Dat waaibomenaluminium met 5 planken van geperst karton. Wordt o.a. als Erro verkocht, ze zijn een derde R in de naam vergeten. Gemaakt om te verkopen, maar niet om te gebruiken. De scherpgerande gaatjes in de staanders waarbij ik alle heiligen uit de hemel heb gevloekt hadden een T-vorm. Al bij de eerste opstelling moesten we die ondingen versterken met stukken hout. Een kromgetrokken panlat houdt meer overeind. De opgegeven draagkracht is je reinste oplichterij. Een lege doos zakt er nog door. Het wiebelt nog erger dan het gemoed van een buikdanseres. Het is dat we toen door een gedwongen overhaaste verhuizing simpelweg geen budget hadden, maar het had weinig gescheeld of ik had mijn maat toen naar De Slegte gestuurd voor een bundel invectieven, want ik was er doorheen.Fraggert schreef op maandag 3 maart 2025 @ 08:15:
(...)
Ik heb eerder van die ultradunne levensgvaarlijke cheap-ass stellingen gehad vnan 25 euro het stuk waar je bij het in elkaar zetten al 4 x een slagaderlijke bloeding oploopt en dat was ik echt zat, wat is dat een kutspul. (...)
Heus: Je bent al duizendmiljoen maal beter af met een groezelig houten tweedehandsje van een handelaar in gebruikte stellingen, die zitten over het hele land.
[ Voor 4% gewijzigd door trabant op 03-03-2025 12:21 ]
KPN is een drieletterwoord