Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Dixons Wii PointsAnoniem: 104593 schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 10:06:
Is trouwens al bekend of hier gelijk ook de Wii point cards verkrijgbaar zijn. Heb nog nergens een mogelijkheid gezien om die te bestellen.
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
- MetroidPrime
- Registratie: Oktober 2003
- Laatst online: 02-05 20:53
Turn it up loud, captain!
TopicstarterDe Wii Points kaarten zijn o.a. al bij Bol.com te bestellen. Ze zullen gewoon bij de launch beschikbaar zijn.Anoniem: 104593 schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 10:06:
Is trouwens al bekend of hier gelijk ook de Wii point cards verkrijgbaar zijn. Heb nog nergens een mogelijkheid gezien om die te bestellen. En ik vind het menu met enkel een disc, Mii, Weather en news channel een beetje saai.
Daar moeten wel wat leuke logo'tjes van Fzero, Mario 64 e.d. bij komen
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Anoniem: 93354
Je bedoelt hl2 neem ik aan. Of er trouwens echt 24mb 1t ram inzit is nog niet bekend. Op het mobo is het nergens te vinden dus tenzij de 24mb in dezelfde package als de gpu zit kan de wii nog wel eens 1t-loos zijn.Bij de Wii kan ook de 64MB voor textures gebruikt worden, het is net waar de developer voor kiest. Daarnaast is de processor modern genoeg voor de Havok engine, dezelfde physics die valve in HL1 gebruikte.
Wii de Wii ook gebouwt heeft, het blijft nogsteeds een opgevoerde cube met wat verbeteringen.Wie geen vertrouwen heeft in de architectuur van de apparaten moet de geschiedenis maar is nagaan. Dan kom je erachter dat het team wat de "Flipper" gebouwd heeft in 2000 daarna de Radeon 9700 ontworpen heeft, een van ATi's beste kaarten.
Het grappige is dat veel mensen op dev forums de source engine juist niet zo geweldig vinden. Geweldige art en stijl maar een matige engine.Uhm, Half-Life 2 dus. En daarin werd trouwens een getweakte versie van de Havok Engine gebruikt. Valve had daar zelf een hele tijd mee gestunt. De Source Engine is trouwens wel de beste engine tot op heden denk ik
Anoniem: 104593
Klopt, maar ik heb niet, nu ik Gears of War, oblivion e.d. op 1080i HDTV heb gespeeld zoiets van... pff wat zijn Super Mario Galaxy, Zelda, Metroid, Smash bros lelijk zeg...Anoniem: 93354 schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 10:36:
Wii de Wii ook gebouwt heeft, het blijft nogsteeds een opgevoerde cube met wat verbeteringen.
De grootste verbetering is de 64MB extra ram, vooral omdat de developers dat op de GameCube tekort kwamen om goede bump-mapping e.d. te realiseren wat wel mogelijk is met de hardware. Daarnaast heeft Nintendo de technische details rond de TEV(waarmee de shaders worden gedaan) bekend gemaakt aan developers, iets wat ze voorheen geheim hielden. Uiteraard is de Wii bij lange na niet een 360 qua graphics maar als je echt de mooiste grafische hoogstandjes wilt, zul je het nooit en te nimmer bij de Nintendo Wii vinden(met Zelda heeft Nintendo eindelijk het "bloom" knopje ontdekt
Ik las daarnet trouwens op GoNintendo dat Nintendo frankrijk voor de Launch 200.000 Wii's wilde hebben maar dat het niet mogelijk is

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 21-11-2006 10:58 ]
ze hebben het wel 1.5 jaar uitgesteld om die reden!Deddiekoel schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 10:12:
[...]
Zelda IS ook een gamcube port met wii controls. Is nooit anders geweest...
Bovendien, in die 1,5 jaar zullen ze vast meer hebben gedaan dan met de Wii Remote spelen. Hopelijk zijn er in die tijd ook wat levels enzo bij gekomen (wat wel te verwachten is als je leest over hoe lang men bezig (>70 uur) is om het spel uit te spelen).
