Hallo allen,
Bij deze toch een vraag over hoe het met de informatie voorziening zit met betrekking tot niet portaal/dudok/... huiseigenaren/bewoners.
Ik wil toch graag wat kwijt omtrent dit gebeuren (laat ik voorop stellen dat ik open-minded ben).
Als eigenaar van een hobby website zijnde, staande op een volledig eigen server, en gelokeerd in mijn eigen huisje, ben ik altijd opzoek geweest naar die "perfecte" glasverbinding.
Laat iemand mijn nu wijzen op XMSnet.
Ik bijzonder in mijn nopjes de hele website doorlezen en bijna van mijn stoel vallen bij het zien van de stads-tekening wanneer ik tot mijn verbazing zie dat mijn buurt er ook op staat(niet portaal/dudok, gewoon eigen huis).
Ik nog denken GLAS??? bij mij.....??? nee dat kan niet(heel ongelovig).
Ik heb mij dan toch aangemeld en hopende op die verlossende informatie wacht ik al drie weken.
Blijkt er vermeld iets in de trant van "don't call us we call you"..........over een paar weken.
Toch geprobeert te bellen, hetzelfde antwoord "don't call us....". Maar wel de bevestiging dat ze mijn aanmelding hadden gekregen.
Lees ik deze topic en dus het nummer van de lokale aannemer bellen. Huis informatie gegeven en mb-num. Je mag 1x raden ............ja je snapt het al, "don't call us....".
Ik ben dus ook naar het info-huis in Utrecht geweest en daar blijkt dus dat de stads-tekening een STUK gedetaileerder is. Het blijkt dat op internet de kaart met mijn blok(C) weer is opgedeelt in 3
stukjes ja dat zie je goed,
stukjes die misschien een 3de deel van vak-C vullen(bijna niet te zien op internet).
Nou komt voor mij de persoonlijke frustratie, ik woon 130m van het Portaal-blok af en voor mijn deur is de stoep +/- 2jaar geleden open geweest voor een gigantische bundel met glas buizen, als ik onder de grond mijn arm buiten de deur steek kan ik de glas buizen vastpakken(en naar binnen trekken, hehe)

.
Ik heb dit vermeld bij de support-desk als bij de locale aannemer, met betrekking tot opzegging van mijn abbonementen en kosten, vind ik het toch fijn om op een redelijke termijn te horen of ik nou wel of niet dat ontzettende geluk heb op dat extra stukje glas in mijn huis.
Zijn er meer mensen die tegen dit soort gelijkende situaties aanlopen of ben ik nou net weer die ene.....