 23% gewijzigd door
SnackMasterFlex op 02-10-2007 15:31
]