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
200.000 zou ook extreem veel zijn voor een land waar "maar" 60 miljoen mensen wonen. in de VS wonen 5 maal zoveel mensen, maar is men wat meer koopziek dan in Frankrijk. Dus ik vind het niet zo vreemd dat Frankrijk er niet 200.000 krijgt. In Frankrijk is Nintendo daarentegen wel populair, dus misschien zijn ze daar wel op dag 1 uitverkocht. Dat zou niet zo heel erg zijn, want dat lever gratis reclame op. In de Telegraaf stond vandaag ook wat over de launch van de PS3 en de Wii en als je er niks vanaf zou weten dan zou je de conclusie trekken dat de PS3 zwaar populairder is dan de Wii (is ie denk ik ook wel, maar je weet het nog niet zeker) omdat de PS3 wel uitverkocht was en de mensen 4 dagen in de rij stonden en er letterlijk om vochten. Er werd niet bij verteld dat er bizar weinig PS3's beschikbaar waren voor de launch en dat dat eigenlijk alles wel verklaart.Anoniem: 104593 schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 10:43:
Ik las daarnet trouwens op GoNintendo dat Nintendo frankrijk voor de Launch 200.000 Wii's wilde hebben maar dat het niet mogelijk isBen benieuwd hoeveel we er in Nederland krijgen.
- MetroidPrime
TopicstarterDat is wel de aanleiding geweest, maar beide versies van het spel hebben een enorme grafische upgrade gekregen dankzij het uitstel.Kurios schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 11:08:
[...]
ze hebben het wel 1.5 jaar uitgesteld om die reden!
Twilight Princess is op Gamerankings.com het op één na hoogst scorende spel ooit na Ocarina of Time. Gamespot heeft nog steeds de enige reviewscore lager dan 9 gegeven. Zonder die score zou Twilight Princess bijna hetzelfde gescoord hebben als Ocarina of Time.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Maar aan de andere kant maakt het me ook weer niet uit, de deuntjes uit OoT blijven imo de mooiste uit alle games.
Ignorance Is Bliss
HAHAHAHAH
[ Voor 29% gewijzigd door apNia op 21-11-2006 11:43 ]
Mijn eerste reactie was toen ik las van de muziek midi was ook negatief. Maar toen kwam ik erachter dat ze altijd midi muziek gebruiken. En de muziek van OoT en MM is echt heel goed. Dus volgens mij is het meer de negatieve klank die midi heeft, dan dat het ook echt slecht is.D3ft0n3 schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 11:28:
Wat ik wel een beetje teleurstellend bij zelda vind, is het feit dat er nog steeds (grotendeels) gebruik wordt gemaakt van MIDI muziek. Ik dacht dat ze dit keer de muziek geheel met een orkest zouden maken? Juist nu ze gewone DVD's gebruiken zou dit geen enkel probleem moeten zijn.
Maar aan de andere kant maakt het me ook weer niet uit, de deuntjes uit OoT blijven imo de mooiste uit alle games.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
- Necro Nesia : 8/7/6/7 - (28/40)
- Super Monkey Ball: Banana Blitz : 8/8/8/7 - (31/40)
- Wing Island : 5/6/6/5 - (22/40)
- Cororinpa : 6/6/6/6 - (24/40)
- SD GunInjury G Breaker : 8/8/9/8 - (33/40)
- Ennichi No Tatsujin : 7/7/7/6 - (27/40)
- Tamagotchi : 7/7/7/5 - (26/40)
- Red Steel : 8/9/9/8 - (34/40)
- Trauma Center: Second Opinion : 8/9/8/7 - (32/40)
- Elebits : 8/8/8/8 - (32/40)
- Super Swing Golf Pangya : 8/7/7/7 - (29/40)
- WarioWare: Smooth Moves : 8/9/8/9 - (34/40)
- The Legend of Zelda: Twilight Princess : 9/10/9/10 - (38/40)
- Pencil Shinchan : 7/8/7/6 - (28/40)
iemand enig idee? (+ bron van info)
I thought what I'd do is I'd pretend to be one of those deaf mutes... or should I ?
- MetroidPrime
TopicstarterNee, dat is express niet mogelijk gemaakt omdat Nintendo het volste vertrouwen heeft in de nieuwe controls. In vrijwel alle reviews van Twilight Princess wordt er gezegd dat als je eenmaal gewend bent aan de nieuwe controls, je niet meer terug zal willen.Zack_Leonhart schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 11:49:
wat ik me afvraag is of je Twilight princess op de Wii ook gewoon met een GC controller kan spelen... dan is het argument dat ik bang ben dat de Wii controls me niet bevallen ook niet meer relevant.
iemand enig idee? (+ bron van info)
Dit is overigens minder fijn. Die update maar even doen voordat je de Virtual Console uittest dus!
