Hoi Suicyder,
Ik ben op 28 maart een initiatiefgroep gestart om een vraagbundelingstraject op poten te zetten voor Nieuwland.
Volgende week verschijnt de wijkkrant in Nieuwland waarin het stukje komt, komt er zeer waarschijnlijk iets op omroep Amersfoort en ik ben bezig met een stukje voor de Stad Amersfoort/Amersfoort NU.
Ook wil ik op Koninginnedag in de wijk gaan flyeren.
Aangezien er veel mensen mee moeten doen voordat e.e.a. gerealiseerd is zoek ik nog vrijwilligers voor de initiatiefgroep.
Deze groep is opgezet i.s.m. degene die het in Vathorst ook gerealiseerd heeft, dus ook contacten heeft met GNEM en XMS.
Nu nog even vragen of Denan zo vriendelijk kan zijn een linkje te maken naar mijn website vanaf de XMS website
www.nieuwlandopglasvezel.nl en of ik het PDFje daar ook mag hosten.
Want er staat vreselijk veel leuke info in, maar om dat zo op mijn website te zetten is wellicht plagiaat of inbreuk op copyright vandaar dat ik hoop dat ik het originele PDF'je mag plaatsen.
Het werkt alleen een beetje lastig om het allemaal via de man in Vathorst te regelen, dus ik hoop zelf binnenkort ook wat connecties te krijgen/leggen om het allemaal wat vloeiender te laten lopen.
P.s. ik moet nog even de site bijwerken, maar dat gebeurt allemaal deze week, zodat ik klaar ben voor het grote mediaoffensief volgende week.
Voor het stukje kosten wil ik even duidelijk neerzetten, de 3 abbonnementsvormen en extra (extra lijn etc). Zodat mensen kunnen zien dat het goedkoper is wat ze nu betrekken bij 1,2 of 3 providers.
Want dat zal voor veel mensen de doorslag moeten geven (i.t.t. tot mijzelf die gewoon snelheid wil, en klaar voor de toekomst en interesse heeft in nieuwe technieken en mogelijkheden.
Hoor wel of je broer interesse heeft. Laat hem anders even contact opnemen via info apestaartje nieuwlandopglasvezel punt nl
[
Voor 26% gewijzigd door
Hobbybob123 op 16-04-2007 14:53
]