Pilot zou ik niet aanraden, puur alleen al qua prijs en garantie afwikkeling is zeer slecht.
Het beste kun je op dit moment gaan voor een Philips set, die zitten rond de 100 euro en qua garantie en kwaliteit zijn die echt zeer goed. Ook allerlei mogelijkheden voor canbus.
Dat zijn ook nog de 'ouderwetse' zwaardere ballasten (kun je vaak herkennen aan een dopje tussen de 2 aansluitingen in). De imitaties daarvan zijn vaak of niet helemaal van metaal, of hartstikke licht, en ook veel slimline kitjes zijn echt niet geweldig qua kwaliteit en daarvan gaan de ballasten vrij snel stuk. Of ze worden minder en dan veranderd de lichtkleur ook. Lampjes die ouder worden daar raakt het gas van op dus dan ontbranden ze een stuk minder fel (zelfde als je een gloeilamp dimt dan word de kleur ook geler), bij een xenon lamp word dat meer roze/paars achtig.
Qua lichtkleur weet ik het zo niet, wel dat je veel auto's met lenzen hebt, en daardoor veranderd de kleur ook wel iets. Naar mijn mening is 4300k nog steeds gewoon de OEM kleur.
Als je cheap en redelijk wilt, bijvoorbeeld setjes die ik voor mistlampen haal van ebay zijn deze:

Dit zijn de nog 'iets' betere goedkope kitjes, Xentec en die merken wat je veel ziet op eBay is ook rommel geworden.
En verschil tussen de 'betere' en zwaardere ballasten (met allerlei merken en stickers erop waar je niet op kunt vertrouwen):

En de cheape lichtgewicht bras dingen:

Een verduidelijkend filmpje hiervan:
[
YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=fPZ9-GaOvE0]
Beetje rondshoppen scheelt ook veel en ga niet uit van allerlei verkooppraatjes, zijn zoveel winkels die setjes van een paar euro op ebay verkopen voor honderden euro's, eBay setjes van Pilot die gewoon fake zijn, noem maar op.