Overigens is het behoorlijk lastig om gebaseerd op de reviews een oordeel te vormen over CoD 3 en vooral Red Steel. Ze zijn echt heel gemengd. Famitsu geeft RS bijvoorbeeld weer een hoog cijfer, terwijl anderen het een 5 geven. En ook bij CoD 3 zijn de reacties m.b.t. de controls heel wisselend. De een vindt het perfect, de andere vindt het verschrikkelijk. Lastig...
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Anoniem: 93354
64mb extra is ongemogelijkDe grootste verbetering is de 64MB extra ram, vooral omdat de developers dat op de GameCube tekort kwamen om goede bump-mapping e.d. te realiseren wat wel mogelijk is met de hardware.
Ik vertrouw famitsu niet meer. Die gundam game op de ps3 kreeg ook een goed cijfer terwijl alle andere reviews het een kut game vinden. Zelfde geld een beetje voor RS. Echt een vool hoger cijfer dan de rest.Overigens is het behoorlijk lastig om gebaseerd op de reviews een oordeel te vormen over CoD 3 en vooral Red Steel. Ze zijn echt heel gemengd. Famitsu geeft RS bijvoorbeeld weer een hoog cijfer, terwijl anderen het een 5 geven. En ook bij CoD 3 zijn de reacties m.b.t. de controls heel wisselend. De een vindt het perfect, de andere vindt het verschrikkelijk. Lastig...
[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 93354 op 21-11-2006 12:02 ]
Anoniem: 197939
Ik heb de Wii overigens ge-preordered bij Bol.com, echter garanderen ze geen exacte levertijd.. Hopelijk geven ze voorrang op klanten die daar met enige regelmaat producten bestellen, although me dat best wel stug lijkt.
Weet iemand meer over internetbrowsers voor die console? Ik ben niet zo'n voorstander van Opera. Het zou best wel gaaf zijn als je de mogelijkheid hebt om er bijvoorbeeld firefox op te knallen of zo..
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 197939 op 21-11-2006 12:53 ]
Overigens wel een humoristische Ebay advertentie voor een PS3. Zowel de prijs, als het feit dat er iemand geboden heeft, als de beschrijving.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Oude NES/SNES games, worden die gratis aangeboden of moet je die aanschaffen met Wii-points?
Kopuh kopuh kopuh!Anoniem: 197939 schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 13:16:
Surfen achter de PC ligt uiteraard altijd nog de voorkeur, maar als je dan toch in de huiskamer gaat zitten surfen doe ik dat liever met m'n favoriete browser. Ik vraag me wel af of je de mogelijkheid hebt om er bijvoorbeeld een keyboard en muis op aan te sluiten. Ik zag in een review namelijk wel een 2-tal usb aansluitingen?
Oude NES/SNES games, worden die gratis aangeboden of moet je die aanschaffen met Wii-points?
This space is occupied
Bij Bol moet je vooruitbetalen toch?Anoniem: 197939 schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 12:52:
Wat kun je nogmeer doen met die Wii-points, wat kosten ze en hoe werkt het precies? Ik kan er zo 1 2 3 niets over vinden. Dat hele concept is nieuw voor mij, ik ben namelijk gestopt met console's na de NES.
Ik heb de Wii overigens ge-preordered bij Bol.com, echter garanderen ze geen exacte levertijd.. Hopelijk geven ze voorrang op klanten die daar met enige regelmaat producten bestellen, although me dat best wel stug lijkt.
Weet iemand meer over internetbrowsers voor die console? Ik ben niet zo'n voorstander van Opera. Het zou best wel gaaf zijn als je de mogelijkheid hebt om er bijvoorbeeld firefox op te knallen of zo..
Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage
Reviews zijn altijd persoonlijk. Beste manier lijkt mij om te zien welke reviews voor jou relevant zijn, is om de score te bekijken van games die je zelf al kent. Zowel goed als slecht. Dan kun je een beetje zien in hoeverre hun mening overeen komt met de jouwe.Anoniem: 93354 schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 11:59:
Ik vertrouw famitsu niet meer. Die gundam game op de ps3 kreeg ook een goed cijfer terwijl alle andere reviews het een kut game vinden. Zelfde geld een beetje voor RS. Echt een vool hoger cijfer dan de rest.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Gaarne! Zit op m'n werk, kan wel wat leesvoer gebruikenXiN-eViL schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 13:19:
Vanochtend stond in de Sp!ts 2 pagina's ofzo over de Wii (en ook wat over PS3) en dat die speelbaar is op de Gameplay. Als mensen willen kan ik het wel inscannen ?
