Wat doe je bij het zoeken naar een nieuwe computer? Je gaat kiezen wat je budget is, en bij mij was dit een gemiddelde computer met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Bij dit zoeken stuitte ik op de volgende gegevens:
In de bron staat een dergelijk systeem dat in de UK is uitgekomen:
Hebben jullie ook bevindingen gedaan, of hebben jullie al iets meer gehoord dan dat ik me heb kunnen inlezen? Ik weet dat dit allemaal subjectieve gegevens zijn van een vage duitse drukker, en daarom: meerderen weten meer dan één...
Vorig jaar ('05) heb ik de MD8800 aangeschaft, en deze kwam ook rond dezelfde datum uit als in Duitsland. Volgens Discountfan komt in Duitsland de MD8888 uit op 29 november voor €999,00 euro, dus zou het dit jaar weer zo zijn als vorig jaar? (Prijsverschil daargelaten)
Zijn de verhalen waar? | |
![]() | De verwachtingen zijn hoog gespannen voor de nieuwe Aldi pc: wordt het weer een krachtige pc voor een onklopbare prijs? Dat is wel de traditie van Aldi. Zoals gewoonlijk houd Aldi alles geheim tot de publicatie van de folder. |
Bronnen: Supermarktpc.net Discountfan.de |
In de bron staat een dergelijk systeem dat in de UK is uitgekomen:
MD8818 UK |
• The Medion MD 8818 with high gloss front design is the ultimate high-performance TV, Audio, Video, Games, Office and Internet PC. Top class entertainment with cutting-edge technology… • Intel® Core™ 2 Duo Processor E6300 1.86 GHz, 2MB L2 Cache with 1066 MHz FSB High performance dual core technology with incredibly low power consumption. Improved heat management thanks to BTX casing technology, combined with heat pipe cooler technology and extremely quiet fans. • Huge 1024MB DDR2 memory Speed rating 533MHz and 64 bit technology • Gigantic S-ATA 320GB Hard Disk 8MB cache, super-fast 7200rpm • The latest NVIDIA® GeForce™ 7650 GS graphics card with HDMI connection for enhanced quality, High Definition video entertainment Passively cool and silent for full-on HD gaming power and high quality PC video performance. 256MB DDRII, HDMI interface and DVI output. • A world of television 3-in-1 TV Tuner, DVB-T, DVB-S and analogue TV • Dual Layer DVD+/-RW burner with LightScribe™ technology 16 × dual layer multi-standard DVD/CD burner • DVD-ROM Drive 16 × DVD-ROM • Integrated Wireless LAN 54MBit/s The ideal introduction to wireless networking technology at home or in the office. IEEE802 – 11 b/g compatible • 8 Channel High Definition Audio Enjoy amazing digital ‘home cinema’ surround sound. Use in conjunction with a suitable speaker set • Fast Ethernet on board 10/100Mbit/s (DSL Ready) • USB 2.0 memory card reader included (reads and writes most standard memory cards). |
Hebben jullie ook bevindingen gedaan, of hebben jullie al iets meer gehoord dan dat ik me heb kunnen inlezen? Ik weet dat dit allemaal subjectieve gegevens zijn van een vage duitse drukker, en daarom: meerderen weten meer dan één...
Vorig jaar ('05) heb ik de MD8800 aangeschaft, en deze kwam ook rond dezelfde datum uit als in Duitsland. Volgens Discountfan komt in Duitsland de MD8888 uit op 29 november voor €999,00 euro, dus zou het dit jaar weer zo zijn als vorig jaar? (Prijsverschil daargelaten)
Reviews | Geen, helaas... ![]() |
Foto's | Ook geen Foto bovenaan betreft model van vorig jaar! |
[ Voor 11% gewijzigd door Rvanlaak op 02-12-2006 15:00 ]