Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Het grote Glasvezel in Amsterdam Topic

Pagina: 1 ... 27 28 29 Laatste
Acties:
  • 200.322 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

• Sjah
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 22:49
tJa als ik zie waar dat bedrijf nu bezig is, dat is niet bepaald de oude kernen van grote steden. Weet niet of dat veel zegt, ik vind het wel 'n negatief voorteken.

Specs

• hountsje
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 28-12-2017
Ik woon in Amsterdam Zuid. Wij kregen een maand geleden een brief in de bus van Eurofiber. Eindelijk na jaren wachten glasvezel in onze buurt. Helaas, de pret was van korte duur. Eurofiber levert alleen aan de zakelijke markt (kosten Euro 400 per maand!). Heel leuk als je weet dat er nauwelijks bedrijven in onze buurt gevestigd zijn! Telefonisch contact gehad met Eurofiber en die raadden mij aan contact op te nemen met Reggefiber. Die zeggen weer op hun beurt dat er alleen toegang kan komen als er voldoende animo in de buurt is.

Jammer, wat ooit een mooi initiatief was, is een wrede dood gestorven. Wij zitten nu met alle mogelijkheden waar bijna niemand gebruik van maakt.

Helaas!! :(
Pagina: 1 ... 27 28 29 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True