Die oude games vallen individueel wel mee qua prijs, maar ik ben eigenlijk van plan om AL m'n oude favoriete spelletjes te gaan spelen straks. Ik zal er sowieso een aantal aanschaffen, maar ik wacht liever op een of andere fix waarmee je roms kan spelen die je op een dvdtje brandt ofzo.
Video hierzo, KLIK!
En hier nog een artikel over de Wiimote van CNN
[ Voor 21% gewijzigd door psychoclown op 21-11-2006 13:30 ]
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
dan lijkt het me veel leuker om een oude NES/SNES + spellen te kopen. Bewaar deze ook nog eens 50 jaar goed en je kan ze dan helemaal leuk verkopenCollaborator schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 13:19:
[...]
Kopuh kopuh kopuh!kost wel wat geld ja, ongeveer hetzelfde als een gemiddelde 2e hands versie van een snes / nes game. Alleen dan zonder de extra waarde van de zeldzaamheid. Een euro of 5/7 geloof ik.
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
oh oh...
Ik heb gehoord van een van hun crewleden dat Gameworld de distributeur van Intertoys,BartSmit,FreeRecordshop,Mediamarkt en Dixons er in totaal 3000 krijgt op de lancering...
ha, dat callibratiescherm kreeg je een aantal weken geleden héél even te zien in een hands-on video van ign. Bij deze is het dus nogmaals bevestigd dat de sensorbar niet meer doet dan wat IR lampjes doen oplichten (mits wat knutselwerk kan je zelf zoiets in elkaar stekenpsychoclown schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 13:29:
Ik kwam net op GoNintendo ff iets interessants tegen over de Sensorbar en Wiimote en de werking daarvan. Dit moet je gewoon zien, zeker als je in de techniek geinteresseerd bent want het verklaart een groot deel.
Video hierzo, KLIK!
Wel leuk om te zien hoe de cursor begint door te flippen wanneer je die afstandsbediening laat knipperen
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
heeeeel erg naar benieuwd ook =) Het is nog een mysterie jammergenoeg.Razor.Timo schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 13:42:
Weet iemand of secret of mana (1,2,3) ook op de Wii komen? En misschien ook Chronotrigger?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
OK, ik was te lam om XP te starten om te scannen, maar heb er foto's van gemaakt:Anoniem: 197939 schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 13:26:
[...]
Gaarne! Zit op m'n werk, kan wel wat leesvoer gebruiken
Die oude games vallen individueel wel mee qua prijs, maar ik ben eigenlijk van plan om AL m'n oude favoriete spelletjes te gaan spelen straks. Ik zal er sowieso een aantal aanschaffen, maar ik wacht liever op een of andere fix waarmee je roms kan spelen die je op een dvdtje brandt ofzo.
http://wii.xin-evil.com/wii_spits_1.jpg
http://wii.xin-evil.com/wii_spits_2.jpg
http://wii.xin-evil.com/wii_spits_3.jpg
Veel plezier ermee
Iemand? (over Zelda)apNia schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 11:40:
Als het een port is, is er dan ook qua graphics helemaal nop veranderd? (afgezien van Wii specifieke controller graphics in de interface natuurlijk) Alleen dat ie breedbeeld is + controls dus?
hmmmm ik sta 12 bij mn lokale bart smit...Anoniem: 104593 schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 13:47:
http://www.wiigamer.nl/article/5360p1.html
oh oh...
Ik heb gehoord van een van hun crewleden dat Gameworld de distributeur van Intertoys,BartSmit,FreeRecordshop,Mediamarkt en Dixons er in totaal 3000 krijgt op de lancering...
- MetroidPrime
TopicstarterDe graphics zijn niet veranderd ten opzichte van de Gamecube versie, maar zowel de Gamecube als de Wii versie heeft veel betere graphics dan de build van een jaar geleden. Het uitstel heeft dus tot betere graphics voor beide versies geleid.
Bedankt! straks even een hard-copy halenXiN-eViL schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 13:57:
[...]
OK, ik was te lam om XP te starten om te scannen, maar heb er foto's van gemaakt:
Veel plezier ermee.
Damn, ik zal voor de deur moeten gaan liggen..Anoniem: 104593 schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 13:47:
oh oh...
En dan krijg je spontaan een pre orderPixxa schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 14:21:
[...]
Damn, ik zal voor de deur moeten gaan liggen..
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Bedankt!XiN-eViL schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 13:57:
[...]
OK, ik was te lam om XP te starten om te scannen, maar heb er foto's van gemaakt:
Veel plezier ermee.
