Wat een geweldig professionele afhandeling van Alice!M.F.H. schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 12:30:
Ik heb een extra vraag:
Ik woon nu in de wijk Zeeburg, Amsterdam en er is bij mij glasvezel beschikbaar. De NTU modem van de vorige huurder hangt zelfs in mijn woonkamer en ik heb na navraag bij Glasvezel Amsterdam te horen gekregen dat ik inderdaad alles al heb en dat een evt. provider enkel maar het signaal hoeft te activeren om te zorgen dat ik een werkende Internetverbinding heb.
Nu is het zo dat ik op de eerste verdieping woon, dus dat er als toevoeging '1' bij komt. Ik wil een compleet pakket bij Alice bestellen (vooral omdat hier digitale televisie bijzit), waardoor je op Alice Comfort Plus uitkomt.
Als ik hier echter mijn postcode/huisnummer/toevoeging invul dat geeft het systeem (wat eigenlijk gekoppeld zou moeten zijn aan Glasvezel Amsterdam) aan dat er bij mij enkel ADSL verbinding mogelijk is. Op het moment dat ik de toevoeging weglaat dan geeft het systeem wel aan dat er glasvezel mogelijk is, maar dan komt het abonnement op het gehele pand te staan.
Nu heb ik een aantal keren met Sales en de technische afdeling van Alice Support gebeld en net kreeg ik als finale afsluiter: "Het spijt me meneer, maar ons systeem werkt niet met toevoegingen dus, derhalve raad ik u aan om een andere provider te zoeken'![]()
Nu ben ik dus echt op zoek naar glasvezelInternet + digitale televisie, maar vind ik 't onzin om bij UPC enkel die digitale tv af te nemen omdat daar ook meteen 17,- aan analoog signaalgebruik bij zit.
Iemand tips :-)? Of iemand die weet hoe 't dan wel bij Alice kan?

Je kunt ook bij Internlnet kijken. Ik heb zelf glasvezel van ze en heb nog geen problemen ondervonden. http://www.internl.net/in...ion=com_pctool&Itemid=247