Ik heb enkele maanden terug de 7650GS vervangen voor een 8500GT tegelijk 2X1 GB, tegelijk 2x1 Gb geheugen geplaatsd.J-Force schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 16:11:
Zou ik in dit mooie topic nog nieuw leven kunnen blazen?![]()
Ik heb dit topic van begin tot eind gelezen en heb een aantal vraagjes:Graag lees ik al jullie upgrade ervaringen hierin....
- Heeft er iemand al geheugen bij geplaatst van 1x2GB of meer? Zo ja, wat is je ervaring? Volgens Medion zou dit namelijk problemen opleveren (las ik in dit topic), terwijl de chipset VIA PT890 max. 4GB memory aan kan.
![]()
Zie http://www.via.com.tw/en/products/chipsets/p4-series/pt890/
Het geheugen is momenteel wel erg goedkoop btw...- Is er een mogelijkheid de videokaart zonder problemen te vervangen voor een beter type met als doel betere game-prestaties? Zo ja, welk type raad je aan? Ik ga er dan in ieder geval van uit dat de voeding ook vervangen dient te worden.
Thx alvast!
Het gaf wat problemen met installatie, de pc crashtte en startte enkel in safemode op..
Nadat ik via safemode alle drivers verwijderd heb en de toen nieuwste forceware geinstalleerd heb liep ie als een trein.
Ik ben nu echter weer op zoek naar upgrades.
Als ik GTA IV speel is dat bijna op de laagste instellingen. De C2D is aan vervanging toe en de videoplank zal de volgende zijn denk ik.