Ik vind het trouwens bijzonder dat er eigenlijk zoveel geklaagd wordt over de graphics van de Wii. Dit is imho nooit het belangrijkste geweest van het spelen van spelletjes, slechts een toevoeging. Jammerlijk dat de meeste reviewers dat niet in de gaten lijken te hebben.
beetje verder denken he, ik hoop op een wii die buiten de pre-orders om nog niet verkocht is.disjfa schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 14:23:
[...]
En dan krijg je spontaan een pre orderKnap.
Offe wil je zeggen dat alleen de pre orders geluk hebben en alle mensen die dat niet gedaan hebben 2 weken extra moeten wachten totdat de stocks weer aangevuld zijn?
Ja dat denk ik wel ja.Pixxa schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 14:26:
[...]
beetje verder denken he, ik hoop op een wii die buiten de pre-orders om nog niet verkocht is.
Offe wil je zeggen dat alleen de pre orders geluk hebben en alle mensen die dat niet gedaan hebben 2 weken extra moeten wachten totdat de stocks weer aangevuld zijn?
This space is occupied
- MetroidPrime
TopicstarterDe meeste winkels hebben al meer pre-orders dan dat ze units binnen zullen krijgen. Als jij daar in je slaapzak voor de winkel gaat liggen, ga je heel teleurgesteld thuis komen.Pixxa schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 14:26:
[...]
beetje verder denken he, ik hoop op een wii die buiten de pre-orders om nog niet verkocht is.
Mocht je toch een winkel vinden met minder pre-orders dan dat ze consoles krijgen, kun je net zo goed niet voor de winkel gaan liggen en gewoon ook gaan pre-orderen.
Gelukkig krijgen de Toys'r'us, Dynabyte, Wehkamp, alle lokale gameswinkels als de Nedgame, ook nog wel een lading van die dingen binnen. In de VS waren er ongeveer 1 miljoen consoles beschikbaar terwijl er 20 keer zoveel mensen wonen. Als we in Nederland hetzelfde aantal krijgen dan zouden we er 50.000 moeten krijgen. Aangezien Nederland volgens mij niet echt een grote gamesmarkt kent, is het niet zo gek dat we er minder krijgen dan in de VS. Bovendien is hij in de VS nog niet uitverkocht. Het zal dus denk ik wel meevallen met eventuele tekorten in Nederland.Anoniem: 104593 schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 13:47:
En met dat pre-orderen wat veel mensen doen zie je dat heel veel mensen bij meerdere winkels een order plaatsen als ze niet hoog genoeg op de lijst bij de eerste winkel staan. Daardoor krijg je dat die lijsten een vertekend beeld geven van de vraag.
[ Voor 12% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 21-11-2006 14:42 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
http://www.gametrailers.c...id=15194&type=mov&pl=game
Edit:
Ook wel grappig om te zien:
http://www.gametrailers.com/player.php?type=wmv&id=15192
[ Voor 24% gewijzigd door fuzzyeyebrows1 op 21-11-2006 15:21 ]
Part 1 t/m 5 van deze 6-delige Zelda Retrospective:fuzzyeyebrows1 schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 15:16:
Op gametrailers staat een zeer intressant filmpje over de tijdlijn van alle zelda games.
http://www.gametrailers.c...id=15194&type=mov&pl=game
pt1: http://www.gametrailers.c....php?id=14063&type=wmv&f=
pt2: http://www.gametrailers.c....php?id=14269&type=wmv&f=
pt3: http://www.gametrailers.c....php?id=14537&type=wmv&f=
pt4: http://www.gametrailers.c....php?id=14673&type=wmv&f=
pt5: http://www.gametrailers.c....php?id=14936&type=wmv&f=
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Anoniem: 16195
Ja, de spits kun je gewoon elke dag downloaden als pdf of online bekijken.
http://hirespdf.spitsnet.nl/2006-11-21/SPI20061121.pdf
Dat is inderdaad heel interessant. Ik vind dat Nintendo dan toch wel vreemde keuzes heeft gemaakt. Waarom geen draadloze sensorbar (met batterijen)? Waarom niet gewoon een USB aansluiting gebruiken (voor de stroom)?psychoclown schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 13:29:
Ik kwam net op GoNintendo ff iets interessants tegen over de Sensorbar en Wiimote en de werking daarvan. Dit moet je gewoon zien, zeker als je in de techniek geinteresseerd bent want het verklaart een groot deel.
Video hierzo, KLIK!
