Ik word er echt een beetje gestoord van hier... let me explain;
2 weken terug stonden ze onaangekondigd (op zich prima, ik was thuis) bij mij voor de deur om kastje te plaatsen en glasvezel te blazen, maar er moest nog gegraven worden zo bleek, dus dat ging niet door. Na een week gewacht te hebben ging ik eens bellen en men vroeg of een dag later 's middags thuis kon zijn. Dat was gisteren en dat kon. Ze zijn gaan graven bij mij voor de deur en hebben een 'tube' bij mij naar binnen geleid en die van de bovenburen die los in de meterkast hingen ook naar buiten geleid. Er zou gistermiddag ook geblazen worden al, maar er kwam niemand...
Ik ging eind van de middag op de fiets naar de winkel en ik zag die lui een paar straten verderop bezig, dus ik vraag ff hoe het staat. Of ik hedenmorgen om 8u thuis was, dan zouden ze blazen. Ja, dat kan wel... Dus ze waren er vanmorgen, ze hebben 2 kastjes in de meterkast gemaakt (enorm gepruts overigens, die gast had de verkeerde schroeven en moet het ook nog eens verplaatsen omdat het in eerste instantie niet paste (meten is weten...) ) , maar niet geblazen, want, nu blijkt, er mist nog ergens onder de stoep een laspunt. En zo ben ik 2 halve dagen vrijgenomen verder en ik heb ik nog niks.
En nu moet ik zelf gaan bellen (maar met wie?) voor een nieuwe afspraak, maar hoelang het gaat duren weet ik nu echt niet meer...
Ik heb net even gebeld met de xms helpdesk en doorverbonden met het bedrijf dat graaft en aansluit enzo. Ze konden geen duidelijk geven of een afspraak maken.

lekker handig allemaal dit. Ze gaan me "deze week" terugbellen.
Nou, dat wordt dus waarschijnlijk geen internet deze week meer en zal wel weer een halve dag vrijnemen worden...
[
Voor 11% gewijzigd door
estorino op 14-02-2007 11:49
]