Sure... en dat "high end systeem" moet nog voor minimaal EUR 300 verder worden ge-upgrade om dat ding hetzelfde te kunnen laten doen als wat de MD8818 kan.Djerique schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 22:44:
[...]
Ik moet toegeven dat je hiermee wel een punt hebt. Ik heb het geheugen geannuleerd en heb een 200€ duurder geheugen maar ook 2048MB ervoor teruggekocht. Verder heb ik nog de originele XP cd + ik wil tv kijken op mijn tv en neem nooit wat op via de tv, dus aan die tv/video functies had ik sowieso niet zoveel.
Mijn samengestelde pc was dan totaal iets minder als €400,- duurder dan de 8818, maar heb dan nu ook een high end systeem er voor terug die door z'n upgrade mogelijkheden wel een langer toekomstperspectief biedt dan de 8818
Mijn conclusie is:
1) Jouw PC kost EUR 400 meer, maar heeft veel minder toepassingsmogelijkheden (géén TV-tuner, géén HDD-recorder, géén analoge capture, geen legit Vista Home Premium etc. etc.)
2) Wil jij hetzelfde kunnen als wat wij met de MD8818 kunnen dan moet je wel upgraden en betaal je zowat het dubbele van de MD8818...
Dat laatste kan je wel doen (en dan nog denk ik niet dat je een SCART- en componentaansluiting bijelkaar zal hebben gefietst), maar dat doet jouw uitspraak "die door z'n upgrade mogelijkheden wel een langer toekomstperspectief biedt dan de 8818" wel in een iets ander daglicht staan. Immers: wij kunnen ook nog gaan upgraden voor minimaal EUR 700...
PS: betekent jouw uitspraak nu dat jouw "2GB voor EUR 46"-saga nu ten einde is? (ik zou het bijna jammer vinden... moet ik weer op zoek naar een nieuwe real life soap...)
Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450