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
http://forums.nintendo.co....id=art&message.id=227617XiN-eViL schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 15:20:
Ik heb me al een beetje uitgeleefd voor de Wii Consolecode Database Website (mooie naam eh) - zie http://wii.xin-evil.com/ccdb/test.php - , alleen vroeg ik me af of iemand zo weet wat het font is van de letters van Wii, zodat ik dat "Consolecode Database" in hetzelfde font kan doen
. Als iemand het weet is dat makkelijk, want WhatTheFont kan niet echt een mooie vinden (tenminste, ik zie er geen
) en anders moet ik t in t ik zoek dit en dit font topic plaatsen
.
WiiBase...
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Er is een font wat er erg op lijkt:XiN-eViL schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 15:20:
Ik heb me al een beetje uitgeleefd voor de Wii Consolecode Database Website (mooie naam eh) - zie http://wii.xin-evil.com/ccdb/test.php - , alleen vroeg ik me af of iemand zo weet wat het font is van de letters van Wii, zodat ik dat "Consolecode Database" in hetzelfde font kan doen
. Als iemand het weet is dat makkelijk, want WhatTheFont kan niet echt een mooie vinden (tenminste, ik zie er geen
) en anders moet ik t in t ik zoek dit en dit font topic plaatsen
.
Continuum Bold
Continuum Medium
Continuum Light
Ty
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Omdat het ding op een vaste plek gepositioneerd staat? Ik zou het vreemd vinden als ze voor draadloos hadden gekozen.Hoedje schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 15:36:
Ik vind dat Nintendo dan toch wel vreemde keuzes heeft gemaakt. Waarom geen draadloze sensorbar (met batterijen)?
Misschien heeft ie een eigen aansluiting om te voorkomen dat mensen hem gaan aansluiten op bijvoorbeeld de pc of andere consoles?Waarom niet gewoon een USB aansluiting gebruiken (voor de stroom)?
*edit* de gebruikte term is idd verkeerd, op de foto's van de wiimote zijn ze ook mis. Hebben het gewoon door elkaar gehaald.
[ Voor 47% gewijzigd door boe2 op 21-11-2006 16:16 ]
Anoniem: 60403
't zijn dus geen 'detectors', slechts infrarood lampjes...nog goedkoper dusBoeboe schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 16:02:
foto van een opengevezen sensorbar: ziet er wel extreem goedkoop uit
Een ab zend ook infrarood ligt uit, dus het werkt precies hetzelfde.apNia schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 16:12:
Maar wat ik niet snap is hoe die IR-bar vervangen kan worden door een afstandsbediening. Wat is de technische functionaliteit van die bar en controller en waarom doet een afstandsbediening (bijna) hetzelfde als die bar?
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
De wiimote en de wii communiceren volgens mij dmv bluetooth, en de sensorbar is volgens mij bedoelt om de pointer preciezer te maken.apNia schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 16:26:
Jamaar er moet toch een signaal vanuit de gebruiker naar de Wii zelf gaan? Of heeft de Wii console zelf ook een punt waar zoiets opgevangen kan worden?
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
De sensorbar is niets anders dan een baken (van IR licht). De Wiimote ziet waar dit baken is met de camera en stuurt deze informatie door naar de Wii.apNia schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 16:26:
Jamaar er moet toch een signaal vanuit de gebruiker naar de Wii zelf gaan? Of heeft de Wii console zelf ook een punt waar zoiets opgevangen kan worden?
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
- MetroidPrime
TopicstarterHet is nooit de bedoeling geweest dat je Wii Points kreeg voor de aanschaf van een Wii spel. Nintendo houdt alleen de mogelijkheid open om bij bepaalde Wii spellen een gratis VC spel te bundelen.harley schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 15:45:
Ik meen ook ooit ergens gelezen te hebben dat je bij aanschaf van wii games je wii points kreeg waarmee je bijvoorbeeld The Legend of Zelda (nes) "gratis" kon bestellen via de virtual console. Nou zie ik nergens meer mensen het daarover hebben.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Mijn foto's op Flickr.
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Anoniem: 194635
Let op: de beschikbaarheid van dit product is zeer onzeker. We zullen beschikbare producten uitleveren op basis van binnenkomst van orders en levering op dag van release kunnen we voor dit product NIET garanderen.
- MetroidPrime
TopicstarterAls Bol.com het zelf al niet weet, dan zal er niet zo heel snel iemand in dit topic zijn die het wel weet.Anoniem: 194635 schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 19:21:
iemand een idee hoeveel bol.com er tijdens de release zal hebben?
