Alles is hier inmiddels aangesloten, kastje enzo, wan lampje brand en alles zou moeten werken, glasvezel amsterdam, druk bezig geweest deze week om alles toch nog te regelen voor eind van de week, in plaats van eind van de maand, omdat ik nu al zo lang zit te wachten
Nu zegt tweak dat de aansluiting ze nog bepaalde bevestigingen moeten hebben van de monteurs en bbnet, terwijl ik de monteur een paar keer gesproken heb en hij zijn werk gedaan heb, alles afgemonteerd en netjes afgemeld bij bbnet en bbnet heeft de lijn getest en het signaal komt goed aan.
Na 3x bellen zeggen ze me elke keer het zelfde verhaal, waar ik dus niks aan heb en de aansluit datum pas eind mei is, terwijl glasvezel amsterdam zo hard hun best hebben gedaan om alles deze week te realiseren.
Wordt er echt moe en gefrustreerd van, zekers van tweaks kant, krijg zo weinig tot geen info en ze houden je zo ontwetend, vraag me elke keer af, of ik misschien niet over moet stappen naar een andere provider.
Anyways, 100 Mbit zal ik niet halen, omdat het glasvezel kastje niet in de woonkamer geplaats kan worden, omdat de pvc buizen niet daar uit bleken te komen, dus nu een wireless router in de meterkast, maar die verstuurd dus max 54 mbit, het is een Belkin N1 router.
Dus kan alleen wireless halen, omdat ik anders een kabel, door de meterkast, badkamer, gang en woonkamer moet trekken naar de pc, iemand suggesties qua routers die heel snel en goed wireless zijn?
Mede daardoor is tv of telefoon ook erg moelijk, want ik moet al die kabels via die weg helemaal naar de woonkamer trekken.
Dus ff kijken als ik iets kan regelen met tweak, want ga niet betalen voor iets wat ik dan niet kan gebruiken.
Pfff, thats off my chest..