[...]
Maaruh Captain N veel succes he! Post even een reactie hier als je er 1 hebt bemachtigd.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Ik kon zojuist nog een leuk pre-order kaartje vinden die ik 26 Augustus j.l. bij de Intertoys mee had genomen:

[ Voor 8% gewijzigd door Richard op 21-11-2006 19:55 ]
20*350ZO45°
die heb ik ook alleen dan ingevuld met nr 26 erboven.Richard schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 19:50:
Ik kon zojuist nog een leuk pre-order kaartje vinden die ik 26 Augustus j.l. bij de Intertoys mee had genomen:
[afbeelding]
Anoniem: 63813
hmm hoe de fuck werkt dit dan met spellen als golf, als je de "camera" kant van je controller naar achteren richt? daar vangt het kreng toch geen IR van die bar op? hoe weet hij dan waar hij naartoe wijst?psychoclown schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 13:29:
Video hierzo, KLIK!
Die ken ik...Richard schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 19:50:
Mmmm, het wordt steeds spannender qua leveringsproblemen
[afbeelding]
Ik ben toch benieuwd hoe ze mij konden verzekeren dat ik hem de 8e zou krijgen, aangezien het volgens mij niet eens zeker is hoeveel Wii's er worden uitgedeeld per filiaal.
Afijn, ik ga gewoon moeilijk doen als ik een sorry maar helaas praatje te horen krijg. Ik probeer er dan op z'n minst 10% korting of een gratis RGB kabel of USB naar Ethernet adapter uit te halen
[ Voor 23% gewijzigd door HarmoniousVibe op 21-11-2006 20:11 ]
12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW
Dat weet ie dus ook niet; Ik heb op de GamePower Expo in gent met de Wii gespeelt. Wanneer ik voordat ik eigenlijk mocht slaan al een zwieper maakt, en ik eindigde met mijn controller in de lucht, dan ging het poppetje al met de club naar achter staan. als ik dan naar beneden ging om in startpositie te gaan staan zag ie dit als slagAnoniem: 63813 schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 20:06:
[...]
hmm hoe de fuck werkt dit dan met spellen als golf, als je de "camera" kant van je controller naar achteren richt? daar vangt het kreng toch geen IR van die bar op? hoe weet hij dan waar hij naartoe wijst?
20*350ZO45°
Was dat niet mogelijk door de gyroscoop in de wii remote?!Anoniem: 63813 schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 20:06:
hmm hoe de fuck werkt dit dan met spellen als golf, als je de "camera" kant van je controller naar achteren richt? daar vangt het kreng toch geen IR van die bar op? hoe weet hij dan waar hij naartoe wijst?
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
Bij race spellen word de wii-mote zowieso vastgehouden met de IR-tranmitter in je hand dus dat gaat niet echt werken.
"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."
De gyro's en daarnaast werkt de pointer (ook al zie je hem niet op het scherm) tot een hoek van iets meer dan 150 graden....Anoniem: 63813 schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 20:06:
[...]
Digifan heeft aangekondigt dat in de November/December nieuwsbrief de uiteindelijke aantallen bekend worden. Ze hebben zoals ze zelf zeggen slecht nieuws, maar niet "heel" slecht nieuws.RSP schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 21:36:
Iemand op de hoogte van de verdeling van Wii's onder winkels in Nederland? bij de US stores was het van tevoren al duidelijk hoeveel exemplaren aanwezig zouden zijn.
Er is inmiddels een updateAnoniem: 104593 schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 21:38:
[...]
Digifan heeft aangekondigt dat in de November/December nieuwsbrief de uiteindelijke aantallen bekend worden. Ze hebben zoals ze zelf zeggen slecht nieuws, maar niet "heel" slecht nieuws.
Ach ik heb hem toch wel op 8 Dec LOLHoedje schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 21:56:
[...]
Er is inmiddels een update. De helft van de 100 preorders komt op 6 december binnen, 3 tot 5 dagen daarna komt de rest binnen. Dus dat betekent dat de mensen die gepreordered hebben de Wii krijgen op de launchdag of 2 dagen erna. Overigens is het nog onduidelijk hoe de verdeling tussen de twee partijen wordt gemaakt... dat komt dus te staan in de nieuwsbrief.
1 MT 5.12 KWh (v 148) , Shelly Pro EM CT-63, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
- MetroidPrime
TopicstarterDie folders gaan alleen over aanbiedingen op korte termijn. In de dikkere boeken van Bart Smit en Intertoys die voor Sinterklaas komen staan altijd de produkten die nog niet uit zijn. De Wii stond vorige maand nog in de boekjes van beide winkels.Taenadar schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 22:34:
Wat ik eigenlijk wel gek vind van nintendo. Ik zie nergens in folders van bijvoorbeeld Bart-Smit preorders voor de WII of dat hij op 8 december uitkomt. Net of Nintendo bijna niks aan marketing doet
Anoniem: 60403
Zoals enkele hebben gezegd, weet de controller dit niet. Net zoals de nunchuck en de sixaxis van de PS3 zit ook in de wii-mote een gyroscoop, waarmee de wii-mote dus alle bewegingen in de lucht kan detecteren, prima voor golf/sturen etc. Maar zodra je op een scherm moet mikken is alleen een gyroscoop niet voldoende, deze weet namelijk niet waar de TV is. En dáár is die sensorbar met zijn infrarood lichtjes voor. Want in de Wii-mote zit simpelweg een camera'tje die deze lichtjes ziet, en zo weet waar jij naar mikt.Anoniem: 63813 schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 20:06:
[...]
Een hele week langer wachten is toch ook heel langKurios schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 22:59:
op de website van bartsmit staat dat de gamecube versie van Zelda Twilight princess op 15 december komt. Klopt dit? Ik dacht dat deze versie pas veel later zou komen om de Wii verkopen te stimuleren??
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Anoniem: 91628
Kan niet wachten tot vrijdag! Eindelijk kan ik de Wii dan eens in actie zien, en wellicht nog eens eventjes er mee spelen. Tenminste, als er niet weer zo veel asociaal tuig rond loopt tijdens Gameplay als alle voorgaande jaren. Wat dat betreft was de eerste editie nog altijd de beste vind ik. Rond de 1000 man in dat kleine Beatrixzaaltje aan de overkant van de grote Jaarbeurs in Utrecht. Daat was toch wel de meest gezellige en vriendelijkste Game Awards ooit
Mijn foto's op Flickr.
Gefeliciteerd Captain N
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Anoniem: 69767
Zie: http://games.slashdot.org/games/06/11/21/1616248.shtmlWiiConnect24 Update Causing Issues For Wii Owners
An anonymous reader writes to mention coverage on IGN of an ongoing issue with a WiiConnect update. A faulty update may be causing some Wii consoles to become inoperative. Nintendo is replacing affected consoles, free of charge. From the article:
"Several error codes have been reported so far, but the most prevalent of them are 110213 and 32002. We contacted Nintendo about this issue, and they filled us in on what you should do if you find yourself in this predicament. Currently, Nintendo has two options in place to resolve the problem. If you do not have any data saved to your system that is important to keep, then you can contact Nintendo customer service and they will ship a new console to you in 3-4 business days. However, if you do have important data saved to your system, then things get a little trickier"
Anoniem: 69767
http://www.slate.com/id/2154157/
Wat een tegenvaller
my instant take is that the 360 and PS3 will probably be better consoles for epic single-player games. But for short bursts of gaming activity or for playing with a group, the Wii will probably be your best bet.
Wat een afknapper..FF wachten nog dus op een verbeterde versie. Want als het eenmaal wél goed werkt haal ik m zeker in huis. Edit: Dit zijn reviews van mensen die er al wat langer mee hebben gespeeld. Niet mensen die gelijk w00t posten na 1 uurtje spelen en het nog helemaal 'nieuw' en 'speciaal' aan voelt.The Nintendo pointer felt less accurate than even the light guns used in antique games like Duck Hunt. Every time I sighted down the controller at the TV, the crosshairs were off-cente
[ Voor 85% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 22-11-2006 08:21 ]
Slate is de eerste die erover begint dat het niet goed werkt. Grote sites als IGN zijn juist erg enthousiast over de Wii controls en ook over de Wii controls bij ExciteTrucks. COD3 schijnt ook erg goed te werken kwa richten. Als iets precisie vergt, dan is het wel het schieten in een FPS. Ik denk dat het bij Slate meer gewenningsproblemen zijn, dan echte Wii problemen. En het is natuurlijk ook nog eens makkelijk scoren op een populair apparaat.Anoniem: 69767 schreef op woensdag 22 november 2006 @ 08:13:
De Wiimote schijnt niet goed te werken:
...
[ Voor 48% gewijzigd door Smoonshine op 22-11-2006 08:30 ]
uhm...